Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 24. kolo

Nejvyšší domácí výhru letošního ročníku ligy a suverénní výkon Slavie přinesl pondělní zápas proti Hradci Králové.

Každý slávista by si jistě přál, aby přesně takto vypadaly domácí zápasy proti papírově slabším soupeřům z nižších pater tabulky. Sešívaní vstoupili do zápasu dominantním způsobem a Hradec se dostal s míčem za polovinu vlastně až v 7. minutě za stavu 1:0 pro naše barvy. Zhruba hodinu hry červenobílí hráli výborně, poslední půlhodina už byla spíše udržovací a v nižším tempu. To bych ale našim hráčům tentokrát nijak nevyčítal, protože zápasy jdou rychle za sebou a již v pátek nás čeká venku Slovácko. Každé ušetřené síly se budou hodit a jestli dáme Hradci čtyři góly, nebo pět, je naprosto vedlejší. Takže díky hráčům za skvělý zápas! Stejně tak si palec nahoru zaslouží všichni slávisté, kteří dorazili na stadion, přestože vyšší návštěvě tentokrát nepřál termín ani počasí. Takřka deset tisíc lidí sice není málo a podle předprodejů lístků se dalo očekávat ještě nižší číslo, ale i tak bych si za současné ideální situace představoval cifru vyšší a je vidět, že jako fanouškovská obce stále máme na čem pracovat. Nakonec se ostatně ukázalo, že kdo dorazil, ten nemusel ani v nejmenším litovat.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jiří Pavlenka - 7 - Dlouhou dobu nemusel vůbec zasahovat, v poslední půlhodině ho ale Hradec prověřil hned několika nepříjemnými střelami. Pavlenka vytáhl několik jistých zákroků, přičemž ten proti technické střele Trubače byl vyloženě bravurní. Čisté konto si tak nakonec ani zdaleka nepřipsal zadarmo.

Michal Frydrych - 7 - Potvrdil výbornou jarní formu a ve druhém zápase po sobě vstřelil branku. Ve standardních situacích je velice platným hráčem a i tentokrát se výborně zorientoval, přetlačil obránce a zavěsil. Ve zbytku zápasu podal mírně nadstandardní výkon.

Michael Lüftner - 6 - Obrana po většinu zápasu příliš práce neměla a vedla si dobře. Lüftner se připletl do dvou tvrdých střetů, po nichž musel být ošetřován. Ukázal ale, že je tvrďákem a zápas dohrál. V zápase podal kvalitní výkon, potvrdil, že je schopen dobře proniknout s míčem při rozehrávce.

Simon Deli - 7 - Byl ještě o něco lepší než Lüftner. Zaujal v první půli nožičkami v obraně a ve druhé povedenou patičkou, jíž zastavil poměrně nebezpečnou šanci soupeře. Po nepovedeném zápase s Karvinou se oklepal a předvedl tradičně suverénní výkon.

Per-Egil Flo - 7 - Odehrál velice dobrý zápas a skvěle podporoval útok. V obraně tentokrát neměl žádné problémy i kvůli bezzubosti Hradce. Herně se mi líbil o něco více než Frydrych na druhé straně, tomu ale přilepšil důležitý úvodní gól po standardce. Začíná hrát vyloženě dobře, uvidíme, jestli to potvrdí i na půdě Slovácka, které bude jistě aktivnější ve svém útočném snažení.

Ruslan Mingazov - 7 - Poslední zápasy je ve velice dobré formě a za start v základní sestavě se odvděčil gólem i dobrým výkonem. Byl aktivní, svou brankovou situaci si sám dobře rozehrál, Škoda mu pak míč vrátil a Mingazov už to měl se zakončením jednoduché.

Michael Ngadeu Ngadjui - 7 - Zápas se mu velmi vyvedl. Neprohrával osobní souboje a navrch přidal i na defenzivního záložníka velice dobrou útočnou nadstavbu. Škoda, že svůj podařený výkon nekorunoval gólem. Měl na to dvě velké šance, ale pokaždé vynikl brankář Ottmar.

Josef Hušbauer - 8 - Zahrál výborně. První gól padl po jeho dobrém centru od rohového praporku, závěrečnou branku pak sám vstřelil. Měl to sice s doklepnutím míče do prázdné brány lehké, ale situaci správně dohrál a byl za to odměněn. I ve hře patřil k našim nejlepším hráčům a tradičně dirigoval útočné snažení Slavie.

Antonín Barák - 5 - Nedá se říci, že by propadl, ale zápas se mu příliš nepovedl a v porovnání s povedenými výkony ostatních slávistů byl naším nejhorším hráčem v základní sestavě. Několikrát dobře zakombinoval, připsal si ale i hodně ztrát, a to zvláště ve druhé půli. Nepodařilo se mu ani lépe zakončit nadějné situace, ke kterým se dostal. Příští kolo bude kvůli zbytečné žluté kartě stát, ale Ščuk by měl být plnohodnotnou náhradou.

Jaromír Zmrhal - 6 - Po pár nepříliš povedených zápasech z jeho strany odehrál Jarda dobrý zápas a byl dostatečně aktivní. Měl dobrou možnost na vstřelení gólu, ale zblízka nedokázal překonat Ottmara. Ve druhé vyložené šanci byl faulován a pískala se penalta, kterou Škoda proměnil a dal Slavii klid dvoubrankového náskoku.

Milan Škoda - 9 - Vynikající výkon! Na dvě branky přihrál před prázdnou branku (i když Hušbauerovi samozřejmě nechtěně), sám vstřelil gól z penalty. Na té ale měl taky velký podíl, protože nahrával Zmrhalovi před odkrytou branku. I ve hře byl výborný a mnohokrát dokázal udržet míč nebo ho správně prodloužit po nákopu hlavou. Jen ho může mrzet, že nepřidal ještě jednu branku. Třeba hned v první půli, kdy z první minul odkrytou branku soupeře.

Jan Sýkora - 5 - Dostal se do hry akorát na závěrečnou půlhodinovou pasáž, při které už Slavia příliš nehrála a spíše udržovala výsledek. Sýkora se snažil, ale tentokrát se mu úplně nedařilo. Třeba v nastavení byl ve vyložené pozici, ale špatně si zpracoval míč a z úhlu pak brankáře hostí nepřekonal.

Jasmin Ščuk a Muris Mešanovič nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

24. kolo - Pondělí 17. 04. 2017 17:30

ePojisteni.cz liga, 2016/2017
4 - 0
3 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

6. Michal Frydrych
23. Milan Škoda (pen)
40. Ruslan Mingazov
75. Josef Hušbauer

FC Hradec Králové
FC Hradec Králové

Komentáře (109)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Fridleifsson     před 8 lety 19.04.2017 12:11 |  
    10 7

    S ohledem na kvalitu soupeře bych se nebál dát Barákovi čtyřku a napsat, že docela propadl. Ale je to jen můj osobní názor. Prostě mě svým výkonem hodně zklamal a nelíbí se mi, jakým směrem jeho výkonnost ubírá s blížícím se koncem sezony a jeho přestupem.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Alanor (admin)     před 8 lety 19.04.2017 12:15 |  
      14 2

      Aspoň to dobře vyšlo s tím vykartováním, protože Ščuk jde aktuálně nahoru. Uvidí se na Slovácku a nikde není psáno, že se Barák musí do sestavy vrátit, zvlášť jestli se nezlepší.

