Derby pro mě bylo velkým zklamáním. A to nejen z hlediska nepodařeného výkonu Slavie, ale i z fotbalu celkově. Takhle nudné derby nepamatuji a je škoda, že vyprodaný stadion a mnozí sváteční fanoušci u televizních obrazovek viděli tak nezáživný fotbal. Jistě, celkem často jsou tyto zápasy víc o bojovnosti, než-li o fotbalové kráse, jenže tentokrát chybělo i větší jiskření a emoce na trávníku, čemuž odpovídá i nízký počet žlutých karet. Upřímně nechápu ani dmutí se pýchou od zhrzelého páva Šurala, který po zápase vykládal o tom, jak dobře Sparta hrála a jak nezaslouženě prohrála. Jasně, gól v závěru z penalty proberu níže, ale za celý zápas předvedli rudí jedinou kloudnou akci. Jinak podali poctivý bojovný výkon, ale fotbalové nadstavby tam bylo pramálo. Ostatně dvě střely za zápas a z toho jediná na branku je dostatečně vypovídajícím argumentem. Ať se Šural koukne na zápas Slavie v Liberci a na jeho statistiky. Tak vypadá nezasloužená ztráta bodů. A ne upachtěný výkon sparťanů, kteří asi mají dojem, že když jednou výjimečně bojovali naplno, tak si automaticky zaslouží i plný počet bodů. Ale Spartu nechci hanit, v poslední době je ve špatném rozpoložení a do derby se dokázala dát dohromady asi nejvíce, jak to v dané situaci bylo možné. Ale řeči o nějaké výrazné převaze a dobrém fotbale jsou jen opíjení se rohlíkem. Ale to je problém Letné, tak jen dodám "na zdraví" pro tamní růžově obrýlené sparťany.
Co mě však zajímá podstatně víc než tlachy ukřivděného bulíka je fakt, že Slavia odehrála významný zápas velice špatně. Je možné, že v tom hrála roli reprezentační pauza, kdy nebylo mužstvo pohromadě. Pokud to tak bylo, tak je třeba se z toho poučit a příště zkusit tým za krátkou dobu připravit lépe. Na množství reprezentačních pozvánek se nejde vymlouvat (a myslím, že to ani trenér nedělal) a vysoký počet hráčů Slavie bojujících za národní výběry vnímám jenom kladně. Možný vliv třeba mohlo mít i nezvládnutí role favorita, ostatně kdo ví. Já jako fanoušek bych z jednoho nepodařeného výkonu vědu nedělal. Sice mě velice mrzí, že to vyšlo zrovna na derby, ale sám sportuji (byť samozřejmě zdaleka ne na takové úrovni) a vím, že někdy to prostě nejde, ať člověk dělá co dělá, i když k tomu není žádný racionální důvod oproti jiným zápasům, kdy se člověku daří.
K penaltě už jsem napsal delší příspěvek do diskuse pod report ze zápasu. Komise rozhodčích se přiklonila k tomu, že pokutový kop byl nařízen chybně, k čemuž nemám námitek. Rozhodčí jinak vedl zápas férově a zmíněná situace nebyla lehká na posouzení, protože to Mingazov udělal tzv. "chytře" (jakkoliv se mi ten výraz příčí). Nešlo o žádnou výjimečnou simulaci (kdyby Mingazov nepadal už předem, tak si myslím, že by o penaltu šlo), takové penalty vidíte v nejlepších evropských ligách takřka co víkend. Nevím tedy, na co fotbal čeká. Stačí zavést video, simulanty trestat zpětně pozastavením činnosti a bude klid. Sparťané se jistě cítí ukřivdění, což chápu. Nicméně je třeba připomenout podzimní derby, kde udělal sudí Příhoda několik závažných chyb naopak v jejich prospěch, takže za letošní sezonu je to fifty-fifty a Slavia vládne Praze právem.
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Jiří Pavlenka - 5 - Inkasované brance mohl těžko zabránit. V zápase měl minimum práce, dvakrát dobře chytil nelehký centr. Jednou i za cenu bolestivého faulu od Lafaty.
Michal Frydrych - 5 - Dopředu sice nehráli krajní obránci úplně skvěle, v pořádku to ale podle mě bylo. To bych spíš viděl větší problém v krajích zálohy. Dozadu to také Frydrych zvládl bez častějších problémů. U gólu neuhlídal Kadlece, ale takovému finálnímu náběhu po přihrávce ve vápně se zabraňuje jen velice těžko.
Michael Lüftner - 5 - Hned v úvodu neodhadl míč a chyboval. Pak už ale odehrál standardní zápas a Sparta naši obranu výrazněji nezaměstnávala.
Simon Deli - 7 - Jediný slávista, který v derby podal nadprůměrný výkon. U Deliho to bylo výrazně nadprůměrné, jak už je zvykem. Hned na začátku hasil Lüftnerovo zaváhání, velice dobrých zákroků měl za zápas několik. Za zmínku stojí jeho síla v soubojích tělem, po nichž od něj v průběhu zápasu odlétlo hned několik sparťanů.
Per-Egil Flo - 5 - Jestli byl před zápasem Flo lehce kritizován, že by měl přidat, tak v derby byl jeho výkon jedním z posledních problémů Slavie. Per-Egil si své odehrál a patřil mezi naše lepší hráče. Dopředu tým podporoval standardně jako Frydrych, bránil bez větších excesů. Pár míčů sice špatnou přihrávkou ztratil, ale to je normální (zvláště když celkově tým hrál špatně).
Stanislav Tecl - 3 - Bylo mi jasné, že plnohodnotně nahradí vynikajícího Sýkoru jen těžko, ale měl jsem za to, že by svůj part v zápase měl jako nadprůměrný ligový hráč zvládnout. Standovi se bohužel první start v základní sestavě po přestupu vůbec nepovedl. Od začátku mu uskakoval míč a připisoval si jednu ztrátu za druhou. Nepomohlo ani poločasové přesunutí na hrot útoku po bok Milana Škody. Bylo tak překvapivé, že šel ze hřiště až v 65. minutě. Horší trojka.
Michael Ngadeu Ngadjui - 4 - Oproti podzimnímu duelu na Letné byl poloviční. Podobně jako zbytek zálohy vůbec nezvládal sbírat odražené míče. Připsal si i některé nebezpečné ztráty. Nepovedený výkon si po návratu z reprezentačního srazu připsal již na podzim na Dukle.
Josef Hušbauer - 4 - V Liberci exceloval, v neděli mu to nešlo. Sparta hrála úporný bojovný fotbal, což Pepovi nevyhovovalo. On je vynikající, když máš prostor a čas, pak je schopen vymyslet geniální přihrávku. Rychlé řešení, když je málo místa, a časté souboje tělo na tělo ale nejsou Hušbauerovou silnou stránkou, což se přesně ukázalo toto derby.
Antonín Barák - 4 - Na své povedené reprezentační představení nedokázal navázat ani zdaleka. Nedařilo se mu stejně jako zbytku zálohy. Za vypíchnutí stojí snad jen povedená akce z druhé půle, když se prosmýkl na kraji hřiště a podél brankové čáry postupoval do vápna. To byla jedna z mála nadějných akcí Slavie.
Jaromír Zmrhal - 4 - V první půli jednou slabě hlavičkoval doprostřed branky, jinak byl téměř neviditelný a nedařilo se mu. Hodně slabý výkon. Přeci jen ale hrál lépe a ztrácel méně míčů než Tecl, takže Jardovi dávám horší čtyřku.
Milan Škoda - 5 - Ve hře se Škodovi nedařilo a hrál podprůměrně. S menšími stopery Sparty bohužel pravidelně prohrával hlavičkové souboje a matně hrající Slavia si tak nemohla pomoci ani dlouhými nákopy na něj. Průměrnou známku si zachránil spolehlivě zahranou penaltou. Situace maximálně vypjatá, Milan ale pokutový kop proměnil skvěle. Žádné čekání na náhodu, jestli si brankář vybere druhou stranu, nýbrž razantní nechytatelná rána - tak to má být! Celkem tedy horší pětka.
Muris Mešanovič - 4 - Ani Mešanovič neoživil spící Slavii. Do hry se v podstatě vůbec nedostal a za zmínku stojí jen dva rychle rozehrané přímé kopy z jeho strany, což byl dobrý tah a vneslo to alespoň malý moment překvapení do naší hry.
Ruslan Mingazov a Mick van Buren nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.
Komentáře (174)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
buri před 8 lety 05.04.2017 16:19 |Penalta byla písknuta a hotovo...Já bych řešil spíše komisi rozhodčích...to je sebranka...Hodnocení se Vám povedlo, až na Pavlenku...Podal podle mě velmi dobrý výkon za gol nemohl...Dal bych mu 7.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Alanor (admin) před 8 lety 05.04.2017 16:32 |Sebral 2 středně těžké centry, jinak se v podstatě celý zápas nudil. Kvůli tomu hned dávat sedmičku?
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Jarinho před 8 lety 06.04.2017 13:14 |Takze znamka zavisi na vytizenosti brankare kdyby ty dve situace zbabral dostane 1 ? Takze kdyz na brankare nejde poradna strela nemuze dostat dobrou znamku ? I kdyz se musi celych 90 minut soustredit ? Vzdyt se v te brance nehoupne a podle me je tezsi zasahnout jednou za polocas nez kazdych pet minut kdyz se rozchytas
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Radek097 (přítel SN) před 8 lety 06.04.2017 17:46 |Jediným úkolem brankáře je chytat? A co třeba rozehrávka, která může ve finální verzi znamenat gól. Za to by brankář nedostal nějaké plusové ohodnocení jen kvůli tomu, že je brankář a jeho ''jediná'' role je chytat střely na bránu? Když brankář z 10-ti výkopů od brány 4 pošle do autu, tak je pravděpodobně něco špatně, i kdyby chytl dalších 5 střel na bránu.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Pepino44 před 8 lety 05.04.2017 16:27 |Tak s hodnocením souhlasím, jenom Murisovi jsem dal za 3.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
jufoun (přítel SN) před 8 lety 05.04.2017 17:56 |Taky sem mu dal 3 a Teclovi 2.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
bongor před 8 lety 05.04.2017 18:00 |Muris mě hodně zklamal.Když nastupoval,říkal jsem si"tak a teď to máte spočítaný bolševici".Ale mešši nebyl vůbec vidět.nevím,co s ním je?
