O Slavii

Slavia chce na jaře trofej

Na předsezónní tiskové konferenci Slavia zopakovala své cíle ze začátku sezóny. Sešívaní by rádi na konci sezóny oslavili zisk trofeje, buď ligové nebo pohárové. Zajímavou zprávou je i fakt, že poslední kolo by měli sešívaní odehrát na Strahově. Představena byla i nová partnerská firma AAA Auto.

Celou tiskovou konferenci si můžete i zpětně pustit zde.

Předsezonní cíle zůstávají nezměněny, Slavia se v lize chce umístit do 3. místa a dostat se do finále poháru. Ráda by také vyhrála alespoň jednu trofej.

S posílením kádru panuje spokojenost. Odchody a příchody jsou v rovnováze, přetlak je co se týče kvality, ne že by hráčů bylo moc. Zkvalitnění bylo potřeba vzhledem k naplnění sportovních cílů blízké budoucnosti v domácí lize i v Evropě. Aktuálně se ještě jedná o odchodu jednoho hráče na hostování. Podle iDnes.cz by mělo jít o přesun Tomáše Součka do Liberce.

Slavia děkuje Michaelovi Ngadeuovi, jenž se tiskové konference osobně účastnil, za vzornou reprezentaci jména klubu na Poháru afrických národů, kde s Kamerunem získal zlaté medaile. Klub mu ve spolupráci s novou partnerskou společností AAA Auto předal jako dar vůz značky Mercedes.

Vzhledem k termínové kolizi posledního jarního kola a koncertu v Edenu bude muset Slavia odehrát závěr ligového ročníku na jiném stadionu. Novinkou v tomto směru je, že by se dotyčný zápas, v němž přivítáme Brno, měl odehrát na Strahově, kde červenobílí několik let působili. Jaroslav Tvrdík děkuje za ochotu v této záležitosti Fotbalové asociaci ČR.

V krásném prostředí hotelu Mandarin byl také představen nový hlavní partner Slavie - společnost AAA Auto. Ta je sponzorem celé ligy a nově se rozhodla spojit své jméno i s klubem z Edenu.

Další informace a vyjádření účastníků tiskové konference můžete nalézt v článku na oficiálním webu.

 

 

Komentáře (203)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia chce na jaře trofej

    Nascimento     před 8 lety 16.02.2017 13:23 |  
    2 5

    Pěkné autíčko Michael dostal. Snad nebude muset jezdit s těmi polepy. :)

    • Re: Slavia chce na jaře trofej

      Euforak (přítel SN)     před 8 lety 16.02.2017 13:29 |  
      1 1

      Někdo znalejší, co je to přesně za medvěda?

      • Re: Slavia chce na jaře trofej

        smely (přítel SN)     před 8 lety 16.02.2017 13:32 |  
        3 1

        to je ten Kodyjak , ne ? :-)

        • Re: Slavia chce na jaře trofej

          Euforak (přítel SN)     před 8 lety 16.02.2017 13:34 |  
          1 2

          a vojetej k tomu...

  2. Re: Slavia chce na jaře trofej

    Borgetti     před 8 lety 16.02.2017 13:30 |  
    10 0

    Všimli jste si taky, že ten buran Podroužek se z novinářu jako jedinej nepředstavil? Taky mu tam vedení omlátilo jeho kecy hezky o hlavu, když tule asi on psal o přetlaku v kabině, ale ten nejmenovaný deník byl určitě iSport.

    • Re: Slavia chce na jaře trofej

      travel (přítel SN)     před 8 lety 16.02.2017 13:45 |  
      3 6

      Taky jsem si toho s tím podroužkem všiml.Celá tiskovka se poslouchala velice příjemně.Přesto jednu připomínku bych měl,snad mi to odpustíte.Jde mi o to,když se představuje nový hráč,tak říká něco ve smyslu,že mu je ctí,že o něj nejstarší a jeden z největších a nejůspěšnějších českých klubů,tj. Slavia projevil zájem.To je takový problém říci,že o něj projevil zájem nejstarsí a nejslavnější český velkoklub Slavia Praha.Vždyť říci nejstarší,nejslavnější a velkoklub není nic vytahovačnýho.Pro zajímavost to porovnejte ,co říkají,bez vyjímky,nové posily sparty.

      • Re: Slavia chce na jaře trofej

        madlenka     před 8 lety 16.02.2017 14:29 |  
        9 3

        Sorry, ale Tvoje problémy by jsem chtěl jednou mít :-)

        • Re: Slavia chce na jaře trofej

          travel (přítel SN)     před 8 lety 17.02.2017 16:33 |  
          0 0

          Zdravím madlenku,neboli srackena.

      • Re: Slavia chce na jaře trofej

        mudrc     před 8 lety 16.02.2017 15:38 |  
        0 0

        Travele, pobavils :-)

        • Re: Slavia chce na jaře trofej

          travel (přítel SN)     před 8 lety 16.02.2017 16:24 |  
          0 0

          To jsem rád.

          • Re: Slavia chce na jaře trofej

            bongor     před 8 lety 16.02.2017 19:58 |  
            2 2

            Travel má naprostou pravdu hoši.Nebo snad někdo z vás zná nějakej starší a nějakej slavnější
            český klub?Jen se nestyďte a jmenujte ho.

            • Re: Slavia chce na jaře trofej

              mudrc     před 8 lety 16.02.2017 21:04 |  
              2 1

              Tady přece nejde o pravdu Bongore. A nikdo se pravděpodobně nestydí. Pravděpodobně jsi vůbec nepochopil co je na tom "ujeteho"

            • Re: Slavia chce na jaře trofej

              Borgetti     před 8 lety 16.02.2017 23:51 |  
              4 0

              Za co se stydět? Za pravdu? Slávu dělají výsledky, historie a když se podíváš na historické tabulky, tak je Sparta prostě první. V posledních letech byla o hodně před náma, když Slavia hrála spíše o záchranu. Tak že obecně se lidem jako větší klub vybaví Sparta, to je prostě realita. Jenže já nefandím klubu kvůli úspěchu, tak že je mi jedno jestli je někdo slavnější. Já jsem teď hrozně rád za současnost a ta se dá měnit. Za pár let může být ten nejslavnější klub Slavia. Jedno snad bude za pár měsícu jasné, a to, že budeme mít ten nejkrásnější stadion v Česku.

            • Re: Slavia chce na jaře trofej

              martin (přítel SN)     před 8 lety 17.02.2017 11:49 |  
              1 0

              FK Loučeň je nejstarší ....

      • Re: Slavia chce na jaře trofej

        Tomislav     před 8 lety 16.02.2017 17:44 |  
        0 0

        Taky mi to tahá uši.

  3. Re: Slavia chce na jaře trofej

    japhy     před 8 lety 16.02.2017 13:35 |  
    3 0

    Sakryš, nebyl ten M.Býček ještě poměrně nedávno o mnoho méně prostorově výrazný? :)

    • Re: Slavia chce na jaře trofej

      malan (přítel SN)     před 8 lety 16.02.2017 14:16 |  
      2 0

      Tak ve Slavii panuje konjunktura, co se ukazuje i jinde nez jen v sile kadru..

    • Re: Slavia chce na jaře trofej

      Jachym     před 8 lety 16.02.2017 14:39 |  
      0 0

      To byla nedávno celá Slavia. Krčila se někde v koutku ligové tabulky,,,

  4. Re: Slavia chce na jaře trofej

    Robinator     před 8 lety 16.02.2017 13:38 |  
    1 0

    Michael to je borec, úplně mi zaplesalo srdce

  5. Re: Slavia chce na jaře trofej

    heftyje (přítel SN)     před 8 lety 16.02.2017 13:41 |  
    2 1

    S těma 4letýma smlouvama to asi stejně nepůjde, ale za mě palec nahoru!

  6. AAA auto partner Slavie

    Petr9608     před 8 lety 16.02.2017 14:10 |  
    8 9

    Moc to potěšující není. Jedná se o firmu, co zkrátka nemá v obecném povědomí lidí dobrou pověst. I když třeba já osobně bych věřil tomu, že se dá v tomto bazaru koupit dobrý vůz, tak prostě i u mne tato firma nevyvolává takový dojem, že by, dejme tomu, samotná žena, jejíž znalosti aut končí u toho, že má ŘP sk. B, mohla říct "Chtěla bych menší vůz do 100 000 Kč, dopručíte mi nějaký?" a nebyla jí následně podstrčena nějaká jebka. Spíš bych měl za to, že koupě ojetiny tam je jakýsi "boJ", na něž si musíte opatřit zbraně např. v podobě mechanika atp. A to je zkrátka špatně.

    Nějak si vlastně ani nedokážu představit partnera, jenž by byl více kontroverzní. No, asi pomyslný primát náleží svého času Sigmě, která měla Exekuce.cz

    • Re: AAA auto partner Slavie

      malan (přítel SN)     před 8 lety 16.02.2017 14:14 |  
      3 0

      Dny kdy si budeme moci ukazovat na partnery jsou v mlhave budoucnosti. Ted jsou casy "hlavne kdyz to sype" ;)

      • Re: AAA auto partner Slavie

        Petr9608     před 8 lety 16.02.2017 15:12 |  
        1 2

        Taky tyhle časy byly hlavně tak před 5 lety, ne?

    • Re: AAA auto partner Slavie

      mpik     před 8 lety 16.02.2017 14:21 |  
      7 0

      A řešili jsme třeba pověst CEFC? Řeší někdo pověst sázkových společností registrovaných na Kypru? Od toho tu jsou zákony a úřady, aby konaly, pokud něco není v pořádku. Já osobně jsem rád za dalšího partnera klubu. do budoucna je potřeba mít široké portfolio firem, které mají zájem klub podporovat.

      Očekával jsem na TK dotaz k územnímu návrhu v okolí stadionu.
      Dále by mě zajímalo, jak to bude s nekouřením na stadionu od května, až budeme vlastníci a platit bude nový zákon.
      Také mě zaujala zmínka o Strahovu z dlouhodobého hlediska, jak jste to pochopili vy?

      Pokud je posledním odchodem T. Souček na hostování, pak to považuji za velmi rozumný krok.

      • Re: AAA auto partner Slavie

        Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 16.02.2017 14:31 |  
        1 0

        "Také mě zaujala zmínka o Strahovu z dlouhodobého hlediska, jak jste to pochopili vy?" - Mám pocit, že zaznělo na tréninky..

      • Re: AAA auto partner Slavie

        Virgil1956     před 8 lety 16.02.2017 23:24 |  
        0 0

        Ohledně Strahova se jedná o nějaké možnosti tréninku a tak, jestli jsem to správně pochopil.

    • Re: AAA auto partner Slavie

      Hartigan     před 8 lety 16.02.2017 14:24 |  
      2 8

      Co třeba casino, night club nebo zbrojovka? A jinak ta tvoje samotna zena je dost hloupa, ze jde kupovat starou ojetinu do 100.000 sama bez mechanika... Obecně je to přece hlavně o zákazníkovi, jak moc se nechá oškubat. To platí u jakéhokoli businessu.

