Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 19. kolo

Slávisté dokázali zvítězit v jednom z největších zápasů jara nad aktuálním mistrem Viktorií Plzeň.

A vítězství to bylo velkolepé. Tak velký zápas kromě derby se Spartou Eden dlouho nepamatuje. O souboj dvou nejlepších celků v dosavadním průběhu ligy byl obrovský zájem a stadion byl vyprodán již týden dopředu. V první půli si přítomní fanoušci i ti u televizních obrazovek ale příliš ofenzivního fotbalu neužili. Bylo evidentní, že se hraje o hodně a úvodní dějství tak připomínalo spíše šachovou partii, kde žádný ze soků nechce udělat chybu, která by v takovém zápase mohla být fatální. Jak se ale blížila přestávka, tak Slavia v předzvěsti půle druhé naznačila, že remíza jí stačí méně než hráčům v modročerveném.

Druhý poločas už byl výrazně zajímavější. Slavia byla lepší a postupně na její straně narůstaly i šance. Branku ale nevstřelili ani Škoda a zejména ani Deli, který měl před sebou sice prázdnou branku, ale nedokázal dostatečně dobře zareagovat na před ním tečovaný míč. Trenér Šilhavý pak jasně ukázal, že s bodem spokojeni nejsme a poslal do hry druhého útočníka - našeho "superžolíka" Mešanoviče. Šlo o prozíravé rozhodnutí, neboť se hned při další akci hloupě vyfauloval plzeňský Řezník a sešívaní tak měli k dispozici dvacetiminutovou početní převahu. Oprátka se kolem pomyslného hrdla soupeře začala utahovat a Slavia se tlačila za vítězstvím. Hráči Viktorie dokonce ve vápně zahráli dvakrát rukou. Tu první jsem naživo považoval za správně neodpískanou, když jsem ale viděl záznam, tak už si zdaleka tak jistý nejsem. Nicméně to mým laickým okem byl typický moment mezi, kdy si sudí může vybrat a jinak dobře pískajícímu sudímu Příhodovi nemám za zlé, že se osud dost možná klíčového zápasu nerozhodl vzít do svých rukou při nejasné situaci. To úmyslná ruka Hejdy měla být penalta naprosto bez debat. Problém byl, že ji v nepřehledné skrumáži odhalilo až dodatečně video. Sudí, hráči ale asi i drtivá většina z téměř dvaceti tisíc přihlížejících si ničeho nevšimla. Ani tady bych rozhodčího nevinil, ale na místě by podle mě bylo dodatečné potrestání Hejdy. Byl to jednoznačně nefér zákrok, za který by dostal červenou kartu. To, že jeho ruka zůstala v ten moment se štěstím ukryta před zraky ostatních, by nemělo být důvodem, aby vyvázl bez postihu. Fotbalový bůh byl k červenobílým ale nakonec spravedlivý, když se po výborném prodlouženém rohu Sýkory prosadil Frydrych. Zasloužená výhra a dost možná i historický večer v Edenu, ačkoliv samotný fotbal byl po většinu zápasu spíše opatrný.

Závěrem bych vyzdvihl utkání po fanouškovské stránce. Myslím, že přesně takové zápasy jsou tou nejlepší reklamou ligy. Zaplněné hlediště, skvělá chorea ("Věčná Slavia" podle mě výborná, vyzdvihl bych i povedené první choreo soupeře), bouřlivá atmosféra (tady měla jasně navrch početnější Tribuna Sever) - co víc si přát? Snad jen to, aby pár (na můj vkus jich tentokrát bylo až moc) hlupáků neházelo předměty na hrací plochu...

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jiří Pavlenka - 6 - Musel předvést jen jeden rutinní zákrok, Petrželovu střelu ještě jistil, i když šla vedle. Slavii ale pomohl při bránění rohových kopů, kdy neváhal na míč vyběhnout i za cenu tvrdého střetu se soupeřem. Proto šestka, i když mnoho práce neměl. Mimo hodnocení bych ještě rád vyzdvihl Jirkovo přiznání rohu. Příkladné!

Michal Frydrych - 8 - Nenápadný a poctivý hráč, který se na jaře zaslouženě dostal do výborné formy. Včera byl hráčem zápasu. Jednou dobře hledal Hušbauera ve vápně, z rohu se prosadil hlavičkou a donutil Kozáčika k dobrému zákroku. To ale Michalovi nevadilo a tak po rohu hlavičkoval ještě jednou, tentokrát neomylně do sítě! I směrem dozadu působil jistým dojmem. Vynikající výkon!

Michael Lüftner - 7 - Osobně jsem měl trochu obavy, jestli s mladým stoperem nezamává první opravdu velký zápas ve Slavii. Po zápase mohu říct, že šlo o obavy naprosto liché. Michael podal naopak dosud nejlepší výkon v sešívaném a působil naprosto jistým dojmem. Zaujal mě a hodně se mi líbil - hrál podobně suverénně jako jeho kolega ve stoperské dvojici Deli. Připsal si i zajímavý výkon v podobě zakopnutí míče na střechu Edenu. Pamatujete si, jestli se to už někomu povedlo?

Simon Deli - 7 - Dozadu tradičně výborný. Připsal si jen jedno zaváhání, když to s bohorovností už přehnal a založil poměrně nebezpečný brejk Viktorie. Jinak ale kraloval. Skvělým momentem byl jeho souboj v rohu hřiště v první půli, když hráč Plzeň odletěl jako papírový panák od naší svalnaté opory. Měl i tutovou šanci, ale nedokázal dostatečně rychle reagovat na změnu směru letu míče. Je vidět, že střelec to není. Útočné zaváhání si ale vyžehlil prodloužením Sýkorova gólového rohu na střelce Frydrycha.

Per-Egil Flo - 5 - Určitě nehrál špatně a vzadu nijak zvlášť nehořel ani on, přesto byl Per-Egil nejslabším článkem naší obrany. Hrál hodně vysunutě a několikrát se nestačil vracet. Vždy ho ale zastoupil Ngadeu nebo Deli. Dopředu měl hezký náběh na začátku zápasu, kdy se dostal do šance, ale zblízka Kozáčika nepřekonal.

Michael Ngadeu Ngadjui - 6 - Směrem dozadu bez výhrad. Hrál poctivě, vykrýval dobré prostory. Několikrát dobře nahradil Floa, který zůstal vepředu. Dopředu se mu dařilo střídavě. Plzeň hrála v obraně velice koncentrovaně a Michael není typem hráče, který by rozdával nějaké geniální překvapivé přihrávky. Když už ne přihrávku, tak předvedl alespoň geniální kličku. Za "zidanovku" mu zaslouženě tleskal celý Eden.

Jan Sýkora - 7 - Do třetice výborný výkon Honzy Sýkory. Ve hře byl náš nejaktivnější hráč, zároveň se mu poměrně dařilo. Limberský mu sice nedával tolik prostoru, ale Honza alespoň vybojoval několik dobrých standardních situací, když už nedokázal svému strážci utéct. Vyzdvihl bych i jeho výborně kopané standardní situace. Na vstřelené brance má výrazný podíl - kopl to fantasticky.

Josef Hušbauer - 5 - Nebyl to úplně Pepův zápas. Přišlo mi, že se ne úplně ideálně vyrovnával s tvrdostí zápasu. Neustál několik soubojů tělo na tělo, při nichž se faul nepískal, na což postupně zareagoval tvrdší hrou i z vlastní strany. Spíš to ale bylo přes míru a byly z toho fauly. Ve hře se mu dařilo průměrně. Nic větší nezkazil, zároveň ani nevyčníval.

Antonín Barák - 5 - U Tondy platí to podobné jako u Pepy Hušbauera. Tentokrát to nebyl zápas středů záloh, více byly vidět kraje. Tonda se několikrát snažil o zakončení, minimálně jedno ve vápně mi přišlo hodně dobré a pohotové, bohužel bylo zblokováno masou těl před brankou. Několikrát se to snažil vzít individuální akcí na sebe, ale míče spíš proti přesile ztrácel. Dozadu zahrál bez výhrad.

Jaromír Zmrhal - 7 - Nebyl tak nápadný jako Sýkora na druhé straně, ale efektivní byl dostatečně, takže jsem se nakonec mezi šestkou a sedmičkou přiklonil k lepší známce. Dobře anticipoval Řezníkovu rozehrávku, který se na něm vykartoval. Připsal si i povedenou přihrávku do Škodova úniku. Dobrý výkon!

Milan Škoda - 5 - Měl to proti urostlé dvojici Hubník - Hejda skutečně těžké. Pár míčů dobře udržel, výrazněji se proti přesile ale prokázat nedokázal. To platí i pro velkou šanci, kterou nevyužil. Mohl střílet, byť ne z úplně nejjednodušší pozice, klička ale byla podle mě dobrým řešením. Bohužel se Milanovi nepovedla technicky a míč si dal příliš daleko od nohy, takže na razantní zakončení neměl dostatek času.

Muris Mešanovič - 6 - Plusový bod si za oživení hry určitě zaslouží. Bylo ho všude plno, jak už je ostatně zvykem. Horší to bylo s efektivitou. Měl jednu hodně dobrou šanci, kde příliš dlouho váhal a nakonec zakončoval slabým lobem. V závěru se řítil do otevřené obrany Plzně, ale k lepšímu zakončení se taky neprobojoval. Celkově však hru Slavie oživil a k výsledku zápasu přispěl v pozitivním duchu.

Stanislav Tecl a Jasmin Ščuk nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

19. kolo - Neděle 05. 03. 2017 16:00

ePojisteni.cz liga, 2016/2017
1 - 0
0 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

88. Michal Frydrych

FC Viktoria Plzeň
FC Viktoria Plzeň

Komentáře (180)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    sicilianbrno     před 8 lety 06.03.2017 21:00 |  
    1 2

    Temer souhlasim, jen frydrych me krom golu zas tolik nezaujal, ale nehral spatne,dal bych 6, stredovym obrancum jelikoz nemeli tolik prace s utocnou silou plzne, dal bych taky 6. Se stredem zalohy souhlasim

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      zeleznik2     před 8 lety 07.03.2017 11:04 |  
      1 0

      Haha a jak vykoupal Zemana či gólová hlavička?no mě to nejméně na osmičku stačilo, dává se za daleko slabší výkony.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        sicilianbrno     před 8 lety 07.03.2017 14:43 |  
        0 0

        Tpbě stačilo a mě ne....100 lidí, 100 názorů

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          zeleznik2     před 8 lety 07.03.2017 16:18 |  
          1 0

          Jasně, každý má svůj názor, ale dávat Michalovi 6, mne přijde oproti jiným, hodně nízká známka...

