Chance liga

V sobotu zápas v Příbrami

Po Jihlavě si los připravil pro Slavii další tým ze spodku tabulky. Chtělo by se tak říci, že před klíčovým utkáním jara s Plzní půjde o skoro ideální možnost si znovu upevnit místo v tabulce a třeba i na svého soupeře před vzájemným zápasem něco stáhnout. Jak to však bude doopravdy, to se můžete přesvědčit mj. i na ČT Sport.

Slávisté dali rychle zapomenout na možná ne úplně přesvědčivou přípravu a v první půli s Jihlavou nám potvrzovali, jak málo je relevantní brát výkony v přípravných zápasech v potaz. Jen díky famóznímu Hanušovi měli jihlavští ještě nějakou šanci do druhé půle. V zápětí přišlo jak se později ukázalo definitivní KO v podobě penalty a zdvojnásobení slávistického vedení, které de facto ukončilo zápas. Jihlava na zvrat neměla, slávisté šetřili síly. Je možná trochu škoda, že trenér Šilhavý neměl odvahu vystřídat o trochu dříve a umožnit tak náhradníkům se poprat o sestavu v dalším zápase. Asi bychom viděli v Edenu zajímavější druhý poločas. Avšak, důležité jsou body že, a ty nakonec byly tři, pohodové, a to se počítá. Slavia tak neprohrála již 13 (!) ligových zápasů v řadě, což je impozantní série, tím spíše, když hned po 10 z těchto 13 střetnutích si mohli slávističtí fanoušci posléze v oblíbeném podniku vítězně ťuknout s půllitrem zlatavého moku.

To Příbram, tedy zítřejší soupeř, řeší opačné starosti. 9 bodů po podzimu, první dvě kola dva nejlepší mančafty ligy. Vkrádá se myšlenka, že tohle již ani Jarda nezvládne. Příbram však, vedená novým mladým trenérem Tobiášem, v zimě nelenila a přivedla hned několik zajímavých jmen, dvě z nich dokonce ze Slavie, jmenovitě Bazal s Linhartem. Přiznám se, že se mi nepodařilo zjistit, zda budou moci zítra nastoupit, proto případně prosím v diskuzi o doplnění. Pokud by však měli chybět, šlo by určitě o oslabení již tak úzkého kádru. A nic moc by na tom nezachránilo ani další jistě ne neznámé jméno - Davor Kukec. Mimochodem, já vím, že jsem řekl, že přípravu není záhodno brát příliš vážně, ale tak když dostanete 5:0 od Bohemky a v celku jasně ne už tak daleko od začátku ligy prohrajete s Vlašimí, úplně to z vás favorita na braní bodů nedělá že. A přesně toto se stalo Příbrami. Generálku obstaral zápas s Viktorií Žižkov, který příbramští naopak zvládli a navázali tak i na předchozí vítězství s Vyšehradem (3:1 a 4:2).

V médiích se hodně otřásalo, že Příbram předvedla dobrý výkon v Plzni. Já bych s tím trošku nesouhlasil, neboť jsem zápas viděl a za sebe bych řekl, že přesnější výraz by byl, že nepředvedla tak odevzdaný výkon jako třeba na podzim na Letné. Bylo znát, že hráči vědí, že nemají co ztratit, bojovali, avšak kvalita byla jasně na straně soupeře, který jen kvůli své vlastní nemohoucnosti zápas rozhodl později než se asi čekalo. Převahu měl ale značnou, Příbram vystřelila jen jednou na Kozáčikovu bránu a konečný výsledek 1:0 tak pro ni byl nakonec více než milosrdný. 

Slavia je již nyní v pozici, kdy cokoliv jiného než tři body po pohodovém průběhu by se považovalo za zklamání. Přesto, v minulosti jsme již byli několikrát svědky toho, že Příbram umí doma zazlobit (ať už jakýmkoliv způsobem). Mimochodem, na začátku listopadu dokázala překvapit snad všechny vítězstvím 3:1 nad Duklou. Při pohledu do statistik je však zřejmé, že hosté, tak jako již několikrát v této sezóně, spíše jak se říká umřeli na zahazování šancí.

