Aktuality z médií

Komentáře (130)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

    mabr     před 8 lety 24.02.2017 14:28 |  
    10 0

    Nezlobte se na mě, ale ten člověk na mě působí jako naprostý blázen.

    • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

      knawi     před 8 lety 24.02.2017 15:08 |  
      11 1

      Dělal potíže už dříve. Podle toho, co kde řekl novinářům, není duševně v pořádku. Být synem slavného otce bere jako finanční aktivum.
      Ať tedy jméno prodá kamkoli, třeba do HK, stadion Slavie se může jmenovat Stadion Slavie a Slavia tím neutrpí. Myslím ale, že otec by ho nakopal.

  2. Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

    Alanor (admin)     před 8 lety 24.02.2017 14:35 |  
    24 0

    Ten člověk to nemá v hlavě v pořádku, což už předvádí svými mediálními výstupy nějakou dobu. Vůbec bych se nedivil, kdyby se na něj Slavia vykašlala a radši pojmenovala stadion po jiném slavném hráči (Franta Veselý, Plánička...). Ivan Bican dělá svému jménu jen ostudu.

    • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

      Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 24.02.2017 16:29 |  
      5 0

      Stadion se taky klidně může v případě komplikací jmenovat jako doposud Eden...
      Za celou historii jsme měli spoustu výborných hráčů, ale Pepi Bican je nějvětší legenda po všech stránkách...jak fotbalové, tak společenské, včetně komunistické šikany, kterou musel snášet...byl to opravdový velikán naší historie...

    • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

      spino     před 8 lety 24.02.2017 17:44 |  
      9 1

      Já bych spíš pár let počkal.

      • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

        JS (přítel SN)     před 8 lety 24.02.2017 23:08 |  
        0 1

        :D :D

  3. Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

    Fallen (přítel SN)     před 8 lety 24.02.2017 14:35 |  
    0 0

    Tak tohle je dobrý :D

  4. Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

    Hanzwalter     před 8 lety 24.02.2017 14:36 |  
    2 0

    No trosku si odporuje... nikoho nebudu tlacit do kouta... o finance nejde atd... pusobi to na me, ze z toho chce vytahnout co nejvic.... asi mu to nikdo nezazliva a kazdy by se choval stejne mozna... ale moc silna slova a moc arogance v tom clanku.... a logicky nemuzeme snim jednat, kdyz stadion neni nas...proste JT de facto rekl, ze by byl rad, aby se tak stadion jmenoval a to je cele.

    • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

      Slavista1983     před 8 lety 24.02.2017 14:52 |  
      1 0

      Ani korunu tomu "člověku"....Radeji stadion pojmenovat jinak!!!

    • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

      donford     před 8 lety 24.02.2017 14:56 |  
      15 0

      Víte, trochu mi to celé překvapuje. Být synem pana Bicana, bral bych pojmenování nejkrásnějšího stadionu po mém otci jako velkou poctu a chce-li, i jako satisfakci za to, jak se k němu komunistický režim choval. To ano, jen nemnozí fotbaloví velikáni se tolik zasloužili o slávu a historii Slavie. Pro majitele by to byla pocta, pro dědice jména rovněž. Ale chtít za toto peníze? To by mě naivku věru nenapadlo. Správně píše p. Ivan Bican, že byli doby, kdy po nich lidi plivali, (tací se bohužel najdou v každé zemi), ale takových nebohých a zhrzených byly tenkrát tisíce a tisíce. Zase naopak prožil dobu, kdy jeho otec Pepi s rodinou se měl po zásluze dobře a byl uctíván. Tady by měl zvítězit rozum a pan Ivan Bican by se měl chopit podávané ruky, která chce ta příkoří byť po dlouhých letech poctivě napravit. Pro slávu Slavie a pro nehynoucí slávu a poctu Pepimu. Také pro pýchu jejích fandů a fanynek. Dříve prostor vskutku nebyl.

  5. Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

    Maty22     před 8 lety 24.02.2017 14:41 |  
    11 0

    Já mysle, že to bude vyjádření úcty panu Bicanovy, né že kupujem značku za love.
    Měl by bejt hrdej, že se něco takovýho chystá.
    Jestli bude chtít jen jednu korunu, tak bych mu nasral.
    Copak se třeba Dáša nakapsovala na letišti Václava Havla?
    Nebo kolik dostali Gapčíkovi potomci za Gabčíkovo Nagymaros?

    Navíc, já budu stejně chodit do Edenu a je jedno co na něm bude napsaný.
    Už to mám prostě v sobě uložený. Je to EDEN.

    • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

      vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 24.02.2017 15:15 |  
      5 0

      Ano odpovědět mu slovy KK nasrat jo nasrat,fakt je mě z něho špatně.

  6. Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

    Poldis     před 8 lety 24.02.2017 14:44 |  
    11 0

    Člověk co v životě nic nedokázal, a jen parazituje na slavném jménu svého otce...

  7. Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

    Ondráš     před 8 lety 24.02.2017 14:47 |  
    11 0

    Jako mně se stejně možná víc líbí jednoduché pojmenování Eden, ale o to nejde..spíš mě teda vlastně vůbec nenapadlo, že by za to chtěl nějaké peníze, bral jsem to jako čest památce jeho otce..asi jsem fakt naivní:) Jinak chápu, že se s ním život asi nepáral, ale prostě teď je jednoduše zahořklej a současná Slavia nemůže za to, co se mu stalo..prostě to byla pojeb.. doba se vším všudy.

    • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

      vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 24.02.2017 15:18 |  
      0 0

      No já nevím,jak se má v té americe a jak se tam dostal,ale snad to nebude tak vařící.

  8. Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

    VanDel     před 8 lety 24.02.2017 14:48 |  
    17 1

    Teda dámy a pánové, tak z tohodle vyjádření tohoto pána je mi slušně řečeno na zvracení.

    • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

      sasky     před 8 lety 24.02.2017 14:52 |  
      9 0

      Jako asi bych neřekl nic, kdyby Slavia chtěla něco vyrábět pod Pepiho jménem a měla na tom tak profitovat, tak chápu, že by chtěl podíl a svým způsobem by na něj měl právo. Ale pojmenování stadionu je čest, které se na světě dostává jen největším osobnostem. Pochybuju, že by rodina Bernabeu dostávala nějaké peníze za to, že je po Santiagovi pojmenován stadion Realu.

      • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

        VanDel     před 8 lety 24.02.2017 14:56 |  
        3 1

        Tak tak. Opravdu mě doteď nenapadlo, že by Slávie měla za to pojmenování něco platit. Nevim jestli si to myslim jenom já, ale z toho rozhovoru mám opravdu pocit, že tento pán Slávii vyloženě nemá rád. Pokud opravdu bude chtít nějaké peníze, tak bych se na něj vyprdnul a stadion buď nechal Edenem, anebo využil jméno jiné legendy (Plánička, Veselý apod.) Ale prostě za sebe říkám, nedat mu ani korunu !!

        • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

          sasky     před 8 lety 24.02.2017 18:26 |  
          1 1

          Já mám jednoho známého, který dokud chodil do práce, tak byl super chlap. Teď mu je kolem 70 a stal se z něj strašně nerudnej dědek, který akorát každého pomlouvá a nic mu není dobré. To může být i tento případ, třeba to není averze ke Slavii, ale averze ke všemu. A k tomu trochu hamižnosti a protiva je na světě.

