Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Statistické okénko

Statistické okénko - 24. kolo

Do konce ligy zbývá už pouhých šest kol a na čele se schyluje k velkému dramatu, Plzeň a Slavii dělí jediný bod. V dnešním okénku se podíváme nejen na to, jaké jsou šance obou týmů ve zbývajících zápasech, ale také na to, jak velkým úspěchem je současný bodový zisk Slavie.

A právě tím začneme. Slavia má na kontě po 24 kolech 55 bodů. Na první místo to nestačí, takže fanoušek může snadno získat pocit, že to není kdovíjak skvělý výkon. Tak tomu ale není. Při posledních dvou titulech sešívaných měla Slavia na kontě v této fázi soutěže výrazně méně bodů. V sezóně 2007/08 to bylo 50 bodů, což stačilo na dělené první místo se Spartou, která měla stejně bodů. O rok později v sezóně 08/09 to bylo 51 bodů, což stačilo na osmibodový náskok na Spartu, málokdo tehdy pochyboval, že si Slavia nechá titul utéct, přestože se její náskok snížil postupně z 12 bodů po 21. kole na 5 bodů po 26. kole.

Od té doby se však časy v lize výrazně změnily. V posledních třech sezónách měl vedoucí tým ligy šest kol před koncem vždy na kontě minimálně 60 bodů, dvakrát z těchto tří případů do konce minimálně 64 bodů - loni Plzeň a dva roky předtím Sparta. Od zavedení tříbodového systému v sezóně 94/95 do sezóny 12/13 (19 sezón) však najdeme jen pět případů, kdy po 24. kole měl vedoucí tým tabulky více než 55 bodů. Při této příležitosti se hodí připomenout také třetí novodobý titul Slavie ze sezóny 1995/96, tehdy Slavia po 24 kolech vedla tabulku právě se stejným ziskem, jaký má dnes, tedy s 55 body. Druhá Olomouc měla o šest bodů méně. Slávisté tehdy nedali soupeři čuchnout, ze zbylých 18 možných bodů získali 15 a titul slavili se skvělým ziskem 70 bodů.

Letos není vůbec jisté, zda by případný zisk 70 bodů vůbec stačil Slavii na titul. Plzeň totiž ke stejnému bodovému zisku může dokráčet bilancí 4-2-0, která je vzhledem k jejímu losu docela pravděpodobná. A jak všichni dobře víme, v případě bodové rovnosti na konci sezóny rozhodnou vzájemné zápasy, ve kterých je na tom Slavia hůř, protože venku prohrála o dvě branky (1:3), zatímco doma zvítězila jen 1:0.

Jak můžete odvodit z předchozího odstavce, můj názor je takový, že Plzeň do konce sezóny čtyři zápasy vyhraje a dvakrát body ztratí. Samozřejmě je potřeba sledovat, zda to budou bodové ztráty remízou nebo porážkou, obecně ale platí, že Slavia musí vyhrát o jeden zápas víc než Plzeň, aby vůbec mohla myslet na titul. A o jakých zápasech tedy mluvíme?

Los Slavie dost možná máte už teď naučený nazpaměť, ale kdyby náhodou ne, tak tady je:
Slovácko venku, Jablonec doma, Bohemians venku, Dukla doma, Mladá Boleslav venku a Brno doma

Z mého pohledu tam není už žádný zápas, který by byl vyloženě jednoduchý, jako byl ten pondělní proti Hradci Králové. Na druhou stranu jediný soupeř, který je v boji o poháry, je Mladá Boleslav, která sice z posledních 14 utkání zvítězila jen dvakrát, na druhou stranu z posledních devíti utkání prohrála jen jednou a sbírá hromadu remíz. Jablonec, Slovácko, Dukla, Brno a Bohemians jsou všechno týmy ze středu tabulky, které nehrají ani o poháry ani bezprostředně o udržení, byť Bohemians ještě nějaký ten bod získat potřebují. Aktuálně pětibodový náskok na 15. Jihlavu je však poměrně vysoký.

Los Plzně je následující:
Sparta venku, Dukla doma, Jablonec venku, Mladá Boleslav doma, Brno venku, Jihlava doma.
Hned čtyři soupeři jsou úplně stejní, s Duklou hrají Slavia i Plzeň doma, s Boleslaví, Brnem a Jabloncem sice jinde, troufnu si ale tvrdit, že obtížnost trojzápasu Boleslav venku, Brno a Jablonec doma se dá s klidným srdcem dát do rovnosti s trojzápasem Boleslav doma, Brno a Jablonec venku, dost možná je i výhodnější hrát dvakrát doma s lehčími soupeři než jednou doma s těžším a dvakrát venku s lehčími (jsou to ale vlastně venku lehcí soupeři? Více o tom níže).

Odlišní soupeři jsou tak ve zbývajících kolech jen dva. Slavia hraje na Slovácku a v Ďolíčku s Bohemians, Plzeň hraje na Letné se Spartou a doma s Jihlavou. Také zde mám za to, že kombinovaná pravděpodobnost na šest bodů z těchto dvou zápasů je velice podobná. Na zápas Sparta - Plzeň jsou sázkové kurzy 2.6 - 3.25 - 2.69, což znamená, že šance Plzně na výhru je cca 35 %. Počítám, že pro zápas s Jihlavou bude kurz na výhru domácích velmi blízko 1,0. Oproti tomu na zápas Slovácko - Slavia jsou kurzy 5.65 - 3.7 - 1.63. To značí pravděpodobnost 58 %, že Slavia vyhraje. Mám za to, že na zápas s Bohemians budou kurzy podobné, možná mírně posunuté ve prospěch Slavie. Dohromady to ale dá ale rovněž šanci kolem 35 % na 6 bodů z takových dvou zápasů.

Abych to shrnul, Plzeň a Slavia mají v tuto chvíli z mého pohledu prakticky vyrovnané šance na plný bodový zisk ve zbylých šesti kolech. Když se však vezmou dané zápasy jednotlivě, Slavia do konce ligy nepotká tak silného soupeře, aby měla v zápase šanci na výhru jen kolem 35 %. Proto si myslím, že je docela pravděpodobné, že Plzeň ztratí body na Spartě a ze zbylých pěti zápasů se ji třeba ještě jeden nepovede. Pokud Slavia chce titul, takové zaváhání si nesmí dovolit a musí vyhrávat zápasy, ve kterých bude favoritem, byť ne příliš velkým. To vůbec nebude lehký úkol, do kterého může hodně promluvit také psychologie.

Výchozí pozice Slavie totiž je, že nahání soupeře. První je Plzeň, na ní je, aby udržela za zády nového soka. Ze závětří se dost možná útočí lépe, protože tam tolik nefouká (ani nesněží ;o)). Slavia v posledních dnech nebývá označována za hlavního favorita na titul a pozornost je spíš upřena na Plzeň. To Slavii jistě vyhovuje. V ideálním případě by se to ale mělo změnit už po tomto víkendu, k tomu je ale nutné, aby Slavia vyhrála na Slovácku. To je sice v tabulce domácích zápasů pro mě překvapivě až na 14. místě, ale pozor, bilance Slovácka je 3-6-2 a případná remíza pro Slavii nic neřeší. Takže je třeba se spíš dívat na to, že Slovácko doma za celou sezónu prohrálo jen dvakrát - na podzim se Zlínem a s Hradcem Králové. Plzeň tam na podzim remizovala 1:1, když vyrovnávala až v 84. minutě.