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
TSeguinTS před 8 lety 05.04.2017 18:04 |Z mého pohledu laika - on se mi nikdy nelíbil. Ano, když dával góly tak bych mu líbal nohy, ale vždy to bylo tom ''do toho vlítnout'', rozhýbat to a vše bylo založeno na unavené obraně a troše štěstí.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
knl66 (přítel SN) před 8 lety 05.04.2017 16:28 |Souhlas.
Tecl a Mešanovič nejslabší. Nevím, proč nebyl Tecl střídán mnohem dříve.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
mirecek1111 před 8 lety 05.04.2017 19:55 |Bylo evidentní, že to Šilhavý chtěl udělat už o poločase. Protože poslal rozcvičovat několik hráčů už před přestávkou. Ale pak jsme se v posledních 10ti minutách prvního poločasu konečně aspoň trošku chytli, tak si to rozmyslel a chtěl tomu dát po promluvě v kabině ještě šanci beze změn. No bohužel nepomohlo nic, ani přestávka :) Byl to divný zápas. Hodně divný. Snad se to s Karvinou zase vrátí na vítěznou vlnu.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Jachym před 8 lety 05.04.2017 16:30 |S hodnocením v podstatě souhlasím. Obrana celkem obstála, do šancí soupeře nepouštěla, Deli vyčníval a některé kiksy svých spoluhráčů uhasil. Záloha nevymyslela na soupeře za celý zápas skoro nic. Škoda to měl jako sám voják v poli bez podpory těžké. Na Pavlenku vlastně nic nešlo, ale na gólu nenese vinu. Alanor si stěžuje na chybějící emoce na hřišti, ale svým článkem to částečně vynahradil, zejména v porovnání s přísně střízlivým hodnocením k jiným utkáním:-) Nějak jsem nepochopil uštěpačnou poznámku o růžových brýlích. Skoro nikdo tady výkon našeho týmu nechválil. Doufám, že to nebylo myšleno tak, že zde někteří projevují jakoukoli náklonnost týmu z Letné, protože to by musel použít termínu "rudé brýle" a tím "na zdraví" myslet nějaké víno rudé barvy...:-)
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Alanor (admin) před 8 lety 05.04.2017 16:35 |Slovo "místní" v souvislosti s růžovými brýlemi se vztahuje k předtím zmíněné Letné. Myšleno to bylo tak, že přeji "na zdraví" těm sparťanům, kteří se opíjejí rohlíkem, jak dobře hráli. :)
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Alanor (admin) před 8 lety 05.04.2017 16:37 |Přeformuloval jsem tu pasáž v článku, aby to bylo jasné. :)
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Jachym před 8 lety 05.04.2017 16:39 |Ano, vidím, žes to v textu už opravil a doplnil, takže souhlas, ale budu teď vypadat trochu jako trouba :-D
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
marp (přítel SN) před 8 lety 05.04.2017 16:40 |tamní
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
bongor před 8 lety 05.04.2017 18:07 |Ono jim nic jiného nezbývá,než nad sebou slastně masturbovat,tak jim alanore nech alespoň tu jejich poslední radost.Ovšem špatný je,že jsme tak fotbalově nemohoucí tým nezašlapali do země,ale nechali se přehrát jak tydýti
pouhým jejich nasazením.Naše mužstvo splnilo jedinou podmínku,kterou jsem si dal,abych na ně mohl nadávat.
Nebojovalo s plným nasazením a tak říkám,naštvali jste mě,koukejte se rychle sebrat!
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Chlupp (přítel SN) před 8 lety 05.04.2017 16:36 |Stejný pocit jedné velké nudy a nulového nasazení, hlavně zálohy, měli snad všichni...jak je možné, že po předešlých výkonech, kdy kluci hráli to byla radost pohledět, najednou takový útlum a ještě k tomu v derby, kdy jde o tolik? Pusobilo to dojmem, že hráči bojovali sami se sebou. Jak naznačoval Luftner se Škodou, že se v kabině mezi sebou hráči pohádali, doufejme jen, že to bylo k zápasu a nejde o hlubší problém. Zapomenout kličku, nahrávku a nasazení za týden je zvláštní...
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
roygrey před 8 lety 05.04.2017 20:24 |Zase taková nuda to nebyla. Atmosféra bomba, Fanoušci úžasní. Napnutý a nervózní jsme byl až do konce. Derby přece většinou bývá úporný boj a až potom krása. Možná jsme všichni čekali více a hlavně výhru. Proto ta příkrá hodnocení. Hráčům zřejmě uškodilo vědomí, že se mohou vrátit na první místo. Možná je zaskočila bojovnost Sparty.
V bundeslize také fotbal často není kdovíjaký. Ale atmosféra a média z toho udělají událost a šou. A to derby "S" nabídne vždy. Už týden předtím se o ničem nemluví a týden poté také. Vždy je to událost.
Ano, viděl jsem už lepší derby, ale už kvůli tomu, co se děje kolem to nenahradíte žádným jiným ligovým zápasem sezony. No né?
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Robinator před 8 lety 05.04.2017 16:45 |ad Hušbauer - On je vynikající, když máš prostor a čas
No a to právě proti lepším týmům a v moderním fotbaůe mít nebude, nemluvě o EL či LM. takže jsem mu dal dvojku(rozhodoval jsem se mezi 1-2) Jinak souhlas
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Alanor (admin) před 8 lety 05.04.2017 16:53 |Tohle taky není jen o Hušbauerovi. Když bude pracovat celé mužstvo na něj - tedy sbírat odražené míče a rychle je předávat Pepovi, tak může být platný i v těžkých zápasech. Ale když tým tohle nedělá, tak on sám tam bude utopený a sám s tím těžko něco udělá.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Robinator před 8 lety 05.04.2017 17:00 |tomu rozumím, já jen chtěl vypíchnout ten dobrý postřeh s tím prostorem a časem víš :)) protože, to je i můj názor..a jsou to vlastně takové spojené nádoby..když má prostor a čas(hrajeme proti slabším soupeřům) tak se mu daří velice dobře a i já mu dávám vysoké známky a když hrajeme proti lepším soupeřům (teplice,sparta) tak právě tam jeho velký přínos pro tým zatím nevidím..zatím průběh jara ma slova velmi dobře potvrzuje
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
belmis (přítel SN) před 8 lety 05.04.2017 21:38 |Aby mělo pracovat celé mužstvo na středního záložníka, pak by byla někde chyba.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
japoko před 8 lety 06.04.2017 10:52 |Ad Hušbauer-velmi výstižné!
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Boss82 před 8 lety 05.04.2017 17:03 |Můžeš mi vysvětlit, proč když hraje v derby celá záloha směrem dopředu hovno, tak Ty si zas a znova vybereš zrovna Hušbauera, do kterého si zase kopneš? Tím nepopírám, že hrál směrem dopředu stejně blbě jako ostatní, jen nechápu tu Tvou věčnou averzi vůči němu.
A postopadesáté se Tě ptám: jak je možné, že vynikal a prosazoval se v zápasech EL proti týmům, jako je Lyon, Athletic Bilbao, Neapol nebo Chelsea, když podle Tebe na moderní a rychlý fotbal nemá a mít nebude?
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Robinator před 8 lety 05.04.2017 17:08 |na Husbauera nemam vylozene averzi, jako clovek bude podle me fajn a slusny kluk, ale jak sis mohl vsimnout, nelibi se mi jeho hra a mam o nem v tomto smeru pochyby..Vypichl sem jeho, protoze Barak hral proste lepe..Jestli nekdy zahraje Barak takhle strasne v mych ocich..vypichnu klidne jeho..nebo i nekoho jineho..
a k tem zapasum, nevim..mozná je to tim. ze mel jinou ulohu ve sparte ( to mi prijde jako pravdepodobne) a nebo se zhorsil (coz mi neprijde jako moc pravdepodobne)
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Boss82 před 8 lety 05.04.2017 21:33 |Že se Ti nelíbí jeho hra jsem si všiml, stejně jako jsem si všiml, že pro to nemáš žádný racionální důvod a nějaký rozumný argument.
Když už ho tu porovnáváš s Barákem, tak myslím, že zrovna teď na jaře má Hušby lepší formu než Tonda.
V derby zklamali oba, ale nebyla to jenom jejich vina - tím, že jsme ohromné množství akcí zakládali nákopem na Škodu, tak jsme střední záložníky hrozně vyřazovali ze hry, protože jim akorát lítaly balony nad hlavou, aniž by měli šanci s tím cokoliv udělat.
Jako hlavní chyby středních záložníků (Hušbyho, Baráka i MNN) v derby bych viděl to, že:
a) Naprostou většinu odražených míčů sbírali sparťané.
b) V důrazu a osobních soubojích ve středu hřiště měli také navrch sparťané.
- to byly hlavní příčiny, proč nás Sparta v poli většinu času přehrávala.
Co se týče Hušbyho zápasů v EL proti špičkovým klubům, tak tady se svým názorem vážně nemáš pravdu. Zaprvé proto, že aktuálně se Hušby nachází v podobné formě, jako v té své nejlepší sezoně ve Spartě. A zadruhé proto, že jiná úloha u nás mu sedí, jak potvrzuje on sám, D. Uhrin, J. Šilhavý, K. Jarolím a spousta dalších expertů, kteří se na toto téma vyjadřovali. Proč by tedy nemohl podobné výkony v EL, jaké předváděl ve Spartě, předvádět i u nás? Tvůj předpoklad, že v EL nám proti kvalitním soupeřům bude k ničemu, je je založen na hodně pochybných argumentech.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Divizni (přítel SN) před 8 lety 05.04.2017 16:49 |Dnes mi snad poprvé při tvém hodnocení vadí jedna věc. Karavajev udělal taktickou chybu, že vysunul bok a nohu před téměř padajícího Mingazova. Podle mě ho měl nechat normálně padnout. Tím pohybem jednoznačně k penaltě přispěl. Podle mě sporná ano, ale zcela vymyšlená ne!
