Aktuality z médií

Komentáře (44)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení posil Sparty a Slavie: Vatajelu udělal progres, Alvir bavil

    Hanzwalter     před 8 lety 22.01.2017 12:31 |  
    2 22

    Nejak zacinam byt nervozni... odesel Zeleznik u ktereho si nejsem jisty, ze mel jit na prestup.... odejde dle JS asi GvK, ktery hral vcera vyborne a bude nas to mozna mrzet. Barak jestli dostal top nabidku z top tymu italske ligy tak nevim co to snim udela.... Ngadeu svym vykonem na Africkem poharu ukazuje skautum co v nem je a bojim se, ze ho neudrzime a do toho JZ8 mozna taky na odchodu... uprimne rikam pokud odejde GvK, Ngadeu a JZ8 tak se hodne oslabime....

    • Re: Hodnocení posil Sparty a Slavie: Vatajelu udělal progres, Alvir bavil

      Travinho     před 8 lety 22.01.2017 12:35 |  
      2 0

      Nepochybuju o tom, že pokud by tebou zmínění hráči odešli, tak přijdou náhrady.

      • Re: Hodnocení posil Sparty a Slavie: Vatajelu udělal progres, Alvir bavil

        Hanzwalter     před 8 lety 22.01.2017 12:44 |  
        0 1

        To pevne doufam, protoze by nam odesla prava strana a def. Stred.

        • Re: Hodnocení posil Sparty a Slavie: Vatajelu udělal progres, Alvir bavil

          Navyseals     před 8 lety 22.01.2017 12:50 |  
          6 2

          Jste schopný pochopit, že prodávat nemusíme, takže pokud chce hráč odejít, tak tu nejdřív musí něco odvést. Proto Barák a Ngadeu nepůjdou rozhodně teď a ani v létě. A GvK odehrál slušně jeden poločas proti druholigovýmu soupeři a už byste ho tu nechávali? Jako by se podzim nestal? Zase neblázněte.

          • Re: Hodnocení posil Sparty a Slavie: Vatajelu udělal progres, Alvir bavil

            Guly (přítel SN)     před 8 lety 22.01.2017 12:59 |  
            7 6

            Souhlas. Všichni jsou po jednom lepším výkonu GvK jak u vytržení a přitom nepředvedl nic, co by stálo nějak extra za pozornost. Jen už nebyl tak tragickej, jako na podzim.

            • Re: Hodnocení posil Sparty a Slavie: Vatajelu udělal progres, Alvir bavil

              Travinho     před 8 lety 22.01.2017 13:05 |  
              8 5

              Takže 4 gólovky, které připravil pro spoluhráče nejsou nic, co by stálo za pozornost?

              • Re: Hodnocení posil Sparty a Slavie: Vatajelu udělal progres, Alvir bavil

                Guly (přítel SN)     před 8 lety 22.01.2017 14:12 |  
                2 2

                Upřímně si vybavuju jednu, max dvě. Je ale pravda, že kvalita streamu nebyla dobrá (ale i tak díky moc za něj), sluníčko hodně zněpříjemnilo sledování a zapříčinilo, že naše čísla zejména na vzdálenější straně hřiště nebyla vůbec vidět, tváře jakbysmet, akorát podle stylu běhu se dalo poznat o koho jde. Takže je možný, že si GvK vyměnil posty s Mingazovem a připravil šanci.

                • Re: Hodnocení posil Sparty a Slavie: Vatajelu udělal progres, Alvir bavil

                  VanDel     před 8 lety 22.01.2017 14:45 |  
                  3 1

                  K tvému osvětlení, ANO, Gino si s Mingazovem opravdu během poločasu strany prohodili. A Gino tam měl třeba i tu velmi pěknou střelu do tyče.

                  • Re: Hodnocení posil Sparty a Slavie: Vatajelu udělal progres, Alvir bavil

                    Guly (přítel SN)     před 8 lety 22.01.2017 15:03 |  
                    1 0

                    To jsem právě vůbec netušil, kdo to střílel, díky za informaci. Střela byla luxusní.

