Podobně jako je takřka zbytečné psát předzápasový článek před derby, je podobným nošením sov do Atén i psát shrnutí tohoto slavného zápasu. Křížem krážem se již probrala sporná penalta, špatný výkon Slavie, údajně fantastický výkon soupeře apod. Z tohoto hlediska buďme o to raději za výkon v Liberci. Skutečnost, že má Slavia za sebou 2 remízy, totiž jistě není fatálním počátkem vleklé krize. Tedy, snad. Kdepak, prostě z mnoha důvodů nám slávisté nezvládli jeden z nejdůležitějších zápasu v sezóně, ale kvalita z týmu samozřejmě mávnutím proutku nezmizela. Proto i proti Karviné budou favoritem.
Avšak asi menším než by to na první pohled vypadalo. Řekne se Karviná, pche. Ale nováček soutěže mile překvapuje. A to jak výsledky, tak i hrou. Jasně, po podzimu na tom byl lépe, alespoň co se týče postavení v tabulce, avšak i tak, osmé místo, pouhá dvoubodová ztráta na 6. místo, hezkých 30 vstřelených branek... A k tomu navíc solidní domácí bilance, z 11 zápasů 18 bodů, hned 5 výher a jen tři porážky. A to ta poslední, s Plzní, přišla za pět minut dvanáct. Kdepak, tady se nejede dát osm branek jako do Příbrami. Karviná nám bude kousat. Přesto, jako by na ni přeci jen dolehl nešťastný závěr ze zápasu s úřadujícím mistrem. V Liberci, tedy v následujícím a zatím posledním kole, předvedla podobně bezkrevný výkon jako Slavia v derby a v celku v poklidu prohrála 2:0.
Jestli se pak nějaký zápas Karviné jó nepovedl, byl to zápas na konci října doma s Teplicemi, kdy prohrála jasně 4:1. A to přitom dala úvodní gól... Avšak je pravdou, že Teplicím tam lidově řečeno spadlo do čeho koply - připsaly si jen 5 střel na branku. To naopak poslední vzájemný zápas se Slavií, v Edenu, byl ze strany Moravanů o dost lepší. Však si vzpomeňte na organizovanou defenzívu a zoufalou snahu Slavie dát gól... Až se povedlo v samém závěru.
Slavii bude chybět Hušbauer, klasicky i Švento a Alvir. Vrací se ale Sýkora. Věřme, že bude tím jazýčkem na vahách, který otočí červenobílým kormidlem ke tří bodové plavbě. A nebo kdokoliv jiný. Však je to jedno že. Případná ztráta Slavie v tomto zápase by již mohla být z pohledu mistrovských úvah fatální.
Tip na sestavu: Pavlenka - Frydrych, Lüftner, Deli, Flo - Sýkora, Ngadeu, Barák, Zmrhal - Škoda, Mešanovič
Komentáře (102)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia se představí v Karviné
padre před 8 lety 07.04.2017 16:15 |Přátelé, čeká nás důležitý zápas, přičemž:
a) Poslední utkání s historickým rivalem se nám nevydařilo, ani přes slabě (leč bojovně) hrajícího soupeře jsme nedokázali zvítězit,
b) Několik hráčů nepředvedlo optimální výkon, a
c) Přišli jsme o pilíř a motor středové řady.
Navíc nás čeká náročný, „anglický“ týden. Na to třeba reagovat mj. i zvýšeným vytížením hráčů mimo základ. Co třeba takto:
Jirka P. – Michal F. (Honza B.), Simon, Michael L., Per-Egil – Mingy, Antonín, Jasmin, Syky – Mick – Milan.
Brankářská jednička jasná a do obrany sahat jen minimálně. Snad jen Honza místo Michala pro větší dynamiku na křídle a snad i zpřesnění kombinace.
V záloze chybí Josef, takže Jasmin logická volba – silný dozadu i dopředu a po delší době paběrkování s (velkou) motivací. Michael NN se výborně hodí do defenzivy, měli bychom ho využívat zejména proti silným soupeřům, kde hrozí, že budeme trvale pod tlakem. V lize, při současné síle našeho kádru, je takovým týmem snad někdo z čela tabulky, jestli vůbec. Většinu domácích protivníků bychom měli přehrávat nátlakovou, kombinační hrou po zemi, takže jeden bořící hráč se slabší schopností rozehrávky / kombinace je strašně znát. Dopřál bych mu proto pauzu. Odpočinout bych nechal i Jaromíra pro nevýrazný poslední výkon, stejně tak Standu – křídlo není jeho post (budeme i v létě lanařit Vukiho?). Syky bez debat na kraji nastoupí a po pauze bude zvláště nabuzený. Mingy má určitě chuť po delší ligové absenci před derby /mediální štvanici z jazykových důvodů asi tolik nevnímá/. A snad je i přes krátký pobyt na hřišti „v laufu“ , vždyť jeho individuální akce vedla k vyrovnání v důležitém zápase. Záměrem je mít na place rychlá, dynamická křídla, silná do kombinace, se schopností samostatného průniku do velkého čtverce (a s velkou nápaditostí v zakončení).
