Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Komentáře (190)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

    JS (přítel SN)     před 8 lety 28.01.2017 15:22 |  
    4 3

    Bác ho! Tak nějak jsem to čekal, že si Šilhavý radši vezme důvěrněji známého Mingazova. Jak tu psal někdo u minulých článků – van Kessel dostal na podzim hodně prostoru a nikde nepřesvědčil.

    • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

      Hanzwalter     před 8 lety 28.01.2017 15:26 |  
      0 1

      Bohuzel je pry strasne laxni:-(

      • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

        mudrc     před 8 lety 28.01.2017 16:49 |  
        0 1

        ...od "důvěryhodného zdroje"?

        • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

          Chali     před 8 lety 28.01.2017 17:47 |  
          1 0

          Já od jednoho hráče áčka slyšel, že Kessel neudělá nic navíc, při tréninku se prostě dost nesnaží. Tohle jsem slyšel někdy v říjnu, asi se toho moc nezměnilo.

  2. Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

    Hanzwalter     před 8 lety 28.01.2017 15:25 |  
    5 0

    No to je holt zivot... takze Mikula a GvK jsou out, jeste nekdo ci jina zmena? To uvidime az zitra po poledni a do te doby asi bude vse pod poklickou. GvK mam rad, ikdyz uznavam ze jsem od nej cekal daleko vic... je to skoda...

    • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

      JS (přítel SN)     před 8 lety 28.01.2017 15:31 |  
      1 1

      Tak v kádru má být 22 hráčů plus 3 brankáři. Pokud dobře počítám, tak bez GvK (A Levana) je nyní v kádru 20 jmen. Takže už snad žádné další odchody neplánují...

      • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

        Hanzwalter     před 8 lety 28.01.2017 15:32 |  
        0 0

        20 + Deli a Ngadeu je 22 tak snad uz komplet to bude;-)

        • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

          JS (přítel SN)     před 8 lety 28.01.2017 15:34 |  
          1 1

          Ne, 20 i s nimi. Rozklikni si soupisku A týmu na slavia.cz a nepočítej: brankáře, Mikulu, Antwiho, Keniu a GvK a dostaneš 20.

          • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

            Hanzwalter     před 8 lety 28.01.2017 15:39 |  
            0 0

            Hmmm ja myslel, ze JS rikal 22 hracu+3 brankari a 2 juniori... hmm takze odchod uz zadny a prichod?

  3. Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

    Fulham     před 8 lety 28.01.2017 15:26 |  
    0 3

    No.... chudák Blažena....aneb není trenér ten co zavděčí se fandům všem. Snad JŠVCD....

  4. Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

    carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 28.01.2017 15:37 |  
    4 0

    No možná je to až moc rychlý , zkusit ho na jaře(nebo spíš teda ve Španělsku na trávě proti lepším soupeřům) v áčku by asi takový problém nebyl ne ? Ale pokud je hodně laxní, tak se JŠ nedivím, že s ním asi nemá trpělivost ...

    • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 28.01.2017 16:48 |  
      1 0

      Misto koho? Uz takhle jsme nabiti k prasknuti.

  5. Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

    ojlodea     před 8 lety 28.01.2017 15:38 |  
    2 1

    No tak od nástupu nového vedení už jsou 3 z posil víceméně pryč (Mihalik, Železník a Van Kessel) a Ščuk s Van Burenem toho zatím příliš neodehráli. Naopak super trefy byly Pavlenka, Ngadeu, Barák, Mešanovič a Hušbauer. Uvidíme, co zimní kaufy...Ale každopádně se nám zatím nepovedly zrovna ty nejdražší přestupy.

    • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

      Hanzwalter     před 8 lety 28.01.2017 15:42 |  
      4 0

      No ja myslim, ze krom GvK a Mihalika se trefili... zelezo se holt zranil a myslim, ze MvB je kvalitnejsi nez on.

      • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

        Marwek23 (přítel SN)     před 8 lety 28.01.2017 18:08 |  
        1 0

        tak Mihalík byl aspoň fotbalista, ten měl na to za nás hrát. Škoda, že neměl hlavu v pořádku.... To samé platí i pro Železníka, po zranění měl zabojovat. Za mě se nepovedl jen Van Kessel a Linhart

  6. Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

    TSeguinTS     před 8 lety 28.01.2017 15:41 |  
    12 1

    Já to nechápu, deník sport přeci ještě nedávno psal, že je nepsané pravidlo, že drahý hráč většinou musí hrát. Asi to platí jenom ve spartě :)

    • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

      Hanzwalter     před 8 lety 28.01.2017 15:42 |  
      0 5

      Jen ve Sparte:-))))

      • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

        TSeguinTS     před 8 lety 28.01.2017 16:40 |  
        5 0

        ve spartě

        • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

          Sracken     před 8 lety 28.01.2017 18:17 |  
          4 8

          Extrémně drahý hráč by měl skutečně hrát, protože by měl býti nejlepším hráčem týmu. Na Kesselovi se spíše ukazuje absolutní diletantství toho, kdo poskytl rozhodující podklady k jeho příchodu. Ten by již neměl mít žádný podíl na přestupech do Slavie. Doufám, že je to poučení. Je to nejhorší hráč za 35 milionů korun na světě. Tím jsem si jistý.

          • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

            Max92     před 8 lety 28.01.2017 18:42 |  
            6 0

            Matěj Vydra přestoupil v létě za 400 milionů do druholigového Derby, odehrál 1 242 minut v 22 zápasech a dal 2 branky, takže asi tak.,..

  7. Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

    Crispo     před 8 lety 28.01.2017 15:49 |  
    12 0

    Logický krok a jsem rád, že se toho JŠ nebojí. Šancí dostal Gino dost. Dobrý signál pro všechny, kteří by se mohli spoléhat na jistotu být v týmu jen proto kolik stáli.
    Gino mákni jinde, budem ti držet palce aby jsi se naučil aspoň v rychlosti zpracovat míč a nahrát, třeba se za půl roku nebo za rok vrátíš i s lepším nasazením...

  8. Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

    qwertz0099     před 8 lety 28.01.2017 15:51 |  
    0 0

    Ten žolík holt na nějakýho křídelního hráče (hrál tam nejastěji) musel vyjít...

    • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

      Jandys26     před 8 lety 28.01.2017 16:34 |  
      4 0

      Spíš bych řekl "černý petr" než žolík.

  9. Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

    Guly (přítel SN)     před 8 lety 28.01.2017 15:53 |  
    5 0

    Podle mě správný rozhodnutí, s Ginem na křídle hraje tým o 10, to je prostě fakt. Nevidím v něm žádný potenciál (možná jedině na hrotu v útoku, protože čich na goly prokázal, tam máme ale útočníku dost).

  10. Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

    Robinator     před 8 lety 28.01.2017 15:54 |  
    9 11

    Podle mě je to brzo..Pod JS nedostal vůbec šanci..Trenér Trenčína ještě upozornoval, že má delší aklimatizaci...

    • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

      Guly (přítel SN)     před 8 lety 28.01.2017 15:58 |  
      11 1

      Brzo? Měl času dostatek. Fotbalistovi když vadí míč, tak je to trochu problém. A když je jeho prakticky jediná (údajná) přednost rychlost, kterou neumí využít, tak je to blbý.

      • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

        Divizni (přítel SN)     před 8 lety 28.01.2017 16:03 |  
        6 5

        Spíše bych se přiklonil k názoru Robinatora. Když jsme ho kupovali, považoval jsem ho za opravdovou posilu a stále mi něco říká, že se ještě časem ukáže.

        • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

          JS (přítel SN)     před 8 lety 28.01.2017 16:18 |  
          5 1

          Tak to já v tomto, ačkoliv se s Robinatorem zřídkakdy neshodnu, stojím s Gulym. GvK jasně ukázal, že na to nemá. Prostě mu chybí základní fotbalové dovednosti, které už v 24 nejspíš nenabere. A že s ním hraje tým o deseti je holý fakt, navíc ještě milosrdný, protože kdyby hrál tým o desíti, pořád by tam nebyl ten hráč, co ztrácí míče a nahrává tak soupeřovi.

        • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

          Staršina     před 8 lety 28.01.2017 16:25 |  
          7 0

          Za sebe si myslím , že má pravdu Guly. Příležitostí dostal dost. Mně osobně nepřesvědčil ani v posledním přípravném zápase a to měl kolem sebe výborné hráče. Jeho pohyb zpět po ztrátě míče odpovídal slovu laxní.
          Netvrdím, že v sobě nic nemá. Jenže nikoho neobešel a občas slušný centr. Asi by mu opravdu vyhovoval ten hrot. Ale Slavie takto hrát asi nebude.
          Ano, naše očekávání byla velká. Možná to dokazuje, že mezi Českou a Slovenskou ligou je přeci jen větší rozdíl, než jsme si mysleli.
          Co se týká aklimatizace, tak to je to, na co teď není čas. Na jaře to bude tvrdý boj o první tři místa. Každé zaváhání může být v konečném hodnocení fatální.
          Já si myslím, že by měl jít na hostování. Hlavně aby hrál. Vedení ho bude jistě sledovat. Pak by se vidělo, jak na tom je a na jaké pozici na hřišti.

      • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

        Vici     před 8 lety 28.01.2017 16:09 |  
        2 3

        Je mi to celkem jedno. Nejsem nějakej extra fanoušek Gina. Jen aby nás to nemrzelo a časem si nedrbali hlavu až se někde chytí a bude z něj zase rozdílovej hráč. Příjde mi to že se zbavujeme lehce dobrejch hráčů bez opravdový šance. Přednosti má rychlost a jako další minimálně koncovku.

        • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

          Crispo     před 8 lety 28.01.2017 16:16 |  
          3 0

          Ano, může se chytit někde jinde, to je fotbal. Ve Slavii jsou momentálně lepší hráči, jen rychlost a zakončení nestačí...

        • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

          ervin     před 8 lety 28.01.2017 18:41 |  
          1 0

          Kdyby jsme takhle přemýšleli při každém nákupu tak jsme pořád na začátku!Šancí dokázat že něco umí měl dost,byl jsem na Anrdrlechtu v Praze a Dušan ho měl vyrazit už tenkrát po dobu jeho pobytu na hřišti jsme hráli o 10 a ještě se s ním půl mansaftu stihlo pohádat!

    • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

      Crispo     před 8 lety 28.01.2017 16:08 |  
      9 0

      Ano, pokud v týmu není konkurence a hraješ střed tabulky se ti vyplatí dát hráči s takovou rychlostí a dobrým zakončením delší čas na adaptaci, ale pokud hraješ o titul a máš jiné alternativy tak takového hráče v týmu nepotřebuješ a je tam spíš na obtíž. Někdo by na jeho úkor těch šancí měl méně, a to se bavíme o hráčích, kteří kromě rychlosti a zakončení umí i další věci...

    • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

      Borgetti     před 8 lety 28.01.2017 16:19 |  
      2 1

      Vždyť se aklimatizovat může. Ať jde hostovat do Karviné nebo Bohemky.

  11. Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

    Vici     před 8 lety 28.01.2017 16:05 |  
    3 3

    Pořád mi to přijde že i první i druhý trenér ho zkoušeji nějakým způsobem zlomit a chtít po něm něco jinýho než v čem vyniká. Přijde Standa. A po roce stráveným na křídle hned prvni zápas na hrotu vedle Škoďáka. Gino na hrotu nedostal šanci ani jednou. Což je škoda. Když už nehrajem 4-3-3 s úlohou pro Gina jako v Trenčíné tak na hrotu ho zkusit mohli.

    • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

      Grobar     před 8 lety 28.01.2017 16:10 |  
      6 2

      Na hrotu Škoda i Mešanovič svedou mnoho soubojů, napadají a neustále se nabízejí. Odvedou tam spoustu černé práce navíc. Gino by se k nim ani nepřiblížil.

      • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

        Vici     před 8 lety 28.01.2017 16:16 |  
        4 1

        Nj klasika. Ja píšu nevím zkusit se to mohlo ty píšeš všechno vím nemá cenu. Tady je debata marná.

        • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

          Grobar     před 8 lety 28.01.2017 16:26 |  
          2 2

          Máme teď široký kádr a každý musí prokázat kvality a makat naplno aby hrál. Nejčastěji jsme hráli na jednoho útočníka, což byl většinou Škoda. Nevím, ale myslím že Muris Mešanovič i Mick van Buren by si taky zasloužili více šancí v základu. Je to těžké...

        • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

          Tchue22     před 8 lety 28.01.2017 16:34 |  
          3 0

          Souhlasím s Grobarem, GvK byl v osobních soubojích a napadání strašně jalovej. Nedovedu si představit že by stejnou práci jako oni odvedl i Gino.
          Je to ale vážně škoda, GvK mi zezačátku přišel jako takovej ten útočník zabiják, který když dostane ve vápně míč k noze tak ten gol většinou nějak dá, bohužel těch negativ je u něj daleko více než pozitiv a laxní přístup to asi podtrhuje.

        • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

          bububu (přítel SN)     před 8 lety 28.01.2017 16:56 |  
          5 0

          Uz nastesti nejsme tym uprosted tabulky, ktery o nic nehraje a muze si dovolit nekoho nekde zkouset.

          Hrajeme o titul a jestlize se hrac nedokazal prosadit behem pul roku, tak bohuzel. Jsou tu lepsi hraci, kteri to za stejnou nebo kratsi dobu dokazali. Ve chvili, kdy nejspise bude pravidelne sedet jeden z trojice Tecl/Sykora/Zmrhal by bylo nejake zkouseni GvK k smichu.

    • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

      Crispo     před 8 lety 28.01.2017 16:12 |  
      1 0

      Uhrin, Šilhavý i sám Gino potvrdili že na hrotu se necítí dobře a není to jeho flek...

    • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

      japhy     před 8 lety 28.01.2017 17:48 |  
      2 0

      To bychom ale museli kvůli jednomu jedinýmu hráči hrát pouze jedním, specifickým stylem. Na to trenér asi těžko přistoupí.

  12. Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

    Grobar     před 8 lety 28.01.2017 16:07 |  
    3 0

    Já jsem rád. Jeho ofenzivní kvality jsou nesporné, ale v zápasech byl pro tým spíše přítěží, než přínosem. Zbytečné ztráty míče a laxní přístup k defenzivě byly tristní. Ostatní hráče to stálo mnoho sil navíc. JŠ určitě dobře viděl, jak na sobě (ne)pracuje. Nezbývá než mu popřát hodně štěstí v další kariéře. Pro nás je to ponaučení, že méně je někdy více. Snad se nám ho podaří udat za nějakou slušnou sumu, která aspoň částečně pokryje náklady za něj.

  13. Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

    Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 28.01.2017 16:09 |  
    0 0

    Tak jsem se spletl jak jsem tady rikal ze v tymu zustane... No ale jak jinak primet hrace aby makal kdyz to normalne nechape nez ho dat do juniorky. Jestli mu to bude u paze i tam a neprida a nepujde to videt, tak mu preji prestup ci hostovani s opci, protoze tam prosedi dalsi roky. Trochu by me zajimalo jak jsou u nas nastaveny platy, zda a jaka zhruba cast jde jako zaklad a jaka jako premie za zaklad apod. Nejen o to ze to bere penize nasim chlebodarcum, ale i z toho duvodu, zda miluje vic prachy nez penize a staci mu ten zaklad

  14. Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

    JS (přítel SN)     před 8 lety 28.01.2017 16:19 |  
    5 5

    Jestli má zájem Lechia Gdaňsk, tak to jsem teda zvědavý, co na něj budou říkat, až tam vyběhne na hřiště, neprojde přes prvního hráče a pak se ani nevrátí dozadu...

    • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

      bongor     před 8 lety 28.01.2017 16:57 |  
      5 0

      Pořád nějak nerozumím tomu,že se Gino líbil našemu skautingu,skautům bídy a teď do třetice
      i pozorovatelům Lechie.To jsou všichni ti pozorovatelé tak zabednění?Pochopitelně jiná věc je,že štve Jardu svou laxností ale to se snad pochopí až uvidí,že prostě by to po jeho nešlo,že tady poroučí a hráč si vybírá trenér.Beru to tak,že přeřazení do juniorky je prvním důrazným varováním,ale s tím,že když ukáže maximální snahu hrát podle not Jardy,rozhodně se vrátí.
      Čili neprodávat,mohli bychom za dva -tři roky litovat.

      • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

        Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 28.01.2017 20:10 |  
        0 0

        Hodně záleží na tom, když tě dotyčný hráč opravdu zaujme, např. Pokorný. Podal vynikající výkon v EL v Marseille, kde Liberec vyhrál 1-0 a velmi tehdy zaujal skauty Montpellieru a naši ligu zas tolik neřešili, protože ta z jejich pohledu není moc kvalitní (na 5 top lig nemáme ani náhodou). A Gino taky zahrál dobré zápasy v evropských pohárech za Trenčín a tam se hráč zviditelní.

      • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

        hamlo1 (přítel SN)     před 8 lety 28.01.2017 22:50 |  
        0 0

        promiň za ten palec , Jsem se překlik

        • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

          Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 29.01.2017 21:33 |  
          0 0

          Tak tam klikni ještě jednou a anuluješ to.

  15. Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

    dauby     před 8 lety 28.01.2017 16:32 |  
    1 0

    Tak jestli dobre pocitam, odeslo 7 hracu (Zeleznik, Mihalik, Jablo, Mikula, Berkovec, GvK, + de facto Kenia), prislo 6 (Kovar, Flo, Alvir, Luftner, Sykora, Tecl), cili jeden hrac v zakladu nam ubyl? Pocitam spravne?

    • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

      juras72     před 8 lety 28.01.2017 17:39 |  
      0 0

      Jo spravne, tak to jsou 4 hraci na tribunu. Vetsinou mame tak 2-4 hrace na marodce tak je to akorat, uz bych nikoho nebral. Kdyz budem komplet tak nezavidim Silhavemu koho posle na tribunu.

    • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

      donford     před 8 lety 29.01.2017 12:19 |  
      0 0

      Vlastně jich bylo či bude víc. Odchod či hostování s opcí i bez opce: Mihalík, Mikula, Berkovec, Železník, Voltr, Jablonský + Gino? + Kenija? Bazala a LInharta v Příbrami a Antwiho v Olomouci nepočítám.
      Dal jsem je všechny pro jednoduché počítání do jednoho pytle.
      Příchody - Kovář, Lüftner, Tecl, Sýkora, Flo, Alvir.

      • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

        dauby     před 8 lety 29.01.2017 13:07 |  
        0 0

        Michas hrusky s jabkama. Voltr, Bazal a Linhart za nas nehrali, tudiz nas jejich "odchod" neoslabil. Znovu pripominam, ze oproti kadru acka loni skoncilo 7 hracu a prislo jen 6. To je odpoved pro ty "odborniky", kteri tvrdi, ze mame moc hracu: jeden nam ubyl! A ze se kadr zkvalitnil, na tom snad neni nic spatneho. Jinak nad GvK bych po pul roce jeste nelamal hul, takze idealne hostovani bez opce.

  16. Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

    Sešívaný     před 8 lety 28.01.2017 16:41 |  
    8 1

    Já osobně bych ho dal na hostování. Ideálně tak, aby nemusel z Prahy (Dukla, Bohemka, možná MB nebo Liberec, kde by mohl dojíždět). Dát mu půlrok, jestli se nechytne v týmu, kde mu dají víc prostoru, a pokud ne, tak se ho v létě úplně zbavit.
    Řešit teď, že stál 35 mega, nemá smysl. Ze současného pohledu jsou to utopené náklady, už s tím nic neuděláme. Brát to v úvahu znamená riskovat, že nás to bude tlačit k suboptimálnímu řešení. Maximálně se můžeme poučit do budoucna.

    • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

      Obr     před 8 lety 28.01.2017 17:01 |  
      0 1

      No, jestli by ale sam na hostovani chtel. A jestli to taky chce SKS. Podle me uz JS ted vi, jestli na to ma, nebo ne. Navic
      hostovani muze byt pro SKS urcitej risk. Ja bych volil prestup. Cenu snad porad ma - prece jen pulrocni vypadek vykonosti se muze prihodit kazdymu - takze by sme tratit nemuseli.

      • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

        Sešívaný     před 8 lety 28.01.2017 17:07 |  
        1 1

        A kolik si můžeme říct za borce, který se u nás vůbec nechytil a půl roku si téměř nekopl? Nikoho dnes nezajímá, že jsme za něj před půl rokem dali 35 mega. Nemyslím si, že nám za něj dá někdo víc než 10 mega. To je částka, která stojí za risk. I kdybychom ho v létě nechtěli, tak pokud se rozumě chytí v jiném týmu, tak se dá prodat za lepší peníze než dnes.

        • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

          Obr     před 8 lety 28.01.2017 17:12 |  
          1 1

          Je otazka, kam by sel hostovat. Treba by sel nekam, kde se opet nechytne, nebo se zrani a za pul roku ho tu mame zpatky s jeste nozsi cenovkou.

          • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

            juras72     před 8 lety 28.01.2017 17:42 |  
            0 0

            O penize jde az na poslednim miste.

            • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

              Obr     před 8 lety 28.01.2017 18:42 |  
              0 0

              Samozrejme. Berme to tak, ze nechceme prodelat.

          • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

            Marwek23 (přítel SN)     před 8 lety 29.01.2017 10:40 |  
            0 0

            mohl jsem si ušetřit příspěvek, souhlas!

    • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

      Marwek23 (přítel SN)     před 8 lety 29.01.2017 10:38 |  
      0 0

      otázkou je, jestli ho ještě někdo bude chtít za ty peníze, které za něj nabízejí teď až se nechytí v Bohemce či Dukle...

      • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

        edenian     před 8 lety 29.01.2017 11:33 |  
        1 0

        V Bohemce ? Myslim, ze mezi "bojovniky" by vypadal se svym zvlastnim stylem jeste podivneji, nez u nas. Tam by se zdal uplne nemoznej, jako kdyz jen ceka a ceka... Me je docela sympatickej, ale trenerovi teda rozumim, mira spoluhry s ostatnimi je proste jinde nez by mela byt, to je fakt. A ty goly co daval na Slovensku pred prichodem k nam, prece jsme vsichni videli na videozaznamech do jak mizernejch obran zajizdel. U nas proste budoucnost nema.

  17. Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

    Voitechus     před 8 lety 28.01.2017 16:52 |  
    0 0

    Stále je tu ale otázka kdo by mohl případně do Slavie dorazit a na jaký post, přeci jen JŠ řekl, že pohyb směrem dovnitř je stále možný.

    • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

      bongor     před 8 lety 28.01.2017 17:00 |  
      5 0

      Jestli chceme mermomocí ještě někoho koupit,tak bych to viděl na špičkového krajního obránce.

      • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

        JS (přítel SN)     před 8 lety 28.01.2017 17:16 |  
        0 3

        Karavajeva.... Doufám, že až bude Sparta za dva roky na sestup, tak nám ho pustěj..

    • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 28.01.2017 17:00 |  
      7 2

      Modlim se a doufam, ze uz nikdo! Uz soucasny pocet zmen povazuji vzhledem k podzimnimu laufu za naprosto hranicni pocet. Vzhledem k tomi, ze nas na jare ceka minimalne o 8 utkani (3x predkolo, 2 ligova kola) min nez na podzim, nevidim duvod, proc jeste nekoho vodit. Uz takhle mame neskutecne narvany kadr, kdy pri nejlepsi vuli i spickovi hraci prosedi jaro na lavicce/tribune. Vodit kohokoliv dalsiho uz by bylo cire silenstvi!

      • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

        Obr     před 8 lety 28.01.2017 17:04 |  
        1 0

        Tak ten kadr se snad nestavi jenom pro ligovy zapasy, ale taky je tu pohar a v pripade uspechu boj o poharovou evropu.

        • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

          bububu (přítel SN)     před 8 lety 28.01.2017 17:41 |  
          3 2

          To je sice náramně hezký, ale na jaře žádnou Evropu nehrajem. Moc nevidím, jak pomůže našim posilám před Evropou prosedět jaro na lavičce. To už je lepší případnou posilu koupit v létě. Sice je zde faktor sehranosti a adaptace, nicméně nad nej jednoznačně stavím pravidelnou herní zátěž. Posila, která prosedí půl roku na lavičce, je nám (a obzvláště v Evropě) k ničemu.

          • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

            Staršina     před 8 lety 28.01.2017 18:24 |  
            2 0

            Vyberu si z příspěvku to co je mi bližší. Faktor sehranosti a adaptace. Jsem přesvědčen, že naše vedení jednalo naprosto správně. Máme alespoň půl roku na sehrání a adaptaci nových hráčů, což já osobně považuji za minimum. I ta Plzeň nezářila hned. Vše chce nějaký čas a věřím v rotaci hráčů ( stále to samé, karty ,zranění, nevolnost atd. ). Přiznám se, že kdyby příchody byly až v červnu, tak by mi to ideální nepřišlo.

          • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

            Obr     před 8 lety 28.01.2017 18:45 |  
            2 0

            Nehrajeme, ale kvuli aklimatizaci je lepsi toho hrace privest ted, nez v lete. Nekdo uz to tady pocital, nikdo tady neni navic oproti podzimu - odchody x prichody. Akorat mame kvalitnejsi kadr.

            • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

              bububu (přítel SN)     před 8 lety 28.01.2017 18:55 |  
              4 0

              Ano, jak říkám, to je jedna strana mince. Nelze ovšem ignorovat stranou druhou, a to je herní zátěž. Každý fotbalista ti řekne, že je pro něj nejpodstatnější hrát, hrát a hrát. Kdyby tomu bylo jinak, tak se neposílají hráči na hostování. Jestli budeme pravidelně rotovat nebo bude JŠVCD zkoušet v každém druhém zápase jiný styl podle soupeře a bude do něj obsazovat typově nejvíc vhodné hráče, tak pak proč ne. Trošku se ale bojím, že to tak nebude, JŠ mi zatím přijde jako spíše konzervativní trenér, který nerad sahá do fungující sestavy.

              Ano, máme stejně široký kádr jako na podzim, ale jak jsem uvedl výše - budeme hrát minimálně o 8 utkání méně! Navíc Mikulovi nebo Jablonskému budete skutečnost, že nehraje, vysvětlovat asi o něco líp než reprezentantovi Sýkorovi, jednomu z nejlepších útočníků ligy Teclovi nebo Mešanovičovi. Tým už máme tak neuvěřitelně kvalitní, že se trošku bojím, aby se trenérům podařilo především ukočírovat ego těch, kteří nebudou hrát. Podle mě takhle neskutečně našlapaný kádr jsme neměli ani v letech 2007-2009.

              • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

                Staršina     před 8 lety 28.01.2017 19:51 |  
                1 0

                Přiznám se, že Vám rozumím. Jenže, je tady jenže. Už jsem to psal v nějakém příspěvku. Na ligu by možná lavička stačila. Na poháry by měla být lavička podstatně kvalitnější. Mají to tak i jiná mužstva v Evropě, která hrají pravidelně poháry. A toto právě ve Slavii probíhá. Psal jsem, že doufám, že vedení vybírá mentálně zdravé hráče. Všem hráčům je naprosto jasné, že na hřiště se dostane jen jedenáct z nich. A proto bohužel Jaro a Železník pryč. Myslím si, že jsme si vždy všichni přáli kvalitní lavičku. Tak proč s naším výhledem teď ne ? Co by měl říkat MvB ( dle mého názoru jeden z nejlepších náhradníků v této lize) ? Je trpělivý, čeká na šanci a přitom je třeba rád, že je součástí vítězného týmu. Samozřejmě, že do hlavy nikomu nevidíme. Ale jak se často píše, že výkon je hlavně o hlavě, tak to samé musí být u hráčů, kteří právě nehrají. A to je ten tým. Zatím se tak všichni vyjadřují, včetně JŠ. Doufejme, že to takto bude pokračovat v lize, ale hlavně na podzim v pohárech.

      • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

        MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 28.01.2017 17:06 |  
        3 0

        Jak je tu již zmíněno, ze základní 11 nikdo neodešel, takže se posílila lavice. Za mne teď úplně top. Teď jen vykrystalizovat sestavu, kde očekávám 2-3 stabilní změny bez narušení původní kostry

      • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

        dauby     před 8 lety 28.01.2017 18:34 |  
        0 0

        Proc silenstvi? Jeden hrac nam zatim ubyl - viz vyse...

        • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

          bububu (přítel SN)     před 8 lety 28.01.2017 18:58 |  
          0 0

          Rovněž nám ubylo 8 utkání - viz výše...

    • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

      MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 28.01.2017 17:02 |  
      3 0

      Odhaduju, že pohyb dovnitř mohla být výměna za GvK. Snad už nikdo nepřijde :D tým je fakt nabitej

      • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

        Obr     před 8 lety 28.01.2017 17:09 |  
        1 0

        Nabity sme. Ale kdy jindy to udelat, nez ted? Vezmi si, ze budem treba hrat o LM. Ten tym spolu pul roku bude. Sedne si to.

    • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

      Marwek23 (přítel SN)     před 8 lety 28.01.2017 18:28 |  
      2 0

      pokud neodejde Jarda Zmrhal není potřeba nikoho získávat. Na pravou zálohu máme Sýkoru, Mingazova a Tecla..může tam hrát i Tonda a Alvir. Pakliže skutečně budeme hrát na systém 4-4-2, dovedl bych si představit ještě odchod jednoho středového záložníka (Ščuk x Souček)

  18. Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

    Novi.sks     před 8 lety 28.01.2017 16:57 |  
    7 2

    Sledoval jsem včera ze záznamu utkání s Ružomberokem a za mě musím říct, že mi tenhle odchod vůbec vadit nebude (kdo tu po tom zápase vykřikoval slávu na GvK? Vždyť tam nic nepředvedl...) Možná by se unás prosadil před lety (podobně jako ve své době Juhar - ještě že jsou tyhle časy pryč), ale dneska? Ne, tohle není hráč na boj o titul v naší lize.
    Navíc viděli jsme srovnání 5. celku Slovenské ligy s námi a ruďochy (dva přední týmy České ligy) a ten rozdíl byl děsivej. Až si hraju s myšlenkou, že na Slovensku by snad i Příbram hrála o poháry. Nedivím se, že tam byl GvK za hvězdu...

  19. Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

    Maty22     před 8 lety 28.01.2017 17:30 |  
    3 0

    Tohle sem si nepřál.
    Jako všichni sem chtěl, aby se prosadil, ale asi to tak musí být.

  20. Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

    kerim1969     před 8 lety 28.01.2017 17:44 |  
    2 8

    Re: Plzeň - Slavia 2:1 ve 2. poločase
    před 5 měsíci 28.08.2016 20:51 1 1 Přejít na komentář
    Kessla okamžitě přeřadit do juniorky !!!
    ----------------------------------------------------------------------------------------------
    Tak konečně, nad čarou je zkopírované moje přání z konce srpna.
    GVK mě nikdy ničím nepřesvědčil - velký respekt k trenérům.


    • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

      Borgetti     před 8 lety 28.01.2017 18:34 |  
      5 0

      No ty si úplnej věštec :-) kdo bude další? :-)

    • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

      EdCable     před 8 lety 28.01.2017 21:24 |  
      5 0

      Hele, co napsal nejaky kerim1969 v clanku o prichodu van Kessela ( http://www.slavistickenoviny.cz/clanek/8345-Gino-van-Kessel-slavistou):

      "Tak to je paráda, po dlouhé době máme konkurence schopný kádr, Dušan bude pod velkým tlakem sestavit
      základní sestavu tak, aby se dlouho nečekalo na dobré výsledky a atraktivní hru. Nebude to jednoduché, ale
      musíme věřit, že se to povede a z naší Slavie se stane evropské mužstvo se vším všudy."

      • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

        kerim1969     před 8 lety 29.01.2017 09:33 |  
        0 0

        Tak musím podotknout, že to je komentář z poloviny srpna jako reakce na příchod nejlepšího střelce od východních sousedů, ale po pár zápasech (od konce srpna) byl můj názor na GVK konstantní.

  21. Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

    tolsimir     před 8 lety 28.01.2017 17:52 |  
    19 3

    Už jsem to tu psal, ale zkuste si, hypoteticky, představit, že sem GvK přišel zadarmo nebo za 5 miliónů. Pokud tu představu máte, zkuste si sami říci, jak byste na něj pak nahlíželi. Zda byste vůbec pomysleli, že je třeba škoda, že se mu nedá další šance. Že hráč hodně stojí neznamená automaticky, že je kvalitní. Gino nás několikrát přesvědčoval o tom, že on kvalitní není. Naposledy v posledním přípravném zápase. Hodně gólů na Slovensku dával kdekdo, kdo nakonec na českou ligu neměl. Z hlavy se mi teď vybaví třeba Škutka, Depetris nebo Lačný. Ve světle dalších přestupů údajných hvězd Slovenska jako Cicman nebo Baéz upřímně doufám, že u našich východních sousedů již dlouho zase nakupovat nebudeme

    • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

      japhy     před 8 lety 28.01.2017 18:07 |  
      5 0

      Už před časem jsem psal, že bychom si na nějakou dobu měli dát od posil ze Slovenska pokoj.

      • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

        madlenka     před 8 lety 28.01.2017 18:42 |  
        0 0

        Na Slovensku určitě nehrají nekvalitní hráči, ale když se ohlédnu zpět za hráči, kteří přišli z SVK k nám (znalci doplní) - Mihálik, GvK, Baéz, Škutka, Juhar, Čonka, Kisel, Švento, Dobrotka - tak se nikdo pořádně neprosadil a vyjma Šventíka, Dobrotky a Kisela ani neměli moc velkou kvalitu

        • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

          juras72     před 8 lety 28.01.2017 19:01 |  
          1 0

          Bortel, Cicman, Kovac, Senecky, Grajciar...

        • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

          DF007     před 8 lety 28.01.2017 20:48 |  
          1 0

          Tak asi jsme zapomněli n Matěje Krajčíka, nejlepšího beka. Spolu s Duškem taky Slováci. Já bych je neodepisoval. Navíc koukněte na jejich repre a 21, to jsou určitě mužstva ve stejné kondici jako česká repre.

    • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

      qwertz0099     před 8 lety 28.01.2017 18:28 |  
      1 0

      No, zas nějaké hráče byychom mohli. Mladé talentované hráče (19-20 let), kteří tam nastupují v základní sestavě. Např. Nikolas Špalek nebo Denis Vávro z Žiliny.

      • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

        qwertz0099     před 8 lety 28.01.2017 18:30 |  
        0 0

        Třeba o několik let později až půjde JŠ teba k repre bych byl rád, aby nás trénoval Gula.

    • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

      judu81     před 8 lety 28.01.2017 20:31 |  
      5 0

      Talenty sa nájdu aj v slovenskej lige. Určite. Nie náhodou si Škriniara zo Žiliny vytiahla Sampdoria, Bera z Trenčína Trabzonspor a Bénesa zo Žiliny M'gladbach. Že sme si v tej dobe vybrali práve Van Kessela ma prekvapilo, no hovoril som si, že asi práve preto nerobím skauta alebo trénera... Naživo som ho síce videl iba raz v lige v Michalovciach, no nezaujal ma. To skôr jeho spoluhráči Lobotka či Bero. Verím, že ďalšia ryba zo slovenského rybníka už bude trefa do čierneho.

    • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

      VanDel     před 8 lety 29.01.2017 09:35 |  
      3 2

      S tou poslední větou nemůžu souhlasit. Vůbec bych se nákupům ze slovenské ligy nějak nebránil. Vždyť slováci posledních pár let produkují lepší hráče než my. Podívejte se kolik hráčů v lepších týmech různých evropských lig mají oni a kolik my. To že se nepovedl Gino bych rozhodně nebral jako nějaké varování, abychom se vyhýbali nákupům ze Slovenska. Jmenuješ tu hráče, kteří v naší lize propadli, stejně tak jich ale bylo dost, kteří se hodně slušně prosadili. (Švento, Kucka, nebo teď v Plzni Ďuriš, Kozáčik, Hrošovský). Takže ze slovenské ligy hráče brát, ale prostě si je víc důkladně prověřovat. Nedat pouze na přání fanoušků jako u Gina.

      • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

        Travinho     před 8 lety 29.01.2017 14:23 |  
        2 0

        Nebo nyní v Plzni Hromada, to je vynikající hráč.

        • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

          VanDel     před 8 lety 29.01.2017 18:40 |  
          0 1

          Tak tak. Napsal jsem tam ty, na které jsem si v té chvíli vzpoměl, je jich samozřejmě mnohem víc.

  22. Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

    japhy     před 8 lety 28.01.2017 18:06 |  
    2 1

    No, a je to. 3 ze 6 hráčů, co se otřeli o post pravého záložníka, jsou fuč. Uvidíme, kdo poletí v létě :)
    JŠ mě poměrně dost překvapil, když s klidem prohlásil, že nevidí důvod proč nepokračovat s 4-4-2. Počítal jsem, že pojede na jistotu. Opravdu za to asi můžeme poděkovat Mešimu.
    Ať už to ale postaví jakkoliv, lehká nespokojenost bude stále přítomna :( Když budeme hrát na jednoho a Škoda nevyhoří, ostatní útočníci si moc nekopnou. A když na dva, tak si moc nezahraje asi Sýkora, Alvir a buď MNN nebo Barák. A toho by byla extra škoda, když si vybavím, jak vyčníval nad ostatními s Ružomberokem. To on a v první půli Mingazov nám dělali hru vpřed.

    • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

      Travinho     před 8 lety 29.01.2017 14:32 |  
      0 0

      Barák hrát bude, toho se neboj!

    • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

      dropt     před 8 lety 29.01.2017 18:40 |  
      1 1

      (příspěvek není přímou reakcí)
      Barák je výjimečný fotbalista, který jako jeden z mála českých hráčů má předpoklady (fyzické, dovednostní i mentální) prosadit se na té nejvyšší evropské úrovni. Někdo to může považovat za detaily, které se dají snadno přehlédnout, ale právě tyhle detaily dělají ty nejlepší nejlepšími. Dva příklady:

      1) První dotek s míčem a čisté zásahy
      Pusťte si znovu druhý poločas s Rožumberokem a zaměřte se na rozdíly mezi Hušbauerem a Barákem v práci s míčem. Především se zaměřte na samotný míč, co dělá poté, co se dotkne jednoho z těhle dvou.

      Barák má výborný první dotyk. Dokáže neskutečně rychle dostat míč pod kontrolu tak, že mu drží u nohy jako přilepený. Zároveň míč čistě zasahuje, takže narážečky neskáčou nebo je spoluhráči neloví za krkem a střely jsou velmi přesné.

      2) Je to lídr
      Barák je přirozený vůdce. Ne, takový ten, který je hlasitý, ale už jeho pouhá přítomnost zlepšuje týmový výkon. Někdy jsem tu četl, že Barák vyrostl vedle Hušbauera. Osobně si myslím, že tomu bylo naopak. Hušbauerovi výkony vyrostly vedle Baráka.