                • Re: Hodnocení posil Sparty a Slavie: Vatajelu udělal progres, Alvir bavil

                  Kenny     před 8 lety 22.01.2017 14:46 |  
                  2 0

                  V zakončení byli Mešanovič,Alvir,Mingazov a Barák,takže skutečně 4.

                • Re: Hodnocení posil Sparty a Slavie: Vatajelu udělal progres, Alvir bavil

                  Travinho     před 8 lety 22.01.2017 16:53 |  
                  1 0

                  Člověče, ty mě bavíš. Ty tu přiznáš, že jsi ani nepoznal naše hráče od sebe a přitom jsi předtím psal, že si nevybavuješ nic, čím by stál Van Kessel za pozornost...

              • Re: Hodnocení posil Sparty a Slavie: Vatajelu udělal progres, Alvir bavil

                quelhar (admin)     před 8 lety 22.01.2017 15:16 |  
                8 3

                Zmrhal udělal tři a hodnotí se tu, že dopředu nebyla žádná nadstavba, takže asi tak... ;o)

                • Re: Hodnocení posil Sparty a Slavie: Vatajelu udělal progres, Alvir bavil

                  Travinho     před 8 lety 22.01.2017 19:59 |  
                  1 5

                  Já mluvil o šancích připravených pro své spoluhráče a ne pro soupeře...

          • Re: Hodnocení posil Sparty a Slavie: Vatajelu udělal progres, Alvir bavil

            Hanzwalter     před 8 lety 22.01.2017 13:00 |  
            1 3

            Ano prodavat nemusime, ale kdyz pristane nabidka nad 100mega tak i JT proda to si alespon myslim ja.... a GvK je podle meho kvalitni hrac, ale to bych se tu o nem musel hadat donekonecna....

          • Re: Hodnocení posil Sparty a Slavie: Vatajelu udělal progres, Alvir bavil

            MarcoDomi     před 8 lety 22.01.2017 13:01 |  
            5 1

            Co se stalo na podzim? Jen to ze Gino k nam prisel do tymu bez pripravy. Navic ihned naskocil do ostrych zapasu, navic v dobe kdy mancaft nemel zadnou herni tvar, system no proste nic. Pod Jardou uz moc sanci nedostaval kdyz tym slapal. To ale neznamena ze to neni kvalitni fotbalista!

    • Re: Hodnocení posil Sparty a Slavie: Vatajelu udělal progres, Alvir bavil

      Borgetti     před 8 lety 22.01.2017 12:52 |  
      3 0

      OMG, to chce klid. Na přestup má volno JEN Zmrhal. Tzn. že jen on by mohl odejít z hráčů základní sestavy. Jinak trenér říkal, že zúžení kádru se už neplánuje. Tak doufám, že i ten Kessel zůstane.

    • Re: Hodnocení posil Sparty a Slavie: Vatajelu udělal progres, Alvir bavil

      MarcoDomi     před 8 lety 22.01.2017 12:54 |  
      7 0

      Myslim ze nikdo z techto hracu neodejde. Urcite ne ted! Nejsem si jisty u Gina, ale pokud navaze na svuj vcerejsi vykon a navic se jeste vyhraje, tak ani on. Pepek Husbauer myslim jasne Tonckovi vysvetli co prestup do Italie obnasi a ze mu nic neutece. Takze ja jsem relativne v klidu. Je jedine dobre ze je o nase koně zajem, protoze to znamena ze tam kvalita je. Vec ktera jeste nedavno byla absolutne nemyslitelna.

