Aktuality z médií

Komentáře (132)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

    Euforak (přítel SN)     před 8 lety 10.01.2017 09:57 |  
    5 1

    Cena je samozřejmě nesmyslná a naše vedení by za něj nedalo ani půlku z toho. Byl bych v klidu, zase tolik ho aktuálně nepotřebujeme. Navíc věřím, že vedení má více hráčů v merku.

    • Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

      Fridleifsson     před 8 lety 10.01.2017 11:09 |  
      2 1

      To, jestli ho aktuálně potřebujeme, závisí na tom, jestli odejde Zmrhal a případně na tom, jestli máme za Zmrhala vyhlédnutou i jinou alternativu než Vukiho. Protože kdyby Zmrhal odešel bez náhrady, tak těch spolehlivých čistokrevných křídel zrovna moc nemáme...

      • Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

        Euforak (přítel SN)     před 8 lety 10.01.2017 13:21 |  
        0 0

        Proč myslíš, že jsem napsal "aktuálně nepotřebujeme"? :)

  2. Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

    Jachym     před 8 lety 10.01.2017 09:58 |  
    8 0

    Tak jestli mají mediální mrdky s tou sumou pravdu, tak někomu ve Zlíně přeskočilo...

    • Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

      afro     před 8 lety 10.01.2017 10:10 |  
      2 0

      To už má parametry arabského tržiště, i když tam se ta cena (zejména pro turisty) šponuje i o několik řádů výš.

  3. Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

    Poldis     před 8 lety 10.01.2017 10:03 |  
    13 0

    10 - 15 mil. maximálně + Gina na rozehrání.. Pokud už se nechytne na soustředění :-) Vše ostatní je za vlasy přitažené, jak už se tu několikrát psalo bez Vuka se obejdem....

    • Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

      fafhrd     před 8 lety 10.01.2017 10:33 |  
      1 5

      Tak teda jestli jsem dobře viděl to video ze soustředění kde posilují na hřišti tak tam se Gino moc teda nechytá...

      • Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

        mtebow9     před 8 lety 10.01.2017 10:51 |  
        6 0

        Co lze z toho videa poznat? Jestli z toho poznate jakou ma kdo formu... Do hlavy mu nikdo z nas nevidi a do toho jak ho berou v kabine taky ne.

      • Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

        Borgetti     před 8 lety 10.01.2017 12:31 |  
        0 0

        Tak třeba vyhraje břevínka a chytne se :D

  4. Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

    Joba     před 8 lety 10.01.2017 10:09 |  
    2 0

    Vuka bych ve Slavii viděl rád, ale možná už by si někteří jedinci měli uvědomit, že jsme SK Slavia Praha a rozhodně ne dojná kráva! :) Chápu, že už se Zlín vidí v Lize mistrů :D, ale blíží-li se ty spekulace realitě, tak za takový peníze můžeme sehnat Vukadinoviče rovnou dva :)))

    • Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

      spravnej_jezedak     před 8 lety 10.01.2017 16:45 |  
      0 0

      On ma ještě dalsiho brachu? No super:-) sem s nim:-))

      • Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

        Joba     před 8 lety 10.01.2017 18:29 |  
        0 0

        No, kromě Miljana o dalším taky nevím :D, ale za ty prachy bysme nějakýho jistě ještě někde našli :)))

  5. Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

    Boss82     před 8 lety 10.01.2017 10:18 |  
    5 1

    Za tyhle peníze ani náhodou.

    • Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

      Joba     před 8 lety 10.01.2017 20:17 |  
      1 0

      U tohoto komentáře mě překvapil ten palec dolu. On se někdo domnívá, že cca 40 mega je "výhodná" koupě, nebo jak to chápat? :D

      • Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

        Boss82     před 8 lety 11.01.2017 10:25 |  
        1 0

        Jojo, uvažování některých lidí je, slušně řečeno, překvapující:-).

  6. Vuk

    Hanzwalter     před 8 lety 10.01.2017 10:33 |  
    17 4

    Co docilil pan rumun Grygera, ze Slavie "nebude vyhednavat".... tak dlouho tancoval kolem sveho ohne, az mu vyhasl.... a on zapomenul prikladat s opatrnosti.... misto toho tam nahazwl hromadu drivi a vse se mu udusalo....tak pak jedina sance dat do novin: Ja velky nacelnik kmene ze Zlina koncim howg... a ja byt velka hrdina.... a ejhle ona nebyt hrdina... ona byt velka kokot, protoze jejich Valecnik nechtit bojovat za jejich kmen:-))))

    • Re: Vuk

      Crispo     před 8 lety 10.01.2017 11:37 |  
      2 0

      Pobavilo :-D souhlas...

    • Re: Vuk

      Joba     před 8 lety 10.01.2017 20:14 |  
      0 0

      Fakt trefný a úsměvný zároveň :)))

  7. Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

    dauby     před 8 lety 10.01.2017 10:38 |  
    9 2

    Nedal bych za něj ani těch 20 mil., 15 mega maximálně. Kdyby chtěl Zlín 20 milionů a Slavia nabízela 10, dalo by se jednat a byla by to známka toho, že Zlín jednat chce, takhle to ale samozřejmě nemá smysl. 40 milionů je cena, kterou Vuki nemá a Zlín to ví - prostě ho nechtějí pustit a proto střelili takovéto hausnumero. Jsou sami proti sobě, poháry Zlín stejně hrát nebude a těžko věřit, že nespokojený hráč bude i na jaře předvádět stejně dobré výkony jako na podzim. Když si vezmu, že ještě odejde Harba, hrozí Zlínu reálně, že na jaře dopadne jako loni - sešup tabulkou směrem dolů. Dobře jim tak, takhle se to prostě nedělá.

    • Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

      Travinho     před 8 lety 10.01.2017 12:08 |  
      6 0

      Jenže vžij do jejich situace - Zdrhl jim Harba, pustili Hájka a obrovský zájem je o Vukadinoviče i o Jugase. Co na to řekne zlínský fanoušek? Uprostřed sezony, kdy tým jede na historický úspěch. Je celkem logické, že tým nechtějí rozprodávat.

      • Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

        Vici     před 8 lety 10.01.2017 12:52 |  
        2 1

        Jenze oni ho už rozprodávají. A tak jako tak na ty poháry nedosáhnou. Pokud půjdou dolů a výkony nebudou takový jako měli na podzim. Půjde dolu cena hráčů. Takže z tohohle hlediska to pro ně byla velká příležitost zabezpečit nahodným půlrokem na další dva roky. A pripadně koupit i nějaký hráče jako náhrady. Oni snad opravdu uvěrili tomu srovnani s Leicesterem :)

        • Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

          deny91     před 8 lety 10.01.2017 15:00 |  
          1 1

          Kdyby takhle uvažovala svého času Plzeň, tak má Sparta o 4 tituly víc a my jsme aktuálně první. Ale neuvažovala tak...

  8. VV

    Robinator     před 8 lety 10.01.2017 10:42 |  
    4 2

    Jestli nejsou blbý, tak ho k nám pustí..jinak přes jaro ztratí svojí cenu a pak ho neprodají ani za těch 10-15 mil...Za mě doufám, že přijde..budeme potřeboval jeho rychlost

    • Re: VV

      deny91     před 8 lety 10.01.2017 11:18 |  
      6 0

      Pokud přes jaro ztratí svými špatnými výkony cenu, tak půjde hráč jen proti sobě. Měl by si to hodně rozmyslet, aby nedopadl jak Konaté

  9. Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

    houston (přítel SN)     před 8 lety 10.01.2017 10:43 |  
    16 4

    Nebrat !!! Reálná cena není ani polovic. Prádelníkům a RB prodávají za 10 M a po nás chce kripl sparťanskej Grigera 40 ? Nebrat !!

    • Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

      Láryfáry     před 8 lety 10.01.2017 11:43 |  
      10 4

      Bez toho kripla by to nešlo? Takhle anonymně to se to nadává a vyhrožuje..

      • Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

        houston (přítel SN)     před 8 lety 10.01.2017 12:16 |  
        3 0

        To mě jen tak pitěšilo, jak si Zlín cení svých lidí. Do prádelny jednoho pustí pomalu i s blahopřáním a na nás chtějí za jiného takhle nesmyslné peníze ? Proto ta mírná vulgarita.

        • Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

          deny91     před 8 lety 10.01.2017 12:19 |  
          1 1

          Na to, že se jednalo o stopera, tak ho pustili za velmi slušné peníze, zvláště pak na české poměry. Navíc už o jednoho ofenzivního hráče přišli, tak potom je mnohem jednodušší pustit stopera, než další jejich ofenzivní hvězdu. Buďme trochu objektivní.

    • Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

      Travinho     před 8 lety 10.01.2017 12:09 |  
      1 0

      Tady mi něco uniká. Kdo šel ze Zlína do Sparty, že tu píšeš o deseti milionech?

      • Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

        houston (přítel SN)     před 8 lety 10.01.2017 12:19 |  
        0 1

        Nic bych nedal za to, že se domluví na Jugasovi...

        • Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

          Travinho     před 8 lety 10.01.2017 12:34 |  
          3 0

          Ty máš věšteckou kouli? Zbavovat se druhého stopera by pro ně bylo ještě větší bláznovství než pouštět Vukadina.

          • Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

            houston (přítel SN)     před 8 lety 10.01.2017 13:05 |  
            1 1

            Dobře, omlouvám se zde diskutujícím a prohlašuji, ano, jednání Zlína je kulantní. Jeto tak dobře ?

            • Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

              houston (přítel SN)     před 8 lety 10.01.2017 13:06 |  
              0 0

              Lapsus linqi - je to...

    • Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

      bongor     před 8 lety 10.01.2017 16:56 |  
      0 0

      Dal jsem Ti palec nahoru za nebrat ,ale myslím tím nebrat za 40.Dal bych 20-25,protože do určitých zápasů by se nám Vuk hodil mimořádně.Zvláště do skupiny v LM,kdy budeme spíš bránit a budeme potřebovat ultra rychlé křídlo.

    • Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

      dupy77     před 8 lety 10.01.2017 17:13 |  
      1 0

      Houston naprosto s tebou souhlasím

  10. Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

    Pepibican     před 8 lety 10.01.2017 10:51 |  
    1 1

    Kádr je teď tak široký a kvalitní, že je nesmysl do léta někoho dalšího vodit.

  11. Slavia, Zlín, Vuk

    deny91     před 8 lety 10.01.2017 11:43 |  
    21 2

    Někteří se Zlínu vysmívají, ale pochopte jednu věc:
    Zlín už přišel o dva klíčové hráče (Harbu udržet nemohli, Hájka prodali) a nechce přijít o dalšího - to je naprosto legitimní a vůbec ne hloupé nebo směšné. Pokud se jim podaří na místo Harby přivést z Dukly Beaugela, tak můžou být v útoku ještě silnější. Ty nesmysly, že nebudou hrát poháry, nemá ani cenu komentovat. Mají 9 bodů náskok na 6. Teplice a zároveň 5. příčka bude zajišťovat EL, pokud MOL Cup vyhraje Slavia, nebo Boleslav (nehledě na to, že oni jsou taky pořád v poháru ve hře). Jistě, nemusí to při hrozném jaru vyjít, ale pozici mají luxusní. Navíc vůbec nepotřebují prodávat a proto nastavili sumu (samozřejmě nesmyslnou), která jediná by je mohla přesvědčit změnit názor. Myslím, že kdyby byla Slavia ve stejné situaci jako Zlín, tak byste tomuto postupu tleskali, že máme ambice a že se lehce nezbavujeme svých klíčových hráčů, ale u Zlína to kritizujete.

    Slavia:
    Jsem rád, že vedení není blbé a nezaplatí 40 milionů za hráče, který má stěží poloviční hodnotu. Pokud neodejde JZ, není co řešit. Pokud odejde, taky není co řešit - co se týče přestupu Vukadinoviče. Prostě se poohlédnout jinde a odpovědět na to přivedením ještě větší kvality převyšující Vukadinoviče. Nebude to lehké, ale jsem si jistý, že vedení je toho schopno. Nebo bych pořád viděl možnost toho Maška z Bohemky (mladý, perspektivní, skvělá technika a rychlost, gólový, ... a byl by to další Čech do kabiny, i když to pro mě není tolik důležité).

    Vukadinovič:
    Kdyby takhle do novin vyváděl Zmrhal nebo Škoda loni v zimě, tak by mi to vadilo. Měl by si uvědomit, že sice je hezké, že tady chce jít, ale zároveň je pod smlouvou a měl by být profesionál. Zlín má nějaké ambice a on je součástí týmu, který takhle oslabuje už jen svým chováním. To jako až bude ve Slavii a bude ho třeba chtít někdo ze zahraničí, tak taky bude takhle do novin nadávat, že ho Slavia nechce hned pustit? Ano, chápu jeho touhy, ale tohle? Taky může dopadnout jako Konaté ze Sparty. Záleží, jak moc je Červenka ze Zlína měkký.
    Pokud bude na jaře poloviční, tak jde hlavně sám proti sobě, protože ho pak už nikdo chtít nebude. Naopak by měl chtít dokázat, že na to pořád má a třeba si vykopat to angažmá v létě.

    Při těch všech okolnostech jsem tak nějak docela rád, že nepřijde, protože jak už jsem psal i dříve, nejsem přesvědčený, že by do herního systému a stylu Slavie pasoval. Samozřejmě se možná mýlím...

    • Re: Slavia, Zlín, Vuk

      visitor23 (přítel SN)     před 8 lety 10.01.2017 11:57 |  
      4 0

      Mám na to podobný názor, jen co se týče prohlášení do novin, tak bych to vůbec nebral vážně, z vlastní zkušenosti víme, že ne vše co je v novinách se zakláddá na pravdě. V jiných novinách o něm zas psali, že mu je jedno kde skončí.

      • Re: Slavia, Zlín, Vuk

        deny91     před 8 lety 10.01.2017 12:16 |  
        0 0

        Je tam přímo jeho citace, nikoli že to údajně prohlásil. Ok, je možné, že zfalšovali i citaci, ale tak tomu se mi nechce věřit a klidně by je mohli žalovat.
        V jiných novinách to sice Vuk řekl, ale ještě předtím, než to definitivně Zlín stopl. Právě naopak - když to tehdy prohlásil, tak by to měl i umět dodržet a makat ve Zlíně dál.

    • Re: Slavia, Zlín, Vuk

      Láryfáry     před 8 lety 10.01.2017 12:03 |  
      6 1

      Sebrals mi to z pera ☺️ Tvrdíka bysme chválili, ale Grygera je hajzl, OMG. A Vukovi se tahle taktika povede, tak jí za rok a půl jí zkusí znova u nás?

    • Re: Slavia, Zlín, Vuk

      Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 10.01.2017 12:19 |  
      3 0

      Ja si myslim,ze tohle je uplne bezna zalezitost a ten kluk proste citi sanci,chce jit za svym snem a mozna i srdcem (Slavia). Jedna vec je jestli tohle vubec rekl ale pokud ano,tak ja bych se mu vubec nedivil,ze zkusi vsechno mozny a jako sef bych pro nej mel pochopeni. Pak uz by bylo jenom na mem zvazeni jestli mi stoji za to si s nim ne pokazit ale ochladit vztahy. Podle me tam Vuki odvede 100% i kdyz ho nepusti ale tohle jim uz nezapomene (pripadne prodlouzeni smlouvy atd) Blbost Vukiho je,ze si nedal do smlouvy vystupni klauzuli na 20 mega treba. Myslim,ze s tim by Cervenka pri podpisu smlouvy nemel nejmensi problem. Ale jak jsem pochopil tak byl Vuki doted bez agenta,no jo no..

      • Re: Slavia, Zlín, Vuk

        sasky     před 8 lety 10.01.2017 12:28 |  
        1 0

        Já bych pro to teda jako šéf pochopení rozhodně neměl. Trucovat přes média, to se prostě nedělá. Jo, kdyby přišel normálně do kanceláře si vysvětlit postoje, tak jo, ale trucovat do novin... Silně pochybuju, že to jakýkoliv šéf ocení, protože tím snižuje svojí cenu (Slavia má nyní o významný argument víc a do Plzně a Sparty je prakticky neprodejný). Jak by ses na to tvářil ti, kdyby tě někdo připravil třeba o 5 milionů?

          • Re: Slavia, Zlín, Vuk

            deny91     před 8 lety 10.01.2017 12:35 |  
            1 0

            Jedině že by ve Sportu zfalšovali citaci, což by snad bylo i trestné.
            S podivem spíš je, že stačí 5 dní na to, aby Vukadinovič nedokázal splnit, co v tom rozhovoru dobrovolně prohlásil.