  2. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    qwertz0099     před 8 lety 06.03.2017 21:16 |  
    3 2

    Všichni podali bojovný výkon, v tomto zápase jsem nehleděl tolik na techniku, kvalitu příhrávek atd. Ale kdybych měl hráče hodnotit, tak pro mě byl asi nejslabším Slávistou na hřišti Per Egil Flo (4-5). Škodovi bych možná snad i dal 6 (pro mě 5-6)-s hodnocením skoro úplně souhlasím. Z hráčů soupeře musím pochválit za SPORTOVNÍ výkon Hubníka, který mi je velice nesympatický, ale je pilířem plzeňské obrany. Jinak hovada zápasu: milovníci piva z TS a Petržela-těsně porazil Limberského se Zemanem.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      JSat (přítel SN)     před 8 lety 07.03.2017 18:09 |  
      0 0

      Hele, já jsem milovník piva z TS a právě proto bych ho nehodil!

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        qwertz0099     před 8 lety 07.03.2017 19:27 |  
        0 0

        Snad bylo jasné, že jsem nemyslel slušné milovníky piva z TS :)

  3. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    TSeguinTS     před 8 lety 06.03.2017 21:17 |  
    9 1

    Známka 5 pro Škodu, Hušbauera a Baráka mi přijde celkem krutá, plzeň se proti nám ve středu hřiště neprosadila a Milan na hrotu vůbec nezklamal a odvedl velký kus práce pro tým.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      vršek     před 8 lety 06.03.2017 22:05 |  
      5 3

      Naprostý souhlas. Průměrnou známku za předvedené výkony proti jedinému skutečně kvalitnímu a silnému týmu ligy, který navíc podřídil vše pro udržení čistého konta, považuji za zcela neadekvátní!

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Alanor (admin)     před 8 lety 06.03.2017 22:12 |  
        5 0

        Člověče, tvé příspěvky pozoruji již delší dobu a ty vše posuzuješ na škále od zcela neadekvátního po naprosto skandální. Máš na něco taky umírněný názor, co nejde do extrému? :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          vršek     před 8 lety 06.03.2017 22:49 |  
          5 4

          No, já na rozdíl od Vás bych více ocenil výkony našich hráčů ve včerejším "nepěkném" zápase proti výbornému soupeři než výkon týchž hráčů v zápase proti slaboučké Příbrami!
          Tím určitě netvrdím, že jsem hru Slavie v Příbrami nesledoval s nadšením "bezbřehým", a že má radost ze současné Slavie je "neskutečná" a již dlouhou dobu jsem nezažíval pocit toho "uchvatného" vnitřního fanouškovského rozechvění jako nyní.... jen abych Vás utvrdil ve Vašem pečlivém pozorování.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          vršek     před 8 lety 06.03.2017 22:53 |  
          0 0

          Teď mne napadá, že obrat "naprosto skandální" jsem použil při posuzování výkonu rozhodčího v prvních 30ti minutách podzimního derby...

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Akuls     před 8 lety 07.03.2017 12:21 |  
      1 0

      Hodnocení jako vždy sedí. Škoda to měl těžké i díky slabé hře Hušbauera a Baráka, ale dvě šance tam měl a nevyřešil je dobře. No a díky slabé hře hlavně Hušbauera se hrála z naší strany celý zápas nakopávaná a to i v závěru proti deseti. Proto také nebyla tolik ve hře naše "křídla". Atakováni při přebírání balónu našim záložníkům evidentně nevonělo. Proto si i mezi sebou snad ani jednou nepřihráli. U Hušbaura, kterého pokládám za jednoho z našich nejtechničtějších hráč mě překvapilo i mnoho chyb a nepřesností při zpracování míče pod tlakem soupeře. Barák pokud nezlepší pohyb, a nezvýší důraz tak dopadne v Udine jako Hušbauer v Cagliari. V Sérii A se takto do soupeřových záložníkům jde v každém zápase.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    bramburek (přítel SN)     před 8 lety 06.03.2017 21:22 |  
    12 1

    Dal bych každýmu o stupeň lepší známku... byl to zápas prvního s druhým, s asi nejtěžším soupeřem jakýho v lize momentálně můžeme mít, a chlapci to zvládli bravurně, takticky hodně vyspěle

    Co se týče defenzívy, tak jsme je za celej zápas nepustili prakticky do žádný šance a sami jsme si jich vytvořili proti tak silnýmu soupeři poměrně dost... kterej souhrou štěstí a neodpískaných penalt odolával hodně dlouho...

    Byli jsme fotbalově jasně lepší, a ohromnou vůlí jsme šli vítězství naproti... kluci by si zasloužili vyšší známky

  5. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Jachym     před 8 lety 06.03.2017 21:22 |  
    16 0

    Byl to skvělý TÝMOVÝ výkon, kdy jeden makal za druhého, takže všem "pětkařům" bych dal asi šestku, včetně tentokrát poněkud nevýrazného Škody. Ngadeu ve středu hřiště postavil hráz, přes kterou se Plzeňáci při nejlepší vůli nemohli dostat. Kvůli tomu tam byl. Tento part sehrál na jedničku, respektive podle mě na sedmičku. Nemohu přijmout teze o nějakých nejslabších článcích obrany nebo dokonce celého týmu, jak autor nebo někteří z nás hodnotí Floa. Zejména směrem dopředu je Flo výborný. Úniky po křídle, nebezpečné centry do vápna... Kdy jsme něco z toho viděli třeba od Huba? Frydrych byl velmi dobrý, dal gól, ale o tři stupně lepší než Flo na druhé straně určitě nebyl...

  6. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Borris     před 8 lety 06.03.2017 21:32 |  
    4 1

    Já s hodnocením do puntíku souhlasím, dobrá práce Alanore.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Novi.sks     před 8 lety 06.03.2017 21:39 |  
    7 0

    Před zápasem se psalo, že hráči Plzně se z toho nepodělají... No, oni by se možná nepodělali, ale trenér Pivarník jim to asi naordinoval. Nevím jak si jinak vysvětlit to, že Plzeň přijela do Edenu bránit bezbrankovou remízu - tohle je ten celek, který chce útočit na třetí titul v řadě? Jak ubohé! Navíc je to krajně nesympatický tým, pro mě na úrovni Příbrami/Jablonce, přitom na začátku té jejich končící éry se jim dalo vcelku přát. Ale to jen tak na okraj...

    Co se týče výkonu našich hráčů, tak střed zálohy podle mě vcelku logicky nebyl tolik vidět - to díky taktice Plzně. Co se mi ale hodně líbilo, že jsme Plzeň přehráli na krajích, což má být jejich výstavní skříň. Řezník, ten to nedával vůbec a zaslouženě šel do sprchy, Limberský celkem obstojně dozadu, ale dopředu to bylo ještě společně se Zemanem a Petrželou ze strany Plzně chabý, nepřesný a naše obránce prostě, jak se říká, nedokázali "udělat." To je skvělá vizitka pro naše krajní hráče!

    Dost se řešil Flo a jeho hra dozadu - mě přijde, že má špatný odhad na míč a často podskočí nějakou hlavičku. Naštěstí má za sebou Deliho, který si v případě potřeby omotal Petrželu kolem praporku a ukázal mu záda :) jinak za mě v pořádku, srovnání s Bořilem nechám na panu trenérovi, on ví určitě dobře, proč staví Floa...

    Jinak to byl celkově nadprůměrný výkon a víceméně souhlasím s Alanorovým hodnocením. Útočníci neměli úplně svůj den, tak doufám, že si nechali střelný prach na další zápasy. Teplice doma, Liberec v krizi a ten tým invalidních důchodců se sedmi trenéry, to není úplně špatný los na příští kola, co ty na to, titule? :))

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      donford     před 8 lety 07.03.2017 11:16 |  
      3 0

      Dovolím se zeptat - když naši útočníci neměli svůj den - proti Hejdovi, Hubníkovi, Limberskému, jaký že to den měli útočníci Plzně? Jedna uchňuchnaná rána Zemana, kterou bych snad chytil i já, nebo aspoň by se ode mne odrazila, pokud bych nestačil uhnout a svalit se. :-) Stále mějte na paměti, že hrál první s druhým, který má o mnoho víc zkušeností, dík mezinárodním záýpasům. A ten druhý vsadil pouze na úpornou defenziviu. Na nic jiného. Bránil neustále v sedmi. (4+3 záloha).

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Novi.sks     před 8 lety 07.03.2017 13:24 |  
        2 0

        Neměli svůj den takhle - proti Příbrami tam padlo do čeho kopli a teď jsme asi 3-4 vytvořené šance, nebo jejich náznaky, neproměnili...
        Jinak jejich útočníci? Těm bych ve známkování dal tak za 2-3, celkově hodnocení Plzně bych viděl v průměru kolem 4-5, u nás bych viděl průměr tak kolem 7, což je u všech asi o jeden stupeň víc, než dal Alanor...

        Podle mě jsme Plzeň v těžkém utkání prostě přehráli - do ničeho jsme ji nepustili a sami měli několik příležitostí ke vstřelení branky. Nikdo extra nevyčníval, celkově to byl nadprůměrný týmový výkon a pokud jej budeme schopni ve zbylých zápasech zopakovat, tak nemám o titul obavy :) ale to je právě otázka - dokážeme to?

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          bongor     před 8 lety 07.03.2017 18:07 |  
          4 0

          Já bych na plísňáky nebyl tak přísnej Novi.Nezapomeń že hráli proti suverénně nejlepšímu mužstvu ligy.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          Dr. Fe1     před 8 lety 08.03.2017 22:59 |  
          0 3

          Ono je v takovém zápase velmi těžké hodnotit útočníky na jedné či druhé straně. Obojí hráli proti mimořádně silným defenzivám a měli strašně málo prostoru k prosazení se. Naši dostali za zápas jen několik opravdu dobrých přihrávek, protože v přehuštěné obraně na to nebyl prostor. No a plzeňský Krmenčík nedostal od svých spoluhráčů za celý zápas snad přihrávku žádnou .....

