Vidíš, já sháněl lístky přes vlivného kamaráda z Prahy, protože jsem si myslel, že je vyprodáno. Nevím jak jsem na to přišel.... Mám je a jede nás z Budějovic 8, tak snad do opravdu vyprodané arény. Pražáci nenechte se zahanbit!
Jako pěkný..na Plzeň bude snad plno, ale trochu mě znervózňuje, že se tady bere ten příští zápas s Příbramí snad jako hotová věc..to je samá Plzeň, Plzeň, někteří diskutéři už vybírají pomalu soupeře do skupiny LM, ale taky můžeme dostat v Příbrami naboucháno a do zápasu s Plzní půjdeme v pěkně blbým rozpoložení - a možná i z třetího místa. Takže když ne fanoušci, tak doufám, že alespoň hráči nic nepodcení a půjdou do toho naplno! Pro mě je to možná paradoxně klíčový zápas jara a rozhodne o tom, v jakém stavu půjdeme do šlágru s PLZ. V Příbrami to je vždycky ukrutná šichta, navíc jim teď tuším zemřel masér, takže budou chtít vyhrát i za něho-vzpomeňme na tento faktor, když hráči SKS bojovali na Dukle za Šilhavého tátu a dost možná i díky tomu to dali..tady zatím není o tomto "bezvýznamném" zápase ani řádka, takže to píšu alespoň sem.
Správná připomínka od Ondráše. Tak doufám, že naši kluci (Linhart, Bazal) útok Příbrami proti nám neposílí, podobně jako se již vyjádřil Berkovec za Bohémku proti nám. I ten bude na tribuně. Ale věřím, že po nelichotivém a umolousaném výsledku Plzně proti Příbrami doma - 1:0, si toto naši předem uvědomí a rozjedou správný kvapík od začátku. A naši fandové? Měli bychom tam být jako doma. Jen nic ani trochu nepodcenit a rozdíl v kvalitě by měl být znát.
Vsadil jsem si u Tipáče, že vyhrajem aspoň o dva góly, stát se může samozřejmě vždycky všechno, ale za kurz 2,5 jsem to musel zkusit:
Slavia pod Šilhavým odehrála 7 venkovních zápasů ve kterých dostala jen 4 góly, z toho 2 hned v 1. proti Teplicím. Bylo by pro mě velkým překvapením, kdyby inkasovali právě v Příbrami zvlášť po návratu Ngadjuie. Slávisté skórovali pod Šilhavým v 7 venkovních zápasech 16x, průměrně víc jak 2 branky za zápas. Příbram má skóre doma 8:13. Aktuální forma týmů z prvních jarních zápasů: Slavia v domácím zápase porazila Jihlavu 2:0, ale nikdo by se nemohl divit, kdyby to jen po 1. půli bylo 3:0, do 60. min. hráli výborně, poté utkání pouze dohrávali, ale i tak na 1. jarní zápas dost dobré. Příbram měla v Plzni 1 vyloženou šanci, kdy střelu Rezka vyrazil ramenem Kozáčik. Plzeň, ač si vytvořila příležitosti alespoň na 3 branky, skórovali jen jednou a já věřím, že tohle nebude případ venku extrémně produktivní Slavie.
no, doufejme..pokud nepojedem od začátku "na krev", tak to ještě může být honička..tak jednoznačně jako ty to v žádném případě nevidím..budu rád za ušmudlaných 0:1 pro SKS
Souhlas, vnímám to stejně, utkání s Příbramí bude velice důležitý a podobně jako s Jihlavou jsem si jistý, že nás nečeká nic lehkého. Snad dáme brzo první gól a už pak budeme kontrolovat zápas. Jinak i přes prohru a výhru RB třetí nebudeme, máme lepší vzájemný zápas, čili souboj s Plzní bude bez debat utkání prvního s druhým.
