Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Slavia - Osijek 1:2

Slávisté vůbec poprvé pod trenérem Šilhavým prohráli fotbalové utkání, ve Španělsku nestačili na třetí tým chorvatské ligy NK Osijek, kterému podlehli 1:2. Jedinou branku Slavie vstřelil Josef Hušbauer.

Pro zápas nebyli vinou lehkých zdravotních problémů připraveni Flo, Mingazov, Alvir a Škoda. Antonín Barák absolvoval během dnešního dne zdravotní prohlídku v Udine. Úvod zápasu byl opatrný a plný nepřesností, přesto přišla rychlá branka sešívaných, v sedmé minutě vyvinuli slávisté velký tlak na rozehrávku Osijeku, což skončilo chybou při přihrávce mezi stoperem Osijeku a brankářem, napadající Hušbauer získal přes brankáře míč a poslal jej za brankovou čáru - 1:0! V 18. minutě Pavlenka vyrazil reflexivním zákrokem hlavičku soupeře po rohovém kopu. Ještě větší šanci skórovat měl na druhé straně Mešanovič, když Frydrych potrestal špatné vyběhnutí brankáře Osijeku a posunul míč za něj na Mešanoviče, ten si však nedokázal poradit s posledním obráncem a dostat za něj míč do brány. V 25. minutě Sýkora pěkně vysunul Tecla, ten ale při střele trefil jen dobíhajícího obránce. Ve 27. minutě měli obrovskou šanci na vyrovnání hráči chorvatského týmu, po přihrávce téměř od brankové čáry měl jeden z nich před sebou odkrytou bránu, ale podobně jako Mešanovič si nedokázal poradit s bránícím hráčem v situaci, kdy brankář byl daleko mimo možnost zasáhnout. O chvíli později ale už bylo zle, Slavia pod tlakem rozehrávala poněkud hekticky, Hušbauer ztratil míč a soupeř z brejku po centru z levé strany a hlavičce na malém vápně skóroval - 1:1. Ve 43. minutě získali slávisté míč napadáním, ale o větší šanci se připravili jak nepříliš přesnou první přihrávkou do strany, tak nedokonalým centrem do vápna. Přesto mohl Mešanovič zakončit, ale míč ani pořádně netrefil. V poslední minutě první půle pak Švento ztratil míč na půlící čáře a soupeř svůj brejk nezazdil nepřesnou příhrávkou, Ejupi však tváří v tvář Pavlenkovi neuspěl. Poločas tak skončil 1:1 a nutno přiznat, že hra Slavie nebyla vůbec dobrá jak směrem dopředu tak i směrem dozadu.

Do druhé půli nahradili Bořil se Zmrhalem Šventa s Teclem, Sýkora se tak posunul na pravý kraj zálohy. V úvodu druhé půle měly oba týmy šance po hlavičkách po přímých kopech, Pavlenka ale se slabým pokusem neměl mnoho práce a Lüftner ve výborné pozici trestuhodně minul. A tak trest opravdu přišel, Osijek vybojoval rohový kop, ten rozehrál centrem na bližší tyč, kde přišlo přizvednutí míče a osamocený Vojnović už neměl problém pak rozvlnit síť - 1:2. Vyrovnat mohl hned o chvíli později Ščuk, ale v ideální pozici po zpětné přihrávce Zmrhala nepochopitelně vysoko přestřelil. Na poslední půlhodinu vystřídal Hušbauera na hřišti van Buren. Slávisté si i v dalších minutách vytvářeli velké šance na vyrovnání, největší z nich asi Mick van Buren, ale míč do brány ne a ne dostat. V 73. minutě mohli naopak hráči soupeře docílit třetí branky, hned ve dvou šancích ale nakonec byla úspěšnější obrana sešívaných v čele s Pavlenkou. V 78. minutě spálili slávisté další výbornou šanci na vyrovnání, Mešanovič trefil břevno. Na druhé straně pak Pavlenka posunul střelu z přímého kopu nad bránu. Branka už žádná nepadla a červenobílí tak poprvé pod trenérem Šilhavým odešli z hřiště poraženi.

Středa 01. 02. 2017 16:00

Přípravné zápasy, 2016/2017
1 - 2
1 - 1
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

7. Josef Hušbauer

NK Osijek
NK Osijek

32. Mioč
53. Vojnović

Komentáře (225)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Osijek před zápasem

    JS (přítel SN)     před 8 lety 01.02.2017 15:15 |  
    0 1

    Zajímavé, Šćuk i Souček v základu...

    • Re: Slavia - Osijek před zápasem

      kjandourek (admin)     před 8 lety 01.02.2017 15:28 |  
      13 0

      Když je Alvir mezi zraněnými a Barák na zdravotní prohlídce v Udine... Tak najednou není ta záloha až tak přeplněná, že :-)

  2. Sestava

    dropt     před 8 lety 01.02.2017 15:15 |  
    8 4

    Chybí nám 6 hráčů a nemáme skoro s kým hrát :-)

    Co mě ovšem mrzí je, že ani v takovémto zápase, kde je jasné, že minimálně polovina týmu odehraje celé utkání, nedostane příležitost van Buren na celých 90 minut (ačkoli jsou ze hry Škoda s Mingazovem).

    • Re: Sestava

      Jarda66     před 8 lety 01.02.2017 15:18 |  
      0 0

      Jenom takový malý dotaz, co je se Škodovkou?

      • Re: Sestava

        dropt     před 8 lety 01.02.2017 15:21 |  
        4 0

        Co já vím. Podle oficiálek nezasáhnou do zápasu kvůli drobným zdravotním problémům Flo, Mingazov, Alvir a Škoda. Dále Barák je v Udine a Ngadeu v Africe. Kdo ví, zda nastoupí hned po příletu Deli a zbývá nám z toho lavička: Kovář, Bořil, van Buren, Zmrhal + mladí

        • Re: Sestava

          petrjir     před 8 lety 01.02.2017 15:29 |  
          9 0

          Chce to posily!!!! :)

        • Re: Sestava

          Jarda66     před 8 lety 01.02.2017 15:33 |  
          0 0

          Díky za info

        • Re: Sestava

          zeleznik2     před 8 lety 03.02.2017 11:01 |  
          0 0

          No hlavně, že máme široký kádr, že?....Flo opět lehce zraněný, no snad pro ligu budou všichni zdraví...

    • Re: Sestava

      dřevěný     před 8 lety 01.02.2017 16:04 |  
      10 0

      Na tomto přáteláku se názorně ukazuje jak snadno mohou, ony pověstné Podroužkovy klásky, prořídnout...:))

    • Re: Sestava

      tolsimir     před 8 lety 01.02.2017 18:34 |  
      3 3

      Já vím, že máš o sobě velmi vysoké mínění, ale když si jak Uhrin, tak Šilhavý myslí, že Škoda s Mešanovičem, popř, nyní Teclem jsou pro tým užitečnější než Van Buren, asi na tom něco bude

      • Re: Sestava

        dropt     před 8 lety 01.02.2017 18:37 |  
        2 3

        Vůbec ne, jen mě to bije do očí a výsledek spolu se zbytečným Mešanovičem na hrotu mi bohužel znovu dávají za pravdu.

        P.S.: Van Buren se po svém příchodu během 5 minut dostal do dvou šancí a byla to z naší strany nejlepší pasáž zápasu.

        • Re: Sestava

          pan Lama     před 8 lety 02.02.2017 13:01 |  
          0 0

          Je vidět, že je snadnější odhadnout na první pohled kvality hráče, než odhadnout velikost hřiště.

  3. Re: Slavia - Osijek 0:0 v 1. pol.

    Maty22     před 8 lety 01.02.2017 16:05 |  
    3 0

    To sou divný vuvuzely.

  4. :-)

    Jachym     před 8 lety 01.02.2017 16:12 |  
    1 2

    K tomu prvnímu gólu jsme přišli jak slepý k houslím...:-))

    • Re: :-)

      quelhar (admin)     před 8 lety 01.02.2017 16:13 |  
      7 0

      Spíš výborným napadáním... :o)

      • Re: :-)

        Kuliss9     před 8 lety 01.02.2017 16:35 |  
        1 0

        Naopak teď jim to Pepa dost podobnou chybou vrátil....... Ale souhlasím u našeho gólu to ani tak nebylo jako slepej k houslím, byl tam nadherný presink snad od 3 hráčů, to je super.

    • Re: :-)

      triangl77     před 8 lety 02.02.2017 15:13 |  
      0 0

      Podle mě to byl z naší strany výborný presink

  5. Re: Slavia - Osijek 0:0 v 1. pol.

    sasky     před 8 lety 01.02.2017 16:12 |  
    0 0

    Walcoooot! :)

    • Re: Slavia - Osijek 0:0 v 1. pol.

      Fulham     před 8 lety 01.02.2017 16:14 |  
      0 0

      V tom Pepovi dříme nejen rychlost...:-)

  6. Re: Slavia - Osijek 1:0 v 1. pol.

    smichov_2     před 8 lety 01.02.2017 16:34 |  
    2 4

    A je to 1:1, Hušbauer propadl v bránění.

    • Re: Slavia - Osijek 1:0 v 1. pol.

      dupy77     před 8 lety 01.02.2017 16:37 |  
      0 1

      A bílek nestíhal

  7. Re: Slavia - Osijek 1:1 v 1. pol.

    GRASIT     před 8 lety 01.02.2017 16:35 |  
    1 0

    měl ho hlídat ten krajní...

  8. Re: Slavia - Osijek 1:1 v 1. pol.

    Kuliss9     před 8 lety 01.02.2017 16:43 |  
    8 0

    Velmi zajímavé jak je dnes vidět, že střední záloha bez Michaela a Tondy je naprosto nekompaktní. U Sčuka je mi to obzvlášť líto, v létě jsem ho počítal za nejlepší letní posilu a on se bohužel po zranění stále ne a ne do toho dostat. Nezbývá než doufat, jako jsem si o Sčukovi myslel v létě, že to byla nejlepší posila a byla to zatím mylná představa, takže stejně se budu mýlit v případě kdy si myslím, že Tecl je nejslabší zimní posilou.

    • Re: Slavia - Osijek 1:1 v 1. pol.

      slavistajiri     před 8 lety 01.02.2017 16:48 |  
      7 1

      jak zde neustále někteří tlačí ščuka do základu jsem nikdy nepochopil. Když nastoupil tak patřil vždy k nejhorším na hřišti. Proti Litoměřicím jsme hráli o 10ti. Myslím, že to bude další adept na definitivní odchod.

      • Re: Slavia - Osijek 1:1 v 1. pol.

        Kuliss9     před 8 lety 01.02.2017 16:53 |  
        4 0

        Bude to zaslepenosti jeho výkony co si lidi pamatují z Bolky, nejvíce tím jak se prezentoval před MS2014, to dle mého jeden z nejlepších hráčů v lize. Bohužel ihned po příchodu k nám se zranil a od toho zranění je to těžká bída.

      • Re: Slavia - Osijek 1:1 v 1. pol.

        kjandourek (admin)     před 8 lety 01.02.2017 16:54 |  
        0 0

        Ani proti Ružomberoku se mi moc nelíbil... herní nepohoda je na něm znát... :(

      • Re: Slavia - Osijek 1:1 v 1. pol.

        slavistou50let     před 8 lety 01.02.2017 17:00 |  
        1 14

        Naprostý souhlas. Ščuk dosud ve Slavii - tragédie. Odchod.

