Nevím, zda přijde, nebo ne, ale právě seděl Červenka, Grygera, Müller a ještě jedna osoba Na Příkopech na obědě. Ovsem třeba se to "našim" problémem vůbec nesouvisí, když má mít Vuk Zítk :-)
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
Oni to ještě nepochopili,že Slavia s nadstandardní nabidkou už přišla a na tahu je Zlín. Opakuji se ale nenechte se vydirat, tak nutně Vuka nepotřebujete!
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
Záložníků možná, ale krajních jen Zmrhal, Alvir, Sýkora, Mingazov, Švento.... baraka, ani burena nepovažuju za krajni záložniky, takže by přichod Vuka dával smysl, když vezmu v potaz že Mingazov je spíš na střidačku a šventik už má bohužel taky lepší časy za sebou.
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
chceme mit zdvojene krajni posty...mingazova a šventika beru na lávku, takže s Vukem kvalitní hrači vychází na počet 4...což odpovidá...budeme hrát 15 zápasu + 5 zápasů v mol cupu (sem optimista), a chceme se sehrát na letní předkola LM nebo EL
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
Mingazov, Švento lavička, základ Zmrhal (pokud odejde tak Vukadinović) a Sýkora. Zápasů budeme hrát v lize 14 a v MOL Cupu maximálně 3, za předpokladu, že se dostaneme do finále. Jestli se chceme sehrát, tím spíš nedává smysl sem vodit dalších x hráčů.
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
pokud me pamět neklame tak čtvrtfinale i semifinale se hraje na dva zápasy jako loni, takže celkem s finale je to 5 zápasu plus teda 14 liga je pořád porce velká na vytížení většiny hráčů
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
Zcela jednoznačně tohoto hráče nutně nepotřebujeme. Kraje zálohy nyní v mužstvu: Zmrhal, Švento, Sýkora, Mingazov. GvK nejspíš odejde. I tak máme nyní z 5 hráčů 3 adepty na základ. Nedovedu si představit, že kupujeme Sýkoru za desítky milionů a k tomu Vukadinoviće také ne za nejlevnější cenu proto, aby někdo z nich leštil lavici. Takže koho posadit? Zmrhala, jehož cena šla neuvěřitelně nahoru a který chce hrát, aby mohl konečně do zahraničí? Švenťáka, který se snad konečně dostal ze zranění a je tu jako velká opora se zahraniční a mezinárodní zkušeností? Ne a ne a ne. A proto Vuka nepotřebujeme. Nehledě na to, že je to další případ „půlsezonní komety“.
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
To bude, pokud bude Šilhavý sázet na své osvědčené koně a nevyzkouší ho pořádně! Zatím neměl šanci nic předvést. To ale neznamená, že na to nemá. Což jsme zase u včerejší diskuse u rotace sestavy, a to nechci znovu začínat radši. :D
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
Vůbec se mě nelíbí, jak tady Šveta hodně lidí odepisuje. Podle mě byl u něho problém se zraněním a tím i vypadnutím ze sestavy. Pokud bude zdravý, věřím, že bude i dobrý.
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
Díval bych se na to zcela jinou optikou. My už, oproti loňské zimě, již nestavíme "stabilizační" tým pro českou ligu, nýbrž již s výhledem na evropské poháry, kde je alfou a omegou co? Rychlost, dynamika, neustálý pohyb a práce s balonem v rychlosti. Ano, možná bychom se na jaře bez Vuka v lize obešli, nicméně s výhledem do pohárových předkol je nezbytné přivádět hráče typu Sýkora či Vukadinovič, protože tam už se na Tebou zmíněného Šventa opravdu nebudeme moci zrovna dvakrát spoléhat, Zmrhal asi odejde, takže podle mě by bylo jedině dobře, kdyby se už dvě případná křídla pro příští sezonu mohla sžít s týmem a sehrát.
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
Presne tak. Zmrhal odejde, kdyz ne ted, tak v lete. A Svento uz je dlouho za zenitem. Takze Vuka bych bral vsemi deseti. Vpravo Vuk, vlevo Zmrhal, levy bek Sykora, po odchodu Zmrhala, o jehoz brzkem prestupu nepochybuji, muze hrat Sykora levou zalohu. Svento jako alternativa kdekoliv vlevo. Nicmene porad nevidim, ze bychom tech krajnich zalozniku a beku meli moc. Spise si myslim, ze bychom vyhledove potrebovali jeste jednoho krajniho obrance. Navic vzdycky se nekdo zrani, nekdo vykartuje,nekdo se nepotka s formou a nekdo nezapadne do party nebo si nesedne s trenerem, tak to proste je. Lamentace, ze mame prilis mnoho hracu, jsou nesmyslne.