      • Re: Hodnocení posil Sparty a Slavie: Vatajelu udělal progres, Alvir bavil

        Borgetti     před 8 lety 22.01.2017 13:07 |  
        3 0

        Přesně. Hlavně ještě nedávno od nás chodili hráči do spodní části Turecké ligy nebo do 2.Německé, kde nebyli moc na očích. Odcházeli za pár šupů. No a dnes? Dnes mají postupně o naše hráče zájem věhlasnější celky. Přední klub z Itálie, vždyť to je pocta. Když by pak za 2 roky odešel Barák do např. Juventusu a zářil tam jako Nedvěd :-) Hezká představa. Hlavně si myslím, že i na transfermarktu by Barák za 2 roky mohl mít cenu cca. 5 mil. € (dnes 1 mil.)
        Pak když odejde, tak se nebojím, že by naší skauti nenašli dobrou náhradu. jak říkal pan Krob: Každý odejitý hráč se dá nahradit lepším :-) to se hezky četlo.

    • Re: Hodnocení posil Sparty a Slavie: Vatajelu udělal progres, Alvir bavil

      JS (přítel SN)     před 8 lety 22.01.2017 14:21 |  
      6 3

      Další záchvat hysterie? Minule nestačilo?

      • Re: Hodnocení posil Sparty a Slavie: Vatajelu udělal progres, Alvir bavil

        donford     před 8 lety 22.01.2017 14:46 |  
        3 0

        Pánové, přečtěte si komentáře příznivců Slovanu Liberec. Tam se ji mužstvo doslova rozpadlo před očima. Pokud odejde i Pokorný, jak je naznačováno do Francie, mají jen do obrany nemocného Coufala a Latku, nehratelného Hovorku, mladého Pišku (?), Karafiáta, který není obránce a snad Bartošáka. Tam je to opravdu děs a běs. Jen se divím, že už Nezmar za peníze za Sýkoru dávno někoho nepřivábil. Já vím, jejich starost, naše radost. Ale je to nedůstojné, co p. Karl s klubem a s trpělivostí fandů vyvádí. Skoro každý rok. To je myslím jediný boss v lize, co si dokáže prodejem hráčů sám nahrabat. My bychom oprávněně šíleli.

        • Re: Hodnocení posil Sparty a Slavie: Vatajelu udělal progres, Alvir bavil

          JS (přítel SN)     před 8 lety 22.01.2017 14:52 |  
          3 3

          A nás snad vlastní pan Karl nebo co? Hanzwalter tady minule předvedl takový hype hysterie, že na ty svoje výmysly dokonce donutil reagovat i Navara....

          • Re: Hodnocení posil Sparty a Slavie: Vatajelu udělal progres, Alvir bavil

            Hanzwalter     před 8 lety 22.01.2017 15:39 |  
            5 6

            Ty jsi fakt blb mistre JS.... nikdo tu nedela hysterie... pouze zde kazdy reaguje na nejake zpravy a az uz podlozene ci nepodlozene. Je to diskuzni stranka tak si taky pis co chces a o me se nestarej... je tu mraky inteligentnich lidi s kteryma souhlasim a pak jsou tu experti jako ty... NO nebudu se radsi dale k tve osobe vyjadrovat...

            • Re: Hodnocení posil Sparty a Slavie: Vatajelu udělal progres, Alvir bavil

              JS (přítel SN)     před 8 lety 22.01.2017 16:18 |  
              3 5

              Tak reaguj na podlozene zpravy idealne primo od vedeni (Navar, JT) a ne na svoje vymyslene obavy. Zbytek Tveho sdeleni ohledne me osoby ma hodnotu pouziteho toaletniho papiru, takze se k tomu taky nehodlam vyjadrovat.

      • Re: Hodnocení posil Sparty a Slavie: Vatajelu udělal progres, Alvir bavil

        Hanzwalter     před 8 lety 22.01.2017 15:41 |  
        1 9

        Obava nerovna se hysterie.... experte:-(

        • Re: Hodnocení posil Sparty a Slavie: Vatajelu udělal progres, Alvir bavil

          JS (přítel SN)     před 8 lety 22.01.2017 16:15 |  
          5 4

          Minules' tady vyvolal slušnou hysterii svejma hysterickejma obavama a teď to tu předvádíš znovu. Dostalo se Ti jasného ujištění od Navara, z něhož se dá vyčíst, že klub funguje, jak má, a ve vedení nejsou nějací tydýti. Teď tady opět začínáš kecy o tom, že „pokud by odešli ti a ti, tak jsme v háji“. Jenže oni neodejdou. Tak tady přestaň trollit svejma obavama. Nebo současnému vedení nevěříš?

