Zkus porovnat cenu za balicek Teplice a Sparta, vs. samotny zapas Derby.
Ja si myslim ze tady je zakopan pes ... chteji lidi nalakat na oba zapasy :)
cenovy rozdil zde neni moc vysoky :)
To má být stížnost? Co já vím tak derby bylo v kategorii Z3 vždycky a je to logický, je to největší ligový zápas. Teď navíc po dlouhé době s nábojem soupeření o titul. Takže za mě cena naprosto adekvátní. Kdo chce brečet tak to nemá v hlavě v pořádku. A jak tu někdo psal, mit permici tak cenu nemusí řešit.
Pokud to tak je tak se omlouvám. Měl jsem pocit že bylo minimálně několik posledních let v Z2, ale nehádám se...eidetckou paměť (bohužel :D) nemám.
Ale samozřejmě beru že je to tak nastavený možná i v souvislosti s balíčkem na Teplice, což minimalizuje množství rb mimo sektor hostí a umožní obsadit většinu stadionu hlavně Slávisty, což beru jako tu nejlepší možnou variantu!
Podle tebe by derby mělo být levnější? Naopak, měli by to ještě zdražit a to výrazně. Dokud jede černý trh, znamená to, že vstupenky jsou příliš levné.
Ale notak...s černým trhem to má dost pravděpodobně pramálo společného. Černý trh bohužel bude vždycky, i kdyby lístky stáli třeba litr.
Spíš je to o spojení se zápasem s Teplicemi a tvorbou balíčku. A jak odpovídám o vlákno výše, měl jsem pocit že vždy bylo v Z2 a ne Z3
S černým trhem to má právě společného hodně. Když bude stát lístek litr, utkání se nevyprodá a nebude žádný černý trh. Jde o to, najít přesně tu hranici jak maximalizovat příjem do klubu. Je to těžké. Já doufám, že se dožiju doby, kdy bude nemožné dostat dobrá místa, protože bude vše pod permanentkami, třeba 12 tisíc. Vždyť slávistů je tolik.
Když jsem dnes říkal kolegům cizincům, jestli nechtějí jít a řekl jim, že průměrný lístek stojí pětikilo, řekli mi, že je to za pusu. Neříkám, že by měly být ceny jako v top ligách. Tomu ten produkt neodpovídá, ale ceny 300-500 by měly být normál, pokud chceme, aby měla Slavia slušný příjem i ze vstupného a měla tak víc diverzifikované zdroje příjmů.
Ať uděláme dva tituly v rade, bude tu liga mistrů .. pak ať sou klidně vstupenky za 300-500..Zatím na to klub nemá nárok dle mého..Nejdříve musí přijít úspěchy :)
Zapomeňme na cizince, budou chodit Češi na zápasy proti Jihlavě, Brnu nebo Olomouci za 300 Kč na Tribunu Sever nebo jižní tribunu a za 450 Kč na východní nebo západní tribunu?
Pokud chce Slavia zvýšit počet permanentkářů a průměrné návštěvy, tak cena lístků musí jít nahoru pomalu s ekonomikou našeho státu na určitou hranici a té se držet. Nebral bych to dle cizinců, kteří můžou mít plat X-krát větší než my a proto pro ně je mnoho věci levných(u nás), ale naši lidé si to dovolit nemůžou.