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
Mingazov jasná lávka, Šventik bohužel taky, GvK netřeba pssát, hl ho jako kraj zalohy stejne nepovažuju... takže Vuk by se hodil...nepatřím k jeho oblíbencum ale nemužu nevidet jeho zmenu oproti prvnimu pusobení ve slavii...a je jedno, že hraje ve Zlíně, kvalitu ukazal v hodně zápasech
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
Až mi trochu zamrzelo, že jsem vlastně svým příspěvkem, myšleným opravdu jen jako odlehčení, kolegu siciliana zesměšnil. Počet palců nahoru mi tentokrát radost nedělá. Přeřekne se, či přepíše, každý. Někdy z říjnu min. roku jsem si zde ve svém příspěvku popletl slova emapatie a enthusiasmus. Tuším že Jáchym z Budějic :-) si tady ze mně udělal správnou legraci. A tak to prosím ber i ty, siciliane. Jen jako legraci, nikoliv jako posměšek. Opravdu ne.
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
Myslím donforde, že nemusíš mít výčitky. Poznámka to byla velmi povedená. Kdybych to napsal jako sicilianbrno, jako že k tomu kolikrát, kdy si po sobě příspěvek vůbec nepřečtu a rychle odešlu, nemám daleko, zasmál bych se tomu a dal ti palec nahoru. A dost možná to tak udělal i sicilianbrno. :-)
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
Ale přece tady nejsme Done žádný rozmazlený kluci.A správnej slávista je za těch několik desítek let zvyklej na plno posměšků,ta Tvoje poznámka se nemusí řešit a sicilián to určitě bere v dobrým.
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
Na mě ty poslední články a rozhovory dělají dojem, že ho Zlín chce víc prodat, než my koupit. V tom případě by nemusel být drahý a já bych ho určitě bral.
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
Kudelu radši ani nepřipomínej, permanentně leze do zadku Plzni a Slavii velice rád zešměšní nebo si do ní přímo kopne. A hlavně pan doktor všechno ví, všechno zná a všude byl nejmíň dvakrát ...
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
Taky se teda ještě vyjádřím k Vukovi a to zejména ohledně jeho posledního angažmá u nás.
Spousta lidí pořád tvrdí, jak u nás nehrál dobře, že se neosvědčil, že na co šáhnul to zkazil atd. Jenže většinu z toho, co zkazil finální přihrávkou si sám vypracoval skvělým průnikem, ale to už většina nevidí, to je ten problém. Na finální fázi hodně zapracoval a ještě více se vyhrál, myslím, že by byl přínosem pod podmínkou odchodu Jardy Zmrhala. Protože pokud by Jarda neodešel, tak by to bylo asi nesmyslné ho přivádět.
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
Musím souhlasit... Rychlost je vlastnost, která je nedá moc naučit, tu v sobě člověk musí mít... a pokud jí má, tak se na ní dá nabalit všechno ostatní...
O Vukovi kdysi prohlásil Beránek, že by mohl mít nejlepším nahrávačem ligy, kdyby vylepšil přihrávku... a Rudoši se mohli podělat smíchy - že tedy kdyby vylepšil chytání, tak by mohl být nejlepším brankářem a tak podobně... Nepochopili, že tím bylo myšleno, že Vuk se svou rychlostí dokáže dostat do předfinální fáze častěji než ostatní hráči v lize... teď se zklidnil, nabral zkušenosti, zvykl si na tempo v naší lize a podle mého názoru by nám mohl pomoci daleko častěji, než jenom v zápasech kdy bychom měli hrát na brejky... obejít v rychlosti protihráče a okamžitě odcentrovat - třeba jenom na deseti metrech, to se hodí i když soupeř hraje zataženě... a to nemluvím o tom, že nikdo nemá celý zápas deset lidí ve svém vlastním vápně - v každém utkání na podzim byly pasáže, kdy se všichni hráči na hřišti dostali na naší obrannou polovinu a byl prostor pro brejk...
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
Souhlas, jen jedna technická, rychlost se dá "naučit", ale je to hrozná makačka. Pepi Bican ve své knize píše, že nebyl nijak rychlý hráč, ale po každém tréninku si přidával sprinty a časem se vymakal natolik, že stovku běhal za 11,2
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
Na sprint musíš mít nějaké vlohy. Nemyslím si, že by z průměrně rychlého hráče se mohl stát rychlík ligy. Ale určitě se může zlepšit. Tenkrát o tom mluvil i Hašek, že trénoval rychlost s atletickým trenérem a Knoflíček měl velký problém mu utéct. Ivo měl také stovku myslím za 11,2 v kopačkách na škváře.
