Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

M. Škoda: Po prvním zápase můžeme být spokojení

Milan Škoda v sobotu svými dvěma góly rozhodl o zisku prvních tří jarní bodů pro Slavii. Navíc se díky svým dvěma zásahům dotáhl na čelo tabulky střelců.

Cítíte spokojenost po výhře 2:0 nad Jihlavou?

Po zimní přestávce přemýšlíte, jak do jara vstoupíte, jestli naplníte všechna očekávání. Nevíte, co od prvního zápasu čekat. První poločas nám vyšel hodně dobře i herně, můžeme být spokojení.

Cítíte, že jste si do jara přenesli pohodu ze závěru podzimu?
Ano, myslím, že to se nám podařilo.

Jak na vás působil před utkáním trenér Šilhavý?

Uklidňoval nás, říkal, ať hrajeme tak, jako na podzim.

Jak vás ovlivnil výpadek osvětlení před začátkem utkání?

Vždycky je nepříjemné, když máte rozcvičení, jste zvyklí jít za deset minut na hřiště a ono se to zdrží o čtvrt hodiny, čekáte, kdy to bude v pořádku. Naštěstí nás to neovlivnilo.

Překvapilo vás, kolik jste si za zápas vytvořili šancí?

Měli jsme jich dost, Meši dvě, já ještě jednu, Zmrhy jednu. Bohužel po poločase to bylo jen 1:0, ale nakonec to dnes stačilo na výhru.

Zatrnulo vám při vaší penaltě, když šel míč do břevna?

Trošku... Řeknete si, že to dáte po zemi k tyči a ono je z toho tohle.

Říkáte, že pravý střelec si nekazí konto kopáním penalt. Kopete je tedy nerad?

Už jsem ji kopal i ve Zlíně. Spadlo to na mě, protože jsme předtím nedali asi tři penalty za sebou. Prostě jsem si to vzít musel. Úplnou radost z toho nemám, ale dokud je budu proměňovat, tak na ně budu chodit.

Kdy jste vstřelil z penalt víc branek než hlavou za sezónu?

Dřív jsem je nekopal, nicméně v letošním ročníku jsem se ani jednou po hlavičce netrefil, mám na ni nějakou smůlu.

Navíc vám dvakrát zkazila radost branková konstrukce…

Hlavičku mi fantasticky vytáhnul „Hany“, výborný zákrok, radost mi zkazil. Jinak jsem mohl mít hattrick. Tu druhou tyčku už si nepamatuji, mám špatnou pamět (smích).

Máte stejně gólů jako váš bratr, budete ho škádlit?

Určitě si zavoláme, ale škádlit se nebudeme. Myslím, že brácha bude mít radost, že jsem ty dva góly dal.

Jak se podle vás zapracovali do sestavy noví hráči?

Všichni zápas odehráli velmi slušně, věděli, co mají hrát, ať už ze strany Pera nebo Sykoho. Zapadli mezi nás dobře.

Při absenci Jiřího Bílka v základní sestavě jste byl dnes kapitánem. Jak se v této roli cítíte?

Je to příjemné kapitánskou pásku mít, i když je to samozřejmě trochu větší zodpovědnost. Nicméně tu cítím i v případě, že je Jirka na hřišti.

V hledišti bylo přes 14 tisíc fanoušků, co jste říkal na takové číslo?

Úžasné hrát hned první zápas po dlouhé přípravě před takovým počtem fanoušků. Hraje se nám fakt úplně jinak.

Podíváte se po zápase na tabulku? Minimálně dvě hodiny v ní budete na prvním místě.

Vždycky se dívám, jak hráli ostatní, bude to pro nás hezký pohled.

Komentáře (47)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: M. Škoda: Po prvním zápase můžeme být spokojení

    ervin     před 8 lety 19.02.2017 12:36 |  
    11 9

    Spokojenost s 65 minutami, zbytek uspokojení a bída , chyběl kontaktní gól a ještě by se děli věci. Reagovat měl trenér dvojím střídáním neudělal to a považuji to za chybu. A teď do mně hoši!