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Alanor (admin) před 8 lety 05.04.2017 16:52 |Však jsem skoro to samé obšírně psal v tom komentáři pod reportem. Kdyby Mingazov nepadal předem, tak to penalta asi byla. Ale nejde spadnout metr dopředu a já bych to nepískal.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
vlk30 (přítel SN) před 8 lety 05.04.2017 18:37 |A to já zase jo,stejně jako spousta dalších,navíc nikdo to nevidíme z úhlu pohledu sudího,ani mě nepřišlo, že by náš hráč skákal metr předem,ale jsem už asi starej a tudíž i slepej i tak si myslím,že pravdu nemáš.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
edenian před 8 lety 05.04.2017 21:50 |Celej vychod to videl z uhlu rozhodciho. Ja taky. Vsichni vyskocili jak sileny a ja sedel drzel se za hlavu a rikam si No to snad ne :-) takovahle trapnost. Po penalte jsem sel na tramvaj.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
vlk30 (přítel SN) před 8 lety 06.04.2017 05:38 |OK,ale nikdo nebyl tak blízko jako on,tudíž mu věřím,ze to ma tu pecku viděl.Tobě patří obdiv,ze jsi to hned rozpoznal,jak je to na simulované,mas ostrizi zrak,na rozdíl od expertů kteří i po par záznamech v tv říkali ze je vše OK
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
marp (přítel SN) před 8 lety 06.04.2017 09:16 |Já měl hned stejné podezření, a to ze severní tribuny.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
vlk30 (přítel SN) před 8 lety 06.04.2017 16:01 |Na rozdíl od velké většiny jak na stadionu tak i u tv,tak že i době obdiv za skvělý ostrozrak a na té TS to je vůbec obdivuhodné.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
marp (přítel SN) před 8 lety 07.04.2017 00:18 |Koukám, že nemáš na práci nic lepšího než zpochybňovat a zesměšňovat úsudek jiných jen proto, že se liší od toho tvého. Tak si to užij.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Slawek před 8 lety 06.04.2017 12:00 |To jsi udělal dobře, že jsi odešel na tramvaj. Ty jsi tam totiž vůbec neměl chodil, když jsi tak útlocitný.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
edenian před 8 lety 06.04.2017 23:39 |Dekuji sa radu, popremyslim o tom.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Slawek před 8 lety 06.04.2017 11:57 |Nepadl předem!!! Znovu opakuji Vízkova slova (konečně moudrá): Kdyby k tomu došlo kdekoli uprostřed hřiště, 95% sudích by písklo faul. Připouštím, že penalta byla přísná, nikoli však nesprávná. A trestat za to rozhodčího? Skandál. Jak si vůbec komise dovolí vzít si na pomoc video a půl hodiny to studovat, když rozhodčí ho povolené nemá?
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
honzaccc před 8 lety 05.04.2017 17:00 |S hodnocením souhlasím.... Jinak se utvrzuji čím dál víc, že je jen a jen dobře, že Šural nepřestoupil do SKS...
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Ferguss před 8 lety 05.04.2017 17:34 |S hodnocením víceméně souhlas, jen bych snížil známku Jardovi Zmrhalovi, protože jeho výkon v derby byl příšerný a to patřím spíš mezi jeho fanoušky. Žádné náběhy, když už se dostal k centru, tak to kopnul do pryč. Znovu se potvrdilo, že hraje tak jak hraje tým a nikdy z něj nebude hráč, který svým výkonem strhne ostatní, když se nedaří. A pak bych zvedl hodnocení Pefovi, schválně jsem se na něj zaměřil a Konatého (nejtechničtějšího hráče RB) v podstatě vymazal. Samozřejmě měl tam nepřesnosti, ale to plynulo z celkové statičnosti naší hry.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
ervin před 8 lety 05.04.2017 18:41 |Hodnocení celkem přijatelné, zdá se mi však že trenéři špatně reagují na průběh zápasu bojí se sáhnout ke střídání nebo střídají v 80.min kdy už je strašně pozdě.Standa Tecl kterému se nepovedlo vůbec nic měl jít dolů ve 30 minutě.Zajímalo by mě taky, proč van Buren dostává tak málo příležitostí pokaždé když se objevil na place přinesl oživení ne však 3 min.před koncem. A taky hodně chyběl Sýkora. Ale možná je to jen můj názor. P.s. Stejně tu ligu vyhrajeme! Ahoj
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
vlk30 (přítel SN) před 8 lety 05.04.2017 18:45 |S hodnocením souhlasím skoro jako vždy.Jinak si stačí přečíst rozhovor s Luftnerem,kde byla chyba,no na podzim to s těmi balony bylo naopak.Jinak vidím chybu v tom,že si naši plejeři podvědomě mysleli,že se chátra porazí sama a to jim z hlavy nikdo nedostane,ono totiž stačilo si číst předzápasové prognozy všeho druhu a od všech a to vám tam utkví.Ted už snad budou z hrušky na zemi.
Tecl vs MvB
celtix před 8 lety 05.04.2017 19:01 |Tecl kdykoliv nastoupil do zápasu, tak nikdy ničím nezaujal. Většinou se snažil, ale příliš se mu nedařilo. Naopak MvB když dostal šanci, tak nikdy nezklamal. Vždycky na sebe upozorníl svou aktivitou, rychlostí, bojovností. Navíc dokáže podržet míč i dobře nahrát. Celkově mi příjde oproti Teclovi jako víc komplexní hráč. Jeho jedinou slabinou je, že prý není takový zabiják, ale při hře na dva útočníky nebo na křídle si myslím, že může týmu pomoci i jinak než goly. Navíc při součastné formě Murise bych se nebál van Burena upřednostnit i před ním. Nemám nic proti Teclovi, ale výkony si zatím neřekl ani o lavičku.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
vršek před 8 lety 05.04.2017 19:39 |Ve většině se zde uvádí, že s Alanorovým hodnocením souhlasíte, já v celku také, ale mám dvě výhrady, které zřejmě dle výsledků hlasování fanoušků nesdílím sám. Týká se to hodnocení výkonu Milana Škody a Pera Flo.
Flo myslím všem pochybovačům dokázal, že je výborným bekem, který si zcela bez problémů poradil s tím "vychvalovaným" Konaté.
V derby se navíc nedopustil snad jediné chyby. Myslím si, že prokázal, že netřeba protihráče "zbourat", ale správným pohybem a přistupováním mu znemožnit efektivní hru. Za mně jednoznačná 6.
Označit výkon Milana Škody za podprůměrný je pro mně nepřijatelné, a je jedno, zda je to "horší"5. Tenhle zápas probíhal jak probíhal a to na základě výkonu celé naší zálohy. Milan více udělat nemohl, on byl jedním z mála, který se celý zápas rval a rval, a to tentokrát nejen s přesilou dvou stoperů, ale v podstatě i bránicími záložníky Sparty.
Ono se těžko prosazuje, když nemáte kloudnou podporu spoluhráčů! Já bych mu, i v kontextu s přehledem proměněné penalty v zápase "nejvýznamnějším" a v čase a za stavu, který byl dal jednoznačně 6.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Karel1 (přítel SN) před 8 lety 05.04.2017 20:49 |Naprosto souhlasím, také bych Perovi a Milanovi zvednul známku na 6. O Milanovi se není třeba moc rozepisovat, toho známe moc dobře, ale zastavil bych se u Pera, o kterém se zde v poslední době dost napsalo. Je třeba si uvědomit, že hrál proti Konatemu, kterého považuji v současném kádru Sparty za jednoho z nejlepších a Per to zvládl s přehledem a Konate si moc nezahrál. Již od začátku působení ukazuje, že je vynikající v podpoře útoku a tentokrát dokázal, že je velmi dobrý i při bránění. Již několikátý zápas jsem si všiml jeho přihrávek. Většinou jsou velmi přesné i na delší vzálenost. Jako jeden z mála se snažil hrát po zemi, což nám v zápase velmi chybělo. Jsem velmi zvědavý na jeho další výkony a pevně věřím, že bude stále lepší a lepší.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Travinho před 8 lety 06.04.2017 07:52 |Tak on Konatého na jaře uhlídal zatím de facto každý ligový obránce...
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Fačín před 8 lety 06.04.2017 10:20 |On totiž taky Konaté není žádná hvězda, navíc má v palici vymalováno..
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
japoko před 8 lety 06.04.2017 11:05 |Konaté si sice moc nezahrál, ale uplně volnej ve vápně přihrál na gol.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Martin 58 před 8 lety 06.04.2017 10:13 |S Tvým hodnocením Floa absolutní souhlas a vezmu-li v potaz proměněnou pentli v devadesáté minutě Škodou, pak by se vlastně dalo uvažovat o šestce i pro Škodu. A pozor pětka od Alanora není podprůměrný, ale průměrný výkon.
V hodnocení hráčů po zápase jsem se s Alanorem rožešel vždy o bodík jen u tří hráčů (Flo +1, Ngadeu +1, Zmrhal -1), což považuji za svůj velký úspěch, protože Alanora považuji za špičkového hodnotitele s nímž se může srovnávavt málokterý novinář, natož pak televizní komentátor.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Jachym před 8 lety 06.04.2017 12:27 |Tak to se bude Alanor dmout pýchou. Jeden ho označuje za špičkového hodnotitele, jiný jako třeba Sokrates si hodnocení přečte a vychutná rovnou několikrát po sobě:-) Každopádně špičkový hodnotitel to asi je, protože se při tom jen minimálně rozchází se mnou :-D
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Borris před 8 lety 06.04.2017 20:07 |Něco tu smrdí :-D
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Slawek před 8 lety 06.04.2017 12:07 |S 6 pro Škodu taky souhlas, Flo hrál sice docela dobře, je vidět, že si zvyká. Jenže, podívej se kde se toulal při Konateho centru na gól. Konaté byl úplně volný.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Martin 58 před 8 lety 06.04.2017 14:01 |Rozhodně v té situaci neměl být u Konatého. Byl u lajny, odkud šel centr. Vzhledem k neprofesionalitě videosestřihů, kdy jsou i gólivé akce ukazovány až ve finální fázi, jsem si musel najít moment na kompletním záznamu. Na něm si trandí, neatakován záložníky, celých 30 od středového kruhu Sáček, Flo je v blízkosti Konatého staženého ke středu, Sáček rozehrává k lajně doprava na levým záložníkem nepokrytého Sparťana, ke kterému se Flo pokouší přesunout, následuje centr k malému vápnu na Konatého, který už měl být dávno převzat nejspíše stopery, a dál už to znáš. Takže, podle mě je v tom Flo nevinně a zároveň to vypichuju jako typickou ukázku skládání mozaiky o neschopném Floovi. Prvotní vinu bych viděl u záložníků a na útok zaměřeného, čerstvě vystřídavšího Mingazova, který nepokryl svého hráče a střed zálohy, který nezachytil Sáčka.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
vršek před 8 lety 06.04.2017 14:56 |To je přesně ono! Přesně tak se to odehrálo. Bohužel Flo už nestihl centr zablokovat a jen ho tečoval.
