Aktuality z médií

Komentáře (109)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

    Ernie     před 8 lety 05.01.2017 11:34 |  
    8 1

    Na hostování s opcí? Prosím jen to ne..

    • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

      Sešívaný     před 8 lety 05.01.2017 11:39 |  
      8 1

      Jestli to je s opcí, tak je to první velká kaňka tohoto přestupového období. V Mihálikovi něco je, toho bychom se neměli tak jednoduše zbavovat. Ale těžko soudit bez informací. Třeba už za Slavii prostě nechce hrát a pak je zbytečné ho tu držet.

      • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

        Obr     před 8 lety 05.01.2017 12:05 |  
        10 0

        Jakej Mihálik proboha? Tady hraje rok a nektery ho neumej ani poradne napsat....

    • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

      celtix     před 8 lety 05.01.2017 11:41 |  
      3 1

      Ještě navíc když tu zůstanou podle mě horší hráči. Snad to nebude s opcí :(

    • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

      Ernie     před 8 lety 05.01.2017 11:49 |  
      5 0

      Naprosto typický příklad pro hostování bez opce. Nadějný hráč, co se potřebuje chytit a rozehrát před ME. Moc se mi nechce věřit, že v něm trenér potenciál nevidí, tak budu doufat, že informace polskýho bulváru není pravdivá, a že půjde hostovat bez opce. Jinak proti polské lize nic nemám, jít hostovat do Cracovie může být moc dobrý krok.

      • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

        smely (přítel SN)     před 8 lety 05.01.2017 12:21 |  
        0 0

        netusim jak moc je ten polskej server duveryhodnej, kdyz pise, ze jsme za nej zaplatili milion Eur...podle me si to spletli s GvK...Jaro tolik nestal, ne ?

        • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

          Tochal (přítel SN)     před 8 lety 05.01.2017 12:43 |  
          2 0

          Nevím, jestli stál zrovna milion, na jednom ze setkání s fanoušky ale Navar říkal, že o něj DUml hodně stál a že to nebyl vůbec levný nákup. To samozřejmě může znamenat cokoliv, nějakým 20 milionům bych se ale nedivil vůbec a to je k milionu eur vlastně už kousek.

          • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

            smely (přítel SN)     před 8 lety 05.01.2017 12:45 |  
            1 1

            no ja nevim, 20 mil Kc je 740 k Eur to ma uz bliz k pul milionu Eur :-)

        • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

          Maeden (přítel SN)     před 8 lety 05.01.2017 13:37 |  
          0 1

          800 000

        • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

          zeleznik2     před 8 lety 06.01.2017 08:24 |  
          0 0

          to je asi trochu přehnané, na transfermarkt psali tehdy o 700 tis.€, takže mohl stát nějakých 18 mil. GVK stál více než 1mil. €.

  2. Mihalík

    JS (přítel SN)     před 8 lety 05.01.2017 11:38 |  
    6 14

    No tak přesně jak jsem říkal. Už si u nás nekopne. Buď se tam chytí a udělá ho Cracovie, nebo o něj bude po šampionátu zájem a Cracovie ho udělá jen proto, aby ho pak střelila dál... Každopádně v SKS konec. Nechápu, jak jsme jej mohli takhle debilně lehkovážně pustit, zvlášť když máme doprava jen tragického GvK a nevýrazného Mingazova. Fakt zklamání.

    • Re: Mihalík

      soudek82 (přítel SN)     před 8 lety 05.01.2017 11:41 |  
      9 5

      achjo...tak ses měl líp učit a teď jsi tyhle rozhodnutí mohl místo Martina Kroba dělat Ty...zatím není nic podepsaný a smlouvu jsi neviděl...
      Na jednu stranu by to byla škoda, protože potenciál v něm je, na druhou stranu mě zatím nepřesvědčil o tom, že by byl jasně do základní jedenáctky...
      Uvidíme...

    • Re: Mihalík

      sicilianbrno     před 8 lety 05.01.2017 11:41 |  
      5 1

      Zase znova? Doprava máme Alvira, připadně obounohého Sýkoru když dojde, připadně Vuka když dojde. Myslím, že by stačilo... představa že nedojde ani jeden z míněných by pak Jaro asi neodchazel...

      • Re: Mihalík

        Kenny     před 8 lety 05.01.2017 13:54 |  
        2 2

        Máš pravdu, ale prvního jsi neviděl hrát ani minutu, druhý ještě není uzavřený a třetí není ani zdaleka dohodnutý. Ještě ti to přijde hodně?

    • Re: Mihalík

      Artur (přítel SN)     před 8 lety 05.01.2017 11:41 |  
      3 0

      Už zase bereš informace z toho bulváru jako relevantní?

    • Re: Mihalík

      Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 05.01.2017 12:10 |  
      1 0

      to hostovani je na pul roku ne? Neboli konci jeste pred ME, nebo se pletu?? To znamena ze na ME uz je nas

      • Re: Mihalík

        JS (přítel SN)     před 8 lety 05.01.2017 12:13 |  
        0 1

        Samozřejmě netušíme, do kdy je hostování napsané, ale „půl roku“ je zavádějící. Může to být do konce jejich soutěže, do konce května, do konce června... ME je od 16. do 30. června myslím.

        • Re: Mihalík

          Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 05.01.2017 12:15 |  
          0 0

          jak rikas je tu dost moznosti, ale cekam ze to bude do konce jejich souteze

  3. Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

    homerinho     před 8 lety 05.01.2017 11:46 |  
    2 0

    Počkejme na důvěryhodnější zdroj, já té opci nevěřim...

