Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Komentáře (65)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Jaroslav Mihalík odchází do Cracovie na hostování s opcí

    Guly (přítel SN)     před 8 lety 05.01.2017 15:50 |  
    7 5

    Tak tohle nas muze jeste hodne mrzet. Podle me davat na nej opci pred ME je opravdu velka chyba.

    • Re: Jaroslav Mihalík odchází do Cracovie na hostování s opcí

      Vici     před 8 lety 05.01.2017 15:53 |  
      2 0

      Taky mě ta opce trošku vadí. Jednak ke mladej a mohl nám toho ještě dost ukázat a jednak se na tom (pokud ho tu nechceme) dalo určitě vyvařit víc než když tam jde po půl roce ne-hraní.

      • Re: Jaroslav Mihalík odchází do Cracovie na hostování s opcí

        Boo_SKS     před 8 lety 05.01.2017 16:01 |  
        14 1

        myslim, ze nedavna minulost jasne ukazala, ze JSVCD, MKVCD a JTVCD. Jsem si proto jist, ze bud Jaro uz za nas nema extra chut hrat ci bojovat o misto, ci v nem treneri nevidi takovy potencial jak si tady mozna mylne nalhavame, ci zkratka ta opce je nastavena tak, ze by nas jeji pripadne vyuziti z ekonomickeho pohledu nemuselo mrzet. Jako fanousek verim Jarovi, ze to v nem je a se ze prosadi, ale daleko vic verim nasemu trenerovi a vedeni, ze nedelaji nic, co by pro nas klub bylo nevyhodne.

        • Re: Jaroslav Mihalík odchází do Cracovie na hostování s opcí

          qwertz0099     před 8 lety 05.01.2017 16:21 |  
          0 0

          promiňtw, co znamená to JSVCD a ty další zkratky? díky za odpovědˇ

          • Re: Jaroslav Mihalík odchází do Cracovie na hostování s opcí

            kjandourek (admin)     před 8 lety 05.01.2017 16:23 |  
            2 0

            VCD je Ví Co Dělá .... a před tím jsou iniciály ;-)

            • Re: Jaroslav Mihalík odchází do Cracovie na hostování s opcí

              qwertz0099     před 8 lety 05.01.2017 16:24 |  
              1 0

              MOc děkuju, už mnohokrát jsem se na to díval, jak vyvoraná myš, ne-li něco horšího.

              • Re: Jaroslav Mihalík odchází do Cracovie na hostování s opcí

                kjandourek (admin)     před 8 lety 05.01.2017 16:32 |  
                3 0

                Tohle začlo někdy v roce 2008/09 - když začal blbnout Jarolím, tak snad v každém vláknu někdo poznamenal, že snad Karel Jarolím Ví Co Dělá.... a potom už stačilo jenom KJVCD ... a postupně se upgradnulo na další :-)

              • Re: Jaroslav Mihalík odchází do Cracovie na hostování s opcí

                Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 05.01.2017 16:32 |  
                1 0

                No ono už se to moc nepoužívá. Vzniklo to a hojně se to používalo za trénování Karla Jarolíma, kdy se na různé pochybnosti používalo vyjádření KJVCD (Karel Jarolím Ví Co Dělá). Takže úplně polopaticky aktuální zkratky jsou logicky: JSVCD=Jaroslav Šilhlavý Ví Co Dělá, MKVCD= Martin Krob Ví Co Dělá a JTVCD=Jaroslav Tvrdík Ví Co Dělá.

                • Re: Jaroslav Mihalík odchází do Cracovie na hostování s opcí

                  jarmik     před 8 lety 06.01.2017 09:25 |  
                  0 0

                  Dovolil bych si oponovat v tom, že už se to nepoužívá. Za Uhrina to bylo taky pořád a to není zrovna dávná minulost. No a JŠVCD jsem už taky viděl mnohokrát. :)

                  • Re: Jaroslav Mihalík odchází do Cracovie na hostování s opcí

                    Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2017 14:53 |  
                    0 0

                    Souhlas napůl. Já jsem psal, že už se "to tolik" nepoužívá, ne že se "to nepoužívá". Přeci jen za Jarolíma, hlavně ke konci to tady bylo v každém druhém příspěvku.

        • Re: Jaroslav Mihalík odchází do Cracovie na hostování s opcí

          Guly (přítel SN)     před 8 lety 05.01.2017 18:53 |  
          1 3

          V tomto případě jde o velice špatné rozhodnutí vzhledem k EURU U21. Dejme tomu, že Mihalíkovi vyjde, dá nějakej gol, týmu se bude dařit a hned jeho cena hodně vzroste. Pokud by nebylo EURO, tak by to bylo něcdo jiného, ale takhle jde o velmi špatné strategické rozhodnutí ať už to s Mihalíkem dopadne jakkoli.