Mimochodem, když už jsme u zápasů na hřišti soupeřů, kteří doma příliš neprohrávají. Plzeň, jak už bylo řečeno, hraje venku na Letné, v Jablonci a v Brně. Sparta, ať už je v jakékoli krizi, je doma silná, s bilancí 9-2-1 je v tabulce domácích zápasů jen bod za slavií. Jablonec je v tabulce domácích zápasů čtvrtý a prohrál jen dvakrát. No a Brno je sice deváté, ovšem s bilancí 3-8-1 - tedy prohrálo doma jen jednou a to v odloženém prvním kole se Slavií. I z tohoto pohledu lze říci, že Plzeň nečeká žádný lehký zápas venku.

Slavia kromě zápasu se Slováckem, který jsme rozebrali výše, hraje na hřišti Mladé Boleslavi (dvě domácí porážky v sezóně) a Bohemians, kteří doma prohráli sice už šestkrát, ale zápas proti Slavii je pro ně vrcholem sezóny.

Osobně čekám velmi napínavý souboj, který dle mého názoru nejspíš nebude rozhodnutý před posledním kolem, pokud však bude mít po 29 kolech Slavia horší pozici než Plzeň, bude titul takřka jistě ztracen vzhledem k tomu, že Plzeň v posledním kole hostí Jihlavu. Slavia má tak pět zápasů (tři venku a dva doma) na to, aby nahrála na Plzeň alespoň dva body. A rozhodujícím faktorem podle mého názoru budou zápasy venku.

Na úplný závěr statistického okénka bych ale přeci jen vypíchl jednu obecnou věc. Tématem celého tohoto textu je souboj o titul. To je něco, kde Slavia nebyla dlouhých osm let a už jen to, že je naprosto reálně ve hře, je obrovský úspěch. K tomu si přidejme fakt, že v případě, že Slavia titul nezíská, skončí takřka jistě na druhém místě, náskok na Spartu je totiž již dvanáctibodový a Slavii tak stačí jen šest bodů ze šesti zápasů, aby skončila nejhůř druhá. To mimo jiné znamená, že v létě do Edenu půjdeme už takřka jistě na zápas třetího předkola Ligy mistrů a Slavia má tak téměř jistotu čtyř zápasů v předkolech evropských pohárů (ano, vím, že je tu ještě pořád možnost, že vítěz půjde přímo do skupiny LM, ale ta vypadá nyní ještě stále jako dost malá).

Z jiného pohledu se jedná o dva pokusy vyhrát dvojzápas proti nasazenému soupeři, aby se Slavia dostala do základní skupiny jednoho z evropských pohárů. To rozhodně nebude žádný snadný úkol, zvlášť pokud půjde Slavia do předkola LM z druhého místa a tedy "nemistrovskou" cestou. Tam by na Slavii čekali soupeři jako Dynamo Kyjev, Ajax, CSKA Moskva, Bruggy nebo PAOK Soluň. Jak jsme se mohli přesvědčit loni v létě, v posledním předkole EL to je s výběrem soupeřů dost podobné. Pro tým s nízkým koeficientem jako je Slavia je tak obrovskou výhodou, že má na postup alespoň do základní skupiny EL dva pokusy a ne jen jeden. Samozřejmě ještě lepší pozici zaručuje zisk titulu, což značí jednak jakous takous šanci na přímý pokus do skupiny (zde záleží na vývoji v současné Evropské lize a v ligových soutěžích týmů, které EL hrají), ale i kdyby ten přímý postup nevyšel, soupeři v předkole "mistrovské" cesty do LM jsou obecně možná o trochu hratelnější (pro představu mluvíme o týmech jako Olympiakos, Celtic, BATE Borisov, Salzburg, Kodaň, Steaua, Ludogorets a podobně).

K šancím Slavie v evropských pohárech se ale jistě vrátíme v některém z budoucích okének. Aktuálním tématem je však boj o titul a jemu také bude věnováno další Mezi námi fanoušky, které pro vás natočíme již v pondělí. Máte-li nějaké podněty nebo dotazy, neváhejte je napsat do komentářů pod článkem. Pokud si chcete připomenout předchozí tři díly, najdete je všechny na našem soundcloudu a nově také na iTunes.

Komentáře (93)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Statistické okénko - 24. kolo

    rybarmirek     před 8 lety 19.04.2017 19:06 |  
    17 0

    Takhle perfektní článek může napsat jen borec.Musí ti to dat spoustu práce,ale je to radost číst.

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      jarous (přítel SN)     před 8 lety 19.04.2017 21:16 |  
      1 0

      S tímto plně souhlasím. Pěkně a dopodrobna rozebraná situace šest zápasů před koncem ligy. Tak teď si jenom přejme, ať se na konci radujeme z titulu my, SLÁVISTÉ. Díky za článek, je super.

  2. Re: Statistické okénko - 24. kolo

    Lord_Edmund     před 8 lety 19.04.2017 19:12 |  
    2 0

    Souhlasím, ale článek si nemohu správně vychutnat, když mi ani od Ticketportalu, ani od Slavie nepřišel kód k lístkům na Jablonec:-( Jestli někdo máte volný kód, tak budu vděčen.

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      travel (přítel SN)     před 8 lety 19.04.2017 20:46 |  
      0 0

      Syn mi řekl,že má 2 vytištěné vstupenky,které nevyužije.Nevím,kam to má.Pokud máš zájem,napiš na travel1@centrum.cz Není problém se domluvit o předání.

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 19.04.2017 23:38 |  
        0 0

        Stačí je naskenovat a pak poslat v pdfku. :-) Lord by si je vytisknul doma ať se nemusíte někde před stadiónem nahánět.

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        Lord_Edmund     před 8 lety 20.04.2017 07:09 |  
        0 0

        Moc děkuji za snahu tobě i synovi. Kód mi dnes od Slavie přišel, tak třeba uděláte radost jinému Slávistovi :-)

        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

          travel (přítel SN)     před 8 lety 20.04.2017 11:29 |  
          0 0

          Rád jsem to nabídl.

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      Wommi     před 8 lety 19.04.2017 22:19 |  
      0 0

      zkus e podívat do spamů nebo ostatních nabídek, já našel kod tam, od ticketportalu. Resp. dal jsem si vyhledávat slavia a našlo mi to mail od nich....

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      tomblesk     před 8 lety 20.04.2017 02:27 |  
      0 0

      Jsem na tom líp, před chvílí to pustili, takže vstupenky mám na kod od Ticketportalu a ještě mám kod od OP Slavie, který je jiný, ale v podstatě rozhoduje /asi/ ten sedmimístný kod od lyonnes na permici. Už to ale funguje. Hodně štěstí a trpělivost.

  3. Re: Statistické okénko - 24. kolo

    houston (přítel SN)     před 8 lety 19.04.2017 19:26 |  
    2 1

    Pokud nás bude na Slovácku pískat Královec, budou to mít hoši o dost těžší. Od tohohle podvraťáka v letenských barvách lze čekat cokoli.