Milan v útoku bez diskusí no. 1. Nepasuji se na člena fan-klubu Micka, ale pro jeho schopnost kombinace i prosazení 1 na 1, zarputilost a motivaci hráče z lavičky bych ho rád viděl jako podhrot / druhého útočníka. Útočná osa Jasmin – Tonda – Mick - Milan je proti týmu z průměru ligy vhodnější volba než Michael NN – Jasmin – Tonda - Milan. Pokud se nepodaří rozhodnout /získat náskok o dvě či více branek/ do +/- 60. minuty, je čas pro Murise, eventuálně Standu, přirozeně na hrot, aby dorazili unavenou obranu. Jak jsme viděli, v neděli se Murisovi dvakrát nedařilo, byť uznávám, že podpora týmu a vytváření šancí pro zakončovatele bylo nadmíru slabé, takže oba naši nejlepší kanonýři tím nutně trpěli.
A ještě poznámka – jak všichni vědí, po sobotě nás za pár dní čeká Karviná i doma v poháru. Nevěřím, že má více než 10 – 12 (obstojných) ligových hráčů do pole (brankář Laštůvka, nutno uznat, patří mezi nadstandard). Kvalita a zejména šíře kádru mluví pro nás. Jak je v sobotu načneme, tak je můžeme ve středu dorazit. I proto by se měla zátěž – i při vidině dalšího ligového víkendu – rozložit na více hráčů než obvyklý základ.
Slavia do toho!
Re: Slavia se představí v Karviné
celtix před 8 lety 07.04.2017 18:00 |Záloha: Mingazov, Barák, Ščuk, Sýkora a na podhrotu van Buren vypadá dobře :)
Re: Slavia se představí v Karviné
zeleznik2 před 8 lety 07.04.2017 17:03 |Tak po dvou zápasech snad konečně zase za tři body. Očekávám těžké utkání, Plzeň tam měla, co dělat, aby 3:2 vyhrála. Takže žádná procházka, to nebude. Hlavně, aby se neopakovala historie 97/98 1:0 a ztráta titulu, ale vrací se Sýkorka, tak věřím, že to urveme. Ve Spartu tipují sestavu 4-5-1 se dvě DZ Michaelem a Ščukem. A opět k pobavení:
Karetní ohrožení: Hušbauer(3ŽK), Absence: Hušbauer (4ŽK)
Re: Slavia se představí v Karviné
Ladislav (přítel SN) před 8 lety 07.04.2017 21:26 |U chacharů je to vždycky těžký zápas a Karviná má slušně poskládané mužstvo, ale pokud udržíme vzadu nulu, tak pevně věřím, že nějaký gól dáme.
Re: Slavia se představí v Karviné
Borgetti před 8 lety 07.04.2017 17:21 |Bodová ztráta by už byla velká, co se týče boje o titul, pokud dnes vyhraje Plzeň v Hradci. Díval jsem se na poslední vzájemné zápasy Hradce s Plzní a co se týče ligy, tak v tomhle 3.tisíciletí Hradec nezískal s Plzní ani bod! Proto by dnes bodová ztráta Plzně byla zlatá, ale hlavně by už měla Slavia vše do konce ligy vyhrát a pokud se jí to podaří, tak věřím, že titul získá, nýbrž Plzeň ještě hraje na Spartě a tam nejspíš nevyhraje.
Re: Slavia se představí v Karviné
el_moscardon před 8 lety 07.04.2017 17:41 |Plzeň na Spartě vyhrává naprosto běžně a už tuplem v situaci, kdy je Sparta defacto zabetonovaná na třetím místě. Tak proč by se měla snažit přihrát titul svojemu arcirivalovi?
Re: Slavia se představí v Karviné
Borgetti před 8 lety 07.04.2017 17:54 |To ano, ale Sparta se pod Radou celkem chytla. Budou chtít fanouškům co nejvíc vracet a napravit zpackanou sezónu. Plzeň snad na odvolání trenéra doplatí, ale třeba taky ne, jako Leicester.
Re: Slavia se představí v Karviné
Ladislav (přítel SN) před 8 lety 07.04.2017 20:58 |Zase bych to s tím Radou nepřeháněl, defenzívu mužstva a bojovnost určitě zvedl, ale nějaká nadstavba dopředu nebo kreativita, tak to ani náhodou. Pokud by Šilhavý nezačal riskovat (útočník za záložníka), tak nám ten gól nejspíš ani nedali. Navíc Brno výborně brání, na jaře zatím inkasovalo jediný gól v Teplicích, tzn. ten zápas může klidně skončit 0-0.
Re: Slavia se představí v Karviné
kjandourek (admin) před 8 lety 07.04.2017 20:55 |Já bych to pořád neviděl jako takový problém...
Někde jsem četl takový tip jak dopadne boj o titul - pěkně kolo po kole... Tam to tedy pro nás dopadlo špatně, protože jsme na konci měli stejně bodů jako Plzeň a tím pádem byli druzí na vzájemné zápasy... ale v tom tipu bylo, že my s chátrou i v Karviné uhrajeme remízu, zatímco Plzeň měla vyhrát nad Teplicemi i v Hradci... Takže po předchozím kole jsme měli ztrácet tři body a po tomhle už pět ... a stejně jsme to měli dohnat
A oproti tomuto "tipu" jsme už teď dva body nahoře :-)
Re: Slavia se představí v Karviné
Robinator před 8 lety 07.04.2017 17:39 |jak už jsem psal dříve, moje přáni na sestavu:
Pavlenka – Frydrych, Deli, Luftner, Flo – Šćuk – MvB, Sýkora, Barák, Zmrhal– Škoda
Muj tip na sestavu stejny jako u Tolsimira. V derby mi bohuzel tip 1:1 vysel, doufam ze mi vyjde i tentokrat..Vyhrajeme o vice nez jeden gol: 0:2
Re: Slavia se představí v Karviné
Radek097 (přítel SN) před 8 lety 07.04.2017 20:17 |Dívám se na náš los a na los Plzně a máme hodně stejných soupeřů.
