Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

Komentáře (111)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

    Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2017 12:33 |  
    5 0

    jde z toho rozhovoru citit uprimnost, diky za to Honzo. Doufam, ze Ti Slavie priroste k srdci. Hodne stesti!

  2. Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

    Borris     před 8 lety 06.01.2017 12:39 |  
    4 0

    Tak první Honzův rozhovor jako Slávisty! :-) pro něj možná dobře že se hned odletělo do Číny, kde bude mít klid od všeho a nebudou ho hned bombardovat novináři. Každopádně Honzo ať se ti u nás líbí a daří, přeju ti mnoho zdaru a doufám, stejně jako Astrocytoma, že ti Slávka přiroste k srdci a že až odtud jednou budeš za velké peníze odcházet do zahraničí ( doufám že to bude až za dlouho ), tak to bude s tím, že už je z tebe i srdcem Slávista!

  3. Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

    Kojot007     před 8 lety 06.01.2017 12:48 |  
    3 4

    Moc se těšim až ho uvidim jak za nás na hřišti válí. :)

    Jediná věc která mě v tom rozhovoru trošku rozmrzela je, že už teď hned po přestupu vidí Slávii jako přestupní stanici:
    „Nebojím, byl to jeden z důvodů, proč jsem šel právě sem. Mám díky tomu možnost se připravit na případné zahraniční angažmá a co nejvíc se tady zlepšit. Když zvládnu tady tu konkurenci, pak můžu jít ven.“

    Ale to se v dnešním fotbale asi nedá moc zazlívat ;)

    • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

      Láryfáry     před 8 lety 06.01.2017 12:54 |  
      7 0

      Já naopak oceňuji upřímnost, vypadá to že Honza je rovný kluk, a vem si to takhle - kdyby hráč prohlásil, že je rád že skončil ve Slavii a že je to pro něj konečná a víc nechtěl dosáhnout, tak je to velmi špatně - hráč zleniví, chybí motivace se posouvat dál a makat na sobě na 100%, To ostatně vidíme na většině hráčích, co běhají po českých trávnících: dostal jsem se do áčka Teplic, koupíme barák, na ty tréninky holt je potřeba chodit no, a teď jupí, deme kalit!

      • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

        Kojot007     před 8 lety 06.01.2017 12:58 |  
        1 0

        Jasně, upřímnost rozhodně oceňuju také. Uvidíme. Pokud se u nás stane hvězdou, udělá s námi úspěchy a pak odejde za odpovídající častku do zahraničí, budu mu určitě přát, aby se prosadil i tam. Necháme se překvapit :)

    • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2017 13:45 |  
      0 0

      Moc se Sýkorou nemůžu souhlasit o konkurenci. Na post pravého záložníka aktuálně nemá moc konkurenci... jedině Mingazova, ale ten mě zatím nepřesvědčil. Pokud by nakonec odešel ještě Zmrhal, tak má místo v sestavě prakticky jisté. Uvidíme, jak ještě zamíchá karty Alvir a jestli on se nebude právě se Sýkorou přetahovat o post pravého záložníka.

      • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

        Obr     před 8 lety 06.01.2017 13:58 |  
        1 0

        No, konkurenci tam ma i tak. GvK, MvB, Mingazov, a asi Alvir. Navic, treba uz vi vic nez my ohledne W.

        • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

          Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2017 14:05 |  
          0 0

          Odhaduji, že van Kessel půjde taky na hostování a van Buren má primární pozici (jako Alvir, ale ten tam pravděpodobně párkrát nastoupil oproti van Burenovi) jinde, tudíž moc nepředpokládám, že by tam měl pravidelněji nastupovat.

          • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

            Obr     před 8 lety 06.01.2017 15:00 |  
            2 0

            Ja myslim, ze hostovacka Mihalika naznacuje, ze krajni zaloznik napravo jeste prijde. Co se tyce MvB. Mne se napravo hodne libil.

            • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

              Travinho     před 8 lety 06.01.2017 15:15 |  
              0 0

              Není to jeho post. Může tam hrát v nouzi, ale předpoklady pro ten post dle mého nemá.

            • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

              Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2017 15:29 |  
              0 0

              Křídlo budiž, ale krajního záložníka rozhodně ne a spíš by nastoupil na pozici křídla až během zápasu než od začátku.

      • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

        Marwek23 (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2017 16:16 |  
        0 1

        počkejme si, je tu příprava, věřím, že kouč to promýchá a šanci má každý...třeba nakonec bude na pravém záložníkovi nastupovat Barák. Momentálně bych řekl, že konkurence je na všech postech veliká

    • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

      Obr     před 8 lety 06.01.2017 13:54 |  
      7 1

      Me to taky mrzi. Myslel sem si, ze u nas bude chtit ukoncit karieru.....

      • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

        JS (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2017 13:56 |  
        2 1

        :D

        • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

          Obr     před 8 lety 06.01.2017 13:58 |  
          3 0

          Tak prece jen uz mu je 23, ze jo ;-)

          • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

            Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2017 14:41 |  
            0 0

            :-)

    • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

      Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2017 14:43 |  
      3 0

      Tak s tím, že chce jít dál nemám vůbec žádný problém. Nejsme Real Madrid. Je logické, že ty nejlepší odchází do ciziny. Jen ať takto přemýšlí, protože aby mohl jít dál, tak bude muset podávat špičkové výkony nejen on, ale celé mužstvo. Takže výborná motivace.

      • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

        SKSKali     před 8 lety 06.01.2017 14:49 |  
        1 0

        Přesně tak, takovej van Kessel se pravděpodobne spokojil s přestupem na západ od Slovenska a ubralo mu to na výkonu.

    • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

      visitor23 (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2017 15:25 |  
      2 0

      Já jsem naopak za toto prohlášení rád, je vidět, že kluk je ambiciozní a chce toho hodně dosáhnout, tak bude ochotný na sobě pracovat.

    • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

      Steve2924 (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2017 19:16 |  
      0 0

      Mě se líbí, jak přemýšlí. Nejdřív vykopat se v lize a dostat se do TOP týmu, pak s ním vyhrát titul a pak se prosadit v zahraničí. Přesně postupně ale jít si za tím.
      Mnohem sympatičtější než kluci co si v 1. lize ještě pořádně nekopli ani za průměr už utíkaj ven s frňákem nahoru. Pokud to není zrovna talent jako Černý nebo Jankto tak je to obvykle konečná a návrat do ČR dokopat karieru (teda restartovat ale to se snad nikomu nepodařilo)

  4. Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

    Crispo     před 8 lety 06.01.2017 12:54 |  
    6 0

    Titul ještě není priorita a na konci se uvidí? Ono ho to přejde až bude chodit na jaře do Edenu v průměru 12 tisíc lidí, kteří ten titul prostě chtějí :D A ne jenom ti na stadionu :) Držím palce a přál bych si ještě Vukadina ať je na krajích pořádná konkurence...

  5. Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

    brťas74     před 8 lety 06.01.2017 14:08 |  
    0 12

    No nevím,před časem jsem kdesi zaslechl že před oběma S upřednostňuje Plzeń.Jen aby měl sešívaný srdíčko, jinak to bude jako s Ginem.

    • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

      kjandourek (admin)     před 8 lety 06.01.2017 14:30 |  
      9 0

      Tos tedy neslyšel - to sis tak maximálně přečetl v bulváru, kde už nevěděli, jak by mlátili prázdnou slámu...

    • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

      malan (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2017 14:32 |  
      1 0

      Plzeňský sparťan nebo sparťanský plzeňák aby měl sešívané srdce? Nechceš toho moc?:)

      • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

        Arutha     před 8 lety 06.01.2017 14:42 |  
        5 0

        Pro Straku žádnej problém...

        • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

          Dobi     před 8 lety 06.01.2017 15:01 |  
          6 1

          Podle mě Straka je "neklidná povaha".. Já nezapomenu, když v mládí říkal, že pochází ze slávistické rodiny v ČB a Slavia se na přestup připravovala. Ale zasáhl trenér Ježek (nikdy jsem nepochopil, že toho křiváka si přitáhl pan Korbel do Slavie) Buď Ty a Lavička půjdete do Sparty nebo navždy končíte s repre... Jako trenér asi Straka nikde díru do světa neudělal (jen záchranou Plzně na Spartě, ale ta by tam tehdy potřebně vyhrála, i kdyby ji trénoval Pepek Vyskoč...) A po Uličném byl asi druhým největším bavičem! Odhlédneme-li od klubové příslušnosti (což, chápu, je těžké, ne-li nemožné!), tak takové šoumeny i fotbal potřebuje. Možná, že jsem naivka, ale mně v historii Slavie vadil 100x více Ježek než Straka! Podobně jako jsem poznal osobně Pastoora, který byl podle mne jen v nesprávnou dobu na nesprávném (zchudlém) místě Ale vše je věc názoru. Věřme, že SI POSILY "SEDNOU", že Jarda ví, kam koho postaví a CO BUDE TAKÉ OD NĚJ CHTÍT.

          • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

            Jachym     před 8 lety 06.01.2017 15:15 |  
            0 0

            Souhlasím. Ať se to zdá paradoxní, ve Slavii působila daleko strašnější jména než Straka. Já mám pro toho pošuka svým způsobem (když tedy zrovna netrénuje Slavii:-) i slabost, už proto, že pochází ze stejného města jako já. O Slavii nikdy špatně nemluvil, takže jsem ho úplně neodepsal jako další Budějčáky (Jihočechy) Všivoka nebo Kladrubského... O Pastoorovi naopak nejsem zcela přesvědčen. Je pravda, že přišel v nevhodný čas, ale ani v rodném Holandsku to není nějaká extratřída...

            • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

              Fulham     před 8 lety 06.01.2017 15:34 |  
              2 3

              Boha nechte už toho Sivoka bejt..:-)))) a teď vážně. On se fakt už několikrát vyjádřil ve smyslu mladické nerozvážnosti a režie rozhovoru. Mára to taky asi podruhé neudělá. A zase na druhou stranu - trochu to k tomu patří. Sivok a např Řepka aspoň venku něco dokázali. Franc taky. A Mára doufám naváže. Díky tomu jim ( mluvím za sebe) tu rudou aspoň toleruju. Asi se nesetkam úplně s pochopením, ale snad je srozumitelné jak to myslím.

              • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                malan (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2017 17:02 |  
                1 3

                Co tady se člověk nedočte...

                • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                  Fulham     před 8 lety 06.01.2017 18:34 |  
                  0 1

                  Nehudruj...:-))

                  • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                    malan (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2017 20:22 |  
                    0 0

                    Kdyz se tu neozvu ja, tak to za me nikdo jinej neudela:P

              • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                Novasinho     před 8 lety 06.01.2017 22:02 |  
                3 1

                Bože, takže ty vlastně máš rád Straku, Sivoka a Řepku... To mi stačí a jdu se vyblít... :-D

                • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                  Fulham     před 8 lety 07.01.2017 07:12 |  
                  0 1

                  Ale prd...doufám , žes předtím nehltal moc velký kusy...:-)))

            • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

              knl66 (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2017 18:30 |  
              0 1

              Když jsi narazil na Všivoka, pak tě musím upozornit, že to není Budějičák! Tenhle člověk bohužel kazí renomé a pověst MÉMU rodnému městu :)
              Ale jo, byl mladej, hloupej, vysvětlil to mladickou nerozvážností, postupem časem mu to odpouštím :)

              • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                Jachym     před 8 lety 06.01.2017 20:25 |  
                0 0

                Já to vím, však jsem psal šířeji o Jihočeších (i když dnes spadají do kraje Vysočina:-), ne jen o Budějčácích. Jako hráč je dobrý, o tom žádná, v posledních letech náš nejlepší stoper.

          • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

            kjandourek (admin)     před 8 lety 06.01.2017 15:49 |  
            2 0

            Já bych si troufl říct, že i jako trenér něco dokázal... Pokud tedy odhlédnu od toho očividného - totiž že v jednu chvíli sjednotil slávisty i sparťany...
            Pokud si vzpomínám, tak on byl nejprve televizní glosátor - takový kritik, podobně jako Luhový... Jenomže na rozdíl od Luhového se nechal uvrtat do trénování a jeho první štace vůbec nebyla špatná - V Teplicích dělal asistenta Ciprovi a potom tým převzal... a pokud se nepletu, tak v roce 2003 vyřadili v poháru UEFA nejprve Kaiserslautern a potom Feynoord Rotterdam - skončili až ve třetím kole na Celtiku Glasgow....

    • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

      Dobi     před 8 lety 06.01.2017 14:49 |  
      9 1

      Víte, je to fotbalista a já si myslím, že každý nemůže být celoživotní klubista od kolébky až po rakev, jakými jsme my. To nemyslím ve zlém Ano, jsou výjimky - Franta Veselý, Pavel Řehák.... Ale já třeba od začátku věřím Hušbauerovi, snad právem. A jsem v kontaktu s Josefem Kadrabou, který po odchodu z rodného Rakovníka (Rakovnicka) hrál chvilku za Spartu a pak hlavně za Kladno. A až ten závěr ve Slavii byl nezapomenutelný! Ale před derby vždy pozdraví pár slávistů (svého času i Jana Maika, kdž ještě žil) a když to dopadne dobře, následuje vždy bezprostředně krásná gratulace, jako na podzim po 2:0! Podobně se STAL slávistou Franta Plánička, i když možná jako kluk pošilhával po Spartě. Co ten pro Slavii i besedami vykonal! Franta Zlámal! Standa Vlček! Nebo i ten Slađan Ašanin, byť tu byl jen 2 roky! A jsou i příklady z druhého břehu - všem stačí uvést jedno jméno: VÁCHA!!! Tam naopak platí - poturčenec horší Turka! Takže proč hanit den před večerem?

      • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

        Jachym     před 8 lety 06.01.2017 15:18 |  
        0 0

        Opět souhlas. Pouze doplním, že také naše novodobá ikona Latka (mimochodem další odchovanec Budějc) měl naopak v mládí spíše rudé srdíčko...:-)

        • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

          afro     před 8 lety 06.01.2017 15:19 |  
          1 0

          To jsi nemusel... :-)

        • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

          Dobi     před 8 lety 06.01.2017 21:57 |  
          4 0

          No, po pravdě, já nejsem slávistou od kolébky. V první třídě tady v Břevnově, kdy jsme se začali zajímat o fotbal, tak jsem říkal: Fandím Liberci (hrál tehdy 1955 ligu) a v II.lize Teplicím! To nejde, musíš si vybrat pražský klub. Tak jsem jim slíbil Spartak Praha Sokolovo.... To bylo v pondělí. Ale o víkendu jsem o všem přemýšlel a další pondělí jsem řekl. Ne, já jsem slávísta, já budu fandit Dynamu (něco jsem věděl od sousedů)! Dukláci to kupodivu vzali (bylo jich hodně - Praha 6), sparťani řekli - budeš litovat! V tom se strašně mýlili! Takže přiznávám, že jsem se týden hlásil ke Spartě.... Ale za těch 62 let jsem ani jednu nelitoval Rok nato se vrátily dresy, což mi hned sousedé ukázali a já , vychovávaný v Havlíčkovské slovanské tradici, nelitoval... Růžek, Plánička, Ženíšek, Franta Veselý.... A mimochodem, vloni v listopadu jsme měli zase třídní sraz a ten kluk (tehdy Duklák, ale já jsem se strašně jako dítě bál vojny a paradoxně na ni nakonec vzpomínám rád...., takže mi vlastně zbyla k výběru jen Slavia, když mi on "zakázal" Liberec i Tepličky a Sparta mi v podvědomí nesedla..., tak ten je dnes taky velký a věrný slávista!)..
          Rozum může nakonec dostat vlastně každý!

      • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

        kobo (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2017 15:22 |  
        4 0

        Dobi díky moc za větu
        "Víte, je to fotbalista a já si myslím, že každý nemůže být celoživotní klubista od kolébky až po rakev, jakými jsme my."
        Fanoušci mohou být celoživotní slávisti ale ať se to komu líbí nebo ne, fotbalisti jsou "jen" najatí, aby plnili naše sny. Navíc můžeme být štastní, že vedení (alespoň ti, které znám) se skládá z opravdových srdcařů. Který jiný tým se tím může pochlubit?

        • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

          rybář 53     před 8 lety 06.01.2017 16:17 |  
          3 1

          Ja se domnívám,že každý slušný člověk musí být Slávista,nebo minimálně sice fandí jinému klubu(ne Spartě)ale Slavii má rád!Vím,ze si zde někteří budou myslet,že jsem blázen,ale je to tak.Také doufám,ze hodně lidi se mnou souhlasí.

          • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

            Jachym     před 8 lety 06.01.2017 16:22 |  
            1 0

            Blázen nejsi, ale jedl jsi možná nevědomky přemíru vtipné kaše...:-))

          • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

            Travinho     před 8 lety 06.01.2017 16:27 |  
            1 2

            Co mám spoustu známých, tak vím, že spoustě z nich byla Slavia vždy sympatičtější než Sparta, ač jsou fanoušky jiného klubu. Ale bohužel od většiny z nich jsem zaslechl, že v tuto chvíli se pro ně Slavia rovná Sparta - Čínský investor, mohutné nákupy, Tvrdík. Neberte to špatně, ale spousta lidí ve veřejnosti nás tak opravdu vnímá, protože tohle jsem zaslechl minimálně od 10 lidí...

            • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

              Jachym     před 8 lety 06.01.2017 16:29 |  
              1 0

              A spoustě slušných i neslučných lidí je nějaký fotbal a natož konkrétní kluby včetně naší Slavie naprosto ukradený...

            • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

              MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2017 16:40 |  
              2 0

              Česká závist. Ještě jsme nic nevyhráli a Češi už závidí a nepřejí předem. Tato vlastnost je vlastní všem přízemním lidem

              • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                Travinho     před 8 lety 06.01.2017 17:30 |  
                2 6

                To není závist, ale sám moc dobře víš, jaká tu byla atmosféra při příjezdu Číňanů a jak běžný člověk vnímá našeho majitele a tím pádem i nás.

                • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                  Jachym     před 8 lety 06.01.2017 20:29 |  
                  0 0

                  Já jsem běžný člověk a mně nevadí. Naopak silného finančního investora, který to s klubem myslí vážně a postará se mj. o takové exotické soustředění, vítám. Já se před nikým nestydím a pokud ty ano, je to samozřejmě tvoje věc.

                  • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                    Travinho     před 8 lety 06.01.2017 23:09 |  
                    2 0

                    Já se za to také nestydím. Jen nesdílím názor, že každý slušný člověk musí nutně mít k našemu týmu sympatie, protože znám spoustu slušných lidí, kterým moc sympatičtí nejsme. Trošku mě mrzí, že se to tu pak zbytečně politicky zaplevelilo.

                    • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                      Jachym     před 8 lety 07.01.2017 13:08 |  
                      0 0

                      Takový názor také pochopitelně nesdílím a pokud bychom opravdu měli 100% podporu mezi všemi fandy, vypadalo by to tak nějak kimirsenovsky divně...:-)) A propos, politiku si sem vnesl primárně ty, např. "Lidem začínáme spadat do řady Čína, Tvrdík, Zeman, Slavia... " nebo "lidé vidí Čínu, která i díky věcem, které se tu děly okolo příjezdu čínských představitelů do Prahy, mnoho sympatií nepředstavuje."...

            • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

              Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2017 17:52 |  
              6 1

              Vysvětlí těm tvým známým, ať se probudí z té své minulosti a proberou se. Je 21. století.

              • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                Travinho     před 8 lety 06.01.2017 18:52 |  
                7 5

                Já jsem nad tím mnohokrát přemýšlel. A asi se není nad čím pohoršovat. V čem můžeme být nyní neutrálnímu diváku sympatičtější než Sparta? Jediné co zbývá jsou diváci a i tam, když vidím co se každý druhý zápas děje v kotli, do Sparty daleko nemáme :(
                Pro mě je Slavia záležitost srdce a nikdy bych nikomu jinému fandit nemohl, ale u neutrálních diváků bohužel sympatie ztrácíme, to musí vidět každý.

                • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                  no-nick     před 8 lety 06.01.2017 19:21 |  
                  2 0

                  Jako že se začínáme podobat tomu arogantnímu, plivajicimu a létajícímu týmu? To snad nemyslíš vážně

                  • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                    lassiter     před 8 lety 06.01.2017 19:37 |  
                    5 0

                    Ale nikoliv, jen lidé, kteří fotbal nesledují tak intenzivně, nemají ponětí o leteckých eskapádách Lafaty, plivajícím a věčně nadávajícím Dočkalovi, ale bezpečně vědí, že za Slavií stojí nesympatičtí Číňané a JT se svou pověstí. U fanoušků ostatních týmů se pak projevuje ona závist/žárlivost na dosud téměř bezednou peněženku majitele, kterou jejich kluby nedisponují.

                    • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                      no-nick     před 8 lety 07.01.2017 07:56 |  
                      0 0

                      Že v tom bude kus žárlivosti, to si představit dovedu.

                  • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                    Travinho     před 8 lety 06.01.2017 19:38 |  
                    2 5

                    V mých očích ne, ale v očích lidí zvnějšku bohužel jo. Ono se stačí podívat na internetové diskuse. Lidem začínáme spadat do řady Čína, Tvrdík, Zeman, Slavia... Druhá věc je, že to vypadá, jako bychom si mohli každého koupit. Lidé už nevidí, že pokud chceme splnit sportovní cíle, tak s tím co tu bylo k dispozici jsme se plácali někde v půlce tabulky. Vnímají nás jako mančaft, který si nakupuje na koho se ukáže... Ne všichni, ale věř tomu, že obecně popularita Slavie s příchodem Číňanů a jejich investicemi výrazně klesla.

                    • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                      no-nick     před 8 lety 07.01.2017 08:00 |  
                      1 0

                      Nevím no. Já se pohybuji především mezi plzenakama, ti jásat nebudou, to je jasný. Od těch neutralnich nic co píšeš neslycham.

                      • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                        Travinho     před 8 lety 07.01.2017 09:01 |  
                        3 0

                        Já jo, ale je pravda, že se pohybuju ve společnosti lidí, kteří zrovna Čínu, Tvrdíka apod. nemusí. Včera jsem toto téma nakousl ještě s několika lidma, protože mě zajímal jejich názor a někteří mi řekli, že na vesnici, kde je spojení Čína - Zeman mnohdy vnímáno jako dobro jsme naopak fanoušky získali, případně jsou lidi rádi, že se vyrojuje další špičkový klub, protože jim Sparta - Plzeň leze krkem. Takže je dost možné, že ztrácíme fandy spíš v sortě lidí ve které se pohybuju já, ale jinde je i získáváme.

                        • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                          Jachym     před 8 lety 07.01.2017 13:12 |  
                          0 0

                          Přesně tak. A "vo tom to je"! Bezvýhradný souhlas. Já si vážím všech slávistů, ať už jsou z Pařížské u Staromáku nebo z Vranova nad Dyjí...

                • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                  Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2017 19:34 |  
                  1 0

                  Předtím jsme mohli být sympatičtější?

