Kvůli lehčím zraněním do zápasu nezasáhli Sýkora, Švento, Bílek a Flo. Trenér Šilhavý tam musel na post levého beka posunout Jaromíra Zmrhala. Na hrotu útoku nastoupil Muris Mešanovič, v záloze pod ním hráli Barák s Alvirem, na křídlech van Kessel s Mingazovem.
Sešívaní měli od začátku na malém hřišti územní převahu, přesto se v první větší příležitosti ocitli hosté, po ojedinělé akci musel ve vápně proti střele z úhlu zasahovat Pavlenka. Na druhé straně mohl vstřelit první branku van Kessel, po Zmrhalově dobrém centru ale hlavičkoval mimo. Další dvě nadějné akce slávistů skončily ofsajdem. V 17. minutě už se slávisté radovali, po dobrém pressingu donutili soupeře k chybě a Mešanovič se ve vyložené šanci nemýlil - 1:0. Hosty však inkasovaná branka nepoložila a naopak se začali dostávat do zajímavých pozic, Dočekal byl dokonce sám před Pavlenkou, jeho lob však mířil těsně mimo. Slávisté mohli za chvíli přidat druhou branku, Mešanovič ale tak dlouho na vápně zasekával míč, až ani nevystřelil. A o minutu později neproměnil tutovou šanci Alvir. Žižkov ale dále zlobil, po chybě Mingazova měl možnost kopat přímý kop prakticky z hranice vápna, míč skončil nad Pavlenkovou bránou. O chvíli později pak křížná střela jen těsně minula Pavlenkovu tyč. Pak se ke slovu zase dostali slávisté a byl z toho druhý gól, do akce ve vápně soupeře se zapojilo několik hráčů, míč se dostal k Mingazovovi a ten propálil Hrubeše - 2:0. Ještě do poločasu mohl zvýšit skóre Barák, kterého v brejku pěkně uvolnil van Kessel, mladý slávista ale mířil těsně mimo.
Slávisté se pustili do soupeře s vervou i ve druhé půli a hned po sedmi minutách byl v tutovce střídající van Buren, toho ještě brankář Žižkova vychytal, vyražený míč ale v klidu poslal do odkryté brány Mešanovič - 3:0. Zápas pak plynul poměrně poklidně za převahy Slavie ale bez vyložených šancí. To se změnilo v 71. minutě, kdy Zmrhal důrazem vybojoval míč a po hezké kombinaci nakonec střílel van Buren, jeho pokus zblokoval brankář na tyč. Na druhé straně Kovář dobře vyrazil ojedinělý pokus soupeře. Na poslední čtvrthodinu se na hřiště dostal i Antwi, který se postavil na post levého záložníka. Už když byl Antwi na hřišti, se do vyložené šance dostal Škoda, chtěl obejít brankáře a míč poslat do prázdné brány, to se mu však nepovedlo a golman míč lapil. V 83. minutě našel pěkně Zmrhal Ščuka, také jeho střelu ale Hrubeš dokázal lapit. V závěru zápasu už měli slávisté viditelnou převahu, další branku ale nevstřelili ani po pěkné kombinaci Antwiho se spoluhráči, zápas tak skončil 3:0
Komentáře (166)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia - Žižkov před zápasem
Radek097 (přítel SN) před 8 lety 21.01.2017 13:56 |Stream: https://www.youtube.com/watch?v=QwSTr7nXJvw
Re: Slavia - Žižkov 0:0 v 1. pol.
TSeguinTS před 8 lety 21.01.2017 14:09 |Hlavně bez zranění a budu spokojen.
Re: Slavia - Žižkov 0:0 v 1. pol.
Hanzwalter před 8 lety 21.01.2017 14:20 |Zmrzla umelka a nadzenci ze Zizkova neni uplne dobre kombo... vubec bych takove zapasy pred ligou nehral... hlavni je se nezranit a budu spokojeny...
Re: Slavia - Žižkov 0:0 v 1. pol.
Hanzwalter před 8 lety 21.01.2017 14:22 |Ale pekne Mesan;-)
Re: Slavia - Žižkov 1:0 v 1. pol.
smichov_2 před 8 lety 21.01.2017 14:27 |Gino výbornej, překvapení.
Re: Slavia - Žižkov 1:0 v 1. pol.
Yester před 8 lety 21.01.2017 14:35 |Nehraje vůbec špatně. Ted si prohodil strany s Mingazovem a už tam měl 2 skvělý průniky.
Re: Slavia - Žižkov 1:0 v 1. pol.
Hanzwalter před 8 lety 21.01.2017 14:39 |Zatim mile prekvapeni a Alvir taky ukazuje, ze bude velmi slusnej hrac.
Re: Slavia - Žižkov 1:0 v 1. pol.
Yester před 8 lety 21.01.2017 14:43 |Ted jsem to chtěl napsat, že i Alvir se zatím jeví velmi dobře. Sice podle přáteláku na umělce nelze vynášet nějaké soudy, ale něco v něm bude :-)
Re: Slavia - Žižkov 1:0 v 1. pol.
Dobi před 8 lety 23.01.2017 22:29 |Marko, naprid! Hajdemo!!!
Re: Slavia - Žižkov 0:0 v 1. pol.
Chlupp (přítel SN) před 8 lety 21.01.2017 14:42 |Nejlepsi na hristi v 1.polocase Gino a Tonda Barak...
Re: Slavia - Žižkov 0:0 v 1. pol.
Hanzwalter před 8 lety 21.01.2017 14:51 |Ted taky hezky Gino vzal mic stredem a sup na Tondu a chybelo malo.
Re: Slavia - Žižkov 0:0 v 1. pol.
VanDel před 8 lety 21.01.2017 14:51 |Tak tak, snad to GInovi vydrží i do jara.
Re: Slavia - Žižkov 0:0 v 1. pol.
Chlupp (přítel SN) před 8 lety 21.01.2017 16:29 |Gino má v sobě něco hodné zajímavého, kolikrát nezvládne lehký balon, ale vzápětí udělá tutovku z ničeho, pokud se patřičně podchytí a vybrousí, mohl by patřit ke hvězdám našeho týmu!
Re: Slavia - Žižkov 0:0 v 1. pol.
houston (přítel SN) před 8 lety 21.01.2017 16:38 |Podmínkou je, aby v něm zůstal. Jardovi do hlavy nevidíme...
Re: Slavia - Žižkov 2:0 po 1. pol.
SKSKali před 8 lety 21.01.2017 14:54 |Podle všeho asi Gino JŠ přesvědčil v Číně, aby mu šanci dal. Sice proti číňanům a Žižkovu na umělce nelze nic extra usuzovat, ale je vidět že se snaží.
Re: Slavia - Žižkov 2:0 po 1. pol.
bongor před 8 lety 21.01.2017 15:27 |Já jsem Ginovi nikdy nepřestal věřit.Přece není možný,aby tolik odborníků,co ho sledovali,bylo tak blbejch,aby nepoznali,koho kupujeme.Nakonec z něho bude opora.
Re: Slavia - Žižkov 2:0 po 1. pol.
vlk30 (přítel SN) před 8 lety 21.01.2017 15:44 |No nevím moc bych z toho dneška nesoudil,ale odpovědní lidé ho vidí pořád,tak snad se rozhodnou dobře co s ním.
Re: Slavia - Žižkov 2:0 po 1. pol.
SKSKali před 8 lety 21.01.2017 15:44 |To já také. Technik na obehrávaní hráčů to nebude, to říkali už, když přicházel. Jeho přednosti je rychlost a snad i zakončení. Docela dobře umí finální přihrávky v okolí vápna, ale na centrech by měl zapracovat, občas se mu nějaký vyvede ale zatím jich víc zkazí. Když už je teď Železo pryč, zkusil bych ho v přáteláku dát na hrot do tandemu s někým.
Re: Slavia - Žižkov 2:0 po 1. pol.
Kenny před 8 lety 21.01.2017 16:01 |Je pravda, že dnes po jeho přihrávkách mohly padnout 4 branky.
Re: Slavia - Žižkov 2:0 po 1. pol.
dubas před 8 lety 21.01.2017 21:10 |V Trenčíně to mělo úplně stejný průběh, první půlrok byl taky zralí na odstřel, ale Ševela ho podržel a pak nastala jízda, on je GvK trošičku specifická povaha a hlavně potřebuje balóny do běhu a to dnes dostával a bylo to vidět.
Re: Slavia - Žižkov 2:0 po 1. pol.
mpik před 8 lety 21.01.2017 21:56 |Možná pár světlých chvil dopředu, ale bránit se mu nechce. Po ragickém podzimu bych dal maximálně šanci na hostování. I když osobně bych bral i přestup.
Re: Slavia - Žižkov 2:0 po 1. pol.
Fačín před 8 lety 21.01.2017 14:58 |První poločas slušný, dva pěkné góly, celkem tempo, na to jaká je zima..Hrajeme prakticky bez osy týmu (Bílek, Deli, Hušbauer, Škoda),přesto šancí bylo několik. I Žižkov ale dvakrát zahrozil, Pavlenka ovšem jistý. Jsem zvědav na druhou půli.
Re: Slavia - Žižkov 2:0 v 2. pol.
goofy38 před 8 lety 21.01.2017 15:01 |Hodně se mi líbí Alvir (pokud se nepletu) umí 1 na 1.
Re: Slavia - Žižkov 3:0 v 2. pol.
Eluin (přítel SN) před 8 lety 21.01.2017 15:24 |Chtěl jsem dnes vyrazit do Vršovic (už jsem neviděl fotbal drahně dnů :)), nicméně vzhledem k tomu, že jsem sám měl sportovní akci, tak jsem vzal zavděk streamem na youtube. Zatím docela slušný výkon z obou stran (vím, je to příprava). Kdo mě hodně těší je GVK. Bůhví co s ním bude v soutěžním klání, kdy soupeř bude tvrdě a důrazně dostupovat, ale snad už se trochu aklimatizoval, začal makat a jen potvrdí to, že se prostě v nových působištích dostává do provozní teploty delší dobu.
Re: Slavia - Žižkov 3:0 v 2. pol.
zeleznik2 před 8 lety 21.01.2017 15:34 |Jakpak se dnes asi rozšíří naše marodka?doufám, že kluci dnes přežijí všichni ve zdravý. Souček ve středu, Zmrhal na beku a GVK na pravém křídle zajímavé složení.
Re: Slavia - Žižkov 3:0
Fačín před 8 lety 21.01.2017 15:49 |A ve druhé půli útočné komando Van Buren, Škoda, Mešanovič.. To je jak sen.. Ale už tomu trochu chyběla dynamika oproti první půli, tam to hodně rozhýbávali Mingazov s Van Kesselem. Výsledek velice dobrý, předvedená hra koukatelná. Už se těším, až uvidím v akci i další hráče, jako Sýkoru a Floa.
Re: Slavia - Žižkov 3:0
qwertz0099 před 8 lety 21.01.2017 15:57 |Trocha kritiky neuškodí, myslím, že jsme podali v jiných přípravách proti takovým týmům lepší výkon, občas měla v zápase problémy s rozehrávkou obrana. Nicméně to byla příprava, mohli jsme vidět hráče po delší době si zahrát i na pozicích, kde obvykle nehrajou a tým navíc vyhrál. Kdybych měl zhodnotit soupeře, nehrál špatně, ale Vlašim hrála lépe i když to bylo "jen proti juniorce"(hrál Mikula, Kodr, Prošek, atd.). Doufám, že JŠVCD. Osobně bych dneska pochválil Mešanoviče, Mingazova, zajímavý byl Antwi, zlepšil se GvK, pár světlých chvilek měl i Tonda Barák s Tomášem Součkem. Čekal jsem víc od Milana, ale on to šetří vždycky na ligu. :)
Re: Slavia - Žižkov 3:0
qwertz0099 před 8 lety 21.01.2017 15:57 |Škoda teda taky měl pár světlých chvil.