  8. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    pinochet     před 8 lety 06.03.2017 21:48 |  
    7 7

    Nesouhlasím se sedmičkou pro Zmrhala přesto, že se na něm vykartoval Řezník. V první půli zazdil několik dobře rozjetých akcí nepřesnou přihrávkou, v druhé se téměř vytratil. Ngadeu hrál o parník lépe, a má horší známku.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    sicilianbrno     před 8 lety 07.03.2017 00:12 |  
    5 1

    Napišu to sem: omlouvám se za chybné a milné nařčení, ve članku o Hejdové ruce, že před Hejdovou umyslnou rukou hrál prvně Škoda rukou. Podle jednoho uživatele to bylo hejdovo stehno a ne Škodova ruka a po zhlednutí znova záznamů ( několikrát po sobe) je to skutečně Hejdovo stehno...holt lidské oko je ovlivnitelné..

  10. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    madlenka     před 8 lety 07.03.2017 06:37 |  
    12 0

    Alanore, děkuji za hodnocení, dovolím si ale zejména připojit k tvému závěrečnému přání, aby TS neházela cokoliv na plochu, jen to poškozuje klub a navíc je to prostě trapné

  11. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 8 lety 07.03.2017 07:25 |  
    6 0

    Dobré ráno přeji Vám všem.
    Nejprve jako vždy poděkuji Alanorovi za jeho dobrou práci a hodnocení hráčů.
    Když jsem si to pročítal, tak bych Alanora v jeho hodnocení podpořil. Je to na jeho obranu a ocenění toho, že se do takového hodnocení pouští jako první a pak jen už čeká na ten mazec okolo toho. Berme to tak, že každý z nás má svůj názor a tu a tam se to liší. "Tak je to správné a tak to má být". Jenomže nic není černé a ani jen bílé. Možná bych u Milana Škody viděl spíše 6, možná bych to u Pepy Hušbauera viděl také možná na 6, ale tady bych to nechal i na té 5, protože byli s Toníkem zhruba stejní. Jenomže to měli opravdu těžký, protože Plzeň měla střed zálohy velmi kvalitní. Znovu musím zopakovat, že jsem si zápas užil a jsem rád za plný zisk bodů. Každý náš hráč a to hlavně ve druhé půli chtěl daleko více hrát a jít za ziskem všech bodů. A jak jsem v jiném článku také obhajoval naše hráče, tak prostě tenhle zápas s Plzní přišel velmi vhod. Jak se říká v jednom krásném filmu, tento zápas nám "nastavil zrcadlo" a to jsme moc potřebovali. Každý hráč teď ví, co musí zlepšit a jak na sobě dál makat. I ten náš kritizovaný Flo získává každým zápasem kousek po kousíčku svůj styl. Oni si nakonec s tím Jardou Zmrhalem sednou. Oba jsou prostě dopředu. A je moc škoda, že se to Floovi npovedlo už v té asi 6 minutě dostat za Kozáčika. Dostal při tom docela slušnou pecku do břicha a rozdýchával to dost dlouho. Tak asi tak. A jak říká Madlenka: "Nelejte to pivo z oken, podívejte se jak vypadám" :-)).
    Mám Vás všechny moc rád a přeji Vám všem hodně zdraví a slávistické pohody.
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      bongor     před 8 lety 07.03.2017 18:10 |  
      1 0

      Vždyť my Tebe taky Soki

  12. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Max92     před 8 lety 07.03.2017 07:29 |  
    1 5

    Ahoj,
    nedá mi to, musím se vyjádřit ke dvěma hráčům.

    První z nich je Zmrhal. Známka 7? No, asi možná ok, vykartoval se na něm Řezník. Ale jakmile má o provést nějakou technicky náročnější věc, tak je to totální zoufalost. V prvním poločase tam zazdil několik brejků bezhlavým nákopem, kdy ani neviděl, kdo mu kam nabíhá. Pak tam netrefil míč...V druhém poločase pěkná přihrávka na Zmrhala, sice ano, ale tohle nebylo nic technicky obtížného, ale stejně za to pochvala. Jakmile to Zmrhy nedostane do běhu, aby si to mohl předkopnout, tak je nulový, naopak zase v té rychlosti je neskutečně silný. Škoda, že pak 9/10 jeho akcí končí špatným centrem.

    Deli - Bránění super, ale ta rozehrávka je občas opravdu šílená, hlavně ve druhé půli, když se snažil rozehrávat z poloviny hřiště směrem k útočníkům, tak to byla bída, pak ta jedna laciná ztráta...

    Jinak hodnocení ok :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Robinator     před 8 lety 07.03.2017 09:29 |  
      3 1

      Jenže Deli se prostě snaží být konstruktivní..Někdy mi spíše připomíná defenzivního záložníka, tím, jak se snaží rozehrávat..někdy se to samozřejmě nepovede..ale mnohdy ano a tím prospívá mužstvu, bere rozehrávku často na sebe..naopak si myslím, že je v tom velmi prospěšný a silný..

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      donford     před 8 lety 07.03.2017 11:19 |  
      4 0

      Po takovém zápase bych snad nikoho od nás nehanil.Natož Deliho.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        daadyy     před 8 lety 07.03.2017 13:39 |  
        1 0

        Toho obzvlášť ne, poté co od něj odletěl nějaký z plzeňských, tak mě velice pobavil :D

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Slawek     před 8 lety 07.03.2017 16:30 |  
      0 0

      Maxi souhlas, ale proč mu tedy dáváš 7? To je přece vysoká známka.

  13. hodnocení

    daadyy     před 8 lety 07.03.2017 07:42 |  
    1 0

    já s hodnocením víceméně souhlasím. možná by mohlo být trochu vyšší vzhledem ke kvalitě a zkušenostem soupeře. souhlasím i s tím, že flo byl z obranné čtveřice nejslabší. trenér v něm asi vidí potenciál, ale mě se zatím herně a zejména v bránění vůbec nelíbí. ale snad si to sedne. už se těším na další zápas, doufám že bude zase skvělá kulisa, ten fotbal pak má úplně jiné grády!

  14. Plzenske ruce ve vapne

    Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 07.03.2017 08:01 |  
    4 0

    Zdravim kolegove Slavisti,

    Verim, ze jste si uzili zapas jako ja. Byla to dost takticka bitva, ve ktere nikdo nechtel udelat chybu.
    Vcera jsem si pustil zapas jeste jednou ze zaznamu. Byl jsem zvedavy hlavne na 2. pulku, jelikoz z rodineho sektoru je to dost daleko. Prislo mi, ze Hejda hral rukou jeste jednou a to pri vyrobeni goloveho rohu, kdy letel prudky centr ze strany a Hejda to odehral umyslne rukou (horni casti), nastesti tak, ze Kozacik musel vyrazet nad branu. Zkuste si to nekdo pustit a pripadne potvrdit jestli jsem jenom slepej nebo to taky byla vazne ruka.
    Co se tyce hodnoceni, ja hodnotil hned po zapase v euforii takze jsem dal vyssi znamky, nez Alanor. Ovsem mym cilem neni byt objektivni, ale podporovat SKS, snad mi to odpustite :-).

    PS: Uz jenom 11 vyher a muzem slavit :-)

    • Re: Plzenske ruce ve vapne

      vršek     před 8 lety 07.03.2017 08:10 |  
      0 0

      Evidentně jsme tu dva "slepí" nebo podle mnohých "neobjektivní"...

    • Re: Plzenske ruce ve vapne

      smely (přítel SN)     před 8 lety 07.03.2017 10:21 |  
      1 0

      bych to opravil na 14 vyher a muzem slavit dvakrat .... ( takze sme vlastne v pulce) .... :-)

      • Re: Plzenske ruce ve vapne

        Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 07.03.2017 11:26 |  
        0 0

        Smely, ty jsi videl ten moment ktery tu popisuji? Dle meho to byla jasna umyslna ruka.
        Souhlasim s temi 14 zapasy :-). Uz se zase tesim na nedeli.

        • Re: Plzenske ruce ve vapne

          smely (přítel SN)     před 8 lety 07.03.2017 11:57 |  
          1 0

          jojo, myslim, ze se to tu vcera i rozebiralo pod tim clankem s videem, no byl ta tam v tu chvili takovej hukaot jak sme je varili, ze tam byly asi 3 ruce behem 2 minut...

          • Re: Plzenske ruce ve vapne

            Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 07.03.2017 12:16 |  
            0 0

            Hlavne, ze jsme vyhrali, jinak by mi to teda dost vadilo.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    TSeguinTS     před 8 lety 07.03.2017 08:05 |  
    7 0

    Pokud se ještě mohu vrátit k té chybě Deliho při rozehrávce.
    Všimněte si, že se vše odehrálo těsně po té šanci ze standartní situace, kde Simon promáchl míč, jak mohl a měl zakončovat do prázdné branky. Byl z toho velmi rozhozený a dlouho si to vyčítal, ještě po uhašení akce na opačné straně hřiště volal do nebes. Rozhozený byl tak, že následně udělal tu hrubku při rozehrávce. Věřím ale, že nebýt té šance/promarněné šance, byl by to i v této situaci ten zabiják s ledovým klidem v očích, co si omotá petrželu kolem praporku a v kapse nosí matějovského s la fatou.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      smely (přítel SN)     před 8 lety 07.03.2017 08:32 |  
      1 0

      souhlasim, ja sem si navic tu jeho sanci poustel asi 10x a teda nerozumim jak tohle slo nedat ( nemyslim to ve zlem, ciste jen technicko-fyzikalne) ta mezera mezi nohama, kterou mu to proslo byla presne na mic, tam stacili 2 cm a odrazilo by se to do brany, verim, ze v dalsich 99% pripadu ( kdyby se to opakovalo ) tak z toho je branka...ale asi to tak melo bejt...fotbalovej buh chtel aby gola dal Fryda.... :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        kjandourek (admin)     před 8 lety 07.03.2017 10:52 |  
        1 0

        To je vcelku jednoduché - zavíral zadní tyč s tím, že bude zakončovat levou a ten chumel před ním ten balón přizvedl, takže se dostal tělem před něj a najednou mu to šlo na slabší pravou - musel rychle přešlápnout,udělat takový protisměrný pohyb a ještě zvednout nohu výš, než čekal.... Možná by bylo lepší,kdyby to v té chvíli zkusil hlavou jako Frydrych, nebo zpevnil tělo a doufal, že se to od něj nějak odrazí...

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          smely (přítel SN)     před 8 lety 07.03.2017 11:13 |  
          0 0

          to jo no , nebo po kukovsku zadama ....

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            kjandourek (admin)     před 8 lety 07.03.2017 11:59 |  
            11 0

            Já tam v těhle chvílích cpu panděro... Chápu, že ligový hráč po téhle stránce nemá co nabídnout :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

              smely (přítel SN)     před 8 lety 07.03.2017 12:05 |  
              0 0

              :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

              Kenny     před 8 lety 07.03.2017 13:02 |  
              0 0

              Jen blbni. Balón trochu rychleji klesne a .....

              • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                smely (přítel SN)     před 8 lety 07.03.2017 13:04 |  
                0 0

                ...a je z toho ukazkovej biliar...

              • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                kjandourek (admin)     před 8 lety 07.03.2017 13:13 |  
                0 0

                Balón se na tom polštáři krásně ztlumí.... a může se zeptat gólmana, jestli to má radši po zemi, nebo pod víko... nebo mi narazí na stehenní svalstvo - s koňarem se dá žít :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

              bongor     před 8 lety 07.03.2017 18:20 |  
              0 0

              S námi hrával v Jugošce nohejbal známý protagonista hovorů H s Horníčkem ,režisér Svitáček.Ten se proslavil tím,že jednou na síti zahrál ozdobou muže a my jsme ten úder nazvali "svíťův pytlík".Doporučuji nacvičit!

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        sicilianbrno     před 8 lety 07.03.2017 12:59 |  
        0 6

        ...ty nerozumíš více věcem, s tím už nic nenaděláš

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          smely (přítel SN)     před 8 lety 07.03.2017 13:03 |  
          1 0

          :-)

  16. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    kleofas     před 8 lety 07.03.2017 08:12 |  
    0 0

    Více méně souhlas. Možná pětkaři o stupeň lépe a Frydrich 7, nevíte ale někdo, proč nehrál za juniorku Alvir?

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      kratas88     před 8 lety 07.03.2017 08:28 |  
      0 0

      Koukal jsem dneska na jeho instagram a má tam nějakou závázanou nohu

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      jufoun (přítel SN)     před 8 lety 07.03.2017 08:29 |  
      0 0

      Už to tu proběhlo, něco s kotníkem.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Pepino44     před 8 lety 07.03.2017 08:52 |  
      0 0

      Tak co jsem někde četl, tak asi zranění, někdo někde napsal, že má nohu v sádře. Nemám to ověřené, může to být JPP, snad se k tomu vyjádří někdo kompetentní.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        TSeguinTS     před 8 lety 07.03.2017 10:04 |  
        1 0

        JPP = Jeho první problém nebo Jen Planý Poplach?

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          mirecek1111     před 8 lety 07.03.2017 10:39 |  
          0 0

          Jedna Paní Povídala :)

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            bongor     před 8 lety 07.03.2017 18:21 |  
            0 0

            jebal Páťa Pepinu

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        smely (přítel SN)     před 8 lety 07.03.2017 10:07 |  
        2 0

        chlapi sakra nedavejte sem ty zkratky, kdo to ma lustit... :-) TBHJ....

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          donford     před 8 lety 07.03.2017 11:23 |  
          0 0

          Hele, tahle zkratka JPP vznikla asi před 50 - 60 roky. Používají ji už několik generací. Takže patří do zlatého fondu českých zkratek. :-).

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            smely (přítel SN)     před 8 lety 07.03.2017 11:51 |  
            1 0

            to byl vtip, trochu rejpnuti do jednoho zdejsiho nejmenovaneho kolegy co me furt predhazuje naky zkratky, co sem pouzil asi pred rokem...

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      smely (přítel SN)     před 8 lety 07.03.2017 09:00 |  
      0 0

      vyron v kotniku - sadra...

  17. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    DF007     před 8 lety 07.03.2017 08:24 |  
    26 6

    Dobré ráno,
    nedá mi to a půjdu asi proti proudu, ale s hodnocením mám velký problém. Myslím si, že jsou hráči výrazně podhodnoceni. Zkusím to i zdůvodnit.
    1) Hrál první s druhým. Plzeň je mužstvo, které v posledních šesti letech čtyřikrát vyhrálo titul. Tudíž jeho kvalita je ve srovnání s Příbrami diametrálně odlišná. Jejich osa hřiště tvořená Háčky (Hubník, Hejda, Hrošovský, Hromada a Hořava) je mimořádně silná. Má nesmírně silné kraje hřiště, což se nemusí po zápase v Edenu zdát, ale prostě to tak je.
    2) Kritizovaný Flo - kolikrát se přes něj uvolnil Petržela? Já si pamatuji pouze jednu situaci, kdy se okolo něj obtočil, jinak chodil do středu, kde narážel na Míšu. To, že hraje Flo výše, je zřejmě záležitost taktiky. Evidentně po něm vyšší postavení chce i pan Šilhavý. Možná proto, že ví, že za ním, resp. vedle něj hraje Simon, což je hráč, který bez problémů ubrání větší prostor než běžný stoper.
    3) Nízké známky pro střed hřiště (Barák, Hušbauer a Ngadeu) - to je věc, která mně v hodnocení vadí asi nejvíce. jak jsem psal v bodě 1), tak má Plzeň mimořádně silný střed hřiště a my jsme je v zápase pustili k jediné střele na branku. Kolik dali dobrých míčů na útočníka? Nula. A to je vynikající práce všech tří středových hráčů do defenzivy. A že se neprosadili tolik jako v Příbrami? To jsme čekali, že Plzeň rozebereme jako Příbram? To jsme tak nenažraní? Ne. Hráči ve středu odvedli vynikající výkon, a to mě nikdo nevymluví. Ano spíše takticky vynikající, ale prostě vynikající.
    4) Vyhráli jsme nad největším konkurentem v boji o titul. A já si troufám říci, že zaslouženě. Byli jsme jednoznačně nebezpečnější, vypracovali jsme si více šancí. Ve druhém poločase jsme hře dominovali a Plzeň pouze bránila. To je nám málo?

    Asi jsem ještě v euforii, ale v hodnocení jsem odklikal body v rozmezí 6-9. A to jsem si ještě vyčítal, že bych měl být vstřícnější. Prostě jsem tam moc chyb neviděl. Ano nebyla to taková jízda jako proti Příbrami, ale z hlediska pracovitosti a taktiky hráčům můžeme jen složit poklonu. Navíc na nich byla vidět ohromná touha vyhrát. Já jsem prostě pořád nadšený. Tak se omlouvám za dlouhý příspěvek, ale potřeboval jsem se vyjádřit.

    David Fajkus

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Pepino44     před 8 lety 07.03.2017 09:04 |  
      9 1

      Já jsem také hodnotil naše hráče o něco lépe. Nikdo nezahrál špatně a všichni bojovali. Ono je známé "hraješ to, co ti soupeř dovolí". Myslíte si, že např. Škoda hrál hůře než proti Příbrami- nehrál, jenom měl proti sobě Hubníka, který zahrál velmi dobře. Středová řada hrála špatně? Ne opět si musíme uvědomit, kdo proti ní hrál. To, že jsme Příbram jasně přehráli nebylo tím, že by naši hráči hráli tak vyjímečně, ale Příbram jim to umožnila, prostě byla slabá. To Plzeň určitě ne. To jenom k těm 8 a 9 proti Příbrami a těm slabším známkám proti Plzni.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      stromovous (přítel SN)     před 8 lety 07.03.2017 10:00 |  
      1 1

      K tomu Floovi a jeho vyššímu postavení. Ono to místy opravdu vypadlo, že hrajeme spíše rozestavení 3-5-2 (aniž bychom se kasali do novin, jací jsme pokrokáři, jako někdo...), a to se třemi obránci/stopery Frydrych-Luftner-Deli a dvěma "halfbeky" Zmrhal+Flo, a v některých pasážích hry dokonce se třemi obránci Luftner-Ngadeu-Deli a dvěma halfbeky Frydrych+Flo.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        stromovous (přítel SN)     před 8 lety 07.03.2017 10:01 |  
        1 0

        Píšu Zmrhal, myslím Sýkora. Mea culpa.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        ElBrody     před 8 lety 07.03.2017 10:48 |  
        1 0

        To je přece běžná součást 4-5-1, že se krajní bek vysouvá výš a kryje ho stoper, za kterého se zase zatahuje DZ. V případě Floa souhlasím s názorem, že hraje výš skoro pořád právě kvůli jistotě v podobě Deliho za zády.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          stromovous (přítel SN)     před 8 lety 07.03.2017 11:27 |  
          3 0

          Ano, součástí každého moderního systému je, že krajní obránce podporuje útok. A to oba krajní obránci, Jednou ten a jednou zas onen. A zastoupí ho buď jeden ze stoperů, střední defenzivní záložník a nebo i krajní záložník zůstane stažený, vidí-li svého krajního beka na výletě. Ale aby to bylo stále 4-5-1 (mezi námi, jedná se o spíše nedůležité škatulky), tak je to vždy otázka spíše krátkodobá v tom smyslu, že když se naskytne možnost podpory útoku, tak je útok jednorázově podpořen a pozice obránce je jednorázově jištěna a za pár sekund/po konci akce (nebo jen po konci úlohy obránce spočívající v její podpoře/založení) se obránce vrací a dochází zpět k přeskupení do základní formace. Jak jsem ale psal, tak v Edenu mi přišlo, že u Floa a Deliho tento stav nebyl ojedinělý, nárazový či dočasný, ale v některých pasážích zápasu záměrný, dlouhodobý a systémový, proto jsem psal, že to místy bylo spíš 3-5-2 a nebo, když o tom tak teď přemýšlím, tak spíše 3-6-1 (až 3-4-3). A proto, myslím, se pak někomu mohlo zdát, že Petržela má od Floa moc prostoru a hasí to "za něj" Deli, přičemž to ale mohla být systémová věc a taktika, že v tu dobu Petrželu "má mít" Deli (jištěný Luftnerem jako klasickým volným stoperem).

