Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

B-Tým

Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

Juniorka doma na Xaverově prohrála gólem z jediné šance soupeře z Liberce.

Slavia a Liberec byli před dnešním utkání sousedy v tabulce, Liberec ztrácel dva body. Do zápasu poslal trenér Pavel Řehák přibližně stejně starou sestavu jako jeho protějšek Pavel Čapek, první start za juniorku si připsal Petr Kovařík a střídající Filip Stehno.

Celkově utkání příliš fotbalové krásy nepřineslo, v zásadě celé se odehrálo bez větších šancí mezi pokutovými územími. O konečném výsledku tak rozhodli Liberec už v 8. minutě, kdy přišla ideální přihrávka z levé strany na střed velkého pokutového území k Da Silvovi, který dobře umístěnou střelou prostřelil Otáhala - 0:1. Slávisté měli velký problém překonat libereckou obranu, asi jediná situace, ze které mohl padnout v první půli gól, byla ve vápně zblokovaná střela Schulze ve 38. minutě.

Ve druhé půli mohl Liberec zvýšit své vedení, ale na ideální přízemní přihrávku z pravé strany si v 56. minutě nezvládnul žádný hráč v modrém dresu naběhnout a doťuknout balón za čáru. Slavia se snažila vyrovnat, ale v ofenzivě byla jalová, Liberec dobře bránil a všechny pokusy končily před vápnem. V posledních deseti minutách se domácí dostali k zahrání standardky a rohů, ale ani z jedné se nedokázali gólově prosadit.

Trenér Pavel Řehák s výkonem svého týmu rozhodně spokojený nebyl. "Situace řešíme obráceně, než bychom měli. To platí i v momentě, kdy můžeme situaci řešit jednoduše a hráči si sami vymyslí složitější variantu. Nedostáváme se před bránu, kazíme si to sami. To není tím, že nemáme útočníky, ale tím, že vše děláme opačně. Místo abychom podrželi míč, když to ještě není připravené, tak hledáme finální přihrávku. Vystřelili jsme jen jednou na bránu. Na druhou stranu soupeř také dal z jediné střely gól. Chybí mi tam více fotbalovosti a fotbalové chytrosti, nějaké překvapení, je to celé bez nápadu. Když se něco zkazí, tak se nic neděje. Je to o tom, aby kluky fotbal taky bavil. Může se prohrát, ale musím jít ze hřiště s tím, že jsem udělal něco, co se mi povedlo."

Během reprezentační pauzy sehraje juniorka v pátek 31. března od 11 hodin na Xaverově přátelské utkání s univerzitním týmem Oxfordu.

21 - Neděle 19. 03. 2017 10:15

Juniorská liga, 2016/2017
0 - 1
0 - 1
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

FC Slovan Liberec
FC Slovan Liberec

19. Da Silva

Komentáře (55)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

    Novi.sks     před 8 lety 19.03.2017 16:47 |  
    2 0

    OT prádelnící do zápasu vstoupili jak po flámu a už zaslouženě prohrávají, snad se z toho neproberou... :)

    • Re: Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

      Miky44     před 8 lety 19.03.2017 17:06 |  
      0 0

      Hlavně, aby je z toho neprobral Zelinka. Jednu žlutou už jim odpustil.

      • Re: Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

        Novi.sks     před 8 lety 19.03.2017 17:08 |  
        1 0

        No ale jinak se nedá říct ani omylem, že by Plzeň nějak tlačil. Za mě píská tu první půli zatím hodně dobře, teď dokonce neuznal gól...

        • Re: Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

          honzah (přítel SN)     před 8 lety 19.03.2017 17:09 |  
          1 0

          Zelinka je přísnej, ale svůj. Nebo se pletu?

          • Re: Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

            Novi.sks     před 8 lety 19.03.2017 17:14 |  
            1 0

            Nic moc tvrdšího nepouší a docela citlivě nechává výhody, upřímně jsem jeho výkonem prozatím příjemně překvapenej, čekal jsem (jako asi všichni) že půjde Plzni na ruku...

            A mimo to, ten Karvinskej stadionek je neskutečně sympatickej :)

    • Re: Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

      honzah (přítel SN)     před 8 lety 19.03.2017 17:08 |  
      2 0

      Jinak Bohemka gól v 1. minutě, tomu se říká s křížkem po funuse.

    • Re: Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

      Novi.sks     před 8 lety 19.03.2017 18:20 |  
      5 1

      Tak zase ty ku*vy vyhrají gólem z (nejspíš) offsidu... Tohle snad není pravda...