Re: Slavia - Žižkov 3:0
Travinho před 8 lety 22.01.2017 08:35 |Mně se tedy Mingazov dvakrát nelíbil...
Re: Slavia - Žižkov 3:0
Fačín před 8 lety 21.01.2017 15:59 |A zapomněl bych, jmenovitě se mi líbili oba stopeři Lüftner a Frydrych, měli oba několik velice dobrých obranných zákroků.
Re: Slavia - Žižkov 3:0
Ernie před 8 lety 21.01.2017 16:04 |To mně zrovna Lüftner vůbec, podle mě nejhorší na hřišti.
Re: Slavia - Žižkov 3:0
Chlupp (přítel SN) před 8 lety 21.01.2017 16:38 |Luftner hrál naprosto s přehledem...
Re: Slavia - Žižkov 3:0
Ernie před 8 lety 21.01.2017 16:47 |Spousta nepřesných rozehrávek, několikrát nesmyslné vystoupení, který několikrát ústilo v přečíslení, někdy si hrál strašně dlouho s balonem, až ho útočník dostoupil a Luftner buď ztratil míč, nebo na poslední chvilku nakopl míč dopředu, kde ho stejně sebrali obránci Žižkova. Sorry, za mě Frydrych určitě o dost lepší. Je to příprava, určitě ho neodepisuju nebo tak něco, ale když si to dám dohromady s tím, že ani za jednadvacítku mě nikdy nepřesvědčil, tak z něj pořád radostí neskáču. Snad se časem vyhraje, je mladej.
Re: Slavia - Žižkov 3:0
Novasinho před 8 lety 21.01.2017 17:58 |Tak hlavní je, že přesvědčuje pravidelně trenéra jednadvacítky, myslím, že je trošku větší odborník než ty a nebere si ho tam jen tak z "plezíru"....
Re: Slavia - Žižkov 3:0
Ernie před 8 lety 21.01.2017 18:10 |To určitě je, koneckonců já bych ho dál nechával hrát taky, protože jeho konkurenti na tom postu (Kaša, Vraštil, Břečka, Hůlka) jsou slabší. To nic nemění na tom, co jsem psal. Škoda, záloha a útok jsou v tý jednadvacítce hodně nadějný, obrana, včetně brankáře, to lehce kazí.
Re: Slavia - Žižkov 3:0
Travinho před 8 lety 22.01.2017 08:36 |A ty víš, jak jeho včerejší výkon hodnotil trenér jedenadvacítky, že to zde zmiňuješ?
Re: Slavia - Žižkov 3:0
Novasinho před 8 lety 22.01.2017 18:53 |Zmiňuji to zde proto, že to bylo zmíněno v příspěvku, na který jsem reagoval. Opravdu nevím, co na jeho včerejší výkon říkal trenér 21.... Stačí takhle?
Re: Slavia - Žižkov 3:0
Fulham před 8 lety 21.01.2017 16:17 |Neuvěřitelné!! Až na poslední příspěvek (ani ten žádná trága ) se tady všichni shodují celkem i v detailech....už aby dorazil JS.. :-))
Baez, Linhart
Yester před 8 lety 21.01.2017 16:38 |Příbram - I. poločas: Boháč - Krameš, Chaluš, Jiránek, Ferrara - P. Pilík, Tregler, Baéz, Laňka - Linhart - Ayong.
Je to bývalý náš hráč Aldo Baez a Linhart? Jinak myslím, že ten mladý černý útočník Ayong svého času působil ve Slavii, ale ruku do ohně za to nedám.
Re: Baez, Linhart
Ladislav (přítel SN) před 8 lety 21.01.2017 16:55 |Jo, je to náš Linhart a ještě by u Starky měl být Bazal.
Re: Baez, Linhart
Tochal (přítel SN) před 8 lety 21.01.2017 18:17 |Jestli je to náš Baez jsem nikde nenašel, podle stránek Trenčína je ale k disposici na přestup či hostování a v přípravách taky nehraje, takže možné to je. Toho bych zas vídal rád :)
Re: Baez, Linhart
SKSVenca před 8 lety 21.01.2017 19:11 |Ano Ayong byl taky u nás ale v A týmu si nekopl :)
Re: Baez, Linhart
Guly (přítel SN) před 8 lety 21.01.2017 20:57 |Toho Ayonga jsem viděl hrát poslední zápas v Boleslavi a byl výbornej, silnej na míči a celkem i technickej, z něj něco ještě něco podle mě bude.
Re: Baez, Linhart
SmrtSpartě1892 před 8 lety 21.01.2017 20:57 |Aldo již bohužel náš hráč není, odešel jako volný hráč do Trenčína v létě ... kde se opět nechytnul a tak je v Příbrami.
Re: Baez, Linhart
dauby před 8 lety 22.01.2017 15:28 |Proc bohuzel, co by tu delal?
Re: Slavia - Žižkov 3:0
smely (přítel SN) před 8 lety 21.01.2017 16:51 |Zdravim. Po navratu z Edenu u horkyho caje prijemna nalada. Muj pohled : podle me nejlepsi zapas Gina u nas, bavil me i Marko, Luftner v poho a hlavne nutno ocenit, ze priznal sam od sebe rozhodcimu tec a nechal otocit aut. Ve druhy puli se mi libil Husby a Antwi. Jediny lehký minus vidim v tom , ze se v přípravě este netrefil Skodak , neska moh...ale jinak spokojenost , jen tak dal...
Re: Slavia - Žižkov 3:0
Hanzwalter před 8 lety 21.01.2017 17:01 |Trosku odbocim, protoze tohle me pobavilo: Reprezentant Droppa jde kopat 2. Tureckou ligu:-)))) hlavne, ze se tvaril, ze nevi jestli cizina, sparta, plzen ci slavie... a ta Slavie teda jako, ze nevim nevim:-))) no tak mu preju hodne uspechu v Repre... ma tam ted asi stejne daleko jako Lavicky z Vysehradu:-)
Re: Slavia - Žižkov 3:0
Kenny před 8 lety 21.01.2017 17:35 |Mám pocit, že ta jeho nominace se udála hlavně za účelem nalezení nového angažmá. Asi se to moc nepovedlo.
Re: Slavia - Žižkov 3:0
Travinho před 8 lety 21.01.2017 17:44 |Nesmysl...to by byl jen v nominaci, ale rozhodně ne v základu.
Re: Slavia - Žižkov 3:0
Hektor před 8 lety 21.01.2017 23:39 |Možná je to bohužel jenom odraz úrovně našeho fotbalu. Nebo KJNVCD.
Re: Slavia - Žižkov 3:0
dauby před 8 lety 22.01.2017 15:30 |Tak KJ je na penize, to je znama vec, a rad si privydela. Droppa v repre, to byl ulet...
Re: Slavia - Žižkov 3:0
Kenny před 8 lety 22.01.2017 21:03 |Tak start se asi taky počítá.
Re: Slavia - Žižkov 3:0
Travinho před 8 lety 21.01.2017 17:57 |Zajímavý zápas. Někteří borci mě překvapili pozitivně, někteří naopak.
golmani - Oba vcelku spolehliví, ale na můj vkus měli až moc práce. Přemovi tam jednou vypadl lehký míč, ale jinak v pohodě.
Zmrhal - Levý bek není jeho pozice
Lüftner - Ani on ani Frydrych mě nijak zvlášť nepřesvědčili, že by se chtěli tlačit na základ, ale z jeho pohledu lepší výkon, alespoň v rozehrávce.
Frydrych - Vůbec mě nepřesvědčil
Bořil - Měl sice nějaké nepřesné přihrávky, ale podpora útoku byla mohutnější než od Zmrhala.
Kessel - Z mého pohledu dnes nejlepší hráč. Něco se mu nepovedlo, ale neustále se nabízel a měl tam asi tři krásné přihrávky, které mohly skončit brankou.
Alvir - Někdy si s míčem až moc hrál a když mohl dát míč z první či druhé, tak se ním ještě pomazlil a bylo pozdě, ale fotbalovost určitě ukázal. Uvidíme časem.
Barák - Měl tam hezké přihrávky, ale od středního záložníka bych si představoval větší zapojení do hry.
Souček - Docela mile mě překvapil, působil dobrým dojmem.
Mingazov - Sice dal branku, ale nelíbil se mi. Většinu situací řešil i v momentu, kdy mohl přihrát individuálně.
Mešanovič - Jeho standardní výkon - Nepřesnosti, bojovnost, dobrý výběr místa, góly
Hušbauer - Docela slušný výkon, raději bych ho viděl ještě víc na míči, ale dobré
Ščuk - Líbí se mi na něm jedna věc, která našim středovým hráčům chybí. Hned po přihrávce se hned dere do vápna, kde by chtěl zakončovat, což je vzhledem k nedostatečné podpoře Milana v podzimních utkáních vítaná změna.
Van Buren - Dnes mu to nešlo.
Antwi - Líbil se mi, ale posledních patnáct minut už byl Žižkov hotový a dařilo se de facto všem.
Škoda - Střídal dobré momenty se špatnými.
Re: Slavia - Žižkov 3:0
Robinator před 8 lety 21.01.2017 18:03 |co se tyka Antwiho, takze je s nim pocitano do acka? nebo jak to je
Re: Slavia - Žižkov 3:0
Travinho před 8 lety 21.01.2017 18:16 |Netuším. Nicméně dle dnešní minutáže a absence na soustředění spíše ne.
Re: Slavia - Žižkov 3:0
MDCCCXCII (přítel SN) před 8 lety 21.01.2017 18:27 |On se vrátil z Afriky pozdeji, vyrizoval viza. Mozna by do Činy jel. Na ofiko je psan v kadru A, jestli to neco znamena
Re: Slavia - Žižkov 3:0
Crispo před 8 lety 21.01.2017 19:03 |Ta nemastná neslaná rozehrávka obránců bila do očí, chyběla tomu zejména v prvním poločase rozvaha. Žižkovákům stačilo trochu víc přitlačit a rázem byl "mozkem" rozehrávky Pavlenka.
Ale dnes šlo hlavně o to aby se nikdo nezranil. A aspoň bylo fajn vidět že Gino to ještě nezabalil a Souček umí i přesně nahrát...
Re: Slavia - Žižkov 3:0
Travinho před 8 lety 21.01.2017 19:08 |Jasný souhlas.
Re: Slavia - Žižkov 3:0
Max92 před 8 lety 21.01.2017 19:53 |Mně se naopak Souček vůbec nelíbí...Jako jo, dokáže nahrát, ale když 99% jeho přihrávek míří na Lüftnera a Frydrycha, tak ještě aby to bylo nepřesně :D Naopak přihrávek dopředu bylo fakt hodně málo,...To jeho stahování mezi stopery je fakt k ničemu, když prakticky jen míč posouvá mezi stopery...