      Pro zajímavost statistika ligových zápasů v roce 2016 podle toho, zda Barák nastoupil v základní sestavě (ZS), střídal (ST) nebo vůbec nehrál (N):
      ZS 12-4-0 se skóre 34:6 (remízy: 2x Jablonec, 2x Bohemians)
      ST 3-4-0 se skóre 12:6 (remízy: Olomouc, Teplice (oboje jaro), Jihlava, Teplice (oboje podzim)
      N 2-2-3 se skóre 9:11 (vítězství: Ostrava, Zlín (oboje jaro); remízy: Jihlava (jaro), Zlín (podzim); prohry: Mladá Boleslav (jaro), Sparta (jaro), Plzeň (podzim) - mimochodem všechno otřesné výkony)

      Pro úplnost mu tuhle statistiku kazí evropské poháry, kde byl v základní sestavě ve všech třech prohraných zápasech. Při výhře s Talinnem střídal za konečného stavu a u Rio Ave nebyl prakticky vůbec (1 min z druhého zápasu během níž neproměnil tutovku). Dále byl ještě u vítězného utkání v 3. kole MOL Cupu s Chrudimí.

    • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

      vršek     před 8 lety 29.01.2017 19:27 |  
      0 0

      Je úplně jedno jaký systém tým hraje, a kteří hráči jsou na hřišti, a kteří čekají nebo bojují o svou šanci - podstatné je aby tým vítězil a možná i předváděl hezký fotbal.
      Líbí se mi co řekl trenér šilhavý - důležitá je Slavia a výsledky týmu, ne jednotlivci. A jak to potvrdil během podzimu, když začal hrát na dva útočníky, přestože většina tvrdila, že hrává vždy s jedním útočníkem...

  23. Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

    Marwek23 (přítel SN)     před 8 lety 28.01.2017 18:22 |  
    6 1

    Jardovi Šilhavému palec nahoru. Na nedostatek šancí si stěžovat nemůže, dostal jich dost a ani jednou herně nepřesvědčil. Budiž nám to ponaučením, že nejdražší hráč neznamená vždycky nejlepší hráč. Gino je sympaťák, ale to nám body nezajistí, přeji mu ať se mu v novém působišti daří. Doufám, že se nám podaří na něm příliš neprodělat

    • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

      Borgetti     před 8 lety 28.01.2017 18:28 |  
      6 0

      Na ten jeho zápas s Plzní nezapomenu dodnes, jak mě zvedal ze židle :-)

  24. Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

    LA11     před 8 lety 28.01.2017 18:28 |  
    2 0

    Je to skoda ale jestli tomu daval 50% nemuze se divit.. chces hrat musis jet nalplno, makat,vracet se, bojovat.. pusobil na me az moc ze je v pohode, jako by on nemusel.. muze trvat dyl nez se do toho dostane, aklimatizuje se, veril sem ze to prijde.. Gino to podcenil a nechal se vystrcit mingazovem kterej urcite neni lepsi fotbalista ale vypada hladovej, bojuje, chce hrat..

  25. Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

    Obr     před 8 lety 28.01.2017 18:45 |  
    0 0

    Nehrajeme, ale kvuli aklimatizaci je lepsi toho hrace privest ted, nez v lete. Nekdo uz to tady pocital, nikdo tady neni navic oproti podzimu - odchody x prichody. Akorat mame kvalitnejsi kadr.

    • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

      Obr     před 8 lety 28.01.2017 18:46 |  
      0 0

      Bez vlakna, prosim smazat

  26. Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

    LA11     před 8 lety 28.01.2017 18:48 |  
    0 0

    Vim ze to sem nepatri ale mohl by mi nekdo osvezit pamet ohledne hrace Telnar z juniorky? Odkud prisel a tak naky info ?

    • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

      SKSVenca     před 8 lety 28.01.2017 18:53 |  
      0 0

      Útočník z Baníku Ostrava

      • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

        LA11     před 8 lety 28.01.2017 18:55 |  
        0 0

        Diky

  27. Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

    madlenka     před 8 lety 28.01.2017 18:49 |  
    2 0

    S rozhodnutím souhlasím. Když GvK přišel, byl jsem nadšen, protože ho předcházela velká chvála, nicméně, byť v prvních zápasech nějaký gól dal, ani v těchto zápasech se mi nelíbil, dokonce bych řekl, že byl zápas od zápasu horší a horší a marně vzpomínám, jestli v těch zápasech, co odehrál, dokázal přejít protihráče. Byl jsem na něj zvědav i v zápase s Ružomberokem, ale i tam byl jeden z nejhorších.

    Gino, ať se ti daří, ale na současnou Slavii nemáš!

  28. Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

    mpik     před 8 lety 28.01.2017 19:30 |  
    7 2

    Ráno jsem to psal do komentáře jednoho staršího článku, tak ještě jednou k aktuálnímu...

    Statistiky podzimní ligy:
    Gino van Kessel - 7 zápasů, 400 min. Podobný prostor dostali tři další hráči: Tomáš Souček (7 z, 454 min), Jaroslav Mihalík (9 z, 373 min) a Ruslan Mingazov (8 z, 366 min).
    Oproti tomu Mick Van Buren (5 z, 84 min), nebo Jasmin Ščuk (7 z, 81 min) na hřišti doslova jen paběrkovali.
    A to ještě Gino sbíral minuty v evropských pohárech. Na můj vkus dostal příležitosti víc než dost a naložil s ní mizerně. Nyní by měli dostat šanci jiní. Možná nás nestáli miliony, ale jejich výkon může být výrazně lepší.

    A ještě detailně k jednotlivým zápasům:
    Slavia - Zlín 2:2, Gino 90 min. Za stavu 0:2 přišel do hry Mešanovič a režíroval vyrovnání "Domácí snížili až v 71. minutě, kdy Mešanovič zpracoval ve vápně míč pro Van Kessela a ten s pomocí tyče skóroval." To bylo od Gina v utkání vše.
    Jihlava - Slavia 1:1, Gino 90 min. Gino vyrovnal v 51. min po střele Zmrhala dorážkou z ofsajdu "Zmrhalovu střelu ještě dokázal Hanuš v 51. minutě vyrazit, ale na Van Kesselovu dorážku už byl krátký. Domácí správně, leč marně reklamovali ofsajd." Přesto asi nejpovedenější Ginův zápas.
    Slavia - Příbram 3:0, Gino 2 min. Slavia konečně vyhrála, protože Gino přišel jen takticky vystřídat v závěru.
    Plzeň - Slavia 3:1, Gino 90 min. Slavia vedla 1:0, ale ve druhé půli chyboval Berkovec a bylo vyrovnáno. Vítězný gól v 65. minutě padl poté, co se Gino doslova vykašlal na bránění Kopice.
    Teplice - Slavia 2:2, Gino 63 min. První utkání pod Šilhavým. Gino odešel ze hřiště za stavu 1:0 pro domácí v 64. minutě., Slavia hlavně díky náhradníkům Mešanovič, Mihalík vyrovnala...
    Slavia - Liberec 1:0, Gino hrál 45 min. Gino nic nepředvedl a o přestávce šel dolů. Ve druhé půli rozhodl Škoda.
    Slavia - Bohemians 1:1, Gino hrál 20 min. V 71. minutě, za stavu 1:1, kdy dle komentátora "tlak Slavie tou dobou mačkal Bohemians jako lis v moštárně" přišel na hřiště Gino. Pak byla dle komentátora hra hodně rozkouskovaná odpískanými zákroky a nepřesnostmi. Vidět byl hlavně Mešanovič, kterému byla upřena penalta.

    Tolik přínos Gina pro Slavii na podzim...

    • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

      Marwek23 (přítel SN)     před 8 lety 29.01.2017 11:19 |  
      0 0

      díky, že sis dal tu práci! Tady je vidět, že šancí dostal opravdu hodně!

  29. Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

    urs (přítel SN)     před 8 lety 28.01.2017 19:37 |  
    4 0

    Holt se nedá nic dělat, dle zákulisního infa GVK nemakal ani na trénincích jak se říká "na plnej knedlík" a to je rozhodopádně dostatečnej důvod jej za jeho (ne)výkony poslat k šípku. Nebudeme si nic nalhávat, tento přestup dost pravděpodobně nevyšel ani nám, ani hráči. Bez práce nejsou koláče - to je snad jasný.
    Ať je to ale jak chce, třeba kluk najde ještě koule ukázat, že je to velmi dobrej plejer - byl bych za to rád, nicméně změna přístupu je někdy příliš těžká i pro takového sympaťáka, kterým Gino bezesporu byl a je.
    Tak hodně štěstí, borče, budeš ho potřebovat! :)

  30. Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

    jose01     před 8 lety 28.01.2017 19:39 |  
    1 0

    zdravím, pokud můžu celkem trefně popsáno

    http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2016-17/275224/posila-slavie-van-kessel-je-to-rychlik-klicky-necekejte-tvrdi-experti.html

    jinak v jednou dřívějším článku se psalo, že se posily vybírají i z hlediska morálních vlastností a ty se dlouhodobě sledují, no u van Kessela a Mihálika se to asi moc nepovedlo, ale nikdy se nepovede všechno

  31. Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

    Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 28.01.2017 19:50 |  
    5 1

    napisu jeste jeden maly komentar.....
    tady casto vznikaji otazky jak mohl projit nasemu skautingu. Ja jsem ale stejne presvedceny, ze tento nakup byl delan z velke casti jako darek fanouskum. Vzpomente si jak dlouho tady v diskuzich znelo jeho jmeno pred prichodem. Jak jsme ho kazdy chteli a zrali. Vzpomente si. Tehda byl tlak ze odejde Skodak. Potrebovali jsme utocnika a myslim si ze vycitat nasemu skautingu tento prichod by mozna bylo nefer.

    vim ze je to neprofesionalni,ale stejne si myslim ze JT to chtel kvuli fanouskum a vlastne jsem rad ze se toto udalo, protoze ted jsem si jisty ze takovou chybu uz neudelaji.

    Coi se tyce Mihalika, to je kvalitni fotbalista. Ted si tady nebudeme mazat med kolem huby a rikat ze je ci neni charakterni. Pravda je ta, ze se v pravy cas do toho nezakousl jako treba Mesanovic. Tady presne jde videt rozdil, kdyz nepopularni ci ten ktery proste neni v hledacku JS, bojuje jak na treningu tak i tim ze se ozve(nepoda ruku) od toho, kdo nadava kdyz prihraje na gol a da gol v Teplicich a pak ceka zaklad.

