A podle všeho ani nebude. Což sice značí, že po nás nepůjdou developerští žraloci kvůli pozemkům plus se na nás nebude snažit hodit insolvenční mafie nebo nějaká jiná sběř ten průser s financováním, ale zároveň rozhodně nemůžeme prohlašovat, že je Eden náš. Je firmy, která vlastní Slavii.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Z toho usuzuju, že se tu formuje nějaká klika idiotů, co nejsou schopni pochopit, že když firma CEFC vlastní Eden, neznamená to, že můžeme prohlašovat, že je „náš“. Nebo to mínusujete, protože jste fanoušci CEFC? Pokud jo, tak chápu. Ale pokud to mínusují fanoušci SK Slavie Praha, tak abychom pronesli pravdivý výrok, musíme říci, že „vlastník naší Slavie vlastní stadion v Edenu.“ A to „náš“, „naší“ tam je ve smyslu identifikace s klubem.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Nekterym se proste clovek nezavdeci. My Slavisti jsme v tom prebornici. Nejde preci o slovickareni. Pokud stadion i Slavii vlastni jeden subjekt, tak snad muzeme rict, ze je "nas". Dulezite je, ze uz neni v rukou nejakych gauneru a budeme tam svym panem. Muj syn taky rika nasemu domu a autu, ze jsou nase. Pritom vlastnikem jsem ja... :-)
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Ale to není o vděku. Mně jde jen o realitu. Když tu čtu to nadšené opěvování, že stadion a klub už jsou zase „jedno” nebo spojeny, že Eden je náš. Tak to tak docela není.
Jasně, že je to nepravděpodobné, ale klidně se může stát, že Číňané vycouvají z investic v ČR nebo střední Evropě, budou se chtít zbavit fotbalu... a o co se přihlásí první zájemci, o prodělečné fotbalisty nebo potencionálně výnosnou nemovitost? Já neříkám, že je to pravděpodobný scénář, ale je to scénář možný, a v takovém případě se může projevíit to, že ten stadion není Slavie. Já to, sakra, neříkám proto, abych tady jako Jiří1 vykřikoval nějaké pesimistické bláboly. Já jen chci uvést na pravou míru to, co tu nyní v euforii všichni bagatelizují nebo to ani nevnímají.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Pockej co je tohle za uvahu? A kdyby byl stadion v majetku Slavie,tak by se tohle jako stat nemohlo nebo co? CEFC by jako nemohla prodat stadion zvlast? To je vtip ne?
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
CEFC nevlastní Eden, ale firmu vlastnící Eden. Jen blázen by platil 4% daň z převodu, když může koupit firmu a nechat si firmu a nevkládat a ani nepřevádět stadion jinam.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Mínusy jsou za to, že řešíš totální nesmysl. Je naprosto jedno, jestli je stadion majetkem SKS nebo CEFC (pokud samozřejmě CEFC zároveň vlastní SKS). Je to naprosto podružná záležitost. On v tom totiž není vůbec žádný rozdíl. Majitel (CEFC) totiž může kdykoliv stadion do majetku SKS převést anebo jej z majetku SKS zase stejně vyvést. Je to jenom účetní operace. Co je v této transakci zásadní je fakt, že klub a stadion bude mít stejného majitele, který jak všichni předpokládáme bude mít zájem na tom, aby SKS měla na stadionu prioritu. Zbytek jsou jenom nepodstatné kraviny. Tak proto mínusy.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
A o cem se tedy bavime? Kdyz klub i stadion vlastni jedna firma,tak je to proste nas stadion. Stejne tak,jako kdyz Spartu vlastni Kretinsky a Letnou vlastni Sparta. Rozdil je jen v kolonce "ucetnictvi". Realne je to ale uplne to same. At uz budes chtit s tim stadionem nebo klubem nakladat jakkoliv,nema to ani v jednom pripade zadne omezeni dane strukturou vlastnictvi. Bude-li chtit Kretinsky prodat Spartu i s Letnou,tak to udela. Bude-li to chtit udelat CEFC se Slavii a Edenem,tak to taky udela. Bud to proda jako dva subjekty nebo na valne hromade vlozi stadion do majetku Slavie a proda to v jednom balicku. A nikdo ji v tom nijak nezabrani.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Nemáš pravdu. Jsem samozřejmě rád že CEFC koupí stadion od gaunerů jímž teď stadion patří, ale dokud stadion (nebo firma vlastnící stadion) nebude v majetku SK Slavia Praha Fotbal a.s. tak "náš" prostě není. Eden i Slavia teď budou mít stejnou vlastnickou strukturu, ale asi nikdo z vás až na pár jedinců (JS) si neuvědomuje, že v tomto stavu to již jednou bylo - když se stadion začal stavět a postavil. V té době byla vlastnická struktura SKS a E-Side vlastnící stadion totožná, a jak to nakonec dopadlo... Zmínění tohoto faktu není žádný hate, jen prostě fakt.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Je to sice fakt, ale naprosto nepodstatný. Viz moje předchozí odpověď JS. Majitel si může majetek mezi CEFC a SKS jakkoli převést (např. vloží stadion do základního jmění SKS v hodnotě řekněme 1 mld. Kč, SKS "vydá" akcie, které budou sloužit jako protihodnota a při opačné transakci zase obráceně. To, že reálně tyto akcie hodnotu 1 mld Kč nikdy mít nebudou asi nemusím zmiňovat, ale v celé transakci je to naprosto irelevantní. Mechanismus je naprosto stejný jako při kapitalizaci pohledávek)
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
To naprosto nehraje roli. Podle pravidla silnější pes mr.. když se nyní Chan Chauto rozhodne Slavii a stadion sjednotit v jednu právnickou osobu, tak s tím Tvrdík nic neudělá. Zrovna tak, kdyby se jednou rozhodl toto spojení opět rozdělit.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Sorry ale me tahle kauza prijde opravdu jako vtip.. Jestli klub vlastni stejna pravnicka osoba jako stadion,tak je proste "nas". Nebo uz by jsme ted ani nemeli rikat "nase Slavia",kdyz ji primo nevlastnime? Musim rikat "jejich Slavia" kdyz jejich stadionu rikat "nas" bych podle vas nemel? Jinak s tim kopirovanim struktury to bylo tak,ze to bylo receno jen pro verejnost a nikdy to tak neplatilo. Financovalo se to vselijak a figurovali u toho postavicky jako Sisak a spol. Takze ne,opravdu to neni to same..
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Lepší spojení, která i vystihuje Slavii a stadión je auto a garáž. Když se toho budeš chtít zbavit, tak můžeš po částech (jednomu subjektu auto a druhému garáž) nebo to prodat jako celek (garáž s autem).
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Teď jsem si všiml, žes v jiném vláknu nazval ty co mají radost z jednoho vlastníka Slavie a stadionu idioty...... takže jsem s tebou skončil ty čuráku..
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Nazval jsem idioty ty, kteří tady jak o závod mínusují něco, co je zkrátka fakt a i kdyby se umínusovali k smrti, tak s tím nic neudělají. Ale když na ten fakt někdo poukáže, hned je to čurák a kdovíco ještě.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Fulham spíš ukázal na příklad(auto a motorka), když jeden majitel vlastní dva kluby. Což není tak dávno, kdy nás vlastnil stejný majitel(ENIC) jako Tottenham(?, tady si nejsem úplně jist jestli tomu tak bylo) nebo Basilej. A dva kluby jednomu subjektu těžko prodáš...
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Nene Radku. Je to o tom vlastnictví klubu a stadionu. Obé je jednoho majitele , což je asi tak o tisíc procent lepší varianta než dosavadní stav. A jelikož stadion a fotbalový klub jsou dost úzce propojené nádoby, má tady většina idiotů (řečeno slovy toho vemena) radost...
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Já nikde nerozporoval, že je to asi tak o 1000 % lepší stav. Já rozporuji to, že tu všichni radostí hýkaj, že „stadion je náš“. Jinak se radostí můžeš klidně posrat.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Stadion je náš..nepatří již pochybným lidem, kteří se slavii nemeli nic společneho a mohli si tam pořád co chteli a kdy to chteli, slavia byla až na druhem miste. Ted má stadion a klub stejneho majitele, což je přiklad mnoha a mnoha klubu v evropě...slavia tím jako klub ziskala na ceně, protože kdyby někdy se klub prodával, tak jak v evropě běžné prodá se klub a slavia, klidne to muže být zahrnuté i ve smlouvě, že jedno bez druheho se nedá prodat...ale jelikož ty si všeználek tak te jistě pozvali k podpisum smluv a ty VÍŠ, že to tam zahrnuté není..ty motorko...
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
ale pochopil odkazuješ na to, že muže ve zkratce majitel kdyby už nechtel slavii když bude chtit prodat stadion nejakym pochybnym lidem když to zaplatí a klub prodat jinymu, čímž by asi trochu tratil, protože jedno bez druheho by nemelo takovou hodnotu jako prodat to komplet, navic, pokud slavia bude uspešná a podaří se fylozofie majitele a klubu, kterou chtejí docílit...ale už víš prd jak je to v evropě dané, jestli takových případu je víc, konkretne které kluby, neviš co je uvedeno ve smlouvě, jestli se to dá prodat zvlašt nebo jen jako celek atd atd, v tomto kontextu je tvuj již první článek UPLNĚ ZBYTEČNEJ, protože neznáš ani podrobnosti a vaříš z vody...takových článků tu čteme skoro denně a to od blesku isport a jinych...takhle stačí?