jen malá technická: v průběhu ligy rozhoduje o pořadí skóre (vzájemný zápas až na konci), takže teoreticky můžeme být před zápasem s Plzní třetí, no ale snad k tomu nedojde a nebudeme to muset řešit:)
Aha, tak děkuji za doplnění vědomostí, myslel jsem, že vzájemný zápas se posuzuje jako určující už po prvním zápase. No nicméně jak jsi říkal, snad v té Příbrami vyhrajeme a nebudeme se muset koukat v tabulce pod nás :)
Je to paráda. Škoda ale, že už se asi nikdy nevrátí 2. polovina 60-tých let minulého století, kdy po návratu z 2. ligy chodilo do Edenu běžně 30 tis. diváků (vstupné: tribuna 20,-, k stání 10,-, studentské 5,- Kčs). Kotel plný vlajkonošů byl ve středu východní tribuny. Když se hrálo derby, tak se vedle nás postavili i příznivci RB. Nikdo se nerval, žádné ploty, nikdo neřval Jude Slavie. Maximálně nás příznivci RB chtěli verbálně bít do hlavy a my skandovali na Tondu Krameriuse: "Před brankou se pase stokilové prase". A na těch 42 tis. diváků stačilo pár borůvek (příslušníků SNB v modrých uniformách) a pořadatelů. Dnes mám pocit, že na některých stadionech je víc těžkooděnců než diváků. Jediným problémem, který se musel tenkrát často řešit, bylo protržení bariéry a diváci na atletické dráze.
Bohužel jsme přišli díky tomu, že jsme nemohli hrát kvůli nevyhovujícimu stadionu o pár titulů a tím i o nejméně jednu generaci fandů. Bohužel platí, že se přeje tomu úspěšnému. Není to jen u nás. Podívejte se, kde byl ještě v roce 1964 třeba Bayern Mnichov (nebyl ani zakládajícím členem Bundesligy) a kde je dnes a naopak kde je a kolik má nyní příznivců tehdejší mistr NSR, tehdy naprostý hegemon Mnichova i celého Bavorska Mnichov 1860. Pan V. Zápotocký nám třeba někdy na Univerzitě Slavia řekne, co ho tehdy vedlo, jako úředníka FMTIR k napsání práskačských článků do HN, které zastavily tehdejší plánovanou a již zahájenou rekonstrukci Edenu, krok po kroku, tribunu po tribuně a následně vedly k našemu 20-ti letému kočování po Praze.
Ja naopak pevne doufam,ze 30ti tisicove navstevy v Edenu v budoucnu opet budou :) Jen doufam,ze se opravdu jiz nikdy nebudeme vracet ze 2. ligy,nedavno k tomu bylo velmi blizko,nebyt shody nahod a Skodaka..
Proč to v jiných zemích jde a u nás ne? Tak posílit kontroly při vstupu, aby se nepronášely pyra a další věci, které na fotbal nepatří a mezi sektorem hostí a ostatními sektory posílit security, kteří by stáli u plotu.
Me to taky hlava nebere nejmodernější arena a neustále uzavírání sektoru,nebo prvních rad s odkazem na bezpečnost,v tom případě je ten stadion projektován na hovno z bezpečnostního hlediska,např.ted není v prodeji sektor tuším 122,123, a samo že první rady,nevím jak je to u nás na jiných stadionech,ale tohle je na prd.
Tohle taky nechápu..ještě to beru u zápasů, který nebudou vyprodaný, ale třeba teď pro zápas s Plzní se fakt to těchto sektorů nebudou lístky prodávat, i kdyby jinde bylo plno? To je podle mě strašnej nesmysl, stejně i s těmi prvními řadami..když bude chtít nějaká vepřová hlava udělat bordel, tak ho stejně udělá..a SKS hraje na vyloženě fotbalovém stadionu, kde je důležitej ten přímej kontakt s fanouškem (první řada) a my se o to dobrovolně připravíme..zároveň si kvůli těm zavřeným sektorům zbytečně snižujeme návštěvnost, kdy může být na PLZ nebo SPA opravdu plno..čí to je výmysl a lze to nějak změnit/ovlivnit??
hele jeste k te plzni..doufam, ze teda tech plzenaku nebude hodne..kdyz se prodavalo v te akci 1+1 tak bychom meli mit zabrany jako slavisti i jih ne? a oni budou mit ten svuj maly sektor..nebo jak to bude
Bohuzel jich bude dost i na Vychode a Jihu --- listky se k nim take dostavaji... Kamard z PLZ, ktery fandi PLZ, tak me sam nabizel, ze ma 6 listku na Vychod a jestli s nim a jeho kamosema nepujdu
No tak jasně, lístky se k nim samozřejmě dostávají od slávistů, s kterými se znají ale nemyslím si, že to bude tak, že by měli vyčleněný sektor vedle svého oploceného. Prostě sem tam kolem jejich sektoru bude několik hloučků plzeňáků a to je normální..