  4. Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

    smolda21     před 8 lety 05.01.2017 11:53 |  
    5 0

    Nějak se mi nechce věřit, že by to bylo s opcí, zvlášť před ME "21"

  5. Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

    CarlBruno     před 8 lety 05.01.2017 11:56 |  
    7 6

    S opcí přesahující milion eur, bych asi problém neměl.

  6. Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

    Boss82     před 8 lety 05.01.2017 11:56 |  
    8 1

    Velká škoda, velká:-(... Kéž by to bylo bez opce.

    • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

      JS (přítel SN)     před 8 lety 05.01.2017 11:59 |  
      5 1

      Není to tak dávno, co jsme hodili dost vysokou opci na Dočkala a doufali, že jí nikdo neuplatní... Pokud si Cracovia opci vydupala, tak jsme to raději měli zrušit a poslat ho někam do Dukly.

      • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

        Boss82     před 8 lety 05.01.2017 12:33 |  
        0 0

        Přesně tak, souhlas.

    • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

      Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 05.01.2017 11:59 |  
      5 0

      ahoj Bossi, co jsem se tak doslechl, je to s opci. Mozna, ze v nem nase vedeni / treneri nevidi tak velky potencial jako my (fanousci na webu). Muzeme pouze verit, ze vedi co delaji :-).

      • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

        Fallen (přítel SN)     před 8 lety 05.01.2017 12:14 |  
        4 0

        Taky je možnost, že bez opce si mladýho nikdo na hostování vzít nechce.

        • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

          janko (přítel SN)     před 8 lety 05.01.2017 12:18 |  
          1 0

          Taky nevíme jak vysoká ta opce je a zda tam nejsou procenta z dalšího možného prodeje.
          Pak je tu možnost, že naše vedení nepřesvědčil a chystají na léto nějakou jeho náhradu (viz. Tvrdíkova poznámka o tom, že sledují zahraniční hráče, kteří by mohli přijít v létě).

        • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

          Travinho     před 8 lety 05.01.2017 12:19 |  
          2 0

          To si nemyslím. Nevěřím tomu, že týmy, které se u nás klepou o záchranu (že jich je), by takovým hráčem pohrdy, obzvlášť pokud bychom se podíleli na jeho platu.

          • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

            sasky     před 8 lety 05.01.2017 16:08 |  
            1 0

            Jo a Mihalík celej říčnej půjde do Příbrami. Tomu zase nevěřím já :)

            • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

              Travinho     před 8 lety 05.01.2017 16:58 |  
              1 0

              Nemusí jít konkrétně o Příbram, ale obecně proč ne? Pokud by dostal stejné peníze jako v Cracovii? Jestli mu jde jen o herní praxi, tak nevidím důvod proč ne...

  7. ..

    Robinator     před 8 lety 05.01.2017 12:02 |  
    1 3

    13 tým polský ligy..to mi nepřijde jako dobrý krok..to je jak kdyby šel u nás třeba do Příbrami..

    • Re: ..

      quelhar (admin)     před 8 lety 05.01.2017 12:09 |  
      6 0

      Kdyby šel někdo ze Slavie hostovat do Příbrami s opcí milion Euro, tak jsem v klidu, protože a) tam bude pravidelně hrát a b) se jistě v létě vrátí zpět.

      • Re: ..

        JS (přítel SN)     před 8 lety 05.01.2017 12:17 |  
        0 1

        Quelhare, určitě sám dobře víš, že polská Ekstraklasa je co se týče finančního zázemí klubů trochu někde jinde, než česká liga. Dále Cracovia zase není takový odpad, jako Příbram. Loni skončila na pátém místě, šli do Play-off, kde byli dokonce 4 a šli do pohárů.

        • Re: ..

          quelhar (admin)     před 8 lety 05.01.2017 12:20 |  
          1 0

          To byla taky reakce na to srovnani Cracovie s Pribrami ;o)

      • Re: ..

        Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 05.01.2017 12:19 |  
        0 0

        Ahoj Ondro, docela by me zajimalo jakej mas ty nazor na hostovani Mihalika s opci?
        PS: I Alanora pohled na vec budejiste zajimavy :-). (sofer)

        • Re: ..

          quelhar (admin)     před 8 lety 05.01.2017 12:28 |  
          14 3

          Ja jsem Mihalikovi dost fandil, ale uprimne receno, to ze zrovna dvakrat nepresvedcil dva trenery v rade a ze jeho nejlepsi vec za cely rok je dobry vykon v druhe puli v Teplicich (vcetne golu do odkryte brany), neni vizitka hrace, jehoz bychom meli nejak vyrazneji postradat.
          Jednak si opravdu nemyslim, ze je takova tutovka, ze Cracovia tu opci uplatni, i kdyby se ji Mihalik celkem libil. Milion Euro neni zrovna mala castka a myslim si, ze v Polsku je treba Legia (u ktere bych v takovem pripade o uplatneni opce asi nepochyboval) trochu jiny svet nez zbytek ligy. Nezkoumal jsem, jak to tam maji s trenerem a s vedenim atd.
          A i kdyby Cracovia tu opci nasledne uplatnila, tak Slavia na Mihalikovi neprodela a po jarni casti sezony samozrejme bude mit v tymu zapracovane jine prave kridlo. Takze ja osobne opravdu nevidim duvody pro to, abychom odchod zrovna tohoto hrace takto vyznamne oplakavali.
          Uplne nejvic mi prijde, ze proste Slavia nehraje stylem (a asi ani nehodla hrat), ktery by umoznoval hracum na kraji hriste uplne kaslat na braneni. To se bytostne tyka nejen Mihalika ale taky Gina van Kessela. Zas takova hvezda, aby se mu prizpusobovala hra celeho muzstva, opravdu Mihalik neni - a pokud se naopak nezvlada prizpusobit on, tak je prirozene, ze se cesty hrace a klubu pomerne brzy rozejdou...