  2. Re: Jaroslav Mihalík odchází do Cracovie na hostování s opcí

    Ernie     před 8 lety 05.01.2017 16:01 |  
    4 8

    Ta opce je šílený zklamání.

    • Re: Jaroslav Mihalík odchází do Cracovie na hostování s opcí

      kjandourek (admin)     před 8 lety 05.01.2017 16:23 |  
      4 2

      Jenom aby nám ho za ty prachy nechtěli vrátit...

  3. Re: Jaroslav Mihalík odchází do Cracovie na hostování s opcí

    DavidM     před 8 lety 05.01.2017 16:09 |  
    9 0

    Nevím proč je tu taková panika, určitě není vedení hloupý a tu opci dali takovou, aby byla hodně zajímavá i pro Slavii.

    • Re: Jaroslav Mihalík odchází do Cracovie na hostování s opcí

      Guly (přítel SN)     před 8 lety 05.01.2017 18:54 |  
      1 0

      Otázka je, co je zajímavá... Pokud se ukáže na EURUU21, tak ta opce 1 M bude směšná a Cracovia jí jednoznačně uplatní a pak Mihalíka střelí X krát dráž.

      • Re: Jaroslav Mihalík odchází do Cracovie na hostování s opcí

        soudek82 (přítel SN)     před 8 lety 05.01.2017 21:55 |  
        0 0

        kde x je < nebo = 3, a to by se musel sakra ukázat...kolik čechů šlo z posledního eura za hodně pryč...?

        • Re: Jaroslav Mihalík odchází do Cracovie na hostování s opcí

          deny91     před 8 lety 05.01.2017 21:59 |  
          0 0

          Kolik Čechů se na posledním Euro "21" taky pořádně ukázalo? :-)

          • Re: Jaroslav Mihalík odchází do Cracovie na hostování s opcí

            Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 05.01.2017 23:53 |  
            0 0

            Kliment je příkladem. Na Euro se dostal shodou okolností, v jednom zápase vstřelil hattrick a za 1M € skončil v Německu.

            • Re: Jaroslav Mihalík odchází do Cracovie na hostování s opcí

              deny91     před 8 lety 06.01.2017 00:18 |  
              0 0

              No právě, Klimentovi vyšel jeden zápas, předtím za U21 nehrál, v lize měl pár minut v tragické Jihlavě, kde dávali přednost i Masopustovi, a i to málo stačilo na přestup za 1 mio Eur do BL. A co teprve ti, kteří se tam pořádně ukázali (např. Švédové).

              • Re: Jaroslav Mihalík odchází do Cracovie na hostování s opcí

                Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2017 00:36 |  
                0 0

                Proletěl jsem základní 11-ku Švédska z finále a hráči jsou ve Celta Vigo (Guidetti, ten mi nejvíc utkvěl v paměti z Eura U21, přestoupil z Manchesteru City), Benfica, Hannover, 2x Malmö, FC Kodaň, Mersin (1. liga Turecko), Palermo, Bordeaux, Groningen a AIK Stockholm.

                • Re: Jaroslav Mihalík odchází do Cracovie na hostování s opcí

                  deny91     před 8 lety 06.01.2017 01:51 |  
                  0 0

                  Tak např. ten z Benficy má jít za nějakých 40 mil. Liber do United :-)

        • Re: Jaroslav Mihalík odchází do Cracovie na hostování s opcí

          Guly (přítel SN)     před 8 lety 05.01.2017 23:43 |  
          0 0

          A co jako? I kdyby 3, vydělalo by se na tom... Prostě měl jít na hostování někam bez opce a pokud by se mu EURO povedlo, tak jsme ho mohli krásně zpeněžit.

  4. Re: Jaroslav Mihalík odchází do Cracovie na hostování s opcí

    homerinho     před 8 lety 05.01.2017 16:09 |  
    9 0

    Škoda, docela se mi líbil a věřil jsem, že by se u nás mohl prosadit. Ale současnému vedení věřím ještě víc, takže ok.

  5. Re: Jaroslav Mihalík odchází do Cracovie na hostování s opcí

    Jachym     před 8 lety 05.01.2017 16:19 |  
    16 0

    Osobně mi příliš chybět nebude. Daleko více by mi bylo líto, kdyby odešel Mick van Buren, který si také na podzim příliš nezahrál. U něho vidím daleko větší vůli porvat se s nepříznivým osudem hráče na lavičce.