Stejní soupeři Hradec Králové (Slavia-doma; plzeň-venku), Slovácko(d; v), Jablonec (d; v), Dukla (d; d) Mladá Boleslav (v; d) a Brno (d; v).
A pak my máme Karvinou (v), Bohemians (v) a plzeň má spartu (v) a Jihlavu (d).
Re: Slavia se představí v Karviné
Robinator před 8 lety 07.04.2017 20:30 |Zatím.hrajou pěknou sracku jako vždycky
Re: Slavia se představí v Karviné
Fallen (přítel SN) před 8 lety 07.04.2017 21:06 |To znamená, že vyhrajou :D
Re: Slavia se představí v Karviné
zeleznik2 před 8 lety 07.04.2017 21:30 |ano je to tak, upozorňoval jsem na to, v minulém kole. Dobré srovnání. s Karvinou 2:3,,tak takové nervy, to snad nebudou.
Re: Slavia se představí v Karviné
Tomassks před 8 lety 07.04.2017 21:00 |Dnes se nepíská pro Plzen co se deje ? :D
Re: Slavia se představí v Karviné
Fallen (přítel SN) před 8 lety 07.04.2017 21:06 |Neviděls tu Hejdovu ruku hned ve druhé minutě?
Re: Slavia se představí v Karviné
Tomassks před 8 lety 07.04.2017 21:16 |Ne, přišel sem až v 6. minutě
Re: Slavia se představí v Karviné
Robinator před 8 lety 07.04.2017 21:16 |Měla být červená zejo?
Re: Slavia se představí v Karviné
Tomassks před 8 lety 07.04.2017 21:23 |Tak uz se pro ní píská :D
Re: Slavia se představí v Karviné
Fallen (přítel SN) před 8 lety 07.04.2017 21:28 |Jak se řiká, pravda se ukázala :D Ten Petržela je takovej losos, jež se vrhl do peřejí...
Re: Slavia se představí v Karviné
Robinator před 8 lety 07.04.2017 21:32 |:D jak rozhodil rukama od sebe..rikam si že ta nemohla bejt :))
Re: Slavia se představí v Karviné
Tomassks před 8 lety 07.04.2017 21:33 |Na Slavia.cz plzen střídá sudího :D
Re: Slavia se představí v Karviné
Fallen (přítel SN) před 8 lety 07.04.2017 21:37 |Já už jsem taky docela paranoidní...
Re: Slavia se představí v Karviné
Robinator před 8 lety 07.04.2017 21:42 |:)))))
Re: Slavia se představí v Karviné
Fallen (přítel SN) před 8 lety 07.04.2017 21:27 |Byl poslední a hrál stejně jako proti nám naprosto úmyslně!
Re: Slavia se představí v Karviné
Travinho před 8 lety 07.04.2017 22:15 |Měl tři metry náskok, za to se červená fakt nedává. Horší je, že jejich branka padla z ofsajdu!
Re: Slavia se představí v Karviné
Robinator před 8 lety 07.04.2017 22:18 |Fakt???
Re: Slavia se představí v Karviné
Travinho před 8 lety 07.04.2017 22:20 |Ano, několikrát jsem si to rozfázoval a v momentě kopu tam byl. Sudí to měl sice těžké, ale to měl Franěk taky a nikdo na to nehleděl...
Re: Slavia se představí v Karviné
ojlodea před 8 lety 07.04.2017 22:25 |Bohužel to vypadá na další 2 body navíc, co jim přihráli sudí :-/
Re: Slavia se představí v Karviné
Ladislav (přítel SN) před 8 lety 07.04.2017 22:48 |Ono je to celkem jedno, jestli byl Hejda v mírném ofsajdu, protože řešit se to stejně nebude, To mně spíš vadí ten Petržela, držení tam samozřejmě bylo, ale je nesmysl, aby se mu z toho sami podlomily nohy. Tzn. držení v horní části těla bylo a zároveň Petržela nafilmoval pád.
Re: Slavia se představí v Karviné
Travinho před 8 lety 08.04.2017 08:18 |Pořád to byl větší faul než na Ruslana. Navíc to držení bylo úplně zjevné...
Re: Slavia se představí v Karviné
Ladislav (přítel SN) před 8 lety 08.04.2017 19:49 |Faul to samozřejmě byl, ale odpískal by sudí penaltu, kdyby sebou Petržela teatrálně nefláknul ? Nejsem si vůbec jistý, podle mne sporná záležitost. A mimochodem, na webu rudých mají ještě jasnější názor, nafilmovaná penalta. A ten ofsajd, já fakt nevím, možná máš máš lepší záběr.
Re: Slavia se představí v Karviné
Robinator před 8 lety 07.04.2017 23:18 |Zítra na to taky mrknu..nojo, je to marný boj, co na to říct..Prostě jim se prehledne ledacos, kdyby to bylo jednou za čas..Ale každý zápas..To už je moc...Nikdo to neřeší,nikdo o tom nepíše..
Re: Slavia se představí v Karviné
bongor před 8 lety 08.04.2017 07:42 |Ale jo,píše o tom Procházka,ale to je marné volání žíznivého v poušti.Dokud se radikálně nezmění vedení fotbalu,máme moc malou šanci na tituly.
Re: Slavia se představí v Karviné
Boss82 před 8 lety 08.04.2017 13:04 |Já nevím, Travinho, pouštěl jsem si to několikrát a z dostupných záběrů se mi nezdá, že by tam byl někde ofsajd. A jestli opravdu jo, tak pro rozhodčího bylo bez šance to rozpoznat, když je problém to rozpoznat i z několika opakovaných záběrů.