      Jinak jaro od Baráka skutečně nic moc. Pořád je to lehký ligový nadstandard, ale za podzimem zaostává a přitom by se u něj čekalo, že by se měl ještě lepšit. Vlastně na jaře zazářil jen za repre v San Marinu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 19.04.2017 12:44 |  
        3 1

        Podle mě celkem pravidelně střídá jeden dobrej zápas a jeden slabší zápas.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Robinator     před 8 lety 19.04.2017 12:51 |  
        2 0

        já si udělal do tohoto zápasu součet z hodnocení našich středních záložníků a Hušbauer má 36 bodu, Barák 34..takže dost vyrovnané výkony našich středních záložníků..oběma se spíš daří proti soupeřům lehčím, kandidátům na sestup..stejně tak mají oba dva problém proti silnějším soupeřům, kdy dostali vždycky známku nižší..

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 19.04.2017 15:11 |  
          1 0

          Záleží jakým stylem hraje soupeř, pokud se zaleze před své vápno a nechá tě tvořit nebo když tě v několika hráčích soupeř pressuje(například Teplice). I Hradec Králové by byl schopen stížit naším záložníkům hru, kdyby více pressoval a vyvíjel na naše hráče tlak. Pak by docházelo k častějším chybám z naší strany, tady bych kvalitu soupeře moc nezohledňoval. Pokud bychom měli volnost proti silnějším týmům, tak bychom je byli i schopni porazit, ale to ty silnější přece nedělají. Oni ti nedají volnost na žádném m^2.
          Kvalita by se projevila, až by získal daný tým pod kontrolu míč...

          • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

            Robinator     před 8 lety 19.04.2017 15:29 |  
            0 0

            to chápu, ale to není přece důvod, aby proti těm silnějším týmům hráli záložníci průměrně

            • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

              Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 19.04.2017 17:33 |  
              0 0

              Tak je to výkon celého týmu. Pokud útočník čeká jen na hranici offsidu, tak týmu (záložníkům) těžko pomůže, ale když se stáhne k záloze a tím ji může pomoct k přechodu do útočné fáze, tak pak hned budou mít záložníci více variant k přihrávce a taky více času a prostoru.
              No a pak logicky hraje velkou roli to, co má daný hráč za úkol... Ale pokud se nebude dostatek hráčů nabízet, tak to skončí nakopávaným míčem nebo přihrávkou na stopery a ti to stejně nakopnou dopředu.

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          sasky     před 8 lety 19.04.2017 22:24 |  
          1 0

          Neber to prosím jako rýpání, ale znáš nějakého hráče, kterému se nedaří lépe proti slabším soupeřům :) Připomíná mi to statistiku z Okresního přeboru - čím víc gólů dáme, tím víc bodů máme. :)

          • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

            Robinator     před 8 lety 19.04.2017 23:45 |  
            0 0

            V pohodě, já to tak neberu..Spíš sem se na to díval z toho druhého pohledu, že nemáme ve středu hráče, který by táhl mužstvo a dominoval i proti silným soupeřům..Takoveho hráče bych tu rád měl..

            • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

              sasky     před 8 lety 20.04.2017 11:27 |  
              0 0

              Tak bylo by to krásné, to rozhodně. Jenže co se českých hráčů týče, tak toho byl v minulosti schopen asi jen skleněnka Rosický. Nyní si myslím, že si můžeme gratulovat k Delimu, protože ta jeho dominance na stoperu je naprosto fascinující, až na občasné (letos 2x) "nepovedené" zápasy. A co se Tebou zmiňovaného středu pole týče, tak v defenzivní činnosti dost výrazně dominuje MNN (ale ten se určité ztráty formy nevyvaroval). Jinak u ofenzivních záložníků je to složitější. V dnešní době je velmi obtížné, aby jeden hráč udělal zápas. Např. v podzimním derby byla takřka absolutní převaha ve středu hřiště dána zejména týmovým výkonem, než nějakým fantastickým výkonem jednotlivce. A pro mě osobně je to lepší cesta. Když ti vypadne takto klíčový hráč, tak ho těžko nahradíš. Když vybíráš hráče to nějakého herního schématu, tak je rozhodně snazší jednotlivce nahradit. Ale jak říkám, taky by se mi líbil nějaký takový Messi v českém měřítku.

              • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

                Robinator     před 8 lety 20.04.2017 11:42 |  
                0 0

                třeba takového Václava Pilaře, ale s pevným zdravým :)

                Souhlas s Delim, jenže ten pravděpodobně odejde a nám stejně nezbyde nic jineho, nez se divat do zahranici..Pokud budeme chtit podobne hrace jako je prave Simon..tady neni zatim kde brat..odchovanci asi pozadovanou kvalitu nemaji, tam jsme zaspali x let..a v jinych tymech, vlastne ani nevim, jestli tam nejaky vynikajici hrac je..osobne jsem zvedav na prestupove obdobi, jakou prestupovou strategii budeme mit a kdo odejde

                • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

                  sasky     před 8 lety 20.04.2017 15:28 |  
                  0 0

                  Jo, Venca svého času byl skvělé křídlo. Bohužel je taky skleněnka, zatracené vazy (mj. stály lepší kariéru i Necku). Pro nás bude největší posílení, pokud se nám právě hráče jako Deli, Michael, Škoda, Pavlenka, Frydrych, Sýkora podaří udržet. Ale do středu pole bude muset tak či tak asi nějaké eso přijít. A vzhledem k doslova vyrabovanému českému trhu to bude muset být někdo ze zahraničí. Ta spekulace ohledně Hořavy je doufám kec, ten hráč byl skvělý v Olomouci, ale teď v Plzni to je bída. Jinak z kádrů posledních dvou soupeřů se mi líbili Kalabiška a Malinský. A dlouhodobě se mi líbí Mihalík z Jablonce, který před sebou má si myslím velkou kariéru.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

                    Robinator     před 8 lety 20.04.2017 15:37 |  
                    0 0

                    kdybych si mohl tipnout z tech hracu, co jsi napsal, odejde jen Deli..tam se nam to asi nepodari
                    Horavu tu taky moc nechci
                    Malinsky se mi libi dost, rychly a technicky hrac..takove mam rad..otazka je, jak by se tu chytil..ale proc to nezkusit, hodne drahy urcite nebude :)
                    doufam, ze privedeme jeste treba jednoho kvalitniho silnyho africana, plus nakyho rychlyho balkance :))

                    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

                      kjandourek (admin)     před 8 lety 20.04.2017 16:11 |  
                      2 0

                      Já nevím, chlapi - Hořavu, který v lize za poslední tři roky nastřílel vždy šest branek a v současném kvalifikačním cyklu odehrál dva celé zápasy nechcete...

                      a líbí se Vám mladý, nadějný, "teprve šestadvacetiletý borec", který má za sebou tři ligové sezóny v provinčním Hradci a v nich šest vstřelených branek.... a k reprezentaci nečichnul ani v mládežnických kategoriích?

