Tos nepsal ty , tvůj kamarád že Šumavských hvozdů...:-) i když .. odjezd Marečka a Vency Kadlece že soustředění způsobil pozdvižené obočí u informovaných sparťanů..
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
Tak cena total vycucaná z prstu při ranní kávičce, ale kdybysme si zahrali na "co by kdyby", a v lete na něj přišla nabidka 150mil a výš, tak slavia na 99% prodá, protože takový peníze za obrance či DZ v české lize by se už s největší pravděpodobností neoběvili, ale postup do LM by to celé mohl změnit...uvidíme :-)
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
To jsou všechno jen spekulace. Myslím si, že i těch 150 by bylo dobrých. Každopádně pokud by jej ty týmy chtěly, tak se na něj budou jezdit dívat do Edenu, což může vést i k zájmu o další naše hráče. Otázka je, jestli je to pro nás vůbec dobře.
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
Dobře to určitě je. Nechtěl bys přece, aby se vrátily časy, kdy Slavia bude hrát takové kulové, že o její hráče vůbec nebude zájem. Já bych samozřejmě taky chtěl, aby se Slavii co nejvíc dařilo a přitom její špičkoví hráči neodcházeli za lepším, ale takhle to bohužel alespoň v českých podmínkách nefunguje.
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
Proč by to nešlo? Náš majitel je solventní dost. Samozřejmě budu rád, když o naše hráče bude zájem, ale případ Baráka ukazuje, že ještě nemáme tu sílu je udržet. Za rok ji už mít můžeme.
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
Máš pravdu v úhlu pohledu solventního majitele. Ale potom se na to podívej z úhlu pohledu toho hráče a nejde pouze o ty peníze. Hrát v Praze českou ligu nebo např. v Monaku tu francouzkou nebo v Malaze tu španělskou. Pro hráče z Afriky (a nejen je) asi jasná volba. A to jsem vyřadil ty násobky peněz na kontě.
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
Možná 2 mil EUR možná 4 mil EUR, ale já nemluvím pouze o těch penězích, ale i o místu pro život. A to i po hráčské kariéře, ve které si v místě působení uděláš známé a kamarády, můžeš získat zaměstnání po ukončení kariéry. Praha je možná pro někoho skvělá, ale pro kluky z Afriky (ale třeba i pro toho Honzu Kolera) budou vždy ty teplejší destinace příjemnější.
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
Ano, všechny hráče, kde přijde nabídka na více než 2 miliony EUR, pokud je vyšší, než cena, na kterou hráče my ceníme (jsme tedy ochotni prodat) bych okamžitě prodával. Dělal bych to jako Benfica a FC Porto, ti to dělají úplně stejně, jen o řád výše. Rozhodně bych neprodával hráče za každou cenu, ale za cenu dobrou. A to 80 mega za Baráka a více než 4 miliony EUR za Ngedea je naplněno. Ekonomicky soběstačný klub by se mi líbil. Dobré by bylo k tomu mít béčko v druhé lize, které by hrálo vedle na atletickém stadionu, kde by hráli mladí a mohli by okamžitě naskočit. Opět stejně jako Porto a Benfica. Odejdou každý rok hráči a okamžitě jsou nahrazeni a na výkonnosti týmu to není poznat.
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
Béčko ve druhé lize je dobrá idea. Jasně Portugalské kluby to dělají dobře. Nicméně také oni se na tu úroveň museli dostat a teprve pak mohly začít prodávat. Navíc mají nezanedbatelnou výhodu jazyka, tudíž jsou transitní zemí pro hráče z Brazílie, pro které je zde mnohem snažší aklimatizace a sami do Portugalska díky tomu i chtějí.
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
Tvrdik to muze myslet jak chce, ale kdyz nekdo polozi na stul 200 mega. hraci 10x vyssi plat, tak jsem zvedav jak budes hraci vysvetlovat ze bude hrat kapr ligu... nebudme naivni
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
o tom zadna..ale to se pak muze stat u Deliho take(coz se asi stane), Zmrhala,(coz se stane taky asi), pak muze klidne nekdo prijit a nabidnout za Murise 50 mil a muzu pokracovat..
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
Ať je to jak chce, klan Nehodů se pomalu stává (stane?) prokletím Slavie. Po Tondovi přichází pomalinku na řadu další borec. Co se podařilo dát úsilím dohromady, se pomalu zase rozsype. Leptání agenty je vytrvalé a nekonečné. Je to úděl velkých mančaftů, že vše je jen a jen o penězích. Ale aspoň jeden rok kdyby nechali kluky pohromadě, aby ukázali, co umí, pro blaho a velikost Slavie. Věřte tomu, že o takového Baráka, Deliho, Míšu, Pavlenku apod., se nezakopne i při velkých penězích každý den.