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
Rychlost se bez předpokladů naučit nedá. Předpokladem jsou druhy svalových vláken, které máme z 80-90% procent geneticky určené - rozdělená na rychlá sval. vlákna a pomalá sval. vlákna. Tréninkem lze přeměnit ta rychlá na pomalá, neboli vytrvalostní. Bohužel, opačně to tělo již přeměnit nezvládne. Tréninkem lze vycepovat ty rychlá a ''natrénovat'' tak rychlost, ale ten typ vláken tam stále musí být.
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
Tak jasně, bez genetické výbavy to nejde. Ale stejně, když si představím toho Bicana, tak musel neskutečně dřít. Apropo, jestli pak si někdo od nás po tréninku ještě přidává ?
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
VV byl byl dobrá posila, ale záleží na to v jakém systému, kdy a jak budeme hrát. Jeho známou předností je rychlost (narozdíl od GvK jí umí lépe využít) a tím se často dostávát přes soupeřovy hráče. Z toho plyne, že tento hráč se hodí spíš do rychlé hry než do postupného dobývání obrany. Jak jsem jsem se zmínil výše, záleží i na systému naší hry. VV se podle mého názoru bude lépe hrát v sytému 4-4-2 (na křídlo) než do rozestavení 4-1-4-1.
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
Je otázka, co myslíš křídlem v systému 4-4-2? V systému s 2 útočníky mi Vuk sedne spíš čistě do útoku, naopak v systému s pěti záložníky na pravé křídlo. Samozřejmě záleží především na zvolené taktice...
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
Uprimne je mne uplne jedno zda Vuk prijde ci ne... s tymem jsem spokojeny a kdyz bude Vuk navic tak good a kdyz ne tak se nic nedeje.... souhlasil bych s JT, ze ho nemusime kupovat za kazdou cenu a tim to asi pro me hasne:-)
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
Přátelé. Když mi čas dovolí, tak jsem tu xkrát denně. Je tu velmi mnoho zajímavých rozborů a názorů. Za sebe mohu říci, že jsem Vukiho za každou cenu taky nechtěl. Vše má svůj vývoj a úvahu. Tak jsem to zkusil.
Když hrál Vuki za nás, tak jsem taky nepodléhal nadšení, i když jsem viděl jeho určité kvality. Jenže musím zohlednit v jaké vnitřní atmosféře týmu a s jakými spoluhráči hrál. Určitě to v této době nebylo jednoduché. Myslím si, že pozdější poznámka o možnosti reprezentovat ho posunula dále. Výsledek ? Snaha získat občanství ČR a posunout se ve sportovním vývoji. To je dle mého ten posun, kde ve Zlíně předvedl zlepšení.
Příspěvky o zranění. Přiznám se, že takto jsem ho nesledoval. Jenže je tady jenže. Srovnám soustředění SKS a třeba ten Zlín. Flo má náznak zranění, tak ho necháme odpočinout. Vuki ve Zlíně má to samé. Jak to však bude v lize ? SKS bude mít rovnocennou náhradu, Zlín ne. Z tohoto dle mého názoru vyplývá, že SKS nemusí riskovat zhoršení zdravotního stavu svého hráče. Zlín, nebo kterýkoliv jiný tým jeho úrovně, nutně toto riziko podstupuje.
Odchod JZ. Ne. Nechtěl bych, aby příchod Vukiho byl kompenzací. Já osobně si myslím, že se naše vedení pohybuje v úplně jiných sférách. Já osobně cítím, že naše vedení se v posilování již delší dobu pohybuje dále od České ligy. Schvaluji. Přijdou lehčí zranění, žluté karty. Já se nebojím.
Závěrem. Přeji si, aby Vuki přišel. Ohledně problémů s vytížeností hráčů a jejich nespokojenosti jsem umírněný. Co by měli říci hráči třeba z lavičky Realu atd. Je to v jejich hlavách. Nikde nikdo nechce sedět. Poprat se, bojovat o místo, ale hlavně být součástí vítězného týmu. Proto třeba obdivuji MVB, nejlepšího náhradníka v České lize. Na druhou stranu, je mi trošku líto Jara. Místo odsouzení ho svým způsobem chápu. Je to jeho volba.
