Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

Komentáře (45)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Chtěl jsem zůstat kvůli kabině a klubu, Slavia mi dala velkou šanci

    TSeguinTS     před 8 lety 04.02.2017 11:28 |  
    10 0

    Moc pěkný rozhovor. Snad ta věta ''Pokud bych se jednou vrátil do Čech a Slavia o mě stála, určitě bych nad tím přemýšlel.''bude platit i za 9-10 let a ještě ho uvidíme v našem dresu. Tondovi přeju, aby udělal pořádnou díru do světa, talent a dynamit v noze na to má.

  2. Gino

    majklinho (přítel SN)     před 8 lety 04.02.2017 11:47 |  
    1 0

    Tak Gino by se měl dnes podle polských médií stát hráčem Lechie Gdaňsk, kde doplní bývalou sparťanskou hvězdu Marca Paixaa.

    • Re: Gino

      SKSVenca     před 8 lety 04.02.2017 11:52 |  
      0 0

      Podle svého Snapchatu je momentálně na cestě do Wroclavi

  3. Re: Chtěl jsem zůstat kvůli kabině a klubu, Slavia mi dala velkou šanci

    Crispo     před 8 lety 04.02.2017 12:31 |  
    11 5

    Takové rozhovory jsou jen solí do rány. Budu klidnější až budu v létě číst rozhovor s posilou do zálohy třeba za šedesát mega, která bude rozdílovým hráčem a dá naši hře myšlenku a klid, potom se rád necham uchlácholit sladkými řečmi o plnění snů, velkých milionech za přestupy a o náklonnosti ke Slavii...

  4. Re: Chtěl jsem zůstat kvůli kabině a klubu, Slavia mi dala velkou šanci

    aligator     před 8 lety 04.02.2017 12:46 |  
    26 8

    No, jsou to takové kecy o ničem. Za mne dost zklamání. Tonda je sympatický kluk, hodně jsem si ho oblíbil, ale připadá mi to jako úprk ze Slávie, trochu mi schází reálný vděk a skutečná pomoc. V rozhovoru jsou jenom proklamace a zavání trochu i formalizmem pro fanoušky. Pokud by odcházel po ME 21, které by se mu povedlo, nic proti tomu. Mám trochu rozporuplný pocit, jestli bude pro jaro přínosem, protože myšlenkami bude jinde, včetně obav ze zranění apod. a nejsem si jistý, co to udělá v kabině. Snad to dopadne dobře. Asi zde budu kritizován, ale dobrý pocit z toho "úprku" nemám.

    • Re: Chtěl jsem zůstat kvůli kabině a klubu, Slavia mi dala velkou šanci

      Divizni (přítel SN)     před 8 lety 04.02.2017 13:06 |  
      3 1

      Dávám ti palec nahoru, napsal jsi to přesně jak to cítím i já.

    • Re: Chtěl jsem zůstat kvůli kabině a klubu, Slavia mi dala velkou šanci

      1rytir     před 8 lety 04.02.2017 13:15 |  
      7 5

      Také s tebou souhlasím. Ostatně jsem to už někde psal. Myslím si, že pokud odchod, měl jít hned. Obávám se, že celkově tohle řešení nikomu nepomůže. Ani Tondovi, ani kabině, ani trenérům, ani fanouškům, ani Slavii a potažmo možná ani Udine.

    • Re: Chtěl jsem zůstat kvůli kabině a klubu, Slavia mi dala velkou šanci

      vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 04.02.2017 13:19 |  
      4 0

      Radost z toho nemá asi žádný Slavista,mám takový indicie,že minimálně dva lidi z vedení také ne,jinak ten tweet toho žoldáka NEHODY S TOU PĚSTÍ STOJÍ TAKÉ ZA TO....

    • Re: Chtěl jsem zůstat kvůli kabině a klubu, Slavia mi dala velkou šanci

      Borris     před 8 lety 04.02.2017 13:47 |  
      4 0

      Ani nevíš jak tě chápu, cítím to docela podobně....