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
S tím ale musíme počítat a ne říkat, že je to nějaké prokletí. Pokud budeme jenom trochu úspěšní (titul, efektivní a pěkná hra, postupy do Evropy), pak musíme počítat s tím, že kluci z kádru budou utíkat „za lepším“. Jenom skrz neustálé sportovní zlepšování (nebo neustálé přeplácení, ale tudy cesta nikdy nevedla viz Anži Machačkala nebo ty různé Ázerbajdžány) se můžeme vyšvihnout mezi takovou fotbalovou třídu, kam už hráči budou chtít sami přicházet bez toho postranního úmyslu, že je vykopneme ještě výš.
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
Samozřejmě, že slovo prokletí byla hyperbola (nadsázka). Realita je jiná. Ale pokud postoupíme do LM, proč bychom nemohli hráčům dát dost srovnatelné, podobné podmínky s tím, co by dostali v průměrných klubech italské, španělské, francouzské či německé ligy? Aby se spíš prali o to, za nás hrát a ne odcházet? Jistě, s anglickou ligou se srovnávat nemůžeme, ani s prvními pěti top kluby z vyjmenovaných lig, a také pokud by se z nich někdo ozval, jednalo by se o neodmítnutelné peníze, ale dřív nebo později, musejí být, v případě úspěchu, s těmi dalšími finance srovnatelné. A chceme-li úspěch, a jistě chceme, pak opakuji, máme některé hráče, které za získané peníze za ně, budeme jen těžce nahrazovat. Bez toho, aby každý nový příchozí nemluvil jiným jazykem. Proto by se mi velmi líbilo, že v případě úspěchu a postupu do pohárů, aspoň do příští zimy mužstvo byť částečně, nerozprodávat.
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
Prokletí by bylo, kdyby o naše hráče nikdo nestál. Pokud se s nabídkami roztrhl pytel, je to jen skvělé. My na to musíme reagovat a mít už předjednané všechny ty Janetzké, Růsky, Krejčí, Havlíky, Holíky, Miháliky atd. A třeba Petrák by Michaela byl schopen zastoupit, neříkám, že na 100%, ale je to kvalitní Slávista.
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
Ti hráči, které máme v týmu jistě nejsou jediní na světě. Náš skauting zatím pracuje na jedničku, tak já nevím, proč tady všichni brečí, že je o naše hráče zájem. Ano, může se stát, že odejdou Deli, Míša, Zmrhal anebo se taky může stát, že na jaře budeme hrát tužku, Deli dostane 6x housle, podělá derby a budeme se modlit, aby toho dřeváka vůbec někdo koupil. Já jsem rád, že se našim hráčům daří a je o ně zájem. Vedení je zatím velmi úspěšné a určitě to nejsou pitomci, aby v létě pustili půlku kádru. A pokud ano, tak tým vhodně doplní.
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
10x vyšší plat hráči nikdo nenabídne, například ve Francii jsou takové daně, že hráči budou rádi, když se dostanou na dvojnásobek co u nás a pokud budeme hrát poháry, tak ani to ne. Druhá věc jsou sportovní ambice a možnost hrát kvalitní ligu.
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
Věřím tomu,že JT je schopen a ochoten naše hráč zaplatit tak jak je tomu zvykem ve špičkových ligách,samozřejmě mimo těch absolutních špiček. Ovšem máš pravdu,že hlavní rozdíl je v úrovni soutěží a druhý v zájmu diváků. V Příbrami,Jablonci,Hradci,na Bohemce Ti určitě nepřijde dvacet tisíc lidí i kdyby se tam vešli.A samozřejmě před bouřlivou kulisou je ten fotbal úplně jinej zážitek i pro hráče.
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
To že hráčům ve Slavii letí jejich cena nahoru vidím zcela pozitivně. Pokud budeme prodávat hráče za desetinásobky nákupní ceny jak to bylo v případě Baráka a s největší pravděpodobností i Ngadua, tak je vidět že to JT a spol. dělají skvěle. Musíme brát v potaz i ekonomické hledisko. Prestože má CEFC takřka neomezené možnosti, nemůžeme čekat, že budou každý rok sypat do slavie stovky miliónů korun. Pokud prodáme každou sezónu dva hráče ze základní sestavy, není to zase takový zásah do klubu. Navíc si můžeme koupit čtyři podobné hráče a ještě nám kupa peněz zbude. Pokud bude mít Sparta, Plzeň, nebo např. Legia apod. zájem o stejného hráče, tak je větší šance, že si vyberou náš klub, kde budou mít větší šanci dostat se do nejprestižnějších soutěží. Bohužel nejde vybudovat v našich končinách naprosto špičkový klub, ale pokud to takhle půjde dál, budeme hrát pravidelně LM a Slavia se stane cílovou destinací pro hráče na úrovní průměrných italských, franouzských klubů. Nejdřív mě rozhodil odchod Baráka a i spekulace ohledně Míši, ale už se mi to rozleželo v hlavě a mám z toho veskrze pozitvní pocit. Jen tak dál.
