Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

Komentáře (136)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

    • Re: Statistické okénko - 19. kolo

      Borris     před 8 lety 10.03.2017 12:44 |  
      0 0

      Aha tak nic

      • Re: Statistické okénko - 19. kolo

        Borris     před 8 lety 10.03.2017 12:45 |  
        0 0

        To kdybych věděl že to Lidovky hned ten samý den zveřejní i na webu, tak je ani nekupuju.

        • Re: Statistické okénko - 19. kolo

          Obr     před 8 lety 10.03.2017 12:55 |  
          4 0

          Pred chvili sem si je taky koupil, přelouskal, vyfotil, chci to tady zverejnit a ........dvacka zbytecne v zádeli :)

      • Re: Statistické okénko - 19. kolo

        Jachym     před 8 lety 10.03.2017 12:50 |  
        2 0

        Neboj, já jsem si to nejprve přečetl od tebe a až pak si tady všiml toho odkazu:-) Takže námaha nebyla zbytečná. Díky. Jinak zajímavý rozhovor, ale to mě u Jardy Šilhavého nepřekvapuje. Hezky se to čte, hezky se na to na stadiónu dívá, tak hlavně, ať to co nejdéle vydrží.

        • Re: Statistické okénko - 19. kolo

          Borris     před 8 lety 10.03.2017 12:58 |  
          0 0

          Tak aspoň někomu jsem posloužil, to jsem rád ☺ ale fakt vědět, že to hned takhle zveřejní na webu, tak to nekupuju. Ale rozhovor fakt zajímavý to je pravda. A taky potěšující, vše zdá se funguje jak má.

          • Re: Statistické okénko - 19. kolo

            afro     před 8 lety 10.03.2017 13:19 |  
            5 0

            Jdu si to přečíst od tebe, i když bych si to mohl přečíst na webu lidovek. :-)))

            • Re: Statistické okénko - 19. kolo

              Borris     před 8 lety 10.03.2017 13:46 |  
              0 0

              Tyyy jo to je solidarita☺

              • Re: Statistické okénko - 19. kolo

                Maeden (přítel SN)     před 8 lety 10.03.2017 23:42 |  
                1 0

                U mě to byla jen neochota přispět Anofert Pressu byť jen jediným klikancem. :)
                Díky.

          • Re: Statistické okénko - 19. kolo

            knawi     před 8 lety 10.03.2017 13:36 |  
            1 3

            Takové neštěstí to snad není, LN nejsou Rudé Právo.

  1. Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

    Robinator     před 8 lety 10.03.2017 13:07 |  
    0 1

    škoda, že nevím, jaké top hráče má na mysli :)

    • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

      afro     před 8 lety 10.03.2017 13:31 |  
      2 0

      Doufám, že nemyslí toho simulanta Suáreze, to bych byl naštvanej... :-)

      • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

        Borris     před 8 lety 10.03.2017 13:48 |  
        0 0

        Souhlas☺

      • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

        malan (přítel SN)     před 8 lety 10.03.2017 13:50 |  
        0 0

        Jestli tedy máme řádně nabitou prkenici a chceme tu mít ty nejlepší, tak bych prosil o Bernarda Silvu z AS Monaco. Předem děkuji pane Tvrdíku:)

        • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

          Robinator     před 8 lety 10.03.2017 13:55 |  
          1 0

          ja bych teda taky zustal u AS Monaco a přál bych si Kyliana Mbappého :)

          • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

            Borgetti     před 8 lety 10.03.2017 15:15 |  
            0 0

            Výborně. A co John Terry? Je mu sice už 36 let, končí mu smlouva, ale na naší ligu by to byla megahvězda :-)

            • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

              belmis (přítel SN)     před 8 lety 10.03.2017 16:10 |  
              0 0

              Jenže my potřebujeme na poháry někoho lepšího :-)

              • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                Borgetti     před 8 lety 10.03.2017 16:47 |  
                0 0

                :D Terry by ale rozvrátil kabinu, když by sváděl ženy hráčů :-)

          • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

            Sracken     před 8 lety 11.03.2017 10:32 |  
            0 0

            Já klidně taky. Zajímavé je, že u nás je hráč v 24 letech talent, tady je 18 letý kluk stavebním kamanem sestavy.

        • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

          afro     před 8 lety 10.03.2017 14:09 |  
          0 0

          Přidávám se s poděkováním. Já se teda primárně zajímám o Kapr ligu, takže jsem ho viděl poprvé v zápase s Manchester City a doslova mě uchvátil. Jardo, jsi tu?

          • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

            malan (přítel SN)     před 8 lety 10.03.2017 16:10 |  
            0 0

            Jen kapr ligu? To musíš mít slušnou spotřebu očních kapek. Takhle se kurvit zdraví...

            • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

              afro     před 8 lety 10.03.2017 20:26 |  
              0 0

              Ale tak zase evropský poháry s Čapounem si většinou ujít nenechám, ale třeba zápasy v rámci zahraničních lig nesleduju. Jednak máme doma jen ČT sport, jednak jenom jednu bednu a už takhle jsem v rodině považovanej za fotbalovýho maniaka...
              Jinak máš pravdu, brejle mě neminuly...

                • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                  afro     před 8 lety 11.03.2017 21:13 |  
                  0 0

                  Zrovna jsem si říkal, že po deseti letech by si to tu přechodovou lištu v předsíňce zasloužilo... tak zase nic, no... :-) Ale vážně, tenhle web jsem neznal. Občas stream na venkovní zápasy využívám, třeba na naše "milované" Brno (čest letošní výjimce), ale čerpal jsem jinde. Co Trojský koně, nemáš přehled?

                  • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                    malan (přítel SN)     před 8 lety 11.03.2017 21:30 |  
                    1 0

                    Trojský koně? Takže, Hušbauer, Bílek, Deli...

                    • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                      afro     před 8 lety 11.03.2017 21:37 |  
                      0 0

                      :-) Deli řvát po podzimním vítězném derby v Mordoru "Smrt Sparta". Není to polehčující okolnost?

                      • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                        malan (přítel SN)     před 8 lety 11.03.2017 21:53 |  
                        0 2

                        Jo? Vždyť ani nepřišli s MNN k sektoru aby poděkovali. Prý kvůli solidárnosti s nějakym Coštětem v tom rudym hadru. Takže žádná polehčující okolnost!:)

                        • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                          Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 11.03.2017 21:54 |  
                          0 0

                          A nedošlo náhodou jen k nedorozumění? Se podívej co se ještě předtím dělo...

                          • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                            malan (přítel SN)     před 8 lety 11.03.2017 22:13 |  
                            0 0

                            Nemám sílu to hledat, mohl by ses tedy podělit a uvést to na pravou míru?

                            • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                              Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 11.03.2017 22:29 |  
                              0 1

                              Po utkání vběhli fanoušci sparty na trávník a všichni hráči se šli schovat do útrob stadiónu. Deli ani Ngadeu nepočítali s tím, že se budou ještě vracet zpátky na hřiště a tak došlo k nedorozumění. Všichni víme, že ti dva jsou spolu největší kamarádi, proto vlastně ani jeden nedorazil.
                              Myslím, že se i něco podobného stalo tuto sezónu, ale doma. Taky byli ti dva odstrčení, ne že by nepřišli na děkovačku, ale než pochopili co se děje, tak byli několik metrů od centra dění.

                              • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                                malan (přítel SN)     před 8 lety 11.03.2017 22:51 |  
                                0 0

                                Dovoluji si oponovat tvému názoru a to videem. V 16.45 přicházejí hráči poděkovat fanouškům. A to už je situace po vniknutí rudé lůzy na hřiště a jejího navrácení zpět do kotců. Většina týmu přichází poděkovat a v záběrech jsou vidět Deli s MNN jak se o něčem domlouvají a nejeví velkou ochotu spolu s fanoušky oslavit vítězství, načež odcházejí do útrob stadionu. Takže řekl bych, že se pleteš.
                                https://www.youtube.com/watch?v=rTg1KGWhv5U

                                • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                                  Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 11.03.2017 23:10 |  
                                  0 0

                                  Jdou poděkovat hráčům... Deli s Ngadeuem jsou u pomezní čáry, kde řeší nějaké záležitosti se security (17:30), (17:35) jsou vyhánění security i ostatní hráči Slavie. (17:50) Hráči Slavie se vrací a Deli s Ngadeu jsou v ten čas u střídaček, otočení zády k fanouškům Slavie a odcházejí směrem do útrob stadiónu.
                                  Souhlasím (a uznávám) s tím (i video to nakonec potvrdilo), že jak Deli tak Ngadeu po vniknutí sparťanů se na trávník dostali, ale s tím co teď píšu můžeš oponovat těžko.

                                  • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                                    malan (přítel SN)     před 8 lety 11.03.2017 23:37 |  
                                    0 0

                                    Hmm, myslel jsem, že mluví k sobě, ale teď to vypadá, že je to tak jak říkáš. Obzvlášť ten vyžranej modro oranžovej sekuriťák byl až přespříliš aktivní vůči našim hráčům. No tak snad to tak bylo.

                        • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                          afro     před 8 lety 11.03.2017 22:11 |  
                          0 0

                          Jo, už si vybavuju, ale třeba je něco na komentáři Radek097...

    • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

      bongor     před 8 lety 11.03.2017 08:14 |  
      0 0

      Já myslím,že myslí Váchu,Sivoka a Sáčka

      • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

        Robinator     před 8 lety 11.03.2017 12:06 |  
        0 1

        Sáčka bych klidně přetáhl :))

  2. Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

    Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 10.03.2017 13:26 |  
    3 1

    Nevím, ale van Buren ani v přípravě moc šancí (odehraných minut) nedostal a pár gólů vstřelil, i když ne vždy hrál z pozice středního útočníka, ale spíš krajního záložníka.
    V lize neodehrál na podzim v součtu ani jeden celý zápas, ale gólový není. Přitom dle Šilhavého na tréninku vše odmaká, tak co víc má dělat, aby dostal na hřišti prostor. Nepřijde mi, že by Tecl měl být ten, který posune van Burena na pozici čtvrtého útočníka.

    • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

      JS (přítel SN)     před 8 lety 10.03.2017 15:41 |  
      4 3

      Mně se hlavně líbí, že ho Šilhavý kritizuje za produktivitu, když MvB hraje vždycky tak posledních 5 minut...

      • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

        Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 10.03.2017 16:08 |  
        1 1

        V přípravě byl stejně ''neproduktivní'' jako Škoda, ale v lize dostane prostor Tecl.

  3. Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

    VanDel     před 8 lety 10.03.2017 13:41 |  
    9 4

    No tak pokud van Buren teď nedostává příležitost na hřišti kvůli slabé produktivitě, tak teda nechápu, z jakého důvodu místo něj dostává šance Tecl ?? V letošní sezoně má průměr 1 gól za 170 minut a v loňské sezoně potřeboval na 1 gol dokonce 256 minut......No nic no, snad i přes tu nepřízeň osudu to Micka neotráví, on vydrží a nakonec se na to hřiště bude dostávat víc. I když ono to vlastně může být jenom víc, míň už to být nemůže :((

    • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

      japhy     před 8 lety 10.03.2017 13:58 |  
      2 0

      Taky jsem takto uvažoval. V ostrých zápasech ho o své produktivitě nemohl přesvědčit ani jeden, takže zbývá trénink. Teclovi to tam třeba padá alespoň na něm.

      • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

        VanDel     před 8 lety 10.03.2017 14:13 |  
        1 2

        Tak tréninkovou morálku a celkové fungování na něm u van Burena Šilhavý chválí, tak v tom to asi nebude. Já na to svůj názor mám, ale nebudu ho tady radši opět zmiňovat, byla by z toho asi zase trochu divočejší diskuze :)

        • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

          afro     před 8 lety 10.03.2017 15:03 |  
          2 0

          Tecl je oblíbenec JŠVCD z Jablonce, tak má lepší výchozí pozici pro nasazování, no. Chtěl jsi tohle slyšet, že jo? :-)))

          • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

            kjandourek (admin)     před 8 lety 10.03.2017 15:08 |  
            4 0

            To je přece normální, že trenér věří hráči, kterého zná... Až bude Jarda Šilhavý trénovat Real Madrid... tak taky bude stavět Honzu Sýkoru víc, než Ronalda :-)

            • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

              afro     před 8 lety 10.03.2017 15:13 |  
              4 0

              Já s tím nemám problém, ale Van Burena je mi trošku líto, to zase jo.

              • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                kjandourek (admin)     před 8 lety 10.03.2017 15:19 |  
                4 0

                A tak to mě taky, o tom žádná... Mám rád každého hráče, je mi na něm sympatické, že se pořád tváří pozitivně a taky jsem doufal, že hlavně proti slabším soupeřům bude hrát....

                Podobně jako kdysi kdy do zápasu šla dvojice T.Došek - Vachoušek a v průběhu hry je střídali Kuka a Adauto... případně jsme přecházeli na hru se třemi útočníky...

                Ale zase na druhou stranu máme trenéra, pod nímž jsme ještě neprohráli, teď máme šest výher v řadě ... tak z toho přece musí být jasné, že ten člověk to dělá dobře!... I když se třeba může stát, že se někomu nedostane tolik pozornosti, kolik by si možná zasloužil...

                Jednotlivé hráče mám rád, někoho víc, někoho míň, ale nejvíc miluju Slavii jako celek....

              • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                bongor     před 8 lety 11.03.2017 08:19 |  
                0 1

                Podle mě ještě příležitostí dostane dost.Líto mi ho není,protože je ve Slavii a to samo o sobě znamená hodně velkou poctu.

          • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

            VanDel     před 8 lety 10.03.2017 15:19 |  
            0 1

            Ty mě máš přečtenýho :)

            • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

              afro     před 8 lety 10.03.2017 15:33 |  
              0 0

              Empatie, moje druhý jméno.

    • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

      Obr     před 8 lety 10.03.2017 14:08 |  
      3 0

      Tak trener to asi hodnoti taky podle treninku, ne? ;-)

      • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

        VanDel     před 8 lety 10.03.2017 14:15 |  
        0 2

        jak jsem odpověděl kolegovy, v tom to nebude. Viz.Šilhavýho odpověď: "Na druhou stranu ho ale musím pochválit, na tréninku pracuje hodně, a když jde na hřiště, odmaká to a vždy tam něco přinese."

        • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

          kjandourek (admin)     před 8 lety 10.03.2017 14:36 |  
          8 0

          Pracovat na sobě a být produktivní to jsou přece dvě různé věci...

          No tak na tréninku maká, ale holt v koncovce není produktivní ...

          • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

            VanDel     před 8 lety 10.03.2017 14:45 |  
            0 2

            šmarjá, zase ty ? :) Ne nic ve zlým :). A Tecl produktivní je ? V zápasech rozhodně ne a jestli dá za trénink 20 golů je možná pěkný, ale ty nám body do tabulky nepřinesou.

            • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

              japhy     před 8 lety 10.03.2017 14:52 |  
              3 1

              Třeba to bude úplně jinak, ale pracovat můžeme jen s tím, co se dostane ven. Máš tu 2 útočníky, kteří se v zápasech neprosazují. Na tréninku makají stejně. Do zápasů naskakuje jen jeden. Druhý má nízkou efektivitu v zakončení. Konec. Z toho já jsem si dovodil, že Mick se netrefuje ani v tom tréniku, tudíž logicky jako žolík nastoupí Tecl.
              Jakkoliv bych rád toho Micka viděl zase v zápase.

              • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                VanDel     před 8 lety 10.03.2017 15:02 |  
                1 3

                A což takhle je zkusit při tom střídání ob zápas prostřídat ? Jednou jde jako první střídající ten a druhý zápas ten druhý ?

                • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                  japhy     před 8 lety 10.03.2017 15:16 |  
                  2 0

                  Koukám, že jednou ty otevřené dveře vážně prokopneš :))
                  Já už ti k tomu moc neřeknu, podobné otázky musíš poslat JŠ.

                  • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                    VanDel     před 8 lety 10.03.2017 15:23 |  
                    1 2

                    O prokopnuté dveře nejde. Já jsem samozřejmě za Šilhavýho nesmírně rád. To jak jsme se pod ním rozjeli je neskutečný. A tohle jeho opomíjení van Burena je vlastně jediná výtka, kterou proti němu mám. Jednoho mýho favorita-Ščuka jsem už celkem přenesl přes srdce, ale ten van Buren mě fakt hlodá pořád.

        • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

          Obr     před 8 lety 10.03.2017 14:37 |  
          0 0

          To ale neznamena, ze je na treninku produktivni.

          • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

            VanDel     před 8 lety 10.03.2017 14:46 |  
            1 3

            A goly na tréninku nám přínáší body do tabulky ? Prostě na tréninku i podle trenéra maká výborně, takže si šanci zaslouží i v zápase.

            • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

              Obr     před 8 lety 10.03.2017 14:52 |  
              0 0

              Ja jenom reaguju na tvuj koment. Ja bych ho taky rad videl v zapase.

              • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                VanDel     před 8 lety 10.03.2017 14:55 |  
                0 1

                V pořádku, já to tak beru.

            • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

              kjandourek (admin)     před 8 lety 10.03.2017 14:55 |  
              4 2

              ????

              A makání na tréninku nám nějaké body zajistí?

              Pokud mám k dipozici útočníka, který mi na tréninku z deseti centrů sedm uklidí do branky, tak ho do zápasu postavím rozhodně častěji, než toho, kdo se ze stejné pozice pozice trefí dvakrát, třikrát.... i kdyby ten druhý makal jak blázen...

              Toho druhého budu chválit, jak na tréninku maká.... a dodám, že musí zlepšit produktivitu ....

              Mick už mohl pár gólů nastřílet - minimálně to sólo pro Bolce se dalo dotáhnout... ve stejném zápase nedokázal dotlačit míč do branky z malého vápna, musel to z další dorážky zvládnout Zmrhal...

              Co jsem zavnímal, tak dává krásné góly proti výrazně slabším soupeřům, kdy chladnokrevně obejde brankáře (Chrudim, Litoměřicko, Vyšehrad)... ale třeba proti Vyšehradu se krátce po svém gólu opět probil až před brankáře, ale zbrkle pálil vedle ...

              A jestli je na tréninku patrné, že na gól potřebuje deset šancí, je logické, že přes veškerou snahu dostává více prostoru frajer, co těch šancí potřebuje polovinu...

              • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                VanDel     před 8 lety 10.03.2017 15:00 |  
                1 4

                Tou poslední větou doufám nemyslíš Tecla ? Pokud ano, tak si sám popíráš tu tvojí teorii. A pokud bys tím opravdu myslel Tecla, tak ti zopakuju jeho statistiky. V letošní sezoně 1 gól za 170 minut a v loňské 1 gol za 256 minut. Tohle je hráč, který je produktivní ?? A když si jen tak letmo vybavim jeho spálené tutovky teď na jaře, tak ten nájezd co nedal v Příbrami by takhle dokázal zazdít málokdo a to přečíslení na konci zápasu s Plzní, kdy jsme šli 3 na 2 a on to zadrbal tak, že si nakonec ten míč sám ukopl, to bylo taky celkem tragikomické.

                • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                  kjandourek (admin)     před 8 lety 10.03.2017 15:06 |  
                  7 1

                  A viděl jsi třeba kolik šancí zadrbal Mick proti Litoměřicku? měl jsem v tipovačce, že dá gól, takže jsem trnul do poslední minuty - to byly snad tři samostatné nájezdy napálené do třetiligového brankáře... za rozhodnutého stavu...

                  A taky jsem viděl, jak Tecl dal dva góly Neapoli a jeden Manchesteru City...

                  A když si budeme opakovat statistiky, víš kolik minut na gól potřebuje Milan Škoda? letos 133, loni 154 - to se těm strašným 170 docela blíží a přitom by nikdo z nás rozhodně neřekl, že je Milan neproduktivní, ne?

                  • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                    VanDel     před 8 lety 10.03.2017 15:15 |  
                    1 7

                    Dobrý no. Hele, takový Baroš byl nejlepší střelec EURA 2004, vyhrál LM a střílel góly v Premier league, co takhle zkusit vzít jeho ?.....Úspěchy z minulosti jsou hezký, ale teď si za ně u toho hráče nic nekoupíme. Hlavní je snad to, jak je na tom ten hráč teď a ne jak hrál před XX lety a že tenkrát dával góly slavným týmům. A ano, máš pravdu, Škoda ten průměr také nemá nijak slavný, ale ze Škody snad nikdo nedělá nějakého super střelce. To je útočník, který se až donedávna bil vepředu téměř sám a dost gólu si i sám vypracoval. V tom jsou jeho hlavní kvality. A Tecl prostě momentálně mimo toho, že má tu produktivitu dost na štíru, tak ani v té kombinaci to není vůbec nijak slavné.

                    • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                      kjandourek (admin)     před 8 lety 10.03.2017 15:29 |  
                      5 1

                      A nebo bychom mohli dát smlouvu starýmu Ronaldovi, ten byl nejlepším střelcem MS 2002, jestli se nepletu.....

                      To je ale blbost, co?

                      Teclovi je 26 let, na to, kolik mu je už má v životopise docela zajímavý zářezy a ještě se pár let může zlepšovat...

                      Baroš už lepší nebude, ale šestadvacetiletýmu Barošovi bych smlouvu klidně dal - i když uznávám, že v té době už jeho kariéra začala uvadat (v roce 2007 šel z Liverpoolu do Lyonu)....

                      Takže abych to shrnul Škoda není super střelec, Tecl už vůbec ne.... Ale Mick van Buren maká na tréninku, ten tím pádem super střelcem je?

                      • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                        VanDel     před 8 lety 10.03.2017 15:41 |  
                        4 4

                        Nikdo přeci netvrdí, že je van Buren super střelec. Ale prostě všichni jsme na podzim viděli, jak dokázal rozvířit hru i když přišel na hřiště třeba jenom na pár minut. A pokud potom slyšíme a čteme, že trenér ho chválí za jeho vynikající přístup k tréninku, že na nich maká výborně, tak je prostě otázka na snadě: Proč mu teda nedá šanci v zápase ? Pokud by řekl, že na tréninku to není ono, má laxní přístup, tak nikdo neřekne ani popel. Ale tahle rovnice, kdy na jednu stranu chválí, ale na druhé straně mu šanci nedá, je nelogická.

                        • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                          Tulák     před 8 lety 10.03.2017 15:46 |  
                          5 0

                          Ke snaze a přístupu je třeba taky přidat kvalitu. Jinak by tady byl každej druhej jako Messi :)
                          Nevidim na tom nic nelogickýho.. Je dobrej, snaží se, ale na hřiště se dostane, až se zlepší..
                          Navíc nechápu logiku těhlech úvah a povzdechů.. Jsme první, aspiranti na titul, ale pořád se tu musí nadávat, že nehraje něčí oblíbenec.. Za koho by měl jít? Škoda je o parník nejlepší, navíc má přínos pro tým i mentálně. A Muris dal spousty gólů, navíc když střídá, taky lítá jak poďas..

                          • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                            kjandourek (admin)     před 8 lety 10.03.2017 16:03 |  
                            4 1

                            No dobře no - já to tak nějak okecávám, pomáhám si statistikami a ty to klidně řekneš jak to je na plnou tu.... ústa ;-)

                            palec nahoru :-)

                        • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                          kjandourek (admin)     před 8 lety 10.03.2017 16:01 |  
                          4 2

                          Rozvířit a oživit hru je jedna věc a být platným útočníkem druhá...

                          Znovu zopakuji, že Mick na gól třetiligovému Litoměřicku potřeboval tři čtyři samostatné nájezdy na gólmana, stejně tak proti Vyšehradu zahodil moment, kdy se ocitl sám před gólmanem ukvapenou střelou vedle...
                          Oproti tomu Teclův gól proti Liberci někdy v listopadu, kdy vyléčil vleklejší problém s kotníkem, to byla ukázka střelecké pohotovosti.... a když jsme u toho, mě se líbilo i jeho řešení nájezdu v Příbrami - jak si dvojím naznačením posadil na zadek obránce.... pak mu to holt vytáhl gólman (zavnímal jsi, že z toho byl roh, ne?)... ale to beru jako vynikající zákrok brankáře, ne chybu útočníka...

                          Připomenu ještě jednu věc: DUmla k příchodu Micka jednou někde poznamenal, že byl asi až desátým osloveným útočníkem, kterého nám vytipoval ten vyhledávací SW jako náhradu za Milana Škodu... našli jsme ve světě devět lepších, ale nechtělo se jim k nám...
                          Teď to sice vypadá, že Tecl je přímým konkurentem van Burena, ale ve skutečnosti spolu soupeří Tecl a Mešanovič o jeden flíček a van Buren má holt smůlu, že Milan neodešel...

                        • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                          Boss82     před 8 lety 10.03.2017 18:02 |  
                          5 2

                          Ty vole Ty si s timhle fakt nemocnej!!! Přesně na tohle téma jsme tu spolu vedli neskutečně rozsáhlou diskuzi asi před 14 dny. Naprosto všechny argumenty jsem Ti totálně rozstřelil a Ty to tu vytáhneš znova a znova tu budeš vířit tuhle úplně bezpředmětnou diskuzi?

                          Tecl je hráč, jehož fotbalový životopis je na 26 let úctyhodný, hrál ve Viktorii Plzeň v době její největší slávy, má na kontě 38 ligových branek, dával góly v Lize mistrů a v Evropské lize, má 2 mistrovské tituly, tento podzim byl jednoznačně nejlepším hráčem Jablonce a je 10. hráčem v lize v počtu bodů na zápas. Tak tu laskavě přestaň neustále snižovat jeho kvality, už si s tím úplně trapnej.

                          Neříkám, že M. van Buren je špatný hráč. Ale v porovnání s Teclem toho dokázal mnohem méně (a je jen o 2 roky mladší) a v tomto nemám nejmenší důvod nevěřit J. Šilhavému, který oba denně vidí na tréninku, že ví, co dělá, když jako střídajícího hráče upřednostňuje S. Tecla.

                          • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                            JaymzBond     před 8 lety 10.03.2017 18:39 |  
                            1 0

                            Já bych ještě dodal, že v Jablonci hrál Standa Tecl většinou na křídle a jeho hlavní úkol tedy byl spíše góly připravovat, než je sám střílet.

                            • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                              Boss82     před 8 lety 10.03.2017 19:52 |  
                              1 0

                              Pravda! A chtěl jsem to také ve svém příspěvku zmínit, ale bohužel jsem na to pak zapomněl. Díky za připomenutí.

                          • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                            VanDel     před 8 lety 11.03.2017 11:58 |  
                            1 4

                            Koukam že se poctivě držíš hesla "Když mě nepochvalí nikdo cizí, tak se musim pochvalit sám". Kdes me prostě ty kdy totalně rozstřelil argumenty ty šašoure ? Já jsem tu uvedl zcela jasně nespochybnitelné argumenty Teclovo slabé efektivity, ale to ty, kjandourek a další radši vymažete, nereagujete na to a furt tu melete blaboly o tom, jaký je Tecl šůtér. Dropt naprosto suverene uvede van Burenovo zasluhy a zase radsi nic. Jenom to obracite do ztracena a stale vytahujete dokola ty same pohadky. A vrcholem je vytahovani X let starych golu, ktere Tecl dal za Plzen. Tyhle jeho stare goly nam ted ve Slavii opravdu hodne pomuzou, to opravdu jo, toho se drzte.

                            • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                              Boss82     před 8 lety 11.03.2017 17:36 |  
                              0 1

                              Teď už meleš úplně z cesty, takže nemá smysl nějak obsáhle reagovat. Urážky by Ti ještě šly, ale vyplodit nějaký smysluplný argument, to už ne, šašoure.