    • Re: Jaroslav Mihalík odchází do Cracovie na hostování s opcí

      jarmik     před 8 lety 06.01.2017 09:35 |  
      1 0

      Co se týče fotbalu, souhlasím s tebou téměř vždy. :) Mihalík mi nepřišel jako hráč, který by pro základ udělal maximum. Někoho možná okouzlí jeho rychlost a přešlapovačky směrem dopředu, ale stačí trochu objektivity a uvědomění si toho, že z těch přešlapovaček je efektivních tak 20 %, že hráč celkově není efektivní, navíc se mu zrovna dvakrát nechce vracet, a ten smutek nad možným (ale podle mě nepravděpodobným) odchodem přejde.

  6. Re: Jaroslav Mihalík odchází do Cracovie na hostování s opcí

    kratas88     před 8 lety 05.01.2017 17:31 |  
    7 2

    Tak to vypadá, že se Slavia zbaví dvou největších flákačů tedy Mihalíka a Van Kessela. I Jablonský se snaží a to je co říct!

  7. Re: Jaroslav Mihalík odchází do Cracovie na hostování s opcí

    martyni (přítel SN)     před 8 lety 05.01.2017 17:35 |  
    2 0

    Tak věřím, že JŠ má důvod, proč ho nechce. Je to šikovný hráč, něco v něm je, ale jestli z něj vyroste dobrej hráč, to si netroufám tvrdit. Charakter si taky netroufám soudit, ale přesvědčen o něm nejsem.

  8. Hodně štěstí Jaro!

    dropt     před 8 lety 05.01.2017 18:34 |  
    10 10

    S tímto krokem nesouhlasím, ale z pohledu našeho vedení mu rozumím. Bohužel mám pocit, že na neúšpěšném angažmá (dá-li se neúspěšným vůbec označit) nese Slavia stejný podíl viny jako on sám. Tím mám na mysli především:

    1) Pochybení v jeho angažování, kdy přišel až na konci přípravy a Uhrin po něm chtěl diametrálně jiný fotbal, než do té doby hrál a na jaký byl zvyklý. To raději neměl přijít vůbec.
    2) Svazování ho defenzivními povinnostmi a především jejich upřednostňování před ofenzivním přínosem v rámci hodnocení jeho výkonů.
    3) Celkově uplatňovaný mnohem přísnější metr při hodnocení jeho výkonů oproti jiným hráčům, kteří nastupovali na stejném postu a byli před ním upřednostňováni (van Kessel, Mingazov, ale i Zmrhal - obzvlášť, když hrál vpravo, o kterém všichni víme, že má nevyrovnané výkony, ale tak nějak mu ty špatný vždy nějak odpustíme, i když se jedná o každý druhý zápas).
    4) Zapomínání na to dobré, co v našem dresu odehrál (Dukla, Jablonec, Teplice, Slovácko, Plzeň, Příbram, Teplice, Litoměřicko).

    Neznám jeho přístup a nemám žádné zákulisní informace. Jako bývalý hráč, dokážu pochopit, že výše uvedené body by přes veškerou snahu o profesionalismus, dokázali otrávit i mne.

    Jeho hra mi bude chybět. Jsem zvědavý, jak se bude jeho kariéra dále vyvíjet a přeji mu hodně štěstí a úspěchů.
    https://www.youtube.com/watch?v=caEUE6uxBrY
    https://www.youtube.com/watch?v=Rk5khyXhfB4 (2:48)
    http://tv.isport.blesk.cz/video/2847065/cely-sestrih-slavia-pribram-3-0-domaci-maji-prvni-vyhru.html
    https://www.youtube.com/watch?v=iws60oF49KE (2:28, 3:31, 5:45, 6:06)

    • Re: Hodně štěstí Jaro!

      dropt     před 8 lety 05.01.2017 18:59 |  
      6 3

      Byl jedním ze třech hráčů v našem týmu, jejichž hra mne za poslední rok opravdu bavila a vždy jsem se na ní těšil a rád díval.

      • Re: Hodně štěstí Jaro!

        SKSKali     před 8 lety 05.01.2017 19:11 |  
        0 0

        To jo, mám rád fotbalové typy jako je on, ale je pravda, že jsem trochu čekal od něho víc. Ale ta opce se mi nelíbí. Nejhorší je, že vlastně když se mu bude dařit, tak asi o něj přijdeme, když se mu nebude dařit, nebo nebude hrát, tak se asi vrátí, ale zase si bude muset pracněji vybudovat pozici ve Slavii. Nevim detailně, jak opce fungují, jestli jsou tam i další podmínky, za kterých bychom ho museli prodat. Jinak nadějí zůstává, že se bude chtít po v létě zase vrátit sem i kdyby ho poláci chtěli, přeci jenom tady má asi větší šanci si zahrát poháry. Ale pokud bude dostávat šance a bude se mu dařit, tak pochybuju.