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Fačín     před 8 lety 07.03.2017 10:17 |  
      0 3

      Musím souhlasit, také jsem dal výrazně vyšší známky, jedinou pětku si u mě vysloužil A.Barák, ne snad, že by hrál vyloženě špatně, ale nadstavba v podobě vytváření šancí nebo tak tam vidět nebyla. Za 8 u mne Frydrych, Deli, Sýkora, ostatní 7. Překvapuje mě trochu hodnocení Zmrhala. Ve Sportu 8, zde 7, přitom ze stadionu mi přišel trochu neviditelnej. V TV už vypadal lépe. A příliš nízká známka u Škody, zazdil sice jednu tutovku, ale stopery zaměstnával výrazně. A Flo se tam jednou skutečně nechal Petrželou nachytat, což přičítám tomu, že ho neznal osobně, ale jinak prakticky nechyboval. Lüftner skvělý, vedle Simona mu to svědčí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      mcora     před 8 lety 07.03.2017 12:48 |  
      2 1

      Co to je vyšší postavení, když mám ve svém prostoru hráče, tak ho musím přece obsadit, pak je to další (útočná fáze), obránce má hlavně bránit. A když jeden hráč obejde druhého, tak to nesouvisí s vyšším postavením. Záloha dřela, ale herně to nebylo úplně super, kolikrát přihráli do šance, kolikrát byli v šanci, kolik vyslali střel na bránu a jak řešili další herní situace- připomínám, že jezdili (Pepa makal, ale vázla přihrávka), ano Sýkora měl dobré standartní situace (branka). Byla to bitva, s krásným konce pro nás.
      Z mého pohledu, až na hodnocení Zmrhala (podle mě na 5 - 6) je to hodnocení správné.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        DF007     před 8 lety 07.03.2017 16:03 |  
        2 1

        Vyšší postavení je to, že hráč nemusí nutně bránit posledního hráče, ale může zmenšovat prostor za záložníkem, aby případně zamezil v pohybu jinému hráči nebo průnikové přihrávce. A to že obránce nemá útočit a má převážně bránit? Tak to jsme v minulém století. To už přeci vůbec není pravda. Naopak, chceme-li hře udávat směr, pak musíme vytvářet přečíslení, a to bez podpory všech hráčů a tedy i obránců, nejde.
        A to že záložníci nedávali jednu finální přihrávku za druhou je fakt, ale i ten má své důvody. Plzeň hrála hodně zatažená, velmi dobře zahušťovala střed hřiště, proto bylo i více chyb. Když je někde méně místa, tak se tam logicky hůře dostává. A oni to prostě zkoušet museli. Já nechci, aby středoví hráči byli alibisté a přihrávali do stran. To by pak mohli mít úspěšnost 100%, ale výkon by byl mnohem horší. Ono totiž platí, že kdo nic nedělá, nic nezkazí. A hlavní zásluhu, že se Plzeň neprosadila dopředu má právě střed naší zálohy, protože nedovolil průnikové přihrávky, prostě tu mezeru mezi naší obranou a zálohou výborně vyplňovali.

        Takže stále trvám na podhodnocení hráčů.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          mcora     před 8 lety 09.03.2017 12:57 |  
          0 0

          Mícháš hrušky s jablky, i když oboje dvoje je ovoce. Takže znova, jestliže je v tvém prostoru hráč, tak ho musí někdo obsadit, buď záložník nebo obránce, nemůžou hrát oba výš, nebo vlastně můžou, ale pak bude někde problém. Samozřejmě, že by měl obránce i útočit, ale protože jsou na hřišti brankář, obránci, záložníci a útočníci, tak má každý svoji úlohu, která je jeho hlavní úkol. A když obránce útočí, tak za něj někdo musí bránit a naopak. V dalším potvrzuješ, to o hře naši zálohy co píši já, ale jinými slovy. Vyhráli jsme bitvu zaslouženě.

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            kjandourek (admin)     před 8 lety 09.03.2017 13:18 |  
            0 0

            Trochu si troufnu nesouhlasit....

            To co popisuješ platí v malém fotbale... ve velkém máme pravidlo o ofsajdu ... čili pokud je hráč v prostoru, kde by se měl pohybovat krajní obránce, není nutné jej hned obsadit - je tu možnost posunout kompletní obranu "výš".... a tohle se dá překonat jedině buď průnikovou přihrávkou, čili je v pořádku,když obránce a záložník těmto přihrávkám zabrání... nebo nákopem vzduchem a tam by měl být připravený stoper prostor zakřižovat...

            • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

              mcora     před 8 lety 10.03.2017 07:44 |  
              0 0

              To máš pravdu, ale vše závisí na dané situaci, podle toho musíš reagovat, ale jsou obecně dané nějaké úkoly hráčů, proto jsou rozdělené posty. Fotbal je geniální hra, můžou v něm vynikat i blbci, je to rozdíl oproti basketu či volejbalu. Jinak, ale řeči o vyšším postavení jsou kecy, rádoby odborníků. Např., Deli bude mít u sebe hráče, co teď, měli by se všichni posunout, ale nemusí se to podařit, vystavení do ofsajdu. Proto jsem psal, že ve fotbale může vyniknout i blbec, fotbal je jednoduchý, zároveň geniální (opakuji se) a ve fotbal už bylo vše vymyšleno.
              Jeden z našich nejlepších hráčů české historie byl (může se nám to nelíbit, ale je to tak) Jan Berger....

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      bongor     před 8 lety 07.03.2017 18:28 |  
      0 0

      Napsal jsi to náhodou moc hezky Davy.Když porovnám to Tvoje hodnocení a hodnocení Alanora,obě se mi líbí.Jen jsou brána každé z jiného úhlu pohledu,něco jako tvrzení o láhvi z poloviny plné a z poloviny prázdné.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      JSat (přítel SN)     před 8 lety 07.03.2017 18:30 |  
      0 0

      ad 2) Naprosto souhlasím, taky myslím, že je to věc taktiky, proto se tam Simon a Míša automaticky vracejí...

      A souhlasím i se zbytkem

  18. Hodnocení slávistů. 19.kolo

    buri     před 8 lety 07.03.2017 08:28 |  
    8 2

    Plzeň jsme přehráli po všech stránkách, proto bych hodnotil všechny naše hráče nejmíň o stupeň výše.

  19. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    homerinho     před 8 lety 07.03.2017 08:31 |  
    7 0

    Anticipoval? Vážně? Nejhloupější výraz našich komentátorů dorazil už i sem? :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      smely (přítel SN)     před 8 lety 07.03.2017 08:34 |  
      0 0

      tak urcite to ma svoji kvalitu...

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      malan (přítel SN)     před 8 lety 07.03.2017 08:46 |  
      1 0

      Jak říkám, především jsme hráli do plných, na to autor zapomněl.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        afro     před 8 lety 07.03.2017 11:35 |  
        2 0

        Mně třeba mrzí, že Alanor sice v jeho komentáři zmínil tu přihrávku Zmrhala na Škodu do brejku, ale zapomněl zdůraznit, jak pěkně ji "narýsoval".

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      sicilianbrno     před 8 lety 07.03.2017 10:41 |  
      1 1

      Čeština je krásná v tom, že má pro všechno výraz, i kdybych mel radeji použit slovo navic, tak dám češtině přednost než zbytečným cizím slovum, jen proto, aby ta věta zněla víc stylově. Bohužel takových jedinců se najde víc, co tyto slova používají.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        smely (přítel SN)     před 8 lety 07.03.2017 12:38 |  
        3 1

        you´re damned right, bro...

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          sicilianbrno     před 8 lety 07.03.2017 13:01 |  
          0 4

          ....pomohla ti s překladem maminka nebo google překladač? :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            smely (přítel SN)     před 8 lety 07.03.2017 13:10 |  
            1 1

            maminka je dva mesice mrtva...tos nemusel....

            • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

              sicilianbrno     před 8 lety 07.03.2017 14:45 |  
              3 5

              a ja zas nemám otce a nepišu to tady. Težko sem to mohl vědět, tak si odpust ty dodatky....

              • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                smely (přítel SN)     před 8 lety 07.03.2017 14:50 |  
                1 0

                hele, vcera si tady brecel, ze dostavas minusy, protoze si z brna ( velmi bizarni argument ) a cloveku by te snad az bylo lito, a pak nevynechas jedinou moznou prilezitost abys nenapadal moje prispevky nejakou svoji nejapnou poznamkou o moji inteligenci a pod. Ja te neznam, ty me neznas, pojdme se domluvit, ze na sebe nebudeme reagovat , bude to pro oba jednodusi...

                • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                  sicilianbrno     před 8 lety 07.03.2017 14:54 |  
                  0 2

                  jestli sis nevšiml "kamaráde" tak po včerejšku sem se na tebe chtel vyprdnout i když s vetšinou tvych nazoru nesouhlasim, ale když si me dneska PRVNÍ reagoval na muj přispevek ohledne toho ciziho slova, tak sem si řekl, že to asi vyhledáváš moji přitomnost, tak sem ti jen oplatil. Oba sme si navzajem volní, tak si ujasni co vlastne chceš a podle toho se zařid...

                • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                  sicilianbrno     před 8 lety 07.03.2017 14:56 |  
                  0 2

                  a nějaký mínusy jsou mě ukradeným., Dokud to bude anonymní a budou si tím chudáčkové (aby ses neurazil, tak ted nemyslim tebe) kompenzovat své nedostatky, tak mě to nebude ani v nejmenší zajimat....ja slavii fandím a mám ji rád a su taky moc rád z Brna, to je asi tak celý.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      JS (přítel SN)     před 8 lety 07.03.2017 12:50 |  
      2 1

      Vždycky když slyším spojení „výborně anticipoval“, tak brečím smíchy. Nevím, kdo s tím přišel první, zní mi to jako nějaká Hrdličkovina.. Ale když jsem to pak zaslechl i od Bosáka, tak jsem nevěřil vlastním uším.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Jachym     před 8 lety 07.03.2017 14:16 |  
        4 0

        Já to slýchávám hlavně od "expertů" Hyského a Karocha. Zvláště na toho druhého jsem alergický. Působí jako fraška, když se Karoch, který určitě není žádnou velkou hlavou, snaží o projev vzdělaného myslitele a myslí si, že toho nejlépe dosáhne používáním cize a rádoby odborně znějících slov...

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          smely (přítel SN)     před 8 lety 07.03.2017 14:24 |  
          5 0

          hele a neni to jakoze maj neco proti ostravakum : anti-cip ovat ? :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            kjandourek (admin)     před 8 lety 07.03.2017 14:31 |  
            0 0

            Ostravaci to snad mají s tvrdym takže: Anti-cyp ovat....

            Ale jinak je to zajímavá myšlenka...

            Nebo by chtěli odebírat čipy ... a vypadl jim hácek :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            Jachym     před 8 lety 07.03.2017 14:38 |  
            0 0

            Do toho bych se nerad zamotával. Protože pokud otočíš slovo za předponou a lehce upravíš/doplníš interpunkci, dostaneš ženskou verzi téhož... :-)) To vše samozřejmě při dočasném a vědomém porušení pravopisu, protože v ostravštině je cyp tvrdý...

            • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

              smely (přítel SN)     před 8 lety 07.03.2017 14:45 |  
              2 1

              no ja sem chybel, kdyz se brala ve 3. tride pravidla slezskeho pravopisu, takze se omlouvam, ze nevim, ze to patri do vyjmenovanych slov po "c" :-)

              • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                sicilianbrno     před 8 lety 07.03.2017 14:47 |  
                0 8

                Ty si chyběl asi ve více hodinách když koukám na tvé nedostatky .....

                • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                  soudek82 (přítel SN)     před 8 lety 07.03.2017 15:12 |  
                  1 0

                  Ti smely šlápnul na kuří voko, nebo co? Calm down bro :-)

                  • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                    Jachym     před 8 lety 07.03.2017 15:16 |  
                    1 0

                    A tejk it ízy :-)

              • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                Jachym     před 8 lety 07.03.2017 14:52 |  
                0 0

                V tom případě si nezapomeň včas osvěžit také ostravská vyjmenovaná slova po "p". Viz např. známý pokřik Baník, p-čo... Vše nasvědčuje tomu, že s tím budeme konfrontováni v příští sezóně.

                • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                  bongor     před 8 lety 07.03.2017 18:33 |  
                  1 0

                  A jí budu jenom rád.Ostravaci tady chybí,hlavně mi chybí jejich nezměrná náklonnost k RB

              • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                kjandourek (admin)     před 8 lety 07.03.2017 15:23 |  
                0 0

                na to se přece nemůžeš vymlouvat... To se stává, že v cizích slovech se někdy píše po tvrdé souhlásce měkké a po měkké souhlásce zase tvrdé...

                Elektrika, risk, cyklus...

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          dupy77     před 8 lety 07.03.2017 16:03 |  
          0 0

          Jachym mluvíš mi z duše taky miluju tyto odborníky. Já občas vypínám i zvuk

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      pevek     před 8 lety 07.03.2017 17:45 |  
      1 0

      Ovsem penzum odbehanych kilometru bylo nadstadardni.

  20. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Robinator     před 8 lety 07.03.2017 09:27 |  
    2 2

    naprosto trefné hodnocení, téměř úplně stejně jsem to viděl já..kdyby tady byly plusy a mínusy..asi bys měl hodně mínusů :))

  21. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    1rytir     před 8 lety 07.03.2017 10:28 |  
    5 6

    Patřím k těm, kteří ne zcela souhlasí s hodnocením Hušbyho, Tondy a Zmrhala. První dva jmenovaní nebyli vůbec průměrní. Hušbauer byl o stupínek lepší Baráka. Naproti tomu Zmrhal průměrně zahrál. Tedy ty známky bych v případě této trojice otočil. Jednu poznámku k Floovi. Na naši ligu si zvyká, asi nepočítal s tím, že se u nás nehraje v rukavičkách, každopádně jako od seveřana bych od něj čekal trochu víc tvrdosti v soubojích. Ale i on proti výborným fotbalistům v dresech Plzně zahrála výborně! A ještě, pokud by se hodnotil trenér, tak vysoká známka by patřila i jemu. Především za odvážné střídání, kterým dal jasně najevo, že bod by byl pro nás v neděli v Edenu málo a že chceme víc! Málokdo si to uvědomuje, ale i pro Plzeňáky to byl jasný signál, že jdeme za vítězstvím stůj co stůj a byli to oni, co tomu nedokázali čelit.

  22. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    kjandourek (admin)     před 8 lety 07.03.2017 10:55 |  
    11 0

    Zvláštní je, že jsem viděl dvě sestavy kola a v obou figuroval Jarda Zmrhal.... a tady se pořád tvrdí, že zahrál průměrně...

    Asi tomu ti novináři vůbec nerozumí :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Robinator     před 8 lety 07.03.2017 11:03 |  
      7 1

      já si to myslel taky(dal jsem mu pětku) ale poté co jsem si pustil záznam, musel bych mu dát sedmičku..bohužel už to nejde vrátit..

      u MNN si musím stát za svým, rozehrávka nebyla opravdu moc dobrá a Hušbauer zahrál takový nemastný průměr..

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        kjandourek (admin)     před 8 lety 07.03.2017 12:05 |  
        5 0

        Hušbauerovi to dopředu nešlo... a ani Tondovi ... Ale zase směrem dozadu nedovolili Hořavovi, Hrošovskému ani Hromadovi takřka nic...

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          Robinator     před 8 lety 07.03.2017 12:32 |  
          2 1

          jo to máš pravdu, eliminovali je dobre..na druhou stranu plzeň se nějak extra dopředu netlačila a hrála vylozene na 0:0, to je taky potreba brat v potaz

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            kjandourek (admin)     před 8 lety 07.03.2017 12:55 |  
            0 0

            Já nevěřím tomu, že sem Plzeň přijela s touhou po remíze 0:0... Vypadalo to tak, protože jsme byli vnitřně nastaveni na eliminaci jejích hlavních zbraní - zálohy a krajů... a to se nám povedlo... velké zápasy vyrovnaných rivalů se takhle hrají....

            Když hraješ s někým slabším, tak prostě inkasovaný gól není problém - tak dáme dva .... Ale takovéhle zápasy se hrají odzadu...

            • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

              Robinator     před 8 lety 07.03.2017 13:13 |  
              2 1

              já úplně postrádal tu starou plzeňskou hru naoridnovanou Vrbou..křídelní hra a tlačení se do 16..nevím, možná to chtěli hrát a my jim to nedovolili, nebo se zhoršili a už to tolik neumí a nebo si přijeli pro remízu no..ale spíš se přikláním ke kombinaci všech faktorů..ale nejvíc k tomu poslednímu..všiml sis, jak kouskovali hru? a jak od začátku zdržoval především Kozáčík a ostatní také?

              • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                kjandourek (admin)     před 8 lety 07.03.2017 13:20 |  
                1 0

                To je fakt - byli věčně na zemi, každé rozehrání jim trvalo věčnost, Zemanovo střídání to byla vyloženě komedie... Kdybych to pískal já, tak bych coby "hodně zaujatý" rozhodčí vytáhl žlutou a následně tedy červenou a náhradníka na hřiště s chutí nepustil... Třeba nás chtěli vyprovokovat k nějaké nepředložené reakci, donutit k tomu, abychom z přemotivovanosti udělali nějakou klukovinu... kdo ví...

                Jako asi v hlavě měli, že jim plichta stačí k tomu, aby to stále měli ve svých rukách... Ale třeba vloni na Letné taky přijeli s náskokem a remíza by jim ho nesnížila a přesto je přejeli 3:0 ...

                • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                  Robinator     před 8 lety 07.03.2017 13:29 |  
                  5 1

                  plus ještě hráli jako prasata..prostě nám to chtěli dost znepříjemnit..ale důležité jsou tři body a ty jsou doma :)

                • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                  bongor     před 8 lety 07.03.2017 18:37 |  
                  1 1

                  No jo,ale uvědom si s kým hráli na toaletné a s kým v Edenu!

                  • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                    kjandourek (admin)     před 8 lety 07.03.2017 18:40 |  
                    0 0

                    Tak to samozřejmě... ale v naší diskuzi šlo o to s čím do toho souboje šla Plzeň - ne o to, jestli proti sobě měla trabant, nebo válec :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

              Akuls     před 8 lety 08.03.2017 11:06 |  
              1 1

              Podle mne si to Plzeň s námi na férovku rozdat nechtěla. Asi je strašila ta darda z loňska, dále to že jsme v laufu, jejich slabé sebevědomí po Příbrami a Zlínu a že jim v jejich situaci stačí z horké půdy v Edenu i plichta. Zahustili střed pole, snažili se eliminovat naší hru včasným napadáním hlavně našich záložníkům, zcela rezignovali na útočnou fázi hry a od samého začátku zdržovali, kouskovali hru a nechtěli nás pustit do tempa. Asi už to není ta Plzeň co bývala. Pro nás je to svým způsobem vyznamenání, že mají z SKS takový respekt. Bohužel, my jsme na to reagovali jen nakopáváním dlouhých balónu dopředu. Snad se dožijeme toho, že si této snahy soupeře naši hráči, hlavně ti v záloze ani nevšimnou, jako např. Bayern právě kdysi v souboji s Plzní. Rychlou a přesnou kombinací v plném pohybu přehrajeme a tím se i zbavíme bránících hráčů soupeře a budeme si vytvářet šance. Takhle je to hra jen na náhodu a také čekání zda se ujme nějaká standardka. Chce to v příštím přestupním termínu koupit nějakou opravdu rozdílovou posilu na pozici hráče číslo 10 a někoho k němu po odcházejícím Barákovi. V derby můžeme počítat se stejným průběhem zápasu. Snad i zde naše snaha a bojovnost bude slavit úspěch a časem přijde i více té fotbalovosti. V evropských pohárech to bude pro dosažení úspěchu nezbytná nutnost. Jinak tam nebudeme mít co dělat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      mcora     před 8 lety 07.03.2017 12:56 |  
      2 1

      Někteří novináři tomu opravdu nerozumí, ani rekreačně nehráli fotbal.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      pevek     před 8 lety 07.03.2017 17:48 |  
      0 0

      On to dela asi opravdu ten stadion. Me prisel taky celou dobu matny a pod svoje moznosti. Cim to je to fakt nevim...

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        kjandourek (admin)     před 8 lety 07.03.2017 19:36 |  
        3 0

        To nebude stadionem.... Já si myslím, že to je stylem hry...
        Jarda hraje maximálně jednoduše a účelně. Když se dostane k míči, většinou hraje z prvního, nebo druhého doteku. Protihráče neobchází nějakými kličkami, ale hodí si míč okolo a oběhne jej, nebo "použije" spoluhráče na narážečku. Přihrávka, kterou poslal Škodu do samostatného nájezdu byla geniální právě v tom, že to bylo jednoduché a účelné řešení, provedené s maximální přesností.... Poslat tam takhle balón Tonda Barák, nebo Honza Sýkora, tak dostanou osmičku a někteří diskutující tu o nich budou mluvit v superlativech...

        Srovnejme si Zmrhala a Sýkoru - podle mého názoru by 90% fanoušků do sestavy kola dalo Sýkoru, zatímco novináři tam dávají Zmrhala... Proč? Podle mého názoru proto, že Honza hraje líbivější fotbal... Kličky, zasekávačky, diváci se baví a jsou nadšeni... Jarda nic takového nedělá - je to náš nejrychlejší hráč, takže vystihne rozehrávku a nasadí k trháku.... a jak jsem psal výše hned z prvního doteku kombinuje... Divák si tak nepochutná, ale odborník vidí, že hře prospívá...

