Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Na prvním tréninku A týmu čtyři posily

Slávistické áčko dnes absolvovalo na umělé trávě v Edenu první trénink v novém roce, a nechyběly na něm čtyři prosincové posily. Tým se naopak musí obejít bez reprezentantů Deliho a Ngadeua a do Číny neodletí ani Levan Kenia. Podle slov trenéra Jaroslava Šilhavého se ještě jedná o příchodu krajního záložníka.

Do odpoledního tréninku zasáhlo 22 hráčů, Jiří Bílek a Josef Hušbauer měli menší zdravotní problémy, ale do úterních funkčních a zátěžových testů se zapojí naplno. S áčkem je opět Levan Kenia, který se na podzim léčil v Německu, ale jeho zdravotní stav mu nedovoluje zapojit se naplno do tréninku. Ve čtvrtek čeká A tým odlet na kondiční soustředění do Číny, na které určitě Kenia neodletí, s týmem neodletí ani záložník Emmanuel Antwi, který přiletí z Ghany v pátek a připojí se k juniorce. Na soustředěních se svými reprezentacemi před Africkým pohárem jsou Simon Deli a Michael Ngadeu Ngadjui, v případě postupu svých týmů do finálových bojů se připojí až na začátku února.

Kromě čtyř nových tváří, Michaela Lüftnera, Přemysla Kováře, Per-Egila Flo a Marka Alvira, došlo ke změně i na postu brankářské trojky, Josef Řehák by měl odejít na hostování a z hostování v Jirnech se vrací Martin Otáhal.

Ještě před čtvrtečním odletem do Číny by mělo dojít ke změnám v kádru. "Bude záležet i na tom, jestli ještě někdo přijde, na to je navázáno, zda někdo odejde. Může se stát, že za námi ještě někdo přiletí do Číny. Měl by s námi letět i obránce Vojtěch Mareš z dorostu," řekl trenér Jaroslav Šilhavý. Do Číny by mělo odletět 20 hráčů do pole a 3 brankáři.

Z Číny se áčko vrací 17. ledna, 21. ledna odehraje dvě přípravná utkání na umělé trávě v Edenu proti Vlašimi a Viktorii Žižkov, 26. ledna přivítá v Edenu Příbram a Ružomberok. 29. ledna odlétají slávisté na herní soustředění na jih Španělska, ze kterého se vrací 9. února a budou se v domácích podmínkách připravovat na první jarní ligový zápas proti Jihlavě 18. února.

Hráči v přípravě:

Brankáři: Jiří Pavlenka, Přemysl Kovář, Martin Otáhal
Obránci: Jan Mikula, Tomáš Jablonský, Jan Bořil, Jiří Bílek, Michal Frydrych, Per-Egil Flo, Michael Lüftner
Záložníci: Jaroslav Mihalík, Jaromír Zmrhal, Levan Kenia, Antonín Barák, Jasmin Ščuk, Josef Hušbauer, Tomáš Souček, Dušan Švento, Ruslan Mingazov, Gino van Kessel, Marko Alvir
Útočníci: Milan Škoda, Muris Mešanovič, Mick van Buren, Lukáš Železník

Komentáře (35)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Na prvním tréninku A týmu čtyři posily

    Virgil1956     před 8 lety 02.01.2017 19:19 |  
    2 9

    Tak doufám, že ten krajní záložník, který by měl přijít, bude náš odchovanec Honza Kovařík, jeho úžasné centry a Škodova hlava, to by byla tutovka :) O jeho standardkách ani nemluvím.

    • Re: Na prvním tréninku A týmu čtyři posily

      belmis (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 19:29 |  
      6 0

      Doufám, že půjde o jiného hráče. Centry má výborné, ale náhradu za Jardu bych si představoval jinou.

    • Re: Na prvním tréninku A týmu čtyři posily

      Lord_Edmund     před 8 lety 02.01.2017 20:49 |  
      0 0

      Já ti nevím. Má sice jasně nejlepší centry z ligy, ale nepřijde mi jako moc dynamický hráč. Hra by se musela oproti tomu, když hrál Zmrhy, hodně změnit.Ale snad trenér ví co dělá. Je pravda, že jsme z těch standardek moc gólů nevytěžili, což je zarážející , když se všude hovoří o tom, jaké máme v týmu vynikající hlavičkáře.Asi to bude ten důvod, proč chceme Kovaříka.

      • Re: Na prvním tréninku A týmu čtyři posily

        Virgil1956     před 8 lety 02.01.2017 22:29 |  
        0 3

        Pravda, dynamický moc není, ale dynamického už máme GvK :) Pro mne je Kovařík lepší hráč než Mihalík, nebo i Zmrhal. Je prostě efektivnější, centruje včas a kvalitně, nevidím důvod, proč by se nemohl ve Slavii prosadit.

        • Re: Na prvním tréninku A týmu čtyři posily

          deny91     před 8 lety 02.01.2017 22:46 |  
          1 0

          Kdyby byl tak dobrý, tak nesedí v Plzni na lavičce. Dneska není dostačující umět na křídle jen skvěle centrovat/kopat standartky. To může párkrát za zápas vyjít v naší lize, ale s nedostatečnou výbušností a rychlostí se v evropských pohárech ani k těm centům nedostane. Proto před ním dostává přednost 2x rychlejší a hbitější Zeman s podobně kvalitní levačkou.