                      To je podle mého názoru dost absurdní...

                      To samé Kalabiška - na slovensku střelec... tady jeden gól v Bolce, neprosazení se, zklamání, hostování v Karviné... tam za necelou sezónu taky jeden gól.... Tak jako vidíte hráče pro Slavii?

                      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

                        sasky     před 8 lety 20.04.2017 20:29 |  
                        0 0

                        Já jsem to ani snad nemyslel je hned kupovat, protože statistiky jsem načtené neměl. Na těch faktech co píšeš určitě něco je. Hodnotil jsem jen podle dvou, resp. jednoho zápasu. Malinský se mi líbí v tom, že je to rychlík a rozumí si s míčem. A Kalabiška na tom taky rychlostně nebyl úplně špatně. Ale opakuju, hodnotil jsem po jednom, dvou zápasech :) Hořava mě nějak ničím nezaujal, sice góly dává, ale v rozjeté Plzni to zas takový problém nebyl.

                        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

                          kjandourek (admin)     před 8 lety 20.04.2017 22:11 |  
                          0 0

                          V pohodě - nic ve zlém... Já si holt vždycky raději projdu statistiky, než napíšu nějaké jméno...

                          Upřímně řečeno, Malinský mi něco říkalo - ale ne moc pozitivního... zapamatoval jsem si tohle:
                          http://tv.isport.blesk.cz/video/3135008/hradec-kralove-sparta-malinsky-dvakrat-zkousel-preslapovacku-ale-malem-si-zlomil-nohu.html

                          U Kalabišky si zase pamatuji, že po obstojném výkonu v první půli pohárového zápasu u nás komentátor říkal, že ve druhé půli snad ani nebyl u míče...

                          Mě se Hořava líbí.... mimo jiné proto, že má tu výkonnost konstatní - ať už je Plzeň v laufu, nebo ne, tak na něj je spoleh, že se šestkrát za sezónu trefí... ránu ze střední vzdálenosti má slušnou, zkušeností dost... průser s nějakým přehnaným sebevědomím žádný...

                          Jinak se mi z ligy v současné době líbí Martin Fillo... Ale co si budeme povídat, bude mu už třicet... u něj je na pečlivé zvážení, jestli nám něco může okamžitě přinést ... na jednu stranu má před sebou už jen dva tři roky, za sebou nepříliš dlouhé zahraničí angažmá, v Plzni se neprosadil a pokud se nepletu, tak má za sebou i nějaké ty excesy... Ovšem na druhou stranu je klidně možné že se teprve teď zklidnil a začal fotbalu dávat to, co se mu dávat má... a jako okamžitá posila bez perspektivy dalšího prodeje by nám mohl pomoci...

                          Líbí se mi Michal Trávník, který se v jedenadvacítce prosazuje po boku Jankta, Černého a Schicka - chyběl jenom pár minut (na Maltě střídal po půli, jinak vždy po osmdesáté minutě, pokud nezůstal na hřišti až do konce) Pokud s nimi hraje v jednom týmu, věřím tomu, že má na podobnou kariéru...

                          Pokud se bavíme o Karviné, tam se mi v poslední době líbil Budínský... Ale to je taková kometa letošního ročníku.... není tak cítit jako Fillo, aby to byla okamžitá posila.... a na to, aby to byla naděje typu Baráka už je starý - je mu pětadvacet...

                          Mihálik je mlaďoch, určitě naděje, ale zatím hraje jenom ligu - poháry nic, mládežnická repre nic.... Vím, že devět gólů je na dvacetiletého kluka dost, ale ještě bych čekal, co bude předvádět dál...

                    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

                      Slawek     před 8 lety 21.04.2017 10:22 |  
                      0 1

                      Deli by už dávno odešel, jen kdyby o něj byl venku zájem. Ten ovšem asi není, nebo není lukrativní. A tak zůstává. Je to jako se Zmrhalem. O toho, zdá se, také nikdo nestojí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Robinator     před 8 lety 19.04.2017 12:19 |  
      4 0

      kdyby nehral proti Karvine, kde patril k nejlepsim, nevyhrali bychom

  2. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Guly (přítel SN)     před 8 lety 19.04.2017 12:12 |  
    2 0

    Velice dobré hodnocení, asi není, co bych vytknul. :)

  3. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    smely (přítel SN)     před 8 lety 19.04.2017 12:13 |  
    5 0

    zdravim, konecne zapas bez nervu , dcera naprosto unesena barvou Barakovych kopacek, uvodni napor - nic podobnyho sem v Edenu jeste nevidel.... Jirkovi bych strhnul bod za zkazenou dekovacku :-), napad s vystridanim Kovarem genialni ...supr.. !

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 19.04.2017 12:32 |  
      8 0

      Pavlenkovi bych mozna dal i 8. 75. minut na nej nic neslo (to je pro brankare vzdy osemetne) a pak musel resit nekolik velmi neprijemnych situaci. Tu nulu si hodne vybojoval.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 19.04.2017 12:36 |  
      6 0

      Jinak dekovacka super. Bavil jsem se. Jirka to vzal sportovne a Premda byl fantasticky. Je videt, ze jsou skvela parta a ta symbioza mezi fanousky a hraci funguje taky bajecne.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Fačín     před 8 lety 19.04.2017 12:37 |  
      1 1

      Jo jo, vystřídání Pavlenky Kovářem při děkovačce bylo mimořádně vtipné a vyvedené..

  4. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    martyni (přítel SN)     před 8 lety 19.04.2017 12:41 |  
    7 2

    Myslim, ze Barak nehral tak spatne, jak se mnohym zdalo. Byl u několika povedenych kombinaci, silny na balonu jako vždy, jenomze se mu nepovedlo par akci, které byly nejvic videt. Rek bych, ze se mu stalo to, co se občas stava Husbymu, ze hral dobře v tech méně viditelnych momentech zapasu. Netroufal bych si rici, ze Scuk Tondu nahradi, preci jen zahral jen jeden vyrazne povedeny zapas za Slavii oproti Tondovy, který tech povedenych ma spoustu. Je trochu jiny typ, není tak kreativni. Snad zahraje dobře na Slovacku, ale trochu obavy mam.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Robinator     před 8 lety 19.04.2017 12:47 |  
      0 0

      přece jen je Scuk defenzivnejsi, MNN taky..mam take obavy, ale myslim, ze to zvladnou

  5. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    rybarmirek     před 8 lety 19.04.2017 12:49 |  
    11 2

    Naprostý souhlas s hodnocením.Obávám se,ze Tonda je uz myšlenkami jinde.Místy se chová jako flink,viz stulpny.Mám ho rád,ale trochu pokory by neškodilo.Aby se za rok ještě rad nevrátil zpět.Rad se budu plést,ale na velký fotbal mu schází rychlost.Technika je velice solidní,uvidíme,zda to bude stačit.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      japhy     před 8 lety 19.04.2017 13:10 |  
      3 0