    • Re: M. Škoda: Po prvním zápase můžeme být spokojení

      Balvan86     před 8 lety 19.02.2017 13:23 |  
      4 3

      Taky si myslim, že střídání bylo chybné. Doufám, že teď se v hierarchii útočníků posune minimálně o jedno místo MV5 před Tecla. Až na pár světlých vyjímek totiž Standa nic nepředvedl, ale snad to bylo jen nervozitou a celkovým zatažením načaftu po penaltě. Rád bych proti Příbrami MV5 viděl v základu vedle Milana, aby konečně dostal šanci se ukázat, co v něm je. Nemůžu si pomoc, ale ten hráč se mi líbil, když jsem ho viděl, byť jen na chvilku. Přál bych si aby zůstal a hrál. Minimálně, aby měl šanci se projevit.

      • Re: M. Škoda: Po prvním zápase můžeme být spokojení

        Kenny     před 8 lety 19.02.2017 14:36 |  
        4 6

        Pokud hodnotíte Standu slovy "nic nepředvedl" (netvrdím opak!!!), co přesně předvedl MVB, že se posunul před něho? Prosím konkrétně, abych si to u záznamu mohl ověřit. Děkuji.

        • Re: M. Škoda: Po prvním zápase můžeme být spokojení

          deny91     před 8 lety 19.02.2017 18:24 |  
          9 1

          Já bych to spíš řekl opačně, ne? Co předvedl Tecl, že si od začátku zasloužil místo před Mickem, který tady je už půl roku a když dostal příležitost, nikdy nijak nezklamal?
          K hodnocení MvB by měly sloužit jeho podzimní výkony + příprava, nikoli posledních 5 minut, které včera dostal.

          • Re: M. Škoda: Po prvním zápase můžeme být spokojení

            Kenny     před 8 lety 20.02.2017 14:29 |  
            0 2

            Třeba Jarda nechtěl riskovat s hráčem, který zatím u nás moc nepředvedl. V přípravných zápasech dal nějaké branky soupeřům z nižších soutěží a pravděpodobně ho nepřesvědčuje ani na tréninku natolik aby hrál víc. Navíc tak nějak nevím, co myslíš těmi podzimními výkony, mě zaujal jen jednou slušnou dvacetiminutovkou. Standa má větší zkušenosti a neporovnatelně víc úspěchů.

    • Re: M. Škoda: Po prvním zápase můžeme být spokojení

      mpik     před 8 lety 19.02.2017 13:30 |  
      10 6

      Plně s vámi souhlasím. Současný kádr je takový, že i na lavičce jsou výborní hráči, kteří by kdekoliv jinde hráli v základu. Střídání tak není jen nouzové nahrazení lepšího, ale unaveného hráče v poli. Dvojice Tecl - Van Buren měla přijít mnohem dříve. A za stavu 2:0 bych na hřišti raději viděl Alvira, než Ščuka. Jada Šilhavý by měl opustit svůj koonzervativní přístup, jinak mu to přeroste přes hlavu...

      • Re: M. Škoda: Po prvním zápase můžeme být spokojení

        bongor     před 8 lety 19.02.2017 19:11 |  
        0 0

        Alvir hraje za juniorku

      • Re: M. Škoda: Po prvním zápase můžeme být spokojení

        Jachym     před 8 lety 20.02.2017 10:12 |  
        5 0

        Ten jeho "konzervativní" přístup způsobil, že pod jeho vedením tým v lize neprohrál a je na "dostřel" vedoucí Plzně. Jsem rád, že tam místo něho není nějaký "progresivec"...

      • Re: M. Škoda: Po prvním zápase můžeme být spokojení

        sasky     před 8 lety 20.02.2017 10:32 |  
        1 0

        Ano, kdekoliv JINDE, ale tady jsou ve Slavii. Holt si budou muset zvyknout, že místo nich hrají jiní. Sorry, top fotbal není pouťák na žízeň, hlavně aby si všichni zahráli. Buď se přizpůsobí, nebo půjdou pryč. Jinak konzervativní přístup JŠ nás drží na druhém fleku, 13 zápasů bez prohry, reálná šance na boj o titul, často velmi pohledný fotbal (první půlka s Jihlavou)... Co prosimtě chceš víc?