Ty jo, bongorovi, známému sparťanobijci, někdo s tím Marečkem hacknul účet, ne? :)
Jinak na zájmu klubů o naše hráče je vidět, že to Slavia dělá dobře. A na tom nic nezmění ani dalších 10 článků Sportu na téma van Kessel.
Co se mě týče, tak si myslím, že k úspěšnému klubu odchody patří. Samozřejmě to musí mít hlavu a patu pro hráče i pro klub a nemůže jít o exodus 5 hráčů za přestupní období. Ale pokud by měl Michael v létě nabídku z top ligy za 150+, tak by bylo fér mu umožnit životní šanci. Navíc bychom tím mohli dosáhnout i na vyšší sortu hráčů a mohli bychom investovat do plejerů jako Claesson, který byl dle našeho pozorování vynikající, ale jeho cena byla kolem 60 milionů. Mimochodem jsem na něj v zítřejším přípravném zápase zvědav.
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
No a teď jde o to, zda bychom Michaelovi jeho životní šanci v případě, zdůrazňuji POSTUPU do pohárů nedokázali nabídnout sami. Aby třeba za nás 2-3 roky odehrál. Jak zde bylo řečeno, neočekávám, že se hned o něj bude prát a přeplácet ho třeba Paris SG. (i s, těmi, jak podotkl Travinho nemilosrdnými daněmi). A nebo chceme pořád hrát druhé housle?
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
O pořadí houslí tolik nejde. Tady hráči uvažují a rozhodují se mezi hraní pár zápasů v EL+domácí ligy proti spartě, boleslavi, liberci, zlínu, karviné,... a mezi ligou kde by nastupovali proti AC Milan, Inter, Juventus, Lazio, AS Roma, Neapol v případě Tondy, nebo PSG, Marseille, Lyon u Míši, u kterého pomyslné misky vah převáží francouština.
Čeká nás ještě pár těžkých kroků, než budeme schopni při každém jednání o smlouvě nabízet pravidelnou účast v Evropě a s tím úzce související věhlas a respekt, který jsme ztratili.
Také mi přijde, že tu trochu létáme moc nahoře. Míša musí výkony potvrdit v domácí lize, nás čeká 14 důležitých zápasů a nikde není napsáno, že budeme příští sezónu hrát skupinu v LM/EL. Krůček po krůčku.
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
Podle mě je to nesmysl, navíc je mu 26 let,pokud Michael dostane nabídku jít ven a my za něho dostanem 100+ mega,nemůžeme tomu konkurovat,myslím tím top ligy venku.At si tady píšete o daních co chcete,prostě to je holý fakt.Jediná varianta je,že by klub měl rozpočet třeba 500 mega a výš,ovšem nevěřím že by CEFC až takto investovalo.no a že budem každý rok hrát LM je asi naivní představa.Samozřejmě bych byl nadšen,ale realita bude trochu jinde.
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
Tak já naopak věřím, že pokud by se postoupilo, že by i CEFC v předtuše reálného, poctivého zisku svůj rozpočet navýšilo. Jistě, musí se jim to vrátit, ale možná by kompetentní lidé pak uvažovali, čím víc dám, tím víc dostanu. (ve škole jsme tomu kdysi říkali přímá úměra :-)). Zlehčuji: a my bychom pak módními výrazy - Ty, jo!, Dobře, ty! či nejnovějším Sorry, jako!,:-) - jistě tyto peníze s překvapením vyzdvihovali, podporovali a nad nimi jásali v blahém očekávání věcí příštích. :-)
Ale teď vážněji: Máme dík naším trenérům (a skautům?) zatímní silnou kostru mužstva, srovnatelnou s Plzní či se Spartou: Pavlenka - Deli - Ngadeu - Barák - Škoda - Mešanovič. Byla by dle mého velká neprozřetelnost ji vnějším zásahem nabourávat, eliminovat, jakkoliv deformovat. Naopak posilovat, dotvářet, vhodně doplňovat k této kostře a v systému hry jí mnohé podřídit. Proto se mi zatím nelíbí, a to uprostřed rozehrané partie, že by měla být už v létě okleštěna o Baráka, MNN, Deliho? Zajistíme i za větší peníz adekvátní náhrady, které si sednou hráčsky i lidsky? (mentálně?) Snažím se tu o seriózní polemiku, byť jsem z lidu obecného, tedy nikoliv odborníkem, ale především dřív trpícím, nyní věřícím Slávistou.