    • Re: Chtěl jsem zůstat kvůli kabině a klubu, Slavia mi dala velkou šanci

      Nosorozec     před 8 lety 04.02.2017 14:12 |  
      17 0

      Vzpomeňte si na Tomáše Necida v létě 2008. Taky podepsal CSKA Moskva, ale přes podzim zůstal ve Slavii. A obavy, že by to odfláknul se nenaplnily, Tomáš naplno válel, nic nevypustil a střílel jeden gól za druhým. Věřím, že Tonda prokáže podobný charakter :)

    • Re: Chtěl jsem zůstat kvůli kabině a klubu, Slavia mi dala velkou šanci

      Borris     před 8 lety 04.02.2017 13:54 |  
      7 0

      Jo no, kašpar jeden, už se třese jak mu na účtu přistane tučná provize....

  5. Re: Chtěl jsem zůstat kvůli kabině a klubu, Slavia mi dala velkou šanci

    SKSVenca     před 8 lety 04.02.2017 13:18 |  
    9 0

    Na Instagramu, Facebooku a Twitteru Udinese je napsáno, že k nim Tonda přestupuje ze Sparty...Dobrý no

    • Re: Chtěl jsem zůstat kvůli kabině a klubu, Slavia mi dala velkou šanci

      Borris     před 8 lety 04.02.2017 13:53 |  
      23 0

      Šmejdi z Udinese! Dost důrazně bych jim být našim vedení dal najevo, že tohle je docela dost přes čáru a ať s tím jdou do hajzlu! To je jako kdybychom my na našich webových stránkách napsali, že Tonda jde místo do Udinese třeba do Palerma, nebo nevím kdo je nějaký jejich rival! Podle mě je to od nich známka velké neúcty! To snad nevědí s kým celou dobu jednali? Bastardi z Udinese!

      • Re: Chtěl jsem zůstat kvůli kabině a klubu, Slavia mi dala velkou šanci

        JS (přítel SN)     před 8 lety 04.02.2017 14:01 |  
        3 1

        Pojďme jim všichni napsat :D

        • Re: Chtěl jsem zůstat kvůli kabině a klubu, Slavia mi dala velkou šanci

          Borris     před 8 lety 04.02.2017 14:04 |  
          3 0

          Jsem pro :-)

          • Re: Chtěl jsem zůstat kvůli kabině a klubu, Slavia mi dala velkou šanci

            Nosorozec     před 8 lety 04.02.2017 14:14 |  
            1 0

            na facebooku už to opravili. Každopádně bych od Udine čekal větší profesionalitu od začátku.

      • Re: Chtěl jsem zůstat kvůli kabině a klubu, Slavia mi dala velkou šanci

        bongor     před 8 lety 04.02.2017 14:15 |  
        0 0

        Oni asi nemají žádného takového arcikamaráda.To víš, těm no name klubům to nějakou chvíli trvá,než si nějakého najdou.

    • Re: Chtěl jsem zůstat kvůli kabině a klubu, Slavia mi dala velkou šanci

      bongor     před 8 lety 04.02.2017 14:12 |  
      8 0

      No co víš,třeba jim ten přestup vnukla sralta,u těch je možný všechno.Potom si na to objednali nehodu a šlo to tak rychle,že si ani neuvědomili,že je Tonda z úplně jinýho klubu.
      Snad ty prachy alespoň pošlou na správný účet,i když bych je rád oželel,kdyby náš Tonda zůstal alespoň ještě na další sezonu.

      • Re: Chtěl jsem zůstat kvůli kabině a klubu, Slavia mi dala velkou šanci

        afro     před 8 lety 04.02.2017 17:25 |  
        3 0

        "Snad ty prachy alespoň pošlou na správný účet..." bongore, tim jsi me rozsekal na uplne malicky kousicky. :-)))
        #ignorantizudinese

    • Re: Chtěl jsem zůstat kvůli kabině a klubu, Slavia mi dala velkou šanci

      Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 04.02.2017 15:06 |  
      3 1

      Hlavně ať ty prachy nepošlou do Sparty:)

  6. Barák přestup

    kexholm     před 8 lety 04.02.2017 14:33 |  
    4 6

    Upřímně řečeno pokud se počítá s Barákem na jaře do základní sestavy tak mě se ten přestup nelíbí. Jednak se stalo to že je tu precedent že prakticky nejmladší hráč který tu nic neodehrál si plní sen ( a ostatní hráči to vidí a budou pak v budoucnu na vedení podobně tlačit ) ale to mě jako fanouška moc nezajímá co chce hráč který tu je teprve rok, mnohem důležitější je pro mě klub a peníze teď nepotřebujeme. Navíc prodat ho půl roku před Euro u21 je nesmysl ikdyby mu nevyšlo v nejhorším cena zůstane stejná. Cena za kterou byl Barák prodán ( za předpokladu že jaro bude hrát pořád v základu ) je v tomto případě nic moc. Další nesmysl je že zůstává ještě půl roku v klubu, nevidím teď důvod proč stavět do základu hráče Udine a aby nehrál místo něj třeba Hušbauer nebo Alvir kteří mají srovnatelnou výkonnost, podobná situace tenkrát s Necidem byla odlišná v tom že nikdo z našich útočníků tenkrát zdaleka nedosahoval jeho kvalit.