Největší problém při gólové akci byla neschopnost Baráka vyhodnotit situaci a přerušit akci i za cenu "žluté karty"
a ne jen stínovat Sáčka a rozhodit postavení naší obrany. Barák je hlavním viníkem sparťanského gólu.
Z jiného soudku
Mike před 8 lety 05.04.2017 20:17 |Hodně se bavím, jak v některých diskuzích se píše, že nás Sparta herně jasně přehrála, a že si vyskakujeme po utkání s divizní Příbramí, a když narazíme na pořádného soupeře, tak jsme trapní.
Já jenom dodávám, že na jaře po 6 odehraných zápasech má Sparta stejně výher jako divizní Příbram, a to celé 2,
oba týmy mají i stejný počet vstřelených branek a to 4.
Určitě nás v poli přehrávala, ale zápas se rozhoduje samozřejmě v šestnáctkách. A tam si vytvořili celkem 2 šance. Jedna byla po standartce, to stál po centru Mareček v ofsajdu, druhá byla gól. Jinak si na nic nevzpomínám. že jsme my hráli ještě hůře, je samozřejmě pravda, to nelze zpochybňovat.
Re: Z jiného soudku
vlk30 (přítel SN) před 8 lety 05.04.2017 21:00 |Lidově řečeno hrálo se oboustrané hovno u kterého se člověk nudil.Je potřeba říct,že jsem se těšil i v minulosti na spousty zápasů,kde hrálo mnoho lepších mužstev a bylo to hovno uplně stejný, ne-li horší a třeba i bez golů.Takových zápasů budou ještě spousty.
Re: Z jiného soudku
Jachym před 8 lety 05.04.2017 22:52 |Suma sumárum: Ztratili jsme body s týmem divizní úrovně, což je naší ostudou:-)
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
edenian před 8 lety 05.04.2017 21:55 |Ted po zapasech s Plzni, Teplicemi a Spartou si rikam jestli je fakt Sykora jedinej hrac zalohy a utoku, kterej teda ma skutecne komplexni kvalitu. Vypada to tak.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
asanin před 8 lety 06.04.2017 09:17 |S tím souhlasím... Sýkora je jediný hráč, který se nebojí jít před vápnem jeden na jednoho, vymyslet překvapivé řešení... Pokud dá centr do vápna je to z 90% balon, který jde přesně tam kam má... Jeho absence v derby byla velmi znát a bylo vidět, že jiného takového hráče nemáme...
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Travinho před 8 lety 05.04.2017 22:31 |Z mého pohledu jednoznačně nesouhlasím s vyšší známkou u Zmrhala než u Tecla, protože nepředvedl téměř nic a jeho hlavička byla kupříkladu po poměrně kvalitním Teclově centru. Navíc zmiňuješ, že Standa ztrácel víc míčů než Jarda, což je ale svým způsobem logické, protože ač mu to úplně nešlo, tak se alespoň výrazně nabízel, kdežto Jarda byl neustále za hráčem a vůbec se nedostal do hry. Navíc byl i mnohem méně důraznější směrem dozadu než Tecl. Takže dle mého by známky měly být obráceně.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Travinho před 8 lety 05.04.2017 22:34 |Polemizoval bych pak i s hodnocením Škody... Problém nebyl v jeho úspěšnosti soubojů, ta byla vysoká, ale neschopnost dalších hráčů pod ním vyhrát svůj souboj o míč, který do prostoru Milan uhrál.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
JS (přítel SN) před 8 lety 06.04.2017 00:23 |Také to tak vidím. Za alibismus o bod lepší známka... :)) To je jako když Mihalík snažil něco vymyslet na křídle, dvakrát mu to nevyšlo, a šel o poločase dolů.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
oboj před 8 lety 05.04.2017 22:34 |Zdravím, díky za hodnocení. Měl bych dotaz na Alanora. Kdyby odehrál Mingazov dostatečný počet minut,byla by penaltová situace hodnocena jako klad či zápor :) ?
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Alanor (admin) před 8 lety 05.04.2017 23:04 |Tak ta akce byla určitě kladná. Simulování samozřejmě vnímám záporně, ale těžko za to budu strhávat body, které se týkají výkonu.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
VanDel před 8 lety 06.04.2017 08:36 |Napíšu to jednoduše - Deli, Flo, Škoda a Pavlenka souhlasím, u všech ostatních o jeden stupeň níž. Byl to hrozně ubohý výkon proti soupeři, který momentálně nějakou extra kvalitu nemá.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Pepino před 8 lety 06.04.2017 09:05 |Souhlas. Jen bych k tomu přidal i trenéra. Nechali jsme Spartu rozehrávat s naší "taktikou" na jednoho útočníka a naopak, co si pamatuji, tak my jsem rozehráli od branky za celý zápas tak 3 x až 4x, protože nás prostě nenechali a nevěděli, co máme dělat. Pak samozřejmě záloha v podstatě neexistuje, běhá se jen bez balónu, což je frustrující a vyčerpávající. Z toho pramění ztráty, pozdní dostupování, všude jsme o krok později a ani se do hry dostat nemůžeme. No a nakopávání nám moc nejde a já ho ani vidět nechci. To není náš styl. Pokud ale na toto neumíme zareagovat a nemáme v "záloze" něco, čím bychom se dostali do hry (neboť ve hře jsme byli tak maximálně 10 minut za celý zápas), tak to je smutné a čeká nás ještě delší cesta, než si myslíme. Jen poznámka k Teclovi. Já ho vidím takto: Standa van Tecl. Úplně stejně dopředu, dozadu samozřejmě Standa lepší, ale to by nám stačit určitě nemělo. Jeho nákup sem dodnes nepochopil.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
VanDel před 8 lety 06.04.2017 09:20 |Pravda, na trenéra jsem zapoměl. U něj bych to viděl na dvojku maximálně trojku. Nereagovat na tuhle katastrofu, kdy většině lidí bylo jasný už tak v polovině prvního poločasu, že to opravdu takhle nepujde bylo naprosto nepochopitelný. První střídání až v 65.minutě byl výsměch, vzhledem k tomu co se tam tu hodinu na hřišti dělo. O Teclovi jsem toho tady napsal už hodně, nikdo mi nevymluví, že za nákupem tohodle hráče stály jeho kamarádské vztahy se Šilhavým. Což se nám teď dokazuje i tím, že Tecl dostává na hřiští příležitosti stále a stále i přesto, že jeho výkony jsou dost bídné.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Ondráš před 8 lety 06.04.2017 09:20 |Pokud bude derby sloužit jako facka a budíček pro tým, který díky tomu následně přiveze 3 body z Karviné, tak budu spokojen. Protože je to (alespoň bodově) pořád lepší varianta, než sice s velkou pompou deklasovat Rumuny, ale pak jako "mistři světa" dostat šišku v Karviné.
Když se nám teď povedou 3 body a následně je potvrdíme doma z Hradcem, bude se podle mě lámat sezóna v 25. kole, kdy jede Plzeň na Spartu. Ale abychom je dostali pod skutečněj tlak, tak do té doby musíme vše zvládnout za 3 body, pak věřím v titul..
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Sokrates55 (přítel SN) před 8 lety 06.04.2017 09:21 |Dobrý den přeji Vám všem.
Ani netušíš Alanore, jakou jsi mi udělal radost. Přečetl jsem si hodnocení a celý komentář několikrát a to s chutí.
Derby se nám prostě vůbec nepovedlo a já pevně věřím, že si to naši kluci při zápase v Karviné hodně vezmou k srdci a boj za naše barvy bude úplně někde jinde. To je jediné, co si z derby musíme vzít jako základ poznání. Moc bych si také přál, aby každý z těch, co hráli v derby si uvědomil, kolik toho bylo špatně a jak to zlepšit. To doufám se určitě stane. Na našich některých našich hráčích v derby oceňuji fakt, že hráli až do konce a nepoložili to.
Známky pro hráče jsou vcelku odpovídající.
Tecl a jeho hodnocení. Já bych nerad, aby byl Tecl otloukánkem v derby. Já se domnívám, že on prostě vůbec neměl nastoupit. A to měl i JŠ odhadnout už před zápasem. Dokonce si myslím, že Tecl na Karvinou bude daleko lepší než v derby. Měl nastoupit Nick van Buren nebo Mingazov. A já bych se nebál tam Nicka dát úplně od začátku derby. Podle mne jsme měli problém ve hře středních záložníků a jak Pepa tak Tonda to nezvládli.
Je po derby a máme Plzeň i Spartu odbytou. Teď je určitě potřebné se pustit do boje a jezdit opět po zadku. Víte, bylo mi v derby líto Milana, který tam byl úplně v pytli. Nikdo mu nepomohl a tak měl ten Mareček hodně usnadněnou práci. Ta podpora musí být daleko větší, ale hlavně v kombinaci po zemi a ne pořád vysoko vzduchem. To je možné použít třeba jako v Liberci, při posledních minutách a mít tam pět chlapů ve vápně. Ne samotného Milana. Trenér měl chlapy pohromadě celý týden a tak věřím, že bude na Karvinou mančaft připravený jak herně, tak i hlavou.
Penalta - a co k tomu dodat. V podstatě je situace teď hodnocena tak, že Mingazov je ten největší syčák, rozhodčí dostal 3 zápasy distanc a remizovali jsme nezaslouženě. Ještě, že ta socha spravedlnosti je opravdu slepá.
Já svůj názor neodvolám ani po všech možných záběrech televizních kamer, a ani po názorech celé komise. I to rozhodnutí komise je takové, jaké chce někdo mít. Mingazov si pro ten faul došel a Karavajev byl trouba, když tam tu nohu takto nepřirozeně dal. Písknuto. Víte, já jsem teď zvědav, jak se tato situace projeví dál a jaký bude mít dopad. A nebudu se divit, když si o tom možná za dvě kola tady budeme znovu povídat a v jaké budeme roli. Při rozhodování nemá docházet k nedůvodným rozdílům, a tím chci říci, kolik jsme viděli už daleko směšnějších penalt a prošly úplně v pohodě. Toť vše.
Držme našim klukům palce dál a nenechme se rozházet. To by se kdejakým křiklounům hodilo, hlavně těm od novin. To byly komentáře, že jsem nevěřil svým očím. Asi je Slávie konečně pořádný soupeř a tak asi vadíme. Ale to už známe několik desetiletí :-).
Tak ať naše hvězda slávistická pěkně svítí dál.