    • Re: M. Škoda: Po prvním zápase můžeme být spokojení

      Kenny     před 8 lety 19.02.2017 14:33 |  
      0 0

      Trochu bys to mohl rozvést. Kdo, kdy přesně, místo koho, proč.....

      • Re: M. Škoda: Po prvním zápase můžeme být spokojení

        VanDel     před 8 lety 19.02.2017 18:47 |  
        1 8

        Já si dovolím odpovědět za kolegu. Kolem té 60.minuty měl jít dle mě ven Barák a Muris a na hřiště Alvir s van Burenem. Muris prostě neměl den a Barák taky nezahrál nijak extra. Tohle mohlo být příjemné a platné oživení.

        • Re: M. Škoda: Po prvním zápase můžeme být spokojení

          sasky     před 8 lety 20.02.2017 10:28 |  
          4 0

          To hodnocení Baráka mě celkem zajímá. Podle mě je to totální kravina. Několikrát zrychloval hru z první, slušně střílel, nabízel se. Já nevím, co čekáš od středního záložníka. Podle mě super výkon Tondy.

          • Re: M. Škoda: Po prvním zápase můžeme být spokojení

            VanDel     před 8 lety 20.02.2017 14:58 |  
            1 3

            Super výkon určitě ne. Můj pohled na Baráka se teď prostě, díky tomu jeho vydupanému přestupu, změnil. OK, jsem rád že tu ještě na jaro zůstal, ale prostě pokud bude na hřišti, tak od něj očekávám výkony převyšující ostatní slávisty. Pokud ne, tak bych rád místo něj na hřišti viděl hráče, se kterým můžeme počítat i po této sezoně. Proč totiž nechat hrát hráče, který v létě vezme nohy na ramena ? Pokud tedy nebude výkonama převyšovat ostatní hráče, což teď v sobotu nebylo, tak je logické, aby hrál člověk, který "je náš".

            • Re: M. Škoda: Po prvním zápase můžeme být spokojení

              sasky     před 8 lety 20.02.2017 16:00 |  
              2 0

              Jak můžeš vědět, že Barák nepřevyšoval svým sobotním výkonem případné zástupy (Ščuka, Alvira...?) To snad může posoudit jedině trenér ne? Co kdybychom mu do jeho práce přestali kafrat?

              • Re: M. Škoda: Po prvním zápase můžeme být spokojení

                VanDel     před 8 lety 20.02.2017 17:47 |  
                0 1

                Noc nic no, tak ještě jednou jinak. Myšleno to bylo samozřejmě tak, že by měl převyšovat výkonem všechny na hřišti - být na hřišti hlavní tahoun ! A to teď v sobotu nebyl. Z těch dvou na středu zálohy hrál líp Hušbauer. Takže střídání Baráka by bylo naprosto logický. A tu poslední větu snad nemůžeš myslet vážně ne ? Budeme jako za komančů držet huby a nesmět si dovolit komentovat vyšší šarže ??

                • Re: M. Škoda: Po prvním zápase můžeme být spokojení

                  sasky     před 8 lety 21.02.2017 18:50 |  
                  0 0

                  To není pravda. On musí převyšovat alternativy na svůj post. A prostě ani jeden nejsme schopni posoudit, jestli by někdo z hráčů na lávce byl lepší.
                  A ano, samozřejmě že myslím. Jak to souvisí s komančema, to nechápu, ale rozumbradů, kteří fotbal vidí jednou za týden na stadionu nebo v televizi a mají pocit, že jsou lepší než trenérský tým je v čechách asi 10 milionů.

        • Re: M. Škoda: Po prvním zápase můžeme být spokojení

          Kenny     před 8 lety 20.02.2017 14:23 |  
          0 1

          V tom se bohužel neshodnem.