    • Re: Hodně štěstí Jaro!

      kjandourek (admin)     před 8 lety 05.01.2017 19:20 |  
      1 0

      Chápu, že máš pro tohoto hráče slabost, ale už v bodě jedna je zcela zřejmá nepravda...
      Zimní příprava začínala 4.1.2016, první týden se trénovalo v Edenu, 11.1.2016 se odjíždělo na kondiční soustředění do Nymburka.... a 13.11.2016 byl představen Jaroslav Mihalík...

      Tzn. že absolvoval až na dva dny kompletní kondiční soustředění v Nymburce a celé herní soustředění ve Španělsku (25.1-5.2.)....

      První zápas jara jsme hráli 13.2. ...

      Takže absolvoval 31 dní ze 40, které trvala zimní příprava - opravdu nám chceš tvrdit, že přišel "Na konci přípravy"?

      Snažím se chápat, že drtivou většinu posil jsme podepsali už před Vánoci, takže to na první pohled vypadalo, jako že přišel kdovíjak pozdě...

      http://www.slavia.cz/clanek.asp?id=Slavii-posili-slovensky-talent-Jaroslav-Mihalik-13556

      • Re: Hodně štěstí Jaro!

        dropt     před 8 lety 05.01.2017 19:35 |  
        2 0

        Máš pravdu, moje chyba. Spletl jsem si to. On totiž sice přišel už 13.1.2016, ale záhy se v těch Nymburských zápasech zranil a promarodil celou přípravu ve Španělsku a nebyl k dispozici ani na první jarní zápas.

        Tím pádem neměl dostatek prostoru se s týmem sehrát a změnit své návyky, nicméně není to chyba Slavie, ta za jeho zranění samozřejmě nemůže.

    • Re: Hodně štěstí Jaro!

      kjandourek (admin)     před 8 lety 05.01.2017 19:33 |  
      0 0

      Přiznám se, že už vůbec nerozumím těm videům:

      Jako to první beru, sestřih jeho povedených akcí z loňského jara... Ale to druhé je sestřih zápasu v Portugalsku na Riu, kde střídal v devadesáté minutě... Ani proti Příbrami až tak nezářil, i když je to snad jediný zápas, kde odehrál celé utkání (neměl podíl ani na jednom ze tří gólů) ... a sestřih všech branek Slavie na podzim? Tam je jeho jediný zásah, jinak nic...

      • Re: Hodně štěstí Jaro!

        dropt     před 8 lety 05.01.2017 19:41 |  
        1 1

        V Portugalsku dokázal za minutu na hřišti směrem dopředu víc, než všichni ostatní za celý zápas. Skvěle se uvolnil na levé straně, což tam bohužel není úplně vidět, jelikož v tom sestřihu ta akce začíná až o něco později, a vznikla z toho ta poslední gólovka pro Baráka.

        Proti Příbrami sis mohl všimnout, jak nahrál asi do tří gólových šancí, že to spoluhráči nedali, za to on nemůže.

        V sestřihu můžeš v časech, které jsem uvedl vidět 3 jeho asistence po velmi povedených akcích a přihrávkách (první asistence z Teplic bohužel také není zobrazena celá, protože to je právě Mihalík, kdo si s Mešanovičem nejprve narazí a pak mu posadí míč na hlavu do rybičky.

        • Re: Hodně štěstí Jaro!

          kjandourek (admin)     před 8 lety 05.01.2017 21:02 |  
          0 0

          Dobrá, beru... Ale mám takový dojem, že takovéhle momenty bych dokázal najít i u těch nejkritizovanějších hráčů: Mikuly a Gina van Kessela

    • Re: Hodně štěstí Jaro!

      Boss82     před 8 lety 06.01.2017 10:41 |  
      2 1

      Taky mi bude J. Mihalík chybět. Myslím, že je velká škoda, že jsme nebyli schopni naplno využít jeho potenciál. Tajně doufám, že se z Cracovie vrátí ještě lepší, ta nebude mít na zaplacení opce a u nás začne naplno zářit v sezoně 17/18.

    • Re: Hodně štěstí Jaro!

      martyni (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2017 11:21 |  
      0 0

      Je pravda, ze to nemel uplne lehky, a mozna jeho vykony byly hodnoceny trochu prisneji, zda to bylo jeho pristupem k treninku nebo (ne)plnenim pokynu, to se muzem jen dohadovat. Me take zaujal, urcite je silny na mici a ma dobrou techniku, nekdy se mi ale zdalo, ze mic predrzuje a hru zpomaluje, v defenzive to nebylo asi níc moc. Kazdopadne ho ceka ještě dlouha cesta k tomu, aby se stal vybornym hracem, esli je opce milion eur, tak to je slusny..

