Aktuality z médií

Komentáře (58)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

    Balvan86     před 8 lety 15.02.2017 11:35 |  
    0 0

    Pohled zpoza Balvanu :)
    4-1-4-1
    Pavlenka - Frydrych, Bílek (Lüftner), Deli, Bořil - Ščuk - Sýkora, Barák, Hušbauer, Zmrhal - Škoda
    4-2-3-1
    Pavlenka - Frydrych, Bílek (Lüftner), Deli, Bořil - Ščuk, Alvir - Sýkora, Hušbauer, Zmrhal - Škoda
    4-4-2
    Pavlenka - Frydrych, Bílek (Lüftner), Deli, Bořil - Sýkora, Hušbauer, Ščuk, Zmrhal - Mešanovič, Škoda

    Takhle za mě dle pohledu zpoza Balvana s ohledem, jak to vypadalo v přípravě.
    Frydrych se mi paradoxně líbil ze všech krajních beků nejvíc. Flo má prý po menším zranění v přípravě manko, Švento je zraněnej, takže Bořil začne ligu v základu z leva jako na podzim.
    Ščuk si vybojoval pozici dočasné jedničky na DZ, neb Souček nic moc a asi půjde hostovat. Alvir taky byl lehce zraněnnej a má prý nějaké manko. Bez Hušbyho si to současně neumim představit a Barák asi při jiném systému hry ostrouhá. Ale ve středu zálohy se nechme překvapit. Bude to ještě hodně zajímavý. V útoku se dle mě nic nemění. Jasným esem je Škoďák a Mešanovič bude sekundovat v závislosti na zvoleném herním stylu. Olé...už se těšim jak malej kluk. Titul by byla pohádka.

    • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

      Balvan86     před 8 lety 15.02.2017 11:38 |  
      0 0

      Ščuk jen do doby, než bude moci nastoupit zpět do sestavy MNN a Tecl bude pravděpodně střídat v případě potřeby jak na zálohu (podle výkonů Zmrhala a Sýkory), tak i do útoku při herním stylu 4-4-2.

    • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

      zeleznik2     před 8 lety 15.02.2017 11:46 |  
      2 1

      Na Jihlavu určitě 4-4-2. Nechat sedět Baráka stejně odchází, tak může začít na lávce.

    • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

      Robinator     před 8 lety 15.02.2017 11:46 |  
      1 0

      na první zápas bych preferoval tvou sestavu číslo 3, až bude MNN připraven, sestava číslo jedna právě s Michaelem

  2. Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

    zeleznik2     před 8 lety 15.02.2017 11:43 |  
    0 0

    Příjemné starosti se sestavou. Vypadá to, že otazníkem zda Bílek či Luftner a Sýkora či Tecl. JŠ má z čeho vybírat. Na štítu asi Ščuka.

  3. Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

    mpik     před 8 lety 15.02.2017 11:58 |  
    6 1

    No, příprava ukázala, že k největší změně bude muset dojít přímo u Jardy Šilhavého. Výrazně narostla kvalita na lavičce a není možné dlouhodobě točit stejných 14 hráčů do zápasu. Hráč, který nehraje stagnuje a narůstá frustrace. Pokud do ligy naskočí jedenáctka z úvodu včerejšího přípravného zápasu, pak zůstanou na lavičce Ngadeu, Alvir, Barák, švento, Bořil, Bílek, Van Buren, Mingazov, Tecl - hráči, kteří by kdekoliv jinde snad krom Sparty a Plzně hráli v jistojistě základu. Proto musí Jarda najít vhodné zapojení pro všechny. Držím mu v tomto nelehkém úkolu palce.

    • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

      Robinator     před 8 lety 15.02.2017 12:01 |  
      0 1

      MNN v žádném případě na lavičce nezůstane, Barák bude hrát velmi často, ostatní se budou muset poprat no..

      • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

        mpik     před 8 lety 15.02.2017 13:17 |  
        0 0

        Pokud nastoupí Ščuk a předvede skvělý výkon, posadí ho JŠ na lavičku? Ale MNN je na druhou stranu hráč s aktuálně nejvyšší cenovkou v klubu... No jak píšu, nebude to mít trenér snadné a měl by vytížení více rozkládat...

        • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

          Robinator     před 8 lety 15.02.2017 13:35 |  
          1 0

          jasně, že ho posadí..máš v týmu hráče, kterému když se podaří jaro, půjde v létě kolem 200 mil. ven..takového hráče prostě neposadíš, navíc si myslím, že i kdyby Ščuk předvedl dobrý výkon, stejně nebude lepší než Michael(souzeno z toho co oba prozatím předvádí)

          • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

            kjandourek (admin)     před 8 lety 15.02.2017 15:39 |  
            0 0

            Já si myslím, že když Jasmin předvede dobrý výkon proti Jihlavě, tak si zahraje i proti Příbrami a možná i Plzni ... Přeci jenom Michael teprve přijel po oslavách, zatím trénuje individuálně ... podle mě bude na stopro až někdy v půlce března...

    • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

      JS (přítel SN)     před 8 lety 15.02.2017 12:59 |  
      1 1

      Naprostý souhlas.

    • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

      japhy     před 8 lety 15.02.2017 13:05 |  
      1 0

      Když budeme hrát vepředu na dva, tak si snad dost zahrají i náhradní útočníci a jestli opravdu budeme hrávat v různých rozestaveních, potom přijde řada i na záložní záložníky. Doufám.
      Každopádně bych se snažil postupně co nejvíce zapojovat Alvira, aby až odejde Tonda, nemusel začínat od píky.

    • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 15.02.2017 14:48 |  
      2 0

      Naprostý souhlas, toto bude pro JŠVCD možná největší výzva. Jestli to totiž nezvládne, tak silně hrozí, že se naruší týmová chemie.

      Ještě doufám, že se podaří sehnat hostování Součkovi - ten kluk potřebuje hrát, hrát a hrát, ale na Slavii jeho současná výkonnost bohužel nestačí.

      • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

        Robinator     před 8 lety 15.02.2017 15:21 |  
        2 5

        spis bohudik ne :D

        • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

          bububu (přítel SN)     před 8 lety 15.02.2017 15:43 |  
          2 0

          Já mám Suka rád, je to slávista a především podle mě velmi talentovaný hráč, který ale v této sezoně nemá formu. U mladých kluků nic zvláštního. Minulou sezonu ale ukázal, že potenciál má, proto by byla blbost nad ním lámat hůl. Ideální řešení je najít mu hostování, kde bude dostávat maximální porci minut na hřišti a kde se bude moct vyhrát a dostat zpátky do formy.

          Na nějaký definitivní soud nad Součkem je ještě brzy, za rok můžeme být chytřejší.

          • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

            Robinator     před 8 lety 15.02.2017 15:50 |  
            2 6

            možná máš pravdu..ale teda, že je talentovaný..v tom případě je talentovaný každý druhý v lize..protože když se dívám na jeho hru, nevidím tam nic talentovanýho..navíc u něho není skoro ani náznak, že by se mu forma vrátila a ta jeho bída trvá dlouho..takže bůhví jestli to nebylo nějaký zablýsknutí..je možný, že už nikdy dobře hrát nebude

  4. Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

    japhy     před 8 lety 15.02.2017 12:59 |  
    1 0

    Že bych tedy měl nějak ukrutně jasno v tom, kdo vyběhne proti Jihlavě, to se říci opravdu nedá. O dalších zápasech ani nemluvě.
    4-4-2 se dá očekávat, útok jasnej, křídla asi taky. Jestli bude vedle Deliho Bílek nebo Lüftner je mi celkem fuk, na začátek bych asi nechal kapitána. Ale dál? Hodně lidí tu preferuje Frydrycha a JŠ, zdá se, taky není proti. Já si ale nemůžu pomoct, mě jeho styl přijde tak nějak humpoláckej, prostě stoper na beku, no. Zvláš't do 4-4-2 se mi nehodí.
    A pak tu máme náš slavnej střed. Jestli by měl fungovat jako včera v první půli, můžeme to rovnou zabalit. Chvílemi jsem měl pocit, že jediný co zvládnou, je bochánek kamsi dopředu, případně přihrávka z první naslepo a doufání, že tam bude spoluhráč. Vůbec mi to celé přimomínalo hru za DU. Taky bylo zvláštní, že spolu nastoupili hráči, které JŠ stavěl na stejný post - Huš a Ščuk. Naopak mě velmi mile překvapil Sýkora.
    Druhá sestava už chtěla hrát fotbal, což byla zásluha hl. Baráka, Alvira a Burena. "Zmenšilo se" hřiště a najednou bylo s kým si narazit.
    Pořád tu čtu, jak budeme hrát proti zalezlým soupeřům. Už jsem to tu jednou zkoušel vyvracet, tak se nechci opakovat. Ale vždyť my jsme včera první půlku nebyli schopný přimáčknout ani ten Vyšehrad. Jo, převahu jsme měli, ale že by stopeři byli na středovým kruhu a jen čekali na odkopy soupeře...Ani náhodou. Naopak jsme měli dost protiútoků nebo alespoń zrychlených přechodů. Pro Vuka jako dělaný :)
    No nic, nějak to dopadne, jelikož se ještě nikdy nestal opak.

    • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

      Kenny     před 8 lety 15.02.2017 13:36 |  
      4 0

      Taky preferuju momentálně na beku Frydrycha. Opravdu má takovej humpoláckej styl, ale důležitější je ta jeho neustálá snaha o ofenzivu. On to třeba protlačí silou, je to lepší než to vůbec nezkusit a vracet míč zpátky. Myslím, že právě tohle ho v očích JŠ tlačí do sestavy. Včera byl Vyšehrad v první půli ještě schopnej běhat, sestava na druhej poločas to měla snadnější. Byli odpočatí proti klukům, co nejsou zvyklí na tempo. Co se týká středu při 4-4-2, Míša je podle mě jasnej, ale bylo by zajímavý, jestli by s ním místo Pepy nebyl vhodnější Barák.

      • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

        japhy     před 8 lety 15.02.2017 14:01 |  
        1 0

        No, právě, s tím Tondou si říkám to samý. Na Hušbauera tak trochu trpím, ale pořád si myslím, že jeho místo je hl. v pětičlenné záloze. Na druhou stranu i včera bylo vidět, že se snažíme při postupném útoku hrát vlastně 3-5-2, takže..... No a na třetí stranu bych řekl, že se mu hraje líp, když se o ofenzivu stará Tonda a on si odmaká to svoje mezi vápnama. A včil mudrujte.
        A ten Frydrych. Neřekl bych, že by byl včera nějak zvášť aktivní. K vápnu se skoro nedostal a když už, tak centroval z dálky nebo jen předával míče Sýkorovi. Ale možná jsem jen zaujatej.

        • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

          kjandourek (admin)     před 8 lety 15.02.2017 15:36 |  
          2 0

          mě to přišlo, že si se Sýkorou vůbec nerozuměli... seděl jsem v první půli kousek nad lajnou zhruba na úrovni vápna, takže jsem je měl jako na talíři...
          několikrát to tam bylo ložený, že Frydrych chtěl hodit míč mezi soupeři, stačilo se jenom rozeběhnout, ale Honza se místo toho zastavil a naopak Michala obíhal směrem dozadu...

          Mě se ten Sýkora zatím vůbec nějak nezamlouvá... Gól krásnej, ale leckdy mi přijde, že to bere moc na sebe, i kdyby mohl posunout míč ještě dál do větší tutovky... Na konci první půle mu to tam uteklo až ke gólmanovi, jednou pálil z dálky pánubohu do oken... a vždycky vedle něj nalevo byl volný Zmrhal...
          O co hezčí byla akce právě "prince Jaromíra", který sám před gólmanem nabídl gól Teclovi :-)

          zase na druhou stranu, ta patička, po které zazdil tutovku Meši... ta byla luxusní - to abych jenom nekritizoval :-)

          • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

            japhy     před 8 lety 15.02.2017 20:05 |  
            2 0

            Ono nemusí být na škodu mít v týmu někoho, kdo bude hrát trochu na sebe, takovýho sobečka. Ovšem nesmí se to přehánět. Navíc je vidět, že to v noze má.

    • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

      Robinator     před 8 lety 15.02.2017 13:37 |  
      0 3

      Sýkora se mi taky jeví dobře, zatím mám ze všech posil radost právě z něho..jinak Hušbauer se tam taky včera ploužil jak na pláži

    • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

      deny91     před 8 lety 15.02.2017 14:49 |  
      2 3

      "A pak tu máme náš slavnej střed. Jestli by měl fungovat jako včera v první půli, můžeme to rovnou zabalit. Chvílemi jsem měl pocit, že jediný co zvládnou, je bochánek kamsi dopředu, případně přihrávka z první naslepo a doufání, že tam bude spoluhráč. Vůbec mi to celé přimomínalo hru za DU. Taky bylo zvláštní, že spolu nastoupili hráči, které JŠ stavěl na stejný post - Huš a Ščuk."

      Souhlasím s tebou, ale některým zdejším fanouškům to ke spokojenosti stačí a ještě to budou obhajovat, že to tak je vlastně dobře. Do detailů raději zabíhat nebudu, nechci rozjíždět další vleklou diskuzi.

      • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

        Fulham     před 8 lety 15.02.2017 15:54 |  
        6 0

        Ten náš,,slavnej střed" rozsekal Spartu na sračky....asi tak.

        • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

          deny91     před 8 lety 15.02.2017 16:01 |  
          1 6

          Jenže ta Sparta byla na sračky z poloviny sama díky Ščasnému, což dokazují jejich ostatní výsledky. Kdyby neměli obrovskou kliku, nepostoupili by ani přes ty noname Dány a např. od Bolky by doma dostali tak 5 gólů.
          Já jen aby tohle nadšení z porážky tehdejší Sparty (a nijak to nechci snižovat) velice rychle nenarazilo v dalším derby, kdy už má Sparta opět schopné lidi na svých postech.

          • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

            kjandourek (admin)     před 8 lety 15.02.2017 16:07 |  
            3 0

            Jsi si jist, že má schopné lidi na svých postech? zatím nebyli schopni ani najít nového trenéra....

            Zkušenosti s asistentem, který dosud vedl jenom juniory, máme taky... i přes počáteční nadšení to málokdy končilo happy endem ...

            • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

              deny91     před 8 lety 15.02.2017 16:13 |  
              0 0

              Jsem si jist, že tam mají na těch postech minimálně kompetentnější lidi, než tehdy na podzim (Otava, Ščasný). Výsledky z druhé části podzimu to navíc potvrzují, byť měli zraněními zdecimovaný kádr. Jestli se opět plně postaví na nohy a zúročí maximálně všechny své schopnosti a možnosti, to zodpoví až samotné jaro. Nicméně podle mě určitě nebudou tak zoufalí, jako tehdy na podzim pod Ščasným, protože to byl vrchol zoufalství.

              • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

                kjandourek (admin)     před 8 lety 15.02.2017 16:28 |  
                1 0

                Já si zase myslím, že na trenérské lavičce mají člověka, jehož entuziasmus na podzim vyhecoval zbytky zdecimovaného kádru k výkonům na hraně jejich možností....
                Ovšem nemá žádné zkušenosti s vedením nabušeného kádru, v němž každý chce hrát.... Doposud péroval devatenáctileté kluky a najednou bude mít pod sebou reprezentanty, všechny zdravé.... je dost velkou otázkou, jak to ukočíruje...
                každý úspěšný trenér musí získával zkušenosti postupně ... nejprve zachránit v lize menší klub, potom tlačit na poháry s ambicióznějším a teprve pak tým, který se hlásí k titulu - málokterý naskočil do ligy před čtyřicítkou po letech u mládeže a hned dokázal vyhrávat tituly... a většinou v té chvíli šlo o bývalého úspěšného hráče...
                Zidane, Guardiola...

                Vem si,jak jsme dopadli s Michalem Petroušem ... Jarní záskok, nadšení... sebevědomý vyhazov Skácela...a podzimní Teplické vystřízlivění...

                • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

                  deny91     před 8 lety 15.02.2017 16:42 |  
                  0 0

                  Budoucnost odpoví, kdo z nás měl pravdu :-)

                  • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

                    kjandourek (admin)     před 8 lety 15.02.2017 21:43 |  
                    0 0

                    Pravdu....

                    Někdy mi přijde, že prostě potřebuješ mít "pravdu" ...

