Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

Nadpis je samozřejmě myšlen v nadsázce. Kolem šancí českého mistra na přímý postup do základní skupiny příštího ročníku Ligy mistrů panuje řada spekulací. Jaká je šance Slavie na přímý postup do Ligy mistrů?

Situace byla znepřehledněná i tím, že se v průběhu letošního ročníku ligy na nátlak bohatých západoevropských klubů měnila pravidla pro nasazování týmů z jednotlivých národních lig do evropských pohárů. Česká liga na změny doplatila. Přímý postup do Ligy mistrů je ale pro letošního šampióna stále ve hře za předpokladu, že si vítěz Ligy mistrů i vítěz Evropské ligy zajistí přímý postup do Ligy mistrů (LM) ze svých domácích soutěží. Nestačí přitom postup do předkola LM, musí si zajistit přímý postup do skupinové fáze. Abychom viděli Slavii přímo postoupit do základní skupiny příštího ročníku Ligy mistrů, musí být tedy zároveň splněny celkem tři podmínky:
1. Slavia vyhraje českou ligu
2. Vítěz Ligy mistrů si zajistí přímý postup do Ligy mistrů ze své domácí soutěže
3. Vítěz Evropské ligy si zajistí přímý postup do Ligy mistrů ze své domácí soutěže
Pojďme se podívat, jak je to aktuálně (k 23. březnu 2017) reálná situace. Jak pravděpodobné je splnění každé z uvedených podmínek?

Kdo bude mistr české ligy?
Přiznávám, že po prvních pěti ligových zápasech bych se neodvažoval o tom mluvit. Ale situace se změnila a Slavia je jednoznačně ve hře o titul. Vzhledem k rozkladu Sparty si to o letošního mistra rozdají Slavia a Plzeň. Ztráta v Liberci je nepříjemná, pro Slavii ale na jaře mluví lepší forma, široký kádr a hlad po úspěchu.
Pravděpodobnost, že Slavia vyhraje ligu: 50 %

Komu fandit v Evropské lize?
Evropská liga je nyní ve fázi čtvrtfinále, tzn. je v ní osm celků, které si to rozdají o vítězství. První zápasy čtvrtfinále se odehrají 13. dubna, odvety o týden později. Finálový zápas je naplánován na 24. května 2017. Podívejme se na všech 8 týmů a podle aktuálního umístění v jejich ligových soutěžích uvidíme, komu se vyplatí z hlediska Slavie fandit. Osmifinálové dvojce jsou:
Anderlecht – Manchester United
Celta Vigo – Genk
Ajax – Schalke
Lyon – Besiktas
Anderlecht Brusel – 1. místo o dva body, do LM přímo postupuje první tým z ligy, ale o titul se hraje ještě play-off systém. Anderlecht je nicméně hlavním favoritem.
Manchester United – aktuálně 5. místo a do LM přímo postupují 3 týmy. Osobně nevěřím, že by se dostali mezi medailisty Premier League, ale vyloučené to není, na třetí City ztrácí 5 bodů a mají zápas k dobru.
Celta Vigo – 11. místo, do LM přímo postupují 3 týmy z ligy, 0% šance
Gent – aktuálně 4. místo, do LM přímo postupuje jen mistr ligy, ale po základní části se ještě hraje play-off systém
Ajax Amsterdam – Ajax je aktuálně druhý, ztrácí 6 bodů na vedoucí Feyenoord Rotterdam. Mistr ligy postoupí do skupinové fáze LM. Další celky hrají ještě play-off systém, ten se ale mistra netýká. Ajax tedy moc velkou šanci nemá, pokud nezačne Feyenoord nečekaně ztrácet body.
Schalke 04 – 9. místo, do LM přímo postupují 3 týmy z ligy, 0% šance
Olympique Lyon – 4. místo s velkou ztrátou, do LM přímo postupují 2 týmy z ligy, minimální šance
Besiktas Istanbul – 1. místo o dva body, do LM přímo postoupí mistr ligy, velká šance na vítězství v Turecké lize a zajištění přímého postupu do LM
Z hlediska Slavie je škoda zejména vypadnutí AS Řím. Ten drží aktuálně 2. místo s dvoubodovým náskokem na Neapol, do LM přímo postupují 2 týmy z italské ligy, měl by tedy velkou šanci.
Ze stávajících týmů se vyplatí nejvíce fandit zejména Besiktasi Istanbul. Na druhém místě Anderlechtu Brusel a pokud jste fanoušci United, tak i jim, ale musí pořádně zabrat v Premier League, přičemž jejich konkurenti už v pohárech nehrají, takže se mohou soustředit jen na domácí soutěž. I z toho důvodu osobně United nevěřím.
Pravděpodobnost, že Evropskou ligu vyhraje tým, který zároveň dosáhne na přímý postup do LM ze své domácí soutěže: 25 %.

Komu fandit v Lize mistrů?
Liga mistrů rovněž vstoupila do své čtvrtfinálové fáze. První zápasy se konají 11. a 12. dubna, odvety o týden později. Finálový zápas je naplánován na 3. června 2017. Mezi čtvrtfinalisty jsou 3 týmy ze španělské ligy, dva z německé a po jednom z anglické, italské a francouzské ligy. Podívejme se opět na všech 8 týmů z hlediska jejich aktuálního umístění v ligových soutěžích a šancích pro zajištění přímého postupu do LM. Osmifinálové dvojce jsou:
Juventus Turín - FC Barcelona
Bayern Mnichov - Real Madrid
Borussia Dortmund - AS Monaco
Atlético Madrid - Leicester City
Juventus FC – 1. místo, do LM přímo postupují 2 týmy z ligy, na 99% jisté
Barcelona – 2. místo, do LM přímo postupují 3 týmy z ligy, na 99% jisté
Bayern Mnichov – 1. místo, do LM přímo postupují 3 týmy z ligy, na 99% jisté
Real Madrid – 1. místo v lize, do LM přímo postupují 3 týmy z ligy, na 99% jistý postup
Borussia Dortmund – 3. místo s náskokem 1 bodu, do LM přímo postupují 3 týmy z ligy, bude ještě napínavé, ale podle mě to udrží
AS Monaco – 1. místo, tři body náskok na PSG, sedm bodů náskok na třetí Nice, do LM přímo postupují 2 týmy z ligy, skoro jistý postup
Atlético Madrid – 4. místo, ale jen dva body ztráta a lepší forma než třetí Sevilla. Do LM přímo postupují 3 týmy z ligy, takže slušná šance na postup
Leicester City – 15. místo, do LM přímo postupují 3 týmy z ligy, na 99% nemá šanci
Ze stávajících týmů je to z hlediska Slavie skoro jedno, největší favorité mají LM jistou díky umístění ve své domácí soutěži. Rozhodně nechceme vítězství Leicesteru a nejisté je Atlético. Právě tito soupeři se spolu v osmifinále potkají, takže jeden z nich určitě odpadne.
Pravděpodobnost, že Ligu mistrů vyhraje tým, který zároveň dosáhne na přímý postup do LM ze své domácí soutěže: 95 %.