      • Re: AAA auto partner Slavie

        Robinator     před 8 lety 16.02.2017 14:37 |  
        0 1

        tak jsou společnosti, u kterých není cíl někoho oškubat :))

      • Re: AAA auto partner Slavie

        Sracken     před 8 lety 16.02.2017 14:38 |  
        7 1

        Sorry, ale ty ses zbláznil. Pokud myslíš, že podstata byznysu je někoho oškubat, tak je mi tě velice líto a pokud je takových lidí víc, tak je asi něco špatně. Podstata byznysu je poskytovat dlouhodobě takové služby a prodávat takové výrobky, že jsou s nimi zákazníci tak spokojeni, že zaplatí rádi znovu cenu, jakou dodavatel poskytuje. Někoho oškubat mi přijde jako naprosto nízká a ubohá praktika hodná tak 1. FK Příbram.

        • Re: AAA auto partner Slavie

          sasky     před 8 lety 16.02.2017 14:47 |  
          2 4

          Tvoje vysvětlení podstaty byznysu je velmi idealizované. Ano, je spousta (asi i většina) firem, které chtějí fungovat dlouhodobě a jsou založeny na tebou popsaném modelu. Ale pak je taky spousta firem založených na modelu rychle vydělaných peněz (a nemusí to být vždycky ilegální) a jakmile se rozšíří negativní pověst, tak prostě firmu položíš a buď už máš nahrabáno, nebo založíš jinou firmu a jedeš dál.

          • Re: AAA auto partner Slavie

            Robinator     před 8 lety 16.02.2017 14:49 |  
            2 0

            tak u takových firem se snažíš nenakupovat produkty nebo služby, ne? :)

            • Re: AAA auto partner Slavie

              sasky     před 8 lety 16.02.2017 14:52 |  
              1 0

              No jasně, že ne :) To asi nikdy, ale prostě si myslím, že takové firmy jsou a budou. Problém je, že u takovýchto firem to vlastně předem nevíš. Dvakrát tam nepůjdeš, ale jednou to třeba zkusíš a to té firmě stačí.

          • Re: AAA auto partner Slavie

            Sracken     před 8 lety 16.02.2017 14:52 |  
            1 0

            Žádnou takovou firmu jsem zlízka neviděl. Viděl jsem dopodrobna dost firem a s ničím takovým jsem se nesetkal. Pro si myslím, že to není úplně idealizovaná myšlenka. Je to praxe. A nyní vidím, že firmy, kterí takto od revoluce u nás jedou tady jsou, jsou úspěšné, za hromadu peněz je kupují nadnárodní firmy, zatímco ty, co chtěly někoho oškubat mají životnost pár let.

        • Re: AAA auto partner Slavie

          Hartigan     před 8 lety 16.02.2017 14:56 |  
          1 1

          Já rozhodně nikde neřekl, že podstatou businessu je někoho oškubat. Já napsal, že je na každém, jak se nechá oškubat a že to platí u každého businessu...to je dost velký rozdíl a v žádném případě to neznamená, že všichni chtějí někoho oškubat. Lítost si proto možna nech spíš pro svého učitele čtení.

          • Re: AAA auto partner Slavie

            Petr9608     před 8 lety 16.02.2017 15:11 |  
            1 0

            Jenže prostě jen menšina ridičů jsou "autofilové". Jsou i tací lidé, co potřebují odvést děti do školy a zajet občas za rodiči. A ty prostě nebudou pročítat po netu, že motoru "A" odcházejí střiky a motor "B" trpí na olejovou netěstnost. A ani nebude na zvedáku hledat stopy po svárech, jenž by mohly poukazovat na stopy po neodborné opravě těžké bouračky.

      • Re: AAA auto partner Slavie

        Petr9608     před 8 lety 16.02.2017 15:00 |  
        1 1

        Nakupovat potraviny se chodí do Tesca také s pracovníkem SZPI? Nebo televize se chodí kupovat s pracovníkem EZÚ? Aby člověk nenaletěl?

        • Re: AAA auto partner Slavie

          Hartigan     před 8 lety 16.02.2017 15:06 |  
          4 1

          Tak jestli nevidíš rozdíl mezi nákupem ojetého vozu do 100.000,-, což je mimochodem nízká cenová kategorie znamenající staré vozy s velkým opotřebením a nákupem kilogramu paprik v Tescu, budeme mít samozřejmě problém se na něčem shodnout.

        • Re: AAA auto partner Slavie

          Robinator     před 8 lety 16.02.2017 15:06 |  
          1 0

          pokud si svéprávný tak nemusíš :D

        • Re: AAA auto partner Slavie

          smely (přítel SN)     před 8 lety 16.02.2017 15:11 |  
          2 0

          tudle sem si byl samosce pro naky vojety parky a musim rict, ze nakej servisak by se mi pak hodil...

    • Re: AAA auto partner Slavie

      sasky     před 8 lety 16.02.2017 14:43 |  
      2 1

      Můžeš mi ukázat autobazar, kde by té tvé hypotetické ženě NEpodstrčili nějaký krám? Nakonec není to vždy jenom o renomé dané firmy, ale o konkrétních lidech. Spoustu historek si také přibarví nespokojenci, spoustu historek je možné slyšet na všechny autobazary. A co je fakt zásadně ovlivňující zboží z druhé ruky je to, že prostě nikdo dokonale neví, v jakém je vlastně stavu. Představ si, že si koupíš dvouleté auto s nájezdem 100 tkm a za půl roku ti odejdou vstřiky. Teoreticky by neměly, ale v praxi se to stává. Dáš za výměnu 50 tis. a začneš nadávat na bazar (nebo tvoji známí), že tě podvedli a špatná pověst je na světě. Jinak koupě ojetiny je boj jako každý jiný business.

      • Re: AAA auto partner Slavie

        smely (přítel SN)     před 8 lety 16.02.2017 14:45 |  
        2 0

        Monte carlo ? tam by ji nasli slusnyho "zenicha"...

      • Re: AAA auto partner Slavie

        sasky     před 8 lety 16.02.2017 20:34 |  
        0 0

        Přátelé, já bych místo toho disliku chtěl opravdu vědět, do kterého bazaru mohu bez jakýchkoliv obav přijít a koupit si tam auto, vědět, že bude za férovou cenu a že v případě nějaké skryté vady ten bazar nebude dělat problémy. Ideálně východní čechy. :)

          • Re: AAA auto partner Slavie

            japhy     před 8 lety 17.02.2017 14:22 |  
            0 0

            Mohu jen doporučit. A jelikož to je silnej OT, kdyby někdo chtěl info, tak do SZ.

            • Re: AAA auto partner Slavie

              Petr9608     před 8 lety 18.02.2017 04:48 |  
              0 0

              Tak to je dobrý. Jakože se najde někdo, kdo má zkušenosti z AAA, tomu se divit nelze. Ale, že se tu tak rychle najde někdo, kdo má zkušenost s celkem malym bazarem (cca 70 vozidel v nabídce) z Vel. Mez., to bych teda netipoval. :-D

              Ale OT už je to fakt děsnej.

    • Zkušenost s AAA auto by dropt

      dropt     před 8 lety 16.02.2017 15:52 |  
      4 0

      Z mé zkušenosti s touhle firmou vyplývá, že neznalého vědomě oškubou. Při výkupu auta schválně zdržují, protahují jednání a počáteční nabídku extrémně podhodnocují. Kdo nemá trpělivost a nechá se vycukat, ten přijde o spoustu peněz. Já takhle vyjednal na autě za 300 tis. o 60 tis. Kč více než my původně nabídli.

      Osobně se mi tahle nefér obchodní taktika příčí. Není to win-win a ve svém podnikání bych si to nikdy nedovolil.

      • Re: Zkušenost s AAA auto by dropt

        vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 16.02.2017 16:38 |  
        0 0

        Jsou to pěkně ulhaný darebáci,kteří mají profesionálně zmáklej marketink,ve svém oboru bezkonkurenčně nejlépe.Samozřejmě takových firem je víc v různých oborech.

      • Re: Zkušenost s AAA auto by dropt

        Fulham     před 8 lety 16.02.2017 16:52 |  
        3 1

        Předpokládám , že firma který budeš chtít prodat auto za sto a ona ti nabídne 130 bez zbytečného otálení nebude mít na sponzoring....

        • Re: Zkušenost s AAA auto by dropt

          Petr9608     před 8 lety 17.02.2017 00:11 |  
          0 0

          Jenže do bazaru, jenž bude nabízet nehorázně mizerný peníze, nebude nikdo auta dávat, bazar nebude mít co prodávat a zkrachuje. :o)

          Ještě dejme tomu ten prodej, kde i laik si může celkem lehce najít cenu svého typu auta třeba na sAuto.cz a z toho pak vycházet při svých představách o tom, kolik by měl dostat. Navíc může to zkusit u více bazarů. Hlavně v Praze.

          Ale při koupi - jako poznat, že to auto nepřestane kvůli fatální závadě motoru po měsíci jet atp., to je skutečně oříšek.

    • Re: AAA auto partner Slavie

      judu81     před 8 lety 16.02.2017 16:42 |  
      7 0

      Niektori tu asi trpia amneziou. Boli casy ked sme sponzora nevedeli zohnat vobec. Ziadneho. A teraz budeme "bodovat" a hodnotit este aj firmy co nam poskytnu svoje zdroje prip. auta atd. To uz je vela. Tesme sa ze sa veci maju ako sa maju.

      • Re: AAA auto partner Slavie

        sasky     před 8 lety 16.02.2017 20:32 |  
        3 0

        Kolego slávisto, zřejmě tu nepůsobíš dlouho. Jinak bys už odhalil, že některým lidem prostě není nic dobré. Lustrují majitele (fuuuj Čína), sponzory (vydřiduši) a zejména hráče (málo slávista, tetovaný, opičárna na hlavě, před 20 lety chtěl jít do Sparty apod.). Zvykneš si :)

        • Re: AAA auto partner Slavie

          judu81     před 8 lety 16.02.2017 22:44 |  
          2 0

          Tak opätovne registrovaný som tu zhruba pol roka, na všetko ale radšej nereagujem. Sme ľudia a máme iné názory, no na tie nepríjemné pocity - keď sme nie tak dávno išli hrať v poslednom kole do Ostravy a nevedeli čo bude - som nezabudol. Niektorí možno áno, preto riešia malichernosti. 7 gólov by som už nerád inkasoval od kohokoľvek, to zabolelo. Oproti tomu je meno tohto sponzora nič. Na Slovensku je AAA Auto platinovým partnerom SFZ.