        • Re: Slavia - Osijek 1:1 v 1. pol.

          Kuliss9     před 8 lety 01.02.2017 17:03 |  
          0 0

          Nezbavoval bych se ho, ten kluk to v sobě má, těžko, ale říct jak ho vrátit do té herní pohody co měl před zraněním, v jarní části na to v SKS čas nebude.

        • Re: Slavia - Osijek 1:1 v 1. pol.

          soudek82 (přítel SN)     před 8 lety 01.02.2017 17:34 |  
          14 0

          forma většiny Vašich příspěvků - tragedie, ale také Vás nevyháním...

      • Re: Slavia - Osijek 1:1 v 1. pol.

        pevek     před 8 lety 01.02.2017 18:40 |  
        3 0

        Van Kessel je fuc, tak ted pojdme do Scuka. Kdo bude dalsi?

  9. Osijek

    JS (přítel SN)     před 8 lety 01.02.2017 16:45 |  
    8 1

    Jestli nám něco chybí do těch Chorvatů, je to práce s míčem. Jak je možné, že jim neuskakuje míč od nohy při přebírání přihrávek a našim ano? Mají (i díky tomu) rychlejší přechod do útoku a po vzpamatování se z toho gólu, co nám darovali díky presingu, už nás slušně rozebírají. Totálně propadá střed zálohy. Zdá se mi, že ten propadá vždy, když nastoupí Souček, který je dneska zatím naprosto tragický. Boužel i Šćuk to zadrbává a ztrácí míče, už je jasné, proč prostě nedostal šanci.

    Velmi mě zaujala jejich 30 na levém křídle a 5 ve středu zálohy. Podle Transfermarktu se jedná o Josipa Knezevice (28 let) a Benedikta Mioce (22 let). V tomto utkání jasně svítí jejich herní přehled a schopnost řešit situace na lajně v rychlosti a u druhého dobré přenášení hry.

    • Re: Osijek

      Robinator     před 8 lety 01.02.2017 17:01 |  
      1 2

      No máš pravdu..ta práce s míčem je do očí bijící a přitom zrovna toto budeme nutně potřebovat, především proti slabším soupeřům, kterým budeme dobívat obranu..dobrou práci s míčem, přihrávky na krátko, z první, apod..Silou všechno uhrát nepůjde..

      No a na Součka se můžeš zeptat Bosse, ten ti to vysvětlí hned :D

      • Re: Osijek

        JS (přítel SN)     před 8 lety 01.02.2017 17:39 |  
        2 1

        :D
        Jojo, sice jsme zjistili opakovaně už někdy loni v dubnu, že to prostě nejde, ale Boss si to složení středu Hušby – Suk bude obhajovat ještě za tři roky.

        • Re: Osijek

          Boss82     před 8 lety 01.02.2017 19:11 |  
          2 0

          Už minimálně půl roku tu píšu, že Souček momentálně do základu nepatří. Ale to by sis nesměl z mých příspěvků vytáhnout jen to, co se Ti zrovna hodí, že?

      • Re: Osijek

        Boss82     před 8 lety 01.02.2017 19:12 |  
        0 0

        Mám Součka rád, ale dnes tam měl hrozný věci:-(! Ovšem pořád je to jen příprava.

    • Re: Osijek

      Obr     před 8 lety 01.02.2017 17:06 |  
      4 0

      S tim Souckem, to je hodne castej jev. Jakmile hrajou s Pepou spolu, tak stred neexistuje. Ale je to prvni zapas po umelce, kluci jsou tezky, nelamejme hul. Bude to lepsi.

    • Re: Osijek

      kanda (přítel SN)     před 8 lety 01.02.2017 21:17 |  
      0 0

      Nemyslím si že největší problém středu zálohy byl Souček. Podle mne naprostro tristní Ščuk, přišlo mi že skoro nehrál.

  10. Re: Slavia - Osijek 1:1 v 1. pol.

    dupy77     před 8 lety 01.02.2017 16:49 |  
    3 0

    Tak zatím je to hrůza vůbec nestíháme

  11. Re: Slavia - Osijek 1:1 v 1. pol.

    Obr     před 8 lety 01.02.2017 16:49 |  
    3 0

    Od toho golu nam nadali moc čuchnout. Vzadu celkem průchoďák. Na klukách je videt, ze maj jeste tezky nohy a jsou trochu unaveny.

  12. Re: Slavia - Osijek 1:1 po 1. pol.

    1rytir     před 8 lety 01.02.2017 16:55 |  
    2 0

    Jednoduše napíšu, že první půle je z naší strany totální propadák!

    • Re: Slavia - Osijek 1:1 po 1. pol.

      houston (přítel SN)     před 8 lety 01.02.2017 17:47 |  
      0 0

      A druhá ? Jako přes kopírák.

  13. Re: Slavia - Osijek 1:1 v 2. pol.

    Jachym     před 8 lety 01.02.2017 17:05 |  
    1 0

    Tak to vypadá, že Micka šetříme až na ligu...

  14. Re: Slavia - Osijek 1:1 v 2. pol.

    buri     před 8 lety 01.02.2017 17:06 |  
    0 0

    Zatím je Osijek lepší.

  15. Re: Slavia - Osijek 1:1 v 2. pol.

    TSeguinTS     před 8 lety 01.02.2017 17:12 |  
    8 0

    Děsivá ilustrace reality bez kostry týmu Deliho, Ngadeu, Baráka a Škody.

    • Re: Slavia - Osijek 1:1 v 2. pol.

      Jachym     před 8 lety 01.02.2017 17:20 |  
      3 0

      Obrana v našem provedení vypadá jako obrna...

  16. Re: Slavia - Osijek 1:1 v 2. pol.

    wotlemburg     před 8 lety 01.02.2017 17:14 |  
    1 0

    Z desítky se netrefit mezi tyče?

  17. Re: Slavia - Osijek 1:1 v 2. pol.

    Jachym     před 8 lety 01.02.2017 17:14 |  
    0 0

    Kdo to tam teď přestřelil skoro z malého vápna o 10 metrů?!

    • Re: Slavia - Osijek 1:1 v 2. pol.

      Obr     před 8 lety 01.02.2017 17:16 |  
      1 0

      Sčukíno. Prej...výborna strela :)

      • Re: Slavia - Osijek 1:1 v 2. pol.

        Jachym     před 8 lety 01.02.2017 17:22 |  
        0 0

        Jo, máš pravdu. Onlajny.cz: Hušbauer krásně uvolnil na levé straně Zmrhala, který naservíroval míč do tutovky Ščukovi, jenže bosenský fotbalista zakončil zblízka naprosto tragicky, míč napálil hodně vysoko nad bránu.

  18. Re: Slavia - Osijek 1:2 v 2. pol.

    seky1989 (přítel SN)     před 8 lety 01.02.2017 17:30 |  
    19 0

    Tenhle zápas je snad dostatečnou odpovědí těm, co by neustále cpali do základu Ščuka místo Ngadeua. A o Součkovi vůbec nemluvim, ten je darebnej už skoro rok a mám čim dál větší pocit, že to byla jenom nafouknutá bublina, která splaskla. Čeká nás teda ještě opravdu hodně práce.

  19. Re: Slavia - Osijek 1:2 v 2. pol.

    smichov_2     před 8 lety 01.02.2017 17:31 |  
    0 1

    To asi bude první prohra trenéra Šilhavého.

  20. Re: Slavia - Osijek 1:2 v 2. pol.

    Novi.sks     před 8 lety 01.02.2017 17:33 |  
    1 0

    No, zapl jsem to až za stavu 1:2 a musím teda říct, že to je děsná bramboračka. Navíc ten rozdíl v ovládání míče... Příští zápas se nám snad vydaří víc :)

    • Re: Slavia - Osijek 1:2 v 2. pol.

      JS (přítel SN)     před 8 lety 01.02.2017 17:54 |  
      2 1

      Jako jsou bod nad Hajdukem, tak to asi nebude mužstvo úplně k zahození. Ale ten propastný rozdíl v práci je fakt do očí bijící. Nechápu, proč mají česká mužstva tak nedokonalou techniku. Copak to ty naše kopáče nikdo neučí, zpracovávat a pracovat s míčem pod tlakem (na malém prostoru)?

      • Re: Slavia - Osijek 1:2 v 2. pol.

        Novi.sks     před 8 lety 01.02.2017 18:49 |  
        0 2

        Můj názor je, že český mužtva mají tak nedokonalou techniku jednoduše proto, že na naší ligu to stačí. U nás nevadí, když ti proti většině soupeřů odskočí balon... Takže to hráči nemají zažitý, nic je nenutí k tomu, že musí zpracovat skvěle. Prostě to zpracují tak nějak a to na naší ligu stačí... A za to podle mě může ten řetízkáč "moderních" trenérů, kterej se v lize točí (Rada a spol)...

        • Re: Slavia - Osijek 1:2 v 2. pol.

          Hektor     před 8 lety 01.02.2017 21:39 |  
          1 0

          To, že to stačí nevysvětluje, že to prostě neumíme. Tohle musí být systémem tréninků již malých fotbalistů. Já když jsem před lety hrál za žáky, drtivá většina tréninků byla o běhání a cvičení, žabáky, kačáky, přeskoky přes spoluhráče atd., hrozně málo věcí se dělalo s míčem.

  21. Re: Slavia - Osijek 1:1 v 2. pol.

    Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 01.02.2017 17:38 |  
    0 0

    Nevite proc neni Deli ani na lavicce, ani z fotek nevypada ze by dnes trenoval.. proc?

    • Re: Slavia - Osijek 1:1 v 2. pol.

      smichov_2     před 8 lety 01.02.2017 17:39 |  
      1 1

      Asi protože cestoval bratru 20 hodin s přestupama, takže je mimo.

    • Re: Slavia - Osijek 1:1 v 2. pol.

      TSeguinTS     před 8 lety 01.02.2017 17:50 |  
      2 0

      Deli na lavičce je. O poločasové přestávce se normálně rozcvičoval společně s ostatními.

  22. Re: Slavia - Osijek 1:2 v 2. pol.

    Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 01.02.2017 17:45 |  
    1 0

    je to od nas takove vlazne, jako by se jim nechtelo hrat a bojovat o misto

  23. Re: Slavia - Osijek 1:2 v 2. pol.

    VanDel     před 8 lety 01.02.2017 17:49 |  
    4 6

    Tak tohle bych ohodnotil jako takový slušný pouťový zápas. Za tohle bych je nechal po zápase běhat kolem hřiště až do setmění.

    • Re: Slavia - Osijek 1:2 v 2. pol.

      Jachym     před 8 lety 01.02.2017 18:50 |  
      4 2

      Já bych je rovnou poslal makat do dolů...:-)

      • Re: Slavia - Osijek 1:2 v 2. pol.

        japhy     před 8 lety 01.02.2017 21:14 |  
        1 0

        Jasně, do Jáchymova :) Ale nejdřív to běhání.

    • Re: Slavia - Osijek 1:2 v 2. pol.

      houston (přítel SN)     před 8 lety 01.02.2017 21:55 |  
      0 0

      Tos to moc nezhodnotil... Já myslím, že naběháno mají dost. Možná tak na holou, že by pomohlo ?