            • Re: Slavia, Zlín, Vuk

              kjandourek (admin)     před 8 lety 10.01.2017 12:52 |  
              2 0

              V tom rozhovoru je, že uzavřel smlouvu s manažerem na měsíc, aby mu "něco našel" .... takže je klidně možné, že tohle je akce manažera, protože jestli přestup neklapne teď, tak v létě už z něj nemusí nic mít .... :-)

              • Re: Slavia, Zlín, Vuk

                deny91     před 8 lety 10.01.2017 14:58 |  
                0 1

                akce manažera to klidně být může (shodou okolností to je Paska, který stál např. za Floem), ale slova to jsou Vukadinovičova, čím pěkně popírá to, co sám pár dnů nazpět řekl.

                • Re: Slavia, Zlín, Vuk

                  kjandourek (admin)     před 8 lety 10.01.2017 15:09 |  
                  1 0

                  Podle mě je to tedy Pavel Zíka: „Musel jsem si najít manažera, který by se o mě staral. Domluvil jsem se s Pavlem Zíkou, který mi nabízel spolupráci. Podepsali jsme měsíční smlouvu.“
                  Zdroj: http://fotbal.idnes.cz/zlin-vukadin-vukadinovic-slavia-dod-/fotbal.aspx?c=A170105_084238_fotbal_rou

                  Klidně ta slova mohl říkat manažer a ne Vukan....

                  Navíc tedy v článku na Idnesu je jenom věta: Jak těžce byste kousal, pokud by transfer do Slavie nevyšel?
                  Problém by to nebyl. Makal bych dál.

                  zatímco v tomto článku je zase: „Když budu nespokojený, tak jsem pro klub k ničemu,“ ...

                  To jsou dvě věty, nota bene vytržené z kontextu, z nichž novináři s chutí udělali palcové titulky.... Zase bych netvrdil, že se úplně popírá...

                  • Re: Slavia, Zlín, Vuk

                    deny91     před 8 lety 10.01.2017 15:33 |  
                    0 0

                    Samozřejmě máš pravdu, je to Zíka, já si jen popletl jméno.

                    Ano, ta věta může být vytržena z kontextu. Jenže on to nepopírá jen touto větou, ale vůbec tím, že si chce přestup vydupat. V tom rozhovoru na iDnes jasně řekl, že když zůstane ve Zlíně, tak by to problém nebyl. Tak v čem je teda najednou problém, že se teď rozčiluje?

                    • Re: Slavia, Zlín, Vuk

                      kjandourek (admin)     před 8 lety 10.01.2017 15:40 |  
                      0 0

                      Už v tom prvním rozhovoru říká: Pokud přijde nabídka, chtěl bych se posunout v kariéře. Nejkonkrétnější je Slavia, ale nevím, v jakém stavu jsou jednání. Pokud mě bude chtít, rád bych přestoupil.

                      A jak říkám, u toho dalšího rozhovoru jsme nebyli - může to být hra manažera ....

                      • Re: Slavia, Zlín, Vuk

                        deny91     před 8 lety 10.01.2017 15:51 |  
                        0 0

                        Pokud je to jen hra manažera, tak si asi Vuk nedokáže vybrat dobrého manažera asi ani na ten měsíc... Předtím prý nějakého po dlouhodobé spolupráci vyhodil, že s ním zase nebyl moc spokojený.

            • Re: Slavia, Zlín, Vuk

              bongor     před 8 lety 10.01.2017 17:02 |  
              1 0

              U nás se falšují i citace,vím to z jedné vlastní kauzy.

              • Re: Slavia, Zlín, Vuk

                deny91     před 8 lety 10.01.2017 17:59 |  
                0 0

                to jsem nevěděl, že až tak...

        • Re: Slavia, Zlín, Vuk

          Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 10.01.2017 13:12 |  
          6 0

          Koukni co má doma na výstace. Ten k nám prostě chce za každou cenu a ví, že když nepůjde teď, dost možná už nikdy, protože si koupíme někoho jiného.. prostě láska ke Slavii, já bych udělal to samé :)

          https://www.facebook.com/VukadinVukadinovicOfficial/photos/a.665270420223429.1073741828.664827726934365/1190002094416923/?type=3&theater


          Jinak třeba v kanceláři byl a Grygera/Červenka mu bez debat řekli to samé co prohlašují do novin. Co bys dělal pak hm? Nedělejte z toho jako kdyby udal svojí rodinu..

          • Re: Slavia, Zlín, Vuk

            Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 10.01.2017 13:19 |  
            0 0

            Ja facebook nemam, ale jestli je tohle jeho uvodni fotka, tak si myslim, ze je hotovo.
            VV tady bude jeste ted v zime, je pouze otazka kdy. Vzdyt by na nej musel bejt nastvanej celej Zlin - od fanousku az po vedeni.

            • Re: Slavia, Zlín, Vuk

              Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 10.01.2017 13:31 |  
              0 0

              Na tohle nemusíš mít facebook ale dal to tam 16. prosince, tedy dal to tam ten, kdo spravuje tuhle jeho stránku..

            • Re: Slavia, Zlín, Vuk

              Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 10.01.2017 13:32 |  
              0 0

              A není to jeho úvodní fotka, je jedna z mnoha ale je nejnovější (16.12.)

              • Re: Slavia, Zlín, Vuk

                Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 10.01.2017 13:33 |  
                0 0

                diky za info, jak jsem psal, ja se v tom moc nevyznam. Staci mi Twitter, kteri jsem si zridil kvuli panu Tvrdikovi.

          • Re: Slavia, Zlín, Vuk

            JS (přítel SN)     před 8 lety 10.01.2017 13:50 |  
            1 1

            Tak zas tohle je megasympatické, jestli jsme mu takto přirostli k srdci. To bychom ho teda koupit mohli i kdyby byl jen náhradník, až v létě před Champions League dorazí nějaký pravý kraj evropské kvality. :))

            • Re: Slavia, Zlín, Vuk

              Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 10.01.2017 14:17 |  
              4 0

              Jo taky mě to hodně úplně zahřálo u srdíčka a ve spojení s tím jak to Grygera/Červenka mediálně stopli, bych mu ten přestup k nám teď hrozně moc přál a těšil se na něj.. i když mi to vlastně ještě do nedávna bylo tak nějak jedno.. no jo, získal si moje sympatie :-)

          • Re: Slavia, Zlín, Vuk

            sasky     před 8 lety 10.01.2017 14:20 |  
            1 0

            Ale jeho já naprosto chápu, to je v cajku. Ale být jeho šéfem, tak se prostě dobrovolně zřekneš x milionů, jen aby jeden z tvých hráčů mohl jít za svou láskou? Sorry, ale takhle to obvykle nefunguje. Je to něco za něco.

            • Re: Slavia, Zlín, Vuk

              Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 10.01.2017 14:37 |  
              2 0

              No tak něco za něco to samozřejmě má být a podle mě taky je. Vukadin jim odvedl velmi kvalitní služby a jednoznačně přerostl provinční Zlín. Nekupovali ho za žádnou horentní sumu, takže když za něj dostanou 15 - 20 mega, rozhodně nikdo z nich neprodělává. Nerozumím kde by se měl kdo zříkat x milionů? Oni snad mají nabídku odněkud jinud za 40? Navíc se ta cena s každým dalším půlrokem bude snižovat. A ano jako šéf provinčního Zlína bych se za takový prachy a s takovým výdělkem klidně s Vukadinovičem rozloučil než abych měl v týmu nakrklého hráče . Ale protože bych byl ambiciózní, tak bych se to snažil udělat tak, abych ho udržel aniž bych já i on musel něco plácat do novin..

    • Re: Slavia, Zlín, Vuk

      Robinator     před 8 lety 10.01.2017 12:30 |  
      4 2

      já bych si teda skoro vsadil, že Zlín žádné předkolo hrát nebude a tabulkou propadne na 6-9 místo..Vukadinovi se nedivím, chce hrát poháry a ne někde na vidlákově..

      • Re: Slavia, Zlín, Vuk

        Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 10.01.2017 12:37 |  
        1 0

        Když se podíváš na tabulku, tak jediný tým, který je schopný ohrozit Zlín jsou 6. Teplice (, které ztrácí 9 bodů na Zlín). Jablonec i Liberec ztrácí už hodně velký náskok a je nereálné, že by to stáhli. Týmy jako Slovácko, Karviná nebo Bohemians těžko získá o 12 bodů víc oproti Zlínu za 14 kol.
        Nejreálnější je tedy 5. místo.