    • Re: AAA auto partner Slavie

      martyni (přítel SN)     před 8 lety 16.02.2017 17:09 |  
      3 0

      Patrim k tem, kteří s nimi mají spatnou zkušenost. Ta mi stacila a uz s nimi osobne nechci nic mit. No tak aspoň davaji peníze slavii, to je tak jedine, co jim lze přičíst k dobru. Nevim, jestli budou mit logo na dresu, pokud jo, urcite bych neuvazoval o tom, si takovy dres poridit. Vic bych se tim ale nezabyval.

      • Re: AAA auto partner Slavie

        Petr9608     před 8 lety 17.02.2017 00:17 |  
        0 2

        No a to je ono - netrvalo dlouho a našli se hned dva jedinci, co s touto firmou nemají dobrou zkušenost. No a je tedy na místě, aby náš klub byl s touto firmou spojován? Na jejich webovkách se můžou začít vyskytovat články o tom, jak hráči SK SLAVIA PRAHA jezdí s vozy od AAA Auto. Je to něco, co máme chít?

        • Re: AAA auto partner Slavie

          Petr9608     před 8 lety 17.02.2017 00:23 |  
          0 1

          Tady je i jistý (když to tak řeknu) "sociální" problém. Je to firma jejíž nečestné praktiky mohou obyčejného, (lehce pod)průměrně vydělávajícího člověka uvrhnout to obtížné životní situace, kdy nečekaná závada vyžadující nemalou investici (na kterou mohl být prodejcem upozorněn, kdyby prodejce nebyl svině), kdy se bude muset rozhodovat zda má obětovat svou mobilitu či jiný podstatný výdaj, na který si rovněž složitě šetřil. Např. složitější stomatologický zákrok. To vidim jako problém.

          • Re: AAA auto partner Slavie

            sasky     před 8 lety 17.02.2017 09:15 |  
            2 0

            Za a) ne o každé závadě prodejce ví. b) Tím spíš, když vím, že mám omezený rozpočet a koupě auta je pro mě zásadním výdajem, tak si požádám nějakého známého o pomoc s výběrem c) Kupovat starší auto a nepočítat u něj s výdaji na opravu je prostě risk. Jak se říká:"Když chceš opici, musíš mít na banány" Jak dlouho je ta firma na trhu? 10 - 15 let? Jak dlouho má "špatnou" pověst - zhruba stejně dlouho? A přesto se tedy najdou tací, kteří si tam s sebou technika nevezmou? Sorry, ale to není tedy chyba AAA, ale volba těch zákazníků. Nikdo nikoho přece nenutí v AAA auto koupit. Navíc je to největší autobazar, tak asi většina klientů bude spokojených, nemyslíš? Takže bych tu firmu nijak zbytečně nedémonizoval.

            • Re: AAA auto partner Slavie

              Petr9608     před 8 lety 17.02.2017 13:26 |  
              0 2

              Ale tím jenom potvrzuješ, že tato firma praktikuje nesolidní jednání. A (morálně) zaslouží si být někdo takový na na našich dresech?

              • Re: AAA auto partner Slavie

                sasky     před 8 lety 17.02.2017 18:31 |  
                1 0

                Ja tu nejsem od toho, abych nekoho soudil. Nehlede nana to, ze kdyby ta firma byla vnimana jako vyslovene podvodna, tak si s tim trh a povest poradi. Z toho, ze dlouhodobe drzi pozici jednoho z top hracu mezi autobazary soudim, ze to tak spatna firma nebude. Pri jakemkoliv obchodnim jednani se ve finale jedna ze stran muze citit poskozena, vem si treba uverove spolecnosti typu proficredit, cofodis apod. Sankcni poplatky jsou tam az "nemoralni", ale kdyz jako klient tu smlouvu podepisu a obchod tak uzavru, tak se nasledne muzu rozcilovat jenom sam na sebe, ze jsem trouba. Hodnoceni toho, co je moralni a nemoralni si navic kazdy musi udelat sam. Ja to beru tak, ze kdyz neco koupim, tak jsem uzavrel svobodne smlouvu a jestli se neco podela, muzu si za to v drtive vetsine sam. Nikdo mi nenaridil koupit auto zrovna od AAA, vzit si pujcku od lichvaru, koupit ten podezrele levny dum apod.

        • Re: AAA auto partner Slavie

          sasky     před 8 lety 17.02.2017 09:17 |  
          1 0

          Dva jedinci ze tří, kteří tady na SN kupovali auto z AAA, to je statisticky naprosto vypovídající vzorek, to jo...

        • Re: AAA auto partner Slavie

          Ernie     před 8 lety 17.02.2017 15:50 |  
          1 0

          Není to něco, co máme chtít, je to něco, co nám má být ukradený a nemáme se v tom zbytečně pitvat.

        • Re: AAA auto partner Slavie

          Steve2924 (přítel SN)     před 8 lety 18.02.2017 00:15 |  
          1 0

          Já mám zkušenost neutrální.
          Auto bylo naprosto v pohodě. Nechali mě si ho prohlédnout jak jsme chtěl. Nepos se hned po vyjetí z bazaru a s běžnou údržbou sloužilo dobře dalších 5 let
          Prodej byl z jejich strany tvrdší. Ale odcházel jsem spokojen.

    • Re: AAA auto partner Slavie

      rak (přítel SN)     před 8 lety 16.02.2017 19:53 |  
      0 0

      Možná budu za nějaký měsíc mluvit jinak, ale kupoval jsem tam novější auto vcelku nedávno a z těch lidí, se kterými jsem přišel do styku jsem vůbec žádný špatný dojem neměl. Možná až na jednoho to nebyli žadní jak se říká vlezlí agenti s teplou vodou, ale přišli mně ochotní i znalí. Je fakt, že jsem měl to auto do značné míry vybrané předem. Zatím spokojenost, uvidím za čas. Samozřejmě, že člověk nemůže čekat, že by tam koupil něco extra výhodně.

      • Re: AAA auto partner Slavie

        martyni (přítel SN)     před 8 lety 17.02.2017 11:19 |  
        0 0

        Muze byt, nerikam nejaky obecny soudy, jen jsem mluvil o svy osobní zkusenosti. Nikdy jsem se jako zakaznik nesetkal s tak prisernym jednanim. Třeba jsem mel smulu na lidi.

    • Re: AAA auto partner Slavie

      Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 17.02.2017 11:52 |  
      2 0

      Ja jsem za AAA Auto rad. Kazda velka firma, ktera chce byt nasim sponzorem je vitana. Myslim, ze povest AAA Auto je trochu demonizovana. Je to proste nejvetsi autobazar, tak je jasne, ze ma nejvice nespokojenych zakazniku v tom smyslu, ze i kdyz ma treba 95% spokojenych a jen 5% nespokojenych tak to v celkovem cisle dela hodne "kriklounu". A ti nespokojeni jsou samozrejme dakeko vice slyset, nez spokojeni. Navic segment ojetych vozu je specificky v tom, ze kazdy by chtel za malo penez dokonale auto. Coz je utopie. Proste vzdy kupujete uz pouzite zbozi a s tim musi kazdy pocitat a necekat zazraky, a pak byt nastvany. Myslim, ze obecne v oblasti autobazaru jsou AAA velmi dobry prodejce, ale je nejvic na ocich. Za me urcite s AAA nemam zadny problem.

      • Re: AAA auto partner Slavie

        Petr9608     před 8 lety 17.02.2017 14:11 |  
        0 0

        Tak samozřejmě, to je taky pravda. Já bych taky rád znal ten poměr a) naprostá spokjenost se vším x b) nějaký mouchy by se našly ale šlo to x c) nespokojenost, už bych se tam nevrátil x d) zloději, parchanti, uvidíme se u soudu

        Jenže jak se tomu dobrat, že?

        Vemme si takový Aukro. Člověk by si řekl, že jaká je to nerozvážnost, poslat cizímu člověku prachy a (naivně) věřit, že ti pošle vydražený zboží. A díky systémum komentářů atp. je podíl podvodů zcela minimální.

        • Re: AAA auto partner Slavie

          japoko     před 8 lety 17.02.2017 22:51 |  
          0 2

          Svatá prostoto! Díky těmto názorům jsme v Evropě za blby, žereme tu potraviny ze skvělých řetězců, jaké by si ve svých mateřských zemích nedovolily nabídnout ani bezdomovcům a rozplýváme se nad firmou, jejíž špinavé praktiky v prodeji ojetin jsou vyhlášené! Vždyť i v "chrámu" svobodného podnikání USA patří prodej ojetin do ranku největších podvodnickejch praktik!

  7. Re: Slavia chce na jaře trofej

    qwertz0099     před 8 lety 16.02.2017 15:12 |  
    3 4

    Hezká TK. Akorát by se mohla na webových stránkách Slavie začernit nebo nějak zakrýt poznávací značka auta MNN. Kvůli soukromí.

    • Re: Slavia chce na jaře trofej

      smely (přítel SN)     před 8 lety 16.02.2017 15:16 |  
      21 0

      to je jasny, to auto je jinak takovy dost nenapadny... :-)

    • Re: Slavia chce na jaře trofej

      kratas88     před 8 lety 16.02.2017 23:42 |  
      0 0

      pochybuji, že Michael měl dost času sem přijet a zařídit si přepis auta na sebe a až potom, ž mu ho dávali :-)

  8. Hyundai

    valkys     před 8 lety 16.02.2017 16:33 |  
    2 0

    Nedalo mi to a mrkl jsem se do seznamu našich partnerů na oficiálním webu a už tam vůbec není zmíněna společnost Hyundai, která byla představena, tuším, před půl rokem. Znamená to, že spolupráce s ní byla ukončena a AAA Auto se stalo její náhradou?

    • Re: Hyundai

      donford     před 8 lety 16.02.2017 16:49 |  
      0 0

      Správnej dotaz. Jak to je? Nebývá přece zvykem mít za sponzory 2 automobilové společnosti.

    • Re: Hyundai

      quelhar (admin)     před 8 lety 16.02.2017 20:48 |  
      0 0

      Mno, ono je dost mozne, ze sponzorstvi Hyundai bylo v konfliktu s tim, ze ligu sponzoruje prave AAA. Podobne je to s pivem, ze jo, Slavia by moc rada cepovala Lobkowitz, ale nejde to, protoze ligu sponzoruje Gambrinus a tak se na fotbale nesmi objevit ani naznakem jine pivo.
      Mi prijde pozoruhodne spis to, ze AAA sponzoruje celou ligu, takze poskytuje mj. servis vsem klubum ligy. A Slavia si i v teto situaci byla schopna vyjednat specialni partnerstvi se stejnou spolecnosti a bude tak mit zcela jiste lepsi servis nez ostatni.

  9. Re: Slavia chce na jaře trofej

    Maty22     před 8 lety 16.02.2017 16:41 |  
    0 0

    Kdo by moh bejt ten odcházející? Suk? Nikdo jinej mě nenapadá.