    • Re: Na prvním tréninku A týmu čtyři posily

      davidovky1     před 8 lety 02.01.2017 21:02 |  
      3 1

      Tak já zase doufám že takový hráč nebo hráči k nám už nikdy nepřijdou protože jsme se dostali už snad jinam a tohle by byl krásný veleskok do zádu!!!

  2. Re: Na prvním tréninku A týmu čtyři posily

    Hanzwalter     před 8 lety 02.01.2017 19:28 |  
    0 0

    Tak pozooorrrr dle isportu Spanel jde do Slavie ze Spanelske ligy!!!

    • Re: Na prvním tréninku A týmu čtyři posily

      belmis (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 19:32 |  
      0 0

      odkaz, prosím

    • Re: Na prvním tréninku A týmu čtyři posily

      Obr     před 8 lety 02.01.2017 19:48 |  
      2 0

      Jojo a urcite to bude nektery z Primera division :))

  3. Re: Na prvním tréninku A týmu čtyři posily

    Hanzwalter     před 8 lety 02.01.2017 19:34 |  
    1 0

    Na isportu: Do Edenu by měla brzy dorazit pátá, má jít o španělského křídelního hráče, který působí v domovské lize.

    • Re: Na prvním tréninku A týmu čtyři posily

      belmis (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 19:37 |  
      0 0

      díky, už jsem to našel.

      • Re: Na prvním tréninku A týmu čtyři posily

        SKSKali     před 8 lety 02.01.2017 19:43 |  
        0 0

        A nepsal Tvrdík na twiteru, že to je nesmysl?
        Jinak ale top hráč ze španělske ligy by byl kauf:-)

        • Re: Na prvním tréninku A týmu čtyři posily

          kjandourek (admin)     před 8 lety 02.01.2017 19:49 |  
          1 0

          Já mám dojem, že ten "nesmysl" byl primárně směřován na Kovaříka ...

    • Re: Na prvním tréninku A týmu čtyři posily

      kjandourek (admin)     před 8 lety 02.01.2017 19:42 |  
      0 0

      Ovšem není tam nějak psáno, že by ta liga měla být první...

  4. Re: Na prvním tréninku A týmu čtyři posily

    Hanzwalter     před 8 lety 02.01.2017 19:41 |  
    5 0

    Droppa do Slovanu Bratislava;'))))

    • Re: Na prvním tréninku A týmu čtyři posily

      Obr     před 8 lety 02.01.2017 19:49 |  
      2 0

      Dobre jim tak!

    • Re: Na prvním tréninku A týmu čtyři posily

      JS (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 21:04 |  
      0 1

      Jojo, nikam jinam než do trojlístku SLA+PLZ+SPA by nešel a to pouze do základu... :D:D

  5. Re: Na prvním tréninku A týmu čtyři posily

    Hanzwalter     před 8 lety 02.01.2017 19:56 |  
    1 4

    Ted rikali na ctcku, ze mozna prijde z plzne jeste jan kovarik...tvl to je hrac jak vino.

  6. Re: Na prvním tréninku A týmu čtyři posily

    Eluin (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 20:13 |  
    3 1

    Čte se to pěkně, o tom žádná. Ohledně Kovaříka si nejsem moc jistý, názory na něj se dost různí a já jsem jej zase nějak pečlivě nesledoval. Když hrál, tak podle mě celkem ušel, ale zase si myslím, že v současnosti by to už hráč pro SKS bohužel nebyl.

    • Re: Na prvním tréninku A týmu čtyři posily

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 20:25 |  
      0 0

      Plzeň by chtěla určitě ''těžké prachy'', ale na kraj máme Zmrhala s Mihalíkem a to je víceméně vše. Švento je často zraněný, Mingazov rozhodně nepřesvědčil. Na kraj někoho (nutně) potřebujeme.

      • Re: Na prvním tréninku A týmu čtyři posily

        belmis (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 20:29 |  
        2 0

        Ale ne za každou cenu. Hráč by měl být lepší než hráči současní

      • Re: Na prvním tréninku A týmu čtyři posily

        Eluin (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 20:45 |  
        1 1

        To asi potřebujeme, ale podle mě by naše parametry Kovařík jen těžko splňoval.

  7. Re: Na prvním tréninku A týmu čtyři posily

    carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 21:03 |  
    1 6

    Jenom takový zamyšlení, nadhození, nemyslíte si, žejjednáme i s V. Vukadinovičem?Ten by se nám hodil (i případně jako náhrada za Zmrhala)...

    • Re: Na prvním tréninku A týmu čtyři posily

      Novi.sks     před 8 lety 02.01.2017 21:07 |  
      7 1

      Tady často dokola padá Kovařík, nebo Vukadinovič... My potřebujeme hráče, který umí pořádně běhat i centrovat, ale z těhle dvou umí jeden centrovat a ten druhý druhý běhat.

