Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

Komentáře (41)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Deli je zpět a hlásí: Jsem připraven na hon za titulem

    Boo_SKS     před 8 lety 03.02.2017 06:58 |  
    10 0

    Nezazil jsem eru Sladjana Asanina, z vyraznych cizincu si v roli aktivniho fanouska vzpominam pouze na Adauta, Belaida ci Tavarese, nicmene hru zadneho hrace jsem si neuzival tolik, jako u Simona v posledních dvou letech. Ano, Tavares pusobil svého casu jako zjeveni, nicmene Deli je v te kombinaci elegance, sily a sebevedomi ještě o uroven vys. Je neuveritelne, jak se dokazal vypracovat a ze ještě je v naší lize, kterou uz prevysuje ne o jeden, ale minimalne dva levely. Budme radi za každý zapas, kterou za nas ještě Simon odehraje, protože tak unikatni hrac se u nas asi jen tak neobjevi.

      • Re: Deli je zpět a hlásí: Jsem připraven na hon za titulem

        marcocruz (přítel SN)     před 8 lety 03.02.2017 13:32 |  
        4 0

        No hlavně se tam Hubník opět předvedl, když suveréně řekl sebe. Jen mi to koresponduje s jeho vyjádřením ao cizincích v týmu. Nemam toho hráče vůbec rád a jsme rád, že za nás nikdy nehrál a nakazil se tou sralťanskou bezmozkovitostí.

        • Re: Deli je zpět a hlásí: Jsem připraven na hon za titulem

          kjandourek (admin)     před 8 lety 03.02.2017 13:45 |  
          0 0

          To je samozřejmě fakt... i když tedy u něj bych to tak nějak byl ochoten vzít, protože on mezi ty tři čtyři nej patří... větší sranda pro mě je když sám sebe jako nejlepšího obránce označí Krob...

      • Re: Deli je zpět a hlásí: Jsem připraven na hon za titulem

        Travinho     před 8 lety 03.02.2017 14:09 |  
        1 1

        Tak ono to hlasování probíhalo někdy v létě. Jinak já bych si tím, že je Simon lepší než Hubník nebyl zase tak jistý. Hubník když je ve formě, tak je pro naše útočníky taky skoro nepřekonatelných a ono 9 inkasovaných branek Plzně není samosebou. Simon má občasné taktické nedostatky, ale to zase nahrazuje větší fyzickou silou než Hubník. V ostatních aspektech se mi jeví vcelku vyrovnaní, takže za mě jsou přibližně na stejné úrovni.

        • Re: Deli je zpět a hlásí: Jsem připraven na hon za titulem

          kjandourek (admin)     před 8 lety 03.02.2017 14:17 |  
          1 0

          Publikováno 15.1.2017 ... To sotva probíhalo v létě...

          Já souhlasím s tím, že Hubník je dobrej, možná i lepší, než Simon, s tím nepolemizuji ... Ale přeci jenom bych čekal v hlasování souboj mezi nimi.... a ne, že Hubník dostane 18 hlasů a Deli 4 ... a takový Holek 3 a do pořadí se dostanou i Pernica, nebo Holeš... Potažmo Hovorka, který se někdy v půlce podzimu zranil...

          • Re: Deli je zpět a hlásí: Jsem připraven na hon za titulem

            Travinho     před 8 lety 03.02.2017 14:24 |  
            0 0

            No vidíš. Sam podle hlasů pro Holka, Pernicu (ten se zranil ještě dřív než Hovorka), Kadlece nebo u brankářů Berkovce musíš vidět, že ta anketa musela proběhnout bůhvíkdy a zveřejnění proběhlo až teď.

            • Re: Deli je zpět a hlásí: Jsem připraven na hon za titulem

              kjandourek (admin)     před 8 lety 03.02.2017 14:33 |  
              0 0

              Právě podle hlasů pro Kadlece mohla proběhnout až teď ... vždyť ten přišel k rudochům terpve v létě...

              Navíc si myslím, že kdyby anketa proběhla v létě, tak jí zveřejní najednou... ale hlasování nejlepšího brankáře zveřejnili 11.1., o útočníka 22.1.

              To podle mě proběhlo v zimě.... Jde spíše o to, že hráči své soupeře vůbec nesledují ... a tak většinou plácnou jméno spoluhráče, nebo někoho, koho znají z repre, nebo z pohárů ...