    • Re: Slavia chce na jaře trofej

      Robinator     před 8 lety 16.02.2017 16:51 |  
      1 0

      Doufejme

    • Re: Slavia chce na jaře trofej

      Jachym     před 8 lety 16.02.2017 17:05 |  
      0 0

      Ano, Souček. Nejblíž je dohoda z Libercem. Píšou to např. na iDěsu.

      • Re: Slavia chce na jaře trofej

        Jachym     před 8 lety 16.02.2017 17:06 |  
        0 0

        s Libercem :-)

  10. Poslední kolo

    Fačín     před 8 lety 16.02.2017 16:58 |  
    1 16

    Už jsem si tu jednou povzdechl, že to poslední kolo mimo Eden mě neuvěřitelně štve.. Na zápase s Vyšehradem jsem zaslechl informaci, že by se onen koncert Rammstein mohl přesunout do Letňan mimo jiné i kvůli navýšení kapacity. To mi dávalo docela smysl, vzhledem k tomu, že koncert byl vyprodán asi za půl hodiny. Ale bohužel, vypadá to, že to nedopadlo a my o titul opravdu budeme hrát na té rozpadající se hroudě betonu. Z čehož jsem upřímně totálně rozladěn. Platím si jako vůl permanentku do nového Edenu rok co rok, na stejné místo a když už konečně! hrajeme o titul, tak budeme hrát někde, kde jsem to nesnášel a následně i bojkotoval.

    • Re: Poslední kolo

      Fulham     před 8 lety 16.02.2017 17:04 |  
      15 2

      A já se na místo největších úspěchů Slavie těším. A doufám, že potvrdí svou historii.

      • Re: Poslední kolo

        malan (přítel SN)     před 8 lety 16.02.2017 17:42 |  
        6 2

        Presne tak. Jak napsal jeden z mistnich diskuteru-my to tomu stadionu proste dluzime! Ja se na oslavu titulu na Strahove tesim!:)

        • Re: Poslední kolo

          bububu (přítel SN)     před 8 lety 17.02.2017 10:57 |  
          0 1

          To jsem byl asi já. A upřímně se nemůžu dočkat! Ve spojení se Strahovem mi vytanou vzpomínky na Jih za 50, derby se Spartou 4:1, Ajax...

    • Re: Poslední kolo

      Travinho     před 8 lety 16.02.2017 17:04 |  
      8 1

      To se máš čím chlubit teda...(mluvím o tvém bojkotování)

      • Re: Poslední kolo

        Fačín     před 8 lety 16.02.2017 18:09 |  
        1 4

        No jo, ale víte co to znamená, je to další věc, která neprospívá regulérnosti soutěže, protože fakticky budeme hrát doma o jeden zápas méně než ostatní (kromě Hradce).

        A co se bojkotu týče, určitě jsem nebyl sám. Není se podle mě čemu divit, hráli jsme ve starém Edenu, kde jsem to zbožňoval, ten zbořili a hráli na hůrce(jinak jsem tomu tehdy neřekl). Na poháry jsem chodil celkem pravidelně, ale liga na tom zmrzlým zbořeništi byla fakt nekoukatelná.

        • Re: Poslední kolo

          Travinho     před 8 lety 16.02.2017 18:12 |  
          7 0

          Nesmysl. To je především náš problém, že nebudeme hrát doma a navíc když přijde na Strahov 10 000 Slávistů, tak tam nakonec doma kluci budou.
          Ten stadion je úplně normální. Ano, eden to není, ale když máš místa na hlavní tribuně, tak je výhled úplně v pohodě.

          • Re: Poslední kolo

            Fačín     před 8 lety 16.02.2017 18:51 |  
            1 4

            Samozřejmě to je především náš problém, to nijak nerozporuju.
            Jinak sám píšeš "10 000 Slávistů" a v tom by mohl být zakopaný malý pes, protože pokud skutečně půjde o titul, tak by byl Eden absolutně vyprodaný s neuvěřitelnou atmosférou. Obávám se, že na Strahově to nemusí být takové. Také těžko říct, jak velkou kapacitu budou moci na Strahově nastavit kvůli bezpečnostním opatřením apod..

            • Re: Poslední kolo

              malan (přítel SN)     před 8 lety 16.02.2017 21:34 |  
              4 1

              Atmosferu Strahova pri postupu do LM tezko neco prekona...

              • Re: Poslední kolo

                Fačín     před 8 lety 17.02.2017 12:34 |  
                1 3

                Myslíš, že v Edenu by to nebylo lepší?

                • Re: Poslední kolo

                  malan (přítel SN)     před 8 lety 17.02.2017 12:48 |  
                  0 0

                  Samozřejmě že ano. Ale tato náhradní varianta se mi zdá být tou nejlepší možnou, bude to zábavná nostalgie.

    • Re: Poslední kolo

      Borgetti     před 8 lety 16.02.2017 18:27 |  
      0 0

      Co člověk nadělá. Věř ale tomu, že Slavia dělá maximum co může. Připomíná mi to rok 2008, ale opačně. Tam se hrála ještě sezóna na Strahově a poslední ligovej zápas s oslavou titulu byl jako první soutěžní v Edenu.

      • Re: Poslední kolo

        Fačín     před 8 lety 16.02.2017 18:53 |  
        1 1

        No právě, jak krásnej zápas to tehdy byl a následný oslavy.. To bylo něco neuvěřitelnýho, to jsem si fakt užil. Je v tom trošku nostalgie.

    • Re: Poslední kolo

      Vladko (přítel SN)     před 8 lety 16.02.2017 20:55 |  
      1 0

      A já si jako slávista platil permanentku do starého Edenu, na Strahov i do nového Edenu. Momentálně mám pětiletou (už druhou).

      • Re: Poslední kolo

        Fačín     před 8 lety 17.02.2017 12:37 |  
        0 1

        Těch keců, co jsem tehdy od sparťanů slyšel, že nemáme stadion.. Bylo to fakt trapný, nedalo se na to nic moc říct, protože to byla pravda.. Ne ne, strahov mi k srdci nepřirostl. Zlatej novej Eden.

    • Re: Poslední kolo

      Fačín     před 8 lety 17.02.2017 12:38 |  
      0 3

      Koukám, že 11 lidí má radost z toho, že nebudeme hrát na svém, nejhezčím a nejmodernějším stadionu v ČR. Proč??

      • Re: Poslední kolo

        Vladko (přítel SN)     před 8 lety 17.02.2017 12:54 |  
        2 0

        Mýlíte se, teď už 12 lidem vadí, že slávista bojkotuje zápasy Slávie.

        • Re: Poslední kolo

          Fačín     před 8 lety 17.02.2017 13:00 |  
          0 3

          Řekl bych, že tu má hodně lidí hodně špatnou paměť. Jak dlouho jsme museli čekat na nový Eden? Jaká to byla radost, když konečně stál a hned jsme na něm mohli slavit titul.. A teď tu budeme adorovat Strahov, vždyť to byla noční můra, hrát tam.

          • Re: Poslední kolo

            sasky     před 8 lety 17.02.2017 18:36 |  
            1 0

            Nikdo nic neadoruje. Stadion neni Slavie, a majitel z ciste ekonomickeho hlediska uprednostnil dva koncerty. Az bude stadion vlastnit CEFC a ridit Martin Krob, tak se nic podobneho nestane. Zatim holt musime vzit zavdek Strahovem, na ktery ale Slavia ma take krasne vzpominky. Takze nejake velke odmitani neni podle me na miste.

  11. Re: Slavia chce na jaře trofej

    Robinator     před 8 lety 16.02.2017 17:54 |  
    1 0

    Claesson gól proti Fenerbahce

  12. Re: Slavia chce na jaře trofej

    Maty22     před 8 lety 16.02.2017 19:02 |  
    1 0

    Míša je borec.


    Domluvil sem. Howk.

  13. Re: Slavia chce na jaře trofej

    Alanor (admin)     před 8 lety 16.02.2017 19:23 |  
    22 0

    Mám tu dvě perličky, které vypovídají o prostředí české sportovní žurnalistiky. Zda se smát, nebo brečet, ponechám na vás.

    Před předáním auta Michaelovi se postarší novinář obrátil na přítomné hostesky, zda jsou součástí dárku...

    Při pohoštění po tiskovce si jiný postarší novinář kousl slaného koláče quiche (mimochodem byl vynikající) a asi si myslel kdovíjak není vtipný, když měl potřebu nám sdělit, že mu to nechutná, že nemá rád čínská jídla. Tak jsme ho informovali, že je to francouzský recept a že to holt nemá jako semletý párek z odpadu z jatek, na který je asi zvyklý... Strašné.

    • Re: Slavia chce na jaře trofej

      sTizz (přítel SN)     před 8 lety 16.02.2017 19:48 |  
      2 0

      Nj,kdyz jsem videl,v cem nekteri prisli na tiskovku do luxusniho hotelu..dzinova kosile,spoceny tricko s flekem.. :)

    • Re: Slavia chce na jaře trofej

      vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 16.02.2017 20:11 |  
      3 0

      No on to bude obraz celé společnosti,stačí se podívat vlastně kamkoli.

    • Re: Slavia chce na jaře trofej

      Jachym     před 8 lety 16.02.2017 20:40 |  
      3 0

      Jak tady píše kolega, je to obrázek celé společnosti. Na druhé straně, ačkoli trapné, toto by byla v hierarchii spíše jedna z posledních věcí, kterou bych mediálním mrdkám a mediálnímu póvlu (díky Ivánku a Miloši, lepší označení by jeden pohledal) vyčítal.

    • Re: Slavia chce na jaře trofej

      Petr9608     před 8 lety 17.02.2017 00:00 |  
      1 2

      Nebyl to nějakej šlechtic? Kníže, lord, vévoda... nebo tak nějak...

    • Re: Slavia chce na jaře trofej

      malan (přítel SN)     před 8 lety 17.02.2017 10:06 |  
      0 0

      A proč, Alanore, nenapíšeš jména těch dvou buranů? Ať mi neznalí víme o koho se jedná.

      • Re: Slavia chce na jaře trofej

        Alanor (admin)     před 8 lety 17.02.2017 11:34 |  
        1 0

        Protože je sám neznám. :) Nešlo o nikoho známého ze Sportu apod.

        • Re: Slavia chce na jaře trofej

          malan (přítel SN)     před 8 lety 17.02.2017 11:37 |  
          0 0

          Ok:) Snad to kromě Tebe slyšel i někdo z managementu, ať ví, komu už příště pozvánku neposílat. Vůbec bych se s těmi vidláky nemazal.

          • Re: Slavia chce na jaře trofej

            Sracken     před 8 lety 17.02.2017 11:55 |  
            1 1

            Takové "novináře" jsem už viděl. Většinou tam chodí proto, aby se zadarno najedli a napili. Nezvyt, nepíšou do ničeho relevantního. Omezit i akreditace. I když - to jak chodila oblékaná ta paní Soňa nevímjakdál z oddělení komunikace byla ukázka toho, jak to vypadalo v devdesátkách u Ivana Jonáka.