      • Re: Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

        Robinator     před 8 lety 19.03.2017 18:21 |  
        5 3

        citim fakt obrovskou bezmoc...toto je uz druha vyhra udelana podvodem..to uz je normalne na protest pred fačr

        • Re: Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

          Novi.sks     před 8 lety 19.03.2017 18:26 |  
          7 1

          Tady se včera hodně psalo, ať nebrečíme a že protesty proti rozhodčím jsou blbost, že si to musíme uhrát sami i bez toho... Ale Plzeň má za poslední dva zápasy díky nepřesným rozhodčím +4 body a ať mi nikdo nezkouší říct, že je to ve všech případech náhoda a lidský faktor...

          • Re: Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

            Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 19.03.2017 19:01 |  
            3 1

            Bohužel ať chceme nebo ne, tak je potřeba zapracovat i na tomto poli. Nemůžeme si donekonečna hrát na Mirky Dušíny, když bojujeme s gaunery. Bojím si navíc, že Plzeň se tímto zápasem chytla (nehrála vůbec špatně) a teď už bude těžké je honit.

            • Re: Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

              mudrc     před 8 lety 19.03.2017 19:09 |  
              4 0

              Ale jd ty. Ceho se chytla? My jsme teda "chycení" už dávno, navíc předvádíme nejlepší hru. Tohle sejckovani, nebo dokonce paniku fakt nepotřebujeme. Myslím si, že soupeři poztraci víc než my a proto titul bude náš.

              • Re: Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

                Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 19.03.2017 19:58 |  
                2 0

                Jenze titul se nedava za nejhezci fotbal, ale tomu kdo ma nejvic bodu...

              • Re: Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

                donford     před 8 lety 19.03.2017 21:16 |  
                0 0

                Dík, za optimismus. Je ho potřeba.

          • Re: Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

            Boss82     před 8 lety 19.03.2017 20:54 |  
            4 5

            Gól v Karviné byl regulérní.

            • Re: Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

              Novi.sks     před 8 lety 19.03.2017 21:05 |  
              1 1

              Ano, uznávám... Teď po tom, co jsem si našel přesně zastavený záznam to je vidět, Karvinský obránce stojí na té samé úrovni... Ale v TV i z opakovaných záznamů mi přišlo, že v tom offsidu byl...

              Každopádně je stejně neskutečný, jaký má Plzeň štěstí, oproti naší smůle v Liberci. Kde to berou, čím si to zasluhují? Karma by je měla trestat, ne takhle držet nad vodou...

              • Re: Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

                Travinho     před 8 lety 19.03.2017 21:18 |  
                0 0

                Tak už ze záznamu v TV bylo vidět, že je to hraniční. My jsme poslední zápasy taky měli štěstí, to se nedá nic dělat.

              • Re: Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

                Boss82     před 8 lety 19.03.2017 22:06 |  
                3 0

                Štěstí mají, o tom žádná, ale věčně se jich taky držet nebude.

        • Re: Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

          Boss82     před 8 lety 19.03.2017 20:53 |  
          1 3

          Vtipálek.

  2. Re: Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

    Noddik     před 8 lety 19.03.2017 18:19 |  
    5 3

    A další gól Plzně z offsidu? Tak to jdete někam už

    • Re: Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

      rak (přítel SN)     před 8 lety 19.03.2017 18:41 |  
      5 1

      Zelinka špatný nebyl. Tohle jde za pomezním. Také to ale nebylo úplně jednoduché. Ti plzenští zmrdi mají neuvěřitelné štěstí. I na Bohemce. Kromě posledních minut na Slávii vždycky.
      Pokud zvládneme derby, tak pak snad poprvé budu fandit Spartě proti Plzni.

      • Re: Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

        Noddik     před 8 lety 19.03.2017 18:43 |  
        1 0

        Jj, Zelinka koukal na pomezniho a ten nic. Takze chyba byla tam

      • Re: Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

        Novi.sks     před 8 lety 19.03.2017 18:46 |  
        2 1

        Je to tak, Zelinka byl dobrej, tohle podělal pomezní... Jinak jasně, Plzeň si za tu druhou půli zasloužila vyhrát, ale to my včera tak 1000x víc taky, není to fér.
        Nechápu, jak můžou mít takovou kliku, prostě jako by tyhle "náhodné" chyby rozhodčích byly tím pomyslným jazýčkem na vahách...

