Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Komentáře (104)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Alex Král přestupuje do Teplic

    tomcz     před 8 lety 21.02.2017 19:36 |  
    0 0

    To by zajímal důvod...

    • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

      Heretic (přítel SN)     před 8 lety 21.02.2017 19:37 |  
      1 0

      Protože chtěl pryč už dlouho, protože mu končila smlouva, protože Dovalil?

    • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

      belmis (přítel SN)     před 8 lety 21.02.2017 19:49 |  
      0 0

      ...protože by to znamenalo v budoucnosti další přínos pro Slavii :-)

    • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

      Komix     před 8 lety 21.02.2017 19:50 |  
      5 0

      Pokud vím, tak si o sobě myslel, jakej je mistr světa a naše juniorka mu byla málo.. Už dřív tu byl nějakej problém, jak se sebral a trénoval se Žižkovem.. Talent, ale problémovej hráč.

      • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

        vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 21.02.2017 20:01 |  
        0 0

        No je dost ambiciozní včetně jeho mutr.Snad to nedopadne jako s Dočkalem a jinými a nebudem si drbat hlavu,že se jich Slavie celkem lehce zbavila.

        • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

          Virgil1956     před 8 lety 22.02.2017 08:03 |  
          1 0

          No, Slavia se ho lehce nezbavila. Odmítl podepsat novou smlouvu a šel by v létě tak jako tak, ale zadarmo.

      • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

        Hermód     před 8 lety 21.02.2017 20:04 |  
        1 0

        Jo taky jsem slyšel že si hraje na mistra světa..

      • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

        tomcz     před 8 lety 21.02.2017 20:07 |  
        0 0

        aha, díky za info :-)

      • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

        Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 21.02.2017 20:09 |  
        3 0

        Problémový byl už v Brně... proto se dostal vlastně k nám.

        • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

          dubas     před 8 lety 23.02.2017 19:00 |  
          0 0

          Ano, za podobných okolností odcházel odsud z Brna. Já se omlouvám za ten výraz, ale jen totální kretén, teď dobrovolně odejde ze Slavie

  2. Re: Alex Král přestupuje do Teplic

    Travinho     před 8 lety 21.02.2017 20:21 |  
    12 0

    Buď jak buď, ale u mě tím skončil...

    • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

      sasky     před 8 lety 21.02.2017 21:51 |  
      1 0

      Taky to tak vidím. Chlapec se asi vidí někde jinde, v dospělém fotbale. No, že by extra vyčníval v dorosteneckém (juniorském) fotbale a svou šanci si tak zasloužil, to bych zrovna neřekl. Netrpělivost není dobrá vlastnost pro budování kariéry.

  3. Re: Alex Král přestupuje do Teplic

    malan (přítel SN)     před 8 lety 21.02.2017 21:00 |  
    3 0

    Tenhle kluk dal o sobe vedet jen tim, ze mel na kazdou 3,14covinu osobniho trenera...to je trochu malo.

    • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

      PetCC     před 8 lety 21.02.2017 21:09 |  
      0 0

      Tak má šanci z toho ještě vyrůst, já si u něj černej puntík nedělám :-)

    • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

      sasky     před 8 lety 21.02.2017 21:56 |  
      0 0

      Tak to bych mu ani snad neměl za zlý. Naopak působil jakože ví co chce a jde si za tím. Jenže teď je otázka, jestli si to tímto krokem nepohnojil. Přeci jenom trénovat ve Slavii (byť s případnými hostováními) nebo v Teplicích asi nebude úplně srovnatelné. Kdyby byl taková hvězda, aby ho Teplice začaly hned stavět v lize, tak už se o něm dávno mluví všude, nebo by o něj byl zájem ze zahraničí. Zatím jsem zaznamenal akorát zájem Žižkova a Dovalila...

  4. Re: Alex Král přestupuje do Teplic

    VanDel     před 8 lety 21.02.2017 21:09 |  
    6 1

    Škoda, tím květákem na hlavě mi vždycky připomínal Davida Luize, tak jsem doufal, že podobné výkony jako on bude jednou předvádět tenhle kluk i u nás v áčku :)..........no ale jak tady píšou kolegové, tak v hlavě to asi klučina nemá moc srovnaný, je to jeho boj. Asi si chlapec moc nevěří, tak radši zdrhá do slabší konkurence.

  5. Re: Alex Král přestupuje do Teplic

    Robinator     před 8 lety 21.02.2017 22:10 |  
    1 3

    Nedivím se, chce naskocit co nejdříve do dospělého fotbalu a začít se otrkavat..Tady by šanci asi nedostala.a ta juniorka má žalostnou kvalitu..Žádný šikovný hráč se tam nesmí a nechce zakopat na léta..

    • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

      Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 21.02.2017 22:42 |  
      12 2

      Jediná změna bude, že místo za juniorku Slavie bude kopat za juniorku Teplic ...

      • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

        Robinator     před 8 lety 22.02.2017 11:04 |  
        0 4

        tak ale co si budeme povidat..z teplicke juniorky bude mit daleko vetsi sanci dostat se do teplickeho acka..kluk je to pomerne talentovany, ale ne az tak moc, aby v soucasne kvalite naseho a-tymu mohl dostavat kazdy zapas na konci 15 minut..nechtel se proste zabijet v juniorce..kde ta kvalita fakt neni nic extra a pro hrace je velkou chybou, kdyz tam hraje vice nez rok..to pak zacnes jit dolu, nikam se neposouvas..proto udelal tento v celku pochopytelny krok..

        • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

          Jachym     před 8 lety 22.02.2017 11:52 |  
          1 0

          "Pochopytelný"? Do pytle...:-D

          • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

            Robinator     před 8 lety 22.02.2017 11:57 |  
            2 1

            pardon, lezim doma s chripkou..nejsem v kondici :D ..nicmene kdo hral fotbal,musi kluka chapat..juniorka je k hovnu..by to meli zrusit tu soutez

            • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

              knawi     před 8 lety 22.02.2017 12:33 |  
              0 0

              Tak ať ti je brzo dobře!

              • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

                Robinator     před 8 lety 22.02.2017 14:08 |  
                0 0

                díky :)

        • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

          sasky     před 8 lety 22.02.2017 12:46 |  
          1 0

          Já to právě moc nechápu. V momentě, kdy se "něco děje" a kvalita mládeže by měla jít nahoru, talentované hráče se daří umisťovat na hostování, tak odejít mi připadá celkem krátkozraké. Ale opravdu těžko říct, můžou v tom být i nějaké osobní antipatie s trenérem atd.

          • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

            Robinator     před 8 lety 22.02.2017 14:09 |  
            0 1

            taky to tak může být..a dalších x faktorů..rodice muzou byt silenci atd..sem toho svedkem kazdy tyden, co dokazi nekterí vymyslet je fakt neskutecny..ale kdyz budu hodnotit tohle..prijde mi, ze proste nechtel byt dlouho v juniorce..ktera mu az tak moc neda..a vedel ze se dostat do acka je bez sance..

            • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

              JS (přítel SN)     před 8 lety 22.02.2017 15:03 |  
              0 3

              Souhlasím. Král má megaambice a u nás by neměl šanci dostat se výš. Leda hostovačka. A po ní co? Takhle má jistotu, že se mu to podaří lépe.

      • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

        Fačín     před 8 lety 23.02.2017 09:18 |  
        0 2

        Řekl bych, že v tomto se mýlíte. Teplice ho zcela určitě do juniorky nekupovali, vždyť to by nedávalo smysl a i Královi by se to jistě nelíbilo. Vzhledem k tomu, že Teplice hrajou klidný střed tabulky a nemají úplně široký kádr, tak Král rozhodně šanci dostane, a to myslím v lize a vůbec bych se nedivil, kdyby už toto jaro. Teplice vědí, že koupili drahokam a rozhodně ho nenechají zetlít v juniorce, jako jsme to dělali my. Je to hráč, který potřebuje hrát a to hlavně dospělý fotbal. Dovalil to ví a Král šanci dostane a to brzo.

        • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

          sasky     před 8 lety 25.02.2017 10:34 |  
          0 0

          Drahokam? :D Určitě je Plíšek tak hloupý, že by drahokam nechal odejít. Jak jsi přišel na to, že je to drahokam (prostě nejlepší hráč své generace)?

  6. Re: Alex Král přestupuje do Teplic

    Ondráš     před 8 lety 22.02.2017 09:10 |  
    0 0

    Máte někdo relevantní informace o mládeži SKS? Já v podstatě vždycky slyšel jen o Královi, jaký je to talent, ale zbytek nevím..je to fakt taková hrůza, nebo je tam nějaký dosud neobjevený drahokam?:)

    • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

      Tchue22     před 8 lety 22.02.2017 10:20 |  
      0 0

      Řekl bych, že Marcel Čermák by mohl být prislib do budoucna. Dále Mareš, Suk ml. na hostovacce a zkrátka ti hráči, kteří jsou bráni na soustředění, a rocnik tusim u15 je prý bomba. Zase bych to tak moc černě s mládeží neviděl.

    • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

      Robinator     před 8 lety 22.02.2017 11:07 |  
      0 0

      je to tak, u-15, kterou znam, je opravdu vynikajici..tam je par kluku, ktery by nikam odchazet nemuseli a maji u nas budoucnost..v u-14 je taky par super hracu..celkove se udelalo za rok hodne prace..az se sam divim..staci se podivat na tabulku zde: kolikaty jsme v jake kategorii.. http://vysledky.lidovky.cz/index.php?sport=1&stat=107

    • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

      klimi     před 8 lety 22.02.2017 11:14 |  
      1 0

      Podmínky mají všichni vynikající, může prakticky vylétnout vzhůru kdokoliv, když bude na sobě dřít :))

  7. Re: Alex Král přestupuje do Teplic

    Fačín     před 8 lety 22.02.2017 10:14 |  
    1 5

    Proč nejsme schopní udržet nejtalentovantějšího hráče z juniorky? Toho budeme jednou litovat. Stejně jako Telnara. Mám dojem, že v juniorce nebo spíš v dorostu to má na starosti někdo, kdo není schopen správně komunikovat s mládežníky. Vždyť to nejsou ještě úplně dozrálé osobnosti, je třeba k nim přistupovat individuálně a s jistou opatrností.

    No a je jisté, že Dovalil dobře věděl, co se v něm skrývá a s radostí ho přetáhl do Teplic, kde mu za tento tah možná jednou budou líbat ruce.

    • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

      tirionek     před 8 lety 22.02.2017 14:16 |  
      0 0

      Moc nevím, jak se mám tvářit na Dovalila, přišel mi trošku zbabělý ten jeho útěk ze Slavie - ale zároveň v tom určitě roli hrály peníze. S tím nic člověk neudělá. Já taky nepracuju zadarmo. Ale obecně se tak nějak v rámci SKS mládeže tvrdí, že je tam vyhrocená situace s Plíškem. Nevím proč, teda vím, ale protože mám jen jednostranné info od mládežníků (ale i od některých trenérů), tak je otázkou, kde je pravda.

      • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

        Robinator     před 8 lety 22.02.2017 14:30 |  
        0 0

        jakoze s praci pliska nejsou spokojeni hraci? popis to blize..diky

        • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

          tirionek     před 8 lety 22.02.2017 16:58 |  
          0 0

          No jsou to zkazky o tom, že ho pořádně nikdo neviděl a že se chová k hráčům a lidem pod sebou arogantně. A taky něco o tom, že se stará o svoje "školičky" ale pořádně neví, kdo u mládeže pracuje. Ale, jak říkám, nemohu to objektivně posoudit. Nicméně jsem prostě na něj neslyšel nic pozitivního... Jenže někdy člověk, který chce reformovat prostě musí být tvrdý a možná pro někoho až arogantní. Ale to už je moje nějaká interpretace.

          • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

            Robinator     před 8 lety 22.02.2017 18:44 |  
            2 0

            Jo,slyšel jsem podobný věci..Ale bůhví jak to je..Rodiče SOU taky často zhrzený atd

            • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

              tirionek     před 8 lety 23.02.2017 08:51 |  
              0 0

              Jo, to mi povídej. Rodiče jsou na mládežnickém fotbale to nejhorší :-D Ti si kolikrát v nadávkách nezavdaj s kotlem plným baníkovců.

  8. Re: Alex Král přestupuje do Teplic

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 8 lety 22.02.2017 10:22 |  
    1 0

    Krále jsem viděl několikrát za juniorku i dorost, určitě je to zajímavý hráč, ale zároveň si myslím, že je to taky hodně nafouknutá bublina. Je to kapitán repre U19, na facebooku má skoro 7k fanoušků, na všechno má osobní trenéry, zkrátka jeho ambice jsou asi jinde než v juniorce Slavie, v Teplicích (kde bude hrát za juniorku) bude mít (asi) větší šanci nakouknout do dospělého fotbalu. (btw. pamatujete na případ Pecháček? Slavia -> Teplice -> Udinese). Pokud nechtěl prodloužit smlouvu, tak je to ideální řešení.

  9. Re: Alex Král přestupuje do Teplic

    Karas     před 8 lety 22.02.2017 11:58 |  
    9 2

    Tak ten co se trochu zajima o mladez a dorost toho to neprekvapilo. Alex jako jediny slavisticky reprezentant U19 a kapitan reprezentace mel od Pliska zakaz treba jen jit na trenink s ackem na rozdil od ostatnich dorostencu. Hracu kteri odmitli prodlouzit smlouvu je v U21 cela rada. Nekteri dostali sporttester a do leta budou jen behat bez moznosti trenovat s tymem a hrat zapasy. Mimochodem pri poslednim pratelaku v Edenu kdy se bojkot proti Pliskovi trochu vyostril bylo U21 tak malo ze na hrotu v utoku nastoupil brankar. Ve chvili kdy se dostalo ven ze Kral nebude kvuli Pliskovi prodluzovat smlouvu tak se strhla prestrelka mezi ceskymi a slovenskymi kluby kterou vyhraly Teplice. Nejlepsi na tom vsem je ze mezi hraci ma maximalni podporu odezvu a stoji za nim. Toliko informace od syna r.99. Ale dal jsem mu za ukol zjistit od starsich dalsi informace.

    • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

      JS (přítel SN)     před 8 lety 22.02.2017 12:12 |  
      0 2

      Díky za insider špionáž.. :)

    • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

      VanDel     před 8 lety 22.02.2017 12:16 |  
      0 2

      Tak to jsou teda krásný vyhlídky tohle :((

    • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

      ojlodea     před 8 lety 22.02.2017 12:21 |  
      0 1

      Tak to nezní příliš pozitivně, pokud opravdu existuje až taková revolta :-( Dle mého dva nejnadějnější hráči z naší mládeže (beru U19 a výš) odchází za pár drobných...to nevypadá, že bychom chtěli pracovat příliš koncepčně.

      • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

        sasky     před 8 lety 22.02.2017 12:51 |  
        3 0

        Myslíš Telnar a Král? Telnar vůbec nebyl náš a zdrojem Královy aureoly supertalentu je především on sám a jeho sociální sítě. Pořád nemám důvod nevěřit vedení, že kdyby Alex byl takový supertalent, tak by na soustředění s A týmem nejel taky (místo Mareše apod.), případně, že by mu klub nevyšel vstříc s nějakým hostováním v dospělém fotbale. Spíš to na mě působí jako takový trucpodnik Alexe. Ale nevidím do zákulisí, jenom popisuji, jak to na mě působí.

        • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

          ojlodea     před 8 lety 22.02.2017 13:13 |  
          1 0

          S tím Telnarem to doteď nechápu, protože všichni věřili, že je to náš hráč. Samozřejmě tyto hráče nevidím každý den na tréninku, ale nechce se mi věřit, že by i všichni repre trenéři byli mimo a povolávali by Krále, pokud by to byla tak nafouklá bublina, jak je tady prezentováno. Až budoucnost ukáže, kdo to dotáhne dál. Zda Král či například Žežulka...

          • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

            sasky     před 8 lety 22.02.2017 19:40 |  
            0 0

            Tak ono těch hráčů, co prolezli mládežnickými reprezentacemi a následně se neprosadili je tuna. Hned z fleku - Nitrianský, Čonka a asi 1000 odchovanců Slavie. Alex na sobě tedy pracuje, to zas jo, ale jestli se prosadí ve velkém fotbale je ve hvězdách. Stejně jako není možné se trefit s každým nákupem, tak holt občas proklouzne mezi prsty i nějaká vlastní naděje (viz např. Sparta a Skalák).

    • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

      Navyseals     před 8 lety 22.02.2017 12:29 |  
      1 1

      Mně spíš přijde smutný, že hráči místo, aby víc dřeli a tu šanci si zasloužili, tak radši neprodlouží smlouvy nebo ještě udělají vzpouru. Král s áčkem trénoval mockrát a pokud mu to Plíšek zakázal, tak se mu asi něco nelíbilo. Pokud odmítl prodloužit smlouvu, tak je asi logický, že ho nikdo nechtěl v áčku. A Zrovna tenhle ročník nemá tolik talentů, takže mě tolik nebolí, že neprodlouží smlouvy.

      • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

        fanda17     před 8 lety 23.02.2017 11:41 |  
        0 0

        Souhlasím s tím, že se hráči musí v první řadě soustředit na sebe a makat na 120% pokud chtějí uspět ve velkém profesionálním fotbale a nejenom v něm, ale i jiných sportech. V každém případě Král s A týmem netrénoval nikdy a z jakého důvodu je momentálně jedno. Co se týká ročníku hráčů narozených v roce 1998 tak naopak je to ročník na který se čekalo od jejich mladších let kdy bylo téměř prokazatelné U-15,16,17, že se jedná o opravdu dobrý ročník a zejména slávistický ročník "98" patřil k těm TOP nejenom v ČR, ale i evropském měřítku. Většina hráčů-odchovanců spolu vyrostla a postupovala již od přípravek a žáků např. Lauricella, Vejvar, Žežulka, Novák, Turyna / nyní AC Sparta Praha/, Bucha, Vyskočil, Havrda, Přibyl, Kovařík, Pek, Souček, Pardubský, Král, Toman, Stehno. V áčku si to již vyzkoušeli i někteří z nich buď v treninkovém procesu, soustředění nebo i v samotných přípravných zápasech: Daniel Souček, Daniel Krejdl, Ondřej Žežulka, Antonio Lauricella, Šimon Havrda a další. V době působení pana Dovalila u reprezentace U21 a dalších odborníků bylo i z několika jejich vyjádření jasné, že po bídných letech je to ročník z kterého mohou dorůst velmi dobří hráči napříč celou Českou republikou jak pro reprezentaci, ale i naše ligové týmy.
        Tak prosím pište věci o kterých něco víte. Děkuji fanda

    • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

      Ondráš     před 8 lety 22.02.2017 12:35 |  
      0 0

      Tak to nevypadá moc dobře..co to tam předvádí ten Plíšek?

    • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

      sasky     před 8 lety 22.02.2017 12:49 |  
      0 0

      Nevíš, co by mělo být důvodem revolty proti Plíškovi? Z rozhovorů na mě působil jako chlap, který to má v hlavě srovnané a je zárukou zlepšení kvality mládeže. Jinak jedna šťouravá. Poslední zápas U21 z Edenu jsem našel zápas proti Lechu Poznaň a brankář tam podle oficiálek na hrotu nenastoupil (nicméně tam mají uvedené jen jedno střídání, takže jich asi opravdu mnoho nebylo).

      • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

        ojlodea     před 8 lety 22.02.2017 12:51 |  
        2 0

        Ale vypadá to, že v 70. minutě střídal do pole Přibyl, což je dorostenecký brankář.

        • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

          sasky     před 8 lety 22.02.2017 12:53 |  
          0 0

          Aj, mea culpa :) To jsem přehlédl...

    • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

      slavianavzdy     před 8 lety 22.02.2017 13:22 |  
      15 3

      Na toto musím reagovat. Kdo opravdu zná situaci, tak ví, že chybou bylo Alexe brát do dorostu. Jako hráč bez talentu dostával šanci na úkor odchovanců/srdcařů a byl soukromým projektem pana Kisela a spol. Naprosto protěžovaný hráč a ještě dávaný spoluhráčům za vzor. Od začátku bylo jasné, že tým je pro něj jen stafáž nutná v kolektivním sportu. Nemám nic proti individuálnímu rozvoji, ale nesmí být na úkor celého systému a týmu. Kdykoliv vznikla Alexovi konkurence na jeho postu, tak byl vyměněn trenér a prakticky měl kromě Jíry problémy se všemi trenéry v dorostu. Pro Slavii je dobře, že podobné projekty Plíšek pohřbil a snaží se vybudovat základ od přípravek přes žáky a nebudeme to muset lepit v dorostu. A vznikne nám hlavně systematická kvalita. Jinak za Jíry to fungovalo tak, že si v každém týmu dělal trenér co chtěl a nikdo ho nekontroloval. Proč by byla revolta u trenéra Řeháka? Výborného trenéra a srdcaře? Co je to za blábol? Potenciální revoltu má v nitru každý hráč, který nehraje nebo hraje na jiném postu. Taková diskuse tady nevznikla ani kolem Mikuly nebo Jablonského a vznikne kolem Krále??? Kde to jsme. Chápu, že on volí nejlepší řešení pro sebe, ke Slavii nemá kouska pokory a to je vše. Ať se voda zavře a jednou je třeba kapitánem dospělé repre, ale tyto hráči by neměli mít ve Slavii místo. Jen ji v daném čase využijí pouze pro svoji kariéru. Alexi, ať se daří, ale nedělejme z toho chybu systému. Věřím ve kvality p. Plíška, jeho rozum a čestnost, kterou zatím všude projevil. Kdyby měl podobné ambice jako Alex tak dávno skásnul Džeka jako jeho agent a na Slavii bychom ho viděli jen ve VIP loži. Pokud vím, tak ani na to neměl žaludek.

      • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

        Ondráš     před 8 lety 22.02.2017 13:51 |  
        0 0

        Na rovinu říkám, že do problematiky mládeže SKS vůbec nevidím, ale evidentně jsou tu 2 různé názory lidí, kteří se v tom okruhu pohybují, nebo tam mají potomky..pokud je tam nějaká větší revolta, tak je to fakt divný, ale těžko říct, jak moc jsou mladí ovlivnitelní a na kolik to je opravdu jen jejich boj. Pokud jde o Krále, tak tvoje zmiňovaná mediální masáž funguje perfektně..já znám totiž jenom jeho a všichni na něj pěli chválu..no tak snad to bude cajk a žádný hromadný útěk se nechystá, byla by to škoda

      • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

        Lord_Edmund     před 8 lety 22.02.2017 13:53 |  
        1 0

        Zajímavá informace. Já nemám přístup k dění u mládeže, neznám pozadí ale mám oči. Navštívil jsem několik zápasů U21 a Alex buď vždy patřil k nejlepším, nebo byl jasně nejlepší např v utkání s Teplicemi, kde ostatní (věkově starší)předvedli ostudný výkon, včetně ligového Železníka . Takže nemá cenu si nic nalhávat, kvalitu má větší, než zbytek U21 a podle mého názoru bude brzy lepší záložník, než např. Tomáš Souček.
        Z hlediska hráčovy kvality to je obrovská ztráta, ostatní neumím posoudit.

      • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

        Max92     před 8 lety 22.02.2017 13:57 |  
        3 0

        Naprostý souhlas, já nechápu, kde vznikl ten nesmysl, že někdo něco Královi zakázal. Co jsem slyšel, tak se nikdy nic takového nedělo, natož pak ze strany Plíška...Král dostal standardně nabídku nové smlouvy, kterou prostě odmítl prodloužit. Kdo to trochu sleduje, tak na podzim Král vyměnil agenta a má nyní Kisela (to už mluví doufám za vše)...Král se asi cítil nedoceněný a viděl se v Áčku, ale výkonnostně to na to nikdy nebylo ani náhodou...

      • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

        Maeden (přítel SN)     před 8 lety 22.02.2017 17:50 |  
        1 1

        Díky za info.
        Ten "hráč bez talentu" je nadsázka, nebo je opravdu možné, že se někdo takový dostane do juniorky (a z reportů si opravdu nepamatuju, že by ho někdo někdy označoval za protežovaného dřeváka), je členem reprezentace, hraje v základu a stane se kapitánem? Chápu, že se poslední léta děly různé věci a jeho image hvězdy může na chvíli někoho zaslepit, ale že by stejnou chybu roky dělali i trenéři repre mládeže?
        Taky jsem ho často vídal Edenu na lize, tak mi úplně nesedí ani informace, že by měl Slavii na háku oproti jiným opravdovým srdcařům.

      • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

        Travinho     před 8 lety 22.02.2017 22:33 |  
        0 2

        Plíšek byl i ve Spartě, nezapomínejme prosím na to.

    • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

      kratas88     před 8 lety 22.02.2017 13:37 |  
      0 0

      Dobrý den.
      Alex není/nebyl jediný reprezentant U19.
      Můžete být prosím konkrétní a jmenovat, kteří hráči tu budou do léta běhat a netrénovat?
      Na ten zápas podle sestav chyběl snad jen Alex.
      Celá ta aura kolem Krále je úplně nepochopitelná. Ani v juniorce nikdy nezářil.

  10. Odchod

    deny91     před 8 lety 22.02.2017 13:43 |  
    2 1

    Jeho máti napsala na FB tohle:
    "Chteli jsme zostat hracem slavie a jit na hostovani byli aj nabitky ale vedeni mladeze a dorostu ve slavii to vzdy prekazilo zamitlo a podepsat smluvu ve stylu -podepiste a pak vam reknem co s vama bude je trochu nelogicke nevidite do toho tak to moc nereste...."

    Plus tohle:
    "Ja som Alexov strejda a viem prečo Alex odchádza zo Slávie. Alex bol vždy srdcom Slávista a stále je no pokiaľ neviete všetko čo sa stalo tak to nepochopíte...."

    Fakt by mě zajímalo, o co tady teda jde. Působí to na mě tak, že Slavia chtěla po Alexovi, ať bez otázek podepíše další smlouvu, aniž by mu dali předem najevo, jaké konkrétní plány s ním mají do budoucna. On za takových podmínek podepsat odmítl, čímž si zavřel u vedení dveře byť jen trénovat s Áčkem a dostal se na nemilost u trenérů. Pokud by to tak bylo, pak se mu zas tak moc nedivím, že nepodepsal, zvláště když je velmi ambiciozní a chce mít jasno. Pak bych se ani nedivil, že s ním sympatizují další spoluhráči, jak tady napsal dříve Karas info od svého syna. No a pokud to začalo rozesírat náladu mezi místní mládeží, tak potom je jasné, že Plíškovi naskočila žíla a průšvih je na světě. Každopádně by mě zajímalo nějaké oficiální vyjádření, protože tohle jsou jen mé domněnky.

    • Re: Odchod

      smely (přítel SN)     před 8 lety 22.02.2017 14:11 |  
      11 0

      no ja nevim, ale nedela se kolem toho zbytecnej humbuk ? to vypada jak kdyby do tech Teplaku prestupoval Ngadeu ?
      Kdyby byl takovej borec a megatalent tak verim, ze ho nase vedeni jen tak nepusti, otazka je , esi si to nemysli jen jeho rodina, ze je takovej borec...v kazdym pripade verim spis panum Pliskovi a Krobovi, nez strejdovi...takze asi tak...

    • Re: Odchod

      slavianavzdy     před 8 lety 22.02.2017 14:19 |  
      1 0

      Anebo to bylo všechno jinak a Alex chtěl smlouvu garantující třeba základní sestavu A týmu??!! S jeho požadavky byl nekompatibilní i manažerský šíbr Paska a poslal ho o dům dál. Vedení dělá chybu, že ho zviditelní svým článkem. Stejně jako Telnara a podepsaní talenti se občas objeví někde pod čarou. Ať svoje PR ukáže na place a pak to komentujme.

      • Re: Odchod

        Robinator     před 8 lety 22.02.2017 14:29 |  
        0 1

        co to je za blblost..takovehle smlouvy se nedelaji pokud vim :D a nikdo to ani nemohl chtit...fotbal je proste tak trosku spina..nikdo do toho nevidime..co a jak bylo..

        • Re: Odchod

          kratas88     před 8 lety 22.02.2017 14:45 |  
          0 0

          aspoň, že nešel do Sparty :-)

            • Re: Odchod

              Robinator     před 8 lety 22.02.2017 15:55 |  
              0 3

              Já jsem v klidu :D se jednou vrátíme do Slavie, než bys řekl švec :) ...
              dle mého je jedno kam šel ten Král.. prostě šel a není ve Slavii :))) kdyby to byl ale mega talent, určitě bychom ho jen tak nepustili..

              • Re: Odchod

                Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 22.02.2017 17:39 |  
                0 1

                Takže v létě zase přestup? :-) Nic proti, ale pro ty kluby pak musíte vypadat strašně vtipně... a hlavně nespolehlivě. A to tipuji, že byl narozen až ve třetím tisíciletí, tudíž U17 a mladší kategorie. Jasně, dokud nemá profesionální smlouvu, tak si může furt chodit tam a sem, ale i to má nějakou vypovídající hodnotu o daném člověku(sice tady to spíš vypadá jako nevinně, ale nechá sebou vláčet). Možná by bylo lepší upřednostnit, aby si to brácha řídil sám a nebyl vláčen vámi sem a tam. Nevěřím, že mu něco takového může pomoct. Pravděpodobně kvůli tomu musí rok co rok měnit školu.

