Aktuality z médií

Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

Komentáře (102)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

    homerinho     před 8 lety 23.01.2017 12:15 |  
    7 0

    3:0, 4:0, co na tom záleží. To po mě jako sportovním novináři přece nemůžete chtít, abych znal výsledky týmu, o kterém píšu.

  2. Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

    VanDel     před 8 lety 23.01.2017 12:22 |  
    5 15

    "A sám hráč to prý těžce nese".............teda velmi doufám, že tahle věta je jenom novinářský blaf. Pokud by to byla pravda, tak by mě Barák, vzhledem k tomu že v prosinci podepsal novou smlouvu, velmi ale veeeelmi zklamal ba i nasral.

    • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

      VanDel     před 8 lety 23.01.2017 12:24 |  
      7 3

      A jinak teda, Udine a přední italský tým ? Sorry, ale to fakt ne-e.

      • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

        bongor     před 8 lety 23.01.2017 16:53 |  
        5 0

        To Udine v Itálii je asi jako Příbram u nás.Pro takového fotbalistu,jaký roste z Tondy je jejich nabídka spíš fraška.Už by měla skončit doba,kdy prodáváme nejlepší zboží za drobný.A myslím,že právě JT je ten,kterej to může dokázat.Má k ruce dostatečné finance,v hlavě to má řádně srovnané a především je to Slávista!

    • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

      Jarinho     před 8 lety 23.01.2017 12:26 |  
      14 2

      Snad to tomu Podroužkovi nevěříš... celý článek je jen nesmysl.. kdo si tu psal, že tondův taťka něco říkal o zájmu mílana.. podroužek je jantar.. další vymyslenej článek co se snaží něco ve slavii rozpoltit..

      • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

        VanDel     před 8 lety 23.01.2017 12:31 |  
        2 12

        Však taky píšu, že doufám, že to je jenom blaf. Nejvíc bych měl strach z toho, že by byl Barák uraženej. Ale věřim tomu, že něco takovýho by hlavně jeho táta asi nedovolil a Tondu by srovnal.

        • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

          Jarinho     před 8 lety 23.01.2017 12:32 |  
          0 0

          No hlavně co jsem poznal Tondu, tak mi přijde jako normální kluk .. ne žadna primadona, sám musí vědět, že když nabídky ještě přijdou .. navíc má pořád co zlepšovat..

          • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

            VanDel     před 8 lety 23.01.2017 12:38 |  
            0 5

            Doufejme...

        • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

          VanDel     před 8 lety 23.01.2017 13:24 |  
          2 22

          Komentář byl skryt z důvodu porušení pravidel diskuse

          • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

            chrobak     před 8 lety 23.01.2017 14:33 |  
            1 0

            To chce klid, neber si to tak :-)

            • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

              VanDel     před 8 lety 23.01.2017 14:59 |  
              2 10

              Abych řekl pravdu, tak se teď docela směju tomu, jak vesele dál tam ty palce dolů přibývají, takže to pravdu nijak vážně neberu. Mě jde jenom o to, co za exoty je schopno některé příspěvky označit tím palcem dolů ? Ono ve finále nejde teď o ten jeden můj konkrétní, takových případů je tu pravidelně dost a dost. Prostě někdo napíše příspěvek, na kterém není absolutně nic provokativního anebo kontroverzního a stejně mu tam potom vysí několik palců dolů, nad kterýma prostě zůstává rozum stát.

              • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

                VanDel     před 8 lety 23.01.2017 15:01 |  
                0 6

                kua....visí !

              • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

                Robinator     před 8 lety 23.01.2017 15:26 |  
                3 10

                já třeba naopak vím, že čím víc mám mínusů, tím víc mám pravdu :D

                • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

                  VanDel     před 8 lety 23.01.2017 15:35 |  
                  1 6

                  Na tom něco bude :D

                  • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

                    wymaz     před 8 lety 23.01.2017 18:28 |  
                    4 0

                    Tak já dávám palec nahoru když souhlasím s názorem, palec dolů když nesouhlasím, zdá se mi to tak normální. Proč když někdo s někým nesouhlasí, má být hned exot?

          • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

            kjandourek (admin)     před 8 lety 23.01.2017 14:42 |  
            13 1

            Když už napíšeš příspěvek do diskuze, musíš počítat s tím, že s tebou lidé nemusí souhlasit.... navíc když je možnost vyjádřit souhlasné i nesouhlasné stanovisko jednoduchými palci....

            Nazvat někoho "kreténem" jenom proto, že s Tebou nesouhlasí vypovídá víc o Tobě, než o tom, kdo ti dal palec dolů...

            • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

              VanDel     před 8 lety 23.01.2017 14:55 |  
              0 10

              Abychom si rozuměli, tak s tím souhlas / nesouhlas v diskuzi samozřejmě souhlasím. Od toho diskuze jsou. Mě ale prostě teď naprosto fascinovalo, za co jsem ty palce dostal u toho jednoho konkrétního příspěvku, ve kterém nebylo absolutně nic kontroverzního, co by se někomu z nějakého důvodu nemělo líbit. Takže mě z toho vychází pouze nějaká schválnost od těch dotyčných a sorry, v tom případě pro ně tohle označení prostě mam a stojim si za nim.

              • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

                kjandourek (admin)     před 8 lety 23.01.2017 15:03 |  
                2 0

                Třeba s Tebou prostě jenom nesouhlasili .... fakt, že v příspěvku není nic kontroverzního, jej neuchrání před nesouhlasem... třeba jenom z nepochopení - například proto, že písemný projev je oproti mluvenému ochuzen o mimiku a o tón hlasu ... takže snadněji přehlédneš sarkasmus, ironii, nebo výsměšný tón příspěvku... Abych byl konkrétní, třeba to někdo pochopil tak, že máš opravdu strach o to, aby Tonda nezačal blbnout :-)

                • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

                  VanDel     před 8 lety 23.01.2017 15:16 |  
                  0 14

                  Nepochopení smyslu příspěvku bych chápal u nějakého delšího příspěvku. Ale ne u toho, který má dvě-tři věty. Ale řekl bych, že v tomhle nebude nepochopení, ale (budu citovat doktora ze Švejka) "vrozený kreténismus" několika jedinců. A pro další příklad nechoďme daleko, koukni se třeba na můj JEDNOSLOVNÝ příspěvek z času 12:38, už to tam taky visí :)

              • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

                dauby     před 8 lety 23.01.2017 19:07 |  
                1 0

                No vzhledem k tomu, jak se vyjadrujes, se nediv. Misto toho, sbys brecel nad minusy spise napis neco, co ma hlavu patu...

      • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

        bongor     před 8 lety 23.01.2017 16:56 |  
        1 0

        Rudý blbečkové ze spartu mají stažený půlky když vidí,jak jde Slavie nahoru.Nejradši by si zřídili kancelář a rozprodávali červenobílý zboží,

    • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

      Fulham     před 8 lety 23.01.2017 12:30 |  
      20 0

      Jestli se ukáže, že to je blaf , tak ať jdou už fakt doprdele... já jsem slyšel ,že v kabině sparty je prý ptačí chřipka. A přenašečem je Holoubek....

      • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

        smely (přítel SN)     před 8 lety 23.01.2017 12:48 |  
        3 0

        to Podrouzkovic vemeno, co se snazi rozpoutat naprosto nesmyslne dalsi prestupovou kauzu si ani neumi dohledat vysledek sobotniho zapasu...coz na jeho radoby investigativni pokus vrha jistou kanku pochybnosti...strasnej amter tenhle chlapec...

        • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

          Hanzwalter     před 8 lety 23.01.2017 23:15 |  
          0 0

          Hele Smely vsichni vime, ze je to blbec, ne?;-)

          • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

            smely (přítel SN)     před 8 lety 24.01.2017 09:11 |  
            0 0

            jojo, dyk jo, vecer me pobavil jak skuhral u Navara na twitteru, ze za nic nemuze, to je fakt ubozak neskutecnej... :-)

      • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

        bongor     před 8 lety 23.01.2017 16:58 |  
        2 0

        No tak mozečky jsou to ptačí,tak je to možný.Už o tom spart napsal nějakou zprávu ,aby to bylo stoprocentní?

      • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

        Hanzwalter     před 8 lety 23.01.2017 23:14 |  
        0 0

        :-)) uz tam jednou byla a pry to tam roznasela Straka;-)

    • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

      smely (přítel SN)     před 8 lety 23.01.2017 12:49 |  
      3 0

      a o to presne ten med.mr.kam ze ispartu jde...

    • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 23.01.2017 13:00 |  
      7 4

      Nepřestává mě udivovat, že se tady stále, po tisíciprvé, najde někdo, kdo je vůbec schopen věřit nesmyslům ze Spartu a diskutovat tu o nich. To už tu rovnou můžeme diskutovat o chemtrails, globálním spiknutí proradných sionistů nebo ještírcích ze vzdálených galaxií.

      Nechápu, nechápu, nechápu!

      • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

        VanDel     před 8 lety 23.01.2017 13:06 |  
        2 23

        Předpokládám, že jsi už napsal adminům SN stížnost, proč sem vůbec odkazy na tyhle články dávají, když jsou to podle tebe takové kachny. Abys měl konečně klid a mohl tu číst pouze články které budeš chápat, které budeš chápat a které budeš chápat.

    • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

      dupy77     před 8 lety 23.01.2017 17:03 |  
      1 0

      Za mě palec nahoru já bych byl taky nasranej kdyby byl Tonda uražený že ho nepustil JT

  3. Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

    VaSsa     před 8 lety 23.01.2017 12:29 |  
    0 0

    Trefili se? :D

    • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

      afro     před 8 lety 23.01.2017 13:23 |  
      0 0

      :-) Zemi asi dali... ;-)

      • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

        smely (přítel SN)     před 8 lety 23.01.2017 13:56 |  
        0 0

        no, mozna , ze i hrace, ale ruku do vohne bych za to nedal...

        • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

          Jachym     před 8 lety 23.01.2017 15:52 |  
          0 0

          A je jisté, že nešlo o koupi nějakého baráku v Udine? :-))

          • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

            kjandourek (admin)     před 8 lety 23.01.2017 15:57 |  
            0 0

            A nebylo to v Miláně? že by se jako jelo přes Udine... třeba by se tam mohli zastavit na oběd... :)

            • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

              smely (přítel SN)     před 8 lety 23.01.2017 16:36 |  
              2 0

              Podrouzek bloudici v aute na Sicilii : "Prosim Vas hledam jeden barak v Milane, kudy cesta ?" nakej lokal : " Tudy ne !"

              • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

                kjandourek (admin)     před 8 lety 23.01.2017 16:40 |  
                0 0

                "Tudy ne, přátelé...." řekl bych, že je to takový objevovatel slepých uliček :-)

  4. barák

    Robinator     před 8 lety 23.01.2017 12:34 |  
    6 1

    přijde mi to jako kravina..sám Barák u nás zatím nic moc nedokázal..všechno ho teprve čeká..boj o titul, evropské poháry,..až ukáže odolnost a kvalitu, pak bych být jim šel ven..musí se ještě vyhrát v první lize, pak i on sám bude lepší a bude připraven jít ven

    • Re: barák

      bongor     před 8 lety 23.01.2017 17:03 |  
      0 0

      No hlavně že nad ním teď bude Skřetspart naříkat,jak ho šidíme a brzdíme v rozletu.On i ten Zápotocký je rudej až za ušima,tak doufá ,že to klapne a zbavěj se jednoho borce.Ještě prodat Simona,Míšu,Škodovku,Meššiho a můžou doufat,že v Edenu uhrajou bod.

  5. Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

    Fačín     před 8 lety 23.01.2017 12:40 |  
    2 3

    Proč by měl být zklamaný? Je ve Slavii, bude hrát o titul potažmo LM, má skoro jisté místo v základu, blízko do reprezentace.. Udinese je pří vší úctě provinční tým, v české lize bych ho srovnal s Teplicemi nebo Mladou Boleslaví, tam by hrál o čtvrté páté místo, do základu daleko, aklimatizace v cizím prostředí, jazyk.. Řekl bych, že na to má ještě čas. A´t nám pomůže vykopat titul, zabydlí se v repre a může jít do ještě lepšího klubu a za víc peněz jak pro Slavii, tak pro něj.

    Jediné, co mi vrtá hlavou je, proč odmítl ten rozhovor. Pokud je to vůbec pravda.

    • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

      Ferky     před 8 lety 23.01.2017 12:45 |  
      0 0

      Ale zase tam hraje Kuba Jankto, aklimatizace by byla snadnější. To s odmítnutím rozhovoru se mi také nezdá.

      A vrtá mi hlavou ještě to Udinese. Sport často bere informace odsud jak víme. Objevilo se tu, že zájem měl někdo z Milána a informace měla pocházet přímo od zdroje, od Tondy táty. Tak proč sport použil Udinese?

      • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

        Fačín     před 8 lety 23.01.2017 12:52 |  
        8 1

        Spíš bychom my měli koupit Jankta z Udine, než oni od nás Baráka..

    • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

      donford     před 8 lety 23.01.2017 12:52 |  
      14 0

      Je to taková "hybridní" válka proti Slavii. Neustálá snaha ji nějak všemi možnými ataky zvenčí rozleptávat. Dokud byl Latka ve Slavii, vždy před zápasem se Spartou se objevovaly kecy o jeho rozvodu, o jeho násilnické povaze, teď když je v Liberci, je chválabohu pro něj, klid. To samé s Tondou. Nic nevědí, tak rozeštvávají. Velmi pochybuji při inteligenci Tondy, že by zrovna z toho důvodu odmítal rozhovor. Sám možná ani příliš nevěděl, když to údajně ani perfektně nevěděl jeho otec. A myslím si, že Tonda to má v hlavě dobře srovnané. Ví, že mu nic neuteče a když přesvědčí, bude si moct vybírat. Je vlastně na začátku kariéry. Holt, když se nedaří rozkolísat partu v kabině, je nutno to zkusit zvenčí. Prostě Podroužek podrýpává. Nic jiného asi neumí.

    • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

      kolik     před 8 lety 23.01.2017 13:02 |  
      8 0

      Ja doufam ze to znamena ze sportu nikdo z SKS vcetne vedeni dlouhodobe davat rozhovory nebude.

    • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 23.01.2017 13:04 |  
      6 0

      Jestli Tonda odmítl rozhovor se Spartem, o čemž upřímně pochybuji, tak jenom v mých očích stoupl. Tonda je inteligentní kluk a nemá jistě zapotřebí bavit se s pseudonovinářským póvlem o nesmyslech.

    • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

      bongor     před 8 lety 23.01.2017 17:05 |  
      1 0

      Jestli to měl být rozhovor pro ten prolhanej plátek,tak se nedivím,že je poslal do pryč.

  6. Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

    mabr     před 8 lety 23.01.2017 13:03 |  
    32 0

    Vím, že to tady čtete, takže: Běžte už všichni v tom vašem zaprodaným Deníku Sport do hajzlu!

  7. Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

    akovalda     před 8 lety 23.01.2017 13:15 |  
    5 0

    Že by to Tonda těžce nesl, o tom vážně pochybuju. To je zas blábol. Nějaká nabídka ze zahraničí Tondu jistě nijak nepřekvapila a kdyby do zahraničí chtěl vážně tolik jít, jistě by ve Slavii neprodlužoval někdy před měsícem smlouvu. Myslím, že Tonda dobře ví, že má na zahraniční angažmá ještě čas.

  8. Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

    Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 23.01.2017 13:19 |  
    3 0

    Psi stekaji,ale karavana jede dal..

    • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

      smely (přítel SN)     před 8 lety 23.01.2017 13:24 |  
      1 0

      prej budou mit RB na jare novyho sponzora : Pampers ! ... jo a spart uz bude jen jako vikendova priloha... Materidousky...

    • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

      bongor     před 8 lety 23.01.2017 17:06 |  
      1 0

      Kmocháčku,prosím neurážej psy.

  9. Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

    Ernie     před 8 lety 23.01.2017 13:27 |  
    6 4

    Navare, nešel by zařídit nějaký krátký rozhovor s Tondou pro oficiálky? :) Prohlášení JT když se rozjely přestupový spekulace byl super, teď by to možná chtělo něco podobnýho.

    • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

      Artur (přítel SN)     před 8 lety 23.01.2017 13:41 |  
      6 1

      To se opravdu každého hráče budeme ptát jestli není uražen? Má tu platnou smlouvu tečka. (Neplest si s tim ze bych mu nepral prestup)

      • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

        Ernie     před 8 lety 23.01.2017 13:50 |  
        0 5

        Asi je to trochu ujetý, ale tohle přestupový období se tu nastolila taková atmosféra, že by byla škoda, aby ji nějakej pisálek ve Sportu nesmyslně kazil. Já osobně nevěřím ani tomu, že by měl být Tonda uraženej, ani tomu, že by existovala šance, že ještě v zimě odejde, ale najdou se tací, co už slušně panikaří.

        • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

          Artur (přítel SN)     před 8 lety 23.01.2017 14:07 |  
          0 0

          Tyhle rozhovory stejne nejsou nikdy objektivni a hrac nemuze na plnou hubu rict, pokud je profesional jak to cele ve skutecnosti citi. Pokud tak udela jako treba VV, nebo jeste dramaticneji Konate je to cele spatne. Klub by na takovem prestupu z dlouhodobeho hlediska tratil, jsou to jen rychle penize pro hrace i klub a to ted dle vsech kroku vedeni nepotrebujeme. A pokud hrac zacne trucovat je sam proti sobe :o) asi sem schizrofrenni ale tyhle clanky mi proste prijdou jako hra agentu hracu.