Poslední vzájemný zápas byla ligová domácí derniéra pro Dušana Uhrina. Slávisté tehdy zvítězili jasně 3:0, avšak šlo o Příbram, která byla v opravdu hluboké krizi korunované vypadnutím z poháru s Litoměřickem. Zítra se dá čekat výkon ne nepodobný tomu, co předvedli Středočeši minulý týden v Plzni. Pokud však slávisté k zápasu nastoupí dostatečně svědomitě, měli by soupeře, který zatím nasbíral 7 bodů z 8 domácích zápasů zdolat. Třeba tak jako loni v květnu, kdy vyhráli 3:1 (ano, to byl ten zápas s opilými sudími). 

Tip na sestavu: Pavlenka - Frydrych, Lüftner, Deli, Flo - Sýkora, Barák, Hušbauer, Zmrhal - Mešanovič, Škoda

18. kolo - Sobota 25. 02. 2017 19:15

ePojisteni.cz liga, 2016/2017
1 - 8
0 - 3
FK Viagem Příbram
FK Viagem Příbram

59. Divíšek

SK Slavia Praha

Komentáře (61)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V sobotu zápas v Příbrami

    Ondráš     před 8 lety 24.02.2017 17:00 |  
    0 1

    Musíme to dám za 3 body, ale bude to ku*va těžký!!!

  2. Re: V sobotu zápas v Příbrami

    zeleznik2     před 8 lety 24.02.2017 17:09 |  
    0 0

    Tři body, cokoliv jiného bude ztráta. Žádný jednoduchý zápas nás, na nepříliš oblíbeném stadionu nečeká. Ale zopakovat si loňský výsledek a výkon, by určitě bylo super...

  3. Re: V sobotu zápas v Příbrami

    Jachym     před 8 lety 24.02.2017 17:10 |  
    6 0

    Ano, Příbram asi bude kousat. Kvalita je ale na naší straně a jsem přesvědčený, že se projeví. Tentokrát budu jen u televize. Chtěl jsem spojit s návštěvou Svaté hory, ale rodina mě hned prokoukla...

  4. Re: V sobotu zápas v Příbrami

    Marthy98     před 8 lety 24.02.2017 17:12 |  
    2 3

    Nevíte, jaký je momentální stav Levana Kenii? Děkuju za odpovědi. :)

    • Re: V sobotu zápas v Příbrami

      mpik     před 8 lety 24.02.2017 18:28 |  
      0 0

      Až do května rekonvalescence, pak mu končí smlouva.

      • Re: V sobotu zápas v Příbrami

        Marthy98     před 8 lety 24.02.2017 20:09 |  
        0 1

        Zdroj? :)

        • Re: V sobotu zápas v Příbrami

          mirecek1111     před 8 lety 24.02.2017 20:41 |  
          5 1

          Já tomu zájmu rozumím, také byl můj velký oblíbenec. Skvělý hráč. Ale bohužel Levan už nemá ve Slavii budoucnost vůbec žádnou. Slavia už je úplně někde jinde než byla když přicházel. Teď už si můžeme dovolit koupit podobně geniální hráče, kteří ale budou na rozdíl od Kenii dlouhodobě použitelní do hry.

          Levan měl v průměru na jeden geniální zápas dva neviditelné a cca čtvrt roku rekonvalescence. A tak pořád dokola. Podzimní derby se Spartou v 2015 bylo z jeho strany bravurní, ale co dál? Už je to skoro rok a půl. Na takovém hráči nejde stavět tým s takovými ambicemi.

        • Re: V sobotu zápas v Příbrami

          knl66 (přítel SN)     před 8 lety 24.02.2017 21:10 |  
          1 0

          JT na tiskovce. Kdybys četl informace průběžně, věděl bys to dávno.

          • Re: V sobotu zápas v Příbrami

            Marthy98     před 8 lety 24.02.2017 22:05 |  
            0 0

            Čtu všechno, neboj se. :) Ale tohle je jediné, co jsem o něm četl, tak jsem se zeptal.

            Zdravotně stále není úplně v pořádku Levan Kenia a na našem hřišti ho fanoušci již také téměř jistě neuvidí.