            • Re: Slavia chce na jaře trofej

              soudek82 (přítel SN)     před 8 lety 17.02.2017 12:06 |  
              1 0

              nojo, holubí letka...

  14. Sralta teče jak prdlý mlíko

    Láryfáry     před 8 lety 16.02.2017 19:42 |  
    10 0

    OT: dneska mi ten fotbal v TV nějak chutná :-))))

    • Re: Sralta teče jak prdlý mlíko

      Tchue22     před 8 lety 16.02.2017 19:44 |  
      1 0

      Že. Zatim naprosto vynikajici prvni poločas. :))

      • Re: Sralta teče jak prdlý mlíko

        donford     před 8 lety 16.02.2017 19:58 |  
        6 0

        Jo, sparťáci jsou vzteklí, zlí, neovládají se, jejich nesmírné povýšení a předem pohrdáním soupeře dostává pěkně na frak. Jen aby jim to u nás sraboví rozhodčí všechno nebaštili.

      • Re: Sralta teče jak prdlý mlíko

        Pepino44     před 8 lety 16.02.2017 20:09 |  
        3 0

        Ale ten sudí je nějakej divnej, nezdá se vám? U nás by se asi ty karty nedávaly. To ostatně potvrdil Brába i Chovanec. Holt zahraniční sudí, který nestrpí Boříkovo kecání a sprosté fauly.

        • Re: Sralta teče jak prdlý mlíko

          bongor     před 8 lety 16.02.2017 20:15 |  
          3 1

          Sudí je určitě od Rusů podplacenej,vždyť ten Bořík je tak slušný hoch a on ho jen šidí,

        • Re: Sralta teče jak prdlý mlíko

          Travinho     před 8 lety 17.02.2017 00:04 |  
          4 0

          Tak zákrok Konatého nebyl na druhou žlutou, ale rovnou na červenou. Tímto může odrovnat soupeře na dost dlouho.

    • Re: Sralta teče jak prdlý mlíko

      bongor     před 8 lety 16.02.2017 20:12 |  
      1 0

      Mně jo,je to chutný až na ty fauly soudruhů.Taky 2-0 není nic moc,čekal jsem větší ranec.Střely asi ve 20.minutě 9-1 pro Rusáky.Koukat se na to ale nedá,tak se aspoň občas dívám na vývoj skore,abych se trošku potěšil.Jo,vyloučili jim Konatého.

    • Re: Sralta teče jak prdlý mlíko

      Petr9608     před 8 lety 17.02.2017 00:26 |  
      1 2

      Musim se přiznat, že jsem čekal, že ten bod tam urvou. Ale Mireček Konaté řekl NE!

  15. Zmrhal

    Corfe     před 8 lety 16.02.2017 20:24 |  
    0 0

    Nevíte prosím někdo, do kdy Zmrhal prodloužil smlouvu?

    • Re: Zmrhal

      Pepino44     před 8 lety 16.02.2017 22:05 |  
      0 0

      Prodloužil o 3 roky, smlouva má výstupní klausuli.


  16. Re: Slavia chce na jaře trofej

    carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 16.02.2017 20:48 |  
    2 2

    Na českej pohár kašlu, já chci titul ! :)

    • Re: Slavia chce na jaře trofej

      Jachym     před 8 lety 17.02.2017 12:34 |  
      0 0

      Já chci titul, českej pohár a postup do Ligy mistrů... A taky pravidelně plnej dům...:-)

      • Re: Slavia chce na jaře trofej

        kjandourek (admin)     před 8 lety 17.02.2017 13:30 |  
        1 0

        Já jsem vždycky chtěl vycpanýho ježka ;-)

  17. Re: Slavia chce na jaře trofej

    Maty22     před 8 lety 16.02.2017 21:07 |  
    2 0

    Poslouchám v televizi Chovance a von je tak nádherně nasranej až srdce plesá.

    • Re: Slavia chce na jaře trofej

      Obr     před 8 lety 16.02.2017 21:22 |  
      6 0

      A taky je dutej, az to boli

      • Re: Slavia chce na jaře trofej

        VanDel     před 8 lety 17.02.2017 09:21 |  
        0 4

        Tak on Chovanec nebyl nikdy žádný myslitel. Dobře ho onehdá okomentoval Luhový, když řekl, že jenom prosťáček se nadšeně raduje z golů a výher svého týmu, když se nevejde ani na lavičku a sedí na tribuně. Což byl tenkrát Chovancovo případ když hrál v Holandsku.

        • Re: Slavia chce na jaře trofej

          malan (přítel SN)     před 8 lety 17.02.2017 09:54 |  
          4 0

          Tak zrovna na tomto prikladu bych nic spatneho nevidel, naopak. Luhovy je taky pekna p.ca, ale alespon se vetsinou trefuje do luzy.

          • Re: Slavia chce na jaře trofej

            VanDel     před 8 lety 18.02.2017 08:20 |  
            0 1

            Tak se zkus trochu zamyslet a možná ti dojde jak je to myšleno. A Luhový ať je jakýkoliv, tak já ho za tu jeho otevřenost mám hodně rád. Není to žádnej nudnej patron a člověk se od něj nesčetněkrát dozvěděl hodně zajímavé věci. Narozdíl od ostatních komentátorů, kteří si díky jejich kamarádšoftům tohle nikdy neodovolí. A hlavně Luhovýho uznávám i díky jeho fotbalovým kvalitám. Kariéru má velmi slušnou.

            • Re: Slavia chce na jaře trofej

              malan (přítel SN)     před 8 lety 20.02.2017 13:16 |  
              0 0

              Asi je moje myšlení nedostačující jeho myšlenkovým pochodům. Skutečně tam žádný skrytý význam nespatřuji.

        • Re: Slavia chce na jaře trofej

          Tomski     před 8 lety 17.02.2017 12:04 |  
          3 0

          tak to spíš něco vypovídá o Luhovém...

          • Re: Slavia chce na jaře trofej

            VanDel     před 8 lety 18.02.2017 08:16 |  
            0 3

            Co to vypovídá o Luhovém ? Jedině to, že narozdíl od většiny komentátorských "přizdisráčů" se nebojí říct otevřeně co si myslí. A konkrétně tenhle případ a příklad je naprosto jasnej. Protože opravdu jenom wůl se může na tribuně radovat z úspěchů svého týmu. Pokud tam teda samozřejmě není vinou zranění.

    • Re: Slavia chce na jaře trofej

      bongor     před 8 lety 16.02.2017 21:25 |  
      4 0

      Je to pohled pro bohy.Černý,Chovaněc,Brabec.Huby maj protažený,že se mi ani nevejdou na obrazovku.Ale co chtěj,dopadlo to ještě nad očekávání.

      • Re: Slavia chce na jaře trofej

        Travinho     před 8 lety 17.02.2017 00:05 |  
        0 0

        Predikoval jsem šest, ale i takto jsem spokojen.

        • Re: Slavia chce na jaře trofej

          bongor     před 8 lety 17.02.2017 07:22 |  
          4 0

          No koza chcípla,ale málo

          • Re: Slavia chce na jaře trofej

            Novi.sks     před 8 lety 17.02.2017 08:50 |  
            1 0

            Bongore neboj, teď jí ještě nakope Klokan a za týden odveta. Ta koza bude chcíplá víc než dost a jejich vstup do jara naprosto famózní!

            • Re: Slavia chce na jaře trofej

              Robinator     před 8 lety 17.02.2017 09:28 |  
              0 1

              chudaka konateho fanousci vynesou ze stadionu :D

            • Re: Slavia chce na jaře trofej

              Sracken     před 8 lety 17.02.2017 11:57 |  
              2 1

              Bohemce maximálně držím palce v zápasu s komunisty. Mohli by být psychicky nalomení. Doufám, že Berky a Švícko splní svou slávistickou povinnost. Podle sportu nastoupí Berkovec za nás - úroveň toho deníku je zoufalá.

              • Re: Slavia chce na jaře trofej

                Novi.sks     před 8 lety 17.02.2017 13:42 |  
                0 0

                Nebyl Berky zraněnej? Vím že se tu něco takového probíralo...
                A já ten plátek nesleduju, ale údajně tam u nás je/byl psaný MNN i přes to, že má 4 žlutý... Tohle opravdu nechápu, je to taková banda diletantů, ignorantů, nebo obojího zároveň?

                • Re: Slavia chce na jaře trofej

                  kjandourek (admin)     před 8 lety 17.02.2017 13:54 |  
                  0 0

                  Já ten plátek kupuju... dělám si výstřižky po každém zápase, abych měl ve finále mostrovskou sezónu dobře zmapovanou ;-)

                  To Faux pasé s MNN celkem chápu: Byla tam o nás celá dvoustrana a nakonec se pokusili dát dohromady předpokládanou základní sestavu ... podle mého názoru to měla být ZS na celé jaro... a do ní samozřejmě MNN patří... jenomže pak asi někoho napadlo, že forma hráčů je dost proměnlivá a na konci jara může být úplně jiná... tak aby nebyli za blbce tam šoupli titulek "Jak by mohla vypadat sestava na Jihlavu" .. a už jim nedošlo, že Míša je na Jihlavu vykartovaný ...

    • Re: Slavia chce na jaře trofej

      stromovous (přítel SN)     před 8 lety 17.02.2017 09:47 |  
      1 0

      Když už to téma tedy je... Tak já vám nevím, samozřejmě na jednu stranu mám takovou jistou poťouchlou radost z toho, jak to u sousedů s jejich kozou dopadlo... Ale na druhou stranu to znamená, že "tam za řekou" udělají do ligy změny a víc prostoru dostanou hráči jako Čermák, Vatajelu, Pulkrab, Holek, Holzer, Šural či Hybš místo různých Váchů a Kadleců.

      • Re: Slavia chce na jaře trofej

        malan (přítel SN)     před 8 lety 17.02.2017 09:52 |  
        1 2

        No a? Dyt jsou to stejny kopyta..

        • Re: Slavia chce na jaře trofej

          stromovous (přítel SN)     před 8 lety 17.02.2017 10:11 |  
          2 0

          Jako já S.. atakdále jako fakt "nemám rád", ale nad občasnou "zaslepeností" nás - slávistů - mi zůstává rozum stát. Jejich kádr prostě je svým způsobem kvalitní i široký a stále mají X hráčů na ligu velmi nadstandartních (právě třeba Čermák a z nejmenovaných třeba Karavajevs a bohužel jsou takovými hráči - nefotbalové vlastnosti nehodnotím - i Dočkal nebo Šural). A navíc včera na lavičce/tribuně podle mne nechali větší kvalitu, než pobíhala po trávníku. A je na nás, abychom v lize byli jemně řečeno "lepší", otevřeněji řečeno abychom je "zašlapali do země". :-)

          • Re: Slavia chce na jaře trofej

            malan (přítel SN)     před 8 lety 17.02.2017 10:23 |  
            1 0

            Holek, Holzer, Šural, Hybš které jsi ve svém příspěvku zmínil jsou bídní. Čermák byl o třídu lepší, když hrál v MB a jediný komu to teď kope je Karavajev. Nevím kde tu extra kvalitu vidíš. Já z nich "občasný" strach nás slávistů prostě nemám...