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Bingo :)) Aspoň jeden!
Totiž fór je v tom, že v našem případě vlastník vlastní motorku a auto, a motorka využívá auto a fanoušci motorky vykřikují, že auto patří motorce.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Takže bys byl raději, kdyby to zustalo jak doposud, slavia pod silnym majitelem byla v nájmu, musela nesmyslně hledat azyl, protože tam dosavadni majitel zařidil koncert...to opravdu chceš? Misto, aby se radoval, že se stalo něco, na co sme čekali dlouhá leta, tak tu prndáš zbytečný nesmysly....jistě, že je možnost, že muže majitel v budoucnu prodat stadion a slavii ruzným společnostem (nebo osobám), stejně tak je možný, že jednou dostaneš rozum....obojí je ale v řádech procent. Větší šance je, že diky tomuto kroku už se slavii nikdo nebude vyjebávat, ohrožovat domácí zápasy a určovat co na stadionu Eden se bude konat, což je pro mě nejpodstatnější. Holt některým lidem se člověk nezavděčí nikdy. Takže odemě máš mínus za tyto zbytečné kecy, aspon su ferovej a jako jeden z mála se k tomu mínusu hlásím.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
No tím svým předchozím předlouhým kometářem ses právě odkopal sám, že vůbec nerozumíš tomu co jsem napsal.
Já napsal, že Eden není v majetku SK Slavia a Ty z toho nějakou imbecilní logikou vyvozuješ, že bych byl radši, kdyby byl majitel netransparentní a vyháněl nás na Strahov.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
jj řikali v rádiu, taky se řikalo, že by se mělo odpočivat a vypnut mozek, čímž ty se rozhodně neřídíš :-), počkej si na pondelí, třeba ti jarda tvrdík vytrhne trn z paty a ty se budeš pak radovat s námi a nebo si i tak najdeš něco noveho co ti pokazí opět náladu...
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
žádná reakce na mou odpoved o trochu vejš? Myslel sem jak me zahrneš detailama kolik klubu má "podobnej problem", kteří to jsou, jak si mužem být jistý, že nebude ve smlouvě dané, že se dá slavia prodat jen jako celek...co to, co to?
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Reakce je, žes to nepochopil. Můj záměr nebyl poukazovat na to, že „možná se dá Eden prodat samostatně“. Můj záměr byl poukázat na to, že není SK Slavie Praha, tudíž není „náš“. Všechnu tu omáčku okolo a ty kraviny a nějaké imbecilní konstrukce, co jsem tím myslel a že nejsem rád a jsem kdovíco, tomu dodali ostatní.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Jen toto si nám chtěl zdelit? To stačila jedna drobná veta a bylo by. Pak ti tam někdo napiše "zatím" a ty hned spustíš x řádkový proslov, jen aby si tu spustil zbytečnou diskuzi. Mě přišlo, že si jen chtel být první kdo tuhle "velkou novinu" sem přinese a už vubec nevíš o podrobnostech a detailech té dohody, protože ani nemužeš. Třeba tam je zahrnuté jak pišu, že se klub nemuže prodat bez stadionu atd, třeba není, ja to nevím, ale vadí mě, že z jedné věty, kterou si nám chtel tak moc oznámit si udelal takovou diskuzi. Třeba v pondelí ti Jarda odpoví, třeba ti to bude stačit, třeba ne..ja spíš lituju sebe, že sem se do takove zbytečné diskuze nechal zatáhnout, ale na tyto kecy se nedalo neodpovědět. Ted už jdu opravdu an to prádlo, bude to přínosnější...
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Není to tak a nebude. Bylo by to velmi nerozcážné a nesmyslné. Proč platit daň z nabytí nemovitosti (dříve z převodu), když si mohu vše nechat ve firmě, která stadion vlastní. Stadion by byl oceněn minimálně na 800 milionů, spíše víc, takže platit několik desítek milionů na dani by dobrovolně platil jen blázen. Podstatné je, že firmu vlastnící stadion i profi klub kontroluje jeden subjekt, kde má podstatné slovo pan Tvrdík a už nebudou Rammsteini a spol. v termínu zápasu a stadion bude moci být rozvíjen plně v souladu s potřebami Slavie.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Jsem rad ze klub vlastni CEFC a i Eden arenu. Aspon po letech mame bohatyho vlastnika a hlavne uz vime ci je Eden arena. Driv ta Eden arena byla tak nejak zapletena vlastniky,ze to byl nekdo z Cech,Faerskych ostrovu, atd atd.a byl v tom zmatek. Konecne vime kdo je majitelem. Tak si to uzivejme,protoze spolujsmesilnejsi.Dik patri pro p.Tvrdika a CEFC.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
přesně tak, věřím, že si to drtivá většina slavistu uživá ten pocit, a tech pár jedinců, kteří i za tímto krokem pořád hledají něco špatneho , splnuje rčení "vyjímka potvrzuje pravidlo"...
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Omlouvám se všem co za každou cenu neslovíčkaří se slůvkem ,, náš" (klub, stadion) za výlev níže. To jsem klesnul . Za střízliva....,,Slavia intelektuals" ps: kartu jakékoliv barvy přijímám. Hezké svátky a v pondělí na značkách! Na ,, naší" Slavii a ,, našem" stadionu.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Tady jsou k tomu ještě negativní komenty... To snad není možný! Žili jsme od roku 1945 furt v nějakým provizoriu a teď konečně našemu silnému vlastníkovi patří klub i nejmodernější stadion v republice. Ona si asi CEFC odveze stadion do Číny nebo co? U automobilky Škoda vám taky vadí, že patří Němcům?
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Pokud napíšete, že "Eden není náš", tak já to jako negativní komentář vnímám a asi nejsem sám. Podobné bláboly bych čekal spíše na nějakých sparťanských stránkách. Je zcela normální, že holdingové firmy jako CEFC mají svoji strukturu, kde diverzifikují z mnoha důvodů svůj majetek a dceřiné firmy. Je to z výhodnější z hlediska daní, maximalizace zisků a bezpečnosti. Je to tak u všech velkých firem.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Když budeš vlastnit firmu, která podniká v nemovitosti, která ti také patří, je přece úplně jedno, jestli je ta nemovitost napsaná přímo na tebe, na dotyčnou firmu, nebo za účelem správy nemovitosti založíš další společnost. Ve všech případech je to všechno tvoje. Když budeš chtít něco z toho prodat, ať už po částech, nebo najednou, uděláš to. Struktura vlastnictví ničemu nezabrání. Nežijeme už, naštěstí, v komunismu.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Není náhodou letenská pastouška taky vlastněna nějakou "real" dceřinkou? Vůbec bych neřešil v čím účetnictví je majetek zapsán, má-li stejného majitele
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Moc a moc souhlasím. Vzpomínám na dávnou dobu, kdy jsme hráli na Spartě, protože Eden ještě nebyl dostavěn. Na to, jak v Edenu bylo vinou spodních vod močáloviště na hřišti při nejmenším dešti. Později na různé montované tribuny na východní straně, které ubíraly kapacitu. Na dřevěnku, kde jsme se museli naklánět mezi nosnými sloupy, abychom mohli vše vidět. Na roky na Bohémce a potom na Strahově. Teď jako diváci žijeme v kráse. Řada světových klubů patří šejkům, ropným magnátům, Rusům a nikdo tam jejich vlastnictví nejen nezpochybňuje, ale fandové jsou naopak pyšní, jak je jejich klub movitý. Celá republika používá čínské zboží - elektroniku, oděvy, jídlo. Ale furt se bude řečnit. Kdyby dnes Křetinský prodal Spartu, věřte tomu, jak by se jejich fandové nafukovali. Takto jen závidí a hází špínu a pomluvy.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Odkaz na článek pro všechny, kteří zde pranýřujete jednoho kolegu za to, že si dovolil upozornit na to, že dle zatím dostupných informací nebude Eden doslova "náš" (myšleno Slavie). Dojde k tomu, že vlastnická struktura SKS a stadionu bude stejná, nikoliv k tomu že bude stadion patřit Slavii. A to už jsme tu jednou měli a všichni víme jak to dopadlo... Ano, jsem rád že CEFC získá stadion od současných vlastníků, je to určitě mnohem lepší varianta otázky vlastnictví stadionu, ale na nasazování růžových brýlí bych rozhodně zatím počkal. Sám jsem zvědavý, co se dozvíme v pondělí na tiskové konferenci.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
To je krásná diskuse. Troufám si tvrdit, že stadion a Slavia nikdy stejného vlastníka neměly. Možná na úplném začátku, dřív než vůbec stadion stál. Pokud by stadion koupila Slavia jako fotbalový klub a nikoliv CEFC, pak bys měl pocit, že stadion je "náš"? I když CEFC vlastní v té Slavii 99%+?