                              • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                                VanDel     před 8 lety 11.03.2017 18:00 |  
                                0 2

                                Presne statisticke udaje jsou pro tebe nesmysl ? No uprimne, u tebe se tomu vubec nedivim. A ohledne tech urazek-podivej se nejdriv, jak jsi zacal ty ten svuj prispevek ty "moralni inteligente".

                                • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                                  kjandourek (admin)     před 8 lety 11.03.2017 19:21 |  
                                  2 0

                                  Statistika nuda je ....

                                  A podíval ses, kolik minut na jednu branku potřebuje Mick? Loni to bylo 215... A to byl nejlepším střelcem mužstva.. ovšem se šesti góly....

                                  takže "nezpochybnitelně statisticky" je Teclových 170 celkem v pohodě... dále se můžeme nezpochybnitelně statisticky pobavit o tom, že tým s Mickem v sestavě ve finále sestoupil... Zatímco Tecl má opět nezpochybnitelně statisticky na kontě dva tituly a něco odehráno v LM i EL...

                                  je celkem logické, že s těmito zkušenostmi dostává přednost ...

                                  • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                                    VanDel     před 8 lety 11.03.2017 19:36 |  
                                    0 4

                                    Tak v ramci objektivity je ale treba zminit, v jakych tymech ty statistiky meli. Ono je samozrejme tezsi davat goly v tymu bojujicim o zachranu (Mick) a v tymu hrajicim s ambicemi na evropske pohary (Tecl). A nezkousej prosimte naznacovat neco v tom smyslu, ze ten Mickuv tym hral o zachranu kvuli jeho slabsi strelecke efektivite, to uz by byl asi absolutni vrchol vseho. Naopak s prihlednutim na tu horsi kvalitu tymu, je ten Mickuv prumer celkem slusny.

                                    • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                                      kjandourek (admin)     před 8 lety 11.03.2017 20:39 |  
                                      3 0

                                      Aha... Takže najednou statistiky nejsou nezpochybnitelné, je potřeba je vidět v souvislostech?

                                      Mickův tým v sezóně 14/15 skončil 8.(MvB 6 branek); v sezóně 13/14 5. (Mick 7 branek)

                                      Jablonec s Teclem skončil loni na 7.místě, Tecl 7 branek...

                                      je to opravdu o tom, že jeden hrál v týmu s ambicemi na pohár a druhý o záchranu?

                                      Pravda - Dánská liga má jenom 12 účastníků, takže osmé místo je skoro sestup... Ovšem zase na druhou stranu podle evropských pohárů, respektive tedy koeficientů má naše liga vyšší kvalitu, než Dánská.... (my na jedenáctém místě, Dánsko na osmnáctém) ... takže by zase mělo být těžší dávat góly u nás....

                                      Statistika je fajn, ale těžko tvrdit že jenom poukázáním na ní něco prokážeš nezpochybnitelně...

                                      Nebo pořád myslíš, že jsi "nezpochybnitelně" prokázal, že Teclova produktivita je slabší, než Mickova?

                                      • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                                        Boss82     před 8 lety 12.03.2017 13:59 |  
                                        0 0

                                        Velmi pěkně vyargumentováno, palec nahoru! Já už na něj nemám nervy, podobnou diskuzi jsme tu vedli před 14 dny a nikam to nevedlo. Teď už s tím snad dá pokoj.

                                        • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                                          VanDel     před 8 lety 12.03.2017 21:21 |  
                                          1 2

                                          Ty woe, tys tam tomu kjandourkovi zalezl tak hluboko, že ti nejsou vidět ani holínky...

                                      • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                                        VanDel     před 8 lety 12.03.2017 21:20 |  
                                        0 1

                                        Já jsem ale nechtěl prokázat že Teclova produktivita je slabší než van Burenova. Já od začátku hlavně argumentuju tím, že Tecl není nijak extra produktviní útočník, jakého z něj tady děláte vy. Dřív býval, ale v posledních 2-3 sezonach je to slabota, to prostě fakt je.
                                        A o tom, že rozhodně není stejné dávat góly v různě kvalitních týmech se snad bavit nemusíme, to snad musí uznat každý.
                                        A co se týče srovnání kvality lig dle evr.koeficientů. Za poslední tři sezony (včetně letošní) získaly dánské kluby víc bodů než my. Sice těsně, ale získaly. To jen tak mimochodem.

        • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

          bongor     před 8 lety 11.03.2017 08:21 |  
          0 1

          No jo,on asi nosí na hřiště flašku,určitě plnou.

    • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

      dropt     před 8 lety 10.03.2017 16:09 |  
      7 7

      Šilhavý potvrdil to, o čem se dlouhodobě spekuluje, že van Buren nehraje, protože je nejhorší zakončovatel (na tréninku). On zkrátka není takový zabiják jako Škoda a Mešanovič, resp. Tecl. To je fakt a já s tím souhlasím.

      Nicméně se domnívám, že si mnozí fanoušci i trenéři kladou nesprávnou otázku. Je důležitější osobní produktivita nebo týmová produktivita? Je schopnost zakončit u útočníka jediným důležitým atributem (nemluvě o tom, že van Buren stejně jako Tecl může nastoupit i z kraje zálohy)? A vážně potřebujeme mít na hřišti 11 skvělých střelců?

      V útočné fázi vyhrává v dnešním fotbale pestrost a kreativita. Ke gólu je zapotřebí nejprve gólová šance nebo střela a k tomu, aby šance a střely byly potřebujete hráče, co je vytvářejí. Nejde jen o nahravače a kreativní středopolaře, ale i o hráče, kteří vytváří vzruch v soupeřově zadních řadách jako např. Mešanovič. Nejdůležitější však je týmová součinnost. Mnohem snáz se brání 10 fotbalistů, kteří si drží své posty, pohybují se po hřišti rutinně a z pohledu obránce jsou snadno čitelní a mnohem hůře se brání tým, který hyří pohybem, hráči si neustále sbíhají do "cizích" prostor a jejichž lajny (obrana, záloha, útok) se neustále přirozeně prolínají. Druhá varianta totiž přirozeně vytváří více chyb v obraně soupeře, jelikož je náročnější na sledování a předávání si hráčů, zachytávání náběhů a průnikových přihrávek.

      Důvod, proč by van Buren měl hrát není v jeho schopnosti zakončení. Skutečnými důvody jsou jeho přínos pro hru, jeho pohyb, správná poziční hra a skvělý výběr místa při nabídce spoluhráčům, schopnost vytvořit na hřišti lokální přečíslení a výhodu pro spoluhráče či jeho zrychlení a průniky skrz bránící hráče, kterými dává našim útokům větší různorodost a tím pádem jsou pro soupeře nebezpečnější (typickým příkladem byla Plzeň, které když eliminujete hru po křídlech a standardní situace, tak se stává poměrně neškodnou, což v jiné rovině částečně platí i u nás při hře na Škodu).

      Van Burenova přítomnost na hřišti vede k šancím, střelám a gólům (při jeho příchodu jsem dělal statistiku, že má prsty v gólu každých cca 100 minut, ve Slavii by ta bilance z přípravných i soutěžních zápasů A-týmu a Juniorky byla ještě lepší) a je jedno, kdo je dá. Ať to za něj klidně opakovaně doklepává Měšanovič (jako 2x v přípravě) nebo Zmrhal (jako s Boleslaví), hlavně když budeme vyhrávat a bude se na ten fotbal dobře dívat. A mně se fotbal vždycky líbil víc s ním, než bez něj.

      • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

        kjandourek (admin)     před 8 lety 10.03.2017 16:25 |  
        7 4

        Nemohu souhlasit s několika věcmi:

        1.kdo tvrdí, že máme mít na hřišti 11 střelců? A nebo že je tam dokonce máme? Ovšem útočník by měl být především střelec... Na připravování šancí tu jsou záložníci... Pokud Mick van Buren není střelec a měl by šance připravovat, musí se prát o místo se záložníky a být tedy lepší, než oni... A já tedy nemám dojem, že by byl lepší než Sýkora, Zmrhal a tak podobně....

        2. Van Burenova přítomnost vede k šancím střelám a gólům? Jako mě je sympatický, ale nepřijde mi, že by jeho přítomnost vedla k většímu množství šancí, než přítomnost ostatních útočníků... vyslovenou nahrávku na gól si teď nevybavuji... a přijde mi příliš odvážné posílat do útoku hráče s charakteristickou, že sice gól nedá, ani ho nevypracuje, ale díky jeho pohybu si ty šance vypracují jiní...

        • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

          dropt     před 8 lety 10.03.2017 17:29 |  
          8 7

          ad 1) Gól dokáže vstřelit Škoda, Mešanovič, Tecl, Zmrhal, Barák, Hušbauer i Sýkora (když se dostane před branku). Přijde ti to málo? Minimálně 4-5 z těhle hráčů je vždycky na hřišti (obránce vůbec nezahrnuji). A nemusí se prát o místo se záložníky. Ona naše záloha v rozestavení 4-4-2 by docela potřebovala, kdyby se jeden z útočníků zapojoval více i do mezihry, abychom byli schopní i proti silnějším týmům přejít do útoku po zemi a ne jen vzduchem.