  9. Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

    sasky     před 8 lety 24.02.2017 14:48 |  
    3 1

    Po přečtení toho článku jsem vážně nasranej. Ivan Bican měl to štěstí (naprosto žádnou zásluhu) na tom, že byl bratrem nejlepšího fotbalového střelce v dějinách. A místo toho, aby byl rád, že klub Pepiho srdce mu chystá takovou poctu, tak na tom chce vytřískat majlant. Sám připouští, že za Řebíčka by to bylo jiné, takže tam o nějakou cenu značky nejde. Cítí to, co cítí Pelta, Karl a spol. Cítí čínské prachy a chce Slavii podojit. To, že do toho ještě tahá jméno matky je hnus největší. Být Slavií, splnil bych Bicanovy požadavky, ale pak už bych ho nikdy nechtěl vidět.

    • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

      VanDel     před 8 lety 24.02.2017 14:51 |  
      0 1

      Počkej, to není jeho bratr, ale jeho syn.

      • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

        sasky     před 8 lety 24.02.2017 14:52 |  
        1 0

        Jasně, přepsal jsem se :)

        • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

          VanDel     před 8 lety 24.02.2017 14:57 |  
          0 1

          v poho :) já jenom aby sis případně opravdu nemyslel, že to je jeho bratr :)

  10. Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

    el_moscardon     před 8 lety 24.02.2017 14:50 |  
    3 0

    Tohle opravdu ne. At je to Stadion Eden, kdyz se pan chova, jak se chova. Ma to byt cest, ne ze za tim uvidi miliony. Anebo at za milion proda veskera prava na jmeno Bican. At je klid jednou pro vzdy... Rika, ze zustal jediny, je mu pres 70... To si jako ty miliony sysli do hrobu?

  11. Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

    Lord_Edmund     před 8 lety 24.02.2017 14:57 |  
    2 0

    Smutné, leč nic moc se neděje. Ten pán nemá ke Slavii evidentně žádný vztah, tak to bere jen jako možnost si na stará kolena polepšit. Evidentně, jablko padlo daleko od obou stromů.

  12. Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

    mpik     před 8 lety 24.02.2017 15:01 |  
    7 0

    Souhlasím, že Slavia není továrna, která kupuje jméno kvůli značce. Naprosto chápu, že když chce Tesco dělat trička s krtečkem, že musí platit. Proboha, tady jde o udělení té nejvyšší pocty, jaké se hráči nějakého týmu může dostat! Pane Bicane, zvažte prosím vaše slova!

  13. Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

    Sracken     před 8 lety 24.02.2017 15:01 |  
    7 1

    Bořek Dočkal Arena a je to vyřešeno.

    • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

      Jachym     před 8 lety 24.02.2017 16:07 |  
      0 0

      A nebylo by lepší Bořek Stavitel Aréna?:-) Rodiče dnešních školáků asi budou v obraze...

  14. Názor

    Akuls     před 8 lety 24.02.2017 15:07 |  
    11 1

    Ještě že se toho pan Bican a paní Jarmila nedožili. Jak jsem je znal, tak by je hanba fackovala, že jejich syn má ve vztahu ke Slavii místo mozku kalkulačku. Doporučuji zůstat u Eden Arény nebo podle anglického vzoru Eden Parku. A když nějaká společnost projeví zájem o propůjčení svého jména na určitý čas naší aréně, tak na to klidně přistoupit. Peněz na provoz klubu a stadionu není nikdy dost.

  15. Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

    EdCable     před 8 lety 24.02.2017 15:07 |  
    4 0

    Takze Slavia je ochotna se vzdat milionu za pronajem jmena stadionu a jeste ji bude tady syn vydirat?

  16. Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

    Novi.sks     před 8 lety 24.02.2017 15:15 |  
    19 0

    Buď jak buď, kdyby záleželo na mě, tak bych stadion nechal pojmenovaný STADION EDEN a nevymýšlel žádné lumpačiny se jmény. Tím spíš, když vidím tohoto antipatického pána...
    Stejně všichni chodíme do Edenu a každý hned ví, která bije. Koneckonců reklamní slogan "vyprodejme Bicanův stadion" zní hrozně, kdežto jednoduše "vyprodejme Eden" to je jiná písnička, jasné, úderné...

    Za mě by kolem stadionu (nejlépe třeba na fasádě) měly být umístěny sochy našich největších hráčů, doplněné tabulkou s krátkým popisem v češtině i angličtině. Tím by to byl vlastně stadion všech z nich a zůstalo by to magické, krásné a jednoduché pojmenování, u kterého každému Slávistovi zaplesá srdíčko - Eden

  17. Stadion Františka Veselého

    Virgil1956     před 8 lety 24.02.2017 15:15 |  
    1 4

    Ano, bylo by to nejlepší řešení. Žádný fotbalista toho neudělal pro Slavii tolik, co František, i v těch nejtěžších (sportovních) dobách. Pepi byl ikona, hvězda, star, ale byl jen na určitou dobou součástí Slavie. Františel Veselý BYL Slavie.

  18. Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

    Fačín     před 8 lety 24.02.2017 15:19 |  
    5 2

    Už jsem to psal jinam, ale napíšu to i sem:

    Při vší úctě k nejlepšímu střelci všech dob, Eden je Eden.
    Nestačilo by po něm pojmenovat třeba jednu tribunu?

    Ale vůbec mě nenapadlo, že za to bude chtít tolik peněz. Navíc z rozhovoru vyplývá, že je vůči Slavii poměrně dost zapšklý. Nechat Bicana Bicanem, máme Eden.

  19. Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

    Hajsi     před 8 lety 24.02.2017 15:34 |  
    11 1

    Jaký máte názor na pojmenování po jiné klubové legendě (Madden, Plánička, Veselý) ? Nebylo by to vůči nim nefér, když by se vědělo, že byli "až" v druhé řadě.

    Jaký rozdíl chování Ivana Bicana oproti pozůstalým Františka Pláničky, kteří donesli do slávistického muzea starý dres nebo rukavice.

    • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

      VanDel     před 8 lety 24.02.2017 15:40 |  
      10 1

      Ideální by bylo asi opravdu nechat Eden Edenem. A Pepiho, Pláničku, Puče, Veselýho, Maddena a spol. vyznamenat nějak jinak. V Anglii mají dost často před stadiony sochy svých legend, to by bylo asi dobré řešení i pro nás.

      • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

        VanDel     před 8 lety 24.02.2017 15:43 |  
        8 1

        I když teď mě napadlo, aby potom nechtěl pan Ivan pár set tisíc i za tu sochu...

        • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

          Hajsi     před 8 lety 24.02.2017 15:47 |  
          0 0

          Já myslím, že by chtěl miliony, nechal by si všechno spočítat expertem. Mramor je drahý..

          • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

            VanDel     před 8 lety 24.02.2017 15:55 |  
            1 1

            I to je možný......ale hlavně platba musí být jednorázová !! Žádné dělení, jinak to vůbec nepřipadá v úvahu !

    • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 24.02.2017 21:24 |  
      4 0

      Při vší úctě k Maddenovi, Pláničkovi, Veselému a dalším, kteří jsou zcela nezpochybnitelně naprostými legendami, Pepi Bican je někde úplně jinde - nejlepší střelec fotbalové historie ( https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_men 's_association_football_players_with_500_or_more_goals)

      Zkrátka a dobře, ve Slavii nikdy v historii nehrál a nikdy v budoucnu nebude hrát hráč, který by se byť mohl Pepimu vzdáleně přiblížit. Jestli nebude pojmenovaný stadion po Bicanovi (což by mě velmi mrzelo), tak radši po nikom. Pak ať je to jen Eden.

        • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

          bububu (přítel SN)     před 8 lety 24.02.2017 21:25 |  
          0 0

          Z nějakého důvodu mi nejde vložit klikací odkaz, omlouvám se.

  20. Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

    navzdyslavia     před 8 lety 24.02.2017 15:42 |  
    6 8

    Na ml.Bicana kaslat. Po nasich legendach bych pojmenovat tribuny. Kazdy vi,ze Eden je jen jeden. Eden = Slavia Praha a je nas. Tak at se stadion jmenuje po nasem zachranci: CEFC Arena SK Slavia Praha.

  21. Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

    TSeguinTS     před 8 lety 24.02.2017 15:44 |  
    3 1

    Stejně jako při rozhodování v nespočtu již uplynulých a nelehkých záležitostí nezávidím pozici vedení při vstupu do jednání s potomkem Pepiho. Chtěli jsme prokázat tu nejvyšší úctu, byli jsme ochotni odpustit si příjem do klubové kasy pronajmutím názvu stadionu některé z firem. A že by zájemců byly zástupy.. mít název firmy na stadionu, kde se v příštích letech budou hrát evropské poháry je obrovská deviza. Představte si, že by vám někdo nabídnul, že raději než to pojmenuje stadion po vašem otci a vy byste po něm ještě chtěli 1,5+ milionu. Je mi z toho smutno a nečekal jsem to.
    Nabídnul bych mu 500.000,- na dřevo a pokud odmítne, tak přejmenovat stadion třeba na Eden slávistických legend :)) a investovat raději do mládežnických či tréninkových zařízení. Nepřejímat pozici plátce náhrady škody za režim.

  22. Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

    Marwek23 (přítel SN)     před 8 lety 24.02.2017 15:51 |  
    7 0

    pro mě je nepochopitelné, že tuto výsadu a obrovské vyznamenání pro otce chce zpeněžit. Působí to na mě zvláštně i vzhledem k tomu, že za propůjčení jména stadionu mnohé firmy platí a nutno říct, že nemalé peníze....protože to je obrovská reklama a čest. Dále nechápu proč má 70. letý člověk bezdětný potřebu klást si takhle nesmyslné finanční požadavky. Zjevně mu jde jen o peníze a já doufám, že na to pan Tvrdík a spol. nepřistoupí. Působí to na mě tak, že mu Slavia (nebo jeho otec) v minulosti nějak ublížili a on se pouze mstí

  23. Cha! Ivan!

    Jachym     před 8 lety 24.02.2017 15:58 |  
    5 0

    Ivane, Ivane, ty hlavo dubová, ty palice medvědí...

    • Re: Cha! Ivan!

      Dobi     před 8 lety 25.02.2017 01:10 |  
      1 0

      Běž domů, Ivane, čeká Tě Nataša!!!! To složil Jaromír Vomáčka - na rozdíl od Tebe -SLÁVISTA!!!

  24. Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

    malan (přítel SN)     před 8 lety 24.02.2017 15:58 |  
    7 0

    Já bych byl v klídku, počkal bych až tenhle pán zaklepe bačkorama a jelikož nemá žádného dědice, pojmenovat stadion po Pepíkovi až se zpožděním. A nebo je tu ještě Wilda Madden...

    • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

      Jachym     před 8 lety 24.02.2017 16:01 |  
      0 0

      Ten myslím ještě žije, dokonce sem i občas příspívá... :-D

    • Re: tak to

      Jachym     před 8 lety 24.02.2017 16:10 |  
      1 0

      Dobrý nápad. Až se jednou Tonda vrátí do Slavie po fantastickém zahraničním angažmá, přidáme k názvu ještě jedno písmenko :-D

  25. Plánička

    Travinho     před 8 lety 24.02.2017 16:10 |  
    1 0

    Stadion Františka Pláničky. To taky nezní špatně.

  26. Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

    SaperVodicka (přítel SN)     před 8 lety 24.02.2017 16:21 |  
    3 0

    tak na jednu stranu mu hrozně vadí, že Slavii momentálně vlastní CEFC ( čínští komunisti), ...............ale na druhou stranu, by vůbec neměl žádný stud, chtít si od nich za jméno svého otce, nechat pořádně zaplatit.

    • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

      JS (přítel SN)     před 8 lety 24.02.2017 23:15 |  
      2 1

      Je to posranej pokrytec.

  27. Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

    Boss82     před 8 lety 24.02.2017 16:46 |  
    2 0

    Ať si pan I. Bican trhne nohou!!!

  28. Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

    Fulham     před 8 lety 24.02.2017 16:54 |  
    1 3

    Je mi dost líto Jardy Tvrdíka ...ale jak tady zaznělo - Eden Park /// Aréna Eden /// kdyby tam neměl být sponzor. Bicanovi Slavii nikdo neodpáře. A tohle je fraška.

    • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

      dalislavista     před 8 lety 24.02.2017 19:22 |  
      3 0

      Proč park nebo aréna?
      Stadion Eden!

    • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

      Jachym     před 8 lety 24.02.2017 20:59 |  
      2 0

      Arény nech hokejistům a boxerům, když je pořád chtějí... Eden Park lunapark by svádělo k posměšnému Cirkus Eden...

      • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

        JS (přítel SN)     před 8 lety 24.02.2017 23:16 |  
        0 1

        Hlavně Eden, tedy Ráj a aréna (místo brutality a zápasení na život a na smrt) jaksi nejde dohromady.

        • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

          Fulham     před 8 lety 25.02.2017 00:08 |  
          0 0

          Jsem chtěl aby to znělo tak nějak ,,meždunárodně" . :-)

  29. Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

    Robinator     před 8 lety 24.02.2017 17:04 |  
    2 12

    když jsem to četl poprvé, chtěl jsem napsat, že je to idiot..pak se mi to chvíli rozleželo a má to dvě roviny..jedna je finanční, z mého pohledu by za to neměl chtít ani korunu..měl by to udělat prostě jen tak..přece je super, že bude mít jeho slavný otec po sobě pojmenovaný stadion..je to čest..druhá věc jsou číňani..Bicana persekuovali komunisti..a co si budeme povidat..nas vlastní cinani, kteri stale potlacuji lidska prava a komunismus tam v mensim ci vetsim meritku stale je..takze toto dokazu pochopit a taky nevim, jestli bych se s tim moralne srovnal..

    • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

      Robinator     před 8 lety 24.02.2017 17:08 |  
      3 8

      takze abych to dokoncil..kdyby mel opravdovy charakter, rekl by, ze ani za miliardu jmeno Bican soucasne Slavii neposkytne, protoze nas vlastni komousi...

      • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

        Fulham     před 8 lety 24.02.2017 17:35 |  
        7 0

        A proto ty ,,komunisti" chtějí pojmenovat stadion po frajerovi co by si o ně neopřel kolo...ty woe fakt logika. Každej blbec do toho musí tahat politiku.

      • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

        kanda (přítel SN)     před 8 lety 24.02.2017 19:08 |  
        3 0

        Ano, má to logiku co píšeš. Bohužel z článku jasně vyplývá že p. Ivanu Bicanovi jde jen o peníze a to nemohu pochopit. V jeho slovech pro mne nevyznívá žádné charakterní chování.

        • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

          Robinator     před 8 lety 24.02.2017 21:06 |  
          1 3

          muze to byt kombinace obojiho..kdo vi..mne je to treba fuk jak se bude stadion jmenovat, jestli stadion Ivana Bicana nebo stadion Necid :D..hlavne aby byl klubu, nemuseli jsme uz nikdy hrat zapasy jinde apod..

          • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

            Robinator     před 8 lety 24.02.2017 21:07 |  
            0 2

            josefa..pardon

    • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

      vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 24.02.2017 18:07 |  
      0 0

      Podívej se na to tak,že nám vrací to co se nám vzalo a máš to vyřešené :-) :-) :-)

      • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

        Robinator     před 8 lety 24.02.2017 18:25 |  
        0 5

        vsak jo, ja s tim nejaky velky problem nemam..zil jsem za komunismu tri roky a rodicum se taky nic nestalo, nic nam nevzali pokud vim atd :)) spis se snazim byt empaticky a vcitit se do nekoho, kdo to ma uplne jinak..

        • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

          donford     před 8 lety 24.02.2017 20:46 |  
          3 0

          Tak já jsem žil za komunismu 40 let, dost tím pádem jako celá má generace promrhal život, ale taky mi to hlava nebere. Největší poctu od Slavie vyměnit, vylicitovat za mrzký peníz? Když už se navíc pomalu nachyluje k hrobu a potomstva nemaje? To je buď i skoro ve fantasmagorii nepředstavitelný kalkul, nebo pomstychtivá nenaplněná zloba, nenávist. A nebo americké uvažování ... money, money... snad za cokoliv? Pryč s dědkem jedovatým! Nakonec EDEN byl a zůstane.

          • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

            Jachym     před 8 lety 24.02.2017 20:57 |  
            0 0

            Money v tom budou určitě. V Americe díky právníkům vysoudíš mukiony i za to, že bylo moc horké kafe a ty sis opařil jazyk...:-)

          • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

            Robinator     před 8 lety 24.02.2017 21:00 |  
            0 1

            spis mam z neho pocit, jako by mel na nekoho nebo neco vztek...

  30. Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

    axxoSKS (přítel SN)     před 8 lety 24.02.2017 17:11 |  
    1 0

    A co takhle třicet stříbrných, pane Ivane. Stačilo by vám?

  31. Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

    Januacek (přítel SN)     před 8 lety 24.02.2017 17:11 |  
    1 0

    Také to vedení SKS nezávidím. Pan Tvrdík to myslel při tiskovce dobře. Panu Bicanovi chtěl poděkovat za vše co udělal pro SKS tím, že se po něm bude jmenovat stadion, ale jeho syn se na tom nestydí vydělávat a ještě tvrdit, že paní Bicanová řekla "....., že až jednou o všem budu rozhodovat já, abych ze sebe neudělal granda a nenechal to jen tak být". Nechce se mi věřit, že by jedna z největších SLAVISTEK řekla něco ve smyslu, aby chtěl za toto peníze. Doufám, že pan Tvrdík a ostatní k tomuto nepřistoupí, aby jen jednu korunu zaplatili p. Ivanu Bicanovi!!! Ohledně ostatních velkých slávistů, kteří SKS zdarma zapůjčili, nebo darovali nějaké historické předměty by to bylo špatné!!! Nechal bych EDEN EDEN ARÉNOU, nebo jak tu někdo zmínil EDEN PARK (zní to opravdu dobře) a všem našim největším hráčům udělat kolem Edenu sochy.

    Jinak zde v článků říká to, co teď sám dělá a jeho mamince by se určitě nelíbilo. ( http://www.slavia.cz/clanek.asp?id=10483)

  32. Ivan Bican

    Krkovice     před 8 lety 24.02.2017 17:24 |  
    1 3

    Tak že někdy řeknu, Bican je zmrd, tomu bych nevěřil ale už mi dochází vše kolem slávistického muzea atd. Doufám ze to má za pár

  33. Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

    Citymat     před 8 lety 24.02.2017 17:54 |  
    1 1

    Tak prachy,prachy a zase prachy! Přitom :STADION FRANTIŠKA PLÁNIČKY ,by bylo super!

    • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

      kanda (přítel SN)     před 8 lety 24.02.2017 19:12 |  
      1 0

      to by pak nepadali góly:-).

      • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

        Jachym     před 8 lety 24.02.2017 19:15 |  
        2 1

        Jenom do naší sítě, což by bylo v naprostém pořádku :-D

  34. Eden

    Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 24.02.2017 18:00 |  
    9 0

    Ja jsem obecne velmi proti pojmenovavat stadion po nejakem hraci. A po precteni tohoto rozhovoru tim spis. Myslim, ze mame nadherne jmeno Eden a ten bych za nic nemenil. Hrace muzeme uctit treba temi sochami, obrazy, fotografiemi, cedulkami, atd. Za me jednoznacne nechat Eden.

  35. Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

    MarcoDomi     před 8 lety 24.02.2017 18:10 |  
    2 0

    Tak to je masakr. Že ho radši Pepi nestříkl do kopřiv!!

  36. Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

    Eluin (přítel SN)     před 8 lety 24.02.2017 18:21 |  
    1 0

    Pan Ivan Bican, jednání bůhvíkolikáté.
    Hele, za mě ať se to klidně jmenuje Eden, nebo Pláničkův stadion. Tato šaráda je skoro až nedůstojná.

  37. Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

    Silgar (přítel SN)     před 8 lety 24.02.2017 18:24 |  
    2 0

    Tento clověk se mi zprotivil v momentě když si bral do huby klub a to byla jeho maminka ještě na živu a po té když umřela tak klub nabídl že vše ohledně pohřbu zařídí (asi i zaplatí) a to jsme smrděli korunou. V tu chvili se začal hlasit opět ke klubu jak je vše ok a nyní kdy Slavia chce pojmenovat stadion po jeho tatínkovi tak zase vymýšlí takovéhle pí.oviny?A nejvíce to korunoval s tím muzeem na Praze 7.

  38. Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

    Mejla1892     před 8 lety 24.02.2017 18:56 |  
    3 1

    Normální zapšklej dědek, kterých je plný Kaufland:-)

  39. Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

    Sracken     před 8 lety 24.02.2017 18:58 |  
    5 1

    Já myslel, že jsou to peníze Jardy. A ony to asi budou peníze Ivana.

  40. Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

    judu81     před 8 lety 24.02.2017 18:59 |  
    1 0

    Tak toto je pecka. Ani par minut po precitani clanku a "vychladnuti" sa mi nechce verit ze ten uboziak fakt povedal co povedal. Ozaj by som bol najradsej ak by sa stadion pomenoval po Pepim. Je to nasa najvacsia a najznamejsia legenda. Ale za cenu trapnej komunikacie s tymto blaznom a financneho handrkovania? Nikdy! Hoci to bude velka skoda.