                    Úplnou a nezpochybnitelnou pravdu málokdy najdeš v životě, natož ve fotbale....

                    • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

                      deny91     před 8 lety 15.02.2017 23:23 |  
                      0 0

                      Tak ok, řeknu to jinak, budoucnost ukáže, kdo z nás měl svým názorem blíž k realitě. Už ti to je víc po chuti?
                      Nevím, co je špatného na tom, že chci znát pravdu. Naše dva názory nejsou navzájem kompatibilní, tudíž je buď jeden z nich "nepravda", nebo se mýlíme oba a pravda je někde jinde. Určitě nemáme pravdu oba zároveň, aniž by se něco z toho vylučovalo. Nebo ne?
                      Já se chci bavit v mezích reality a hledat ji v diskuzi, tedy znát pravdu. Vše ostatní pro mě nemá nijak velkou hodnotu... Chci žít realitou a ne přáním či fantaziemi někoho jiného.

                      • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

                        kjandourek (admin)     před 8 lety 16.02.2017 09:40 |  
                        2 0

                        Někdy mi diskuze s Tebou přijdou jako s manželkou... :-)

                        "Pravda", nebo "realita" jsou věci, které se dají změřit, či spočítat ... my se tu dohadujeme o pocitech ...

                        Byl lepší fotbalista Berger, nebo Šmicer? Těžko budeš rozsuzovat ... ať už označíš kohokoliv, vždycky si to vnitřně obhájíš ...
                        Bylo působení Dušana Uhrina u nás úspěšné, nebo neúspěšné? Zase to nebude jednoznačně černé, nebo bílé ... Pokud někdo Dušana Uhrina z nějakých příčin opravdu nemusel, tak mohl od začátku nadávat, koho jsme to přivedli a na podzim se mohl bít v prsa, jakou měl "pravdu" ... Jiný bude hodnotit páté místo v sezóně, do níž jsme na začátku vstupovali jako adept na insolvenci, jako hodně dobrý počin ....

                        Můžu se zeptat? Ta číslovka v Tvém nicku znamená rok narození?
                        Mnohé by to vysvětlovalo - dvacet let mezi námi ... Já jsem v pětadvaceti taky nevěřil nikomu, komu bylo nad třicet ... Se vším respektem k mládí, neber si to zle...

                        • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

                          deny91     před 8 lety 16.02.2017 10:05 |  
                          0 0

                          Ano, je to rok mého narození, ale nemám vůbec problém s nedůvěrou k někomu staršímu, o to přece vůbec nejde. Diskutuju s mnoha lidmi a je to často obohacující diskuze, pokud je věcná a drží se faktů. Diskutovat s lidmi, kteří vše relativizují, je však těžké a taková diskuze má malý, pokud vůbec nějaký smysl. Ať už totiž člověk řekne cokoliv, vždy to je nějak relativizováno. Připadám si jak v nějakém filozofickém kroužku.
                          Tady nikdo neporovnává subjektivní dojmy, jestli je lepší Messi nebo Ronaldo. Tady jsme se bavili o tom, jestli bude Sparta na jaře silnější než na podzim. Nevím, co je na tom tak divného, když řeknu, že budoucnost ukáže, kdo z nás měl pravdu. Já si myslím, že bude silnější, ty že nebude. Respektuju tvůj názor, byť s ním nesouhlasím, a proto říkám, že se uvidí. Třeba se mýlím já a tvoje prognóza se splní.
                          Tímhle to uzavírám, protože už fakt nevidím smysl v pokračování.

                          • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

                            kjandourek (admin)     před 8 lety 16.02.2017 10:23 |  
                            0 0

                            V pohodě - chtěl jsem tím říct, že v pětadvaceti jsem měl jiné názory, než teď a je pro mě otázkou, jestli bych souhlasil sám se svým pětadvacetiletým já, kdybychom se v jednom čase potkali ... Já bych si za nick musel dát 72 :-)

                            Upřímně si taky o Tobě nemyslím nic špatného - To bych prostě nad těmi diskuzemi mávl rukou :-)

                            Všimni si, že i Ty hodně relativizuješ - tady se bavíme o Spartě, jinde o přínosu dvojice Barák x Hušbauer... a já si nějak moc nevybavuji, že bys na nějaký argument odpověděl: OK to beru....
                            Přijde mi, že když se objeví nějaký argument, který nepodporuje Tvé tvrzení, tak jej ignoruješ, jako kdyby nezazněl a otočíš se na nějakém jiném výroku ... a tak to jde dokola, takže ve finále už naše diskuze přecházejí do jakési hádky ... jak říkám, tohle jsem zažíval s manželkou.. :-)

                            Ale na druhou stranu to chápu v tom, že mládí bývá radikální a neústupné, to k tomu patří ...