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
Co si představuješ pod pojmem rovná západu? To že je v domácí lize až 3. nebo to, že sotva přelezli přes Trenčín. Nebo snad jejich 4 inkasované góly na zápas Lize mistrů? Ano, v Lize mistrů působila sympaticky, ale tvrdit o někom, kdo doma prohraje 0:6, že se rovná západu?
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
Ale ne Alanore,to jsem psal opravdu já.Dalo mi to práci vybrat mezi tou partou nekopů někoho pravýho,ale jak už jsem před chvílí napsal,pár lidí se chytilo.Že by i Ty?
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
Myslim si, ze pokud se nejedna o nejaky supertalent, jako pred x lety v pripade Tomase Rosickeho, tak kazdy hrac z nasi ligy je je prodejny v cene nad 100 milionu. Pro klub je to ztrata kvalitniho hrace, ale v mnoha ohledech ziska. Z ekonomickeho hlediska neni o cem mluvit. I sebevic moviti majitele chteji klub, ktery nebude ekonomicky stradat. Naopak do dobre fungujiciho muzstva budou mit jeste vetsi chut a elan vkladat sve finance a usili. Z utrzenych penez z prestupu se da vyrazne hracsky kadr posilit. Da se posilit oddeleni scputingu, mladez, apod. V neposledni rade bude klub pozitivne vniman fotbalisty i jejich agenty, nebot z neho vede jen kraticka cesta do jeste lepsiho angazma (ve smyslu kvalitnejsi ligy, lepsi mzda, atd.). To klubu ulehci pozici pri prestupovem obdobi. Takze at bych byl moc rad, kdyby Slavia dokazala udrzet sve nejlepsi hrace, tak si uvedomuji dulezitost takovych prodeju. Proto rozumim prodeji Baraka a jsem rad, ze tu alespon dohraje sezonu. A proto bych schvaloval i prodej jinych hracu, pokud se castka bude rovnat nebo dokonce prekroci hranici 100 milionu.
Komentáře (43)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
vlk30 (přítel SN) před 8 lety 04.02.2017 09:37 |Zase nějakéj nehoda,snad není manažer Michaela,ten by ho prodal,drive než by doletel do Cech.
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
bongor před 8 lety 04.02.2017 10:18 |Včera jsem napsal 250 mukionů.Je vidět,že se vyznám.Ale vážně:Za LM je daleko víc a Míša je nenahraditelnej,leda že bysme koupili Marečka od bídy.
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
vlk30 (přítel SN) před 8 lety 04.02.2017 10:35 |Jenže oni by nám ho prodali určité bez pera :-)
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
Fulham před 8 lety 04.02.2017 10:36 |Tos nepsal ty , tvůj kamarád že Šumavských hvozdů...:-) i když .. odjezd Marečka a Vency Kadlece že soustředění způsobil pozdvižené obočí u informovaných sparťanů..
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
malan (přítel SN) před 8 lety 04.02.2017 10:59 |koho?
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
Sedrousek před 8 lety 04.02.2017 14:01 |Proc kupovat nekoho od bidy? Jen prumer nestaci!!
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
bongor před 8 lety 04.02.2017 14:19 |Hoši,copak jste nepochopili,že je to jen pustá ironie s tím Marečkem?
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
sicilianbrno před 8 lety 04.02.2017 09:49 |Tak cena total vycucaná z prstu při ranní kávičce, ale kdybysme si zahrali na "co by kdyby", a v lete na něj přišla nabidka 150mil a výš, tak slavia na 99% prodá, protože takový peníze za obrance či DZ v české lize by se už s největší pravděpodobností neoběvili, ale postup do LM by to celé mohl změnit...uvidíme :-)
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
Travinho před 8 lety 04.02.2017 10:20 |To jsou všechno jen spekulace. Myslím si, že i těch 150 by bylo dobrých. Každopádně pokud by jej ty týmy chtěly, tak se na něj budou jezdit dívat do Edenu, což může vést i k zájmu o další naše hráče. Otázka je, jestli je to pro nás vůbec dobře.