Re: Slavia - Žižkov 3:0
Crispo před 8 lety 21.01.2017 21:08 |V dnešním zápase vyloženě nevyhořel, ale přiznávám že to není můj oblíbený hráč a dle mého mu uškodilo to, že ho někdo ze stopera postavil na DZ, jo a taky to že mu dvakrát baníkovci stečovali střelu, která by šla buď k praporku nebo pryč ze stadionu, od té doby se o něm mluví jako o super naději, ale od konce sezony kdy dal ten hattrick nepředvedl žádné extra výkony a divím se že ho v týmu ještě někdo drží. V době kdy se Součkovi dařilo hrála Slavia úplně jiný fotbal, založený zejména na nákopech, kdy mu stačilo vybojovat míč a neztratit ho, v současném pojetí ale nemá s jeho technikou šanci. Dnes sice nebyl úplně marný, ale po Michaelovi a Ščukovi by měl být až třetí volbou. JŠ snad ví co dělá, když ho ještě neodepsal jako Mikulu, který defenzivu jakžtakž zvládne ale dopředu je to marnost...
Re: Slavia - Žižkov 3:0
VanDel před 8 lety 21.01.2017 21:25 |Do posledního slova podepisuju. Přiznam se, že nějakou dobu se mi ten kluk celkem i líbil, ale od loňského jara v něm pro Slávii žádný extra potenciál nevidím. Není nějak vyloženě špatný, to rozhodně ne. Je to ale dle mě pouze lehce nadprůměrný ligový hráč. Hodí se pro týmy jako M.B, Teplice nebo Jablonec. Prostě pro týmy, který se pohybujou většinou v horní půlce tabulky, ale nějaké nejvyšší ambice nemají. Teď na jaro bych ho asi v týmu ještě pro nějaké potřeby nechal, ale v létě by bylo asi nejlepší pro obě strany, aby někam odešel, kde bude hrát pravidelně.
Re: Slavia - Žižkov 3:0
mirecek1111 před 8 lety 21.01.2017 21:30 |Já nevím, ale já bych zase Součka až tak ostře neodepisoval. Pořád je mladý a je to člen základní sestavy U21. Takových hráčů se nemůžeme jen tak zbavovat. Techniku má slabou. Ale to, že začal hrát DZ mu prospělo. Na Žižkově se chytil až když ho Trpišovský nebo kdo postavil sem. Pak přešel do Slavie a najedou mohl hrát základ i u nás. Podzim měl hodně slušný. Potom ale přišly posily, začalo se chtít víc než 5 místo a začal jeho pomalý ústup. Ale je pořád mladý.
Možná by u něj bylo řešení jej stáhnout zpět na stopera. Tam by ho práce s míčem nelimitovala tak jako na DZ. Už vyspěl, má více zkušeností, zesílil. Možná by byl aktuálně lepší stoper než DZ (z dnešního pohledu). Problém je, že stoper nás tlačí ještě méně než DZ :)
Aktuálně by bylo řešení jej poslat někam na hostování. Ale proboha ne s opcí, ani žádná "výhodná" výměna. Ten kluk pořád patří ve svém věku k tomu nejlepšímu co v česku je. I když to třeba nikdy nebude na současnou Slavii, povede se mu pár zápasů, všimnou si ho někde v Turecku + ta repre a můžeme vydělat slušný balík. Součka bych se rozhodně nezbavoval a minimálně 2 roky ho držel pod smlouvou. Pořád může vystřeli. Ale pro jaro by zřejmě fakt bodlo nějaké hostování bez opce.
Re: Slavia - Žižkov 3:0
Guly (přítel SN) před 8 lety 21.01.2017 21:56 |Souhlas, podle mě jeho budoucnost je na stoperu, ne na DZ. Souhlasím s tím, ho poslat na hostování. I když mám takovej neblahej pocit, že proti JIhlavě začne v základu jako DZ.
Re: Slavia - Žižkov 3:0
Crispo před 8 lety 21.01.2017 23:08 |Toho se obávám taky, ale díky osobě Šilhavého věřím ve dvě možné situace. Buď v tom zápase předvede výkon a řekne si o základ i do dalších zápasů, nebo bude průměrný a Šilhavý ho vyndá ze sestavy stejně jako GvK a Mikulu.
Moc by mě zajímalo co na tréninku dělal Ščuk, že mu trenér prakticky nedal na podzim čuchnout...
Re: Slavia - Žižkov 3:0
Crispo před 8 lety 21.01.2017 23:00 |To že je součástí týmu U21 nevidím jako bernou minci. V současné době není problém dostat se do áčka, natož do "21". Na stopera už se s ním dle mého vůbec nepočítá, nevím kdo by jej vzal třeba na hostování a postavil na stopera, když stopera X let nehraje. Můžeš argumentovat jednadvacítkou, ale pokud ten borec nezrychlí s míčem a bude hrát jen průměrnou rutinu tak může hrát v týmech jako píše kolega nad tebou, ale ne o titul ve Slavii. Srovnej si schopnosti ostatních DZ v lize, ve Slavii, nebo s těmi kteří byli ve Slavii v úspěšných dobách - Hořava, ten blbeček ze sparty co nosí legíny, Ngadeu, Ščuk, Gedeon, Tavares...V Součkovi je potenciál, ale nedokážu si představit že třeba za dva roky zvládne černou práci tak jako to umí nebo uměli tito hráči. Prakticky se k jejich výkonům ani nepřibližuje, spíše vzdaluje.
Re: Slavia - Žižkov 3:0
Robinator před 8 lety 22.01.2017 08:59 |Jestli Souček patří k tomu nejlepšímu co v Česku je, tak jsme na tom s tím fotbalem opravdu velmi špatně..
Mikula
Tochal (přítel SN) před 8 lety 21.01.2017 18:24 |Stejně nechápu případ Mikula. Pochopím, že měl odejít, a tak nejel do Číny. Pochopím i to, že Jablonský tam ve stejné situaci jel, Mikula měl třeba někam odejít ještě dřív, nevyšlo to ale, nebo je Jablonský lepší do party, nebo cokoliv dalšího. Proč ale v situaci, kdy máme zraněný tři možný levý beky, takže musí celý zápas vzadu odehrát Zmrhal, hraje Mikula dopoledne za juniorku. Přitom mohl hrát krásně odpoledne proti Žižkovu, Bořil by byl vlevo, Jarda na svém. Za současného stavu kádru by podle mě měl trénovat normálně s áčkem a s jeho odchodem by se mělo počkat, až se vrátí zranění a reprezentující.
Re: Mikula
Radek097 (přítel SN) před 8 lety 21.01.2017 18:48 |Šilhavý chtěl, aby hráli hráči z A-týmů se kterými počítá na jaře. Kdyby nastoupil Mikula, tak by zabíral místo ostatním hráčům A-týmů (Mingazov, van Buren). Je to jen příprava a tato situace může nastat v lize, tak se to vyzkoušelo v praxi. Pokud by i v lize byli zranění daní hráči, tak aspoň ví, jestli tam Zmrhala postavit nebo nepostavit.
Re: Mikula
Pepino44 před 8 lety 21.01.2017 19:12 |Tak Jarda Zmrhal už pár zápasů na levém beku odehrál. Jistě, není to bek podle mých představ, nikdy tam nezazářil, ale také vyloženě nepropadl. Ve velké nouzi by tam někdy mohl nastoupit, ale stejně si myslím, že někam odejde. Že zatím nic, je pro něho jenom dobré, doufám, že se nespokojí třeba s II. tureckou ligou.
Re: Mikula
qwertz0099 před 8 lety 21.01.2017 20:28 |Jako český reprezentan, o něhož prý měli zájem největší kluby v Česku, Slovensku, Polsku, mj. ještě v Belgii nebo v Rusku. A kam se chlapec, který chtěl, aby jeho dcerka žila spokojeně v Česku nebo v jeho blízkosti, dostal? Do Turecka.
Re: Mikula
dalislavista před 8 lety 21.01.2017 22:20 |A nepropadl na beku tenkrát v Olomouci?
Re: Mikula
Tochal (přítel SN) před 8 lety 22.01.2017 09:43 |No, úplně se mu ten zápas nepovedl. Dva góly přímo z jeho pozic, dva góly po centrech zleva. Ale katastrofálně hrála celá obrana. Zlý to zápas, horší to časy. A nakonec Sigma sestoupila, což po tomto zápase málokdo hádal. http://video.idnes.cz/?c=A140223_215024_fotbal_vl&idvideo=V140222_222311_tv-fotbal-video_lan
Re: Mikula
kalex před 8 lety 22.01.2017 15:31 |Dost blbý zápas. A přitom se ještě mohlo paradoxně vyhrát. Ale blbé to nebylo jen na hřišti, víme.
Re: Mikula
sasky před 8 lety 22.01.2017 15:50 |Důvod vidím v tom, že Bořil již nalevo hrát určitě nebude, takže je potřeba, aby si co nejvíce zvykl na pravou stranu.
Re: Slavia - Žižkov 3:0
Borris před 8 lety 21.01.2017 21:24 |https://t.co/SJVifIBuyC
Další důkaz dobré nálady a dobrých vztahů v kabině, pobavilo :-)
Re: Slavia - Žižkov 3:0
Novasinho před 8 lety 21.01.2017 21:39 |+1
Re: Slavia - Žižkov 3:0
kratas88 před 8 lety 22.01.2017 11:12 |úžasné!
Re: Slavia - Žižkov 3:0
pevek před 8 lety 22.01.2017 20:37 |Haha. To je vtipny. Jen uz je ustrizeny, jak nakonec Gino dopadl :-D
Hodnocení by dropt
dropt před 8 lety 22.01.2017 10:21 |Malá UMT byla předpokladem fyzicky náročnější hry plné soubojů, kde nebude moc prostoru a bude hodně záležet na naší shopnosti rychle kombinovat. To nesplňovala především obranná řada spolu se Součkem, kteří při rozehrávce měli často hodně doteků a přihrávky od nich navíc létali v mnoha případech pomalu, čímž jsme si opakovaně zadělávali na problémy, protože jsme se všechno snažili rozehrát od vlastní branky po zemi. Nebylo tak výjimkou, že divák místo našeho drtivého tlaku pozoroval nezřídka hru odehrávající se na naší půli.
Možná je to naše strategie, že chceme soupeře dostat dál od své brány, abychom měli prostor pro rychlý přechod do útoku, ale zatím jsme slabší v té přechodové fázi, kde postrádám nacvičené kombinace typu: kolmá přihrávka dopředu na útočníka/křídlo, sklepnutí z jedné do strany na zálohu a další přihrávka či tah vpřed. Zatím mi to místy připomíná hru pod Jarolímem (od druhé poloviny druhé mistrovské sezóny), kdy jsme si tak dlouho přihrávali v obraně, až jsme se sami dostali do problémů a z 90 minut hracího času jsme většinu promrhali hrou vzadu, odkud jsme nebyli schopní se dostat vpřed. Máme na čem ve Španělsku pracovat a trenér si to dobře uvědomuje.
Co se týče našeho herního rozestavení, bylo opět vidět, že hrajeme něco mezi 4-5-1 a 3-4-3, přičemž krajní beci se vysunují na úroveň záložníků, defenzivní záložník se stahuje mezi stopery a kraje se posouvají více na střed k hrotovému útočníkovi. Mám z toho jako celku pozitivní dojem, přesto mám pocit, že by to chtělo ještě více zapracovat na pohybu a postavení hráčů bez míče, aby se přirozeně dostávali do pozic, ve kterých jim lze narazit nebo, aby dokázali účiněji presovat po ztrátě míče, protože v soubojích jsme málo důrazní a když tak jen za cenu faulů. Mnoho hráčů jen stínuje a lze je snadno obejít.
