Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 18. kolo

Slavia v Příbrami vyhrála rekordní venkovní kanonádou 8:1! Tomu odpovídaly i mnohém vynikající výkony hráčů v sešívaném.

První pohled na sobotní zápas - po všech stránkách vynikající výkon, který není třeba dále rozebírat. Bohatě stačí pohled na závěrečný výsledek, který mluví sám za sebe. Tleskám!

Druhý pohled - výhra skvělá, ale za stejné 3 body, jako kdyby byla o gól. Navíc jen jedna z mnoha, které je třeba při cestě za titulem udělat. Příbram je navíc poslední a její mladý tým se po rychle inkasovaných brankách složil. Výkon Slavie byl bravurní, ale je třeba nelétat ve výšinách a plně se zkoncentrovat na klíčový zápas s Plzní. Ten bude o něčem úplně jiném. Musíme do něj jít s čistou hlavou, nelétat v oblacích, a pak věřím, že ho zvládneme.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jiří Pavlenka - 6 - S inkasovanou brankou nemohl nic dělat. Chvíli před ní si připsal dobrý zákrok. Sebral několik centrů. Mnoho práce tak neměl, výkon mezi 5 a 6, minule jsem mu dal nižší známku, dnes Jirkovi naopak přilepším.

Michal Frydrych - 6 - Trochu smolně se nachomýtl k Divíškově brance, ale to byla jen malá piha na kráse slávistické jízdy. Obrana si celkově počínala dobře.

Michael Lüftner - 6 - Občas drobně zaváhal, ale zápas opět zvládl. Připsal si i dobré zákroky hlavou.

Simon Deli - 6 - S narůstajícím skóre se nebál přidat i finesy pro oko diváka. Pro obrannou čtveřici to ale nebyl těžký zápas.

Per Egil Flo - 6 - Připsal si kuriózní asistenci autovým vhazováním. Občas fauloval, ale zápas zvládl dobře.

Jan Sýkora - 10 - Špičkový výkon! Klička před prvním gólem úchvatná. Pak připravil další dva a jeden sám vstřelil. Velká aktivita, skvělé centry. Pokud dokáže dlouhodoběji navazovat na své výkony proti Jihlav ě a Příbrami, tak Slavia v jeho osobě získala rozdílového hráče.

Josef Hušbauer - 8 - Pepovi zápas sednul a velice se mu podařil. Do otevřené obrany domácích mohl posílat vynikající kolmice, krásným gólem se navíc sám prosadil. Po hezké individuální akci se prokličkoval i přes Hrušku, který ho z úhlu vychytal.

Antonín Barák - 7 - Nebyl až tak vidět jako Hušbauer, i tak se Tondovi zápas vydařil. Sám nebezpečně pálil těsně vedle, Mešanoviče vyslal do gólové šance.

Jaromír Zmrhal - 7 - Pomalý Lupták neměl proti Jardově rychlosti nejmenší šanci. Tutovku v úvodu zápasu si špatným zpracováním ještě ukopl, pak ale přidal dva přesné centry na góly. Lepší sedmička.

Muris Mešanovič - 6 - Aktivní, pár šancí ale opět zahodil. Nakonec se ale dočkal i on, když mu Sýkora připravil lehkou pozici.

Milan Škoda - 8 - Pohotově dal důležitou první branku. Nahrál i na gól Hušbauera. Za 50 minut předvedl výborný výkon, snad bude zdravotně v pořádku.

Michael Ngadeu Ngadjui - 10 - Velkolepý návrat afrického šampiona! Vystřídal Škodu a po necelé půlhodině pobytu na hřiště už měl na kontě hattrick z pozice defenzivního záložníka! Zvláště jeho druhý gól byl skvělý. Chyboval sice u naší inkasované branky, ale klady na pomyslné misce vah natolik převažují, že dávám maximální hodnocení.

Stanislav Tecl - 6 - Pěkným průnikem vybojoval penaltu. V závěru si pěkně pohrál s Jiránkem, Hruška ho ale v jasné šanci vychytal.

Jan Bořil - 6 - Odehrál sice jen 10 minut, ale nadprůměrnou známku si za gól zaslouží. Neměl to sice těžké, ale minimálně šlo o dobrý náběh.

18. kolo - Sobota 25. 02. 2017 19:15

ePojisteni.cz liga, 2016/2017
1 - 8
0 - 3
FK Viagem Příbram
FK Viagem Příbram

59. Divíšek

SK Slavia Praha

Komentáře (210)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    mart     před 8 lety 27.02.2017 10:53 |  
    1 0

    Prvni :-)
    Jak trener rikal, zahodili sme par sanci....,
    ale kdybyt to takhle bylo porad :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Sokrates55 (přítel SN)     před 8 lety 28.02.2017 17:49 |  
      0 0

      Ahojky Marte, všechno v pohodě?
      Sokrates55

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        mart     před 8 lety 28.02.2017 18:24 |  
        0 0

        Ahoj Sokrate. Nejak sme se museli minout na te Jihlave. Stepoval sem na obvyklem miste vice nez hodinu pred zapasem, .... byla mi zima, ale nakonec sem byl velmui stasten :-) Musime to priste lepe zorganizovat.
        zdravi mart

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          Sokrates55 (přítel SN)     před 8 lety 01.03.2017 08:51 |  
          0 0

          Tak to je mi líto, ale stál jsem před Fanshopem od 13:15 do skoro 14:30 a přidal se i přítel Travel. Tak věřím, že se nám to příště povede lépe.
          Sokrates55

          • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

            jufoun (přítel SN)     před 8 lety 01.03.2017 20:35 |  
            0 0

            Si vezměte cedule jako na letišti :D

  2. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Vulturesman (přítel SN)     před 8 lety 27.02.2017 10:58 |  
    0 0

    Pekny prumer na tym :) Přibyde jeste i hodnoceni uzivatelu SN?

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Alanor (admin)     před 8 lety 27.02.2017 10:59 |  
      2 0

      Jasně, akorát jsem to nastavil, že se to zveřejní za 5 minut. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Vulturesman (přítel SN)     před 8 lety 27.02.2017 11:08 |  
        0 0

        Teda alanore... takovýhle chytáky :) ale už to vidím. 7.65 průměr na tým. No pevně věřím, že po Plzni si zvednou hodnocení hlavně obránci (kteří vymažou už skoro vymazaný Petržely, Hořavy atd.) a ta výhra 3:1 bude mít ještě vyšší průměr než úžasný výhra v Příbrami :)

  3. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    chrobak     před 8 lety 27.02.2017 10:58 |  
    9 0

    Tu asistenci Floa bych neviděl úplně jako kuriózní. Už v utkání s Jihlavou, jsem si říkal, že s jeho příchodem konečně není aut pro nás nevýhoda, jak to v nedávné minulosti často bývalo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      celtix     před 8 lety 27.02.2017 11:16 |  
      0 0

      Hází je dobře no

  4. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Ondráš     před 8 lety 27.02.2017 11:01 |  
    8 0

    Hodnocení nehodnotím, na to jsem nikdy nebyl a je mi to vlastně vcelku jedno:) Ale naprosto souhlasím s psaným textem..možná tu budu v menšině, ale fakt bych mírnil přehnaný optimismus! Taková vysoká výhra nám může paradoxně spíš uškodit, takže pokud nezůstaneme nohama na zemi, tak to s Plzní nedopadne dobře. Na nějaký totální fotbal bych asi nesázel, protože oni budou chyby v obraně nekompromisně trestat. Ale věřím, že trenér hráče dobře připraví po taktické i psychické stránce..my už to musíme zmáknout v hledišti!
    Já jsem tu tedy varoval už před Příbramí a víme, jak to dopadlo..tak doufám, že bude nastolený trend pokračovat:) Ale raději budu vždycky předem opatrný, než bezbřehý optimista..

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Maeden (přítel SN)     před 8 lety 27.02.2017 14:51 |  
      1 3

      Díky, kapitáne Zřejmý :) Bohužel, hráči, pro které to mělo být asi určeno, to tu nečtou a JŠ to ví.
      Většina zdejších jsou ortodoxní gaučáci a jediným průserem může být, když přemotivovaní nadrobí křupky na tepich.
      A ani u aktivních fandů přehnaný optimismus nijak nevadí.

      • Hlavně nohama v nebi.

        Siddhartha     před 8 lety 28.02.2017 15:20 |  
        0 0

        Haha, díky Maedene, to tu chybělo. Přesně to si vždycky říkám, když podobné komentáře "důležitých realistů s nohama na zemi" čtu. Krotit optimismus fandů je totiž potřeba! Hlavně aby se moc neradovalo a nebylo hlavou v oblacích, na nás to totiž všechno stojí...(-:

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      zeleznik2     před 8 lety 28.02.2017 11:54 |  
      0 0

      Příbram určitě nebyla jen tréninkový partner, Plzeň měla co dělat, aby aspoň vyhrála docela sporným gólem, takže optimismus byť mírný, je na místě, ale je pravda, že každý zápas je jiný a začíná za stavu 0:0. JŠ určitě nic nepodcení a připraví hráče dobře. Já se bojím spíše Rumunů za 14 dní, aby se na nás nechytli, Plzeň mne zatím nepřesvědčuje a věřím, že její nadvláda z posledních let je u konce.

      • bojim bojim

        Siddhartha     před 8 lety 28.02.2017 15:21 |  
        0 0

        Já se hlavně bojím, aby to nepodcenili fanoušci :-(

  5. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Ernie     před 8 lety 27.02.2017 11:03 |  
    0 0

    Kdo dostal doposud jedinou desítku v historii?

