Aktuality z médií

Komentáře (89)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

    bongor     před 8 lety 07.01.2017 19:23 |  
    8 2

    To mě docela mrzí.Vuk mě velice zaujal v zápase s námi,kdyby k sobě měl odpovídající útočníky,tak jsme měli problém,podle mě by se k nám výborně hodil.No nemůžeme mít všechno,zvláště když tam má velké slovo pan Grygera,údajně nechtějí oslabovat ofenzivu.Kdyby ale projevili zájem za řekou,tak by se G přetrhnul.

    • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

      Travinho     před 8 lety 07.01.2017 21:56 |  
      2 0

      Otázka je, jestli toto vyjádření jen nemá ukázat našemu vedení, že by měli finančně přitlačit. Železníka nám pustili a co se týkalo Vukadina, tak se Červenka nevyjadřoval, že by byl vyloženě proti. Možná se tu rozjíždí i trochu mediální hra.

      • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 08.01.2017 00:43 |  
        0 0

        Taky to na mě tak působí.

      • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

        Tomislav     před 8 lety 08.01.2017 08:29 |  
        3 0

        Já myslim, že to myslej upřímně. Loni byli taky vysoko po podzimu a pak šli dolů, ale letos ta jejich hra má větší řád a maj potenciál se na tom 4. místě udržet a jít do pohárů, Bolka měla v závěru podzimu problémy a dál je tam díra + zase se může stát, že EL bude brát i 5. flek. A EL již není taková popelka, jako kdysi UEFA, zvláště předkola už nejsou aspoň ztrátový. Když by nešli dál, maj šanci zahrát si se solidním soupeřem ze západu (jako třeba my s Rio Ave a Anderlechtem), hráči maj šanci se ukázat v Evropě, pak můžou prodávat klidně s přirážkou, třeba Jugase, někam ven. Ta motivace je opravdu solidní. Dost jsem se naopak divil, že pustili Hájka. V tu chvíli mi bylo jasný, že Vuka stopnou. Nedělal bych z toho drama, prostě i ostatní týmy maj svý ambice, Zlín je stabilizovanej, žádná Příbram.

  2. Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

    Arutha     před 8 lety 07.01.2017 19:26 |  
    10 12

    Dobrá zpráva...

  3. Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

    qwertz0099     před 8 lety 07.01.2017 19:45 |  
    1 0

    Je to škoda, jsem zastánce jeho příchodu (možné je samozřejmě všechno), ale už osobně žádný příchod do kádru neočekávám. Odchody ano.

    • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

      mirecek1111     před 8 lety 07.01.2017 20:09 |  
      5 0

      Já bych řekl, že o jeho přestupu rozhodne případný odchod/neodchod Zmrhala. Zlín je klub, který si slušné peníze odmítnout dovolit nemůže. A pokud o něm chtěl Krob jednat teď, když je Zmrhal pořád v kádru, tak zřejmě v případě jeho odchodu bude zájem přivést křídlo ještě markantnější. Já osobně bych řekl, že je teď vše OK a jeho příchod řešil fakt až v případě odchodu Zmrhala (doufám, že neodejde:) )

    • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

      Thane (přítel SN)     před 8 lety 07.01.2017 20:10 |  
      3 0

      Já zastáncem jeho příchodu nejsem ale když Jaroslav Tvrdík jiné příchody vyloučil tak už bych ho bral..Pořád nejsem přesvědčen o kvalitách našich krajních záložníků..Pokud neodejde Zmrhal tak ve dvojici se Sýkorou je to dobrý ale jinak? Kdyby odešel tak tam je Svento kterej trpí na zranění a i v nejlepší formě nikdy nebyl golovy hráč (má samozřejmě jiný přednosti) a Mingazov s Kesselem me na podzim přesvědčili akorát o své nepoužitelnosti..Všechny ostatní varianty jsou jen lepením viz třeba Barák kterej tam sice párkrát nastoupil ale rozhodně nehrál jako krajní záložník..Což se od něj ostatně ani nedalo cekat

  4. Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

    Artur (přítel SN)     před 8 lety 07.01.2017 20:12 |  
    13 0

    VV nam bude platnejsi ve Zline, pokud Zlin zustane kompaktni mohl by na jare odebirat dulezite body nasim souperum. Pokud potvrdi svoji vykonnost z podzimu privedl bych ho v lete.

    • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

      Tomislav     před 8 lety 08.01.2017 08:48 |  
      0 0

      Vidim to stejně. My ho chcem, on chce k nám, ale jaro ve Zlíně mu nevadí, Zlín ho chce udržet hlavně na jaro. => Se Zlínem máme dobrý vztahy, takže to vidim na již teď (po příletu ze soustředění) dojednanou dohodu o přestupu po sezóně. Na jaro je 17 zápasů, to se současnym kádrem pro obsazení krajů zálohy není problém, i pokud by odešel Jarda Zmrhal (a Ruslan s Ginem se nějak výrazně nezvednou) - alespoň bych Marko Alvira napravo vyzkoušel v přípravě, a jak píše malan níže, Mick van Buren není vzduch. Podle mne byl na tomto postu velice platný (já bych ho tam asi i viděl prioritně - samozřejmě dle soupeře a herního systému). A jak psal někdo nedávno, zkvalitněním pozic beků se sníží tlak pro kraje zálohy pro defenzivní fázi (klidně si dovedu představit pro domácí zápasy do plných Jabka na levý záloze, když by za nim dokázal excelovat Flo).

  5. Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

    Rottax (přítel SN)     před 8 lety 07.01.2017 20:17 |  
    4 0

    Možná, že to souvisí s tím, že jsme jim zatím neuvolnili Železníka! Díky odchodu Harby bude Zlín o kvalitního útočníka stát a tak očekávám, že se vše rozhodne až s návratem Slavie z Číny! ;)

    • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

      dauby     před 8 lety 07.01.2017 20:59 |  
      0 0

      To zni velmi logicky a bylo by to fajn pro vsechny: Zelezo do Zlina na hostovani bez obce, Vuki k nam na prestup. Ale muselo by se to vyresit okamzite po prijezdu z Ciny, protoze kondicni soustredeni kdyz Vuki neabsolvoval, tak to tolik nevadi, ale to herni je uz potreba, aby se trochu sehral s muzstvem. A doufam, ze Zmrhal u nas jeste pul roku zustane. Pak bychom meli tri velmi dobte kraje zalohy - Vuki, Zmrhal a Sykora. Pokud by ale Vuki neprisel s Zmrhal naopak odesel, budeme mit minimalne na jednom kraji zalohy problem...

      • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

        knl66 (přítel SN)     před 8 lety 07.01.2017 22:50 |  
        14 3

        Opce, prosím, OPCE! Žádná obce, ovce, ofce, onuce, (bez) otce, atd atd....
        Hostování bez opce, hostování s opcí - kua, chlapi, už se to naučte!

        • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

          dauby     před 8 lety 08.01.2017 08:42 |  
          5 0

          Pravdu dis, otce, priste uz bud psat jen opce, abych nedrazdil slavistickou obec :-).

          • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

            Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 08.01.2017 11:08 |  
            0 0

            A hlavně pište bez opice..

    • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

      knawi     před 8 lety 07.01.2017 22:43 |  
      1 1

      Železník má, pokud nemá určitě měl, velkou snahu se u nás prosadit. Rád bych, aby dostal šanci, kterou mu zranění nedovolilo využít, zatímco Vukadinovič ji už u nás měl a z jakýchkoli důvodů nevyužil.
      V zápase ve Zlíně byl Vukadinovič výborný, zalitoval jsem, že ve Slavii nezůstal, přesto takhle prováděné přestupy mně nepřipadají konsekventní. Pokus - omyl - beru zpět. Transfer, co se před rokem dohodnul by se mohl a měl vyzkoušet.

      • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 08.01.2017 00:47 |  
        1 0

        To, že je Vukadinovič ve Zlíně a ne u nás, měla vliv hlavně naše finanční situace, kdy jsme neměli údajně ani dva míče na jeho přestup. Takže mluvit o nevyužité šanci je poněkud zavádějící.

        • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

          knawi     před 8 lety 08.01.2017 08:24 |  
          0 0

          Tuhle okolnost jsem si neuvědomil. I kdyby tedy v každém zápase zářil, neměli jsme na něj. Jak se od té doby všechno změnilo!

          • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

            dauby     před 8 lety 08.01.2017 08:51 |  
            3 0

            Ja s tebou souhlasim, Zeleznikuv elan a chut porvat se o misto v sestave je prikladny! Jaky to rozdil treba oproti Mihalikovi... Ale myslim, ze u nas asi na jare hrat nebude, kdezto hostovani ve Zline, kde se se vsemi zna, by mu urcite pomohlo. A hral by asi porad, zvlaste po odchodu Harby. Navic by odpadla trapna klauzule ve smlouve, ze proti nam nesmi nastoupit :-). Ono to je ve Slavii tezke - Muris taky vzdycky nehraje, Van Buren ne, a pritom jsou oba skveli! Skodak je proste jasna jednicka. A k tomu jeste Zelezo. A GvK, ktereho bych ja po pul roce jeste neodepisoval a taky bych ho dal na hostovani, aby se rozehral. Vukiho bych ale chtel. On i jeho bracha nebyl spatny a zrovna kdyz mu to u nas zacalo jit, skoncilo mu hostovani...

            • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

              deny91     před 8 lety 08.01.2017 17:09 |  
              1 0

              Jenže Železníka nečeká v létě nominace na Euro, takže si může dovolit být klidně na jaře 3/4. útočník a pak se uvidí, co v létě dál. Mihalíka čeká naopak pravděpodobně základ v silné Slovenské 21 a nemůže si dovolit jaro prosedět. Na tohle léto dřeli 2 roky a nechali za sebou Nizozemce i Turky a pak by měl klíčový půlrok prosedět? Nedávalo by to smysl pro něj, jejich repre a hlavně ani pro Slavii.

  6. Není všem dnům (přestupům) konec :)

    carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 07.01.2017 20:23 |  
    1 0

    Nechtějí nám ho prodat, ale když přijde pro ně slušná nabídka, tak si myslím, že pro Zlín peníze budou přednější. Tady jde hlavně o to, jestli prodáme Zmrhala, pak za něj náhrada na křídlo by přijít měla a Vukadin by se mi jako náhrada líbil nejvíce.

  7. Vuk

    Jachym     před 8 lety 07.01.2017 20:43 |  
    4 1

    Pokud zůstane Zmrhal, tak mi to příliš nevadí...

  8. Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

    spino     před 8 lety 07.01.2017 20:49 |  
    3 1

    Tipuji, že stejně přijde. :)

  9. Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

    afro     před 8 lety 07.01.2017 21:29 |  
    1 1

    Já si Vukadinoviče moc nepřál resp. nepřeju, ale při hostování Mihalíka a případném odchodu Zmrhala bychom ještě jednoho krajního záložníka/křídlo asi uživili. Ta pravá strana mně i kdyby Zmrhal zůstal připadá nedostatečně obsazená (když jsme teď ti boháči... :-)). Mingazov nepřesvědčil, o Van Kesselovi ani nemluvím, Zmrhal přes nohu je poloviční, Sýkorův a Alvirův flek to asi taky úplně není a Baráka taky ne, i když tam nehrál špatně.
    Na druhou stranu očekávám, že Bořil napravo bude přeci jenom víc "brousit lajnu" než Frydrych a tak na tu pozici pravého křídla nebudou tak striktní nároky, nechat sedět někoho ze středních záložníků by při jejich dobré formě mohla být škoda a JŠVCD, že jo... ;-)

    • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 07.01.2017 21:47 |  
      4 1

      Napravo bude určitě hrát Sýkora. Sice tam hrál tuto sezónu jen jednou proti Bohemians 1905, ale kam jinam s ním, pokud by Zmrhal neodešel? Pak jedině Zmrhal zprava a Sýkora zleva nebo by se během zápasu prohazovali, což by taky nemuselo být úplně k zahození. Sýkora má obě nohy dobré, Zmrhal ''jen'' tu levačku, takže by zprava se stahoval do středu a nalevo by běhal po lajně.

      • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

        Travinho     před 8 lety 07.01.2017 21:53 |  
        2 0

        Musíš brát v potaz, že někdo může být zraněný, někdo může bát z formy a právě v ten moment se nám bude hráč jako Sýkora náramně hodit. Už mnohdy jsme tu diskutovali o tom, proč bereme onoho hráče, když na jeho post máme někoho jiného, ale pokud chceme hrát o titul musíme mít ne 11, ale 18 vyrovnaných hráčů.

        • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

          Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 07.01.2017 21:59 |  
          1 0

          Já jsem jen rád, že je schopný zahrát prakticky všude.
          Ale jak už jsem jinde psal... na pravou stranu zálohy teď nemá Sýkora moc konkurenci, takže jeho post vidím tam, kde by měl zůstat do konce této sezóny a pak se uvidí, kteří hráči odejdou a přijdou.

      • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

        deny91     před 8 lety 08.01.2017 17:03 |  
        2 2

        Už při rozhovoru říkal Sýkora na téma jeho postu, že s ním JŠ počítá na oba kraje. Pokud Zmrhal zůstane, bude hrát zprava (a možná se budou v průběhu zápasu prohazovat). Pokud odejde, tak asi zleva a vpravo to bude otevřené pro toho, kdo tam bude hrát zrovna nejlépe (GvK, Alvir, Mingazov?). Proto mě mrzí, že odešel na hostování Mihalík, protože při odchodu JZ a nepříchodu VV by měl velkou šanci hrát právě se Sýkorou.

    • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

      malan (přítel SN)     před 8 lety 07.01.2017 23:07 |  
      6 2

      A Van Buren je vzduch?

      • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

        afro     před 8 lety 08.01.2017 10:49 |  
        1 0

        Jeden zapomene na hrace, ktery odehral dvacet minut na Dukle na dane pozici a hned mu to omlatej o hlavu.

        • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

          malan (přítel SN)     před 8 lety 08.01.2017 11:52 |  
          0 0

          No ale potencial tam byl:)

          • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

            kjandourek (admin)     před 8 lety 08.01.2017 17:52 |  
            0 0

            A kontakt? ;-)

      • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

        deny91     před 8 lety 08.01.2017 16:59 |  
        1 0

        Van Buren není vzduch, van Buren je hrot (a ne pravé křídlo)

        • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

          malan (přítel SN)     před 8 lety 08.01.2017 17:58 |  
          0 0

          všechno je relativní.

          • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

            deny91     před 8 lety 08.01.2017 18:07 |  
            0 0

            teorie fotbalové relativity?

            • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

              malan (přítel SN)     před 8 lety 08.01.2017 19:19 |  
              0 0

              presne tak.

  10. Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

    qwertz0099     před 8 lety 07.01.2017 22:58 |  
    1 4

    Na jak dlouho vůbec podepsal Jan Sýkora smlouvu?

    • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

      qwertz0099     před 8 lety 07.01.2017 23:12 |  
      3 2

      nebo teprve podepíše a nechápu některé jedince zde, kteří na otázku místo odpovědi odpoví mínusem (u mě to bylo poprvé, ale takových přpadů to bylo a je víc :)

      • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

        malan (přítel SN)     před 8 lety 08.01.2017 00:46 |  
        1 4

        Jsi na SN, tady se budes jeste hodne divit:)

    • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 07.01.2017 23:13 |  
      3 0

      Ještě to není podepsané, stále je hráčem Liberce, ale je jen otázka hodin či dní, kdy se to podepíše.

      • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

        qwertz0099     před 8 lety 07.01.2017 23:16 |  
        1 0

        Díky za info :)

      • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

        Marwek23 (přítel SN)     před 8 lety 08.01.2017 08:06 |  
        0 0

        ou, já měl za to, že už podepsal...tak snad se tak stane brzy.

        • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

          dauby     před 8 lety 08.01.2017 08:53 |  
          0 0

          Nepodepsal jeste.

  11. Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

    Marwek23 (přítel SN)     před 8 lety 08.01.2017 08:04 |  
    2 3

    určitě jen šponují cenu, vykašlal bych se na ně. Nejsem úplně přesvědčen o Vukadinových kvalitách, navíc Šilhavý nepatří mezi jeho oblíbené kouče. Co takhle zkusit půlroční hostování? Vukadin (s případnou opcí) k nám a do Zlína na hostovačku Železo + Van Kessel. Sýkoru přesto považuji za mnohem lepšího fotbalistu s větším přínosem pro tým, jsem hodně rád, že jsme ho získali. Pokud tu zůstane Jarda Zmrhal (doufám, že ano), budeme na obou křídlech velmi silní.

    • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

      petrjir     před 8 lety 08.01.2017 08:17 |  
      0 0

      Take dle meho sponuji cenu, na druhou stranu uz pred prestupem Hajka do Plzne se vyjadrili tak, ze z kadru po odchodu Harby odejde max jeden hrac ze zakladni sestavy.
      Ale privedl bych ho drive, nez odejde Zmrhal, protoze to zvysi cenu Vuka okamzite.

      • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

        Marwek23 (přítel SN)     před 8 lety 08.01.2017 10:12 |  
        1 0

        tak já věřím, že naše scoutingové oddělení má v záloze další hráče, kteří by případně mohli přijít.

    • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

      Travinho     před 8 lety 08.01.2017 08:56 |  
      0 0

      Hezká idea, ale zapomínáš na to, že s tím musí i prodávající souhlasit.

      • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

        Marwek23 (přítel SN)     před 8 lety 08.01.2017 10:09 |  
        0 0

        však proto píšu "zkusit" :) ...myslím si, že by "ševci" mohli souhlasit, získali by 2 hráče - potřebného a osvědčeného útočníka a křídleníka na post Vukadinoviče.

        • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

          Travinho     před 8 lety 08.01.2017 11:15 |  
          0 0

          Jasně, to jo. Ale do budoucna by to pro ně vůbec nemělo význam. Příští rok by byli chudší o 2 hráče, které by museli znovu nahrazovat. Navíc pokud by se Vukadinovič u nás neprosadil, tak už by tam měl smlouvu jen na rok a pokud by neprodloužil smlouvu, tak by jej už jen těžko udali, takže je pro ně hostování s opcí nesmysl.

    • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

      Hanzwalter     před 8 lety 08.01.2017 10:56 |  
      1 1

      2 hrace plus hromada penez je nesmysl.... GvK a Zeleznik oba kvalitou nastejno dle meho jako Vuk... nedelal bych to a kouknul v cizine. GRYGERA utre a je klid;-)

  12. Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

    Joba     před 8 lety 08.01.2017 09:25 |  
    0 1

    Uvidime. Vuka bych uvital, navic v pripade, ze odejde Jarda Zmrhal. Vukadin je typ krajniho tahoveho hrace, ktery by se hodil, myslim. Ale zase za rozumnou cenu samozrejme :) Jinak k tem medialnim informacim bych asi zatim byl spis zdrzenlivej. Ono na jednu stranu si "pochvalovat" vyhodny obchod Hajka - dejme tomu tech cca 10 MIO - a dopredu odmitat jednani o Vukovi, kdyz za nej muze Zlin dostat mozna i 30. Nebo mene, ale treba plus procenta z pripadneho prodeje do zahranici. Zaverem, proti Zlinu nic nemam a za poctivost jim i uspech preju, ale mysilm, ze na konci souteze se do petky nevejdou, ale kristalovou kouli nemam ;-)

    • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

      Hanzwalter     před 8 lety 08.01.2017 10:54 |  
      0 0

      No a to je presne ta blbost co je vsem jasna, kdyz dostanu 10 a mam z toho radost jako, ze super obchod tak za Vuka, kdyz dostanu 15 a Zeleznika na hostovacku tak si cinknu radosti do plenek a nebudu mit reci, ze nebudu vstupovat do jednani;-)

  13. Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

    VanDel     před 8 lety 08.01.2017 09:53 |  
    7 1

    Ten Grygera má teda ale velké silácké řeči. Počítam, že jestli ho opravdu chceme, tak ho zcela jistě dostaneme. A tady pan "tvrďák" nám Vukadinoviče milerád pustí a předá nám ho s mašlí na krku kterou mu tam osobně uváže :)

    • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

      Hanzwalter     před 8 lety 08.01.2017 10:51 |  
      0 0

      Presne tak;-) Ale co si budeme povidat, vzdy si pri obchodovani obe strany premeruji kdo ho ma vetsiho;-)

  14. Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

    Fačín     před 8 lety 08.01.2017 10:38 |  
    1 2

    No, ve večerejším sportu psali, že si za Vukadinoviče představují 1,5 milionu Eur, což je 40 milionů Kč. To pevně doufám, že jim nedáme, to by bylo zase munice pro mediální pisálky, že rozhazujeme miliony..

    • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

      Hanzwalter     před 8 lety 08.01.2017 10:50 |  
      0 0

      Takovou hodnotu 100% nema, kvuli zdravotnimu stavu a veku urcite ne... pokud se neobjevi nesolventni klub z Turecka ci nejaky magor z Ruska;-)

    • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

      VanDel     před 8 lety 08.01.2017 10:56 |  
      1 1

      To je neskutečná bejkovina. Pokud je pravda, že za Hájka nedostali víc jak 10 mega, tak Vukadinovičovo cena není větší než 20 mega. V jeho případě bych to odhadl na cca 15 milionů a Grygera si bude chrochtat blahem.

      • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

        Fačín     před 8 lety 08.01.2017 10:59 |  
        0 1

        Za Hájka dostali prý 11,5 milionu. Což je mimochodem taky dost.

        • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

          VanDel     před 8 lety 08.01.2017 11:38 |  
          1 1

          Tak na iDnesu píšou že cena nepřesáhla 10 milionů. Ale to nevadí, hlavní je, že Vukadinovičovo cena v žádném případě nemůže přesáhnout 20 milionů. Má za sebou pouze jeden dobrý půlrok a věk už má taky vyšší.

    • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

      Travinho     před 8 lety 08.01.2017 11:16 |  
      0 0

      Otázka je, jestli nemají nějaké zajímavé nabídky z ciziny. Jakože dost možná mají.

      • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

        Hanzwalter     před 8 lety 08.01.2017 11:35 |  
        0 0

        Nabidka z ciziny za takove penize jen Rusko ci Turecko...

  15. Vukadinovic

    Hanzwalter     před 8 lety 08.01.2017 10:48 |  
    1 1

    Tak ja u tohle hrace mam hrozne moc ???? Protoze, kdyz byl u nas tak nehral spatne, ale taky to zazrak nebyl... a nevim zda sel tak moc nahoru, ano videl jsem ho hrat nekolikrat a vzdy dobre a proti nam hral vyborne, ale je to hrac pro Slavii? Nerikam ANO a ani NE jen si nejsme tak jisty... Sykora a Flo budou hrat 100% zaklad, Alvir a Luftner drive ci pozdeji take a Premek si pocka na sanci... ale Vuk nevim nevim.... Grygera muze taky jen hrat divadlo a nebo sponovat cenu a pokud Vuka opravdu budeme chtit tak nam ho prodaji... kdyz Hajek do Plzne do 10 mega? Tak nam Vuka za 15 nechaji hned... ale porad si rikam, ze bych radsi dotahnul na pravo nekoho z venku...mozna, ze JZ zustane a tim je to vyresene a nebo se GvK chytne a budeme se divit;-)

    • Re: Vukadinovic

      Travinho     před 8 lety 08.01.2017 11:24 |  
      1 0

      Ty se na svět díváš hodně růžovýma brýlema. Já samozřejmě také doufám, že Flo bude hned do základu a Alvir později také, ale počítat s tím na stoprocent? Ty poněkud podceňuješ dost důležitý faktor aklimatizace, který už učinil problémy desítkám hráčů, kteří k nám přišli. Jinak Zlín samozřejmě Vukadinoviče prodat nechce a finančně závislý na tom není, takže nám jej nemusí prodávat za každou cenu, jelikož jeho odchod by pro ně byl obrovské oslabení po sportovní stránce.

      • Re: Vukadinovic

        Hanzwalter     před 8 lety 08.01.2017 11:33 |  
        2 0

        Na levem beku nikoho nemame a tudiz Flo dle meho 100% zaklad a Sykoru jsme nekoupili za balik, aby lestil lavicku a on se aklimatizovat zjevne nemusi... Luftner je zde, aby nahradil Bilka ci Deliho takze do roka zaklad zjevne take a Alvir tam se uvidi.... myslim, ze Zlin uz se oslabil docela dost a Vukadinovic uz v tom hrat takovou roly asi nebude viz Harba a Holik. Ja si osobne radsi preju prave kridlo z venku nez Vuka za 20 az 30 mega....

        • Re: Vukadinovic

          Travinho     před 8 lety 08.01.2017 13:37 |  
          2 4

          Z venku si můžeš přát koho chceš, ale naše vedení se jasně vyjádřilo, že chce kostru týmu z česky mluvících hráčů a cizinců už je tu i tak dost.
          Ne, Flo rozhodně stoprocentní základ nemá. Na levém beku může hrát Švento, Sýkora, koneckonců klidně i Bořil a v kádru je neustále Jablonský. Já samozřejmě také doufám, že s aklimatizací nebude problém a naskočí do základu, ale všichni víme, kolik kvalitních zahraničních hráčů už u nás vyhořelo.

          • Re: Vukadinovic

            Hanzwalter     před 8 lety 08.01.2017 14:53 |  
            5 3

            S Floem s tebou nesouhlasim... je tu urcite do zakladu. Ke vsi ucte ke Sventovi a rika se mne to blbe, ale Duso uz nebude Dusa, ktereho zname a bude cim dal tim vice stridat a vzdy byl kridlo a ne bek. Boril je vic na pravo a Sykora je kridlo.

            • Re: Vukadinovic

              Travinho     před 8 lety 08.01.2017 16:02 |  
              2 1

              Ale prd, Dušan nám ještě všem ukáže. Na podzim mu chyběla lepší letní příprava a pak ho brzdila neustálá zranění, což se dá srovnat se Ščukem, ale oba tu ještě neřekli poslední slovo. Tomu věř. Ano Floa jsme koupili do základu, o tom ani já nepochybuju, ale to ještě neznamená, že se do něj prosadí. Těch faktorů, které to ovlivňují je tolik - od jiného herního systému, po řeč, že nemůžeme s jistotou říct, že se tu prosadí.