      • Re: Na prvním tréninku A týmu čtyři posily

        sicilianbrno     před 8 lety 02.01.2017 21:58 |  
        1 1

        ...a třetí Zmrhal umí běhat.. za mě by přichod Kovaříka nebyl rozhodně krok vedle, ten hráč se mě vždy libil, centry lepší než Zmrhal, rychlost slabší, muže mu sekundovat levý obránce pří výpadech vpřed. Rozhodně bych ho raději než Sýkoru.

      • Re: Na prvním tréninku A týmu čtyři posily

        japhy     před 8 lety 03.01.2017 12:48 |  
        0 0

        U Vuka psali, že má za podzim 8 asistencí, to moc nepodporuje tvoji domněnku. Jestli teda nekecali...

        • Re: Na prvním tréninku A týmu čtyři posily

          Novi.sks     před 8 lety 03.01.2017 15:36 |  
          1 0

          Ano, má myslím 2+8 za podzim, což uznávám, že zní dobře.
          Ovšem je to ve stylu Zlína, kterej je pro něj jak šitej, u nás si to nedokážu představit... Podle mě by ve Zlíně podobně vynikl i GvK, ale jak hraje "do plných" to jsme všichni viděli... Tohle jsou hráči, kteří potřebují ke své hře prostor, jenže který tým v kaprlize nám ho teď dá?

          A k předchozí reakci Siciliana ohledně Zmrhala - Jarda má na podzim 5+1, centry sice luxusní nemá, ale když chce, tak nacentrovat umí a hlavně ta jeho levačka vůbec není levá, dobře střílí a ikdyž je občas neviditelnej, tak dokáže nakonec rozhodnout zápas. To si třeba o Vukadinovi nemyslím.
          Kovařík má celkem stabilní výkonnost (a taky je z nich nejstarší, letos mu bude 29), ale chybí mi u něj dravost (tím ho předčil u prádelníků Zeman), nepřijde mi výrazně lepší než hráči, které máme. Ovšem když bych si musel vybrat, tak právě jeho, díky zkušenostem, kterými disponuje...

          Každopádně nechci říct, že je Kovařík, nebo Vukadinovič úplně špatný hráč, nekopy bych si z nich dělat nedovolil. Jen se podle mě nehodí pro nás. Toť můj skromný názor :)

      • Re: Na prvním tréninku A týmu čtyři posily

        Fallen (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 08:59 |  
        0 0

        To je krásnej PR článek. Ten Zíka to umí. :D

        • Re: Na prvním tréninku A týmu čtyři posily

          carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 09:04 |  
          0 0

          No samochvála tam je celkem často, taky jsem si všimnul :)

      • Re: Na prvním tréninku A týmu čtyři posily

        kjandourek (admin)     před 8 lety 03.01.2017 09:31 |  
        5 0

        To je úžasná novinařina.... Tak Zíka řekne, že teď se zaměří na Vukadinoviče, že o něm jedná s někým z TOP3... a to je všechno...
        K tomu se dodá, že dle zákulisních informací je tím někým Slavia - to už je zcela bez ověření...
        Následně se vytrhne z kontextu vyjádření našeho trenéra, že pracujeme ještě na příchodu někoho do ofenzivy.... dodá se k tomu nikde nevyřčená věta, že v letadle, kterým se tým přesouvá na soustředění, je tedy ještě jedno místo rezervované...

        A ve finále to novinář smíchá a ze tří zcela nekonzistentních vyjádření vymyslí titulek, že Slavia rezervuje jedno místo v letadle pro Vukadinoviče...

        Že já blbec nedělám do novin :-)

        • Re: Na prvním tréninku A týmu čtyři posily

          Jachym     před 8 lety 03.01.2017 09:54 |  
          0 0

          Ivánek ty sportovní a Miloš ty ostatní mediální jelimany ohodnotili pregnantně, víc není třeba dodávat...

        • Re: Na prvním tréninku A týmu čtyři posily

          Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 10:33 |  
          2 0

          Ještě tam chybí, že kvůli Vukadinovičovi se odlétá do Číny až ve čtvrtek. (5.1.) :-)

  8. Re: Na prvním tréninku A týmu čtyři posily

    Fačín     před 8 lety 03.01.2017 12:02 |  
    4 1

    Kovaříka prosím ne, není ani perspektivní ani dostatečně kvalitní.V ždyť nehraje skoro ani v Plzni, to by měla být "posila"? A Vukyho už jsme tu přece měli, že by z něj tehdy někdo skákal do stropu radostí? Uznávám, že ve Zlíně zaznamenal progres, ale pořád doufám, že míříme kvalitativně výš.

  9. Re: Na prvním tréninku A týmu čtyři posily

    zeleznik2     před 8 lety 03.01.2017 16:06 |  
    0 1

    Hlavně bez zranění, i na podzim jsme si jich užili docela dost..Uvidíme, jak se předvedou posily, Jabloň a Mikula hrají o místo, Levan do Číny neletí, ale je v přípravě, co to znamená?Ještě jedna posila krajní záložník Sýkora nebo Vukadinovič či Kovařík?těch jmen padá docela dost...