Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Komentáře (88)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

    Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 20:00 |  
    6 1

    Podroužek zase "exceluje", dnes si přečetl vyjádření Jardy Šilhavého:„Základ sestavy nám zůstal. Je možné, že by zelenou k přestupu dostal akorát Jarda Zmrhal, který už byl dvakrát na odchodu, ale v tuto chvíli nevím nic konkrétního“ a hned z toho vypotí senzaci. Pejsek a kočička vařili dort, už před časem se spekulovalo o Brémách, tak tam vrazíme Brémy, před půl rokem to byla Kazań, tak tam vrazíme Rusko bez jakéhokoliv konkrétního klubu. A pravděpodobnost, že by naše vedení o nějaké velké nabídce nevědělo a Podroužek ano, je mizivá.

    • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

      quelhar (admin)     před 8 lety 02.01.2017 20:05 |  
      1 1

      Tak Martin Krob v posledních dnech několikrát (na besedě Area 114 i na valné hromadě) řekl, že sice nemají konkrétní nabídku, ale že evidují zájem a že v případě dobré nabídky má Zmrhal přislíbeno umožnění odchodu. Když nebyla konkrétní nabídka 30. prosince, mohla přijít dnes. Krom toho v případě Werderu dost možná záleží na tom, jaká bude situace Gnabryho, zda odejde nebo se třeba už teď dohodne jeho letní odchod... Jinými slovy bych zrovna v tomto případě neodsuzoval dané info, ostatně i z "řeči těla", jakou Martin Krob prezentoval informace o Zmrhalovi, jsem osobně vyčetl spíš to, že je pravděpodobnější jeho odchod než to, že tu zůstane.

      • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

        Navar (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 20:07 |  
        12 0

        Ne, Ondro, nic noveho, nemame zadnou konkretni nabidku.

        • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

          hajnej     před 8 lety 02.01.2017 20:12 |  
          0 0

          Díky za upřesnění a zdravím.

        • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

          quelhar (admin)     před 8 lety 02.01.2017 20:13 |  
          14 5

          V tom případě palec nahoru, my zmrhalisti budeme jen rádi, pokud nám tu Jarda zůstane ještě aspoň půlrok :o)

          • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

            Navar (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 20:17 |  
            0 0

            To nerikam, jen rikam, ze se nic nezmenilo. Nabidka muze prijit, ale taky nemusi.

            • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

              Eluin (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 20:18 |  
              8 0

              Já osobně doufám, že nabídka přijde, ale až za rok, kdy bude JZ8 patřit mezi tahouny týmu i reprezentace :)

              • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

                sasky     před 8 lety 03.01.2017 08:05 |  
                0 0

                Jardu mám rád, ale že by zrovna on s jeho hlavou byl někdy někde tahounem, to se mi nějak nechce věřit. Na druhou stranu je pravda, že Galásek nebo Jirka Němec byli pro repre taky nepostradatelní a nebyly to žádné hvězdy.

    • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

      Navar (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 20:05 |  
      33 0

      Presne tak. Uz me unavuje na to reagovat, kazdy clanek v deniku Sport je protkan radou prinejmensim polopravd. Na Jardu Zmrhala nemame zadnou konkretni nabidku, i kdyz kluby se tu a tam ptaji, stejne jako na radu dalsich hracu. Stejne tak Slavia ani na vterinu "nekoketovala s Droppou", jak se pise v jinem clanku Sportu.

      • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

        TSeguinTS     před 8 lety 02.01.2017 20:08 |  
        6 0

        Údajné koketování s droppou, si myslím, vzal každý ze slávistů s humorem :)

        • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

          kratas88     před 8 lety 02.01.2017 20:08 |  
          4 0

          Však píše, že koketoval se Slavii a ne, že Slavia koketovala s ním :-)

      • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

        Hanzwalter     před 8 lety 02.01.2017 20:10 |  
        3 0

        Dekuju Navare za info. S tim Droppou je to cele od zacatku k smichu:-)

        • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

          Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 20:25 |  
          4 0

          Ale zase na druhou stranu je velmi povzbudivé dřívější vyjádření Martina Kroba, že v případě opravdu velké nabídky a případném uvolnění hráče základu bychom koupili ještě kvalitnějšího hráče na daný post. Já tedy nikoho nevyhazuju, ale každý je nahraditelný ...

      • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

        bububu (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 20:25 |  
        2 0

        Inu typický Sport: nic nevíme, tak projedeme diskuze na SN a zbytek si vymyslíme. Novinařina par exellence!

        • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

          Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 20:41 |  
          0 0

          Aspoň jedna zajímavá informace tam je, Jardu Zmrhala zastupuje rakouská agentura Grass is Green.

          • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

            Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 20:45 |  
            1 0

            Pokud si někdy zavítal na TM, tak tam to máš hned u jména, koho má za agenta.

            • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

              Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 20:57 |  
              0 0

              Tak jasně, že to jde v případě potřeby dohledat, já jen, že má Rakušáky. Ruda Skácel měl Němce a jak s ním zametal, viděl jen peníze.

              • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

                Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 21:52 |  
                5 0

                Základ úspěchu je mít správného agenta.
                Dodnes jsem třeba nepochopil přestup Klimenta do Bundesligy. V lize nic nepředvedl, jen jeden zápas na ME U21 se mu povedl(kam se dostal jen shodou okolností, protože ostatní útočníci byli zranění / nepustil je klub) a šel do Bundesligy. Teď kope v dánském Bröndby IF, ale kam dali oči skauti Stuttgartu to vážně nevím, i když pro ně je 1M € zanedbatelná částka a Jihlavě to určitě finančně pomohlo.

            • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

              bububu (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 20:58 |  
              2 0

              Tak ale i to je u Sportu pokrok!

      • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

        knl66 (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 20:30 |  
        3 2

        Upřímně řečeno si myslím, že nemá cenu plýtvat silami na nějaké reakce a spekulace, ať už iSportu nebo kohokoliv jiného.
        Samozřejmě jsem rád, když si přečtu dementi nějakého vysloveného nesmyslu. Ale na druhou stranu vím, že když se ho nedočkám, tak za pár dnů bude jasno a tak mě těch pár dnů čekání a napětí nezabije.
        Mně osobně stávající stav a úroveň informování vyhovuje. Pro mě osobně je to známka profesionality - nic nekomentovat, o ničem nespekulovat, nic nepotvrzovat, nic nevyvracet, o ničem nemlžit. Informace až o podepsaném hráči.
        Někdy je to o nervy... Ale zaplaťPB za celou dnešní situaci!

        • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

          Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 20:40 |  
          6 0

          Tak ja jsem zase velmi rad, ze mezi nas Navar opet zavital. Kazda inormace od Navara je super a jsem za ni moc rad.

      • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

        Boo_SKS     před 8 lety 02.01.2017 20:40 |  
        22 0

        Dekuji Navare za uklineni. Zaroven bych Vas chtel jako vedeni pokarat, ze jste koupili hrace s charakterem 4/10!

        • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

          JS (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 21:10 |  
          0 1

          :D:D

        • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

          Navar (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 22:45 |  
          10 0

          Kdyz on nam zatajil, ze v detstvi kradl v cukrarne bombony!

          • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

            vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 23:06 |  
            0 0

            No jo,ale to kradl skoro každej.

            • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

              Fallen (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 09:03 |  
              2 0

              Já ne! A neblbněte... ještě se objeví na Spartu, že náš Chorvat hned po příjezdu do Prahy krade bonbóny :D

              • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

                Jachym     před 8 lety 03.01.2017 10:03 |  
                1 0

                Jenže se jednalo výlučně o bonbóny Slavie, o kterých si myslel, že na ně má jako člen Slavie nárok zdarma...:-))

        • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

          TSeguinTS     před 8 lety 02.01.2017 22:54 |  
          1 0

          Tak to je konečná :D :D

        • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

          sasky     před 8 lety 03.01.2017 08:07 |  
          0 0

          Ta sedla :D Made my day :D

      • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

        sasky     před 8 lety 03.01.2017 08:13 |  
        2 0

        Navare, a tebe opravdu překvapuje "práce" bulvárních novinářů (kam sportovní odnož blesku, navíc prosparťanská, rozhodně patří)? Ber to ty i klub tak nějak s nadhledem, pacientům jako jsou pánové Podroužek, Konečný a spol. se můžeme tak leda smát. Po částečných provarech s přestupem Šurala a situace ohledně Luboše Kozla je vaše komunikace skvělá, zejména úroveň tiskovek jde čím dál víc nahoru, medailonky hráčů jsou fantastické. Takže se nenechte nějakými spekulacemi ve Sportu nebo kdekoliv jinde rozhodit a pokračujte v dobré práci :)

      • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

        honza_sl     před 8 lety 03.01.2017 13:11 |  
        0 0

        Zdravím Navare, tak to je tak trochu jejich práce, spekulovat o možných změnách v týmech. Beru to jako logickou součást sportovních novin. Spíš mi totálně vadí neschopnost analýzy a hlavně to, že jeden tým (v jakémkoli sportu včetně kuličkového turnaje za nulové gravitace při plavání pod ledem) soustavně prezentují úplně jinak než ty ostatní...

        • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

          JS (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 13:17 |  
          0 1

          Tak Real Madrid má taky "vlastní" noviny, Barça taky... Takhle to prostě funguje.

          • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

            honza_sl     před 8 lety 03.01.2017 13:34 |  
            1 0

            Jo. Akorát se netvářej jako nestranný...

  2. Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

    Hanzwalter     před 8 lety 02.01.2017 20:03 |  
    1 0

    Podrouzek je blb, ale na kazdem sprochu pravdy trochu;-) U Floa a Chorvata mel pravdu....

    • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

      Obr     před 8 lety 02.01.2017 20:13 |  
      11 0

      Mam pocit, ze u tech dvou se trefil az potom, co to SKS zverejnila na tiskovce :)

      • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

        Boo_SKS     před 8 lety 02.01.2017 20:39 |  
        3 0

        opravdu je na kazdem sprochu pravdu trochu a Podrouzek ma mnohdy pravdu? Dovolil bych Vam vsem pripomenout, jak nas na podzim prave pan Podrouzek asi 4 dny v kuse intenzivne presvedcoval o tom, kterak pristi den prileti Zdenek Zeman a s velkou pompou nas bude trenovat.

    • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

      petrjir     před 8 lety 02.01.2017 20:21 |  
      0 0

      To me taky prekvapiko, ze jak je nekdy neberu vazne, tak Floa a Alvira prinesli spravne. Kovarika dementoval Tvrdik, na druhou stranu si pamatuju, ze tu tusim Navar psal, ze je ze strany Plzne neprodejny, takze asi tam drive (nevim zda ted) zajem byl. Sykoru oficialne komentoval Tvrdik, takze to taky neni zadna spekulace. A ten spanel? Třeba je to jeden z hracu, o kterem skutečně uvazujem - odpovidalo by to tomu, ze se jedna o top hrace.
      Navare diky za upresneni ohledne Zmrhala, nicmene to, co jsi napsal stejne neznamena, ze tu zustane - pokud oboustranne dobra nabidka prijme. Ja bych za jeho setrvani byl moc rad.

  3. Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

    kratas88     před 8 lety 02.01.2017 20:29 |  
    0 2

    Takže Španěl to nebude a Kovařík taky ne. To mluvíme ale jen o hráčích. A co sportovní ředitel, bude? Jestli nemají kde brát myslím, že i zde by se našlo pár lidí co by možná vyhovovalo. Třeba aspoň na výpomoc. Třeba Dropt, bohužel ale jeho láska k Mihalíkovi to kazí.

    • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

      belmis (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 20:33 |  
      1 0

      Nemusí to být Španěl, stačí když bude dobrej a bude hrát španělskou ligu :-)

      • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

        kratas88     před 8 lety 02.01.2017 20:34 |  
        0 0

        to je pravda :-))))

      • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

        Jachym     před 8 lety 03.01.2017 10:05 |  
        0 0

        A požadavky na tvrdou práci nebudou pro něho španělskou vesnicí...

    • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

      Travinho     před 8 lety 02.01.2017 23:18 |  
      2 0

      Promiň, ale na takovou funkci potřebuješ chlapa ostříleného profesionálním fotbalem a takový tady při vší úctě k diskutujícím není.

    • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

      dropt     před 8 lety 02.01.2017 23:40 |  
      0 0

      :-D Já, ale Mihalíka nemiluji. Jako každý preferuji určitý styl fotbalu a on mi do něj zapadá, což z něj ovšem nedělá nepostradatelného. Když tu budou dva lepší fotbalisti na kraj ať klidně sedí.

      • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

        Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 00:26 |  
        0 0

        A co toho sportovního ředitele, bereš? :-)

        • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

          dropt     před 8 lety 03.01.2017 00:51 |  
          0 0

          Myšlenka je to samozřejmě krásná, ale nebuďme naivní. Nemám pro to kontakty, zkušenosti ani kompetence.

          Pan Krob je člověk na svém místě. Šlape to pod ním perfektně a Navar má pravdu v tom, že by bylo skvělé, kdyby to tak mohlo zůstat.

          Bohužel na našeho generála je toho moc, takže si můžeme přát, aby k sobě našel někoho, na koho deleguje část sportovních pravomocí, ale své vyjednávací role a klíčové osoby v transferech se nevzdá.

          • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

            no-nick     před 8 lety 03.01.2017 01:30 |  
            5 3

            Tak snad to nebude někdo tady z nás chytraku, ale opravdu nějaký odborník, aby mu opravdu pomohl

  4. Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

    Maty22     před 8 lety 02.01.2017 21:20 |  
    0 0

    Ach neee!

    • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

      JS (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 21:48 |  
      0 1

      Co?

      • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

        Robinator     před 8 lety 02.01.2017 22:07 |  
        1 1

        Deli přestupuje zpět do Sparty

        • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

          JS (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 22:08 |  
          0 1

          :DD

        • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

          Bukovina     před 8 lety 02.01.2017 22:09 |  
          3 0

          tuto informaci očekávám do jedné hodiny v deníku sport

          • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

            JS (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 22:11 |  
            0 1

            „Transfer zimy! Deli za Costu na trase Eden – Letná“

            • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

              knl66 (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 22:17 |  
              0 0

              A k tomu navrch Juliše! Kdo by nebral?!?

              • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

                Dankys     před 8 lety 02.01.2017 23:07 |  
                4 2

                Já chci Lavického!!!

  5. Křídelní hráč ze Španělska

    deny91     před 8 lety 02.01.2017 21:52 |  
    3 0

    Na iSport a už dříve je/byla informace ohledně příchodu křídelního hráče ze Španělska. Já osobně bych byl za takového hráče velmi rád. Myslím tím někoho, kdo se prezentuje tím jižanským, temperamentním a technickým stylem hry. Hráč této kategorie by mohl odpovídat oné připravované TOP posile od Global Sport, pokud by navíc přicházel z Primera Division. Někdo si myslí, že to je nemožné, ale hráči zespodu tabulky PD, kteří navíc třeba nejsou klíčovými postavami svých týmů, se přestupům do ambiciozních klubů určitě nebrání a nejsou nedosažitelní. Hráčů s Španělských hráčů s takovým typem CV pobíhá po nejrůznějších evropských klubech z různých lig spousta. Spodek PD, ale také např. Serie A není nijak platově našlapaný. Ale i v takových týmech, zvláště v PD, je spusta skvělých fotbalistů, kteří by tady byli za megahvězdy. Tam je totiž špičková technika nutností, ne-li samozřejmostí. I proto tam taky zrovna nikdo z ČR nehraje a mají tam mnohem blíže např. hráči z Balkánu (Jižní Ameriku ani zmiňovat nemusím, to jsou navíc bývalé kolonie).

    Někteří tuhle možnost zavrhují jako nereálnou, protože to dementoval Tvrdík na Twitteru. Nicméně je potřeba si uvědomit, že v tomto případě dementoval JT tweet ohledně zájmu o (1) Kovaříka a (2) Španěla/hráče ze španělské ligy. Podle mě tím odmítl právě možnost Kovaříka. Nevidím důvod toužit po hráči, který sedí v Plzni na lavičce, když chceme být lepší než Plzeň.

