Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

V Silvestrovském derby výhra a remíza

V Edenu se dnes hrálo 31. Silvestrovské derby a Slavia z něj tradičně vyšla lépe - v zápase veteránů remizovala 3:3 a v utkání internacionálů nad 35 let jasně dominovala a i díky hattricku Karla Pitáka smetla Spartu 7:3.

Slavia – Sparta 3:3 (1:1)
Branky: 14. a 39. Řehák, 28. Šimůnek - 20. Budka z pen., 33. Vrabec, 37. Margolius

Sestavy:
Slavia: Miroslav Beránek, Václav Hrdlička, Jiří Jeslínek, Jaromír Jindráček, Jan Mareš, Gustav Ondrejčík, Pavel Řehák, Jaroslav Šilhavý, Milan Šimůnek, Luboš Zákostelský, Luboš Přibyl, Luboš Kozel, Michal Drahorád, Pavel Medynský
Sparta: Aleš Bažant, Jiří Bobok, Václav Budka, Miroslav Denk, Josef Jarolím, Richard Margolius, Miroslav Mlejnek, Petr Vrabec, Marek Trval, Václav Kotal, Antonín Mlejnský

Několik úvodních minut zápasu veteránů bylo velice opatrných z obou stran, možná až laxních. První branku vstřelil až šest minut před koncem prvního poločasu řádně namotivovaný trenér slávistické juniorky Pavel Řehák. V poslední minutě prvního poločasu vyrovnal Budka z penalty, která se kopala za tři rohy. Slavia stejnou šanci nevyužila, penaltu neproměnil Jindráček. Slavia šla opět do vedení ve 28. minutě díky trefě Šimůnka, soupeř však otočil skóre po gólech Vrabce a Margolia. Slavia se však nevzdala a v poslední minutě srovnal svou druhou brankou na konečných 3:3 Řehák.

SK Slavia Praha – AC Sparta Praha 7:3 (4:1)
Branky: 13., 18. a 28. Piták, 1. D. Jarolím, 9. Müller, 35. Kuka, 44. J. Černý - 24. Novotný z pen., 33. Kincl, 45. Stracený z pen.

Sestavy:
Slavia: Čontofalský – L. Došek, Hyský, Hunal, Petrouš, Müller, Piták, Ulich, L. Jarolím, Janoušek, Filinger, Pešír, D. Jarolím, Černý, Mareš
Sparta: Blažek – Zelenka, Hübschman, Flachbart, Horňák, Novotný, Lokvenc, Kincl, Sionko, Koloušek, Baranek, Stracený

Do sledovanějšího utkání hráčů nad 35 let nastoupili domácí se třemi nováčky v sestavě, Davidem Jarolímem, Karlem Pitákem a Tomášem Pešírem. A vstup do zápasu jim náramně vyšel, hned v 1. minutě se radoval z gólu David Jarolím. Slavia měla v utkání jasnou převahu s výjimkou pár minut ve druhém poločase, kdy hráči trochu polevili v aktivitě. Převahu vyjádřili i brankami, druhou přidal v 9. minutě Martin Müller, když se napřáhnul dva metry za velkým vápnem a Blažek lovil balón ze sítě podruhé a rozhodně ne naposledy. Dalšímu nováčkovi v derby Pitákovi utkání sedlo, s chutí si zastřílel a výsledkem byl hattrick po trefách ve 13., 18. a 28. minutě. Slavia měla opět výhodu penalty, ale Pavel Kuka napálil míč do tyčky! Na druhé straně Sparta vstřelila z penalty za rohy svůj první gól ve 24. minutě, ve 33. minutě snižoval na 5:2 Kincl. Slavia vedla po dalších brankách Kuky a Jardy Černého už 7:2, když se ještě naposledy pět minut před koncem prosadil z další penalty za rohy Stracený a skóre se zastavilo na čísle 7:3. Na posledních pár minut se na hřišti objevil veterán a manažer týmu Jan Mareš, v 71 letech slušný výkon. Další letošní derby je naše, slávisti!

Komentáře (110)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Další posilou Marko Alvir

    zeleznik2     před 8 lety 31.12.2016 14:41 |  
    6 0

    Silvestrovské derby jasně v naší režii, škoda, že i veteráni, přes značnou převahu, jen remizovali. Všem slávistům šťastný nový rok 2017. Ať je nejméně úspěšný jako podzim 2016....