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      Virgil1956     před 8 lety 19.04.2017 19:55 |  
      3 2

      Horší je, že je to hlavně podvraťák plzeňský, nejvyšší berbrovec mezi sudími. Ardeleánu dostal v Liberci Plzeň před nás, Královec bude mít jistě za úkol pojistit to, aby i v případě prohry Plzně na Letné před námi zůstala. Rád bych se mýlil.

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 19.04.2017 23:44 |  
        0 0

        No jo, fakt nás píská Královec, to moc dobrý není, ale chceme titul, tak to musíme dát za tři body, ber kde ber. Bude to šichta, ale věřím, že to urveme. Mimochodem, Královec nás píská potřetí a vždycky venku (Teplice - Slavia 2-2, Dukla - Slavia 1-2). A zápas Sparta - Plzeň bude rozhodovat Zelinka.
        http://www.epojisteniliga.cz/delegace-rozhodcich

  4. Slovácko

    Robinator     před 8 lety 19.04.2017 19:27 |  
    0 0

    Nastesti Slovácku chybí klíčoví hráči

  5. Dotaz

    Mike     před 8 lety 19.04.2017 20:16 |  
    0 0

    Vážení, možná přiblblý dotaz, ale prosím za jeho zodpovězení. Jako permanentkář jsem si vytisknul 2 vstupenky, rád bych se zeptal, zda čtečka u vchodu vezme čarový kód na vytištěné vstupence širší, než mám na permanentce. Rád bych je věnoval kamarádovi, tak aby nebylo nějaké faux pas. Děkuji.

    • Re: Dotaz

      Karel13     před 8 lety 19.04.2017 20:49 |  
      0 0

      Máš kliku, že se ti to povedlo, Mně (a zřejmě mnoha jiným ) se to nepovedlo (zatím). Jinak samozřejmě vytištěná vstupenka v pohodě (jenom to musíš ustřihnout tak, aby dole zůstala ta tlustá čára, jako je nahoře.)

      • Re: Dotaz

        Mike     před 8 lety 19.04.2017 21:09 |  
        0 0

        Děkuji, proč se Vám to nepovedlo, rád poradím, mě to šlo v pohodě.

        • Re: Dotaz

          Karel13     před 8 lety 19.04.2017 21:28 |  
          0 0

          Nevím, dostal jsem až na obsah 2 vstupenky, celková cena 0,- Kč, pak se to ztratilo, zmizelo to z účtu a znovu mě to ke vstupenkám nepustilo.

          • Re: Dotaz

            Mike     před 8 lety 19.04.2017 22:02 |  
            0 0

            Mě to šlo dobře, Postupoval jsem podle návodu, zadal jako heslo- 13 místné číslo permanentky, a pak podle návodu to šlo samo. Máme permanentky doma 2, na tu druhou se musel u Ticketportalu zaregistrovat další doma, a opět to bylo hned dokončeno.

          • Re: Dotaz

            belmis (přítel SN)     před 8 lety 19.04.2017 22:38 |  
            0 0

            Mně se to tak stalo přesně poprvé, podruhé se povedlo a dělal jsem vše stejně.

    • Re: Dotaz

      belmis (přítel SN)     před 8 lety 19.04.2017 20:50 |  
      0 0

      Pokud sis normálně vstupenku vytiskl a neupravoval jsi ji ve photoshopu, normálně ji čtečka vezme.

  6. Sparta výkonnost

    Mike     před 8 lety 19.04.2017 21:08 |  
    2 0

    ad Quelhar- skvělý článek, můj názor ale je, že Sparta nemá výkonnost na to, aby Plzeň obrala o body. Paradoxně jediný trochu nadprůměrný výkon byl u nás, zbylé zápasy jsem také viděl- herně slabé. Doma měli průměr- Bohemku, Duklu a Brno- všechny tyhle týmy letos patřící spíše do slabšího průměru si z Letné mohli v pohodě odvézt body. Venku- prohry v Jablonci, Boleslavi a po strašidelném výkonu v Jihlavě, od nás bod.
    Jedinou šancí je motivace- porazit Plzeň za minulá ,,příkoří", hlavně na Letné si Plzeň s nimi pohrávala, a to byl vždy přímý souboj o titul. To je jediné, co mě napadá. Já vím, že každý zápas je jiný, také moc lidí nepočítalo s prohrou Sparty v Jihlavě.
    A ještě proč nevěřím, že Sparta něco uhraje. Mám dojem, že většině hráčů je liga v současnosti u zadele. Kabina rozhašená, na 2.místo v tabulce daleko a poháry víceméně jisté. Na lavičce představitel staré trenérské školy, z kterého si většina hráčů po straně dělá srandu, a kvůli němu se určitě nepřetrhnou. Tudy asi cesta k nějaké ztrátě Plzně nepovede. A pokud ztratíme na Slovácku, tak se Plzeň spokojí s remízou, a tu by v pohodě uhrát mohla.

    • Re: Sparta výkonnost

      Travinho     před 8 lety 20.04.2017 07:57 |  
      0 0

      Uvědom si, že Plzeň horko těžko porazila ještě tragičtější Hradec nebo venku hrozný Liberec.

    • Re: Sparta výkonnost

      sasky     před 8 lety 20.04.2017 08:11 |  
      1 0

      Jenom k zápasu SPA - PLZ. Sparta určitě má za poslední roky na Plzeň pifku, nemohou zápas vypustit už kvůli fanouškům. Vezmi si naše zápasy s oběma soupeři z posledních let kdy jsme se topili v žumpě. Taky jsme byli schopní oba týmy porazit. Sparta svou kvalitu má a navíc Plzeň taky nedisponuje oslnivou formou. Vidím to na remízu 0:0 po "úchvatném fotbalovém představení."

  7. Re: Statistické okénko - 24. kolo

    Kara (přítel SN)     před 8 lety 19.04.2017 21:14 |  
    3 0

    Na Panu Pavoukovi mám ráda realistické ukotvení růžových brýlí - tzn. zejména ty poslední dva odstavce. :)

  8. Re: Statistické okénko - 24. kolo

    pajsano     před 8 lety 19.04.2017 21:52 |  
    0 0

    Zdravim vsechny slavisty,
    jsem zaregistrovan v newsletteru, i kupuji vstupenky pres ticketportal, ale email s kodem mi zatim zadny neprisel. Kdyby tu byl nekdo ochoten poslat mi nepotrebny kod permanentky nebo z newsletteru, byl bych neskonale vdecen. Diky

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      Wommi     před 8 lety 19.04.2017 22:23 |  
      0 0

      zkus se podívat do spamů nebo ostatních nabídek, já našel kod tam, od ticketportalu. Resp. dal jsem si vyhledávat slavia a našlo mi to mail od nich....