            Pokud to bylo ve videu z tiskovky před sezónou, tak se omlouvám. Nestihl jsem se na něj ještě podívat a v přepisu o Levanovi nic nebylo.

  5. Re: V sobotu zápas v Příbrami

    marp (přítel SN)     před 8 lety 24.02.2017 17:47 |  
    18 0

    Tipuju, že bude hrát Ngadeu, aby se s týmem sehrál na Plzeň, proti které ho potřebujeme.

  6. Re: V sobotu zápas v Příbrami

    mpik     před 8 lety 24.02.2017 18:29 |  
    1 1

    Přál bych si, aby trenér prostřídal sestavu. Máme hodně kvalitních hráčů a skoro se bráním někomu říct náhradník. Každý je hráč pro základ.

    • Re: V sobotu zápas v Příbrami

      PetCC     před 8 lety 24.02.2017 19:20 |  
      2 0

      Já velké změny neočekávám. Je to vlastně konsolidace týmu na Plzeň.
      Na protočení sestavy bude čas později.

    • Re: V sobotu zápas v Příbrami

      Sracken     před 8 lety 25.02.2017 10:52 |  
      3 0

      Přál bych si, aby trenér sestavu neprostřídal. Takový hazard si nemůže v honbě za nejyvšší příčkou dovolit. Každý zásah do sestavy je riziko. Úspěšné týmy to zásadní ze sestavy nikdy nemění. Asi to má nějakou logiku. Udělej si analýzu Chelsea, Realu, Bayernu atd. Skoro to netočí a to jsou podstatně vytíženější.

    • Re: V sobotu zápas v Příbrami

      dauby     před 8 lety 25.02.2017 16:32 |  
      0 0

      A proc? Aby si vsichni zahrali? To by byla hloupost, naopak, hraci, hlavne ti novi, se potrebuji sehrat. A ne nesmyslne tocit sestavou po jedinem vyhranem zapase. Nechapu, jak to nekoho soudneho muze vubec napadnout.

  7. Re: V sobotu zápas v Příbrami

    Mejla1892     před 8 lety 24.02.2017 19:00 |  
    4 0

    Podle mě budeme hrát 4-5-1 s Michalem v záloze a žolíkem Mešim. Nedovedu si představit místo koho do 4 členné zálohy a podle mě hrát určitě bude (Míša)

  8. Re: V sobotu zápas v Příbrami

    Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 24.02.2017 19:23 |  
    7 4

    tak jsem si ted na idnes precetl o choreu 1312 a ze za to Slavia zase zaplati sankci. Navrhuji proto udelat Peltovi radost a na minutu fandit, jak si Pelta preje, jak se na fotbale ma fandit.

    Tribuna sever si sedne a zatleska tise trikrat a zvola "Pelta je hodny" trikrat rychle zatleskat "Pelta je mily" trikrat zatleskat "Pelta je poctivy" trikrat zatleskat" "O jak te miluji". Pak vstanout zvoulat "Ja zapomel" hned si sednout a trikrat zatleskat a cele to opakovat.

    • Re: V sobotu zápas v Příbrami

      nobiczek (přítel SN)     před 8 lety 25.02.2017 08:47 |  
      5 2

      Ač s tímto konkrétním choreem nesouhlasím zcela a věřím, že by se to dalo vyjádřit i jinak, přijde mi neuvěřitelné, za co vše chce disciplinární komise trestat (a zřejmě především pokutovat, že?). To už se na fotbale vážně nesmí nic? Předpokládám, že choreo, krom nedávného incidentu Krasoně, upozorňuje na neustálé problémy, vyprovokované střety (pro oponenty - ano, vím, že naši fanoušci nejsou svatí, ale přesto), aroganci moci a nesmyslné zákroky policie proti fanouškům (pochod na Letnou a střet na mostě).