              • Re: Deli je zpět a hlásí: Jsem připraven na hon za titulem

                Travinho     před 8 lety 03.02.2017 14:46 |  
                0 0

                Fakt to tak není. Ještě tam nějaký borec říkal - "Teď už asi Kadlec". Z toho vcelku jasně vyplývá, kdy se jej ptali. Nebo nejlepší kopací techniku Rada, který půl rok nehrál. Už vidím, jak by Jarda Zmrhal dával našeho náhradního golmana. On ten kvíz začal chodit už v prosinci, ale asi to mají celé rozplánované na zimní pauzu. Ale točeno je to fakt s předstihem. Někdo to psal i na facebooku do komentů, že se některého z těch borců psal a dělalo se to v srpnu.

                • Re: Deli je zpět a hlásí: Jsem připraven na hon za titulem

                  kjandourek (admin)     před 8 lety 03.02.2017 14:52 |  
                  0 0

                  Dobře - přesvědčil jsi mě :-)

                  Ale i tak, že by v létě, nota bene po EURu, které se Hubníkovi totálně nepovedlo, byl rozdíl Hubník versus Deli 18:4?

                  • Re: Deli je zpět a hlásí: Jsem připraven na hon za titulem

                    Jachym     před 8 lety 03.02.2017 15:04 |  
                    0 0

                    Na takové ankety s prominutím sere pes... Jinak Hubník první zápas proti Španělům zahrál velmi dobře a kdyby proměnil svou šanci, tak byl za hvězdu... Jinak máš pravdu, jak píšeš jinde, že hráči spíš hodnotí ze známosti a podle prestiže, kterou mezi sebou mají.

                    • Re: Deli je zpět a hlásí: Jsem připraven na hon za titulem

                      kjandourek (admin)     před 8 lety 03.02.2017 15:07 |  
                      0 0

                      První zápas, kdy měl Suchý trest mu vyšel... a tak na úkor právě Máry dostal šanci i v dalších dvou zápasech a trága... Proti Chorvatsku byl jeho druhý gól a proti Turecku měl na triku ten základní první...

                  • Re: Deli je zpět a hlásí: Jsem připraven na hon za titulem

                    Travinho     před 8 lety 03.02.2017 16:50 |  
                    0 0

                    Jasně EURO se mu nepovedlo, ale v lize dominuje. Také je jen těžko soudit, jak by hrál Simon na takové úrovni.

              • Re: Deli je zpět a hlásí: Jsem připraven na hon za titulem

                marcocruz (přítel SN)     před 8 lety 03.02.2017 14:56 |  
                0 0

                No hlavně ty hráči nedokážou vyjmenovat ani všechny týmy z ligy, tak co by od nich kdo chtěl. Hrajou s nima neustále, tabulka je taky všude a oni nejsou schopný si zapamatovat pár týmů ze svojí ligy. To třeba fakt nechápu.

                • Re: Deli je zpět a hlásí: Jsem připraven na hon za titulem

                  kjandourek (admin)     před 8 lety 03.02.2017 15:05 |  
                  0 0

                  Vždyť se to pořád mění - každý rok někdo postoupí.... někdo sestoupí...

  2. Re: Deli je zpět a hlásí: Jsem připraven na hon za titulem

    dauby     před 8 lety 03.02.2017 08:40 |  
    1 0

    Jo jo, Deli je dobrej, asi u nas dlouho nepobude, stejne jako MNN. Jinak za zatim nejlepsiho cizince ve Slavii, co pamatuju, povazuji Tavarese, pak asi Asanin a Tatarcuk. Slovaky nepocitam, muj nejoblibenejsi Slovak byl jednoznacne Matej Krajcik, to byl zatim jednoznacne nejlepsi krajni obrance, co kdy u nas hral. Mineno po revoluci, pred rokem 1989 uz to tolik nepamatuji :-).

    • Re: Deli je zpět a hlásí: Jsem připraven na hon za titulem

      Jachym     před 8 lety 03.02.2017 09:12 |  
      1 5

      Ještě lepší krajní bek byl minimálně Gebre, ale je pravdou, že ten se parádně rozehrál až v Liberci. U nás ještě nezářil.