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        pajsano     před 8 lety 19.04.2017 22:34 |  
        0 0

        Jo jo, tam uz jsem koukal, ale posledni mail od ticektportalu mi prisel ohledne prednostniho nakupu listku na Plzen

        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

          Wommi     před 8 lety 19.04.2017 22:53 |  
          0 0

          tak jsem na to k sobě koukal, mám gmail a mám to od nich (ticketportal) přesně v 13:00 a je to v sekci promo akce, jestli tam máš něco podobnýho, mohlo by to být tam

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      sasky     před 8 lety 20.04.2017 08:14 |  
      0 0

      Mě přišel email z mailboxu info@newsletter.ticketportal.cz s předmětem Lístky na Jablonec pro slávisty zdarma. Tak zkus hledat. Taky přesně ve 13:00

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      Jencos     před 8 lety 21.04.2017 12:56 |  
      0 0

      Zdravím, vzhledem k nemožnosti se na zápas s Jabloncem dostavit, rád přepošlu mail s kodem - kam Vám mám poslat?

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        pajsano     před 8 lety 21.04.2017 14:38 |  
        0 0

        Dekuji moc za ochotu, uz se mi dostalo pomoci od kolegy travela, takze mate moznost pomoci jinemu slavistovi.

  9. Podnět Mezi námi fanoušky

    Mike     před 8 lety 19.04.2017 21:56 |  
    4 0

    Venku jsme nastříleli neuvěřitelných 30 branek za 12 kol, což mě přišlo jako rekordní číslo v dějinách samostatné České ligy, a nevěřil jsem, že někdo nastřílel více branek i za 15 kol, tedy za celou sezonu. Ale stalo se to, Liberec ve své mistrovské sezoně 2011/ 2012 nastřílel venku neskutečných 40 branek. Trenérem byl samozřejmě Jaroslav Šilhavý. Je to jenom náhoda, nebo rukopis trenéra Šilhavého, co se týká taktiky ve venkovních zápasech ?

    Pro zajímavost- za posledních 15 sezón má Plzeň rekord 31 branek venku v sezoně 2010/2011, Sparta má rekord 30 branek v sezoně 2011/2012, tudíž pravděpodobně skočíme na 2. místo v tabulkách počtu nastřílených branek venku za sezonu za posledních 15 sezon. Liberec už asi nedoženeme.
    Na opačném pólu jsou Příbram ze sezony 2013/2014 a České Budějovice ze sezony 2008/2009 se 4 vstřelenými góly ve venkovních zápasech. Pro zajímavost- letos mají zatím nejméně venku nastřílených branek- Příbram 5, Liberec 4 a Jihlava pouhé 3. Hlavně u toho Liberce mě to přijde neuvěřitelné.
    Náš ,,rekord" je ostudných 7 branek ze sezony 2011/2012.

  10. Re: Statistické okénko - 24. kolo

    PetCC     před 8 lety 19.04.2017 22:05 |  
    1 0

    Tak zrovna dneska jsem si říkal, že ani v letech, kdy jsme získali tituly, jsem většinou venku s vítězstvím nepočítal. A letos na to máme. Takže máme zřejmě oproti dalším v lize kvalitnější tým, než při titulech.
    A statistiky v článku to vcelku potvrdily.

  11. Re: Statistické okénko - 24. kolo

    PetCC     před 8 lety 19.04.2017 22:10 |  
    0 1

    A pokud jde o to, kdo získá titul, tak když se nic zvláštního nestane, tak si to Plzeň pohlídá. Tím myslím hrou na hřišti, o zákulisí nemíním spekulovat.
    Jedině snad, že by se jim vykartovalo 5 lidí najednou, nebo se jim zranil někdo z klíčových hráčů, tak by mohli ztratit něco navíc.

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      quelhar (admin)     před 8 lety 19.04.2017 22:18 |  
      5 0

      Hele, maji asi 8 lidi se tremi ZK. Pokud se jim naraz vykartuji 3 nebo 4, tak muzou mit problem i v zapase, ktery vypada jednoduse, jako je treba Dukla doma. Natoz venku, tam si myslim, ze budou mit problemy ve vsech trech zapasech i v plne sile. Naopak my jsme si vlnu trestu za 4 ZK uz odbyli (ted tedy jeste Barak na Slovacku) a zadna katastrofa nam bezprostredne nehrozi, Frydrych ma 2 ZK, tak ten to jeste nasbirat muze, ale jinak myslim, ze to dohrajeme do konce v plne sile.
      Plzen ma z poslednich 5 zapasu 13 bodu. Vyhrat 6 zapasu v rade je tezke samo o sobe, navic v kombinaci s neprilis presvedcivou hrou. Ja naopak povazuju za prakticky jiste, ze Plzen ztrati alespon jednou a za dost pravdepodobne, ze ztrati dvakrat. A bude na nas, zda my budeme schopni vyhrat o jeden zapas vic nez oni.

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        Mike     před 8 lety 19.04.2017 22:46 |  
        3 0

        Kozáčik, Hubník, Hejda, Řezník, Matějů, Kopic, Petržela, Zeman, Hromada. Dost důležití hráči, ale natolik zkušení, aby si to ohlídali. Navíc rozhodčí je určitě nebudou trestat, pokud to nebude nezbytně nutné. Asi nejvíce karet mohou dostat příští kolo. Oba týmy do toho půjdou naplno, a píská Zelinka. Ten na nějaké eventuální vyžlucení nebude brát ohled. Pokud by třeba vypadli pro karty oba stopeři, tak proti Dukle zbývá pouze Hájek a Dukla je nevyzpytatelný soupeř.
        Ale beru to jako ty z hlediska pravděpodobnosti. Nehrají nic světoborného, na jaře včetně odloženého střetnutí hráli 9 zápasů, a poprvé proti Slovácku vyhráli více než o gól. Na to, že vedou ligu, mi to přijde neuvěřitelné. Jejich jarní výsledky- 1-0, 0-0, 0-1, 1-0, 1-0, 3-2, 2-2, 1-0, 2-0. To není žádná střelecká forma, ale vždy nějak ke každé výhře doklopýtali. jak píšeš, je těžké udělat nějakou sérii výher, a to horší, když forma není. Tak snad někde ztratí, abychom se vrátili do hry.

        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

          kjandourek (admin)     před 8 lety 20.04.2017 00:24 |  
          0 1

          Aleš Matějů.... ročník 1996 (21 let) v lize odehráno 45 zápasů, jeden gól, letos odehráno 13 zápasů
          Jakub Hromada.... ročník 1996 (21 let) v lize odehráno 18 zápasů - hostuje ze Senice...

          Fakt ti tihle hráči přijdou "zkušení"?

          • Re: Statistické okénko - 24. kolo

            Travinho     před 8 lety 20.04.2017 08:00 |  
            0 0

            Hromada není hráč Senice, ale Sampdorie. Jinak souhlasím. Navíc se dlouhodobě nedá hrát tak, aby sis hlídal jestli ti nedá kartu.

            • Re: Statistické okénko - 24. kolo

              kjandourek (admin)     před 8 lety 20.04.2017 10:13 |  
              0 0

              Máš pravdu - v Senici hostoval předtím a jsou to jeho snad jediné starty v dospělém fotbale :-)

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        Ferguss     před 8 lety 20.04.2017 07:53 |  
        2 0

        Zrovna zápas Plzňe se Spartou bývá na karty a emoce hodně bohatý. Tam věřím, že se nějaké to vykartování urodí.