                  • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                    Travinho     před 8 lety 06.01.2017 19:43 |  
                    2 4

                    Řebíček sice představoval korupci, ale zároveň tím, jak pomalu krachoval, byl lidem k smíchu a mnoho ho i litovalo a samozřejmě litovali i nás jako tradiční klub, tudíž jsme sympatie měli.

                    Teď tu máme čínského majitele, který asi sám o sobě nepředstavuje nic špatného, ale lidé vidí Čínu, která i díky věcem, které se tu děly okolo příjezdu čínských představitelů do Prahy, mnoho sympatií nepředstavuje.

                    • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                      bedy     před 8 lety 06.01.2017 19:53 |  
                      3 1

                      Ty sympatie ztrácíme od te doby co jdeme nahoru a podle mě je jedno kdo nás vlastní.Lidé si najdou na každýho vždy něco, at to vlastní Čech nebo Čínan. Prostě nejsou rádi,že stoupáme tabulkou vzhůru a máme hodně peněz.Je to jen závist a přáli by si abysme hrali spodek tabulky,kde jsme nikomu nestáli v cestě.

                    • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                      jose01     před 8 lety 06.01.2017 19:54 |  
                      2 3

                      bohužel u fanoušků jiných klubů sympatie ztrácíme, ať se nám to líbí nebo ne, dokonce kamarád fanoušek sigmy, která je skoro před krachem, tak prohlásil, že než je koupit číňani, to raději skončit úplně....

                      • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                        belmis (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2017 20:12 |  
                        5 0

                        taky názor..... Já byl nadšený, když nás CEFC se Šimáněm koupili. Fanoušek Sigmy by asi raději chodil na krajský přebor.

                        • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                          jose01     před 8 lety 06.01.2017 20:19 |  
                          1 0

                          no ještě v době kdy k nám CEFC vstoupil, tak chtěl do sigmy taky nějaký číňany, teď už má názor jinej, na to proč jsem se ho neptal

                      • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                        Tchue22     před 8 lety 06.01.2017 20:14 |  
                        3 0

                        Moc nevidim smysl tehle diskuze, snad podporujeme svuj klub at se deje co se deje a nejaky nazory ostatních nam muzou bejt ukradeny ne?

                        • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                          Citymat     před 8 lety 06.01.2017 20:25 |  
                          1 0

                          Přesně tak jediná rozumná odpověď doufám bude na konci ligy (Tak jsme první no a có no a có)

                        • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                          Dobi     před 8 lety 06.01.2017 22:10 |  
                          2 0

                          Nechci sem tahat politiku, například si ale nedovedu představit, kdyby Slavia zaměnila hvězdu za Hakenkreuz. A Číňani? O co jsou horší než (některé) arabské, ametické, ruské či německé firmy? To jen neobjektivní televize dokáží často zblbnout lidi a vnucovat a nakonec jim i vnutit ledasjaký názor... Spartu vlastní Křetínský, Slavii Číňani. Kdo jsi bez viny, hoď po nich kamenem!

                          • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                            Travinho     před 8 lety 06.01.2017 22:26 |  
                            1 0

                            U mě je rudá komunistická hvězda totéž co Hakenkreuz. Naše rodina kvůli komunismu trpěla a jsem na jakékoliv jeho symboly poměrně dost háklivý. Ale to jsem odbočil. Ať chceme nebo ne, v Číně je neustále totalita, to v USA nebo Německu není. Jak jsem však psal, beru to tak, že náš majitel s potíráním lidských práv snad nic společného nemá. Ale když vidíš jaká je prezentace čínské návštěva v Praze, proti které byla víc jak polovina národa a následné mediální spojování s firmu CEFC, která je naším majitelem. Divíš se, že i sympatie k našemu klubu v očích některých pak klesají?

                            • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                              Guly (přítel SN)     před 8 lety 07.01.2017 10:27 |  
                              1 0

                              Já nevím, proč furt řešíš ostatní lidi, který třeba k fotbalu nemaj žádnej vztah. Může nám to bejt úplně, ale úplně u prdele... Takový lidi stejně na stadion asi nepřitáhneš, tak co.

                              • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                                Travinho     před 8 lety 07.01.2017 10:41 |  
                                2 1

                                Já je neřeším. Jen jsem chtěl odpovědět na komentář, že všichni slušní lidé fandí Slavii a pak jsem si chtěl obhájit vlastní názor. Navíc to rozhodně nejsou lidi, kteří k fotbalu nemají vztah, jen jsou to fanoušci jiných klubů.

                    • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                      belmis (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2017 20:25 |  
                      6 1

                      Mně je úplně jedno, jestli ztrácíme sympatie buď závistivých lidí nebo lidí, kteří si nejsou schopni uvědomit, že bez silného investora velmi dobří nebudeme. A jestli není někdo schopen pochopit, že v dnešní době čínské firmy investují spoustu peněz všude na západě (a to i do sportu), je to jen jejich problém a měli by se pomalu probudit, protože žijí v 21. století. Politické názory takových lidí, kteří jsou v tomto dalajlámovější než samotný Dalajláma, jsou mi úplně ukradené a o jejich přízeň ke Slavii já osobně ani nestojím. Na západě to fanoušci moc neřeší, zato tady by za to nejraději demonstrovali.

                      • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                        Travinho     před 8 lety 06.01.2017 21:28 |  
                        1 5

                        Věř tomu, že i na západě to fanoušci řeší. Když si naši hráči stoupnou za nápis, který vypadá přesně jako ty, které tady byly v padesátých letech a vesele se to posílá na Twitteru, tak opravdu sympatie veřejnosti mít nebudeme...

                    • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                      Jachym     před 8 lety 06.01.2017 20:46 |  
                      1 0

                      No, když píšech o těch "věcech", tak moc sympatií nezískali ani ti noví "Tibeťané" vedení zuřivým vrchním vlajkonošem z Bechyně...:-))

                    • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                      belmis (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2017 21:34 |  
                      2 1

                      Možná víc lidí než nějaká Čína štvou komentáře Erika a Konečného apodobných na sportovních serverech. Ty znáš Erika osobně (dokonce mu tu recesi a trollování nejspíš schvaluješ), tak mu zkus domluvit, ať Slavii neodpuzuje neutrální fanoušky.