        PS: Než mě začnete kamenovat - netvrdím že to tak opravdu je, Šalamounův trus jsem nesnídal - je to můj pohled, coby člověka, který ten fotbal už nějakých třicet let taky hraje

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          pevek     před 8 lety 07.03.2017 20:42 |  
          0 0

          Tohle respektuju a vidam to u nej i jindy. Ale tentokrat jsem mel pocit, ze kdyz k nemu jde mic, tak ze s nim pak bezi do zdi Plzne. Proste ze to pres nej neslo. A divim se tomu, ze se to tak lisi od toho, co se rika jinde. Ale ja nejsem nejakej divak, kterej by se pekelne soustredil na jednoho hrace. Koukam co dela nas kotel, co dela kotel soupere, vidim, ze do rady prede mnou jdou nejaky Cinani, pak si vsimnu toho, co dela podavac micu. A mezitim sleduju teda dost intenzivne i tu hru. Ale ne nejak soustredene na Zmrhala. Takze si ho vsimnu treba trikrat, kdyz to u nej skonci a ne trikrat, kdyz to da nepozorovane na prvni pohled bez paradicek dal. nevim...

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            kjandourek (admin)     před 8 lety 07.03.2017 21:43 |  
            0 0

            A tak jasně - když koukáš všude okolo, tak to může být stadionem... :-)

            Netvrdím, že to mám jinak - taky si zajdu na klobásu, nebo záchod (takhle mi utekl jeho rozhodující gól do sítě Slovácka)...

            Zase na druhou stranu na stadionu, zvláště, když jsi za brankou, tak dobře vidíš i náběhy, které spoluhráči přihrávkou nevyužili a kterých si třeba kamera nevšimne... Já jsem celý velkofotbalový život strávil na krajích zálohy, či obrany, takže si těhle postů všímám víc :-)
            Naopak Hanspaulku hraju v útoku :-)

  23. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    zeleznik2     před 8 lety 07.03.2017 11:02 |  
    3 25

    7 u Zmrhala úlet stejně jako ve Spartu, 5 Max. Jinak souhlas.

  24. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Ondráš     před 8 lety 07.03.2017 11:24 |  
    11 0

    Bez ohledu na známkování jsem strašně rád, že se ta výhra povedla..bylo to prostě třeba umlátit za každou cenu..dostat míč do brány třeba i s Petrželou..dobrá práce

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      donford     před 8 lety 07.03.2017 11:40 |  
      10 0

      Před zápasem jsem psal, že kluci musejí míč dodnést do branky Plzně třeba i v zubech. Frýďovi se to téměř povedlo.:-) Naše hodnocení by měla být oprávněně vysoká. Nikdo zápas neodchodil, každý hrál nadoraz a co mu soupeř povolil. Kluci se nadšeně vydali ze všech sil a rvali se opravdu až do konce. Zdůrazňovat nějakou nepovedenou přihrávku (Deli, Ngadeu) to je v takovém zápase vskutku malost. To bych nechal do šatny trenérům. Hráli jsme se soupeřem, který má oproti naším, velké mezinárodní zkušenosti a taky se to prokázalo, panice nepodléhal. Spíš se snažil ty naše rozhodit. Za mě zážitek a myslím, usuzuji i z děkovačky, že pro každého na stadionu. Určitě to vítězství nad druhým v tabulce vlije klukům do žil a do srdcí sebevědomí a jistotu. O střízlivost a o pokoru se postará JŠ. Jsme na vítězné vlně, a právě proto, že i když je každý následující zápas jiný, o tuto vlnu se musejí hráči opřít a taky o nás, o fanoušky. Jak se praví - dnes už klasicky: Spolu jsme silnější!

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      japhy     před 8 lety 08.03.2017 11:51 |  
      1 0

      S Petrželou těžko, ten ponechán Delim svému osudu ještě dorotovával kolem praporku :))

  25. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Maeden (přítel SN)     před 8 lety 07.03.2017 11:53 |  
    4 0

    Flo a Škoda zase nepodali podprůměrný výkon, aby si zasloužili podprůměrnou známku (o AB a JH se dá diskutovat). Určitě ne o dva stupně horší než Zmrhal, a to ho tu léta bráním při tradičních výlevech žluči a nenávisti.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Alanor (admin)     před 8 lety 07.03.2017 12:35 |  
      2 0

      Pětku beru jako průměr, ne podprůměr. Prostě standardní výkon ligového hráče. Matematicky to sice průměr úplně není, ale desítku beru jako bonus pro hráče za skutečně mimořádný výkon.

  26. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Borris     před 8 lety 07.03.2017 12:04 |  
    0 0

    Slávisti kdyby měl někdo zájem mám k dispozici rezervaci na dva balíčky na Teplice a Spartu. Já sám už mám pro sebe a jednoho kamaráda, balíčky zajištěné. Ale další dva kamarádi mi odpadli dnes. Tak kdyby měl někdo zájem, přepošlu mail s rezervací. Kdo mi sem první hodí mail, tak tomu rezervaci pošlu. Stačí to už jen zaplatit někde na pobočce.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Deba     před 8 lety 07.03.2017 13:44 |  
      0 0

      psal jsem Ti zpravu :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        RiverPhoenix     před 8 lety 07.03.2017 15:10 |  
        0 0

        Taky mám jednu nevyužitou rezervaci s platností do půlnoci, je to pět míst vedle sebe do sektoru 204, třetí řada. Kdyby někdo chtěl, přepošlu rezervační mail.

  27. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Kenny     před 8 lety 07.03.2017 12:52 |  
    1 0

    Takže tentokrát s hodnocením Alanora nesouhlasím a to zcela zásadně. Nepřenesu přes srdce označení Simona svalnatou oporou. Dle mého názoru se k jeho vzezření hodí spíše slovo šlachovitý. :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      donford     před 8 lety 07.03.2017 13:20 |  
      5 0

      Snad zcela nespojuješ Alanorovo hodnocení s jeho obdivným hodnocením Deliho. Zda svalnatý, či šlachovitý (spíš šlachovitý, Ngadeu snad spíš svalnatý), hlavně že je, jak Alanor napsal, především OPOROU. Ale to nejhezčí vidím v tom, jak oba naši afričtí hrdinové prožívali konec zápasu, jak nebyli vůbec zakřiknutí, nestáli bokem, jásali, veselili se v jedné linii s ostatními. Zase - ta hráčská jednota a svornost je podivuhodná. Jak se smál Ščuk, který odehrál 2-3 minuty, jak jásal MvB či Bořil, na které nedošlo. Takovou pohodu ve Slavii dlouhé roky nepamatuji. Jestli vůbec.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        bongor     před 8 lety 07.03.2017 18:43 |  
        1 0

        Ano Done,já z toho mám taky velikánskou radost.A je to především zásluha Jardy Š,že to tak lidsky dokáže ošéfovat.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          donford     před 8 lety 08.03.2017 00:04 |  
          4 0

          Vrátil jsem se z jedné přednášky, zhlédl 2. poločas Realu s Napoli, a teď ti rád Bongore odpovídám. Dle mého názoru nastává ve Slavii nový jev, v našich fotbalových končinách dosti neobvyklý. Sami hráči Slavie povyšují v přístupu k sobě navzájem, fotbal na vyšší společenskou úroveň než dosud bylo v našich luzích a hájích zvykem. Přejí jeden druhému, stojí jeden za druhým, radují se z úspěchu druhého, nedělají si podrazy, nedělí se na partičky, respektují autority v mužstvu, jak řekl nedávno v rozhovoru Tonda Barák, prostě celé mužstvo je jedno tělo a jedna duše. Přijali hráče z ciziny jako své a ano, máš pravdu, nad tím vším vysoko ční velmi noblesní, morálně na výši, pokorný a tedy i střízlivě uvažující pan Šilhavý. Kéž toto byla ve Slavii trvale nastolená cesta, abychom jednou třeba na partu z r.2016/17 vzpomínali nejen s radostí, ale také s úctou. Aby se o nich ve společnosti neříkalo, vždyť jsou to jen kopálisti. A aby tihle hráči došli trvale k společenskému uznání a k poctám, jako se to děje třeba vedle v Německu. Tam jejich hvězdy nikdy nezhasnou. Vím, je to spíš trochu filozofující pohled, než fotbalový, ale myslím, že pokud budou naši hráči přistupovat k fotbalu takto jednotně, ale hlavně jako čestní a poctiví slávisté, že především mládež objeví své vzory a že se to i v naší současné, poněkud roztodivné společnosti pozitivně odrazí a bude tak navazováno na dávné prvorepublikové vnímání fotbalových hrdinů.

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            Jachym     před 8 lety 08.03.2017 11:41 |  
            0 0

            Sice pro dnešní dobu poněkud patetické, ale moc krásně napsáno. I když to prvorepublikové vnímání se téměř jistě nevrátí. Příběhy (o fotbalových bohatýrech a gólových střelách trhající sítě a lámající břevna) z tehdejší doby a ještě více z fotbalových začátků za Rakouska-Uherska se dnes čtou jako legendy a pohádky.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Cana78     před 8 lety 07.03.2017 14:10 |  
      3 0

      je boží! od neděle ji mám na desktopu, aby rudokožky v práci viděli, jak vypadá týmovej duch! ;-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Cana78     před 8 lety 07.03.2017 14:11 |  
        0 0

        rudokožky viděly, pardon :-)

  28. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Gino     před 8 lety 07.03.2017 14:13 |  
    3 2

    Hušbauer 3x za 3? No, dobře Vy :-))

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      pevek     před 8 lety 07.03.2017 20:47 |  
      0 0

      Tak u toho si to rikam skoro pokazdy, ze nechapu, co tam dela tak strasnyho, ze mu nekdo porad haze tyhle maly cisla.

  29. Lístek na Teplice

    dejf     před 8 lety 07.03.2017 16:00 |  
    2 4

    Zdravím, prodám jeden lístek na Teplice - sektor 110. Cena dohodou

    • Re: Lístek na Teplice

      malan (přítel SN)     před 8 lety 07.03.2017 16:02 |  
      4 13

      Komentář byl skryt z důvodu porušení pravidel diskuse

      • Re: Lístek na Teplice

        lassiter     před 8 lety 07.03.2017 16:14 |  
        1 0

        ale tak, určitě chce slevit...

        • Re: Lístek na Teplice

          dejf     před 8 lety 07.03.2017 16:17 |  
          2 0

          vypadl kámoš, tak ho chci udat, cena 100,-

          • Re: Lístek na Teplice

            malan (přítel SN)     před 8 lety 07.03.2017 16:20 |  
            1 7

            Proč to nenapíšeš hned? Tahle vypadáš jako překupník co tu chce kšeftovat s lístkama..