  12. Re: Statistické okénko - 24. kolo

    Karel1 (přítel SN)     před 8 lety 19.04.2017 22:14 |  
    0 0

    Taky jsem žádný kod od Slavie ani od Ticketportalu zatím nedostal. Najde se nějaký slavistický dobrotinec, který svůj kód nevyužije? Moc díky, moc bych tam chtěl taky být.

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      Jencos     před 8 lety 21.04.2017 14:59 |  
      0 0

      Zdravím, vzhledem k nemožnosti se na zápas s Jabloncem dostavit, rád přepošlu mail s kodem - kam Vám mám poslat?

  13. Re: Statistické okénko - 24. kolo

    Ondráš     před 8 lety 19.04.2017 22:28 |  
    2 0

    Podle mě je to vcelku "jednoduché": Když všechno vyhrajeme, budeme mistři - o tom jsem přesvědčený! Otázka zní, jestli máme na to všechno vyhrát..já věřím, že máme. Tato sezona si o titul prostě říká, sešlo se hned několik faktorů..bude to na krev, ale já prostě věřím:) Vůbec si nechci připustit, že už si to Plzeň pohlídá..tyhle myšlenky jsou pro mě už z principu nepřijatelný.

  14. Re: Statistické okénko - 24. kolo

    Staršina     před 8 lety 20.04.2017 01:07 |  
    5 3

    Nádherný rozbor. Díky. Za mně. Nechci být vyloženě pesimista, ale prostě se obavám, že by mohlo být rozhodnuto. Když Šádek prohlásil, že ho zajímá pouze titul, můžu si myslet cokoliv a jakkoliv. Že už asi pět let řvou druhostraníci mně opravdu nevadilo. Oni tady ten hnůj zavedli ( Mach, Košťál, Pelta atd. ). Začali sklízet pouze to co zaseli. Vývojem v našem milovaném klubu se však něco změnilo. Bohužel se problém přesunul vůči nám. Dvojzápas s Libercem mi dává zapravdu. Místo navýšení náskoku ztrácíme. Po repre pauze jsme se už srovnali a já se osobně žádného soupeře nebojím. Hrajeme nejhezčí, silový a nátlakový fotbal. Ani to však nemusí stačit. Jak řekl trenér Bayernu. Počítali jsme se vším, ale ne s rozhodčím. Aby mi někdo nepředhodil Mingazova v derby, tak dle bývalého mezinárodního rozhodčího p.Grégra ( odpískal 19 derby ), se jednalo o faul. Rozhodující okamžik byl ten, že obránce vysunul nohu ( dozadu ) proti útočícímu hráči a dle pravidel se jednalo o faul. On by penaltu odpískal taky. Následnou mediální štvanici všichni známe. Závěrem jsem velmi šťastný, že k nám nešel p.Šural. Po jeho výblitku po zápase v kterém ..... a jeho slovnímu útoku k derby. Hnus. Zajímavé je, že zákrok viděl fotbalový národ, ale komise ne. Tady nás čeká hodně práce. Ne, abychom byli zvýhodněni, ale aby nastala rovina.

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      bongor     před 8 lety 20.04.2017 07:30 |  
      2 0

      Co se s.Čůrala týče,to máš naprostou pravdu,zaplať Bůh,že je za řekou,tam pasuje jak prdel na nočník.
      A s tím Ancelottim jak by smet.Jsem zvědav,jak UEFA vyřeší "napadení"Kassaie třemi hráči Bayernu v šatně rozhodčích.

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        mudrc     před 8 lety 20.04.2017 12:16 |  
        0 0

        Bongore, proč neustále tak dětinsky komolíš jména?

        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

          bongor     před 8 lety 20.04.2017 15:09 |  
          0 0

          To víš,jsem ještě dítě.

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      Sokrates55 (přítel SN)     před 8 lety 20.04.2017 07:41 |  
      5 0

      Dobré ráno přeji Vám všem.
      Připojuji se k příteli Staršinovi a také děkuji za velmi zajímavý rozbor, se kterým si Quelhar dal docela práci.
      Souhlasím se Staršinou i v tom, že se nám daří hrát, až na výjimku v derby, opravdu nátlakový fotbal i se šancemi a góly. To přináší styl hry, který se trenér snaží hráčům dostat do hlavy. I s tím, aby o tom nepochybovali a nezmatkovali, když se to hned nedaří. Tam nám to asi ještě bude chvíli trvat. Je to spojené se spoustou dalších atributů, které se musí naši hráči naučit. Ale chce to trpělivost, víru, vůli a pokoru. A tady si myslím, že náš trenér tohle s hráči dokáže udělat. U něho se mi líbí schopnost sebereflexe a žádná velkohubá prohlášení.
      Víte, já se přiznám, že jsem tehdy Šurala docela do Slávie chtěl. A jsem rád, že nepřišel. Víc to komentovat nechci, protože mi za to pan Šural ani nestojí.
      No a na Slovácku to bude makačka. Na rozhodčího nekoukám a pokud si hráči půjdou za výhrou tou naší hrou, pak věřím ve 3 body i kdyby pískal "Pavlín".
      Sokrates55

  15. Re: Statistické okénko - 24. kolo

    slamacek (přítel SN)     před 8 lety 20.04.2017 08:20 |  
    0 2

    nevim zda se to tu uz neprobiralo, ale nevite proc Barak dostal ZK? Jako fakt za ty ponozky? To bylo jako na objednavku? protoze jinak si to nedovedu vysvetlit, ze mu ji dava v momente kdy mame pripravene stridani a Jilek samozrejme nemuze tusit, kdo jde dolu. Ted tedy jen kdo to objednal? My, nebo snad nedko jiny?

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      Sokrates55 (přítel SN)     před 8 lety 20.04.2017 08:35 |  
      1 0

      Dobrý den přeji.
      Já bych to takhle neviděl. Myslím, že Tondu na to rozhodčí asi dvakrát upozorňoval........ Nic víc bych v tom nehledal.
      Sokrates55

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      smely (přítel SN)     před 8 lety 20.04.2017 09:02 |  
      0 0

      zdravim, podle me za to, ze nemel chranice.... jinak netusim...

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        Travinho     před 8 lety 20.04.2017 09:16 |  
        1 0

        To určitě ne. Tím pádem by ho musel vykázat ze hřiště, do doby než je nebude mít.

        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

          Sokrates55 (přítel SN)     před 8 lety 20.04.2017 09:46 |  
          0 0

          Zdravím Travinho,
          tak pak nevím, možná že jsem to jejich povídání takhle vyhodnotil. Ale má logiku to ,co říkáš, takže jsem se mýlil a bylo to kvůli něčemu jinému. Přesto bych to nehodnotil jako nějaké spiknutí proti Tondovi, nebo chtěné obdržení ŽK. Slovácko je silný soupeř a Tonda chce určitě hrát. Nevěřím, že by se mu nechtělo.
          Sokrates55

          • Re: Statistické okénko - 24. kolo

            Travinho     před 8 lety 20.04.2017 11:32 |  
            0 0

            Určitě to neudělal naschvál...Ale vzhledem k tomu, že se nikdo velice neozvýval, tak předpokládám, že byla na místě.