Hodnocení jednotlivých hráčů:
Pavlenka - jistý, odchytal svůj standard, není co vytknout
Kovář - měl tam pár komických momentů, kdy mu vypadl míč poté, co si hlasitě zařval, nebo jak ho prohnal Lüftner, se vším si poradil vč. jednoho skvělého reflexivního zákroku
Bořil - průměrný výkon, odehrál si své, ale chyběla tomu nadstavba
Lüftner - ukázal, že by mohl patřit k nejlepším rozehrávačům z našich stoperů, nadruhou stranu měl tam i slabší chvilky, jako např. zbytečný a možná penaltový zákrok, kdy nechal zbytečně útočníka, aby se tělem dostal před něj
Frydrych - z pozice šéfa obrany byl pro mne jeho výkon zklamáním, byl viditelnějším a aktivnějším v obranné hře ze stoperské dvojice, ale zároveň tím, kdo se asi třikrát nechal školácky vyřadit ze hry a pak to musel hasit faulem. Ve srovnání s Delim si až příliš pomáhá rukama a často brání na hraně faulů.
Zmrhal - odehrál si své, nevyhnul se minele při malé domů, podobně jako u Bořila mi od něj chyběla nástavba směrem dopředu
Souček - směrem dozadu velmi platný, vyhrával hlavičky, směrem dopředu předvedl svůj (za mě) slabý výkon, na rozehrávku potřebuje příliš doteků s míčem, minimálně hraje kolmo a nápaditě dopředu, spíše jen rozehrávky do stran, osobně bych na této pozici preferoval lepšího rozehrávače, ostatně jako mělo svého času Plzeň v Horváthovi nebo má Sparta ve Váchovi, za mě by to mohl splňovat Alvir nebo Ščuk, se kterým bohužel Šilhavý na DZ vůbec nepočítá jako s alternativou
van Kessel - směrem dopředu měl několik světlých momentů a narozdíl od počátku jeho angažmá to v naprosté většině případů nebyl on, u koho akce skončili, potvrdil, že když má prostor a hraje na 1-2 doteky, umí ve finální fázi připravit pro spoluhráče šance, on sám se do šancí nedostal
Mingazov - z ryze krajních hráčů předvedl z mého pohledu i přes vstřelený gól nejslabší výkon, nelze mu upřít snaha, ale v několika slibně rozjetých útocích si neporadil s finální a předfinální přihrávkou
van Buren - za mě slibný výkon a rozhodně je to pro mne žhavý kandidát na křídelní pozici (vpravo), svým pohybem a nápaditostí znovu dokázal být platný, byl klíčovou postavou při třetím gólu, byl to myslím on, kdo sklepl míč Škodovi za obranu do gólové šance a připravil střeleckou pozici Hušbauerovi na vápně, zároveň se dobře zapojoval do kombinace v přechodové fázi, z počátku tam měl pár nepovedených průniků a jednu hloupější ztrátu, ale jinak míče obvykle udržel a neztrácel
Antwi - šikovný s míčem, ale pro svou malou výšku nepoužitelný mimo kombinanční hru po zemi, což zatím není úplně náš styl
Alvir - s jeho výkonem jsem byl velmi spokojený, neustále chtěl míč, běhal box-to-box, za mne předvedl asi nejlepší výkon z našich středových hráčů (minimálně nejkomplexnější), ukázal, že jeho přihrávky a pasy dopředu mají oči i kvalitu, mohl si lépe poradit v zakončení
Barák - byl méně vidět než Alvir, měl tam pár nešikovných dotyků, ale i kvalitní přihrávky, nezklamal, ale mohl předvést i více, škoda, že ve své šanci po rychlém protiútoku to měl po přihrávce van Kessela na pravačku
Hušbauer - běhal, snažil se, ukázal několik povedených věcí, ale stejně tak se několikrát dokázal zcela dostat mimo těžiště hry, což by se mu při rozestavení takřka 4-3-3 stávat němělo, Alvir na stejném postu zahrál podle mne lépe
Ščuk - Ze všech středových hráčů asi nejslabší, protože si neodpustil několik zbytečných ztrát, na druhou stranu i on ukázal svou kvalitu v přímočaré hře vpřed a jak už zde někdo zmiňoval, líbila se mi jeho okamžitá podpora útoku. Jako box-to-box hráč určitě platný a osobně bych ve většině jarních zápasů, které budeme hrát na vítězství nejraději viděl středovou trojici složenou z této čtveřice (Alvir, Barák, Hušbauer, Ščuk)
Mešanovič - prokázal gólovost a také fakt, že finální příhrávky nejsou jeho silnou stránkou, díky čemuž se na křídlo nehodí
Škoda - podle mne předvedl průměrný výkon, měl tam několik světlých chvilek, ale taky se dost často nedostával do hry a byl ve špatném postavení (někdy měl trochu smůlu, že se míč odrazil kousek jinam, než kde stál), v jeho případě se nemohu zbavit dojmu, že s ním na hrotu máme větší problém dostat se z vlastní poloviny kombinací, protože je schovaný na hrotu a jinak než vzduchem mu nelze nahrát
Re: Hodnocení by dropt
kratas88 před 8 lety 22.01.2017 11:11 |to je tak dlouhý, že to ani číst nejde. Nemůžeš hodit kratší verzi a tohle si nechat na blog?
Re: Hodnocení by dropt
dropt před 8 lety 22.01.2017 11:18 |Omlouvám se. Psal jsem myšlenky a neodhadl délku. Možná, že kdyby tu existovalo základní formátování textu, bylo by to lépe čitelné.
Re: Hodnocení by dropt
kjandourek (admin) před 8 lety 22.01.2017 11:23 |Já bych řekl, že to čitelné je - nic na svém stylu neměň ;-)
Re: Hodnocení by dropt
Travinho před 8 lety 22.01.2017 11:49 |V pohodě. Já si to přečetl rád.
Re: Hodnocení by dropt
vršek před 8 lety 22.01.2017 11:11 |Moc nerozumím tomu, jak Vám může z navrhované středové trojice (předpokládáte zřejmě hru s pěti záložníky) vypadnout Ngadeu. Pro mne nepochopitelné.
Myslím, že by nastupovat do základu měli Škoda i Mešanovič. V systému "na dva útočníky" a do středové řady jsou pak k dispozici pouze čtyři místa. Docela přetlak s takovou kvalitou kádru! Zatím trenér Šilhavý exceloval, doufám, věřím, že zvolí správně. I tak jsem přesvědčen o tom, že jediným jistým hráčem do zálohy je Ngadeu.
Ještě bych rád upozornil na Antwiho. Viděl jsem ho hrát 15min včera a poločas v podzimní přípravě se stejným soupeřem. Jde jen o přípravu, navíc s druholigovým soupeřem, ale pro mně je Antwi hráčem s možná největším potenciálem.
Re: Hodnocení by dropt
kratas88 před 8 lety 22.01.2017 11:14 |bude zajímavé Antwiho sledovat. Ne nadarmo je v A týmu
Re: Hodnocení by dropt
dropt před 8 lety 22.01.2017 11:28 |ad Ngadeu)
Ze stejného důvodu, proč mi z ní vypadává Souček. Domnívám se, že většinu soupeřů budeme chtít přehrát, nikoli ubránit a v takovém případě potřebujeme co nejkvalitnější a co nejtvořivější střed ve hře s míčem. Ngadeu přes jeho nesporné dílčí kvality takovým hráčem není. Tím méně se dle mne hodí do 4-4-2.
Souhlasím, že máme ohromně našlapaný kádr a tím spíš bych apeloval na to, abychom si upřednostňováním některých hráčů (Ngadeu, Hušbauer, Zmrhal, Škoda) a jejich nedotknutelností nesnižovali rozsah herních možností.
Re: Hodnocení by dropt
Ernie před 8 lety 22.01.2017 11:43 |Soupeře bez míče nepřehrajeme. A míč nám vybojuje Ngadeu. Při hře 4-4-2 stejně nepůjde hrát s dvěma útočníky a zároveň dvěma křídly, pokud bude vedle Ngadeua hrát Hušbauer/Barák a vpravo Sýkora/Alvir, kreativita by chybět neměla. Ještě pokud bude hrát Škoda klasicky jako zataženější ze dvou útočníků, ten dokáže taky dát dobrou přihrávku.
Re: Hodnocení by dropt
dropt před 8 lety 22.01.2017 12:02 |Souhlasím, že soupeře bez míče nepřehrajeme, ale zatímco ty variantu vybojovat (= ubránit), já preferuji variantu udržet a neztratit (= přehrát). Míč se na naše kopačky dostane i bez něj (tím spíše proti soupeřům jako Jihlava, Příbram a dalším), rozhodující je, co s ním dokážeme, když ho máme pod kontrolou. V tu chvíli vznikají góly.
Re: Hodnocení by dropt
kjandourek (admin) před 8 lety 22.01.2017 23:27 |Nezlob se na mě, ale s touhle logikou bys mohl brzy navrhnout, aby do branky místo Pavlenky vlezl třeba Hušbauer... Soupeř stejně za celý zápas nevystřelí a Pepa bude mít lepší rozehrávku...
Já vím, že je to absurdita, kterou bys nenavrhl, ale nápad hrát bez DZ se k tomu blíží....
Připadá mi to, že naše soupeře v lize dost podceňuješ - neexistuje v lize tým, který by proti nám vůbec nezaútočil... od toho ty týmy hrají ligu... Každý z nich má minimálně dva, tři šikovné hráče,kteří dokáží zaútočit a dát gól.... a dominance ve hře je založená právě na tom, že máš ve středu hřiště hráče, který to nedopustí...
Nelíbí se ti výsledky 1:0? Třeba proti Liberci jsme si vypracovali tři čtyři tisíciprocentní tutovky, které skončily na tyči (Mikula) nebo na gólmanovi (Mingazov ho z malého vápna vysloveně trefil)... čili bych neřekl, že nám chyběla tvorba hry....
Líbilo by se ti, kdyby náš systém bez DZ vedl k většímu tvoření šancí, ale otvíral pozice do brejků? Kdyby nám soupeř z brejků nasázel nějaké dva tři góly? Líbila by se ti třeba prohra 4:5 s tím, že máme 80% držení míče?
Asi ne, co?
My můžeme hře dominovat, můžeme být silní na míči... ale žádný soupeř nám neodevzdá body zadarmo... Každý z nich využije každou chvilku k zaútočení a my proto potřebujeme silného DZ! Takového, aby ostatní tři hráči ze zálohy, oba útočníci i krajní beci mohli útočit beze strachu, že když přijdou o balón, tak bude průser!
A jenom tak mezi námi: hodně gólů vzniká tak, že necháš soupeře zaútočit (třeba jako my Zlín v posledním podzimním kole), dopřeješ mu (mylný) dojem, že dominuje on... ovšem včas mu sebereš balón a vyrazíš do jeho odkryté obrany...
Re: Hodnocení by dropt
dropt před 8 lety 22.01.2017 23:45 |1) Nenavrhuji hrát bez DZ. Navrhuji hrát na pozici DZ s lepším rozehrávačem, to je rozdíl.
2) DZ nemusí být jen hlavičkář silný v soubojích, je to především sběrač míčů.
Proč ostatní týmy mohou hrát úspěšně bez bořiče a my ne?