          • Re: Hodnocení posil Sparty a Slavie: Vatajelu udělal progres, Alvir bavil

            Hanzwalter     před 8 lety 22.01.2017 16:20 |  
            3 9

            Dohaje to prece neni hysterie... tady jen pisu, ze Zeleznik dle meho nemel jit na prestup a ze GvK je dle meho dobry hrac a nemel by se poustet.... a ze odejde asi JZ8 to je dle meho oslabeni a doufam, ze v tom pripade prijde adekvatni nahrada a dovolil jsem si zapolemizovat ohledne hrace Ngadeu, ktery ma jako jeden z mala parametry zapadni ligy a ze pokud zazari tak bude tezke ho udrzet. A zaroven, kdyz nepustis hrace do Milana treba tak to na nem muze zanechat stopy negativni.... co je na tomhle hysterie???

            • Re: Hodnocení posil Sparty a Slavie: Vatajelu udělal progres, Alvir bavil

              TSeguinTS     před 8 lety 22.01.2017 16:50 |  
              4 2

              Kdyby jen hysterie, je to naprosto nehodné odsouzení charakteru Tondy. On to má v hlavě srovnané.

              • Re: Hodnocení posil Sparty a Slavie: Vatajelu udělal progres, Alvir bavil

                Hanzwalter     před 8 lety 22.01.2017 17:46 |  
                2 7

                ??? Ja tady znevazuju charakter Baraka???? To ses asi uplne zblaznil... jen to pro hrace nemusi byt idealni rozpolozeni myslenek, kdyz nemuze tam kam by treba chtel. Kdyz budes vydelavat nekde 50 mesicne a bavi te to tam tak super, ale kdyz ti da nekdo 200 a vysnenou praci tak to neni proboha o charakteru, ale o zovotni sanci a ne kazdej se stim srovna. Takze asi tak....

                • Re: Hodnocení posil Sparty a Slavie: Vatajelu udělal progres, Alvir bavil

                  vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 22.01.2017 17:58 |  
                  9 1

                  S tím Železníkem s tebou souhlasím a myslím si,že i víc lidí dle různých ohlasů.Jinak si myslím,že plácáš hlouposti ohledně těch přestupů,on to dobře podporuje i spart,kde je skoro každý den článek,kdo by od nás mohl odejít.Jestli opravdu umíš číst tak JT dal jasně najevo,že vyjma JZ nikdo neodejde,tak je do léta asi uplně zbytečné to pitvat.

        • Re: Hodnocení posil Sparty a Slavie: Vatajelu udělal progres, Alvir bavil

          wotlemburg     před 8 lety 22.01.2017 20:37 |  
          4 1

          Já teda nevím, ale když majitel klubu při vstupu jasně deklaruje, že chce vybudovat ze Slavie přední Evropský (nebo aspoň středoevropský) klub, tak je jasné že se musí vybudovat konkurenceschopný kádr a ten několik let udržet pohromadě. A ne hned při každé vyšší nabídce hned prodávat, ne? Mě přijde že uvažuješ jakoby tu ještě úřadoval Řebíček.

  2. Prestupy

    dauby     před 8 lety 22.01.2017 15:19 |  
    2 0

    Ja myslim, ze nase vedeni to dela skvele. Ven poustet jen ty, co pro Slavii uz neco odvedli a za ktere dostaneme hodne penez. To povoleno dostal, pokud vim, jen Skoda, a ted Zmrhal. To je v poradku

    • Re: Prestupy

      dauby     před 8 lety 22.01.2017 15:24 |  
      4 1

      Hraci jsou tim motivovani k tomu, aby makali co nejvic a prestup si zaslouzili. Poustet ven hrace, co tu je jen pul roku, maximalne rok a jeste nic neodvedl pro klub, je nesmysl, pokud teda nekdo nenabidne treba 100 mega... Mluvim samozrejme o hracich ze zakladu, ne o tech, co se neprosadili nebo o primadonach typu Mihalika, ktery se tu ani neohral a uz utika pryc. A neprodavat hrace do podprumernych klubu v Turecku, Polsku apod., to je pod uroven Slavie.