Na vlastnictví klubu Číňany může mít člověk různé názory, těžko oddiskutovatelný fakt však je, že Slavia v historii neměla vlastníka, který by se k ní choval lépe a s větším respektem. A já nepochybuji o tom, že se stadionem to bude podobné a proto nepředpokládám, že bych se na pondělní "tiskovce" měl dozvědět něco převratného. Koneckonců indicií, jak se stadionem chtějí naložit a jakým způsobem řešit vztah Slavie a stadionu je víc než dost.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Souhlasím s několika posledními příspěvky. Chápu i skepsi JS. Pokud lituje, že objekt našich sympatií, ba, co dím lásky, je majetkem ČLR, jsme na tom oba stejně. Pokud si ale pustím svojí fantazii na špacír a začnu vybírat, komu bych Slavii s jejím stadionem, jako, co nejvhodnějšímu majiteli svěřil, jsem docela na rozpacích. Jakou záruku o nevhodném naložení se stadionem nebo klubem, podle mého subjektivního a zcela "láskou" zaslepeného názoru, bych se mohl dočkat, kdyby byl majitelem Keller? Když si ho představím při dohadování s Klausem nebo Zemanem? Nebo jiní čeští multimiliardáři?Respektovali by moje city Arabové z Emirátů? Či, podle toho, že si vybral Flynna a Bannona a nejen proto, bych si měl přát, aby Slavii vlastnila nějaká Trumpova firma? Natož Lukoil, nebo chraň Pánbůch, něco i vzdáleně podobného!
Ano, pokud se někomu nelíbí, že stadion SK Slavie není náš, musí se smířit i s tím, že ani SK Slavia není naše! Jednak, kdy byly, někdy ve formě nějaké akciovky? Rozhodně ne za komunistů, jako ostatně všechno bylo naše ale venkoncem nic doopravdy. Vrátím se ale ke svému fantazírování, žádný z případných majitelů by nepředstavoval jistinu dobra běžného Slávisty. Velmi pravděpodobně by pro nás neudělal v tak krátké době zdaleka to, co udělal CEFC nesporně zásluhou p.Tvrdíka.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Co do toho meleš Klause a Zemana a proč by bylo špatně, kdyby vedení Slavie mělo dobré vztahy s českými prezidenty? Ostatně myslím, že Jarda Tvrdík nevychází s prezidentem špatně. Já jsem byl rád, že Havel i Zeman vyjádřili náklonnost Slavii, i když ani jeden sportu příliš neholdoval. Sportovec Klaus se vyjádřil alespoň protisparťansky.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Je celkem oblíbenou kratochvílí "plivat" na Číňany (a přitom současně nosit z 90% obuv a oblečení Made in China:-), ale já budu osobně raději za solidního čínského strategického partnera než za podvodnou britskou investiční společnost, se kterou má také Slavia svou zkušenost.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Můžeš se v tom šťourat jak chceš, ale když tady navážu na automobilovou paralelu. Můžeš si koupit auto kompletní (klub + stadion) nebo si můžeš koupit auto bez autorádia (třeba klub) a to rádio si k tomu dokoupit (stadion). A když si to auto koupíš kompletní, můžeš se třeba rozhodnout, že to rádio z něj prodáš. A naprosto stejně to funguje ve vztahu majitel - klub - stadion. Je nepodstatné, jestli je stadion dcerou nebo sestrou Slavie. Majitel strukturu může měnit dle libosti (při dodržení účetních zákonů samozřejmě). Takže ano, faktem je, že stadion nepatří SKS, ale NE, naprosto to není podstatné. Slavia nám nepatří a přesto říkáme Naše Slavia, tak nevím proč se tady s JS pohoršujete nad termínem Náš Eden. Prostě být za každou cenu zajímaví nebo v opozici, co?
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Zajímalo by mne, jak byste si představoval ono , "stadion je náš", nebo "stadion je Slavie". To jsou naprosto prázdné pojmy. Slavie i stadion budou vždy patřit nějakým jiným lidem než nám, čtenářům SN. Opravdu neznám lepší variantu, než že Slavie a stadion má jednoho totožného, mega silného vlastníka. Aby byla Slavie a stadion doslova "naše", tak bychom ji museli koupit my fanoušci. To bylo nereálné a chvála Bohu se tak nestalo. Slavie je "naše" ve smyslu fandovství a my jsme současně kapitálem Slávie. Byl to asi jeden z důvodů proč "nás" firma CEFC koupila. Buďme za to rádi, je to sen všech skomírajících klubů patřit tak silné společnosti.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Proč do toho taháte čtenáře SN? Tím "náš" mám samozřejmě na mysli "Slavie". Aby byl stadion opravdu Slavie, musel by být zapsán v nemovitém majetku SK Slavia Praha Fotbal a.s. (nebo by firma vlastnící stadion musela mít jako většinového majitele SK Slavia Praha a.s.). Je to jen poukázání na detail, který zde spoustě lidem uniká. Nikdo tady není naštvaný že CEFC kupuje stadion, ba naopak. Každopádně úplně nejlepší variantou by bylo kdyby stadion CEFC koupil a převedl do majetku SK Slavia Praha a.s., teprve tehdy by byl stoprocentně "náš". Úplně nechápu, proč si takovou jednoduchou věc není spousta lidí schopno připustit.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Tato jednoduchá věc je tady každému zcela jasná. Drtivé většině, do které ty nepatříš, je jasné i to, že pokud by byla v katastru uvedena Slavia, kterou vlastní CEFC, pak se na celé věci nezmění naprosto nic.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Přesně tak. Kdyby jednou CEFC chtěla stadion zbourat a pozemky prodat na parcely, tak to udělá. Je úplně jedno, jestli to udělá samotná CEFC, nebo SKS vlastněná touto společností. Jde pouze o administrativní detail. A zabývat se podobnými blbostmi mi přijde asi tak stejné, jako trápit se každý den tím, že mě mohou vyrazit z práce, že mi lékař diagnostikuje zhoubný nádor, nebo že mi v obýváku přistane Boeing 737. Může se to stát, ale musíme se s tím naučit žít.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
No moc nechápu, za co tady dostává JS kouř..napsal pravdu, stadion není v majetku SK Slavia Praha - to by byla ta top varianta, ale nevěřím, že je v budoucnu reálná. Nicméně přesto je stávající situace 100x lepší, než to, co tady bylo a jsem za to hrozně rád.
Plusy: odpadne nájem, žádné termínové kolize a doufám, že žádné koncerty, úprava stadionu pro potřeby fans, případná teoretická možnost bezproblémového prodeje klubu i stadionu najednou, což je pro případné nové majitele podle mě dost zásadní informace.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Tahle diskuze je uplne zbytecna! Fakt dokazeme najit lejno na vsem! Ja su fakt stastny ze 1 majitel vlastni klub i stadion! Dekuji vsem, kteri k tomuto prispeli!
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Zdravím všechny slavisty a hlavně ty vděčné slavisty možná to budete číst ještě jednou ale v poledne při odesílání se mi restartoval telefon a nevim jestli jsem to vložil sem nebo jinam tak se omlouvám.Před pár lety kdy nikdo v téhle zemi až na pár vyjímek nevěděl komu patří tak krásný nový stadion,kde my museli platit nájem smrděli jsme korunou a neměli ani na ten nájem kdy koncert měl přednost před NAšIM DOMÁCÍM ZÁPASEM nebo nastěhování klokana.Sparťani si z nás dělali prdel že poženeme zpátky na Strahov v té době jsem si zbožně přál abych se dožil doby že nás koupí bohatej majitel s jasnou identitou a koupí i ten stadion kterej nebude tak jednoduchý vykoupit z těch průserů které se kolem něj vyrojily takže v danou chvíli neřešitelná situace kdy banka,stavební firmy a radnice z několika měst chtěli svoje prachy a my od vstupu nového majitele za jeden a půl roku koupí i stadion.Za mne obrovský dík protože co se zdálo nesplnitelné je realita a k tomu i předváděná hra od hráču který oblékají tak krásný dres.Já děkuji všem lidem kteří se podíleli na z mého pohledu nesplnitelného snu.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Tak uz se tesim na pondelni tiskovku a jsem obrovsky stastny, ze po letech ruznych nejasnosti, kdy stadion vlastnili ruzni vetsi ci mensi mafiani bude konecne "nas". Velky dil panu Tvrdikovi a CEFC. Soucasne nemuzu, ale nezminit opet tu uz trochu tradicni "jedovatou slinu" nekterych Slavistu, kteri zase hledaji nejake ALE a slovickarenim tady shazuji obrovsky uspech naseho vedeni a majitele. Je mi to hodne lito. Je evidetnti, ze CEFC vycistila ten neporadek kolem stadionu a ted bude "nas" at uz formalne bude nebo nebude soucasti SKS. A je ubohe tady slovickarit, misto toho abychom se radovali.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Jakou jedovatou slinu? Jaký shazování? Co to melete? Napsal jsem někde jediný negativní slovo k převodu Edenu do rukou CEFC? Prosím najděte mi příspěvek, ve kterém shazuji nákup stadionu číňany.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Jistě, nic negativního jsi k tomu převodu stadionu pod křídla CEFC nenapsal, to je třeba uznat. Tady ovšem jde spíše o to, že Tvůj příspěvek byl vcelku zbytečný, protože dle mého si každý slávistický fanoušek uvědomuje, že stadion nepatří Slavii, ale Číňanům. Nediv se tedy, že v očích mnohých jsi ten, který se snaží všeobecnou a oprávněnou euforii z toho, že konečně klub i stadion patří stejnému majiteli, trochu zbytečně krotit. Proč si přece ten radostný okamžik neužít?