Re: Hodnocení by dropt
kjandourek (admin) před 8 lety 23.01.2017 00:00 |Chceš na pozici DZ posunout hráče,který pro tento post nemá ty hlavní předpoklady...
Bez Michaela na DZ jsme od nástupu Jardy hráli jednou a byl to jediný zápas, kdy jsme byli opravdu horší než soupeř...
Já uznávám, že Tavares byl tvořivější, ale teď je to o tom, že Tavarese v kádru nemáme....
Já , když hraju v útoku, vždycky si k sobě raději vezmu horšího hráče, ale takového, o němž vím, že ho to nepotáhne dopředu... že mi bude krýt záda... jsem v tu chvíli daleko radši, než když tam mám tvořivějšího frajera, který mi při každé příležitosti nabíhá a jakmile ztratím balón, tak najednou koukám, že soupeř jde sám na bránu...
Uznávám, že tahle zkušenost je z Hanspaulky, ale je podle mého názoru dost podobná....
Ostatní týmy také mají bořiče - dejme tomu, že lepší, než je MNN, ale pořád hrají na tomto postu a jejich prioritou je v první řadě likvidovat soupeřovy útoky... tvorba hry dopředu je příjemná nadstavba...
Re: Hodnocení by dropt
dropt před 8 lety 23.01.2017 00:14 |Jaké předpoklady měl pro tuto pozici Horváth nebo Pirlo?
Ne, ve spoustě dalších týmů nastupují na této pozici hráči, kteří si to zodpovědně odbrání, ale zároveň jsou skvělými rozehrávači nebo dokonce dirigenty. Proč by tuto roli nemohl zastat Alvir nebo Ščuk?
Dostaneme s nimi od Bohemky tři góly jen proto, že se od nich míče neodrazí jako od zdi? Nemyslím si.
Re: Hodnocení by dropt
kjandourek (admin) před 8 lety 23.01.2017 12:22 |Spíše se obávám toho, že tu zeď vůbec nevytvoří... Defenzivní záložník se musí pohybovat na velkém prostoru a odevzdat své ego cele ve prospěch týmu... Nesmí si dovolit chybu, nesmí tvořit na úkor účelnosti a nesmí opustit prostor, aniž by měl jistotu, že za ním nezůstává nikdo jiný... nesmí riskovat....
A když tohle budeš chtít po tvořivém hračičkovi, tak zase zabiješ jeho nejsilnější stránku....
Re: Hodnocení by dropt
dropt před 8 lety 23.01.2017 01:15 |Pro zajímavost zde je několik výňatků ze článků o defenzivních záložnících:
„Klasický „čistič“ už je dnes na ústupu, moderní tým potřebuje i na tento post hráče se schopností rozehrát či vypálit.”
„Tento post je v dnešním fotbale velmi důležitý. Svět pochopil roli defenzivních záložníků v případe Clauda Makélélého. Tito hráči musí mít jak defenzivní, tak i ofenzivní kvalitu. Jsou důležití v přechodové fázi svého týmu. Vypomáhají obraně, ale zároveň dokáží podpořit i ofenzívu.”
„V moderním fotbale vítězí schopnost přesné přihrávky nad fyzickou silou.”
„Pod pojmem defenzivní záložník si ovšem nepředstavujte typického čističe a „jen“ srdnatého bojovníka. Od těch nejlepších se požaduje mnohem víc.”
„Úlohou defenzivního štítu už nebylo jen rozbourávání akcí soupeře a destrukce, ale nově také konstruktivní rozehrávka, která má ještě důležitější význam. Na této pozici už není třeba mít dvoje plíce a nevyčerpatelný fyzický fond. Vyžaduje to taktickou vyspělost a smysl pro kombinaci. V tomto složení vynikají daleko více schopnosti kreativního záložníka. Pokud se podíváme na mužstva, která dnes vládnou fotbalovému světu, přesně takovéhle prototypy tam najdeme. Barcelona má Busquetse, kterého Guardiola považuje za klíčového hráče. Real Madrid má v této roli Xabiho Alonsa, Manchester City Yayu Tourého, Bayern Mnichov Bastiana Schweinsteigera, Dortmund zase Svena Bendera.”
„Je důležité říct, že kreativita už není doménou jednoho hráče. Dnes musí mít jistou dávku kreativity všichni. I stopeři!”
Re: Hodnocení by dropt
dropt před 8 lety 23.01.2017 01:32 |Do třetice ještě jedna zajímavá statistika. Snad se shodneme, že jednou z hlavních úloh defenzivního záložníka je odebírání míčů. Zde jsou údaje z epojisteniliga.cz:
Ngadeu - 1245 odehraných minut/3 odebrané míče (z toho 2 v zápase s Jabloncem z pozice SO)
Souček - 454 minut/1 odebraný míč
Ščuk - 86 minut/2 odebrané míče
Re: Hodnocení by dropt
kjandourek (admin) před 8 lety 23.01.2017 09:15 |Já tedy u MNN vidím v kolonce odebraných míčů číslo 5 ... což je druhé nejvyšší číslo v našem mužstvu (první je Bílek se 13), ovšem nic to nemění na tom, že je to málo...
Statistika má zajímavé údaje, ale nevím, jak je "odebraný míč" definován ... protože náš tým dohromady "odebral balón" asi padesátkrát - to bychom asi u míče za celý podzim moc nebyli...
Dost proti tomu jde statistika osobních soubojů - MNN absolvoval 213 osobních soubojů z toho 137 vítězných ... že by 137 vítězných soubojů přineslo jenom pět odebraných míčů?
Re: Hodnocení by dropt
dropt před 8 lety 23.01.2017 11:46 |Máš pravdu, teď to tam vidím také, asi jsem se překoukl. Beru tedy zpět.
Těžko říci jak je definují, já bych řekl, že možná je to odebrání míče soupeři, když ho vede a má ho pod kontrolou.
V soubojích bude značná část vzdušných. Ale to je fuk.
Já, aniž bych chtěl degradovat výkony a přínos Ngadea, si myslím, že zkrśtka v některých zápasech (cca 1/2 soutěžních ligových zápasů) by nám na této pozici byl platnější jiný hráč, který by třeba nebyl tak dominantní ve vzduchu, ale zase by dokázal ten míč lépe od obrany rozdat, aniž by se pro něj musel stahovat hluboko další středový hráč Barák nebo Hušbauer.
Re: Hodnocení by dropt
kjandourek (admin) před 8 lety 23.01.2017 12:16 |Možná to berou tak, že ho potom musí mít ten hráč pod kontrolou - tzn. nestačí souboj vyhrát a míč odehrát ke spoluhráči ... je potřeba s ním mít další doteky...
Psal jsi o Horváthovi (Pirla neumím posoudit, zase tak ty zahraniční soutěže nemám nakoukané) ... ovšemkdyž řekneme A - tj. že Horváth byl tvořivý DZ, je třeba dodat i Bé - že ten herní styl byl postaven vysloveně pro něj a že toho defenzivního záložníka nikdy nehrál sám - Plzeň od Horváthova příchodu vždycky hrála na dva... Oba tvořivější, ale právě proto museli být dva....
DZ jsou všeobecně dvojího druhu - buď přeškolený stoper, nebo ofenzivní hráč, který se postupem věku stahuje dozadu....
Takový Radek Bejbl byl původem útočník... poměrně mladý se v konkurenci, která za Korbela byla, přeškolil na záložníka, potom najednou víceméně jako první ve Slavii začal být brán jako defenzivní záložník... a kariéru končil na stoperu....
Horváth taky ve Slavii hrával toho ofenzivnějšího, za ním čistil prostor Dostálek... a ten se naopak posunul víc do ofenzívy, když přišel Gedeon...
To je holt jedna cesta, která byla ideální, když vzadu hráli stoper a dva předstopeři.... Teď, když se hraje se čtyřmi obránci v jedné řadě a oba krajní beci jsou spíše bráni jako motorové myši brousící lajnu, tak si myslím,že obrana opět stojí na trojici, jenom ten trojúhelník je obrácený s DZ na vrcholu....
Samozřejmě, že by bylo ideální, kdyby vedle dobrých bránících schopností uměl i rozehrát.... ale podle mě je zvláště v systému, který praktikuje Jarda, důležité, aby uměl v první řadě bránit a to na velkém prostoru...
Ono, klidně se může stát, že se tam s léty posune Hušbauer... Ten to v podstatě celé jaro hrál a pouštěl tak Součka více do koncovky... Ale to jsme zase u toho, že se tím zabijí jeho střelecké a režisérské možnosti...
Re: Hodnocení by dropt
dropt před 8 lety 22.01.2017 12:08 |Mimochodem, ukažte mi tým úspěšný v evropských pohárech, který má na této pozici hráče typu Ngadeu/Souček?
Já jsem si u nikoho jiného tuhle dlouhodobou preferenci bořiče na pozici štítu nevšiml. Všechny týmy tam mají hráče schopného odebírat míče, ale rovněž rozehrávat (po zemi i vzduchem). Často jsou to hráči, přes které jde vše směrem dopředu a oni jsou permanentně v nabídce a přesouvají hru.
Re: Hodnocení by dropt
donford před 8 lety 22.01.2017 12:18 |Co Casemiro v Realu? Není právě on spíš bořič? za něj obstarává především Luka Modrič?
Re: Hodnocení by dropt
donford před 8 lety 22.01.2017 12:20 |Opravuji - A rozehrávku za něj obstarává ....
Re: Hodnocení by dropt
dropt před 8 lety 22.01.2017 12:42 |Tohle, že má být jen bořič? :-D Kolik z našich dokáže takhle přihrát?
https://m.youtube.com/watch?v=06Kmj9EszfY
Re: Hodnocení by dropt
Komix před 8 lety 22.01.2017 13:58 |Zase kdyby uměl Ngadeu i takhle přihrát, tak už je dávno.. no, třeba v Realu :D
Navíc jeho schopnost rozehrávat se za podzim velmi zlepšila, podle mého je už celkem schopný i v mezihře.
Za mě ve středu zálohy musí být jeden záložník s defenzivnějšími úkoly. A to jak v záloze pětičlenné, tak ve čtyřčlenné.
Tato potřeba je znásobena tím, že chceme, aby naši krajní beci hodně útočili a v útočné fázi se vytahovali až nad krajní záložníky. V tu chvíli by se stopeři posunují za vyběhnuvšího beka a Ngadeu (nebo někdo jiný na DZ) stahuje blíž ke stoperům a hraje falešného středního obránce, tudíž nehrozí nějaké přečíslení po náhlé ztrátě míče.
Re: Hodnocení by dropt
dropt před 8 lety 22.01.2017 14:16 |Na pozicích předstopera, stopera a středního záložníka (i defenzivního) jsem strávil spoustu fotbalových let. Myslím, že vím, co to obnáší. V jeden čas jsme hráli i velmi podobný systém jako Slavie nyní, a přesto bylo mou povinností byt z pozice DZ svým spoluhráčům neustále k dispozici, aby si se mnou pomohli a mohli si narazit. I když mým primárním úkolem bylo rozrážet soupeřovi útoky, byl jsem klíovou postavou pro hru dopředu, protože bylo nezbytné, aby se ode mne dostal míč na další spoluhráče v libovolné vzdálenosti (po zemi i vzduchem).
Neustálá nabídka, zapojení se do kombinace na 1-2 doteky a schopnost dostat míč na kohokoli ze spoluhráčů jsou věci, které u Ngadea a Součka postrádám.