                      • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                        Jachym     před 8 lety 06.01.2017 21:44 |  
                        1 2

                        Ano, jestli se za něco slávistického stydím, tak za tyto dva idioty, kteří nám svými "duchaplnými" příspěvky opravdu dělají skvostnou reklamu. A pokud Travinhovi ta Čína tolik leží v žaludku, ať chodí nahý a bosý a vrátí se k pevné telekomácké lince.

                        • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                          Travinho     před 8 lety 06.01.2017 22:08 |  
                          0 2

                          Jenže sportovní diskuse na idnes čte několik stovek, možná tisícovek lidí.
                          Každopádně ještě k té Číně. Když tu tak tvrdíš, že mi leží v žaludku. Samozřejmě, že mi země, kde se dennodenně potlačují lidská práva leží v žaludku. Na druhou stranu, to že náš majitel je z Číny samosebou neznamená, že na tom má nějaký podíl. Já jsem pragmatik a je mi jasné, že pokud chceme mít velké sportovní ambice, tak potřebujeme movitého majitele a v současné době asi úplně není kde brát a na západ v tomhle směru pomýšlet nemůžeme. Nicméně také chápu to, že spoustě lidí může to, že nás vlastní čínský majitel může ležet v žaludku. Tak to prostě je a můžeme si klidně nalhávat něco jiného, ale když mi to řeklo na sobě nezávisle minimálně 10 lidí, kterým byla Slavia do té doby sympatická, někteří jí i fandili (Pro mě ovšem pravý fanoušek vypadá jinak a kvůli změně majitele se od klubu neodvrátí, takže jejich fandovství beru s rezervou) tak to prostě reálný základ má, protože já si ty lidi nevymýšlím. A je úplně jedno na kolik se náš tým, trenér či sportovní vedení prezentují sympaticky, ač jsem za to velmi rád, protože ať chceme nebo ne, to sledujeme hlavně mi jako fanoušci Slavie, ale pro lidi mimo to je spíš podružné.

                          • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                            Dobi     před 8 lety 06.01.2017 22:16 |  
                            1 0

                            Necpěme sem kurňa politiku, jinak se rozhádáme mezi sebou I ti nejrozumnější z nás! Viděli jste film Všichni dobří rodáci? Já 1969 den před tím, než jej stáhli. A Lohniský tam hraje jednoho, co "rozkulačoval". Rajtoval na zabavenékobylce, ale pak na něj taky došlo. A nádherně vyřvával POLITIKA JE SVIŇA!!!

                          • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                            belmis (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2017 22:26 |  
                            2 0

                            To právě Travinho není jedno. Říkáš, že jsi pragmatik, ale moc mi to nepřipadá. Svět není černobílý. No tak by asi bylo oprávněné, když by o tobě nebo právě o tvých kamarádech před rokem 89 mluvili lidé z Ameriky či Holandska jako o padouších. Je to hlavně o lidech. Je jedno jestli jsou z Číny, když se chovají k nám i ostatním tady slušně nebo o třeba o arogantním neurvalci třeba z Francie.

                            A právě ten tvůj známý, ovlivní o dost negativněji tisíce fanoušků, kteří mají další tisíce kamarádů fanoušků. To je hlavně špatně. Zkus se nad tím zamyslet.

                            • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                              Travinho     před 8 lety 06.01.2017 22:39 |  
                              0 0

                              To, že je to jedno mně nebo tobě, ale neznamená, že je to jedno široké veřejnosti a o tom tu mluvím.

                    • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2017 21:44 |  
                      0 0

                      Ti negativní jdou vždy více slyšet než protějšek. Není to tak dávno, co řvali tři lidi na stadiónu ''Uhrin ven!'' a slyšeli to všichni... Jasně, bylo více lidí, aby odešel Uhrinovi, ale aspoň to takhle nevyjadřovali a podporovali Slavii.

                • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                  Eluin (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2017 20:24 |  
                  1 4

                  Bohužel, mnoha lidem jsme díky tomu tak trochu trnem v oku. Můžeme si říkat, že nás názory ostatních (příznivci jiných klubů, lidé stojící mimo fotbalové dění) nezajímají, ale podle mě tomu tak není.

                  • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                    Tchue22     před 8 lety 06.01.2017 20:39 |  
                    2 1

                    Mas pravdu, obcas me jejich nazory zajimaji, zejmena kdyz se chci zasmat :-)

                • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                  Jachym     před 8 lety 06.01.2017 20:37 |  
                  5 1

                  Ovlivňujeme zápasy? Máme nesympatické hráče neustále se hádající s rozhodčím a fasující žluté a červené karty? Máme nesympatického trenéra? Nedodáváme hráče do reprezentace? Nejsme po dlouhé době zmaru vítaným oživením boje o titul? Hrajeme ošklivý defenzivní fotbal? Chová se naše vedení neurvale k fanouškům a k médiím? A konečně, když se vrátíme k čínskému majiteli, navrhujeme, aby ligová asociace měla jako hlavní jednací řeč čínštinu a aby se na jednáních jedlo čínskými hůlkami???

                  • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                    belmis (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2017 21:10 |  
                    6 0

                    Přesně tak. Pokud se naši hráči nebudou chovat jako ti sparťanští, pokud my fanoušci nezpychneme, nebudeme arogantní a jinak než v legraci nebudeme vykřikovat, že si koupíme celou ligu a uděláme si z nich naše týmy B až O, tak není jiný důvod, proč by nás neměli mít rádi než že jsou buď závistiví nebo nepřející nebo jsou to přestárlé děti, kteří musejí mít ve svém životě mezi lidmi jednoho prince a jednoho padoucha, aby vůbec měl jejich život smysl.