          Neříkám, že je lepší. Je jiný. Jeho fotbal je jiný, neortodoxní a díky tomu zajímavý a účinný (méně čitelný). Domácí zápasy nám opakovaně ukazují, že máme problém se prosadit (výsledek 1:0 jsme uhráli již 4x a Bohemku jsme ani neporazili). Evidentně není tak těžké nás v té používané sestavě ubránit. Takže když už není kvůli výhrám tohle argument, ok, ať nehraje v základu, ale pořád může dostat šanci při střídání a ani tu nedostává.

          ad 2)
          Kdo říká, že ho nevypracuje?
          MOL Cup - 48 minut/2 góly + druhá asistence u gólu van Kessela a Železníka proti Litoměřicku (hrál významnou roli u všech 3 branek, které padly při jeho pobytu na hřišti)
          => 12 minut na vypracovaný gól

          Liga - 89 minut
          - průnik a příprava gólové šance na Dukle, kterou nepochopitelně zmařil Hušbauer
          - klíčová práce před brankou při gólu Zmrhala proti Boleslavi
          => 89 minut (resp. 45 minut) na vypracovaný gól/gólovou šanci pro spoluhráče (a to počítám i těch pár minut proti Plzni, Brnu či Jihlavě)

          Příprava A-tým - 653 minut
          - vytvořená penalta proti Rožumberoku (v létě), ze které padl náš jediný gól
          - asistence na gól Hrubého se Slovanem Bratislava
          - gól + asistence proti Liberci
          - gól a x šancí, ve kterých měl prsty - většina šla přes něj - proti Žižkovu (po jeho odchodu ze hřiště v 68. minutě už jsme směrem dopředu nic neuhráli)
          - asistence Mešanovičovi na gól proti Haikou Boying
          - Mešanovič dorazil jeho střelu proti Žižkovu
          - gól proti Ružomberoku (v zimě)
          - Mešanovič dorazil jeho střelu proti Suwonu
          - 2 góly proti Vyšehradu (ve druhé půli jsme hráli mnohem lépe než s "áčkovou" sestavou v prvním poločase)
          => necelých 60 minut na vypracovaný gól

          Máš pocit, že je to málo?

          • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

            kjandourek (admin)     před 8 lety 10.03.2017 21:13 |  
            6 4

            1.) Tomu moc nerozumím - gól snad dokáže vstřelit každý hráč naší základní sestavy - i Ngadeu, Frydrych, Flo, či Lüftner jich pár na kontě mají - i když ti poslední dva zatím ne za nás (snad jenom Deli a Pavlenka na to moc nejsou....) a přesto je nebereme jako střelce a nikdo si snad nemyslí, že máme v sestavě deset lidí, jejichž jedinou snahou je vstřelit gól a nikdo nebrání a nikdo nenahrává...
            v jejich případě je vstřelení gólu bráno jako nadstavba poté, co si splní své obranné a tvořivé povinnosti... Primárně se góly očekávají od hráčů stavěných do útoku - tedy od Škody, Mešanoviče, Tecla a právě van Burena

            2) Ano, mám pocit, že je to málo... Vypracoval jsi krásné promo, které dokážeš udělat pro každého oblíbeného hráče... Zastavím se u dvou věcí:

            Gól Zmrhala proti Boleslavi... To snad nemůžeš myslet vážně, že na něm měl zásadní podíl... ten gól vypracovali dlouhým pasem Bílek (tím si nejsem až tak jist, ale myslím, že to byl on) a hlavně Bořil, který se uvolnil na levé straně a centroval. Mick měl zakončit do odkryté branky a skutečnost, že nedokázal balón zvednout, ale trefil ležícího obránce ukazuje spíše na jeho nešikovnost... a následně na pohotovost Zmrhala, který dostatečně důsledně sledoval hru a našel si odražený míč...

            Proti Bolce bych spíše zmínil to sólo zakončené do brankáře...

            Takže dvě akce za celý podzim... Přijde ti to hodně?

            Litoměřicko a Vyšehrad - vážně to chceme brát jako měřítko? Uvědomme si, že Mick (který na tréninku pracuje dobře, tudíž má fyzičku naprosto v pořádku na ligové úrovni) nastupoval do druhé půle proti už výrazně vyšťavenému amatérskému soupeři.... Litoměřicko mohlo v soutěžním zápase střídat jenom tři hráče, Vyšehrad v přípravě mohl více, ale stejně nemá tolik vyrovnaných borců, jako my, takže střídal až v závěru a proto ta druhá (odpočatá) jedenáctka přehrávala soupeře výrazněji, než ta první, kdy frajerům ještě jakž takž zbývaly síly na bránění...
            V pohárovém zápase neproměnil snad tři nájezdy - moc dobře si to pamatuju, protože jsem měl v tipovačce, že dá gól a tak jsem na severu rostl a kroutil hlavou nad tím, jaký je to v koncovce nešika... (Vím, už jsem to psal níže)... nakonec jsem si opravdu oddychl, když mu brankář po hezkém naznačení v poslední minutě uhnul...

            V přípravě s Vyšehradem také neuvěřitelně zazdil tutovku...

            Mezi námi, s tímto přístupem by nejlepším útočníkem byl Železník - ten potřeboval na jeden gól jenom 29 minut ...

            • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

              Maeden (přítel SN)     před 8 lety 10.03.2017 23:24 |  
              6 0

              První odstavec jsem měl skoro stejný jako ty a i jinak souhlas, mažu to a nebudu plývat kyberprostorem :)
              Droptovi dávám za pravdu v tom, že Mick umí najít překvapivé řešení, operovat na malém prostoru trochu jiným stylem, než je u nás zvykem a těží z toho často spoluhráči. Já myslím, že ho brzo uvidíme na place a ukáže se.
              Jinak díky za vyargumentovanou diskusi, je vidět, že tradice Řečnického a literárního spolu Slavia je tu stále s námi :)
              A ten pas na Bořila dával Barák. Krása.

            • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

              dropt     před 8 lety 10.03.2017 23:39 |  
              3 3

              ad 1) Jestli tomu nerozumíš, tak se zkus zamyslet jaké sem za poslední rok přiváděli hráče a podívej se na jejich historické statistiky. Možná tě překvapí, že pokud jde o hráče do zálohy a útoku jsou to všechno brilantní střelci, kteří minimálně v jednom půlroce zářili (Železník, Mešanovič, Mihalík, van Kessel, Ščuk, Tecl, Hušbauer). K tomu Sýkora, který se nejvíc proslavil góly v EL a ranaři Barák se Zmrhalem, jenž mají také vysoce nadstandardní zakončení. Vážně je zapotřebí lpět na tom, že druhý útočník musí stejný jako oni? Nebylo by vhodnější kdyby je něčím doplňoval?

              ad 2) Nevšiml jsem si, že by odehrál celý podzim. Zdůvodňovat jeho neschopnost tím, že nedal gól v zápasech, ve kterých nehrál je fakt síla. Ty si zkrátka za každou cenu potřebuješ obhájit status quo a nemůžeš ani na vteřinu připustit, že těch 16 vypracovaných gólů asi nebyla náhoda (nepopírám, že spoustu dalších šancí ještě nedal, mimochodem, který z našich útočníků proměnil všechny - Mešanovič? Škoda? Tecl v závěru proti Příbrami?). V pořádku, když si v něm spokojený, zůstaň tam.

              • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                kjandourek (admin)     před 8 lety 10.03.2017 23:59 |  
                5 3

                Takže máš dojem, že přivádíme střelce, tudíž si můžeme dovolit luxus druhého útočníka, který je bude doplňovat tím, že góly dávat nebude? A nebude lepší, když budeme mít střelecky disponované všechny hráče?

                Podívej Jarda Šilhavý vede náš tým a dle výsledků ho vede setsakramentsky dobře... Nevidím jediný důvod pochybovat o jeho slovech...
                Můžeš tady házet čísly (opravdu 16? To mu počítáš i momenty, kdy držel v ruce play station...), můžeš diskutéry osočovat z nepravd, ale ukázaná platí vždycky na hřišti v soutěžním zápase...

                Je zvláštní, že k vyvráceným tvrzením se nevracíš... prostě Zmrhalův gól proti Boleslavi už najednou neexistuje - čekal bych buď: "Uznávám, to nebyl z jeho strany úplně zásadní podíl"... nebo pokus o vysvětlení, že jeho pohyb před brankou vlastně položil na zem čtyři obránce....
                Ale nic takového... prostě jedeme dál kočárem podél černých skal, zkusíme jinou situaci, ona se nějaká ujme... A budeš tu říkat něco o demagogii..

                • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                  dropt     před 8 lety 11.03.2017 08:28 |  
                  4 4

                  Ano a dokonce si nemyslím, že jde o nějaký luxus, protože s ním nebudeme slabší. Umíš přemýšlet i jinak než černobíle? Nevšiml jsem si, že by van Buren nedal ani jeden gól. Dovol mi, abych ti připomenul, že zde nedebatujeme o tom, že je van Buren náš nejlepší útočník nebo nejlepší kanonýr, ale pouze o tom, zda si zaslouží šanci tebe a další přesvědčit i v soutěžních zápasech proti týmům uznaných kvalit (v kolika takových nastoupil a zklamal?), takže naše výsledky do toho netahej, ty přece nikdo nerozporuje a právě kvůli nim, si myslím, že si tu šanci zaslouží.

                  Umíš počítat? Všech 16 jsem ti vyjmenoval...a je zajímavé, že zrovna ty píšeš o tom, že ukázaná platí. Ukázal ti to na hřišti i v soutěžních zápasech, ve kterých dostal příležitost (vážně ti to nemůže ukázat v zápasech, kdy ji nedostal) a tobě je to pořád málo.