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      Travinho     před 8 lety 20.04.2017 09:17 |  
      1 0

      Ještě je 5 zápasů do konce a tu kartu by stejně mohl dostat jindy. Možná lepší nyní, kdy máme náhradní varianty (Ščuk, Sýkora) než v době, kdy se někdo zranění a nebude tam koho dát.

  16. Re: Statistické okénko - 24. kolo

    bububu (přítel SN)     před 8 lety 20.04.2017 08:49 |  
    2 0

    Skvělý rozbor, díky Quelhare.

    Myslím, že jsme teď v pozici, že jakákoliv ztráta = 2. místo. Moc bych se neupínal k nedělnímu utkání na Spartě, protože vzhledem k historii vzájemných zápasů a aktuální formě RB je pro mě Plzeň jasný favorit na 3 body. Spíš bych věřil, že ztratí jinde.

    Každopádně my už musíme jenom vítězit. Když dáme do konce ligy 18 bodů, tak podle mého titul uděláme. A podle mě na to máme; ostatně podobné série jsme měli v sezoně už 2x. Plzeň sice nehraje dobře, ale zkušeností/pomocí rozhodčích 3 body vždycky nějakým způsobem uhaluzí.

    Domácích zápasů se tolik nebojím, ačkoliv to nebudou jednoduchá utkání, tak pevně věřím, že ze zápasů s Jabloncem, Duklou a Brnem budeme brát 9 bodů. Horší to bude venku. Utkání pravdy nás čeká už zítra na Slovácku, tak zkrátka nesmíme ztratit. Rovněž Bohemka na nás doma tradičně umí a v MB to může dopadnout všelijak. Musíme jít zkrátka zápas od zápasu a všude podat výkon na 150 %.

    Já ale pevně věřím, že si všichni toho 27. 5. na Strahově zařveme "Mistři"!

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      Ondráš     před 8 lety 20.04.2017 10:01 |  
      0 0

      Souhlas..když všechno vyhrajeme, budeme mistři..Plzeň určitě alespoň jednou remizuje/prohraje. Tak hlavně zvládnout tohle kolo, kde se to může zlomit v náš prospěch.

  17. Re: Statistické okénko - 24. kolo

    jufoun (přítel SN)     před 8 lety 20.04.2017 09:26 |  
    1 0

    Kdo chce kód na zápas napište mi pm prvnímu ho pošlu.

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      dupy77     před 8 lety 20.04.2017 17:58 |  
      0 0

      Ahoj asi první nejsem co?

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        jufoun (přítel SN)     před 8 lety 20.04.2017 21:00 |  
        0 0

        Bohužel ne, už je to pryč.

  18. Re: Statistické okénko - 24. kolo

    Robinator     před 8 lety 20.04.2017 09:40 |  
    0 0

    a dneska vsichni fandit Besiktasi, Ajaxu a spis Anderlechtu..i kdyz tam to nevidim :)

  19. kod Slavia - Jablonec

    rockstar     před 8 lety 20.04.2017 09:47 |  
    2 0

    Mam super zkušenost s odezvou na ztrátu kódu na utkani s jabloncem (smazal sem si omylem mail s obdzenym kodem) - chci tim rict nebojte se v ptipade ze ste si jisty, ze vám kód nepřišel a nebo jste o něj prisli požádat o pomoc na slavia@Slavia.cz popr. Newsletter@slavia.cz ... Ochotně mi zaslali ( konkrétně pi. Kaufnerova) kód znova. Tesim se na plnej dum. Mějte se

  20. Re: Statistické okénko - 24. kolo

    Fačín     před 8 lety 20.04.2017 09:52 |  
    3 7

    Pěkný rozbor. Smutné je, že přes veškerá skvělá čísla je titul pořád hodně daleko. Plzeň jednoduše neztrácí, hodně bych se divil, kdyby to pustili.

    Takže by možná stálo za to rozebrat, které bodové ztráty nás stály titul. Ale to asi až po sezoně. Nejvíc naštvaný jsem na ztrátu v Liberci a doma v derby, oba zápasy byly úplně jiné, ale oba mě naštvaly a zklamaly. Liberec při té bídě co letos předvádí a při tom množství šancí, které jsme tam měli, měl dostat minimálně trojku. No a v derby jsme se úplně předposrali, hráli hrozně a za plichtu mohli být nakonec ještě rádi, což je smutné. Stačil by asi opravdu ten Liberec, měli bychom nyní o bod víc než Plzeň a už by to bylo jen na nás.

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      martyni (přítel SN)     před 8 lety 20.04.2017 10:35 |  
      0 1

      Ale no tak, na porazenecke reci je brzy! Jednoduche to nebude, Plzen moc neztraci, my ale take ne. Každý zapas je tezky, jednou, dvakrát se s odrenyma ušima urvou 3 body, pak se muze ztratit. RB je sice spatna, ale verim, ze když na ne nastoupi jako na nas, mají sanci. Dalo se předpokládat, ze se slabšími souperi budou mit problémy, protože neumeji hrat konstruktivne dopředu a rada je to nenauci. Je schopnej je ale vyhecovat, aby jezdili celej zapas a dobře branili a s tim muze mit Plzen velky problémy. Navíc to jejich trenersky bezvladi, to muze bejt taky problem.

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        donford     před 8 lety 20.04.2017 10:51 |  
        2 0

        Když si Sparta pohlídá notoricky známá plzeňská křídla, především filmaře Petrželu a uprostřed pole eliminuje Hrošovského s Hořavou - no musí Vácha a Mareček občas taky hejbnout kostrou, mohla by plichta vyjít. Horší je, že Sparta (Lžifata, Šural) jen obtížně dává góly. Věřím, že Slovácko u nich uděláme i přes Královce. Bude to na ČT Sport.

        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

          bongor     před 8 lety 20.04.2017 15:13 |  
          0 1

          Já to Done v programech nevidím,je tam v pátek nějaká jiná liga.

          • Re: Statistické okénko - 24. kolo

            donford     před 8 lety 20.04.2017 21:15 |  
            0 0

            Bongy, kupuji MF a v dnešním, čtvrtečním Magazínu (tedy v příloze) to stojí schwarz am weiss. :-)

            • Re: Statistické okénko - 24. kolo

              donford     před 8 lety 20.04.2017 21:31 |  
              0 0

              Bongore, ještě dodávám dle programu v Magazínu MF - Na O2 zítra v 17.45 Dukla - Jihlava (začínají dřív, aby se mohli předem vykecat) a na ČT Sport ve 20.10 Slovácko - Slavia a v programech, které jsem si vygoogloval, na ČT Sport to je také v programech na zítra.

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      kjandourek (admin)     před 8 lety 20.04.2017 12:27 |  
      6 0

      Hmmm ... zajímavá úvaha... řekl bych, že brod je ještě daleko... ale ty nejenomže už máš kalhoty dole - ty bys chtěl i analýzu, jak moc budeš mít mokré nohy, kolik má voda stupňů.... a ještě bys rád věděl, kdo za to, že vůbec musíš na druhou stranu, může...