      Tonda mě naštval tím, že zápas vypustil tak o 15 minut dřív, než zbytek mužstva. I tak byl ale platnej, protože u něj neexistuje, že by se schovával, takže pořád je s kým hrát.
      K vypuštěnému závěru. V rozhovoru s JŠ mě zaujala zmínka, že narozdíl od Plzně, která hru dost roztahuje, my jdeme hodně napřímo k bráně. S tím může souviset skutečnost, že se nám nedaří zdržovací taktika s dlouhou rozehrávkou. Ale to nám nešlo snad nikdy.
      Pavlenka x Koubek. V první půli jsme mohli vidět nachlup stejnou rozehrávku od brankáře, po které dostala RB fíka od Jihlavy. Tady to naštěstí Deli odpálil do autu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      martyni (přítel SN)     před 8 lety 19.04.2017 13:14 |  
      8 3

      Nevsiml jsem si, ze by něco vypustil. Prijde mi trochu nefer, zminovat po kazdym ne uplne top vykonu, ze se uz vidi v Italii. Jeho vykony by sice mohly byt lepsi, ale udržuje si vysokej standard.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        asanin     před 8 lety 19.04.2017 13:43 |  
        4 3

        S tím souhlasím... Je to hlavně na odpovědnosti JŠ... Já bych ho už moc nestavěl... Máme spoustu hráčů na to, aby se záloha dala poskládat bez Tondy... A za 2 měsíce tu nebude - raději bych dával příležitost Ščukovi a Alvirovi až se uzdraví...

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          Robinator     před 8 lety 19.04.2017 13:50 |  
          5 2

          já nechápu argument typu - hráč odchází, tak už ho radši nestavme a dejme tam jiný, který budou hrát i příští rok. Je úplně normální, že hráči odchází a přichází..z toho hráče musíš vytěžit maximum, dokud tu je, aby byl prospěšný pro tým..a vůbec nepřemýšlet nad tím, že jde za pár pryč

          • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

            kjandourek (admin)     před 8 lety 19.04.2017 13:57 |  
            5 1

            A co to znamená - vytěžit?

            Jako já chápu, stavět ho, když je evidentně nejlepší na hřišti.... ale pokud máme na dvě místa tři zcela srovnatelné hráče... Tak mi přijde logické stavět ty dva, co mi tu zůstávají a toho třetího vytěžovat jako náhradníka v okamžicích, kdy se jednomu z těch dvou nebude dařit...

            • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

              Robinator     před 8 lety 19.04.2017 14:04 |  
              2 2

              tak Ščuk zahrál zatím jeden zápas a to ještě pohárový..takže tam je to otazník..a skoro všechny výhry stojí za hušbauerem a barákem + MNN..takže by bylo možná riskantní ho posadit na úkor někoho, kdo se ještě neukázal..uvidime v patek, jak to bude fungovat..aby jsme se tady jeste vsichni nedivili, ze to bez tondy moc do kombinace nepujde..

              • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

                kjandourek (admin)     před 8 lety 19.04.2017 14:11 |  
                4 2

                Ščuk zahrál celkem solidně i v Karviné.. i když to nebylo tak dobré jako v poháru, to je fakt... Já bych se toho nebál...

                A ten fakt, že Tonda bude brzy pryč, takže se stejně musíme nějak začít učit hrát bez něj... ten tam stejně někde vzadu rezonuje... Jako chápu, že v létě místo něj může přijít nějaký super plejer a bude to výměna kus za kus... ale i tak není od věci, aby se dvojka Hušby-Ščuk začala sehrávat i jinde, než jenom na trénincích...

                • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

                  Robinator     před 8 lety 19.04.2017 14:26 |  
                  2 1

                  já čekám, že přijde místo něho top hráč, máme pohárové ambice, mužstvo se bude dál doplňovat a určitě ho bude chtít vedení zkvalitnit..nevěřím, ze bude v budoucnu hrát Ščuk s Hušbym

                  • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

                    kjandourek (admin)     před 8 lety 19.04.2017 14:53 |  
                    0 1

                    Já věřím tomu, že spolu hrát budou... minimálně tedy v pohárových týdnech, kdy si ten imaginární "top hráč" bude dávat oddech :-)

                    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

                      Robinator     před 8 lety 19.04.2017 14:58 |  
                      0 0

                      jo, to je možný :)
                      já spíš myslel dlouhodobě, typologicky mi k sobě úplně nesedí, ale tak třeba bude mít trenér jiný pohled

                      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

                        kjandourek (admin)     před 8 lety 19.04.2017 15:08 |  
                        2 1

                        Proč by k sobě neseděli?

                        Já to tedy nevnímám tak, že by Hušby a Tonda k sobě seděli jako dvě poloviny jin-jangu... a Jasmin tudíž mohl nahradit jednoho, ale k druhému by neseděl...

                        Mě všichni tři přijdou hodně podobní: Silný přechod do útoku a předfinální fáze, výborná střela, ochota zabojovat, jít do skluzu....

                        A ten náš systém je postaven na dvou takhle podobných hráčích vedle sebe...

                        Snad jenom, že když hraje Tonda, tak tam máme leváka a praváka, zatímco bez něj to jsou dva praváci...

                        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

                          Robinator     před 8 lety 19.04.2017 15:24 |  
                          2 0

                          To mě zase ne: silný přechod nevím, ale rychlý přechod tolik ne, Tonda + Hušby jsou poměrně pomalý. Střela u Hušbyho bejvávala..Předfinální fáze OK, s tím souhlas. Ščuk mi přijde spíše defenzivnější(ale nemám ho tolik nasledovaného) a Hušbauer taky u nás nehraje tolik vysunutě a chodí si často do hlouby pole..

                          • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

                            kjandourek (admin)     před 8 lety 19.04.2017 15:49 |  
                            1 0

                            Rychlým přechodem myslím schopnost rychle a přesně přenést hru... žádný hráč na světě není rychlejší, než přesně kopnutý balón :-)
                            Já přeci jenom před rychlostí fyzickou upřednostňuji rychlost myšlení... Hodně jsem obdivoval Pavla Horvátha v módu 1996-2000...

                            Ščuka samozřejmě také nemám tak moc nasledovaného, ale přijde mi, že i v Bolce hrával stylem nahoru dolů - tzn. hodně si chodil pro balóny do hloubi pole, ale tlačil se i do koncovky... a vždycky měl za sebou defenzivnjěšího parťáka... záda mu kryl nejprve David Jarolím a po jeho přesunu do kanclu přišel na tento post Jakub Rada...

                            • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

                              Robinator     před 8 lety 19.04.2017 15:57 |  
                              0 2

                              no jo, ale ono je blbý, když rychle přeneseš hru a pak chybíš tam, kde máš být :))

                              uvidíme, já se strašně těším na pátek i kvůli tomu o čem se bavíme, jak se s tím kluci popasují

                        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

                          Robinator     před 8 lety 19.04.2017 15:26 |  
                          1 0

                          pokud by měl hrát MNN a Hušbauer, představoval bych si k ním Tondu č. 2, ale daleko rychlejšího a houževnatějšího

                          • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

                            Sracken     před 8 lety 20.04.2017 11:42 |  
                            0 0

                            Takže Martin Fillo, věk 23 let a mozek Petra Čecha. Nejsou na skladě.