      • Re: Slavia, Zlín, Vuk

        deny91     před 8 lety 10.01.2017 12:38 |  
        0 0

        Klidně vsadit může, pak dej vědět, jak jsi dopadl. Jenom by sis měl uvědomit, že to by chtělo nejen tragické jaro Zlína, ale taky perfektní jaro od Teplic, Nevěřím ani jednomu.
        Samozřejmě poháry se hrají až v létě, takže si je může zahrát, i když teď v zimě nepřestoupí. To není žádný argument.

        • Re: Slavia, Zlín, Vuk

          Robinator     před 8 lety 10.01.2017 12:48 |  
          2 0

          tak pokud vím, už se to povedlo Zlínu jednou, minulou sezonu, kdy měli dobrou první pulku a div nakonec nespadli zpět do druhý..to samé od nich čekám teď, strmý propad dolů..
          a Vukadin chce prostě využít momentální situaci, rozumím mu..pro něj je to životní šance..teď hned, ne za měsíc, za rok atd..

          • Re: Slavia, Zlín, Vuk

            deny91     před 8 lety 10.01.2017 12:51 |  
            0 0

            Právě díky loňsku předpokládám, že se Zlín poučil a opakovat se to nebude, minimálně ne tak markantně.
            Životní šance je to nejen pro Vuka, ale pro celý Zlín, který má zatím nejlépe rozjetou sezonu v historii. Kdy jindy mají mít ambice, když ne teď? Otázka zní: Co je víc? Jedinec, nebo tým, potažmo celý klub?

            • Re: Slavia, Zlín, Vuk

              Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 10.01.2017 13:19 |  
              3 1

              Tak pro Vukadinoviče a jeho dá se říct už krátký sportovní život je víc určitě jedinec. Ke Zlínu nemá podle mě nijak extra blízkej vztah. Ke Slavii má evidentně srdeční a ta o něj teď eminentně stojí = jedinečná šance. V prvním zápase za Zlín se může zranit s rekonvalescencí přes půl roku a v létě po něm neštěkne ani pes..
              Já se mu vůbec nedivím a jak už jsem tady jednou psal, i správný manažer by měl tohle pochopit..

              • Re: Slavia, Zlín, Vuk

                Robinator     před 8 lety 10.01.2017 13:21 |  
                0 1

                přesně tak

                • Re: Slavia, Zlín, Vuk

                  Artur (přítel SN)     před 8 lety 10.01.2017 13:33 |  
                  0 0

                  Podzim loni (15 zápasů) 23bodů letos 31bodů... 52bodu na 5.místo (loni my) je 21bodů...tzn. 7 výher.... stačí jim bodovat se spodkem ligy.

              • Re: Slavia, Zlín, Vuk

                sasky     před 8 lety 10.01.2017 14:28 |  
                0 0

                Zase bych z VV nedělal nějakého starce. 26 mu je asi měsíc. Takže před sebou může klidně takových 7-8 sezón ještě mít, s tím, že kdyby se mu podařil rok a půl ve Slavii (tuším, že to nakonec dopadne), tak by si od 27 mohl klidně nějaké 3-4 roky zakopat za € nebo $

                • Re: Slavia, Zlín, Vuk

                  Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 10.01.2017 14:41 |  
                  2 0

                  7-8 sezón se ti zdá hodně jo? Navíc tolik se určitě neudrží v nějaké top formě, zvlášť když jeho předností je rychlost. Navíc určitě myslí ještě někam výš a o to je pro něj ještě důležitější aby už teď šel výš (ze Zlína k nám).

                  • Re: Slavia, Zlín, Vuk

                    deny91     před 8 lety 10.01.2017 14:51 |  
                    1 4

                    a až bude chtít po jedné povedené pulsezoně utíkat od nás, protože to je pro něj přece šance, tak budeš taky tak hráče podporovat?

                    • Re: Slavia, Zlín, Vuk

                      Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 10.01.2017 15:02 |  
                      2 1

                      No tak jestli nasází i za nás osm asistencí a tři góly a pošle na něj nabídku někdo z bundesligy a jako bonus i ve srovnatelné výši (třeba podle ceny hráče a rozpočtu klubů) jako my nabízíme Zlínu, tak bych ho tam osobně dovezl i v mašli a za utržené peníze si vyhlédl někoho dalšího.. tak jako to dělá x set dalších klubů po celém světě kromě pár megaklubů..

                      • Re: Slavia, Zlín, Vuk

                        deny91     před 8 lety 10.01.2017 15:06 |  
                        0 0

                        Takže i kdyby ho v tu chvíli Slavia prodávat nechtěla, protože jsou pro ni prvořadé sportovní cíle a nechce oslabovat kádr, tak ty bys ho jim tam klidně odvezl i s mašlí. Jsi zajímavý fanoušek :-) otázka je, jestli víc Slavie, nebo Vukadinoviče (promiň za to rýpnutí)

                        • Re: Slavia, Zlín, Vuk

                          Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 10.01.2017 15:14 |  
                          2 0

                          Samozřejmě že Slavie ale asi na rozdíl od tebe dokážu víc myslet i na to co jednotlivci (kteří tvoří ten tým) cítí a chtějí. Protože přesně z toho se síla klubu a atmosféra uvnitř týmu skládá. Nedávalo by my nejmenší smysl, tady takového hráče držet. A jestli nejsou ve Zlíně hloupý, tak s touhle variantou už měli dávno počítat a mít připravenou posilu. A s tím souvisí to, že bych za něj požadoval tolik peněz, abych získal kvalitní náhradu čili výsledek je, že hráč je spokojenej a kádr neoslabil. Jak se dneska říká win win situace..
                          Ale hlavně jak už jsem psal, kdybych byl v pozici manažera Zlína vůbec bych to do takové situace nenechal dojít.

                          • Re: Slavia, Zlín, Vuk

                            deny91     před 8 lety 10.01.2017 15:27 |  
                            2 0

                            Takže kdykoli si hráč dupne, tak ho prostě pustit, jinak nebude dobrá atmosféra v týmu? A co když nebude zrovna hráč vysedávat na lavičce? To ho taky raději poslat na hřiště, aby nedělal dusno? Myslím, že dobrou atmosféru v týmu hlavně dělá to, když hráč nemyslí jen na sebe, ale právě a primárně na ten celý tým, protože fotbal je kolektivní hra. Samozřejmě, že taky myslím na to, co jednotlivci myslí a chtějí, ale slovy JŠ: "První je Slavia a až pak jsi ty."

                            • Re: Slavia, Zlín, Vuk

                              Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 10.01.2017 16:41 |  
                              0 0

                              Neříkám že kdykoliv. Ale podle toho už si vybírám hráče. Když to nedělá, tak nehraje a pak jde pryč a to mnohdy i se ztrátou. Takže nechápu, co je na to k nepochopení když hráč dostane super nabídku, odvedl za nás super práci a chce se mermomocí posunout výš, proč na něm aspoň nevydělat? Když tedy nejsem schopen se s ním domluvit tak, abych ho přesvědčil k tomu aby s radostí zůstal.. to se asi v případě Vukadinoviče nestalo, když si stěžuje..

                              • Re: Slavia, Zlín, Vuk

                                bongor     před 8 lety 10.01.2017 17:17 |  
                                2 0

                                Kmotr má pravdu,třeba Škoďák dostal supernabídku a co udělal správnej manažer,který Škodu velmi chce udržet,ale za cenu,že u nás zůstane ,ale nebude nasranej.Nezačal řvát do novin,že mu to zatrhne,ale pozval si Milana a dal mu takovou finanční kompenzaci,jakou byl hráč ochoten akceptovat.A je klid,Milan je u nás,je spokojenej,Jarda T je spokojen,my jsme spokojeni.To je jednání prozíravého šéfa a ne nějakého trhovce,zblázněného rumunem.