  10. Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

    mudrc     před 8 lety 23.01.2017 13:51 |  
    7 2

    Asi ve většině se tady shodneme, že Sport není dlouhodobě věrohodný zdroj, mnozí jej nekupuji ani jeho stránky nenavštěvují a ve většině na ně nadavaji. Já zrovna tak a proto se ptám, proč se znovu a dokola objevují odkazy v aktualitách?!

    • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

      kjandourek (admin)     před 8 lety 23.01.2017 13:53 |  
      3 0

      A proč ne? Na co bychom jinak měli nadávat ;-)

      Jako všeobecně - je to článek o Slavii .... Že v něm píšou blbosti je druhá věc ... ale jenom tím, že zavřeš oči ten článek nezmizí ...

    • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

      quelhar (admin)     před 8 lety 23.01.2017 14:35 |  
      13 0

      Ať se nám to líbí nebo ne, Sport je jedním z velmi omezeného počtu médií, které o Slavii (a o fotbale vůbec) informují vlastními zprávami. V tomto konkrétním případě je ta zpráva navíc vyloženě jejich a jiná média ji ani nepřinesla. Ta zpráva je natolik zajímavá, že by se o ní diskutovalo tak jako tak pod jinými články, i kdyby tu ta aktualita nevisela.

      Já naprosto chápu a rozumím nevoli, kterou jistí novináři deníku Sport vyvolávají. Zrovna tak rozumím tomu, že pokud deník patří do mediální skupiny, kterou vlastní majitel Sparty, tak se pro hodně fanoušků stává nedůvěryhodným. Nic z toho ale neznamená, že automaticky vše, co tam napíší o Slavii, je výmysl. Stejně tak není pravda, že o Slavii tam píší pouze lidi, kteří ji chtějí poškodit. Nešťastnou situaci, kdy hlavním redaktorem přidruženým ke zpravodajství o SKS, je Jan Podroužek, který se dříve velice urážlivě vyjadřoval o vedení klubu, si asi uvědomují všechny strany, ale nevypadá to, že by se nějak blížilo její řešení. A když se nad tím zamyslíte, možná pochopíte, že z obou stran je ten přístup vlastně pochopitelný - klub nemá důvod se bavit s novinářem, který jeho vedení uráží a deník by při výměně toho novináře za jiného zase vypadal slabý, protože by si nechal diktovat od klubu, kdo o něm (ne)má psát. Ani v tomto případě není bohužel svět tak čer(ve)nobílý, jak se může na první pohled zdát...

      • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

        smely (přítel SN)     před 8 lety 23.01.2017 14:45 |  
        0 0

        Diky Dulhare, ja bych to tak nak shrnul po nasem : Sport je dobrej tak na podpal v kamnech a Podrouzek je osklive kacatko...

      • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

        donford     před 8 lety 23.01.2017 14:53 |  
        2 0

        Je to tak, jak quelhare píšete. Ale o to víc se kloním k názoru, že Podrážka (Podroužek) jen podráží. (Nomen téměř omen). Respektive kalí vodu a činí tak proti Slavii s radostí. Není to sportovní investigativní novinář v dobrém slova smyslu. Jen malomocný kapr, jakoby v posledním tažení, co lapá s vykulenýma očima a ze široka otevřenou tlamou zoufale po vzduchu a je jen pro smích. Ani ne pro slitování.

      • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

        Hanzwalter     před 8 lety 23.01.2017 23:21 |  
        0 0

        1000% souhlas

    • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

      jane (admin)     před 8 lety 23.01.2017 15:16 |  
      2 0

      A ještě něco - měl bys vidět, kolik lidí nám hodí tip na aktualitu, pokud ji nezveřejníme v relativně krátké době. To už pak nejsou skoro ani jednotky, ale spíš to jde přes desítku. A kdo to pak má z adminu furt mazat :)

      • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

        mudrc     před 8 lety 23.01.2017 17:16 |  
        0 1

        To jsem překvapen, Jane. Tak snad to nejsou potom ti stejní, co na to pak nadavaji. Já jsem před mnoha lety Sport pravidelně cestou do práce kupoval, to se to dalo číst.

      • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

        edenian     před 8 lety 23.01.2017 17:25 |  
        1 0

        Tak a uz nic neposilam. Ani / v mem pripade / vyjimecne :-)

  11. Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

    qwertz0099     před 8 lety 23.01.2017 13:58 |  
    1 0

    Dobrý den,
    poslední dobu jsem většinou na komentáře pouze reagoal, ale neddávné informace o přestupu Tondy Baráka mně nedají spát a napsat sem můj názor.
    Tonda Barák si myslím, že je velice pohodový a hodný člověk. Je na něm vidět, že hrát za Slavii je pro něj ctí. Vždycky z rozhovorů mně připadá i dost týmový hráč a rozhodně má charakter 10/10. Jak jsem zde popsal Tonyho vlastnosti, tak si myslím, že ho neuskutečněný přestup nerozhodí a nevadí mu. Naopak by to pro něj mělo být motivací ještě víc na sobě pracovat a vykopat si angažmá v ještě lepším klubu než je Udinese Calcio (nic proti Kubovi Janktovi). Tím narážím i deník Sport, že tato informace není pravdivá. Věřím spíš přispěvovatelům ns SN.
    Další otázkou je, jestli odejde Jarda Zmrhal. Jarda ,si osobně myslím, v této chvíli zaslouží s Delim a Škodou přestup za lepším nejvíc-mají na něj největší morální právo. Všichni 3 hráči zde toho již dost odkopali a nelze je tu držet věčně (věřím však tomu, že Škodˇák zde může dohrát kariéru), ale měli by tu zůstat aspoň další půlrok (vedení si myslím, pokud neodejde Zmrhy v zimě, tak mu s Delim umožní kádr opustit v létě).
    Náš tým je asi z TOP3 kaprligy nejtalentovanější a nejpesperktivnější a tak odhaduji, že pokud titul nedopadne tuto sezonu, tak v jedné z dalších 2 sezon by to už klapnout mohlo.

  12. Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

    vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 23.01.2017 14:05 |  
    14 0

    To,že je Podroužek rudej uslintanej amatér,není potřeba opakovat.Jinak nechápu kde vzal tu větu,že to hráč údajně těžce nese.To já mohu taky říct,že pan redaktor je údajné uplnej debil.Dále nevím proč by slavka měla prodávat hráče ze dvě mega éček,když chátra ty svý dřeváky prodáva dvakrát dráž.

  13. Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

    JS (přítel SN)     před 8 lety 23.01.2017 14:11 |  
    25 1

    Já prostě nechápu lidi, kteří tyhle články ještě dokážou brát vážně. Cožpak nechápete, že přesně o tohle Sportu jde? Slavia na ně tlačí prakticky od začátku, teď dokonce hrozí soudem kvůli nápravě informací zveřejněných v tisku ohledně přestupových částek. A není to poprvé.

    Sport tak schválně šije do Slavie a píše tyhle výcucy napůl založené na pravdě a napůl založené na podmiňovacím zůsobu „mohl by“ a „uvidíme, co se stane“ jenom proto, aby zasíval zlou krev. „Není to pravda, ale mohal by být,“ oblíbená to fráze všech konspirátorů, nekriticky uvažujících idiotů a „alternativních zpravodajských“ webů je zde vsazena do sportovního prostředí. A na některé to funguje. Pánové (a dámy), klid, jsou to sračky. Proč se tím vůbec rozrušujete? Vždyť děláte přesně to, co tím Sport zamýšlí. Rozeštvat, znervóznit, zpanikařit. Všichni se nás bojí, Křetínský tutově. A to je ukidňující, ne znervózňující.

    • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

      Robinator     před 8 lety 23.01.2017 15:27 |  
      1 3

      Mě spíš zajímá, jestli sparta koupí toho Emenikeho :D

    • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

      mudrc     před 8 lety 23.01.2017 19:01 |  
      1 1

      Dekuji JS za rozumný komentář!

  14. Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

    Žďárečák     před 8 lety 23.01.2017 14:30 |  
    7 0

    Je to jasný! Podroužek asi viděl, že se Tonda, když byl na hřišti proti Žižkovu, trochu zadýchal, a pak ještě odmítnul mluvit do novin. A Podroužek z toho udělal, že to všechno těžce rozdejchává :-D

  15. Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

    Pepibican     před 8 lety 23.01.2017 14:52 |  
    1 0

    Tým se teprve sehrává, je tady potenciál na rozdíl od nějakého Udine se dostat do evropských pohárů a tam se teprve zviditelnit. Barák je tady chvilku, nic ještě nevyhrál, nic obrovského nedosáhl, má vše teprve před sebou a proč by už měl odcházet ? To by vedení Slavie bylo samo proti svému tvrzení o konsolidaci a stabilizaci kádru. Na rozdíl od Udine či kohokoli jiného jej Slavie bude v nejbližší budoucnosti moc a moc potřebovat. Ale v pondělí koupit a ve čtvrtek prodávat, to by nebyla od našeho vedení koncepce, ale antikoncepce.

    • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

      bongor     před 8 lety 23.01.2017 17:26 |  
      3 1

      Slavia Praha je daleko větší značka,než nějaké Udine,ať tam hraje kdokoliv,to je zcela nesrovnatelné.Že jsme se především díky zkurvené politice dostali až na hranici výsměchu a snad i zrušení,to je smutná minulost, kterou nyní napravuje naše nové vedení,hlavně díky JT
      a někomu se to prostě nelíbí!

  16. Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

    smely (přítel SN)     před 8 lety 23.01.2017 15:21 |  
    3 0

    Tohle je ale docela zajimavy....
    „Copak o to, on Červenka chce Vukadinoviče prodat, ale až v příštím zdaňovacím období. Kdybychom k těm více než třiceti milionům ( za Hajka, Zeleznika a Poznara) přidali ještě dalších patnáct milionů za Vukadinoviče, zvýšil by se firmě zlínského majitele až příliš daňový základ. Rozhodovaly tedy hlavně daně, nikoli kamenné srdíčko a touha po nejslavnější zlínské sezoně,“ prozradil HATTRICKU informovaný zdroj.

    • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

      Hanzwalter     před 8 lety 23.01.2017 23:28 |  
      0 0

      taky to tak muze byt... vim od jednoho hráče co je v zahraničí, ze sel za vic pryc nez bylo oficiální... proste tak to chodi... nektere kluby nepriznavaji platici divaky atd... takze to co pises muze byt a jeste k tomu to neni nelegalni;-)

  17. Mediální hyeny štěkají,

    Jachym     před 8 lety 23.01.2017 15:22 |  
    2 0

    slávistická karavana jede dál za titulem...

  18. Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

    tantalos     před 8 lety 23.01.2017 15:22 |  
    6 1

    1. Co měl Tonda odpovědět? Ať by řekl cokoliv, naštval by si buď JT nebo Nehodu, který by ho určitě rád prodal. Mlčet musel.
    2. Mrzí to Tondu? Jestli mu nabídli třikrát vyšší plat než ve Slavii, bylo by divné, kdyby ho to nemrzelo.
    3. Jaká byla nabídka? Dejme tomu 50 M korun, z toho by Slavia musela zaplatit DPH, své by si ukousl Nehoda a zřejmě i Starka. Při desítkách milionů, které ve Slavii lítají, je to chickenshit, ale to můžu říct já, nikoli odpovědný ředitel mančaftu.
    Přesto: Podroužek a iSport jsou absolutně nedůvěryhodné, což se mnohokrát ukázalo. Existuje jediný způsob, jak rozvratným fámám čelit - hlavním zdrojem informaci by mělo být otevřené, až agresivní zpravodajství www.slavia.cz. Doby, kdy se tajilo, kdo kolik vydělává a kdo kolik za koho zaplatil, jsou ve fotbalově civilizovaných zemích dávno pryč. Čím víc se tají, tím větší prostor se dává pochybám o čistotě českého fptbalu.

    • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

      Jachym     před 8 lety 23.01.2017 15:31 |  
      2 1

      Čistotu českého fotbalu nepoškozují chybějící informace o přestupových částkách, ale úplně jiné věci. Zveřejňování těchto věcí není povinné, i když třeba pro fanouška to je zajímavé.

      • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

        bongor     před 8 lety 23.01.2017 17:28 |  
        1 0

        Tantal ale netvrdí,že je to jediný důvod.Pouze jeden z důvodů.

  19. Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

    malan (přítel SN)     před 8 lety 23.01.2017 15:26 |  
    0 1

    :)

  20. Slavia chce útočníka Tecla z Jablonce, kluby už jsou dohodnuté

    Systém (host)     před 8 lety 23.01.2017 15:38 |  
    0 0

    Toto vlákno bylo přesunuto do článku Do Slavie zřejmě míří Stanislav Tecl

  21. Re:

    Kara (přítel SN)     před 8 lety 23.01.2017 15:46 |  
    1 0

    Tak já bych i pochopila, že by ho o v první chvíli mrzelo, koho ne. Ale zase je to inteligentní člověk, navíc má pro fotbalový rozvoj dobré prostředí, takže se s tím jistě srovná a musí mu být jasné, že to není poslední nabídka, které se ze zahraničí dočká :)