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        Fačín     před 8 lety 20.04.2017 13:33 |  
        1 1

        Uznávám, jsem pesimista, myslím, že Plzeň titul neztratí. A zároveň jsem stále ještě neskousl ty 2 zmiňované zápasy, především Liberec. V tu chvíli bychom se mohli smát a plnými doušky si vychutnávat krásný fotbal, který předvádíme. Takhle to jsou hrozný nervy, kdy to navíc nemáme ve svých rukou a musíme útrpně čekat, jestli nám to Plzeň nabídne.. Doufám, že je trochu rozhodí ta čerstvá drogová aféra a samozřejmě budu doufat, že je o body obere Sparta. Ale po tom, co předvedli v Jihlavě, bych na ně nevsadil ani zlámanou grešli.

        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

          Fačín     před 8 lety 20.04.2017 13:38 |  
          1 1

          A zapomněl bych, ještě nás může mrzet horší vzájemný zápas s Plzní. Vzhledem k tomu, jak je to mezi námi vyrovnané, tak se klidně může stát, že to o titulu rozhodne taky.

        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

          kjandourek (admin)     před 8 lety 20.04.2017 14:04 |  
          7 0

          Já nevím - možná mám jenom šťastnou povahu... a nepotřebuju k tomu ani ty drogy...

          Konečně po nějakých osmi letech jsme nahoře.... poháry máme jisté, fotbal hrajeme hezký... netopíme se v dluzích... Přemýšlíme o tom, kdo by nás mohl v létě posílit.... za poslední tři přestupová období přišla spousta kvalitních hráčů, už loni na jaře se vykrystalizovala zajímavá sestava, na podzim se vyměnilo pár součástek, takže byla ještě kvalitnější po dalším přestupovém období zase krok nahoru - teď už je i na lavičce nezpochybnitelná kvalita....

          No tak Plzeň titul neztratí... No a?

          S tempem jakým zatím naše konsolidace pod novým majitelem postupuje se dá očekávat, že stejně v nejbližších sezónách nějaký ten titul získáme....

          Když to srovnám s tím, jak jsem v osmaosmdesátém nadšeně schovával novinové výstřižky, protože jsme se na tři kola dostali na první místo a pro mě to bylo jako zjevení, protože jsme pravidelně končili okolo desátého... :-)

        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

          smely (přítel SN)     před 8 lety 20.04.2017 14:43 |  
          2 0

          ja si nasi soucasnou hru vychutnavam plnymi dusky i ted, jsem naprosto spokojenej, urcity napeti ze zisku moznyho titulu tam je, ale pokud ho neudelame, tak rozhodne po tech letech totalniho zmaru nebudu smutnej...neni vsem dnum konec...A Slavia je vecna !

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      donford     před 8 lety 20.04.2017 14:14 |  
      4 0

      Víš, Fačíne, my od kompu pohodlně někdy brečíme, ale jen si vzpomeň, že i přes nepřízeň sudího jsme i tak měli v Liberci několik gólovek a nutno si přiznat, že ten den Dúbravka předvedl úžasný výkon a několik dobře mířených a téměř nechytatelných tutovek zlikvidoval. Pochvalovali jsme si tu výkon Jirky Pavlenky proti Hradci - vylapal jednu téměř nechytatelnou, ale co tenkrát předvedl onen Liberečák, to "hraničilo" s kouzly. A derby? Zase ber jistou nezkušenost našich ve vypjatých zápasech, kdy nás víálcoval tisk a korunoval na 1000% favority, oproti nechtě nechtě mezinárodně ostřílenějším soupeřům. Není lehké to unést a věřím, že právě to vše klukům svazovalo nohy. Nyní jsme druzí a můžeme jen překvapit. A myslím, že teď zrovna Plzeňáci nemají lehké spaní. My můžeme, oni musejí. Takže musíme mít víru a ta prý hory přenáší. :-) Jedno je jisté: vytčený cíl jsme prakticky splnili a kvalda na LM bude. A to není málo! I to je jeden z důvodů, proč můžou kluci hrát zítra lehce, byť v tempu furiosu, nikoliv tedy pouze v tempu valčíkovém. A kašlat na svazující dogmata, přeskočit vykolíkované mantinely a nám zase přinést fotbalovou radost.

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        Robinator     před 8 lety 20.04.2017 14:19 |  
        3 0

        víra, naděje, láska :)

        ale nesmí se stát, že Plzeň udělá titul..to bych nesnesl :D

        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

          bongor     před 8 lety 20.04.2017 15:16 |  
          2 0

          S jejich letošní výkonností by to byl výsměch,šli za poslední rok hodně dolů.

          • Re: Statistické okénko - 24. kolo

            Robinator     před 8 lety 20.04.2017 15:30 |  
            0 0

            já si myslím, že si to můžeme prohrát jedině sami..bud, ze jeste treba dva zapasy nezvladneme a nebo udelame nejakou chybu v rozestaveni na daneho soupere, atd..budou hrat roli malickosti

            • Re: Statistické okénko - 24. kolo

              Robinator     před 8 lety 20.04.2017 16:29 |  
              0 0

              nezvladneme psychicky*

  21. Re: Statistické okénko - 24. kolo

    marty9     před 8 lety 20.04.2017 11:00 |  
    11 0

    Skvělý rozbor, děkujeme za něj. Jak jsi zmínil, je paráda, že se o titulu vůbec můžem bavit a že jsme pořád ve hře.
    Musíme se soustředit na zápas se Slováckem a pokud vyhrajeme, tak nedělní souboj RB-Plzeň dopadne pro nás tak jako tak pozitivně:
    Prohra RB - definitivní jistota 2.místa a předkola LM (jasně, už tak je to víceméně jisté, ale matematická jistota je matematická jistota :))
    Neprohra RB -> posun na 1.místo a už by to bylo jen na nás.
    Nemůžu se zítřka dočkat, snad to kluci zvládnou..

  22. Re: Statistické okénko - 24. kolo

    JS (přítel SN)     před 8 lety 20.04.2017 11:04 |  
    0 1

    Perfektní práce, díky moc!

  23. Re: Statistické okénko - 24. kolo

    Ondráš     před 8 lety 20.04.2017 14:58 |  
    3 0

    Stejně je super, že se teď člověk zase těší na každej zápas..i na ten pohár, což bylo dřív nemyslitelný. Ještě tak před 2 lety to bylo o zánět spojivek a žaludeční vředy.

  24. Zamyšlení

    Mac     před 8 lety 20.04.2017 15:11 |  
    3 0

    Ruku na srdce - po jakém typu ztraceného zápasu jste nejvíce zklamaní a naštvaní? Je to za A) po prohře (či remíze) po našem špatném výkonu nebo za B) po ztrátě v zápase, ve kterém soupeře jednoznačně přehráváte a doplatíte třeba na neproměňování šancí? U mě platí B. Když hrajeme špatně, tak mě to mrzí, ale říkám si, že prohra byla spravedlivá. Ale když jsme jasně lepší (viz Liberec) a neuspějeme, mám vztek a dlouho to rozdýchávám. :-)

    A podobně to vidím i s celým ligovým ročníkem. Nejvíce mě mrzí ty sezóny, kdy jsme byli nejlepší, zasloužili si titul a nakonec to navzdory vysokému bodovému zisku nevyšlo. Konkrétně pro pamětníky rok 1999-2000 a Ciprova jízda (68 bodů) a rok 2002-03, kdy Beránkův tým hrál úžasně (64 bodů). Byly to skvělé sezony, ale vzpomínky na ně jsou po čase spíše smutné, protože z nich "nic" nebylo - i díky tomu, že druhá místa jsme následující rok nepřetavili v postup do LM (Šachtor, Celta). A následoval po nich vždy mírný ústup ze slávy.