                            Třeba kdyby mě někdo v sezóně 1989/90 tvrdil, že vidí potenciál v Pavlu Kukovi.... a že ze stejně starého Pavla Vandase nikdy nic nebude ... Tak bych se s ním do krve hádal .... Kolik jmen já jenom dal trenérovi, který toho prvního stavěl a toho druhého okázale ignoroval :-)

                • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

                  bongor     před 8 lety 15.02.2017 19:19 |  
                  0 0

                  Ale dovedeš si představit jaký musí mít rumun nabušený kádr,když se u nich nechytal ani plejer,o kterýho se pere celá Itálie a dávají za něj Sampdorii 800 Mega?

                  • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

                    kjandourek (admin)     před 8 lety 15.02.2017 22:12 |  
                    0 0

                    To spíše ukazuje, jaký mají odhad na hráče... :-)
                    O schickovi šly ve fotbalovém světě řeči, že talent má, ale je to lempl a tréninku nedává všechno .... Nevím, jestli to byla pravda, jak jsem nakoupil od jednoho spoluhráče, který se hodně angažuje u erbéček, tak prodávám :-)

                    Třeba se jenom chytil za nos :-)

                    • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

                      deny91     před 8 lety 15.02.2017 23:34 |  
                      2 0

                      Ano, tohle bylo slyšet z mnoha stran a není to nic tajného, prohlašovali to o něm i mládežničtí trenéři a myslím, že se o tom zmínil i Hřebík. Možná mu v tomto hodně pomohl Pivarník, když Schick hostoval v Bohemce.
                      Podle mě se nejedná přímo o špatný odhad na hráče - všichni to říkali, že má největší talent, takže to věděli. Spíš to jen podporuje to, co jsem tady už dříve psal v souvislosti s Mihalíkem, že je celkově problém v českém fotbalovém prostředí: neumíme pracovat s "nedokonalými" povahami, byť jsou kolikrát mnohem talentovanější než ti "dokonalí". Chceme mít hlavně "skvělou partu", skvělé charaktery apod., ale už jaksi nevadí, že tihle neumí pořádně kopnout do míče (čest výjimkám, těch je jak šafránu).
                      Nakonec Schick prokázal, že není žádný flink, ale že je prostě jen víc sebevědomý a potřeboval k sobě někoho, kdo s ním uměl pracovat (Pivarník). U nás se silná individualita skoro neodpouští, řekl bych...

                      • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

                        Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 16.02.2017 00:17 |  
                        0 1

                        +1 abys věděl od koho

                      • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

                        kjandourek (admin)     před 8 lety 16.02.2017 09:27 |  
                        2 0

                        Schick zatím ještě zase tak moc nedokázal ... klidně ve finále může dopadnout jako Fenin, ten měl na zahraničním angažmá ještě skvostnější start...
                        Stejně tak bych tolik zásluh nepřisuzoval Pivarníkovi - nastřílel pod ním sedm branek, to zase tak velké číslo není... kdysi dávno stejně starý Necid zvládl za polovinu zápasů gólů jedenáct... K zájmu Italských celků vedly hlavně jeho výkony v jedenadvacítce...

                        No a k té "České specialitě" - opravdu si myslíš, že ve světě milují talentovanější, ale problémové hráče a umí to s nimi?
                        Třeba takový Balotelli... na toho všude vzpomínají opravdu se slzou v oku ;-)

                        • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

                          deny91     před 8 lety 16.02.2017 10:10 |  
                          0 0

                          Nikde nepíšu, že jinde ve světě takové hráče milují. Jen říkám, že s nimi umí lépe pracovat, to je celé. Balotelli je úplný extrém a stejně to s ním zkoušejí zas a znova. Ne snad proto, že by milovali jeho povahu a přístup, ale protože je pořád svým umem pro daný klub přínosem, byť je extrémně složitá povaha.