  24. Re: Slavia - Osijek 1:2

    1rytir     před 8 lety 01.02.2017 17:53 |  
    0 0

    Tak honem zpátky na zem! Nějak jsme si všichni podvědomě mysleli, že se jmény, které k nám přišly poženeme za titulem. S výkonem, který jsme předvedli dnes, by to ale nešlo. Jediné pozitivum na dnešním zápase vidím v tom, že jsme nechtěli prohrát.

    • Re: Slavia - Osijek 1:2

      belmis (přítel SN)     před 8 lety 01.02.2017 17:57 |  
      3 0

      Ještě abychom prohrát chtěli :-)

  25. Re: Slavia - Osijek 1:2

    Tchue22     před 8 lety 01.02.2017 17:54 |  
    7 1

    No tak dnešní zápas nám ukázal, že střed hřiště se Součkem a Ščukem prostě fungovat nebude.

  26. Re: Slavia - Osijek 1:2

    qwertz0099     před 8 lety 01.02.2017 17:55 |  
    5 2

    Dobrý den, můžu se Vás zeptat, jak byste oznámkovali hráče za jejich výkon (1-10, 1 nehorší 10 nejlepší)? Zápas jsem neměl možnost vidět a podle komentářů propadali hlavně Suk a Šuk.

    • Re: Slavia - Osijek 1:2

      Láryfáry     před 8 lety 01.02.2017 18:15 |  
      3 1

      To je tak blbý že se to chytne. Ne, vážně, zkontroluj si radši příspěvek než ho pošleš.

      • Re: Slavia - Osijek 1:2

        qwertz0099     před 8 lety 01.02.2017 18:23 |  
        1 0

        pardon Ščuk :)

    • Re: Slavia - Osijek 1:2

      Novasinho     před 8 lety 01.02.2017 18:42 |  
      0 0

      Tak jestli si tohle neudělal schválně a tudíž nejsi rudá k(Š)ukačka, tak si mě tímto příspěvkem úplně odrovnal :-D

      • Re: Slavia - Osijek 1:2

        qwertz0099     před 8 lety 01.02.2017 18:44 |  
        1 0

        Asi jsem klávesu nestiskl úplně :)

        • Re: Slavia - Osijek 1:2

          Novasinho     před 8 lety 01.02.2017 19:01 |  
          3 0

          Jen jestli si u toho příspěvku netiskl něco jiného ;-)

    • Re: Slavia - Osijek 1:2

      Jachym     před 8 lety 01.02.2017 18:51 |  
      3 0

      Každopádně je dobré, že máme v týmu takové kapacity jako hudebního skladatele a sexuologa...

      • Re: Slavia - Osijek 1:2

        Novasinho     před 8 lety 01.02.2017 19:03 |  
        0 0

        Ano ale ještě je dosti škoda, že v týmu chybí třetí do party pan Hek :-)

  27. Re: Slavia - Osijek 1:2 v 2. pol.

    nobiczek (přítel SN)     před 8 lety 01.02.2017 17:55 |  
    4 0

    Doufám, že se klukům zápas jen nepovedl a že se bude jednat o výjimku, protože s takovýmhle výkonem a z mého pohledu i přístupem můžeme vyhlašovat útok na titul, jak chceme, ale budeme rádi, když udržíme druhé místo.. Míče nám odskakují, v soubojích jsme byli vždy druzí, odražené míče pravidelně sbíral Osijek..nevím, výkon se mi prostě nelíbil..

    • Re: Slavia - Osijek 1:2 v 2. pol.

      vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 01.02.2017 18:03 |  
      4 0

      Nebál bych napsat,že stál za hovno,no bez našich dvou kluků vopálenejch,superba a Tondy,to zase nevypadá že máme uplný extra kádr,snad si to sedne.

  28. Re: Slavia - Osijek 1:2

    SKSVenca     před 8 lety 01.02.2017 17:57 |  
    4 0

    Souček a Ščuk naprostá tragédie, ani Van Buren se nějak nepředvedl.

  29. Rozdíly

    houston (přítel SN)     před 8 lety 01.02.2017 17:59 |  
    2 0

    Příjem přihrávek, zpracování a vedení míče. Často jsme byli za žáčky. To se pak těžko přehrává soupeř.

  30. Re: Slavia - Osijek 1:2

    buri     před 8 lety 01.02.2017 18:00 |  
    12 0

    Je to příprava...Vloni jsme byli nadšení z presingu a výsledků a pak to najednou nešlo...Letos to bude opačně. Trpělivost, JŠ si poradí.

  31. Re: Slavia - Osijek 1:2

    Jarinho     před 8 lety 01.02.2017 18:04 |  
    9 4

    Co zase silite lidi? ty kluci jdou z plne pripravy nechci je obhajovat ale je neco jineho hrat z odpocinku a ze zateze.. vite nekdo jaky ma program osijek... ? nechte tomu cas prece nechxete hrotit vysledky z pripravy :)

    • Re: Slavia - Osijek 1:2

      Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 01.02.2017 20:39 |  
      0 0

      Navíc Osijek postavil kompletně dvě různá mužstva, tzn. v druhé půlce za ně nastoupila celá čerstvá jedenáctka. To chce klídek, je to jen příprava. Beru to tak, že jedinou porážku, kterou máme v první polovině roku 2017 souzenou, jsme si už vybrali, takže pohoda.

    • Re: Slavia - Osijek 1:2

      Travinho     před 8 lety 01.02.2017 23:03 |  
      0 3

      Náš tým rozhodně nenastupoval ze zátěže.

      • Re: Slavia - Osijek 1:2

        Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 02.02.2017 01:16 |  
        0 0

        Přijeli jsme v neděli, v pondělí a úterý jsme měli dvoufázový trénink. (Jaroslav Šilhavý)
        http://www.slavia.cz/clanek.asp?id=Prvni-prohra-trenera-Silhaveho-prisla-v-priprave-14422
        A stejně nastoupili hlavně náhradníci a hráči, kteří bojují o základ, protože z naší základní jedenáctky proti Osijeku mají jistotu tak tři lidi - Pavlenka, Bílek a Hušbauer (plus z druhé půlky Bořil a Zmrhal).

        • Re: Slavia - Osijek 1:2

          Travinho     před 8 lety 02.02.2017 07:52 |  
          0 0

          Dvoufázový trénink je úplně normální a některé kluby jej mají celou sezonu...

          • Re: Slavia - Osijek 1:2

            Jarinho     před 8 lety 02.02.2017 11:05 |  
            1 0

            jo ale v tom zneni, ze jedna faze neni vubec narocna ale jen bago... tady bago nejeli hrat

  32. Re: Slavia - Osijek 1:2

    bububu (přítel SN)     před 8 lety 01.02.2017 18:09 |  
    9 1

    Ja jsem v klidu. Kdykoliv jsme hrali dobre v priprave tak to pak byla v lize katastrofa :)

  33. Re: Slavia - Osijek 1:2

    afro     před 8 lety 01.02.2017 18:12 |  
    4 2

    Gratuluju si, že jsem to neviděl. :-)

    • Re: Slavia - Osijek 1:2

      Sedrousek     před 8 lety 01.02.2017 18:32 |  
      2 4

      jjj ja to naštěstí vypnul po 20 minutách

  34. Re: Slavia - Osijek 1:2

    dropt     před 8 lety 01.02.2017 18:22 |  
    8 13

    Co na to Boss82? To je fakt pech. Nejdůležitější hráč v základu, Barák po dlouhé době nehraje a my hned prohrajeme a ještě se na to nedá dívat. To ti ty kluci snad udělali naschvál.

    • Re: Slavia - Osijek 1:2

      Romino     před 8 lety 01.02.2017 18:29 |  
      4 1

      Doufám, že Alvir je opravdu střední záložník, protože jinak kromě Baráka žádného nemáme, ono stačí trochu rychlosti a hned je vidět kde je evropský fotbal a kde kaprliga, ještě čeká hodně práce jak trenéra, tak skauty.

    • Re: Slavia - Osijek 1:2

      JS (přítel SN)     před 8 lety 01.02.2017 18:34 |  
      2 1

      :D

    • Re: Slavia - Osijek 1:2

      Boss82     před 8 lety 01.02.2017 19:08 |  
      4 3

      Je to příprava, navíc proti kvalitnímu soupeři. Jestli z toho chceš vyvozovat závěry, jak bude vypadat naše hra a výsledky v sezoně, tak potřebuješ, aby Ti někdo urychleně vysvětlil, k čemu přípravné zápasy jsou.

      • Re: Slavia - Osijek 1:2

        dropt     před 8 lety 01.02.2017 19:20 |  
        16 7

        ad příprava)
        Osijek je snad na dovolené, nebo jak tomu mám rozumět? Je to herní příprava 17 dní před prvním mistrovským utkáním. Není možné, aby nás soupeř tak přehrával, byl rychlejší, pohyblivější a techničtější. Něco je špatně a výmluvami na přípravu si pod sebou tak akorát řežeme větev.

        ad kvalitní soupeř)
        Kvalitní ano, na úrovni Andrlechtu nebo týmů, se kterými bychom měli mít problém? Nemyslím si, tedy pokud se chceme v Evropě někam dostat. Nicméně vyhýbáš se tomu, že Hušby jako lídr, za kterého ho máš neobstál.

        ad závěry)
        Proč bych z toho měl něco vyvozovat? Ten zápas nám nastavil jen krutě přísné zrcadlo. Většinu z toho už dávno víme jako například, že Hušby a Souček nefunguje (obecně Souček na DZ nefunguje, něco jiného je když hraje ze stoper), nebo že Mešanovič nemůže hrát na hrotu sám v zápase, kdy především nakopáváme vysoké míče, což se dalo snadno odvodit z velikosti hřiště, že to tak dopadne.

        ad přípravné zápasy)
        No já si vždy myslel, že jsou o vyzkoušení dosud nevyzkoušeného anebo o sehrávání. Tenhle zápas nic nezkusil, jen potvrdil dávno potvrzené a nepasující součástky můžeš sehrávat jak chceš, ale nikdy ti pasovat nebudou.

        • Re: Slavia - Osijek 1:2

          pes (přítel SN)     před 8 lety 01.02.2017 22:31 |  
          1 0

          A mozna bych videl k vyzkouseni krom dvojice Barak, Alvir i Barak, Sykora. Zda se mne, ze je schopen se velmi dobre orientovat v prostoru, ma slusnou dynamiku i techniku a neboji se vymyslet prekvapivou obtiznou prihravku. Co ty na to? I treti varianta Alvir, Sykora by mohla pri odchodu Tondy stat za zvazeni.