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
Betynka58 před 8 lety 04.02.2017 10:59 |Dobře to určitě je. Nechtěl bys přece, aby se vrátily časy, kdy Slavia bude hrát takové kulové, že o její hráče vůbec nebude zájem. Já bych samozřejmě taky chtěl, aby se Slavii co nejvíc dařilo a přitom její špičkoví hráči neodcházeli za lepším, ale takhle to bohužel alespoň v českých podmínkách nefunguje.
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
Travinho před 8 lety 04.02.2017 11:42 |Proč by to nešlo? Náš majitel je solventní dost. Samozřejmě budu rád, když o naše hráče bude zájem, ale případ Baráka ukazuje, že ještě nemáme tu sílu je udržet. Za rok ji už mít můžeme.
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
golfer před 8 lety 04.02.2017 12:13 |Máš pravdu v úhlu pohledu solventního majitele. Ale potom se na to podívej z úhlu pohledu toho hráče a nejde pouze o ty peníze. Hrát v Praze českou ligu nebo např. v Monaku tu francouzkou nebo v Malaze tu španělskou. Pro hráče z Afriky (a nejen je) asi jasná volba. A to jsem vyřadil ty násobky peněz na kontě.
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
Sracken před 8 lety 04.02.2017 12:21 |Držet v české lize hráče, za kterého je někdo ochoten dát více než 2 miliony EUR je nesmysl. Třeba se to změní, ale nyní je to blbost.
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
golfer před 8 lety 04.02.2017 12:39 |Možná 2 mil EUR možná 4 mil EUR, ale já nemluvím pouze o těch penězích, ale i o místu pro život. A to i po hráčské kariéře, ve které si v místě působení uděláš známé a kamarády, můžeš získat zaměstnání po ukončení kariéry. Praha je možná pro někoho skvělá, ale pro kluky z Afriky (ale třeba i pro toho Honzu Kolera) budou vždy ty teplejší destinace příjemnější.
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
Travinho před 8 lety 04.02.2017 14:10 |Věřím tomu, že u nás je v tuto chvíli takových hráčů hned několik...Myslíš, že je tedy máme všechny pustit?
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
Sracken před 8 lety 04.02.2017 16:20 |Ano, všechny hráče, kde přijde nabídka na více než 2 miliony EUR, pokud je vyšší, než cena, na kterou hráče my ceníme (jsme tedy ochotni prodat) bych okamžitě prodával. Dělal bych to jako Benfica a FC Porto, ti to dělají úplně stejně, jen o řád výše. Rozhodně bych neprodával hráče za každou cenu, ale za cenu dobrou. A to 80 mega za Baráka a více než 4 miliony EUR za Ngedea je naplněno. Ekonomicky soběstačný klub by se mi líbil. Dobré by bylo k tomu mít béčko v druhé lize, které by hrálo vedle na atletickém stadionu, kde by hráli mladí a mohli by okamžitě naskočit. Opět stejně jako Porto a Benfica. Odejdou každý rok hráči a okamžitě jsou nahrazeni a na výkonnosti týmu to není poznat.
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
Travinho před 8 lety 04.02.2017 16:43 |Béčko ve druhé lize je dobrá idea. Jasně Portugalské kluby to dělají dobře. Nicméně také oni se na tu úroveň museli dostat a teprve pak mohly začít prodávat. Navíc mají nezanedbatelnou výhodu jazyka, tudíž jsou transitní zemí pro hráče z Brazílie, pro které je zde mnohem snažší aklimatizace a sami do Portugalska díky tomu i chtějí.
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
Robinator před 8 lety 04.02.2017 10:55 |Jsem zvedavy, jak dlouho udrzime nas tym pohromade..Aspon se uvidi, jak moc to Tvrdik mysli vazne a jak moc je to pro nej obchod..
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
slamacek (přítel SN) před 8 lety 04.02.2017 11:00 |Tvrdik to muze myslet jak chce, ale kdyz nekdo polozi na stul 200 mega. hraci 10x vyssi plat, tak jsem zvedav jak budes hraci vysvetlovat ze bude hrat kapr ligu... nebudme naivni
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
Robinator před 8 lety 04.02.2017 11:14 |o tom zadna..ale to se pak muze stat u Deliho take(coz se asi stane), Zmrhala,(coz se stane taky asi), pak muze klidne nekdo prijit a nabidnout za Murise 50 mil a muzu pokracovat..
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
donford před 8 lety 04.02.2017 11:30 |Ať je to jak chce, klan Nehodů se pomalu stává (stane?) prokletím Slavie. Po Tondovi přichází pomalinku na řadu další borec. Co se podařilo dát úsilím dohromady, se pomalu zase rozsype. Leptání agenty je vytrvalé a nekonečné. Je to úděl velkých mančaftů, že vše je jen a jen o penězích. Ale aspoň jeden rok kdyby nechali kluky pohromadě, aby ukázali, co umí, pro blaho a velikost Slavie. Věřte tomu, že o takového Baráka, Deliho, Míšu, Pavlenku apod., se nezakopne i při velkých penězích každý den.