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
No zadnou chvalu nebo radost jsem ve Vasich prvnich prispevcich nenasel (dal uz se mi to nechtelo cist). Vas prvni uplne zbytecny komentar proste jedovate zni a zbytecne zpochybnuje velky uspech... Nasledne lidem nadavate do idiotu. Mne to tedy jako "jedovate sliny" prijde.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Gratuluju (ironicky) k interpretaci, jak „zní“ psaný příspěvek – konstatování. Nevidím na konstatování faktu nic negativního. To je asi jako kdybych řekl, že Škoda Auto má německé vlastníky. Kde je problém?
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Kámo nejseš ty "novinář" pracující v Blesku, Rytmu života nebo v jiné obdobné slátanině? Kdo tady schazuje nákup stadionu ze strany CEFC? Jaká jedovatá slina? S takovouhle dezinterpretací informací se pracuje ve výše uvedených médiích, ale zde na SN bych to od většiny přispěvatelů opravdu nečekal.. z tvého příspěvku vyplývá, jako by ti, co si dovolili zmínit jeden fakt, nemají snad z nákupu stadionem CEFC radost, ale (za sebe a z toho co jsem četl) to není pravda!! Už mě tyhle nepravdivé nařčení opravdu začínají štvát, začínám si zde připadat jako v diskuzním fóru někde na novinkách nebo idnesu, kde mají ty nejhloupější komentáře často nejvíc lajků. Buď tady většina lidí neumí číst nebo má problémy s chápáním textu, neumím si to vysvětlit. Každopádně hnedka se tu najde spoustu "odborníků" na výklad textu, z kteryho si vždy vyberou jenom to co se jim hodí a vymýšlí zde pohádky proč má někdo "jiný" názor (přitom nejde o jiný názor, taky mám z převodu vlastníka stadionu radost, jen se zároveň nebojím ukázat na fakt). No nic, s touhle debatou už končím, nemám na to sílu. Poněkolikáté opakuji, že jsem za koupi stadionu ze strany CEFC rád a rovněž jí a panu Tvrdikovi patří můj dík. Ale prosím, klidně se do mě opět pusťte, podle většiny jsem asi nevděčník co by si přál Slavii hrající na Julisce, ve 2. lize, remcající na všechno... #facepalm
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Já si myslím že se to tu řeší naprosto zbytečně. Je snad úplně jedno jestli stadion patří CEFC nebo přímo SK Slavia Praha a.s.. I kdyby to CEFC spojilo tak co jim brání to kdykoliv zase rozdělit? Z tohoto pohledu je tato diskuze úplně zbytečná. Pojďme radši všichni v pondělí na stadion se vyslechnout tiskovku (Tiskovky od vstupu CEFC jsou vždycky naprosto úžasné), užít si naší Slavii v dalším domácím zápase a poté můžeme hodnotit.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Tak po přečtení výše uvedených názorů doporučuji se podívat do katastru nemovitostí a rozdělit si vlastnictví pozemků a vlastnictví staveb na něm stojících, tzv. součást pozemků. Zda mají či nemají stejného vlastníka, jaké změny se nyní dějí (je jich několik a jsou v katastru patrné), někde je i poznámka spornosti apod. Teprve až budou nastíněné kroky v katastru dokončeny, lze stavby převést na budoucího vlastníka a teprve tehdy se lze dále věnovat, kam a jak tento vlastník v rámci korporací nemovitosti převede..
Komentáře (104)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
future před 8 lety 13.04.2017 18:39 |Děkujem.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Citymat před 8 lety 13.04.2017 19:17 |Super.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Pava1 před 8 lety 13.04.2017 19:45 |Že by slza.Díky, Jarouši a CEFC,
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Varis před 8 lety 13.04.2017 20:52 |Sen se stává skutečností :-)
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
JS (přítel SN) před 8 lety 13.04.2017 22:12 |Upozorňuji, že stadion není zahrnut do majetku SK Slavia Praha a.s.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
celtix před 8 lety 13.04.2017 22:22 |Zatím...
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
JS (přítel SN) před 8 lety 14.04.2017 08:15 |A podle všeho ani nebude. Což sice značí, že po nás nepůjdou developerští žraloci kvůli pozemkům plus se na nás nebude snažit hodit insolvenční mafie nebo nějaká jiná sběř ten průser s financováním, ale zároveň rozhodně nemůžeme prohlašovat, že je Eden náš. Je firmy, která vlastní Slavii.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Kmotr (přítel SN) před 8 lety 14.04.2017 08:54 |A kdyby byl zahrnut do majetku Slavie, tak uz by nebyl firmy, ktera vlastni Slavii? Diky za vysvetleni..
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
JS (přítel SN) před 8 lety 14.04.2017 09:03 |O tom se nebavíme, že ne? Já se bavím o tom, že stadion není SK Slavie Praha.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
knawi před 8 lety 14.04.2017 09:51 |Jak je to u Sparty? Vlastníkem Sparty je Křetínský, vlastníkem stadionu je kdo?
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
JS (přítel SN) před 8 lety 14.04.2017 10:05 |Podle všeho je vlastník AC Sparta Praha.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
JS (přítel SN) před 8 lety 14.04.2017 10:00 |A mínusy za co? Někdo nesouhlasí s tímto faktem?
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
JS (přítel SN) před 8 lety 14.04.2017 10:03 |Z toho usuzuju, že se tu formuje nějaká klika idiotů, co nejsou schopni pochopit, že když firma CEFC vlastní Eden, neznamená to, že můžeme prohlašovat, že je „náš“. Nebo to mínusujete, protože jste fanoušci CEFC? Pokud jo, tak chápu. Ale pokud to mínusují fanoušci SK Slavie Praha, tak abychom pronesli pravdivý výrok, musíme říci, že „vlastník naší Slavie vlastní stadion v Edenu.“ A to „náš“, „naší“ tam je ve smyslu identifikace s klubem.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Merlinus (přítel SN) před 8 lety 14.04.2017 10:10 |Nekterym se proste clovek nezavdeci. My Slavisti jsme v tom prebornici. Nejde preci o slovickareni. Pokud stadion i Slavii vlastni jeden subjekt, tak snad muzeme rict, ze je "nas". Dulezite je, ze uz neni v rukou nejakych gauneru a budeme tam svym panem. Muj syn taky rika nasemu domu a autu, ze jsou nase. Pritom vlastnikem jsem ja... :-)
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Radek097 (přítel SN) před 8 lety 14.04.2017 10:15 |Tak pak můžeš říct o všem co vlastní CEFC, že je tvoje... respektive naše. :-)
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
JS (přítel SN) před 8 lety 14.04.2017 10:17 |Ale to není o vděku. Mně jde jen o realitu. Když tu čtu to nadšené opěvování, že stadion a klub už jsou zase „jedno” nebo spojeny, že Eden je náš. Tak to tak docela není.
Jasně, že je to nepravděpodobné, ale klidně se může stát, že Číňané vycouvají z investic v ČR nebo střední Evropě, budou se chtít zbavit fotbalu... a o co se přihlásí první zájemci, o prodělečné fotbalisty nebo potencionálně výnosnou nemovitost? Já neříkám, že je to pravděpodobný scénář, ale je to scénář možný, a v takovém případě se může projevíit to, že ten stadion není Slavie. Já to, sakra, neříkám proto, abych tady jako Jiří1 vykřikoval nějaké pesimistické bláboly. Já jen chci uvést na pravou míru to, co tu nyní v euforii všichni bagatelizují nebo to ani nevnímají.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Kmotr (přítel SN) před 8 lety 14.04.2017 11:39 |Pockej co je tohle za uvahu? A kdyby byl stadion v majetku Slavie,tak by se tohle jako stat nemohlo nebo co? CEFC by jako nemohla prodat stadion zvlast? To je vtip ne?