          • Re: ..

            Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 05.01.2017 12:30 |  
            0 0

            Moc dekuji, vystizne. Ja bohuzel nejsem takovy romanopisec.

          • Re: ..

            majklinho (přítel SN)     před 8 lety 05.01.2017 12:42 |  
            2 0

            Ano, s tím se určitě dá souhlasit. Akorát bych teda zmínil, že naše křídelní hra trpěla ofenzivními limity našich beků (Frydrycha i Bořila), což by se snad mělo změnit. Já bych Mihalíkovi určitě dal šanci, je to hráč do kombinace a vzhledem k příchodům předpokládám, že budeme hrát mnohem kombinačněji než v minulosti. Jak už bylo několikrát zmíněno, tak napravo nijak našlapaná konkurence není.

            • Re: ..

              quelhar (admin)     před 8 lety 05.01.2017 12:48 |  
              8 0

              Nemyslím si, že by Slavia měla primární problém s tím, jak Mihalík hraje směrem dopředu. Podle mě je hlavní problém trenérů s Mihalíkem v tom, jak pracuje po ztrátě míče a jak je spolehlivý při bránění. Trenér Šilhavý to říká pořád: Na prvním místě je klub. A zrovna u Mihalíka zřejmě pánové, co rozhodují, tohle heslo úplně naplňované nevidí.

              • Re: ..

                petrjir     před 8 lety 05.01.2017 13:04 |  
                2 0

                Na druhou stranu náhrada za něj v podobě Vukadinoviče v bránění taky není příliš velký zázrak, byť bych si ho zde přál. Jak píšeš výše, Mihalíkovi se povedl jeden zápas a to s Teplicema, na druhou stranu, to je přesně ten typ zápasů, které budou přibývat. Teplice vedli 1:0 a hráli ze zajištěný obrany a on je ten typ hráče, který je díky svým kličkám dokáže obejít. Vukadinovič je spíše na brejky s tím, že taky moc nebrání. Ale tak snad vědí, co dělají a vidí jej na tréninku a v kabině více než my, tak že histerie je asi zbytečná.

          • Re: ..

            Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 05.01.2017 12:56 |  
            7 3

            Já s tím tedy nesouhlasím.. Mohl jsem souhlasit s tím, že půjde na hostování, aby si opravdu zahrál před eurem ale s opcí mi to nepřijde jako správný krok. A nesouhlasím tím, že je to všechno na hráči. Koupil se s tím, že je to mladý talent. S takovými hráči se má co nejpečlivěji pracovat a ne že se to bude řešit stylem "ukaž co umíš a pokud neumíš to co já teď chci, tak čau".
            Pro mě je tedy Mihalík nadstandardní hráč a podle toho bych s ním zacházel. Navíc jestli začneme hrát jako v mistrovských sezónách s protivníky "házenou", tak mi Jaro do týmu sedí víc než třeba Vukadinovič.
            Každopádně nepřišel pod taktovkou JŠ, takže tady se to asi opravdu rozchází a mě samozřejmě nezbývá nic jiného než to respektovat a věřit, že to JŠ vyladí s hráči, které si přivádí..

            • Re: ..

              JS (přítel SN)     před 8 lety 05.01.2017 12:59 |  
              7 1

              100% souhlas. Pěkně řečeno. Mladý hráč musí k těm stálým a spolehlivým výkonům dozrát, a to především mentálně. To znamená, že pocítí důvěru, že se nestáhne ze hřiště třeba v poločase, když udělá kličku 1 na 1, která se nepovede. Viz jak mu to dával osolit Uhrin. S prominutím opravdu idiot na hráčskou psychiku.

            • Re: ..

              quelhar (admin)     před 8 lety 05.01.2017 13:03 |  
              8 1

              Já na Mihalíka nemám nijak vyhraněný názor. Má dobré momenty a rozhodně má v sobě něco, co málokdo ze současného kádru Slavie. A přesto mám pocit, že se za rok od svého příchodu nijak neposunul. Když si vezmu jiné hráče, kteří tu jsou rok, tak například Barák, Hušbauer nebo Zmrhal jsou příklady hráčů, kteří se buď kvalitou posunuli výš nebo se aspoň naučili hrát trochu jinak než byli zvyklí - aby byli týmu maximálně prospěšní dle přání trenéra. A něco takového prostě u Mihalíka nevidím. Nevím, proč tomu tak je. Ale dostatečně věřím pánům, kteří o tom rozhodují, že dělají kvalifikované rozhodnutí, pokud jsou ochotni jej pustit na hostování s opcí. Kromě čistě sportovní výkonnosti samozřejmě můžou taky hrát roli vztahy v kabině, životospráva a tak podobně. A do toho samozřejmě vidí málokdo z nás.

              • Re: ..

                quelhar (admin)     před 8 lety 05.01.2017 13:04 |  
                2 0

                (samozřejmě vím, že tu Zmrhal není rok, v té větě se mi spojily dvě různé myšlenky)

              • Re: ..