                            • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

                              Robinator     před 8 lety 20.04.2017 11:47 |  
                              0 0

                              to bohužel nejsou, aspoň ne tady v čr :))

                • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

                  martyni (přítel SN)     před 8 lety 19.04.2017 15:19 |  
                  5 0

                  Hele, naším úkolem není ale učit se hrát bez někoho, ale vyhrát titul. Takže musí hrát nejlepší a při vší úctě k Jasminovi, Barák opakovaně prokázal, že je pro tým nesmírně užitečný. Učit se hrát bez něj je úkol letní přípravy, zápasy o titul nejsou o sehrávání se. Jezismarja! :)

                  • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

                    kjandourek (admin)     před 8 lety 19.04.2017 15:36 |  
                    6 0

                    Tonda to opakovaně ukazoval na podzim... teď se zase tolik nedaří... můžeme se domnívat čím to je - jestli se mu zatočila hlava z přestupu do Itálie, nebo ze tří repre gólů... nebo se podvědomě šetří, protože ho čeká ME U21 a posléze příprava v Udine (co si budeme povídat, kdyby si zvrtnul kotník v březnu, ještě to dá do kupy, teď už by to byl průšvih)... Třeba ho semlel humbuk okolo - teď byl u Šípa, včera ukazovali, že je ambasadorem nějakého projektu s Poborským...
                    Je možné, že to je jenom normální křivka výkonnosti, jakou si prochází každý mladý kluk.... a nebo se také stalo, že na něj po vynikajícím podzimu máme my, coby fanoušci najednou vyšší nároky...

                    Kdo ví...

                    Každopádně jsi správně řekl, že úkolem je vyhrát titul... a tudíž musí hrát ti nejlepší - Ti nejlepší teď...bez sentimentu, že někdo dobře hrál od srpna do prosince...

                    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

                      martyni (přítel SN)     před 8 lety 19.04.2017 15:56 |  
                      4 3

                      No ja si fakt nemyslim, ze by Tonda hral na jare spatne, snad krome zapasu se Spartou. Takze se neshodneme ani tak.

            • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

              martyni (přítel SN)     před 8 lety 19.04.2017 15:17 |  
              7 3

              Přijde mi, že strašně rychle zapomínáme na předchozí dobré služby hráčů, kterým se jeden zápas nevydaří, zatímco obdivujeme hráče, kteří nehrají! Ščuk zahrál jednou solidně a jednou velmi dobře. Jinak jsou jeho výkony srovnatelné s výkony Baráka jen v našich představách! Realita je ale jinde. Barák je jedním z důležitých strůjců naší serie bez prohry, stejně jako Škoda, Hušbauer, Zmrhal, Deli nebo Ngadeu. Z mýho pohledu je nesoudné se domnívat, že by tyhle borce někdo snadno nahradil.

              • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

                kjandourek (admin)     před 8 lety 19.04.2017 15:31 |  
                8 1

                Stejně tak byli důležitými strůjci naší podzimní jízdy Bílek a Bořil... a najednou je v sestavě nahradili Lüftner a Flo (případně Frydrych - podle toho, jak se na to koukáme)...

                Teď se začíná dařit Mingazovovi, a nikdo se nediví tomu, že v sestavě nahradil Sýkoru.... případně se očekává, že až bude Honza v úplném pořádku, tak posadí Zmrhala...

                Forma je mrška proměnlivá, ... a pokud chceme titul, tak na nostalgické vzpomínky není místo...

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          japhy     před 8 lety 19.04.2017 13:56 |  
          1 0

          Když si škrtneš Tondu a Alvira, tak ti do středu zálohy zbyde Huš, MNN a Ščuk. Kde je ta spousta?

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Travinho     před 8 lety 19.04.2017 19:37 |  
      2 0

      To mně teda rozhodně nepřijde, že by Tonda cokoliv vypouštěl a herně byl z našich asi nejaktivnější, když byl neustále v nabídce, jen ta sportovní forma není úplně taková.

  6. Hodnocení

    Boss82     před 8 lety 19.04.2017 13:54 |  
    11 2

    Tentokrát s hodnocením naprostý souhlas. V pohárovém utkání se mi nelíbilo, že si, Alanore, dost podhodnotil výkon Ngadeua, který se mi moc líbil. Stejně tak jako se mi líbil v Karviné a stejně tak jako teď s Hradcem. Snad se mu definitivně vrací forma z jeho nejlepších zápasů, které za nás odehrál na podzim.

    Také jsem si všiml, že Tondovi to s Hradcem hrubě nevyšlo. Během zápasu jsem si sám pro sebe musel několikrát říct „Ten je dneska hroznej!“. Těch jednoduchých přihrávek, co zkazil, to se často nevidí. Nebo ta špatná finální řešení několika nadějných situací… Ale nevyčítal bych mu, že hraje laxně, vypouští to a už se vidí v Itálii, jak tu někteří píší. To není v jeho povaze. Tohle je čistě o hlavě - nepovede se ti v zápase několik lehčích věcí po sobě, přestaneš si věřit a pak už se z toho většinou do konce zápasu nevyhrabeš a kazíš a kazíš…

    On se do toho zase dostane. Ačkoliv přiznávám, že na Slovácku bych upřednostnil Ščuka, i kdyby neměl Tonda 4 ŽK.

    • Re: Hodnocení

      martyni (přítel SN)     před 8 lety 19.04.2017 15:54 |  
      7 0

      No nevim, Jasmin není stejny hrac. Tonda na sebe bere odpovědnost za zapas, je často na balonu, nabízí se, zkousi tvorit hru. Par věci mu nevyslo s Hradcem, ale az takova tragedie to nebyla, mozna mu nevysla koncovka, ale porad byl dobrou soucasti hry.

      • Re: Hodnocení

        Boss82     před 8 lety 19.04.2017 16:51 |  
        3 0

        Neříkám, že hrál vysloveně tragicky. Ale na to, že soupeř byl slabý, a že Tonda je reprezentant s ambicemi prosadit se v italské lize, tak to bylo z jeho strany dost průměrné se spoustou zbytečných chyb. Ale jak říkám, to je prostě v hlavě, on se z toho zase oklepe. Slabé zápasy se nevyhnou ani nejlepším hráčům světa.

    • Re: Hodnocení

      belmis (přítel SN)     před 8 lety 19.04.2017 16:46 |  
      6 2

      Výkon Baráka v prvním poločase nebyl horší než výkon Hušbauera. Ngadeu se mi líbil ze zálohy nejvíc.

      Výkon Baráka hodně spousty fanoušků ovlivnila čtvrthodina druhé půle, kdy snad z pěti přihrávek dal čtyři jednoduché špatně. To jsem si také říkal, co blbne...Připomíná mi to hodnocení nejlepšího hráče Evropy, kdy jeden má tři čtvrtě roku lepší formu, ten druhý poslední měsíc a půl a najednou by většina volila toho druhého.