  41. Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

    prorok (přítel SN)     před 8 lety 24.02.2017 19:36 |  
    5 0

    Zatim jsem necetl ostatni prispevky.. Pisu malo, jen, kdyz je neco podle me hodne dulezite. A tohle je !. Kazdy slusny clovek by byl pocten, kdyzby podle jeho otce byla pojmenovana tak nadherna arena tak slavneho klubu.Vzdyt vynikl nejvic prave ve Slavii, ktera mu to umoznila. A pro samotneho Pepi BICana by to byla velika cest a urcite by si ji vazil. Pristup jeho syna povazuji za obycejne vydirani. Na otci mu nezalezi, Jen ho. chce co nejlepe zpenezit. A ja PROSIM pana Tvrdika, aby byla arena pojmenovana po jine slavisticke legende.A tvrzeni o komunistech ve Slavii, kteri ho perzekuovali, je lez. Slavia, klub t.zv. inteligence, sama od komunistu trvale trpela, brali ji v 50. letech hráce a az do 90. let ji vsude, i fanousky, odstrkovali. Znam nekolik znamych lidi, kteri v 50. letech trpeli.Ale nikdo z nich se nechce hojit takovym zpusobem. Jsem lidsky zhnuseny. Prorok

    • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

      Dobi     před 8 lety 24.02.2017 20:04 |  
      4 0

      On ten ústrk nebyl jen za komunistů. Nechci jim dělat obhájce, nepřáteům Slavie (a že se jich rodí dnem i nocí!) stačí cokoliv a komančové se nabídli... Ukradli jméno, ukradli dresy. Ale vnitřní síla vše vrátila - dresy na Velikonoce 1956 díky manželům Sehnoutkovým, jméno pak díky fištrónu předsedy Ing.Vrby, takže od 1964 už není Dynamo, ale Slavia. Ale četli jste dnes výrok disciplinárky, která vyhodnotila, že 1312 z Jihlavy je URÁŽKA nší neomylné policie (já se jako Severočech ptám, jak pokračuje hledání Michalky Muzikářové??? Ticho??). A co kdysi zpíval vizionář Karel Kryl: Byl hrozný tento stát, když musel jsi se dívat, jak zakázali psát a zakázali zpívat? Ta disciplinárka mi Karlíčka Krylů znovu připomněla... A kde je jediné, jediňoučké odsouzení pokřiku JUDE SLAVIE!
      To je ta banda hluchá? Ale Peltaven nepřeslechnou!

      • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

        bongor     před 8 lety 25.02.2017 09:12 |  
        1 0

        S tou disciplinárkou je alespoň jasné,že Slavie jim není po chuti i nadále,nemění se nic.Když to nejde na hřišti,musí to jít jinak že ano soudruzi?

  42. Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

    ervin     před 8 lety 24.02.2017 19:38 |  
    1 2

    Tomu pánovi jde jenom o prachy, odjakživa byla Slavia v Edenu a to k ní patří! Eden aréna a basta! Pepi Bican je slávistická legenda a pojem ale kluk se mu nepovedl. Bylo by pěkné aby stadion nesl jeho jméno,ne však za každou cenu!

    • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

      Dobi     před 8 lety 24.02.2017 19:53 |  
      8 0

      Mno, odjakživa ne. Tonda Harmonika Zápotonda ji vyhnal z toaLetné kvůli stavbě pomníku "báťušky" Stalina. Ale: Dostala Eden. A jak zpívá Viktor Sodoma v jedné z prvních hymen Slavie: "Až na onen svět budu veden, rád půjdu, vždyť je tam Eden! A tam přece léta už domov pravý je - mé veliké lásky, mé Slavie! Kluci zlatí...." Od roku 1953...
      Je mi jedno zda se to pojmenuje "jen" Eden nebo po některém z Františků nebo se někde sežene některý symbol Slovanstva i s bohyní Slavií, protože, jak třeba napsali Rožďalovičtí na tričku k Setkání slávistů: "Slovanský národ, slovanský klub!" Ale proboha ne už Bican. Je mi moc líto, že se asi Pepi pod svým krásným pomníkem na Vyšehradě obrací kvůli synovi v hrobě, ale ten psychopat vše pokazil, zničil, uzavřel.

      • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

        sasky     před 8 lety 25.02.2017 07:31 |  
        0 1

        Zdravím Dobi, moc krásný příspěvek. Stadion pro mě za mě, ať si zůstane Eden, jak píšeš, je to tak odjakživa a je to krásné pojmenování. Nicméně si myslím, že by Slavia měla od Ivana vykoupit osobnostní práva k Pepimu za každou cenu. Nikde není psáno, že by stejně např. za sochu nechtěl také peníze. Jde mi o to, že Pepi udělal pro Slavii a její jméno strašně moc a Slavia mu to tak trochu dluží. Nehledě na to, jaký to byl člověk a nikdy se před nikým neshrbil. Takže i pro Slavii je to obrovská čest smět nakládat s jeho jménem. Že je Ivan vydřiduch bych nyní nechal stranou, peníze v tomto případě jsou podružná záležitost.

  43. Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

    afro     před 8 lety 24.02.2017 19:42 |  
    1 0

    Koho by napadlo, ze by za takovou poctu mohl chtit jeste neco vytriskat. Mne by se libil nazev: "Stadion Ivana Bicana, ktery chtel podojit Slavii". A vazne pak asi Stadion Eden. Kazdopadne je to ostuda... jeho ostuda.

  44. Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

    Dobi     před 8 lety 24.02.2017 19:42 |  
    4 0

    Když jsem jako tzv. mládežník vlajkonoš začal pracovat pro OP a byl členem výboru, dostal jsem za úkol vyhodnotit tehdejší anketu v tehdejším Zpravodaji. Martin Růžek pravil: "Míšo, jsi profesí matematik, tak si s tím nejlépe poradíš!" Otázka byla: Plánička nebo Bican? Jak se blížilo vyhodnocení ke konci, bylo to stále fifty-fifty. Poprosil jsem pana Šulce i pana Růžka, zda mohu přidat "post mortem" i svůj názor. Proč ne? A tak jsem dopsal: František Plánička, který o ten hlas vyhrál.... Ale nestydím se. Plánička chodil mez slávisty, jezdil na Memoriály i besedy, jeho potomci (potomkyně) vedli spořádaný život. A při Dušičkách se občas potkáme u hrobu, kde vyjadřují vděk, že nezapomínáme! Po Římě to byl "Der goldene Bubi Planyka". A druhý Franta? Veselý? Podobná úcta, jak se říká "v bleděmodrém"! Při vší úctě ke genialitě Pepiho, jeho střelecké nepřekonatelnosti
    mi každou pozitivní myšlenku zhatí ten nenažraný blb! Takže za mě: Buď jen EDEN nebo Stadion Františků Pláničky a Veselého. I rodiny to ocení. A tzv dějiny tuplem!!!

    • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

      Jachym     před 8 lety 24.02.2017 20:51 |  
      6 0

      To je k Pepimu trochu nespravedlivé. Byl to ryzí člověk a neohnul hřbet před Němci ani komunisty. Neměl by pykat za toho nenažraného potomka. Jinak Ivánek vůbec nemá právo bránit klubu uvést Pepiho do síně slávy.

    • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

      vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 24.02.2017 23:05 |  
      1 1

      Michale máš jistě pravdu o těch rodinách,ale Pepi s tím trotlem už ted nic neudělá,věřím tomu,že kdyby žil,tak by s tím žádný problém nebyl.Můj názor je,že bych stadion nechal být at je to třeba eden aréna Coca-Cola,at z toho máme peníze,ale pojmenoval bych tribuny at se nemusíme dohadovat kdo je větší legenda a mám hned jména tak že tribuna PEPI BICANA,FRANTIŠKA PLÁNIČKY,FRANTIŠKA VESELÉHO a JANA KOŠKA a máme zastoupeny dle mého legendy legend všech historických generací a samo by to bylo napsáno na vstupenkách atd.

      • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

        Dobi     před 8 lety 25.02.2017 01:32 |  
        2 0

        Honzo, je to složité. Ale já si myslím, že Pepi byl velikánská hvězda, ale ne jediná - Košek, Plánička, Veselý.... A třeba ten "můj" Plánička, ale i Franta Veselý žili se Slavií o chloupek více. Na kolika akcích OP byl Bican a na kolika Plánička či Franta Veselý. To je nesrovnatelné. Ta jeho střelecká genialita je neopakovatelná, to je fant, ale je to vše, když se ještě šprajcuje ten povedený synáček???? je to děs!

        • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

          vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 25.02.2017 05:43 |  
          1 0

          Vsak právě proto bych pojmenoval ty tribuny aby to bylo tak nějak spravedlivé a většina byla spokojena,tedy snad,protože tech tribun by nám popravdě nestačilo ani sto.Jinak určité byli tebou jmenování aktivnější v OP,ale Pepi byl prostě Pepi.

          • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

            Dobi     před 8 lety 25.02.2017 14:44 |  
            0 0

            Určitě se spravedlivé řešení najde, až stadión bude náš (CEFCu). Ale asi bude nutné čekat, než ten blb zakokrhá. Myslím, že to nebude trvat dlouho - takové cévka v mozku nebo žlučník plný zloby dokáží svoje! Těch velikánů bylo moc (mimohřeiště určtě Martn Růžek, ale třeba i Jaromír Vomáčka, papá Šulc, zpěváci i pěvci...) Ale napadají mě 4 jména asi nejdůležitější - Bican, Plánička, Veselý, Košek! A kolik je tribun? Čtyři! Bylo by to spravedlivější, než JEN Bican! Už kvůli tomu nechuitnému blbovi!

  45. Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

    Zdendanek     před 8 lety 24.02.2017 19:53 |  
    0 2

    Bohužel je smutný, že dnes chce každý ze všeho jen a jen prospěch. Z reakce pana Bicana jsme zklamaný. Proč vytahovat komunisty a jejich útlak... Vždyť je už jiná doba. Nebo ne? Já osobně bych cítil jako zadostiučinění všeho co bylo, kdyby se stadion mohl jmenovat po mém otci!!! A třeba i zadarmo. Je mnoho jmen, která by si zasloužila aby jejich jméno nesl stadion našív Slavie. Za mne by to bylo jednoznačně jméno Františka Veselého. Ale pokud by měly přetrvávat spory o jeho jméno, mě by stačilo jedno. A to EDEN.

  46. Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

    Thane (přítel SN)     před 8 lety 24.02.2017 20:16 |  
    2 0

    Musim se priznat ze tohle bych jako vedeni slavie opravdu resit nechtel..v zasade z toho nemuzou vyjit uplne s cistym stitem (kauza hybajicim kretinskeho platkem je jasna).
    Je mi z toho smutno. Pan Bican je bohuzel velmi rozporuplna osoba. Nemuzu si pomoct ale pripada mi ze pokud mu nekdo da korunu tak je ochoten libat nohy i zlodeji a tvrdit jak je vsechno vyborne a v poradku ale jinak je to spatne. Pomineme-li ze co se klubu tyce jedna se jednoznacne ucetne o nezisk. Konkretne nula misto nekolika (mozna az desitek) milionu za rok. Pochopil bych jeho pozadavky kdyby se stadion (pokud by byl oznacen Bicanovym jmenem) stal soucasti suvenyru. Ale abych se priznal tak si neumim predstavit vetsi poctu. Zaregistroval jsem ze Bican nemuze byt v sini slavy. To jsem uprimne vubec nepochopil. Jak nam muze zakazat ho tam vystavit? Pokud nepujde o jeho vlastni materialy tak tomu nerozumim. Jako bych nemohl vystavit fotku kohokoli jineho (myslim na fotce ne fotku samotnou) pokud nebudu mit jeho souhlas..Uprimne doufam ze se vedeni neodhodla k tomu ze mu proste zaplati a zavre hubu. Jinak se to rict neda. Kdyby byl tak zasadovy jak se porad tvari a jak o tom porad mluvi tak by nemohl jednou hanet Rebicka a nasledne ho vynaset do nebes nehlede na to ze by jmeno sveho otce cinanum nikdy neprodal..Pokrytectvi z nej az strika..:(

  47. Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

    Karel13     před 8 lety 24.02.2017 20:34 |  
    0 0

    Psal jsem to už na off-topic. Myslím, že do toho nemá vlastně vůbec co mluvit. Žádat ho o souhlas je pouhá zdvořilost, nikoliv povinnost. To by asi muse l mít jméno Josefa Bicana zaregistrováno jako ochrannou známku, což v databázi není. Pokud se pletu, ať mě nějaký právník opraví. Anebo : když vychcávat, tak vychcávat, najít v nějaké databázi žijícího Josefa Bicana (asi by se našel) a toho požádat o souhlas použít jeho jméno.

    • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

      dupy77     před 8 lety 24.02.2017 21:31 |  
      0 0

      U nás v práci pracuje Pepi Bican

      • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

        Fulham     před 8 lety 25.02.2017 00:12 |  
        1 0

        Stadion jmenovce Pepiho Bicana...:-))

    • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 24.02.2017 21:35 |  
      3 0

      Pleteš se. Užívání jména osoby může být zásahem do jejích osobnostních práv. Po smrti člověka se může ochrany jeho osobnosti domáhat kterákoli z osob jemu blízkých.

      A argumentovat tím, že je to nějaký jiný Josef Bican je jednak zcela nedůstojné a pod úroveň Slavie, za druhé by soud takovou argumentaci zcela jistě smetl se stolu.

      • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

        Karel13     před 8 lety 25.02.2017 09:40 |  
        0 0

        S tím "nějakým Josefem Bicanem" to byl samozřejmě vtip. Ale pokud by to šlo natvrdo, bylo by jistě zajímavé, jak by u soudu zdůvodňo val (Ivan), že pojmenováním veřejné budovy jménem jeho otce by došlo k poškození osobnostních práv kohokoliv -

  48. Bican cup

    EdCable     před 8 lety 24.02.2017 21:23 |  
    4 0

    A co Memorial Josefa Bicana, za nej jsme snad neco nekdy platili? Vzdyt je to padly na hlavu. Mel jsem tendenci toho pana se slavnym jmenem omlouvat kdyz tu byli Rebicci, ale ne, byl to velky omyl.