    Tady jsem strasne rad za to ze JS nekouka jen na to kdo da gol ci neda, ale take na to co je schopen udelat pro tym a pro sebe aby se zlepsil. Na druhou stranu Mesanovic potrebuje bic, take hodne sanci neda, nemusi by takovy talent, ale nakonec to svou bojovnosti ure na svou stranu.

    • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

      jose01     před 8 lety 28.01.2017 19:57 |  
      3 0

      taky si myslím že jeho příchod byl trochu úlítba fanouškům

      • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

        dauby     před 8 lety 29.01.2017 13:19 |  
        0 0

        Presne tak. GvK, ale taky Svento, byli delani na prani fanousku a Tvrdika. Ani jedno se moc nepovedlo. Je to pouceni pro priste: spolehat na kvalitni a dlouhodoby skauting, ne na bykriky fanousku ci vedeni. Nebyly to promyslene prestupy.

  32. Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

    VanDel     před 8 lety 28.01.2017 19:57 |  
    5 2

    Tak nějak mě to mrzí, jeví se mi jako sympaťák, ale ruku na srdce, ona asi fakt jiná možnost nebyla. Místo v kádru prostě momentálně nemá. S tím jeho absolutně nečitelným stylem hry, kdy snad ani on sám neví co s tím míčem provede, ve Slávii fungovat nemůže. Teď ještě očekávám, nebo spíš doufám, že někam na hostování pujde Souček. A kádr snad už bude uzavřen a do začátku jara se kluci pěkně, už konečně v klidu jistoty setrvání v mužstvu, sehrajou.

  33. MNN

    knl66 (přítel SN)     před 8 lety 28.01.2017 20:02 |  
    0 0

    od 20:00 zápas Senegal - Kamerun, čtvrtfinále Afrického poháru (MNN)

    • Re: MNN

      knawi     před 8 lety 28.01.2017 20:25 |  
      0 0

      Nevypadá to na postup Kamerunu, Senegal má velkou převahu.

      • Re: MNN

        Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 28.01.2017 20:43 |  
        1 0

        Na převahu se ve fotbale nehraje, stačí jeden brejk Kamerunu a může být vymalováno.

      • Re: MNN

        knawi     před 8 lety 28.01.2017 20:49 |  
        0 0

        Půle 0 : 0, Kamerun se zlepšil. Je to rychlý až bláznivý a dost tvrdý fotbal.

        • Re: MNN

          knl66 (přítel SN)     před 8 lety 28.01.2017 22:31 |  
          0 0

          MNN hezká hlavička 2 minuty před koncem prodloužení, těsně vedle

  34. Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

    Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 28.01.2017 20:21 |  
    1 0

    Momentálně asi logický krok JŠ, ale ještě bych GvK nezatracoval. Každý klub je jiný, navíc úplně noví spoluhráči, nové prostředí, klidně mu to tam může sednout. Pokud půjde hostovat do Polska, tak bych dal opci s velmi vysokou částkou, co můžeme ztratit ? Pokud se Gino zvedne a zase začne střílet góly, tak budeme inkasovat zajímavé peníze a pokud ne, tak se v létě vrátí a zůstane naším hráčem.

  35. Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

    Kenny     před 8 lety 28.01.2017 20:33 |  
    15 0

    Další posila!!!! Tuto zimu mě to baví! Gratuluji Pepo!!!

    • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

      Jachym     před 8 lety 28.01.2017 22:05 |  
      0 0

      Asi jsem už k večeru unavený:-) Jaká posila a jaký Pepa?

  36. Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

    Maeden (přítel SN)     před 8 lety 28.01.2017 20:55 |  
    2 1

    Jsem zvědavý, co bude dál. Juniorku doteď odmítal.
    Měl povoleno hledat si angažmá už od půlky podzimu, ovšem za stejné peníze, za které přišel. Za ty je ale neprodejný. Odmítl i hostovačku kdesi pod Kavkazem, čemuž se nedivím. Bohužel ani s těmi Poláky prý nebude snadné jednání, jeho plat i požadovaná opce jsou pro ně nepřijatelné.

    • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

      Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 28.01.2017 21:11 |  
      0 0

      Na fóru Liberce už spekulují, že by k nim Gino mohl přijjít na hostování bez opce.

  37. Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

    Travinho     před 8 lety 28.01.2017 21:03 |  
    2 3

    To mě trochu mrzí. V přípravě určitě ukázal potenciál.

  38. RE: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

    Jandys26     před 8 lety 28.01.2017 21:21 |  
    8 0

    Osobně si myslím,že je to jediný správný krok. Všichni si uvědomuje, že bude mít trenér nesmírně těžkou práci v tom ukočírovat kabinu. Zvláště hráče, kteří moc prostoru nedostanou. No a tento odchod vidím jako první krok k tomu, aby se mu to povedlo. Žádný hráč v takovém našlapaném mužstvu nemůže být jenom proto, že stál hodně peněz. Návíc když ostatní spoluhráči vidí, že do toho nedává maximum. To by jeden z problémů DU ml.
    Myslím si, že jsme všichni nadmíru spokojeni nejen naším umístěním v tabulce, ale hlavně jaký fotbal jsme začali pod JŠ předvádět. Bylo to bez Gina a ať mi tady někdo řekne v čem by to s ním bylo ještě lepší a proč bychom to všechno měli k vůli němu hodit do koše. Není jediný rozumný důvod proč mu dávat nyní v tomto týmu další šanci. Jedině že by na hostování v jiném prvoligovém klubu ukázal, že nám má co nabídnout.
    Není hloupost přiznat si, že se tento nákup (i když by byl kdoví jak prodělečný) prostě nevydařil. Největší blbost byla, kdybychom tomuto hráči přizpůsobovali styl naší hry nebo se jej za každou cenu snažili udržet v týmu jenom proto, aby se u nás prosadil a nebyl to propadák.
    K tomuto závěru mě nevede žádná zášt. Gino je mi sympatický a sluší se mu poděkovat za těch pár gólů, které za nás dal. Věřil jsem, že předvede více. Proto mu přeju mnoho úspěchů ve zbytku kariéry, ale naše cesty se prostě musejí rozejít.

  39. Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

    Robinator     před 8 lety 28.01.2017 21:40 |  
    1 0

    Vukadinovic z MB dává v přípravě jeden gól za druhým

  40. Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

    o-cab     před 8 lety 28.01.2017 22:01 |  
    3 9

    problem GvK je ze to velice jednoduse neni fotbalista ale pouze atlet. s balonem neumi vubec nic a nedokazu si predstavit, ze by kdekoli v lize hral zaklad. v tech malo tymech kde by predcil jeste horsi hrace fotbalove by ho posadili za charakter. at uz je pryc a to na prestup

    • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

      donford     před 8 lety 29.01.2017 11:44 |  
      0 0

      Něco z pomalu už z fotbalového pravěku. Kdysi jsme tu měli nejrychlejšího atleta na stovku, Viléma Mandlíka, otce tenistky H. Mandlíkové. Dukla ho 2x zkoušela na pravé křídlo, právě pro jeho rychlost. Když mu kopli míč 50 m dopředu, byl u něj suveréně první. A tím to skončilo. Žádného obránce neobešel. Tak se zase honem vrátili k útočníkovi, komárovi Brumovskému. No a to je trochu i náš Gino. Šlápli jsme vedle. I já jsem byl rád, když přišel s nálepkou nejlepšího střelce slov. ligy. Nevěřil jsem, že po omylu se Škutkou by nešlo o vyzkoušeného útočníka. Velká zmýlenál!

    • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

      Travinho     před 8 lety 29.01.2017 12:00 |  
      3 0

      To já si naopak myslím, že v mančaftech, kde mu bude sedět herní styl může být v základu naprosto bez problémů. I v obou přípravách ukázal, že to rozhodně není takové poleno, jak si někteří myslí.

  41. Máme semifinalistu Afriky!

    knl66 (přítel SN)     před 8 lety 28.01.2017 22:47 |  
    12 0

    MNN je v semifinále!

  42. Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

    Staršina     před 8 lety 28.01.2017 22:47 |  
    4 0

    Míša nepřiletí. Penalty Cam-Sen 5:4 . Míša nekopal.

    • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

      mpik     před 8 lety 28.01.2017 22:49 |  
      0 0

      Koukal jsem, byly to nervy, ale paráda :-)

  43. GvK

    Fačín     před 8 lety 28.01.2017 22:59 |  
    3 22

    Tak škoda no, myslím, že mohl dostat ještě půl roku šanci. Ale na základ to asi nebylo, lavička je taky plná, jestli opravdu moc nemakal na tréninku, tak to asi jinak dopadnout nemohlo. Je vidět, že Šilhavý si staví tým ze svých oblíbenců a to Gino evidentně nebyl. Jak jsem psal již někdy minule, teď budeme za kašpary, že vyhazujem miliony oknem. Proto doufám, že ho prodáme rovnou někam do zahraničí, kde taky nemají kvalitní skauty. Hostování nebo juniorka jsou podle mě hloupost, to je jen odkládání nevyhnutelného, pokud by byl v juniorce, jeho cena výrazně spadne, pokud by šel na hostování, tak by se případným zájemcům mohl zošklivit jako nám.

    • Re: GvK

      urs (přítel SN)     před 8 lety 28.01.2017 23:01 |  
      10 0

      Neřekl bych, že si JŠVCD staví tým z oblíbenců, spíše jednoduše z fotbalistů :)

      • Re: GvK

        vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 28.01.2017 23:11 |  
        8 1

        Hlavně psát,že budem za kašpary je celkem demetní,jeden přestup se povede druhý ne,je jen náhoda,že se nepovedl ten nejdražší.Ted třeba se Michael zhodnotí a klidně to může vyrovnat ztrátu za Gina.To je prostě fotbalový byznyz.Když se podíváme na všechny přestupy z nové éry,tak to vůbec není zlé.