      Jediné, co mi přijde poslední měsíc, tak nejde třeba do skluzu tam, kde Hušbauer ano. Ale svým způsobem, kdy má z naší zálohy největší touhu být stále u míče a neustále se nabízet, je pro naší zálohu stále velmi důležitý.

      Uvidíme na Slovácku, jak bez něj bude hrát naše záloha - tam dostaneme odpověď.

      • Re: Hodnocení

        Boss82     před 8 lety 20.04.2017 09:53 |  
        0 0

        Ježiši, nedělejme z toho zase nějaký souboj mezi Barákem a Hušbauerem. Prostě s Hradcem hrál Pepa líp a Tonda hůř. Příště to třeba bude naopak. Tak co se tu zase řeší?

        V první půli hrál ještě Tonda nadprůměrně, ale ve druhé bylo těch zkažených přihrávek prostě hodně. K tomu bych ještě připočítal že minimálně 3x zbabral nadějné situace okolo vápna, kdy celá akce místo gólové šance vyzněla úplně do prázdna.

        Ale je to jen jeden zápas, který jsme i tak vyhráli rozdílem třídy, takže myslím, že fakt nemá smysl to nějak víc rozpitvávat.

        • Re: Hodnocení

          belmis (přítel SN)     před 8 lety 20.04.2017 11:48 |  
          0 0

          Ano, s tímto tvým příspěvkem naprosto souhlasím. Ale s tím předchozím ne: "Také jsem si všiml, že Tondovi to s Hradcem hrubě nevyšlo". Hrubě mu to nevyšlo cca od 50 minuty do 65 minuty. A rozdíl mezi známkou 8 a 5 je propastný.

    • Re: Hodnocení

      Slawek     před 8 lety 19.04.2017 23:05 |  
      2 1

      Tondovi to "hrubě" nevyšlo? To snad přeháníš. Hrubě, to je příliš silné slovo. To mně spíše zaujala spousta nepřesností, na které nejsem zvyklý u Pepy Hušbauera. Přesto nemohu říci, že by hrál špatně. Ale ta rychlost, o kterou se naši kluci snažili, ta mu moc nesedla. Takže 8 ? To tedy tentokrát rozhodně nee.

      • Re: Hodnocení

        Boss82     před 8 lety 20.04.2017 10:01 |  
        0 0

        Ne nepřeháním.

        Co se týče nepřesností u J. Hušbauera, tak se samozřejmě mýlíš. Jeho procento úspěšných přihrávek v tomto zápase (88 %) bylo dokonce jeho nejlepším číslem v této sezoně! Takže těch nepřesností měl ve skutečnosti naprosté minimum.

        Ten argument s rychlostí je také dost mimo, když vezmu v potaz právě tu vysokou úspěšnost přihrávek, že byl často na míči, režíroval hru a ještě si připsal gól a přihrávku.

        Takže 8? To tedy tentokrát rozhodně ANO!

        • Re: Hodnocení

          Slawek     před 8 lety 21.04.2017 10:31 |  
          0 0

          Samozřejmě, jen nevím jak si spočítal těch 88%. Nicméně kazil v momentech, kdy to u něj nebývá časté, proto mě to zaujalo experte. Takže 8 a druhé nejlepší hodnocení z týmu? To opravdu NE. Ale jak říkáš, samozřejmě se, na rozdíl od Tebe, mýlím.

          • Re: Hodnocení

            Boss82     před 8 lety 21.04.2017 20:18 |  
            0 0

            Já si takové momenty nevybavuji, ale když mi tu vypíšeš konkrétní minuty těch situací, tak se na ně rád podívám a klidně uznám, že si měl pravdu. Budeš to mít ale těžké, protože Hušby v tomto zápase pokazil pouze 6 přihrávek, zatímco 44 se mu podařilo, tak jsem zvědav, jestli mi opravdu dokážeš, že zrovna těch 6 pokažených bylo zrovna v těch důležitých momentech, kdy (i podle Tebe) obvykle nekazí.

            Takže já stále trvám na tom, že známka 8 je zcela v pořádku.

            Jo a až se zase budeš divit, kde jsem výše uvedená čísla vzal, tak stačí kliknout na odkaz, který Ti sem dal Kjandourek.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 8 lety 19.04.2017 14:35 |  
    8 1

    Dobré odpoledne Vám všem.
    Děkuji Alanorovi za jeho hodnocení a samozřejmě kávička nechyběla.
    Pročetl jsem hodnocení, porovnal ve své šedivé makovici a jen snad u Toníka Bych nebyl asi tak přísný. Moc se mi ten fotbal líbil a ze všech kluků byla vidět chuť tam toho nasypat co nejvíce. A to je dobře. Rád bych se pozastavil i nad tím, že máme opravdu slušně nabitý kádr a dost alternativ při případné absenci některých stabilních hráčů. Třeba např. Barák - Ščuk, Tecl - Sýkora - MvB, Zmrhal - Mingazov a další a další.
    Taky jsem rád, že stadion a Slávie budou mít jednoho pána. Aspoň se dočkáme i těch lepších služeb na stadionu. Vždyť ta klobása je jako když jím písek. A bez chuti a vůně.
    Na Slovácku nás nečeká snadný boj, ale věřím, že se popereme o body a nakonec je všechny 3 získáme.
    Na závěr jedno moje dilema.
    Mingazov to za penaltu schytal a s ním i rozhodčí.
    Šural to za penaltu neschytal a bylo to to samý a rozhodčí jede dál.
    Zeman to za penaltu schytal a s ním i rozhodčí.
    My Bongoři, se jen potichu podivujeme.
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      japhy     před 8 lety 19.04.2017 14:57 |  
      3 0

      No, a my se zase podivujeme nad aktuální feťáckou aférou Plzně. Dříve jsme se před derby pravidelně dozvídali, že Latka bije ženu, tak tady má svůj díl i někdo jinej.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Ferguss     před 8 lety 19.04.2017 16:49 |  
      0 0

      Ke kritice služeb na stadionu se přidám. Ona Nopanera nebyla nic moc, ale tohle je skutečné peklo. Připomenul bych kupříkladu jak na derby došlo všechno pití snad kromě vody. Tuhle jsme si dva lidi po sobě museli říct o dotočení piva, protože to byl brutální podmírák. Klobása dobrá není, u nás na pralese mají o 100% lepší. Obsluha nepříjemná. Já je spíš bojkotuju, ale teď jsem tam měl syna a nějaký ten párek v rohlíku k návštěvě stadionu patří. Dotaz - můžete mi prosím dát tu Mirindu nechlazenou? Odpověď - Ne. A brčko máte? - Nemáme. Prostě klasické zneužití monopolního postavení:)

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      bongor     před 8 lety 19.04.2017 18:47 |  
      2 0

      Ahoj Sokrate,já už se ani nedivím,ani potichu,ani nahlas.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    smely (přítel SN)     před 8 lety 19.04.2017 14:39 |  
    0 0

    prosim, nemate nekdo newsletterovej nebo jinej aplikovatelnej kod na 1 listek na jablonec ? shanim pro kamose a na permici uz jsme 2 lupeny vybrali. Tak kdyby nekdo nevyuzil jednu moznost tak uvitam ... ( asi do soukromy zpravy... ) diky moc predem za pomoc...