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Alanor (admin)     před 8 lety 27.02.2017 11:08 |  
      3 0

      Souček za Baník doma minulé jaro. Otočil z 0:1 na 3:1. Jeden gól exkluzivní, další dva si moc pěkně navedl střelu a při zakončení měl teda kliku s tečema, ale to k tomu patří. A hrál moc dobře i v poli. Po tom zápase se psalo, jak zastiňuje velkou zimní posilu Hušbauera. Škoda, že se mu pak podzim tak nevydařil, ale zdá se, že v Liberci opět půjde nahoru.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      bongor     před 8 lety 27.02.2017 20:35 |  
      2 0

      Hoši,vy tady naděláte s desítkou.Já si dávám každý den dvě-tankový staropramen a nedělám z toho žádnou vědu...............................

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 02.03.2017 21:17 |  
        0 0

        A není to málo Antone Pavloviči ?

  6. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Alcapone     před 8 lety 27.02.2017 11:05 |  
    4 0

    Pěkné hodnocení výstižné jako vždy. Nějak takhle jsem si to nanečisto včera taky ohodnotil ale ty desítky si teda dát netroufl :-). Jinak vás tímto zdravím už to tu pár let pročítám ale Slavii fandím od poloviny 80-tek tenkrát nás trénoval I. Kopecký. Konečně umíme přehrát i celky co jsou na spodku tabulky a nekončí to remízou a to v lepším případě. Pěkný den přeju.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    lassiter     před 8 lety 27.02.2017 11:12 |  
    0 0

    Já bych u Floa ocenil i tu jeho nahrávku před gólem Mešanoviče a dal bych mu za ní asistenci, i když pak ještě nahrával Barák Sýkorovi a Sýkora Mešanovičovi :-) Prostě to bylo dobrý a překvapivý, podobnou tam "rýsoval", jak říkal pan Vlášek v televizi, už první poločas, ale bohužel to neprošlo. Další luxusní pak byla od Baráka na Tecla před penaltou, kdy všichni čekali, že to pošle doprava a on to skvěle prostrčil na Standu.
    Hezké to bylo, těším se na neděli.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      kjandourek (admin)     před 8 lety 27.02.2017 11:20 |  
      2 0

      mezi Floem a Sýkorou byl Hušbauer....

  8. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    bedva (přítel SN)     před 8 lety 27.02.2017 11:13 |  
    3 1

    Tentokrát jsem vám hodnocení uživatelů SN zkreslil trochu já, jelikož v pozápasové euforii jsem dal všem 10.:) Ale byl jsem z výkonu i výsledku tak nadšen (zvlášť když jsem očekával vcelku tuhý boj), že za mě je to prostě týmová 10. Doufám, že náš stroj bude šlapat dál a JŠ dohlídne, aby hráči nelítali v oblacích.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    bububu (přítel SN)     před 8 lety 27.02.2017 11:22 |  
    1 0

    S hodnocením v zásadě souhlas, jen s těmi 10 jsem šetřil. Přecejen to byla Příbram, poslední tým ligy. 10 si šetřím na důležitější střetnutí a pevně věřím, že alespoň jednu budu moct udělit hned v neděli :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      sasky     před 8 lety 27.02.2017 15:26 |  
      2 0

      Já jsem neodolal a MNN a Sýkorkovi jsem ty desítky dal taky, protože u prvního hattrick za 30 minut na place se jen tak nevidí ani u útočných es a Sýkora hrál prostě výborně, byť chyby příbramské obrany byly příčinou toho, že jeho akce končily brankou. Ale gólová hlavička - skvěle našel místo, luxusní klička, skvělá přihrávka Meššimu... To na desítku podle mě bylo.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Gino     před 8 lety 27.02.2017 11:26 |  
    0 4

    Teda možná bylo lepší, když jsem to hodnocení ostatních uživatelů neviděl. Nad některými známkami mi zůstává rozum stát.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Gino     před 8 lety 28.02.2017 12:30 |  
      0 0

      Už čtyřem slávistům přijde po takovémto zápase 6 pro Ngadeua, nebo 4 pro Deliho normální?

  11. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    homerinho     před 8 lety 27.02.2017 11:27 |  
    6 0

    Lepší víkend jsme si snad ani nemohli přát. Ztráta Plzně, ztrapnění rudochů, demolice Příbrami po parádním výkonu, zamrzí jen smolný střet Berkyho. Palec nahoru a poděkování Konému, snad se Berky dá co nejdřív dohromady.

    Sýkora jednoznačně hráč zápasu, jestli má Míša 10, Sýkora by si zasloužil 11 :). Přiznám se, že jsem mu moc nevěřil, a kdyby přišel i Vukadinovič, asi bych upřednostnil v základní sestavě jeho. Zpětně jsem ale rád, že nakonec nepřišel, byl by tu jednoznačně navíc. Jestli ho přivedeme v létě, musíme už najít zahraniční angažmá Jardovi.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      sasky     před 8 lety 27.02.2017 15:27 |  
      3 1

      Myslím si, že v létě Vukadinovič nepřijde. Nebude důvod (a osobně jsem i skeptický k jeho výkonům na jaře).

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        bongor     před 8 lety 27.02.2017 20:40 |  
        1 0

        nediv se,že na jaře nezáří.Je nasranej a kdo by nebyl,nedostat se do nejslavnějšího a nejlepšího klubu Čech,kvůli egu nějakých bafuňářů.A zvláště jestli viděl,jak jsme hráli včera,to mu muselo přijít líto.

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          sasky     před 8 lety 27.02.2017 21:30 |  
          0 0

          No myslel jsem to trochu jinak. Myslím si, že podzim byl Vukův herní strop a že bude mít problém jej zopakovat. I kdybych se (rád) mýlil a je to jak píšeš ty, tak ho v týmu tuplem nechci. Sorry, ale hráč, který se snaží si přestup vytrucovat jako malej fakan (např. jako Konaté) nemá v týmu ambic Slavie co dělat. Až by se přes Sýkoru neprosadil...? Tak nebude chodit na tréninky, s nafouklou hubou sedět na tribuně. To fakt není hráč do kabiny... Platí samozřejmě podmínka, že to tak skutečně je.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Jarinho     před 8 lety 27.02.2017 11:30 |  
    2 0

    Díky za podle mě trefné hodnocení Alanore. Teď trošku odbočím, včera jsem okem sledoval vývoj prodeje vstupenek na zápas s Plzní a jsem absolutně znechucen jak někteří lidé skupují desítky míst a tyto vstupenky prodávají až za trojnásobek. Chápu prodeje před stadionem z ruky do ruky na náhodu, ale aby si z toho někdo dělal kšeft přes internet to mi přijde fakt humus. To se Slavia proti tomu nemůže nějak bránit a jí samotné to nevadí ? Nebo web viagogo - vstupenka na podélnou tribunu tam nejlevnější vyšla na 1200 ... Jaký máte na to pohled vy ostatní ?

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Robinator     před 8 lety 27.02.2017 11:41 |  
      8 2

      já na to mám takový pohled, že kdybych neměl sám lístek a někdo by mi ho tam nabídnul za 1000,-, nakopal bych ho do prdele a vzal si ho zadarmo

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      LA11     před 8 lety 27.02.2017 12:05 |  
      4 0

      Nejlepsi reseni je koupit si permici a neresit kdo kde za kolik ;)

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Jachym     před 8 lety 27.02.2017 12:08 |  
      1 0

      Je to samozřejmě sviňárna a osobně bych se k tomu nesnížil a hlavně ani by mě nenapadlo vydělávat jako překupník. Sám jsem jako permanentkář koupil dvě vstupenky pro kamaráda a jeho syna a prodal (respektive prodám) za nákupní cenu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 27.02.2017 12:12 |  
      1 0

      Dost dobře si neumím představit, jak by se tomu měla Slavia bránit. Vekslácký ksindl se na podobné události slétne jako supi na mršinu, to je bohužel zcela běžné a není jakkoliv v moci klubu, aby s tím něco udělal.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        rak (přítel SN)     před 8 lety 27.02.2017 12:39 |  
        1 0

        Myslím, že by počet lístků na permanentku měl být omezen na 2-3.

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          bububu (přítel SN)     před 8 lety 27.02.2017 12:43 |  
          1 0

          Tak včera šly lístky už do volného prodeje, a tam fakt omezení prakticky nejde udělat. Silně pochybuji, že by permanentkáři chtěli rýžovat na ostatních slávistech, ikdyž vyloučit to samozřejmě nemůžu.

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          Sracken     před 8 lety 27.02.2017 13:28 |  
          2 0

          Proč? Naopak. Každý si může koupit permici, nebo být členm odboru přátel atp. Nevidím důvod proč do hlediště pouštět spaťany, plzeňáky, případně někoho, kdo je jen čumil na Ligu mistrů. Takto to je naprosto v pořádku, ti nejvěrnější zákazníci tam přitáhnou své přátele.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Jarinho     před 8 lety 27.02.2017 12:43 |  
        0 0

        No tím, že se ti lidé vydávaji na internetu a ne před stadionem tak s nima lze jednat.. je to drzost

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          bububu (přítel SN)     před 8 lety 27.02.2017 13:24 |  
          0 0

          ???

          A co s tím má společnýho Slavie?

          • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

            Jarinho     před 8 lety 27.02.2017 14:30 |  
            0 0

            Tak ona prodává svuj produkt a nekdo to od ní skupuje a prodá 3x dráže.. mně by se to nelibilo.

            • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

              bububu (přítel SN)     před 8 lety 27.02.2017 14:47 |  
              1 1

              To že se to klubu nelíbí je reálně tak jediné, co s tím může dělat... celá takhle diskuze je naprosto bezpředmětná.

              • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

                Jarinho     před 8 lety 28.02.2017 08:27 |  
                0 0

                Tak diky... mě jen zajímalo zda jsem jedinej komu to připadá divné.. nic víc jsem nechtěl..