    Pro mě jediný logický vysvětlení jeho prodeje který se nabízí je že Šilhavý chce hrát rozestavení 4-4-2 což zmínil i v rozhovorech a Barák u něj v tomto rozestavení nemá místo v základní sestavě, což se ukázalo už na konci podzimu když Baráka stavěl na kraj ale on tam bez rychlosti nemůže hrát a proto jsme dost posilovali na křídlech. Takže se představenstvo asi zeptalo Šilhavýho co by říkal prodeji Baráka a chápu že v rozestavení 4-4-2 kdy Ngadeu je ve středu zálohy asi jistota a posadit Hušbauera by asi taky bylo dost těžký a pokud se Alvir jeví stejně nebo líp než Barák ( myslím že Alvir líp brání a je i rychlejší což je vhodnější do systému 4-4-2 navíc nelze odepisovat i Ščuka ikdyž teď nemá formu a on určitě brání líp než Barák ) tak chápu že Baráka prodali a i cena přes 80mio je dejme tomu odpovídající když se počítá s tím že si na jaře nemusí moc zahrát, nemusí pak taky hrát Euro u21 v základu a cena už lepší být nemusí....

    Samozřejmě že tohle ví přesně jen trenér jak to bude, můžou do toho zasáhnou zranění, změna formy hráčů a bude vše jinak. Já myslím že to bude ta druhá varianta, Barák bude hrát v rozestavení 4-5-1 ( pokud tedy není Alvir lepší ) a když budem hrát 4-4-2 Barák bude střídat. Zajímavé bude rozestavení proti Jihlavě kde Ngadeu nemůže hrát a pokud to bude 4-4-2 což předpokládám jestli trenér postaví vedle sebe Hušbauera s Barákem aby nám střed zálohy v obranné fázi moc nehořel....

  7. Re: Chtěl jsem zůstat kvůli kabině a klubu, Slavia mi dala velkou šanci

    Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 04.02.2017 15:01 |  
    10 0

    Jednou se vrať i s Janktem...

  8. Re: Chtěl jsem zůstat kvůli kabině a klubu, Slavia mi dala velkou šanci

    iwanowicz     před 8 lety 04.02.2017 15:17 |  
    4 3

    Jsem zvedavy, jak se k tomu postavi trener. Stale proklamuje Slavia na prvnim miste, takze logicky pokud Tonda Barak nebude kvalitou nejak vyrazne prevysovat konkurenty, meli by nastupovat hraci s budoucnosti ve Slavii.