      • Re: Deli je zpět a hlásí: Jsem připraven na hon za titulem

        dauby     před 8 lety 03.02.2017 09:53 |  
        6 0

        Sorry, ale to co odvedl pro Slavii Krajčík a co Gebre, je neporovnatelné.

        • Re: Deli je zpět a hlásí: Jsem připraven na hon za titulem

          Jachym     před 8 lety 03.02.2017 10:04 |  
          0 0

          Však to nezpochybňuji a vlastně to v textu i naznačuji. Stal se lepším než Krajčík až po odchodu ze Slavie a prosadil se i v zahraničí.

      • Re: Deli je zpět a hlásí: Jsem připraven na hon za titulem

        afro     před 8 lety 03.02.2017 10:14 |  
        2 0

        Jestli si to dobře pamatuji, tak mu KJVCD, který ho měl vždy jeden poločas přímo u střídačky, dával při zápasech pěkný kapky, resp. moc podpory se od něj v těžkých chvílích :-) nedočkal.

        • Re: Deli je zpět a hlásí: Jsem připraven na hon za titulem

          Jachym     před 8 lety 03.02.2017 15:06 |  
          1 0

          Je to tak. Jarolím není zrovna dokonalej psycholog. Vaňousovi např. nevyšel jeden (!) zápas a hned ho na delší dobu posadil než ho nouze přiměla jej opětovně nasadit...

    • Re: Deli je zpět a hlásí: Jsem připraven na hon za titulem

      kjandourek (admin)     před 8 lety 03.02.2017 09:14 |  
      3 0

      Matěj byl naprostý unikát na tomto postu - Nikdy předtím, ani potom jsem neviděl, že by trenéři soupeře přizpůsobovali taktiku tomu, aby lépe pokryly našeho pravého beka :-)

      Před revolucí těžko říct - tenkrát se po obráncích nechtěla tolik podpora útok... ten trend začal v osmdesátých letech a šel pomalu... Vzhledem k tomu, že tenkrát se kádry moc neměnily (hráč byl majetkem klubu a hotovo), tak pamatuji Pauříka, Strička, Sokola, Beránka, Mirka Janů, či Milana Šimůnka ... ale tak výrazný vliv na způsob hry jako Matěj neměl žádný z nich :-)

      • Re: Deli je zpět a hlásí: Jsem připraven na hon za titulem

        Jachym     před 8 lety 03.02.2017 09:18 |  
        5 0

        Já nepamatuji ani všechny z tohoto seznamu:-) Ale nikdo z nich ani zdaleka nedosáhl věhlasu Jana Lály, vicemistra světa z Chile 1962...

        • Re: Deli je zpět a hlásí: Jsem připraven na hon za titulem

          kjandourek (admin)     před 8 lety 03.02.2017 09:42 |  
          0 0

          Toho zase nepamatuji já :-)

          Ono jich samozřejmě bylo víc i v těch osmdesátých letech... zvláště když se budeme bavit o krajních obráncích bez rozlišení napravo-nalevo ... Šajtar, Zálešák, jednu sezónu tam odehrál Alexander Comisso, nějakou chvíli tam hrál Kuba (hned vedle něj na stoperu Kubík), těsně před Korbelovými nákupy nastupoval na levém beku Rostislav Macháček ...

          Ale Matěj... to byla prostě pecka... Dodnes vzpomínám na rozhovor s trenérem teplic na podzim 2008: "Na levou stranu jste do zálohy postavil dalšího beka, proč?" "No chceme tímhle zdvojením eliminovat největší nebezpečí, které od Slavie hrozí - pravého krajního obránce Krajčíka" ... I Vláďa Šmicer říkal, že nikdy neviděl, aby se osobně bránil krajní obránce :-)

        • Re: Deli je zpět a hlásí: Jsem připraven na hon za titulem

          dauby     před 8 lety 03.02.2017 09:58 |  
          2 0

          Lála byl samozřejmě legenda, škoda, že jsem ho neviděl hrát. Hlavně ho obdivuji za to, že zůstal ve Slavii, i když spadla do druhé ligy. To byl srdcař! Takoví už se dneska nerodí.