V tom případě jsou údaje lživé a s opravdovou návštěvou se musí dost lišit,stačí se podívat na skoro neustále vyprodané pradelniky a jejich ve skutečnosti poloprazdny stadion.
No... a že by jich nepřišla polovina, tomu nevěřím... ale těch 20% možná jo - to je necelej litr, takže žádný závratný číslo, přesně jak jsem si myslel.
Myslim ze to neni pravda. Pocitaji se turnikety. Treba minulou sezonu bylo derby vyprodane, ale bylo spoustu volnych mist, ohlaseny pocet mist odpovidal spise poctu obsazenych mist, nez poctu prodanych vstupenek + permic. Ted se to muselo kvuli vypadku resit asi castecnym odhadem. Podle me ohlasena navsteva odpovidala realite.
Komentáře (35)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Tisíce nás jsou... A opět budou
Kmotr (přítel SN) před 8 lety 23.02.2017 15:59 |Nádhera a jen tak dál!
Re: Tisíce nás jsou... A opět budou
Divizni (přítel SN) před 8 lety 23.02.2017 16:21 |Vidíš, já sháněl lístky přes vlivného kamaráda z Prahy, protože jsem si myslel, že je vyprodáno. Nevím jak jsem na to přišel.... Mám je a jede nás z Budějovic 8, tak snad do opravdu vyprodané arény. Pražáci nenechte se zahanbit!
Re: Tisíce nás jsou... A opět budou
Ladislav (přítel SN) před 8 lety 23.02.2017 20:29 |V této chvíli je ještě na Ticketportalu 1748 volných lístků na Plzeň.
Re: Tisíce nás jsou... A opět budou
Ondráš před 8 lety 23.02.2017 16:46 |Jako pěkný..na Plzeň bude snad plno, ale trochu mě znervózňuje, že se tady bere ten příští zápas s Příbramí snad jako hotová věc..to je samá Plzeň, Plzeň, někteří diskutéři už vybírají pomalu soupeře do skupiny LM, ale taky můžeme dostat v Příbrami naboucháno a do zápasu s Plzní půjdeme v pěkně blbým rozpoložení - a možná i z třetího místa. Takže když ne fanoušci, tak doufám, že alespoň hráči nic nepodcení a půjdou do toho naplno! Pro mě je to možná paradoxně klíčový zápas jara a rozhodne o tom, v jakém stavu půjdeme do šlágru s PLZ. V Příbrami to je vždycky ukrutná šichta, navíc jim teď tuším zemřel masér, takže budou chtít vyhrát i za něho-vzpomeňme na tento faktor, když hráči SKS bojovali na Dukle za Šilhavého tátu a dost možná i díky tomu to dali..tady zatím není o tomto "bezvýznamném" zápase ani řádka, takže to píšu alespoň sem.
Re: Tisíce nás jsou... A opět budou
donford před 8 lety 23.02.2017 16:56 |Správná připomínka od Ondráše. Tak doufám, že naši kluci (Linhart, Bazal) útok Příbrami proti nám neposílí, podobně jako se již vyjádřil Berkovec za Bohémku proti nám. I ten bude na tribuně. Ale věřím, že po nelichotivém a umolousaném výsledku Plzně proti Příbrami doma - 1:0, si toto naši předem uvědomí a rozjedou správný kvapík od začátku. A naši fandové? Měli bychom tam být jako doma. Jen nic ani trochu nepodcenit a rozdíl v kvalitě by měl být znát.
Re: Tisíce nás jsou... A opět budou
Virgil1956 před 8 lety 23.02.2017 17:11 |Souhlas. Viděl jsem zápas Příbrami v Plzni a šli proti podzimu hodně nahoru, doufám, že se výsledkově nechytnou zrovna na nás.