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Sracken před 8 lety 14.04.2017 13:16 |CEFC nevlastní Eden, ale firmu vlastnící Eden. Jen blázen by platil 4% daň z převodu, když může koupit firmu a nechat si firmu a nevkládat a ani nepřevádět stadion jinam.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
sasky před 8 lety 14.04.2017 15:42 |Mínusy jsou za to, že řešíš totální nesmysl. Je naprosto jedno, jestli je stadion majetkem SKS nebo CEFC (pokud samozřejmě CEFC zároveň vlastní SKS). Je to naprosto podružná záležitost. On v tom totiž není vůbec žádný rozdíl. Majitel (CEFC) totiž může kdykoliv stadion do majetku SKS převést anebo jej z majetku SKS zase stejně vyvést. Je to jenom účetní operace. Co je v této transakci zásadní je fakt, že klub a stadion bude mít stejného majitele, který jak všichni předpokládáme bude mít zájem na tom, aby SKS měla na stadionu prioritu. Zbytek jsou jenom nepodstatné kraviny. Tak proto mínusy.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Kmotr (přítel SN) před 8 lety 14.04.2017 11:36 |A o cem se tedy bavime? Kdyz klub i stadion vlastni jedna firma,tak je to proste nas stadion. Stejne tak,jako kdyz Spartu vlastni Kretinsky a Letnou vlastni Sparta. Rozdil je jen v kolonce "ucetnictvi". Realne je to ale uplne to same. At uz budes chtit s tim stadionem nebo klubem nakladat jakkoliv,nema to ani v jednom pripade zadne omezeni dane strukturou vlastnictvi. Bude-li chtit Kretinsky prodat Spartu i s Letnou,tak to udela. Bude-li to chtit udelat CEFC se Slavii a Edenem,tak to taky udela. Bud to proda jako dva subjekty nebo na valne hromade vlozi stadion do majetku Slavie a proda to v jednom balicku. A nikdo ji v tom nijak nezabrani.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
winter (přítel SN) před 8 lety 14.04.2017 13:33 |Nemáš pravdu. Jsem samozřejmě rád že CEFC koupí stadion od gaunerů jímž teď stadion patří, ale dokud stadion (nebo firma vlastnící stadion) nebude v majetku SK Slavia Praha Fotbal a.s. tak "náš" prostě není. Eden i Slavia teď budou mít stejnou vlastnickou strukturu, ale asi nikdo z vás až na pár jedinců (JS) si neuvědomuje, že v tomto stavu to již jednou bylo - když se stadion začal stavět a postavil. V té době byla vlastnická struktura SKS a E-Side vlastnící stadion totožná, a jak to nakonec dopadlo... Zmínění tohoto faktu není žádný hate, jen prostě fakt.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
sasky před 8 lety 14.04.2017 15:46 |Je to sice fakt, ale naprosto nepodstatný. Viz moje předchozí odpověď JS. Majitel si může majetek mezi CEFC a SKS jakkoli převést (např. vloží stadion do základního jmění SKS v hodnotě řekněme 1 mld. Kč, SKS "vydá" akcie, které budou sloužit jako protihodnota a při opačné transakci zase obráceně. To, že reálně tyto akcie hodnotu 1 mld Kč nikdy mít nebudou asi nemusím zmiňovat, ale v celé transakci je to naprosto irelevantní. Mechanismus je naprosto stejný jako při kapitalizaci pohledávek)
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
winter (přítel SN) před 8 lety 14.04.2017 18:10 |Ano, zatím to nepodstatný fakt je, alespoň do té doby dokud je za CEFC ve Slavii u kormidla pan Tvrdík. Ale to nemusí trvat věčně.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
sasky před 8 lety 15.04.2017 17:46 |To naprosto nehraje roli. Podle pravidla silnější pes mr.. když se nyní Chan Chauto rozhodne Slavii a stadion sjednotit v jednu právnickou osobu, tak s tím Tvrdík nic neudělá. Zrovna tak, kdyby se jednou rozhodl toto spojení opět rozdělit.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Kmotr (přítel SN) před 8 lety 14.04.2017 16:46 |Sorry ale me tahle kauza prijde opravdu jako vtip.. Jestli klub vlastni stejna pravnicka osoba jako stadion,tak je proste "nas". Nebo uz by jsme ted ani nemeli rikat "nase Slavia",kdyz ji primo nevlastnime? Musim rikat "jejich Slavia" kdyz jejich stadionu rikat "nas" bych podle vas nemel? Jinak s tim kopirovanim struktury to bylo tak,ze to bylo receno jen pro verejnost a nikdy to tak neplatilo. Financovalo se to vselijak a figurovali u toho postavicky jako Sisak a spol. Takze ne,opravdu to neni to same..
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
edenian před 8 lety 14.04.2017 00:26 |Tak pan Tvrdik rika, ze moje doma patri cinanum? Dost drsny.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
BARTjan před 8 lety 14.04.2017 07:02 |Pan Tvrdík říká "Tady jsme doma". "Slavie v Edenu už patří Číňanům" je novinářský nadpis článku. Dohromady je to tedy poněkud guláš...
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
edenian před 8 lety 14.04.2017 07:34 |No tak aspon tak.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
před 8 lety 14.04.2017 07:39 |Sis ho mohl koupit sám. Alespoň má stadion konečně transparentního majitele.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Grobar před 8 lety 14.04.2017 09:34 |Pro některé škarohlídy tady: Stadion a klub jedno jest! To je oč tu běží. Jeden z nejdůležitejších milníků v novodobé historii Slavie.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
JS (přítel SN) před 8 lety 14.04.2017 10:06 |Není. Stadion je v majetku CEFC jako klub je v majetku CEFC. Ale jsou to DVĚ podmnožiny které spojuje množina vlasntíka.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Merlinus (přítel SN) před 8 lety 14.04.2017 10:11 |Pro Boha...
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Fulham před 8 lety 14.04.2017 10:16 |Kvadratura kruhu...no ale pojďme - ledvinky se musejí jíst teplé ....
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
JS (přítel SN) před 8 lety 14.04.2017 10:18 |A ne snad?
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Fulham před 8 lety 14.04.2017 10:21 |Ale jo - pokud připustíme logiku, že když budeš vlastnit motorku a auto, tak motorka nepatří autu....
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Radek097 (přítel SN) před 8 lety 14.04.2017 10:24 |Lepší spojení, která i vystihuje Slavii a stadión je auto a garáž. Když se toho budeš chtít zbavit, tak můžeš po částech (jednomu subjektu auto a druhému garáž) nebo to prodat jako celek (garáž s autem).
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
JS (přítel SN) před 8 lety 14.04.2017 10:25 |Díky, to s motorkou a autem je opravdu krkolomné a náročné na představivost :))
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Fulham před 8 lety 14.04.2017 10:29 |Teď jsem si všiml, žes v jiném vláknu nazval ty co mají radost z jednoho vlastníka Slavie a stadionu idioty...... takže jsem s tebou skončil ty čuráku..
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
JS (přítel SN) před 8 lety 14.04.2017 10:31 |Nazval jsem idioty ty, kteří tady jak o závod mínusují něco, co je zkrátka fakt a i kdyby se umínusovali k smrti, tak s tím nic neudělají. Ale když na ten fakt někdo poukáže, hned je to čurák a kdovíco ještě.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Radek097 (přítel SN) před 8 lety 14.04.2017 10:31 |Fulham spíš ukázal na příklad(auto a motorka), když jeden majitel vlastní dva kluby. Což není tak dávno, kdy nás vlastnil stejný majitel(ENIC) jako Tottenham(?, tady si nejsem úplně jist jestli tomu tak bylo) nebo Basilej. A dva kluby jednomu subjektu těžko prodáš...
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Fulham před 8 lety 14.04.2017 10:44 |Nene Radku. Je to o tom vlastnictví klubu a stadionu. Obé je jednoho majitele , což je asi tak o tisíc procent lepší varianta než dosavadní stav. A jelikož stadion a fotbalový klub jsou dost úzce propojené nádoby, má tady většina idiotů (řečeno slovy toho vemena) radost...
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
JS (přítel SN) před 8 lety 14.04.2017 10:48 |Já nikde nerozporoval, že je to asi tak o 1000 % lepší stav. Já rozporuji to, že tu všichni radostí hýkaj, že „stadion je náš“. Jinak se radostí můžeš klidně posrat.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
sicilianbrno před 8 lety 14.04.2017 10:57 |Stadion je náš..nepatří již pochybným lidem, kteří se slavii nemeli nic společneho a mohli si tam pořád co chteli a kdy to chteli, slavia byla až na druhem miste. Ted má stadion a klub stejneho majitele, což je přiklad mnoha a mnoha klubu v evropě...slavia tím jako klub ziskala na ceně, protože kdyby někdy se klub prodával, tak jak v evropě běžné prodá se klub a slavia, klidne to muže být zahrnuté i ve smlouvě, že jedno bez druheho se nedá prodat...ale jelikož ty si všeználek tak te jistě pozvali k podpisum smluv a ty VÍŠ, že to tam zahrnuté není..ty motorko...
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
JS (přítel SN) před 8 lety 14.04.2017 11:00 |Zato Ty víš, že tam nějaká klauzule je? „Není to pravda ale mohla by být.“
Protože jsi očividně vůbec nepochopil, co jsem tu napsal (a očividně to nechápe víc lidí), nebudeme se k tomu už víckrát vracet.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
sicilianbrno před 8 lety 14.04.2017 11:05 |ale pochopil odkazuješ na to, že muže ve zkratce majitel kdyby už nechtel slavii když bude chtit prodat stadion nejakym pochybnym lidem když to zaplatí a klub prodat jinymu, čímž by asi trochu tratil, protože jedno bez druheho by nemelo takovou hodnotu jako prodat to komplet, navic, pokud slavia bude uspešná a podaří se fylozofie majitele a klubu, kterou chtejí docílit...ale už víš prd jak je to v evropě dané, jestli takových případu je víc, konkretne které kluby, neviš co je uvedeno ve smlouvě, jestli se to dá prodat zvlašt nebo jen jako celek atd atd, v tomto kontextu je tvuj již první článek UPLNĚ ZBYTEČNEJ, protože neznáš ani podrobnosti a vaříš z vody...takových článků tu čteme skoro denně a to od blesku isport a jinych...takhle stačí?
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
JS (přítel SN) před 8 lety 14.04.2017 10:25 |Bingo :)) Aspoň jeden!