Sokrates55
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Jachym před 8 lety 06.04.2017 09:49 |Mick má nový Nick :-))
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
daadyy před 8 lety 06.04.2017 09:50 |Jen detail, nejmenuje se VanBuren - Mick? :)
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Sokrates55 (přítel SN) před 8 lety 06.04.2017 11:29 |Omlouvám se za chybu Vám i Mickovi a díky za upozornění :-).
Ta moje hlava ..........
Sokrates55
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
asanin před 8 lety 06.04.2017 09:27 |Naši hráči se jednoznačně nedokázali vyrovnat s rolí favorita. Mysleli si, že rozloženou spartu porazí s prstem v nose. Celý týden je v tom vlastně všechna média utvrzovala. Jenomže podceňovaná sparta hrála v derby přesně to, co proti ní hrají týmy v roli outsidera. Jablonec, Boleslav je porazila právě velkou namotivovaností, zvýšeným důrazem, hrou plnou nasazení. Pokud takto soupeř proti spartě hraje - v současné situaci ji poráží. Pak si pustíte páteční zápas právě mezi Boleslaví a Jabloncem a nestačíte se divit, co za humus obě mužstva předvádí. Vrátí se totiž v tuctovém zápase výkonností o 30% zpět. A v derby se právě spartě povedlo to, že atributy vyjmenované výše se ji povedlo dostat na maximum... Oproti tomu my jsme nastoupili, jako by se nám nemohlo nic stát... A když jsme zjistitli, že to takto nejde a chtěli jsme přidat, tak už to prostě nešlo... Nevím čí je to chyba - ale zřejmě to jde za celým trenérským štábem v čele s J.Šilhavým... Snad se z toho pánové poučí...
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
daadyy před 8 lety 06.04.2017 09:57 |Za mě víceméně souhlas. Ale tenktorát bych zvedl známku Peregilovi Flo na 6. Jak jsem ho doposud ve většině zápasů kritizoval, tak teď mi připal z obranné čtveřice druhý nejlepší po Delim. Naopak bych asi snížil známku Ngadeovi, který se mi v derby bohužel nelíbil vůbec. Doufám, že jestli odejde Deli, tak se Michael stáhne na stopera.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Robinator před 8 lety 06.04.2017 09:59 |Pavlenka – Frydrych, Deli, Luftner, Flo – Šćuk – MvB, Sýkora, Barák, Zmrhal– Škoda
Takhle by to mohlo pozítří vypadat
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
VanDel před 8 lety 06.04.2017 10:18 |Kéž by.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
smely (přítel SN) před 8 lety 06.04.2017 10:37 |podle me MNN sedet nebude, a MvB by mel hrat se Skodovkou v utoku, na kridle je lepci syky...
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
bububu (přítel SN) před 8 lety 06.04.2017 11:04 |Mohlo, ale nebude. Podle mě budeme hrát v Karviné 4-4-2, jelikož 5 záložníků nám v minulém utkání nic navíc nepřineslo a navíc Hušbauer stojí kvůli kartám. 2 útočníci by mohli na Karvinou platit, jak ostatně dokázala nedávno Plzeň.
Můj tip:
Pavlenka - Frydrych, Lüftner, Deli, Flo - Sýkora, MNN, Barák,Zmrhal - Škoda, Mešanović
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
celtix před 8 lety 06.04.2017 11:28 |Taky myslim že bude tahle sestava, i když ta robinatorova se mi líbí víc.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Robinator před 8 lety 06.04.2017 12:07 |jo, taky si to myslím..to moje bylo spíš takový přání
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
rak (přítel SN) před 8 lety 06.04.2017 14:19 |Já bych se tomuto ani nebránil. Ščuka i Burena bych ale postavil proti Karviné doma a stejně proti Hradci. Ngadeu je do ofenzívy celkem k ničemu
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Robinator před 8 lety 06.04.2017 14:28 |no musíme tam hlavně vyhrát, po dvou remízách nesmí přijít další zaváhání..to už by byl asi skoro konec v boji o titul..at je to ofenzivni..to vdycky neznamena hrat na dva utocniky..no uvidime
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
dArtagnan před 8 lety 06.04.2017 10:22 |Hodnocení je tedy silně benevolentní. Sám Alanor po zápase doslova napsal, že jsme hráli úplné hovno, většina diskutujících psala podobně, padala i slova jako nejhorší výkon sezóny. A teď mají hráči průměrné nebo lehce podprůměrné známky? Průměrná týmová známka by imho měla být možná tak 3 po té hrozné holomajzně, co jsme předvedli. Určitě ne skoro 5.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Jachym před 8 lety 06.04.2017 10:42 |Na druhou stranu vynikající hodnocení byla za zápasy proti beznadějně poslední Příbrami a o záchranu bojujícímu Liberci. Výkon byl špatný, ale je třeba mít na paměti, že jsme hráli proti týmu, který každý rok aspiruje na titul a byť hraje velkou rudou bídu, proti nám se vyhecoval k nejlepšímu výkonu na jaře.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
JS (přítel SN) před 8 lety 06.04.2017 15:10 |To jsou také mé myšlenky. Na to, že jsme hráli stejně jako za DUmla jsou známky ještě dobré.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
spravnej_jezedak před 8 lety 06.04.2017 11:31 |Zdravím,
nevíte někdo, zdali je někde na netu k dispozici detailní přehled o jednotlivých hráčích z jednotlivých zápasů?
Celkem rád bych se mrknul, kolik toho v derby třeba takový Tonda Barák naběhal..
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
VanDel před 8 lety 06.04.2017 11:40 |http://www.epojisteniliga.cz/zapas/5733-sla-spa ......když klikneš na hráče, tak se ti ukážou jeho detailnější statistiky.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
spravnej_jezedak před 8 lety 07.04.2017 17:44 |Ok, diky.
A jak se k tem statistikam ze zapasu da prosim dostat? Kdyz kliknu na hrace, tak vidim celkovy statistiky, ale ty detailni(pocet ubehnutych km, uspesnost prihravek, atd.) tu nevidim:-(
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
smely (přítel SN) před 8 lety 06.04.2017 11:43 |cau , tady se tim muzes proklikat dle libosti.... http://www.epojisteniliga.cz/statistiky-landing
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
spravnej_jezedak před 8 lety 07.04.2017 17:44 |Diky:-)
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Robinator před 8 lety 06.04.2017 12:08 |Tonda Barák toho naběhal nejvíce z našeho týmu, pokud se nepletu..někde jsem četl statistiky
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Borris před 8 lety 06.04.2017 12:31 |S hodnocením naprosto souhlasím. A především s prvním odstavcem článku naprosto souhlasím. Bohužel kde nic není ( Šuralova hlava ), tam ani smrt nebere.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
daadyy před 8 lety 06.04.2017 12:33 |Zpětně jsem tak rád, že k nám ten Šural nepřišel!
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
bububu (přítel SN) před 8 lety 06.04.2017 13:12 |Šural vizáží, uvažováním, chováním i způsobem hry naprosto dokonale zapadá do toho ansámblu, kde jak jsou všichni rudí, tak jsou blbí.
Nemohu nevzpomenout vpravdě prorocká slova Jiřího Šimáněho, že nejlepší někdy bývá takový obchod, který neuskutečníte. U Šurala se nemohl trefit více.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Ondráš před 8 lety 06.04.2017 13:56 |Mě spíš zaráží, jak jsou ti jejich hráči kolikrát proti SKS teď vysazení..takový ty jejich rádoby vtipné instagramy, FB v duchu China restaurant apod., kterými naráží na tu penaltu. Nedovedu si představit, že by se takto dětinsky a arogantně choval někdo z SKS..ale třeba jo, já jejich "činnost" na sociálních sítích nesleduju. Každopádně mi to přijde dost neprofesionální, kdyby se radši ti bulíci starali o svoje výkony, udělali by líp.. V tomhle mi přijde náš tým jednoznačně víc pozitivní, míň potetovaný a celkově nad věcí a jsem za to hrozně rád.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Robinator před 8 lety 06.04.2017 14:16 |jsou to namyšlený kokoti všichni tam..sem tam kazdy tyden a hruza..rodice a deti..vsichni si mysli, ze sparta je stredobod vesmiru a nic jinyho neni..uz se to tam pestuje od mala..jako klubismus OK, to je super..ale tak jako hrde a nenasilne..ale tam je to fakt postaveny az na takovy pohrdavosti nad ostatnimi atd...
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
daadyy před 8 lety 06.04.2017 15:12 |To bych chápal někdy v 90. letech, kdy tu všechyn válcovali a vyhrávali tituly pár kol před koncem soutěže, ale teď?!
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Robinator před 8 lety 06.04.2017 15:29 |nejhorší jsou ty rodiče, jak jsou nabubřelý, že jejich děti hrajou za spartu a za pár let po nich stějně neštěkne pes, a skončí někde v FC Háje :d
však už se to postupně bude měnit a mění..pár kluků ze sparty bude přestupovat do slávky..
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
vlk30 (přítel SN) před 8 lety 06.04.2017 15:51 |No moc tě nepotěším i když už je to pár let,co mě říkala jedna známá,že jejich kluk hrál za žáky z města automobilů a to co předváděli trenéři,rodiče a potažmo hráči Slavie bylo katastrofálně namyšlené a namachrované chování,které naprosto znechutilo ostatní mužstva a přítomné rodiče a to někteří samozřejmě fandili v lize Slavii.No moc dobře se to neposlouchalo.Samozřejmě nevím jak je to ted.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Robinator před 8 lety 06.04.2017 16:05 |tak bracha byl ve slavii, ted je na sparte, takze mam srovnani.. a na sparte je to o mnohem horsi..to co se tam deje,.. hruza bes..ve slavii je to pohadka oproti tomu...
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
malan (přítel SN) před 8 lety 06.04.2017 16:27 |Tak proč máš bráchu u těch č....ů?