        • Re: Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

          Dobi     před 8 lety 19.03.2017 19:09 |  
          2 0

          Ano, detail.. Ay rozhodují. A v případě plísně až příliš často, ať už o špici bojovali se Spartou, Libercem nebo nyní s námi. Už to v rukou žel nemáme... Až téměř do konce jsem "tam v Karviné" doufal aspoň v remízu,zvláště když po vyrovnání se trefili

        • Re: Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

          Dobi     před 8 lety 19.03.2017 19:09 |  
          2 0

          Ano, detail.. Ay rozhodují. A v případě plísně až příliš často, ať už o špici bojovali se Spartou, Libercem nebo nyní s námi. Už to v rukou žel nemáme... Až téměř do konce jsem "tam v Karviné" doufal aspoň v remízu,zvláště když po vyrovnání se trefili

          • Re: Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

            Dobi     před 8 lety 19.03.2017 19:11 |  
            1 2

            Mně to blbne ta klávesnice, takže se mi to odesílá per partes...
            Skončím doplněním citátu: Proti větru se močit nedá... A proti estébákům se hrát edá!

      • Re: Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

        winter (přítel SN)     před 8 lety 19.03.2017 18:46 |  
        6 1

        Přesně tak, přišlo mi že Zelinka pískal rovinu, za mě Zelinka naprosto v pohodě. Ale pomezní (oba) tam několikrát otočili aut, jednou Plzni darovali roh a ten ofsajd, to byla krásná třešnička a dortu..

      • Re: Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

        Robinator     před 8 lety 19.03.2017 19:02 |  
        6 1

        ale to je presne ono, jsou to ty "detaily", které rozhoduji o bodech...jak je mozny, ze se tyto detaily vdycky, opakuji vzdycky prikloni k te zkurvene plzni..to prece neni nahoda,ne?

        • Re: Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

          jose01     před 8 lety 19.03.2017 20:02 |  
          3 1

          zdravím pánové, ne že bych se Plzně chtěl zastávat, ale v tomto případě vyjímečně o ofsajd nešlo, při bočním záběru si zastavte video při kopu Hořavy, a Hejda stál minimálně na úrovni obránce,tam byla chyba že Hořava zůstal na šestnástce absolutně neobsazenej

  3. Re: Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

    biggris (přítel SN)     před 8 lety 19.03.2017 19:59 |  
    1 0

    Hele, koukam na ten treti gol plzne a i kdyz se mi zdalo i z opakovacek, ze to ofsajd byl, tak ted na madlove facebooku se to docela resi a ani ja uz si vubec nejsem jistej. Mozna to byl i regulerni gol

    • Re: Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

      Travinho     před 8 lety 19.03.2017 20:40 |  
      1 0

      Buď regulérní a nebo se jednalo o ofsajd v centimetrech, což rozhodně nejde za sudím. Honza Hošek tam bohužel měl vystupovat a neučinil tak...

  4. Analýza

    Mike     před 8 lety 19.03.2017 21:17 |  
    5 1

    Tak jsem pročetl všechny reakce, hlavně na to, že díky remíze v Liberci i díky výhře Plzně v Karviné jsme velmi snížili naše šance na titul. Může to být pravda, nemusí, ale jenom ztráta z tohoto utkání o nezískání titulu samozřejmě nerozhodla ani nerozhodne. Pokud se na to podíváme ze širšího hlediska, tak podle mého názoru o event. nezískání titulu rozhodl katastrofální vstup do soutěže, a to jak bodový, tak herní. Na začátku soutěže jsme nabrali takovou ztrátu, že i když od 6.kola včetně dohrávky 1.kola v Brně jsme ztratili pouhých 8 bodů za 4 remízy, tak prostě po 21 kolech za Plzní stále o bodík zaostáváme.
    Trochu čísel- po 5 odehraných kolech soupeřů a našich 4 odehraných kolech - my jsme měli ještě dohrávku v Brně- jsme na Plzeň ztráceli 5 bodů na na Spartu dokonce 8 bodů. Kohopak by v té chvíli napadlo, že po 21 kolech budeme za Plzní zaostávat o 1 bod a nad Spartou vést o 9 bodů ? Asi nikoho.
    Takže matematicky jsme prostě Plzeň na body ještě nepřelezli, po podzimu bylo jasné, že někde prostě ztratíme, nelze vyhrát všechno. Pokud je ztráta jednou za 5-7 kol, dá se to v pohodě dohnat, pokud chytnete takový bodový zářez na začátku, těžko se to do konce stahuje.
    Další věcí byl katastrofální herní projev, vzpomeňte si na strašidelný výkon v Plzni, domácí trápení se Zlínem a dá se říci i s Příbramí a průměrný výkon v Jihlavě.
    Jak je možné, že prakticky stejné mužstvo na podzim šlape od 6.kola naplno, na jaře je prakticky jenom doplněno ve stylu kus za kus- změna Bílek- Lüftner, Flo- Bořil s vyjímkou Sýkory- zde se jedná o jednoznačnou posilu- a získává body a hraje fotbal, který jsme v Edenu neviděli již mnoho let ?
    Asi budu mít jiný názor než někteří zdejší diskutující, ale pokud nezískáme titul, tak hlavního viníka bych viděl v trenéru Uhrinovi. Měl celé léto takhle kvalitní mužstvo připravit, herně ho něco naučit a především mentálně ho koučovat. Nic z toho se nestalo, herní projev byl ustrašený, nepochopitelně nestavěl některé fotbalisty- Baráka, hra na 2 defenzivní záložníky- Souček a Ngadeu- byla při útočném potenciálu kádru doslova zločinem na fotbalu.
    Takže nepřikládejme eventuální nezískání titulu remíze v Liberci, je to jenom jeden z několika dílků, přesně 1/30, kdy se rozhoduje o titulu.