        • Re: Slavia - Osijek 1:2

          Boss82     před 8 lety 02.02.2017 10:51 |  
          6 0

          ad příprava)
          Ne, Osijek nebyl na dovolené, ale může se nacházet v úplně jiné fázi přípravy. Navíc na nás protočil 2 celé jedenáctky, takže je logické, že ve druhé půli měli mnohem více sil. A nám, kromě T. Baráka, chyběli další klíčoví hráči jako Škoda, Deli a Ngadeu.

          ad kvalitní soupeř)
          O Hušbym vůbec nebyla řeč, takže nevím, proč bych se měl vyhýbat nějakému jeho hodnocení. Nicméně si myslím, že zrovna on měřítko snesl. To bohužel nelze říct o Součkovi a částečně ani o Ščukovi:-(. A ano, Osijek považuji za kvalitního soupeře. Ty snad ne?

          ad závěry)
          Tak nějaké zrcadlo nám samozřejmě nastaví každý zápas. Ale pořád je to jenom příprava, ve které my i soupeř zkoušíme všechny možné herní a systémové varianty, je tu nějaká únava hráčů, roztodivná střídání (třeba právě to, že soupeř protočí 2 jedenáctky) atd... Prostě výsledky a výkony z přípravy nelze přeceňovat. Nicméně souhlasím s tím, že to vypadá, že T. Souček se s formou stále ne a ne potkat.

          ad přípravné zápasy)
          Když myslíš... Možná bys měl jít poradit J. Šilhavému, jak to má vlastně dělat.

          • Re: Slavia - Osijek 1:2

            dropt     před 8 lety 02.02.2017 11:27 |  
            2 2

            a) první mistrák hrají 19.2.
            b) my bychom je také protočili, kdybychom je měli, paradoxně druhá půle byla z naší strany lepší
            c) Stále si nepochopil, že s tebou nepolemizuji o výkonech Hušbauera, ale o jeho celkovém přínosu pro tým ve srovnání s Barákem. I když Hušbauer hraje dobře, tým hraje špatně, z toho plyne, že má na týmový výkon malý vliv a nestrhává ostatní. Barák ano, a proto je pro mě důležitější.
            d) Že je Osijek kvalitní jsem psal, nevím, proč se mě na to znovu ptáš. Je kvalitní a neobstáli jsme. Rozhodně je to lepší srovnání než Ostrava, Brno nebo Talinn. Řekl bych srovnatelný s Rio Ave.

            • Re: Slavia - Osijek 1:2

              Gino     před 8 lety 02.02.2017 12:54 |  
              6 0

              Ale jo, polemizuješ o Hušbauerovi dnes a denně... jestli tomu chceš říkat "výkon", nebo "celkový přínos", to už je úplně jedno. Tvoje zahořklost z tebe sálá a věř mi, je vidět. Nemusíš nás o tom dál přesvědčovat.

              Jak řekl Boss, běž poradit JŠ, jak to má vlastně dělat.

              Já si tvoje příspěvky vždycky přečtu, není to tak, že bych apriori nesouhlasil, ale ty se prostě, jak se říká v životě, ty se strašně rád posloucháš. A někdy je toho zbytečně moc.

              • Re: Slavia - Osijek 1:2

                Boss82     před 8 lety 02.02.2017 14:32 |  
                2 0

                Ačkoliv s některými Droptovými názory souhlasím a neupírám mu určitou odbornost, tak jinak si celkem přesně vystihl můj názor na něj a na jeho vystupování zde.

              • Re: Slavia - Osijek 1:2

                dropt     před 8 lety 02.02.2017 15:57 |  
                1 1

                Zahořklost vůči komu? Hušbauerovi? Vždyť je to hráč s nadstandardními ofenzivními dovednostmi a já ho mám rád! Že ho stavím do roviny s Barákem a toho vyzdvihuji? Tak když si o někom myslím, že je to hráč na výkonnostní úrovni Nedvěd těžko budu jiného nadstandardního hráče na české poměry na úrovni David Lafata povyšovat nad něj.

                Opakuji to tu již poněkolikáté, že můj jediný problém s Hušbauerem je o jemu určené roli v systému, který pro něj není optimální a on v něm doplácí na určité typy spoluhráčů (především na chybějícího konstruktivního stopera či kvalitního a pohyblivého rozehrávače na DZ), kteří nepasují dohromady s jeho herním projevem. Mně se třeba včera líbilo hned několik jeho přihrávek na útočné půlce do volného prostoru. To je jeho parketa, to je to, kde může nejvíce vynikat a co by podle mne měla být jeho role.

            • Re: Slavia - Osijek 1:2

              Boss82     před 8 lety 02.02.2017 14:03 |  
              1 0

              a) To pořád neznamená, že jsou ve stejné fázi přípravy. Stačí, aby naši měli za sebou těžký dopolední trénink, zatímco Osijek třeba dopoledne odpočíval (netvrdím, že to tak bylo, ale možné to je) a už to má ohromný vliv na výkon v odpoledním zápase. Navíc je tu pořád ten fakt, že na nás vystřídali 2 jedenáctky.
              b) Jenže my je neměli. Nemyslím si, že byla druhá půle lepší, bylo to srovnatelné.
              c) Ale polemizuješ a pořád. A je jedno, jestli to nazýváš výkonem nebo přínosem týmu. Zdaleka není pravda, že když hraje Hušbauer dobře, tak tým hraje špatně, to je totální nesmysl. Navíc, i kdyby to tak bylo, tak to asi není vina Hušbauera, že? Stejně tak si nemyslím, že Barák v každém zápase strhne ostatní. Aby byl celkový výkon kvalitní, musí fungovat chemie napříč celou sestavou, nikdy to není o jednom nebo dvou hráčích.
              d) Víceméně souhlas.

              • Re: Slavia - Osijek 1:2

                dropt     před 8 lety 02.02.2017 16:19 |  
                0 1

                ad Hušbauer)
                Nebylo to myšleno paušálně. Zkrátka byly zápasy, kdy Hušbauer hrál dobře a tým ne. Nezaznamenal jsem ovšem jediný zápas, kdy by hrál dobře Barák a týmu se nedařilo. Viz i ta Bohemka, kdy Barák v první půli byl na své poměry výrazně slabší a týmu to nešlo a když se po půli jeho osobní výkon zvedl ohromně to týmu prospělo jako celku (ostatní se s ním svezli).

                Neházím na Hušbauera vinu za naše špatné výkony. Nicméně je toho součástí, takže když je na hřišti on nesmí tam být někdo jiný nebo naopak měli by tam být určité typy hráčů, které Hušbauera vhodně doplní. Potřebuje, aby jeho spoluhráči eliminovali svým výkonem jeho slabší stránky, které jsou jinak na pozici box-to-box záložníka příliš vidět a mají dopad na celý tým.

                Je to jako se Součkem. Z pozice stopera může hrát to samé, co na DZ. Vyhrávat hlavičky, odebírat míče protihráčům, dobře číst hru a uklidňovat hru přihrávkou ke spoluhráčům. Navíc může i občas vyvést balón pár metrů dopředu a poté to rozdat. Využije své silné stránky a slabiny pro pozici DZ nevyjdou na povrch, protože je na stoperovi neuplatní. V tu chvíli je na hřišti pomyslně o jednoho hráče navíc, protože stoper na sebe bere prakticky vše podstatné, co jinak obstarává DZ ve hře dopředu a uvolní tak ruce hráčům před sebou, kde díky tomu mohou hrát typologicky i hráči, co by jinak nemohli (např. právě Hušbauer).

                Není to o dvou hráčích, ale náš výchozí systém hry je založený na dominanci ve středu hřiště. Není to o brejcích nebo o křídlech. Když nefunguje střed, nefunguje celá naše hra (viděli jsme to v Jablonci, na Dukle a ve spoustě zápasech na jaře či z kraje sezóny) a v tu chvíli to je o těch 2-3 hráčích ve středu, na kterých závisí celý týmový výkon.

                • Re: Slavia - Osijek 1:2

                  Boss82     před 8 lety 03.02.2017 10:14 |  
                  0 0

                  Podívej, každý hráč na světě má své silné a slabé stránky. Nejen Hušbauer nebo Souček, ale i Ronaldo, Messi nebo Pogba. Umění sestavit vítězný tým je právě v tom, že poskládáš jednotlivé články skládačky tak, aby se navzájem doplňovaly - jinými slovy, aby přednosti určitých hráčů vyvažovaly nedostatky druhých a naopak.

                  A právě proto nelze říct, jestli je pro náš střed zálohy důležitější Hušbauer, Barák nebo Ngadeu. Každý z nich má své přednosti a slabiny a klíčové je, jestli funguje jejich vzájemná synergie a spolupráce. Naše výsledky a výkony ve většině zápasů ukázaly, že funguje velmi dobře a výsledkem je vynikající 2. místo v tabulce.

                  • Re: Slavia - Osijek 1:2

                    dropt     před 8 lety 03.02.2017 10:30 |  
                    0 0

                    S tím prvním souhlasím. Poukazuji tady na to už možná rok. A řici to podle mne lze, už jen z pohledu počtu možných variací ve složení sestavy, čímž k tomuto tématu končím, protože se stejně neshodneme.

        • Re: Slavia - Osijek 1:2

          Boss82     před 8 lety 02.02.2017 10:55 |  
          2 0

          Jo a ještě k tomu krutě přísnému zrcadlu - nedělej, jako bychom v tom zápase propadli na celé čáře a byli za nějaké kašpary. Místy jsme měli převahu a gólových šancí jsme si také vytvořili více než dost (Van Buren, Mešanovič, Ščuk). Klidně jsme mohli vyhrát, chybělo jen trochu štěstí.

          • Re: Slavia - Osijek 1:2

            dropt     před 8 lety 02.02.2017 11:32 |  
            3 2

            Špatně se mi hodnotí druhá půle, protože přes to slunce bylo velmi špatně vidět.

            Řekl bych to asi tak. Prohráli jsme s týmem na úrovni třetího předkola. Vzhledem k tomu, že chceme do skupiny, musíme výrazně přidat.

            • Re: Slavia - Osijek 1:2

              Boss82     před 8 lety 02.02.2017 14:03 |  
              0 0

              S tím se dá souhlasit.

      • Re: Slavia - Osijek 1:2

        Jachym     před 8 lety 01.02.2017 19:25 |  
        0 0

        Hele, berou tě tady jako top experta a dovolávají se tvého názoru, tak jim to vysvětli :-))

        • Re: Slavia - Osijek 1:2

          Boss82     před 8 lety 02.02.2017 10:52 |  
          0 0

          Jo, asi budu muset:-)

    • Re: Slavia - Osijek 1:2

      Jachym     před 8 lety 01.02.2017 19:31 |  
      1 0

      Člověče, jsi to ty? Téměř vždy přísně věcné a fundované příspěvky a takto se necháš bezdůvodně vytočit?... :-))

      • Re: Slavia - Osijek 1:2

        dropt     před 8 lety 01.02.2017 19:34 |  
        2 1

        Vytočit? To byl humor, ale pochopil to zdá se jen JS :-D.

        • Re: Slavia - Osijek 1:2

          Jachym     před 8 lety 02.02.2017 11:11 |  
          0 0

          Aha:-) Jenže právě od tebe jsem humor anI trochu nečekal, a proto to vyznělo, alespoň pro mě, trochu křečovitě...:-)

    • Re: Slavia - Osijek 1:2

      Miky44     před 8 lety 01.02.2017 20:39 |  
      1 0

      Proč takové rýpání v přípravném utkání, kde chyběla osa týmu? Barák je nějak výrazně důležitější než Škoda, Ngadeu, Deli?

      • Re: Slavia - Osijek 1:2

        dropt     před 8 lety 01.02.2017 20:43 |  
        2 5

        Za mě? Jednoznačně ano.