Úplný konec. Přeji si a držím všechny palce JŠ, aby se mu podařilo vytvořit pro Českou ligu z SKS parní válec. To ostatní pro Evropu by postupně mohlo následovat.
Komentáře (70)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
Robinator před 8 lety 18.01.2017 09:17 |muj tip je, ze neprijde..uvidime
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
goofy38 před 8 lety 18.01.2017 10:17 |Můj tip je, že přijde nebo ne. :D
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
Jachym před 8 lety 18.01.2017 10:27 |Já bych to pojistil trojtipem 102. Buď a) přijde nebo b) nepřijde a nebo c) přijde a zase odejde:-)
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
biggris (přítel SN) před 8 lety 18.01.2017 11:23 |Nemuzu rict, jak to dopadne, ale na moje slova urcite dojde a vsichni se jeste budeme divit
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
travel (přítel SN) před 8 lety 18.01.2017 11:56 |Stručně,vím,ale nepovím.
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
Jachym před 8 lety 18.01.2017 12:08 |Hlavní roli budou hrát mukiony...:-)
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
Robinator před 8 lety 18.01.2017 12:10 |ne - 1,84 ano - 2,05
:))
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
dubas před 8 lety 18.01.2017 16:03 |Můj tip je, že nepřijde ale přijede, přijít může z Bohemky, ale ze Zlína to je hrozně deko, to by ho stršně bolely nohy. :-)
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
mudrc před 8 lety 18.01.2017 15:43 |Nevím, zda přijde, nebo ne, ale právě seděl Červenka, Grygera, Müller a ještě jedna osoba Na Příkopech na obědě. Ovsem třeba se to "našim" problémem vůbec nesouvisí, když má mít Vuk Zítk :-)
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
Robinator před 8 lety 18.01.2017 15:51 |a koho má Muller od nás :)
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
guyincognito před 8 lety 18.01.2017 16:16 |Podle jeho stranek Burena, Voltra a Bazala...
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
Ravon před 8 lety 18.01.2017 16:17 |Přesně tak, takže doufám, že jsme jim nepustili Micka...
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
Robinator před 8 lety 18.01.2017 16:21 |taky doufam
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
Travinho před 8 lety 18.01.2017 17:19 |Já bych s jeho puštěním neměl problém. Ale muselo by jít o hostovačku bez opce.
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
ervin před 8 lety 18.01.2017 09:19 |Oni to ještě nepochopili,že Slavia s nadstandardní nabidkou už přišla a na tahu je Zlín. Opakuji se ale nenechte se vydirat, tak nutně Vuka nepotřebujete!
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
smely (přítel SN) před 8 lety 18.01.2017 09:35 |souhlasim, pokud zustane JZ8, pak nemame potrebu brat dalsiho zaloznika, nic proti VV osobne, ale uz ted mame do zalohy 10 chlapu... chlapi...
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
Robinator před 8 lety 18.01.2017 09:48 |jeste budete radi za Vuka az to tu rozbali :)))
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
smely (přítel SN) před 8 lety 18.01.2017 11:16 |uf...ostuda... "chlapy" pochopitelne....
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
Kenny před 8 lety 18.01.2017 11:44 |Už je to dlouho, co jsem ze školy, ale jestli je to 5. pád, tak to bylo, myslím dobře.
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
smely (přítel SN) před 8 lety 18.01.2017 12:05 |samozrejme, sem este vetsi blbec nez sem si myslel, asi priste u toho psani nebudu pracovat :-) ...to sem si zas vystrih na kabatek...
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
Borris před 8 lety 18.01.2017 12:39 |Však se nic tak hrozného zase nestalo :-)
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
sicilianbrno před 8 lety 18.01.2017 12:43 |hezky ses popsal...
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
bongor před 8 lety 18.01.2017 18:30 |Jo,1.pád je Lžifata ve vápně
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
sicilianbrno před 8 lety 18.01.2017 11:19 |Záložníků možná, ale krajních jen Zmrhal, Alvir, Sýkora, Mingazov, Švento.... baraka, ani burena nepovažuju za krajni záložniky, takže by přichod Vuka dával smysl, když vezmu v potaz že Mingazov je spíš na střidačku a šventik už má bohužel taky lepší časy za sebou.
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
bububu (přítel SN) před 8 lety 18.01.2017 12:52 |Kolik budeme hrát na jaře zápasů? 30? Nebo z jakého důvodu potřebujeme na 2 pozice víc než 5 hráčů?