Jinak penalta přísná, ale byla, Hradečák byl za Petrželou a tahal ho oběma rukama, Petržela to pak samozřejmě trochu přihrál, ale já bych to písknul taky. A dle místní komunity jsem po posledním derby pochopil, že pískat se má přeci pouhý úmysl faulovat, k faulu ani dojít nemusí, že:-)?
A všem Bongorům, kteří tu tvrdí, že Hejda měl dostat ČK za hru rukou: za tohle ČK? Ani náhodou!
Hlavně dnes nezaváhat v Karviné a všechno bude stále otevřené. Plzeň hraje bídně, bude ještě ztrácet a odvoláním Pivarníka si podle mě spíš ublíží než pomohou.
Re: Slavia se představí v Karviné
TSeguinTS před 8 lety 08.04.2017 13:12 |Kdyby rozhodčí pískali rovinu, Příbram hraje o titul :)))
Re: Slavia se představí v Karviné
Boss82 před 8 lety 08.04.2017 13:23 |???
Re: Slavia se představí v Karviné
Travinho před 8 lety 08.04.2017 13:13 |Penalta ano, červená ne. Tam nebylo z mého pohledu moc o čem, ale ofside po mém podrobném zkoumání byl jasný. Nicméně, když jsem vychladl, tak si myslím, že toto není asi v silách lidského oka zachytit.
Re: Slavia se představí v Karviné
Boss82 před 8 lety 08.04.2017 13:25 |Souhlas. A pokud jde o ten ofsajd, tak tam musel být tak maximálně půl vteřiny, toho si všimnout nešlo. Další důvod pro zavedení videa.
Re: Slavia se představí v Karviné
bongor před 8 lety 08.04.2017 07:40 |Hejda zastavil rukou útok Hradce.Protože byl poslední, měla následovat červená a nikoliv žlutá.Takže když dal Hejda
gól,tak už 80 minut neměl být na hřišti.
Re: Slavia se představí v Karviné
Boss82 před 8 lety 08.04.2017 13:06 |To je sice zajímavý výklad pravidel, ale má jednu podstatnou vadu: takhle to v pravidlech vážně není.
Re: Slavia se představí v Karviné
Ladislav (přítel SN) před 8 lety 08.04.2017 19:57 |Odjakživa platilo, že když hraje poslední hráč úmyslně rukou je jasná červená. Ale nedávno jsem náhodou četl kousek ze současných pravidel a je to děs a běs. Je to psáno právní mluvou, ale skoro vždycky je možný dvojí výklad, tzn. záleží na posouzení konkrétní situace a na konkrétním rozhodčím jak se rozhodne.
Re: Slavia se představí v Karviné
zeleznik2 před 8 lety 07.04.2017 21:32 |No už kopali desítku, naštěstí nedali, minule úspěšní Hořava zklamal, na penalty vede Plzeň 13:11 za poslední období..
Re: Slavia se představí v Karviné
Maeden (přítel SN) před 8 lety 07.04.2017 21:50 |Ten Al Bunda se v Hradci nějak potí :)
..
Robinator před 8 lety 07.04.2017 21:54 |Ty kurvy hrajou takový hovno a stejně..To bych prostě blil
Re: ..
zeleznik2 před 8 lety 07.04.2017 21:57 |Jako Rumuni v 90.letech z ničeho, maximum...81 minut to vypadalo nadějně a pak zase jeden upachtěný gól..
Re: ..
Petr9608 před 8 lety 07.04.2017 22:09 |Ale daj ho. My toho schopni nebyli. Ani v Liberci, ani proti spartě (za remízovýho stavu).
Re: ..
Kenny před 8 lety 07.04.2017 22:30 |Tak oni ho zase na rozdíl od nás nedali Teplicím.....
Re: ..
Borgetti před 8 lety 07.04.2017 22:30 |Ale neke, proti Teplicím a Plzni zase ano. Jinak by bylo o 4 body méně.
Nelehká situace
Petr9608 před 8 lety 07.04.2017 22:08 |Musíme vyhrát, abychom ztráceli jen tan jeden bod :-( Nj, už prostě nesíme bejt impotentní.
Re: Nelehká situace
Petr9608 před 8 lety 07.04.2017 22:16 |No a už to začínám vidět, že bude třeba "pražské výpomoci"...
Re: Nelehká situace
Ondráš před 8 lety 07.04.2017 22:46 |To by bylo fajn:) Trochu v to doufám a zabili bychom dvě mouchy jednou ranou: Plzeň ztráta bodů a pro Sparťany by to byl hodně trpkej úspěch-pořád jsme pro ně větší zlo, než Plzeň
Re: Nelehká situace
Petr9608 před 8 lety 07.04.2017 23:06 |Trochu se obávám toho, že rudí budou mít sklon to trochu otevřít a Plzeň bude úspěšná z brejků :-(
Re: Nelehká situace
Ondráš před 8 lety 07.04.2017 23:09 |Já naopak věřím, že se jim po hodně dlouhé době paradoxně zadaří, i když z toho nebudou mít takovou radost, o které několik let tak snili:)
Re: Nelehká situace
Borris před 8 lety 07.04.2017 23:47 |No podle toho co tak čtu různé diskuze, tak to spíš vypadá, že větší zlo je pro ně Plzeň než my. A že daleko menší zlo pro ně je, když vyhrajeme titul my než Plzeň. Takových příspěvků jsem od rumunů četl docela dost.