  2. Re: M. Škoda: Po prvním zápase můžeme být spokojení

    Maty22     před 8 lety 19.02.2017 15:45 |  
    0 1

    Taky sem čekal na Alvíra, přece jen se musí otrkat, aby byl náhradou za Tondu.
    Muris měl jít dolu už o poločase. Mám ho rád, ale včera byl slabej.

  3. Re: M. Škoda: Po prvním zápase můžeme být spokojení

    Sracken     před 8 lety 19.02.2017 16:42 |  
    6 1

    Btw. Kouč, který nás měl trénovat a měl dorazit dle Podroužka ze Sportu již v pondělí, dnes přišel, viděl, zvítězil. Koukám na to a to jeho 433 je smršť. Pescara druhé vítězství, takže již teď je v podstatě úspěšnější, než předchozí lodivod.

    • Re: M. Škoda: Po prvním zápase můžeme být spokojení

      Borris     před 8 lety 19.02.2017 20:32 |  
      2 0

      Jo no, moc to panu Zemanovi přeju a i když jsem samozřejmě s panem Šilhavým maximálně spokojený, tak mě tak trochu mrzí že nestanul na naší lavičce. Vždycky jsem si přál, aby nás jednou trénoval.

  4. Re: M. Škoda: Po prvním zápase můžeme být spokojení

    qwertz0099     před 8 lety 19.02.2017 16:46 |  
    4 0

    Frajer a má u mě respekt za to, že nám je tak věrný. S těma angažmá neuskutečněnýma angažmá v Číně a SAE (nebo kde to bylo) by se málokdo dokázal vyrovnat (aneb kde je Droppa, když ho člověk tolik potřebuje jako záporný příklad). Je to nejlepší útočník, kterýho momentálně v Čechách máme. Budˇme za něj rádi.

    • Re: M. Škoda: Po prvním zápase můžeme být spokojení

      Sracken     před 8 lety 19.02.2017 16:51 |  
      0 1

      Přesně tak, Škoda se krok za krokem vypracoval na hráče vynikající úrovně a je bezkonkurenční. Vrtá mi hlavou, jak je možné, že se na tento level dostal až ve vyšším věku a nezářil již od mládí, protože to v něm je. Mohl mít úplně jinou kariéru. Náhrada za něj momentálně není nikde na obzoru, musí ještě dlouho vydržet a nastřílet za nás ještě desítky gólů.

      • Re: M. Škoda: Po prvním zápase můžeme být spokojení

        Kara (přítel SN)     před 8 lety 19.02.2017 18:33 |  
        2 0

        Tak ono tohle mají oba bratři Škodové společné, možná genetika ;) Jinak by mi přišlo jako dobré vysvětlení to, že pro to stát se střelcem je zkrátka třeba určité mentální nastavení, které někdo má už od mladého věku a někdo se k němu propracuje až později.

      • Re: M. Škoda: Po prvním zápase můžeme být spokojení

        vršek     před 8 lety 19.02.2017 19:34 |  
        4 0

        Ve Slavii byl jeden hráč, který se vypracoval ve skvělého útočníka až v cca 28 letech, do té doby hrál 2.ligu a jako mladý se neprosadil v Brně. Ve Slavii pak předváděl podobné výkony. Byl to Vlastimil Petržela.

        • Re: M. Škoda: Po prvním zápase můžeme být spokojení

          donford     před 8 lety 19.02.2017 22:38 |  
          0 0

          Něco podobného byl u nás i kdysi Lauda. Léta nic, pak zazářil a myslím, že po odchodu do Olomouce se zase jeho umění vytratilo.