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      marty9     před 8 lety 19.04.2017 16:22 |  
      0 0

      Pošlu ti kód permanentky cca za hoďku.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        smely (přítel SN)     před 8 lety 19.04.2017 16:41 |  
        0 0

        ses bozi...diks !

  9. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    1rytir     před 8 lety 19.04.2017 15:00 |  
    7 0

    Pěkné a objektivní zhodnocení. Dodal bych k němu za sebe snad jen, že se mi moc líbí zcela zasloužené vyzvednutí účinkování Floa, pro mne opravdu překvapivá snaha Škodovky nezištně přihrávat spoluhráči ve vápně i to, že jsem už dlouho v Edenu neviděl, aby náš tým na soupeře nejen v úvodu zápasu, ale i úvodu druhé půli tak nekompromisně vlítl! Takže díky za hodnocení!

  10. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    slamacek (přítel SN)     před 8 lety 19.04.2017 15:56 |  
    3 4

    Ja myslim ze 7 pro Frydrycha je moc. 1) pri svem golu si pomohl brutalnim odstrcenim protihrace, coz byl faul prinejmensim za zlutou a tedy k tomuto je nutne prihlednout.
    za druhe Tonda Barak by zaslouzil 1 protoze dostal ZK za to ze se neucesal, neusmal se na Jilka, nemrknul na Jilka, nepodal mu pistalku, kdyz mu v tunelu spadla na zem, nenavonel se pred zapasem a nebyl radne upraveny!
    zdroj : Liga na Ruby :)

    Diky za pekne hodnoceni!

  11. Nabízím vstupenky na Jablonec

    Hajduk     před 8 lety 19.04.2017 17:03 |  
    2 0

    Slávisti, nabízím 2 vstupenky zadarmo na Jablonec, kupte si je na Ticketportalu s tímhle kódem MNII01WW9A
    Ať je nás na Jablonci co nejvíc!!!

    • Re: Nabízím vstupenky na Jablonec

      belmis (přítel SN)     před 8 lety 19.04.2017 17:45 |  
      0 0

      děkujeme, bohužel jsem byl pomalý :-)

      • Re: Nabízím vstupenky na Jablonec

        Ferguss     před 8 lety 19.04.2017 18:38 |  
        0 0

        Nechal jsem ti zprávu, tak se ozvi jestli ještě pořád sháníš.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Marasks     před 8 lety 19.04.2017 17:39 |  
    0 0

    Zdravím, našel by se někdo kdo nevyužije kód z ticketportalu nebo z permanentky? Chci vzít mladou na fotbal na hlavní, tak by se to hodilo :) Díky moc!

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Philliip     před 8 lety 19.04.2017 17:54 |  
      1 0

      Zdravím všechny slávisty. Také bych případně uvítal, pokud má někdo unikátní kód navíc. Rád bych vzal sebou taťku, i když to není slávista a je nestranný fanoušek (co není může být). Mně na mail zatím bohužel nic nepřišlo, kdybych měl vstupenky a kód mi ještě poté došel, tak je tu nabídnu zas někomu dalšímu. Děkuji moc. Philliip

  13. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Miky44     před 8 lety 19.04.2017 18:59 |  
    0 0

    Nenašel by se ještě jeden volný kód z permanentky nebo newsletteru pro zápas s Jabloncem? Na oficiálkách mám účet určitě minimálně sedm, osm let, ale žádný kód mi bohužel nepřišel. Bojím se, že bude vyprodáno, ještě než půjdou lístky do volného prodeje a tuhle party bych si nechtěl nechat ujít.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      kanda (přítel SN)     před 8 lety 19.04.2017 20:47 |  
      0 0

      posílám kod permice do soukromé zprávy

  14. Dotaz

    Mike     před 8 lety 19.04.2017 19:00 |  
    0 0

    Vážení, možná přiblblý dotaz, ale prosím za jeho zodpovězení. Jako permanentkář jsem si vytisknul 2 vstupenky, rád bych se zeptal, zda čtečka u vchodu vezme čarový kód na vytištěné vstupence širší, než mám na permanentce. Rád bych je věnoval kamarádovi, tak aby nebylo nějaké faux pas. Děkuji.

      • Re: Dotaz

        Slawek     před 8 lety 19.04.2017 23:11 |  
        0 1

        No, když si přečtu předchozí Slamáčkův příspěvek, tak nevím, dá-li se tomu věřit.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    daadyy     před 8 lety 19.04.2017 19:07 |  
    0 0

    Jsem offtopic, ale přišel jsem s prosbou. Mám permici a chtěl jsem vzít přítelkyni lístek na fotbal. Ale jsem tele a zmatlal jsem to na ticketportalu a nemám ani lístky a píše mi to, že už jsem svůj kód použil :( Neposlal by mi někdo kód pod kterým bych si mohl lístek vyzvednout?? Byl bych fakt moc vděčen :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      belmis (přítel SN)     před 8 lety 19.04.2017 19:11 |  
      0 0

      Nápodobně :-) Promrhal jsem kód od Knl66 :-(.

      a) buď jim to nefunguje
      b) jsem debil, který neumí vyplnit formulář

      a mám takový pocit, že b) je správně...

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        daadyy     před 8 lety 19.04.2017 19:14 |  
        2 0

        Já nejsem žádnej zázrak, ale ten systém je fakt stupidní a místo toho aby byl blbuvzdorný, tak spíš nahrává tomu, že spousta lidí svojí objednávku zmrví :D Viz. já :(

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          belmis (přítel SN)     před 8 lety 19.04.2017 19:44 |  
          0 0

          Na podruhé už to vyšlo :-) Děkuju Fergussovi a Knl66 za pomoc.

          • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

            knl66 (přítel SN)     před 8 lety 19.04.2017 21:34 |  
            0 0

            Hlavně, že ti to vyšlo, ať už jakýmkoliv způsobem. ;)
            Jen je škoda, že tady člověk čte, že mnoho kódů propadlo z nějakých prapodivných důvodů. Osobně se obávám, že tato místa zůstanou při zápase s Jabloncem neobsazena :(

            • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

              sicilianbrno     před 8 lety 20.04.2017 14:40 |  
              0 0

              To nebude jen kvuli tomu, ale tech mist se bojím, že i tak zustane víc neobsazených, návštevu odhaduju kolem 16 tisíc, což ale i tak je na české poměry slušný kousek.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    honzaccc     před 8 lety 19.04.2017 19:28 |  
    0 0

    Slávisté, kdyby měl někdo volný promokód, rád bych ho využil. Prosím dyztak na email: honzaccc@seznam.cz
    DĚKUJI.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      honzaccc     před 8 lety 19.04.2017 19:30 |  
      0 0

      Nebo tady do zprávy klidně. Děkuji.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        daadyy     před 8 lety 19.04.2017 19:38 |  
        0 0

        Já bych taky bral do zprávy :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          daadyy     před 8 lety 19.04.2017 20:34 |  
          0 0

          A já pořád nic :(

          • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

            smely (přítel SN)     před 8 lety 20.04.2017 08:43 |  
            0 0

            ahoj, neska mi prisel newsletterovej kod, ale uz sem pouzil permici od Marty9 takze sem ti ho poslal do soukromy zpravy...jestli uz nepotrebujes tak ho posli dal :-)) #SpoluJsmeSilnejsi

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        honzaccc     před 8 lety 19.04.2017 20:23 |  
        0 0

        Už mám...děkuji.