    • Re: Re:

      kjandourek (admin)     před 8 lety 23.01.2017 16:04 |  
      5 0

      Já vidím rozdíl mezi tím,kdy už je hráč jednou nohou v letadle.... je domluvený na platu a podmínkách - jako byl Vuk s námi - a klub to na poslední chvíli zatrhne - to je logické, že to hráče mrzí.... Ale tohle, kdy se klub zeptal, jestli bychom byli ochotni prodat a my řekneme NE ... To by nemělo zanechat nějaké následky :-)

      • Re: Re:

        bongor     před 8 lety 23.01.2017 17:33 |  
        3 0

        Já vidím v TB jednoho z našich nejrozumějších hráčů,navíc je to slávista,rodina je červenobílá a tak stoprocentně věřím,že se kluk nenechá rozhodit a naopak zapne na vyšší obrátky.Tipuju že odpoví dvěma góly v jarním derby.

    • Re: Re:

      jufoun (přítel SN)     před 8 lety 23.01.2017 17:29 |  
      2 0

      Tonda není blbej, on ví, že pokud bude makat, tak ta šance a možná větší určitě přijde.

  22. Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

    Systém (host)     před 8 lety 23.01.2017 16:01 |  
    0 0

    Toto vlákno bylo přesunuto do článku Do Slavie zřejmě míří Stanislav Tecl

  23. Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

    Systém (host)     před 8 lety 23.01.2017 16:10 |  
    0 0

    Toto vlákno bylo přesunuto do článku Do Slavie zřejmě míří Stanislav Tecl

  24. Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

    Fridleifsson     před 8 lety 23.01.2017 18:15 |  
    3 0

    Jarda učinil fotkou na twitteru přítrž všem spekulacím! :)

    • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

      Mejla1892     před 8 lety 23.01.2017 18:23 |  
      2 0

      co má Jarda za fotku na Twitteru ,jestli se mohu zeptat?

      • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

        kjandourek (admin)     před 8 lety 23.01.2017 18:34 |  
        5 0

        Fotku, jak si plácají s Tondou... a popis: Strasne prijemna a pohodova diskuse s Tondou Barakem. Pranim obou je hrat o titul pred zaplnenym stadionem. Tesime se

        • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

          belmis (přítel SN)     před 8 lety 23.01.2017 18:36 |  
          5 0

          to je vážně komediant ten Podroužek...

        • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

          Mejla1892     před 8 lety 23.01.2017 18:38 |  
          1 0

          Moc děkuju

      • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

        Fridleifsson     před 8 lety 23.01.2017 18:35 |  
        6 0

        Ťuká si na ní pěstí s vysmátym Tondou Barákem a píše k tomu, že jejich společná touha je boj o titul před vyprodaným Edenem. :)

        • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

          Mejla1892     před 8 lety 23.01.2017 18:38 |  
          2 0

          Také díky, Jarda to dělá skvěle

          • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

            Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 23.01.2017 22:36 |  
            0 0

            To se celkem dalo čekat, že soudruzi ze Sportu budou škodit, protože když minule lhali, tak na ně JT poslal právníky, aby to opravili. Ten jejich rudý plátek nečíst a nejlépe úplně ignorovat.

  25. Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

    Hubacek     před 8 lety 23.01.2017 18:53 |  
    4 0

    Hold soudruzi z toaletné a jejich plátek nezjistili kdo podal nabídku a nemohli to překousnout , tak to zkusili tím to článkem a čekají , že se někdo z našeho vedení ozve a zveřejní kdo se o Baráka ucházel , aby mohli klidně spát a nezávidět :-)

    • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

      JS (přítel SN)     před 8 lety 23.01.2017 19:58 |  
      2 1

      *Holt

      :)

      • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

        Hubacek     před 8 lety 23.01.2017 20:17 |  
        0 0

        A nebo tak :-)

        • Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

          Hanzwalter     před 8 lety 23.01.2017 23:32 |  
          0 0

          ale zase by to byla na druhou stranu Hube zajimava taktika;-)

  26. Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

    Fulham     před 8 lety 23.01.2017 23:16 |  
    1 1

    Po okouknutí fotky s JT a TB na fcb si ve smyčce zpívám o tom že ,, Jarda Tvrdík je náš kamarád" ....paní si mumlá cosi o šílenství...:-)))

  27. Re: Baráka chtělo Udine! Už jen to, že se ozvali, je výborné, říká Zápotočný

    zeleznik2     před 8 lety 24.01.2017 16:15 |  
    0 0

    Je vidět, že Tonda je výborný fotbalista, ikdyž to bylo zatím jen Udine, nabídky z Itálie rozhodně jsou zajímavé. Po sezoně věřím, bude jeho případná cena mnohem vyšší...