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
sicilianbrno před 8 lety 18.01.2017 13:16 |chceme mit zdvojene krajni posty...mingazova a šventika beru na lávku, takže s Vukem kvalitní hrači vychází na počet 4...což odpovidá...budeme hrát 15 zápasu + 5 zápasů v mol cupu (sem optimista), a chceme se sehrát na letní předkola LM nebo EL
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
bububu (přítel SN) před 8 lety 18.01.2017 13:50 |Mingazov, Švento lavička, základ Zmrhal (pokud odejde tak Vukadinović) a Sýkora. Zápasů budeme hrát v lize 14 a v MOL Cupu maximálně 3, za předpokladu, že se dostaneme do finále. Jestli se chceme sehrát, tím spíš nedává smysl sem vodit dalších x hráčů.
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
sicilianbrno před 8 lety 18.01.2017 14:20 |pokud me pamět neklame tak čtvrtfinale i semifinale se hraje na dva zápasy jako loni, takže celkem s finale je to 5 zápasu plus teda 14 liga je pořád porce velká na vytížení většiny hráčů
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
bububu (přítel SN) před 8 lety 18.01.2017 15:06 |Klame, odvety byly v MOL Cupu zrušeny (jak si vybulela RB).
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
jufoun (přítel SN) před 8 lety 18.01.2017 16:15 |:D Trefa.
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
spravnej_jezedak před 8 lety 18.01.2017 10:02 |Souhlas, za stejne prostredky bych radeji videl 3 talentovane dorostence s reprezentacnim potencialem;-)
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
Robinator před 8 lety 18.01.2017 10:23 |neboj, ty přijdou taky :)) to se od tohoto přestupu přece neodvíjí :)
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
Chlupp (přítel SN) před 8 lety 18.01.2017 09:59 |Je otázkou když netrénuje kvůli svalovému zranění, jestli nebude mít kondiční manko...jak to vypadá s tříslem Flo, nebylo někde čerstvé info?
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
Obr před 8 lety 18.01.2017 11:51 |U nej to neni nic novyho. Na podzim pry kolikrat v tydnu skoro netrenoval a hral jenom zapasy. Trochu se toho desim.
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
Artur (přítel SN) před 8 lety 18.01.2017 11:57 |Má zdraví 7/10 takže jsem vklidu :o))
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
Robinator před 8 lety 18.01.2017 12:00 |:D
a ten charakter má kolik?
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
kjandourek (admin) před 8 lety 18.01.2017 12:24 |Chce k nám, takže 11/10 ... uznávám, že je to trochu anomálie, ale je to tak :-)
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
Jachym před 8 lety 18.01.2017 12:30 |To už je lehce "pokřivený" charakter...:-))
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
kjandourek (admin) před 8 lety 18.01.2017 12:34 |Ale zase je pokřivený tím správným směrem :-)
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
JS (přítel SN) před 8 lety 18.01.2017 12:35 |Zcela jednoznačně tohoto hráče nutně nepotřebujeme. Kraje zálohy nyní v mužstvu: Zmrhal, Švento, Sýkora, Mingazov. GvK nejspíš odejde. I tak máme nyní z 5 hráčů 3 adepty na základ. Nedovedu si představit, že kupujeme Sýkoru za desítky milionů a k tomu Vukadinoviće také ne za nejlevnější cenu proto, aby někdo z nich leštil lavici. Takže koho posadit? Zmrhala, jehož cena šla neuvěřitelně nahoru a který chce hrát, aby mohl konečně do zahraničí? Švenťáka, který se snad konečně dostal ze zranění a je tu jako velká opora se zahraniční a mezinárodní zkušeností? Ne a ne a ne. A proto Vuka nepotřebujeme. Nehledě na to, že je to další případ „půlsezonní komety“.
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
Robinator před 8 lety 18.01.2017 12:40 |myslím, že Dušan to bude mít hodně těžký do základu..
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
JS (přítel SN) před 8 lety 18.01.2017 13:28 |To bude, pokud bude Šilhavý sázet na své osvědčené koně a nevyzkouší ho pořádně! Zatím neměl šanci nic předvést. To ale neznamená, že na to nemá. Což jsme zase u včerejší diskuse u rotace sestavy, a to nechci znovu začínat radši. :D
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
chrobak před 8 lety 18.01.2017 14:39 |Vůbec se mě nelíbí, jak tady Šveta hodně lidí odepisuje. Podle mě byl u něho problém se zraněním a tím i vypadnutím ze sestavy. Pokud bude zdravý, věřím, že bude i dobrý.
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
JS (přítel SN) před 8 lety 18.01.2017 14:44 |Přesně tak...