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
JS (přítel SN) před 8 lety 04.02.2017 11:41 |S tím ale musíme počítat a ne říkat, že je to nějaké prokletí. Pokud budeme jenom trochu úspěšní (titul, efektivní a pěkná hra, postupy do Evropy), pak musíme počítat s tím, že kluci z kádru budou utíkat „za lepším“. Jenom skrz neustálé sportovní zlepšování (nebo neustálé přeplácení, ale tudy cesta nikdy nevedla viz Anži Machačkala nebo ty různé Ázerbajdžány) se můžeme vyšvihnout mezi takovou fotbalovou třídu, kam už hráči budou chtít sami přicházet bez toho postranního úmyslu, že je vykopneme ještě výš.
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
donford před 8 lety 04.02.2017 12:13 |Samozřejmě, že slovo prokletí byla hyperbola (nadsázka). Realita je jiná. Ale pokud postoupíme do LM, proč bychom nemohli hráčům dát dost srovnatelné, podobné podmínky s tím, co by dostali v průměrných klubech italské, španělské, francouzské či německé ligy? Aby se spíš prali o to, za nás hrát a ne odcházet? Jistě, s anglickou ligou se srovnávat nemůžeme, ani s prvními pěti top kluby z vyjmenovaných lig, a také pokud by se z nich někdo ozval, jednalo by se o neodmítnutelné peníze, ale dřív nebo později, musejí být, v případě úspěchu, s těmi dalšími finance srovnatelné. A chceme-li úspěch, a jistě chceme, pak opakuji, máme některé hráče, které za získané peníze za ně, budeme jen těžce nahrazovat. Bez toho, aby každý nový příchozí nemluvil jiným jazykem. Proto by se mi velmi líbilo, že v případě úspěchu a postupu do pohárů, aspoň do příští zimy mužstvo byť částečně, nerozprodávat.
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
Sracken před 8 lety 04.02.2017 12:24 |Prokletí by bylo, kdyby o naše hráče nikdo nestál. Pokud se s nabídkami roztrhl pytel, je to jen skvělé. My na to musíme reagovat a mít už předjednané všechny ty Janetzké, Růsky, Krejčí, Havlíky, Holíky, Miháliky atd. A třeba Petrák by Michaela byl schopen zastoupit, neříkám, že na 100%, ale je to kvalitní Slávista.
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
Travinho před 8 lety 04.02.2017 14:12 |Jak chceš docílit neustále sportovního zlepšování, když budeš pouštět nejlepší hráče?
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
sasky před 8 lety 04.02.2017 16:40 |Ti hráči, které máme v týmu jistě nejsou jediní na světě. Náš skauting zatím pracuje na jedničku, tak já nevím, proč tady všichni brečí, že je o naše hráče zájem. Ano, může se stát, že odejdou Deli, Míša, Zmrhal anebo se taky může stát, že na jaře budeme hrát tužku, Deli dostane 6x housle, podělá derby a budeme se modlit, aby toho dřeváka vůbec někdo koupil. Já jsem rád, že se našim hráčům daří a je o ně zájem. Vedení je zatím velmi úspěšné a určitě to nejsou pitomci, aby v létě pustili půlku kádru. A pokud ano, tak tým vhodně doplní.
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
Travinho před 8 lety 04.02.2017 11:45 |10x vyšší plat hráči nikdo nenabídne, například ve Francii jsou takové daně, že hráči budou rádi, když se dostanou na dvojnásobek co u nás a pokud budeme hrát poháry, tak ani to ne. Druhá věc jsou sportovní ambice a možnost hrát kvalitní ligu.
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
bongor před 8 lety 04.02.2017 14:32 |Věřím tomu,že JT je schopen a ochoten naše hráč zaplatit tak jak je tomu zvykem ve špičkových ligách,samozřejmě mimo těch absolutních špiček. Ovšem máš pravdu,že hlavní rozdíl je v úrovni soutěží a druhý v zájmu diváků. V Příbrami,Jablonci,Hradci,na Bohemce Ti určitě nepřijde dvacet tisíc lidí i kdyby se tam vešli.A samozřejmě před bouřlivou kulisou je ten fotbal úplně jinej zážitek i pro hráče.