                • Re: Odchod

                  Robinator     před 8 lety 22.02.2017 18:41 |  
                  0 1

                  Ne, to byl vtípek..Nikam se chodit nebude.. i když do Slavie se teď hrnou všichni..Agenti sice říkají nechoďte nechoďte bude tam brzo přetlak..Ale někdo si nedá říct :)

        • Re: Odchod

          Max92     před 8 lety 22.02.2017 14:59 |  
          1 0

          Ještěže není fotbal tak trochu "spino", to bysme to mohli rozpustit úplně :)

        • Re: Odchod

          slavianavzdy     před 8 lety 22.02.2017 15:56 |  
          2 0

          No konečně. Protože se takové smlouvy nedělají, tak to Slavie odmítla. Kdyby mu chtěla uškodit, tak běhá do června se sporttesterem. Namísto toho se našlo řešení pro všechny dobré. Ale ambiciozni rodině Králů to znovu nestačí a poiní celé vedení Slavie. Ať se k tomu vyjádří agent Král a Kisel!

    • Re: Odchod

      Fačín     před 8 lety 22.02.2017 16:51 |  
      0 3

      No tak když vidím, jak se matka a strýc vyjadřují (psanou formou), tak to něco vypovídá o inteligenci celé rodiny, dost možná...

      Ať už to bylo jakkoliv, měli bychom si na takovéto případy dávat velký pozor a snažit se, aby se moc neopakovaly. Pan Plíšek vypadá trošku autoritativně, pokud mají mládežníci například pocit, že po nich šlape, tak to není úplně dobře. S každým se nedá jednat jen jako s jedním kusem ze stáda, někteří vyžadují osobitý přístup.

      • Re: Odchod

        slavianavzdy     před 8 lety 22.02.2017 17:28 |  
        4 0

        A byla to opravdu matka a strýc? Já to spíše šacuji na Andreje. Jsem na mládežníkách dost často. A Plíška tam vidím pořád. Kisela jsem viděl jen jednou na poločase derby dorostu. Naposledy jsem takhle vídával p. Říčku. Mimochodem jsem slyšel, že zaměstnavateli pana Říčky se moc nelíbí, že pracuje pro Slavii. A také, že ač velký slávista dělá scouting i pro Spartu a Duklu. Tak bych si dával taky pozor a přestal ho nazývat srdcařem. Jinak Beránek zpátky ve Slavii je bomba. Bohudík za každého kultivovaného člověka ve vedení.

  11. Re: Alex Král přestupuje do Teplic

    tirionek     před 8 lety 22.02.2017 14:02 |  
    3 0

    Na isportu si hned museli rýpnout. Nepamatuji si, kdy řešili přestup dorostence. Ale jakmile dá někdo v Edenu košem Slavii (i kdyby to byl poslední údržbář), tak to bude výborná potrava pro tenhle bulvární plátek.

    • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 22.02.2017 15:11 |  
      2 0

      Pecháčka tam taky řešili... ''Cizí neštěstí vždycky potěší''

    • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

      chrobak     před 8 lety 22.02.2017 15:23 |  
      3 0

      Lidi, neřešte pořád ten isport. Nebo to berte z té pozitivní stránky - kdyby Slavia nebyla zajímavá, nikdo by jim na to neklikl, tak by to ani nepsali. Ale taky mě to překvapilo, že se ten "megapřestup" dostal na titulek isportu :-)

  12. Re: Alex Král přestupuje do Teplic

    Lord_Edmund     před 8 lety 23.02.2017 08:00 |  
    2 5

    Dovolte mi jen poslední poznámku. Snad také kvůli tomu , aby se podobná situace neopakovala přichází k mládeži p. Beránek, kterého považuji za velice inteligentního a schopného trenéra, který si umí najít cestu k mladým hráčům.
    Odchod Krále na přestup, jako jednoho z nejtalentovanějších hráčů, je pro Slávii prohra, to je třeba si přiznat a nehledat žádné zástupné problémy, ani výmluvy. Jsme Slavia a dílčí prohra nás musí posunout vpřed a posílit. Tak jako nejsme ve vrcholné formě co se "A" týmu týče, tak i na manažerském poli se učíme , ale jsme určitě na správné cestě.

    • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

      smely (přítel SN)     před 8 lety 23.02.2017 08:38 |  
      1 0

      dobry den, musim reagovat jelikoz s pripspevkem nesouhlasim ani v jednom ze zminovanych bodu. Proc by mel byt odchod jednoho dorostence prohra Slavie ? Proc myslite,ze A-tym neni ve forme a z jakeho duvodu usuzujete, ze vedeni udelalo chybu ? nevim jake mate informace jak dalece detailne jste obeznamen s chodem klubu, ale nemyslim si, ze by cela tahle nafoukla bublina ( predevsim ze strany rodicu a Dovalila) mela mit nejakou vypovidajici hodnotu o fungovani Slave techto dnu...

      • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

        VanDel     před 8 lety 23.02.2017 09:13 |  
        1 1

        Přiznam se, že jsem Krále nikdy pořádně ve hře neviděl, ale jako prohra se to v budoucnu zcela krásně ukázat může. Ona snad nebyla prohra lehkovážné se zbavení Dočkala, Váchy nebo Gebreselassieho ? Já bych řekl že jo.

        • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

          kjandourek (admin)     před 8 lety 23.02.2017 09:28 |  
          2 0

          Prohra byla, že jsme v době jejich vzestupu neměli předkupní právo a vůbec peníze na jejich odkup zpět...

          Přes koho se měli v té době do sestavy prosadit? Přes Krajčíka, Tavarese, nebo Belaida? Spousta TOP klubů takhle pouští své mladé hráče, protože jim, když hraješ špičku, nemůžeš nijak garantovat prosazení se do sestavy... a mladý kluk se potřebuje vyhrát... jenom v něm musí být zakořeněná touha vrátit se zpátky...

          Třeba jako se Morata vrátil do Realu, nebo Pogba do MU...

          • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

            VanDel     před 8 lety 23.02.2017 09:41 |  
            0 1

            Ano, tak to taky myslím. Pokud pro ty kluky není (nebo dřív nebylo) místo v sestavě, tak je pustit jenom na hostování. Klidně i na dva roky, ať furt nelítají z jednoho místa na druhé. Ale pustit je na přestup se často nevyplatí. Ale druhá strana mince samozřejmě je ta, že na takové řešení musí být ochota na obou stranách. A to v těch případech v minulosti, anebo teď s tím Krále zřejmě určitě nebyla. A rozhodně si netroufám tvrdit na čí straně případná ochota byla anebo nebyla, do toho nevidíme a můžeme jenom spekulovat.

            • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

              kjandourek (admin)     před 8 lety 23.02.2017 10:01 |  
              2 0

              To jsme tu už mockrát probírali.... Když hráče pošleš na hostování bez opce, tak se často stává, že mu jeho nový klub nedá moc příležitostí... To by ten hráč u něj musel rovnou vyčnívat a být výrazně lepší, než jeho mladí hráči... proč by jinak rozehrával hráče pro konkurenci...

              Takový Vácha, ten prošel kde co - Jablonec, Ostravu... a příležitost dostal až tam, kam šel na hostovačku s opcí...

              Navíc si myslím, že daleko více bylo hráčů, kteří podobným způsobem odešli... a už po nich neštěkl pes... Hottek, mladej Nečas...

              • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

                VanDel     před 8 lety 23.02.2017 10:33 |  
                1 1

                S tim bych nesouhlasil. Pokud jim tam toho kluka dáš minimálně na rok, nebo třeba i na dva, tak pokud to opravdu talent je, tak tam hrát bude. Kluby z dolní půlky tabulky budou za každého dobrého hráče rádi. Nemají zase tolik možností aby mladýho dobrýho hráče posadili na lavičku jenom proto, že není jejich.

                • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

                  kjandourek (admin)     před 8 lety 23.02.2017 11:00 |  
                  0 0

                  Já budu jenom rád, když tvůj nesouhlas bude podpořen realitou... :-)
                  Teď to vypadá, že by snad mohl pravidelně hrát Holík v Karviné... i když tedy jeho známky v médiích jsou spíše průměr až podprůměr... a snad Souček v Liberci ... Jinak si nevybavuji, že by se někdy náš hráč na hostování vyhrál tak, aby se po jeho skončení vracel jako posila do kádru... Snad Berkovec ...

                  A to všeobecně platí pro celou špičku naší ligy... Kolik máme hráčů, kteří se na hostování vyhráli tak, aby se vrátili a naskočili do kádru předního týmu naší ligy? Takhle bez delšího brouzdání po nettu mě napadá od erbéček Čermák (MB) a Schick (Bohemka), který se nakonec ale stejně nevrátil... a pak už jenom gólmani

                  • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

                    Lord_Edmund     před 8 lety 23.02.2017 11:30 |  
                    0 0

                    Určitě jich bylo několik, napadá mě třeba Matej Krajčík.

                    • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

                      kjandourek (admin)     před 8 lety 23.02.2017 12:12 |  
                      0 0

                      No já nevím - beru, že Matěj na jaře 2005 hostoval v českých Budějovicích a na podzim začal pravidelně nastupovat u nás... ale to spíš bylo o tom, že si ho ve třetím kole KJ překvapivě vytáhnul z juniorky - pamatuju si, jak jsem byl v šoku, když jsem jeho jméno četl mezi střelci v zápase s Jabloncem....

                      Rozhodně bych neřekl, že jsme hráče s nějakými ambicemi poslali na hostování do ligy a po půl roce se nám vrátil rozehraný frajer, kterého jsme vítali s otevřenou náručí...

                  • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

                    Jachym     před 8 lety 23.02.2017 13:09 |  
                    0 0

                    Necid se rozehrál v Jablonci a pak byl u nás hvězdou.

                    • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

                      kjandourek (admin)     před 8 lety 23.02.2017 13:15 |  
                      0 0

                      Necid mě před chvílí taky napadl... Ten jo .... jak se tu dělá smajlík s palcem nahoru? ;-)

        • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

          smely (přítel SN)     před 8 lety 23.02.2017 09:29 |  
          0 0

          nemyslim si, vsechno zle je pro neco dobre a budoucnost je ve hvezdach, ale argumentovat Vachou je teda hodne vostry :-)

          • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

            VanDel     před 8 lety 23.02.2017 09:36 |  
            0 1

            No ruku na srdce, ač je to wůl, tak fotbalista to dobrý byl a pokud by neměl ty zdravotní problémy, tak zřejmě stále je.

      • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

        Lord_Edmund     před 8 lety 23.02.2017 10:10 |  
        0 2


        Ve vrcholné formě ještě určitě náš „A“ tým ještě není. Jinak by výkon od 60. minuty proti Jihlavě vypadal jinak.

        A to, že odejde na přestup jeden z nejlepších ,možná nejlepší hráč mládeže je chyba vedení. Nevím jestli současného, nebo někdo něco pokazil v minulosti, ale je to špatně. Je mi jedno co o něm píší rodiče, strejda, Ispart a je mi jedno, co o něm píší lidi, kteří ho nikdy neviděli hrát a je mi jedno, jestli jako „týnejdžr“ nemá ještě ucelenou osobnost a není schopný se správně rozhodnout. Já ho hrát viděl a i jako jen pozorovatel jsem za těch pár zápasů viděl, že je lepší než zbytek U21 i s posilami z „A „ týmu. Proto je to podle mě chyba. A proto o tom píšu. Celkově se mi práce nového managementu líbí, ale to není důvod nevyjádřit nesouhlas s něčím, co podle mého nezvládli.

        • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

          Alanor (admin)     před 8 lety 23.02.2017 10:20 |  
          3 0

          Jestli si myslíš, že vše směřuje k vrcholné formě, kdy Slavia bude nepřetržitě hrát každý zápas stejně dobře jako první poločas s Jihlavou, tak asi budeš zklamán. Navzdory tomu, že máme skvělý tým, tak nějaké výpadky budou, zvlášť třeba jen na 30 minut.

          Že je Král nejlepší hráč mládeže ve Slavii si myslet můžeš, ale odborníci, co ho vidí denně, si to nemyslí. Jak jsem psal, uvidíme, pravda je vždy na hřišti. Pro mě je to vyloženě bouře ve sklenici vody.

          • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

            smely (přítel SN)     před 8 lety 23.02.2017 10:33 |  
            0 0

            neni co dodat...

          • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

            Lord_Edmund     před 8 lety 23.02.2017 10:42 |  
            1 0

            Tak výpadky jistě budou to je jasné každému, má je i Bayern, Real, jen jich prostě s větší rozehraností bude míň a míň a ne 30 minut za zápas s adeptem sestupu. :-) Určitě forma týmu půjde ještě hodně nahoru.

  13. Re: Alex Král přestupuje do Teplic

    Alanor (admin)     před 8 lety 23.02.2017 09:54 |  
    11 0

    Zkusil jsem trochu sondovat a prý ta aura kolem hráče je jen nafouknutá bublina. Jeden z největších talentů? Prý ani náhodou. Nějaký řeči o prohře Slavie jsou fakt mimo, vždycky se najde nespokojený mladík, který vidí lepší možnost uplatnění jinde.

    Sám hráč se tu asi cítil nedoceněný a viděl větší příležitost na mužský fotbal v Teplicích. Tak mu přestup přejme, nakonec až na hřišti se skutečně ukáže, jestli byl neprávem podceněný, nebo ne.

    • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

      Fulham     před 8 lety 23.02.2017 11:44 |  
      0 0

      Přesně tak. Nechme to koni. A Patrik Berger to ( zatím ) taky není. Hyn sa hukáže.

    • Re: Alex Král přestupuje do Teplic

      glokva     před 8 lety 23.02.2017 17:47 |  
      0 0

      Amen

  14. Pozvání J. Plíška pro fanoušky

    jane (admin)     před 8 lety 23.02.2017 18:13 |  
    13 0

    Manažer Akademie Jiří Plíšek by rád všechny kritiky i šiřitele zaručených informací v komentářích pod tímto článkem pozval na jednodenní "stáž" do úseku mládeže - přijďte mezi trenéry, podívejte se na tréninkový proces, seznamte se s prací lidí, kteří se u mládeže pohybují, zúčastněte se večer přednášky pro trenéry. Máte možnost podívat se přímo "do kuchyně", Slavia nemá co skrývat. Termín je v úterý 28. února od 8 hodin v Edenu, pokud máte zájem vidět věci naživo a udělat si o nich reálný obrázek, přijďte :) Kromě Fačína, Tirionka, Robinatora a Karase jsou zváni samozřejmě i další fanoušci. Pokud máte zájem přijít, napište mi do soukromé zprávy a vaši návštěvu doladíme.

    • Re: Pozvání J. Plíška pro fanoušky

      JaymzBond     před 8 lety 23.02.2017 18:47 |  
      4 0

      28. sice nemohu, nedostanu volno v práci, ale chtěl bych poděkovat vedení a všem v klubu za to, co pro nás poslední dobou dělají. Jsem velice hrdým fanouškem SKS a věřím, že se tento přístup k příznivcům Slavii brzy bohatě vrátí. Kdo by před dvěma roky pomyslel, že je něco podobného vůbec možné. Až mi to vehnalo slzy do očí.

    • Re: Pozvání J. Plíška pro fanoušky

      Ondráš     před 8 lety 23.02.2017 22:29 |  
      1 0

      To je pěkný gesto..bylo by fajn třeba uveřejnit i nějaký výstup z toho pozvání, ale ono to asi nebude formou nějaké diskuze..každopádně palec nahoru za tuto iniciativu a komunikaci s fanoušky.

    • Re: Pozvání J. Plíška pro fanoušky

      vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 24.02.2017 06:15 |  
      0 0

      Vsadim se ze z kritiku nepřijde nikdo :-)

    • Re: Pozvání J. Plíška pro fanoušky

      slavianavzdy     před 8 lety 24.02.2017 09:46 |  
      4 0

      Super nápad! Jediná správná reakce na podněty. Doufám, že Fačín, Tirionek a Karas nás budou informovat co doopravdy viděli v reálu. Já akademii fandím a držím palce. Tím nechci říci, že z úterka nevyplynou zajímavé podněty. Jinak Alex Král dle předchozích vyjádření je nespokojen minimálně jeden a půl roku. A určitě svojí situaci řešil po celou dobu. Kdyby v něm opravdu někdo spatřoval velkou naději, tak ho přeci vždy mohl koupit. Děje se tak až v časové tísni. Jeho blízcí si stěžují na přístup Slavie, ale já si naopak myslím, že se k němu Slavie opět zachovala férově. Chlapec mohl "běhat do vypršení smlouvy se sporttesterem" a nikdo by nepípnul. To má vedení za vstřícnost. Alexova PR agentura spustí masáž a očerňuje klub. Trochu pokory fans. Vždycky vidím ty kluky, kteří by dali život za jeden trénink se Slavií, stěhují se nebo dojíždí z celé republiky, aby v klubu mohli být a jednou se vyfotili v sešívaném dresu. Pak se rok s rokem sejde a je je jim málo základní sestava, post, kapitán, posun v ročníku...atd.Pokora se vytrácí. Vedení musí věřit své koncepci a nehledět na takové výstřelky a hlavně mít hráče vychovávané s charakterem připraveným na prohry, překážky a ne vždy růžový svět. Každý úspěšný by mohl popsat svůj životní okamžik těsně před rozhodnutím vzdám/nevzdám. Alex volí pro něj rychlejší a jednodušší cestu, nevěří Slavii a tak je pryč. Za mě tečka. Zůstávají ti co věří a jsou hrdí na dres.

    • Re: Pozvání J. Plíška pro fanoušky

      smely (přítel SN)     před 8 lety 24.02.2017 11:12 |  
      1 0

      supr reakce, skoda , ze uz sem nechodi Jirka Jednicka, to je akce sita jemu na miru...

      • Re: Pozvání J. Plíška pro fanoušky

        kjandourek (admin)     před 8 lety 24.02.2017 11:45 |  
        1 0

        Ten by odmítl... Jako vždy, kdy mohl přiložit ruku k dílu... :-)