        Mimochodem mělo to být jen přátelské popíchnutí. Přišlo mi vtipné, že jsme tady včera o něčem diskutovali a o den později se to naplní (ačkoli těch faktorů mohlo být mnohem více).

        • Re: Slavia - Osijek 1:2

          Miky44     před 8 lety 01.02.2017 21:25 |  
          8 0

          Aha.. tak včerejší diskuzi jsem asi nečetl - souvislost mi unikala.

          Za mě je tahle osa týmu strašně silná jako celek: Deli - Ngadeu - Hušbauer, Barák - Škoda. To jsou hráči v Česku naprosto nadstandardní. Ale tvrdit, že je jeden z nich úplně nejdůležitější bych si já osobně netroufl.

    • Re: Slavia - Osijek 1:2

      honza_sl     před 8 lety 02.02.2017 10:52 |  
      3 0

      Člověče, většinou jsou Tvoje příspěvky docela rozumný, ale dokládat svá tvrzení výsledkem jednoho přípravného (!) zápasu, to je celkem Világoš :-) Předtím (za ten cca rok zpět) to mělo alespoň nějakou vypovídací hodnotu. Kdybys k tomu alespoň přidal smajlíka :-)

      • Re: Slavia - Osijek 1:2

        Boss82     před 8 lety 02.02.2017 10:52 |  
        2 0

        Přesně tak.

  35. Re: Slavia - Osijek 1:2

    SKSKali     před 8 lety 01.02.2017 18:24 |  
    3 0

    Ono je svým způsobem i takovýto zápas ku prospěchu. Aspoň se uvidí nedostatky a chyby. Kdyby se všechny zápasy v přípravě povedly a plácali jsme tady po zádech, jaký jsme borci a že musíme ten titul získat, tak by to taky nebylo moc dobré.

  36. Re: Slavia - Osijek 1:2

    old     před 8 lety 01.02.2017 18:38 |  
    2 0

    Nebylo to hřiště dnes nějak menší než je standard, nevšiml jste si někdo?

    • Re: Slavia - Osijek 1:2

      dropt     před 8 lety 01.02.2017 18:46 |  
      2 8

      Ano, odhaduji, že mělo na šířku cca 50m. Naše má pro zajímavost 68m a povolené rozměry pro mezinárodní zápasy jsou 64-75m. Bylo to patrné na vzdálenosti vápna a lajny a na tom, že kdykoli jsme chtěli rozehrát do lajny, tak jsme to ukopli do autu. Všichni byli hrozně překvapení z toho, jak je to čára blízko.

      Délka vypadala vcelku v pořádku, i když to mohlo taky opticky klamat.

      Když nad tím tak přemýšlím, vůbec nechápu, k čemu je nám příprava na takovém hřišti. Ten zápas je tím ohromně ovlivněný a hra, výkony a výsledek potom získávají nulovou vypovídací hodnotu.

      • Re: Slavia - Osijek 1:2

        Travinho     před 8 lety 01.02.2017 23:07 |  
        1 0

        Odhad nebude tvoje silná stránka, nebo ještě lepe řečeno, kdyby po tobě chtěli odhadnout vzdálenost při maturitě z matematiky, tak tě nejen vyhodí, ale musí tě i zavraždit, protože napsat, že hřiště mělo 50 metrů je absolutní blaf. Je možné že hřiště bylo užší, ale maxiomálně o několik metrů a minimálně 64 mělo, pokud is myslíš něco jiného, tak ačkoliv tvé fotbalové znalosti uznávám, tak doporučuji návštěvu očního.

        • Re: Slavia - Osijek 1:2

          Travinho     před 8 lety 02.02.2017 08:17 |  
          0 0

          Ještě k tomu za střízliva dodám, že vápno má na šířku 40,32 metru a kdyby mělo hřiště tvých 50 metrů, tak jsou lajny jen necelých 5 metrů od vápna, což rozhodně nebyly ani náhodou. Ona ostatně i atletická dráha kolem, která je na každém normální stadionu dlouhá 400 metrů svědčí o tom, že rozměry hřiště jsou zcela normální. Jinak pro mezinárodní utkání UEFA jsou rozměry dané 68 metrů, stejně jako pro naši ligu.

          • Re: Slavia - Osijek 1:2

            dropt     před 8 lety 02.02.2017 08:57 |  
            0 2

            1) myslím, že přípravný zápas nespadá do kategorie mezinárodního utkání UEFA (pokud se mýlím opravte mne vč. důkazu)

            2) Mezi vápnem a postranní čárou mohlo být tak 6-7m. Předtím jsem zapomněl započítat šířku branky, takže to mohlo být 54-55m. Nicméně pořád výrazně užší. Tomu nasvědčovalo i to, že bys tam těžko kreslil 3 půlící kruhy vedle sebe (průměr 18,30).

            • Re: Slavia - Osijek 1:2

              dropt     před 8 lety 02.02.2017 09:23 |  
              1 2

              Beru zpět. Přestřelil jsem. Hřiště bylo zřejmě v pohodě.

              • Re: Slavia - Osijek 1:2

                Travinho     před 8 lety 02.02.2017 09:47 |  
                3 0

                Ony tyto záběry z nižších kamer dost klamou, kdyby byla kamera výše, tak to vypadá jinak. Jinak jsem to měřil na google maps a naměřil jsem 63 metrů, takže o něco užší jo, ale nic extrémního, něco jako naše umělka.

                • Re: Slavia - Osijek 1:2

                  dropt     před 8 lety 02.02.2017 10:16 |  
                  0 0

                  Souhlas.

              • Re: Slavia - Osijek 1:2

                alois_veliky (admin)     před 8 lety 02.02.2017 10:50 |  
                5 1

                Nakonec nejsi ve svých soudech tak neomylný, jak jsi tady kdysi psal :) Teď se ještě zamyslet nad tím, jestli třeba nemůžou mít občas ostatní s jiným názorem pravdu i v diskusích o fotbale a bude to cajk.

                • Re: Slavia - Osijek 1:2

                  dropt     před 8 lety 02.02.2017 11:10 |  
                  4 0

                  Nikdy jsem nenapsal, že jsem neomylný, žádám důkaz. Zmýlit se je lidské a je taky přirozené svou chybu připustit a omluvit se za ní, což se v tomto případě stalo.

                  • Re: Slavia - Osijek 1:2

                    alois_veliky (admin)     před 8 lety 02.02.2017 11:32 |  
                    4 1

                    Dohledávat to nebudu, na to vážně nemám čas a popravdě ani chuť. Ale utkvělo mi v paměti, když jsi tady napsal něco ve smyslu, budu-li tě parafrázovat, "mrzí mě to, ale ve svých prognózách se málokdy mýlím." I z dalších tvých příspěvků jsem cítil určitou povýšenost vůči ostatním uživatelům, jakoby nikdo kromě tebe fotbalu nerozuměl. Přiznávám, že teď - ve sporu, v němž se pravdivost výroku/názoru ověřuje mnohem snáz než u diskuze o fotbale-, jsem pocítil určitou škodolibou radost, když ti Travinho dokázal, že se mýlíš.

                    • Re: Slavia - Osijek 1:2

                      dropt     před 8 lety 02.02.2017 11:53 |  
                      3 3

                      Fakticky vzato většina mých hráčských či výkonnostních prognóz se naplnila. Nemůžu za to, že to tak je. Není to nic, co bych mohl ovlivnit ve svůj prospěch.

                      Osobně cítím respekt ke každému s nímž hovořím, jednám či diskutuji. A že argumentuji jak nejlépe umím? Sorry jako (:-D ve světle aktuálních událostí jsem si to nemohl odpustit :-D). Dělejte to samé a nechť si každý udělá svůj vlastní názor na základě dostupných faktů.

                      Mrzí mě jak to cítíš. Sděluji své názory pro blaho Slavie. Neřeším, jestli jsem lepší nebo chytřejší než druzí. Myslím, že není žádné lepší. Každý máme pro něco vlohy a jsme jedinečnou osobností. To akorát společnost, ve které žijeme nás vychovává, abychom se vzájemně neustále poměřovali. Mně to přijde zbytečné a škodlivé, akorát to zasévá nevraživost, strach a závist.

                • Re: Slavia - Osijek 1:2

                  dropt     před 8 lety 02.02.2017 11:15 |  
                  1 1

                  A ovšem, že může mít pravdu kdokoli jiný a mnohdy ji má. Přemýšlím o každém názoru. Rozhodují fakta jako např. enormní zájem o Baráka a nezájem o Zmrhala. Zřejmě mají skauti podobný názor jako já.

                • Re: Slavia - Osijek 1:2

                  honza_sl     před 8 lety 02.02.2017 12:13 |  
                  1 0

                  To je super. Tak on sem napíše, že se spletl, uzná to a Ty ho setři :-)

  37. Re: Slavia - Osijek 1:2

    Panda     před 8 lety 01.02.2017 19:40 |  
    11 0

    Neviděl jsem úplně celý zápas, ale i z těch cca 60 minut bylo krásně vidět, že v tomhle složení to fungovat nemůže.
    V záloze nám vyloženě chyběla dynamika oproti soupeři a kvalitnější práce s míčem středové trojice. Ani Souček, ani Ščuk, ani Hušbauer nedokážou v trochu složitější pozici kvalitně pokrýt míč a udržet ho, stačí na ně zadupat a je problém. Tohle naopak zvládá dobře Barák a proto pro nás byl na podzim tak důležitý. Snad na tom bude Alvir v tomto ohledu lépe než dnešní střeďáci.
    Nedařilo se ani Murisovi a bohužel to není poprvé co v systému s jedním útočníkem takto vypadal jeho výkon. On k sobě prostě potřebuje toho rozrážeče, aby si svojí chytrostí našel místečko a udeřil.
    Nakonec jsem si nechal obranu. Zápas se moc nepovedl hlavně pravé polovině obranné čtyřky. Frydrych první půlku ve spolupráci s Teclem dost často nechávali otevřené dveře skoro až do kuchyně a bylo z toho pár závarů. No a pak tu je Jirka Bílek. Ten teda dneska hořel, až to pěkné nebylo, vůbec nestíhal.
    Vyznívá to asi hodně kriticky, ale je potřeba vidět, že chybělo několik základních kamenů sehrané sestavy z podzimu a nahradit tolik individualit je těžké. Navíc je možné, že i třeba kluci měli tvrdší trénink, i když je to už herní soustředění a mohlo se to na nich taky projevit. Každopádně doufám, že si to trenérský tým dobře vyhodnotí a v lize pak uvidíme úplně něco jiného.

  38. Re: Slavia - Osijek 1:2

    martyni (přítel SN)     před 8 lety 01.02.2017 19:59 |  
    2 0

    Ja tedy zavery delat nebudu, pac jsem v praci videl jen utrzky a ještě po ocku. Asi to klukum moc neslo, ale zrejme není prekvapeni, když vime, ze zaloha bez Tondy a Michaela mela vždycky problémy. A ze Muris jako jediny utocnik taky obvykle nezaril. Takze nic nového, ne? A zaznamenal jsem, jak Luftner pekne vyvazel mice z obrany, vsimli jste si? A jak byl Mick aktivni a snazil se tvorit hru.