Totiž fór je v tom, že v našem případě vlastník vlastní motorku a auto, a motorka využívá auto a fanoušci motorky vykřikují, že auto patří motorce.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
sicilianbrno před 8 lety 14.04.2017 10:53 |Takže bys byl raději, kdyby to zustalo jak doposud, slavia pod silnym majitelem byla v nájmu, musela nesmyslně hledat azyl, protože tam dosavadni majitel zařidil koncert...to opravdu chceš? Misto, aby se radoval, že se stalo něco, na co sme čekali dlouhá leta, tak tu prndáš zbytečný nesmysly....jistě, že je možnost, že muže majitel v budoucnu prodat stadion a slavii ruzným společnostem (nebo osobám), stejně tak je možný, že jednou dostaneš rozum....obojí je ale v řádech procent. Větší šance je, že diky tomuto kroku už se slavii nikdo nebude vyjebávat, ohrožovat domácí zápasy a určovat co na stadionu Eden se bude konat, což je pro mě nejpodstatnější. Holt některým lidem se člověk nezavděčí nikdy. Takže odemě máš mínus za tyto zbytečné kecy, aspon su ferovej a jako jeden z mála se k tomu mínusu hlásím.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
JS (přítel SN) před 8 lety 14.04.2017 10:55 |Ale já nikde nenapsal, že bych byl raději, kdyby to bylo jako doposud. Používá tu někdo vůbec mozek?
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
sicilianbrno před 8 lety 14.04.2017 10:58 |mno ty to určite nebudeš...
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
JS (přítel SN) před 8 lety 14.04.2017 11:02 |No tím svým předchozím předlouhým kometářem ses právě odkopal sám, že vůbec nerozumíš tomu co jsem napsal.
Já napsal, že Eden není v majetku SK Slavia a Ty z toho nějakou imbecilní logikou vyvozuješ, že bych byl radši, kdyby byl majitel netransparentní a vyháněl nás na Strahov.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
sicilianbrno před 8 lety 14.04.2017 11:06 |*odpoved máš viz víše, i když se mě nechtelo, chtel sem jit prát, tak sem to kvuli tobě na minutku odložil...
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
JS (přítel SN) před 8 lety 14.04.2017 11:08 |na Velký pátek by se nemělo.. :))
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
sicilianbrno před 8 lety 14.04.2017 11:12 |jj řikali v rádiu, taky se řikalo, že by se mělo odpočivat a vypnut mozek, čímž ty se rozhodně neřídíš :-), počkej si na pondelí, třeba ti jarda tvrdík vytrhne trn z paty a ty se budeš pak radovat s námi a nebo si i tak najdeš něco noveho co ti pokazí opět náladu...
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
JS (přítel SN) před 8 lety 14.04.2017 11:13 |Mně nic náladu nekazí. Já jsem rád, že Eden koupila CEFC. Nikde! jsem nenapsal opak. Howg.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
sicilianbrno před 8 lety 14.04.2017 11:16 |žádná reakce na mou odpoved o trochu vejš? Myslel sem jak me zahrneš detailama kolik klubu má "podobnej problem", kteří to jsou, jak si mužem být jistý, že nebude ve smlouvě dané, že se dá slavia prodat jen jako celek...co to, co to?
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
JS (přítel SN) před 8 lety 14.04.2017 11:19 |Reakce je, žes to nepochopil. Můj záměr nebyl poukazovat na to, že „možná se dá Eden prodat samostatně“. Můj záměr byl poukázat na to, že není SK Slavie Praha, tudíž není „náš“. Všechnu tu omáčku okolo a ty kraviny a nějaké imbecilní konstrukce, co jsem tím myslel a že nejsem rád a jsem kdovíco, tomu dodali ostatní.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
sicilianbrno před 8 lety 14.04.2017 11:27 |Jen toto si nám chtěl zdelit? To stačila jedna drobná veta a bylo by. Pak ti tam někdo napiše "zatím" a ty hned spustíš x řádkový proslov, jen aby si tu spustil zbytečnou diskuzi. Mě přišlo, že si jen chtel být první kdo tuhle "velkou novinu" sem přinese a už vubec nevíš o podrobnostech a detailech té dohody, protože ani nemužeš. Třeba tam je zahrnuté jak pišu, že se klub nemuže prodat bez stadionu atd, třeba není, ja to nevím, ale vadí mě, že z jedné věty, kterou si nám chtel tak moc oznámit si udelal takovou diskuzi. Třeba v pondelí ti Jarda odpoví, třeba ti to bude stačit, třeba ne..ja spíš lituju sebe, že sem se do takove zbytečné diskuze nechal zatáhnout, ale na tyto kecy se nedalo neodpovědět. Ted už jdu opravdu an to prádlo, bude to přínosnější...
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Sracken před 8 lety 14.04.2017 13:20 |Není to tak a nebude. Bylo by to velmi nerozcážné a nesmyslné. Proč platit daň z nabytí nemovitosti (dříve z převodu), když si mohu vše nechat ve firmě, která stadion vlastní. Stadion by byl oceněn minimálně na 800 milionů, spíše víc, takže platit několik desítek milionů na dani by dobrovolně platil jen blázen. Podstatné je, že firmu vlastnící stadion i profi klub kontroluje jeden subjekt, kde má podstatné slovo pan Tvrdík a už nebudou Rammsteini a spol. v termínu zápasu a stadion bude moci být rozvíjen plně v souladu s potřebami Slavie.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
JS (přítel SN) před 8 lety 14.04.2017 17:05 |Daň z nemovitosti by byl relevantní argument, ale stejně tak se 100% vlastníkem akcií Eden Areny, a.s. mohl stát SK Slavia Praha, a.s.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
JaymzBond před 8 lety 14.04.2017 19:34 |To je svatá pravda. Stejně jako to, že je to úplně jedno:
Eden je jen jeden.
Jachym před 8 lety 14.04.2017 10:14 |Jááárda Tvrdík!
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
navzdyslavia před 8 lety 14.04.2017 11:04 |Jsem rad ze klub vlastni CEFC a i Eden arenu. Aspon po letech mame bohatyho vlastnika a hlavne uz vime ci je Eden arena. Driv ta Eden arena byla tak nejak zapletena vlastniky,ze to byl nekdo z Cech,Faerskych ostrovu, atd atd.a byl v tom zmatek. Konecne vime kdo je majitelem. Tak si to uzivejme,protoze spolujsmesilnejsi.Dik patri pro p.Tvrdika a CEFC.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
sicilianbrno před 8 lety 14.04.2017 11:08 |přesně tak, věřím, že si to drtivá většina slavistu uživá ten pocit, a tech pár jedinců, kteří i za tímto krokem pořád hledají něco špatneho , splnuje rčení "vyjímka potvrzuje pravidlo"...
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Fulham před 8 lety 14.04.2017 12:03 |Omlouvám se všem co za každou cenu neslovíčkaří se slůvkem ,, náš" (klub, stadion) za výlev níže. To jsem klesnul . Za střízliva....,,Slavia intelektuals" ps: kartu jakékoliv barvy přijímám. Hezké svátky a v pondělí na značkách! Na ,, naší" Slavii a ,, našem" stadionu.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Juje před 8 lety 14.04.2017 12:04 |Tady jsou k tomu ještě negativní komenty... To snad není možný! Žili jsme od roku 1945 furt v nějakým provizoriu a teď konečně našemu silnému vlastníkovi patří klub i nejmodernější stadion v republice. Ona si asi CEFC odveze stadion do Číny nebo co? U automobilky Škoda vám taky vadí, že patří Němcům?