Re: Nelehká situace
Ondráš před 8 lety 07.04.2017 23:54 |Tak to fakt ne:) Možná někteří osvícení jedinci, ale ti pravověrní volí pro ně menší zlo (Plzeň). Ostatně já taky nevím o moc Slávistech, kteří by při tehdejších soubojích SPA s Plzní fandili Rumunům..
Re: Nelehká situace
Betynka58 před 8 lety 08.04.2017 09:43 |Tady bych souhlasil spíše s Borrisem. Za ty poslední roky vznikla mezi Spartou a Plzní taková nevraživost, že je pro spoustu sparťanských fanoušků Plzeň největší zlo a raději by se vrátili ke starým pořádkům, kdy si to o titul rozdávaly obě pražská S. Přiznám se, že i já bych byl raději, kdyby se Plzeň vrátila tam, kam historicky patří.
Ještě k derby
Petr9608 před 8 lety 07.04.2017 22:13 |Neprohráli jsme 20. ligový domácí zápas v řadě, čímž jsme vyrovnali šňůru ze sezon 2007/08 až 2009/10. Překonání serie by vzhledem k příštímu domácímu soupeři měla být povinnost.
A znáte nějakou ještě delší domácí ligovou serii? A pokud ano, tak ze kdy?
Re: Ještě k derby
Travinho před 8 lety 07.04.2017 22:31 |To není zase tolik. Namátkou v sezoně 98-99 jsme doma nerupli ani jednou a rok na to až v 27. kole s Teplicemi...
Re: Ještě k derby
PetCC před 8 lety 08.04.2017 12:30 |Jo, asi to bude to, jak jsme neprohráli přes 30 zápasů doma.
Tenkrát mě překvapilo, že se to nikde nezmínilo. Ale internet skoro ještě nebyl, tak se to nedalo nijak zveřejnit :-)
Re: Slavia se představí v Karviné
Ondráš před 8 lety 07.04.2017 22:43 |Zítra vyhrát!!!
Tak kdo to tam donese v zubech? Bude to hrozná šichta, s vycházkovým fotbalem (jako v derby) tam pohoříme, takže chci vidět jízdu. Ani bych se nedivil, kdyby nás Karviná přehrávala (v Edenu hráli super), ale to mi bude úplně jedno, pokud to dáme za 3 body..láme se sezóna, nic pro měkoty a bebíčka, je třeba se rvát za ten dres!!!
Re: Slavia se představí v Karviné
Ladislav (přítel SN) před 8 lety 07.04.2017 22:49 |+1
Re: Slavia se představí v Karviné
Petr9608 před 8 lety 07.04.2017 23:07 |Pokud to nedmáme, bude zřejmě třeba se smiřit s tim, že na titul si ještě počkáme.
Re: Slavia se představí v Karviné
Ondráš před 8 lety 07.04.2017 23:22 |Tak to je asi pravda..radši si tu případnou sobotní depresi ani nechci představovat..Řekněte někdo těm našim klukům, že to fakt potřebujeme dát za 3 body:) Při vší úctě ke Karviné (hrajou fakt super), teď se proti nim postaví Slavia - ta SLAVIA PRAHA..a to musí být kurva vidět! Prohrát se samozřejmě může, ale kluci tam musí padnout..nechci vidět leklé ryby
Re: Slavia se představí v Karviné
Ladislav (přítel SN) před 8 lety 07.04.2017 23:26 |Věřím, že to zítra dáme, na české poměry máme velmi kvalitní mužstvo, navíc venku se nám hraje líp než doma a Karviná si doma věří, tzn. neměli by betonovat. Jo a rozhodčí je z Hradecka, tak nás snad nepodrazí. Vyhrát prostě musíme.
Re: Slavia se představí v Karviné
Hlavis před 8 lety 08.04.2017 10:21 |Pavlenka- Bořil, Luftner, Deli, Flo - Sýkora, Scuk, Barák, Zmrhal- Van Buuren, Škoda
Takhle bych to dnes postavil já. Asi nereálné, Šilhavý tam pošle své vyvolené. Postavil bych Zmrhala i když nepredvedl v derby nic, nicméně je to hráč, ktery dokáže byt neviditelný a rozhodnout zápas.Souperi typu Karviné mu vyhovují a dokáže se proti nim prosadit. Dneska bych si vsadil ze se prosadí. Docela by me zajímala spolupráce MVB se Škodou podle by jim to mohlo vyhovovat. Otázkou je forma Jasmina, ale horsi než Ngadeu to byt nemůže aspoň co se týká podpory ofenzívy. Karviná hrozí spis po křídlech. V průběhu zápasu by to mohl rozhýbat Mingazov a Mesanovic. Vynechat Tecla. Dneska očekávám naši výhru 0:2 (Zmrhal,Skoda) Hraci si uvědomuji tu hrůzu v derby a půjdou do toho naplno.
Re: Slavia se představí v Karviné
Crispo před 8 lety 08.04.2017 10:43 |Takovou sestavu bych uvítal taky. Proč dnes nedat větší šanci těm co dostávají hodně málo prostoru už od začátku sezony? Střed zálohy Barák-Ščuk by mohl být efektivnější směrem dopředu, bez Hušbyho bude někdo techničtější potřeba. Obávám se ale že šanci opět dostane Tecl a Muris, nebo přibude do středu Jasmin a Škoďák zůstane sám...