          • Re: M. Škoda: Po prvním zápase můžeme být spokojení

            kjandourek (admin)     před 8 lety 20.02.2017 10:48 |  
            1 0

            U něj to bylo naopak... Vyřazen z kádru Slavie byl po prvním podzimním kole v roce 1982 ... mluvilo se o tom, že se mu coby pravému křídlu nelíbilo složení zálohy, tak si otevřel ústa na trenéra... Po roce dostal šanci v Olomouci, postoupil s ní do ligy a na podzim 1985 mu výkony v lize vynesly nominaci do nároďáku... Vrcholem byl poslední zápas kvalifikace na MS 1986 v Mexiku, kdy už tedy o nic nešlo... ale přeci jenom jsme na půdě vítěze skupiny, týmu NSR uhráli plichtu 2:2... a on dával v nějaké osmdesáté minutě na 2:1 pro nás, když vystihl špatnou malou domů K.H. Förstera :-)

  5. Re: M. Škoda: Po prvním zápase můžeme být spokojení

    Obr     před 8 lety 19.02.2017 18:27 |  
    4 6

    Doufam, ze priste pujde na plac jako druhej utocnik (pripadne prvni stridajici) MVB. Tecl s Mesanovicem nepredvedli zhola nic a taky si to zaslouzi. Nevim, proc by to mel byt porad utocnik c. 3, 4?! Uz mi to, popravde, zacina trochu s**t. Ze neni tak uspesnej v zakonceni? A co potom Mesanovic, to je palic. Ten kluk potrebuje poradnou sanci.

    • Re: M. Škoda: Po prvním zápase můžeme být spokojení

      VanDel     před 8 lety 19.02.2017 18:45 |  
      3 3

      Murise bych po jednom nepovedeným výkonu neodstavil. V dalším zápase by měl být opět v základu, ale jako první střídající útočník by samozřejmě měl být van Buren, to je zcela bez debat.

      • Re: M. Škoda: Po prvním zápase můžeme být spokojení

        Obr     před 8 lety 19.02.2017 21:27 |  
        0 5

        Ja bych ho klidne posadil, kadr mame narvanej, tlak mu neuskodi a MVB by to mohlo pomoct. Neni to poprve, kdy hral Mesanovic v zakladu a vyhorel. At si uvedomi, ze nemuze polevit ani v jedinym zapase.

        • Re: M. Škoda: Po prvním zápase můžeme být spokojení

          Crispo     před 8 lety 19.02.2017 22:06 |  
          9 1

          Nepřišlo mi že by Muris nějak polevil, ten maká v každým zápase a chce dát gól komukoli, jde si za tím. Včera ty šance neprovedl dobře, ale že by v něčem polevil, to asi ne...

          • Re: M. Škoda: Po prvním zápase můžeme být spokojení

            Obr     před 8 lety 19.02.2017 22:46 |  
            0 2

            Podle me byl po puli na stridani a neni to poprve, kdyz nastoupil v zakladu. Zda se mi, ze nepracuje tak, jako kdyz jde na hriste ze stridacky. Neco jako Solskjaer. Neber me uplne za slovo. Nekteri hraci to asi tak maj, at chtej, nebo ne. V Pribrami je idealni prilezitost dat prilezitost MVB.

            • Re: M. Škoda: Po prvním zápase můžeme být spokojení

              Crispo     před 8 lety 20.02.2017 00:35 |  
              2 0

              Jako bernou minci beru to, že svou aktivitou a dobrou hrou se dostal do dvou vyložených šancí, kdyby dal dva góly tak se jeho výpadek ve druhém poločase moc neřeší (vím, je to jen kdyby), ale nebyl v "žolíkové" pozici a přesto ty šance, prakticky na rozhodnutí zápasu, měl. V zápasech kdy nastoupil od začátku sám na hrotu byl povětšinou marnej a po poločase mohl klidně střídat, uznávám, ale v tandemu se Škodou je nebezpečným hráčem i v případě základní sestavy. A ten výpadek jak už bylo řečeno, mělo více hráčů.
              Taky rád uvidím když do tandemu se Škodou nastoupí od začátku Mick, ale nemyslím si že by Muris makal podle toho jestli nastoupí od začátku nebo ne. Jestli to nebude obecné pravidlo, že hráč, který nastoupí v průběhu zápasu na posledních 20-30 minut, se 5 až 10 minut rozkoukává a potom začne efektivně větrat unavenější obranu soupeře a je jeho snaha více vidět...Co se týká Micka v Příbrami tak jsem taky pro, klidně ať je Muris zase tím žolíkem, protože prahnu po tom vidět Micka na hřišti aspoň poločas...