      Proto nabízím, i přesto, že nejsem s choreem plně ztotožněn, možné alternativní výklady čísla 1312 pro disciplinární komisi:
      - připomenutí si korunování Jindřicha VII. Lucemburského římským císařem případně oslavu narození krále Eduarda III. (jsme přece klub intelektuálů)
      - pozdrav hráčům Jihlavy č. 13 Pavlu Soukupovi a č. 12 Davidu Štěpánkovi
      - nesouhlas s paragrafem 1312 nového občanského zákoníku (č. 89/2012 Sb.) o zástavě
      - hodnoty kubické funkce y = -12 + 20.83333*x - 9*x^2 + 1.166667*x^3 pro x=1, 2, 3, 4
      - nesouhlas s usnesením poslanecké sněmovny č. 1312 ze 7. září 2016 k návrhu zákona o hmotné nouzi

      Závěrem snad jen prosba, aby disciplinární komise, FAČR a LFA dělali nejdříve dobře, to, co dělat mají, než se budou pouštět do podobných akcí.

      • Re: V sobotu zápas v Příbrami

        Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 25.02.2017 20:16 |  
        0 0

        No zajimave nazory... Co se tyce chorea take nesouhlasim!!! Ale delat kvuli tomu pokuty, to nechapu. Jelikoz se tahnou spory mezi vedenim CMFS a nami, nenapada me nic jineho nez satiricky odpovidat a udelat tak trochu z nich blbce a delat veci tak jak chteji a trochu prehanet at si uvedomi co vlastne chteji.

    • Re: V sobotu zápas v Příbrami

      Sracken     před 8 lety 25.02.2017 10:57 |  
      6 1

      Jedna věc je, že jdou po těchto věcech, na druhou stranu vůbec neřeší zápas Sparty, kde se skandovalo Jude Slavia, kde se hrubě urážel hráč Konaté. Je to dost selektivní spravedlnost. Pokuty za použití pyrotechniky bych vymáhal po těch, kteří pyrotechniku použili a zakázal jim vstup na stadion na několik let. To bylo více než racionální, protože někdo, kdo dá 1 600 za permici (v lepším případě), působí klubu škody stovek tisíc, protože většinou tu pyrotechniku používají ti samí lidé. Smrt Spartě pokutovat je k smíchu. Proč takto nepokutují všechny vesnické kluby, když hrají proti pražským S? Tam zaznívají nadávky toho nejhrubšího kalibru.

  9. Re: V sobotu zápas v Příbrami

    carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 24.02.2017 20:39 |  
    0 0

    Hlavně Příbram nepodcenit, seřídit mušku a pak budou 3 body.

  10. Re: V sobotu zápas v Příbrami

    japhy     před 8 lety 24.02.2017 22:31 |  
    1 0

    Tipl bych si, že MNN do nemalé části zápasu zasáhne. Proti Plzni by asi měl hrát a poslat ho na ni nerozehraného...

    • Re: V sobotu zápas v Příbrami

      vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 25.02.2017 05:51 |  
      0 3

      Trochu se obavám o jeho formu,po tech všech oslavách a s týmem nesehrál jediný ostrý zápas.Samozřejmě je to profesionál se muze namitnout,ale prostě jistou obavicku mám.

  11. Mešanović

    JS (přítel SN)     před 8 lety 24.02.2017 23:58 |  
    2 1

    Tak co, udrží si Muris základ? Podle mě ne...

  12. Re: V sobotu zápas v Příbrami

    Hlavis     před 8 lety 25.02.2017 01:38 |  
    2 1

    Přijde mi ze jasne nejhoršího týmu jarní části se tu děla tým co ma trápit favority a to proc vyvetli mi to někdo? To ze prohráli s Plzni jen 1:0 když mohli prohrát klidně 4:0 a to by tu padali komentáře typu smetla je Plzeň smetem je i my. Pravou stranu jim tam solidně vetral i pomalý Kovařík. Navíc bez Linharta a Bazala. Neříkám ze se herní projev Příbram přes zimu nezlepšil, ale ze by měli trápit favority no ja teda nevim, ja počítám ze naši zitra v pohodě vyhrajou a případne vystřízlivěni přijde až s Plzni. Nějaké podcenění soupeře taky necekam a cítím ze je to ted tak nějak dobre nastavené noví hraci se chcou ukázat a zalíbit fanouškům kteří se starají o nejlepší atmosféru v lize a po těch letech hraní o sestup by si to ani neměli dovolit. Můj tip 1:3 (škoda,barák, mesanovic)

  13. Re: V sobotu zápas v Příbrami

    mudrc     před 8 lety 25.02.2017 07:51 |  
    5 1

    Podle komentářů nás čeká další z třiceti těžkých a klíčových zápasů sezóny :-)

  14. Re: V sobotu zápas v Příbrami

    Obr     před 8 lety 25.02.2017 08:15 |  
    3 2

    Mesanovic ven, Ngadeu dovnitr!