                Maeden (přítel SN)     před 8 lety 05.01.2017 13:48 |  
                1 1

                Souhlas.
                A v té poslední větě je možná kus pravdy. Co jsem slyšel, tak po příchodu měl sebevědomí Zaphoda Beeblebroxe; měl starost, jestli nebudou hvězdy týmu žárlit, až je svými výkony zcela zastíní :)

                • Re: ..

                  Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 05.01.2017 14:07 |  
                  0 0

                  On Jaro taky není žádný Einstein, možná sehrálo roli i jeho postavení v kabině. Ale souhlasím, že jeho bránění je velký problém. Dřív se hrálo standartně 4-3-3 a pravý i levý útočník se skoro vůbec nevraceli, to by byla pozice pro Jara a i Gina.

              • Re: ..

                seky1989 (přítel SN)     před 8 lety 05.01.2017 16:07 |  
                0 0

                Na tý životosprávě možná něco bude. Sám jsem byl docela překvapenej, když jsem ho loni v červnu odpoledne po vítězný přípravě s Nymburkem potkal na Votvíráku s pivem v ruce. To neni příklad zrovna vzorný regenerace.

          • Re: ..

            bububu (přítel SN)     před 8 lety 05.01.2017 13:34 |  
            4 1

            Podpis a razítko. Mihalík, jakkoliv talentovaný může být, nepředvedl za rok v našem dresu prakticky nic... je až zarážející, jakou auru nepostradatelného supertalentu se mu ale navzdory jeho výkonům podařilo mezi fanoušky vybudovat, zejména tady na SN :)

            • Re: ..

              bongor     před 8 lety 05.01.2017 18:19 |  
              2 0

              Co umí velmi dobře,to je jeden na jednoho.A to je pro nás,co sem píšeme na první pohled viditelný plus.Proto třeba je Gino,co to neumí, u fandů hodnocen o tolik hůř.Kdyby se ale vzala do úvahy efektivita hry,tak za těch pár zápasů co za nás Holanďan odehrál byl podle mě přínosnější.Ale já si s tím hlavu nelámu,nechávám tyhle starosti na JŠDVCD.

              • Re: ..

                bububu (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2017 09:40 |  
                0 0

                No právě, jedna věc je umět jeden na jednoho a druhá, aby to týmu taky k něčemu bylo. První kritérium Mihalík splňuje, druhé bohužel nikoliv.

    • Re: ..

      JS (přítel SN)     před 8 lety 05.01.2017 12:09 |  
      0 1

      Loni skončili pátí.

    • Re: ..

      Travinho     před 8 lety 05.01.2017 12:18 |  
      4 0

      Tak tomu není. Cracovia je bohatý a poměrně ambiciozní klub a ačkoliv je v tabulce na 3. místě od konce, tak má pozitivní skóre. Rozhodně to nejsou žádní žebráci a dost mě straší případné uplatnění opce.

  8. Hlavně ne opce!

    Borris     před 8 lety 05.01.2017 12:15 |  
    8 4

    Prosím ať ta opce není pravda. Protože jestli ano, tak přicházíme o kvalitního křidelníka, s velkým potenciálem a skvělou hrou jeden na jednoho :-(

  9. Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

    deny91     před 8 lety 05.01.2017 12:21 |  
    3 0

    Jestli ho opravdu pouštějí na hostování s opcí, tak to jsem fakt hodně zklamaný :-( udělat tohle před Eurem mi přijde naprosto nesmyslné a krátkozraké... To ho nemohli dát na půl roku hostovat tady v ČR bez opce a v létě se po ME rozhodnout, jestli na to má, nebo ne? Na Euru zazáří, ale místo aby odešel za pořádnou pálku, tak odejde za 1 Mio Eur do Polska? Navíc kdyby tam zazářil (hostování, popř. Euro), tak by mohl být pro Slavii v létě velkou posilou. Hráč, který má snad největší potenciál ze všech křídelních hráčů, které v současnosti máme. A místo něho sem budeme kupovat Vukadina nebo někoho jiného... Ach jo...

    • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

      JS (přítel SN)     před 8 lety 05.01.2017 12:26 |  
      7 2

      Přesně. Půlroční kometa Vukadin, 26 let, kterej umí hlavně běhat. A vedle 22 letý Mihalík, mládežnický reprezentant, vynikající 1v1, rychlý, super centr...

    • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

      Travinho     před 8 lety 05.01.2017 12:51 |  
      5 0

      Co je pořádná pálka? My se tu pohoršujeme nad tím, že Liberec chce za Sýkoru 30 milonů. Ale když má skoro za podobnou sumu odejít Mihalík (ač pochybuju, že to za něj momentálně někdo dá), který má sice velký potenciál, ale zase tolik toho nepředvedl, tak se pohoršujeme. Kolik si myslíme, že za nám za takového hráče někdo dá?

      • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

        majklinho (přítel SN)     před 8 lety 05.01.2017 13:05 |  
        1 0

        Tak všichni se pochopitelně pohoršují nad tím, že Cracovia si ho během jara oťuká a když jim pomůže nebo vycítí jeho vzrůstající hodnotu na trhu, tak případně zaplatí nebo zariskují před Eurem. Kdyby za něj zaplatili milion eur na stůl, tak s tím takový problém nemám. Ale pro mě je to typ hráče, se kterým se pracuje a nepatří na hostování. Já jenom doufám, že čas, kdy se budou muset rozhodnout o naplnění opce, bude klasicky v průběhu května, tedy před Eurem, kde se jeho hodnota může znásobit.

        • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

          Travinho     před 8 lety 05.01.2017 13:20 |  
          2 0

          Jenže když s ním budeme pracovat a nebude hrát, tak se nezlepší.

      • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

        deny91     před 8 lety 05.01.2017 13:19 |  
        2 0

        Tady ale porovnáváš rozdílné věci. Přestupy v rámci ligy a přestupy do zahraničí. U těch přestupů do zahraničí se očekává, že budou vyšší, než ty mezi tuzemskými kluby. Mně osobně i přesto nevadí, že zaplatíme velké peníze za kvalitu v rámci ligy.
        Ale i to srovnání se Sýkorou nesedí, protože my platíme na dřevo teď hned a nevíme, jestli se chytí. Zatímco oni si Mihalíka v klidu vyzkouší na půl roku a pak teprve vytáhnou Eura, pokud si budou jistí. Kdyby tímto stylem přišel Sýkora, tak jsem nadšený :-)
        Jinak co je pořádná pálka za hráče, který se dobře ukáže na Euro? Tak třeba milion Eur za noname Klimenta, který ani nehrál ligu, dostal se do nominace jen díky neúčasti Vydry a vyšel mu tam jeden zápas proti Srbsku. Tím neříkám, že velká pálka je milion Eur, pálka je to vzhledem ke Klimentovi a jeho tehdejšímu CV. Když se hráč z první ligy dobře ukáže na Euro, tak je podle mě naprosto reálné, aby se do Evropy prodal úplně lehce za 2 miliony Eur a více. Stačí jen sledovat ty turnaje a příběhy hráčů (nejen našich, ale i zahraničních), kteří tam hráli a uspěli. A navíc Slovenská 21 je dost našlapaná a v kvalifikaci za sebou nechali Nizozemsko i Turecko, takže můžou udělat solidní úspěch.

        • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

          Travinho     před 8 lety 05.01.2017 13:21 |  
          3 0

          Zeptej se sám sebe. Proč by měl Liberec prodávat hráče levněji nám než do zahraničí? Jsou to pořád jen jedny peníze.

          • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

            deny91     před 8 lety 05.01.2017 13:25 |  
            1 0

            Však snad skoro vždycky takový případ končí tím, že hráč do zahraničí i odejde, protože zahraniční kluby obvykle nabídnou více. Bavím se o situaci, kdy na něj není zahraniční nabídka, ale přetahují se o něj jen kluby z ČR, což je případ Sýkory. Tam stoprocentně žádná konkrétní a zajímavá nabídka ze zahraničí nepřišla.

            • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

              Travinho     před 8 lety 05.01.2017 16:55 |  
              0 0

              Co není, může být.

  10. Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

    VanDel     před 8 lety 05.01.2017 12:31 |  
    3 15

    Doteď jsme teda pěli na naše vedení samou chválu, ale tohle je hodně velký úlet :( Sice se zatím u nás moc neprosadil, ale talent to zcela jistě je, takže touhle formou ho teď pustit mi přijde jako hodně velká kravina. Snad to bude jenom další novinářská kachna.

    • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

      dauby     před 8 lety 05.01.2017 12:49 |  
      7 7

      Proč úlet? Ten transfer vzešel ze strany Mihalíka, ne ze strany Slavie. Hráč, který chce sám ze Slavie odejít, není pro nás perspektivou. Kdyby mu šlo třeba o účast na MS dospělých, to bych ještě chápal, ale odejít na hostování kvůli EURO 21? Tomu klukovi prostě Slavia k srdci nepřirostla. Měl si vzít příklad z Baráka... Příště bychom měli kupovat mentálně silnější hráče.

      • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

        Travinho     před 8 lety 05.01.2017 12:53 |  
        3 1

        Nesmysl. Já jeho chuť odejít někam, kde budu hrát chápu. Na podzim odehrál nějakých 200 minut a to je strašně málo... Každý hráč přece cítí, že když nehraje, tak se zlepšovat nebude.

      • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

        VanDel     před 8 lety 05.01.2017 13:18 |  
        3 5

        Ale prdlajs. Ten kluk chce jenom prostě pravidelně hrát hlavně kvůli tomu EURU 21´. Chápu že mu tohle momentálně Šilhavý nemůže slíbit a on chce na hostování. Takže do této chvíle OK, ale proč ho dávat na hostování s opcí ?? Ten kluk má talent velkej, takže je to naprosto zbytečný. Hromada týmů v naší lize by ho zcela jistě okamžitě vzala i bez opce...............a na to o tom srdci už začínam být doela alergickej. Co to kua má znamenat ?? To jako za nás můžou hrát jenom hráči, kteří jsou pravý a nefalšovaní slávisti ? Kde to sakra žijete ? Co to je za nemysl ? Mě bohatě stačí, že ten kluk za Slávii maká na hřišti a ne jestli potom do novin vypuští básničky jak moc Slávii miluje a do konce života mu zůstane v srdci jenom a jenom ona.

        • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

          dauby     před 8 lety 05.01.2017 15:00 |  
          3 0

          Tak zrovna Mihalík není hráč, který by na hřišti dřel do úmoru, což platí zejména o jeho nechuti vracet se a podílet se na obranné činnosti...

          • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

            VanDel     před 8 lety 05.01.2017 15:07 |  
            0 2

            Fotbalový talent a potenciál má hodně vysoký a vzhledem k jeho mládí je pravděpodobné, že tahat pořádně i nazpátek se postupně naučí. Takže samozřejmě hostovačka v pohodě, ale bez té opce.

            • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

              dauby     před 8 lety 05.01.2017 15:22 |  
              3 0

              Talent určitě má, v tom se shodneme. Ale bude na sobě muset hodně pracovat.

      • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

        daadyy     před 8 lety 05.01.2017 13:23 |  
        3 1

        Tak ho měli pustit jen na hostování. On by se rozehrál na U21 a po turaji bychom ho mohli střelit mnohem výhodněji.

    • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

      bongor     před 8 lety 05.01.2017 18:25 |  
      1 0

      Na druhou stranu,kdybychom si měli nechávat všechny nadané kluky,všechny talenty,tak by naše šatny praskaly ve švech.Já bych si Jara taky rád ponechal,ale opravdu o něm nevíme ,my všichni,skoro vůbec nic.Jak říkám,nechme to na Jardovi Š,

      • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

        dauby     před 8 lety 06.01.2017 08:22 |  
        0 0

        Hlavně si myslím, že rok musí stačit, a pokud se za tu dobu neprosadí, prodat. Už takhle máme po hostováních spoustu kluků, co nikdy za áčko hrát nebudou. U některých, hlavně u cizinců, chápu, že možná půlrok může trvat aklimatizace. Ale po roce už musí být vidět, jestli na to hráč má nebo ne. To samé platí třeba pro Gina - dát mu ještě šanci, je tu půl roku a je na něj velký tlak. Ale víc ne. Výjimkou jsou hráči, kterým je třeba 18, 19 let a mají ještě obrovský prostor ke zlepšení. Ale to u hráčů typu Mihalík neplatí, ten už by měl být hotovým fotbalistou. Mně sezdá, že se na hřišti kolikrát fláká a je líný se vracet. Působí na mě jako frajírek (třeba mu křivdím) a když si k tomu vezmu fakt, že sám klub požádá o hostování, tak mi prostě vyjde, že nejlepší řešení je to, co Slavia udělala - hostování s opcí. Ono za velké prachy by ho teď nikdo nekoupil a v Polsku bude mít poslední šanci - když zklame v Polsku a oni opci neuplatní, tak určitě nebude hrát ani u nás. Záleží jen na něm, prostě už bude muset něco předvést. Talent není všechno, vzpomeňte si třeba na Fenina, Šimáka a podobné experty...

  11. Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

    dauby     před 8 lety 05.01.2017 12:46 |  
    2 6

    Takže je to tak, jak jsem psal včera - Mihalík ve Slavii skončí. Protože hostování s opcí = na 90 % konečná ve Slavii.

  12. Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

    malan (přítel SN)     před 8 lety 05.01.2017 13:03 |  
    13 4

    Tady by někteří mohli za peníze bulet na pohřbech:P Ve Slavii toho moc nepředvedl, tak jen ať jinde ukáže co v něm je, škodný nebudeme. K čemu by mu bylo sezení na lavici?

    • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

      deny91     před 8 lety 05.01.2017 13:22 |  
      5 1

      Vždyť nikdo nenadává na samotné hostování, které naopak před Euro dává smysl. Nespokojenost je s tou opcí, která naopak půl roku před Euro smysl vůbec nedává.

    • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

      VanDel     před 8 lety 05.01.2017 13:42 |  
      1 4

      Jesli ti dělá problém pochopit psaný text po prvním přečtení, tak si to zkus přečíst víckrát a snad ti dojde, nad čím konkrétně tady já a ostatní lamentujeme. Napovim ti: To samotné hostování to rozhodně neni.

      • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

        malan (přítel SN)     před 8 lety 05.01.2017 13:55 |  
        4 1

        Třeba tam vůbec žádná opce není a pokud ano, tak stejně neznáte její výši. Nevíte o tom nic a bulíte..

        • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

          VanDel     před 8 lety 05.01.2017 14:19 |  
          1 1

          A proto konkrétně já píšu, že doufam, že to je jenom novinářská kachna. A ty kecy o bulení si schovej na doma...

          • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

            malan (přítel SN)     před 8 lety 05.01.2017 15:01 |  
            0 1

            Nemám čas ani chuť číst všechny příspěvky, tak pokud se Tě má slova netýkají, proč vůbec reaguješ?

            • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

              VanDel     před 8 lety 05.01.2017 15:05 |  
              1 1

              Protože tady jako většina ostatních lamentuju nad tou hostovačkou S OPCÍ. Samotná hostovačka bez opce by tady nikomu nevadila, takže jsem to tvoje rejpnutí o brekotu samozřejmě vstáhnul i na sebe.

  13. Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

    daadyy     před 8 lety 05.01.2017 13:21 |  
    2 4

    Tak to teda nadšený nejsem. Doufám, že nedojde k tomu, že odejde Jaro a přijde třeba Vukadinovič..Mihalik mi přijde dobrý 1 na 1 a při práci s balonem. Takový hráč se může hodit, když budeme hrát do plných. Což se teď bude stávat mnohem častěji. Doufám, že ta opce je jen výmysl polského bulváru.

  14. Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

    qwertz0099     před 8 lety 05.01.2017 13:27 |  
    10 0

    Trochu přijemnější starosti: Jan Sýkora letí se Slavií na Hainan.

  15. Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

    slaviapraha     před 8 lety 05.01.2017 14:00 |  
    7 0

    Nepropadal bych hysterii z Mihalikova odchodu. Je to rozhodnuti trenera Silhaveho, ktery nechce v kadru mit hrace, co ma nadvahu a nesnazi se ukazat, co v nem je. At jinde ukaze, ze na to ma a pak se uvidi.