Chci říct jen to, že zvednutí lístků neznamená vyšší příjem, ale může to klidně znamenat příjem nižší. Například pokles o 20% v návštěvnosti a tudíž i příjmy ze vstupenek menší o 10%, tím pádem menší kupní síla v prodeji suvenýrů (proSlavisty) nebo občerstvení, takže nakonec příjmy by nebyly menší jen o 10%, ale třeba o 15% oproti levnějším vstupenkám. Nakonec tedy může být prospěšnější prodávat lístky levněji nebo třeba 1+1, kdy se zvedne uměle návštěvnost, ze které bude sice menší zisk ze vstupenek, ale zase se ty peníze můžou vrátit v občerstvení a k tomu větší šance daného člověka získat než kdyby se na stadiónu vůbec neukázal. (pokud je to špatně k pochopení, tak příklad: vezmeš kolegu z práce, který je nestranný, zalíbí se mu, tudíž je u něj větší šance, že se někdy v budoucnu znova na stadiónu ukáže (třeba s permanentkou v ruce) než kdyby tam nešel)
Ti kolegové cizinci pracují a žijí u nás a mají stejný plat jako já. Akorát jsou holt zvyklí na to, že za vrcholový sport se platí. Já neříkám, že by se u nás měly skokově zvýšit ceny vstupenek. Myslím si, že bude lepší, když bude na stadionu 15 tisíc lidí za 100 Kč než 5 tisíc za 300 Kč, ale pokud je dostatečná poptávka jako nyní na derby a Plzeň tak nevidím problém v tom, když vstupenky zdražují. Neberu to jenom tak, že si něco kupuju, ale beru to taky jako příspěvěk na svůj oblíbený klub. Čím méně je klub finančně závislý na příspěvcích od vlastníka nebo na prodeji hráčů, tím lépe.
Lístky za 500 jsou v aktuální české ekonomické realitě asi příliš, ale lidi si v české lize navykli chodit za 80-100 Kč, což mi přijde zase dost podhodnocené a klubu to tak maximálně pokryje náklady spojené s utkáním.
Však ceny lístků jsou už odstupňované podle atraktivity zápasu. Nechápu "vo co ti jako de"... A pokud jsou kolegové cizinci "uraženi" nízkou cenou reflektující místní kupní sílu, nechť dorovnají jimi vnímaný rozdíl koupí suvenýrů, příspěvkem na choreo nebo ať se třeba pořádně naperou do foroty na stadiónu...
Ale o cizince vůbec nejde. Reagoval jsem na původní komentář, který se pozastavuje na tím, že jsou lístky na derby za tři kila. Podle mě to je zcela adekvátní cena. Navíc, když je to v balíčku s Teplicemi. Tím bych to uzavřel.
Mimochodem ti cizinci nejsou z nějakého Švýcarska nebo Švédska, ale ze zemí, které jsou na tom ekonomicky stejně nebo možná hůř než my.
Já s tebou souhlasím. Asi nikdo se nepozastaví nad tím, že potenciální zápasy v EL budou stát např. 500 Kč. A to samozřejmě nemyslím potenciální pecky typu Liverpool nebo AC Milán, ale běžný zápas na úrovni Genku, Rostova, Benficy apod., prostě takový průměrný evropský mančaft. A podle mě je derby ještě výš než např. tyto zápasy. Ano, je to neobvyklý, zahraniční soupeř, ale derby je prostě derby. Takže ne, 300 za lístek na derby mi nepřipadá hodně.
Mně se naruší karma (zaprvé nevím co to je, zadruhé mě to uráží:-) už jen při pohledu na Jardu ve sparťanském:-) Nicméně toho parťáka v kulichu na první fotce nemohu dešifrovat...
:-)) Máš pravdu. Je vidět, že tento trenér manažer s vizáží mafiána (jaký kontrast třeba oproti Šilhavému) mi nijak výrazně v paměti jako hráč neutkvěl.
Mám k tomu dotaz, už je znám i přesný termín derby?
Potřebuju za každou cenu neděli, v sobotu mám svůj zápas a hraje A i B ve stejný den, čili neřešitelný se na zápas dostat. Ale neděle by byla výborná.
Nevíte někdo?
Neděle je takřka tutová, jako šlágr kola si to vybere v první volbě O2 Sport a ta dává nejlepší zápasy právě v neděli, podobně jako teď o víkendu náš zápas s Plzní. Otázkou je čas, Slavia tvrdí, že nejpravděpodobnější je 16:30, ale to se jistě do oficiálního oznámení termínu může změnit. Plzeň taky měla být v 18:30 podle prvních zpráv a nakonec je v 16:00
Není to ničí ostuda, pouze se jedná o spekulace, protože ještě žádný termín stanoven nebyl. Pokud se nepletu, tak to musí oznámit do 3 týdnu od výkopu zápasu, takže ještě pár dní na podobné články jsou, kde můžou být jiné datumy a časy.
Taky chci vědět měsíc, ideálně celou půlsezónu dopředu kdo kdy bude hrát, ale smlouva je smlouva...