          • Re: Deli je zpět a hlásí: Jsem připraven na hon za titulem

            travel (přítel SN)     před 8 lety 03.02.2017 11:14 |  
            0 0

            Tak přijď na některou akci,co se pořádají,občas tam je p. Lála přítomen.Třeba ti něco ze svého umění předvede :-) ,ale hlavně je to neskutečně příjemný člověk-párkrát jsem s ním hodil řeč.

        • Re: Deli je zpět a hlásí: Jsem připraven na hon za titulem

          travel (přítel SN)     před 8 lety 03.02.2017 10:32 |  
          0 0

          Souhlas a já bych přidal Bohouše Smolíka.

          • Re: Deli je zpět a hlásí: Jsem připraven na hon za titulem

            travel (přítel SN)     před 8 lety 03.02.2017 10:33 |  
            0 0

            To byla reakce na Jachyma.

      • Re: Deli je zpět a hlásí: Jsem připraven na hon za titulem

        Robinator     před 8 lety 03.02.2017 09:29 |  
        0 0

        na to jak byl dobrej to nedotahl do vetsiho zahranicniho klubu

        • Re: Deli je zpět a hlásí: Jsem připraven na hon za titulem

          kjandourek (admin)     před 8 lety 03.02.2017 09:52 |  
          0 0

          Protože vyletěl celkem pozdě - životní sezónu měl 2008-9 a touž mu bylo třicet... Předtím se dlouho považoval za záložníka ... toulal se po hostováních a brzdila ho zranění... Na beka ho šoupnul Jarolím až někdy v roce 2006 - tzn v osmadvaceti ...

        • Re: Deli je zpět a hlásí: Jsem připraven na hon za titulem

          dauby     před 8 lety 03.02.2017 10:00 |  
          0 1

          To je pravda, ale jak říkám, ve Slavii nejlepší hráč. V první mistrovské sezoně byli nejlepší Krajčík, Tavares a Necid (hrál bohužel jen půl roku). To jsou pro mě legendy legend poslední doby, stejně jako Vlček a Vaniak, díky nimž jsme postoupili do Ligy mistrů. Těm by měli před Edenem postavit sochy :-).

          • Re: Deli je zpět a hlásí: Jsem připraven na hon za titulem

            kjandourek (admin)     před 8 lety 03.02.2017 10:10 |  
            2 0

            To byla druhá mistrovská sezóna (v samostatné české lize vlastně třetí, když bereme irok1996).... jestli tedy myslíš tu, kdy dal Necid za podzim jedenáct gólů a pak šel do Ruska...
            Protože v té první ještě coby osmnáctiletý mlaďoch odehrál ve třech zápasech 57 minut a jaro hostoval v Jablonci...

    • Re: Deli je zpět a hlásí: Jsem připraven na hon za titulem

      vršek     před 8 lety 03.02.2017 09:28 |  
      6 1

      Za mně jednoznačně Tatarčuk!
      Technicky a fotbalovým myšlením hráč převyšující Keniu, ale na rozdíl od něho zdravý, s neutuchající vůlí hrát, tvořit a s neskutečným herním přínosem pro ostatní spoluhráče. Takové hráče je třeba mít v kádru, aby se stala Slavia opravdu úspěšným týmem i v Evropě.
      Navíc pokud bych mohl hodnotit jen kvalitu hráče bez toho odpovídajícího přínosu pro Slavii - a to z různých důvodů - pak nejlepším fotbalistou byl Dragiša Binič.

      • Re: Deli je zpět a hlásí: Jsem připraven na hon za titulem

        dauby     před 8 lety 03.02.2017 09:55 |  
        1 9

        Dragiša Binič byl podle mě jednoznačně nejhorší zahraniční posilou, která kdy přišla do Slavia. Stál majland (kolikpak dal gólů, když ho tak obdivuješ?), hrál prt a v hlavě to neměl v pořádku. Akorát byl děsivě rychlej.

        • Re: Deli je zpět a hlásí: Jsem připraven na hon za titulem

          CyWilly     před 8 lety 03.02.2017 10:33 |  
          4 1

          Sorry, ale je vidět, že si Biniče prostě nepamatuješ. Děsivě rychlej opravdu nebyl. Binič byl excelentní technik a měl fantastické fotbalové myšlení. Jednoznačně jeden z nejlepších cizinců, co tu kdy běhal. Nebo myslíš, že vítěz PMEZ, předchůdce LM byl špatnej fotbalista? jeho problém byl úplně někde jinde než ve fotbalovém umění. Jo a nechci být grammer nazi, ale když vidím napsáno, že "hrál prt", fakt se mi chce brečet...