Re: Slavia se představí v Karviné
slamacek (přítel SN) před 8 lety 08.04.2017 11:20 |na upozorneni nize jsem se podival na gol plzne a tedy hejda byl opravdu v offsidu... to me tedy uz fakt bavi. penalta a zase gol co platit nemel. Penalta jasne nahrana, ale tak proc ne, kdyz se nemuze trestat. chudaci sudi. fabor to ale zase tak moc tezke nemel. mic sel z klidu, tohle je proste chyba. cekam stop na 3 zapasy pro fabora, a 2 pro hlavniho :) no asi ne, ze?
Re: Slavia se představí v Karviné
VanDel před 8 lety 08.04.2017 11:34 |I ty fantasto......nedivil bych se, kdyby se tim vubec nikdo nezabyval, natoz aby jim dali nejakej trest.
Re: Slavia se představí v Karviné
PetCC před 8 lety 08.04.2017 12:32 |Že to mohl být ofsajd, to mě napadlo hned, když jsem v záznamu viděl, že to dal Hejda, který předtím v ofsajdu stál.
Ale už mi nestálo za to zkusit to nějak prozkoumat, nemá to moc cenu :-)
Re: Slavia se představí v Karviné
slamacek (přítel SN) před 8 lety 08.04.2017 15:04 |ale ma. musime je dostat pod tlak :) jak rika kamarad :) Je potreba si rypnout do redaktoru, jestli maji hosi zakazano o tom mluvit, nebo co ze mlci :)
prani
VanDel před 8 lety 08.04.2017 11:41 |Mel bych pro dnesni zapas dve skromna prani-misto Ngadea dat Scuka a od zacatku zapasu dat sanci van Burenovi. Ale je mi jasny, ze se mi nesplni ani jedno
Re: prani
(#58882) před 8 lety 08.04.2017 12:54 |Tak jako skromná přání to bohužel vůbec nevidím.Rád bych se mýlil.
Re: prani
Borris před 8 lety 08.04.2017 14:00 |Tak Jasmin podle mě by dnes mohl naskočit za Hušbyho který je vykartovaný.
šance pro hráče z lavičky?
Fačín před 8 lety 08.04.2017 12:14 |Myslím, že dnes je ideální čas, kdy dát čuchnout hráčům z lavičky. Nechat odpočinout ty, kterým se derby nepodařilo (Tecl, Ngadeu) a dát šanci čerstvým, nadrženým (na fotbal) tvářím (Ščuk, Van Buren). K tomu doufám, že to opět rozhýbe Sýkora. Když tak na to teď koukám, tak vlastně zas tak široký kádr nemáme, například doprostřed hřiště máme na lavici jen Ščuka. Teď by se nám hodil Kenia a možná i Alvir (ale tam je to s otazníkem, ještě jsme ho pořádně neviděli hrát).
Nebo zkusit mojí vysněnou sestavu 4-3-3 - v záloze Sýkora, Barák, Zmrhal, útok Mešanovič, Škoda, Van Buren..
Re: šance pro hráče z lavičky?
Fačín před 8 lety 08.04.2017 12:15 |P.S. Jestli bude v základu Tecl, tak omdlím.
Re: Slavia se představí v Karviné
daadyy před 8 lety 08.04.2017 12:22 |Doufám, že kluci v Karviné pořádně zabojují a očistí tu pachuť z derby. Trenér by měl posadit Ngadea. Rozhodně nestavět Tecla. A ani Mešanovič se na jaře nedostává do takové formy jako na podzim. Ale Jarda Šilhavý je zkušený trenér, tak doufám, že se nebude bát do týmu trochu říznout a nestavět pořád stejnou sestavu.
Pohar
Hlavis před 8 lety 08.04.2017 12:28 |Mozna se bude Karviná více soustředit na pohar, v lize jsou zachráněni hrajou pohledný fotbal, myslim si ze stanovené cíle uz dávno splnili a na poháry dosáhnou v lize jen stěží, tak proc se o to nepokusit přes pohar, kde ta konkurence uz není tak vysoká navíc Boleslav a Zlín to 4. místo jeden z nich urve. Mozna bych se ani nedivil kdyby nám dneska pustili výhru a my jim pohár. Ale jsou to jen moje spekulace, tak k tomu taky tak přistupujte. Js prvně věřím ze v obou zápasech uspejeme my.
Re: Pohar
Boss82 před 8 lety 08.04.2017 13:11 |Kde ty na ty kraviny furt chodíš? Já mám tedy o morálním kreditu našeho vedení a trenérského týmu trochu vyšší mínění, než abych je podezříval, že si s někým budou domlouvat zápasy. Navíc, jestli sis nevšiml, tak vedení vyhlásilo jako jeden z cílů vítězství v poháru, takže dost pochybuju, že by se rozhodli to jen tak pustit, zvlášť když po vypadnutí Sparty a Plzně máme velmi slušnou šanci tento cíl splnit.
Re: Pohar
Hlavis před 8 lety 08.04.2017 13:16 |Co je kravina na tom, ze Karviná by se mohla více soustředit na pohár? V poháru zbývá Opava , Zlín a Boleslav pokud by Karviná dostala Opavu a byla ve finále treba s Boleslavi tak cesta do poháru je otevřená. Což si myslim ze není tak nereálné. Ok to pusteni je kravina co me tak napadla při psaní komentáře.
Re: Pohar
Boss82 před 8 lety 08.04.2017 13:40 |Sám sis nakonec odpověděl. O tom, že se Karviná může soustředit více na pohár nepolemizuju. Šlo mi hlavně o ten Tvůj mylný předpoklad, že ten dvojzápas by mohl být domluven.