Já tedy rozhodně ne. V první řadě se považuji za fotbalistu, miluji zápasy, kde mám možnost sám hrát. I když mne velice mrzí, že nemohu být přítomen v Edenu.
Je jasné, že když hraje A i B, tak derby nepřichází v úvahu. Zažil jsem to i u kluků, kde A i B hráli stejnou soutěž - 4. třídu. Co na tom, že se ani jedni nesešli, derby bylo až třetí.
Tak nějak, hrajem sice 3 a 4 třídu, ale prostě je to zápas, kterej musíme odehrát. Vždycky jsem stavěl svůj fotbal na první místo. Když by to udělali všichni, tak to ani nemusíme hrát. Naštěstí to máme tak nějak nastavený stejně, že náš zápas je přednější...
Proto doufám v tu neděli, v tom případě budu na stadionu fandit...
Naprosto souhlasím. Sportovní aktivita ve vlastním klubu má mít přednost. Já už fotbal závodně nehraji, ale účastním se pravidelně běžeckých závodů. Momentálně jsem dlouho mimo kvůli zraněné achillovce, takže žádné dilema nyní řešit nemusím a permanentku využiji naplno.
To není jenom česká záležitost... v Anglii, Španělsku je to úplně běžný taky... peklo je třeba když si člověk dopřeje víkendovej výlet na premierleague - letenky, ubytko atd ... a bum, přesunou ti zápas na pondělí ...
Způsob prodeje je tak složitý, že se do něj zamotala i Slavia na oficiálkách:
"Vstupenky na derby pro majitele trojbalíčku - Možnost nákupu vstupenek mají od středy 9. března" Přitom středa bude 8. března.
Co je ale nejhorší, pokud to chápu správně, balíčky Teplice - Slavia si může koupit každý Sparťan a není na ně žádné předkupní právo na permici či členství v OP.
Velká chyba managementu Slavie je, že balíčky dala do prodeje jako první, může si je koupit každý a nejsou na ně žádné slevy pro majitele permic či členy OP.
Např. balíček Teplice + Sparta na tribuny 113, 114, 115 je za 520 Kč a jednorázová vstupenka na derby kategorie Z3 je dle ceníku za 500 Kč. Tak prostě lístek za dvacku na Teplice prodá a ještě na tom vydělá. Nebo vyhodí a místo bude na utkání prazdné.
Kde dělám chybu? Vůbec tomu nemohu uvěřit, že by takovou chybu a podporu spartˇanů udělal náš management...
Snad si toho ta rudá pakáž nevšimne resp. vyprodáme to hodně rychle, protože rozdíl 500 a 520 na východ je fakt směšně malý, i když chápu pohnutky vedení. Jinak od tebe dobrý postřeh.
No tvl. Jak poslední měsíce kvituji každý krok našeho vedení, tak tohle se fakt moc nepovedlo. Já bych to stáhl, než si toho RB všimne. Nicméně rychle jsem prolitl jejich diskuzi a zatím resi jen téma Vrba ☺
Nevím, jestli je to nějak limitované počtem lístků na permici (nezajímal jsem se dosud o to), jelikož chci vzít ještě 2 lístky pro další dva kamarády-slávisty, kteří permici nemají ale jestli to limitované není, tak ti svou permici, resp. číslo klidně dám. Nevidím v tom problém a rád pomůžu :-)
Limitované to není,ale na prádelníky mě to v ponělí prodalo jen 6 lístků což mě hodně naštvalo,pak mě sice přišel do mailu ve čtvrtek kod abych mohl koupit další,ale samozřejmě už tam kam jsme chtěli jít všichni dohromady lupení nebylo,tudíž mě to bylo celkem k hovnu,když jsem si lístky nemohl koupit všechny najednou.Prostě to opět někdo nezvládl a přišlo mě to hodně diletantské,protože nám bylo opakovně tvrzeno,že nakup počtu lístků je neomezený...
Nevím, ale podle mého by permicáři měli dostat "právo prvního výběru".
Proč? Protože budou zcela určitě chtít jít se svými přáteli (kteří z nějakého důvodu permici nemají). Jenže pak se stane, že si sice můžou koupit lupeny, ale vedle sebe určitě sedět nebudou. Jelikož to vykoupí balíčkáři.