Když to dáme dohromady, predikuji 50% vítězství Slavie, 25% „úspěch“ v Evropské lize a 95% v Lize mistrů, celkově (jednotlivé pravděpodobnosti se musí vynásobit) mi to dává 11,875% šanci na to, že Slavia vybojuje přímý postup do základní skupiny příštího ročníku Ligy mistrů. To opravdu není moc, ale naděje umírá poslední! Ať žije Slavia!

PS: fotbal mám jako koníček ve volném čase, za experta se nepovažuji, za konstruktivní kritiku budu rád…

Komentáře (97)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

    Kenny     před 8 lety 23.03.2017 19:41 |  
    2 0

    Perfektní okénko do závěrečné fáze pohárů. Díky za práci!

  2. Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

    Ravik     před 8 lety 23.03.2017 20:35 |  
    0 0

    Pěkný shrnutí. Co vypadl AS Řím tak jsem tuto naději na přímý postup pohřbil. Anderlecht a Besiktas chytili navíc ty nejsilnější soupeře.

    Ale chtěl jsem se zeptat na jinou věc. Nemá náhodou vítěz letošního Mol cup za splnění určitých podmínek, právo postupu přímo do skupiny EL? Pokud by to tak bylo a podmínky byly splněny, tak bylo by celkem vtipný, jestli by Slavia vyhrála pohár, v lize 2. místo a neprošla by v kvalifikacích ani do skupiny LM a v opravě ani do skupiny EL...

    • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

      no-nick     před 8 lety 24.03.2017 09:15 |  
      0 0

      Máš pravdu, já na to koukal už v zimě. Je to celkem kuriózní:)

  3. Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

    judu81     před 8 lety 23.03.2017 21:13 |  
    1 0

    Super práca. Tomu si musel venovať dosť času. Snáď to vypáli dobre a na konci budeme sláviť my výhru v lige a Besiktas okrem titulu urve aj Europa League. Ja však favorizujem Celtu Vigo.

  4. Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

    Robinator     před 8 lety 23.03.2017 21:36 |  
    0 0

    Moc pěkné! Jak píšeš, průser je ten Řím.. Usuzuji, že jediná šance na LM je přes Manchester U. Který má šanci dostat se do top tri v lize a vyhrát i EL..Osobně si ale myslím, že EL vyhraje Lyon..

    • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

      johnynz     před 8 lety 23.03.2017 23:24 |  
      1 0

      No za 13,00 to člověk musel zkusit ;) https://www.tipsport.cz/analyzy/fotbal-muzi-el-celkovy-vitez/627815?t=YW5hbMO9emEgRUwgLSBjZWxrb3bDvSB2w610xJt6IChWLUMpIDQuMjAgemEgMzAwS8SN%0A&affid=8cNFKqDcfffNY%2BUSvId0oQ%3D%3D

      Teď jsem zběžně projel rozlosováni PL a United maj doma jěště Chelsea, Everton(7.) venku hrajou na Tottenhamu a Arsenalu. A k tomu ještě hrajou u "bláznů" z Burnley, který doma za celou sezónu prohráli jen 3x. To budou muset sakra máknout, aby ulovili ten 3. flek, v kombinaci s náročným programem, nevim nevim.. Ale tak ve sportu je možný všechno :)

      • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

        johnynz     před 8 lety 23.03.2017 23:30 |  
        0 0

        Jinak autorovi díky za supr článek :)

      • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

        Robinator     před 8 lety 24.03.2017 10:05 |  
        0 0

        Tak to opravdu není příznivý los..Jinak hezkej kurz..Podle mě ti to vyjde :)

        • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

          johnynz     před 8 lety 24.03.2017 11:21 |  
          0 0

          Uvidíme, za LM bych měnil všema deseti :)

  5. Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

    Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 23.03.2017 23:38 |  
    0 0

    Jen bych doplnil k Manchesteru United, že i když soupeři nefigurují v LM nebo EL, tak bychom neměli zapomínat na národní pohár, kde právě soupeři figurují (Chelsea, Tottenham, Arsenal a Manchester City) a Manchester United už ne. Takže se musí soustředit jak na ligu, tak na pohár.

    • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

      Sracken     před 8 lety 24.03.2017 09:52 |  
      0 0

      Manchester už vyhrál ligový pohár, takže minimálně EL má jistou.

  6. Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

    qwertz0099     před 8 lety 24.03.2017 06:17 |  
    0 0

    Pelta řekl, že titul vyhraje Plzeň, tak ho vyhraje za každou cenu :)

  7. Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

    Travinho     před 8 lety 24.03.2017 06:59 |  
    0 2

    Čistě z matematického hlediska je 99 procent Leicesteru nesmysl...V tuto chvíli je to tak 99,999999.

  8. Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

    Ondráš     před 8 lety 24.03.2017 08:54 |  
    1 2

    Díky za zajímavý článek. Pro mě je ale podstatnej titul! Ta LM je taková mantra, ale co si budeme povídat, české týmy tam teď nemají co dělat, dostaly by akorát pořádný příděly, které jsou pro další fotbalový vývoj týmu často kontraproduktivní. Z hlediska financí nás to teď asi taky úplně nepálí..Aby bylo jasno: pokud by to vyšlo, tak budu samozřejmě rád, ale na rovinu říkám: když bych měl před sebou teoreticky 2 možnosti: 1. místo v lize bez LM x 2. místo v lize, ale účast v LM, tak volím jednoznačně titul! Prostě si chci zase po dlouhé době zařvat MISTŘI!!! Příští rok už to bude mnohem, mnohem těžší..
    A jinak si myslím, že Anderlecht přes MU půjde dál..Manchester je hrozně přeceňovanej a moc se mi jako tým nelíbí..

    • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 24.03.2017 10:48 |  
      0 0

      Já se zase divím, že všichni si myslí, že teď máme neomezený rozpočet a když budeme po sobě několik let desítky (stovky) miliónů ve ztrátě, tak to CEFC doplatí. Někde jsem četl, že CEFC už neplánuje zas tak moc dotovat Slavii, ale chce aby se Slavia ''uživila'' sama a peníze bude posílat jen ve formě generálního sponzora(30M Kč / 1 rok), tudiž když budeme ve ztrátě, tak logicky se na nulu dostaneme prodejem nějakého hráče(nějakých hráčů).

      • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

        Ondráš     před 8 lety 24.03.2017 11:40 |  
        0 0

        1) Nemyslím, že Číňan počítal, že bychom se do LM mohli teoreticky dostat už tuto sezonu..
        2) Některé hráče už prodat mohli a veškeré vložené peníze do kádru by se jim už dávno vrátily - alespoň podle Tvrdíka
        3) Dobré peníze se dají vydělat i v EL, stavět do na účastech v LM podle mě nejde..

        • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

          Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 24.03.2017 12:36 |  
          0 0

          Ano dají, ale nejde to moc srovnávat s LM. Pokud tedy neuděláš v EL nějaký výraznější úspěch a nepostoupíš do závěrečných fází EL, tak jsi myslím na tom finančně hůř než skupina LM.
          Při dobrém losu, je třetí místo ve skupině LM hratelné, i když bychom šli až ze čtvrtého koše a tím pádem postup do jarní části EL.

    • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

      Jachym     před 8 lety 24.03.2017 12:26 |  
      2 0

      LM není žádná "mantrou", ale je to objektivně nejlepší mezinárodní klubová soutěž na světě. A každý kvalitní hráč s nějakými ambicemi by ji chtěl hrát stejně jako kvalitní hokejista touží po NHL. A argument typu "co bychom dělali v Lize mistrů" a, na úrovni reprezentace, "na mistrovství světa" je podle mě také od věci. Tyto akce jsou otázkou prestiže, peněz a získání cenných zkušeností. Pro mě je tedy dlouhodobou prioritou spíše pořádná stopa Slavie v LM nebo EL. A navíc příští rok bude podle mého názoru titul pro nás naopak schůdnější, když si nenecháme jako letos utéci začátek...:-)

      • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

        Ondráš     před 8 lety 24.03.2017 13:11 |  
        1 1

        Jáchyme, já si to nemyslím - s tím titulem příští rok..ale tak uvidíme. Půjde o přímej postup do LM, takže se budou dít asi dost nechutný věci, navíc Sparta se určitě zvedne. Jinak jsem nepsal, že v žádném případě do LM nechci, to fakt ne. Jen kdybych musel volit, tak radši bych měl "letos" titul bez LM, než 2 flek a LM. Úplně nejlepší by byl ale titul i LM:)

        • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

          Jachym     před 8 lety 24.03.2017 14:28 |  
          0 0

          Samozřejmě je to v tuto dobu především hádání z křišťálové koule, ale Plzeň už vypadá za zenitem jak jí odešly nebo zestárly hlavní opory. Náš tým se naopak stále konsoliduje a ještě podle mě nedosáhl vrcholu. A způsob doplňování kádru mě vede k důvěře, že případné posily by nahradily opory, které bychom udržet nedokázali. Sparta půjde nahoru, ale to my snad ještě taky...

    • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

      kjandourek (admin)     před 8 lety 24.03.2017 13:11 |  
      6 0

      Nezlob se na mě, ale tenhle názor považuji za zbabělý....

      To je podobné, jako bychom si před pár lety řekli, že bychom raději měli sestoupit, protože v té lize dostáváme samé příděly...
      Postup do ligy mistrů neznamená jenom peníze, ale také prestiž a hlavně zájem hráčů o angažmá u nás!
      Ano, dejme tomu, že současný kádr, byť hraje velice dobře, by v lize mistrů stále ještě inkasoval příděly... Ale když už tam jdeš, tak budeš mít najednou možnost ten kádr zase vylepšit...
      beru, že frajer, co kope spodek bundesligy, ten si dvakrát ročně kopne s Bayernem, Dortmundem, či Leverkusenem, ten se k nám nepohrne... Ale hráči ze Švédska, Dánska, Švýcarska... nebo třeba i Holandska, či Belgie... z týmů, které nehrají poháry pravidelně... ty už by na angažmá v české lize s perspektivou šesti zápasů v lize mistrů slyšet mohli....

      Připomenu, že loni DUmla někde řekl, že ten náš vyhledávací systém vytipoval deset útočníků, kteří by mohli nahradit Milana Škodu, ale těch prvních devět k nám prostě jít nechtělo.... Kývl až ten desátý: Mick van Buren

    • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

      Akuls     před 8 lety 24.03.2017 23:44 |  
      1 0

      Už František Cipro říkal, že před titulem upřednostňuje účast v CH.L. a to stále platí. Nějakého mistra ČR skoro nikdo v Evropě nezná, ale když se dostane mužstvo z ČR do CH.L., tak už je to jiná káva. Do CH.L. nepatří mužstva z řady zemí, nejen z ČR, ale nevšiml jsem si že by to někomu z nich vadilo, viz rozhovor s Hlouškem o tom, jak si účast v Ch.L. v Legii Varšava užívali a to dostávali pěkné nakládačky. Spíš to asi vadí velkým klubům, např. rekordně nízká návštěva na CH.L.12 tis. diváků přišla na Bayernu Mnichov na ACS. Navíc Hřebíkovci tam tehdy po hrozném zanďouru uhráli 0:0. Snad SKS bohatý vlastník a osvícený sportovní magement dotlačí na úrovéň Šachťaru, Zenitu, Basileje apod. Horší je, že mám obavu, že se lepším, rozdílovým zahraničním hráčům ani kvůli CH.L. nebude do naší kaprligy jít. Opravdu kvalitní hráči potřebují hrát těžký zápas každý týden a pokud možno před plným stadionem a to je zatím utopie.