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      bongor     před 8 lety 27.02.2017 20:47 |  
      1 0

      Moje pohledy jsou dva.Za první pohled jsem Ti dal palec nahoru.Ale má to i druhou stránku.Mysleli jsme si někdo v letech minulých,když jsme se vztekali nad výkony našich kopáčů,nad výkony sudích,a když jsme se s odřenýma ušima drželi v první lize,že je nedaleko doba,kdy bude někdo ochoten zaplatit několikanásobek ceny lístku,aby mohl na vlastní oči vidět hrát naše skvělé kluky?To je přece skoro neuvěřitelný!Ať žije SKS!!!

  13. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Bogdy     před 8 lety 27.02.2017 11:32 |  
    6 2

    Ngadeu je podle mě na devítku. Jako srovnání se nabízí desítka Součka proti Baníku - stejný post, stejný počet gólů, ale kvalitnější bránění a hlavně bez namazání soupeři. Zcela však souhlasím s varováním před létáním v oblacích. Protože projevená úcta, pokora a respekt ke 14 z 15 soupeřů v lize - to jsou ryzí vlastnosti Slavie. Nezaměňujme to za bázlivost, ubrečenost. Nechceme být přece ani namistrovaná Sparta, ani ti "věčně druzí". Těším se na vyprodaný Eden!

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      sasky     před 8 lety 27.02.2017 15:37 |  
      1 0

      K pokoře tady vyzýváme všichni, ale věřím, že hráči, realizační tým i většina fanoušků si toto uvědomuje. Zase bych hráče přehnaně neusazoval, abychom v nich to nadšení nezabili :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Bogdy     před 8 lety 27.02.2017 17:48 |  
        1 0

        Hovořím spíš o filosofii klubu dle mých představ, která přesahuje nejen jedno ligové kolo, ale klidně celou generaci fanoušků. Vše to krásně symbolizuje velký sympaťák Šilhavý, který beze sporu zvládne před Plzní nadšení nezabít, ale i nepřecenit.

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          sasky     před 8 lety 27.02.2017 19:42 |  
          1 0

          V tom případě souhlas ;)

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      jufoun (přítel SN)     před 8 lety 27.02.2017 15:46 |  
      4 0

      Tak zase Suk potřeboval nějaké teče, aby to skončilo v brance, ale nesnižuji jeho známku.
      To Ngadeu dával krásné dva góly a nakonec i pentle byla suverénní. :)
      Já bych to bral, že fakt pár minut a krásné góly. Proto sem i já dal 10.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Bogdy     před 8 lety 27.02.2017 17:34 |  
        1 0

        Jasně, góly to byly parádní a zcela srovnávat to nejde, i proto, že MNN nastoupil až ve druhé půli za rozhodnutého stavu. Nicméně, Souček otáčel z 0:1 na 3:1 a i kdyby nedal jediný gól, byl jasně nejlepší na hřišti. To je skutečně rozdílový výkon, který dle mého názoru předvedl s Příbramí Sýkora, u něhož je 10 zcela oprávněná. Ale lišíme se skutečně minimálně :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        bongor     před 8 lety 27.02.2017 20:53 |  
        1 0

        Dal jsem mu devítku,ale jinak myslím,že ve srovnání s ním a to i přes ten Sukův mimořádný výkon, se pořád náš odchovanec musí hodně učit,Míša je vybroušený diamant a Suk je diamant ve výbrusu.Když nepoleví,může se s Míšou jednou srovnávat a my to budeme určitě potřebovat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Robinator     před 8 lety 28.02.2017 12:56 |  
      0 0

      dva ze tří Součkových gólů byli totální náhoďáci

  14. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 27.02.2017 11:40 |  
    0 0

    Jenom otázka, Škoda při střídání vypadal zraněně(psalo se někde něco?) , nebo je to myšleno aby mu zdraví drželo ?

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Robinator     před 8 lety 27.02.2017 11:42 |  
      2 0

      on sám říkal, že to střídání nebylo, aby mu zdraví drželo, ale že opravdu nemohl pokračovat dál..

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 27.02.2017 12:12 |  
        1 0

        Aha, díky za odpověď. tak snad se na Plzeň dá dohromady , by byla citelná ztráta !

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          Robinator     před 8 lety 27.02.2017 12:18 |  
          0 2

          no bylo by to v prdeli..Muris by sám asi nic moc nepředvedl..to už jsme párkrát viděli..a ostatních variant se děsím..snad bude fit..Bez Milana nebo Simona si to nedovezu vůbec představit.

          • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

            carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 27.02.2017 12:27 |  
            0 2

            Radši nemyslet, ale co Van Buren případně za Škodu ...

            • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

              Robinator     před 8 lety 27.02.2017 12:30 |  
              1 0

              já fakt nevím no, netroufnu si říct..snad bude Milan OK, je to zápas sezony..kdyz to jen trosku pujde, bude hrat i pres bolest..

          • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

            smely (přítel SN)     před 8 lety 27.02.2017 12:30 |  
            1 0

            ano, napriklad v derby to stalo uplne za prd.... :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

              Robinator     před 8 lety 27.02.2017 12:34 |  
              0 0

              to sice ne, ale pak to už nedokázal zopakovat..

            • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

              Robinator     před 8 lety 27.02.2017 12:35 |  
              0 0

              ale je pravda, že v těch zápasech jsme se uchylovali k nákopům na Milana, který tam nebyl..a takhle už jsme se snad přestali prezentovat..takže máš vlastně pravdu :))

            • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

              afro     před 8 lety 27.02.2017 13:15 |  
              4 0

              Nedal penaltu a zkrátil mi tím život... adorace za derby není na místě... :-)

              • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

                smely (přítel SN)     před 8 lety 27.02.2017 13:21 |  
                0 0

                :-) z toho jen udelal ksandy, abysme si to uzili sevsimvsudy...kdyz to v nedeli bude pres kopirak osobne mu pudu vylestit kopacky...

          • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

            bongor     před 8 lety 27.02.2017 20:57 |  
            0 0

            Chyběl by hodně.Já jsem slyšel rozhovor s MŠ a říkal,že je to nárt,to není moc dobrý.
            Ale já věřím,že bychom si poradili i bez Milana,jak to říká JŠ,Slavia je především kolektiv.Třeba by zrovna moh vyniknout Majk,kdo ví.
            Ale Milane uzdrav se,ať jsme klidnější!

            • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

              Robinator     před 8 lety 28.02.2017 09:14 |  
              0 0

              ajajaj...

  15. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 27.02.2017 11:55 |  
    1 0

    Musím říct, že z kluků cítím chuť a hlad po úspěchu. Proto nemám zas až takový strach, že by létali po téhle výhře někde v oblacích. Vybíráme si "zdravé" a inteligentní hráče a ty vědí, kolik se do nich investovalo a čeho mají dosáhnout. Oni ten titul chtějí, chtějí do LM a nepodcení ani vteřinu. Věřím jim.
    Na druhou stranu s Plzní se samozřejmě nemusí vyhrát, může se i prohrát, přeci jen to pořád zkušený tým, který tyhle bitvy o všechno (se Spartou) zvládá už několik sezón za sebou. Ale určitě to nebude proto, že by naši hráči lítali někde moc nahoře.
    Důležitější podle mě bude určená taktika a na to navazující základní sestava. A to je tedy pěkný oříšek. Když tam necháme oba útočníky, bude jejich obrana hodně vytížená ale náš střed bude v určitých chvílích přečíslený a to je pro Plzeň největší zbraň. Zároveň je u nás otázka, koho pak dát do středu. Bude dvojice Barák Hušbauer stíhat hbitým záložníkům Plzně, kteří navíc budou v početní výhodě? Když tam dáme Michaela místo Baráka budeme dostatečně tvořivý pro naší útočnou činnost? Když stáhneme jednoho z útočníků zase hrozí, že se vpředu tolik neudržíme, i když Sýkora i Zmrhal mají velký akční rádius a můžou toho jednoho útočníka dobře podporovat. Ale zase budou chybět na svých stranách a mám takový dojem, že třeba takový Flo bude mít velký problém stíhat sám Petrželu.
    Popravdě jsem se dostal až k myšlence hrát na tři obránce ve složení Frydrych Lüftner Deli a před nimi Ngadeu, který by hrál spíš takového předstopera a dával možnost Delimu vysouvat se na levého beka v případě potřeby. No a dopředu by nám zbylo to nejlepší, co momentálně máme: Zmrhal Barák Hušbauer Sýkora a Meši se Škoďákem. Ofenzivní síla se kterou si dokážu představit, že by jsme je totálně zamkli na jejich půlce a na naší by se balon dostal jen odkopem, o který se zmíněná defenzivní čtveřice s lehkostí postará.
    Ale je mi jasný, že bez toho aniž by jsme tohle měli nacvičené to není možné teď aplikovat, zvlášť proti Plzni.
    Doufám, že Jarda vybere správně a já už se nemůžu dočkat!