Osobní zkušenost: mám permici, na Plzeň jsem šel pro syna+synovce koupit dva lístky. Ale pokud se půl řady neposune, nemáme šanci se během zápasu potkat... :(
Přežijeme to, ale raději bychom si během zápasu vyměňovali poznatky, názory, objali se při vstřeleném gólu, společně si zařvali...
Komentáře (55)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
honzaccc před 8 lety 02.03.2017 15:06 |koupeno ;)
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
T(r)enky před 8 lety 02.03.2017 15:38 |Derby jako Z3 alias za tři kila do kotle? To potěš pelta...ještě že mám permici :D
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
marp (přítel SN) před 8 lety 02.03.2017 17:48 |Když poptávka převyšuje nabídku, cena se zvyšuje, normálka. A taky bych to viděl jako motivační prvek, aby si víc lidí pořídilo permici.
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
jindra7 (přítel SN) před 8 lety 02.03.2017 18:58 |Zkus porovnat cenu za balicek Teplice a Sparta, vs. samotny zapas Derby.
Ja si myslim ze tady je zakopan pes ... chteji lidi nalakat na oba zapasy :)
cenovy rozdil zde neni moc vysoky :)
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
winter (přítel SN) před 8 lety 02.03.2017 19:00 |To má být stížnost? Co já vím tak derby bylo v kategorii Z3 vždycky a je to logický, je to největší ligový zápas. Teď navíc po dlouhé době s nábojem soupeření o titul. Takže za mě cena naprosto adekvátní. Kdo chce brečet tak to nemá v hlavě v pořádku. A jak tu někdo psal, mit permici tak cenu nemusí řešit.
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
T(r)enky před 8 lety 02.03.2017 21:39 |Pokud to tak je tak se omlouvám. Měl jsem pocit že bylo minimálně několik posledních let v Z2, ale nehádám se...eidetckou paměť (bohužel :D) nemám.
Ale samozřejmě beru že je to tak nastavený možná i v souvislosti s balíčkem na Teplice, což minimalizuje množství rb mimo sektor hostí a umožní obsadit většinu stadionu hlavně Slávisty, což beru jako tu nejlepší možnou variantu!
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
afro před 8 lety 03.03.2017 08:22 |V loňské sezóně jsem si kupoval lístek na východ a byl v kategorii Z2. To jestli derby patří do Z2 nebo Z3 nechci hodnotit.
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
Sracken před 8 lety 02.03.2017 19:54 |Podle tebe by derby mělo být levnější? Naopak, měli by to ještě zdražit a to výrazně. Dokud jede černý trh, znamená to, že vstupenky jsou příliš levné.
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
T(r)enky před 8 lety 02.03.2017 21:41 |Ale notak...s černým trhem to má dost pravděpodobně pramálo společného. Černý trh bohužel bude vždycky, i kdyby lístky stáli třeba litr.
Spíš je to o spojení se zápasem s Teplicemi a tvorbou balíčku. A jak odpovídám o vlákno výše, měl jsem pocit že vždy bylo v Z2 a ne Z3
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
Sracken před 8 lety 03.03.2017 08:22 |S černým trhem to má právě společného hodně. Když bude stát lístek litr, utkání se nevyprodá a nebude žádný černý trh. Jde o to, najít přesně tu hranici jak maximalizovat příjem do klubu. Je to těžké. Já doufám, že se dožiju doby, kdy bude nemožné dostat dobrá místa, protože bude vše pod permanentkami, třeba 12 tisíc. Vždyť slávistů je tolik.
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
Sešívaný před 8 lety 02.03.2017 22:31 |Když jsem dnes říkal kolegům cizincům, jestli nechtějí jít a řekl jim, že průměrný lístek stojí pětikilo, řekli mi, že je to za pusu. Neříkám, že by měly být ceny jako v top ligách. Tomu ten produkt neodpovídá, ale ceny 300-500 by měly být normál, pokud chceme, aby měla Slavia slušný příjem i ze vstupného a měla tak víc diverzifikované zdroje příjmů.