Re: Tisíce nás jsou... A opět budou
Fulham před 8 lety 23.02.2017 18:06 |Já to psal ještě před začátkem jara , že Příbram na papíře vypadá dobře. Prádlo docela větrali... bacha na to
Re: Tisíce nás jsou... A opět budou
johnynz před 8 lety 23.02.2017 18:16 |http://www.livesport.cz/zapas/ABVg30W4/#statistiky-zapasu;0 Spíš měli kliku, že nedostali víc jak jeden kus. Jedinou tutovku měl Rezek, Kozáčik ramenem vyrazil. My máme když tak Pavlase a on už jim Míša to případné provětrávání rozmluví :)
Vsadil jsem si u Tipáče, že vyhrajem aspoň o dva góly, stát se může samozřejmě vždycky všechno, ale za kurz 2,5 jsem to musel zkusit:
Slavia pod Šilhavým odehrála 7 venkovních zápasů ve kterých dostala jen 4 góly, z toho 2 hned v 1. proti Teplicím. Bylo by pro mě velkým překvapením, kdyby inkasovali právě v Příbrami zvlášť po návratu Ngadjuie. Slávisté skórovali pod Šilhavým v 7 venkovních zápasech 16x, průměrně víc jak 2 branky za zápas. Příbram má skóre doma 8:13. Aktuální forma týmů z prvních jarních zápasů: Slavia v domácím zápase porazila Jihlavu 2:0, ale nikdo by se nemohl divit, kdyby to jen po 1. půli bylo 3:0, do 60. min. hráli výborně, poté utkání pouze dohrávali, ale i tak na 1. jarní zápas dost dobré. Příbram měla v Plzni 1 vyloženou šanci, kdy střelu Rezka vyrazil ramenem Kozáčik. Plzeň, ač si vytvořila příležitosti alespoň na 3 branky, skórovali jen jednou a já věřím, že tohle nebude případ venku extrémně produktivní Slavie.
Re: Tisíce nás jsou... A opět budou
Ondráš před 8 lety 23.02.2017 18:42 |no, doufejme..pokud nepojedem od začátku "na krev", tak to ještě může být honička..tak jednoznačně jako ty to v žádném případě nevidím..budu rád za ušmudlaných 0:1 pro SKS
Re: Tisíce nás jsou... A opět budou
johnynz před 8 lety 23.02.2017 19:04 |Tak to já přinejhorším samozřejmě taky, ale věřím, že to zvládnem a šance si vytvoříme a proměníme :)
Re: Tisíce nás jsou... A opět budou
marty9 před 8 lety 24.02.2017 09:23 |Souhlas, vnímám to stejně, utkání s Příbramí bude velice důležitý a podobně jako s Jihlavou jsem si jistý, že nás nečeká nic lehkého. Snad dáme brzo první gól a už pak budeme kontrolovat zápas. Jinak i přes prohru a výhru RB třetí nebudeme, máme lepší vzájemný zápas, čili souboj s Plzní bude bez debat utkání prvního s druhým.
Re: Tisíce nás jsou... A opět budou
Ondráš před 8 lety 24.02.2017 10:32 |jen malá technická: v průběhu ligy rozhoduje o pořadí skóre (vzájemný zápas až na konci), takže teoreticky můžeme být před zápasem s Plzní třetí, no ale snad k tomu nedojde a nebudeme to muset řešit:)
Re: Tisíce nás jsou... A opět budou
marty9 před 8 lety 24.02.2017 10:42 |Aha, tak děkuji za doplnění vědomostí, myslel jsem, že vzájemný zápas se posuzuje jako určující už po prvním zápase. No nicméně jak jsi říkal, snad v té Příbrami vyhrajeme a nebudeme se muset koukat v tabulce pod nás :)
Re: Tisíce nás jsou... A opět budou
Akuls před 8 lety 23.02.2017 16:47 |Je to paráda. Škoda ale, že už se asi nikdy nevrátí 2. polovina 60-tých let minulého století, kdy po návratu z 2. ligy chodilo do Edenu běžně 30 tis. diváků (vstupné: tribuna 20,-, k stání 10,-, studentské 5,- Kčs). Kotel plný vlajkonošů byl ve středu východní tribuny. Když se hrálo derby, tak se vedle nás postavili i příznivci RB. Nikdo se nerval, žádné ploty, nikdo neřval Jude Slavie. Maximálně nás příznivci RB chtěli verbálně bít do hlavy a my skandovali na Tondu Krameriuse: "Před brankou se pase stokilové prase". A na těch 42 tis. diváků stačilo pár borůvek (příslušníků SNB v modrých uniformách) a pořadatelů. Dnes mám pocit, že na některých stadionech je víc těžkooděnců než diváků. Jediným problémem, který se musel tenkrát často řešit, bylo protržení bariéry a diváci na atletické dráze.