    • Re: Křídelní hráč ze Španělska

      Travinho     před 8 lety 02.01.2017 23:16 |  
      1 0

      Jen k tomu Kovaříkovi. Sice v tuto chvíli potřebujeme spíš borce napravo, ale to že nehraje v Plzni je v tuto chvíli irelevantní.
      1. Plzeň nemá vepředu tak dobré hlavičkáře jako my ve Škodovi.
      2. Naše standartky jsou dlouhodobě problematické a Kovařík je má možná nejlepší v lize.
      3. Právě jeho typ hráče potřebujeme, protože naši křídelní hráči mají právě s přesností centrů mnohdy problém (Zmrhal).
      4. Jasně, pro Evropu je pomalý atd.... Ale na naši ligu jeho rychlost stačí a já bych si ho zde představit uměl. Ještě raději bych byl ale za typologicky podobného hráče na pravou stranu, kde nás tlačí bota víc.
      Ano, Kovařík je hráč se spoustou slabin, ale myslím si, že v současné době by u nás uplatnění našel a ne malé.

      • Re: Křídelní hráč ze Španělska

        deny91     před 8 lety 02.01.2017 23:56 |  
        0 2

        Respektuji tvůj názor, nicméně v případě jeho příchodu bych v něm viděl pouze rozšíření kádru, nikoli výraznou posilu. V systému 4-3-3 navíc nikdy nehrál. Tedy v systému JŠ, kdy se křídelní hráči stahují více do středu a uvolňují místo u lajny krajním obráncům. Podle mě je asi nejvyužitelnější v systému 4-4-2 (ale trochu jiném, než opět praktikoval JŠ). Jeho místo je u lajny, odkud se snaží dát centr - takový prototyp krajního záložníka z minulé dekády: běhat po lajně a zkoušet centrovat. Jenže tohle se v moderním pojetí fotbalu dnes takřka přeneslo na krajní obránce.
        Každopádně proti Kovaříkovi nic nemám, být on rychlejší a drzejší, tak bych ho bral všemi deseti. Mohl by pak být i dost dobrým křídelním útočníkem. Ale to by se nestalo, protože by byl klíčovou postavou Plzně, nebo by už byl dávno v zahraničí.

        • Re: Křídelní hráč ze Španělska

          no-nick     před 8 lety 03.01.2017 00:22 |  
          0 0

          My přece nehrajeme 433

          • Re: Křídelní hráč ze Španělska

            deny91     před 8 lety 03.01.2017 10:17 |  
            0 0

            Na konci jsme hráli několikrát 4-4-2, ale předtím jsme hráli teda co, když se křídelní hráči stahovali do středu k vápnu? Při pressingu po ztrátě míče to 4-3-3 nebylo, ale při zakládání útoku a samotné útočné fázi se to nejvíc podobalo tomuto systému. Nevím, co jiného by to mohlo být...

            • Re: Křídelní hráč ze Španělska

              no-nick     před 8 lety 03.01.2017 12:19 |  
              0 0

              Touhle logikou jsme často hráli 2-1-7, hlavně při rozích

              • Re: Křídelní hráč ze Španělska

                deny91     před 8 lety 03.01.2017 12:50 |  
                0 0

                A 9-1 při našich penaltách. Ano, vtipné, ale tak mi tedy vysvětli, jaké rozestavení to teda bylo.

                • Re: Křídelní hráč ze Španělska

                  no-nick     před 8 lety 03.01.2017 20:03 |  
                  0 0

                  Hráli jsme 451 nebo 442 s Mešim. To že se chvílema záložník vysune výš nebo posune do středu rozestavěni nemění.

                  • Re: Křídelní hráč ze Španělska

                    deny91     před 8 lety 03.01.2017 20:21 |  
                    0 0

                    Mně to při výstavbě útoku a celkově při útočné fázi připadalo spíše jako 4-3-3. V 4-5-1 drží křídelní hráči lajnu, šířku hřiště. Tady se naopak krajní hráči stahovali k hrotovému útočníkovi a snažili se dostat do zakončení do vápna a uvolňovali místo krajním bekům. Nebylo to chvilkama, ale systematicky při útočné fázi.
                    V obraně a při presingu je pravda, že se to podobalo 4-5-1.