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
Boo_SKS před 8 lety 18.01.2017 12:46 |Díval bych se na to zcela jinou optikou. My už, oproti loňské zimě, již nestavíme "stabilizační" tým pro českou ligu, nýbrž již s výhledem na evropské poháry, kde je alfou a omegou co? Rychlost, dynamika, neustálý pohyb a práce s balonem v rychlosti. Ano, možná bychom se na jaře bez Vuka v lize obešli, nicméně s výhledem do pohárových předkol je nezbytné přivádět hráče typu Sýkora či Vukadinovič, protože tam už se na Tebou zmíněného Šventa opravdu nebudeme moci zrovna dvakrát spoléhat, Zmrhal asi odejde, takže podle mě by bylo jedině dobře, kdyby se už dvě případná křídla pro příští sezonu mohla sžít s týmem a sehrát.
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
dauby před 8 lety 18.01.2017 18:13 |Presne tak. Zmrhal odejde, kdyz ne ted, tak v lete. A Svento uz je dlouho za zenitem. Takze Vuka bych bral vsemi deseti. Vpravo Vuk, vlevo Zmrhal, levy bek Sykora, po odchodu Zmrhala, o jehoz brzkem prestupu nepochybuji, muze hrat Sykora levou zalohu. Svento jako alternativa kdekoliv vlevo. Nicmene porad nevidim, ze bychom tech krajnich zalozniku a beku meli moc. Spise si myslim, ze bychom vyhledove potrebovali jeste jednoho krajniho obrance. Navic vzdycky se nekdo zrani, nekdo vykartuje,nekdo se nepotka s formou a nekdo nezapadne do party nebo si nesedne s trenerem, tak to proste je. Lamentace, ze mame prilis mnoho hracu, jsou nesmyslne.
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
sicilianbrno před 8 lety 18.01.2017 13:26 |Mingazov jasná lávka, Šventik bohužel taky, GvK netřeba pssát, hl ho jako kraj zalohy stejne nepovažuju... takže Vuk by se hodil...nepatřím k jeho oblíbencum ale nemužu nevidet jeho zmenu oproti prvnimu pusobení ve slavii...a je jedno, že hraje ve Zlíně, kvalitu ukazal v hodně zápasech
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
donford před 8 lety 18.01.2017 14:43 |To nevadí, že nepatříš k jeho oblíbencům, jak píšeš, hlavně že tě zná a že ho máš v oblibě ty.:-) A časem třeba i my ostatní. :-)
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
donford před 8 lety 18.01.2017 20:33 |Až mi trochu zamrzelo, že jsem vlastně svým příspěvkem, myšleným opravdu jen jako odlehčení, kolegu siciliana zesměšnil. Počet palců nahoru mi tentokrát radost nedělá. Přeřekne se, či přepíše, každý. Někdy z říjnu min. roku jsem si zde ve svém příspěvku popletl slova emapatie a enthusiasmus. Tuším že Jáchym z Budějic :-) si tady ze mně udělal správnou legraci. A tak to prosím ber i ty, siciliane. Jen jako legraci, nikoliv jako posměšek. Opravdu ne.
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
belmis (přítel SN) před 8 lety 18.01.2017 20:49 |Myslím donforde, že nemusíš mít výčitky. Poznámka to byla velmi povedená. Kdybych to napsal jako sicilianbrno, jako že k tomu kolikrát, kdy si po sobě příspěvek vůbec nepřečtu a rychle odešlu, nemám daleko, zasmál bych se tomu a dal ti palec nahoru. A dost možná to tak udělal i sicilianbrno. :-)
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
bongor před 8 lety 18.01.2017 21:21 |Ale přece tady nejsme Done žádný rozmazlený kluci.A správnej slávista je za těch několik desítek let zvyklej na plno posměšků,ta Tvoje poznámka se nemusí řešit a sicilián to určitě bere v dobrým.
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
Kenny před 8 lety 18.01.2017 14:45 |Ty tou první větou vlastně říkáš, že náš trenér a vedení jsou trotlové co tomu nerozumí, že?
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
bongor před 8 lety 18.01.2017 18:36 |Vuk s výkonem jaký předváděl proti nám,jednoznačně ano,byl by to rozdílový hráč.Něco není jen matematika.
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
Divizni (přítel SN) před 8 lety 18.01.2017 13:40 |Na mě ty poslední články a rozhovory dělají dojem, že ho Zlín chce víc prodat, než my koupit. V tom případě by nemusel být drahý a já bych ho určitě bral.