                                • Re: Slavia, Zlín, Vuk

                                  deny91     před 8 lety 10.01.2017 17:50 |  
                                  1 0

                                  To sice ano, ale pokud vím, stalo se to až po roce, kdy ho vytahovali z letadla směr Turecko. A co kdyby v tu chvíli začal Škoda do novin, že do Turecka strašně chtěl? A pak do Číny...?
                                  Tohle jednání bylo možné díky konstruktivnímu přístupu z obou stran, který vyústil až po roce v nějaké zásadně lepší podmínky pro samotného Škodu. Do té doby nic lepšího neměl.
                                  nevím, jestli Zlín jedná konstruktivně a nabízí hráči, že ho budou ochotní uvolnit třeba v létě, jak to normálně bývá. Jediné, co vidím, je snaha Vukadina vydupat si přestup v reakci na to, že ho teď v zimě prodat nechtějí. Jaký rozdíl oproti Škodovi či Zmrhalovi.

                  • Re: Slavia, Zlín, Vuk

                    sasky     před 8 lety 10.01.2017 17:02 |  
                    0 0

                    Ano, 7-8 sezón je dost. A s tou rychlostí je to taky mýtus. Jako, že ve 30 už je rychlostní typ hráče takřka odkecanej? Sorry, ale to by Bolt už musel taky skončit. Ale jinak vím jak to myslíš, o to nejde. Jenom tohle stavění na zadní z pozice hráčů nemám moc rád a chápu i Zlín, že už víc kádr na jaro oslabovat nechce (přeci jen už mu odešli Poznar, Hájek, Harba), takže vyšponovali cenu takhle a je to jejich právo. I větší kluby o hráči prohlásí, že je prostě neprodejný nebo vypálí obrovské požadavky. Nicméně věřím, že se všechny strany nakonec dohodnou a Vuk bude na jaře u nás. Teď je to spíš taková dvoustranná přestřelka (Grygera vs. Vuk) přes média, která je dost zbytečná :)

              • Re: Slavia, Zlín, Vuk

                deny91     před 8 lety 10.01.2017 14:49 |  
                1 4

                Uvidíme, jestli budeš takhle horovat za hráče, až bude někdo chtít podobným způsobem pláchnout z SKS, navíc jen po jeden a půl sezoně v SKS, kdy se mu navíc z toho mimořádně povede jen ta poslední "třetina".

                • Re: Slavia, Zlín, Vuk

                  Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 10.01.2017 15:07 |  
                  4 0

                  Hale já budu šťastnej když jakejkoliv hráč, kterej prošel Slavií skončí třeba v Realu Madrid nebo Barceloně.. a jestli tady bude 1,5 roku nebo půl roku nehraje roli.. prostě když bude hrát tak dobře, že si o něj řekne někdo lepší a bohatší než jsme my tak má právo jít a nejlépe samozřejmě za situace, že mi na tom nebudeme tratit - úplně stejná situace jako teď ve Zlíně...

                  • Re: Slavia, Zlín, Vuk

                    deny91     před 8 lety 10.01.2017 15:21 |  
                    1 2

                    Když s tím SKS nebude souhlasit, tak jaké právo máš na myslí? Jediné právo je to, že SKS má právo na dodržení platné smlouvy s hráčem, kterou podepsal. Vše ostatní je pak na rozhodnutí klubu, jak se rozhodne.
                    A porovnávat přestup ze Zlína do Slavie s přestupem ze Slavie do RM či Barcelony je objektivně úplně mimo.

                    • Re: Slavia, Zlín, Vuk

                      Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 10.01.2017 15:32 |  
                      0 0

                      Tady někdo porovnává přestup do Realu? Napsal jsem něco úplně jiného! A myslel jsem tím přestup kamkoliv na "západ", kde ten rozdíl bude minimálně stejný jako Zlín - Slavia. Jinak tvoje právo samozřejmě platí ale asi možná tak ve zkumavce :) Zkrátka snažit se na někom vynutit poslušnost není pro klub vůbec dobrá situace..
                      Nevím co tím myslíš, když SKS nebude souhlasit. Bavíme se tady o tom, co by jsme udělali my, kdyby jsme rozhodovali..

                      • Re: Slavia, Zlín, Vuk

                        deny91     před 8 lety 10.01.2017 15:42 |  
                        0 0

                        To právo platí normálně ve fotbale a pokud o tom pochybuješ, tak se pobav třeba s takovým Konatém. Taky si myslel, že to úplně neplatí a jak je teď rád, že se může po pár měsících v juniorce zase vrátit k týmu. A ještě se veřejně omluvil za své chování. A já říkám, že Sparta udělala dobře, protože by pak byli za slabochy, co umetou cestičku každému, kdo si trochu dupne nehledě na cíle a priority celého klubu.
                        Samozřejmě že klub nemá jednat jako despota, ale pokud prostě jsou nějaké cíle, tak by měl hráč i klub najít nějaké řešení formou např. budoucího příslibu přestupu, až bude mít i sám klub dost času vyhlédnout si stejně kvalitní náhradu (jako např u Zmrhala). Tohle je možné při korektním jednání ze strany hráče a ne že bude do novin halekat, jak je nespokojený, že mu není umožněno odejít.

                        • Re: Slavia, Zlín, Vuk

                          Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 10.01.2017 15:57 |  
                          1 0

                          A dyť to je přesně co píšu - mají najít řešení - evidentně ho ale ve Zlíně nenašly. Prostě to je chyba managementu Zlína. Navíc do médií tady začal vyřvávat někdo jinej než Vukadinovič jestli se nepletu. A co konkrétně Sparta získala tím, že poslala Konatého? Nehrál za ní, čili jako by tam nebyl ale plat mu asi platila. Neprodala ho, takže za něj nic ani neutržila. Pravděpodobně Konaté sedí někde odstrčenej v kabině jako rušivý element, kterého kabina nechce což se dost může projevit na jeho herním projevu ale to ještě nevíme. A kromě toho ta nabídka od Steauy asi nebyla v tom měřítku, o kterém se tady bavíme. Tam to bylo za pár kaček jestli se nepletu a ještě někam do Rumunska. Navíc bůh ví jak to bylo rozjednané s tím rumunem, co se spekulovalo, že pujde do Sparty atd. Nicméně ve výsledku Sparta tedy není za slabocha ale má pěkný ramena a já se ptám, k čemu jí tedy vlastně jsou? Kde je nějakej hmatatelnej plusovej výsledek těhle ramen? Možná až zase jednou někdo někdy bude chtít někam přestoupit, vzpomene si na Konatého jako přízračného ducha co pořad ještě krouží nad letnou a zpívá žalozpěv o tom, jak kdysi tvrdě narazil. Zatímco hmatatelných mínusů je několik..

                          • Re: Slavia, Zlín, Vuk

                            deny91     před 8 lety 10.01.2017 16:08 |  
                            0 0

                            Ale ty vůbec nevíš, co Vukovi řekli. Jediné víme, že ho zrovna teď nechtějí prodat. Klidně mu mohli říct, že po sezóně bude moct odejít, ale že teď nemají náhradu atd. Jenže právě k tomuto jednání je potřeba kompromis a konstruktivní přístup z obou stran. Ale Vuk kompromis nechce, on prostě chce jít hned, okamžitě do SKS. Nekompromisní přístup by ze strany Zlína zase byl, kdyby mu řekli, že ho nikam až do konce smlouvy nepustí.

                            Konaté přišel do Sparty z Afriky za pár drobných a Steaua nabízela 1 mega Eur, takže rozhodně výhodný obchod z hlediska čisté matematiky. Ale Sparta si ho prostě cenila na víc, tak ho za ten 1 milion neprodali - normální přístup.
                            Ano, nemají teď z něj nic, co se týče nabízených financí (i když nezapomeňme, že toho hráče mají pořád pod smlouvou), ale aspoň nejsou za slabochy a jsou si vědomi toho, že s nimi nemůže každý vykývat. Takto si taky klub buduje svou pozici. Navíc není vyloučeno, že se opět Konaté vrátí do formy, v jaké byl (ve svém vlastním zájmu), a budou ho moct prodat znovu. Rozhodně správný přístup, který by neměl dělat problém žádnému alespoň trochu rozumnému a kolegiálnímu hráči.