Bohužel jsme přišli díky tomu, že jsme nemohli hrát kvůli nevyhovujícimu stadionu o pár titulů a tím i o nejméně jednu generaci fandů. Bohužel platí, že se přeje tomu úspěšnému. Není to jen u nás. Podívejte se, kde byl ještě v roce 1964 třeba Bayern Mnichov (nebyl ani zakládajícím členem Bundesligy) a kde je dnes a naopak kde je a kolik má nyní příznivců tehdejší mistr NSR, tehdy naprostý hegemon Mnichova i celého Bavorska Mnichov 1860. Pan V. Zápotocký nám třeba někdy na Univerzitě Slavia řekne, co ho tehdy vedlo, jako úředníka FMTIR k napsání práskačských článků do HN, které zastavily tehdejší plánovanou a již zahájenou rekonstrukci Edenu, krok po kroku, tribunu po tribuně a následně vedly k našemu 20-ti letému kočování po Praze.
Re: Tisíce nás jsou... A opět budou
sTizz (přítel SN) před 8 lety 23.02.2017 19:09 |Ja naopak pevne doufam,ze 30ti tisicove navstevy v Edenu v budoucnu opet budou :) Jen doufam,ze se opravdu jiz nikdy nebudeme vracet ze 2. ligy,nedavno k tomu bylo velmi blizko,nebyt shody nahod a Skodaka..
Re: Tisíce nás jsou... A opět budou
Radek097 (přítel SN) před 8 lety 23.02.2017 19:24 |Já doufám, že se Eden rozšiřovat nebude a návštěvy se maximálně přehoupnou těsně nad hranicí 20 000, což bude značit vyprodáno. :-)
Re: Tisíce nás jsou... A opět budou
Jachym před 8 lety 23.02.2017 20:43 |Když bude jih tradičně z poloviny "z bezpečnostních důvodů" zablokován tak se nedostaneme ani přes těch 20 000....:-))
Re: Tisíce nás jsou... A opět budou
Radek097 (přítel SN) před 8 lety 23.02.2017 23:10 |Proč to v jiných zemích jde a u nás ne? Tak posílit kontroly při vstupu, aby se nepronášely pyra a další věci, které na fotbal nepatří a mezi sektorem hostí a ostatními sektory posílit security, kteří by stáli u plotu.
Re: Tisíce nás jsou... A opět budou
vlk30 (přítel SN) před 8 lety 24.02.2017 06:10 |Me to taky hlava nebere nejmodernější arena a neustále uzavírání sektoru,nebo prvních rad s odkazem na bezpečnost,v tom případě je ten stadion projektován na hovno z bezpečnostního hlediska,např.ted není v prodeji sektor tuším 122,123, a samo že první rady,nevím jak je to u nás na jiných stadionech,ale tohle je na prd.
Re: Tisíce nás jsou... A opět budou
Ondráš před 8 lety 24.02.2017 09:01 |Tohle taky nechápu..ještě to beru u zápasů, který nebudou vyprodaný, ale třeba teď pro zápas s Plzní se fakt to těchto sektorů nebudou lístky prodávat, i kdyby jinde bylo plno? To je podle mě strašnej nesmysl, stejně i s těmi prvními řadami..když bude chtít nějaká vepřová hlava udělat bordel, tak ho stejně udělá..a SKS hraje na vyloženě fotbalovém stadionu, kde je důležitej ten přímej kontakt s fanouškem (první řada) a my se o to dobrovolně připravíme..zároveň si kvůli těm zavřeným sektorům zbytečně snižujeme návštěvnost, kdy může být na PLZ nebo SPA opravdu plno..čí to je výmysl a lze to nějak změnit/ovlivnit??