  9. Re: Chtěl jsem zůstat kvůli kabině a klubu, Slavia mi dala velkou šanci

    zdenek_prachar     před 8 lety 04.02.2017 15:48 |  
    11 2

    Dost dlouho jsem váhal, jestli vůbec psát, protože si myslím, že v tomto přestupu hrály roli okolnosti, které jsou a zůstnou skryty zrakům nezainteresovaných...
    Osobně z toho všeho mám dost rozporuplné pocity. Samozřejmě přeji každému to nejlepší a jestli A. Barák vnímá tento přestup jako to nejlepší pro sebe a svou budoucnost, budiž mu to přáno.
    Na druhou stranu - pro Slavii tento hráč neodvedl vpodstatě vůbec nic, jen využil šanci, kterou tu dostal. A to je přístup, který se mi zase tak moc nelíbí.
    Další věc je, že jsou tu hráči, kteří pro Slavii odvedli skutečně mnoho a to i v dobách zlých, kdy mnozí jiní hleděli hlavně na to, jak a kam vzít roha. Milan Škoda, J. Zmrhal... A těm přestup povolen nebyl. M. Škoda možná má nakonec takové podmínky, že nelituje a vzhledem k těhotenství partnerky asi nakonec je svým způsobem rád, že je v Praze a ne někde v Číně či Arábii. Ale stejně... Jasně, že kdyby ta nabídka byla z italské první ligy, asi by to bylo jiné, než když jde o nabídku primárně zloženou na financích z krajů výrazně exotických, ale nefotbalových...
    Podle mne, kdyby šlo o nabídku z Ruska, Arábie, Číny, Turecka atd., tak se o tom vůbec nediskutuje a velkou roli v tom hrál faktor špičkové evropské ligy.
    A možná v tom hrály roli i finance - možná bylo potřeba majiteli ukázat, že problém kolem přestupu GvK, ale vlastně i Mihalíka, je v celkovém finančním rámci příchodů a odchodů něco, o čem není třeba mluvit. A pak se 3 mio euro za hráče, který navíc extrémně touží tu nabídku přijmout, nedalo odmítnout...
    Jakákoli nabídka převyšující 3 mio euro ze západní dobré ligy bude podle mne v případě, že hráč bude chtít tu nabídku přijmout, neodmítnutelná, pokud by za MNN přišla nabídka na 5 a více mio euro z Francie, myslím, že se o tom vůbec nebude diskutovat, Slavia ještě léta nebude tým, který by takovéto nabídky mohl odmítnout a hráči nabídnout cokoli, čím by ho mohl udržet.
    A zase z druhé strany - Šural si vybral Spartu s tím, že jde o tým, který má mnohem větší potenciál směrem k vysněnému zahraničnímu angažmá. A dnes sedí ve Spartě a A. Barák podepsal v Udine. Což je pro nás dobré v tom, že příště se takový hráč rozhodne mnohem spíše pro Slavii, posiluje to naši pozici. Jen se musí postupně posilovat pozice Slavie jako klubu, kde hráči chtějí hrát dlouhodobě (a ne jen hrát tak, aby se posunuli jinam), jenže to podle mne potrvá léta a je to otázka nejen Slavie, ale kvality ligy, celkového prostředí ve fotbale v ČR atd.

    • Re: Chtěl jsem zůstat kvůli kabině a klubu, Slavia mi dala velkou šanci

      Thane (přítel SN)     před 8 lety 04.02.2017 22:22 |  
      2 1

      Nesouhlasim s temi zasluhami..
      Sam Jaroslav Tvrdik rekl ze Zmrhal ma povoleni v zime odejit..ale pokud ho nikdo nechtel..

  10. Re: Chtěl jsem zůstat kvůli kabině a klubu, Slavia mi dala velkou šanci

    pevek     před 8 lety 04.02.2017 15:56 |  
    5 2

    Tady je to zase slzave udoli. Jestli Udinese Tondu Baraka tak chtelo a dalo za nej opravdu slusny penize a jeste nam ho tu pul roku necha, tak je to nejlepsi reseni. Barak by byl blbej, aby tu hral na pul plynu, protoze bude chtit zanechat nejen dojem tady, ale zejmena na sveho pristiho zamestnavatele. A taky se bude chtit dostat na ME21. Zatim se TB jevil jako charakter a predpokladam, ze neni duvod, aby sve vychovani nejak pozapomnel. A ze mel ambice si zahrat jednu z nejlepsich peti lig Evropy a jeste za pomerne slusny tym? Byli bychom blazni, kdybychom mu to vycitali. Kdyz v roce 1996 prestupoval po Euru Poborsky do Manchesteru, tak jsem se jako dite divil, ze nezustava ve Slavii. Ja bych ve svych 12 letech ve Slavii zustal navzdy, protoze pro me Slavia byla nejvic. S odstupem casu se ale za tenhle prestup nedivim ani Poborskemu, ani Barakovi. Byli by blazni, kdyby to nezkusili.

    • Re: Chtěl jsem zůstat kvůli kabině a klubu, Slavia mi dala velkou šanci

      Crispo     před 8 lety 04.02.2017 17:27 |  
      10 0

      Nevšiml jsem si že by někdo kritizoval Báraka a jeho touhu přestoupit do lepší ligy. Nikdo mu to nemá za zlé. Spíš visí ve vzduchu otázka proč ho klub neudržel když dle vedení jsme ty peníze za přestup nutně nepotřebovali, a chceme hrát pravidelně o titul. Proč se pouští hráč, který tady v základu neodehrál ani celou sezonu a měl být budoucností Slavie. Nemluvilo se o tom že hráč musí první něco odehrát pro Slavii a potom se bude uvažovat o přestupu? To je to co zneklidňuje fanoušky. Tondovi budu vždycky fandit (pokud někdy nebude hrát v týmu přes řeku) a určitě mu bude fandit většina slávistů, ne-li všichni, ale na prvním místě má být klub nebo ne?