Re: Hodnocení by dropt
Ernie před 8 lety 22.01.2017 13:44 |Já třeba fandím Arsenalu a tam hrává klasického defenzivního záložníka Coquelin. V Chelsea pak hrává Kanté, ManCity často hrává s Fernandem/Fernandinhem. Sice to už jsou hráči, kteří dokážou zahrát i nějakou nadstavbu směrem dopředu, ale právě proto jsou to hráči, kteří hrají ve velkoklubech. Já si při kvalitě našeho kádru a celkové kvalitě hry nedokážu představit, že hrajeme bez defenzivního záložníka. Ano, doma s Jihlavou doufám v nasazení třeba Ščuka, namísto Součka, kterýho vážně moc nemusím. Ale zápas doma s Jihlavou není úplně zápasem, podle kterýho bychom měli do budoucna stavět kádr a vytvářet systém hry.
Re: Hodnocení by dropt
dropt před 8 lety 22.01.2017 13:51 |Proto by mne spíše zajímaly příklady hráčů z menších týmů a slabších lig, které se dokázali prosadit třeba alespoň na úroveň základní skupiny Evropské ligy.
Re: Hodnocení by dropt
vršek před 8 lety 22.01.2017 17:42 |U Součka máte jistě pravdu.
Avšak neustálé znevažování kombinačních schopností Ngadeau je zarážející a nepochopitelné,
Bohužel většina nás, fanoušků, si velmi rychle "zařadí" nového hráče do "své škatulky". Podle dvou tří prvních zápasů v týmu, a to většinou po prvních ne zcela vydařených výkonech. Někteří z nás pak z "různých" důvodů
nejsou schopni nebo ochotni svůj názor změnit. Kolik jsem jen za poslední dobu slyšel různých hodnocení - o "pomalém" Zmrhalovi, o "paliči" Mešanovičovi, o "sparťanu" Hušbauerovi a nyní, i po zcela zřejmém herním progresu o "jen bořiči" Ngadeuovi...
Jak často zde byla zmiňována vůdčí role Latky a jak vůdčí osobnost chybí. Právě Ngadeu má po "aklimatizaci" ve Slavii předpoklady tuto funkci plnit, jistě jste si všichni museli všimnout, jak se v posledních podzimních zápasech zapojoval do dirigování týmu a jak jej spoluhráči po necelém půl roce v týmu začali respektovat! Což je možné jen na základě jeho výborných, stále se lepšících výkonů.
Opakuji - nezáleží na herním systému - Ngadeu, Deli a Škoda jsou v současné chvíli jedinými hráči kádru, kteří patří do základní sestavy!
Re: Hodnocení by dropt
dropt před 8 lety 22.01.2017 17:54 |Ngadeu udělal značný progres, nicméně na stupnici 0-10 tak z jedničky na čtyřku nebo pětku. Do desítky má stále ještě daleko.
Za mně je jediný jistý hráč do základu Deli. Ngadeu by byl v případě, že by dokázal odehrát stoperskou dvojici s Delim. U ostatních záleží na taktice, soupeři a ostatních spoluhráčích.
Re: Hodnocení by dropt
vršek před 8 lety 22.01.2017 18:39 |Ngadeu - dobrá nemá smysl Vás přesvědčovat.
Ale zpochybnit postavení Milana Škody v základní sestavě - to je vrchol!!!!!!
Re: Hodnocení by dropt
dropt před 8 lety 22.01.2017 19:14 |Máme za sebou tři přípravná utkání se slabšími celky.
Mešanovič vs Škoda 4:0
Máme tři výborné útočníky, každý je něčím specifický, každý má silné a slabé stránky. Ve hře na jednoho útočníka není důvod komukoli z nich to místo automaticky přivlastňovat.
Re: Hodnocení by dropt
bububu (přítel SN) před 8 lety 22.01.2017 12:16 |Nemůžu nesouhlasit víc :)
Ngadeu je naprosto základní kámen naší celé sestavy, zejména díky němu šla naše hra v průběhu podzimu nahoru, což v plné kráse ukázal zápas v Jablonci. Nevím, kde se bere názor, že Ngadeu není platný směrem dopředu, narozdíl od ostatních. Je faktem, že na kombinaci ještě může výrazně zapracovat, kolikrát jsme ale od Michaela viděli v průběhu podzimu geniální přenesení hry nebo přesný dlouhý pas do skvělé pozice (kolikrát byl jediný, kdo byl něco podobného v zápase schopen předvést).
Názoru, že se Ngadeu nehodí do 4-4-2 se prostě musím smát, promiň. Naopak z našich současných DZ je v systému se čtyřmi záložníky o parník nejplatnější.
Re: Hodnocení by dropt
Komix před 8 lety 22.01.2017 12:25 |Myslím, že takových je nás víc. Jenže s droptem nemá cenu diskutovat, protože není schopný ustoupit od svého názoru.
Re: Hodnocení by dropt
dropt před 8 lety 22.01.2017 12:56 |Ale, má. Vítám diskusi, nicméně přiznávám, že je těžké mne o něčem přesvedčit a tím spíše pokud se jedná o skutečnost, která zatím nenastala, protože těžko měnit domněnku, když ti ji fakticky nic nevyvrátilo. Přesto každý argument zvažuji.
Za poslední roky si pamatuji hru bez typického štítu jen v jednom zápase loňské zimní přípravy, kdy v záloze nastoupili tuším Barák, Hrubý a Kenia. Ten střed v tom zápase dominoval.
Re: Hodnocení by dropt
dropt před 8 lety 22.01.2017 13:10 |Ngadeu byl základním kamenem naší sestavy při námi dosažených výsledcích a předvedené hře. Pokud Vám stačí doma porážet Liberec, Slovácko či Karvinou 1:0 a uhrát plichtu s Bohemkou, v pořádku. Mně ne, a proto se domnívám, že v těchto zápasech by byl ve středu pole platnější jiný hráč s lepší rozehrávkou schopný rychle kombinovat.
Váš příklad s Jabloncem se s vzhledem k sestavě s mou myšlenkou vůbec nevylučuje. Geniální přenesení hry jsem od něj neviděl, jen takové, které by mělo být naším standardem (to je v mém podání pozitivní hodnocení), ale dlouhé pasy mi utkvěli v paměti jen ty, kdy se příšerně ukopl a nebylo jich zrovna málo.
Re: Hodnocení by dropt
Oberyn_7 před 8 lety 22.01.2017 13:46 |Podle mého tu trochu jinak. Ty by jsi chtěl kvůli defenzivní záložníkovi měnit celý systém, který pod panem Šilhavým hrajeme. Řekl bych, že systém je na prvním místě a trenér musí najít hráče pro jeho systém a náš defenzivní záložník není tvůrcem hry jako tvůj spomínaný Horváth, ale spíš taková spojka mezi obranou a zálohou. Přednosti našeho systému by měli být jinde. Hra po křídlech a ve velkém počtu hráčů do vápna. Pokud se podíváš pozorně, kde v tu dobu je náš defenzivní záložník tak prostě nemůže splňovat tvoje požadavky. Ano, můžeme se bavit o rychlejším přenášení hry atd, ale řekl bych že o tvůrce hry by se měli starat dva výše postavení záložníci a tam potenciál je.
Nikdo tu nechce vyhrávat 1:0 ale trenér přišel k rozloženému týmu a vyhrával a teď máme celou zimu zapracovat na tom systému, kterému trenéři věří a až na jaře můžeme kritizovat či chválit jaké to bylo rozhodnutí.
Re: Hodnocení by dropt
dropt před 8 lety 22.01.2017 13:58 |Opět souhlasím viz můj předchozí příspěvek na tebe.
Nicméně dostáváme se tím do začarovaného kruhu a tím se vracím k myšlence nelpět na hráčích a jejich nedotknutelnosti.
My totiž chceme Ngadea a tímto si ho dokážeme obhájit. Jenže potom také chceme Hušbauera a Baráka, Zmrhala a Škodu. Každého samostatně si dokážeme obhájit, ale uniká nám společná kompatibilita a synergie týmu jako celku.
Re: Hodnocení by dropt
Oberyn_7 před 8 lety 22.01.2017 14:11 |Tak si tady budeme asi společně notovat, jelikož s tebou znovu souhlasím. Podle mého žádná nedotknutelnost nesmí nastat. To je podstatné, ale zrovna u defenzivní záložník nám do toho systému zapadá jak Ngadeu tak i Souček. Taktéž bývalí stoper a je pouze na trenérovi koho si zvolí. Ja nejsem velkým příznivcem například Tomáše, ale i on při formě může být v tomto zmíněném systému hvězda. A například Gino jako jeden z trojice "útočníků" též, tak že bych se ho v žádném případě nezbavoval. To například netuším o Sykorovi, ale toho nemám tak nasledovaného.
Re: Hodnocení by dropt
dropt před 8 lety 22.01.2017 14:25 |Aniž bych tvá slova chtěl jakkoli rozporovat vezmi v úvahu ještě jednu věc. Někdo z trojice SO, SO, DZ musí umět kvalitně rozehrát (po zemi i vzduchem). Kdo z trojice Bílek, Deli, Ngadeu/Souček to je? Za mě nikdo. Všichni jsou to jen posouvači a to nestačí, protože než si to mezi sebou posunou příležitost zaútočit/uvolnit spoluhráče může být fuč.
Re: Hodnocení by dropt
Oberyn_7 před 8 lety 22.01.2017 14:55 |Ano rozumím tvému rýpnutí ;) ale zase jsme u toho co čekáš od našich SO, SO a DZ potažmo očekávají naši trenéři do ofenzívy. Určitě by to neměli být pouze "posouvači" balónu, ale tvořit hru a být nebezpečí mají primárně za úkol jiní a v tom je ten náš systém řekl bych krásný.
Pokud budeme využívat veškeré výhody, tak teoreticky každý z těch to hráčů by měl mít na výběr ze 4 až 6 spoluhráčů ( když zajdu do extrému) , kterým ten míč může posunout a ten už musí mít kvalitu něco "vymyslet". Jde o to ho posunout včas a kvalitně plus od ostatních hráčů tam musí být dobrý výběr místa a schopnost odpoutat se od protihráče.
Já opravdu nevidím problém v našich defenzivních hráčích co se týče tohoto. A nechci aby naši stopeři dávali jednu finální přihrávku za druhou. Je to hezká představa, ale od toho tam máme dalších 7 lidí, kteří za to mají odpovědnost. A musí mít na to kvalitu. A ta doufám tam je. :)
Re: Hodnocení by dropt
dropt před 8 lety 22.01.2017 15:26 |Já nemluvím o tvorbě hry ani o finální či předfinální fázi mluvím spíš o tom, že když volíme rozehrávku od brankaře a potřebujeme se vymanit z presu soupeře, je nezbytná rychlost. Míč zkrátka musí cestovat rychleji než se přesouvají hráči soupeře a k tomu napomáhá co nejméně doteků, co nejprudší přihrávky a také přenesení na co největší bezpečnou vzdálenost. Jednoduše se čeká na okno, kterým se posune míč na výše postaveného hráče, který už je nebo dostane míč mezi záložní a obranlu řadu soupeře, kde vzniká nebezpečí.
Když se to okno otevře, je potřeba ho urychleně využít a vzhledem k tomu, že stopeři a defenzivní záložník jsou v tomhle systému nejčastěji při rozehrávce u míče, často se jich to týká.