              • Re: Vukadinovic

                Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 08.01.2017 16:45 |  
                2 0

                Ščuk v podstatě v dresu Slavie neřekl ani to první slovo. :-)

    • Re: Vukadinovic

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 08.01.2017 19:01 |  
      0 0

      Já se upřímně divím, že někdo má po "cause GvK" ještě vůbec odvahu dělat podobné závěry :)

  16. Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

    Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 08.01.2017 11:14 |  
    3 0

    Vukadinovic se hodné zvedl, proti nám byl ze zlínských jasně nejlepší na hřišti, ale taky si ho pamatuji ve Slavii, kdy byl úplně neviditelný...tak snad si v případě příchodu svou formu a přístup ponechá...

    • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

      Lord_Edmund     před 8 lety 08.01.2017 11:58 |  
      5 0

      každý hráče má nějáký vývoj. Vzpomeň na Jardu Zmrhala, jak neustále nastupoval v době, kdy byl tragickej, neviditelnej, alibisstickej a jakej je z něho hráč teď. Pamatuji, jak ho Kisel, jako kapitán, po několika nepovedených výkonech podporoval a tvrdil, že to je jen problém psychiky a že to v něm je. Nechápal jsem a teď Zmrhy prokazuje, že měl Karolko pravdu.

  17. Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

    Lord_Edmund     před 8 lety 08.01.2017 11:54 |  
    3 0

    Podle mě je to velká škoda. Vukadin měl fantastické období a právem byl považován za nejlepšího hráče aktuální sezóny. Nevycházím jen ze sestřihu, ale třeba zrovna tady https://www.youtube.com/watch?v=tEKTQPF-Q9w
    je vidět jaký má obrovský tah na bránu, mimořádnou rychlost a jak oproti období kdy byl zde, odstranil zbrklost, Jestli odejde Zmrhal, tak nám takpvý tahový hráč bude chybět. Podle mě i když Jarda hraje poslední dobou velmi dobře, je Vuki mnohem komplexnější .Jeho příchod by mi dával větší smysl, než příchod Sýkorky.
    Možná se jen Grygera snaží šponovat cenu. Pochopitelně, Je to jeho práce, ale být na místě našeho vedení, tak by pro příchod Vukiho udělal vše.

  18. Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

    Alanor (admin)     před 8 lety 08.01.2017 12:22 |  
    12 0

    To jsou od Grygery jen kecy do novin a vytváření si pozice pro jednání. Teď záleží hlavně na tom, jak moc Slavia Vukadinoviče chce. Pokud ano, tak se jednat bude, protože sám hráč v případě konkrétních nabídek chce pryč a Slavii jednoznačně preferuje. A pochybuji, že si ve Zlíně mohou dovolit nasraného klíčového hráče, kterému zatrhnou byť jen jednání o přestupu, když za celkem nízkou částku pustili jiného důležitého hráče základní sestavy.

  19. Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

    deny91     před 8 lety 08.01.2017 17:23 |  
    0 1

    Asi se rozhodne podle (ne)přestupu Zmrhala. Pokud VV nepřijde, rozhodně truchlit nebudu. Šilhavého v Jabkách nepřesvědčil, navíc při hodnocení Vukadinovičova podzimu JŠ řekl, že je z něj trochu rozpačitý (někdo tu ten odkaz dával). Navíc bývá často zraněný, i když je pravda, že moc zápasů kvůli tomu nevynechává. Jeho předností jsou hlavně rychlost, dál už nevím. já si prostě myslím, že kdyby hrál na jeho místě ve stejném systému GvK, tak by taky zářil. Abychom neopakovali podruhé stejnou chybu...
    Do současného systém a stylu hry Slavie bych si naopak představoval někoho více technicky a kombinačně zdatného. Pokud nikdo nepřijde, nevadí mi to, protože podle mě bychom v létě pak už pořádně nevěděli, co s těmi hráči napravo - hypoteticky:
    GvK
    Mingazov
    Vukadinovič
    Mihalík (návrat z hostování)

    Podle mě raději počkat do léta a posílit pak o nějakou pořádnou posilu ze zahraničí (2. španělská, kterou scoutujeme?) + počkat na vývoj ohledně Mihalíka (jestli se prosadí v Polsku a na Euru), než unáhleně kupovat Vukadinoviče. Navíc pokud by vykazoval stejnou výkonnost i na jaře, můžeme ho koupit v létě. Ale stejně si myslím, že pak budou dostupní i kvalitnější hráči ze zahraničí, zvláště při dobrém umístění, kdy první 2 místa zajišťují boj o LM (první za určitých okolností dokonce jistou skupinu LM).

    • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

      Travinho     před 8 lety 08.01.2017 17:30 |  
      1 0

      "Navíc pokud by vykazoval stejnou výkonnost i na jaře, můžeme ho koupit v létě. "
      Myslíš, že na nás bude každý čekat?

      • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

        deny91     před 8 lety 08.01.2017 17:57 |  
        0 0

        Koho přesně tím "každým" myslíš?

        • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

          Travinho     před 8 lety 08.01.2017 18:01 |  
          0 0

          Zlín, Vukadinovič, jiní zájemci...

          • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

            deny91     před 8 lety 08.01.2017 18:06 |  
            1 2

            O žádné jiné konkrétní nabídce se nikde nepíše, takže nikdo ani nemusí čekat. Kdyby ho ze zahraničí opravdu chtěli, tak už tam pravděpodobně je, ale oni nejsou slepí a vidí i ty jeho nedostatky. Možná se tak ozve Turecko.
            Stejně tak se psalo o tom, že o GvK mají zájem v Belgii, Nizozemí apod. ale jelikož znali jeho nedostatky, tak ho nikdo nekoupil. No a pak ho angažovala Slavia...

            • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

              Travinho     před 8 lety 08.01.2017 18:18 |  
              0 0

              To že se o něčem nepíše, ještě neznamená, že to není.

              • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

                deny91     před 8 lety 08.01.2017 20:24 |  
                0 0

                viz výše

            • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

              Kenny     před 8 lety 08.01.2017 18:30 |  
              5 1

              Já si taky myslím, že VV nijak nutně nepotřebujeme. Potažmu, že by pro nás nebyl nijak výraznou posilou. Ale nesouhlasím s tvým vyjádřením, které vyznívá jako bychom ho měli jistého třeba za půl roku. Na spoustu zápasů jezdí přece skauti a kdo z veřejnosti nebo médií se dozví na koho se kdo přijel podívat? Věděli jsme my, že Slavia sleduje Alvira nebo Floa? Tohle přeci žádnej klub nevytrubuje!

              • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

                deny91     před 8 lety 08.01.2017 20:24 |  
                0 0

                Já netvrdím, že ho nikdo nesleduje, ale myslím, že žádnou konkrétní nabídku nemá. Zvláště vzhledem k tomu, jak otevřeně říkal, že by chtěl jít do Slavie, ale pokud zůstane ve Zlíně, tak se svět nehroutí a bude dál makat. Jinou možnost v tom rozhovoru ani nenaznačoval.

                • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

                  Kenny     před 8 lety 08.01.2017 20:49 |  
                  0 0

                  Jo, já ti rozumím, ale upozorňuji, jak píše Travinho, že co není může být. Většina normálně fungujících klubů má přece více přestupových variant. A když nevyjde přestup jednoho hráče, jdou po jiném. Takže někdo ho může mít v záloza a jaký jsme byli?

    • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

      dauby     před 8 lety 08.01.2017 21:31 |  
      3 0

      Rychlost a dal uz nevim? Nejlepsi nahravac ligy a nejlepe hodnoceny hrac ligy ve Spartu i na idnes, tak asi neco umi... Ja bych ho chtel.

      • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

        deny91     před 8 lety 08.01.2017 23:20 |  
        0 0

        taková hodnocení měl ale i van Kessel na Slovensku

        • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

          dauby     před 8 lety 09.01.2017 15:29 |  
          0 0

          Česká liga je lepší než slovenská, takže to není nejsilnější argument...

          • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

            deny91     před 8 lety 09.01.2017 17:36 |  
            0 0

            To sice ano, ale oba se prezentují velmi podobným stylem fotbalu - v rychlosti si obhodit míč kolem protihráče a sprintovat na bránu / popř. míč za obranu a utéct obránci

            • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

              kjandourek (admin)     před 8 lety 09.01.2017 19:34 |  
              0 0

              To sice ano, ale zatímco Vuk už ukázal, že na českou ligu má, tak Gino zatím moc nee..

              • Re: Zlín Vukadinoviče Slavii prodat nechce

                deny91     před 8 lety 09.01.2017 23:22 |  
                0 0

                No jenže Vukadinovič tady v ČR působí už kolik sezon? Např. ani v Jablonci se dříve pod JŠ neprosadil. Takže po několika sezonách se jedná o jeho první takto úspěšnou.
                A v porovnání s ním, jak dlouho tady je GvK? Nepřijde mi to jako korektní srovnávání. Navíc je GvK o několik let mladší.