        • Re: GvK

          dauby     před 8 lety 29.01.2017 13:23 |  
          0 0

          Presne tak. Je jasne, ze kdyz koupis 10 hracu, vsichni se nechytnou. Celkove se naopak prestupy povedly. GvK mic neukazal, ale treba Barak,MNN, Mesanovic, ti se naopak zhodnocuji. Tak je to treba brat.

    • Re: GvK

      Jandys26     před 8 lety 28.01.2017 23:12 |  
      9 0

      A jak by jsi si tu šanci představoval? Posadil bys Škoďáka nebo Murise a odpískal boj o titul jenom proto, aby jsme zjistili že v něm něco je? To by jsme teprve byli za kašpary. Nemyslím si že JŠ staví na nějakých oblíbencích, ale na hráčích, kteří ho přesvědčí o tom, že na to mají, dávají do toho vše a zapadají do kabiny. Kdo vše nesplňuje musí z kola ven ať stál kolik chtěl. Jak to trenér v jednom rozhovoru řekl: "Na prvním místě je Slavie"

    • Re: GvK

      Staršina     před 8 lety 28.01.2017 23:39 |  
      3 2

      Kdyby jste si přečetl všechny příspěvky, tak by jste toto nemohl napsat. V těch příspěvcích je všechno jasně formulováno, včetně statistik. Myslím, že jsem nenašel nikoho, kdo by GvK nepřál úspěch. Vesměs všichni přispívající ho GvK přáli. Půl roku šance dostával. Na další půl rok nemá Slavie čas. Bohužel. Slavie staví tým pro podzimní pohárovou Evropu. Jaro je věnováno pouze pro sehrání lepších a nejlepších a aklimatizaci nově přicházejících hráčů. Během tohoto období je třeba nabudit i mentální odolnost hráčů, kteří se nevejdou do základní sestavy. To je velmi důležité. Celá naše jedenáctka náhradníků totiž může vytvořit konkurence schopný tým pro první ligu. Z mého hlediska je toto naprostá bomba a myslím si, že celá léta jsme si všichni přáli, aby náhradníci nahradili členy základu. Teď to máme, takže svým způsobem nechápu, proč by nám to mělo vadit.

      • Re: GvK

        Fačín     před 8 lety 29.01.2017 09:05 |  
        1 5

        Vážený pane, přečetl jsem si všechny příspěvky a přesto to napsal. Naopak si myslím, že vy jste nečetl můj příspěvek, protože reagujete na něco, co jsem nenapsal.

        • Re: GvK

          Staršina     před 8 lety 29.01.2017 09:34 |  
          4 0

          Četl. Reagoval jsem na první větu. Na to že JŠ staví oblíbence, budeme za kašpary, vyhazujeme milióny a prodat tam kde nemají taky kvalitní skauty ( asi jste myslel jako ve Slavii ), tak k tomu jsem se nemínil vůbec vyjadřovat.

      • Re: GvK

        Travinho     před 8 lety 29.01.2017 12:09 |  
        0 0

        Jaro rozhodně nemůže být věnováno sehrávání a aklimatizaci. Pokud chceme skončit přinejhorším druzí a porvat se v létě o Ligu mistrů, tak musí být sehraný mančaft připraven od prvního jarního kola, protože Sparta ani Plzeň moc ztrácet nebudou. Navíc ona i ta cesta Evropskými poháry nemusí být příští rok moc dlouhá, jelikož v náš neprospěch bohužel hraje a ještě bude určitou dobu hrát koeficient :( Jako příklad uvedu to, že pokud bychom šli z druhého místa do LM, tak při současné projekci můžeme dostat jednoho z pětice - PSG, Zenit, Anderlecht, Dynamo Kyjev a Ajax. Což by bohužel s velkou pravděpodobností znamenalo konečnou. V Evropské lize bychom pak ve čtvrtém předkole taky nešli na nějaké nazdárky a i kdybychom skončili v lize třetí, tak nás už ve třetím předkole Evropské ligy můžou čekat klidně mančafty mnohem vyšší kvality než loňské Rio Ave.

        • Re: GvK

          Staršina     před 8 lety 29.01.2017 15:09 |  
          0 0

          Vaše tři první řádky jsem popisoval již 28.1. v 16,25. Nechce se mi jako kafemlýnek opakovat stejné příspěvky. Výše byly asi tři ( mimo toto vlákno ). Takže samozřejmě souhlas. Vše se točí o delší šanci pro GvK. Na to holt Slavia nemá čas.
          Tím že zůstala základní jedenáctka, tak je jistě výhoda. Přesto si myslím, že zabudovat 6 nových hráčů do systému za dva měsíce nebude jednoduché. A těch půl roku jsem bral jako delší časové pro případné poháry. Když se spolu budou hráči sehrávat dva a nebo sedm měsíců je určitě lepší.

          • Re: GvK

            Travinho     před 8 lety 29.01.2017 15:50 |  
            0 0

            Proč bychom ten čas neměli? Nikdo netvrdí, že musí být v základu, ale na soustředění se vzít mohl a kdyby se jevil dobře, jakože v prvních dvou přípravách jo, tak mohl hrát. Kdyby ne, tak by nehrál. Nikdo rozhodně nechce, aby dostával na šanci na úkor lepších hráčů.

  44. Plat

    Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 28.01.2017 23:52 |  
    1 2

    Me by docela zajimalo, jak je to treba Ginovym platem. Ma smlouvu na 3 roky (tedy myslim), jak je jeho plst zavisly na tom zda hraje? Plat bude mit obrovsky a kdyz se zatvrdi, ze nikam nepujde a bude trcet v juniorce, tak kolik mu jeste vyplatime za plat?

    • Re: Plat

      dauby     před 8 lety 29.01.2017 13:25 |  
      0 0

      O tom, ze ten zakladni plat bude hodne vysoky, nepochybuj!

  45. Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

    zdenek_prachar     před 8 lety 29.01.2017 01:32 |  
    15 3

    Musím se přiznat, že bych tenhle přestup majiteli vysvětlovat nechtěl. Samozřejmě, že ne vše vždy vyjde a nemyslím, že by to tak měli čínští majitelé dané. Ale tenhle přestup je prostě hodně divný. Hodně drahý a hodně nevyvedený. Opravdu bych se vůbec nedivil, pokud by se nakonec ukázalo, že odchod pana Jinocha byl přímým důsledkem okolností kolem tohoto přestupu. Vzpomeňte jen, kolikrát od té doby zaznělo, že základní podmínkou pro obsazení postu sportovního ředitele je absolutní důvěryhodnost vybrané osoby.
    Zdůrazňuji, že o tom vůbec nic nevím a jde o spekulaci - ale mně prostě přijde, že nějaký šíbr ucítil peníze a pod heslem "Čína daleko" se pokusil klub trochu podojit. A GvK se stal tak trochu obětí těchto okolností. Kombinace jeho možná déle trvající adaptace, zvláštní povahy, specifického herního projevu a pachuti z okolností přestupu prostě asi nemohla mít jiný výsledek.
    Jak jsem už napsal, je to čiročirá spekulace, ale mám intenzivní pocit, že ne úplně mimo realitu. Přeji GvK, aby našel ten pravý klub, kde mu třeba přizpůsobí herní projev, budou hrát na něj a on ty góly dávat bude. Přeji Slavii, aby se jí tuto situaci povedlo vyřešit s gracií, ale současně tak, aby se už nikdy nemohla opakovat.

    • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

      MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 29.01.2017 01:39 |  
      0 3

      +1

      • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

        Thane (přítel SN)     před 8 lety 29.01.2017 09:35 |  
        4 2

        od plus jedna je tady takova vychytavka..palec nahoru vpravo nahore vedle komentare..je to i proto aby zmizely tyto plevelne komentare..

    • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

      Thane (přítel SN)     před 8 lety 29.01.2017 09:46 |  
      4 0

      Krome toho co pises v tom mohla hrat roli i snaha zavdecit se fanouskum. Vzpomenme si kolik komentaru tady zadalo prichod Bera nebo Kessela. To spolu s prichodem Sventa a nesmirne snahy udrzet Skodu a Deliho dava dohromady pomerne slusnou mozaiku..

      • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

        MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 29.01.2017 09:57 |  
        1 1

        Neznám fanoušky, kteří by si přáli odchod opor týmu. Na druhou stranu Zmrhala tu kdekdo posílal na lavičku a taky ho neprodali. Abych neplevelil: já se pod ten palec chtěl podepsat ;D protože si myslím to samé +1

    • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

      Travinho     před 8 lety 29.01.2017 12:11 |  
      1 2

      Nepřijde mi fér plivat na někoho, kdo už tu není.

      • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

        Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 29.01.2017 22:30 |  
        1 0

        Přesně, trochu velkorysosti a neplivat. GvK není špatný fotbalista, jen se nám prostě nehodí do koncepce, do systému, který chce JŠ hrát. Gino není moc do kombinace, jeho místo je v útoku, kde uplatní svou rychlost a čich na góly. A pokud mu nové mužstvo sedne, tak tam klidně může zase sázet góly.

        • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

          zdenek_prachar     před 8 lety 29.01.2017 23:25 |  
          0 0

          Ale vždyť jsem jasně napsal, že jde o čiročirou spekulaci. Nicméně spekulaci, které nahrává dost okolností. Počínaje nekomentovaným a nikdy nevysvětleným vyhazovem pana Jinocha, vyjádřením JT o nespokojenosti s finančními okolnostmi jednoho přestupu, vyjádřeními pana Kroba i JT, že nový sportovní ředitel musí být někdo, komu lze na 100% věřit, navíc spekulace ohledně pozadí přestupu se objevovaly průběžně již dost dlouho... Na nikoho neplivu, jen jsem napsal, že být za ten přestup zodpovědný, tak bych ho majiteli vážně vysvětlovat nechtěl.
          A už vůbec jsem nenapsal, že je GvK špatný fotbalista, naopak jsem napsal, že mu přeji, aby našel tým, kde ty góly dávat bude a aby se prosadil...

          • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

            Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 30.01.2017 01:55 |  
            0 0

            ok, jsou to jenom spekulace.