Takže systém fajn i Ngadeu fajn. Existuje však v tomto systému taková kombinace 11 našich hráčů nebo nějaká jiná kombinace hráču v jiném systému, která by dosáhla pohlednější hry a ještě lepších výsledků? Domnívám se, že ano.
Re: Hodnocení by dropt
Oberyn_7 před 8 lety 22.01.2017 15:51 |Samozřejmě, s prvními 2 odstavci musím souhlasit a v podzimní části sezóny jsme měli s dlouhým držením balónu našich obránců problém, ale od toho je tato přestávka abychom to zlepšili. Velká část této rozehrávky šla přes Deliho a ten s tím až takové problémy neměl.
Já tu psal primárně o rozestavení s 5 založníky, který jsme velkou část podzimu praktikovali. Pokud to bude klasické 4-4-2 tak je to úplně o něčem jiném..A opravdu by mě zajímalo tvoje ideální sestava, tak abychom dominovali a každého přehrávali? Kombinací je mnoho při našem širokém kádru a musíme vždy také přihlédnout na schopnosti soupeře
Re: Hodnocení by dropt
dropt před 8 lety 22.01.2017 17:11 |Nemám ideální sestavu, protože jí zatím ještě nikdo nevyzkoušel. Nicméně když uvažuji o tom jaká kombinace hráčů by mohla fungovat napadá mne třeba tato:
Pavlenka - Bořil, Bílek, Deli, Flo - Alvir, Ščuk, Barák - van Buren, Škoda/Mešanovič, van Kessel
V jiném systému zase třeba:
Pavlenka - Bořil, Bílek, Deli, Flo - van Buren, Alvir, Hušbauer, Barák, Sýkora/Švento - Škoda/Mešanovič
Zajímavá varianta by mohla být i 4-4-2 s falešným krajem:
Pavlenka - Bořil, Bílek, Deli, Flo - van Buren, Alvir, Ščuk, Barák - Škoda, Mešanovič
Na Bílkovi v obraně nelpím, ale zatím nemám pocit, že by to někdo odehrál lépe.
Re: Hodnocení by dropt
vršek před 8 lety 22.01.2017 17:55 |Docela by mně zajímalo, na základě čeho jsou Flo a Alvir ( i Van Buren) ve všech třech Vámi nabízených alternativách sestavy? Sám jste zde zmiňoval vzájemnou kompatibilitu hráčů, jak můžete vědět, že oni dva si s ostatními nejlépe vyhoví?
A alternace Škoda/Mešanovič?????
Re: Hodnocení by dropt
dropt před 8 lety 22.01.2017 18:04 |Protože si umí nahrát a vyhledávají kombinaci po zemi. Je to u všech první myšlenka.
Vědět to nemůžu, proto říkám, že to není ideální sestava, ale sestava, která by podle mne stála za vyzkoušení např. v přípravě.
Varianty se Škodou a Mešanovičem jsou rovnocenné, tam spíše záleží na soupeři. Pokud by záloha fungovala jak věřím, preferoval bych v prvním případě Mešanoviče a ve druhém Škodu.
Re: Hodnocení by dropt
Oberyn_7 před 8 lety 22.01.2017 18:03 |Mé tajné přání, které asi nikdy neuvidím, ale systém 3 -5- 2 který by mohl obstát i na mezinárodní scéně a máme na to tým. ;) Můj druhý nejoblíbenější tým je Tottenham, tak že vím jakou sílu toto může mít. :) Sestava: Pavlenka
Bílek ( Lüftner) Ngadeu (Frydrych) , Deli (Flo)
Bořil Zmrhal (Flo, Švento)
Ščuk ( Souček), Hušbauer (Alvir)
Barák ( Sýkora)
Škoda (van Buren), Mešanovič (van Kessel)
S tím, že budoucnost Mingazova u nás bohužel nevidím a Sýkora je univerzál, tak že jde použít v podstatě kdekoliv.
Ale zpět do reality: Pavlenka - Bořil, Bílek, Deli, Flo (Švento) - Ngadeu - Sýkora (jeden z holanďanů), Barák, Hušbauer (Alvir), Zmrhal - Škoda
nebo
Pavlenka - Bořil, Bílek, Deli, Flo ( Švento) - Barák, Ngadeu, Hušbauer (Alvir), Zmrhal ( Sýkora) - Škoda, Mešanovič.
V tom že vůbec neodepisuji Šventa a jsem zvědavý jak se vyvine souboj mezi Hušbauerem a Alvirem a také jako ty netrvám na Bílkovi, ale nikdo lepší zatím není..
Vše uvidíme po herním soustředění. Mám plnou důvěru v trenérské schopnosti našeho realizačního týmu a už se těším na jaro. :)
Re: Hodnocení by dropt
dropt před 8 lety 22.01.2017 18:14 |Souhlasím, že 3-5-2 by se současným kádrem nemusela být vůbec špatná varianta a trojice Ngadeu - Bílek - Deli by mohla dobře fungovat. Nalevo bych v takovém rozestavení preferoval dvojici Flo/Sýkora, vpravo asi Bořil, protože kromě něho a Alvira mi tam nikdo jiný nezapadá. Střed by mohl hrát ve tvaru A ve složení Alvir/Ščuk, Barák a před nimi Hušbauer a v útoku bych zvolil kombinaci van Burena se Škodou nebo Mešanovičem. Tam by asi byla možná prakticky jakákoli kombinace.
Re: Hodnocení by dropt
Travinho před 8 lety 22.01.2017 19:36 |Ty jsi do toho Van Burena nějaký zabouchlý. Není to špatný hráč, ale upřednosňovat jej před Milanem a Murisem? O tom mě teda nepřesvědčil.
Re: Hodnocení by dropt
dropt před 8 lety 22.01.2017 20:11 |V prvé řadě si myslím, že ať tam bude kdokoli, vždy půjde o velmi silný útok.
O nějaké zabouchnutí vůbec nejde. Škoda s Mešanovičem jsou v jistých směrech velmi podobní (např. první myšlenka náběhu je dopředu za obranu) a lezou si tím tak trochu do zelí. Van Buren je jiný (půjde spíše do nohy), a proto každého z nich svými individuálními schopnostmi lépe doplňuje. S tím taky souvisí, že je platnější do kombinace a o tu mi jde v těch sestavách především. Ryzí střelec stačí na hřišti jeden.
Re: Hodnocení by dropt
Travinho před 8 lety 22.01.2017 21:49 |Já si naopak myslím, že Milan se s Murisem skvěle doplňuje. Náběhy za obranu má hlavně Mury, ale Milan už mnohokrát ukázal, že zvládne hrát i pod hrotem a je velice dobrý do kombinace, což Murisovi chybí. Také si nemyslím, že by individuálními schopnostmi zaostávala za Mickem.
V duu Mick - Milan by mi chyběl někdo, kdo by dokázal neustálým pohybem zaměstanávat obranu jako Muris.
V duu Mick - Muris by pak byla jasná absence hráče, který by vyhrával hlavičky a hráče, který by se prosadil při centrech z křídla.
Naopak když k sobě dáme Milana a Murise, tak mi přijde, že není nic, co by vyloženě scházelo.
Re: Hodnocení by dropt
Travinho před 8 lety 22.01.2017 18:07 |No já těch geniálních pasů od Ngadeua teda moc neviděl.
Re: Hodnocení by dropt
Oberyn_7 před 8 lety 22.01.2017 12:30 |Milý dropte,
Tvé názory sleduji pozorně a musím říci, že se v 90% s tebou vždy souhlasím, ale možná bych rád trochu oponoval.
Ano, je vidět že pokud budeme chtít hrát na 5 "záložníků" tak v útočné fázi to přechází do rozestavení 3-4-3 s tím že defenzivní záložník se stahuje jako 3 stoper.
V tom případě si myslím, že pro tuto pozici je nejvhodnější někdo z dvojice Ngadeu, Souček. Bohužel trenér pravděpodobně nepočítá na tuto pozici se Sčukem. Argumenty s tím že by nám chyběla ofenzivní kvalita potažmo nemohli přehrát soupeře je podle mého lichá. Vždyť ve středové dvojici budou operovat dva nadstandardní ofenzivní fotbalisté ( Barák, Hušbaurer, Sčuk nebo Alvir) řekl bych slušný výběr na 2 posty, po lajně lítat dva "beci" a já doufám, že i centr za centrem ;) a vepředu ofenzivní 3 trio ze kterého můžeme poskládat podle mého nejlepší ofenzívu v lize. Na druhou stranu potřebujeme někoho kdo bude vyhrávat vzdušné souboje a odebírat míče ve středu pole a to podle mého skromného názoru může v tomto systému plnit pouze Ngadeu nebo Souček.
I přes to, že bych také viděl nejlépe na hřišti 10 techniků, kteří neztratí balon, tak by to v tom našem systému pravděpodobně nefungovalo.
Re: Hodnocení by dropt
donford před 8 lety 22.01.2017 13:12 |Tak upřímně, opravdu si nevzpomínám, že by za Slavii hrál v minulosti tak kvalitní defenzivní záložník, jako je Ngadeu. S takovým výkonem po celých 90 minut. Když si k jeho vytrvalosti přičtu i fyzické dispozice (193 cm) a výskok, myslím, že dokáže rozleptat kdejakou soupeřovu záložní řadu - myšleno v naší lize. Stále mám před očima jeho výkon proti Spartě, kde se od něj soupeři odráželi jako kuželky. Ano, jeho přihrávka není vždy vynikající, ale on ji většinou řeší nakrátko na nejbližšího spoluhráče, který si spíš poradí. Jistě, je to zpomalení o jednu přihrávku, ale jeho hra v poli při zastavování protiútoků je opravdu asi nejlepší v lize. Také si myslím, že je pro nás lepší jako DZ a nerad bych ho viděl, vrátit se nastálo jako středního obránce.
Co mě zaujalo na včerejším zápase - neustálá dravost a rychlost Mešanoviče. Pořád se nabízel, pořád dopředu. Velká chuť hrát. Velká touha po balónu.
Re: Hodnocení by dropt
dropt před 8 lety 22.01.2017 13:30 |Tavares?
Mám pocit, že tu lidé špatně chápou má slova. Já Ngadea respektuji a souhlasím, že dokáže být velmi platným. Osobně bych ho viděl raději v obraně, nicméně souhlasím, že díky své slabší poziční hře kdy např. v zápasech s Duklou nebo ve Zlíně hořel, byl by jeho návrat do obrany riskantním.
To, o co mi jde je, že nastoupíme i proti týmům, kteří zase nejsou tak silní směrem dopředu (často se o to ani nebudou snažit) a mnohem důležitější pro nás bude, abychom se prosadili přes jejich obranu. To jsou ty zápasy, kdy je podle mne Ngadeu na hřišti zbytečný, resp. méně užitečný.
Na podzim jsme v Jihlavě nastoupili na dva DZ a jak to dopadlo. Směrem dopředu jsme byli neškodní a naši ostatní hráči nemají takovou kvalitu, abychom si mohli dovolit jednoho z toho celého procesu vyloučit. V našem případě je důležitá každá součástka a když se udělá ústupek na jedné, pak na druhé, třetí a čtvrté, sečte se to nebo spíše znásobí.
Re: Hodnocení by dropt
donford před 8 lety 22.01.2017 14:30 |Souhlasím, to určitě. Právě první 2 zápasy - Jihlava (Ngadeu nehraje pro karty) a Příbram by měly být zápasy, kde ortodoxního DZ rozhodně nepotřebujeme. Tam to musejí kluci uhrát svou kvalitou. A tam by měla převládat právě naše útočná smršť. Si to aspoň tak možná naivně maluji. :-) Rozhodně sestava laděná útočně.