    • Re: Slavia - Osijek 1:2

      smely (přítel SN)     před 8 lety 02.02.2017 09:24 |  
      3 0

      ano, urcite bych v tom taky hledal spis pozitiva, napr. potvrzeni teze, ze Suk, Scuk a Husby spolu nemuzou hrat pohromade :-)
      Ta sestava byla takova zvlastni, v tomhle slozeni uz zrejme nikdy v zivote nenastoupime, takze bych z toho nedelal zadnou vedu. Krom toho, jednou sme zkratka prohrat museli, lepsi ted nez v lize...

    • Re: Slavia - Osijek 1:2

      bongor     před 8 lety 02.02.2017 20:15 |  
      0 0

      Muris je svou rychlostí.dobrou technikou a zarputilostí u nás king.Ale když kápne na krajany se stejnými přednostmi,tak je logicky poloviční,

      • Re: Slavia - Osijek 1:2

        Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 03.02.2017 01:32 |  
        0 0

        To samé jsem pozoroval v lize, když na Míšu hrál "krajan".

  39. Re: Slavia - Osijek 1:2

    Eluin (přítel SN)     před 8 lety 01.02.2017 20:24 |  
    0 0

    Tak asi mohu být rád, že jsem to klání neviděl.
    Zase je to ale jen příprava, nač stahovat kalhoty, když zápas s Jihlavou je ještě daleko.

    • Re: Slavia - Osijek 1:2

      donford     před 8 lety 01.02.2017 21:04 |  
      2 0

      I tak věřím, že Jihlavu a Příbram porazíme. :-) Ale vážněji - Ščuk a Souček dnes dobří nebyli. Místo nich Barák - Ngadeu. To samé Bílek. Přišlo mi že Lüftner byl lepší. Roky se zastavit nedají. Možná, že obrana Deli + Lüftner by byla zajímavější. Měli jsme i trochu smůly - břevno a jasný gól od Murise, který nebyl. Ten tam byl nebožák vepředu sám a byl nějaký maličký. Jen tak tam poletoval. Takže i Škoda v dobré formě zřetelně chyběl. Porážka přišla v pravý čas. Co mi ale hlavně zarazilo - naše celková pomalost a bídné, netechnické zpracování míče. Mnoho přihrávek na nohy soupeře. Je moc toho k napravování! A času pomálu. Ale jak říkám, první 2 kola vyhrajeme. Ovšem proti Plzni by toto dopadlo hanebně. I když máme 13. hráče - TS.

      • Re: Slavia - Osijek 1:2

        Slawek     před 8 lety 01.02.2017 23:18 |  
        0 0

        Vidím to tak, že je třeba se vrátit k úspěšné sestavě z podzimu a nové hráče, ať je to kdokoli, postupně zabudovávat tam, kde nás bota bude tlačit. I oni musí totiž o svých kvalitách teprve přesvědčit. Myšleno v našem dresu. Jinak to nepůjde a bude to zase jen chaotické.

      • Re: Slavia - Osijek 1:2

        biggris (přítel SN)     před 8 lety 03.02.2017 08:49 |  
        1 0

        A kdo bude tim dvanactym?

        • Re: Slavia - Osijek 1:2

          Eluin (přítel SN)     před 8 lety 05.02.2017 12:22 |  
          0 0

          Doufám, že ne sudí :).

  40. Jenom přátelák

    houston (přítel SN)     před 8 lety 01.02.2017 21:52 |  
    11 0

    Není to nic, jen prohra v přáteláku, ale ukázalo to jedno - Rychle zpátky na zem ! Poslední dny jsme se tu vznášeli v povětří neporazitelnosti a je dobře, že facka přišla už teď. Mizerná je hlavně technika s míčem. Ta limituje všechny hráče od nás. Malí kluci hrají na výsledky a na mazlení s míčem není čas. A tak zatímco technik později fyzičku dožene, náš dobře silově vybavený kluk už techniku nikdy. Porovnání bylo zřetelně vidět.

  41. Re: Slavia - Osijek 1:2

    Max92     před 8 lety 02.02.2017 06:11 |  
    4 0

    Souček naprostá tragédie! Opět potvrdil, že na DZ nemá co dělat. V podstatě vůbec neví, kde se pohybovat, jaký prostor bránit, neustále běhá bránit někam k lajně a před stopery je pak díra jako blázen. Nevyhraje souboj, neodebere míč a když propadne, tak se vrací výklusem.

    Jeho rozehrávku ani nezmiňuji...Přihrávka dopředu snad jen jedna, jinak neustále jen posouvá míče mezi stopery. Tempo jeho hry je tak na Silvestrovské derby, a to jeho neustálé naznačování by mu snad nesežrali ani kluci z přípravky...

    Takhle opravdu ne, Tome, ale naopak věřím, že na stoperu by ještě mohl být platný :)

    • Re: Slavia - Osijek 1:2

      TSeguinTS     před 8 lety 02.02.2017 09:31 |  
      3 1

      Že nevyhraje souboj nebo neodebere míč bych neřekl. V tom je naopak spíše lepší než tragický. Ale určitě bych ho raději viděl na stoperu, tam u něj vidím prostor prosadit se. Na defenzivní štít nemá přehled, klid a kreativitu.

    • Re: Slavia - Osijek 1:2

      Robinator     před 8 lety 02.02.2017 09:36 |  
      2 1

      já si tedy nedokážu představit, že by byl i na stoperu. S tak velmi špatnou přihrávkou by se tam neuplatnil, doufám že se to nebude ani zkoušet..Když se podívám na Simona..nedokážu si vůbec představit že by tam byl Souček..

      • Re: Slavia - Osijek 1:2

        Jachym     před 8 lety 02.02.2017 09:46 |  
        7 0

        Souhlasím. V současné době je Souček jasným adeptem na hostování. Na stoperu jsou schopni lépe zahrát Deli, Lüftner, Bílek (i přes tu hrůzu včera), Frydrych, popř. i MNN. Většinou k tomu mají i lepší fyzické předpoklady. Ještě víc mě překvapuje mizerná forma Ščuka, od něhož jsem si po jeho příchodu hodně sliboval.

  42. Re: Slavia - Osijek 1:2

    Maty22     před 8 lety 02.02.2017 06:21 |  
    1 0

    Já u toho usnul.
    Nudnej zápas.

  43. Re: Slavia - Osijek 1:2

    Sracken     před 8 lety 02.02.2017 08:38 |  
    6 2

    https://www.youtube.com/watch?v=sBy9EEQGVek
    Toto utkání bylo dle odposlechů uplacené, aby padlo více než 3 góly. Podívejte se na výkon na šeho náhradního gólmana. Má zřejmě vysoký etický standard, když poslouchá Zbyňu Hauzra na slovo. Ty zákroky jsou až směšné.

    • Re: Slavia - Osijek 1:2

      Fulham     před 8 lety 02.02.2017 09:06 |  
      0 1

      Zdroj... důkazy ?

        • Re: Slavia - Osijek 1:2

          Fulham     před 8 lety 02.02.2017 10:29 |  
          4 4

          O Kovářovi ani slovo - serete si do huby...

          • Re: Slavia - Osijek 1:2

            Sracken     před 8 lety 02.02.2017 10:47 |  
            4 4

            Já taky neříkám nic o Kovářovi. Já říkám, že tohle utkání je uplacené na počet branek, úplatek přijímal hráč Liberce a podíval jsem se na video, jak Kovář chytal. Jestli vám některé zákroky přijdou standardní, tak mně ne. Třeba 4. gól snad musel pustit úplně schválně, 1 gól byl z jeho strany , jak nějaká šaráda. Hauzr zarytě mlčí a nic neříká. Ale zdroje k tomu, kdo se nechal zlákat jsou, stačí hledat.

            • Re: Slavia - Osijek 1:2

              Fulham     před 8 lety 02.02.2017 10:53 |  
              3 3

              Aha...ty neříkáš nic o Kovářovi, ale mluvíš o Kovářovi...

              • Re: Slavia - Osijek 1:2

                JS (přítel SN)     před 8 lety 02.02.2017 12:43 |  
                0 1

                Přesně to dělá. Důkazy nejsou, ale o jeho výkonu si povídat můžeme, ne? ;)

            • Re: Slavia - Osijek 1:2

              Robinator     před 8 lety 02.02.2017 10:56 |  
              1 1

              no ty goly jsou celkem komický..

            • Re: Slavia - Osijek 1:2

              dubas     před 8 lety 02.02.2017 13:05 |  
              0 0

              Sracken myslíš ten 4 gól jak na něho běžel sám?

            • Re: Slavia - Osijek 1:2

              kjandourek (admin)     před 8 lety 02.02.2017 14:46 |  
              1 1

              Pokud bylo vsazeno na tři a více gólů, tak čtvrtý gól vůbec pouštět nemusel, tam už bylo hotovo ....

              jako chápal bych, že by bylo podezřelé, kdyby za stavu 1:0 deset minut před koncem udělal dva kiksy, ale takhle?

              A to nemluvím o tom, že šlo o počet branek, ne o to, kdo má vyhrát - tam stačí mužstvu naordinovat totální útok a hru na hranici rizika - a tímhle stylem nějaké góly dáme a nebo je do otevřené obrany dostaneme... K tomu brankáře až tak nepotřebuješ

          • Re: Slavia - Osijek 1:2

            MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 02.02.2017 13:32 |  
            1 0

            o Kovářovi ani slovo tak úplně né, když stál v tý bráně, že jo. Liberec je korupcí prolezlej. Není to první případ. Tím neříkám, že v tom jel, to právě řeší ten soud. Důkazy na něj asi nemaj, tak je jasný, že se k tomu nemá. Ale prokázaný je, že Hauzr konkrétně tenhle zápas ovlivňoval, převzal na něj peníze a ta mafie vždy vyžadovala zapojení brankáře, stopera, obránce. Dokonce je tam zmíněn Fleišman a Kelič, ti přitom vyšetřováni nejsou. Je to plné spekulací, takže můžeme věřit, že Hauzr sebral 60.000 eur, sednul si na střídačku a jen čekal, jak to dopadne nebo můžeme věřit, že dohoda o výsledku skutečně byla. To je na zvážení každého, jestli by po shlédnutí těch gólů dal za Kováře ruku do ohně. Jestli to byla skutečně pouze minela, tak si jí Přemek nemohl vybrat v horším zápase.

            • Re: Slavia - Osijek 1:2

              dubas     před 8 lety 02.02.2017 14:21 |  
              1 0

              Ten druhý gól byl jeho, ty další neměl šanci. Nemůžu si pomoct, ale pokud by v tom jel a pustil gól jako ten druhý ještě k tomu v TV, tak musí být totální loboTom takhle na sebe upozornit, brankář na téhle úrovni a jeho kvalit, by to udělal úplně jinak a ještě by dostal pochvalu, že on je držel nad vodou.

            • Re: Slavia - Osijek 1:2

              bongor     před 8 lety 02.02.2017 20:09 |  
              1 0

              No tak v tom případě jde Hovorka na správný místo.Přestupuje k bídě.