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      smileboy     před 8 lety 27.02.2017 12:00 |  
      6 0

      Vsadil bych lafatovu kluovnici na to, že sestava bude stejná jak proti Příbrami, s jednou výjimkou - místo Murise bude Míša. A pokud to tak bude, tak budu spokojenej.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Robinator     před 8 lety 27.02.2017 12:08 |  
        0 0

        taky si myslím...Mohli bychom hrát více na rychlé přechody do útoku..máme kvalitní kraje, Sýkoru a Zmrhala..a navíc i náš střed je super a něco může vymyslet..nechal bych Murise sedět pro tentokrát

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 27.02.2017 12:26 |  
          2 0

          Taky upřednostňuji sestavu s 5 záložníky ale na druhou stranu vzdát se Mešanoviče, který je pro soupeřovi obrany doslova postrachem, se mi nechce. A to jsem byl dřív pro, aby Mešanovič spíš střídal. Ale teď má podle mě velký podíl na tom, jak zaměstnáváme střed soupeřovi obrany a pak má Škoďák spousta místa na svoje zakončení a stejně tak např. Sýkora teď v Příbrami. Sám z vlastní zkušenosti vím, že když má obránce za prdelí takového hráče, který by, jak se říká, klidně sežral balon jen aby pomohl k vítězství, tak začne být nervózní a začne kazit. Na druhou stranu nechat volnější střed mi přijde ještě jako větší riziko. No jak jsem psal, je třeba začít hrát na tři obránce :D

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        kjandourek (admin)     před 8 lety 27.02.2017 12:29 |  
        1 0

        Na to by se dalo vsadit více věcí - určitě nebudeme v nejdůležitějším zápase zkoušet něco, co jsme nikdy nehráli... :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 27.02.2017 12:56 |  
          0 0

          Samozřejmě nebudeme :-) Jen jsem k tomu došel nějakou logickou úvahou podle toho jaké máme hráče a jaký mají přínos pro hru. A ve chvíli, kdy máme hráče Jako je Deli a Ngadeu, tak by se to se třemi obránci hrát dalo a řekl bych, že úspěšně. Ale třeba to nacvičíme v létě ;-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 27.02.2017 12:39 |  
      2 0

      Dám ruku do ohně, že proti Plzni začneme v rozestavení 4-5-1, ostatně jak jsme hráli v druhém poločase v Příbrami. Pokud budou všichni k dispozici, tak pak podle mého na 99 % nastoupíme:

      Pavlenka - Frydrych, Lüftner, Deli, Flo - Sýkora, Hušbauer, MNN, Barák, Zmrhal - Škoda

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Robinator     před 8 lety 27.02.2017 12:46 |  
        0 0

        taky bych za to dal ruku do ohně :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Boss82     před 8 lety 27.02.2017 15:38 |  
        1 0

        Také si myslím, že JŠ vyztuží proti kombinačně silnému soupeři střed zálohy Ngadeuem. A odnese to M. Mešanovič, protože v systému na jednoho útočníka je M. Škoda prostě mnohem platnější.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        sasky     před 8 lety 27.02.2017 16:02 |  
        0 0

        No je to dilema. V podzimním derby jsme spartu přehráli hlavně pětičlennou zálohou, nicméně obětovat Murise, který by pomalému Hubníkovi měl dělat velké potíže se mi taky nechce. Ale asi to tak bude muset být. Nakonec ona ta jejich záloha taky už není co bývala. Petržela je sice pořád rychlý, ale Řezník není Rajtoral v jeho top formě, takže zprava na to bude Petržela sám. Vlevo točvolant už ztratil velkou část rychlosti, Kovařík je super, ale Zmrhy je lepší. Kovařík zvládne tak centrovat a věřím, že jednoho útočníka si naši stopeři v klidu pohlídají. No a střed Hořava, Hrošovský, Ivanschitz - tam popravdě nevím, co čekat, hrát jsem je pořádně neviděl. Hořava trošku ustoupil ze slávy, Hrošovský vůbec nevím a Ivanschitz zatím nic nehraje. Proti tomu trojice Míša - Tonda - Pepa musí uspět. Ale hlavně na rychlostní souboje Sýkory s točvolantem se těším. To by mohla být celkem sranda. Celkově si myslím, že jsme mírným favoritem (ale kdybychom jim nařezali 5:0, tak bych se vůbec nezlobil).

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Marwek23 (přítel SN)     před 8 lety 27.02.2017 18:48 |  
        0 0

        řekl bych, že dostane na levém beku šanci Bořil místo Floa...je rychlejší, jinak sestavu vidím stejně

  16. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    buri     před 8 lety 27.02.2017 12:00 |  
    0 1

    Tentokrát souhlas...Já dal jen jednu 10 - Míšovi...Minule jste mě sepsuli...Díky Alanore za hodnocení! Těším se na další - věřím, že bude zase nějaká 10!

  17. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Artur (přítel SN)     před 8 lety 27.02.2017 12:08 |  
    0 0

    Má jednu rezervaci na lístky kterou neudám, sektor:125 řada:28 sedadlo 23 a 24, 300,00 Kč/ks, je to neuhrazeno tak jen dotycnemu preposlu email a muze si to bezet koupit.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 27.02.2017 12:27 |  
      1 0

      Máš tam zprávu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Artur (přítel SN)     před 8 lety 27.02.2017 13:28 |  
        0 0

        Máš tam zprávu ;-)

  18. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    japhy     před 8 lety 27.02.2017 12:37 |  
    10 13

    Pár důvodů, proč si myslím, že je 10 pro MNN moc.
    - odehrál jen 40 minut
    - nastoupil už proti nalomenému soupeři
    - dvojchyba před gólem
    - samotná hra byla nic moc

    Ne, že bych mu ji nepřál, jen si myslím, že se na ni ani zas tak moc nenadřel :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 27.02.2017 12:42 |  
      10 0

      Hodnocení je otázkou subjektivní, sám jsem MNN dal 9. Každopádně některé z nabízených argumentů se mi zdají vyloženě liché:

      - odehrál jen 40 minut - to by se dalo brát i jako plus, že mu stačila tak krátká doba ke vstřelení hattricku
      - samotná hra byla nic moc - asi jsme se každý dívali na jiného Ngadeua :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        japhy     před 8 lety 27.02.2017 13:01 |  
        1 2

        A tak, já jsem nečekal, že by tento názor souzněl s většinou, jen mě zarazilo, kolik toho v mezihře zkazil. A to hrál jen 40 minut :))

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          Kenny     před 8 lety 27.02.2017 13:40 |  
          0 0

          A kolik toho tedy v mezihře zkazil? Dvě přihrávky? I když ta před obdrženou brankou byla nepochopitelná....

          • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

            japhy     před 8 lety 27.02.2017 13:51 |  
            1 2

            Nemůžeš čekat, že to tu budu rozepisovat jako místní vyhlášení grafomani. Prostě mi toho přišlo dost na někoho, kdo má dostat 10. Opravdu se tu nemíním hádat, navíc jsem mu dal 9. A sám jsem rozhodně nebyl, když si rozklikneš hodnocení.

            • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

              Kenny     před 8 lety 27.02.2017 14:41 |  
              1 0

              Já to mínil jako normální dotaz, žádnej podnět k hádce. Jen jsem si prostě všiml asi dvakrát nebo třikrát, což mi nepřijde moc na halva. Když naopak zohledním ty vstřelené branky. Jinak je to jedno bodík sem bodík tam. Taky se přesně neshodnu třeba s Alanorem, ale plus minus to vidíme asi všichni stejně.

              • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

                japhy     před 8 lety 27.02.2017 15:46 |  
                1 0

                V pohodě, v zásadě se tu dohadujeme o jeden pitomej bod, takže žádný drama. O tom hádání jsem to psal s předstihem, že rozhodně nehodlám rozjet flame, kdy se budeme trumfovat každým jeho dotykem s míčem.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Travinho     před 8 lety 27.02.2017 13:53 |  
      2 2

      Souhlasím. Také to na 10 nebylo. Kdyby dal hattrick bez penalty a nezavinil gól, tak jo. Ale takto podle mě na 9.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      dubas     před 8 lety 27.02.2017 16:00 |  
      3 1

      Hrál jen 40 minut, no hrát celé utkání, tak už vede tabulku střelců a to nemůžeme Milanovi udělat:-)
      Nastoupil proti už nalomenému soupeři. Proti nalomenému soupeři hráli i ostatní a tři góly dal jen Míša:-)
      Chyby před gólem. Pokud chceme hrát fotbal na úrovni a uhrát i něco v Evropě, tak musíme hrát rychlý fotbal z první a takové chyby se občas stanou, navíc za rozhodnutého stavu. Navíc se odvážím tvrdit, že za stavu 0:0 by to hrál jinak:-)
      Samotná hra byla nic moc. Kéž by se proti Plzni a Spartě nějaký náš hráč nehrál nic moc a dal tři góly:-)
      Jinak se nezlob, ale porazíme soupeře rozdílem několika tříd, tak proč hledat mouchy.

  19. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    belmis (přítel SN)     před 8 lety 27.02.2017 13:04 |  
    5 0

    Díval jsem se na zápas ještě jednou. Podle mě byl z našich druhý poločas nejlepší Barák a za tím si stojím :-) Naopak byl ve druhém poločase podle mě vidět z našich záložníků nejvíc. Jen měl v tomto zápase spíš smůlu, že se málo motal ve vápně nebo kolem vápna.
    Měl tam i dost přihrávek přes obránce do brejku a jeho nejlepší přihrávka Teclovi není v příspěvku zmíněna. Zároveň penaltu, kterou si chystal, přenechal MNN.

    Rozdíl tři body proti MNN je pro mě velikánský.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      afro     před 8 lety 27.02.2017 13:30 |  
      0 0

      Souhlasím, Barák byl velmi platný, hodně útoků šlo přes něj a řešil je velice přesnými přihrávkami. Já jsme dával: Barák 8, Ngadeu 9.

      Pro Bosse (jsi tu?): Hušbauerovi jsem chtěl dát 8, ale uklikl jsem se a dal mu 9 ;-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Boss82     před 8 lety 27.02.2017 15:34 |  
        3 1

        Schvaluji, dal jsem Hušbauerovi také 9, ovšem bez ukliknutí. Celkově jsem byl k naší záloze velmi štědrý, všem jsem dal 9, protože to byla hlavně hra zálohy, která rozhodla o tom, že jsme Příbram (a také před týdnem Jihlavu) tak přehráli.