  16. Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

    Maeden (přítel SN)     před 8 lety 05.01.2017 14:59 |  
    7 1

    Bože můj, fakt si tu někdo střízlivý myslí, že bez opce by ho nějaký slušný tým vzal a zaručil mu pravidelné hraní? Hráče, o kterém se ví jen to, že je v repre U21 a rok paběrkoval v české lize?

    • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 05.01.2017 15:02 |  
      1 0

      Asi? Vždyť to tam je jasně napsané.

      • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

        carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 05.01.2017 15:05 |  
        1 0

        Dřív než jsem to v polštině rozluštil, tak jsem to odeslal sem, je tam no.

  17. Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

    honzaccc     před 8 lety 05.01.2017 15:04 |  
    7 8

    Mě ten Mihalík moc nemrzí... přijde mi, že mu balon spíš překáží.

    Mrzet mě to bude až pujde za 2-3 roky do Anglie za 120M z Polska :)

    • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

      carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 05.01.2017 15:06 |  
      2 0

      Tak nějak :)

  18. Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

    slavistajiri     před 8 lety 05.01.2017 15:10 |  
    13 5

    Ty jeho přešlapovačky mě chybět nebudou (až komický z jeho strany). Kdyby se jich zbavil je možný, že z něho něco bude (strašně ho to zbrzdí a ztrácí rovnováhu). Připadá mi, že si hraje na hvězdu, ale umění pokulhává.

    Škoda ho, ale milion éček za hráče z lavičky je dobrej obchod.

    • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

      Boss82     před 8 lety 05.01.2017 17:53 |  
      2 6

      Tak tenhle komentář je dobrej úlet.

  19. Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

    Alanor (admin)     před 8 lety 05.01.2017 15:26 |  
    21 2

    Borec se mě tu ptal na můj názor na Mihalíkův odchod, takže to vidím takto:

    Já jsem vypustil jako první vlaštovku po zápasu s Boleslaví, že si myslím, že se tu hráč neprosadí. Bohužel se zdá, že jsem měl pravdu.

    Za prvé bych rád zdůraznil, že Mihalík má nesporný talent, což tu vidí asi každý. Na druhou stranu to ve prospěch týmu nedokázal zdaleka tak přenést, jak by jeho potenciál naznačoval. Jeho výkony bylo prostě dost rozporuplné. Často hrál hodně na sebe, zpomaloval hru. Někdo psal, že je výborný 1 na 1, což tak docela vypadalo, ale reálně to moc efektivní nebylo, protože Mihalík s kličkou dlouho čekal a pak i když hráče obešel, tak moc prostoru pro centr nebo zakončení získat nedokázal.

    Druhá věc je charakterová stránka a počítám, že tam také nepřesvědčil. V narážce na něj jsem z klubu slyšel, že se více zajímá o to, jak vypadá, než aby šel na hřiště vypustit duši. Ukázalo se to i teď, kdy v klubu pravděpodobně zůstat nechce.

    A případné náhrady za něj? Mingazov je podle mě horší hráč. Často zraněný, na podzim mě zaujal ještě méně než Mihalík, ačkoliv šancí dostal docela dost. O van Kesselovi se nemá cenu bavit, když i JT řekl, že se s ním počítá na hostování. Naopak Vukadinovič podle mě bude platný. On není jen rychlý, ale je i výborný 1 na 1, a to tak že hráči uteče a je to mnohem platnější než Mihalíkovy kličky na místě. Otázkou je, nakolik zlepšil finální fázi. Ale oproti Mihalíkovi má velkou výhodu, že je to právě typ hráče, který bude za Slavii bojovat do roztrhání těla. Velký srdcař!

    Takže resumé. Mihalík má velký talent, asi jako málokdo. Ale ve Slavii ho za celý rok pořádně uplatnit nedokázal, navíc je tam z mého pohledu slabina v podobě povahy hráče (čímž určitě nechci říct, že by kašlal na tréninky či flámoval, nic takového nevím). Takže jeho odchod chápu a pokud Cracovia uplatní opci a Slavia na něm neprodělá, tak v tom nevidím problém. A Jarovi budu přát, ať se chytí jinde a ukáže, že nezůstane jen u našich řečí o talentu.

    • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

      Ferguss     před 8 lety 05.01.2017 15:46 |  
      4 0

      Zrovna jsem se chystal napsat něco podobného, takže díky, žes mi ušetřil práci. 100% souhlas. To že nezapadnul a problém bude v hlavě jsem si pocitově myslel, jsem rád, že jsi mi to potvrdil. Mihalík podle mě není ochoten podřídit se tomu co chce trenér hrát a není ani typ hráče, který by byl ochoten na hřišti bojovat do úpadu. A právě na podobných typech to chce Jarda Šilhavý stavět (a dobře dělá). Ano talent má, ale zas taková hvězda aby mu mužstvo podřizovalo taktiku není.

    • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 05.01.2017 15:56 |  
      9 0

      Přesně, upřímně vůbec nechápu tu gloriolu, která se kolem něj vytvořila. Je tu rok, dostal šanci, neprosadil se. Už nejsme v situaci, že bychom si mohli dovolit čekat, než se někdo adaptuje a začne rozvíjet talent, když mu na to nestačí rok. Velikost hráče spočívá minimálně z 50 % v hlavě, a tady má zkrátka Jaro evidentně slabinu (a nemyslím tím inteligenci, spíš obecně přístup). Jestli odejde za milion eur, tak s tím nemám nejmenší problém. Rozhodně tu po žádné stránce nepředvedl nic, kvůli čemu bychom ho měli oplakávat.

    • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

      Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 05.01.2017 15:56 |  
      1 0

      Alanore, diky moc.

      • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

        Alanor (admin)     před 8 lety 05.01.2017 16:36 |  
        1 0

        Já ještě jednou děkuji za ten odvoz. :)

        • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

          Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 05.01.2017 18:22 |  
          1 0

          Neni vubec zac, priste Vas zase rad rozvozim. :-)

    • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

      seky1989 (přítel SN)     před 8 lety 05.01.2017 16:19 |  
      5 0

      Už jsem to psal i v reakci na quelhara, nerad bych rozjížděl nějaký spekulace o Jarovo životosprávě, těžko říct jestli to nebyla jenom jednorázová akce, nevim. Ale když po vítěznym přípravnym zápase s Nymburkem hráč zvolí jako formu regenerace návštěvu Votvíráku a pivo, zrovna dobrej dojem to neudělá.

      • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

        Alanor (admin)     před 8 lety 05.01.2017 16:38 |  
        5 0

        Jo, taky jsem se v návaznosti na ten svůj komentář dozvěděl i něco ze zákulisí. :) Takže bez dalšího rozpitvávání řekněme, že mi ten odchod jistý smysl dává a pokud na něm Slavia neprodělá nebo skončí třeba i trochu v plusu, tak v tom nevidím problém.

        • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

          JS (přítel SN)     před 8 lety 05.01.2017 17:59 |  
          1 2

          Tak pokud je to takhle, tak to tomu dodává nový rozměr a pak bych se také nevyjadřoval tak moc kriticky... Každopádně si myslím, že šancí (důvěry) měl dostat více.

    • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

      zeleznik2     před 8 lety 06.01.2017 09:31 |  
      0 0

      Myslím, že si to vyjádřil přesně. Pokud na něm neproděláme, tak jej můžeme s klidným srdcem posléze i prodat. Šanci určitě dostal, v některých zápasech, jako na jaře na Dukle nebo v Teplicích zahrál dobře, v některých to bylo zase horší. Ale já bych je pustil až po jarní části. Vukadinovič ještě nepřišel, Mingazov není adekvátní náhradou a GVK zda se zvedne, to je otázka. Takže zbývá na pravé křídlo zatím nevyzkoušený Alvir a Tonda Barák, no není to málo, ale pokud by přišla např. zranění, aby nám poté nechyběl, pokud tedy ještě nedorazí Vukadinovič. Kovaříka už kupovat zřejmě nebudeme...

    • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

      TSeguinTS     před 8 lety 06.01.2017 10:53 |  
      0 0

      Souhlasím s tvým názorem, že řešení hostování je tím nejlepším možným. Jen bych oponoval s tím, že se u nás neprosadil. Číselně: 2 góly, 6 asistencí + polo(vlastní)gól na dukle. Problém (krom tebou zmíněných jako neježdění po zadku na 100%, životospráva - což nevím jak je, ale rozhodně to není neodstranitelné) jsem často viděl v tom, že rád kombinoval (má na to myšlení), ale neměl s kým. Loni pod ním hrál často Mikula, vedle měl Součka a ti mají silné stránky naprosto jiné. V průběhu času u nás se naučil vracet a pokoušet odebírat míče, to jako útočník na Slovensku neznal. Myslím si, že Mihalík je hráč do plných a doufám, že se po sezoně se vrátí, pokud si to v Polsku srovná v hlavě.

  20. Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

    Marwek23 (přítel SN)     před 8 lety 05.01.2017 16:04 |  
    4 0

    osobně mě odchod Mihalíka mrzí, když už nastoupil, tak hrál dobře a jsou v týmu stále ještě jiní adepti, kteří by si odchod zasloužili víc. Nicméně:
    a) hráč se poprat o místo u nás nechtěl a dal raději přednost hostování
    b) Cracovia je velmi dobrý tým a může to být pro něj (i pro nás, protože tam bude na očích pro případné jiné zájemce) dobrá šance se prosadit . Věřím, že šanci dostane
    c) škoda té opce, ale asi to byla jedna z podmínek Cracovie. Věřím ale, že něco dostaneme i za to hostování (jako to bylo kdysi v případě Latky (a Čelůstky?!))
    d) 27 mega je solidní částka a posílili jsme snad dobře, takže bolet by nás to nemělo

    • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

      Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 05.01.2017 19:59 |  
      1 0

      Já doufám, že jsou tam ještě další procenta z prodeje.. kvůli tomu Euru..

      • Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

        zeleznik2     před 8 lety 06.01.2017 09:32 |  
        0 0

        Pokud se dá článku věřit, tak bychom mohli vydělat 300 tis€. Pokud tedy stál zmíněných 700 tis€ a přestupová částka by byla ten 1mil.€.

  21. Re: Mihalík míří do Cracovie. Uvidí se, zda stojí za milion eur, píší v Polsku

    zeleznik2     před 8 lety 06.01.2017 08:28 |  
    0 0

    Že by pak i přestup?Jaro není špatný fotbalista, ale čekali jsme více. Taky měl nějaké zranění, ale očekávání nenaplnil. Aby nám nakonec nechyběl, GVK a Mingazov byli určitě na podzim horší, spíše měli odejít oni.