  2. Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

    Jachym     před 8 lety 31.12.2016 15:49 |  
    12 0

    Nejvíc mě bavilo, jak se rudej Čapoun i tlučhuba Karoch snažili usilovně přesvědčit diváky, že ten rozdíl třídy ve skóre vůbec neodpovídá dění na hřišti, které je v podstatě vyrovnané... Vše dobré do nového roku!

    • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

      nobiczek (přítel SN)     před 8 lety 01.01.2017 17:44 |  
      5 0

      Přesně tohle jsem si říkal, především v prvním poločase. Nedalo mi to a kouknul jsem se na dle jistě nestranných komentátorů vyrovnaný poločas ještě jednou a nestačil se divit! Přišlo mi to tak vtipné, že jsem si to musel vypsat - upozorňuji, že u Slavie jsem vypisoval jen opravdu velké šance a góly, u rudých vše (jinak bych toho moc nezapsal).
      Tak tedy:

      Slavia: Gól D. Jarolíma, hlavička Pitáka, Černý přestřelil téměř prázdnou branku, Kuka sám před bránou (z toho byl roh), gól Mullera, taková pološance v podobě lobu Filingera, neproměněná penalta Kuky, gól Pitáka

      V tuto chvíli následoval proslov komentátorů (14. minuta) o tom, že zápas je vyrovnaný a že se Sparta jistě ještě může zvednout, protože se dostane k penaltě (zajímalo by mě, jak na to pan Karoch přišel, když tou dobou měli rudí na kontě přesně 0 kumulovaných rohů - nic na tom nemění ani fakt, že se nakonec k penaltě dostali)

      Pro pořádek, Sparta tou dobou měla na svém kontě 1 slabou a 1 zblokovanou střelu.

      Poté ze strany Slavie následovala šance Pitáka, který postupoval ze strany na Blažka, a tečovaný přímák (tečoval Hyský), druhý gól Pitáka.

      Ze strany Sparty hlavičkoval v dobré pozici Lokvenc a netrefil bránu, jeden kumulovaný rohový kop.

      Přichází další komentář pana Karocha, který se pozastavuje nad tím, že Slavia je v derby vždy domácí a že k tomu musíme přihlédnout, dále pak, že výsledek 4:0 je krutý (s tím bych souhlasil, jen si myslím, že byl "krutý" k jinému mužstvu, než si myslí pan Karoch) a že rozdíl ve hře není tak velký.

      Do konce poločasu pak ještě ze strany Sparty přišly dva rohové kopy a proměněná penalta (sportovně musím říci, že byla proměněna vážně dobře a že viset tam to šampaňské už tehdy, bylo by už dole), jedna slabá střela, kterou Čontofalský v pohodě kryl.

      Ze strany Slavie pak šance, kdy střelu Pešíra vykopávali sparťané z brankové čáry.

      Vyrovnaný poločas.

      Chápu, že se někomu může zdát, že je to malichernost, ale takových malicherností se v poslední době vyskytuje (alespoň z mého pohledu) čím dál více, a to nejen proti Slavii, ale i obecněji - prostě pro Spartu. Novinové články, komentář v televizi, výroky rozhodčích, rozhodování DK apod. A mě už to štve.

      Snad jsem nikoho na Nový rok svým slohem příliš nerozladil a přeji všem slávistům i Slavii jako takové v roce 2017 jen samé výhry, ať už na poli sportovním, marketingovém, reklamním, fanouškovském nebo osobním.

      • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

        TSeguinTS     před 8 lety 01.01.2017 20:32 |  
        2 0

        Díky za práci s rozepsáním. spartě se v médiích a na hřišti vždy nadržovalo a nadržuje, je to jeden z aspektů, proč ty hlupáky a namyšlený zoufalce tolik nesnáším(e). Jak je z nich každej na větvi, ač je přehrává Slovácko nebo my, vždy se mluví o nich. Ta přetvářka, umělé tlačení a neschopnost přiznat pravdu - to je jejich charakteristika.

      • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

        zeleznik2     před 8 lety 02.01.2017 13:52 |  
        0 0

        Ano přesně tak vyrovnané utkání. Pan Čapek rudý slizoun a pan Karoch nula z Dukly, by si už konečně měli sundat při moderováni ty rudé brýle, zvuk jsem vypnul zhruba od páté minuty. Rumuni neuvěřitelně produktivní hlavně v prvním utkání. V druhém klasické zákeřné fauly a to tam nebyl ještě Frýdek. Blažek a naši spalovači zabránili desítce, která byla velice blízko.

  3. Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

    malan (přítel SN)     před 8 lety 31.12.2016 15:51 |  
    9 1

    Remiza je ztrata...Jak na Novy rok, tak po cely rok-smrt sparte!

  4. Rudá Legenda Novotný - nepodání ruky!

    urs (přítel SN)     před 8 lety 31.12.2016 16:00 |  
    3 0

    Pánové na konci jednoznačného utkání se jako nevychovanej spratek zachovala rudá legenda Novotný, viděli jste to?? Neskutečný :(

    • Re: Rudá Legenda Novotný - nepodání ruky!

      rybář 53     před 8 lety 31.12.2016 16:23 |  
      2 0

      Další byl zcela zbytečný faul Kincla na Hyskeho.To jsem se az rozesmál,jak to bída těžce kousala.

      • Re: Rudá Legenda Novotný - nepodání ruky!

        kjandourek (admin)     před 8 lety 31.12.2016 16:26 |  
        2 0

        No ale nejlepší byl Flachbart - nejdřív nás poslal do brejku tím, že napálil na půlce spoluhráči přihrávku do citlivých míst a potom to hasil faulem... jak typické pro bídu... :-)

        • Re: Rudá Legenda Novotný - nepodání ruky!

          mudrc     před 8 lety 31.12.2016 17:10 |  
          3 19

          Typicke pro koho? Spartu nesnáším, at hraje s kýmkoliv, pořád je to Sparta, žádná bída, nebo ještě stupidneji "erbecka". Když nám ti idioti nadavaji do židů, budeme stejní idioti? Všem slavistum mistrovský rok 2017 a smrt Spartě!

          • Re: Rudá Legenda Novotný - nepodání ruky!

            Borris     před 8 lety 31.12.2016 17:33 |  
            21 2

            Rudá bída na jedné straně a Židi na druhé.... Cítíš ten rozdíl? Z mého pohledu neexistuje žádná nadávka, která by dostatečně vystihovala to, jaká to je banda hajzlů! SMRT SPARTĚ, jak na nový rok, tak po celý rok! Přeju tobě, i všem ostatním slávistům a jejich rodinám, šťastný nový rok a ať nám ty naše Slávinka dělá stejnou radost i v roce následujícím!

          • Re: Rudá Legenda Novotný - nepodání ruky!

            malan (přítel SN)     před 8 lety 31.12.2016 19:14 |  
            3 0

            dal jsem ti minus a souhlas s Borrisem.

          • Re: Rudá Legenda Novotný - nepodání ruky!

            jufoun (přítel SN)     před 8 lety 31.12.2016 21:36 |  
            6 0

            Už tu byl jeden "mudrc", který psal ať se proboha bídě nenadává. Jednou bída, vždycky bída, smrk spartě.

            • Re: Rudá Legenda Novotný - nepodání ruky!

              ve_em     před 8 lety 02.01.2017 18:37 |  
              0 1

              Je mi jasný, že myslíš mě tím myslíš mě.. buď si.nepamatuješ, co jsem psal (což se samozřejmě dá pochopit) a nebo to schválně překrucuješ.. ať tak či tak, žádný 'proboha nenadává' tam nebylo. Šlo jen o to, že 'bída' je podle mě zbytečně primitivní, ale ke to každého věc.. Smrk spartě!☺

          • Re: Rudá Legenda Novotný - nepodání ruky!

            no-nick     před 8 lety 01.01.2017 01:50 |  
            10 3

            Je fajn, že jsi evidentně slušný člověk a nadávky jsou ti cizí. Popravdě, i já se považuju za dost slušného, má to jen pár výjimek. Jednou z nich je ta banda mrdek nevychovanych, ta banda zmrdu rudých. Promiň, jak jde o ně, zapomínám se. Závidím ti, že te nechávají v klidu. Rád si vždy zachovávám nadhled, jen u nich mi to nejde.