                    Vždyť naše vedení se prezentuje doposud tím nejférovějším způsobem, ať už vůči hráčům či ostatním klubům, jejiž šéfové to po jednáních i potvrdili. Jaký velký rozdíl proti létům minulým.

                    To nemluvím o tom, s jakým respektem se chovají k nám fanouškům. Drtivé většině se nelíbil Pekhart, tak ho nekoupili, nelíbila se nám hvězda na dresech, tak nebyla. Který investor by takovéto věci řešil a dal tolik na názor fanoušků?

                    • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                      Travinho     před 8 lety 06.01.2017 21:33 |  
                      1 11

                      Já přece nepíšu, že se někde prezentujeme blbě. Ale podívej se na oblibu City nebo Chelsea v Anglii, kam přišli majitelé ze zemí, kde vládne totalita, kteří nakoupili hráče do zkomírajících mančaftů... A tak je to i s námi u nás. Pokud si potom naši hráči budou stoupat za nápisy, které vizuálně přesně napodobují ty, které se tu objevovaly v Gottwaldovsko-Stalinovské éře, tak tím také sympatie nezískáme.

                      • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                        belmis (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2017 21:37 |  
                        2 0

                        Za jaké nápisy?

                        • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                          Jachym     před 8 lety 06.01.2017 21:46 |  
                          0 0

                          Asi si spletl ruskou azbuku s čínskými obrázky...

                      • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                        belmis (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2017 21:56 |  
                        4 1

                        To je možná tvůj názor a lidí stejného smýšlení, se kterými se kamarádíš. Ve skutečnosti se nám spíš posmívají, že budeme mít na stadionu hůlkami nebo nám zešikmí oči apod. Co vím, tak je spousta lidí proti Rusku, ale je spousta lidí proti Americe a je spousta lidí proti Emirátům.

                        Tak jsme holt měli obrovskou smůlu, že nás nekoupily Švýcarské banky - ale i tak bychom byli obviňováni (pokud bychom byli stejně bohatý klub jako s CEFC), že tam mají ukryté prachy jen samí mafiáni a evropští politici.

                        Jaký by ten investor měl být a z jaké země?

                        • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                          belmis (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2017 21:58 |  
                          1 0

                          ....byli stejně bohatí jako s CEFC

                      • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                        vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2017 22:03 |  
                        0 0

                        Já bych to tak nehrotil,jen bych řekl.že to přivítaní bylo takové soudružské,ale prostě to tam tak chodí navíc si myslím,že si nás tam celkem považují a nic jiného bych za tím nehledal.Sám jsem tam lítal tak že mám celkem představu,oni se dost vidí v Evropě,nebo Evropanech.

                        • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                          Travinho     před 8 lety 06.01.2017 22:13 |  
                          0 3

                          Já to nehrotím, ale bohužel jsem na ten obrázek nalezl na netu poměrně velké množství negativní reakcí (že jsme komouši a podobné). Takové věci masová veřejnost vidí a dokáže si na tom smlsnout.

                          • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                            vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2017 22:33 |  
                            6 0

                            V tom případě at jde taková veřejnost do hajzlu.Je v tom pouhá závist, kdyby nás vlastnil šejk bude stejnej problém,že nás vlastní islámisti a tak by se dalo najít něco na každém našem movitém majiteli a nedej bůh kdyby byl z Izraele.Proto bych použil slova z jednoho filmu ,proletáři všech zemí vyližte si prdel.

                            • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                              Travinho     před 8 lety 06.01.2017 22:53 |  
                              0 1

                              Samozřejmě, že svou roli hraje i závist. Vždycky jsme byli ti sympatičtější, protože jsme měli méně peněz a Sparta byla hlavně po 80. letech brána jako bohatý komunistický klub. A přesně tak někteří nyní vnímají nás (naštěstí zatím bez protekce).

                      • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                        Crispo     před 8 lety 06.01.2017 23:04 |  
                        2 0

                        Ono je to vcelku jednoduché pro pochopení. X let se tady prohlubovala krize, od mládeže až po A tým. Problém je v tom, že spousta lidí, kteří Slavii důkladně nesledují, nechápe, že pouze obměňujeme průměrné hráče za lepší a likvidujeme kostlivce ve skříni, kteří se nám tam nahromadili jako horníci. Bez silného partnera tenhle proces nejde.
                        Nám může být jedno že tohle lidi a hlavně novináři nechápou nebo nechtějí chápat protože si rádi rýpnou. Spousta lidí si myslí že jsme jak Manchester City apod., přitom se jen napravují chyby předchozího vedení snad od dob vstupu ENICU do majetkové struktury klubu. Jen málo nezaujatých lidí si tohle ale dokáže uvědomit. Budujeme zašlou slávu, dle kroků vedení je přece zjevné, že si na nějaký ManCity nehrajem. Jsme Slavia a musíme každý rok bojovat o titul. Přes to nejede vlak. Ostatní ať si říkají co chtěj, protože vždycky budou mít problém s někým kdo je nahoře. I kdyby nás vlastnil Kellner.
                        A to že projevíme úctu majiteli nebo on nám mi přijde jako perfektní věc. Nápisy nenápisy, je to fotbal, a ne Otázky Václava Moravce...

                        • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                          Travinho     před 8 lety 06.01.2017 23:17 |  
                          0 0

                          Ano, já chtěl de facto jen říct, že spousta lidí se teď od nás začíná odvracet. Neříkám, že kroky, které vedení činí jsou špatné, naopak jsou nevyhnutelné. Ale veřejnost si jednoduše řekne. No jo, Číňani si za své peníze koupí koho chtějí a i malé sympatie jsou pryč. Přitom to tak třeba není. Nechtěl jsem rozvinout diskusi na téma, že by Slavii neměl někdo fandit. Jen jsem chtěl podotknout, že veřejnosti už nejsme tak sympatičtí, jako jsme bývali dřív. Což také nejsme.