  3. Re: Hodnocení posil Sparty a Slavie: Vatajelu udělal progres, Alvir bavil

    EdCable     před 8 lety 22.01.2017 20:43 |  
    10 4

    Nejak zacinam byt nervozni... odesel Zeleznik, Mihalik, mozna Barak, Ngadeu se ukazuje na africkem poharu, Pavlenka, Zmrhal a Soucek si udelali oko v reprezentaci, o Deliho stoji francouzske kluby, na Skodu mozna prijde supernabidka z Ciny, Mesanovic je hodne produktivni a urcite neusel oku mnoha skautu, Husbauer mel na podzim formu jako pred odchodem do Italie, Flo se Sykorou jsou zraneni... Uprimne rikam pokud odejdou GvK, Barak, Ngadeu, Pavlenka, Zmrhal, Soucek, Deli, Skoda, Mesanovic a Husbauer tak se hodne oslabime....

    • Re: Hodnocení posil Sparty a Slavie: Vatajelu udělal progres, Alvir bavil

      knl66 (přítel SN)     před 8 lety 22.01.2017 21:04 |  
      3 1

      Ironie, že? :)
      Aneb "tohle nemůžeš myslet vážně".

      • Re: Hodnocení posil Sparty a Slavie: Vatajelu udělal progres, Alvir bavil

        EdCable     před 8 lety 22.01.2017 22:59 |  
        3 1

        Daval jsem to jako reakci na Hanzwalteruv prispevek, takhle osamocene ten sarkasmus nekterym unikl :-)

    • Re: Hodnocení posil Sparty a Slavie: Vatajelu udělal progres, Alvir bavil

      Kenny     před 8 lety 22.01.2017 21:05 |  
      3 1

      Že jo? Zlatej Uhrin..... :-)))

    • Re: Hodnocení posil Sparty a Slavie: Vatajelu udělal progres, Alvir bavil

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 22.01.2017 21:27 |  
      3 0

      Souhlasím, že pokud odejde 11 hráčů a to většina ze základní sestavy tak oslabíme. Tito hráči odejdou, ale nebude to teď v zimě, ale postupně v následujících letech...
      Naše výhoda, možná i nevýhoda je ta, že máme mnoho hráčů ve věku 22-26 let a v tomto věku hráči budou chtít pravidelně nastupovat, aby si vykopali angažmá v zahraničí. Toho se trošku obávám, protože vysedávat rok, dva ve 24 letech se bude chtít málokomu, proto kdyby dostal adekvátní nabídku jít někam jinam, tak by šel. Proto by bylo potřeba, aby se hráči více rotovali než to bylo za Šilhavého na podzim.
      Je přece logické, že o hráče bude zájem. Myslíš, že o hráče Plzně nebo sparty zájem není? Pokud není ve smlouvách výkupní klauzule, tak je to víceméně na vedení Slavie na kterou nabídku kývne, pokud si teda hráč nepostaví hlavu.

      • Re: Hodnocení posil Sparty a Slavie: Vatajelu udělal progres, Alvir bavil

        EdCable     před 8 lety 22.01.2017 23:00 |  
        2 1

        Delal jsem si jenom srandu z uvodniho prispevku ;-)

        • Re: Hodnocení posil Sparty a Slavie: Vatajelu udělal progres, Alvir bavil

          Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 22.01.2017 23:31 |  
          1 0

          S tím jsem samozřejmě počítal, ale bohužel máš pravdu... Oslabili bychom. :-)

    • Re: Hodnocení posil Sparty a Slavie: Vatajelu udělal progres, Alvir bavil

      VojtaPospisil     před 8 lety 22.01.2017 21:38 |  
      8 0

      Já bych na to reagoval a ještě se trochu vrátil k soustředění na Hainanu...