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
Robinator před 8 lety 04.02.2017 14:37 |tak budeme doufam, že dva tymy z tech co uvadis sestoupi a nahradi je Ostrava a Olomouc nebo Opava :))
Ngadeu
Grobar před 8 lety 04.02.2017 11:45 |To že hráčům ve Slavii letí jejich cena nahoru vidím zcela pozitivně. Pokud budeme prodávat hráče za desetinásobky nákupní ceny jak to bylo v případě Baráka a s největší pravděpodobností i Ngadua, tak je vidět že to JT a spol. dělají skvěle. Musíme brát v potaz i ekonomické hledisko. Prestože má CEFC takřka neomezené možnosti, nemůžeme čekat, že budou každý rok sypat do slavie stovky miliónů korun. Pokud prodáme každou sezónu dva hráče ze základní sestavy, není to zase takový zásah do klubu. Navíc si můžeme koupit čtyři podobné hráče a ještě nám kupa peněz zbude. Pokud bude mít Sparta, Plzeň, nebo např. Legia apod. zájem o stejného hráče, tak je větší šance, že si vyberou náš klub, kde budou mít větší šanci dostat se do nejprestižnějších soutěží. Bohužel nejde vybudovat v našich končinách naprosto špičkový klub, ale pokud to takhle půjde dál, budeme hrát pravidelně LM a Slavia se stane cílovou destinací pro hráče na úrovní průměrných italských, franouzských klubů. Nejdřív mě rozhodil odchod Baráka a i spekulace ohledně Míši, ale už se mi to rozleželo v hlavě a mám z toho veskrze pozitvní pocit. Jen tak dál.
Re: Ngadeu
Travinho před 8 lety 04.02.2017 13:01 |Pokud budeme každý rok prodávat dva nejlepší hráče, tak jen těžko budeme hrát pravidelně LM.
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
Alanor (admin) před 8 lety 04.02.2017 11:46 |Ty jo, bongorovi, známému sparťanobijci, někdo s tím Marečkem hacknul účet, ne? :)
Jinak na zájmu klubů o naše hráče je vidět, že to Slavia dělá dobře. A na tom nic nezmění ani dalších 10 článků Sportu na téma van Kessel.
Co se mě týče, tak si myslím, že k úspěšnému klubu odchody patří. Samozřejmě to musí mít hlavu a patu pro hráče i pro klub a nemůže jít o exodus 5 hráčů za přestupní období. Ale pokud by měl Michael v létě nabídku z top ligy za 150+, tak by bylo fér mu umožnit životní šanci. Navíc bychom tím mohli dosáhnout i na vyšší sortu hráčů a mohli bychom investovat do plejerů jako Claesson, který byl dle našeho pozorování vynikající, ale jeho cena byla kolem 60 milionů. Mimochodem jsem na něj v zítřejším přípravném zápase zvědav.
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
donford před 8 lety 04.02.2017 12:20 |No a teď jde o to, zda bychom Michaelovi jeho životní šanci v případě, zdůrazňuji POSTUPU do pohárů nedokázali nabídnout sami. Aby třeba za nás 2-3 roky odehrál. Jak zde bylo řečeno, neočekávám, že se hned o něj bude prát a přeplácet ho třeba Paris SG. (i s, těmi, jak podotkl Travinho nemilosrdnými daněmi). A nebo chceme pořád hrát druhé housle?
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
TSeguinTS před 8 lety 04.02.2017 12:33 |O pořadí houslí tolik nejde. Tady hráči uvažují a rozhodují se mezi hraní pár zápasů v EL+domácí ligy proti spartě, boleslavi, liberci, zlínu, karviné,... a mezi ligou kde by nastupovali proti AC Milan, Inter, Juventus, Lazio, AS Roma, Neapol v případě Tondy, nebo PSG, Marseille, Lyon u Míši, u kterého pomyslné misky vah převáží francouština.
Čeká nás ještě pár těžkých kroků, než budeme schopni při každém jednání o smlouvě nabízet pravidelnou účast v Evropě a s tím úzce související věhlas a respekt, který jsme ztratili.
Také mi přijde, že tu trochu létáme moc nahoře. Míša musí výkony potvrdit v domácí lize, nás čeká 14 důležitých zápasů a nikde není napsáno, že budeme příští sezónu hrát skupinu v LM/EL. Krůček po krůčku.
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
vlk30 (přítel SN) před 8 lety 04.02.2017 12:40 |Podle mě je to nesmysl, navíc je mu 26 let,pokud Michael dostane nabídku jít ven a my za něho dostanem 100+ mega,nemůžeme tomu konkurovat,myslím tím top ligy venku.At si tady píšete o daních co chcete,prostě to je holý fakt.Jediná varianta je,že by klub měl rozpočet třeba 500 mega a výš,ovšem nevěřím že by CEFC až takto investovalo.no a že budem každý rok hrát LM je asi naivní představa.Samozřejmě bych byl nadšen,ale realita bude trochu jinde.