  15. Re: V sobotu zápas v Příbrami

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 8 lety 25.02.2017 09:00 |  
    7 0

    Pavlenka - Frydrych, Lüftner, Deli, Flo - Ngadeu - Sýkora, Hušbauer, Barák, Zmrhal - Škoda

    • Re: V sobotu zápas v Příbrami

      sasky     před 8 lety 25.02.2017 10:31 |  
      0 0

      Na 90% bych sestavu viděl stejně.

      • Re: V sobotu zápas v Příbrami

        spravnej_jezedak     před 8 lety 25.02.2017 11:44 |  
        3 0

        To by slo realizovat dost blbě :-D ..sorry mam rad vtipy, u kterých se člověk musí trochu zamyslet:))

        • Re: V sobotu zápas v Příbrami

          sasky     před 8 lety 25.02.2017 17:00 |  
          1 0

          Kopni mě, přešlapuju jak blbej a furt nic :D

        • Re: V sobotu zápas v Příbrami

          jufoun (přítel SN)     před 8 lety 25.02.2017 17:36 |  
          0 0

          Pokud to chápu, nemůže být 90% z 11 hráčů.
          To by jsi musel některého rozdělit :)

          • Re: V sobotu zápas v Příbrami

            sasky     před 8 lety 25.02.2017 17:40 |  
            1 0

            No to mě taky napadlo, ale ono to prakticky je 10/11 (dobře, to je blíž k 91%) :D Nicméně jsem se hlavně blbě vyjádřil. Mělo to být, že s 90% pravděpodobností taková sestava nakonec vyběhne :D no prostě jsem blbej a zamotal jsem se do toho :D

            • Re: V sobotu zápas v Příbrami

              spravnej_jezedak     před 8 lety 25.02.2017 18:54 |  
              1 0

              Jezis tak to me mrzi, ze jsem ti takhle zavaril:-D Myslel jsem to skutečně tak, jak s Jufounem píšete:-))

              • Re: V sobotu zápas v Příbrami

                sasky     před 8 lety 26.02.2017 09:26 |  
                0 0

                Sranda musí být i kdyby na chleba nebylo, fotra věšeli a máma utekla s komediantama :)

  16. Re: V sobotu zápas v Příbrami

    alois_veliky (admin)     před 8 lety 25.02.2017 09:49 |  
    0 0

    Ahoj slávisti,

    chtěl jsem vás poprosit - nemáte dnes někdo po zápase cestu do Prahy a v autě dvě místa navíc? Moc by mi pomohlo, kdybysme se s Vámi s kamarádem mohli svézt.

    Díky moc!

  17. Re: V sobotu zápas v Příbrami

    Pepino44     před 8 lety 25.02.2017 10:30 |  
    8 1

    Tak v mnoha komentářích se o Ngadeuovi hovoří jako o defenzivním záložníkovi, případně o stoperovi, a že by neměl v zápasech, kdy se očekává naše převaha nastupovat. Ptám se proč? Myslí si snad někdo, že Míša v případě, že budeme v tlaku bude zůstávat přikován mezi stopery, ne naopak díky své fyzické dispozici bude podporovat útok, kde bude dost platný. O tom, že umí dávat branky přesvědčil i na mistrovství Afriky, kdy dal 2 velmi důležité branky a to z pozice stopera. Věřím, že až se sehraje s dalšími spoluhráči, bude si více dovolovat podporovat útok a bude velmi platným hráčem. Věřím tomu, že se v budoucnu (jak je zde zvykem) budeme všichni ještě divit.