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
Robinator před 8 lety 02.03.2017 22:55 |Ať uděláme dva tituly v rade, bude tu liga mistrů .. pak ať sou klidně vstupenky za 300-500..Zatím na to klub nemá nárok dle mého..Nejdříve musí přijít úspěchy :)
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
Robinator před 8 lety 02.03.2017 22:56 |Až*
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
Radek097 (přítel SN) před 8 lety 02.03.2017 23:06 |Zapomeňme na cizince, budou chodit Češi na zápasy proti Jihlavě, Brnu nebo Olomouci za 300 Kč na Tribunu Sever nebo jižní tribunu a za 450 Kč na východní nebo západní tribunu?
Pokud chce Slavia zvýšit počet permanentkářů a průměrné návštěvy, tak cena lístků musí jít nahoru pomalu s ekonomikou našeho státu na určitou hranici a té se držet. Nebral bych to dle cizinců, kteří můžou mít plat X-krát větší než my a proto pro ně je mnoho věci levných(u nás), ale naši lidé si to dovolit nemůžou.
Chci říct jen to, že zvednutí lístků neznamená vyšší příjem, ale může to klidně znamenat příjem nižší. Například pokles o 20% v návštěvnosti a tudíž i příjmy ze vstupenek menší o 10%, tím pádem menší kupní síla v prodeji suvenýrů (proSlavisty) nebo občerstvení, takže nakonec příjmy by nebyly menší jen o 10%, ale třeba o 15% oproti levnějším vstupenkám. Nakonec tedy může být prospěšnější prodávat lístky levněji nebo třeba 1+1, kdy se zvedne uměle návštěvnost, ze které bude sice menší zisk ze vstupenek, ale zase se ty peníze můžou vrátit v občerstvení a k tomu větší šance daného člověka získat než kdyby se na stadiónu vůbec neukázal. (pokud je to špatně k pochopení, tak příklad: vezmeš kolegu z práce, který je nestranný, zalíbí se mu, tudíž je u něj větší šance, že se někdy v budoucnu znova na stadiónu ukáže (třeba s permanentkou v ruce) než kdyby tam nešel)
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
Sešívaný před 8 lety 03.03.2017 09:55 |Ti kolegové cizinci pracují a žijí u nás a mají stejný plat jako já. Akorát jsou holt zvyklí na to, že za vrcholový sport se platí. Já neříkám, že by se u nás měly skokově zvýšit ceny vstupenek. Myslím si, že bude lepší, když bude na stadionu 15 tisíc lidí za 100 Kč než 5 tisíc za 300 Kč, ale pokud je dostatečná poptávka jako nyní na derby a Plzeň tak nevidím problém v tom, když vstupenky zdražují. Neberu to jenom tak, že si něco kupuju, ale beru to taky jako příspěvěk na svůj oblíbený klub. Čím méně je klub finančně závislý na příspěvcích od vlastníka nebo na prodeji hráčů, tím lépe.
Lístky za 500 jsou v aktuální české ekonomické realitě asi příliš, ale lidi si v české lize navykli chodit za 80-100 Kč, což mi přijde zase dost podhodnocené a klubu to tak maximálně pokryje náklady spojené s utkáním.
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
TSeguinTS před 8 lety 03.03.2017 11:40 |Bohužel jsou v naší lize často zápasy, na které by fanoušek nešel ani zadarmo. Natož za 80,-.
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
Jachym před 8 lety 03.03.2017 11:42 |Však ceny lístků jsou už odstupňované podle atraktivity zápasu. Nechápu "vo co ti jako de"... A pokud jsou kolegové cizinci "uraženi" nízkou cenou reflektující místní kupní sílu, nechť dorovnají jimi vnímaný rozdíl koupí suvenýrů, příspěvkem na choreo nebo ať se třeba pořádně naperou do foroty na stadiónu...
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
Sešívaný před 8 lety 03.03.2017 12:26 |Ale o cizince vůbec nejde. Reagoval jsem na původní komentář, který se pozastavuje na tím, že jsou lístky na derby za tři kila. Podle mě to je zcela adekvátní cena. Navíc, když je to v balíčku s Teplicemi. Tím bych to uzavřel.