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
donford před 8 lety 04.02.2017 13:58 |Tak já naopak věřím, že pokud by se postoupilo, že by i CEFC v předtuše reálného, poctivého zisku svůj rozpočet navýšilo. Jistě, musí se jim to vrátit, ale možná by kompetentní lidé pak uvažovali, čím víc dám, tím víc dostanu. (ve škole jsme tomu kdysi říkali přímá úměra :-)). Zlehčuji: a my bychom pak módními výrazy - Ty, jo!, Dobře, ty! či nejnovějším Sorry, jako!,:-) - jistě tyto peníze s překvapením vyzdvihovali, podporovali a nad nimi jásali v blahém očekávání věcí příštích. :-)
Ale teď vážněji: Máme dík naším trenérům (a skautům?) zatímní silnou kostru mužstva, srovnatelnou s Plzní či se Spartou: Pavlenka - Deli - Ngadeu - Barák - Škoda - Mešanovič. Byla by dle mého velká neprozřetelnost ji vnějším zásahem nabourávat, eliminovat, jakkoliv deformovat. Naopak posilovat, dotvářet, vhodně doplňovat k této kostře a v systému hry jí mnohé podřídit. Proto se mi zatím nelíbí, a to uprostřed rozehrané partie, že by měla být už v létě okleštěna o Baráka, MNN, Deliho? Zajistíme i za větší peníz adekvátní náhrady, které si sednou hráčsky i lidsky? (mentálně?) Snažím se tu o seriózní polemiku, byť jsem z lidu obecného, tedy nikoliv odborníkem, ale především dřív trpícím, nyní věřícím Slávistou.
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
bongor před 8 lety 04.02.2017 14:41 |+10 Donforde,i já,další z lidu prostého to tak cítím.
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
Gino před 8 lety 04.02.2017 14:07 |V nedavnem clanku o Lugii, kam prestoupil Necid, ze psalo o tom, ze ta jedina se muze zapadu rovnat (a letos docela rovna). Ma rozpocet 800 mega.
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
Travinho před 8 lety 04.02.2017 14:15 |Co si představuješ pod pojmem rovná západu? To že je v domácí lize až 3. nebo to, že sotva přelezli přes Trenčín. Nebo snad jejich 4 inkasované góly na zápas Lize mistrů? Ano, v Lize mistrů působila sympaticky, ale tvrdit o někom, kdo doma prohraje 0:6, že se rovná západu?
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
Komix před 8 lety 04.02.2017 14:27 |Finančně a zázemím..
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
Travinho před 8 lety 04.02.2017 16:39 |Jo tak, blbě jsem si to přebral.
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
bongor před 8 lety 04.02.2017 14:36 |Ale ne Alanore,to jsem psal opravdu já.Dalo mi to práci vybrat mezi tou partou nekopů někoho pravýho,ale jak už jsem před chvílí napsal,pár lidí se chytilo.Že by i Ty?
Re: Slávistický poklad. Ngadeu může mít cenu až 270 milionů, tvrdí agent
Philliip před 8 lety 04.02.2017 14:17 |Myslim si, ze pokud se nejedna o nejaky supertalent, jako pred x lety v pripade Tomase Rosickeho, tak kazdy hrac z nasi ligy je je prodejny v cene nad 100 milionu. Pro klub je to ztrata kvalitniho hrace, ale v mnoha ohledech ziska. Z ekonomickeho hlediska neni o cem mluvit. I sebevic moviti majitele chteji klub, ktery nebude ekonomicky stradat. Naopak do dobre fungujiciho muzstva budou mit jeste vetsi chut a elan vkladat sve finance a usili. Z utrzenych penez z prestupu se da vyrazne hracsky kadr posilit. Da se posilit oddeleni scputingu, mladez, apod. V neposledni rade bude klub pozitivne vniman fotbalisty i jejich agenty, nebot z neho vede jen kraticka cesta do jeste lepsiho angazma (ve smyslu kvalitnejsi ligy, lepsi mzda, atd.). To klubu ulehci pozici pri prestupovem obdobi. Takze at bych byl moc rad, kdyby Slavia dokazala udrzet sve nejlepsi hrace, tak si uvedomuji dulezitost takovych prodeju. Proto rozumim prodeji Baraka a jsem rad, ze tu alespon dohraje sezonu. A proto bych schvaloval i prodej jinych hracu, pokud se castka bude rovnat nebo dokonce prekroci hranici 100 milionu.