  18. Re: V sobotu zápas v Příbrami

    Almik     před 8 lety 25.02.2017 10:34 |  
    0 0

    Za mě by měl hrát Ngadeu, ale zkusil bych ho na toho stopera (proti slabému soupeři)...
    Takže za mě: Pavlenka - Frydrych, Ngadeu, Deli, Flo - Sýkora, Hušbauer, Barák, Zmrhal - Mešanovič/Buren, Škoďák

    • Re: V sobotu zápas v Příbrami

      spravnej_jezedak     před 8 lety 25.02.2017 11:52 |  
      2 0

      Podle mě je potřeba, aby měla obrana ve svém středu lídra, který ji bude dirigovat. Bohužel to z pochopitelných důvodů (jazyková vybavenost) není ani Deli, ani Ngadeu.. To si myslím hrálo podstatnou roli v Tallinu..:-( Dalšími faktory jsou samozrejme respekt a zkušenosti, ale tím myslím tito hráči disponují. .

    • Re: V sobotu zápas v Příbrami

      sasky     před 8 lety 25.02.2017 13:31 |  
      1 0

      Do stoperské dvojice bych vůbec nezasahoval. Zatímco ve středu pole a v útoku je potřeba určitá improvizace, sehranost obrany a zejména stoperů je klíčový faktor defenzivy. Rozhodně nejsem pro střídání Lüftnera Ngadeem dokud to nebude nezbytně nutné (karty, zranění, extrémní ztráta formy).

  19. Re: V sobotu zápas v Příbrami

    ervin     před 8 lety 25.02.2017 11:12 |  
    0 0

    Nic než vítězství, bude to těžké ale pokud hrajeme o titul jinak to nejde.Navíc si myslím, že konkurence nějaký bodík ztratí!

  20. Dnes vytáhnem proti mafii

    Siddhartha     před 8 lety 25.02.2017 11:15 |  
    0 6

    Tyhle paznechty pribramsky musime prevalcovat, vyhru cejtim v kostech. Kez by letos doopravdy sestoupili. Ngadeu samozrejme na plac a misto mesanovice bych dal čuchnout Burenovi. A tomu vypecenymu synatorovi nejlepsiho strelce vsech dob bych nehodil ani prošlou šunku, taková pocta a on by z toho jeste vytřískal złotý. Jdu si usmazit vejce se slaninou. Hezky den a jeste hezci večer vam přeje Siddhartha

    • Re: Dnes vytáhnem proti mafii

      slavistou50let     před 8 lety 25.02.2017 16:11 |  
      0 12

      Poslouchej ty smrade, paznecht jsi ty, kolik ti je, o Slavii víš ještě větší hovno než o Příbrami, demente.

      • Re: Dnes vytáhnem proti mafii

        Grobar     před 8 lety 25.02.2017 16:23 |  
        3 0

        Tvoje "noblesni" poznamka byla pod uroven slavistickeho fanouska. Mel by sis vyslouzit cervenou kartu.

      • Re: Dnes vytáhnem proti mafii

        urs (přítel SN)     před 8 lety 25.02.2017 16:33 |  
        0 0

        Jak vidno, věk není skutečně zásluha - vždyť nenapsal nic tak hrozného.
        Tady to kartičkou skutečně smrdí..

        • Re: Dnes vytáhnem proti mafii

          Robinator     před 8 lety 25.02.2017 18:02 |  
          0 0

          Den zápasu a děláte tady akorát ostudu..Jdu držet palce Zlínu..Plzeň je zatím marná

          • Re: Dnes vytáhnem proti mafii

            Robinator     před 8 lety 25.02.2017 18:53 |  
            0 0

            A je to tady..Plzeň ztratila...Musíme udělat tři body

      • Re: Dnes vytáhnem proti mafii

        Borris     před 8 lety 25.02.2017 18:04 |  
        0 0

        Ty ses teda povedl, tohle je fakt příspěvek totálně pod úroveň, nevím co napsal tak hrozného abys ho takhle urazil! Být redaktor SN napařil bych ti červenou!

        • Re: Dnes vytáhnem proti mafii

          jufoun (přítel SN)     před 8 lety 25.02.2017 18:56 |  
          0 0

          Tipuji na rodiště Příbram. Jinak souhlas, komentář mimo mísu.