      • Re: Chtěl jsem zůstat kvůli kabině a klubu, Slavia mi dala velkou šanci

        pevek     před 8 lety 04.02.2017 17:52 |  
        5 4

        Tady se ale predne analyzuje uprimnost/neuprimnost rozhovoru s Barakem. Ty reci o tom, ze mu schazi vdek a blablabla. O tom, co rikate se da uvazovat, ale je podle me otazka, co znamena "klub na prvnim miste" a to, ze ty penize nepotrebujeme. Hraci odchazeji a prichazeji i z klubu jako je Real Madrid nebo Barcelona, do kterych mame porad jeste daleko. Schopnost udrzet hrace nema ani Ajax Amsterdam, coz je porad v porovnani se Slavii velka adresa, se slavnou historii, prumernou navstevou kolem 48 tisic divaku, tradici a vsim. A stejne ten klub vypada jako prutokovy ohrivac. Kazdy prijde, trochu pobude a odchazi. Kupodivu se to bude dit i u nas, prestoze mame cinskeho majitele. Barak byl pusten s pul rocnim pozdrzenim. Mozna je to nefer vuci hracum, ktere jsme udrzeli (Skoda, Zmrhal), ale nevidim v tom nic, z ceho by vyplyvalo, ze jde Slavia do kopru, meni se strategie a uz vubec ne, ze by byl Barak nejak nevdecny, prestup uspechany nebo nevimco.

        • Re: Chtěl jsem zůstat kvůli kabině a klubu, Slavia mi dala velkou šanci

          Crispo     před 8 lety 05.02.2017 14:38 |  
          0 0

          Reaguješ na Tondův přístup, a já reaguju na vyhlašovaná předsevzetí vedení klubu o přestupech hráčů. Tady se analyzuje i načasování přestupu, ať chceš nebo ne :) ...O tom že jde Slavia do kopru nebo že se mění strategie nic nepíšu a že by v tomto ohledu panovala všeobecná hysterie? To asi ne :) "Jen" je tento přestup v současné situaci pro mnoho z nás znepokojující a snad to nebude nějaký precedens.
          Máš pravdu v tom, že v Ajaxu, Realu i Barce dochází k příchodům i odchodům, ale Ajax opravdu není průtokáčem...

          • Re: Chtěl jsem zůstat kvůli kabině a klubu, Slavia mi dala velkou šanci

            pevek     před 8 lety 05.02.2017 18:16 |  
            0 0

            Nereaguju na jeho pristup, ale na to, ze se tady hodnoti "jeho pristup". To je dost rozdil.

  11. Re: Chtěl jsem zůstat kvůli kabině a klubu, Slavia mi dala velkou šanci

    iwanowicz     před 8 lety 04.02.2017 16:18 |  
    0 1

    Docela by me taky zajimalo, co se stane, jestli se Barak treba nestastne dlouhodobe zrani. Jestli pak plati podminky, o kterych se tu pise, nebo to maji Italove ve smlouve osetrene.

  12. Re: Chtěl jsem zůstat kvůli kabině a klubu, Slavia mi dala velkou šanci

    DF007     před 8 lety 04.02.2017 18:30 |  
    7 4

    Některé komentáře mě malinko překvapují. Tonda je poctivý kluk a ten odchod je pro něj splněný sen. Já bych taky chtěl hrát v lize, která je svou kvalitou mnohem výše než česká. Tam se může rozvíjet mnohem lépe než u nás. Tedy pokud nechce zůstat na současné úrovni. V Itálii odehraje dvacet mimořádně těžkých zápasů každý rok. Tedy pravděpodobně odehraje, to už bude záležet jen na něm.
    A postoj Slávie chápu taky. Někdo píše, že peníze nepotřebujeme, ale to přece vůbec není pravda. Každý profesionální klub je potřebuje, tedy pokud mu kasu nenaplní vstupné a prodej suvenýrů. To ale v ČR nehrozí. Asi bychom se divili, kdybychom měli za vstupné platit v tisících. Palby se přestupy za 80 mukoinů dělat nemusely.
    Tondovi přeji, aby se mu jaro podařilo co nejlépe a pomohl Slavii k co nejlepšímu umístění, ideálně titulu. A v další sezóně hodně úspěchů v Udinese.