Mimochodem ti cizinci nejsou z nějakého Švýcarska nebo Švédska, ale ze zemí, které jsou na tom ekonomicky stejně nebo možná hůř než my.
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
sasky před 8 lety 03.03.2017 13:47 |Já s tebou souhlasím. Asi nikdo se nepozastaví nad tím, že potenciální zápasy v EL budou stát např. 500 Kč. A to samozřejmě nemyslím potenciální pecky typu Liverpool nebo AC Milán, ale běžný zápas na úrovni Genku, Rostova, Benficy apod., prostě takový průměrný evropský mančaft. A podle mě je derby ještě výš než např. tyto zápasy. Ano, je to neobvyklý, zahraniční soupeř, ale derby je prostě derby. Takže ne, 300 za lístek na derby mi nepřipadá hodně.
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
Jachym před 8 lety 03.03.2017 09:46 |Fuj, ty "produkte" :-)) Myslel jsem, že produktový duch je už dávno pryč...
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
afro před 8 lety 03.03.2017 10:01 |Docela by mě zajímalo, kde pan "produkt" aktuálně působí. Naposledy jsem ho zaregistroval u pana "cinklý jaro" na severu.
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
Jachym před 8 lety 03.03.2017 10:07 |Vím jen, že u Pelty před rokem skončil. Zajímavá fotka zde: :-) http://www.fkjablonec.cz/clanek.asp?id=Personalni-zmeny-ve-strukture-klubu-6356
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
afro před 8 lety 03.03.2017 10:27 |Hezký. :-)
Já mám taky jednu pěknou (pod článkem; první fotka v galerii), ale upozorňuju, že kliknutím na inkriminovanou stránku se může slávistovi narušit karma: http://www.sparta.cz/novinky/zpravodajstvi/rezervni-tym/jaroslav-silhavy-bude-trenerem-kladna-7572.html
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
Jachym před 8 lety 03.03.2017 10:47 |Mně se naruší karma (zaprvé nevím co to je, zadruhé mě to uráží:-) už jen při pohledu na Jardu ve sparťanském:-) Nicméně toho parťáka v kulichu na první fotce nemohu dešifrovat...
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
afro před 8 lety 03.03.2017 10:50 |Kvůli tomu pánovi jsem to sem vkládal... trenér netrenér Požár :-)
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
Jachym před 8 lety 03.03.2017 11:19 |:-)) Máš pravdu. Je vidět, že tento trenér manažer s vizáží mafiána (jaký kontrast třeba oproti Šilhavému) mi nijak výrazně v paměti jako hráč neutkvěl.
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
Novi.sks před 8 lety 03.03.2017 08:48 |Kolem a kolem, zápas s Plzní a Spartou udělá 1/3 ceny permice na Sever... O to větší důvod si jí koupit, ikdyž je člověk nucen často vynechávat :)
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
Jarda66 před 8 lety 02.03.2017 15:43 |Mám k tomu dotaz, už je znám i přesný termín derby?
Potřebuju za každou cenu neděli, v sobotu mám svůj zápas a hraje A i B ve stejný den, čili neřešitelný se na zápas dostat. Ale neděle by byla výborná.
Nevíte někdo?
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
quelhar (admin) před 8 lety 02.03.2017 15:46 |Neděle je takřka tutová, jako šlágr kola si to vybere v první volbě O2 Sport a ta dává nejlepší zápasy právě v neděli, podobně jako teď o víkendu náš zápas s Plzní. Otázkou je čas, Slavia tvrdí, že nejpravděpodobnější je 16:30, ale to se jistě do oficiálního oznámení termínu může změnit. Plzeň taky měla být v 18:30 podle prvních zpráv a nakonec je v 16:00
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
lassiter před 8 lety 02.03.2017 16:06 |já nevím, tady se píše něco o sobotě 1. dubna...
http://ekonomika.idnes.cz/startuje-kanal-o2-tv-free-087-/test.aspx?c=A170302_084603_test_rny
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
kobo (přítel SN) před 8 lety 02.03.2017 16:45 |Tady je uvedena nedele
http://www.digizone.cz/clanky/o2-tv-free-nabidne-v-zemskem-vysilani-o2-tv-sport-po-mesici-ho-doplni-placenou-hbbtv-aplikaci/
V každém případě je to obrovská ostuda všech zúčasněnych stran; počínaje Peltou konče O2.