          • Re: Deli je zpět a hlásí: Jsem připraven na hon za titulem

            Jachym     před 8 lety 03.02.2017 10:52 |  
            5 0

            Takové slovo se mi v textu nelíbí ani ve "spisovné" verzi :-D A naopak slovu "majland" by spíše slušelo "t" na konci. Ale zpět k Biničovi. Děsivě rychlý opravdu byl. Sám trenér Petržela říkal, že rychlejšího fotbalistu neviděl. I když teď by při pohledu na našeho Pepu Walcotta změnil názor...:-))

            • Re: Deli je zpět a hlásí: Jsem připraven na hon za titulem

              kjandourek (admin)     před 8 lety 03.02.2017 12:06 |  
              1 0

              Dragiša byl výbornej, ale coby horká balkánská krev velice těžce nesl tu atmosféru, kdy se proti nám zvedla vlna odporu jako proti těm, co mají prachy.... a s ní související sérii zářezů, takže se velice často vztekal...

            • Re: Deli je zpět a hlásí: Jsem připraven na hon za titulem

              donford     před 8 lety 03.02.2017 12:14 |  
              4 0

              Víte, co mi trochu mrzí? Jak se tu až masochisticky často vyjmenovává, kdo všechno od nás odejde. Přinejmenším Deli, MNN, Zmrhal, Škoda. Vím, že p. Tvrdík prohlásil, že kádr zůstává. Víte, že ani Tondu nechtěl pustit, ale nabídka byla zřejmě tak vynikající a přání Tondy tak veliké, že podlehl. Mně z toho vyplývá, že nemusíme prodávat kvůli penězům. Je možné, že se dostaneme do pohárů a že premie budou pro hráče tak obrovské a šance zahrát si poháry tak veliká, že je to spíš k našemu klubu přiková. A nemůžeme také dost dobře říkat, že každého Deliho, MNN hned nahradíme. Měli jsme veliké štěstí, že k nám takoví hráči přišli, či že jsme je objevili. A i vychovat nějaký objev, může trvat roky. Delimu to také nějakou dobu trvalo. Nemůžeme přece jen říkat, že smlouva, nesmlouva - nechceš za nás hrát, tak tě pustíme. (Mihalík). No, uvidíme.

            • Re: Deli je zpět a hlásí: Jsem připraven na hon za titulem

              CyWilly     před 8 lety 03.02.2017 12:27 |  
              0 0

              Já nechtěl vypadat jako prudič, tak jsem ten "majland" už radši ignoroval :-). Každopádně já si Dragišu pamatuju hlavně jako technika, to jeho obcházení obránců bylo neuvěřitelný. Ale bylo mi 15 a od té doby jsem pár milionu mozkových buněk zahubil, takže se můžu plést. Škoda, že se věnoval víc paření než fotbalu. Už si nepamatuju, jak se jmenoval, ale pařil s ním nějakej sparťanskej jugoslávec a tenkrát se spekulovalo o stycích s balkánskou mafií. Vzpomene si nějaký pamětník?

              • Re: Deli je zpět a hlásí: Jsem připraven na hon za titulem

                Pepino44     před 8 lety 03.02.2017 14:44 |  
                0 0

                Jo,jo Dragiša Binič nebyl špatný fotbalista, ale nejvíce vynikal v Night clubu- Diskoland Sylvia u Jonáka. Tenkrát byli s Jonákem velcí kamarádi a Dragiša tam byl velmi častým hostem a že tam nedržel nějakou životosprávu je jasný. Svojí pistolku si snad nosil i na treninky. O jeho spojení s balkánskou mafií byla také všeobecná povědomost.

                • Re: Deli je zpět a hlásí: Jsem připraven na hon za titulem

                  jarodo57     před 8 lety 03.02.2017 22:22 |  
                  0 0

                  Hrál se pohár na Mělníku a nějaký Míra Štěpánek z místního tenkrát třetiligového celku mu nedal pražádnou šanci.