  49. Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

    Petr9608     před 8 lety 24.02.2017 21:44 |  
    2 12

    Já to lidsky chápu. Nevim, v jaký je fin. situaci - pokud v nějaký úměrný realitě českýho starobního důchodce, tak co. Zkusí vytlouct z nechutně bohatýho Číňana půl až jeden milion, aby třeba se mohl, doku ještě jakž takž slouží zdraví, podívat někde po světě atp. A co si lidi budou myslet, to už je mu asi ukradený.

    • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

      Petr9608     před 8 lety 24.02.2017 21:46 |  
      3 16

      A vy si všichni sáhněte do svědomí, zda kdyby po vás poletovalo tolik peněz, zda by vám to za těch pár nepříjemnejch keců nestálo v novinách nestálo.

      • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

        EdCable     před 8 lety 24.02.2017 21:57 |  
        13 0

        Zaprve ne, me by to za to nestalo.

        Zadruhe tohle neni jedina vec, kterou Ivan Bican poskozuje Slavii.

        - kdyz se musel strhavat plakat Pepiho

        - kdyz daroval slavistickemu muzeu Pepiho veci a pak... si je zase vzal zpatky

        - ze z nahrobku Bicanu nechal seskrabat stary znak Slavie

        (Michal Bycek, Ondrej Zlamal)

        A jestli je ve financne tizive situaci, tak mohl poprosit. To totiz slusni lide delaji. Jestli mu stoji za to delat ze sebe verejne hajzla, tak je v poradku ho tak nazyvat. To mu pak prece nemuze vadit.

        • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

          Petr9608     před 8 lety 24.02.2017 22:13 |  
          0 3

          Já neřikám, že nemá na jídlo. Já řikám, že asi nemá na nadstandartní radovánky, které by mu mohl zajisit milion od Číňana, kterej milony (tj. asi 40 000 Dolarů) neřeší.

    • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

      Jachym     před 8 lety 24.02.2017 22:35 |  
      7 1

      Právě že to lidsky nechápu ani trochu a ani nechci. Mně takové chování připadá přímo zvrácené. Mimořádně odpudivý člověk je tento Ivan. Jak tady někdo správně napsal, jako typický zapšklý dědek z Kauflandu. Kéž takový nikdy nebudu...

    • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

      sasky     před 8 lety 25.02.2017 10:26 |  
      0 0

      Právě že lidského na jeho jednání není vůbec nic. Ještě takhle dezinterpretovat názor jeho maminky je hnus největší. Jaké má Ivan Bican morální právo "prodat" jméno svého otce, na jehož legendě nemá naprosto žádnou zásluhu?

  50. Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

    sTizz (přítel SN)     před 8 lety 24.02.2017 21:47 |  
    0 0

    Mohl by zacit obchazet fotbalove sine slavy a spisovatele ruznych knih a kasirovat je,protoze jim to jmeno zvysuje navstevnost a ctenost..

  51. Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

    Nosorozec     před 8 lety 24.02.2017 22:07 |  
    2 0

    V případě Ivana Bicana bohužel padlo jablko hodně daleko od stromu. Jeho otec by se za něj styděl...

  52. Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

    MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 24.02.2017 22:53 |  
    16 0

    Dámy a pánové, park ani arénu prosím ne. Pro nás je historicky, jazykově a geograficky přípustný název pro sportovní kolbiště jen STADION. Držme se toho. Kdo jiný by měl lpět na tradicích než SK Slavia. Dále Eden je místní název a nikdy nezmizí. Vždy budeme chodit do Edenu. A jak věřím, budeme chodit na stadion a né do arény. Pojmenovat stadion po legendárním hráči klubu je čest nejvyšší! Je to symbolické čestné pojmenování analogické s pojmenováním ruzyňského letiště. Jeden název nevylučuje druhý. Byl bych rád, kdyby stadion nesl čestné jméno Pepiho Bicana. Mám nejvyšší respekt pro všechny SKS legendy, nicméně Pepi je nejvyšší světová liga. Pepi má historickou vazbu i přímo na Eden. Hrál v Edenu, je prvním ligovým střelcem starého Edenu. Vidím to tak, že buď Pepi nebo nikdo. Slavia není o jednom hráči, proto bych současně hledal způsoby důstojné vzpomínky na mnoho dalších hráčů, trenérů i funkcionářů např Hausman, Freja, Košek, Madden, Franci Svoboda, Laufer, Plánička, Valoušek, Puč, Lála, Veselý, Vrba, Růžek a vůbec zachránci z OP, Ondříček. Každá doba měla své hrdiny, díky kterým tu dnes Slavia je. A další budou přibývat, což je smutné, ale i potěšitelné. Ten mamlas z článku nestojí za komentář. Slavia je věčná, stejně tak i Pepi. Na rozdíl od jeho nezvedených synků.

    • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

      MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 24.02.2017 23:10 |  
      3 1

      Ježiš já zapomněl na svého oblíbence VLASTU KOPECKÝHO! Promiň Vlasto! Ty druhý nejlepší ligový kanonýre po Pepim, ty klubisto!

    • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

      bongor     před 8 lety 25.02.2017 09:27 |  
      0 0

      To jsi napsal moc hezky 1892.

  53. Ivánek

    JS (přítel SN)     před 8 lety 24.02.2017 23:25 |  
    7 1

    Tak tenhle, bez pardonu, pomatenec se projevil už v době, kdy jsme museli nechat strhnout ze stadionu obrázek Pepiho. Z hrobu otce nechal sundat znak Slavie. Zakázal FAČRu uvést Pepiho do síně slávy. Doposavad jsem si myslel, že je to prostě jenom magor, co se nikdy nevyrovnal s tím, že měl slavného otce a sám neznamená nic. Tak jenom prudí, kde může. Ale teď, když jen neprudí, ale chce prostě jenom prachy, tak už si myslím, že je to jen obyčejnej vychcan. Jak tu spino vtipně poznamenal, radši bych nechal Eden jmenovat se ještě deset let Eden. A pak, až pan Ivan skončí tu svou neblahou pouť po tomto světě, bez dědiců...

    • Re: Ivánek

      Maty22     před 8 lety 25.02.2017 04:55 |  
      1 1

      A pak, až pan Ivan skončí tu svou neblahou pouť po tomto světě, bez dědiců bych to nechal EDEN.

  54. Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

    rak (přítel SN)     před 8 lety 24.02.2017 23:50 |  
    2 0

    To pojmenování nepovažuji za nic důležitého. Je to samozřejmě nejvýraznější postava historie Slavie, ale byla by i řada dalších výrazných osobností. Za mě. Žádné pojmenování. Na Eden jsme zvyklí a nechal bych to tak.

    • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

      Dobi     před 8 lety 25.02.2017 01:45 |  
      1 7

      Já se nemohu smířit s výrazem nejvýraznější postava V celé historii, při vší úctě ke Koškovi, Kopeckému a dalším postavám Slavie - Bica a Plánička. Pláničku mj. obdivoval po MS v Římě celý antifašistický svět!!!! A ten blb Ivanko ubírá body pro tátu a ubírá!!!

      • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

        Jachym     před 8 lety 25.02.2017 09:48 |  
        1 0

        Jak by nějak podobně řekl klasik: "Nemusí se ti to líbit, můžeš proti tomu protestovat, ale to je tak jediné, co s tím můžeš dělat."

      • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

        vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 25.02.2017 09:54 |  
        4 0

        Myslím,že neubírá,protože každej vidí co to je za pako,ubírá body jen sám sobě,protože jako jeho syn by požíval úctu u všech fans Slavie,takto akorát vzbuzuje skoro až nenávist....

        • Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

          knl66 (přítel SN)     před 8 lety 25.02.2017 10:43 |  
          0 0

          spíš soucit...
          Starý pán, kterému zesračkovatěl mozek a po obědě neví, co řekl po snídani. Kdoví, jací budeme my sami.

  55. Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

    Maty22     před 8 lety 25.02.2017 04:58 |  
    9 0

    Kolik mu vlastně TS platí za chorál Bican, Puč a Plánička?

  56. Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

    Bruce     před 8 lety 25.02.2017 09:48 |  
    5 0

    Kdyby měl trochu rozumu, tak bude rád, že se jmenuje stadion po otci, ale bohužel. Ten pán na starý kolena dělá ze sebe debila. Mohl chodit na Slavii, určitě by dostal třeba klubové sedadlo a jestli nemá peníze, tak bych pochopil, že mu klub může něco jednorázově nebo pravidelně zasílat. Podle toho jak se vyjadřuje bych to spíš viděl na hloupost a začínající demenci. tak Ono stačí jak se předvedl v minulosti. Já to stejně nechápu, ale asi jsem naivní. Kdybych byl synem legendy a klub by chtěl pojmenovat stadion po mém otci, tak by to byla pro mě čest a byl bych hrdý syn a hlavně mě by vůbec nenapadlo chtít za to peníze.

  57. Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

    prorok (přítel SN)     před 8 lety 25.02.2017 10:48 |  
    1 0

    Dobi, vystihl jste situaci a. napsal skvele a pravdive. Vzdyt , krome kratke ery Korbela, nas cele vedeni svazu porad tresta a kope do nas, jak za komunistu, kdy byl jejich cestny predseda Kapek, clen vsemocneho politbyra ÚVKSČ, a dneska. dle rozhodovani Pelty (byvaleho reditele Sparty) a Kretinskeho. Na ci prikaz nas policie triskala, to. nebyla chyba PČR, u nich to bylo příkazem. A kdo to asi na vysoke urovni dohodl?Mocny miliardari jsou oba. A ze. je SOBOTKA slavista? Jen pred volbami, bohuzel. Ale s p.Tvrdikem prezijeme !

  58. Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

    sicilianbrno     před 8 lety 25.02.2017 13:04 |  
    0 0

    Pokud by Bican sveho otce nedal jako čest jeho památce, tak by se mě libila oficialni anketa z cca 4,5 jmen a registrovanní učastnici na SN nebo na slavia.cz ( pokud tam nejaci jsou, nechodím tam) hodnotili a určili vitěze, mezi nabidku dát i název Eden arena (stadion eden)...za mě Pepi Bican, pokud by ale nešlo tak stadion Franty Pláničky nebo stadion Franty Veselého.

  59. Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů - JDE VŮBEC O PENÍ

    tomblesk     před 8 lety 25.02.2017 15:04 |  
    0 0

    Ani jsem všechny komentáře k tomu blivajzu raději nečetl. Nicméně k názvu "stadionu" či "areny" a pojmenování mám jeden návrh. Bican není jediná "sláva" Slavie, natož světová. Přinejmenším je tu ještě jedno jméno - lidsky a charakterově z jiného pólu než Bican a jeho následovníci. Tím je František Plánička, člověk nadmíru lidský, skromný, nikdy žádná primadona a ten by si to zasloužil nepochybně více. Nemá ale moc "mediálních zastánců". Chápu, že "zvukomalebnost" jeho jména je pro některé píáristy nepředstavitelná, což je jiný problém. Nechť je v Edenu "Stadion Františka Pláničky" a nemáme se za co stydět. Tu kreaturu, co "dala" rozhovor odmítám komentovat. Mimochodem, který slávista by si na plot svého domku nechal vyřezat ze dřeva slávistické hvězdy a mít je tam dlouhá léta včetně éry bolševismu, jak to měl F. Plánička na Petřinách - blahé paměti. A to je ještě pravidelně na jaře vlastnoručně vybarvil ...a Bicana jsem tam na výpomoci neviděl nikdy a pochybuji vůbec, že se na starého pána byl někdy podívat, což mnoha jiným nedělalo žádný problém.

  60. Re: Ivan Bican: Prostor k jednání je mezi řády statisíců a milionů

    Akuls     před 8 lety 25.02.2017 15:47 |  
    3 0

    Tak jak je vidět z diskuze, vítězí názor nechat Eden Edenem a po legendách pojmenovat jednotlivé tribuny, či jim postavit sochy nebo vystavit pamětní desky před stadionem. Tak je to ostatně obvyklé ve všech fotbalově vyspělých zemích.
    Pepi Bican je v ČR a asi i v Rakousku určitě velmi známý a slavný. Díky jemu Slavia dosáhla mnoha úspěchů a kvůli němu i získala tisíce příznivců. Můj otec např. se stal slavistou po zápase Polaban Nymburk vs. Slavia, ve kterém dal Bican všech 5 gólů. Ovšem v zahraničí, přes řadu úspěchů a vítězství v různých anketách fotbalových historiků a statistiků je pro obyčejné fotbalové fanoušky prakticky neznámý. Odborný německý fotbalový časopis Kicker ho dokonce ve zvláštním čísle věnovaném 50-ti nejlepším střelcům světa, do této vybrané společnosti nezařadil. Z ČR tam zařadili Jen O. Nejedlého, krále střelců z MS 1934 s 5 góly. Nedalo mi to a napsal jsem do Kickeru zda na Bicana nezapomněli nebo zda má ČR nárok v této vybrané společnost jen na jedno místo a zda vědí že Nejedlý ač výborný hráč zdaleka nedosahoval Bicanovi úrovně. Odepsali mi, že Bicana pochopitelně znají, ale že se bohužel narodil do špatné doby, že ani stovky gólů ve válečné lize nemohou vyvážit titul nejlepšího střelce MS. Konkurence střelců prý je obrovská, takže se do 50-ky již další Čech, tedy Bican, nevešel. Žádný limit v těchto anketách prý ale nemají a např do 50-ky nejlepších brankářů to vidí za ČR na Planičku, Viktora a Čecha. Takže dle výše uvedeného to vypadá, že nejslavnějším a neznámějším slavistou byl ve své době, a to i v mezinárodním měřítku, František Plánička.
    Osobně je mi ale divné a i líto, proč nebyl Pepi Bican pozván někdy 28.10. na Hrad, aby převzal nějaké vysoké státní vyznamenání. Jak je možné, že ho nikdo po sametové revoluci až do jeho smrti, či případně i později in memoriam, nenavrhl na nějaký metál. Jeho úžasný život, fotbalová génialita i životní postoje ho k tomu přímo předurčovaly. Nyní už by to asi bylo velké riziko. Počítám, že pan syn by chtěl nejdříve omluvu, potom od státu alespoň 10-ti milionovou finanćní náhradu a pak by se možná milostivě dostavil.