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
Radek097 (přítel SN) před 8 lety 02.03.2017 23:09 |Není to ničí ostuda, pouze se jedná o spekulace, protože ještě žádný termín stanoven nebyl. Pokud se nepletu, tak to musí oznámit do 3 týdnu od výkopu zápasu, takže ještě pár dní na podobné články jsou, kde můžou být jiné datumy a časy.
Taky chci vědět měsíc, ideálně celou půlsezónu dopředu kdo kdy bude hrát, ale smlouva je smlouva...
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
knl66 (přítel SN) před 8 lety 03.03.2017 18:53 |Mám dojem, že to nejsou tři týdny, ale 3,5 týdne: 25 dnů.
Mluvil o tom Svoboda před začátkem jara v extra magazínu před ligou.
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
Tomassks před 8 lety 02.03.2017 19:08 |Jardo, ty snad neomezíš svůj zápas v Okrese ? Já tedy dávám přednost Slavii než mému okresnímu zápasu.
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
koudys2 (přítel SN) před 8 lety 03.03.2017 11:04 |Já tedy rozhodně ne. V první řadě se považuji za fotbalistu, miluji zápasy, kde mám možnost sám hrát. I když mne velice mrzí, že nemohu být přítomen v Edenu.
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
Sracken před 8 lety 02.03.2017 19:47 |Je jasné, že když hraje A i B, tak derby nepřichází v úvahu. Zažil jsem to i u kluků, kde A i B hráli stejnou soutěž - 4. třídu. Co na tom, že se ani jedni nesešli, derby bylo až třetí.
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
Jarda66 před 8 lety 02.03.2017 22:05 |Tak nějak, hrajem sice 3 a 4 třídu, ale prostě je to zápas, kterej musíme odehrát. Vždycky jsem stavěl svůj fotbal na první místo. Když by to udělali všichni, tak to ani nemusíme hrát. Naštěstí to máme tak nějak nastavený stejně, že náš zápas je přednější...
Proto doufám v tu neděli, v tom případě budu na stadionu fandit...
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
Jachym před 8 lety 03.03.2017 09:27 |Naprosto souhlasím. Sportovní aktivita ve vlastním klubu má mít přednost. Já už fotbal závodně nehraji, ale účastním se pravidelně běžeckých závodů. Momentálně jsem dlouho mimo kvůli zraněné achillovce, takže žádné dilema nyní řešit nemusím a permanentku využiji naplno.
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
Merlinus (přítel SN) před 8 lety 02.03.2017 22:42 |Přesně. Taky mě štve, že neznám termín a čas derby. Mám sice permici, ale musím to skloubit s rodinou. Tohle je fakt mor českého fotbalu.
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
vlk30 (přítel SN) před 8 lety 02.03.2017 22:45 |No alespoň u derby bych tu rodinu neřešil :-)
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
Merlinus (přítel SN) před 8 lety 03.03.2017 08:36 |Tak jasne, ze u derby se prizpusobuje rodina, pocitaji s tim, ale uz by radi vedeli kdy...
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
budvarka před 8 lety 03.03.2017 11:31 |To není jenom česká záležitost... v Anglii, Španělsku je to úplně běžný taky... peklo je třeba když si člověk dopřeje víkendovej výlet na premierleague - letenky, ubytko atd ... a bum, přesunou ti zápas na pondělí ...
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
kobo (přítel SN) před 8 lety 03.03.2017 03:03 |Způsob prodeje je tak složitý, že se do něj zamotala i Slavia na oficiálkách:
"Vstupenky na derby pro majitele trojbalíčku - Možnost nákupu vstupenek mají od středy 9. března" Přitom středa bude 8. března.
Co je ale nejhorší, pokud to chápu správně, balíčky Teplice - Slavia si může koupit každý Sparťan a není na ně žádné předkupní právo na permici či členství v OP.
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
Borris před 8 lety 03.03.2017 04:05 |Jakože by si nějaký rumun jen kvůli derby koupil balíček jo? To si nemyslím, toho bych se nebál.