  6. Re: M. Škoda: Po prvním zápase můžeme být spokojení

    vršek     před 8 lety 19.02.2017 19:26 |  
    0 0

    Také jsem byl po skvělé první půli včerejšího zápasu trochu zklamaný z výkonu v poločase druhém, ale po shlédnutí výkonu Sparty v dnešním derby, bych všem našim hráčům za včerejší výkon známku o jeden bod zvýšil a hru našeho týmu bych ocenil velmi vysoko!

    • Re: M. Škoda: Po prvním zápase můžeme být spokojení

      Novi.sks     před 8 lety 19.02.2017 19:51 |  
      4 0

      Musí se ocenit, že jsme jako jediní z té první trojky soupeře porazili v klidu a vlastně bez problémů... Po návratu z Edenu jsem viděl druhou půlku Plzně a dneska rumuny a přestože jejich soupeři by měli mít podobnou kvalitu jako Jihlava, tak Plzeň může být ráda že nebrala jen bod a rumuni k těm třem bodům přišli jak slepý k houslím... Druhou půli jim měla Bohemka nasypat aspoň trojku (což by se možná i stalo, kdyby ten pomezní nemával jak na nádraží, podle mě určitě 2x o offside nešlo)...

    • Re: M. Škoda: Po prvním zápase můžeme být spokojení

      Crispo     před 8 lety 19.02.2017 22:13 |  
      0 0

      No pamatuješ jak to bylo dřív, kdy sparta byla kolikrát schopná vyhrát titul a přitom hrát hnusnej fotbal. Mají tři body s bohemkou kděžto my jsme je doma neporazili. Mají z tohoto zápasu tři body a my jeden, to je fakt. A naše o parník lepší hra na tom nic nezmění bohužel...

      • Re: M. Škoda: Po prvním zápase můžeme být spokojení

        vršek     před 8 lety 19.02.2017 23:05 |  
        1 0

        Znám to a pamatuji si to velmi dobře...
        Já jsem tímto myslel diskusi o výkonech našich jednotlivých hráčů ve včerejším zápase i částečně oprávněnou kritiku, obzvláště hry ve druhé půli. Vím, že předváděná kvalita hry není vždy úměrná výsledku, ale chtěl jsem spíš trochu mírnit až příliš kritické hlasy, a ve srovnání z výkony sparťanů hru našich hráčů ve včerejším, vítězném zápase vyzdvihnout. Nedovedu si představit jediného hráče Sparty ( a to i včetně Dočkala) z dnešního derby, který by byl lepší než hráč, který včera nastoupil za Slavii.

        • Re: M. Škoda: Po prvním zápase můžeme být spokojení

          Crispo     před 8 lety 20.02.2017 00:18 |  
          3 0

          Rozumím, mě hned přišlo na mysl, jak dokázali podobným fotbalem vyhrát několik titulů tak jsem cítil potřebu se vyjádřit :-) ...Jinak ale souhlasím. Jak výkon sparty tak i Plzně byl pro mě také důkazem že tak špatně, jak to někteří slávisti vidí, jsme na tom herně ve druhém poločase nebyli (sorry za krkolomnou větu)...

  7. Re: M. Škoda: Po prvním zápase můžeme být spokojení

    vršek     před 8 lety 19.02.2017 19:31 |  
    3 0

    Docela by mně zajímalo,co by se na těchto stránkách dělo kdyby naši hráči předvedli výkony, kterými dnes prezentovali Lafata, Konaté, Albiah, oslavovaný Karavajev, Holek.....

  8. Re: M. Škoda: Po prvním zápase můžeme být spokojení

    Borris     před 8 lety 19.02.2017 20:29 |  
    2 0

    Neboj Milane, nám těch penalt rozhodčí zase tolik nepískají, takže penalty ti kazit gólový účet tolik nebudou :-) jinak skvělý výkon včera!