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
JS (přítel SN) před 8 lety 14.04.2017 13:12 |Nevdím na konstatování, že Eden nespadá pod SK Slavia Praha a. s., nic negativního.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Juje před 8 lety 14.04.2017 13:35 |Pokud napíšete, že "Eden není náš", tak já to jako negativní komentář vnímám a asi nejsem sám. Podobné bláboly bych čekal spíše na nějakých sparťanských stránkách. Je zcela normální, že holdingové firmy jako CEFC mají svoji strukturu, kde diverzifikují z mnoha důvodů svůj majetek a dceřiné firmy. Je to z výhodnější z hlediska daní, maximalizace zisků a bezpečnosti. Je to tak u všech velkých firem.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
JaymzBond před 8 lety 14.04.2017 15:06 |Když budeš vlastnit firmu, která podniká v nemovitosti, která ti také patří, je přece úplně jedno, jestli je ta nemovitost napsaná přímo na tebe, na dotyčnou firmu, nebo za účelem správy nemovitosti založíš další společnost. Ve všech případech je to všechno tvoje. Když budeš chtít něco z toho prodat, ať už po částech, nebo najednou, uděláš to. Struktura vlastnictví ničemu nezabrání. Nežijeme už, naštěstí, v komunismu.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
sasky před 8 lety 14.04.2017 15:51 |Díky bohu, že to tu někdo vidí stejně jako já.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
MDCCCXCII (přítel SN) před 8 lety 14.04.2017 16:33 |Není náhodou letenská pastouška taky vlastněna nějakou "real" dceřinkou? Vůbec bych neřešil v čím účetnictví je majetek zapsán, má-li stejného majitele
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
MDCCCXCII (přítel SN) před 8 lety 14.04.2017 16:36 |+ detail cefc neni 100% majitel SKS, ale 99,9%. Tzn. Ze 0,01 akcionáři by se stali spolumajiteli stadionu, aniž by investovali korunu
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
donford před 8 lety 14.04.2017 13:13 |Moc a moc souhlasím. Vzpomínám na dávnou dobu, kdy jsme hráli na Spartě, protože Eden ještě nebyl dostavěn. Na to, jak v Edenu bylo vinou spodních vod močáloviště na hřišti při nejmenším dešti. Později na různé montované tribuny na východní straně, které ubíraly kapacitu. Na dřevěnku, kde jsme se museli naklánět mezi nosnými sloupy, abychom mohli vše vidět. Na roky na Bohémce a potom na Strahově. Teď jako diváci žijeme v kráse. Řada světových klubů patří šejkům, ropným magnátům, Rusům a nikdo tam jejich vlastnictví nejen nezpochybňuje, ale fandové jsou naopak pyšní, jak je jejich klub movitý. Celá republika používá čínské zboží - elektroniku, oděvy, jídlo. Ale furt se bude řečnit. Kdyby dnes Křetinský prodal Spartu, věřte tomu, jak by se jejich fandové nafukovali. Takto jen závidí a hází špínu a pomluvy.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
winter (přítel SN) před 8 lety 14.04.2017 13:56 |http://t.tyden.cz/rubriky/sport/fotbal/gambrinus-liga/slavia-posilila-vedeni-klubu-a-odtajnila-majitele-stadionu_49426.html
Odkaz na článek pro všechny, kteří zde pranýřujete jednoho kolegu za to, že si dovolil upozornit na to, že dle zatím dostupných informací nebude Eden doslova "náš" (myšleno Slavie). Dojde k tomu, že vlastnická struktura SKS a stadionu bude stejná, nikoliv k tomu že bude stadion patřit Slavii. A to už jsme tu jednou měli a všichni víme jak to dopadlo... Ano, jsem rád že CEFC získá stadion od současných vlastníků, je to určitě mnohem lepší varianta otázky vlastnictví stadionu, ale na nasazování růžových brýlí bych rozhodně zatím počkal. Sám jsem zvědavý, co se dozvíme v pondělí na tiskové konferenci.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
lassiter před 8 lety 14.04.2017 14:29 |To je krásná diskuse. Troufám si tvrdit, že stadion a Slavia nikdy stejného vlastníka neměly. Možná na úplném začátku, dřív než vůbec stadion stál. Pokud by stadion koupila Slavia jako fotbalový klub a nikoliv CEFC, pak bys měl pocit, že stadion je "náš"? I když CEFC vlastní v té Slavii 99%+?
Na vlastnictví klubu Číňany může mít člověk různé názory, těžko oddiskutovatelný fakt však je, že Slavia v historii neměla vlastníka, který by se k ní choval lépe a s větším respektem. A já nepochybuji o tom, že se stadionem to bude podobné a proto nepředpokládám, že bych se na pondělní "tiskovce" měl dozvědět něco převratného. Koneckonců indicií, jak se stadionem chtějí naložit a jakým způsobem řešit vztah Slavie a stadionu je víc než dost.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
knawi před 8 lety 14.04.2017 15:31 |Souhlasím s několika posledními příspěvky. Chápu i skepsi JS. Pokud lituje, že objekt našich sympatií, ba, co dím lásky, je majetkem ČLR, jsme na tom oba stejně. Pokud si ale pustím svojí fantazii na špacír a začnu vybírat, komu bych Slavii s jejím stadionem, jako, co nejvhodnějšímu majiteli svěřil, jsem docela na rozpacích. Jakou záruku o nevhodném naložení se stadionem nebo klubem, podle mého subjektivního a zcela "láskou" zaslepeného názoru, bych se mohl dočkat, kdyby byl majitelem Keller? Když si ho představím při dohadování s Klausem nebo Zemanem? Nebo jiní čeští multimiliardáři?Respektovali by moje city Arabové z Emirátů? Či, podle toho, že si vybral Flynna a Bannona a nejen proto, bych si měl přát, aby Slavii vlastnila nějaká Trumpova firma? Natož Lukoil, nebo chraň Pánbůch, něco i vzdáleně podobného!
Ano, pokud se někomu nelíbí, že stadion SK Slavie není náš, musí se smířit i s tím, že ani SK Slavia není naše! Jednak, kdy byly, někdy ve formě nějaké akciovky? Rozhodně ne za komunistů, jako ostatně všechno bylo naše ale venkoncem nic doopravdy. Vrátím se ale ke svému fantazírování, žádný z případných majitelů by nepředstavoval jistinu dobra běžného Slávisty. Velmi pravděpodobně by pro nás neudělal v tak krátké době zdaleka to, co udělal CEFC nesporně zásluhou p.Tvrdíka.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
MDCCCXCII (přítel SN) před 8 lety 14.04.2017 16:27 |Supr sloh
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Jachym před 8 lety 14.04.2017 17:37 |Co do toho meleš Klause a Zemana a proč by bylo špatně, kdyby vedení Slavie mělo dobré vztahy s českými prezidenty? Ostatně myslím, že Jarda Tvrdík nevychází s prezidentem špatně. Já jsem byl rád, že Havel i Zeman vyjádřili náklonnost Slavii, i když ani jeden sportu příliš neholdoval. Sportovec Klaus se vyjádřil alespoň protisparťansky.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Jachym před 8 lety 14.04.2017 17:27 |Je celkem oblíbenou kratochvílí "plivat" na Číňany (a přitom současně nosit z 90% obuv a oblečení Made in China:-), ale já budu osobně raději za solidního čínského strategického partnera než za podvodnou britskou investiční společnost, se kterou má také Slavia svou zkušenost.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
sasky před 8 lety 14.04.2017 15:58 |Můžeš se v tom šťourat jak chceš, ale když tady navážu na automobilovou paralelu. Můžeš si koupit auto kompletní (klub + stadion) nebo si můžeš koupit auto bez autorádia (třeba klub) a to rádio si k tomu dokoupit (stadion). A když si to auto koupíš kompletní, můžeš se třeba rozhodnout, že to rádio z něj prodáš. A naprosto stejně to funguje ve vztahu majitel - klub - stadion. Je nepodstatné, jestli je stadion dcerou nebo sestrou Slavie. Majitel strukturu může měnit dle libosti (při dodržení účetních zákonů samozřejmě). Takže ano, faktem je, že stadion nepatří SKS, ale NE, naprosto to není podstatné. Slavia nám nepatří a přesto říkáme Naše Slavia, tak nevím proč se tady s JS pohoršujete nad termínem Náš Eden. Prostě být za každou cenu zajímaví nebo v opozici, co?
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Juje před 8 lety 14.04.2017 16:07 |Zajímalo by mne, jak byste si představoval ono , "stadion je náš", nebo "stadion je Slavie". To jsou naprosto prázdné pojmy. Slavie i stadion budou vždy patřit nějakým jiným lidem než nám, čtenářům SN. Opravdu neznám lepší variantu, než že Slavie a stadion má jednoho totožného, mega silného vlastníka. Aby byla Slavie a stadion doslova "naše", tak bychom ji museli koupit my fanoušci. To bylo nereálné a chvála Bohu se tak nestalo. Slavie je "naše" ve smyslu fandovství a my jsme současně kapitálem Slávie. Byl to asi jeden z důvodů proč "nás" firma CEFC koupila. Buďme za to rádi, je to sen všech skomírajících klubů patřit tak silné společnosti.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
winter (přítel SN) před 8 lety 14.04.2017 17:58 |Proč do toho taháte čtenáře SN? Tím "náš" mám samozřejmě na mysli "Slavie". Aby byl stadion opravdu Slavie, musel by být zapsán v nemovitém majetku SK Slavia Praha Fotbal a.s. (nebo by firma vlastnící stadion musela mít jako většinového majitele SK Slavia Praha a.s.). Je to jen poukázání na detail, který zde spoustě lidem uniká. Nikdo tady není naštvaný že CEFC kupuje stadion, ba naopak. Každopádně úplně nejlepší variantou by bylo kdyby stadion CEFC koupil a převedl do majetku SK Slavia Praha a.s., teprve tehdy by byl stoprocentně "náš". Úplně nechápu, proč si takovou jednoduchou věc není spousta lidí schopno připustit.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Ondráš před 8 lety 14.04.2017 18:05 |Je to přesně tak, jak popisuješ..taky nechápu tu hysterii tady:) Každopádně i tahle stávající situace je pro mnoho generací doslova sen..
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
edenian před 8 lety 14.04.2017 23:41 |Treba jen dalsi spatnej :-)
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
lassiter před 8 lety 14.04.2017 18:11 |Tato jednoduchá věc je tady každému zcela jasná. Drtivé většině, do které ty nepatříš, je jasné i to, že pokud by byla v katastru uvedena Slavia, kterou vlastní CEFC, pak se na celé věci nezmění naprosto nic.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
JaymzBond před 8 lety 14.04.2017 19:19 |Přesně tak. Kdyby jednou CEFC chtěla stadion zbourat a pozemky prodat na parcely, tak to udělá. Je úplně jedno, jestli to udělá samotná CEFC, nebo SKS vlastněná touto společností. Jde pouze o administrativní detail. A zabývat se podobnými blbostmi mi přijde asi tak stejné, jako trápit se každý den tím, že mě mohou vyrazit z práce, že mi lékař diagnostikuje zhoubný nádor, nebo že mi v obýváku přistane Boeing 737. Může se to stát, ale musíme se s tím naučit žít.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Ondráš před 8 lety 14.04.2017 17:38 |No moc nechápu, za co tady dostává JS kouř..napsal pravdu, stadion není v majetku SK Slavia Praha - to by byla ta top varianta, ale nevěřím, že je v budoucnu reálná. Nicméně přesto je stávající situace 100x lepší, než to, co tady bylo a jsem za to hrozně rád.