                  Proč bych se měl vracet k něčemu, za čím si stojím? Každý gól je souhra všech okolností. Barák dal skvělý pas, Bořil to perfektně připravil, ale nebýt van Buren tam, kde byl a nebýt toho, že udržel obránce na rameni a nenechal ho odkopnout míč, Zmrhal by ten gól nikdy nedal, takže je to i jeho zásluha (i když to možná mohl proměnit už sám).

                  • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                    kjandourek (admin)     před 8 lety 11.03.2017 12:56 |  
                    4 1

                    Jak černobíle? Já myslím zásadně červenobíle ... a samozřejmě jako každý Tvůj oponent nerozumím psanému textu, o počítání ani nemluvě...

                    Mě Mick nemusí o ničem přesvědčovat... mě Jarda Šilhavý přesvědčil o tom, že svému řemeslu rozumí a tak musí přesvědčit jeho... Já vnímám, že na gól potřebuje více šancí, než jeho konkurenti... a Jarda to víceméně v tomto rozhovoru potvrdil...

                    Co se Zmrhalova gólu týče, já zase vidím, že kdyby tam Mick vůbec nebyl, tak by tam bez něj ani neběžel ten obránce a Zmrhal by ten gól stejně dal...

                    Podobně u šance na Dukle mu prostě Hušbauer nabíhal, nabíhal.... a ve finále už mu neměl kam uhnout... Takže se dá klidně říct, že Mick ten balón držel zbytečně dlouho...

                    • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                      dropt     před 8 lety 11.03.2017 13:02 |  
                      0 3

                      Aha :-D

              • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                Maeden (přítel SN)     před 8 lety 11.03.2017 00:51 |  
                1 0

                Hušbauera, Ščuka ani Sýkoru jsme rozhodně nekupovali primárně kvůli střílení gólů. Mihalíka taky ne, ačkoli si to nemyslel. Rozhodně je ale lepší mít záložníky schopné ho dát i vypracovat ho, ono to jde většinou ruku v ruce.
                Což třeba nebyli Kenia (3+2) ani Boudjemaa (1+5) a jací to pro nás byli svého času vzývaní spasitelé... Gólové a zároveň přihrávky schopné záložníky jsme potřebovali, vždyť u nás před v záloze před rokem a půl hráli třeba absolutně neproduktivní M. Vukadinovič, Štohanzl, Deli, v nouzi i Mikula... Zmrhal začal dávat nějaké góly a sem tam přihrávat v té době a to nepravidelně. Tři z jmenovaných u nás nepůsobí - co jsme čekali od van Kessela, těžko říct. Mingazov taky nic moc. Dneska máme daleko kvalitnější zálohu v obou směrech, navíc mnohem silnější i na míči, pokud nehrajeme proti soupeři kvalit Plzně.

                Z 16 gólů byla spousta vypracovaných, ale chtělo to taky gól proti Boleslavi. Jedině v Chrudimi to byl aspoň trochu důležitá branka, jinak jsou to pouťáky a exhibice. Jak píšu, taky ho rád uvidím, ale smiřme se i s tím, že Tecl nebyl koupený na lavici.

                • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                  dropt     před 8 lety 11.03.2017 08:47 |  
                  4 2

                  Zrovna Hušbauera jsme kupovali přesně kvůli gólům (naše záloha byla neproduktivní) a u Ščuka to Uhrin zmiňoval rovněž. Obecně schopnost být produktivní střelecky i asistenčně byla vždy jedním ze sledovaných kritérií. Přirozeně to souvisí s kvalitou hráče, to je jasné a je to tak v pořádku.

                  Já tím chci jen říci, že každý hráč má na hřišti nějakou úlohu a nejsilnější týmy jsou ty, ve kterých se hráči vhodně doplňují. Já prostě nemám pocit, že kdybychom van Burena postavili na kraj nebo jako druhého útočníka vedle Škody či Mešanoviče (s tím mi příjde, že mu to dost sedí), že bychom na tom byli biti menším počtem vstřelených branek.

                  Ano, jsou to zápasy proti slabším týmům, ale kde jinde má dokázat, že si šanci zaslouží, když jiné příležitosti než v "pouťácích a exhibicích" nedostává. Odehrál toho za nás ve významnějších zápasech strašně málo (4 zápasy - 115 minut + 3x méně než 10 minut na hřišti) a i tak ve všech zápasech, kde dostal příležitost alespoň 20 minut se buď prosadil (čti pomohl ke gólu), nebo zvedl náš herní projev (Andrlecht, Jablonec, Dukla).

                  I já bych mu přál, aby mu to tam s tou Boleslaví padlo, ale přijde mi trochu zvláštní ho hanit za to, že nedal šanci, kterou si nikdo z ostatních ani není schopen individuálně vytvořit. Z mne si ta akce zaslouží spíše ocenění, přestože tomu chyběla ta třešnička na dortu v podobě gólu.

                  • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                    Maeden (přítel SN)     před 8 lety 11.03.2017 13:35 |  
                    4 1

                    Když se trenér zmíní, že je fajn, když se nová posila umí kromě jiného i střelecky prosadit, neznamená to, že hráče kupujeme primárně jako střelce. Naše záloha, především hráči, které jsem vyjmenoval, byli kvalitou skoro ve všech činnostech o úroveň níž. Potřebovali jsme jednoduše lepší fotbalisty, je pochopitelné, že kvalitní ofenzivní záložník dokáže skórovat i přihrát do šance.
                    Hušbauera jsme nekoupili "přesně kvůli gólům", to by se záměr sakramentsky nepovedl, ale jako komplexního hráče do středu pole. Jeho dávné statistiky byly oslnivé, ale my jsme s ním asi od začátku počítali na jinou pozici než podhrot, tudíž jsme nemohli čekat kanonýra. On sám tuto sezónu vidí střízlivě, v rozhovoru říkal, že několik z těch střel by bez teče ani nešlo na bránu. Už v první přípravě nebyl o nic gólovější než Hrubý a dnes je v sestavě vždy. I když dal gólů stejně jako Frydrych a míň než Ngadeu nebo loni Souček, což jsou všechno typově de facto stopeři hrající na jiných postech. Pro nás je daleko platnější jako tvůrce finálních a předfinálních přihrávek. Ščuk je to samé, nikdo se na něj nebude zlobit, když bude mít jednu dvě branky za sezónu, pokud bude platný ve hře, což se bohužel neděje.
                    Van Burena jsem viděl naživo s Anderlechtem, v Chrudimi, na Dukle, Litoměřickem, MB, Žilinou a Vyšehradem, v TV s Jabloncem. Nehaním ho, souhlasím, že může být platný a do kombinace určitě vhodnější než MŠ i MM, ale od útočníka čekáme primárně góly a od krajního záložníka tvorbu šancí. Toho jsme se od něj dočkali zatím jen proti extrémně slabým soupeřům, kromě jednoho případu na Dukle, přičemž toho hromadu trestuhodně zazdil. Pokud bychom věřili, že bude mít kvalitu na souboj o titul, asi nekupujeme za drahé peníze Tecla hrajícího na stejných postech. Ten je v současné době náhradník č. 1 do útoku i na kraj a statistiky v lize má už teď lepší, přestože odehrál polovinu minut. Jistě ale MvB brzy uvidíme v zápasech proti ligovým týmům a budeme chytřejší.

          • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

            Jachym     před 8 lety 10.03.2017 22:10 |  
            5 2

            Tvoje na první pohled nevyvratitelná fakta mají jednu chybu. Dají se interpretovat velmi různě, jak píše kolega Jandourek. A alespoň pro mě je snižuje ono extrémní "tlačení na pilu". U oblíbených hráčů vyzobáváš a zdůrazňuješ víceméně jenom přednosti a jako poznámku malým písmem pod čarou možná tu a tam jako "alibi" připustíš, že i oni mají nedostatky. A je docela až k smíchu, jak si i při hodnocení van Burena dokážeš pořádně rýpnout do Hušbauera. U něho bys naopak určitě dokázal strávit drahný čas hledáním podkladů v opačném gardu...:-) Trošku mi to připomíná nebožtíka Ransdorfa (odhlédnu-li od jeho podivných názorů), asi velmi vzdělaného člověka, který byl ale typický nekontrolovaným chrlením čísel, zaručených fakt a citátů... Jinak mě osobně se konkrétně van Buren také zamlouvá a mrzí mě jeho malé vytížení, jak jsem tady mnohokrát psal. Ale jak již správně psali jiní, JŠVCD.

            • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

              dropt     před 8 lety 10.03.2017 23:22 |  
              2 3

              Fakta jsou fakta. Můžou se ti nelíbit, můžeš s nimi nesouhlasit, ale to je tak všechno, co s nimi můžeš dělat. Tlačím na pilu? Vůbec bych se do té diskuse nepouštěl, kdyby lidé jako kjandourek neříkali nepravdu a překroucení mého příspěvku na tvrzení, že pošleme na hřiště hráče, co gól nedá ani jej nevypracuje je prokazatelná nepravda. Ten hráč totiž za půlroční působení u nás, během kterého dostal příležitost celých 192 minut v soutěžních zápasech a jinak jen v přípravě vypracoval 16 gólů a mnoho dalších šancí (ano, dost jich také neproměnil, což se ovšem nevylučuje s tím, že jsem sám o něm řekl, že není tak dobrý zakončovatel).