            • Re: Slavia chce na jaře trofej

              stromovous (přítel SN)     před 8 lety 17.02.2017 10:32 |  
              0 1

              Holek by zahrál DZ lépe než Vácha a stopera než Kadlec i Mazuch.

              Hybš byl na podzim v dobré formě a kvalitně hrál prý i v přípravě. Varianta s ním na beku (a např. Costou na stoperu) je kvalitnější než varianta s Kadlecem/Mazuchem.

              Ad Šural. Jako já rozumím, že ho prostě nemáme rádi za to jak se zachoval, co řekl. A že máme třeba i radost z toho, jak se mu zatím ne/daří, ale bídný fotbalista to opravdu není a jeho ne/prosazení se je z větší části zapříčiněno zraněním. Není to tak dávno, co to byl možná nej hráč ligy, co byl nadprůměrný i v repre a co ho chtěli snad všichni slávisti. Vajgl ano, bídný fotbalista určitě ne.

              • Re: Slavia chce na jaře trofej

                malan (přítel SN)     před 8 lety 17.02.2017 10:44 |  
                2 0

                Jenže Ty mluvíš o minulosti. Forma fotbalistů je proměnlivá s dobou, a momentálně je u výše zmíněných bídná. Třeba Bohemka překvapí a po letech udělá v prasečáku 3 body, chce to kout železo dokud je žhavé..

                • Re: Slavia chce na jaře trofej

                  kjandourek (admin)     před 8 lety 17.02.2017 11:28 |  
                  2 0

                  Přesně tak - jedna věc je uzdravit se ze zranění a druhá je vrátit se do formy před zraněním...

                  Třeba ten Šural: za poslední rok odehrál 16 zápasů v lize.. na jaře osm, zranění... na podzim sedm, zranění ... návrat na 13 minut proti Plzni a zase zranění... začátek jara zase na marodce... to opravdu teď nebude hráč, který na podzim 2015 proháněl Holanďany

              • Re: Slavia chce na jaře trofej

                Robinator     před 8 lety 17.02.2017 10:44 |  
                1 1

                no tak Šural zatím ve Spartě nepředvedl absolutně nic..je tam zatím úplně bídnej, až jsem rád, že nešel k nám

                • Re: Slavia chce na jaře trofej

                  Novi.sks     před 8 lety 17.02.2017 11:59 |  
                  1 0

                  Šurala asi doběhla karma, holt kdo chce kam, pomozme mu tam :)

      • Re: Slavia chce na jaře trofej

        Eluin (přítel SN)     před 8 lety 17.02.2017 09:58 |  
        4 1

        To je docela pravda, Sparta nějakou reflexi zpravidla má. Navíc teď se bude více soustředit na ligu. Objektivněji vzato by nám třeba výsledek 1:1 z Ruska hrál do sešívaných not o něco více.

        • Re: Slavia chce na jaře trofej

          Fačín     před 8 lety 17.02.2017 12:28 |  
          1 2

          Ano, vlastně je to škoda. Kdyby vyklepli Rostov, jdou v EL dál, tříštili by síly a koncentrovali by se určitě víc na EL než kaprligu. Takhle mají šanci chytit se za nos, nějak to vylepšit. Zůstane jim už jen liga a to je pár zápasů, na které se budou potřebovat zkoncentrovat jak psychicky, tak i fyzicky a hráčsky.

          Ale koukalo se na ten debakl krásně. Konečně jsou jak Barcelona.

          • Re: Slavia chce na jaře trofej

            Jachym     před 8 lety 17.02.2017 12:39 |  
            1 3

            No, a to je přesně ten přístup. Místo toho, abychom měli prospěch všichni z lepšího českého koeficientu a mistr, ať už jím bude kdokoli, šel přímo do LM, raději ať mi chcípne koza, když nenáviděnému sousedovi chcípnou dvě...:-)

            • Re: Slavia chce na jaře trofej

              kjandourek (admin)     před 8 lety 17.02.2017 12:47 |  
              5 0

              Jenomže přístup, který ukazuješ mi spíše připomíná: Jen ať se sousedovi daří, já si od něj občas vezmu mlíko...

              Já budu radši, když si kozu vypěstujeme sami a mlíko ve finále bude taky

              • Re: Slavia chce na jaře trofej

                belmis (přítel SN)     před 8 lety 17.02.2017 12:59 |  
                2 0

                Určitě, jen malý dodatek. Koza se chová, pěstují se rostliny :-)

                • Re: Slavia chce na jaře trofej

                  kjandourek (admin)     před 8 lety 17.02.2017 13:02 |  
                  2 0

                  Kdyby se zasadila dostatečně hluboko... ;-)

              • Re: Slavia chce na jaře trofej

                Jachym     před 8 lety 17.02.2017 13:07 |  
                1 1

                Tak jsem to nemyslel. Pokud mám zůstat u "chlévové" analogie, tak ať moje i sousedovy kozy a krávy dávají na ZAHRANIČNÍ trh dobré mléko lepší než v ostatních zemích a zvyšují tak naši celkovou konkurenceschopnost, čehož budu mít prospěch já, ale i soused. To je čistě pragmatický kalkul, i když si to mnozí snad vykládají jako projev sympatií k rudorudé konkurenci...

                • Re: Slavia chce na jaře trofej

                  kjandourek (admin)     před 8 lety 17.02.2017 13:17 |  
                  2 0

                  To by všechno bylo hezké, kdybyste spolu žili navzájem v příjemné shodě a večer spolu chodili na pivo... ale ne když se oba ucházíte o jedinou fešnou vdovu v širokém okolí ... a ta ještě ke všemu vyhlásila, že dá tomu, kdo bude mít k určitému datu nahrabáno víc......

                  • Re: Slavia chce na jaře trofej

                    Jachym     před 8 lety 17.02.2017 14:23 |  
                    0 1

                    Je to trochu jinak. Tady jde o to, aby jakkoli znesváření Pepík a Honzík měli celkově na výběr z většího množství (krásnějších) žen než Roger, Helmut, Gennadij, Pablo, Francesco, Laurent nebo Mustafa :-)

                    • Re: Slavia chce na jaře trofej

                      kjandourek (admin)     před 8 lety 17.02.2017 14:28 |  
                      1 0

                      Jenomže tou fešnou vdovou je v tomto případě myšlen titul ... a ten bude vždycky jenom jeden :-)

                      • Re: Slavia chce na jaře trofej

                        Jachym     před 8 lety 17.02.2017 14:33 |  
                        0 1

                        Aha :-) V tom případě dobré, ale já žil v domnění, že reaguješ na nikdy nekončící debatu o koeficientech.

                        • Re: Slavia chce na jaře trofej

                          kjandourek (admin)     před 8 lety 17.02.2017 14:37 |  
                          1 0

                          No víceméně ano... jenom záleží na tom, co si do té rovnice dosadíme...

                          Koeficient je Koza...
                          Přímý postup do LM je mléko z ní plynoucí
                          fešná vdova je titul...
                          Peníze jsou peníze a hráči... dejme tomu pastviny, na kterých se koza může pást :-)

                          • Re: Slavia chce na jaře trofej

                            Jachym     před 8 lety 17.02.2017 14:44 |  
                            0 1

                            V těch metaforách je trochu guláš. Každopádně na pasení hráčů jsou tady pasáci, pardon agenti manažeři...:-D

                            • Re: Slavia chce na jaře trofej

                              kjandourek (admin)     před 8 lety 17.02.2017 14:52 |  
                              0 0

                              No každopádně po mě nechtěj, abych fandil tý verbeži kvůli koeficientu.... Postoupit do LM přímo jenom proto, že tam někdo jinej nahnal koeficient, je stejně na pytel, to o nějaké kvalitě nesvědčí a jít tam jenom pro balík peněz a nářez...To přece nepotřebujeme....
                              Budu daleko radši, když si sami vybudujeme koeficient a budeme mít takovou kvalitu, že se do LM dokážeme prokousávat jako nasazení z kvalifikace ... a když do koeficientu budeme měrou vrchovatou přispívat my... :-)

                              • Re: Slavia chce na jaře trofej

                                Jachym     před 8 lety 17.02.2017 15:09 |  
                                1 1

                                No, asi bychom byli unikátem, kdy by se nám naskytla příležitost hrát přímo základní skupinu LM a odmítli to s poukazem: "Sorry jako. Ale my jsme k tomu koeficientu nepřispěli ani trochu, všechno je práce našich lokálních rivalů. Budeme hrát tuto soutěž až tehdy, když se sami dostatečně přičiníme o národní koeficient." Takovéto "mirkodušínství" je snad jen u nás u slávistů. Vždyť kde jinde by apelovali fanoušci do médií po jednom zápase, ve kterém nám pomohl rozhodčí, že takto tedy ne, že takto bychom nebyli kamarádi... Přeji hezký víkend a hlavně příjemný sobotní podvečer!

                                • Re: Slavia chce na jaře trofej

                                  kjandourek (admin)     před 8 lety 17.02.2017 15:16 |  
                                  1 0

                                  To jsem zase neřekl.... ne odmítnout...

                                  Ale mám obavu, že postup jenom díky koeficientu by nám stejně akorát "nastavil zrcadlo", v němž by bylo vidět, že na to ještě nemáme...
                                  Já prostě chci vidět Slavii tak silnou, že jí národní koeficient nebude zajímat... že bude mít sama takový klubový koeficient, že i v nemistrovské části bude nasazena... a ostatní soupeři se před losem budou třást strachy, aby jí nedostali :-)

            • Re: Slavia chce na jaře trofej

              afro     před 8 lety 17.02.2017 14:32 |  
              1 0

              Troufnu si tvrdit, že pro většinu z nás tady žádná logika neplatí. Jen ať kozénka pajdá dál...

          • Re: Slavia chce na jaře trofej

            kjandourek (admin)     před 8 lety 17.02.2017 12:45 |  
            1 0

            Já myslím, že ne... Taky by je úspěch mohl nakopnout... nabrali by sebevědomí, zkušenosti... Pokud vypadnou, nota bene s pocitem, že zahráli úplnou tužku a to ještě proti týmu, který není tak úplně top... tak je to pro jejich psychiku pořádný záhul...

            Ono je to vždycky dvojsečné - úspěch v Evropě rovná se zájem o hráče.... Zájem o hráče znamená, že sice můžu o pár frajerů přijít, ale zase za ně dostanu pořádný prachy... a za ty prachy můžu nakoupit posily... a teď se musí vybalancovat, abych byl ve finále silnější...