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
smely (přítel SN) před 8 lety 18.01.2017 16:23 |no a kdyz este Kudela napise jakej je Cervenka mistr obchodu , tak to uz pak neni vo cem :-) ... http://www.efotbal.cz/clanek-174238-Rosicky-velkym-ucitelem.-Cervenka-Slavii-zkusene-%E2%80%9Enatahuje%E2%80%9B-.html
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
Ladislav (přítel SN) před 8 lety 18.01.2017 17:29 |Kudelu radši ani nepřipomínej, permanentně leze do zadku Plzni a Slavii velice rád zešměšní nebo si do ní přímo kopne. A hlavně pan doktor všechno ví, všechno zná a všude byl nejmíň dvakrát ...
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
Guly (přítel SN) před 8 lety 18.01.2017 13:47 |Taky se teda ještě vyjádřím k Vukovi a to zejména ohledně jeho posledního angažmá u nás.
Spousta lidí pořád tvrdí, jak u nás nehrál dobře, že se neosvědčil, že na co šáhnul to zkazil atd. Jenže většinu z toho, co zkazil finální přihrávkou si sám vypracoval skvělým průnikem, ale to už většina nevidí, to je ten problém. Na finální fázi hodně zapracoval a ještě více se vyhrál, myslím, že by byl přínosem pod podmínkou odchodu Jardy Zmrhala. Protože pokud by Jarda neodešel, tak by to bylo asi nesmyslné ho přivádět.
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
kjandourek (admin) před 8 lety 18.01.2017 15:09 |Musím souhlasit... Rychlost je vlastnost, která je nedá moc naučit, tu v sobě člověk musí mít... a pokud jí má, tak se na ní dá nabalit všechno ostatní...
O Vukovi kdysi prohlásil Beránek, že by mohl mít nejlepším nahrávačem ligy, kdyby vylepšil přihrávku... a Rudoši se mohli podělat smíchy - že tedy kdyby vylepšil chytání, tak by mohl být nejlepším brankářem a tak podobně... Nepochopili, že tím bylo myšleno, že Vuk se svou rychlostí dokáže dostat do předfinální fáze častěji než ostatní hráči v lize... teď se zklidnil, nabral zkušenosti, zvykl si na tempo v naší lize a podle mého názoru by nám mohl pomoci daleko častěji, než jenom v zápasech kdy bychom měli hrát na brejky... obejít v rychlosti protihráče a okamžitě odcentrovat - třeba jenom na deseti metrech, to se hodí i když soupeř hraje zataženě... a to nemluvím o tom, že nikdo nemá celý zápas deset lidí ve svém vlastním vápně - v každém utkání na podzim byly pasáže, kdy se všichni hráči na hřišti dostali na naší obrannou polovinu a byl prostor pro brejk...
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
Ladislav (přítel SN) před 8 lety 18.01.2017 17:39 |Souhlas, jen jedna technická, rychlost se dá "naučit", ale je to hrozná makačka. Pepi Bican ve své knize píše, že nebyl nijak rychlý hráč, ale po každém tréninku si přidával sprinty a časem se vymakal natolik, že stovku běhal za 11,2
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
belmis (přítel SN) před 8 lety 18.01.2017 18:11 |Na sprint musíš mít nějaké vlohy. Nemyslím si, že by z průměrně rychlého hráče se mohl stát rychlík ligy. Ale určitě se může zlepšit. Tenkrát o tom mluvil i Hašek, že trénoval rychlost s atletickým trenérem a Knoflíček měl velký problém mu utéct. Ivo měl také stovku myslím za 11,2 v kopačkách na škváře.
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
dauby před 8 lety 18.01.2017 18:18 |Rychlost se da treninkem lehce zlepsit. Ale z prumerneho nebo dokonce pomaleho hrace proste rychlik nikdy nebude.
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
Ladislav (přítel SN) před 8 lety 18.01.2017 18:35 |V principu souhlasím, ale jak je vidět na Pepim, tak jsou i vyjímky u mimořádných hráčů.
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
TSeguinTS před 8 lety 18.01.2017 18:39 |Rychlost se bez předpokladů naučit nedá. Předpokladem jsou druhy svalových vláken, které máme z 80-90% procent geneticky určené - rozdělená na rychlá sval. vlákna a pomalá sval. vlákna. Tréninkem lze přeměnit ta rychlá na pomalá, neboli vytrvalostní. Bohužel, opačně to tělo již přeměnit nezvládne. Tréninkem lze vycepovat ty rychlá a ''natrénovat'' tak rychlost, ale ten typ vláken tam stále musí být.