              P.S.: Neleze ti ten Hušbauer trochu na mozek? Vypadá to jako by si z něho měl trochu trauma...Snad se shodneme, že v té situaci náš hráč zcela nepochopitelným pohybem vběhl do příhrávky na Škodu, který byl v gólové šanci a zmařil ji. Mně je úplně jedno kdo to byl, zajímá mne jen, že nám zkazil nadějnou příležitost, která mohla skončit gólem.

              • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                Jachym     před 8 lety 11.03.2017 10:02 |  
                4 3

                No, "trauma" z Hušbauera má úplně někdo jiný než já:-) A to někdo, kdo o hráči, který v hodnocení užitečnosti hráčů celé ligy se pohybuje na nejčelnějších příčkách, prohlásí, že naší hře mimořádně škodí. Možná byl použit nepatrně jiný přívlastek než mimořádně, ale za vyzněním si 100% stojím. A ano, Hušbauer mohl v tom konkrétním případě nadějnou příležitost zkazit, ale vzhledem k tomu, že jen v jeho případě jsi použil slova o "nepochopitelném" zazdění příležitosti a tvrdošíjně přehlížíš a bagatelizuješ, že Mick spálil řadu příležitostí proti druhořadým soupeřům, vypovídá opět o tom, že Hušbauer "leze na mozek" někomu jinému než mně. Já nechci být nějakým přehnaným apologetem Hušbauera, na to jsou tady povolanější:-), ale považuji ho za důležitého člena naší sestavy stejně jako minimálně 10 dalších hráčů.

                • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                  dropt     před 8 lety 11.03.2017 10:27 |  
                  2 4

                  Nepovídej, a kdo? :-) Zkus trénovat porozumění psanému textu, zdá se, že ti to moc nejde.

                  Neproměnění šance není nic mimořádného ani nepochopitelného, přesto to v případě Micka nebagatelizuji, ale naopak přiznávám, že je v tom z našich útočníků nejslabší (zase ten psaný text, ach jo).

                  Pokud jde o samotný rozdíl v nepochopitelnosti některých situací tak proměnění šance je otázkou několika faktorů a mnohokrát sice fanoušci mají pocit, že to byla 100% šance, ale proměnit danou situaci bylo mnohem obtížnější než si myslí. Dokonce, protože jsem fotbal hrál, dokážu pochopit i to, že někdo přestřelí prázdnou bránu klidně z metru. Vím totiž, že když ti míč odskočí trochu jinak než čekáš, o tvém úspěchu rozhoduje pouze to, zda je mozek v několika milisekundách schopen přepočítat dráhu letu míče a poslat impuls do tvé nohy, aby se zvedla o centimetr výš, což je něco, na co v dané chvíli už nemáš vědomý vliv.

                  Situace s Duklou je zcela odlišná. Hušbauer vedomě (nikoli podvědomě) vběhl do míst, kudy bylo jasné, že půjde přihrávka před branku. Chápu prvotní impuls, kdy se rozeběhl za balonem, protože si myslel, že van Buren nahrává jemu, ale v momentě, kdy bylo jasné, že van Buren za tím míčem jde a bude ho mít, měl okamžitě cuknout doleva a nabízet se na zpětnou přihrávku. Nemám v této herní situaci jediné vysvětlení pro jeho další počínání.

                  • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                    Jachym     před 8 lety 11.03.2017 10:35 |  
                    4 1

                    A "vo tom to je". (Útočník) van Buren "není tak dobrý zakončovatel" vesus (záložník) Hušbauer "nepochopitelně zmařil šanci"... :-) A dále kontrast celého třetího a čtvrtého odstavce. Děkuji za doporučení ohledně zpracování psaného textu. Mohu tě ubezpečit, že mi tato činnost přináší obživu:-)

                    • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                      dropt     před 8 lety 11.03.2017 10:43 |  
                      2 4

                      Chudáci lidi. :-) Vidím, že si mne stále nepochopil a srovnáváš vědomá a nevědomá rozhodnutí jako by šlo o totéž. Je mi líto, ale diskuse mezi námi dvěma je bezpřednětná, protože nedokážeme jeden druhému ukázat, co vidíme svýma očima.

                      • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                        dropt     před 8 lety 11.03.2017 10:43 |  
                        0 0

                        *předmětná

                        • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                          Fačín     před 8 lety 11.03.2017 11:15 |  
                          3 3

                          Dropt má jasnou pravdu v jedné věci - Van Buren pořádnou šanci v důležitém zápase nedostal, takže tvrdit, že je neproduktivní, je ptákovina. A jestli je neproduktivní v tréninku? To není argument, trénink není zápas.

                          • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                            kjandourek (admin)     před 8 lety 11.03.2017 20:45 |  
                            1 1

                            Tak to bychom mohli v lize zkusit i Tvrdíka, ne? Co na tom, že kdyby si náhodou šel s klukama zatrénovat, tak se netrefí do balónu.... To přece není argument, trénink není zápas ...

            • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

              bongor     před 8 lety 11.03.2017 08:29 |  
              0 0

              Oprav si to Jáchyme JŠDVCD.

              • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                Jachym     před 8 lety 11.03.2017 10:06 |  
                0 0

                Dobře, hážu to do stroje: Jarda Šilhavý Dycky Ví Co Dělá!

  4. Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

    ervin     před 8 lety 10.03.2017 13:52 |  
    1 0

    Hodně dobrý rozhovor s ještě lepším trenérem!

    • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

      careca75     před 8 lety 10.03.2017 18:35 |  
      1 0

      Diky ☺

  5. Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

    Balvan86     před 8 lety 10.03.2017 14:06 |  
    0 0

    Někde to tu už tento týden zaznělo - pak že Deli neumí česky :)
    Předpokládám, že neumí plynně, ale domluvíme se pomocí rukou a nohou...že? :)

    • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

      Artur (přítel SN)     před 8 lety 10.03.2017 14:20 |  
      6 0

      Je az usmevne ze spousta lidi tu prijala nazor ze Deli za celou dobu neumi ani slovo cesky. Jsem rad ze to tak neni. U Deliho by me zajimalo spis jestli porad bydli na hotelu nebo uz ma byt, a pripadne zda neuvazuje ze by za nim prijela do CR manzelka a deti :o)

    • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

      knl66 (přítel SN)     před 8 lety 10.03.2017 21:44 |  
      2 0

      Tohle jsem tvrdil já... Viz můj samostatný příspěvek z 18:54.
      Ale jsem rád, že jsem se spletl a mýlil.

    • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

      Balvan86     před 8 lety 13.03.2017 11:05 |  
      0 0

      Toto je skvělá zpráva. Najdou se tu i tací, kteří mají sebereflexi a dokáží i veřejně přiznat, že se zmýlili. Kvituji, gratuluji a chválím. Velký plus za mě pro knl66 :)

  6. Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

    Obr     před 8 lety 10.03.2017 14:35 |  
    7 1

    Trener je vidi kazdej den na treninku, tak asi vi koho postavit. Me taky mrzi, ze MVB nehraje, ale verim Silhavymu

    • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

      vojtal     před 8 lety 10.03.2017 21:38 |  
      1 3

      Mně se taky líbí předváděná hra MvB víc, než ta Teclova. Musím ale souhlasit, že Šilhavému věřím. Navíc pokud sám Mick ví, že musí zapracovat především na koncovce, zaměří se na to a třeba se opravdu zlepší.
      Mám pocit, že ta nervozita kolem MvB a jiných hráčů pramení taky trochu z toho, že nad Šilhavým visí stín "vítězná sestava se nemění", respektive oblíbenost/preference některých hráčů (Tecl). Pravda, jak dokáže rotovat hráče, se ukáže až v pravidelných pohárových týdnech.

      • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

        bongor     před 8 lety 11.03.2017 08:35 |  
        0 0

        Já nevěřím tomu,že Jarda dává přednost Teclovi,protože jej zná z Jablonce,nebo snad dokonce,že jsou kamarádi z Jablonce.Mně na Jardu tento názor vůbec nesedí.Třeba si ho idealizuju,ale zdá se mi,že je to člověk,který by neudělal naprosto nic,co by bylo pro Slavii nevýhodné-zde stavět nějakého hráče na úkor jiného,podle mnohých lepšího.Je to podle mého názoru klubista v nejlepším toho slova smyslu.

        • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

          Fačín     před 8 lety 11.03.2017 11:19 |  
          2 3

          Věřit si můžeme čemu chceme, ale je to jasně vidět na hřišti, kdo dostane kolik prostoru. A to, že sestavou prakticky netočí, už jsme snad taky viděli a pochopili. Chápu, že například proti Plzni pošle to nejsilnější co jde, když jde o titul. Jsem hodně zvědavý na sestavy proti papírově slabším soupeřům.

          • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

            JaymzBond     před 8 lety 11.03.2017 21:09 |  
            1 0

            Také absolutně nechápu tu pochybnou strategii, že v situaci, kdy každý bod může rozhodovat o titulu, trenér opakovaně staví to nejlepší co má. Proboha, vždyť by se to mohlo někoho dotknout.

  7. Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

    Crispo     před 8 lety 10.03.2017 17:20 |  
    4 0

    I když jsem větší fanoušek MvB než Tecla, kterej je zatím splašenej a působí na mě nervózním dojmem, tak prostě věřím JŠ, protože už několikrát dokázal že má cit na výběr hráčů, které pošle do hry, narozdíl od některých předchozích trenérů Slavie. Pokud bychom se plácali někde okolo pátého místa tak se budu asi čertit více, ale při současném postavení v tabulce a při předváděné hře mě nehrající MvB tolik nestresuje...