    • Re: Analýza

      rak (přítel SN)     před 8 lety 19.03.2017 22:22 |  
      3 0

      Tak Uhrinovi bych neupíral důležitý podíl na vybudování mužstva. Moc ale nezvládá práci s hráči. Prý na ně akorát řval a navíc moc nevěděli, co hrát. Šilhavého příchod byl v pravý čas. Přinesl přesně to, co mužstvu chybělo.

  5. Re: Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

    Dobi     před 8 lety 20.03.2017 13:01 |  
    2 0

    Dovoluji si pidat citát, který se ještě neobjevil (O2 jsem si nepořídil a žádný stream jsem nenašel, proto jen cituji):
    Pavel Procházka Všichni tady řeší, zda stál Hejda v ofsajdu, nebo ne. Ale že stavu 2:1 měl být vyloučen Limberský za jasnou ruku, kterou zabránil Karviné ve vyložené příležitosti, nikdo neřeší. Přitom to byl zlomový moment utkání. V deseti by Plzeň už výsledek neotočila. Sudí Zelinka tak ovlivnil výsledek utkání.

    • Re: Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

      Fačín     před 8 lety 20.03.2017 19:24 |  
      0 1

      Jestli si tu situaci vybavuji správně, tak to byly dokonce dvě ruce za sebou. Jednu komentátoři ohodnotili "jako rameno u těla". Osobně jsem nesouhlasil, ale lidi co koukali se mnou tvrdili, že jsem zaujatý..

  6. Re: Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

    Robinator     před 8 lety 20.03.2017 14:03 |  
    0 3

    Co říkáte na tuto sestavu na derby:

    Pavlenka - frydrych,deli,luftner,Ngadeu - Sčuk - MVB, Barak,Husbauer ,Zmrhal - Skoda

    Zkusil bych Ngadea využít jinde

    • Re: Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

      smely (přítel SN)     před 8 lety 20.03.2017 14:11 |  
      0 0

      nemyslim si, v tyhle setave jsme nikdy nehrali a JSDVCD urcite nebude experimentovat pred derby, vidim to na 4132,
      pavlenka - fryda, simon, lifty, pef ( sventak ? ) - mnn - jz8, husby, tonda - superb, mesi....jednoducha hra na jejich bidny stopery...

      • Re: Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

        kjandourek (admin)     před 8 lety 20.03.2017 14:16 |  
        0 0

        Podle mého názoru Honzu nahradí Standa Tecl a budeme volně přecházet z 4-5-1 na 4-4-2...

        • Re: Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

          afro     před 8 lety 20.03.2017 14:25 |  
          0 0

          Tak tak, akorát mě trochu děsí stav našich beků, i když je 14 dní čas...