            • Re: Lístek na Teplice

              Jachym     před 8 lety 07.03.2017 16:43 |  
              7 0

              A ty hned vyletíš jak čertík z krabičky...:-)

              • Re: Lístek na Teplice

                malan (přítel SN)     před 8 lety 07.03.2017 16:46 |  
                0 3

                S kolegou jsme si to vyjasnili v soukromých zprávách, takže pro mě je to uzavřené.

                • Re: Lístek na Teplice

                  Kenny     před 8 lety 07.03.2017 19:57 |  
                  1 0

                  A proč v soukromých, když si ho urazil veřejně?

                  • Re: Lístek na Teplice

                    malan (přítel SN)     před 8 lety 07.03.2017 21:41 |  
                    0 5

                    Jelikoz mi soukromne napsal, tak jsem mu soukromne odpovedel a vyjasnili jsme si duvod moji prudke reakce. Nepotrebuji se tady pred nikym z vas "etickych inkvizitoru" obhajovat. Mel jsem ho za prekupnika a spletl jsem se, tecka.

                    • Re: Lístek na Teplice

                      afro     před 8 lety 08.03.2017 08:27 |  
                      1 0

                      Zvu tě na sraz anonymních choleriků. Já tam chodím taky. :-)))

                      • Re: Lístek na Teplice

                        malan (přítel SN)     před 8 lety 08.03.2017 09:22 |  
                        1 0

                        hehe, díky za nabídku, bude se hodit. Zatím to řeším rozmláceným nábytkem. Až se v návalech vzteku začnu řezat do předloktí, dám Ti vědět :)

            • Re: Lístek na Teplice

              stromovous (přítel SN)     před 8 lety 07.03.2017 17:12 |  
              3 0

              překupník co chce kšeftovat s lístkama, kterých je na ticketportalu volných ještě dva tisíce....

              • Re: Lístek na Teplice

                dejf     před 8 lety 07.03.2017 19:18 |  
                0 0

                jak to tak pozoruji, tak teď bude překupník asi každý :), !nikdy! bych si to vůči klubu nedovolil

            • Re: Lístek na Teplice

              Gino     před 8 lety 08.03.2017 08:11 |  
              2 2

              Ne, nevypadá jako překupník. Ty ale vypadáš jako debil. Je mi líto.

      • Re: Lístek na Teplice

        Travinho     před 8 lety 07.03.2017 18:23 |  
        3 1

        Tohle bez karty?

        • Re: Lístek na Teplice

          malan (přítel SN)     před 8 lety 07.03.2017 22:51 |  
          0 1

          Jenom zluta jo?:)

          • Re: Lístek na Teplice

            Jachym     před 8 lety 08.03.2017 10:56 |  
            0 0

            Když se budeš chovat jako Řezník, tak tě brzy vyhodí :-)

            • Re: Lístek na Teplice

              malan (přítel SN)     před 8 lety 08.03.2017 12:54 |  
              0 0

              Jako ten rapper nebo ten řemeslník?

              • Re: Lístek na Teplice

                afro     před 8 lety 08.03.2017 13:10 |  
                0 0

                Hráč Plzně, tipuju.

      • Re: Lístek na Teplice

        Boss82     před 8 lety 07.03.2017 19:17 |  
        2 1

        Nebylo by lepší nejdříve myslet a až potom něco psát?

      • Re: Lístek na Teplice

        mudrc     před 8 lety 07.03.2017 19:44 |  
        0 2

        chování hodné sparťana :-)

  30. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    kjandourek (admin)     před 8 lety 07.03.2017 17:33 |  
    20 0

    Jenom tak mimochodem, ve sportu vyhlašují hráče kola a nešťastníka kola...

    Za poslední čtyři kola:

    16.kolo: Hráč kola Milan Škoda (Slavia); nešťastník Lukáš Holík (Zlín) - Zlín - Slavia 0:4 - kdyby někdo nevěděl
    17.kolo: Hráč kola Milan Škoda (Slavia) - nešťastník je z Teplic... - Slavia - Jihlava 2:0
    18.kolo: Hráč kola Jan Sýkora (Slavia); nešťastník Aleš Hruška (Příbram) - Příbram - Slavia 1:8
    19.kolo: Hráč kola Michal Frydrych (Slavia); nešťastník Radim Řezník (Plzeň) - Slavia - Plzeň 1:0

    čili čtyřikrát za sebou máme "muže kola" a třikrát z těchto čtyř kol jsme ještě dokázali ze soupeře udělat "nešťastníka"...

    Docela hezká série na to, že nás tohle periodikum moc nemusí....

    Všechno mám pěkně vystřižené, schované v šanonu - na konci sezóny z toho bude super vzpomínka :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Nosorozec     před 8 lety 08.03.2017 17:41 |  
      0 0

      Nešťastník je nyní každý, kdo musí proti našemu nadupanému a silnému týmu hrát ;)

  31. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    urs (přítel SN)     před 8 lety 07.03.2017 17:59 |  
    9 0

    Děkuji Alanorovi za ohodnocení hráčů, je to věru nevděčná práce, a proto jistě zasluhuje uznání. Sám se přiznám, že na jeho pohledu nemá moc smysl cokoliv měnit, neboť každý vidíme "ten fotbal" jinýma očima :)
    Jsem rád za nasazení a píli všech plejerů (kouče nevyjímaje) a jak se znám, téměř všem bych dal za deset, protože jsem od přírody líný přemýšlet a o čemkoliv pro mě prakticky nevýznamném jakkoliv rozhodovat. :))
    Mějte fajn den, slávisti a vzpomeňte také jako já občas na kamaráda Barru, byl to fanoušek s velkým eF a určitě také on náš vzestup (spolu s "jeho" Beerschotem - je také první!!) sleduje :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Sokrates55 (přítel SN)     před 8 lety 07.03.2017 19:14 |  
      6 0

      Dobrý večer přeji a jsem moc, že jste vzpomněl na přítele Barru. Vzpomínám si z jeho krásných disputací na větu v tom smyslu, že Slavia je pro něho všechno, co může kdykoliv nosit. Já jsem to hned nepochopil a ptal jsem s ho v soukromé disputaci na ten význam. A v jednoduchosti je právě ta síla poznání. Prostě si bral Slávii s sebou a všude. A teď je ona s ním. Hosana
      Sokrates55

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        urs (přítel SN)     před 8 lety 07.03.2017 19:34 |  
        4 2

        Děkuji za reakci Sokrate - bylo to od Barry hezké a navíc to skutečně o fandovství tak nějak platí :) Mnohokrát jsem přemýšlel nad významem jeho zajímavě složených vět - zřejmě byly dílem utajené myšlenky v pozadí či jen autorovým původem. Ať je to ale jak chce, Slávii si též beru s sebou všude, stejně jako se snažím být (alespoň v mých očích) dobrým fanouškem a také člověkem.
        Trochu mě mrzí neomalenost jiných fans (házení čehokoliv na hráče soupeře, nerespektování etických pravidel atd.), nicméně toto není tématem tohoto vlákna, a proto Ti (snad nevadí tykání) jen popřeji mnoho budoucích fotbalových úspěchů s naší milovanou a obrozenou Slávií. :)
        Hoka Hey!
        urs

  32. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Robinator     před 8 lety 08.03.2017 09:22 |  
    0 0

    Chtěl jsem se zeptat někoho znalejšího, jak to tedy bude? Vítěz ligy mistrů a evropské se musí kvalifikovat do ligy mistrů ze své ligy na přímo, abychom mi jako vítěz ligy postoupili přímo do ligy mistrů? nebo jak to bude?

  33. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    ervin     před 8 lety 08.03.2017 09:55 |  
    11 6

    S hodnocením se dá souhlasit bylo to utkání svázané taktikou ale Slávka druhý poločas byla lepší a zápas zaslouženě vyhrála!!!
    Na zápase jsem byl,jsem slávista 45 let ale výroky Ringa jeho výlevy do mikrofonu nešlo přehlédnout ! Trapné, nechutné vůči soupeři a vůbec jsem nechápal co s tím na utkání Sla-Plz. měli společného výkřiky smrt Spartě atd. Trochu respektu a pokory k soupeři by neškodilo......Věřím že nejsem sám komu se to nelíbilo a tento rádoby vtipný muž , mikrofon v Edenu do ruky nedostane!

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Pepino44     před 8 lety 08.03.2017 11:25 |  
      8 3

      Nehodnotím výrok "smrt spartě", ale to, že předpověděl výsledek 1:0, gol v 88 min. spletl se pouze ve střelci golu a to je jenom malá vada na kráse. Jinak když smrt spartě může skandovat třeba 7.000 diváků, proč by to nemohl říct Ringo.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        ervin     před 8 lety 08.03.2017 13:26 |  
        6 1

        To je právě ono, u tipu výsledku měl zůstat popřát Slavii štěstí a odpustit si ty zbytečný plky...P.S. taky jsem měl tip1-0 ale v 63.min ,že padl později se nezlobím byl zasloužený!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Jachym     před 8 lety 08.03.2017 16:39 |  
      2 2

      Máš pravdu. Měl jsem možnost jednou vidět jeho spolukomentování derby. Úplně jsem se za něho styděl. I spolukomentující Kohák, kterého jinak bytostně nesnáším (nasere se všude jako příslovečný Lenin do každé konzervy:-) vypadal vedle něho jako uhlazený gentleman vedle burana.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      bongor     před 8 lety 08.03.2017 17:40 |  
      5 0

      Takhle se to dělá.Vytáhnou se jeden-dva plusy,aby článek vypadal jako férovej a potom se na nenáviděný subjekt hází hromady špíny.Výborně soudruhu kudelo!

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Dr. Fe1     před 8 lety 08.03.2017 23:29 |  
      3 3

      Ten idiot, kritizuje i zorganizování na české poměry obrovského chorea, jako podle něj nepřípustnou věc. Pochopil bych to, kdyby na tom choreu tam bylo něco urážlivého, ale pozitivně laděné choreo s heslem "Věčná Slávia"snad nikomu normálnímu nevadí, ale je to naopak na velkou pochvalu. Tímhle se odkopal definitivně.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Pepino44     před 8 lety 09.03.2017 19:16 |  
        0 0

        No,jo, ale dalo by se to lehce zneužít jak píše. Je to prostě blbec a je uplně mimo.