                          • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                            JS (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2017 23:28 |  
                            3 1

                            Nicméně nás to vůbec nemusí trápit. Přesně jak říkáte, fakt, že jsme za poslední tři přestupová období přivedli praktivky nový kádr není nic negativního. Kdyby Slavia po posledních titulech málem nezkrachovala a zůstala na špici ligy, právě takové hráče, jaké nyní přivádíme, bychom měli po celou dobu. To, že za nás kopali lidé jako Dostál, nebo např. ten útočník, co jsme přivedli snad z Jiren tehdy (už ani nevím, jak se jmenoval), to nebyl "normální stav". Teď je to normální stav. Věřím, že od léta už budeme moci kupovat každé okno tak max. dva tři hráče nadstandardní ligové kvality a další transfery nebudou třeba... Pak se jen musí kontinuálně investovat do mládeže no :)

                          • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                            Crispo     před 8 lety 07.01.2017 00:14 |  
                            5 0

                            Osobně ve svém okolí mám převážně sparťany takže na nějaké sympatizování nejsem zvyklý. Jen když hrozil úplný krach klubu tak se tvářili, že nám to nepřejí. Jinak ale poslouchám pořád něco o rejži, ubulencích, židech a nevím co ještě. Takže je mi osobně jedno jestli u nezaujatého Franty z Teplic nebo u Jardy z Bruntálu ztrácíme sympatie.
                            Neberu to tak že něco napadáš, to vůbec. Jen bych ostatní neřešil. Jak už jsi psal, tak za Řebíčka jsme měli větší sympatie protože jsme byli u dna, ne-li na dně, tohle je pryč a lidi si teď hledají důvody aby nás neměli rádi. Ti co nás nemají rádi kvůli původu majitele, tak ať přestanou kupovat výrobky Made in China, protože takto přece Čínu podporují :)
                            A když se ještě vrátím k těm sparťanům v mém okolí, kterých je bohužel víc než slávistů, tak na nich jde vidět strach a závist, jen to dávají najevo tím svým nabubřelým způsobem a nemyslím si že se na tom něco změní. K těm židům, ubulencům apod. akorát přibyli kecy o Číně, ale tohle není nic co by mi za ty roky mělo kazit den :)

                            • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                              knl66 (přítel SN)     před 8 lety 07.01.2017 02:15 |  
                              0 0

                              Začali jste se už pěkně motat v kruhu, pánové. Už jen pořád to samé...

                  • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

                    Dobi     před 8 lety 06.01.2017 22:19 |  
                    1 0

                    Jáchyme, 100% souhlas!

          • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

            Novasinho     před 8 lety 06.01.2017 22:12 |  
            0 0

            Přesně tak a proto se i ja jako slávista, řadím mezi slušné lidi! Perfektní názor. Dávám palec nahoru ;-)

  6. Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

    Marwek23 (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2017 16:27 |  
    1 2

    Honzo, ať se Ti u nás daří! Snad budeš následovat cestu Dana Pudila :)

    • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

      Fallen (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2017 23:19 |  
      0 0

      Já teda doufám, že si taky nezlomí ruku při nějaké pitce, nebo při čem to bylo u Pudila...

      • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

        Marwek23 (přítel SN)     před 8 lety 07.01.2017 08:37 |  
        0 0

        No tak v tomhle by ho následovat nemusel, pravda! Měl jsem na mysli spíš tuto podobnost - Pudil se taky neprosadil ve Spartě, následně odešel do Liberce, kde se vypracoval v nejlepšího hráče. Zájem jsme tak o něj měli my i Sparta a on si vybral nás. U nás se stal oporou, dotáhl to do repre a do zahraničí. Podobnost vidím nejen na stejných postech, ale i stylem hry...oba je to táhne dopředu.

  7. Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

    Voitechus     před 8 lety 06.01.2017 17:07 |  
    6 2

    Tak ještě Vukadina, který by se nám teď náramně na pravou stranu zálohy hodil a budu maximálně se zimními přestupy spokojen.

    • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

      Jachym     před 8 lety 06.01.2017 22:32 |  
      0 0

      Slavia intellectuals...

    • Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

      Crispo     před 8 lety 06.01.2017 22:47 |  
      3 0

      Je to zajímavý nápad, každopádně pokud chce fanoušek slyšet občas i nějaké to věcné komentování a ne jen nepřetržité narážky či urážky na adresu soupeře tak si pustí spíš klasický komentář. Pokud se na tento výcuc podívám objektivně tak Pavel Novotný byl vtipnější a méně namistrovaný než Suchařípa, který si např. mylně myslel, že jsme na toaletné x let nedali gól, že je to snad nedobytná tvrz. Jako plus vidím, že vystupování P. Novotného oproti "komentování" F.R. Čecha v předchozím derby (kdy si neodpustil buranské urážky ve stylu rudochů) bylo mnohokrát lepší. Ideální by pro mně osobně byl komentář dvou "umírněnějších" fanoušků, kteří by zvládli popsat třeba velkou šanci jinými slovy než "Ty krávo.." nebo "To víš že jo" :) Ale je to jen můj názor, většině se může líbit více styl Suchařípy s Novotným nebo s Ringo Čechem (pan Ringo Čech snad odpustí)...

  8. Re: Přesvědčilo mě jednání klubu, jeho ambice i fanoušci, říká Sýkora

    spivi     před 8 lety 06.01.2017 22:56 |  
    3 3

    Tak po procteni diskuze mam pocit ze jsem vlezl na spatnou stranku. 92 komentaru ke clanku o posile na kterou jsme cekali a nevedeli o koho pujde narozdil treba od Floa nebo o Alvira kteri byli avizovani a tady se resi politiks? Myslim ze i JT vzhledem ke sve minulosti chtel abychom řešily spise ciste fotbal a nový přírůstek do naší rodiny

  9. Soustředění

    spivi     před 8 lety 06.01.2017 23:18 |  
    2 2

    Jinak chapu ze u nekterych to bude tezke ale na soustředění by meli vsichni hráči natrenovat to nejdůležitější a to je dekovacka