            Já myslím, že lepší bude když vylítnou jako spráskaní psi a ve finále budou muset střelit pár otrávených hráčů za mizivé částky do Ruska a Turecka... než aby prodali dva borce po sto mega do Itálie a Belgie a za to nabrali čtyři jiné...

      • Re: Slavia chce na jaře trofej

        kjandourek (admin)     před 8 lety 17.02.2017 10:14 |  
        0 0

        Já se spíše obávám toho, že si přestanou hrát na toho spasitele bez zkušeností a definitivně do toho jejich spolku asistentů s/bez licence nasaděj Vrbu...

        je to sice arogantní zmetek, ale trénovat umí..

        • Re: Slavia chce na jaře trofej

          Borris     před 8 lety 17.02.2017 12:02 |  
          1 0

          Přece Vrba nebude riskovat, že mu doma přistane zasazená vrba z Plzně od Šádka :-D

        • Re: Slavia chce na jaře trofej

          Fačín     před 8 lety 17.02.2017 12:29 |  
          0 1

          Vrby bych se nebál, ale pravda je, že Holoubek možná vyletí z hnízda dřív, než dostuduje licenci..

          • Re: Slavia chce na jaře trofej

            kjandourek (admin)     před 8 lety 17.02.2017 13:25 |  
            1 0

            Z toho mám srandu od té chvíle, co odvolali Ščasnýho... kolikrát já už jim na Idnesu tvrdil, že trenéra prostě od té doby nemají...... Pořád se otáčejí na tom, že porazil Inter Milán a vyhrál skupinu EL...
            Nevidí a nechtějí vidět, že je to sice sympaťák, ale nemá žádné zkušenosti s dospělými... Podzim urvali jeho určitým entuziasmem... Vzpomeňme, jak jsme byli nadšeni z Michala Petrouše, když s Karolem Kiselem a Zbyňkem Pospěchem zachránili ligu na jaře 2010 ... a na podzim už se ukázalo, že na to, aby vedl tým alespoň ligového středu prostě nemá...

            Holoubek zatím vyhrával s devatenáctkou... s výběrem mladých hráčů posbíraných po celé republice jako reprezentace... hra o titul a kočírování souboru různorodých hvězdiček, to je něco co v životě nezažil ...

            Ovšem Vrba, to je něco jiného... ten už zažil titul na Slovensku i v Čechách...

  18. Re: Slavia chce na jaře trofej

    zeleznik2     před 8 lety 17.02.2017 11:05 |  
    0 0

    V pořádku ambice musí být vysoké. Trofej v Poháru FAČR po patnácti letech 100%, titul navrch po osmi letech, by byl pohádkou, ale zde je hlavně Plzeň, doma jí dáme, ale ještě bychom potřebovali nějaké její zaváhání.

    • Re: Slavia chce na jaře trofej

      kjandourek (admin)     před 8 lety 17.02.2017 11:09 |  
      17 0

      Copak její zaváhání - potřebovali bychom hlavně nezaváhat my... A ona to taková sranda taky nebude ...

      • Re: Slavia chce na jaře trofej

        zeleznik2     před 8 lety 18.02.2017 16:38 |  
        0 0

        Určitě nebude, ale pořád ztrácíme nejméně tři body, takže potřebujeme vyhrávat a soupeři ztrácet...

  19. Re: Slavia chce na jaře trofej

    slavistou50let     před 8 lety 17.02.2017 13:52 |  
    3 4

    AAA auto a Slavia, chce se mi blejt. Jak na place, tak v administrativní budově samej zloděj. Hnus. Nechají vás tam vydoutnat x hodin, ksindl jeden a nemužete odejít, protože si vzali od vás doklady, že vše bude během pár minut ověřeno. Sráčové největšího kalibru.

    • Re: Slavia chce na jaře trofej

      Sracken     před 8 lety 17.02.2017 14:13 |  
      1 0

      Pověst nemají dobrou. Ale zrovna prodávám 5ti letého outbacka a zvažoval jsem je. Tak tedy radši ne.

      • Re: Slavia chce na jaře trofej

        malan (přítel SN)     před 8 lety 17.02.2017 15:28 |  
        2 0

        Hod inzerat sem, treba bude mit nekdo zajem:)

        • Re: Slavia chce na jaře trofej

          Fulham     před 8 lety 17.02.2017 16:21 |  
          0 0

          Jako jeden by ty příspěvky o proradnosti oné firmy bral....na druhou stranu asi nikdo z nás nepřivede partnera s miliony do kešeně. Dneska není sranda sehnat solventniho sponzora. Rumuni by mohli vyprávět jak dlouho měli čistý dresy. Je to těžký. Už abychom byli na úrovni FCB a Realu a mohli mít na dresu UNICEF...

      • Re: Slavia chce na jaře trofej

        Novi.sks     před 8 lety 17.02.2017 15:56 |  
        0 0

        Já jim chtěl před lety na protiúčet prodat auto, které v té době prodávali kolem 20-35 tisíc a to byly od pohledu vyhnilý herky... Moje auto nehnilo a až na klimatizaci bylo všechno v pořádku, s klidem by ho mohli dát za 40-50 tisíc... Slibovali hory doly ale nakonec mi nabídli 1000,- (kdybych to nechal sešrotovat, tak dostanu o 500,- víc, neskutečný). To auto jezdí do teď, zprvu sloužilo jako náhradní v rodině a teď s ním jezdí nějací chlápci po stavbách...

        Je to největší autobazar a zaručeně taky největší verbež. Ikdyž třeba takovej MAMAcar, kdyby Vojtek věděl na co dělá reklamu... Ono obecně tyhle podniky jsou žumpa, stejně jako českej fotbal. V tomhle ohledu se k sobě hodí, ale že je to spojovaný s náma, to mě celkem mrzí (ikdyž mám pro to pochopení, sponzoři jsou potřeba, číňan nečíňan)...

        • Re: Slavia chce na jaře trofej

          Fačín     před 8 lety 17.02.2017 16:08 |  
          0 1

          Bohužel, AAA auto je skutečně firma s jednou z nejhorších pověstí. A ta pověst se nevzala jen tak někde nějak, jsou to bohužel zkušenosti stovek a tisíců zákazníků. Vůbec nechápu, jak jsme se mohli snížit k tomu, že s nimi budeme spojováni. Sám jsem tam auto kupoval, byl jsem ještě mladej vůl, oškubali mě co to šlo. Pak tam pár dobrých kamarádů pracovalo a když mi popisovali, jak to tam funguje... Radši nevzpomínat, už je to dlouho.

          Peníze holt asi nesmrděj.

    • Re: Slavia chce na jaře trofej

      Fačín     před 8 lety 17.02.2017 14:30 |  
      0 1

      Tak to jsou slušný výblitky teda.

    • Re: Slavia chce na jaře trofej

      Borris     před 8 lety 17.02.2017 14:37 |  
      4 0

      No tak to je slušný mindráček ten Kudela.... Téměř z každého slova je cítit, jak jsme mu trnem v oku a nepřeje nám. Ale nenechme se tím idiotem otrávit. Zítra to začíná tak se těšme!

      • Re: Slavia chce na jaře trofej

        donford     před 8 lety 17.02.2017 16:18 |  
        0 0

        Tak zhrzený Kúdela je už zcela mimo. Nejhorší pro takového výblitkáře je, že ho nikdo nebere vážně. Je to minulost, která nechtěla zaregistrovat žádné změny. S výjimkou Plzně je prý všechno špatně. Nečtěte ho a těšte se na zítřek.

    • Re: Slavia chce na jaře trofej

      Jachym     před 8 lety 17.02.2017 14:38 |  
      3 0

      Jen jedna poznámka: Pokud by si naše vedení proti sobě skutečně poštvalo i CNN, byl by to jen další důkaz, že svou práci dělá dobře... Jinak jsou všechny poznámky toho biotrotla úplně o hovnu...

    • Re: Slavia chce na jaře trofej

      Petrslav     před 8 lety 17.02.2017 15:22 |  
      3 0

      No... ta poznámka k čemu mít ještě na jaře v týmu Antonína Baráka, když ho Slavia mohla do Itálie poslat už teď ukazuje na autorovu poměrně vážnou psychickou chorobu

    • Re: Slavia chce na jaře trofej

      Crispo     před 8 lety 17.02.2017 15:55 |  
      3 0

      Jeho články jen snižují úroveň eFotbalu či Hattricku. No nechtěl bych se každý ráno probouzet a mít mindrák jako má tento pán. Je to vlastně chudák...

  20. Ještě k rudejm

    Petr9608     před 8 lety 17.02.2017 14:15 |  
    2 1

    Z racionálního pohledu by pro nás bylo mnohem lepší to, kdyby postupovali. Každej bod do koefáku dobrej (nakonec kdyby rudí nedělali v minulejch letech bodů jak máku, tak jsme v létě po Evropě nejezdili, tak se zpchybnit nedá) a hlavně - byli by více utahaní.

  21. Srdeční nepřítel :-)

    honza_sl     před 8 lety 17.02.2017 15:50 |  
    9 5

    Přátelé, já chápu standardní pocity slávisty vůči Spartě. Mám to do značné míry stejně. V lize fandím vždy jejím soupeřům, v Evropě jim fandím jen tehdy, když hrajou proti týmu z oné země na Východě jako včera (tam si prostě nemůžu pomoct). Taky mi vadí, jak jim ispart nadržuje, jak jsou z nich sudí v lize podělaný, taky nemohu zapomenout na ty řady svinstev od nich za dobu, co pamatuju...

    Je tu však jedno velké ale: U některých z nás tady na SN mi připadá, že píši snad častěji o ACS než o našem týmu (jmenovat nebudu). To je pro Vás opravdu Sparta tak důležitá, že bez ní nedokážete žít? Navíc s potřebou je zesměšňovat v každém příspěvku?

    Ano, taky mě lezou na nervy a nesnáším je. Mám radost když prohrajou. Ale buďme soudní - dlouhodobě (krátkodobě ostatně taky) patří mezi 2 nejúspěšnější české kluby. Hrajou každý rok o titul. Jsou relativně dost úspěšní v Evropě. A objektivně vzato - samozřejmě jsou ve světě známějším českým klubem než SKS (až uděláme několikrát za sebou titul a ukážeme se 3x za 5 let v LM, tak se to asi změní, ale teď pardon). Navíc to určitě nejsou nekopové, mají dobrou mládež. Já je sportovně respektuji (ačkoli nesnáším). Prostě SKS potřebuje ACS a vice versa.

    Připadá mi, že tu mnozí slávisté mají syndrom obležené pevnosti v horách - všichni jsou proti nám a ubližují nám. Když Luhový nebo Mádl zajedou do ACS, to jsou borci. Když se vyjádří nelichotivě o něčem v SKS, jsou zde za hovada.