        MNN bych dal 10, kdyby neudělal tu chybu před inkasovanou brankou.

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          afro     před 8 lety 27.02.2017 15:43 |  
          1 0

          Ad Ngadeu) Taky tak...

  20. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Sracken     před 8 lety 27.02.2017 13:31 |  
    7 0

    Navíc dodám, že pod Tvrdíkem si Slavia svých fanoušků váží. Nesmyslně vysoké ceny za Doležala a nic za to zmizely. Neopak, do ceny permice dali Levadii i Rio Ave, na Brusel byla velká sleva. Permice se vyplatí i občasnému návštěvníkovi, není důvod ji nekoupit. Příští rok, by jich mělo být 15 tisíc a vůbec by se neměl prodej lístků řešit. Jen do sektoru hostů a výletníci a čumilové na Plzeň a Spartu nazdar.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Miky44     před 8 lety 27.02.2017 14:25 |  
      0 1

      S touhle hrou budou příští rok ceny permic pravděpodobně vyšší.. jde o to o kolik.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Hajsi     před 8 lety 27.02.2017 22:49 |  
        0 0

        Nemusely by být. Ve vstupném je momentálně zahrnuta i daň, že Eden zatím není náš. Jsem opravdu zvědav, kolik budou pernamentky stát příští sezonu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      rak (přítel SN)     před 8 lety 27.02.2017 14:58 |  
      1 0

      Tak samozřejmě. Permanentku mám každý rok už od návratu do Edenu. Kdysi i tři, ale pak už další nemohli nebo nechtěli. Uvítal bych ale možnost jednoduchého uvolnění místa pro ostatní, když je jasné, že z nějakého důvodu nemůžu (např. na jaře sobotní termíny jsou pro mně špatné). Zdálo se mně, že to nějak na Ticketportal jde, ale už jsem to tam pak zase nenašel. Teď na neděli to tedy určitě uvolňovat nechci :).

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      pevek     před 8 lety 27.02.2017 18:16 |  
      5 0

      Hele, ja tohle nemam moc rad a objevuje se to vzdycky, kdyz jsou uspechy. My, co chodime pravidelne bychom meli premyslet, jak ty obcasne pritahnout na stadion, aby chodili taky pravidelne a ne se na ne tvarit skoro ukrivdene, kdyz prijdou jednou za cas na slagr a tim zvedaji prumernou navstevu, zajem medii a sponzoru. Ja si pamatuju, ze jsem kvuli praci nemohl jit na predkolo LM s Zilinou a hned padaly navrhy, ze kdo nebyl na Ziline, tak nesmi na Ajax a podobny rozhorceny reakce, misto bychom byli radi, ze stoupa zajem a ze listek na Slavii zacina byt lukrativni vec (a ze si ho muzeme navic pohlidat permanentkou, aby nam ho nikdo nevybral).

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Indurain     před 8 lety 27.02.2017 21:05 |  
      7 0

      Je třeba si uvědomit, že Slavia má fanoušky po celé republice, kteří těžko budou jezdit na každý zápas, nazývat je výletníky mi přijde potom malinko urážlivé....

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Sracken     před 8 lety 28.02.2017 08:22 |  
        1 2

        A proč chtějí přijet na Plzeň a nepřijeli na Karvinou nebo Slovácko? Že by výletníci? Jednou na Slavii, nebo na cool zápas Slavia-Plzeň? Sorry, tohle není dobrá argumentace, protože nevysvětluje to, že chtějí na Plzeň, ale nepřijedou na Příbram. I těmto lidem, co by přišli jen na poháry, Spartu, Bohemku, Plzeň a dejme tomu poslední kolo, se permice vyplatí. Takových slávistů znám mraky. Já jsem strašnej slávista, ale na stadion nejdu, nemůžu. Pak se hraje s Plzní nebo Spartou a najednou se píděj po tom, jak sehnart lístek a nadávaj na to, že permanentkáři maj předkupní právo.

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          nobiczek (přítel SN)     před 8 lety 01.03.2017 13:20 |  
          2 0

          Osobně se snažím dostat se na co nejvíce zápasů, což ne vždy vyjde, ale mám například několik kamarádů, slávistů, kteří se mohou z práce nebo jiných povinností uvolnit tak dvakrát za půl sezóny. Ruku na srdce, kdybyste se mohl uvolnit z práce na dva zápasy na jaře, jel byste raději na Jihlavu nebo na Plzeň?

  21. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Jarinho     před 8 lety 27.02.2017 14:40 |  
    5 0

    Podařilo se mi sehnat jednu rezervaci do sektoru 111 dva lidi vedle sebe.. musite si ji jen vyzvednout na sbernem miste ticketportalu cena je 210,- ja nic nechci

  22. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Akuls     před 8 lety 27.02.2017 15:50 |  
    3 0

    S Alanorovým verbálním i číselnými hodnocením jako vždy souhlas. I když nám kluci připravili krásnou podívanou, přece jen bych ale s těmi desítkami šetřil. Příbram hrála naivně a hodně nám to ulehčila. Proto je třeba zůstat na zemi. Ne nadarmo se říká, že po hodech často přichází průjem. Na Plzeň se nám ale celkem dařilo i v poslední době, kdy naše finanční a tím pádem i hráčská situace nebyla právě příliš komfortní, tak to snad vydrží a v neděli budeme bodovat naplno. Lehké to ale nebude, Plzeň dostává málo gólů a má zažitý rychlý přechod do útoku. Také mám trochu strach, jak si laksně bránicí Flo pořadí s nepříjemnou hrou Petržely. Skoro bych tam raději viděl Bořila, který ho dobře zná.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      jufoun (přítel SN)     před 8 lety 27.02.2017 15:56 |  
      5 0

      Já jen drobnost k tomu hodnocení. Proč bychom měli šetřit desítkami?
      Pokud je výkon skvělý, ať jsou hráči oceněni i desítkami.
      Nebo budeme čekat až dáme 8 Juventusu a pak budou možná padat desítky?
      Soupeř hraje, to co mu druhý dovolí a my jsme Příbrami nedovolili skoro nic.
      Ad Plzeň, bude to jistě jiný zápas, ale věřím, že Jirka Šilhavý tým připraví jako doposud na všechny.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        navzdyslavia     před 8 lety 27.02.2017 16:05 |  
        1 0

        Kdo je Jirka Silhavy?? My mame noveho hrace?

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          jufoun (přítel SN)     před 8 lety 27.02.2017 16:08 |  
          0 0

          Jasně :D má hlava.

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          Jachym     před 8 lety 27.02.2017 16:33 |  
          0 0

          Jde o titul, takže my tu nesmíme ani naznačovat... :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        dubas     před 8 lety 27.02.2017 16:05 |  
        4 1

        I po tom Juventusu by se našli určití fanoušci, co by měli důvody neudělit desítky:-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 27.02.2017 15:59 |  
      1 0

      Taky bych tam asi videl na Petrzelu radsi Borila ale,ze by ted JS Floa podadil,to bych byl prekvapeny..

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 27.02.2017 18:09 |  
        0 0

        Já ještě Bílka místo Michala na stoperu,přece jenom toho s Delim odehráli víc a je to také o zkušenosti ve vypjatých zápasech,což asi v Teplicích tolik nehrozilo,no i když už něco i za 21 odehral,ale nakonec od toho tam je trenér.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        sasky     před 8 lety 27.02.2017 21:41 |  
        2 0

        A jen ať Flo hraje, aspoň se ukáže i v těžkém zápase. Stejně jako Lüftner. Musejí se připravit i na působení v Evropě. A na jaře budou 2-3 zápasy, kdy si vyšší tempo mohou osahat - Plzeň, Derby a možná Bolka nebo někdo.

  23. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    eomer (přítel SN)     před 8 lety 27.02.2017 15:58 |  
    6 0

    Zdar a sílu- nevíte, bylo někde definováno kolik šlo lístků do prodeje, resp. co znamená vyprodáno ? Jde mi o to, zda bude "vyprodáno" jako v minulé sezoně na rudou bídu 17,5 tis. nebo tam pustí nad 19 tis....

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      stromovous (přítel SN)     před 8 lety 27.02.2017 16:05 |  
      2 1

      Také jsem to nikde z oficiálních míst nezaznamenal. Dnes se v médiích (idnes, sport,...) vyrojily články na téma, že je vyprodáno, a v těch se píše: "Dlouho očekávaný duel bude sledovat vyprodané hlediště největšího stadionu v lize. V Edenu tedy bude přes devatenáct tisíc diváků", ale zda tato informace je od Slavie nebo jí někdo odhadnul a další média to jen přebírají, to nevím. Na FB několik dotazů na toto téma padlo, avšak možná i z toho důvodu, že tyto dotazy tam zvláštním způsobem (za současného kopání do všech okolo) klade jeden tradiční troll, tak na ně nebylo zodpovězeno .

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 27.02.2017 17:59 |  
        0 0

        Mě bude zajímat kolik diváků v edenu znamená vyprodáno,když tedy oficiálně se lístky už nedají koupit a kapacita je přes těch 20 000 lidí.

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          TSeguinTS     před 8 lety 27.02.2017 18:03 |  
          0 0

          Tak kapacita Edenu je 20800 diváků přesně před ostrouháním. Ale zda bude snížení kapacity z bezpečnostních důvodů o stovky či tísíc/tisíce nedovedu odhadnout, rád bych, kdyby nám to tu někdo povolanější osvětlil, pokud může. Sám čekám něco mezi 18000-18500.