  21. Re: V sobotu zápas v Příbrami

    kexholm     před 8 lety 25.02.2017 12:38 |  
    0 0

    sestava věřím že nastoupíme v sestavě 4-4-2 když jsme tak nastoupili i loni ve Zlíně tak v Příbrami bychom měli taky hrát v ofenzivním rozestavení....

    Pavlenka - Frydrych, Luftner, Deli, Bořil - Sýkora, Hušbauer, Ngadeu, Zmrhal - Škoda, Mešanovič

    pokud se rozhodne trenér pro 4-5-1 čemuž moc nevěřím....

    Pavlenka - Frydrych, Luftner, Deli, Bořil - Sýkora, Hušbauer, Ngadeu, Barák, Zmrhal - Škoda

    • Re: V sobotu zápas v Příbrami

      donford     před 8 lety 25.02.2017 13:04 |  
      2 0

      Možná, že bude sestava, která by se měla připravit už na Plzeň. V tom případě by v ní Ngadeu neměl chybět. Přece jen již delší dobu nehrál a naopak si musí oživit zvyklosti souhry a automatismů s kolegy v praxi. Což by ale taky mohlo znamenat, že pojedeme jen na jednoho útočníka. Nebo myslíte, že proti Plzni za nás nastoupí 2? Na 2 možná budeme dnes hrát první půli, dáme 2 banány a potom jen na jednoho?

      • Re: V sobotu zápas v Příbrami

        kexholm     před 8 lety 25.02.2017 15:52 |  
        0 1

        ne myslím že proti Plzni na 2útočníky asi nezačnem to by asi bylo trochu riskantní to asi začnem 4-5-1 a když nebudeme ve vedení přidáme druhého útočníka.... dnes věřím v sestavu 4-4-2 a pokud budem i výrazně vést myslím že trenér bude střídat hlavně útočníky a křídla což myslím že je správný ale rozestavení nechá stejný....

  22. Re: V sobotu zápas v Příbrami

    bububu (přítel SN)     před 8 lety 25.02.2017 14:07 |  
    3 1

    Dneska jedu kluky podpořit osobě, tak doufám v dobrý výkon a neberu nic než 3 body. Sestavu vidím následovně:

    Pavlenka - Frydrych, Lüftner, Deli, Flo - Sýkora, Hušbauer, Ngadeu, Zmrhal - Škoda, Mešanovič

    Takže hoši s chutí do toho, ať jsme vždy a všude vítězní!

  23. Re: V sobotu zápas v Příbrami

    Fallen (přítel SN)     před 8 lety 25.02.2017 17:08 |  
    0 0

    Berky teď nevypadal vůbec dobře, když ho odnášeli :(

    • Re: V sobotu zápas v Příbrami

      zeleznik2     před 8 lety 25.02.2017 17:14 |  
      0 0

      Berky má nezkutečnou smůlu na zranění. Když jednou konečně vyrazí z brány, tak ho sundá vlastní spoluhráč...Fakt pech...

    • Re: V sobotu zápas v Příbrami

      bongor     před 8 lety 25.02.2017 18:43 |  
      0 0

      Ale do prdele,to je smolař ten náš kluk.

  24. Re: V sobotu zápas v Příbrami

    Grobar     před 8 lety 25.02.2017 17:50 |  
    3 0

    Zlin-Plzen po polocase 0:0. Plzen je nulova, zadna sance, v obrane maji taky problemy. Ivanschtz se potkal jednou s balonem. Dneska musi ztratit body!

    • Re: V sobotu zápas v Příbrami

      celtix     před 8 lety 25.02.2017 18:06 |  
      1 0

      Ideální by bylo jít na Plzeň z prvního místa!

    • Re: V sobotu zápas v Příbrami

      zeleznik2     před 8 lety 25.02.2017 18:07 |  
      0 0

      0:0 pokud to tak vydrží, u mne spokojenost, Plzeň podle mne má letos poslední šanci na titul, na hodně dlouho dobu. Trápení s Příbrami a příští kolo jim dáme na frak.