    • Re: Hodně štěstí Jaro!

      quelhar (admin)     před 8 lety 06.01.2017 11:38 |  
      1 0

      S tím přísnějším metrem a srovnáním se Zmrhalem (kterému se špatné výkony odpustí) si pravděpodobně děláš legraci, že jo... :o) Nebo máš hodně selektivní čtení zdejší diskuze...

      • Re: Hodně štěstí Jaro!

        dropt     před 8 lety 06.01.2017 14:26 |  
        1 1

        Na straně trenérů jednoznačně (především za Uhrina). Na straně fanoušků se to paušalizovat nedá.

        Van Kessel rozhodně nebyl zpočátku svého angažmá hodnocen stejným metrem. Zatímco když Mihalík ztratil proti Zlínu 2x míč blíž vlastní bráně a byl z mého pohledu zcela neprávem vystřídán ve 35 minutě, van Kesselovi ještě větší nedostatky v bránění byly přehlíženy a spolu s hromadou odevzdaných míčů dlouho bagatelizovány a to jen proto, že "zařídil" postup s Talinnem a dal góly i Zlínu a Jihlavě. To, že mimo pokutové území jsme s ním hráli o desíti a náš celkový výkon i herní projev tím ohromně trpěl většina lidí až do září opomíjela.

        Se Zmrhalem je to složitější. Ti dva nikdy nemuseli být konkurenti na stejný post, ačkoli zpočátku to Mihalíkovi šlo více zleva než zprava. Později se však ukázalo, že zprava mohl být lepším asistentem. Avšak cpát na hřiště Šventa i Zmrhala, dva ortodoxní leváky, z nichž ani jeden neumí hrát vpravo mi přišlo nepřiměřené. Jestli je tým na prvním místě jak hlásá kouč, tak Zmrhal vpravo za mě nikdy neměl pro tým větší přínos než Mihalík.

  9. Re: Jaroslav Mihalík odchází do Cracovie na hostování s opcí

    Hanzwalter     před 8 lety 05.01.2017 19:01 |  
    2 1

    Jaro je a bude urcite dobrym hracem, ale u toho dobreho bych se asi zastavil. Ja jsem ho v zivote nevidel zahrat nejak excelentne.... to se sem tam podari Skodovi, Barakovi, Delimu, Ngaduovi ci dokonce Zmrhalovi.... ale Mihalik? Uplne ten stejny hrac jako GvK.... drapnu mic a rychle bezim a zkusim udelat klicku, ktera mu vetsinou neklapne a nepodari se ani ten centr a to zpracovani mice taky tak extra dle meho soudu neni... muj nazor je, ze za 3-4 roky o nem neuslysime... pokud ANO tak se Vam zde rad omluvim a priznam se, ze jsem mel spatny usudek... a pokud pujde za milion eur pryc tak sorry... at jde:-)

    • Re: Jaroslav Mihalík odchází do Cracovie na hostování s opcí

      Hanzwalter     před 8 lety 05.01.2017 19:05 |  
      2 0

      PS: A samozrejme je mne jasne, ze Dropt mne da cocku, protoze Jaro je jeho kun, ale me fakt Jaro proste neprijde nic Extra...

      • Re: Jaroslav Mihalík odchází do Cracovie na hostování s opcí

        dropt     před 8 lety 05.01.2017 19:22 |  
        3 1

        Proč bych to dělal? Já vás jeho kritiky vlastně chápu. Zcela pragmaticky vzato, v naší hře se Jaro příliš neuplatnil, nevyhovovala mu a pokud chceme pokračovat ve stejné hře jako na podzim, tak nám vpravo bude Vukadinovič vyhovovat více, ačkoli mne to netěší.

        Já pouze nejsem přesvědčený o tom, že to, co hrajem je fotbal, který bychom měli hrát a také fotbal, se kterým můžeme výrazně uspět na mezinárodní scéně. Proto o Mihalíkovi přemýšlím v trochu jiných souvislostech a více dávám důraz na jeho dílčí kvality (především pokud se jedná o přihrávky za obranu, schopnost uvolnit se 1 na 1 a centry ze hry). To jsou totiž kvality bez kterých podle mne není možné na mezinárodní scéně uspět. Z opačného pohledu, mám pocit, že na vysoké úrovni hrají pouze hráči, kteří tohle dokáží.

        Jediné, co mne na tvém příspěvku opravdu mrzí je tvůj názor na to, že neumí centrovat. Vážně netuším jak si k tomu dospěl. Podle mne je v mnou sdílených odkazech výše vidět, že naopak přihrávat uměl velmi přesně a kvalitně. Když si promítnu dobu od mistrovských titulů do současnosti, mnoho hráčů, co umělo ze hry nacentrovat stejně dobře si neuvědomuji a v přihrávkách za obranu byl podle mne za toto období nejlepší.