Re: Tisíce nás jsou... A opět budou
JS (přítel SN) před 8 lety 24.02.2017 09:40 |Klid, pánové. Na Anderlecht nakonec dali ty první dvě řady k dispozici, když se kapacita blížila třeba k 85% vyprodanosti většiny sektorů.
Re: Tisíce nás jsou... A opět budou
Radek097 (přítel SN) před 8 lety 24.02.2017 10:09 |Proč ty lístky do prvních řad nejsou k dispozici od začátku? To se bojí, že na ně spadne solární panel ze střechy?
Re: Tisíce nás jsou... A opět budou
Robinator před 8 lety 24.02.2017 11:04 |hele jeste k te plzni..doufam, ze teda tech plzenaku nebude hodne..kdyz se prodavalo v te akci 1+1 tak bychom meli mit zabrany jako slavisti i jih ne? a oni budou mit ten svuj maly sektor..nebo jak to bude
Re: Tisíce nás jsou... A opět budou
Kmotr (přítel SN) před 8 lety 24.02.2017 11:24 |Někde jsem četl, že dostanou jen ten sektor hostí..
Re: Tisíce nás jsou... A opět budou
akiberg před 8 lety 24.02.2017 13:24 |Bohuzel jich bude dost i na Vychode a Jihu --- listky se k nim take dostavaji... Kamard z PLZ, ktery fandi PLZ, tak me sam nabizel, ze ma 6 listku na Vychod a jestli s nim a jeho kamosema nepujdu
Re: Tisíce nás jsou... A opět budou
Kmotr (přítel SN) před 8 lety 24.02.2017 14:30 |No tak jasně, lístky se k nim samozřejmě dostávají od slávistů, s kterými se znají ale nemyslím si, že to bude tak, že by měli vyčleněný sektor vedle svého oploceného. Prostě sem tam kolem jejich sektoru bude několik hloučků plzeňáků a to je normální..
Re: Tisíce nás jsou... A opět budou
Sracken před 8 lety 23.02.2017 19:51 |Celkem drahé vstupné, přijde mi dražší než dnes.
Re: Tisíce nás jsou... A opět budou
spravnej_jezedak před 8 lety 23.02.2017 22:42 |Jen takova technicka.. jak se dospelo k cislu 14116 divaku? Tak nejak si nedovedu predstavit, ze by to nekdo dokazal spocitat:-D
Re: Tisíce nás jsou... A opět budou
skkizo před 8 lety 24.02.2017 01:13 |Dobry dotaz kdyz vypadly turnikety, take by me to zajimalo.
Re: Tisíce nás jsou... A opět budou
fafhrd před 8 lety 24.02.2017 01:56 |Pocitaji se vetsinou permanentky a prodane vstupenky.
Takze i permanentkar co neprijde je zapocitan jako divak
Re: Tisíce nás jsou... A opět budou
vlk30 (přítel SN) před 8 lety 24.02.2017 05:58 |V tom případě jsou údaje lživé a s opravdovou návštěvou se musí dost lišit,stačí se podívat na skoro neustále vyprodané pradelniky a jejich ve skutečnosti poloprazdny stadion.
Re: Tisíce nás jsou... A opět budou
Gino před 8 lety 24.02.2017 08:49 |My zase těch pěrmic tolik nemáme, ne? :-) Takže i když nepřijde 20% z nich, tak to o tolik menší číslo nebude :-)
Re: Tisíce nás jsou... A opět budou
lassiter před 8 lety 24.02.2017 09:31 |4800 jsem někde četl
Re: Tisíce nás jsou... A opět budou
Gino před 8 lety 24.02.2017 09:48 |No... a že by jich nepřišla polovina, tomu nevěřím... ale těch 20% možná jo - to je necelej litr, takže žádný závratný číslo, přesně jak jsem si myslel.
Re: Tisíce nás jsou... A opět budou
Grobar před 8 lety 24.02.2017 09:47 |Myslim ze to neni pravda. Pocitaji se turnikety. Treba minulou sezonu bylo derby vyprodane, ale bylo spoustu volnych mist, ohlaseny pocet mist odpovidal spise poctu obsazenych mist, nez poctu prodanych vstupenek + permic. Ted se to muselo kvuli vypadku resit asi castecnym odhadem. Podle me ohlasena navsteva odpovidala realite.