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Robinator před 8 lety 06.04.2017 16:34 |to jsem nechtěl rozebírat tady na foru :)) spíš jen nastínit situaci pro radost ostatních jak to tam funguje :D
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Jachym před 8 lety 06.04.2017 16:46 |Prostě hrají to oportunisticky na obě strany...:-)
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
jufoun (přítel SN) před 8 lety 06.04.2017 21:06 |Dvojitý agent :D
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
vlk30 (přítel SN) před 8 lety 06.04.2017 16:46 |Jo ja samo nevím,jak to je ted,jen si na tohle pamatuji,že mě to u těch mladasů mrzelo.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Robinator před 8 lety 06.04.2017 16:52 |tak je jasný, že i ve slavii je to taky podobně..ve směs tam jsou děti bohatých rodičů a tyhle lidi si myslí, že můžou ovlivňovat všechno..bohužel tomu trenéři často podléhají tak se těmto rodičům daří se tam nějak udržet..ale ne na furt..pak se stejně zrno oddělí od plev
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
vlk30 (přítel SN) před 8 lety 06.04.2017 17:02 |Na druhou stranu,kdysi byla placka: já jsem slavista a kdo je víc,jestli se teda dobře pamatuji,ale hlavně by se to mělo poznat na výkonosti.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Robinator před 8 lety 06.04.2017 17:38 |Jestli se bude dařit pokračovat v nastoleném tempu, budeme na tom brzy s mládeží zase dobře..Akorát to tréningové centrum..Nějak se o tom přestalo mluvit a všichni mlčí
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Nosorozec před 8 lety 06.04.2017 14:48 |Šural vypadá, jako kdyby mu někdo vymáchal hlavu v záchodový míse
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
smely (přítel SN) před 8 lety 06.04.2017 15:02 |jo Vacha z toho daval minulej tejden zajimavou kolaz na instagram...
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
bongor před 8 lety 07.04.2017 09:18 |A divil by ses tomu?
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
afro před 8 lety 06.04.2017 15:31 |Já bych se ho zastal, to prostředí musí semlít i silnější kusy... ;-)
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
smely (přítel SN) před 8 lety 06.04.2017 15:42 |...i silnejsi pusy...
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
smely (přítel SN) před 8 lety 06.04.2017 15:44 |*pussy
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Crispo před 8 lety 06.04.2017 17:20 |Výkon týmu si pořád nedovedu vysvětlit. Borci přijdou na rozcvičku, tleskají divákům, kterých tam už půl hodiny před výkopem sedí požehnaně, vše je připraveno a ve 20. minutě si říkáte co se to dopr... děje. Hušby mimo těžiště hry sleduje nakopávané míče, Tecl se Zmrhalem kazí téměř každou přihrávku a Michel prohrává souboje s fyzicky méně vyspělými protihráči. A tohle se až do konce zápasu nezměnilo.
Rozumím tomu že si po pár dnech někdo řekne „příště to bude lepší" nebo „hráči se z toho ponaučí", ale tohle byl další důležitý domácí zápas, který jsme nezvládli. Jako náhoda mi to nepřijde, že doma hrajem hůř než venku, jako kdyby si hráči mysleli že soupeře porazí Tribuna Sever a Sýkora.
Jedinou útěchou pro mě jsou pozápasová slova trenéra, kterými opět dokázal, že narozdíl od některých kolegů má sebereflexi. Čeká ho očividně hodně práce pokud chce vybudovat psychicky odolný tým s vítěznou mentalitou, a nám nezbývá nic jiného než tomu věřit, tak jako nás to naučila doba temna v letech minulých. SKS Forever...
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
vlk30 (přítel SN) před 8 lety 06.04.2017 18:14 |Je to v hlavách,to je sice otřepaná fráze,ale pravdivá a léty potvrzovaná,podívej se na barču co předvedla v Paříží,jde jen o to neopakovat tyto výkony moc často.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Jachym před 8 lety 07.04.2017 10:04 |Nejen Barča, ale třeba i ti dva Mildové ze San Sira to často zprasí...:-)
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
kjandourek (admin) před 8 lety 07.04.2017 08:56 |Další důležitý zápas, který jsme nezvládli? Který byl ten předchozí?
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Crispo před 8 lety 07.04.2017 11:04 |Domácí zápas s Bohemkou...
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
kjandourek (admin) před 8 lety 07.04.2017 11:52 |To se asi rozcházíme v definici slova "důležitý" ... nevidím jediný důvod, proč by měl být zápas s týmem dolní poloviny tabulky důležitý...
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Crispo před 8 lety 07.04.2017 13:52 |Bohemka byla v tom kole na 7. místě, potom se posunula na 6., a my jsme měli zasebou slabý výkon v Jablonci a bylo třeba doma zabrat. Nestalo se, následoval opět slabý výkon a chaotická hra v menším derby před výbornou kulisou a v TV zápase. Přistoupili jsme na hru soupeře, v domácím prostředí. Nic nevyčítám, jen konstatuju.
Obecně jsem za naše výsledky vděčný, jen je třeba zapracovat na tom aby se každý druhý zápas nezvrtával v nákopy na Škoďáka...
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
kjandourek (admin) před 8 lety 07.04.2017 14:23 |No tak se zabralo následně na Dukla, doma s Bolkou a ve Zlíně... a potom ve čtyřech po sobě jdoucích zápasech na jaře...
"Důležité" zápasy beru Plzeň, Spartu a někoho, kdo se dotahuje na čelo - s odřenýma ušima Bolku ... A potom pohárové zápasy, kde jde o postup... tedy evropské... Všechno ostatní jsou řadové ligové zápasy... protože to bychom z "důležitých" zápasů nevylezli...
Jako uvědomme si, že pod Šilhavým jsme pětkrát plichtili, jinak všechny soutěžní zápasy vyhráli...
Takže se mi "otevírá kudla v kapse", když si přečtu, že jsme "nezvládli další důležitý zápas"... to zní, jako kdybychom dostávali na budku v každém druhém utkání...
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Crispo před 8 lety 07.04.2017 15:22 |Hlavní rozpor je asi v tom že já beru jako důležitý zápas i ten proti týmu na který hrát prostě neumíme, třeba Jihlava, Bohemka nebo Bolka, tito soupeři nás trápí ať jsou kdekoli v tabulce.
Trenéra bych neodvolával ani kdybychom skončili bez pohárů, mám z trenérského týmu velmi dobrý pocit, můžeš si mě rovnou zařadit do škatulky fanouška trenéra Šilhavého :) Jen poukazuji na to, že velké nasazení a top výkony před domácími fanoušky by měl být základ a body z venku by měly být ty rozdílové, zatím je to spíš opačně.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
kjandourek (admin) před 8 lety 07.04.2017 16:11 |Tak asi navzájem souhlasíme a jde čistě o ten povzdech, že jsme nezvládli DALŠÍ důležitý zápas, který mi moc nesedí...
Souhlasím i s tím, že Bohemka Jihlava, nebo Bolka jsou pro nás neoblíbení soupeři... i proto bych poukázal na to, že jsme Jihlavu i Bolku doma dali a to bych řekl i celkem zaslouženě...
Souhlasím i s tím, že to Vypadá, že našemu celku více vyhovují venkovní utkání, kde mají soupeři snahu hrát proti nám více otevřeně, než doma, kde holt zalezou, obsadí naše hlavní zbraně a hrozí brejky... a i přesto máme doma pod JŠ lepší bilanci, než zvenku (doma dvě plichty, navíc obě s pražskými celky - venku tři)
Něco k zamyšlení
dropt před 8 lety 07.04.2017 09:40 |Per-Egil Flo (známka 5) vs Michal Frydrych (známka 5)
- úspěšné vymazání Konatého (při gólu nijak nepochybil), který jinak odehrál dobré utkání x neubráněný Kadlec, o kterém celou dobu věděl, přesto se nechal předskočit
- úspěšnost přihrávek 81,6% (nejvíc ze všech Slávistů) x 58,7% (druhé nejhorší číslo po Zmrhalovi)
Michael Ngadeu-Ngadui vs Lukáš Vácha (aneb rozdíl v rozehrávce)
- 34 přihrávek s úspěšností 61,8% x 59 přihrávek s úspěšností 86,4%
Jaromír Zmrhal vs Jaromír Zmrhal
- 28 přihrávek s úspěšnosti 57,1%
- 8 soubojů s úspěšnosti 12,5%
Re: Něco k zamyšlení
Robinator před 8 lety 07.04.2017 09:47 |no, tady je vidět, že MNN není na své pozici přínosem..opravdu bych ho začal pomalu odsouvat na stopera
Re: Něco k zamyšlení
Jachym před 8 lety 07.04.2017 10:15 |A kam bys dal Deliho? Dva cizojazyční stopeři by podle mně nedělali dobrotu kvůli potřebě dirigovat obranu. Mimochodem, takto spolu hráli v Tallinu, kde to byla velká bída. MNN na postu DZ odehrál většinu zápasů s přehledem a z této pozice vsítil Příbrami za cca půlhodinu tři góly. Takže s tím (ne)přínosem bych byl po jednom nepovedeném zápase velmi opatrný.
Re: Něco k zamyšlení
Jachym před 8 lety 07.04.2017 10:15 |...podle mě:-)
Re: Něco k zamyšlení
dropt před 8 lety 07.04.2017 10:27 |Souhlasím, že cizojazyčná obrana nedává příliš naději na úspěch. Nadruhou stranu bych nebral příliš relevantně zápas v Talinnu, protože to byl úplně první soutěžní zápas po příchodu Ngadeua, ve kterém bylo chybou vůbec tohle zkusit. Osobně jsem doufal, že se o to znovu v zimní přípravě pokusíme, protože souhlasím s Robinatorem, že to není jeho pozice, resp. musel by být na pozicích středních záložníků doplněn jinými (mnohem pohyblivějšími a technicky zdatnými hráči).
Hattrick v Příbrami není vůbec směrodatný. Dva ze tří gólů by vstřelil i z pozice stopera a prostor, který dostal od Přibramských hráčů při střele od žádného kvalitnějšího týmu nedostane, přesto uznávám, že to trefil náramně! V rozehrávce kazil stejně jako v ostatních zápasech.
Re: Něco k zamyšlení
Jachym před 8 lety 07.04.2017 10:41 |Teď jsem se podíval na tvůj popud na ty statistiky ePojištění a je pravdou, že v derby měl poměrně velmi špatnou statistiku úspěšnosti přihrávek. Ale tyto indicie je třeba hodnotit v souvislostech, jak správně říkáš. Tentokrát byla kreativita na něm, Barák i Hušbauer byli dobře střežení, a často byli spoluhráči obsazení, takže to i ze strany MNN bylo často nazdařbůh. Stejně tak při pohledu na statistiky v ostatních utkáních třeba v úspěšnosti přihrávek MNN až tolik nezaostával za MNN.