      Myslím, že není tak těžké domyslet si, že nějaký velký rozprodej kádru Slavie za současného vlastníka moc nehrozí. CEFC operuje s obrovskými částkami, takže nějaké dva nebo tři milióny eur za hráče nejsou něčím, kvůli čemu by se bouchalo šampaňské. Samozřejmě pokud bude Slavia úspěšná, tak prodávat jistě bude, protože hráči budou chtít jít za lepším. Tam už to bude o tom, jak to dokáže realizační a manažerský tým vyladit, aby panovala spokojenost na všech frontách.

      Tím se oklikou dostávám k Hainanu, kde jsem měl možnost vidět, že parta v týmu funguje. Jasně, cizinci víc drží spolu, ale to je normální v jakémkoliv pracovním kolektivu. A hodně tomu přispívá i realizační tým. Když si to srovnám s minulostí, tak je to snad skoro jako noc a den. Na trenérovi Šilhavém je vidět, že je to charakter, pozitivní člověk a především žádný náfuka. A hráči to samozřejmě poznají a má to na ně vliv. Bude zajímavé sledovat, zda se tohle podaří udržet i s předpokládanými rostoucími úspěchy Slavie. Práce s fotbalovým týmem není jednoduchá a ztroskotali na tom i v lepších a mnohem bohatších klubech...

      • Re: Hodnocení posil Sparty a Slavie: Vatajelu udělal progres, Alvir bavil

        Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 22.01.2017 22:04 |  
        1 1

        To, že CEFC operuje s obrovskými částkami přece nemusí hrát žádnou roli... Slavia má nějaký rozpočet a ten v budoucnu (pokud si dobře vzpomínám) nebude chtít dotovat CEFC (krom hlavního sponzora). Když nebude ze své kapsy dorovnávat rozdíl mezi výdaji a příjmy, a výdaje budou vyšší než příjmy, tak musí dojít k prodeji hráčů.

        • Re: Hodnocení posil Sparty a Slavie: Vatajelu udělal progres, Alvir bavil

          Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 22.01.2017 22:19 |  
          1 0

          Já si tohle právě vůbec nemyslím. Řekl bych, že takové prohlášení klidně mohl říct i Abramovič ale skutečnost bývá jiná, když máš na účtu dost. Záleží jak se mužstvu bude dařit. Když hodně (řekněme, že tuhle sezónu titul), tak si určitě neřeknou "klucí hezký ale smolík, musíme prodat aspoň tři hráče protože jsme si na začátku řekli, že dotovat to nebudeme". Naopak do toho nasypou ještě víc bez ohledu na případný příjem z pohárů..
          Takže ano, nemusí to znamenat žádnou roli ale podle mě bude :-)

          • Re: Hodnocení posil Sparty a Slavie: Vatajelu udělal progres, Alvir bavil

            Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 22.01.2017 23:47 |  
            1 1

            Rozhodně je to výhoda mít za sebou movitého majitele.
            Určitě tam můžou být bonusy za titul, postup do skupiny EL, LM(přijdou ''jednorázové injekce''), ale pokud bude každoročně Slavia ztrátová jako sparta, tak se uvidí jestli ty sumy bude CEFC doplácet (pro CEFC jsou to sice drobné, ale zase žít v tom, že tu ztrátu majitel dorovná není taky dobré) nebo Slavia bude muset myslet více ekonomicky.
            U Abramoviče bych si nebyl jist, jelikož koupil zadlužený klub (jako CEFC Slavii) a ze začátku do ní sypal prachy horem, dolem. Teď po krizi už se snaží Chelsea stabilizovat a nechce do ní dávat další velké sumy.

            • Re: Hodnocení posil Sparty a Slavie: Vatajelu udělal progres, Alvir bavil

              Hanzwalter     před 8 lety 22.01.2017 23:54 |  
              1 1

              Naprosto souhlas