  46. Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

    malan (přítel SN)     před 8 lety 29.01.2017 03:52 |  
    6 1

    Neni duvod brecet nad hracem ktery na to nema. Kazdy soudny clovek po jeho 3 zapase vedel, ze tenhle prestup se proste nepovedl. Jen rychlost a zakonceni nestaci, nejsou 90.leta. Spis by si poradnou deku mel sliznou ten, kdo ho privedl, ale to uz se mozna stalo (Jinoch). Ja doufam, ze ze Slovenska v pristich nekolika letech nikdo neprijde, ta liga ma sotva uroven nasi 2. souteze.

    • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

      dalislavista     před 8 lety 29.01.2017 14:04 |  
      0 0

      Při jeho výběru byli prý nadšeni všichni (víc lidí, než jen Jinoch), prostě byl v Trenčíně už aklimatizovaný a válel. Ale i tam mu ta aklimatizace trvala, to se vědělo dopředu.

    • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

      sasky     před 8 lety 29.01.2017 17:53 |  
      1 1

      Tyhle chytráky, kteří už po 3. zápase věděli, že Gino je krok vedle opravdu miluju. Nevím, proč by to měl někdo slízávat. Fotbal a jeho přestupy prostě nejsou exaktní věda, každý klub dělá nevhodná rozhodnutí. Nesmí to být samozřejmě pravidlo, ale Gino je zatím první větší přešlap našeho managementu. Takže tyhle silácký kecy o vědění po 3 zápasech a něčím slízávání jsou akorát honění vlastního ega.

      • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

        malan (přítel SN)     před 8 lety 29.01.2017 23:31 |  
        0 0

        To je fakt, nekterym to bylo jasne po prvnim zapase

      • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

        JS (přítel SN)     před 8 lety 30.01.2017 09:54 |  
        1 1

        Tak vzhledem k tomu, že po třech zápasech bylo jasně vidět, že ani nedokáže zpracovat míč nebo přesně přihrát, tak to zas tak silácké řeči nejsou.

  47. Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

    patras     před 8 lety 29.01.2017 07:19 |  
    0 0

    Nevite kdo z novinaru leti se Slavii do Spanelska?

    • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

      bongor     před 8 lety 29.01.2017 09:39 |  
      2 0

      Samozřejmě konečník

  48. Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

    Fulham     před 8 lety 29.01.2017 10:06 |  
    2 1

    Čtu sport - na jedné straně rozebírá Hrabě Gina, na další se probírají šance Palerma včetně sestavy na jaro. Mají tam zajímavé mládí včetně našich plus Jiránka , Rezka , Pilika...tam by to myslím Ginovi mohlo sedět. S Linhartem a Suchanem . Jako hroťák....

    • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

      Travinho     před 8 lety 29.01.2017 12:13 |  
      1 0

      Mně by se líbil spíš pod Trpišovským v Liberci nebo pod Pánikem ve Zlíně.

      • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

        Fulham     před 8 lety 29.01.2017 12:44 |  
        0 0

        Bral jsem to tak, že lepší aby hrál jinde než v juniorce ( tím se nezbavíme ani části platu ) a Příbram není konkurent... s Libe bych byl opatrnej , o ševci nemluvě. Aby se tam neutrh. Hypoteticky.

        • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

          dalislavista     před 8 lety 29.01.2017 14:01 |  
          1 0

          S ševci už máme oba zápasy za sebou, tam by mi nevadil, kdyby pomohl obrat o body naše konkurenty...

          • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

            Borgetti     před 8 lety 29.01.2017 14:13 |  
            3 0

            jo ve Zlínu by mohl být vidět. Přes Vukadina by se na křídlo nedostal, tak by mohl dostat šanci na hrotu, kde by se i mohl ukázat jestli mu to tam svědčí víc než u lajny.

        • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

          Travinho     před 8 lety 29.01.2017 14:21 |  
          0 0

          Proč taky ne, předpokládám, že proti nám by hrát nemohl.

    • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

      Travinho     před 8 lety 29.01.2017 12:14 |  
      2 1

      Pokud chceme, aby tým přebral alespoň polovinu (ne- li celý) jeho platu, tak je česká liga asi utopie. A přebírat jeho plat by mělo zřejmě smysl jen v případě, že by se s ním do budoucna počítalo, jakože nepočítá.

  49. Vjačeslav Karavajev

    qwertz0099     před 8 lety 29.01.2017 11:32 |  
    5 0

    OT: O pravého obránce rumunů Karavajeva, kterého i někteří zdejší fanoušci chválí, má zájem Spartak Moskva a nabízí 3 mil. eur. Předkupní právo má však CSKA Moskva.
    Osobně myslím, že je to dobrá nabídka a měl bych radost, kdyby se jeho přestup vydařil. Sralta by v jeho případě přišla o jednoho z nejlépe hrajících hráčů ve svém týmu.

  50. Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

    qwertz0099     před 8 lety 29.01.2017 13:10 |  
    2 0

    Další OT: Podle zdrojů má Tomáš Necid absolvovat v pondělí prohlídku ve Varšavě. Konkrétně v Legii Varšavě, kde se potká s dalším sávistou Adamem Hlouškem.
    Myslím si, že je to klub pro Toma jak dělaný-nějaký peníz si vydělá, bude docela blízko domovu, v bezpečnější oblasti než-li Turecko, větší pravděpodobnost pravidelného herního vytížení a navíc v klubu, který pravidelně hraje evropské poháry.

    • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

      qwertz0099     před 8 lety 29.01.2017 13:13 |  
      1 0

      konkrétně v Legii Varšava-oprava chyby

      • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

        Maty22     před 8 lety 29.01.2017 14:16 |  
        1 0

        Jak to, že polská liga táhne víc než naše?
        Přitom bych řek, že tu máme lepší kluby než poláci.

        • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

          Sracken     před 8 lety 29.01.2017 14:23 |  
          4 2

          Nenechte se zmást. Legia je někde úplně jinde než zbytek, co se týče zabezpeční a financí. Pak ještě Poznaň, jinak je to zoufalství, otřesný fotbal . Ale Polsko má nejlepší šanci jít nahoru, velká země, hodně lidí, na sport se tam chodí. Jednou nás jejich klubový fotbal bohužel asi zastíní, pokud to tu nadále povede Pelta. Legia je na tom finančně ještě lépe než Sparta a nyní my, má větší příjmy z fanoušků A výkupem hráčů typu Hloušek, Necid, Duda dělají dobrou práci, mají odhad na poměr cena/výkon u hráčů.

          • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

            qwertz0099     před 8 lety 29.01.2017 14:25 |  
            0 0

            Chtěli i Floa a podali mu i nabídku :)

        • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

          qwertz0099     před 8 lety 29.01.2017 14:24 |  
          0 3

          Z pohledů diváků? To moc nevím, ale myslím, že mají o dost lepší funkcionáře ve svazu (máme Peltu), rozdíl mezi naší a polskou repre, a není tam takové špíny v lize jako u nás (opět myslím lidi jako Berbr). Pro hráče tam je víc peněz, třeba taková Karviná si tamty hráče nemohla dovolit. JInak je česká přesto kvalitnější.

          • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

            bongor     před 8 lety 29.01.2017 15:40 |  
            1 0

            trochu mimo-Železo už střílí za Bolku

          • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

            Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 29.01.2017 19:12 |  
            2 0

            Polsko má 38 mil. obyvatel, to je trochu jiná ekonomická síla a Legia je ještě o level výš než ostatní polské kluby i když letos trochu doplatila na poháry, ale už pomalu dohání čelo tabulky.
            Novinář Grzegorz Rudynek Necku předpověděl a teď se ptal Čechů, že Necid mu stylem hry připadá takový lepší Nešpor a oni mu odpověděli, že spíš takový horší Jan Koller.
            A taky píše, že do Lechii Gdańsk by mohl přijít Gino.
            https://twitter.com/GRUdynek

            • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

              qwertz0099     před 8 lety 29.01.2017 19:39 |  
              0 0

              Jenom dík za typ na novináře, píše toho hodně o Česku a na to, že je ze zahraničí, má lepší informace než-li iSpart.

              • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

                Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 29.01.2017 19:57 |  
                0 0

                A tady jsou polské webovky o českém fotbale (hlavně rozhovory s našimi hráči, kteří hrají v Polsku).
                http://czeskifutbol.przegladsportowy.pl/

                Prosím tě, iSpart není měřítko, začínají být dost mimo. Nečetl jsi náhodou, jak Podroužek zase v pátek exceloval se svými příběhy tisice a jedné noci ?

  51. Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

    Gino     před 8 lety 29.01.2017 17:25 |  
    0 0

    Hele, ja Vam do toho nechci mluvit, taky z jeho vykonu nejsem nadseny, ale on prece nikam neodchazi, ne? Jde do juniorky - alepson bude hrat a moci se zlepsovat. Treba se tam jeste nakopne. Tady uz se posila ke vsem certum :))

    • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

      kratas88     před 8 lety 29.01.2017 17:36 |  
      0 0

      jedná se o jeho hostování

    • Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

      Fačín     před 8 lety 30.01.2017 09:57 |  
      1 1

      V juniorce se určitě nikam neposune a nezlepší, poněvadž juniorská liga nemá kvalitu ani jakékoliv napětí, všem je to úplně jedno, jak ta soutěž dopadne..

      Tak ať ho prodaj do toho Gdańsku a je vyřízeno...

  52. Re: Van Kessel nepoletí se Slavií na soustředění, má se hlásit v juniorce

    zeleznik2     před 8 lety 29.01.2017 20:14 |  
    2 0

    Tak moc o to místo v kádru asi nebojoval. Správný krok, ať hráč stojí x miliónů a neprosadí se, nemá zabírat místo někomu lepšímu. Ještě jsem čekal odchod někoho z dvojice Souček/Ščuk střed máme také hodně přeplněný a že oba zůstávají, je docela překvapení. Těžko budou hrát, když máme Michaela, Hušbyho a spol. No možná ještě jeden z nich odejde.