    • Re: Chtěl jsem zůstat kvůli kabině a klubu, Slavia mi dala velkou šanci

      japhy     před 8 lety 04.02.2017 21:02 |  
      7 0

      Ber to tak, že tohle je fanklub Slavie, ne Tondy.

      • Re: Chtěl jsem zůstat kvůli kabině a klubu, Slavia mi dala velkou šanci

        DF007     před 8 lety 05.02.2017 09:38 |  
        4 1

        Ale Tonda je momentálně součástí Slávie. A byť je tady krátce, tak ho nebudu hanět za to, že se chce posunout v kariéře o kus dál. A že Itálie je posun vpřed, je snad jasné nám všem.
        Ano, i já bych si přál, aby ti nejlepší zůstávali u nás, ale buďme realisté, ono to ještě mnoho let tak nebude.

  13. Re: Chtěl jsem zůstat kvůli kabině a klubu, Slavia mi dala velkou šanci

    Betynka58     před 8 lety 04.02.2017 22:08 |  
    4 7

    Teda tady mi to zase připadá jako jedno velké slzavé údolí. Přiznám se, že jsem zpočátku taky (ostatně asi jako každý slávisticjý fanoušek) vůbec nejásal nad Barákovým letním odchodem do Udine. Ale když jsem se na to podíval s chladnou hlavou, tak jsem musel uznat, že ten přestup má určitou logiku. Jednak si myslím, že 80 mega je v současné době velice slušná částka, jednak věřím, že Tondá má v sobě takový potenciál, že má na přestup do kvalitní soutěže pomalu nejvyšší čas. A jestli se se smlouvou mělo počkat až po téhle sezóně, je teď podle mne irelevantní. Jsem přesvědčen, že Tonda se na jaře přetrhne, aby Slavii dotáhl k titulu, a právě proto by měl dostat co nejvíc prostoru.
    V té souvislosti taky nerozumím těm negativním navážkám do Nehody juniora. Jak ho jinak vůbec nemusím, tak si myslím, že tentokrát odvedl dobrou práci. Jeho úkolem jako agenta přece není pomáhat klubům, ale chránit zájmy svého klienta, a tady jsem přesvědčen, že Tonda jde do správného klubu, kde bude mít ty nejlepší podmínky pro svůj další růst. A v neposlední řadě u mne svým přístupem k celému případu obrovsky vzrostl J. Tvrdík, kterému se podařilo nakonec najít kompromis přijatelný pro všechny strany.

    • Re: Chtěl jsem zůstat kvůli kabině a klubu, Slavia mi dala velkou šanci

      Dankys     před 8 lety 05.02.2017 00:35 |  
      1 1

      Super komentář

    • Re: Chtěl jsem zůstat kvůli kabině a klubu, Slavia mi dala velkou šanci

      vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 05.02.2017 07:45 |  
      4 0

      Me to zase jako slzave údolí tolik neprijde,vyjma tech peněz tam nic extra pozitivního pro klub nevidím.Nehodu moc komentovat nebudu stačil me jeho tweet,ta rodina je prostě hnus.JT asi odvedl v rámci možnosti dobrou práci z které asi ale nikdo moc nejasa,protože je to rozhodnuti,které jde naprosto proti deklarované filozofii Slavie.Připomenutí slov ze klub je víc než atd.Tady tomu evidentně tak nebylo,bohužel vedeni v tom je dost nevině,ono Baraka nenaockovalo.

      • Re: Chtěl jsem zůstat kvůli kabině a klubu, Slavia mi dala velkou šanci

        johnynz     před 8 lety 05.02.2017 09:19 |  
        4 0

        Tak TB u nás měl smlouvu do 2020, kdyby JT řek nikam nejdeš, těžko by s tím moh někdo něco dělat. Pokud je tak dobrej, za rok po ME21, účasti v pohárech bysme ho za míň neprodali. Strach ze zranění, je pro finančně silnou Slavii irelevantní. Z mýho pohledu pro klub zatím odved hodně málo na to, aby mu bylo umožněno jít ven. Zároveň by to bylo i upozornění pro budoucí posily, že sem rozhodně nejdou na půl roku se zviditelnit a s pánem bohem, to sice může bejt dobrý pro pár jedinců na kšeft, ale pro nás pro fanoušky a Slavii samotnou naprosto k ničemu.