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
kobo (přítel SN) před 8 lety 03.03.2017 07:49 |Velká chyba managementu Slavie je, že balíčky dala do prodeje jako první, může si je koupit každý a nejsou na ně žádné slevy pro majitele permic či členy OP.
Např. balíček Teplice + Sparta na tribuny 113, 114, 115 je za 520 Kč a jednorázová vstupenka na derby kategorie Z3 je dle ceníku za 500 Kč. Tak prostě lístek za dvacku na Teplice prodá a ještě na tom vydělá. Nebo vyhodí a místo bude na utkání prazdné.
Kde dělám chybu? Vůbec tomu nemohu uvěřit, že by takovou chybu a podporu spartˇanů udělal náš management...
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
afro před 8 lety 03.03.2017 08:53 |Snad si toho ta rudá pakáž nevšimne resp. vyprodáme to hodně rychle, protože rozdíl 500 a 520 na východ je fakt směšně malý, i když chápu pohnutky vedení. Jinak od tebe dobrý postřeh.
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
cage10 před 8 lety 03.03.2017 11:05 |No tvl. Jak poslední měsíce kvituji každý krok našeho vedení, tak tohle se fakt moc nepovedlo. Já bych to stáhl, než si toho RB všimne. Nicméně rychle jsem prolitl jejich diskuzi a zatím resi jen téma Vrba ☺
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
Euforak (přítel SN) před 8 lety 03.03.2017 10:57 |Ahoj, vím, že je to předčasný, ale můžu se s někým, kdo má permici, domluvit na nákupu 5-ti tiketů na derby? Stačí koment nebo zpráva.. Díky moc
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
mabr před 8 lety 03.03.2017 11:25 |Nevím, jestli je to nějak limitované počtem lístků na permici (nezajímal jsem se dosud o to), jelikož chci vzít ještě 2 lístky pro další dva kamarády-slávisty, kteří permici nemají ale jestli to limitované není, tak ti svou permici, resp. číslo klidně dám. Nevidím v tom problém a rád pomůžu :-)
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
Euforak (přítel SN) před 8 lety 03.03.2017 11:34 |Limitované to není, číslo permice prosím do zprávy :) Budiž pochválen :)
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
mabr před 8 lety 03.03.2017 11:42 |Máš to tam ;-)
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
vlk30 (přítel SN) před 8 lety 03.03.2017 13:10 |Limitované to není,ale na prádelníky mě to v ponělí prodalo jen 6 lístků což mě hodně naštvalo,pak mě sice přišel do mailu ve čtvrtek kod abych mohl koupit další,ale samozřejmě už tam kam jsme chtěli jít všichni dohromady lupení nebylo,tudíž mě to bylo celkem k hovnu,když jsem si lístky nemohl koupit všechny najednou.Prostě to opět někdo nezvládl a přišlo mě to hodně diletantské,protože nám bylo opakovně tvrzeno,že nakup počtu lístků je neomezený...
Re: Předprodej na Teplice a Spartu zahájen
Jachym před 8 lety 03.03.2017 15:33 |Osobně si myslím, že nějaký limit na permanentkáře (třeba právě těch šest dodatečných lístků) je nebo by byl zcela na místě.
Nevím...
knl66 (přítel SN) před 8 lety 03.03.2017 21:40 |Nevím, ale podle mého by permicáři měli dostat "právo prvního výběru".
Proč? Protože budou zcela určitě chtít jít se svými přáteli (kteří z nějakého důvodu permici nemají). Jenže pak se stane, že si sice můžou koupit lupeny, ale vedle sebe určitě sedět nebudou. Jelikož to vykoupí balíčkáři.
Osobní zkušenost: mám permici, na Plzeň jsem šel pro syna+synovce koupit dva lístky. Ale pokud se půl řady neposune, nemáme šanci se během zápasu potkat... :(
Přežijeme to, ale raději bychom si během zápasu vyměňovali poznatky, názory, objali se při vstřeleném gólu, společně si zařvali...
Re: Nevím...
knl66 (přítel SN) před 8 lety 03.03.2017 21:53 |Asi je "právem silnějšího" přinutím, aby přišli už na Teplice :)