    Nebo deník Sport - ano, nadržuje Spartě. Ano, má bulvární styl psaní, nejsou to odborné noviny. A ano, v současně době (pochopil-li jsem to správně) panuje mezi SKS a Sportem jakási studená válka kvůli Podroužkovi. Ale - Sport se prostě nesnaží ublížit Slavii! Jenom pomáhají Spartě. Resp. nepomáhají - mažou jim med kolem úst, dělají z nich polobohy a na hřišti se nakonec ukáže pravda k velkému překvapení oněch polobohů.

    Co jsem chtěl tak sáhodlouze říct? Nehledejme za vším Spartu a spiknutí proti nám. Připadá mi, že spousta Slávistů (zejm, tady na SN) kdyby Spartu neměli, museli by si ji vymyslet.

    • Re: Srdeční nepřítel :-)

      Mejla1892     před 8 lety 17.02.2017 16:15 |  
      1 0

      Nemohu s Tebou v jádru věci souhlasit, i když v nějakých věcech asi pravdu máš. Píšeš Ano, taky mně lezou na nervy a nesnáším je. Jak pak tedy jim můžeš (ikdyž v Evropě) fandit? Pokud něco nebo někoho nesnáším, tak přece mu nemohu fandit, když se mi to "zrovna hodí" nebo hraje s někým, kdo je mi u zadku. Spartu respektuji, jako každého dalšího soupeře, má u mě mnohem víc respektu než třeba Příbram, Liberec a každý další tým z ČR, ale tím to prostě končí. Pokud hrají s kýmkoliv v Evropě, tak jsou mi prostě úplně jedno, nepotřebuji je zesměšňovat, hojit si na nich ego, ale vždy mě potěší, když dostanou pořádně na prdel a to z toho důvodu, jak se celá sparta neustále nad nás povyšovala, povyšuje a to už z historického jádru pudla věci. Respekt ano, fandění Spartě?? NIKDY

      • Re: Srdeční nepřítel :-)

        honza_sl     před 8 lety 17.02.2017 16:22 |  
        3 0

        Asi jsme se úplně nepochopili.

        - Fandím vždy proti nim s jedinou výjimkou (!), a to právě tehdy, když hrají proti Rusům (protože ty nesnáším ještě víc).
        - Mě taky potěší, když dostanou nakládačku, psal jsem, že jsou tu tací co mají potřebu si na nich právě hojit (resp. honit) ego, a to poměrně dost hloupě.

        • Re: Srdeční nepřítel :-)

          Mejla1892     před 8 lety 17.02.2017 16:25 |  
          0 0

          V tom egu s Tebou souhlasím, ale pokud dva subjekty nesnáším, tak budu fandit tomu, koho nesnáším míň??? V tom se prostě neshodneme a proto jsem reagoval. U mě by to právě bylo tak, že bych si řekl, ať se tam třeba pozabíjej, je mi to prostě fuk

          • Re: Srdeční nepřítel :-)

            honza_sl     před 8 lety 17.02.2017 16:29 |  
            0 0

            Tak když tak o tom přemýšlím, tak byla slova fandění asi špatně zvolená. Spíš je mi to jedno jako Tobě. Myslel jsem to tak, že kdybych musel jednomu z nich fandit, pak by to bylo, jak jsem napsal. Mea maxima culpa :-)

            • Re: Srdeční nepřítel :-)

              Mejla1892     před 8 lety 17.02.2017 16:31 |  
              0 0

              ok, tak teď už chápu a rozumím. Jen zkusím popřemýšlet, co by mě muselo donutit k tomu, abych si vybral komu z nich fandit:-):-):-)

              • Re: Srdeční nepřítel :-)

                honza_sl     před 8 lety 17.02.2017 16:39 |  
                0 0

                Nabídka, co se nedá odmítnout? ;-)

        • Re: Srdeční nepřítel :-)

          Robinator     před 8 lety 17.02.2017 16:34 |  
          0 5

          proč nesnášíš rusy? :) je možný, že kdyby rusko neexistovalo..dneska tu mluvíš německy..

          • Re: Srdeční nepřítel :-)

            honza_sl     před 8 lety 17.02.2017 16:43 |  
            3 0

            Nesnáším Rusko jako stát, zemi. Rusy jako lidi mám některé rád, některé ne. Klub z Ruska beru jako klub té země. "Nesnáším Rusy" je zkratka, nepřesná a omlouvám se za ni. Důvody tu nechci pitvat, protože to není politický web a už vidím, jaký by se tu rozpoutal fičák. Jestli chceš, můžeme s o tom popovídat osobně nebo přes soukromé zprávy (klidně napiš na jan_slavicek@yahoo.cz).

            • Re: Srdeční nepřítel :-)

              Robinator     před 8 lety 17.02.2017 16:52 |  
              0 0

              jasný, v pohodě :)

    • Re: Srdeční nepřítel :-)

      Boss82     před 8 lety 17.02.2017 16:24 |  
      0 0

      Souhlasím do puntíku. Palec nahoru.

    • Re: Srdeční nepřítel :-)

      podol (přítel SN)     před 8 lety 17.02.2017 16:24 |  
      5 0

      souhlasím s Tebou, ale s výhradami. Jako staroslavista mám mezi rudými, řadu přátel a známých, které respektuji, prostě měli tu smůlu, že od mládí neměli podmínky být příznivcem Slavie. Panuje mezi námi samozřejmě rivalita, ale spočívá spíše v humoru a trochu v nadsázce a ironii. Nenávist není kladná vlastnost a nepřináší ani jedněm radost či nějaké kladné potěšení. Ale zcela jistě to není doména jen slávistů, jen si vzpomeňme na roky předchozí a minulé, co jsme si museli vytrpět a překousnout.
      Samostatným případem je deník Sport. Je vydáván cca 60 let, měl to být nezávislý deník, informující o sportu všech odvětví a klubů. Dnes je v majetku majitele Sparty, kdyby se nazýval třeba Sparťanský sport, budiž. Ale o nějaké objektivitě nemůže být ani řeč a to se samozřejmě nelíbí mě, ani řadě jiným. Moje reakce je jednoznačná - prostě jej nekupuji a se mnou řada dalších příznivců Slavie. A neodsuzuji žádné kritické hlasy, protože jsou většinou pravdivé.
      Jediné a účinné řešení vidím v nastoupené cestě Slavie, třeba započaté ve vítězství v podzimním derby na jejich stadionu. Prostě být lepší než jsou oni, pravidelně je porážet v lize, v poháru, být v evropských soutěžích. Potom se budeme moci jen smát jejich reakcím i pisálkům z jejich plátku.
      Podol

      • Re: Srdeční nepřítel :-)

        honza_sl     před 8 lety 17.02.2017 16:34 |  
        1 0

        Podole, souhlasím s Tebou v podstatě ve všem, cos napsal. Rivalita ano, radost z prohry Sparty taky, ale ne slepá nenávist.
        - isport čtu na netu, protože 1. Mají obvykle poměrně přesné info, 2. Občas pustí v náznacích něco ze zákulisí, 3. Baví mě komentáře některých redaktorů a zkoumám, jak hluboko do zadnice Křetínského dokáží vlézt :-) Nicméně také je nekupuji a také je nepovažuji za nestranné. Jádrem mého sdělení bylo, že isport se nám nesnaží ubližovat (leda před derby, ale ani tam to podle mého není nijak závažné), jen pomáhá, resp. "pomáhá" Spartě :-)

    • Re: Srdeční nepřítel :-)

      vršek     před 8 lety 17.02.2017 16:33 |  
      1 1

      Je to tak - jako slávista a fotbalový fanoušek opravdu a bohužel "musím se Spartou žít". Bohužel s takovou Spartou jaká je. Tento klub nezasluhuje respekt - tedy "vážnost", "úctu" a "ohledy", neboť sám tyto principy vůči svým soupeřům již cca 60 let neustále pošlapává a porušuje. Už jsem to tady jednou psal - z významů slova respekt na Spartu pasuje pouze jeden význam, a to "bázeň" malých klubů před jejím mocenským postavením s neustálým nátlakem, neúctou k druhým a bezohledností ke svým soupeřům, a hlavně se všemi těmi stále se opakujícími "cinklými jary"......

      • Re: Srdeční nepřítel :-)

        honza_sl     před 8 lety 17.02.2017 16:36 |  
        2 0

        Není 60 let moc? Já to vidím tak někdy od 2. pol. 80. let. To, že se ve Spartě shlédli komouši v 50. letech zase není tolik vina Sparty. Ostatně mám takové matné povědomí, že na faktické likvidaci SKS jako silného klubu na přelomu 40. a 50. let vydělala hlavně Dukla jako opravdu echtovní komoušský armádní klub...

  22. Re: Slavia chce na jaře trofej - Fair play kodex

    OldZbysek     před 8 lety 17.02.2017 16:34 |  
    0 1

    Ligová soutěž slibuje zajímavý průběh i tím, že letos budeme hrát opět o titul.
    Klub majitele, který podporuje také český fotbal, by měl přijít ještě s iniciativou v zájmu regulérnosti ligy. Proto jsem připravil návrh etického kodexu, který by měly podepsat všechny kluby v soutěži.
    Držte si klobouky:
    FAIR PLAY FOTBAL KODEX 2017
    Podepsáním tohoto kodexu se kluby zavazují dodržovat etické chování fair play při fotbalových soutěžních utkáních zejména tím, že nebude z jejich strany vyvíjeno úsilí k ovlivnění výsledků vzájemných i ostatních zápasů, aby byla zajištěna maximální regulérnost soutěže.
    Současně budou vést své hráče ve sportovním duchu k respektování soupeře z hlediska nebezpečných zákroků na jejich zdraví, ale i k zamezení simulování hráčů.
    Budou důsledně vést své fanoušky ke sportovnímu vystupování a povzbuzování během vzájemných utkání, i mimo stadion.
    Žádáme o zkrácení termínu zkušebního provozu videa s tím, aby mohlo být použito ve sporných situacích co nejdříve, nejpozději od začátku příští sezóny.

    • Re: Slavia chce na jaře trofej - Fair play kodex

      honza_sl     před 8 lety 17.02.2017 16:38 |  
      3 1

      Poslední bod Ti nikdo nepodepíše. Ostatní naopak s klidem, protože to budou jen prázdná slova (ostatně myslím, že něco takového je i ve stanovách FA ČR) - asi jako že ústava KLDR říká, že země je demokratická, dodržuje lidská práva atd. :-)

  23. Re: Slavia chce na jaře trofej

    sicilianbrno     před 8 lety 20.02.2017 11:05 |  
    0 0

    Koukal na sestřich na isportu, 9 velkých šancí + 2 goly, zajimave čislo, skončit to 6:1 tak se nikdo nemuže divit a to by se všude hned psalo o slavii jinak. I přes druhou puli tak vyhra zcela zasloužená, proti slabším soupeřům to neproměnování šancí tolik nebolí, proti silnějším už by mohlo...snad se efektivita proměnování zlepší.