  9. Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

    Ondráš     před 8 lety 24.03.2017 09:00 |  
    7 1

    Jednu výtku bych k článku přeci jen měl a to konkrétně k této větě: "Vzhledem k rozkladu Sparty si to o letošního mistra rozdají Slavia a Plzeň"
    Tak to bych opravdu ještě brzdil..toto si můžeme říci teoreticky po derby, ale taky může být všechno úplně jinak..bude to naprosto zlomový zápas (v což doufá i Sparta). Fakt bych si nebyl tak jistej..

    • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

      Fačín     před 8 lety 24.03.2017 14:02 |  
      1 1

      Osobně bych Spartu taky ještě neodepisoval. Snad až po derby, pokud jí porazíme, to už by ztrátu měli příliš velikou.

      Z toho plyne, že těch 50% na náš titul je odvážné tvrzení.

      A Ligu Mistrů letos přeji Monaku, hraje naprosto fantastický fotbal. A jako černého koně mám Leicester, myslím, že jeho pohádka může mít druhý díl. První díl - loni Premier League, druhý díl - letos Liga Mistrů.

      Jinak děkuji za pěkný článek.

    • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

      Sešívaný     před 8 lety 24.03.2017 17:45 |  
      1 0

      Já bych si ji i troufl odepsat. Že se dotáhne na jednoho z dvojice Slavia, Plzeň, ještě možné je, byť ta šance je malá, protože ztrácí 9, respektive 10 bodů a mají objektivně daleko horší formu. Že by se ale dotáhli na oba? To už je opravdu z říše teoretických šancí. Hodně lidí říká, že hrají ještě s oběma, takže je ve hře 6 bodů. Jenže to znamená se nedotáhnout o 6 bodů, ale jenom o 3.
      Porazí nás, Plzeň pravděpodobně vyhraje a pořád to bude o 10. Porazí Plzeň a pořád to bude o 7. Nahrát na Plzeň nebo na nás 7 bodů mimo vzájemné zápasy je hodně husarský kousek. To by měli co dělat i ve formě a s rozhodčíma v zádech jako v devadesátkách.

  10. Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

    Sracken     před 8 lety 24.03.2017 09:49 |  
    5 10

    Myslím, že šance na to, že český mistr půjde přímo je obrovská. Protože EL vyhraje Man Utd s velmi velkou prvaděpodobností, nemá tam adekvátního soupeře, jedině Lyon. A v lize skončí 3, protože Tottenham bez Kanea bude ztrácet a Liverpool nemá kádr, aby udržel nastolené tempo. O Arsenalu není nutné se vůbec bavit, to je tým vedený šílencem, který oslavuje jako famózní úspěch vítězství s týmem z 5. ligy, který má nižší rozpočet, než je plat kondičního kouče Arsenalu. Manchester sice nehraje nic extra líbivého, ale garantuju, že Zlatan je v tom pravém okamžiku schopen zlomit utkání na stranu svého týmu.
    Má to ale své ale. Zatímco šance na přímou LM je velká pro českého mistra, tak šance na českého mistra je takřka nulová, rozhodně ne 50%. V Liberci nás okradli o 2 body neregulérním gólem, Plzni s Libercem 2 body věnovali neregulérním gólem. Ligu a fotbal tohoto jara mi to už totálně znechutilo, jsou u nás rozhodně nejtendenčnější rozhodčí na západ od řeky Moravy, v životě jsem neviděl, že by v Německu rozhodčí tendenčně pískali ve prospěch jednoho klubu, ve Francii jsou třeba exhibicionisti, kterí spíš tendenčně pískají pro PSG, OM, Lyonu a přejí menším klubům, nebo se s oblibou zaměřují na hvězdy typu Zlatan a Balotelli, kterého třeba letos vyhodili doslova za nic a pak mu treat komise zrušila. A pokud bude třeba, takto to bude u nás pokračovat. A lidé jeko Krondl a spol. to budou krýt, nikomu se nic nestane, pokud se nevychčije u lajny. Vidím naději v systému nadstavby pro 4 první týmy každý s každým 2x navíc, tam bychom měli letos šanci udělat titul, protože bychom to měli ve svých rukou a ve vzájemném utkání si to dneska už nikdo nedovolí.
    Jestli bude pískat derby Franěk, tak to bude také pecka, protože nám zmrzačí půlku týmu bez udělení žluté, ten tomu rád dává "volný průběh".

    • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

      Ondráš     před 8 lety 24.03.2017 13:05 |  
      1 0

      Tak snad takhle neuvažují hráči a realizační tým..to bychom to mohli rovnou zabalit:)

    • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

      Travinho     před 8 lety 26.03.2017 20:50 |  
      0 0

      Viděl jsi utkání Barcelony s PSG? Jen na okraj k té čistotě sudích na západě...

      • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

        Luckyduck (přítel SN)     před 8 lety 27.03.2017 10:17 |  
        1 0

        Nedávno jsem se takhle podíval na Sérii A, AS Řím - Neapol.. Jak tam sudí tlačil římany, to jsem už dlouho neviděl. Otáčení faulů, pouštění tvrdé hry AS a naopak pískání úplně všeho Neapoli (také neuznaný gól pro údajný útočný faul).. Až se mi z toho navalilo jakej to byl flashback do hardcore časů naší ligy, kdy pískali experti jako Pavlín Jirků.

  11. Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

    Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 24.03.2017 11:20 |  
    5 1

    No já mám popravdě dost obavy hlavně o ten náš titul. Ano formu máme, ale Bůh ví, jak to bude po repre pauze. Za to Plzeň měla na začátku jara krizi a to taky nemůže trvat věčně. Co mě dost děsí, je ale (kromě rozhodčích, o kterých ale mluvit nechci) los. Plzeň ho má totiž výrazně lehčí. My máme doma Spartu (derby je vždy loterie, i když letos věřím), Hradec (musí být 3 body), Jablonec (to už tak lehké nebude, má formu a neumíme na něj), Duklu (musí být 3 body) a na závěr Brno (na Strahově, snad už nebudou hrát o záchranu, takže taky 3 body). Ale čeká nás velmi těžké zápasy venku: Karviná (toho se bojím nejvíc), Slovácko (taky pěkně těžké, hodně remizuje), Bohemka (tam je to vždy těžké, navíc pravděodobně bude vrcholit boj o záchranu) a předposlední kolo v Mladé Boleslavi (bude hrát o poháry a tam je to taky dost nevyzpytatelné).
    Zatímco Plzeň čekají doma nepříjemné Teplice (jedna z mála šancí, kde by mohla ztratit), pak má doma Slovácko (venku nehraje nic moc), Duklu (3 body), Mladou Boleslav (opět venku o dost slabší) a poslední kolo doma Jihlavu (formalita). Takže doma asi moc ztrát nebude, pokud nějaké (snad jen Teplice a nějaké překvapení), venku hraje v Hradci (3 body), pak na Spartě (důležitý zápas, kde budeme muset fandi RB, ale při letošní formě Sparty a tím, že Plzeň na Spartu vždy umí, to moc optimisticky nevidím), pak v Jablonci (pokud Jablonci vydrží forma, tak snad, ale Jablonec na Plzeň neumí) a předposlední kolo v Brně (pokud by Brno ještě hrálo o záchranu, tak snad, ale nic moc). Celkově mi přijde los Plzně výrazně lehčí a moc šancí na ztráty tam nevidím. No uvidíme.

    • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

      rak (přítel SN)     před 8 lety 24.03.2017 11:31 |  
      1 0

      Také to nevidím na 50 %, ale o dost méně. Plzeň už ztrácet moc nebude. Doufal jsem v Bohemku i Karvinou, ale tam to nedopadlo. Teď možná Teplice. Hrají v poslední době dobře a ještě chtějí zkusit poháry. Se Spartou bych si počkal komu fandit. Pokud nezvládneme derby, tak půjde o druhé místo a to je pořád výrazně lepší než třetí. To už snad tedy neztratíme.

      • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

        Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 24.03.2017 12:52 |  
        0 0

        Přesně. Já doufal v remízu Plzně na Bohemce a prohru v Karviné. A samozřejmě naši výhru v Liberci. Teď už bude Plzeň ztrácet málo, za to my máme fakt těžké zápasy. Samozřejmě pořád věřím a budu fandit až do konce, ale kdybych se díval čistě objektivě (bez fanouškovského zaujetí) a musel bych vsadit všechny peníze, tak by sázet na Slavii nedávalo moc logiku... Bohužel, ten los je neúprosný.

        • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

          smely (přítel SN)     před 8 lety 24.03.2017 13:26 |  
          3 0

          tak budem druhy...no a co ? hlavne, ze se na to da po hodne dlouhy dobe koukat a to me bavi...

          • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

            edenian     před 8 lety 25.03.2017 00:35 |  
            0 0

            A ja to vidim taky tak.

    • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 24.03.2017 12:22 |  
      0 0

      Souhlasím, my máme los docela brutální. Věřím, že domácí zápasy můžeme zvládnout bez ztráty bodů, ale venkovní čtyřkombinace Karviná-Slovácko-Bohemka-Boleslav mi přijde neskutečně náročná, tam určitě nějaké body ztratíme. Musíme doufat, že se Plzeň z krize nevymanila a bude někde ztrácet.

      Osobně jsem si dělal takový odhad, jak by to mohlo skončit, a vyšlo mi, že v úplně nejlepším případě vyhrajeme ligu o bod (můj tip je, že uděláme do konce ligy 20 bodů, zatímco Plzeň 18).

      Musíme věřit! A když ne letos, tak za rok určitě...

      • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

        Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 24.03.2017 12:59 |  
        0 0

        No já jsem si taky dělal nějaké prognózy a čistě pragmaticky matematicky jsem žádnou, kdy bychom nakonec získali víc bodů než Plzeň nevymyslel. Takže budeme muset spoléhat na překvapení a velké štěstí (spolu samozřejmě s maximnálním úsilím a nasazením).

        • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

          honza_sl     před 8 lety 24.03.2017 13:20 |  
          0 0

          Dvacet je málo. Doufám, že to bude nejmíň třicet :-)

          • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

            bububu (přítel SN)     před 8 lety 25.03.2017 12:40 |  
            1 0

            Jestli dokazeme udelat z 9 zapasu 30 bodu, tak to bychom si mozna zaslouzili i trvalou ucast ve skupine LM jako prvni tym historie, ktery neco takoveho dokazal :D

            • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

              honza_sl     před 8 lety 25.03.2017 19:22 |  
              0 0

              Přesně moje řeč :-)

    • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

      Ondráš     před 8 lety 24.03.2017 13:18 |  
      0 0

      Já mám paradoxně větší obavy ze zápasů s týmy jako je HK, než třeba venkovní Boleslav..týmy jako Boleslav budou hrát alespoň otevřený fotbal (obzvlášť doma) a to nám vyhovuje víc, než dobývat obranu (zejména v Edenu)..nejhorší to bude zase u klokana, který proti nám předvede opět svůj životní výkon.
      Ale jak říkal Pavel Nedvěd ve vztahu k Juventusu: musíme počítat s tím, že se proti nám bude chtít každej vytáhnout, nikdo nám to nedá zadarmo..to je úděl klubů jako je Juventus, jinak by to nebyl Juventus..takže já si to takhle vztahuju na Slavii:)

    • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

      Tealc     před 8 lety 24.03.2017 15:42 |  
      2 0

      Tady se dost lidí bojí zápasu v Karviné. Viděli jste zápas s Plzní? Oni jsou vzadu opravdu slabí a navíc se snaží hrát fotbal, takže si myslím, že pro nás by neměl být problém tam vyhrát. Leda by se jim zbláznil Laštůvka.. Víc se tedy bojím Klokana, tam je to vždycky řežba.

      • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

        winter (přítel SN)     před 8 lety 24.03.2017 16:14 |  
        0 0

        Hlavně ta obrana Karviné pěkně hořela. Taky jsem věřil že Karviná Plzeň obere a bál jsem se že i pro nás to bude těžký zápas, ale jejich vzájemný souboj mě uklidnil. Plzeň, která na jaře jinak byla úplně marná tam po křídlech jejich obranu neskutečně točila a vypracovala si celkem dost šancí. My na jaře hrajeme líp jak Plzeň takže nebojím se toho že bysme tam taky neměli převahu, bude to o proměňování šancí.

    • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

      Travinho     před 8 lety 26.03.2017 20:52 |  
      0 0

      Víceméně souhlasím, jen si úplně nemyslím, že utkání Plzeň - Jihlava bude formalita. Jihlava sice hraje hovno, ale v tom zápase jí s dost vysokou pravděpodobností může jít o holé ligové bytí a tedy se týmy vyhecují k všelijakým výkonům.