                            • Re: Slavia, Zlín, Vuk

                              Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 10.01.2017 16:35 |  
                              2 0

                              Ale dyť ty taky nevíš vůbec nic :D Mediální výroky si můžeme vykládat každý po svém. Že nemají náhradu? Tak zaspali a je to jejich problém, když viděli jakou má formu.
                              Mohli mu říct cokoliv. Třeba měl Vukadinovič konstruktivní přístup a snahu se domluvit ale dostalo se mu odpovědi "nikam nejdeš a nebudeme se s tebou bavit a aby to pochopili i ze Slavie tak jim řekneme že leda za 40 mega (mimo realitu) a zavři za sebou dveře nazdar".
                              Myslím, že Konaté je něco stál na všech ostatních složkách a pro ně opravdu 1 mega Eček je prd. Ano možná se vrátí do formy ale to teď není. Teď jsou prostě jen mínusy a plusy? Možná někdy atd.. Pochybuji o tvojí dedukci, že tohle pro hráče bude příště něco znamenat. Jsou prostě typy lidí, který do toho jdou nebo si nechají blbě poradit jako Konaté bez ohledu na to jestli někdo někdy před ním strávil půl sezóny v juniorce a pak ty, který to radši vyřeší jinak.
                              Takže závěrem jsi mě vůbec o ničem nepřesvědčil a nevím co je na tomhle ukazování ramen pozitivní.

                              • Re: Slavia, Zlín, Vuk

                                deny91     před 8 lety 10.01.2017 16:57 |  
                                0 0

                                Ano, jelikož je pro ně 1 milion Euro prd, tak jsi mě o nějakých svých mínusech taky vůbec nepřesvědčil, protože peněžní ztráta byla tvůj hlavní argument. To ostatní jsou spíš mínusy pro samotného hráče, který pokud je aspoň trošku ambiciózní, bude sám ve svém vlastním zájmu tvrdě pracovat na jejich odstranění (obnovení dobrých vztahů s kabinou, návrat dormy apod.).
                                Naopak plus je, že Sparta jako klub nebude na přestupovém trhu teď známá tím, že stačí, aby na jejich nejlepší hráče dal někdo z Rumunska 1 mil. Eur, a oni ho hned ochotně uvolní. Takhle by devalvovali v očích dalších potenciální zájemců nejen cenu ostatních svých hráčů, ale ještě by neměli ani respekt a byli by za blbce, které si povodí jeden hráč, když se mu zamane.

                                • Re: Slavia, Zlín, Vuk

                                  Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 10.01.2017 17:09 |  
                                  1 0

                                  Hale reaguji už naposled protože mi to přijde už jako absolutně zbytečné. Mínus pro klub je ten, že ten hráč vůbec nehrál = nepomohl jim k žádným sportovním úspěchům a ještě ho museli platit, nedostali za něj ani ten 1 mil a devalvovali jeho cenu, která už teď není ani ten 1 mil (a hlavně jako prd to bylo vztaženo k tomu, že 20 mega pro Zlín není prd jako pro Spartu 1 mil E), mají v kolektivu někoho, kdo v něm být nechtěl a jenom pod nátlakem se teď tváří že jo.. bože těch mínusů je spousty.
                                  Ty asi žiješ v nějakém domnění, že v každém klubu čeká 10 hráčů, kteří jak vlčáci čekají na jakoukoliv nabídku aby mohli začít dělat problémy nebo už fakt nevím. Tohle se prostě stává výjimečně a většinou to skončí tak, že se ten klub s hráčem domluví ať už tak, že ho pustí nebo jako my např. se Zmrhalem a Škoďákem. Nechápu proč jsou pro tebe tak důležité zrovna tyhle atributy u klubu "známá tím jak dusí někoho kdo chce jinam". Já tedy budu radši když budeme známý úplně něčím jiným..
                                  Tak dík za pokec, čus.

                                  • Re: Slavia, Zlín, Vuk

                                    deny91     před 8 lety 10.01.2017 17:55 |  
                                    2 0

                                    Některé věci vidím jinak než ty a myslím, že k tomu přispívá i fakt, že bys tady Vukadina chtěl a přál bys mu ten přestup. Já to tak nemám. Nikdo nikoho nedusí a ani nechci, abychom tím byli známí. Asi je pro mě ale mnohem více důležitý profesionalismus. Klub nikoho nedusí, když hráče hned neprodá ven, jak si ten hráč zamane. Takhle to jen ty interpretuješ.
                                    Každopádně taky díky za diskuzi, byť se názorově rozcházíme :-)

                      • Re: Slavia, Zlín, Vuk

                        deny91     před 8 lety 10.01.2017 15:46 |  
                        0 0

                        Jinak se nebavíme o tom, co bychom udělali, kdybychom rozhodovali. Otázka zněla, jestli bys Vuka v jeho vystupování podporoval při odchodu z SKS stejně, jako ho teď podporuješ v kaze Zlín? Takže se bavíme o našem pohledu z pozice fanouška, ve které se právě nacházíme.

                        • Re: Slavia, Zlín, Vuk

                          Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 10.01.2017 16:02 |  
                          0 0

                          Ano, kdyby převyšoval každého u nás v týmu jako převyšuje teď ve Zlíně a sáhl si pro něj klub z bundesligy, tak bych mu to přál. V koutku duše bych si možná říkal "a neměl by jít až v létě až nám vystřílí LM" ale pak bych si hned vzpomněl na to, že v prvním přáteláku může přerazit hnáty a nebudeme mít ani prachy ani hráče a od téhle myšlenky zase rychle ustoupil.. A jedinej na koho bych mohl nadávat by bylo vedení SKS, kdyby se chovalo stejně (nevím jak přesně se chová Zlín, jen přes média ale celé je to jen čistě hypotetické)..

                          • Re: Slavia, Zlín, Vuk

                            deny91     před 8 lety 10.01.2017 16:11 |  
                            0 0

                            S takovým uvažováním raději nevycházej z domu, protože tě tam může přejet muslim v kamionu. Prostě takhle uvažovat nelze, pokud chceš/chce tým něčeho dosáhnout a mít nějakou dlouhodobější koncepci a ambice.

                            • Re: Slavia, Zlín, Vuk

                              Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 10.01.2017 16:37 |  
                              0 0

                              :D To je trošku přitažené za vlasy ne? samozřejmě porovnávám míru rizika, užitky, které z toho můžu mít atd. Takže ve fotbale se takhle běžně uvažuje a kamiony si nech prosím na jiné diskuze.

                              • Re: Slavia, Zlín, Vuk

                                deny91     před 8 lety 10.01.2017 16:47 |  
                                0 0

                                Nejde přece o kamiony. Chtěl jsem tím jen říct, že riziko existuje vždycky, ale není možné, aby jedním z hlavních faktorů rozhodování byla obava z nějakého "co kdyby".

                              • Re: Slavia, Zlín, Vuk

                                dupy77     před 8 lety 10.01.2017 17:45 |  
                                0 0

                                Souhlasím s kmotrem chápu co tím myslíš a naprosto s tebou souhlasím

    • Re: Slavia, Zlín, Vuk

      dauby     před 8 lety 10.01.2017 14:10 |  
      1 0

      Přít se s tebou nebudu, ale to si povíme po sezoně, jestli Zlín bude hrát poháry...

      • Re: Slavia, Zlín, Vuk

        deny91     před 8 lety 10.01.2017 14:54 |  
        0 0

        Netvrdím, že určitě hrát budou, stát se může cokoliv (třeba vyhraje pohár Liberec a oni skončí pátí). Vzhledem k postavení v tabulce a výkonům mi ale přijde větší blbost tvrdit, že určitě poháry hrát nebudou apod.

    • Re: Slavia, Zlín, Vuk

      Hanzwalter     před 8 lety 10.01.2017 15:02 |  
      1 0

      Tvuj koment ma hlavu a patu a z 90% souhlas. Na druhou stranu musime brat v potaz jak historicke, momentalni a geograficke postaveni Zlina a Slavie.... Zlin nikdy nebude na urovni Slavie a to tim, ze je to sice mile muzstvo a snazive, ale je PROVINCNI a jako takove to ma se vsim horsi... zaroven je na Morave, kde se o vetsinu fans pretahuje OV, Opava, Olomouc, Znojmo a Brno.... a tudiz maji stadionek jaky maji... pro par lidi... vstupne pokryje tak naklady na provoz stadionu a sponzori platy hracu a nejaka dotace od CMFS mozna neco malo na mladez, ale jinak neni kde brat a proto MUSI prodavat.... proste musi... Harba byl pro ne necekany PROBLEM... calovali za nej a uz mu pomalu staveli sochu a on cau do Korea... faul na Zlin jako prase od nej, ale to je zivot a jde opet o PENIZE, Holy uz tam chytat nechce a zase nedostanou nic takze jsou -2 hraci de facto zakladu a s 0....logicke reseni je stoper = 10 mega a to potrebuji, aby zacelil Zlin diru po Harbovi a Holasovi plus maji obrance z Bohemky... a jsou na 0 opet... ANO ted prodavat nemuseji, ale co za pul roku??? Bude tu stejna situace a bude potreba sehnat penize... ja, kdybych byl na jejich miste tak Vuka za 20 pustim HNED a jeste k tomu ho zabalim i s maslickou pro SKS, protoze ruku na srdce... maji tam 3 prodejne hrace: Holika, Vuka a Jugase a tim to hasne.