  9. Re: M. Škoda: Po prvním zápase můžeme být spokojení

    daadyy     před 8 lety 20.02.2017 10:44 |  
    0 0

    Za mě spokojenost. Udržené čisté konto, 3 body doma. Na to, že to byl první ostrý zápas, tak dobré. Co bych vytknul je ta pasivita cca od 50. minuty a hra na údržbu. Líbilo by se mi kdyby se trenér nebál do hry zasáhnout a prostřídat to, aby dal najevo, že tento styl nehodlá tolerovat.

  10. Re: M. Škoda: Po prvním zápase můžeme být spokojení

    bububu (přítel SN)     před 8 lety 20.02.2017 11:01 |  
    5 1

    Tady je zas nabulíno! Porazíme v suchým triku Jihlavu, první poločas jsme hráli parádně,v půlce února skoro 15k diváků, a tady se kritizuje, jak kdybychom ztratili body.

    Jasně, od druhého gólu jsme nic nepředvedli. Jasně, měli jsme hrát celých 90 minut. Ale herně i výsledkově jsme vstoupili do jara nejlépe z vedoucí trojice ligy, to je důležité si uvědomit. Trenér střídal naprostě normálně a logicky. Bylo na nás vidět, že si to ještě musí sednout, ale všechny posily se mi líbily (ikdyž u Fla to občas skřípalo dozadu, dopředu byl luxusní; věřím, že na obranné hře zapracuje a až se víc sehraje s týmem, bude neskutečně platnou posilou). Milan opět ukázal, že když přijde mistrák, tak je bezkonkurenční (to jen pro ty, kteří tady blouznili o jeho posazení).

    Já osobně to čekal mnohem horší, první jarní zápasy jsou vždy ošidné. Máme rozhodně na čem pracovat, je tu prostor pro zlepšení, ale já jsem spokojený. Vstup do jara se nám jednoznačně povedl. Teď je důležité z příštích dvou zápasů vydolovat 6 bodů, jinak na titul můžeme rovnou zapomenout.

    • Re: M. Škoda: Po prvním zápase můžeme být spokojení

      daadyy     před 8 lety 20.02.2017 11:12 |  
      1 0

      Podle čeho se určoval počet diváků, když turnikety nefungovaly?

      • Re: M. Škoda: Po prvním zápase můžeme být spokojení

        bububu (přítel SN)     před 8 lety 20.02.2017 11:31 |  
        0 0

        Já mám takový dojem, že počet diváků se neurčuje podle turniketů ani když fungují, ale prostě počet prodaných permic + vstupenek. Tuším, že o tom kdysi informoval Navar. Kdyžtak doufám, že mě opraví.

        • Re: M. Škoda: Po prvním zápase můžeme být spokojení

          lukas8 (admin)     před 8 lety 20.02.2017 11:41 |  
          0 0

          Dávalo by to smysl, jinak by asi těžko mohl svaz na ME U21 hlásit na, pomalu, každý zápas vyprodáno, když tribuny byly poloprazdné.

          • Re: M. Škoda: Po prvním zápase můžeme být spokojení

            VanDel     před 8 lety 20.02.2017 12:04 |  
            0 1

            Asi tak jako v Plzni. Tam když člověk slyší kolik hlásí diváků a podívá se na tribuny, tak si ťuká na čelo, kde ty čísla berou.

        • Re: M. Škoda: Po prvním zápase můžeme být spokojení

          kjandourek (admin)     před 8 lety 20.02.2017 12:01 |  
          1 0

          Já mám tedy dojem, že se vždycky hlásí: "Turnikety prošlo ..... diváků" :-)

          Zvláště v případě, že vyhlásím akci "Přiveď posilu a umožním permanentkářům si vyzvednout ještě jeden lístek zdarma je dost pravděpodobné, že jich pár bylo vydáno a nikdo na ně dovnitř nešel...