  12. Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

    Ferguss     před 8 lety 24.03.2017 11:50 |  
    0 3

    Hmm tak do San Marina nejede Pavlenka kvůli zranění. To se nám jeho nominace fakt vyplatila.

    • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

      Fallen (přítel SN)     před 8 lety 24.03.2017 12:06 |  
      0 0

      Rána za ranou... A zvlášť kvůli derby... :(

    • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 24.03.2017 12:26 |  
      2 0

      "...nahradil v nominaci národního mužstva Jiřího Pavlenku, který během týdne nedokázal vyléčit šrámy z víkendového zápasu."

      Neviděl bych to tak černě.

    • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

      sasky     před 8 lety 24.03.2017 12:39 |  
      1 0

      To se prostě stává. Pokud se Jirka nedá dokupy, tak Přéma to zvládne a tu jedinou sparťanskou střelu za zápas chytí.

      • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

        Fačín     před 8 lety 24.03.2017 14:07 |  
        0 1

        Tak tak, i kdyby náhodou Pavlenka nemohl, Kovář je dostatečně kvalitní náhrada a zasloužil by si zachytat. Horší by bylo, kdyby se něco stalo i Kovářovi, to už by byl průser.

        • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

          sasky     před 8 lety 24.03.2017 14:32 |  
          2 1

          Sparta vystřelí jednou a my dáme tři góly, takže no stress :)

          • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

            Sracken     před 8 lety 24.03.2017 16:11 |  
            1 0

            Šel bych do derby s maximálním respektem a snahou. Každé vítězství je třeba si odpracovat.

            • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

              sasky     před 8 lety 24.03.2017 18:07 |  
              1 0

              Bereš můj komentář moc vážně ;)

  13. Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

    vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 24.03.2017 17:03 |  
    0 1

    Výborný článek i když jsem se původně lekl,že se jedná o pivo dvanáctku a tam bych to viděl na Plzen :-)

    • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

      dalislavista     před 8 lety 24.03.2017 18:15 |  
      2 0

      Plzeň už dávno není 12ka, je spíš 10,5ka, 4,4% alkoholu... I když tvrdí něco o 12% sladu, není to co bývalo.
      Šizuňkové ve fotbale i v pivu!

      • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

        vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 24.03.2017 18:21 |  
        1 1

        To máš pravdu, proto piju Budvar ten mě tak nesere a je hezkej červenobílej :-)

        • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

          Jachym     před 8 lety 24.03.2017 19:54 |  
          1 1

          Jako Budějčák odkojený Budvarem 100% souhlasím:-) Nechť nám ho nespolkne nějaký nadnárodní koncern a neudělá nám z nej další tuctové 12° europivo o 12% kvalitě oproti originálu...

      • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

        marp (přítel SN)     před 8 lety 24.03.2017 18:56 |  
        2 0

        Plzeň je ležák, takže musí obsahovat 11,00 až 12,99 % extraktu. Deset a půl ne.

        • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

          dalislavista     před 8 lety 25.03.2017 11:25 |  
          1 0

          jasně, ale dříve byla plnější, měla 5% alka a byla lepší než co vaří teď. V okolí Plzně se prodávala i 10° lahvová ( se stříbrným celofánem místo zlatého) a ta byla podobnější tomu, co vaří teď. Hrajou si na tradici, originál x let, ale postup i výsledek změnili!

      • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

        Travinho     před 8 lety 26.03.2017 20:54 |  
        1 0

        10,5 určitě ne. Je to cca. 11,4. Obsah alkoholu a procenta sladu spolu nemusí vždy souviset.

  14. Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

    romislav     před 8 lety 24.03.2017 22:25 |  
    14 0

    Ahoj všem,je to můj první komentář nekomentář.Jen to zkouším.Slavii fandím 41 let, tedy od 4 let,jak mi řekl můj otec,který mě v té době zasvětil našemu milovanému klubu. Můj idol byl Franta Veselý a když jsem ho v únoru 1985 uviděl na lodi Admirál na Vltavě,kde jsem byl náhodou s kamarádem, tak jsem zařval....František Veselý.....a on napřed koukal a pak jsme si popovídali,byl v té době ještě v Rakousku,Rapid,ale už vlastně končil,dal mi podpis a dodnes ho mám jako cennou relikvii. Jsem rád, že jsem se tu po dlouhé době zaregistroval,ani nebude asi moc komentovat, ale dál sledovat, co se tu děje. At žije Slavia Praha!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

      Betynka58     před 8 lety 25.03.2017 20:13 |  
      0 0

      Jen se nestyď, Romčo, a klidně přispívej! Přivítáme tu každý příspěvek od každého upřímného slávisty.

  15. Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

    Mates204     před 8 lety 25.03.2017 15:08 |  
    4 2

    No já teda doufám. že ten přímej postup nebude, protože favorit na titul je momentálně Plzeň a pro tu by to byla pořádná finanční injekce. Plzeň je na tom teď finančně docela špatně a pokuď jí opět nevyjde LM, tak je velká šance, že brzo půjde do kytek.

    • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

      Crispo     před 8 lety 25.03.2017 18:31 |  
      0 0

      Máš přehled o tom jak jsou na tom s financema? Sem s tím :)

      • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

        Mates204     před 8 lety 25.03.2017 21:29 |  
        3 0

        No jeden z členů jejich trenérskýho týmu mi říkal, že prostě nemaj prachy:) Zapadají mi do toho i přestupy Néstora a Sýkory, v obou případech byli prostě přeplaceni. Musíme věřit, že brzo půjdou ke dnu a hlavně se pokusit odstřihnout je od šance na LM.

        • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

          mirecek1111     před 8 lety 26.03.2017 12:03 |  
          5 0

          Tak ono o to ani nejde, jestli nemají peníze vůbec nebo jsou schopni určitý standard udržet i další léta. Problém Plzně je, že není tak solventní jako Sparta a už vůbec ne jako my.

          Do teď platilo, že si mohli dovolit stahovat k sobě skoro to nejlepší co v lize bylo, protože Sparta má přestupovou politiku postavenou na hlavu, kdy si raději stahuje ze zahraničí své třicetileté hrdiny minulosti a my měli obě kapsy vysypané :)

          Teď se ale situace změnila, najednou to nejlepší v lize bude chodit k nám (jako ted Sýkora s Luftnerem), případně tedy do Sparty (Néstor) a Plzeň bude najednou vybírat až třetí v řadě. A jaká kvalita to tedy asi bude. A zahraničí? To Plzeň dlouhodobě neumí a ani to moc nevyužívá. Tedy další + po nás přip. pro Spartu.