  8. Omluva

    knl66 (přítel SN)     před 8 lety 10.03.2017 18:54 |  
    13 0

    Na základě tohoto rozhovoru se omlouvám uživateli SN s nickem "mtebow9".
    V diskusi o Simonu Delim jsem před několika dny vyjádřil názor, že Simon Deli si česky neřekne ani o rohlík. Můj názor a moje tvrzení se ukázaly nepravdivými. Ještě jednou: omlouvám se.

    • Re: Omluva

      sTizz (přítel SN)     před 8 lety 10.03.2017 19:49 |  
      8 2

      Nas prezident by se od tebe mohl ucit.. :)

  9. Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

    Akuls     před 8 lety 11.03.2017 09:58 |  
    2 5

    MvB je mi také líto, že mu JŠ nedá čuchnout ani na chvilku. Přitom proti zatažene a unavené obraně by byl platnější než spíše brejkový a zatím o nic víc produktivní Tecl. Někdy menší produktivita u někoho dokonce nevadí vůbec. Jsem si skoro jistý, že kdyby byl zdravý Mingazov, tak má místo pravého halfa jisté a o post levého bojuje Zmrhal se Sýkorou.

    • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

      Fačín     před 8 lety 11.03.2017 11:20 |  
      0 2

      Tak doufám, že tady Šilhavého kamarádšofty tak daleko nezajdou, nedovedu si představit hráče, který by momentálně mohl posadit Sýkoru (a vlastně i Zmrhala).

    • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

      kjandourek (admin)     před 8 lety 11.03.2017 12:28 |  
      3 1

      To je tedy blbost na entou... Mingazov nebyl v základu od zápasu v Hradci ... tj. od desátého kola - dvakrát střídal Nechcete nám tady doufám tvrdit, že od 15.10.2016 marodí...

      • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

        Akuls     před 8 lety 11.03.2017 12:49 |  
        0 0

        No zraněný byl Mingazov často a výkonnost asi i díky tomu na základ nebyla. Tak alespoń dostával šanci jako střídající hráč. Rozhodně přes své časté absence hrál možná častěji než třeba Mihalík. Ale nyní v přípravě hrál Mingazov opravdu dobře, aktivně a donace i začal být víc produktivní, Zmrhal proto musel na levého beka a Sýkora hrál na levém halfu. Já ví, byla tam zranění Flo a Šventa. Ale u každého trenéra vidíte, kdo jsou více či mené jeho koníci. U MvB mi vadí, že ač přišel z dánského Esbjergu jako střelec je najednou málo produktivní a přitom nedostal vlastně žádnou šanci to vyvrátit. Trénink všechno neukáže. DUml někde do novin řekl, že na tréninku je ze všech obránců nejhorší Deli. To jsou někdy paradoxy.



        • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

          kjandourek (admin)     před 8 lety 11.03.2017 19:34 |  
          1 0

          To je velká pravda... dostával šanci jako střídající hráč... jednou na 22 minut (Slovácko) a jednou na 17 (Jablonec)... Brno a MB proseděl na lávce .... a zbytek ani tam ne - to je na deset zápasů šancí pro "koníka" ...

          MvB přišel z Dánska jako střelec ... v poslední sezóně šest branek, rok předtím také šest... jenom tak pro srovnání: defenzivní záložník Souček jich dal v sezóně 15/16 sedm...

          Smiřte se prostě s tím, že MvB zase takovým střelcem není... byl přiveden v době, kdy to vypadalo na odchod Milana Škody jako jeho náhrada ... a dle slov DUml byl asi desátým vytypovaným útočníkem dle našeho SW - devíti před ním se do české ligy nechtělo ...

          Makání na tréninku je fajn, ale samo o sobě nestačí - kdyby na trénink vzali mě,. tak taky budu makat do roztrhání těla a přece by si nikdo z Vás nemyslel, že bych měl snad mít nárok na vyzkoušení v ligovém zápase...

          Jarda je už druhý trenér, který jej do zápasů příliš nenasazuje - opravdu jste přesvědčeni o tom, že existuje trenér (nota bene v Jardově případě úspěšný), který by záměrně posílal na hřiště horšího hráče?

          • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

            Akuls     před 8 lety 11.03.2017 20:57 |  
            0 1

            Ještě by to chtělo doplnil v kolika zápasech seděl Šilhavého koník Mingazov na tribuně protože byl zraněný nebo po zranění v rekonvalescenci, resp. doháněl po zranění kondičku. Je to holt papírek. Ostatně máme za sebou 3 jarní ligová kola a Mingazov z výše uvedených důvodů nebyl na lavičce ani jednou a počítám, že tomu tak bude i zítra. Pokud by ale náhodou již byl k dispozici, tak určitě bude mezi třemi střídajícími hrači, tak jak to bylo za JŠ na podzim vždy když seděl na lavičce. Naopak DUml mu nedal ani čuchnout. O takové změně přístupu po příchodu JŠ si může drtivá většina hráčů z kádru jenom zdát. Myslím, že by si MvB alespoň každý třetí zápas tu Mingazovovu 20-ti minutovku také zasloužil. Bylo by to pro něj po psychické stránce povzbuzení, které si myslím zaslouží.

            • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

              kjandourek (admin)     před 8 lety 11.03.2017 21:18 |  
              3 1

              Opět nemohu souhlasit - když už chcete vymýšlet konsirační teorie, tak je nutné používat taková fakta, které nelze dohledat....
              Ze snadno dostupných statistik víme, že Ruslan seděl na lavičce v Brně a proti MB... takže na tyto zápasy byl v pořádku a do hry šel kdo?

              V Brně Ščuk, Mešanovič a van Buren .... a proti MB van Buren, Švento a Ščuk...

              Takže jak vidíme, není pravdou, že "Vždy když na podzim za JŠ seděl na lavičce, tak byl mezi střídajícími hráči"....

              • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

                Akuls     před 8 lety 11.03.2017 21:33 |  
                0 1

                Tak to se omlouvám, nicméně výjimka, resp. v tomto případě dvě výjimky potvrzují pravidlo.

  10. Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

    Khadgar     před 8 lety 11.03.2017 11:50 |  
    5 0

    a) když je příchod Tecla kamarádšoft Šilhavého, jak by se to označovalo, kdyby přišel už za Uhrina, který ho chtěl taky? Nebo je to jen náhoda, že ho chtěli dva trenéři po sobě, ale poprvé to padlo kvůli přemrštěným požadavkům Pelty (který ale s Jabloncem už nemá skoro nic společného)?

    b) děláte tu analýzy přínosu MvB, který ale v lize hrál jen minimálně a větší porci má za sebou jen proti slabým soupeřům nebo v přípravě (kterou většina buď vůbec neviděla, nebo jen na youtube, což je velmi vypovídající, že...). Takže pokud jste ho nesledovali pravidelně na trénincích, nemáte dostatek dat k hodnocení a tyhle jakoby erudované rozbory jsou ve skutečnosti na úrovni hospodských řečí. Bez urážky. Mimochodem, já ho na pár trénincích viděl, a stejně bych si nedovolil dělat závěry.

    • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

      Akuls     před 8 lety 11.03.2017 12:12 |  
      2 0

      V klidu, je jasné, že do úspěšné sestavy se zasahuje co nejméně a že je svaté právo trenéra stavět a dávat důvěru i při střídání tzv. svým koníkům. Nicméně si snad mohu dovolit polemizovat se zdůvodnením, že MvB ani nestřídá kvůli své malé produktivité. Navíc kdykoliv nastoupil, tak hru oživil a rozhodně nás fandy a snad i trenéra nezklamal. Že holt jednou trefil na dlouhou nohu ze dvou metrů jen tyč póloprázdné branky, to se stane i jiným kanónům. Ostatně nedávno třeba Škoda skoro prázdnou bránu z malého vápna rovnou přestřelil.

      • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

        kjandourek (admin)     před 8 lety 11.03.2017 20:42 |  
        0 0

        No, tak pokud Ti trenér vysloveně řekne, že s jeho produktivitou není spokojen, tak asi trenéra nepřesvědčuje, ne?
        Pokud to není v zápasech, které mají diváci možnost vidět, tak asi v tréninku, ne?

        • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

          Akuls     před 8 lety 11.03.2017 22:08 |  
          0 0

          No já na trénink občas zajdu a mohu Vám říct, že tam MvB bývá v zakončovaní akcí velmi úspěšný. Je uvolněný a v klidu, takže se prosazuje v zakončení lépe než v zápasech. Tedy v tréninku to asi nebude. Takže to asi budou ty přípravné zápasy co mu JŠ nemůže zapomenout. Šance v nich ale zahazovali přece i jiní.

    • Re: Pan Tvrdík je zvědavý. Ptá se mě, na kolik útočníků budeme hrát, říká Šilhavý

      Maeden (přítel SN)     před 8 lety 11.03.2017 15:36 |  
      0 0

      a) Jistěže je to nesmysl, chápu, že JŠ zná Tecla a Mingazova, neznamená to, že je upřednostňuje před lepšími. Taky Mingazov byl naposled v základu v HK a přes velmi slušné výkony v přípravě nedostává čuchnout vůbec. Druhá nejdražší posila Tecl sbírá minuty.
      b) Já ho neviděl živě jen v Bruselu, Jablonci a se Žižkovem. Závěry taky nedělám a na experta se nepasuju, ale svoje postřehy na úrovni hospodských řečí sem budu s dovolením psát dál :)