      • Re: Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

        Robinator     před 8 lety 20.03.2017 14:25 |  
        0 0

        Se právě bojím jedné věci, že rudosi budou dobře připraveni na MNN a jeho ne moc dobrou rozehrávku..Budou ho dostávat pod tlak

        • Re: Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

          smely (přítel SN)     před 8 lety 20.03.2017 14:39 |  
          0 0

          ja se rudochu nebojim :-))

          • Re: Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

            afro     před 8 lety 20.03.2017 15:41 |  
            0 0

            Já se rudochů taky nebojím, teda kromě sprchy... :-)

    • Re: Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

      kjandourek (admin)     před 8 lety 20.03.2017 14:15 |  
      0 0

      Já bych ti řekl, že na podobné experimenty je vhodné přípravné období a zápasy s Vyšehradem, nebo Ružomberokem.... nikoliv nejsledovanější zápas ligy...

      • Re: Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

        Robinator     před 8 lety 20.03.2017 14:23 |  
        0 0

        Tak Ščuk by nahradil Michaela, to je kus za kus,Sýkoru je dle mého jedno, jestli ho nahradí MVB nebo Tecl..Mick se svojí rychlosti a buldočim stylem by se mě tam dokonce líbil víc..a Ngadeu, to máte asi pravdu, je to riskantní, nehrál ale.n stejne pozici na africkém poháru?

        • Re: Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

          Tchue22     před 8 lety 20.03.2017 14:27 |  
          0 0

          Nene, na APN hrál jednou DM, a jinak pravýho stopera.

          • Re: Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

            Robinator     před 8 lety 20.03.2017 14:33 |  
            0 0

            aha, ja ho totiz jednou na soupisce viděl na kraji, tak to byla asi chyba..tak to nic :)

        • Re: Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

          kjandourek (admin)     před 8 lety 20.03.2017 14:33 |  
          0 0

          právě že MNN hraje celý život střed - ať už obrany, nebo zálohy... Tak proč najednou z ničeho nic zkoušet, jestli by mu to nešlo u lajny... Pokud nebudeme mít k dispozici krajní beky a bude nutné experimentovat, tak bych tam dal Jirku Bílka...

          • Re: Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

            Tchue22     před 8 lety 20.03.2017 14:38 |  
            0 0

            Myslím, že pokud by (nedejbože) k takovýhle situaci došlo, na levýho beka půjde JZ8.

            • Re: Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

              kjandourek (admin)     před 8 lety 20.03.2017 14:42 |  
              0 0

              A kdo bude hrát levou zálohu? Ono už nám těch hráčů zase tolik nezbývá....

              • Re: Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

                Tchue22     před 8 lety 20.03.2017 14:48 |  
                0 0

                při 451 může zaskočit Tonda a vpravo Tecl, věřim ale že minimálně jeden z dvojice Per/Duško bude na zápas fit

                • Re: Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

                  kjandourek (admin)     před 8 lety 20.03.2017 14:56 |  
                  0 0

                  Když zaskočí Tonda vlevo, kdo bude místo něj hrát střed?

                  Podle mě je to zbytečně překombinované... Musíme ponechat co nejvíce hráčů na místech, na kterých jsou zvyklí...

                  • Re: Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

                    Tchue22     před 8 lety 20.03.2017 15:24 |  
                    0 0

                    Tonda vlevo nějaké (2-3, nic extra) zápasy za nás odehrál, střed by byl MNN a před ním Hušbauer se Ščukem. Ale jsem si vědom toho, že jsem v nějakých diskuzích v minulosti právě spojení JH + JŠ ve středu hřiště kritizoval, že to nikdy nefunguje ...... Jinak souhlasim, je to překombinovaný a zanechal bych tohohle sci-fi a doufam že se všichni marodi dají do kupy

                    • Re: Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

                      kjandourek (admin)     před 8 lety 20.03.2017 15:36 |  
                      0 1

                      Ideál: Pavlenka - Frydrych, Lüftner, Deli, Flo - Tecl, Hušbauer, Ngadeui, Barák, Zmrhal - Škoda...

                      Pokud se nedá dohromady Per Egil, dal bych místo něj Bílka... Horší by bylo, kdyby nebyl fit ani Frydrych... To by asi musel na beka Mingazov...

          • Re: Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

            Robinator     před 8 lety 20.03.2017 14:41 |  
            1 0

            jojo to určitě souhlasím..já měl v hlavě, že hrál na AP na kraji, jestli ne, tak je to samozřejmě risk a blbost ho tam davat na derby..

  7. Re: Juniorka: Slavia - Liberec 0:1

    Robinator     před 8 lety 20.03.2017 15:54 |  
    0 0

    ještě bych dodal,..naštěstí jsme si to odbyli teď, další takovýhle zápas blbec nemůže snad přijít..lepší v současný fázi soutěže, než třeba poslední kolo, kdy může jít o vše