          Takže Plzeň dle mého čeká nevyhnutelný úpadek minimálně na úroveň tvrdých bojů o EL s Boleslaví a spol. Zestárne ji ten zbytek (Limberský, Kozáčik, Petržela), střelí ven Hořavu a dle mého jejich éra definitivně skončí.

          Takže dle mého, i kdyby to letos ještě nevyšlo, tak ty tituly a snad i LM je v budoucích letech naprosto reálná. Asi to nevyjde vždy. Sparta tady bude pořád. A i oni se z toho vyhrabou pokud jim Křetínský nezdrhne. Ale Plzeň už stát v cestě nebude. I kdyby nakrásně ještě letos vyhráli titul a snad i to LM postoupili.

          • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

            mirecek1111     před 8 lety 26.03.2017 12:29 |  
            0 0

            A samozřejmě Hubník. Na toho jsem zapoměl a ten je pro ně naprosto klíčový. A jejich prozatím bodově skvělá sezona je založena hlavně na něm.

            Je neuvěřitelné, že my uděláme během sezony dvě tak dlouhé série výher a oni se nás pořád drží. Jsem přesvědčený, že tohle už se další sezony dít nebude a časem odpadnou. Jako se jim to stane i letos cca kolem 25. kola :D

            • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

              honza_sl     před 8 lety 26.03.2017 14:56 |  
              2 0

              Je fakt, že Plzeň závěr ligy, alespoň pokud vím, nikdy nepohnojila a proto je Sparta v posledních kolech nikdy nepředskočila. Tak je načase to změnit, a to i z hlediska statistiky. Akorát je nepředskočí Sparta, ale Slavia. To se na Letný poserou :-)

          • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

            Maeden (přítel SN)     před 8 lety 26.03.2017 15:09 |  
            1 2

            Když postoupí do LM a vydělají třeba 400 miliónů, budou se pár let držet. Limberského už asi vyhodí, Hubník ještě rok odehraje, Kozáčik dva, pokud to budou schopni nahrazovat, tak to určitě nebude sešup jak na toboganu.
            Co se týká zahraničních hráčů, tak minimálně na Slovensku uměli vždycky lovit lépe než my. Kromě MNN jsme ze zahraničí nepřivedli zatím žádného rozdílového hráče (a to měl hrát stopera), pokud se jim chytne Iwanschitz, tak jsou na tom stejně jako my, MvB ani Flo zatím nepůsobí, že by byli o parník lepší než Janža nebo před ním Kace. Rozhodně bych je na příští 2-3 sezóny neodepisoval.

    • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

      FanatikSKS     před 8 lety 26.03.2017 13:40 |  
      6 0

      Nevim jestli to aby Plzeň zapadla do průměru by bylo to pravé ořechové. Dle mne, čím více kvalitní konkurence, tim lepší průprava pro zápasy v Evropě. Vyhrávat ligu o parník bez pořádné konkurence není to co by mne v budoucnu bavilo. Čím kvalitnější bude Sparta, Plzeň, Boleslav, případně Liberec, tim my budeme muset sestavit ještě silnější tým, a současně konkurenceschopnější v Evropě.

      • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

        Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 26.03.2017 14:12 |  
        2 0

        No nevim, tohle je takovy nejaky patos. Mne by tedy nevadilo vyhravat kazdy rok titul "o parnik"...

        • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

          FanatikSKS     před 8 lety 26.03.2017 15:04 |  
          1 0

          Samozřejmě. Komu by to taky vadilo. Ale vadilo by mi hrát v Evropské lize druhé housle. Vyhrát ligu o deset bodů a poté uhrát ve skupině Evropské ligy dva body. To je to, co by mi vadilo. Prostě pořádná konkurence v domácí lize být musí.

          • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

            Betynka58     před 8 lety 26.03.2017 17:09 |  
            2 0

            Podívej se na Basilej. Ve švýcarské lize jsou absolutně bez konkurence a nepřipadá mi, že by se v Evropě zrovna nějak ztráceli, jsou velmi solidním týmem na pomezí mezi širší špičkou LM a EL.

            • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

              FanatikSKS     před 8 lety 26.03.2017 18:10 |  
              1 0

              Souhlas. Dobrý příklad, že to lze i takto. Přesto si stojím za tim, že přát Plzni aby zapadla do průměru, není správné a že zdravá konkurence je potřeba. A ja se chci těšit na kvalitní poměření sil s Plzní a na Derby, což by měl byt jak historicky tak kvalitně nej zápas.

              • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

                vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 26.03.2017 19:04 |  
                2 0

                Klidně to prádelně budiž dopřáno,nebudou oni bude někdo další třeba chachaři,mají dobrého majitele,no když ne oni,mohou být i jiní.Navíc plísen si to za ty estébácky praktiky tak trochu zaslouží.

              • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

                dalislavista     před 8 lety 27.03.2017 17:56 |  
                3 0

                Za to, co předváděli a předvádějí s rozhodčími, za to, jakým způsobem se zachránili v lize (a odstartovala se jejich éra), za to si zapadnutí do průměru zaslouží. Nebýt té šaškárny tenkrát na Letné (kdo kdy viděl pískat doma proti Spartě 2 pentle...), spadli by z ligy a byli by na tom jako třeba Hradec- na pomezí 1. a 2. ligy.
                Takže zapadnutí do průměru je pro ně ještě dobré.

            • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

              Maeden (přítel SN)     před 8 lety 27.03.2017 10:11 |  
              1 0

              Otázka je, kde by mohli být, kdyby měli v lize o 4-8 těžkých zápasů víc.
              I pro nás bude lepší, když bude mít špička ligy co nejvyšší kvalitu. Když budeme i tak vyhrávat o parník, určitě se nikdo nebude zlobit. Pamatuju, jak jsme s Hubáčkem v sestavě zesměšnili rudochy, pak přijeli Gervinho s Hazardem a obrana stíhala jen zírat na zcela jiný sport. Volešák se jevil jako lehce nadprůměrný ligový záložník a proti lavičce Aston Villy se během půle vůbec nepotkal s míčem.
              Já jsem pro silné sparringpartnery.

              • Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

                Borgetti     před 8 lety 28.03.2017 08:09 |  
                0 0

                Na to LOSC Lille pamatuju. Tam hrál jeden tým, ale kam se pak taky dostal Gervinho a Hazard. To jsou top fotbalisté

  16. Re: Šance na přímý postup Slavie do Ligy mistrů je 12 %

    Tomassks     před 8 lety 26.03.2017 22:56 |  
    0 0

    Koupím jeden lístek na derby za rozumnou cenu díky :)

  17. Já bych to neřešil

    Petr9608     před 8 lety 27.03.2017 17:41 |  
    0 1

    Pokud by se nám podařilo vyhrát - buď bychom na LM měli a prošli kvaldou nebo na ní neměli a pak bychom tam stejně neměli co dělat.

    • Re: Já bych to neřešil

      Betynka58     před 8 lety 27.03.2017 19:37 |  
      0 0

      Jestli tomu Tvému komentáři dobře rozumím, tak bys byl raději, kdyby šla Slavia do kvalifikace, než kdyby postoupila do LM přímo?

      • Re: Já bych to neřešil

        Petr9608     před 8 lety 27.03.2017 20:09 |  
        0 7

        Rozhodně bych nechtal přímý postup a ve skupině 0-0-6

        • Re: Já bych to neřešil

          JS (přítel SN)     před 8 lety 27.03.2017 23:01 |  
          1 1

          Já myslím, že za těch 350 mega by to stálo...

        • Re: Já bych to neřešil

          Borgetti     před 8 lety 28.03.2017 08:01 |  
          0 0

          Motto sportovců: Není důležité vyhrát, ale zůčastnit se. A kdo by nechtěl být v LM, ale je jasný, že skupina EL by po letech byla taky úžasná.

        • Re: Já bych to neřešil

          Robinator     před 8 lety 28.03.2017 09:27 |  
          7 0

          rozhodně bychom doma třikrát neprohráli, věřím, že kdybychom měli postup do LM jistý, majitel by udělal pár velkých nákupů a doma bychom byli určitě nepříjemným soupeřem pro každého..i s kádrem co máme teď bychom nějaký bod získali..Věřím, že kdybychom tam dostali například nějaký rumunský celek, klidně bychom se z 3 místa kvalifikovali do EL..proč ty obavy..nechápu

          • Re: Já bych to neřešil

            Petr9608     před 8 lety 28.03.2017 14:55 |  
            0 0

            Letos byl ve třetím koši Tottenham, Bruggy, PSV, Basilej, Sporting, D. Kyjev, Lyon, M'gladbach

            Šance by byla proti Bruggám, PSV a snad i proti Basileji a Kyjevu... jinak bych to tedy neviděl...

            • Re: Já bych to neřešil

              Robinator     před 8 lety 28.03.2017 15:12 |  
              0 0

              anglicky tymy sou v poharech labilni..zvlastne v EL..po kvalitnim posilneni muzeme porazit kohokoliv z techto souperu..uz se nam to jednou povedlo

              • Re: Já bych to neřešil

                Petr9608     před 8 lety 28.03.2017 16:41 |  
                0 0

                V Lize Mistrů ne....

    • Re: Já bych to neřešil

      Dresco     před 8 lety 27.03.2017 23:09 |  
      1 1

      To s tim vubec nesouvisi, protoze v te skupine by minimalne jeden souper byl rozhodne slabsi nez ten, ktereho bychom s nasim koeficientem dostali v kvalifikaci.

        • Re: Já bych to neřešil

          JS (přítel SN)     před 8 lety 28.03.2017 12:14 |  
          0 1

          Nesmysl? Kvalifikace by byla vražedná. A to nemluvíme o nemistrovské...

          • Re: Já bych to neřešil

            JS (přítel SN)     před 8 lety 28.03.2017 12:33 |  
            2 1

            Kdybychom skončili 2. v lize, dostaneme podle coena v 3. předkole FC Bruggy, Ajax, Steauu, Dynamo Kyjev nebo CSKA a kdybychom náááhodou postoupili, tak čekají Liverpool, Neapol nebo Atlético. Sice pěkné zápasy, ale LM v čudu a hlavně s nejistotou, že se do toho 4. předkola vůbec dostaneme. Z tohohle úhlu pohledu by fakt bylo asi lepší zajistit si vítězstvím v českém poháru de facto jistotu ve skupině EL.

            • Re: Já bych to neřešil

              Robinator     před 8 lety 28.03.2017 13:43 |  
              0 1

              kdo vyhraje pohár jde přímo do EL? To je nějaká novinka? To by byla paráda

              • Re: Já bych to neřešil

                JS (přítel SN)     před 8 lety 28.03.2017 14:29 |  
                0 1

                Je tam pravděpodobnost podobná, jako s vítězstvím v lize a postupem přímo do skupiny EL. A i kdyby to neklaplo, tak ta cesta přes jedno předkolo se snažšími soupeři by byla daleko snažší.

              • Re: Já bych to neřešil

                JS (přítel SN)     před 8 lety 28.03.2017 14:29 |  
                0 1

                Ale smaozřejmě bychom museli to druhé místo v lize pustit :D

                • Re: Já bych to neřešil

                  Robinator     před 8 lety 28.03.2017 14:54 |  
                  0 1

                  a kdyz bychom vyhrali ligu i pohar..tak se pocita jen liga a kdo bude v poharu druhy, je to jako kdyby ho vyhral?

                  • Re: Já bych to neřešil

                    JS (přítel SN)     před 8 lety 28.03.2017 15:37 |  
                    0 1

                    Ne, druhý v poháru nemá nikdy nic. Ta pozice vítěze pochátu přechází na třetí místo v lize a ty ligové nominace se posunují o příčku níž viz loni, kdy jsme to takhle přeci sdědili my. :)

                    • Re: Já bych to neřešil

                      Robinator     před 8 lety 28.03.2017 15:47 |  
                      0 1

                      aha jasný, dik :)

          • Re: Já bych to neřešil

            Petr9608     před 8 lety 28.03.2017 14:59 |  
            0 0

            Tak jako jestli bychom nebyli schopni sundat RedBull, Celtic, Ludogorec, Legii atp., tak bychom skutečně v tý LM neměli co dělat.

            A o nemistrovský kvaldě neni vůbec řeč. Bavíme se o nemistrovský.