  17. Škoda

    Travinho     před 8 lety 19.04.2017 19:43 |  
    2 3

    Já se přiznám, že s devítkou bych u Milana tentokrát brzdil. Jasně, zahrál velice dobře, ale na devítku bych si představoval ještě větší proměňování šancí. Jak v první půli, když dorážel zakončení Mingazova, tak moment, kdy dal Hušbauer po břevnu branku by měly končit gólem z jeho kopačky. Proto bych dal osm.

    • Re: Škoda

      bongor     před 8 lety 20.04.2017 06:50 |  
      1 1

      Milan tentokrát dělal i mnoho práce,která se u hroťáka jen tak nevidí.Pohyboval se na daleko větším prostoru než obvykle.Devítku mu přeji , podle mě si ji zaslouží.

    • Re: Škoda

      sicilianbrno     před 8 lety 20.04.2017 10:56 |  
      0 2

      Souhlasim, 9 neodpovida, milan zahral skvele, odvedl hodne prace, skvele kopla penalta, ale s promenovanim sanci to uz tak slavne neni, 2-3 velke sance, jednu mel aspon promenit. Vyhralo se velkym rozdilem, takze to tolik nevadi, proti silnejsim souperum by to uz ale mohlo mrzet. Davam 8

  18. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    orias (přítel SN)     před 8 lety 19.04.2017 20:04 |  
    0 0

    Mam volny promokod na zapas s Jabloncem. Kdo ma zajem poslete mi zpravu. Nejrychlejsi vyhrava.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      orias (přítel SN)     před 8 lety 19.04.2017 20:12 |  
      0 0

      Vyhral honzaccc. Posilam.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        honzaccc     před 8 lety 19.04.2017 20:23 |  
        0 0

        Ještě jednou - děkuji.

  19. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 20.04.2017 08:43 |  
    0 0

    Ahoj lidi neorientuji se už kdo žádal o kód, kdo ho dostal a kdo ještě ne, tak tady prostě jeden dávám a nejrychlejší a nejšťatsnější čtenář SN ať ho dobře využije pro nějaké Slávisty: CPQLYHCP7L

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      JaymzBond     před 8 lety 20.04.2017 11:47 |  
      0 0

      Připojuji se, mám už lístky na permanentku, takže kdo chcete: OTMRFK8D0T

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Jachym     před 8 lety 20.04.2017 12:08 |  
        0 0

        Díky moc kamaráde, napočtvrté to vyšlo nebo možná respektive napočtvrté jsem to pochopil:-) Předtím jsem takto ztratil možnost objednat si lístky na permanentku a poté i na kódy od Slavie a Ticketportálu, protože když jsem je opětovně zadával, hlásilo mi to, že číslo již bylo použito:-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          Lovver     před 8 lety 20.04.2017 12:14 |  
          0 0

          Kdyby jste ještě někdo měl, budu vděčný. A přísahám, že budou opravdu pro mé využití. :)

          • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

            travel (přítel SN)     před 8 lety 20.04.2017 13:22 |  
            0 0

            Včera jsem sem dával na sebe kontakt a info,že syn má 2 vytištěné vstupenky k dispozici.Je to příspěvek pod článkem Statistické okénko.Sice už se pár lidí ozvalo,ale když jsem je upozornil,že to je na TS,tak už se neozvali-zřejmě sehnali někde kod.Tak jestli ti to nevadí,ozvi se.

            • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

              Lovver     před 8 lety 20.04.2017 16:37 |  
              0 0

              Děkuju moc za ochotu, nakonec jsem dostal kód :) Jsem si jist, že vstupenky najdou využití :)

  20. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    dauby     před 8 lety 20.04.2017 12:50 |  
    2 0

    V zásadě souhlas s hodnocením, někde bych volil malinko jiné známky. Barákovi bych dal 4, byl to spíše podprůměrný výkon. Hodně jsem ho sledoval, je to jinak můj oblíbenec, ale proti Hradci se mu moc nedařilo. Za výkon bych vyzdvihnul hned pětici hráčů: Hušbauer, Škoda, Mingazov, Flo, Pavlenka. Pavlenka nás podržel, sedmička je adekvátní. Flo předvedl jednoznačně svůj nejlepší výkon v sešívaném dresu, líbil se mi moc, kontinuálně se lepší. Stejně tak výborně hrál Mingazov a již tradičně Škoda, který je nesmírně platným hráčem. Úplně nejvíc se mi ale líbil Hušbauer. V poli jednoznačně náš nejlepší hráč, neustále kombinoval, pořád se pohybuje, nabízí se do kombinace. Zahrával i dobře standardní situace a skvělý výkon korunoval gólem. Dal bych mu 9 zcela jednoznačně. Líbil se mi i Frydrych, ale vyčníval jen v prvním poločase. Lüftner byl podle mě lepší než Deli, který si zase neodpustil jeden velký kiks. Lüftner hrál skvěle i v poháru s Karvinou, kde si ale dal nešťastně vlastní gól, za který ale podle mě nemohl. Nejslabší na hřišti bohužel Barák, ale je třeba říci, že byl nejslabší v bezvadně pracujícím týmu. Jedinou pihou na kráse bylo proměňování šancí, protože Hradec mohl dostat minimálně 7 gólů. Nejlepší výkon Slavie na jaře.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      dauby     před 8 lety 20.04.2017 12:51 |  
      1 0

      A u Škody bych se také spíše přiklonil ke známce 8.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      biggris (přítel SN)     před 8 lety 20.04.2017 16:15 |  
      0 0

      Souhlas se vsim. Jen bych doplnil, ze podle me to byl nejlepsi vykon nejen na jare, ale za hodne dlouhou dobu. To jak jsme na Hradec vlitli, naprosto nekompromisne, suverene, sebevodome, agresivne, ... tak to jsem fakt dlouho u Slavie nevidel. Moc pekne se na to koukalo. Jen to takhle opakovat pravidelne

  21. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    zeleznik2     před 8 lety 24.04.2017 17:19 |  
    0 0

    Ve Spartu takhle:

    Pavlenka 7 - Flo 6, Deli 6, Lüftner 6, Frydrych 7 - Ngadeu 7 - Zmrhal 7, Barák 6, Hušby 8, Mingazov 8 - Škoda 8.

    Sýkora 6, Sčuk 5.

    Liga fanoušků: 8:2. Střely:10/1: 3.