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          stromovous (přítel SN)     před 8 lety 27.02.2017 18:04 |  
          0 0

          To nás zajímá asi všechny. :) Kolik nakonec přijde z těch, co koupili/dostali lístek se neví. Ale kolik lístků šlo do prodeje/rozdalo se, se ví, ale z nějakého důvodu se to zatím nikde neuvádí. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        ElvisPresley     před 8 lety 27.02.2017 18:38 |  
        0 6

        Zdar trolle, myslis tech dalsich 35 lidi, co se Syrovatky ptali na to same? Ani loni klub na dotazy fans o poctu listku v prodeji nereagoval. Zdravim Tebe a okolni stromy, barde! Vidim, ze jsi stale pri sile!

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 27.02.2017 19:37 |  
          2 0

          Pak nechápu když,je Slavie k fans tak otevřená proč se z toho dělá skoro státní tajemství,nebo to vlastně nikdo pořádně ani neví.

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          Jachym     před 8 lety 27.02.2017 21:41 |  
          2 0

          Třeba myslel někoho z těch 35... Nebo že by potrefená husa? :-))

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          no-nick     před 8 lety 27.02.2017 23:22 |  
          1 0

          Vidím že ty taky:)

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        bongor     před 8 lety 28.02.2017 20:11 |  
        0 0

        Chtělo by to přistavět další patro,jak se o tom už mluvilo,abychom měli bomba návštěvy a nemuseli se dohadovat jestli přišlo 18700 nebo 19000.Na LM a zápasy o první místo v lize by se to určitě hodilo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 27.02.2017 17:58 |  
      0 0

      Taky doufám, že bude přes 19. Jestli je kapacita 21k, mohl by snad 1tis minus na bezpecnost stačit, Plzeň není bída

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 27.02.2017 17:59 |  
      0 0

      Taky by me to zajimalo. Navic spoustu listku budou mit prekupnici, takze Buh vi, jake "vyprodano", to nakonec bude...

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      pevek     před 8 lety 27.02.2017 22:03 |  
      0 1

      Zatimco se (udajne) za koumousu snizovaly realne pocty navstev, aby cast vstupneho sla do cerneho fondu, v 90. letech pry naopak dochazelo k virtualnimu navysovani, kdy se hlasily vetsi navstevy, nez realne byly, aby na to naskocili sponzori. Potreba cerneho fondu uz neni, a jestli nekdo jeste jede druhou praxi, tak je to Viktoria Plzen, ktera ma casto vyprodano a pritom prazdne sektory. U nas tohle necekam, ale spis cekam, ze se resi, kolik dostanou sponzori, kolik bude chtit ten ci onen a kolik si vyzada bezpecnost. Pravdepodobne o tom bezi debata jeste ted, takze proto se to nerika. A nebo je to obchodni tah, jak zlomit nerozhodnute, aby po tech vstupenkach skocili. Za me chytry tah.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 28.02.2017 07:31 |  
      1 0

      Ahoj,
      fakta
      1) 20800 je oficialni kapacita stadionu
      2) 118(krajni vychodni sektor u hostu) byl omezen o 15 sedacek z kazde rady ted 435
      3) 122(krajni jizni sektor u hostu) predpokladam ze bude omezen stejne jako vychodni strana 435
      4) vsechny prvi a druhe rady sly do prodeje
      5) jakmile se to v nedeli v 16 hodin pustilo najednou se zaclo prodavat ve velkem a tusim ze tam nakupiovali hodne prekupnici protoze se to skupovalo po 6 po 7 v jedne rade naraz.
      6)122 a 123 sektor vubec nesel do prodeje a vubec cela jizni strana byla divna v prodeji(prodavali se jen casti sektoru) --> zde jak ujistuje Navar se vse vyprodalo. Tady zrejme maji spoustu listku reservovane pro mladez a pro nejake akce, mozna i reservace fanklubu a odboru pratel cert vi


      Takze vyprodano znamena ze bude macimalne 19900 fanousku, ale za predpokladu ze prijdou vsichni sponzori(reservovano pro ne 1500 listku), vsichni hoste (1500 listku) a vsichni Skyboxove:(take tipuji kolem 1000 kapacita)

      Z toho mi vyplyva ze kdyz bude 18000 bude dobre. Skyboxy nebudou plne vyuzity, sektor hostu take uplne nebude plny(nezapomente na cast sektoru hostu kde je obrazovka a nejde pres ni videt:)) no a sponzori tady doufam ze se pochlapi a listky dokazou rozdat

      Takze ani vedeni vam nemuze rict kolik prijde lidi, co ale muze rict je kolik bylo prodano listku a kolik treba je volny skyboxu(tady ale cekam ze spousta lidi bude chtit skyboxy uvolnit:))))
      Tak tot nazor muj

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      JSat (přítel SN)     před 8 lety 28.02.2017 08:21 |  
      6 0

      Tvrdík: Vyprodano znamena 19.084 divaku. 20.232 zkolaudovanych mist na sezeni minus neprodejna mista z technickych duvodu a bezpecnostni sektor.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        bububu (přítel SN)     před 8 lety 28.02.2017 09:43 |  
        3 0

        Díky, osobně mi přijde naprostá kravina blokovat kvůli bezpečnosti půlku sektorů okolo kotle hostů, od čeho je tam ten plot? Ale s tím asi nic neuděláme, předpokládám, že je to v regulích.

        Schválně jsem se ale podíval na návštěvu z prvního mistráku v Edenu (titulový zápas Slavia:Jablonec 2:2) a počet diváků byl (dle idnes.cz): 20698 (109% z kapacity 19032 diváků) :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 28.02.2017 15:44 |  
          0 0

          19 032 kapacita je pro Stadión Evžena Rošického ne pro Eden. :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

            bububu (přítel SN)     před 8 lety 01.03.2017 09:24 |  
            0 0

            To by to částečně vysvětlovalo, nicméně jak je tedy možné, že se tenkrát vešlo do Edenu 20698 diváků? To se od té doby kapacita snížila?

            • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

              kjandourek (admin)     před 8 lety 01.03.2017 09:43 |  
              0 0

              Vždyť to už tu bylo milionkrát - snížila se kapacita kvůli otvoru, který vznikl na východě... To bylo kvůli nějakému tomu sletu, nebo co.... a potom museli snížit kapacitu v sektoru hostí, protože byla instalována obrazovka a z určitých míst by přes ní nebylo vidět - ta místa snad zůstala, ale nelze tam prodávat vstupenky...

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Jarda66     před 8 lety 28.02.2017 12:34 |  
        0 0

        K tomu bych měl dotaz, nevíte někdo, proč teda není zbylých cca 600 míst zkoaludovaných, nebo co tomu brání je zkolaudovat?

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          eomer (přítel SN)     před 8 lety 28.02.2017 13:06 |  
          0 0

          Domnívám se , že jde primárně o místa pod obrazovkou v sektoru hostí, která brání ve výhledu. ( ale není to určitě 600 míst)

          • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

            eomer (přítel SN)     před 8 lety 28.02.2017 13:09 |  
            0 0

            AHA pardon- je to tam popsáno celé: "Snížená je kapacita ze tří důvodů, a to z důvodu vyblokovaných míst okolo sektoru hostů, která jsou zakrytá plachtou, dále míst souvisejících s technickým otvorem na východní tribuně a sedaček v sektoru hostů, ze kterých kvůli velkoplošné obrazovce není vidět na hřiště."

          • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

            bongor     před 8 lety 28.02.2017 20:14 |  
            1 0

            No a co,zkolaudoval bych to i bez výhledu na hřiště.Vždyť budou fandové soupeře moci být ještě rádi,že tu demolici neviděli.

  24. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Maty22     před 8 lety 27.02.2017 18:33 |  
    2 3

    Neví tu někdo, proč za 2 kola nedostal Alvír ještě ani minutu?

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      DotykTecla     před 8 lety 27.02.2017 19:22 |  
      6 0

      Jednoduše kombinace přetlaku v sestavě (máme spoustu záložníků a doteď jsme většinu času hráli 4-4-2) a faktu, že jako cizinec a střední záložník potřebuje delší dobu na adaptaci. Určitě šanci dostane a věřím, že se naplno prosadí po odchodu Baráka - nebo dřív :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Vulturesman (přítel SN)     před 8 lety 28.02.2017 10:08 |  
      6 0

      Mě hlavně deptá absence Micka van Burena. Vzdyt proti Příbrami to byl ideální zápas na vystřídání útočníka za něho. Ten kluk když naskočí, vypadá to jak kdyby chtěl všechny sníst nebo aspoň kousknout, takový super hyperaktivní pitbull. Když odcházel železo, tak jsem si říkal paráda - dostane více šancí.... nicméně přišel oblíbenec Standa (nemám ho nerad - to jen pro jistotu).

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Jachym     před 8 lety 28.02.2017 10:46 |  
        1 0

        Já mám toho kluka také moc rád a je mi líto, že nehraje. Ale když budeme mít z dvojzápasů bilance typu 10:1, tak když to přeženu, ať sedí on i Bílčus přikovaní na lavičce. Úspěch týmu je prvořadý.

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          bongor     před 8 lety 28.02.2017 20:16 |  
          1 0

          Třeba si ho Jarda schovává jako překvapení na plíseň,určitě ho ještě využijeme neboj.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        zeleznik2     před 8 lety 28.02.2017 11:49 |  
        2 1

        Toto je bohužel na trenérovi a Standa nebo Ruslan jsou oblíbenci JŠ, takže když ne v základu, tak aspoň na pár minut vyběhnou. Škoda Mick by v Příbrami určitě gól dal.