  44. Re: Slavia - Osijek 1:2

    qwertz0099     před 8 lety 02.02.2017 10:03 |  
    2 2

    Moje hodnocení:
    Brankáři:Po tomto výkonu je pro mě jasným adeptem na post jedničky Jirka Pavlenka.
    Obrana: Na postu pravého obránce hraje lépe Bořil než-li Michal Frydrych. Na stoperu pro mě překvapivě docela hoří Jirka Bílek. Michal Luftner podává docela dobré výkony. Pro mě o základní sestavy duo Deli-Luftner. Michal Frydrych odehrává celou přípravu svůj standart.
    Záloha: Střed hřistě hořel a to hodně. Špatný výkon podali hlavně Tomáš Souček a Jasmin Ščuk. Hušbauer hál asi nejlíp ze sředních záložníků na hřiští, ale umí zahrát i mnohem lépe. Alvir je pro mě i přes přípravné zápasy velká neznámá. V rozestavení 4-4-2 bych postavil do středu duo MNN a AB. V rozestavení MNN, AB a JH nebo MA.
    Krajní záložníci nepodali úplně nejlepší výkon. Nejlepším v současnosti krajním záložníkem je asi JZ.
    Útok: Muris ukázal, že když je na hrotu sám, tak to není úplně ono. S bořičem MIlanem mu to jde lépe. MvB už odehrál lepší zápasy.

    • Re: Slavia - Osijek 1:2

      Tchue22     před 8 lety 02.02.2017 11:31 |  
      11 0

      Nemám co bych vytknul, jen si dovolím poznámku k záloze. Hušby umí zahrát mnohem lépe, ale za předpokladu že za zády má hráče formátu Ngadeua, který sebere většinu míčů, díky němuž vládneme ve středu hřiště a máme tak mnohem více času pro kombinaci. Včera bylo opět vidět, že JH byl snad více na vlastní polovině hřiště, protože si pro ty balóny musel chodit sám.

      Defenzivní záložník je troufám si říct v Šilhavého stylu vůbec nejvíce klíčový post, který Souček bohužel vůbec nezvládá (špatný výběr místa, zbytečné předržování míče, zároveň slabý na míči a z toho plynoucí zbytečné ztráty už na vlastní polovině...). Řekl bych, že v honbě za titulem bude MNN a jeho současná forma hlavním faktorem pro případný úspěch.

    • Re: Slavia - Osijek 1:2

      Jachym     před 8 lety 02.02.2017 11:57 |  
      1 0

      Jen jediná poznámka: Pozice Pavlenky je v současné době v podstatě neotřesitelná a Kovář sem byl brán s tím, že mu bude krýt záda. Pavlenka má už minimálně od půlky podzimu reprezentační formu.

  45. Re: Slavia - Osijek 1:2

    (#58882)     před 8 lety 02.02.2017 10:43 |  
    5 1

    Několikrát zde konstatována slabší míčová technika.Když vidím,jak hráči při treninku se umně proplétají mezi tyčemi nebo kužely,poskakují mezi nízkými překážkami,přihrávají si při pohybové hře míč rukama,ani se nedivím.Navíc tyto treninkové prvky jsou už hodně dlouho používány v přípravě mládeže mladšího školního věku,kde mají své opodstatnění,ale u bradatých dospěláků to vypadá divně.Ale je to zřejmě součástí metodiky,která je šířena metodickými orgány.Tak to alespoň vypadá.

    • Re: Slavia - Osijek 1:2

      donford     před 8 lety 02.02.2017 12:09 |  
      1 3

      Podle zápasu s Osijekem bych to zatím viděl:
      Pavlenka
      Bořil - Lüftner - Deli - (Flo? Švento? - nevím)
      Tecl - Hušby (Barák?) - MNN - Zmrhal
      Škoda - Mešanovič
      (náhr. Kovář, Frydrych, Sýkora, Alavir)
      Píšu s tím, že po Krasnodaru to může vypadat jinak. Ale rozhodně celé mužstvo musí hrát rychleji. Jsme opravdu pomalí. (Jak to třeba v Plzni dokážou táhnout Petržela se Zemanem!) A stále si myslím, že v naší lize bychom měli hrát na 2 útočníky.

      • Re: Slavia - Osijek 1:2

        Robinator     před 8 lety 02.02.2017 12:12 |  
        1 1

        Barák s otazníkem jo? to doufám ne

        • Re: Slavia - Osijek 1:2

          nobiczek (přítel SN)     před 8 lety 02.02.2017 13:40 |  
          1 1

          Nechci úplně odpovídat za kolegu, ale i já tam vidím Baráka s otazníkem. Ač mám Tondu rád, přijde mi, že odloženým přestupem do Udine na sebe upletl bič v tom smyslu, že bude muset hrát opravdu o hodně lépe než ostatní. Pokud by totiž hrál srovnatelně nebo jen o trochu lépe než jeho konkurenti, nevidím důvod, aby nastupoval, když už de facto není naším hráčem - jedná se v podstatě o takové zvláštní hostování.

          • Re: Slavia - Osijek 1:2

            Robinator     před 8 lety 02.02.2017 13:59 |  
            0 1

            vím jak to myslíte, ale doufám a věřím v to, že nic vypouštět nebude..

      • Re: Slavia - Osijek 1:2

        TSeguinTS     před 8 lety 02.02.2017 12:16 |  
        6 1

        Podle zápasu s Osijekem bych to zatím viděl:
        brankář
        a 10 hráčů dle výkonů v přípravě a rozhodnutí trenéra na základě nadcházejících týdnů.


        • Re: Slavia - Osijek 1:2

          Jachym     před 8 lety 02.02.2017 12:19 |  
          2 0

          Vzals mi to z klávesnice :-) Tady je taková sestavovací mánie, že by měli dotyční poprosit rodiče, manželky, děti, příbuzné, kamarády nebo třeba Ježíška, aby jim obstarali např. stavebnici LEGO... :-))

          • Re: Slavia - Osijek 1:2

            donford     před 8 lety 02.02.2017 12:27 |  
            2 0

            Jo, beru to s humorem. Já se občas ptám také našeho psa, ale ten kejvá jen za piškot.:-)

            • Re: Slavia - Osijek 1:2

              bongor     před 8 lety 02.02.2017 20:02 |  
              0 0

              naši starý pejskové mají taky rádi piškoty.

          • Re: Slavia - Osijek 1:2

            smely (přítel SN)     před 8 lety 02.02.2017 13:29 |  
            1 0

            a pise se to teda zprava doleva nebo jak se to teda pise ? :-)

            • Re: Slavia - Osijek 1:2

              TSeguinTS     před 8 lety 02.02.2017 13:31 |  
              0 0

              Sorry jako, ale nebudu to psát jako arabsky. Jen mi to přijde prostě logičtější a fotbal jsem nikdy nehrál.

              • Re: Slavia - Osijek 1:2

                smely (přítel SN)     před 8 lety 02.02.2017 13:34 |  
                1 0

                to byl humor...

              • Re: Slavia - Osijek 1:2

                smely (přítel SN)     před 8 lety 02.02.2017 13:36 |  
                1 0

                jako ze tech tvejch "10 hracu do pole" esi se pise zprava doleva...narazka na cca tyden satrou diskuzi...pokus o vtip...

                • Re: Slavia - Osijek 1:2

                  TSeguinTS     před 8 lety 02.02.2017 13:38 |  
                  0 0

                  Já to pochopil a také jsem se snažil odpovědět starším ''meme'' na to téma směru rozpisování sestav a argumentu jednoho z nás, že to nechce psát opačně jako arabové:)

                  • Re: Slavia - Osijek 1:2

                    smely (přítel SN)     před 8 lety 02.02.2017 14:15 |  
                    1 0

                    :-) , ouje , uz sem si poposed...

                • Re: Slavia - Osijek 1:2

                  Gino     před 8 lety 02.02.2017 15:24 |  
                  0 0

                  On má štěstí, mapsal to unisexově ;-)

              • Re: Slavia - Osijek 1:2

                bongor     před 8 lety 02.02.2017 20:01 |  
                1 0

                a už je to tady zase............................

          • Re: Slavia - Osijek 1:2

            afro     před 8 lety 02.02.2017 15:31 |  
            0 0

            Kdo sem nikdy nenapsal sestavu, ať hodí Legem. :-)

            • Re: Slavia - Osijek 1:2

              kjandourek (admin)     před 8 lety 02.02.2017 16:07 |  
              0 0

              Jdu shánět lego...

        • Re: Slavia - Osijek 1:2

          Gino     před 8 lety 02.02.2017 15:23 |  
          3 1

          Tady se roky píšou/tipují sestavy naprosto normálně a najednou se tu objeví pár škarohlídů, kteří musí opět ukazovat, jak jsou chytřejší a obejktivnější než ostatní... jasně, že konečnou sestavu určí trenér, ale to se nám tu budou opravdu množit lidé, kteří si usurpují právo hodnotit, co sem oatří, nepatří, co je zbytečné psát a co ne?

          • Re: Slavia - Osijek 1:2

            TSeguinTS     před 8 lety 02.02.2017 15:45 |  
            1 1

            Můj názor je takový, že nikdo na fóru by neměl vyhazovat nikoho ze sestavy na základě přípravného utkání po dvoufázových trénincích, ve slepené sestavě a z videa proti slunci. Proto jsem na to reagoval tímto způsobem.
            Nikde jsem nenapsal, že jsem chytřejší nebo objektivnější, to se přeci píše jen expřítelkyním :)

            • Re: Slavia - Osijek 1:2

              Gino     před 8 lety 02.02.2017 15:54 |  
              1 0

              Já to hodil pod tebe, páč jsi byl poslední, ale viděl jsem to právě v posledních dnech tady hned několikrát a vždycky jsem se divil tomu, co se to s náma sakra děje a proč :-)

              • Re: Slavia - Osijek 1:2

                TSeguinTS     před 8 lety 02.02.2017 16:07 |  
                1 0

                To chápu, byl jsem v tomto ohledu první na ráně :)) Ale řekl bych, že se to tu objevuje právě proto, že vypisování sestav pro ligu nemá na začátku herní přípravy smysl. Jsou tu jisté stálice, které na klávesnici vyťuká každý (Deli, Škoda), ale v tuto chvíli je hodně neznámých. Tipování sestav v průběhu ligy na základě výkonů se tu jistě nesetká s tak odmítavými reakcemi.

          • Re: Slavia - Osijek 1:2

            japhy     před 8 lety 02.02.2017 21:05 |  
            0 0

            +milion

      • Re: Slavia - Osijek 1:2

        Robinator     před 8 lety 02.02.2017 12:30 |  
        2 1

        s tou pomalostí, to už tu píšu delší dobu..máme strašně nepohyblivou a pomalou zálohu..chybí mi tam nějaký kreativní záložník, který bude pořádně diktovat tempo hry, nějakou motorovou myš potřebujeme..MNN je spíš silový, Tonda Barák taky není rychlostí typ, Husbauer uz vubec ne..uvidime co ten Alvir no

        • Re: Slavia - Osijek 1:2

          Pinturichio     před 8 lety 02.02.2017 15:35 |  
          0 0

          Alvik, Sykora, Tecl a Zmrhal - to jsou rychlostni typy.

          • Re: Slavia - Osijek 1:2

            Robinator     před 8 lety 02.02.2017 16:16 |  
            1 1

            však píšu Alvir, ale neznám ho zatím, tak nemůžu moc soudit..Sýkora a Zmrhal jsou na kraj..a Tecl podle mě nebude prozatím v základu a nejsem o jeho kvalitách přesvědčený..sice ho tu někdo dává automaticky do základu, když tipuje sestavu..ale to bych si teď netroufnul

        • Re: Slavia - Osijek 1:2

          bongor     před 8 lety 02.02.2017 19:59 |  
          2 0

          Podle mě jsme takový dost pomalý národ a to čím dál tím víc.Jugoši jsou pravý opak a tak je to potom znát i při fotbale.