Re: Hodnocení by dropt
dropt před 8 lety 22.01.2017 13:40 |Tento argument považuji za zcela relevantní a dává mi smysl. Také mne to napadlo. Jeho potíž je spíše v obsazení zbylých postů a pohybu dalších hráčů na hřišti:
1) Ať se v takovém případě další středový hráč nenabízí na pozici krajního obránce (chybí potom ve středu).
2) Ať více využíváme křídelní prostory a kombinujeme po krajích místo středem.
3) Ať jsou zbylý dva středový hráči pohybliví, schopní odehrát box-to-box s dobrou dynamikou (to splňuje asi jen Alvir se Ščukem).
Re: Hodnocení by dropt
Oberyn_7 před 8 lety 22.01.2017 13:56 |Ano, toto mohu podepsat. Já nevidím žádný problém v našem systému či pozici defenzivního záložníka jako takového. Všechno to je o pohybu a o schopnosti se odpoutat od protihráče či výběru místa a tam zatím vidím nedostatky, ale máme na to celé herní soustředění a já doufám, že na tomto zapracujeme a na jaře uvidíme některé automatické věci, které jsme na podzim i vlivem nedostatku času neviděli.
Re: Hodnocení by dropt
dauby před 8 lety 22.01.2017 15:41 |MNN byl na podzim nas nejlepsi hrac, nechapu tedy, proc by nemel hrat. Nejlepsi DZ v lize.
Re: Hodnocení by dropt
Fačín před 8 lety 22.01.2017 15:51 |MNN je nejlepší DZ v lize, o tom žádná. Ale nebyl to náš nejlepší hráč na podzim, zapomínáš na Deliho, Hušbauera, Škodu, Mešanoviče...
A hrát se dá i bez DZ, pokud si jeho úkoly rozdělí ostatní záložníci.
Re: Hodnocení by dropt
dropt před 8 lety 22.01.2017 15:56 |Budu se opakovat, ale třeba proto, že v některých zápasech jeho hlavní přednosti využijeme málo a potřebujeme spíše jiné.
Představa, že na každého soupeře vyrukuji s tím samým mi přijde minimálně netaktická.
Re: Hodnocení by dropt
bongor před 8 lety 22.01.2017 12:37 |Třeba kolega vycházel z výborných výkonů Míši na africkém šampionátu a tím z možnosti,že nás brzy opustí.Doufám,že naše odpověď bude opět NE,tento hráč je momentálně neprodejný,
Re: Hodnocení by dropt
Travinho před 8 lety 22.01.2017 11:36 |S většinou věcí se dá souhlasit, ale nepřišlo ti, že Alvir mnohokrát zbytečně předržoval míč. Musí se naučit hrát jednodušeji.
Re: Hodnocení by dropt
dropt před 8 lety 22.01.2017 11:51 |Ano i ne. Netroufám si to označit za zbytečné a ani mne to v jeho hře neobtěžovalo, mimo jiné proto, že jsem to měl daleko a nejsem schopen říci, zda v těch jednotlivých situacích mohl zvolit lepší řešení.
On je zvyklý režírovat hru, hledat příležitosti, a proto si někdy raději počká a vymyslí např pěkné prostrčení na Mingazova, než aby se míče zbavoval. Pozitivem pro něj je, že o míč, pokud mne paměť neklame, v těchto situacích nikdy nepřišel.
Re: Hodnocení by dropt
Travinho před 8 lety 22.01.2017 12:37 |Ano, většinou o něj nepřišel, ale byly tam minimálně dva momenty, kdy mu hezky nabízeli spoluhráči a on místo toho míč ještě zasekl a tím hru zastavil. Viktorka se pak stihla zformovat. Tohle je třeba odbourat, protože pokud máme vpředu trio Mingazov, Kessel a Mešanovič, tak musíme hrát rychle. Ti už do zavřené obrany moc nepředvedou.
Re: Hodnocení by dropt
dropt před 8 lety 22.01.2017 11:53 |Jinak myslím, že s odpovídající nabídkou spoluhráčů ukázal i jednoduchá řešení.
Re: Hodnocení by dropt
tantalos před 8 lety 23.01.2017 12:48 |Velice oceňuji -droptovy- analýzy, patří mezi to absolutně nejhodnotnější, co si na SN můžu přečíst. Většinou s ním souhlasím, nicméně mám jednu vážnou připomínku.
Výkon a výsledek mužstva je sice do značné míry určován schopnostmi jednotlivců, nicméně miminálně o třiceti procentech rozhovuje něco hůře postižitelného.
1. Nálada uvnitř mužstva - chtějí opravdu všichni sloužit především mužstvu nebo sobě?
2. Nevznikly soupeřící partičky?
3 Nekazí náladu "nahnilé jablíčko"?
4. Respektují všichni trenéra?
5. Nejsou hádky o peníze?
Summa summarum: Máme dobrou partu? Někdy je třeba odstranit třeba technicky dobrého hráče, když rozbíjí náladu v mužstvu.
Určitě máte dost zkušeností, abyste si uvědomoval, že není tak důležité postavit tým podle football manageru, ale podle chemie kolektivu.
Re: Hodnocení by dropt
dropt před 8 lety 23.01.2017 13:53 |100% souhlas
Hlava a chemie kolektivu jsou rozdíl mezi dobrým a výborným. Vlastně jsou to věci, které mne ve fotbale zajímají nejvíce, protože je nelze změřit a i drobný detail dokáže chemii v týmu převrátit naruby.
Je vzrušující to zkoumat a je jen velmi málo trenérů a manažerů, kteří dokáží po této stránce porozumět svému úspěchu a zopakovat ho.
Re: Slavia - Žižkov 3:0
Kuliss9 před 8 lety 22.01.2017 12:08 |Kdyby nekoho zajimalo mensi info, kdo se to ptal na Tondu, tak to pry bylo z Milana
Re: Slavia - Žižkov 3:0
bongor před 8 lety 22.01.2017 12:50 |jestli z Interu,tak to by si pomoh,přece prohráli i s bídou.
Re: Slavia - Žižkov 3:0
Borgetti před 8 lety 22.01.2017 13:26 |To si piš, že zajímá. Bylo to AC nebo Inter?
Re: Slavia - Žižkov 3:0
Kuliss9 před 8 lety 22.01.2017 13:29 |To bohuzel nevim, Tondy tata vedel jen, ze to bylo z Milana, vice info zatim nemel.
Re: Slavia - Žižkov 3:0
Borgetti před 8 lety 22.01.2017 13:30 |Nevadí, i tak díky.
Re: Slavia - Žižkov 3:0
Sracken před 8 lety 23.01.2017 08:53 |Jít do takového klubu by byl nesmysl, pokud chtějí hráči z naší ligy něco dokázat, je lepší jít do menších klubů. Jasně to ukazují všichni tři mladí hráči, kteří vystrkují růžky v Serii A. Všichni si budují pozici postupně, v klubu s většími ambicemi by nedostali šanci.
Re: Slavia - Žižkov 3:0
deny91 před 8 lety 22.01.2017 13:40 |Podle mě to bylo AC. Do Interu nedávno přišli za nehorázné peníze Banega a Joao Mario. Naopak AC se v současné době takovým předraženým transferům spíš vyhýbá a kupuje mladé, ne tak hvězdné, ale zároveň perspektivní hráče. Tam bych to viděl jako reálné.
Re: Slavia - Žižkov 3:0
Docn před 8 lety 22.01.2017 20:29 |Díky za info. Skoro bych si vsadil, že vím o čem bude zítra článek v ispart :-)
Re: Slavia - Žižkov 3:0
Obr před 8 lety 22.01.2017 21:10 |Jasne, ze bude a nemyslim, ze posledni na tohle tema. S cilem Tondovi zamotat hlavu a trosku nam to tady rozes..t. Kdo cetl dneska rozhovor Podrouzka s Jardou Zmrhalem, vi, o cem je rec. Hnus jeden rudá...
Re: Slavia - Žižkov 3:0
mudrc před 8 lety 22.01.2017 21:24 |Na druhou stranu nemusíme za vším hledat spiknutí a brečet už dopředu!
Re: Slavia - Žižkov 3:0
Obr před 8 lety 22.01.2017 22:55 |Nejsem konspiracni teoretik.
Re: Slavia - Žižkov 3:0
Kuliss9 před 8 lety 23.01.2017 09:26 |Cha, tak to samozřejmě dnes v Deníku Spart od Podroužka je, ale on tam mluví o Udinese, no tak Vám nevím, zda by lhal Tondy taťka a nebo Podroužek - vyberte si sami, více k tomu snad ani nemá cenu dodávat, co tam v tom deníku zase vyplodili, prý jejich zdroj z Apeninského poloostrova.
Re: Slavia - Žižkov 3:0
smely (přítel SN) před 8 lety 23.01.2017 12:02 |to Podrouzkovic vemeno, co se snazi rozpoutat naprosto nesmyslne dalsi prestupovou kauzu si ani neumi dohledat vysledek sobotniho zapasu...coz na jeho radoby investigativni pokus vrha jistou kanku pochybnosti...strasnej amter tenhle chlapec... http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2016-17/292175/baraka-chtelo-udine-uz-jen-to-ze-se-ozvali-je-vyborne-rika-zapotocny.html
Re: Slavia - Žižkov 3:0
Obr před 8 lety 23.01.2017 12:03 |Hehe libi se mi na nich ta jejich nepredvidatelnost ;-)
Re: Slavia - Žižkov 3:0
Artur (přítel SN) před 8 lety 22.01.2017 13:36 |„Lukáš je momentálně zraněný stejně jako Vladimír Coufal a Martin Latka, takže s námi nebyl, protože se zotavuje. A to je asi všechno, co k tomu můžu říci,“ pověděl liberecký kouč Jindřich Trpišovský.
Asi buďme rádi, že Dušan Uhrin udělal tento nepoulární krok, Laty na podzim moc nenahrál a vypadá to že ani v připravě tomu moc nedá...
Re: Slavia - Žižkov 3:0
Fačín před 8 lety 22.01.2017 15:54 |Jak jsem byl smutný a naštvaný, když Latka odcházel, tak nutbo přiznat, že nám tu už asi ani moc nechybí. Bílek převzal jeho roli kapitána a vůdce a Deli převzal jeho obrannou kvalitu. A Laty toho v Liberci pravdu moc nenahrál a už asi ani nenahraje.
Re: Slavia - Žižkov 3:0
qwertz0099 před 8 lety 22.01.2017 20:05 |Hlavní je, abychom měli výsledky na jaře jako na podzim, co k týmu přišel JŠ. Teda ne takové, ještě lepší!!
Re: Slavia - Žižkov 3:0
SKSVenca před 8 lety 22.01.2017 20:44 |Míša Ngadeu dnes docela bída :(
Re: Slavia - Žižkov 3:0
Robinator před 8 lety 22.01.2017 21:56 |Ale postupuji dál :)
Re: Slavia - Žižkov 3:0
honzaccc před 8 lety 23.01.2017 15:39 |Tecl asi do SKS..... :)
http://fotbal.idnes.cz/fotbalista-stanislav-tecl-prestoupi-z-jablonce-do-slavie-pzu-/fotbal.aspx?c=A170123_140642_fotbal_pes