    To sice snad nyní nehrozí, přesto titul moc chci a chápu hlasy o zklamání, jestli to nevyjde. Budu ho cítit taky, protože tenhle tým si letos titul zaslouží! A my fanoušci dvojnásob!

    • Re: Zamyšlení

      rak (přítel SN)     před 8 lety 20.04.2017 15:32 |  
      0 0

      Kdo by nechtěl titul. Pro mě je ale nejdůležitější, abychom se nějak stabilně chytli v Evropě. Tzn. hrát pravidelně skupiny když ne LM tak EL. I to by teď samozřejmě bylo snadnější s titulem. Proniknout z druhého místa i do EL nebude žádná legrace. Jinak ale, pokud bychom skončili druzí a pak se dostali do skupiny byl bych spokojenější než vyhrát titul a vypadnout v předkolech z obou soutěží (tuším tedy, že náš mistr pořád nemá zajištěnu ani skupinu EL, alespoň loni to tak bylo, nespekuluji momentálně o přímém postupu). Jde také o to, že tím je zaručeno šest pravděpodobně náročných zápasů i neocenitelné zkušenosti a to je přesně to, co potřebujeme z dlouhodobého hlediska.

    • Re: Zamyšlení

      kjandourek (admin)     před 8 lety 20.04.2017 15:57 |  
      4 0

      Já to tedy mám přesně naopak... Jsem zklamaný po špatné hře - i když se vyhraje... třeba loni se Zlínem doma... protože to podle mého názoru znamená, že teď jsme měli štěstí, ale to chodí dokola... Naopak po zápase, kde jsme byli lepší a ztratili mám v sobě optimismus, že příště už tolik smůly mít nemůžeme a pokud výkon jenom zopakujeme, tak musíme vyhrát!

      takže zdaleka nejvíc zklamán jsem byl po sezónách, kdy jsme prohrávali a prohrávali a to zaslouženě... To se blížil víkend a člověk si říkal, jestli se má jít potrápit na stadion, nebo raději jenom po očku sledovat on-line...

      Ciprova jízda rokem 1999-2000 mi přijde i po letech skvělá - co na tom, že titulem neskončila... stejně tak třeba sezóny pod Korbelem, nebo sezóna 94-95... památný domácí duel s Viktorkou Žižkov a rozhodující gól Romana Hogena na 3:2....

      Prostě to byly sezony jako tato, kdy člověk šel do Edenu, či na Strahov s chutí a nadšením, že ten tým bude rozdávat radost a ne s obavou, kolik si jich zase odneseme....

      Čili to vidím podobně jako kolega Ondráš o kousek výše (níže) ... Buďme rádi, že zase zažíváme sezónu, během níž nemusíme pravidelně navštěvovat očního lékaře ... užívejme si to! :-)

      • Re: Zamyšlení

        donford     před 8 lety 20.04.2017 16:23 |  
        0 0

        Je to šílený, jak to utíká. Viz Slavia - Žižkov v 95. roce. Jakoby to bylo předevčírem - a už je to 22 let!! Ta Slavia ale stárne. :-)

        • Re: Zamyšlení

          kjandourek (admin)     před 8 lety 20.04.2017 17:28 |  
          0 0

          To snad bylo dokonce na podzim 1994 :-)

      • Re: Zamyšlení

        belmis (přítel SN)     před 8 lety 20.04.2017 21:52 |  
        0 0

        mám to úplně stejně jako ty

    • Re: Zamyšlení

      Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 21.04.2017 10:05 |  
      0 0

      Já to mám taky naopak. Liberec mě štve, ale říkám si, že nám to prostě nebylo souzeno a s tím výkonem se nemusíme dalších zápasů obávat. Beru to tak, že vždy jednou na podzim a jednou na jaře si tým vybere takový ten "zápas blbec". Mnohem víc mě štve, třeba ztráta z derby, kde jsme hráli hrozně, i když vím, že máme daleko na víc. Že takhle slabou Spartu už dlouho mít nebudeme. A jen díky špatné taktice, psychice, přípravě a Bůh ví čemu ještě jsme body ztratili...

  25. Re: Statistické okénko - 24. kolo

    Tchue22     před 8 lety 20.04.2017 15:29 |  
    0 0

    Mám dva lístky navíc do 113, tak kdyžtak zprávy :-)

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      Tchue22     před 8 lety 20.04.2017 21:36 |  
      0 0

      zamluveno :-)

  26. Re: Statistické okénko - 24. kolo

    Sedrousek     před 8 lety 20.04.2017 18:47 |  
    0 0

    Super clanek. Ani bych se nedivil ze zitra vyjde v deniku Sport clanek s nejakym bombastickym nazvem a pod nim doslovny opis tveho clanku. Protoze ti umelci nic podobneho sedmolit neumi

  27. Re: Statistické okénko - 24. kolo

    Crispo     před 8 lety 20.04.2017 22:57 |  
    2 1

    Další článek díky kterému si člověk uvědomí, jak velkým úspěchem by bylo už jen to druhé místo. Když ale sleduju Anderlecht, který nás s prstem v nose vyřadil z EL, tak mě to ještě více utvrzuje v tom, že pokud chceme něco hrát v Evropě tak bude potřeba přivést několik hráčů moderního stylu, a těch v Čechách moc neběhá. Vím, že mnoho lidí se mnou nebude souhlasit, ale podívám-li se do budoucna tak si nedokážu představit jak se současným týmem pronikneme do Ligy mistrů či do základní skupiny EL. Herně na "Evropu" stačí Sýkora, Hušbauer, Deli, Ngadeu, Pavlenka a možná Lüftner se Škoďákem, který vzhledem k věku malinko ztratil na rychlosti a technice s míčem. Zmrhal to je pořád horská dráha, Murisovi schopnosti také výrazně nepřesahují českou ligu a krajní obránci svou rychlostí sice v lize patří k tomu lepšímu, ale pro poháry to je sotva průměr vzhledem k tomu jaký fotbal předvádí účastníci základních skupin EL, o schopnostech Mingazova a Tecla ani nemluvím. Pokud chce vedení Slavie pomýšlet na solidní hru v ev. pohárech tak bude velké investování do kádru potřeba, ať už skončíme první nebo druzí.
    Pro ligu je tým dobře poskládaný a věřím že můžeme porazit všechny zbývající soupeře, pokud se hráči poučili z předchozích ztrát, sílu na to máme. Plzeň nehraje dobrý fotbal, věřím že se spartou a v Jablonci, nebo s Boleslaví mohou ztratit body, první ztráta je může nahlodat i přes to, že zkušenosti jsou na jejich straně. Tak jako tak je tahle sezona skvělá a Slavie po x letech hraje fotbal, který k ní vždycky patřil a s připojením stadionu bude její síla ještě větší...