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          hamlo1 (přítel SN)     před 8 lety 28.02.2017 18:00 |  
          3 0

          toto je bohudík na trenérovi

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          Kenny     před 8 lety 01.03.2017 14:47 |  
          0 0

          Proč neustále omýláš, že jsou to oblíbenci? Jarda ukázal odstavením GVK, že nekouká na okolnosti ale na výkonnost. Mick zatím neukázal vůbec nic obdivuhodnýho ani v lize ani v přípravě. Mingazov i Tecl pod JŠ hráli a on moc dobře ví, co od nich může čekat a čeho jsou schopni, takže je pochopitelný, že jim dává přednost. Navíc si myslím, že s ohledem na to co má Tecl odehráno je v současnosti kvalitnějším hráčem než MVB. Netvrdím, že se to časem neotočí, Mick má evidentně silnou vůli a snaží se. Ale zatím je platnější Tecl.

          • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

            zeleznik2     před 8 lety 03.03.2017 11:08 |  
            0 0

            Každý trenér má své oblíbence, vždycky to bylo a má je tedy i JŠ, ale narozdíl od DU či Jarolíma, je dokáže klidně posadit, GVK už v týmu byl, když přišel v září, vyzkoušel jej a nepřesvědčil. Mingazov v Galácticos hrál dobře, ale Jablonec byl trochu jinde, než současná Slavia a Tecl?v roce 2010 u nás nepřesvědčil. V Jihlavě skvělý, ale byla to jen Jihlava, pak přestup do Plzně, v EL král, ale v první lize nic moc a ani v Jablonci, to nebyl žádný zázrak, Mick Van Buren to je gólový hráč, do vápna, ale má konkurenci v Murisovi, čekal jsem, že v Příbrami naskočí a dá si prvního ligového góla.

            • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

              Kenny     před 8 lety 03.03.2017 13:44 |  
              1 0

              Jde o to, že říkáš "oblíbenec" a on je to prostě vyzkoušenej hráč od kterého trenér ví co očekávat. Říkáš, že Tecl byl prakticky všude "nic moc", ptám se kde teda vzalo přes 70 ligových branek? Proč byl v interním žebříčku v Jablonci vyhlášen nejlepším hráčem? Tohle všechno ti nestačí k obhajobě Teclova hraní ale na základě jedný povedený dvacetiminutovky bys chtěl aby hrál MVB. Tvrdíš, že je to gólový hráč, můžeš tohle tvrzení něčím podložit? Kolik těch branek nastřílel? A taky v evropských pohárech? Chápu, že každej má nějakého oblíbence a jiného přehlíží, ale chtělo by to hodnotit trochu s nadhledem.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      dupy77     před 8 lety 28.02.2017 18:44 |  
      1 0

      Dostal prostor v juniorce

  25. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    zeleznik2     před 8 lety 27.02.2017 19:15 |  
    0 1

    I já a Deník Spart jsme dali Honzovi a Michaelovi rovněž 10. No hodnotit 10 minut Bořila na hřišti no dobře.

  26. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    bongor     před 8 lety 27.02.2017 21:02 |  
    0 0

    Určitě je plíseň daleko nebezpečnější než rumun a nám můžou být vyrovnaným soupeřem.
    Ale zvládneme to 2-0.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 27.02.2017 21:35 |  
      1 1

      No kéž by jsi měl pravdu,protože těm prádelníkům důležitý zápasy celkem jdou,stačí se podívat jak semelou většinou chátru.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        bububu (přítel SN)     před 8 lety 28.02.2017 09:46 |  
        2 0

        My ale nejsme chátra. Sparta je skutečně železná; s železnou pravidelností zcela vyhoří v zápase, kde o něco skutečně jde :)

        Myslím, že z nás prádelníci mají vítr, a to zejména po minulém kole. Plus jim asi moc nepřidá poslední výsledek, který si v Edenu připsali (ikdyž už o nic nešlo). Na druhou stranu, musíme být obezřetní. Souhlasím, že Plzeň těžké zápasy umí zvládat. Já ale věřím, že to urvem, klidně gólem v 90. minutě.

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          urs (přítel SN)     před 8 lety 28.02.2017 20:27 |  
          0 0

          To já jsem se už posunul i k možnosti prohry, za cenu super snaživého výkonu.. Vůbec ovšem nevím, proč mě zrovna toto napadlo.. Možná mě jen těší samotná předváděná hra, na kterou je po hoooooodně dlouhé době zase radost pohledět :o)
          Co mi stačí ke štěstí, že? :))

  27. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    michal80     před 8 lety 27.02.2017 21:28 |  
    8 1

    Moje hodnocení - celkově samozřejmě super výkon. Jen 1.poločas měl Muris pár zbrklých ztrát a Flo asi 2-3 zbytečné fauly a z toho standartky. Zatím mi u Floa přijde jeho ofenziva lepší než bránění, trochu se bojim aby ho tam v neděli skůtr petržela nevodil za nos.
    Jinak v hodnocení Sýkora jasná 10 a MNN 9.
    Ještě slovně co jsem vypozoroval u Ngadeua - když nastoupil náš lev, král Afriky !!

    hrál cca, 40minut. Za tu dobu:
    1 gól zavinil
    3 góly zařídil
    1 příbramáka rozčtvrtil
    3 příbramské pohmoždil
    a co je nejhorší 2 příbramské..... zesměšnil .... :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      bongor     před 8 lety 28.02.2017 06:51 |  
      2 0

      Tak na disciplinárku s ním.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      daadyy     před 8 lety 28.02.2017 08:52 |  
      0 0

      Já si osobně myslím, že místo Floa bude hrát v neděli Bořil.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        urs (přítel SN)     před 8 lety 28.02.2017 18:53 |  
        0 0

        Tak to jsi ovšem velký optimista, ale uvidíme - oba jsou dobří a Flo jde nahoru..
        Apropos.. Petržela je každopádně prověří (anebo dvojice Flo/Bořil prověří Petrželu :o)

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          bongor     před 8 lety 28.02.2017 20:21 |  
          1 0

          Jestli bude hrát Flo,tak to koňovi nezávidím,ovšem záleží na metru sudího.Každopádně čekám pár pokusů o Norovo
          potrestání.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Kenny     před 8 lety 28.02.2017 19:35 |  
        0 0

        Taky jsem o tom uvažoval. Ale potom jsem si uvědomil že tam máme rychlíka Jardu takže místo něj bude víc útočit Flo a on se o Petrželu postará.

  28. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    sicilianbrno     před 8 lety 27.02.2017 22:29 |  
    0 3

    Vcelku ses trefil i do mého hodnocení, jen Ngadeu i když hattrick tak za chybu při inkasované brance 10 určite ne, 9 by vystihovala jeho výkon víc, Tonda Barák 6, Škodák 7, jinak 10 Sýkorovi jasná a bez diskuzí....pustil si dneska znova zápas, hezky se mě u toho snídalo :-)

  29. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Staršina     před 8 lety 28.02.2017 01:48 |  
    4 2

    Nevím, jestli budu pochopen. U Míši a Honzy bych známku snížil na 9 a Pera na 5. Chápu, že je zde Alanor tlačen k desítkám, takže kdy jindy, ale. Míša namazal neatakován na gól soupeře. Honza se v euforii, sice hodně málo v druhé půli, občas utopil ve vlastních kličkách. Pero potřebuje ještě malinko dozrát. Říkám to vzhledem k soupeři. Já PB neodsuzuji. V Plzni se drželi statečně a s námi chtěli to samé. Nevyšlo jim to. Tady bych viděl podstatný rozdíl ve výkonosti Slavie a Plzně. Připomenu dva nešťastné zápasy Slavie. Arsenal. Slavie se snaží celý zápas útočit a hlavně dát gól. Minimálně čtyři góly z brejků po ztrátě před vápnem soupeře. Před odvetou jsem mluvil s fanoušky Arsenalu. Srovnávali nás s Chelsee. Slavie hrála, Chelsea beton. Nakonec i ti z druhého břehu betonovali a dostali stejně trojku. Teplice. Kopírák. Proto jsem PB vděčný za to, že chtěli hrát a dát soupeři gól. Jaký kontrast v tom samém kole Dukla-Karviná. Jenže Karviná bod a PB slzy.
    Jinak pevně věřím, že i proti Plzni ukáže Slavie svoji sílu. Prosím, alespoň 3:0. Potom bych dal 10 snad všem.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Sokrates55 (přítel SN)     před 8 lety 28.02.2017 07:37 |  
      10 2

      Dobré ráno přeji Vám všem.
      Děkuji Alanorovi za jeho práci a jako vždy to bylo počteníčko při dobré kávě. Hráče jsem oznámkoval a moc se od Vás všech nerozcházím. Prostě to byl zápas, kde jsme exelovali, ale soupeř byl slaboučký. Navíc to nezabetonoval a hrál naivně a otevřeně. Možná to příbramské šlechtí, ale nám vyšlo v podstatě všechno, na co jsme sáhli.
      Souhlasím s názorem většiny z Vás, že nás prověří teprve zápas s Plzní a to po všech stránkách. Ale to přeci ví trenér i Ti naši kluci. Proto věřím, že se na ten zápas připraví tak, aby to zvládli. Hrajeme navíc doma a věřím, že jim pomůžeme tak, jak se na nás patří. Proti Jihlavě nás přišlo skoro 15 tisíc, ale s Plzní bude plno a to bude teprve mazec. Musíme připravit takovou podporu, že i borci ze s Plzně se budou ošívat. Jak tady hodně z Vás píše, kluci jsou hladový po hře a chtějí dokázat svou úroveň. To je dobře. Mně na zápase s Příbramí potěšili i momenty, které hovoří o našem přístupu k soupeři. Nebylo tam žádné zesměšňování, či nějaká arogance a to i při pozápasovém pozdravení. Kdy třeba T. Barák, či Muris nebo Míša poplácali soupeře po ramenou a říkali jim, aby si z toho nic nedělali. To se mi líbí a svědčí to o tom, že se nám vrací ten slávistický duch jak sportovní, tak i filosofický s ohledem na úctu k soupeři a pokoře při hovoření o vlastních cílech.
      Tak Vám všem přeji pěkný den.
      Sokrates55

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        jarodo57     před 8 lety 28.02.2017 19:46 |  
        0 0

        Ahoj Sokrate.
        Budeš přítomen?Já tam budu už kolem 14 hodiny.