        • Re: Jaroslav Mihalík odchází do Cracovie na hostování s opcí

          Hanzwalter     před 8 lety 05.01.2017 19:45 |  
          0 0

          S tema centrama mas asi pravdu, ale mam na te prave strane porad meritko Mateje Krajcika co drapnul mic a bezel a dle meho skvele centroval... fakt, ze u nas moc kvalitnich centru vseobecne nevidim krom Husby&Barak.

          • Re: Jaroslav Mihalík odchází do Cracovie na hostování s opcí

            dropt     před 8 lety 05.01.2017 19:52 |  
            2 1

            Ano, Krajčík je jedním z nich. Podle mne jsou jejich centry/přihrávky kvalitativně srovnatelné ačkoli mají každý trochu jiný styl. Krajčík dával hodně centry vzduchem z běhu, zatímco Mihalík umí zase perfektní přihrávky po zemi za obranu a centry ze hry, nýbrž oproti Krajčíkovi ze stoje či z kroku.

            • Re: Jaroslav Mihalík odchází do Cracovie na hostování s opcí

              Hanzwalter     před 8 lety 05.01.2017 20:02 |  
              0 0

              Uplne jsem zavzpominal ted na tu dobu;-)

    • Re: Jaroslav Mihalík odchází do Cracovie na hostování s opcí

      Lantenac     před 8 lety 05.01.2017 19:22 |  
      0 0

      Na to, že se mu většinou nepodaří centr, je 8 gólových asistencí za rok docela hodně, nemáš ten dojem? Navíc když se vezme v potaz, kolik minut odehrál na podzim...

    • Re: Jaroslav Mihalík odchází do Cracovie na hostování s opcí

      TSeguinTS     před 8 lety 05.01.2017 19:43 |  
      3 0

      Mihalík má společně s Barákem a asi i Šventem nejlepší centrování míče

      • Re: Jaroslav Mihalík odchází do Cracovie na hostování s opcí

        Hanzwalter     před 8 lety 05.01.2017 19:47 |  
        1 0

        Jojo ty centry jsem asi trosku podhodnotil ve srovnani s ostatnima...

  10. Re: Jaroslav Mihalík odchází do Cracovie na hostování s opcí

    spravnej_jezedak     před 8 lety 05.01.2017 19:04 |  
    5 0

    Nejak se nemohu ubranit dojmu, ze kdyby sel za stejnych podminek do Cracovie R. Mingazov, bral bych to jako vyhodny obchod.. Takhle nevim nevim..

    • Re: Jaroslav Mihalík odchází do Cracovie na hostování s opcí

      Hanzwalter     před 8 lety 05.01.2017 19:06 |  
      1 0

      Hele a to je presne ono, kdyz by ti prisel jako drive treba Tavarez, Asanin ci Svento tak by jsi vedel hned... ale vzhledem k tomu, ze nevis tak tak extra asi nebude;-)

    • Re: Jaroslav Mihalík odchází do Cracovie na hostování s opcí

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 05.01.2017 19:08 |  
      0 0

      Mingazov nemá ani z daleka hodnotu 1M €. Možná proto by to většina z nás brala jako výhodný obchod, ale u Mihalíka je ta cena předkupního práva docela nízko.

      • Re: Jaroslav Mihalík odchází do Cracovie na hostování s opcí

        kjandourek (admin)     před 8 lety 06.01.2017 09:07 |  
        0 1

        cena je posazená tak, abychom netratili...

        Mě se to tak líbí: nechceš za Slavii hrát, tak prosím... To myšlení: "Hlavně vydělat" ... to je vlastní těm z druhé strany Vltavy od dob Košťála, který tu začal provozovat "nákup hráčů za účelem dalšího prodeje"...
        Ten kolikrát prohlásil: Ano toho hráče nepotřebujeme, ale jeho cena byla výhodná, tak jsme jí akceptovali.... a za půl roku ho střílel do Ruska za pětinásobek...

        To přece nemáme zapotřebí...

  11. Re: Jaroslav Mihalík odchází do Cracovie na hostování s opcí

    sicilianbrno     před 8 lety 05.01.2017 19:12 |  
    0 0

    Su krapet unavenej z práce, tak mě to nemyslí a možná se blbě zeptám, ale ta cena je předem určená za kolik by ho mohli ze slavie vykoupit? Řekneme 12milionu, a když se mu podaří euro a bude o nej zájem v cizine za cca 40mil tak si ho Cracovie jako jediná muže koupit za těch 12mil a lehce vydelat 28mil navíc???