Plusy: odpadne nájem, žádné termínové kolize a doufám, že žádné koncerty, úprava stadionu pro potřeby fans, případná teoretická možnost bezproblémového prodeje klubu i stadionu najednou, což je pro případné nové majitele podle mě dost zásadní informace.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
slamacek (přítel SN) před 8 lety 14.04.2017 18:11 |Tahle diskuze je uplne zbytecna! Fakt dokazeme najit lejno na vsem! Ja su fakt stastny ze 1 majitel vlastni klub i stadion! Dekuji vsem, kteri k tomuto prispeli!
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
bongor před 8 lety 15.04.2017 07:47 |Za to se nedá ani dost poděkovat.Splnil se sen,náš nejhezčí.
Jarda Tvrdík,nás svolává,přijďte všichni,kluci sešívaný,naše chvíle nastává!
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
edenian před 8 lety 16.04.2017 14:46 |No ty vole, Rudy pravo promluvilo. Jeste jsi zapomel dodat tve oblibene ... s nasimi cinskymi prateli :-))))))
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
travel (přítel SN) před 8 lety 14.04.2017 20:39 |Pokud to JT,či Navar čtou,tak si musí drbat hlavu,co tu někteří dokáží vyplodit.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Silgar (přítel SN) před 8 lety 14.04.2017 21:57 |Zdravím všechny slavisty a hlavně ty vděčné slavisty možná to budete číst ještě jednou ale v poledne při odesílání se mi restartoval telefon a nevim jestli jsem to vložil sem nebo jinam tak se omlouvám.Před pár lety kdy nikdo v téhle zemi až na pár vyjímek nevěděl komu patří tak krásný nový stadion,kde my museli platit nájem smrděli jsme korunou a neměli ani na ten nájem kdy koncert měl přednost před NAšIM DOMÁCÍM ZÁPASEM nebo nastěhování klokana.Sparťani si z nás dělali prdel že poženeme zpátky na Strahov v té době jsem si zbožně přál abych se dožil doby že nás koupí bohatej majitel s jasnou identitou a koupí i ten stadion kterej nebude tak jednoduchý vykoupit z těch průserů které se kolem něj vyrojily takže v danou chvíli neřešitelná situace kdy banka,stavební firmy a radnice z několika měst chtěli svoje prachy a my od vstupu nového majitele za jeden a půl roku koupí i stadion.Za mne obrovský dík protože co se zdálo nesplnitelné je realita a k tomu i předváděná hra od hráču který oblékají tak krásný dres.Já děkuji všem lidem kteří se podíleli na z mého pohledu nesplnitelného snu.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
belmis (přítel SN) před 8 lety 14.04.2017 22:04 |moc hezky napsáno
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
travel (přítel SN) před 8 lety 14.04.2017 22:18 |Souhlas,velká pravda to!
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Merlinus (přítel SN) před 8 lety 15.04.2017 09:42 |Tak uz se tesim na pondelni tiskovku a jsem obrovsky stastny, ze po letech ruznych nejasnosti, kdy stadion vlastnili ruzni vetsi ci mensi mafiani bude konecne "nas". Velky dil panu Tvrdikovi a CEFC. Soucasne nemuzu, ale nezminit opet tu uz trochu tradicni "jedovatou slinu" nekterych Slavistu, kteri zase hledaji nejake ALE a slovickarenim tady shazuji obrovsky uspech naseho vedeni a majitele. Je mi to hodne lito. Je evidetnti, ze CEFC vycistila ten neporadek kolem stadionu a ted bude "nas" at uz formalne bude nebo nebude soucasti SKS. A je ubohe tady slovickarit, misto toho abychom se radovali.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
travel (přítel SN) před 8 lety 15.04.2017 09:48 |Opět mi nezbývá nic jiného,než s tímto příspěvkem plně souhlasit.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
JS (přítel SN) před 8 lety 15.04.2017 11:00 |Jakou jedovatou slinu? Jaký shazování? Co to melete? Napsal jsem někde jediný negativní slovo k převodu Edenu do rukou CEFC? Prosím najděte mi příspěvek, ve kterém shazuji nákup stadionu číňany.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Betynka58 před 8 lety 15.04.2017 11:33 |Jistě, nic negativního jsi k tomu převodu stadionu pod křídla CEFC nenapsal, to je třeba uznat. Tady ovšem jde spíše o to, že Tvůj příspěvek byl vcelku zbytečný, protože dle mého si každý slávistický fanoušek uvědomuje, že stadion nepatří Slavii, ale Číňanům. Nediv se tedy, že v očích mnohých jsi ten, který se snaží všeobecnou a oprávněnou euforii z toho, že konečně klub i stadion patří stejnému majiteli, trochu zbytečně krotit. Proč si přece ten radostný okamžik neužít?
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
vlk30 (přítel SN) před 8 lety 15.04.2017 18:59 |Hlavně se celá tato diskuze zvrhla v cosi zbytečného.Místo toho máme snad být rádi,že je jasný majitel.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
Merlinus (přítel SN) před 8 lety 15.04.2017 20:07 |No zadnou chvalu nebo radost jsem ve Vasich prvnich prispevcich nenasel (dal uz se mi to nechtelo cist). Vas prvni uplne zbytecny komentar proste jedovate zni a zbytecne zpochybnuje velky uspech... Nasledne lidem nadavate do idiotu. Mne to tedy jako "jedovate sliny" prijde.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
JS (přítel SN) před 8 lety 15.04.2017 20:16 |Gratuluju (ironicky) k interpretaci, jak „zní“ psaný příspěvek – konstatování. Nevidím na konstatování faktu nic negativního. To je asi jako kdybych řekl, že Škoda Auto má německé vlastníky. Kde je problém?
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
winter (přítel SN) před 8 lety 15.04.2017 12:03 |Kámo nejseš ty "novinář" pracující v Blesku, Rytmu života nebo v jiné obdobné slátanině? Kdo tady schazuje nákup stadionu ze strany CEFC? Jaká jedovatá slina? S takovouhle dezinterpretací informací se pracuje ve výše uvedených médiích, ale zde na SN bych to od většiny přispěvatelů opravdu nečekal.. z tvého příspěvku vyplývá, jako by ti, co si dovolili zmínit jeden fakt, nemají snad z nákupu stadionem CEFC radost, ale (za sebe a z toho co jsem četl) to není pravda!! Už mě tyhle nepravdivé nařčení opravdu začínají štvát, začínám si zde připadat jako v diskuzním fóru někde na novinkách nebo idnesu, kde mají ty nejhloupější komentáře často nejvíc lajků. Buď tady většina lidí neumí číst nebo má problémy s chápáním textu, neumím si to vysvětlit. Každopádně hnedka se tu najde spoustu "odborníků" na výklad textu, z kteryho si vždy vyberou jenom to co se jim hodí a vymýšlí zde pohádky proč má někdo "jiný" názor (přitom nejde o jiný názor, taky mám z převodu vlastníka stadionu radost, jen se zároveň nebojím ukázat na fakt). No nic, s touhle debatou už končím, nemám na to sílu. Poněkolikáté opakuji, že jsem za koupi stadionu ze strany CEFC rád a rovněž jí a panu Tvrdikovi patří můj dík. Ale prosím, klidně se do mě opět pusťte, podle většiny jsem asi nevděčník co by si přál Slavii hrající na Julisce, ve 2. lize, remcající na všechno... #facepalm
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
JS (přítel SN) před 8 lety 15.04.2017 12:54 |Líp bych to nenapsal.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
skkizo před 8 lety 15.04.2017 20:35 |Já si myslím že se to tu řeší naprosto zbytečně. Je snad úplně jedno jestli stadion patří CEFC nebo přímo SK Slavia Praha a.s.. I kdyby to CEFC spojilo tak co jim brání to kdykoliv zase rozdělit? Z tohoto pohledu je tato diskuze úplně zbytečná. Pojďme radši všichni v pondělí na stadion se vyslechnout tiskovku (Tiskovky od vstupu CEFC jsou vždycky naprosto úžasné), užít si naší Slavii v dalším domácím zápase a poté můžeme hodnotit.
Re: Hotovo! Stadión Slavie v Edenu už patří Číňanům. Tady jsme doma, napsal Tvrdík
ElvisPresley před 8 lety 16.04.2017 09:00 |Tak po přečtení výše uvedených názorů doporučuji se podívat do katastru nemovitostí a rozdělit si vlastnictví pozemků a vlastnictví staveb na něm stojících, tzv. součást pozemků. Zda mají či nemají stejného vlastníka, jaké změny se nyní dějí (je jich několik a jsou v katastru patrné), někde je i poznámka spornosti apod. Teprve až budou nastíněné kroky v katastru dokončeny, lze stavby převést na budoucího vlastníka a teprve tehdy se lze dále věnovat, kam a jak tento vlastník v rámci korporací nemovitosti převede..