  30. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    kjandourek (admin)     před 8 lety 28.02.2017 09:03 |  
    11 0

    Jenom tak mimochodem: v sestavě kola našeho oblíbeného deníku jsou Deli, Sýkora, Hušbauer, Ngadeu, Zmrhal a Škoda...

    Nevím, jestli se vůbec někdy v historii stalo, aby se do "sestavy kola" dostali najednou hráč, který byl střídán i jeho náhradník.... :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Travinho     před 8 lety 28.02.2017 10:31 |  
      1 0

      Docela se mi líbí i to, že mi vyšla předpověď a některé naše hráče ze sestavy kola vytlačili hráči Jablonce :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Fulham     před 8 lety 28.02.2017 11:36 |  
        3 0

        Hezky se na to kouká... jinak je ve Sportu dobrej Vízek směrem k rudejm - ,, jeden mu (Lafatovi) řekne svlíkni se, druhej mu řekne nesvlíkej se" ...no ty woe. Kdepak - týmu má vládnout jedna hlava. A klubu taky. Snad to JT do budoucna ukočíruje.

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          Nosorozec     před 8 lety 28.02.2017 11:57 |  
          13 0

          Sparťani mají v tom realizačnim týmu slušný holoubník. Takový požár co z toho vznikne jen tak neuhasí :)

          • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

            Jachym     před 8 lety 28.02.2017 12:04 |  
            9 0

            Teď jde jen o to, abychom jim v derby zasadili poslední Hřebík do rakve...:-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

              jindra7 (přítel SN)     před 8 lety 28.02.2017 12:14 |  
              7 0

              a nezasadili na letnou rovnou vrbu :D

              • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

                Jachym     před 8 lety 28.02.2017 12:22 |  
                10 0

                Teoreticky je to možné. Zasadit ji mohou na místě, kde odstranili stejně starou Lavičku...:-)

                • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

                  Nosorozec     před 8 lety 28.02.2017 12:30 |  
                  9 0

                  Každý sralťan se teď hlavně modlí, aby se Dočkal novýho tvůrce hry :)

                  • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

                    Jachym     před 8 lety 28.02.2017 12:37 |  
                    9 0

                    Je mi úplně jedno, k čemu se modlí u těch rudých lehkých Holek... :-))

                    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

                      smely (přítel SN)     před 8 lety 28.02.2017 13:16 |  
                      10 0

                      myslim, ze maj vsichni pred derby uz dost plnej Sacek...

                      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

                        Pinturichio     před 8 lety 28.02.2017 13:48 |  
                        10 0

                        ale pozor, aby si misto tataracku nedali Pul kraba

                        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

                          Borris     před 8 lety 28.02.2017 14:24 |  
                          0 0

                          Spíš by se měli soustředit na to, aby uhasili ten Požár ....

                        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

                          Jachym     před 8 lety 28.02.2017 14:26 |  
                          2 0

                          Ať si klidně potom poblijou svoje značkový trička LaCosty nebo jak se jmenují...

                        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

                          TSeguinTS     před 8 lety 28.02.2017 15:23 |  
                          1 0

                          Chybí jím více hráčů podobných těm, jako byla iKONA TÉ doby, kdy každý zápas urvali tzv. srdíčkem (rozhodčím a penaltou v 90. +5 minutě) - Zelenka.

                          • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

                            donford     před 8 lety 28.02.2017 17:29 |  
                            0 0

                            Tak už zbývá jen ten stařičký vtip s Vojtou - co vždy všechno zvojtil. Přijde Vojta do divadla a v šatně mu říká Marvan - Vojto, řekni Juliš. Neřeknu! Jen řekni! Dobře - JULIŠ! Tak si p...l vyliž! Jo, to je dobrý.
                            Přijde Vojta domů a říká: Stará, řekni Juliš! Neřeknu! Řekni! Tedy, JULIŠ! Tak si vyliž p...l!
                            Já vím, je to blbý, ale když na Juliše nic nevím. :-) A všechno vtipný jste mi už vybrali. A Mareček, co má podávat pero, to už je taky oposlouchaný. :-)

                            • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

                              knl66 (přítel SN)     před 8 lety 28.02.2017 19:32 |  
                              1 0

                              No jo, Vojta - to už je taky takový NESTOR českých matlů, co zkazí každý vtip...

                            • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

                              bongor     před 8 lety 28.02.2017 20:28 |  
                              0 0

                              Juliš to je ,nebo byl,jeden hotel v Praze.No jo Jarda Vojta,to byl modřaňák,jako já a herec náramnej.

                            • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

                              smely (přítel SN)     před 8 lety 01.03.2017 09:15 |  
                              0 0

                              znama je taky historka kdy v satne Narodniho divadla se Vojta chlubi, ze si domu poridili veverku. Pivec : "veverka preci smrdi ", Vojta : " veverka ? vubec ne ! ale nekdy strasne..."

                        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

                          honzah (přítel SN)     před 8 lety 02.03.2017 12:06 |  
                          0 0

                          To by jim stolici před derby ovšem také neZahustilo.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

                        Jachym     před 8 lety 28.02.2017 14:18 |  
                        1 0

                        A porážkou v něm si nad sebou upletou pořádnej Bičík...

                        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

                          knl66 (přítel SN)     před 8 lety 28.02.2017 19:19 |  
                          0 0

                          To víš, kolem nich pořád samé lichotky, samá VATAjelu a pak najednou bum prásk - realita, a půjdou domů s brekem

                  • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

                    Sracken     před 8 lety 28.02.2017 15:12 |  
                    2 1

                    Za mně vyhodit celý realizační tým a začít s klidnou silou, rozvahou, inteligencí a hlavně tím správným srdíčkem: Straka a asistenti Řepka, Blažek, případný nehrající asistent Vácha, nebo to jen omezit na dvojici Řepka, Blažek - ti ukazují, že mají vizi a vědí, co je ve Spartě špatně.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

                      JS (přítel SN)     před 8 lety 28.02.2017 18:03 |  
                      0 1

                      :D

                    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

                      Travinho     před 8 lety 04.03.2017 12:53 |  
                      0 0

                      Kde máš Horsta a Lukáše Zelenku?

  31. Listky

    chorchojos     před 8 lety 28.02.2017 11:15 |  
    0 0

    Zdravím, neměl by někdo ještě dva lístky/rezervace? Diky

  32. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    zeleznik2     před 8 lety 28.02.2017 11:47 |  
    0 0

    Jen pro srovnání ve Spartu: Pavlenka 5, Flo 6, Frydrych i Lüftner 7, Bořil nehodnocen.

  33. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    smichov_2     před 8 lety 28.02.2017 18:38 |  
    4 0

    Josef Šural - 10 za výběr místa! :-D :-D :-D :-D :-D

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      knl66 (přítel SN)     před 8 lety 28.02.2017 19:34 |  
      15 0

      Jj, vzpomněl jsem si na Šimáněho výrok: někdy je nejlepší ten obchod, který neuděláš!
      U Šurala si to říkám každé ligové kolo.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        bongor     před 8 lety 28.02.2017 20:30 |  
        2 0

        Pět palců nahoru.Ten je chudák strašnej.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        honzah (přítel SN)     před 8 lety 02.03.2017 11:56 |  
        0 0

        Já si to říkám často u Luboše Kozla.

  34. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    travel (přítel SN)     před 8 lety 28.02.2017 21:35 |  
    0 0

    Nevíte někdo,jak to vypadá s M. Škodou ?

  35. Tipovačka

    dauby     před 8 lety 01.03.2017 06:59 |  
    0 0

    OT: Funguje, prosím, na jaře tipovačka? Od posledního zápasu jsou to už 4 dny a a pořád se nic neděje...

  36. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    petrjir     před 8 lety 01.03.2017 08:49 |  
    0 0

    U kterého sázkařského webu je možnost sledovat stream Slavie - Plzeň? Díky za odpověď.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      goofy38     před 8 lety 01.03.2017 10:23 |  
      0 0

      Chance, Tipsport, ale bude spousta alternativních odkazů.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Robinator     před 8 lety 01.03.2017 10:57 |  
      0 1

      u chance je ale podminka, ze musis za neco vsadit..teprv pak ti daji stream..ale neda se to zvetsit..maji malinke okynko..takze doporucuji jinde

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Žďárečák     před 8 lety 01.03.2017 13:09 |  
        0 0

        To u Tipáče taky. Myslím, že jednou za měsíc musíš vsadit 30 Kč. A tady se taky nedá zvětšit video.

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          Luckyduck (přítel SN)     před 8 lety 01.03.2017 16:29 |  
          1 0

          Zvětšení videa na tipsportu lze docílit pomocí prohlížeče Maxthon - ten má v sobě zabudovanou možnost přepnout video do zvláštního okna, které pak jde libovolně zvětšovat až k fullscreenu.
          Osobně vyzkoušeno - sleduju tak většinu přenosů.

          • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

            michal80     před 8 lety 01.03.2017 19:59 |  
            0 0

            zvětšit video na tipsportu jde přeci klasicky že držíš CTRL+ roluješ kolečkem na myši.

            • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

              Žďárečák     před 8 lety 02.03.2017 09:09 |  
              0 0

              To ano, dělám to tak. Navíc zmáčknu F11, abych to měl opravdu na celé obrazovce. Ale celý ten proces je dost otravný.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 01.03.2017 12:41 |  
      0 0

      Jinak me se ocvědčilo streamcomando