Re: Pohar
donford před 8 lety 08.04.2017 13:47 |Zaplať pánbůh, že své názory nakonec vydáváš jen za své spekulace. Takové licitování přenech Spartě, která v minulém poháru nastoupila s dorostenci (trenér Ščasný), jen aby si pak hlasitě před veřejností zdůvodnila, proč zápas prohrála. Věř, že to bychom opravdu nemuseli na zápasy chodit. Jistě, bylo tu něco za něco, ale dnešní Slavia, to je přece jen jiná! Ono stačí, když systém něco za něco vyznávají doteď někteří naši rozhodčí (Ardeleánu?). Věřím a doufám, že se s Karvinou kluci poperou v obou zápasech a že se bude spravedlivě rozhodovat na trávníku. A že zvítězíme!
Re: Pohar
Hlavis před 8 lety 08.04.2017 13:59 |Ale sám vidis jak to tady u mas v ČR chodi. Oni příznivci Sparty si jdou taky určitě plné vědomi ze vedení a trenér by nic takového nedopustili. My fanoušci nahoru nevidíme a muzes mit sebelepší mínění o vedení svého milovaného klubu, ale ja si tady v téhle lize a celkove ve fotbale nejsem ničeho uplne jistý. Onu penaltu na Mingszova by nám taky 3 toky zpátky asi taky nepiskli. Když jde o úspěch a o peníze, spravedlivost mnohdy ustupuje. Ale ja se tu nebudu hádat, přiznávám to tady nepatří psát jsem to neměl.
sestava
Travinho před 8 lety 08.04.2017 12:48 |Dneska jsem po delší době opět zvědavý na naši sestavu. Myslím si, že pan Šilhavý do toho moc sahat nebude, ale já bych se asi k pár změnám přikláněl.
Brankář + Stopeři - Tady mi přijde zbytečné cokoliv měnit, protože naše defenziva funguje dobře.
Kraje obrany - Karviná sází na rychlý přechod do útoku po křídlech, kde má rychlonohé hráče - Panák, Kalabiška, Puchel... Z toho důvodu by se mi líbilo nasazení Bořila do obrany, protože je přeci jen rychlejší než Frydrych s Floem. Otázkou je místo, kterého z nich, jelikož mi výkonnostně přijdou na jedné linii.
Kraje zálohy - Sýkora je jasný a Zmrhal z mého pohledu taky. Odepisovat jej po jednom nepovedeném utkání by mi přišlo velmi přísné.
Střed zálohy - Bude chybět Hušbauer a tak je otázka, jestli se trenér uchýlí ke hře na dva nebo tři záložníky. Osobně bych proti Karviné preferoval hru na dva uprostřed. Což je ale problém vzhledem k nekvalitě Ngadeua při rozehrávce, čímž bychom se opět uchylovali hlavně k nákopům, protože pokrýt Baráka by bylo až moc lehké. Proto bych se přikláněl k postavení Ščuka, který je přeci jen v práci s míčem na lepší úrovni než Michel. Alternativou je i hra na tři střední záložníky, ale vzhledem ke zranění Alvira a vykartování Hušbauera bych tuto variantu zavrhl. Jistá možnost by byla dát Sýkoru doprostřed, ale tím bychom zase výrazně oslabili kraj hřiště.
Útok - Já bych preferoval hru na dva útočníky. Škoda má místo jasné a byla by škoda, kdybychom proti pomalé stoperské dvojici domácích nevyužili jednoho z rychlých hráčů k němu, přičemž já bych vzhledem k posledním nepříliš vydařeným výkonům Tecla a Murise dal šanci Mickovi. Ale rozhodně se nestavím ani proti nasazení jednoho z nich.
Kdybych sestavu skládal já - Pavlenka - Frydrych, Lüftner, Deli, Bořil - Sýkora, Ščuk, Barák, Zmrhal - Van Buren, Škoda
Jak si myslím, že nastoupíme - Pavlenka - Frydrych, Lüftner, Deli, Flo - Sýkora, Ngadeu, Barák, Zmrhal - Mešanovič, Škoda
Re: sestava
Hlavis před 8 lety 08.04.2017 12:53 |+1
Akorát Bořila bych dal místo Frydrycha, Flo v derby ukázal, ze dokáže bránit i rychlejší hrace, když v derby Konateho k ničemu nepustil a ve hře dopředu je také lepší jak Frydrych, tak proto bych volil takto. Jinak stebou naprosto souhlasím.
Re: sestava
Travinho před 8 lety 08.04.2017 12:58 |Frydrych je zase nebezpečnější při stadartkách. Konatého ubránil, ale třeba s Fillem měl velké problémy. A ani dopředu mi Frydrych nepřijde horší. Určitě má třeba lepší pasy na delší vzdálenost, asi nejlepší z naší obrany, ale je pravda, že Flo je zase obratnější. Za mě jsou všichni tři naši krajní beci na jedné linii a rozhodování o sestavě moc trenérovi nezávidím.
Re: sestava
Robinator před 8 lety 08.04.2017 12:56 |to já bych dal do středu baráka se sýkorou..na kraje jardu s mickem..
Re: sestava
Travinho před 8 lety 08.04.2017 12:59 |To už mi přijde jako zbytečný hazard. Sýkora, když hrál uprostřed, tak podhrot, ale typického středa v podstatě nehrál.
Re: sestava
Robinator před 8 lety 08.04.2017 13:09 |já myslím, že hral..nekdo to tu uz psal..ze dal z teto pozice tri goly v evropske lize, i sem nekde cetl ze se mu tam nehraje spatne..ale stejne to tak nebude, nemusis se bat ))
Re: sestava
Travinho před 8 lety 08.04.2017 13:15 |Tam hrál podhrot, když hráli na tři uprostřed. Za ním Breite a Folprecht.