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
bongor před 8 lety 18.01.2017 18:39 |Ale musel na to mít fyzické předpoklady,což určitě měl.Kolega asi myslel právě tu genetickou výbavu,ta se vážně naučit nedá.
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
Ladislav (přítel SN) před 8 lety 18.01.2017 18:52 |Tak jasně, bez genetické výbavy to nejde. Ale stejně, když si představím toho Bicana, tak musel neskutečně dřít. Apropo, jestli pak si někdo od nás po tréninku ještě přidává ?
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
Guly (přítel SN) před 8 lety 19.01.2017 01:21 |Naprostej souhlas :)
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
qwertz0099 před 8 lety 18.01.2017 15:07 |VV byl byl dobrá posila, ale záleží na to v jakém systému, kdy a jak budeme hrát. Jeho známou předností je rychlost (narozdíl od GvK jí umí lépe využít) a tím se často dostávát přes soupeřovy hráče. Z toho plyne, že tento hráč se hodí spíš do rychlé hry než do postupného dobývání obrany. Jak jsem jsem se zmínil výše, záleží i na systému naší hry. VV se podle mého názoru bude lépe hrát v sytému 4-4-2 (na křídlo) než do rozestavení 4-1-4-1.
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
bububu (přítel SN) před 8 lety 18.01.2017 15:10 |Je otázka, co myslíš křídlem v systému 4-4-2? V systému s 2 útočníky mi Vuk sedne spíš čistě do útoku, naopak v systému s pěti záložníky na pravé křídlo. Samozřejmě záleží především na zvolené taktice...
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
Hanzwalter před 8 lety 18.01.2017 17:40 |Uprimne je mne uplne jedno zda Vuk prijde ci ne... s tymem jsem spokojeny a kdyz bude Vuk navic tak good a kdyz ne tak se nic nedeje.... souhlasil bych s JT, ze ho nemusime kupovat za kazdou cenu a tim to asi pro me hasne:-)
Re: Zůstane Vukadinovič na jaře ve Zlíně? Rozhodne se možná ve středu
Staršina před 8 lety 19.01.2017 02:02 |Přátelé. Když mi čas dovolí, tak jsem tu xkrát denně. Je tu velmi mnoho zajímavých rozborů a názorů. Za sebe mohu říci, že jsem Vukiho za každou cenu taky nechtěl. Vše má svůj vývoj a úvahu. Tak jsem to zkusil.
Když hrál Vuki za nás, tak jsem taky nepodléhal nadšení, i když jsem viděl jeho určité kvality. Jenže musím zohlednit v jaké vnitřní atmosféře týmu a s jakými spoluhráči hrál. Určitě to v této době nebylo jednoduché. Myslím si, že pozdější poznámka o možnosti reprezentovat ho posunula dále. Výsledek ? Snaha získat občanství ČR a posunout se ve sportovním vývoji. To je dle mého ten posun, kde ve Zlíně předvedl zlepšení.
Příspěvky o zranění. Přiznám se, že takto jsem ho nesledoval. Jenže je tady jenže. Srovnám soustředění SKS a třeba ten Zlín. Flo má náznak zranění, tak ho necháme odpočinout. Vuki ve Zlíně má to samé. Jak to však bude v lize ? SKS bude mít rovnocennou náhradu, Zlín ne. Z tohoto dle mého názoru vyplývá, že SKS nemusí riskovat zhoršení zdravotního stavu svého hráče. Zlín, nebo kterýkoliv jiný tým jeho úrovně, nutně toto riziko podstupuje.
Odchod JZ. Ne. Nechtěl bych, aby příchod Vukiho byl kompenzací. Já osobně si myslím, že se naše vedení pohybuje v úplně jiných sférách. Já osobně cítím, že naše vedení se v posilování již delší dobu pohybuje dále od České ligy. Schvaluji. Přijdou lehčí zranění, žluté karty. Já se nebojím.
Závěrem. Přeji si, aby Vuki přišel. Ohledně problémů s vytížeností hráčů a jejich nespokojenosti jsem umírněný. Co by měli říci hráči třeba z lavičky Realu atd. Je to v jejich hlavách. Nikde nikdo nechce sedět. Poprat se, bojovat o místo, ale hlavně být součástí vítězného týmu. Proto třeba obdivuji MVB, nejlepšího náhradníka v České lize. Na druhou stranu, je mi trošku líto Jara. Místo odsouzení ho svým způsobem chápu. Je to jeho volba.
Úplný konec. Přeji si a držím všechny palce JŠ, aby se mu podařilo vytvořit pro Českou ligu z SKS parní válec. To ostatní pro Evropu by postupně mohlo následovat.