                          • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

                            kjandourek (admin)     před 8 lety 16.02.2017 10:36 |  
                            0 0

                            Zas a znova?
                            je mu šestadvacet a je v šestém angažmá ... dvakrát to s ním zkusili jenom v AC Milán a podruhé už jenom na hostování ... I kvalita klubů jde postupně dolů ...

                            Já beru, že existují hráči, kteří mají větší talent než ostatní a nechtějí na sobě pracovat ... Všude na světě... a tihle hráči se ve finále zastaví někde, kde jejich talent stačí tak, že ta nepracovitost dá přehlédnout.... U někoho je to Nice, u někoho jiného 1A třída ... takže nakonec se takoví hráči také uplatní a může to vypadat, že se s nimi jenom musí umět pracovat ... I třeba Pavel Horváth měl na víc, než "jenom" na titul mistra ligy s Plzní

                            Ale nemyslím si, že by v jakémkoliv klubu takové hráče vyhledávali a chtěli (uměli) s nimi pracovat ...

                            Nedávno jsem sem házel odkaz na svůj dávný blog - taky jsem jednoho takového zažil :-)

              • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

                Robinator     před 8 lety 15.02.2017 16:40 |  
                1 1

                to je jasný, že budou silnější, nechápu, že o tom někdo může pochybovat..podle mě budou mít větší sílu než Plzeň..kdybychom my měli takhle zdecimovaný kádr..jsme na úplně jiné příčce..trošku objektivity by to chtělo

                • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

                  deny91     před 8 lety 15.02.2017 16:47 |  
                  1 0

                  Taky to moc nechápu, ale někteří to holt vidí (chtějí vidět) jinak

                • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

                  sasky     před 8 lety 15.02.2017 17:44 |  
                  0 0

                  Tak silnější budou, to je bez diskuse. Nicméně to vynášení Holoubka málem do nebes byl zase druhý extrém. Není pravda, že by hráli prakticky s juniorkou. Spíš to bylo tak, že hrálo 11 chlapů pořád dokola. Ale když se tomu prostě přizpůsobí náplň tréninků, tak nevidím důvod, aby dospělý profesionální sportovec s kvalitním zázemím za tři dny nebyl schopen zregenerovat. Uvidíme, jak se jim povede na jaře. V derby dostanou, s Plzní si daj plichtu a zbytek je mi jedno. Hlavně, když nám budou koukat pořád na záda.

                  • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

                    bongor     před 8 lety 15.02.2017 19:14 |  
                    1 0

                    tam je blbý,že jim toho Holoubka poslali sami andělé z nebes,jak správně napsal Skřetspart.

                    • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

                      sasky     před 8 lety 15.02.2017 19:50 |  
                      0 0

                      Tak on to není špatný trenér. Na druhou stranu v ČR vždycky někdo vylétne nahoru a pak zase bez fanfár zmizí (dříve např. Vavruška, momentálně frčí Pivarník a Trpišovský, tak jsem zvědav, jak to s nimi bude dál).

                  • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

                    Robinator     před 8 lety 15.02.2017 19:54 |  
                    1 0

                    tak ono hlavne od Holoubka se nic necekalo, tudiz i on nebyl pod buhvi jakym tlakem..takze to mohlo byt takovy uvolnenejsi..jinak souhlas..taky mi je to jedno..hlavne at je opet rozsekame :)

          • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

            jufoun (přítel SN)     před 8 lety 15.02.2017 16:11 |  
            0 0

            Možná i všeho schopné, viz kabela

          • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

            Jachym     před 8 lety 15.02.2017 17:13 |  
            4 1

            Člověče, ty mě bavíš:-) Zlehčuješ náš výkon (konkrétně naší středové formace) a naši suverénní výhru v důležitém zápase na Spartě a naopak obrovskou váhu přikládáš občasnému "skřípání" ve včerejším testu s třetiligovým soupeřem, který se sotva dostal za půlku... Sorry jako :-))

            • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

              deny91     před 8 lety 15.02.2017 17:33 |  
              1 1

              Nic nezlehčuju, což jsem taky napsal v tom příspěvku, který jsi okomentoval. Přehráli jsme je rozdílem třídy a to je fakt a jsem rád. Naopak ale poukazuju na další fakt, že byli v rozkladu, o čemž svědčily jejich výsledky až do derby a následná rezignace Ščasného. Na tom není nic zlehčujícího, je to jen snaha o objektivitu. Jsem rád, že tě to baví :-)
              Naopak pokud náš včerejší soupeř byl tak zoufalý, jak píšeš (a já souhlasím, že byl), pak je o to víc na pováženou hra středních záložníků v 1. půli, nemyslíš?

          • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

            bongor     před 8 lety 15.02.2017 19:11 |  
            0 0

            To je dobře,že má bolševik své schopné zpět,aspoň dostanou tu trojku schopně.

        • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

          japhy     před 8 lety 15.02.2017 20:09 |  
          0 0

          Aby nedošlo k mýlce. Já proti našemu středu (zatím) nic nemám. Asi jsem to špatně napsal, myšleno bylo, že to vidím jako nejvíc komplikovaný místo na správné obsazení. Takový překladatelský oříšek :)

          • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

            kjandourek (admin)     před 8 lety 15.02.2017 22:06 |  
            0 0

            Já myslím, žes to špatně nenapsal.... Já jsem to pochopil tak, že na podzim JŠ v zápase s Litoměřickem postavil Ščuka na stejné místo, na jakém normálně hrává Hušbauer... Tudíž to vypadalo, že je bere jako alternace na jedno místo.... Bylo to tak myšleno, že?

            • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

              japhy     před 8 lety 15.02.2017 22:42 |  
              0 0

              Nee :) Asi se do toho zamotám ještě víc, ale zkusím to.
              Slavným středem jsem (teď už vím, že nešťastně) nazval situaci, kdy se tu vůbec nemůžeme shodnout, kdo by tam měl hrát a navíc se nabízí spousta variant. Měl jsem potřebu to vysvětlovat, jelikož Fulham to očividně pochopil jako moji kritiku podzimní sestavy.
              Nasazení Hušbauera dohromady se Ščukem jsem už vypíchl jen jako perličku.
              Snad to takto stačí, protože moje úmysly byly tak křišťálové čisté, že už ani křišťálově čistější být nemohly :))

              • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

                afro     před 8 lety 16.02.2017 08:02 |  
                0 0

                V mých očích jsi očištěn. :-)

  5. Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

    Crispo     před 8 lety 15.02.2017 17:20 |  
    3 1

    Pokud v sestavě nebude Souček a Mingazov, tak budu spokojený s jakoukoli sestavou. Kádr je našlapaný, posily jsou s týmem delší dobu a na žádném postu nás netlačí bota, takže vše připraveno.
    Dělat závěry na základě hry v přípravných zápasech nebudu. I podle toho co říkal pan Syrovátka při komentování, byla příprava velmi náročná a hráči toho měli plné kecky, natož aby hráli kombinační líbivý fotbal, když se navíc během všech zápasů na hřišti protočila věština hráčů. Není na tom nic směrodatného vzhledem k lize. A přátelák s Vyšehradem v Edenu byl suprovej nápad, hráči si po delší době vyzkoušeli trávník v našem svatostánku, padlo hodně gólů a logicky nikdo asi nechtěl příliš bojovný fotbal s druholigovým soupeřem či s někým na úrovni Bohemky nebo Brna pár dní před ligou...

    • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

      Kenny     před 8 lety 16.02.2017 13:58 |  
      1 1

      Je správné, že nechceš dělat závěry na základě hry v přípravných zápasech. Ale zajímalo by mě, na jakém základě tedy nechceš v sestavě ty dva zmiňované hráče? Je to tedy tak, že kdo hrál dobře na podzim, má u tebe místo jisté či naopak?

      • Re: Šilhavý ve Slavii dumá nad sestavou. Systém, který posadí velká jména

        Crispo     před 8 lety 16.02.2017 16:56 |  
        1 0

        Stručně: Nepatří mezi mé oblíbené hráče a až na jeden půlrok Součka, ve Slavii nic extra nepředvedli, přestože času na hřišti dostali mnohem více než jiní kvalitní hráči...