Re: sestava
TSeguinTS před 8 lety 08.04.2017 13:09 |Taky si myslím, že ideální post JŠ již pro Sýkoru našel. Rozhodně by se se svou technikou ve středu neztratil, ale jeho velkou devizou je centrování míče a rychlost, kterou na krajích budeme potřebovat i při bránění křídel.
Re: sestava
Robinator před 8 lety 08.04.2017 13:20 |prave bych na neho byl zvedavy, diky te technice a rychlosti jak by se s tim vyporadal :) ale bude na kridle, to je asi jasny...ja doufam, ze dostane konecne sanci mick...ale trochu se obavam, ze bude hrat od zacatku Tecl
Re: Slavia se představí v Karviné
Sracken před 8 lety 08.04.2017 13:54 |Pavlenka - Frydrych, Deli, Lüftner, Bořil - Ngadeu, Barák, Ščuk - Armin VB, Škoda, Sýkora. Jedině 433.
Zpětně jsem si přehrál chorea a fandění z derby a musím to napsat: Díky všem, tohle má u nás historicky bezkonkurenční parametry. Díky těm dříčům, co dělají choreo. To druhé s Bartem je na videu neskutečná bomba, opravdová nádhera. Fanoušci Slavie a Tribuna sever jsou neskuteční, skvělá prezentace, naprostá bomba. Poprvé budu dnes odkázán na TV, tak všem přeji hezký výjezd do Karviné.
Re: Slavia se představí v Karviné
Sracken před 8 lety 08.04.2017 13:58 |Zapomněl jsem na Jaromíra, tak sorry Micku, začneš na lavici :)
Re: Slavia se představí v Karviné
iwanowicz před 8 lety 08.04.2017 14:05 |Bo chybí Husbauer, myslim, ze naky dalsi zmeny v zaloze se nedaji cekat. Scuk a Buren si doufam kopnou v poharu, ted bych je ale nechal sedet. A radsi bych videl hru na jednoho utocnika, Mesanovicovi to ted nelepi, libil by se mi na hristi spis Mingazov a kvalitni podpora zalozniku pri zakonceni.. prislo mi, ze nejlepsi fotbal jsme hrali, kdyz jsme dominovali v zaloze a do vapna nabihali z druhe vlny hraci ze zalohy. coz mi posledni dobou trochu chybi..
Re: Slavia se představí v Karviné
Borris před 8 lety 08.04.2017 14:59 |Já bych to dnes postavil takto Pavlenka - Frydrych, Luftner, Deli, Flo - Sýkora, Ščuk, Ngadeu, Barák, Zmrhal - Škoda.
Hlavně za Jasmina se přimlouvám, ten kluk by si už šanci konečně zasloužil. Když v létě přicházel, měl jsem velkou radost, dlouho jsem si ho k nám přál! A pořád si stojím na svém, že jsme v něm získali vynikající posilu. Jde i skvělého a komplexního fotbalistu, s vyváženou defenzivní i ofenzivní činností. Jen ho holt brzdila zranění a teď potřebuje dostat šanci. A když se Pepa Hušbauer vykartoval, je k tomu ideální šance. Ale myslím si, že sestava bude nakonec taková, jak ji tipnul tolsimir v článku.
Re: Slavia se představí v Karviné
Tomassks před 8 lety 08.04.2017 15:39 |Já to dnes postavím asi na Mingazovi a Sýkorovi stím že budu čekat co předvede Zmrhal a Barák.
Sestava: Pavlenka, Flo , Deli , Luftner, Frydrych - Ngadeu , Zmrhal , Mingazov , Barák , Sýkora , - Škoda.
60 min na plac Šuk, MVB , Tecl
Re: Slavia se představí v Karviné
vlk30 (přítel SN) před 8 lety 08.04.2017 16:32 |Sestavu vidím podobně jako tolsimir,jen nevěřím,že budeme hrát od začátku na dva útočníky.Bitva to bude těžká,kamarád z Karviné mě říkal,že chtějí bodovat a dají do toho vše.Tak mám takové lehké mrazení v zádech.Jinak jsem se díval na záznam utkání estébáku v HK a musím s lítostí konstatovat,že k titulu částečně doklopýtají a částečné budou dotlačeni černou verbeží.Navíc když se podívám,že ještě jedem na slovácko,čochtany s novým trenérem a do bolky která možná bude honit chátru,tak to vidím bledě.Jistě naděje umírá poslední,ale konstelace hvězd nám moc nenahrává.
Re: Slavia se představí v Karviné
malan (přítel SN) před 8 lety 08.04.2017 16:59 |Vypusťte Micka! Oranžový buldozer, postrach Holandska, tulipánový běs Mick Van Buuuuren musí dnes na plac! Go on No.14!
Re: Slavia se představí v Karviné
Jachym před 8 lety 08.04.2017 17:40 |Dejte jim bůra, slávisti, dejte jim bůra, na plac van Bůůůrena!
Re: Slavia se představí v Karviné
Eskaes před 8 lety 08.04.2017 19:00 |dlužno dodat, že Mick si zaslouží víc šancí, než jen jeden zápas, pane trenére.
Re: Slavia se představí v Karviné
Eskaes před 8 lety 08.04.2017 19:09 |První už nejsme, tak snad se ti naši nerváčci přestanou třást a začnou zase hrát fotbal. :-P
Sranda musí bejt, chlapi, tak do nich!