        • Re: Chtěl jsem zůstat kvůli kabině a klubu, Slavia mi dala velkou šanci

          afro     před 8 lety 05.02.2017 10:14 |  
          4 0

          Jen jestli by se budouci posily nezalekly, ze je Slavia ven, kdyz jsou pod smlouvou nepusti ani v pripade vysokeho odstupneho. ;-) Coz 80 mil. urcite je. Ale jinak rozumny komentar.
          Ta prezentace prodlouzeni smlouvy s Barakem na tiskovce vzbuzovala ocekavani a nadeje na jeste lepsi zitrky, ale ted jsme se vratili do normalu - zaprdeneho ceskeho rybnicku, ze ktereho chce kazdy vypadnout pri prvni prilezitosti. Ano, italska liga je holt prestizni, ja vim...

          • Re: Chtěl jsem zůstat kvůli kabině a klubu, Slavia mi dala velkou šanci

            johnynz     před 8 lety 05.02.2017 10:38 |  
            1 0

            Tak pokud by to mělo fungovat jako takový síto, pro ty rychle spěchající jinam, tak snad jedině dobře :)

            • Re: Chtěl jsem zůstat kvůli kabině a klubu, Slavia mi dala velkou šanci

              afro     před 8 lety 05.02.2017 13:20 |  
              0 0

              To ano, za predpokladu, ze ti nespechajici jinam budou kvalitnejsi nez ti, kteri chteji spojit karieru se Slavii dele...

        • Re: Chtěl jsem zůstat kvůli kabině a klubu, Slavia mi dala velkou šanci

          vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 05.02.2017 13:17 |  
          1 0

          Tak já jsem psal i na jiném vláknu,že to je špatné rozhodnutí i z těch důvodů,že ted může přijít každý hráč,že si chce splnit svůj sen.Nicméně se JT zachoval lidsky,po splnění požadavků které Slavie měla,dle mého se možná doufalo,že makaroni na ty podmínky nepřistoupí a ono ejhle makaron to odkejval.Také doufám,že už jsme poučeni a příště budeme ještě chytřejší.Ovšem je to také jenom byznyz,muže přijít taková nabídka která se nedá odmítnout,což ted může stát v případě Michaela,přece jenom jsme provinční klub at se to komu líbí nebo ne.

    • Re: Chtěl jsem zůstat kvůli kabině a klubu, Slavia mi dala velkou šanci

      Vladko (přítel SN)     před 8 lety 05.02.2017 12:39 |  
      5 1

      Naší ambicí je vybudovat silný středoevropský klub a budeme hledat cesty, jak udržet naše kvalitní hráče co nejdéle.
      Nabídku odejít má pouze JZ.
      Prodávat nemusíme.
      Odmítli jsme nabídku na AB.
      Podařilo se nám udržet kádr pohromadě.
      Přestup logiku nemá. Podle mého názoru měl být zamítnut. Argumenty:
      1. Odejít měl svolení pouze JZ.
      2. Máme další délesloužící hráče.
      3. Smlouva do 2020.
      4. Viz úvod.
      Přestupová částka je nízká.
      Přestupová částka je velmi závislá na délce kontraktu. Shick se smlouvou na půl roku 100 mega. Považuji AB za minimálně stejně dobrého (ale spíš lepšího) hráče. Částka měla být minimálně 120 - 150 mega. Ale jak jsem psal výše, přestup se neměl uskutečnit.

  14. Re: Chtěl jsem zůstat kvůli kabině a klubu, Slavia mi dala velkou šanci

    (#58882)     před 8 lety 05.02.2017 09:08 |  
    2 1

    Kdybych byl trenérem,cítil bych se při odchodu hráče,kterému bych ještě měl co dát,docela trapně.Jenomže i jako příznivec Slavie to beru osobně ,až mne to překvapuje.Snad vzhledem k předcházejícím vyjádřením AB.Současně v tom i vidím přiznávání a smiřování se s malostí českých poměrů.Nemám takový přehled jako mnozí z Vás a proto bych byl velmi rád a zajímalo by mne,kteří hráči odcházející nejpozději v juniorském věku se dokázali prosadit v zahraničních klubech.2.ligu bych za vrchol výkonnostního růstu nepovažoval.Pokud napíšete,děkuji.