                    • Re: Křídelní hráč ze Španělska

                      no-nick     před 8 lety 03.01.2017 23:59 |  
                      0 0

                      Fotbal ale není Fifa 99, kde se hráči nehli ze své pozice. Nejlépe je to vidět při bránění, když držíme blok. To že při v určitých situacích někdo vybehne ze svoji standardní pozice z toho jiné rozestaveni nedělá

                      • Re: Křídelní hráč ze Španělska

                        deny91     před 8 lety 04.01.2017 00:05 |  
                        0 0

                        1. nemluvím o obranné fázi, ale o útočné
                        2. je možné mít nějaké výchozí taktické rozestavení v útočné fázi (4-3-3), které se liší od rozestavení ve fázi obranné (4-5-1). Vše prostě jen závisí na tom, kdo zrovna drží míč.

                        • Re: Křídelní hráč ze Španělska

                          no-nick     před 8 lety 04.01.2017 07:35 |  
                          0 0

                          To máš pravdu, že při útočení to přechází, ale to je prostě normální. Fakt si tím pádem myslíš, že hrajeme na tři útočníky. Zmrhal vracející se až na úroveň obránců rozhodně ne

                          • Re: Křídelní hráč ze Španělska

                            deny91     před 8 lety 04.01.2017 11:44 |  
                            0 0

                            Na tři útočníky podle mě hrajeme v útočné fázi hry, v obranné fázi mají tito hráči úkoly jako v systému 4-5-1. Na tom mi nepřijde nic divného. Akorát mají více defenzivních úkolů, než v klasickém 4-3-3 praktikovaném i při bránění. To je za mě už asi vše :-)

              • Re: Křídelní hráč ze Španělska

                deny91     před 8 lety 03.01.2017 13:28 |  
                0 0

                To 4-4-2 "na konci" bylo samozřejmě myšleno na konci podzimní části ligy, kdy několikrát hrál na hrotu Škoda s Mešanovičem a pravou zálohu suploval Barák. Nemyslel jsem tím na konci zápasu. jen pro dovysvětlení.

        • Re: Křídelní hráč ze Španělska

          Travinho     před 8 lety 03.01.2017 10:03 |  
          0 0

          Já tedy nevím, kolik našich podzimních utkání jsi viděl, ale že bychom hráli nějak brutální 4-3-3, jsem si všimnout nestihl. Proti soupeřům, kteří ti zalezou v osmi do vápna je takový hráč velmi důležitý a klidně využitelný i na beku.

  6. Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

    sicilianbrno     před 8 lety 02.01.2017 22:02 |  
    9 1

    Pokud by byla za Jardu adekvátní cena okolo 70-90mil. (jenom muj odhad), tak bych ho určitě prodal, tento hráč má docela velké herní výkyvy. ted se mu zrovna daří, za rok se na něj může opět pískat a nadávat. Taky bych ho tu na jaro nechal, ale když bude dobrá nabidka, popřeju mu hodně štěstí.

    • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

      Robinator     před 8 lety 02.01.2017 22:06 |  
      6 1

      Dle mého je na rozdíl od Milana Škody nebo Deliho nahraditelný..Kdyby odešel někdo z těchto dvou, byl by to pruser..

      • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

        malan (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 22:20 |  
        1 0

        Ze Škodovky bude fotr, ten teď těžko někam půjde i kdyby na něj přišla super nabídka.

    • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

      JS (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 22:07 |  
      6 3

      Já bych ho nechal jít za 50+ mega a nějaké dodatky o procentech z dalšího prodeje... Přesně jak říkáš, má výkyvy a není to tahoun, (netvoří dobrý výkon mužstva, spíš z něj těží, ale pokud se nedaří mužstvu, nedaří se ani jemu).

      • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

        deny91     před 8 lety 02.01.2017 22:41 |  
        8 1

        Souhlasím s vámi oběma, je to tak. Navíc si myslím, že by mu mohl přestup pomoct se posunout dál i fotbalově, co se týče jeho samotného. Na takového Krejčího se taky kolikrát ve Spartě už nadávalo, ale po přestupu začal hrát v Itálii dost dobře, protože dostal nový impulz - nové prostředí, noví spoluhráči... Stejně jako u Zmrhala i Sparta u Krejčího odmítla několikrát zahraniční nabídku a hráč začal pomalu stagnovat. Myslím, že sám Zmrhal má teď nebo v létě nejvyšší čas se posunout někam dále.

    • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

      Hanzwalter     před 8 lety 02.01.2017 22:58 |  
      4 0

      To se nevidi jen tak zde!!! Normalni vlakno, kde vsichni se shodnou a maji ty nazory hlavu a patu! 100% souhlas se vsim;-)

      • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

        Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 09:08 |  
        2 0


        Souhlasim se vsim i s timto:)

  7. Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

    petrjir     před 8 lety 03.01.2017 07:01 |  
    0 0

    Na eurofotbalu jsem cetl, ze Mihalik nejede, tak uvidime, co je na tom pravdy

    • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

      smely (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 08:22 |  
      0 0

      je pravda, ze JM by mohl byt teoreticky zarazen do kolonky hracu "nejsou spokojeni s herni vytizenosti" o ktere mluvil JSVCD

    • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

      Borris     před 8 lety 03.01.2017 10:47 |  
      3 0

      To by mě hodně mrzelo! V Jarovi dřímá velký potenciál a v našem kádru není nikdo, kdo by uměl lépe jeden na jednoho než on. Doufám že to není pravda a že ještě u nás neřekl poslední slovo.

      • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

        Jachym     před 8 lety 03.01.2017 11:03 |  
        0 3

        Mě by to až tolik nemrzelo. Já ho mám zafixovaného zejména jako hráče utápějícího se v nadbytečných kličkách. Ale i když to nechápu, respektuji, že někteří v něm anebo v Keniovi spatřují mimořádný talent, kterého je pro českou ligu bezmála škoda...

    • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

      Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 09:03 |  
      2 3

      nevim proc ale celou dobu nepremyslim ani nad Kovarikem a jinymi, ale prave nad Vukadinovicem. Za me pokud by tomu tak bylo(nemam zadne indicie), tak pro me zajimave. Nicmene prosadi se na prave strane, ja myslim ze ano....


      • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

        honzaccc     před 8 lety 03.01.2017 09:09 |  
        0 2

        Za mě dobrý... pokud by pro nás nebyl přestup posilou, aspoň oslabíme soupeře :) .... Ale myslím, že pomůže, navíc může být v blízké době reprezentant :) ....

        • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

          Obr     před 8 lety 03.01.2017 09:24 |  
          0 0

          Fotbalista skvelej, o tom nic. Ale je docela nachylnej ke zraneni. Sam psal v nejakym rozhovoru, ze kolikrat skoro ani netrenuje a hraje jenom zapasy. Z toho mam trochu obavy.

          • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

            Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 10:05 |  
            0 0

            To je zajimava a dulezita informace hlavne pro vedeni pokud o nej usiluji, pravdepodobne o tom vedi. Nicmene my jiz takoveho hrace mame a to je Kenia a tim padem nechtel bych druheho Keniu. Viz info od JS, ze mel jit na operaci a nebyl. To si sakra vedeni neumi pohlidat? U toho Kenii mi prijde ze na to tak trochu dlouhodobe kasle(beru to na zaklade dostupnych info, vubec nepopiram ze je zraneny).... Chut s tim neco delat je ale mala, jestli je pravda to co rikaji.

            U toho Kenii tomu fakt nerozumim, lecil se teda v Nemecku s jakymi vysledky, proc neni trener o jeho stavu dostatecne a pravidelne nformovan. Zda se mi ze trener vi jen to ze pul roku je nekde v prdeli a vlastne nevi co se u neho deje.

    • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

      Robinator     před 8 lety 03.01.2017 09:13 |  
      1 3

      včera jsem nad tím přemýšlel a taky jsem chtěl napsat, že podle mě to bude Vukadin..myslím, že to bude dobrá posila a byl bych celkem spokojený :)

  8. Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

    zeleznik2     před 8 lety 03.01.2017 09:57 |  
    1 2

    Vloni jsme jej neprodali a to Kazaň prý nabízela 150 mega?takže beru článek s rezervou, pokud by skutečně existovala reálná nabídka, můžeme Zmrhala pustit, mne chybět nebude.

    • Re: Velký odchod ze Slavie? O Zmrhala se zajímají Brémy a znovu Rusko!

      Travinho     před 8 lety 03.01.2017 10:04 |  
      4 0

      Kdyby nám tolik nabízeli, tak už je dávno v Kazani. Za to dám klidně ruku do ohně.