      • Re: Slavia - Osijek 1:2

        bububu (přítel SN)     před 8 lety 02.02.2017 12:36 |  
        3 1

        Úplně si nemyslím, že v rozestavení 4-4-2 bude hrát Tecl na kraji zálohy. Dává to smysl v 4-5-1, ale ve 4-4-2 bude podle mě nastupovat Tecl výhradně na hrotu, protože to zkrátka a dobře není typický krajní záložník (opravdu je velký rozdíl mezi úlohou krajního hráče v 4-4-2 a 4-5-1). Typově mi naopak na kraj zálohy sedí v systému 4-4-2 jednoznačně Sýkora (i Zmrhal a Švento, Mignazov spíš do 4-5-1).

    • Re: Slavia - Osijek 1:2

      no-nick     před 8 lety 02.02.2017 13:13 |  
      2 2

      Tak je dobře, že ty tréninky vidíš celé od první do poslední minuty a tvůj názor má tím pádem opravdu váhu.

  46. Prokaučovaný zápas

    JS (přítel SN)     před 8 lety 02.02.2017 12:55 |  
    7 7

    Mně to nedá a také pojmenuji faktory, které nás tlačily dolů. Stručně, abych tu nepsal nějaký sáhodlouhý elaborát jako kolega dropt:

    a) Rozestavení sestavy. 4-1-4-1 s touto konkrétní „středovou trojkou“ je stašlivě neflexibilní taktikou. Souček není pohyblivý ani kreativní, Šćuk je od letní přípravy z formy a Hušbyho JŠ nutí hrát zezadu. Ve výsledku chybí někdo, kdo by zrychlil hru a vyplnil prostor ofenzivního záložníka.

    b) Individuální technika. Narážíme na to pořád – české kluby nestíhají (očividně i podprůměrný) evropský tým v technice. I takový Flo řekne, že tak náročnou kondiční přípravu ještě nezažil, ale marná sláva, k čemu to je, když si nás pak třetí tým Chorvatské ligy namaže na chleba na dvou metrech u lajny?

    Teď se trochu otřu o trenéra, ale čekal bych, že je s hráči natolik seznámen, že už vidí, že dvojice Hušby – Suk anebo tahle připosraná 4-1-4-1 s Murisem samotným vepředu nebude fungovat. Víme to tu všichni, tak nepředpokládám, že by si to JŠ musel just zkusit znovu. Pokud jo, bylo to zbytečné utkání, které nám nepřineslo nic nového. A zadruhé nechápu, proč, když JŠ avizuje, že budeme hrát v sezoně 4-4-2 anebo s více záložníky, ale ofenzivnějí – nastoupíme pak do zápasu de facto se třemi stopery (Suk hraje jako stoper, jeho herní přínos dopředu je nulový).

    • Re: Prokaučovaný zápas

      DiegoArmando     před 8 lety 02.02.2017 13:10 |  
      9 0

      Nesouhlasím s tebou jen v půl větě, že JŠ nutí hrát v tomto rozestavení Hušbyho zezadu. Myslím, že kdo JH nutí vracet se pro balony tak hluboko a pak absentovat v prostoru pod útočníkem, je nulová kreativita obránců + plus hra s balonem na noze Součka.
      Konstruktivita od defenzivní řady byla nulová. Jakmile nás Osijek malinko vzadu dostal pod tlak, uchýlili jsme se k odkopům. Nikdo si netroufl na nějaké fotbalové řešení. V dnešní době musí umět hrát s balónem 11 hráčů na hřišti!

      • Re: Prokaučovaný zápas

        JS (přítel SN)     před 8 lety 02.02.2017 13:19 |  
        1 1

        Souhlasím, že to může být i tak. Ale Hušbauer se sám v nějakém obsáhlém rozhovoru pro Sport nechal slyšet, že nyní hraje jinak, že ho trenér určuje jako distributora míče z hloubky pole. Ale máš přesně pravdu. Stačilo jim trochu vysunout napadání a nezmohli jsme se na nic. Trochu smutné od týmu, od kterého se očekává pozice do třetího místa v lize a pravidelná účast v pohárech..

        • Re: Prokaučovaný zápas

          Travinho     před 8 lety 02.02.2017 13:39 |  
          0 0

          Komentář byl skryt z důvodu porušení pravidel diskuse

          • Re: Prokaučovaný zápas

            JS (přítel SN)     před 8 lety 02.02.2017 15:04 |  
            3 1

            Potřebovali bychom Lamparda – za mě jednoho z nejlepších záložníků na světě uplynulého desetiletí. Právě se rozhodl skoncovat s kariérou, něchtěl by ho Tvrdík překecat ještě k roční anabázi ve Slavii? :))

            • Re: Prokaučovaný zápas

              Gino     před 8 lety 02.02.2017 15:26 |  
              0 0

              Palec hore. Chci ho taky. Tady by mohl hrát do 45 :D

            • Re: Prokaučovaný zápas

              Robinator     před 8 lety 02.02.2017 16:17 |  
              0 2

              dle mých zákulisních informací s ním vedeme cca dva týdny jednání..

              • Re: Prokaučovaný zápas

                bububu (přítel SN)     před 8 lety 02.02.2017 16:22 |  
                1 0

                A nepleteš si to s Kazengou?

              • Re: Prokaučovaný zápas

                Robinator     před 8 lety 02.02.2017 16:33 |  
                1 1

                proc byl skryt prispevek od Travinha a co tam bylo :D

                • Re: Prokaučovaný zápas

                  JS (přítel SN)     před 8 lety 02.02.2017 16:44 |  
                  1 1

                  To jsem také nepochopil, podle mě nic závadného...

    • Re: Prokaučovaný zápas

      martyni (přítel SN)     před 8 lety 02.02.2017 15:56 |  
      4 0

      Jen bych podotknul, ze někdo hrat ve stredu zalohy musí, a když 3 hraci nejsou k dispozici, tak hrali ti, kteří zbyli. A uz vůbec se mi nezda, ze nejaky rozestaveni je priposrany, pripsrana muze byt jen hra. Rozestaveni je normalni a lze předpokládat, ze ho v sezone používat budem proti silnejsim soupeřům.

      • Re: Prokaučovaný zápas

        JS (přítel SN)     před 8 lety 02.02.2017 16:46 |  
        1 2

        Rozestavení může být připosraný, protože to rozestavení nakonec zapřičiní tu připosranou hru. :)) A není, je něco jiného nastoupit 4-1-4-1 s jedním stoperem na DZ a dvěma hráči, kteří hrají spíš zezadu než nahoře anebo nastoupit 4-2-3-1, kde jsou dva hráči zezadu (a klidně jeden může být víc defenzivnější a jeden box-to-box a s ofenzivním kreativním hráčem jako spojkou mezi zálohou a útokem. Navíc i křídla pak hrají výše...

  47. Re: Slavia - Osijek 1:2

    mpik     před 8 lety 02.02.2017 16:56 |  
    4 1

    Když čtu komentáře k utkání, tak nejvíc se věnují středu pole. Dávno na podzim jsem psal, že Slavia hlavně musí sehnat středního záložníka. Hušbauer totiž dle mého názoru není typický dirigent hry ala Rosický, Horváth, apod. Doufal jsem v příchod Claessona, ale aspoň na jaro máme Baráka a třeba tím hráčem bude Alvir. Souhlasím s většinou, Souček a Ščuk, to spolu neladilo. V triu s Hušbauerem byli zatažení a křídla s útokem zůstala bez podpory. A navíc první dva momentálně nemají formu...

    • Re: Slavia - Osijek 1:2

      Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 02.02.2017 20:17 |  
      1 0

      A vy Claessona nějak dobře znáte? Já myslel, že hraje spíš ofenzivního záložníka pod útočníkem - to co hrál Hušbauer ve Spartě, když se stal králem střelců..

  48. semifinále Kamerun - od 20:00

    knl66 (přítel SN)     před 8 lety 02.02.2017 17:25 |  
    1 0

    Dnes večer, ve čtvrtek 2. února, od 20:00 se hraje semifinále Afrického poháru, Kamerun - Ghana.
    MNN v akci, tak mu držme pěsti, ať tu medaili udělá! Bylo by fajn mít v týmu mistra Afriky.

  49. Re: Slavia - Osijek 1:2

    Žďárečák     před 8 lety 02.02.2017 21:31 |  
    6 0

    Pěkně Míša! :)

    • Re: Slavia - Osijek 1:2

      mpik     před 8 lety 02.02.2017 21:31 |  
      0 0

      Borec, pěkně to tam poslal!

    • Re: Slavia - Osijek 1:2

      knl66 (přítel SN)     před 8 lety 02.02.2017 21:32 |  
      0 0

      MNN palec hore!!!

    • Re: Slavia - Osijek 1:2

      schnaubi     před 8 lety 02.02.2017 21:33 |  
      0 0

      Nádhera....

  50. Re: Slavia - Osijek 1:2

    Obr     před 8 lety 02.02.2017 21:39 |  
    0 0

    Kam se jeste muze prestupovat?

    • Re: Slavia - Osijek 1:2

      vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 02.02.2017 21:49 |  
      0 0

      Přesně jen aby si taky nechtěl splnit sen,doufám,že nepatří staje žoldáka NEHODY....

  51. MNN!!!!

    knl66 (přítel SN)     před 8 lety 02.02.2017 21:52 |  
    1 0

    Máme v týmu finalistu Afriky!
    Pro MNN minimálně stříbro, gratulace!

  52. Charakterovej Barák je v Udine, MNN valí v Africe, Alvir mimo a záloha o jeden level

    parabolus     před 8 lety 03.02.2017 05:46 |  
    9 7

    Výsledek zápasu není důležitý, vše se ukáže v lize, ale Španělské soustředění jsme si zbytečně zkomplikovali transferem Baráka. Ten si jede na sebe v Udine, Nehoda se namastil a my máme rozháranou zálohu. P. Tvrdíku, příště netahejte emoce a charakter do transferové politiky klubu. Sám vidíte, že charakter žádný není, Nehoda chce prachy a Barák už jede na sebe tzv. už to není náš hráč. Pokud by Nehoda opravdu myslel na charakterového Baráka, nechá ho dohrát sezonu, ale hlavně s čistou hlavou mistrovství ME21, tam budou všichni důležití skauti z celé Evropy. Nabídek mohlo být více, cena vyšší, realita? Rychle prodat a Slavii přesvědčit charakterem Baráka. Jinak díky za vše p. Tvrdíku co děláte pro Slavii a pro nás fanoušky to je za 1

  53. Re: Slavia - Osijek 1:2

    zeleznik2     před 8 lety 03.02.2017 10:58 |  
    0 0

    Tak první porážka, no muselo to někdy přijít, lepší teď, než později v lize...Nehráli jsme ani zdaleka v nejsilnější sestavě, takže výsledek je takový, jaký je. Hušby se zase po dlouhé době trefil, ale střed Souček-Ščuk to byl horor. Ne to nebude fungovat asi nikdy. Pokud se nepletu první inkasovaný gól v přípravě pro Jirku Pavlenku?