      • Re: Slavia, Zlín, Vuk

        deny91     před 8 lety 10.01.2017 15:17 |  
        1 0

        Skoro bych souhlasil, ale oni ty posily na daná místa budou mít zadarmo:
        brankář: Hruška ze Slovenské U21 (z Myjavy po konci smlouvy)
        obránce: Gajič (z Bohemians po konci smlouvy)
        hrotový útočník: Beaugel (z Dukly, kde jednají o rozvázání jeho smlouvy)

        Tudíž opravdu prodávat momentálně nemusí a v létě asi taky ne. Červenka říkal, že rozpočet mají pokrytý bez problému a je to mnohem jednodušší, než ve 2. lize (a čím výš letos skončí, tím jednodušší to pro ně bude i další sezonu). Kdyby museli, tak už ho prodali. Samozřejmě že jejich postavení v ČR je k tomu předurčuje, ale rozumný a aspoň trochu ambiciozní majitel musí také hledat rovnováhu mezi ekonomickou a sportovní stránkou věci. A této rovnováhy rozhodně nedocílí, když rozptodá půl týmu uprostřed rozehrané sezony, kdy jsou na 4. příčce,

  12. Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

    slamacek (přítel SN)     před 8 lety 10.01.2017 12:16 |  
    4 0

    trochu cisel. 8 asistenci nema nikdo. pridal dva goly a hlavne je nejlepe hodnocenym hracem podzimu. to je dost argumentu pro vyssi cenu. je v idealnim fotbalovem veku a pak jsou tu ale ty ALE.
    v lize ma odehrano 72 zapasu 7 golu a jen 12 asistenci. to uz tak skvela vizitka neni. mozna z tohoto pohledu muze byt zajimavejsi Chance index. tam je 130 b. sesty (prvni Husby 201, druhy Dockal 188 a treti Pilik 148) v lonske sezone to pak byl az 48, kdy ve 24 zapasech mel 131 b. (vitezem byl Dockal s 517, druhy Kovarik 352 a treti Matejovsky s 329b.

    Letosni pulrok se mu opravdu naramne vydaril, vzhledem k jeho chatrenmu zdravi, ke kteremu je nutne prihlednout je castka 40 mil. smesna. Ac jej mam rad a budu rad pokud jeste oblekne nas dres jeho cenu vidim max. na 10 - 15. mil. Druha vec je, ze mame ted penize a tak se musime pripravit na sponovani ceny. Tedy bych Grygerovi nic nevycital, proste je hrac pod smlouvou a musi se kluby dohodnout. Za nas bych k tomu pristoupil tak, ze nabidka nadstandartni lezi a pokud nebude akceptovana, tak se ke stolu muzeme vratit v lete.

  13. Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

    donford     před 8 lety 10.01.2017 12:41 |  
    0 1

    Tak po nákupech GvK a Kadlece jsem napsal, že se vypustil džin z lahve. Nutno počítat s tím, že velmi dobrý fotbalista se už v naší lize za malé peníze nekoupí. To jen pan Pivarník má svojí, jinou ustálenou teorii. Tak uvidíme, jak dlouho mu bude vycházet. Pelta asi teď stříhá ušima. V blahé předtuše. Jen má nevýhodu, že si počínal tak vehemntně a neskromě, že teď s ním raději nikdo nejedná. Samozřejmě, že to Zlín zkouší a nelze se tomu divit. Možná, že hostování GvK s opcí (ale za jakou cenu?) a Železníka bez opce, můžou jednání trochu zklidnit a zasadit do přijatelnějších finančních dimenzí. Myslím, že oba naši hráči by Zlínu velmi pomohli. GvK je podobný rychlík a oni jsou zvyklí na rychlé křídlo do běhu hrát. Byť Vukadinovič je techničtější. No a když se to nezdaří, rmoutit nemusíme. Každopádně naše výhoda je, že Zlín už máme na jaře za sebou. Teď by měl motat hlavu našim předním soupeřům. Jen si nejsem jistý, a poctivě nevím, zda Gajič nahradí Hájka. Moc mi ani v Bohémce nepřipadal. Což ovšem není naše starost.

    • Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

      Vici     před 8 lety 10.01.2017 13:02 |  
      1 0

      Pobavilo. Gina s opcí :) kolik by měla být aby Gina Zlín vzal? 3 mil? Gino určitě nepujde před koncem smlouvy pod cenou tak razantně aby si ho mohl dovolit Zlín.

  14. Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

    Guly (přítel SN)     před 8 lety 10.01.2017 12:42 |  
    5 0

    Vuka bych ve Slavii viděl velice rád, protože to podle mě není hráč jen na brejky, ale i u nás ukazoval, že hráče umí obejít nebo resp. přesprintovat. Vzhledem k tomu, že zlepšil finální fázi, mohl by být hodně platný.
    Ale nechápu moc urážky Grygery a Zlína obecně. Pro mě je sympatické, že nechtěj prodávat všechny nejlepší hráče a chtějí bojovat o poháry. Nemůžeme si myslet, že dostaneme, na koho si ukážeme. Prostě jednat asi nechtějí, tak nastavili cenu nesmyslně vysoko a tečka.

    Zlínu to ale hodně komplikuje fakt, že Vuk má enormní (jako hodně velkej :)) zájem jít k nám. Uvidíme jak to celý dopadne, protože nasranej hráč v týmu nedělá dobrotu a ve Zlíně by toho mohli po sezoně hodně litovat, pokud by jim jaro nevyšlo a tím pádem i Vukova cena by klesla.

  15. Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

    Sešívaný     před 8 lety 10.01.2017 12:43 |  
    2 1

    Uvidíme, jak to bude Vukadinovič hrotit. Popravdě ultimáta klubu a trucování není profesionální. Skutečně profesionální fotbalista podepíše smlouvu a tu smlouvu má profesionálně dodržet do konce. Samozřejmě může na vedení tlačit, aby ho pustilo za lepším, ale nemělo by to mít dopad na jeho výkony.
    Samozřejmě celé to "zlobení se" Vukadinoviče může být výrazně zveličené Spartem, ale pokud to tak skutečně je a hráč si hodlá přestup vytrucovat, tak bychom ho v tom neměli podporovat a naznačit mu, že nechceme, aby takovým způsobem k nám přestoupil. Neměli bychom takové jednání podporovat, protože nikdy nevíme, kdy se to obrátí proti nám (stačí se podívat na Konatého ve Spartě).
    Zlínu se moc nedivím. Mají nejlepší sezónu v historii, reálnou šanci na poháry. Takto se jim ten kádr rozučete a půjdou dolů jako loni. Otázka je, nakolik by to byl výhodný přestup i pro nás, kdyby k něm došlo. Podle všeho se nezrealizuje dřív než před koncem přípravy, Vuky by tak přišel do rozjeté mašiny a je otázka, jak rychle by se chytnul a prosadil v konkurenci, kterou momentálně máme. Viděl bych to spíš jako letní přestup. To je výhodné pro obě strany. Zlín se neoslabí v půlce sezóny a my se aspoň ujistíme, že ta povedená půlsezóna nebyla náhoda. A Vukymu by mohl stačit příslib, že v létě ho klub už určitě pustí.

    • Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

      kjandourek (admin)     před 8 lety 10.01.2017 12:50 |  
      1 0

      Může to být i akce manažera - pokud jsem nějaký rozhovor pochopil dobře, tak s ním podepsal smlouvu na tři měsíce... Jakože na zkoušku - takže když ho nedostane do Slavie teď, za půl roku už u toho nemusí být ...

      • Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

        kjandourek (admin)     před 8 lety 10.01.2017 12:51 |  
        0 0

        Tak jenom na měsíc ... :-)

    • Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

      Obr     před 8 lety 10.01.2017 14:15 |  
      2 0

      A proc byhom ho v tom trucu nemeli podporovat? A vubec, jak si takovou nepodporu predstavujes? Jako ze mu bude volat Tvrdik, nebo Krob a budou ho usmernovat, aby jako neblaznil? :-) Pokud ho SKS chce, tak je idealni, kdyz na pilu tlaci i hrac. Zlin si pak musi dat na vahu, jestli chce, placnu, 20mega rovnou, a nebo riskovat nasranyho hrace, kteryho treba preradi do benga a v lete pro za jeste min penez.

      • Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

        Sešívaný     před 8 lety 10.01.2017 16:28 |  
        2 0

        Proč? Protože nejsme v pozici, kdy bychom ho nutně potřebovali, takže nemá smysl tlačit na pilu. Poškodíme si tím vztahy s jedním s klubů a podpoříme neprofesionální chování hráče, které se nám může jednou vrátit. Klidně může Vuky přijít, jeho hvězda poletí nahoru, za rok budeme hrát o titul a on bude tahounem a přijde nějaký klub z Německa, který mu poplete hlavu a on si začne vytrucovávat přestup místo, aby s námi vydržel do konce sezóny, protože ve Zlíně mu to vyšlo, že ano.

        • Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

          vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 10.01.2017 18:33 |  
          0 0

          S těmi kluby bych to neviděl tak černě,dobře vědí kde je chleba namazanej,tak že když se s námi rozumně dohodnou,tak budou všichni spokojený,jako ted třeba s Libercem.Když to budou hrotit tak třeba v létě dostanou hovno,protože vuk na to bude kašlat.Je ale klidně možný, že ještě bude holport s hostováním železa.

          • Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

            Obr     před 8 lety 10.01.2017 21:09 |  
            0 0

            Taky si myslim, ze tam Zelezo nakonec skonci. Vzit ho do Chiny, mohla bejt klidne trosku komedie na Zlin.

        • Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

          Obr     před 8 lety 10.01.2017 21:06 |  
          0 0

          No, podle me jsme v pozici, kdy, pokud odejde ZMrhal, budeme potrebovat hotovyho krajniho hrace. Navic po odchodu Mihalika nemame klasicky pravy kridlo resp. pravyho zaloznika, jestli se nepletu. Ze bysme si poskodili vztahy, tomu neverim, protoze nechapu, cim by se to melo stat. Tim, ze sme na hrace podali nabidku? Nebo tim, ze hrac vi, ze ho chceme? To vi prece i Zlin. Nebo myslis, ze bysme jako meli vydat nejaky nesouhlasny prohlaseni k chovanim W? Jako "ty ty ty, nedavej najevo, ze k nam tak moc chces a poslouchej pana Cervenku a Grygeru"? :-)

  16. Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

    ojlodea     před 8 lety 10.01.2017 13:28 |  
    3 0

    Tak Vuk dnes podle onlajnů není ani na lavičce v přáteláku Zlína s Trenčínem...

    • Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

      Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 10.01.2017 13:31 |  
      0 0

      Tak bud dostal od vedeni za usi, ze chce do SKS za kazdou cenu, nebo vyrizuje viza do Ciny. :-)

    • Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

      zeleznik2     před 8 lety 10.01.2017 16:22 |  
      1 0

      Tak to je velice zajímavé info, no třeba nakonec dohoda bude. Ikdyž zde...
      http://www.efotbal.cz/clanek-173890-Vukadinovic-Kdyz-budu-nespokojeny ,-jsem-pro-Zlin-k-nicemu.html

      třeba si Vuky opravdu vyvzdoruje přestup, nebyl by první ani poslední hráč, který by to udělal.
      Zlín nepotřebuje momentálně prodávat, jen za vysokou cenu. Tak to zkouší...

    • Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

      carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 10.01.2017 16:52 |  
      0 0

      Může taky tvrdit, že ho furt něco bolí , chodit k doktorovi a prostě jim promarodit jaro, kdoví jak to bude . Na jejich stránkách v článku před zápasem s Trenčínem je že : "Máme takové mírnější problémy. Uvidíme, jak se to poskládá. Možná jeden hráč nám bude chybět. To se uvidí až před zápasem," řekl jejich trenér Pánik...

  17. ????

    Borris     před 8 lety 10.01.2017 13:48 |  
    7 0

    40 mega? Tak ať si je Červenka a ten rumun Grygera nabouchají do kecek. Víc k tomu nemám co dodat....

  18. Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

    qwertz0099     před 8 lety 10.01.2017 15:06 |  
    2 1

    když má hodnotu Kadlec 70 míčů, GVK 30 míčů tak Vukadin aspoň 100 :)
    Samozřejmě, nemyslím to vážně, GvK mně nevadí, kdy za nás hrajou jiní s větší formou a jsou tak je to samozřejmost, ale prostě to tak vypadá.

    • Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

      zeleznik2     před 8 lety 10.01.2017 15:43 |  
      0 4

      GVK možná stál i 40...Vukadin 100 trošku nadsazené ne?

  19. Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

    zeleznik2     před 8 lety 10.01.2017 15:53 |  
    1 1

    Zlín může klidně žádat i více, ale tomu žádný český klub určitě nedá. Navíc při vší úctě, Vuky nemá cenu ani poloviny této sumy. Samozřejmě je to článek Spartu, nutno brát s rezervou...

    V sobotním blesku, článek na téma: "Posilování kádru za vedení Jaroslava Tvrdíka" namátkou uvádím cenu u GVK 40 mil. a u Jana Sýkory 25 mil. Samozřejmě jde o odhad Blesku, aby mne tady zase někdo neinzultoval...

    • Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

      vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 10.01.2017 18:20 |  
      0 0

      Podle toho co zde psala jistá osoba,je to alespoň u Sýkory nadsazená cifra.

  20. Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

    Betynka58     před 8 lety 10.01.2017 15:56 |  
    1 1

    Podle mne by ve Zlíně měli s Vukym udělat interní dohodu, že když jim na jaře pomůže do pohárů, že ho v létě pustí do Slavie za pořijatelnou cenu. Nakonec by na tom mohli vydělat všichni.

    • Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

      rybář 53     před 8 lety 10.01.2017 18:23 |  
      0 0

      Zlín pouze hraje a zkouší,je take nastvanej za Zeleznika.Vse se vyřeší az se vrátíme ze soustředění v Číně.Domnivam se,ze Vuka koupíme,ale bude to záležet na Zmrhalovi.Nase vedeni neni parta hlupaku,jak se domnivaji rumuni!Jejich žvásty ve Spartu a Blesku nečtu.Sparta i Plzeň si musi uvědomit,ze se doba změnila a že už nebudeme jen sbírat drobky po nich!

  21. Nejnovější vývoj

    Kara (přítel SN)     před 8 lety 11.01.2017 07:33 |  
    2 0

    Zlín tvrdí, že je nabídka degradující a Tvrdík na to napsal, že je pravda, že Vuka chceme, ale ne za každou cenu

  22. Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

    Sracken     před 8 lety 11.01.2017 08:22 |  
    2 0

    Vedení Zlína bych doporučil, aby hráče prodali za cenu, která je neuráží. Za 40 milionů určitě stojí řada zájemců na hráče, co měl skutečně dobrý jeden půlrok, neustále je nemocný nebo zraněný, nikdy nehrál poháry, nikdy nehrál za repre. Z vyjádření Zlína je patrné, jak moc touží Slavii podojit, jednání by mělo být okamžitě ukončeno, s vyděrači se nevyjednává. Argument, že Vukadinovič je nejméně tak dobrý jako Sýkora je nesmyslný - Sýkora je prověřen poháry, je členem širšího repre kádru a vykazuje daleko lepší komplex fyzičky a fotbalové univerzálnosti. Je to hráč úplně někde jinde. A navíc je Čech, není třeba ho naturalizovat jako hráče mimo EU. Zlín ukazuje, jak to nedělat.

  23. Re: Vukadinovič se zlobí. Pusťte mě do Slavie, žádá Zlín. Klub chce 40 milionů

    ervin     před 8 lety 11.01.2017 09:04 |  
    0 0

    Aktualně cz. Nabídka Slavie přesahuje hráčovu tržní hodnotu /15 MEGA+ BONUSY+POSTUPY DO POHARU/ uvedl hráčův agent Zíka a doporučuje se k jednání vrátit. cenu 12mega jsem tady uvedl už včera ale okamžitě mě smázli. plus je že hráč má zájem do Slavie jít. Jsem zvědav co na to hoši ze Zlína. Naše vedení perfekt a nabídka snad lepší nemůže být!