Re: Něco k zamyšlení
Jachym před 8 lety 07.04.2017 10:42 |Za Barákem, už blbnu:-))
Re: Něco k zamyšlení
dropt před 8 lety 07.04.2017 10:51 |Téměř vždy je kreativita primárně na něm (resp. na def. záložnkovi a stoperech) a s tím, že lepší soupeři dobře brání si musí poradit. Právě od tohoto hráče vznikají přečíslení, ta pozice je naprosto klíčová v každém kvalitním mančaftu. Jestliže chceme, aby Barák hrál to, co proti San Marinu, musí k němu někdo dostat míč a nikdo takový tam není. Průnikovky, které si Barák troufne a i je zvládne nikdo jiný nedává. MNN převážně jen předává míč nejbližšímu spoluhráči (stoperům nebo krajním bekům), dlouhé přihrávky má velmi málo úspěšné.
Barák proti tomu se slabším týmem na téhle pozici měl dokonce úspěšnost přes 90% a to dával prudké kolmice nebo rychle přenášel hru na 1-2 doteky - přesně.
Re: Něco k zamyšlení
Robinator před 8 lety 07.04.2017 10:38 |já si opravdu myslím, že by tam měl být někdo konstruktivnější..čím dál víc mně o tom zápasy přesvědčují. Michael má s rozehrávkou často problém, do je podle mě fakt..Ja vím, že se jim to nepovedlo..ale to tu byl Michael nový..byl to jeden zápas, vůbec bych z toho nedělal nějaký závěr..To bych je radši s Delim protočil :)) Deli by se mi na jeho pozici líbil..přijde mi, že má daleko lepší rozehrávku
Re: Něco k zamyšlení
afro před 8 lety 07.04.2017 10:40 |Deliho si v záloze vybavuju, když k nám přijel ještě tehdy s Příbramí a hrál výborně.
Re: Něco k zamyšlení
dropt před 8 lety 07.04.2017 10:59 |Přiznám se, že si Deliho v našem dresu na pozici def.záložníka nevybavuji. Osobně se domnívám, že by byl o něco lepší v odebírání míčů. Víc by se to blížilo hře Tavarese a tím pádem by míč častěji zůstal rovnou na našich kopačkách. Ngadeu se primárně soustředí na výhru souboje, ale už tolik neřeší, kam se míč odrazí a v zápasech jako proti Spartě je to málo, že protože vše, co šlo nazdařbůh sbírali oni.
V rozehrávce si od Deliho příliš mnoho navíc neslibuji. Tak není zrovna přesný a když chceš dát míč do ulice, musíš být kolikrát milimetrově přesný v 9 z 10 pokusů, aby na to žádný z protihráčů nedosáhl. Nejde totiž jen o to trefit spoluhráče, ale taky o to přihrát mu, aby mohl z jedničky hrát dál, tj. bez zpracování, bez otáčení se, bez přehazování na silnější nohu atd.)
Re: Něco k zamyšlení
afro před 8 lety 07.04.2017 11:39 |Já měl na mysli, když hrál v Edenu ještě za Příbram, což je docela pravěk... :-) Tehdy se velmi projevila jeho "drzost" nebo spíše sebevědomí a nebojácnost, kdy se elegantně zbavoval našich záložníků. Jestli byl konstruktivní ve smyslu přihrávek dopředu si už moc nevybavuji. Jinak souhlasím.
Re: Něco k zamyšlení
Martin 58 před 8 lety 07.04.2017 09:51 |Díky Dropte za to, že jsi se přidal se statistickou obranou Per-Egila.
V případě srovnávání se soupeřem, tj. Ngadeu versus Vácha, už to tak jasně nevidím. Zatímco Ngadeu byl permanentně vystavován tlaku od záložníků Sparty, měl na druhé straně Vácha spousty času kvůli absenci téhož ze strany našich hráčů, což mu mj. umožnilo dát spoustu takových nicneříkajících, mezi spoluhráči rotujících přihrávek.
Takže obecně jako statisticky objektivní vidím spíše srovnávání mezi spoluhráči nežli protihráči.
Re: Něco k zamyšlení
dropt před 8 lety 07.04.2017 10:19 |Statistické srovnání přihrávek našich beků je spíše srovnáním rozehrávky a hry dopředu než obrany. Z nějakého důvodu není u většiny našich hráčů vyčíslena úspěšnost v soubojích, takže obrana lze srovnat jen pocitově.
Ano, zajisté nelze zcela srovnávat hru protihráčů, když každý tým hraje jiným způsobem, ale statistika poskytuje indicie a ty je následně zapotřebí vložit do příslušného rámce a vyhodnotit si je. Já jsem zde předložil tyto indicie, jak si je každý vyhodnotí je na něm.
Re: Něco k zamyšlení
Sokrates55 (přítel SN) před 8 lety 07.04.2017 09:57 |Dobrý den přeji Vám Dropte, i všem ostatním.
Víte, pokouším se vyhodnotit si celou disputaci okolo hodnocení hráčů a i samotný prvotní výstup Alanora.
Já se jen domnívám, a klidně mi to tu "dejte sežrat", že Alanor přeci k tomuto hodnocení nepřistupuje tímto způsobem. Že neměří kolik celkem centimetrů uběhl ten, kolikrát se dotknul míče onen, jak rychle běžel v 16 minutě a 27 vteřině zápasu tamten. Vždyť Alanor je náš fanda a přinesl svůj pohled na hodnocení. A spoustu z nás zde na disputaci okolo toho to bere úplně stejně. Mně přeci vůbec nevadí, že někdo pentli viděl a někdo jí neviděl. Vždyť od toho je ta debata o tom zápase pak tak krásná i třeba smutná. Je mi líto, že klukům zrovna to derby nevyšlo. Tak věřím, že teď zaberou a napraví to. To bude jejich nejlepší odpověď a pro nás fandy signál, že jak Pepa Hušbauer, tak i Toník Baráků a Tecl a další to se Slávií myslí vážně a budou za naše barvy bojovat jako lvi.
Ale je to jen můj názor i na tento způsob hodnocení i na tu debatu kolem.
Tak zítra ............
Sokrates55
Re: Něco k zamyšlení
dropt před 8 lety 07.04.2017 10:38 |Dobrý den, Sokrate55,
přiznám se, že jsem diskusi nečetl. Poslední dobou se tu zdržuji výrazně méně.
Chápu, že Alanor a spoustu dalších z pozice fanoušků hodnotí hráče z velké míry na základě emocí. Já jsem od přírody analytik a pragmatik. Zajímá mne objektivní stav věcí. Proto při hodnocení dávám dohromady statistiku (objektivní rovinu), efektivitu (úspěšná kolmice do prostoru je mnohem víc než úspěšná přihrávka na stopera) a až na posledním místě a velmi omezeně do toho zapojuji emoce nebo to jak se na toho hráče dívá.
Respektuji pohled Alanora i ostatních, obvykle neřeším, zda bych dal někomu známku o jedna více nebo méně, ale třeba u dvojice Flo x Frydrych mi to v tomhle zápase připadá opravdu naprosto neadekvátní (Flo, který je na tomto fóru a teď i na Sportu od začátku podhodnocován, ačkoli v posledních zápasech hraje velmi dobře, měl podle mne dostat lepší známku).
Re: Něco k zamyšlení
kjandourek (admin) před 8 lety 07.04.2017 10:50 |My dva máme často jiný pohled na věc( :-) ) Ale teď s Tebou musím souhlasit...
Koukal jsem jak z jara, že někdo může Floa hodnotit jako špatný "nákup"... Pominu-li ten nezanedbatelný fakt, že frajer přišel zadarmo, tak se do základní sestavy prostě prosadil a je pevnou součástí obrany, která na jaře nikterak nehoří...
Vůbec nechápu, jak jej někdo může porovnávat s "mrákotou" za 27 mega, co se občas dostane na lavičku horšího týmu, než máme my...
Re: Něco k zamyšlení
bongor před 8 lety 07.04.2017 14:50 |konečník je nejhloupější ,zcela tragický "novinář",co píše o fotbalu.Jeho "odborná"hodnocení vycházejí z jediného náhledu a to jeho chorobné nenávisti ke Slavii.Přirovnáním Floa ke kulakovi Vata jelu to jenom naplno potvrzuje.
Re: Něco k zamyšlení
Ondráš před 8 lety 07.04.2017 10:56 |Já bych tu Karvinou rozkopal srdíčkem a ježděním po prdeli..
Re: Něco k zamyšlení
dropt před 8 lety 07.04.2017 11:11 |Uvedu ještě příklad. Třeba ta akce Baráka v druhé půli, kdy prošel až do vápna a pak přihrával do ulice, kde nikdo z červenobílých nebyl. Pouštěl jsem si to z opakovačky a domnívám se, že po fotbalové stránce udělal Barák vše naprosto správně a v podstatě udělal to nejlepší co v danou chvíli mohl. Jen génius typu Messi by z toho možná dokázal vytěžit více.
Přední tyč byla zavřená asi 4 hráči a kolmice zpět na stojícího Hušbauera byla rovněž neprůchozí. Jediná možná varianta byla ta ulice a není podle mne jeho chyba, že to nikdo ze spoluhráčů nepřečetl a nevběhl do ní, protože by dával do prázdné. Takhle to vypadalo, že to Barák zkazil a mnoho lidí bude neúspěch této akce v koncové fázi dávat za vinu jemu, já bych si místo toho přál, aby tohle myšlení mělo víc našich.
Re: Něco k zamyšlení
Sokrates55 (přítel SN) před 8 lety 07.04.2017 12:00 |Máte pravdu Dropte.
Jste analytik a máte to takto nastavené. V podstatě tomu ani nelze nic namítnout.
Stejně si myslím, že jak Pepa tak Tonda měli v tom derby hrát naprosto klíčové role v naší hře. Ale prostě to tak nebylo a je mi jedno kolik kdo naběhal. Navíc bych to doplnil o svůj pohled, že derby nevyšlo nikomu z našich hráčů a tím bych to asi uzavřel.
Jinak jsem ale za Vaše názory moc rád, protože mně v pohledu na fotbal zase někam posouvají a díky Vám vidím i to, co jinak třeba ani nezaznamenám. A to se přiznám i díky těm svým emocím........
Sokrates55
Re: Něco k zamyšlení
bongor před 8 lety 07.04.2017 14:44 |Ano Sokrate,Dropt je podle mě jedním z mála na SN,co mají na věc odborný názor.Většina z nás ostatních to hodnotí víc srdcem než rozumem.
Re: Něco k zamyšlení
smely (přítel SN) před 8 lety 07.04.2017 12:09 |pamatuju si tu akci, tam to mel na zadni tyci zavirat Tecl a daval by do prazdny, bohuzel si nabihal nepochopitelne do stejnyho mista kde byl uz Skodovka a stal mu pak vlastne 5 cm za zadkem....