    • Re: Jaroslav Mihalík odchází do Cracovie na hostování s opcí

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 05.01.2017 19:15 |  
      1 0

      Přesně tak, mají stanovenou cenu na 1M € a s tou cenou už se nebude hýbat. Ani inflace v té ceně nic nezmění.

      • Re: Jaroslav Mihalík odchází do Cracovie na hostování s opcí

        sicilianbrno     před 8 lety 05.01.2017 19:25 |  
        0 0

        díky oboum za info....tak to je škoda, to ten 14 tý ligový polský klub toho zas tolik neriskuje..:-/ Me se Jaro vždy libil, vidim v něm potenciál (i když v té žilině než ho koupili se mě víc libil ten Bénesz či jak se piše co přestoupil do toho nemeckyho klubu, to mohl být vetší kauf). Budu mu přát štestí at se zvedne, i když to bude znamenat konec ve slavii...slavka by ho dokazala udat někam na hostování i bez opce, si myslím...

        • Re: Jaroslav Mihalík odchází do Cracovie na hostování s opcí

          Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 05.01.2017 19:37 |  
          0 0

          Taky si myslím, že kdyby Slavia chtěla, tak tam ta klauzule není nebo by byla, ale za mnohem vyšší částku a nereálnou pro klub, kde by hostoval. Pokud opce nebude přijata, tak v létě očekávám jeho prodej. Přece se nedává opce na hráče, kterého chceš mít po konci hostování v týmu.
          I když bych ho rád viděl ve slavistickém dresu!

          • Re: Jaroslav Mihalík odchází do Cracovie na hostování s opcí

            DiegoArmando     před 8 lety 05.01.2017 21:46 |  
            0 0

            Poláci museli dát zajímavé peníze již za to hostování, potom jsme jim pravděpodobně vyhověli a přistoupili na tu obci. Cenu za hostování odhaduji ve výši ceny za přestup Vukadinoviče k nám. (12M Kč)

    • Re: Jaroslav Mihalík odchází do Cracovie na hostování s opcí

      SKSKali     před 8 lety 05.01.2017 19:16 |  
      1 0

      Myslim, že taková situace může nastat. Teoreticky si může Slavia dát ještě nějaký procentuální podíl z dalšího prodeje. Pokud to ovšem už nemusí být obsaženo v té opce, třeba tam něco takového je.

    • Re: Jaroslav Mihalík odchází do Cracovie na hostování s opcí

      kjandourek (admin)     před 8 lety 06.01.2017 09:18 |  
      0 0

      Ano, takhle to může být, ale nemusí -
      Ta cena je daná pouze na odchod Jara od nás do Cracovie.... Pokud Cracovii podepíše smlouvu, tak ta ho dostane za tyhle peníze a je na ní, jestli si ho nechá, nebo ho vzápětí střelí... Ovšem pokud Jaro zazáří tak, že o něj bude mít zájem Manchester United, tak může podepsat smlouvu rovnou s MU a ten se bude muset na přestupu dohadovat zase s námi... stejně tak může Jaro sám chtít jít zase k nám....

      Vzpomeňme si na Pilaře - ten taky šel do Plzně z Hradce na hostování s opcí.... a rozehrál se tam tak, že o něj měl zájem Wolfsburg... a tak po skončení hostování odešel z Hradce do Wolfsburgu... Plzeň si držkovala, ale opce jí byla k ničemu, protože měla sice domluvenou cenu za hráče s klubem, ale nemohla si vynutit na hráči podpis smlouvy, když už měl v kapse lepší....

      Samozřejmě je tu určitý předpoklad, že už na začátku jara se ho v Cracovii budou ptát, jestli s nimi po skončení hostování podepíše další smlouvu a pokud by váhal, je dost možné, že ho stejně stavět nebudou...

  12. Re: Jaroslav Mihalík odchází do Cracovie na hostování s opcí

    deny91     před 8 lety 05.01.2017 21:31 |  
    6 0

    U té první aktuality o hostování s opcí jsem byl fakt zklamaný a dal jsem to hodně najevo. Hostování jako takové vůbec nehaním, to je dobrá volba, problémová je samozřejmě jen ta opce. Nicméně teď jsem to promyslel a taky s některými prodiskutoval a vidím to mírněji.

    1) Ano, opce před Euro je velký risk, že na něm Cracovia nechutně vydělá. Samotná opce na mě působila tak, že nám vlastně nevadí, když se ho zbavíme.
    2) Ale: opce je taky jednou z mála možností, jak si pojistit, že dostane dostatek příležitostí v daném klubu. Obecně to mají hráči na hostováních bez opcí dost těžké, protože nikomu se moc nechce rozehrávat hráče pro jiný klub
    3) Ekstraklasa je mnohem lepší liga než na Slovensku, a pokud v ní Mihalík obstojí a prorazí, je to dobrý signál pro Slavii s odpovídající výpovědní hodnotou.
    4) Na diskuzích na EF jsem četl, že Jaro se chce zase do Slavie vrátit a že JŠ s ním taky do budoucna počítá. Vzpomněl jsem si taky na rozhovor s JŠ, který otevřeně řekl, že Jarovi zatím něco chybí, ale do budoucna s ním počítá a věří mu (snad to tedy i nadále platí)
    5) Mnoho lidí také říká, že Cracovia nebude mít dost peněz na to tu opci uplatnit, to by ho museli fakt moc chtít. Těžko ale říct.
    5) Samotná opce jim dá Jistotu podpisu Mihalíka asi takovou, jakou měla Sparta s předkupním právem na Sýkoru. Všichni víme, že už je Honza s týmem Slavie v Číně :-)
    6) Nakonec to tedy bude hlavně záviset na samotném Mihalíkovi, kam bude chtít jít, a ukáže se, komu/čemu dá v létě přednost: Jestli Slavii hrající o poháry (snad o LM), nebo Cracovii, která se bude na jaře chtít hlavně zachránit. Navíc se bude muset rozhodnout pravděpodobně ještě před samotným Eurem, které začíná až po konci sezony.

    Ta nenáviděná opce se tedy dá vnímat dvěma pohledy:
    A)klubu nevadí, že o něj přijdeme, a klidně jej v létě prodají, samotnému hráči to taky vadit nebude
    B) klub i hráč se chtěli ujistit, že bude mít na hostování co možná nejlepší pozici před Euro (jinak by mohl zůstat ve Slavii a nemusel by se trmácet na lavičku Cracovie), tak schválili opci, avšak sami si jsou navzájem jistí zájmem o další spolupráci, čímž ta opce vlastně ztrácí svou "moc".

    Já budu raději věřit možnosti B, vzhledem k tomu, jak doposavad vedení i JŠ pracuje.

    • Re: Jaroslav Mihalík odchází do Cracovie na hostování s opcí

      DiegoArmando     před 8 lety 05.01.2017 21:51 |  
      0 0

      Myslím si, že případná kvalifikace LM, né li přímá účast :) bude pro Jara velká motivace jít v létě do přípravy a poprat se o dres ve Slavii.

  13. Re: Jaroslav Mihalík odchází do Cracovie na hostování s opcí

    SKSKali     před 8 lety 05.01.2017 21:59 |  
    0 0

    Jen bokem, když už se tu řeší opce mě napadlo, že už skoro vůbec se nepoužíva forma zkoušení potencionálnich posil. Slavia byla docela v tomhle dříve aktivní, i za Řebíčka ze začátku. Jedním z posledních, co mi utkvěl v paměti byl ten kosovskej albánec z Arsenalu, nebo odkaď, kterýho většina chtěla a stejně tu nezůstal. Pak asi jak nebyly prachy, tak se nic nedělo a teď když jsou, tak jdem po hráčích rovnou na přestup.
    Ale přijde mi, že celkově v lize, se tento postup už moc nedělá.

    • Re: Jaroslav Mihalík odchází do Cracovie na hostování s opcí

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2017 10:35 |  
      1 0

      Díky bohu! Zkoušení hráčů v našem podání za Řebíčka by se dalo shrnout asi slovy: nemáme prachy, nikdo k nám nechce, tak přitáhneme někoho na zkoušku abychom uklidnili fanoušky a pak zkusíme hráče přemluvit, aby tu hrál za suché z nosu, a když se nezadaří, tak se fanouškům řekne, že jsme to aspoň zkusili...

      Jsem rád, že rovnou podepisujeme vyskautované posily místo zkoušení pochybných no-name hráčů, kteří se nikde pořádně neprosadili.

  14. Re: Jaroslav Mihalík odchází do Cracovie na hostování s opcí

    visitor23 (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2017 00:38 |  
    4 0

    Nekdo to zde psal zhruba tyden zpatky, ze ty hostovacky jsou slozite, date hrace bez opce a klub pote nema takovou motivaci ho nasazovat do zakladni sestavy. Pro klub urcite neni dobre poslat hrace nekam na hostovani, do klubu, ktery bude mit 6 kol pred koncem zajistenou zachranu a nebude mit zadnou motivaci stavet do sestavy naseho hrace. Ve vysledku je to spatne pro hrace i oba kluby. Nyni bychom za nej nikde milion nedostali, u nas by si nskopl, takze dle me rozumne rozhodnuti.