Re: Něco k zamyšlení
celtix před 8 lety 07.04.2017 14:59 |Tam kam nahrával by měl být pravý záložník nebo obránce
Re: Něco k zamyšlení
dropt před 8 lety 07.04.2017 15:14 |Já bych spíš řekl, že by tam měl být střední záložník, tudíž Hušbauer a na Hušbauerově místě měl být Zmrhal, ale na tom až tolik nesejde. Hlavně aby tam příště někdo byl...
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
martyni (přítel SN) před 8 lety 07.04.2017 11:12 |To je ale banda ignorantu v tom sportu.. Jak muzou srovnávat PEF s tim neexistujicim rumunskym rumunem nebo s nekym z plzne, o kterym nikdo nikdy neslysel? http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2016-17/299218/posily-ktere-nevysly-drahy-omyl-vatajelu-i-zaplata-flo-janza-ma-sanci.html?kapitola=329955
Jak nize pise dropt, v derby podal fajn vykon a obecne je to kvalitni stoper, hlavne co se tyce kombinacnich schopnosti podle me mezi stopery vynika.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
VanDel před 8 lety 07.04.2017 11:25 |No taky to tam Konečný dostává v té diskuzi celkem sežrat.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Jachym před 8 lety 07.04.2017 15:38 |Per-Egil je určitě dobrou posilou na levý kraj, ať si pisálek platná co chce. Ale jak myslíš spojitost Flo a stoper???
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Hlavis před 8 lety 07.04.2017 12:00 |Najednou nikdo nechce v sestavě Ngadeua. Že by se sundaly ty růžové brýle z jeho příběhu a začaly se pozorovat jeho výkony na hřišti. To že brzí hru naši založní řady, už se jasné z několika předchozích zapasů, naštěsí jsme ty výhry dokazali uhrát. V záloze nemá co dělat, je přečtený.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Martin 58 před 8 lety 07.04.2017 12:43 |Hodně tvrdý závěr. Ngadeu je pořád velmi dobrý záložník s neortodoxním, nečeským stylem, který, podle mne dělá naši hru zajímavější. S hráči se má na jejich rozvoji a zapojení do stylu hry pracovat, a to je úkol pro pana Šilhavého. Ngadeua jednou, myslím, slušně zpeněžíme.
Všechno je tak nějak relativní. V Liberci nám evidentně roste do vyšší kvality mnohými opovrhovaný Souček, stále lépe se na hřišti pohybující, dobře a rychle hledající spoluhráče a pro české záložníky s neobvyklým bonusovým talentem rychlých, dlouhých a přesných křížných pasů.
Dost možná se to vyvine tak, že odejde do lepší ligy Deli, a že to tomu chlapovi přeju, Ngadeu se stáhne dozadu k Luftnerovi, stane se z něho špičkový stoper, a defenzivu v záloze převzeme Souček, čímž se zrychlí náš útok.
Je to jen má domněnka při vědomí averze mnohých proti Součkovi.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Robinator před 8 lety 07.04.2017 13:00 |prosím, hlavně to ne..ať nic proboha nepřebírá Souček..viděl jsem ho teď v poháru a předtím v jednom zápase a je to furt stejná písnička + teda jeden zápas se mu velmi povedl. Ale dle mého teda rozhodně nic neprokázal, zatím..Ta další věta, kde popisuješ jeho um..to je podle mě jen vtípek :D
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Martin 58 před 8 lety 07.04.2017 13:37 |Není to vtípek. Křížné dlouhé a přesné pasy, na české poměry, uměl už u nás. Musel by ses podívat na pár zápasů zpětně.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Crispo před 8 lety 07.04.2017 14:04 |Souček opravdu umí dát aspoň jednou za zápas dobrou křižnou přihrávku, souhlas, ale pořád je pomalý a válet v současném Liberci je něco jiného než se prosadit ve Slavii. Obrat o míč frajera z Jihlavy je něco jiného než tohle zopakovat v Evropských ligách. Ten kluk hraje dobře v Liberci, v soubojích o záchranu kdy samotný Souček nemá co ztratit, protože je na hostovačce, to se taky potom hraje jinak. Vůbec si Tomáše neumím představit jak zvládá "v hlavě" bitvy o titul když i zkušený Ngadeu s tím má problém...
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
wotlemburg před 8 lety 07.04.2017 12:53 |Hodně blbý názor. V naší lize není hráč, který by nebyl přečtený a Ngadeu může být využíván jako stoper. Mám dojem, že tady jak někdo nehraje 30 zápasů jako pánbůh, tak je zatracen. Kdybych to takhle bral, tak po derby by nehrálo 9 hráčů.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Hlavis před 8 lety 07.04.2017 14:48 |TO ze v obraně je dobrý uz jsem tu několikrát psal. Ale do zálohy tenhle kolohnat proste nepatří. Ano pokud budem hrát v LM proti Barceloně at se tam motá a rozrazi, ale hrát s takovým hráčem ve stredu českou ligu...
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Jachym před 8 lety 07.04.2017 15:10 |Tak takový argument bych opravdu nečekal, že nějaký hráč, který podle tebe nemá na to dobře hrát českou ligu za Slavii, by se na stejném postu uplatnil v LM proti Barceloně:-D
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Kenny před 8 lety 07.04.2017 22:27 |Všiml jsem si, že víš víc než ostatní. Ale jak jsi prosím tě zjistil, že je MNN v obraně dobrý, když tam hrál párkrát po začátku a jeho výkony byly rozhodně horší než později v záloze?
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
dArtagnan před 8 lety 07.04.2017 13:16 |Pokud je naše rozehrávka postavená právě na Ngadeovi, pak není jeho chyba, že hrajeme blbě. To je špatně zvoleným systémem hry. Zatím se tu ještě kritika na Šilhavého neobjevuje, právě teď se ukáže, jaký je to trenér. Protože jeho styl nákopů už soupeři přečetli a eliminovali. Musí okamžitě přijít s něčím novým.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Robinator před 8 lety 07.04.2017 13:22 |taky jsem strašně zvědavý, jak to zítra postaví a jak budeme hrát..nejde jen totiž jen tak jednoduše přejít na jiný systém, který až tak úplně neumíme (tím myslím kombinační hru po zemi) Ale mohli bychom zítra hrát aspoň pořádně po křídlech
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
martyni (přítel SN) před 8 lety 07.04.2017 14:29 |Nesmyslne tvrdy komentar.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Hlavis před 8 lety 07.04.2017 14:46 |Mozna pro Ngadeuovi příznivce, kteří se nechali zmást jeho výkony na africkém šampionátu kde hrál v obraně. A poté jeho výkonu proti tragické Příbramí. Ze v důležitých zápasech proti lepším týmům byl na hřišti zbytečný dopředu, vzadu odvadel to co je povinnost pro každého def. zaloznika. Žádná myšlenka ani přesný pas, kdy nás pak soupeř ve stredu prehraje. Me se Ngadeu nikdy v záloze nelíbil. Je to dobrý obránce a tím to konci. Získat mic a dat ho prvnímu volnému spoluhráči ne tvořit!!! A to by v záloze trochu umět měl.
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Robinator před 8 lety 07.04.2017 14:58 |všeobecně tady má spousta lidí růžové brýle co se týká naší zálohy,..ale já stále nechápu proč. Těžké zápasy ukazují, že tam máme poměrně velký problém. A až odejde Tonda..
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
dauby před 8 lety 07.04.2017 13:37 |Myslim, ze Barak hral docela dobre, podle me nas nejlepsi hrac, dal bych mu 6. Delimu bych 7 nedal, udelal tam minimalne jeden katastrofalni kiks. Prava strana obrany (Luftner, Flo, Tecl) byla na zacatku naprosto zoufala, proto mi znamka 5 prijde hodne nadhodnocena. Celkove jsme v mizernem zapase byli horsim tymem, znamky by mely byt v prumeru o stupen nizsi, protoze vetsina hracu nepodala prumerny, nybrz hluboce podprumerny vykon. A hodnotit derby, hrane v nedeli, az ve stredu? Zrejme nema autor, jak je jiz tradici, vlastni nazor a musi vzdy pockat na hodnoceni Sportu, MF Dnes a dalsich medii, aby si nejaky udelal...
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Pepino44 před 8 lety 07.04.2017 13:55 |Tak jseš trochu mimo, autor nepotřebuje čekat na hodnocení od někoho jiného, protože na rozdíl od tebe ví, že Flo hraje na levé straně obrany a ne na pravé jak uvádíš. Pokud chceš někoho napadat, tak si to nejprve srovnej ať nejsi za tydýta,
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Jachym před 8 lety 07.04.2017 14:01 |A Tecl hraje v záloze...:-)
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Maeden (přítel SN) před 8 lety 07.04.2017 16:02 |Není to ten bystrý hoch, který si každý zápas všiml, že blbec redaktor zase nebyl schopen napsat sestavu podle jeho přání? A který zároveň pokaždé přehlédl odpověď, že je na to potřeba přeprogramovat redakční systém?
Já se nedivím, že v tom má hokej. Tipnul bych si i jeho povolání - vycházím z vtipu: "Pane řidiči, už potřetí vás upozorňuji, že vám z auta teče voda!" "A já vám už potřetí opakuju, že tohle je kropící vůz!" :)
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Jachym před 8 lety 07.04.2017 13:59 |Pokud vím, tak autoři článků je dělají ve svém volném čase. A jejich asi největší odměnou je neomezená konzumace langust ve VIPce a i těch se člověk časem přejí...:-)
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
martyni (přítel SN) před 8 lety 07.04.2017 14:27 |:) no počkej, ale ty mukiony taky nejsou k zahozeni, ne? :)
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Jachym před 8 lety 07.04.2017 14:52 |V jejich případě mukjuany v tvrdé čínské měně...:-)
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Robinator před 8 lety 07.04.2017 14:02 |kdybych to dělal já ve volným čase, bylo by to tak za měsíc a ještě bych tam nasekal pár jedniček..takže buď rád :D
Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo
Alanor (admin) před 8 lety 07.04.2017 14:25 |V pondělí jsem psal report z derby juniorek, na kterém jsem byl. V úterý vyšel nový podcast, jenž dal quelharovi a klukům ve studiu dost práce, tak je nesmysl, aby nebyl jako první článek ani den. Proto hodnocení až ve středu (obvykle bývá po dvou dnech od zápasu).
Tvoje dlouhodobé rozumy ohledně fotbalu (Flo hráč pravé strany obrany?) ponechám raději bez komentáře.