            • Re: Rudá Legenda Novotný - nepodání ruky!

              malan (přítel SN)     před 8 lety 01.01.2017 01:58 |  
              0 0

              sympatický názor, máš bod. Jen jsem zvědavej, jak dlouho tu vydrží:D

    • Re: Rudá Legenda Novotný - nepodání ruky!

      Borris     před 8 lety 31.12.2016 16:51 |  
      4 0

      Jojo právě jsem na to také koukal, že tam ten idiot něco řval na pana Mareše. O co šlo nevíš? Zase o to že neunesli další výprask?

      • Re: Rudá Legenda Novotný - nepodání ruky!

        marcocruz (přítel SN)     před 8 lety 01.01.2017 14:59 |  
        0 0

        Taky by mě zajímalo, o co šlo

        • Re: Rudá Legenda Novotný - nepodání ruky!

          foe     před 8 lety 01.01.2017 15:36 |  
          1 0

          Možná se Novotnýmu nelíbilo, že p. Mareš za rozhodnutého stavu nastoupil i do zápasu internacionálů a bral to jako pokus o ještě větší zesměšnění Rbéček? To jediné by mi po shlédnutní zápasu přišlo jako možná příčina jeho chování po konci utkání. Ale je to jenom moje "televizní" domněnka:).

          • Re: Rudá Legenda Novotný - nepodání ruky!

            Borris     před 8 lety 02.01.2017 06:43 |  
            0 0

            Jojo taky mě napadlo to samé. A kdyby to byla pravda, tak jen dobře že se cítili zesměšněný :-)

  5. Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

    Hanzwalter     před 8 lety 31.12.2016 16:19 |  
    1 0

    Tak pozor asi jeste 2 hraci prijdou a mozna i Sykora a nekdo do ofenzivy: Jaroslav Šilhavý: "Zatím se jedná hlavně o posily do zadní řady, teď bychom chtěli přivést i někoho do ofenzivy. Je to ale zatím ve fázi jednání, tak bych to nerad specifikoval. Věřím, že to bude ku prospěchu věci. Konkurence v kádru musí být, jedině ta požene hráče dopředu. Věřím, že motivace na sobě pracovat vzhledem ke konkurenci bude důležitější než sehranost. To nevidím jako problém."

    • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

      Arutha     před 8 lety 31.12.2016 16:39 |  
      0 0

      Prý se zajímáme o Kovaříka a o ofensivního hráče ze Španělska

      • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

        quelhar (admin)     před 8 lety 31.12.2016 17:07 |  
        7 0

        Tuhle informaci právě dementoval pan Tvrdík na Twitteru.

        • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

          Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 31.12.2016 18:45 |  
          1 1

          To jsem rad. Myslim si,ze by jsme uz meli shanet uplne jine hrace..

        • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

          Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 31.12.2016 18:46 |  
          0 0

          Promin jen teda vyvratil Kovarika nebo Kovarika i hrace ze spanelska? Diky.

      • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

        urs (přítel SN)     před 8 lety 31.12.2016 17:14 |  
        1 1

        Pokud se povede Kovařík, budu jen rád - tu levou má neskutečnou, a ikdyž není z nejrychlejších, prosadit se v Plzni u lajny dokázal - akorát ho teď nějak přehlížej - což je nám ku prospěchu ;)
        Za mě ano - nalevo je třeba kvalitu a pokud Zmrhy odejde na západ, bude třeba levého "top" halva, což dle mého Kovařík splňuje :) A navíc je/byl náš!! :o)

        • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

          deny91     před 8 lety 01.01.2017 13:48 |  
          6 1

          Kovařík není v Plzni přehlížený, akorát prostě na jeho post přišel lepší fotbalista v podobě Zemana. Který mohl být před rokem ve Slavii, pokud by se k podmínkám transferu nestavěl spíš odmítavě toho času ještě Šimáně.
          Takže nevím, proč mít zájem o hráče z lavičky Plzně. Jeho opěvovaným kvalitám nastavil zrcadlo příchod hráče ze Sionu, kde Zeman ani nebyl klíčovou personou týmu. A to Sion nehraje nijak excelentně ani ve Švýcarsku. Kovařík se podle mě přeceňuje a jeho využitelnost hlavně v Evropě omezuje menší rychlost a výbušnost.
          Pokud chceme hrát důstojně na evropské scéně, pak se takovou konkurenceschopnou hrou musíme naučit prezentovat už v lize. A ne že v lize budeme spoléhat na 2 centry ze strany, které trefí Škodu, a pak budeme v Evropě vejrat, že tam se to hraje jinak a tohle už nefunguje...

    • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

      Borris     před 8 lety 31.12.2016 16:55 |  
      7 8

      Zbytečné, už bych s posilováním skončil. Kluci co přišli, to je tak akorát, další posilování vidím jako už zbytečné. Ať zbytečně zase nenabouráme to co skvěle na podzim šlapalo.

      • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

        Boo_SKS     před 8 lety 31.12.2016 17:14 |  
        8 0

        pokud podzim neco ukazal, tak skutecnost, ze JŠVCD. Proto bych byl zcela klidny a nechal (ne)potrebu dalsiho posileni ciste na nem. Z meho laickeho pohledu bych si ale dokazal predstavit prichod jednoho krajniho hrace, ktery by byl kvalitativne lepsi nez nasi soucasni hraci a Jaro by tak mohl odejit na hostovani, kde by pravidelne hral.

      • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

        TSeguinTS     před 8 lety 31.12.2016 17:15 |  
        9 1

        Každý evropský velkoklub má v přestupovém období kolem 5 a více změn v kádru. Vytváří se konkurence, rozšiřují se možnosti, přichází hráči z lig jiných parametrů. My máme zatím 4 posily (z toho byl jeden brankář za brankáře), takže pouze 3. Pokud neodejde nikdo ze základní sestavy a odejdou na přestup či hostování na podzim méně využívaní hráči, nevidím nejmenší důvod, proč nezkvalitnit další posilou.

        • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

          Robinator     před 8 lety 31.12.2016 17:36 |  
          2 1

          Přesně tak..ať ještě dva hráči klidně přijdou..Co se týká Kovaříka, tak toho bych ja nechtěl..je moc pomalej a to se mi nelíbí..na Evropu potřebujeme také rychlost..v Plzni taky nehraje protože ho vystrnadil Zeman, který je mnohem lepší..

  6. Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

    naplavnik     před 8 lety 31.12.2016 17:39 |  
    1 0

    Ad článek na isportu:Brankář Blažek se udržuje ve výborné formě,přestože dostal sedm gólů :-) Vše je evidentně na dobré cestě,Slávisté,přeji Vám krásný a úspěšný rok 2017!

    • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

      homerinho     před 8 lety 31.12.2016 21:02 |  
      0 0

      Ještě bych přidal jeho výrok: "Slavia si kupuje, koho chce. Jsem zvědavý, jak dlouho jim to vydrží. Mívá takové periody, že za čas tady zase nebude nic"
      Přesně pro takovýhle kecy se těším, až se Křéťovi rozsvítí a přestane dotovat ty každoroční ztráty. To teprve Blažek uvidí, jak vypadá nic.

      • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

        bongor     před 8 lety 31.12.2016 22:06 |  
        6 0

        Neboj se ,teď to vydrží hodně dlouho zmetku zubatá

        • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

          Boo_SKS     před 8 lety 31.12.2016 22:44 |  
          3 0

          presne tak Bongore. Trosicku podeziram RB, ze tak trosku nezvlada to, ze uz jsou dlouhe roky temi vecne druhymi a vecne neuspesnymi v predkolech LM. Nam, jakozto klubu slechetnych lidi na urovni tak nezbyva nic jineho, nez jim pomoci z jejich trapeni a udelat z nich vecne treti, kteri jiz nebudou muset dale snaset ta traumata z neuspesnych predkol LM, protoze uz budou hned chodit tam, kam patri, tedy do Evropske ligy.

          • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

            bongor     před 8 lety 01.01.2017 11:09 |  
            0 0

            Ano,toto gesto lidskosti se mi zdá tím nejlepším co pro ně můžeme udělat jako pro bývalé čestné soupeře.Škoda,že se vidinou hodně velkých peněz nechali tak zkazit,

          • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

            dalislavista     před 8 lety 01.01.2017 17:02 |  
            0 0

            A v té Evropské lize by nám mohli dělat koeficient pro naše přímé postupy do CHL- jako jsme to léta dělali my jim...
            A kruh by se tak nějak uzavřel... :o)

            • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

              hamlo1 (přítel SN)     před 8 lety 01.01.2017 17:39 |  
              0 0

              to mě taky dříve štvalo, my jsme bodovali v Evropě, ale nesměli jsme vyhrát. Cinklý jaro atd. se přece nedá odpracovat

  7. Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

    Borris     před 8 lety 31.12.2016 18:08 |  
    2 0

    A ještě jedna perlička z derby veteránů, z úst Čapka. "Béda Vrabec dělal sedm let ve Slavii asistenta. Ale teď už je z něj opět pravověrný Sparťan".... To mě fakt nesmírně pobavilo. Jinak Vrabce vždycky když vidím, tak se mi vybaví derby v Edenu ( 1:1 ) když Laty dával ten vedoucí gól, tak celá střídačka začala slavit, zatímco on se vůbec neradoval a jen se tak kysele tvářil. To fakt nezapomenu snad nikdy!

    • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

      Jachym     před 8 lety 31.12.2016 19:06 |  
      7 0

      Celý ten slavný Béda mi nikdy u nás neseděl...

      • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

        malan (přítel SN)     před 8 lety 31.12.2016 19:18 |  
        4 0

        obycejna ruda krysa, jeste ze uz je pryc!

        • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

          rybář 53     před 8 lety 31.12.2016 20:14 |  
          3 2

          Také jsou dojemné kecy velkého spartana Blažka,kterej se nikdy neopomene o nás otrit.Kdysi u nás dělal dvojku dalšímu rudymu gólmanovi Stejskalovi.Pamatuji si na ty časy,jako dnes.Oba tyto gólmany jsem nikdy neměl rád a za nas nic nedokazali.Jak se poslední dobou prezentuje Blažek,to je vidět jeho mozek.V lize něco dokázal,venku Ale byl snad půl roku a vyhořel,tak ať drží pusu!

          • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

            lassiter     před 8 lety 31.12.2016 20:43 |  
            9 0

            Tak nedokázali, Stejskal má dodnes u nás téměř nejnižší průměr gólů, byl u titulu, semifinále UEFY...

            • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

              Fulham     před 8 lety 01.01.2017 08:56 |  
              10 0

              Přesně - Honzovo ,,milujte nás"!! v Římě je klasika do našich kronik. Stejně jako jeho ,, tyče pouštím ''. Napsat ,že Stejskal u nás nic nedokázal je úlet .

          • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

            kjandourek (admin)     před 8 lety 31.12.2016 22:54 |  
            8 0

            Stejskal byl vždycky flegmatik, nota bene z Brna.... Za erbéčka chytal v osmdesátých letech, kdy jsme my hráli střed tabulky a nikdy si na nějakýho srdcaře nehrál....
            Naopak k nám přišel v době, kdy nás sudí řezali ostošest, aby nás nepustili k titulu... dokonce na konci sezóny 94-5 se demonstrativně na protest proti tendenčnímu řízení zápasů vzdal reprezentace... což tedy bylo takové prázdné gesto, protože tam už jedničku dělal Kouba a po něm nikdo ani nevzdechl... ale titul o rok později byl i jeho zásluha - suma sumárum, mě Stejskal nikdy moc nevadil

            • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

              belmis (přítel SN)     před 8 lety 31.12.2016 23:29 |  
              0 0

              Mně se na něm líbilo, že chytal míče s ledovým klidem do rukavic v situacích, kde většina brankářů skákala robinzonády.

            • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

              dalislavista     před 8 lety 01.01.2017 13:28 |  
              1 0

              Reakce na "sparťansky cinklou" ligu jsem ocenil, ale nezapomenu, jak nám pos_al odvetu s AIK Stockholm, kdy celkem lehkou střelu nechytil a vypadalo to, jakoby ruku ještě stáhl, aby nedošáhl... To sice asi je blbost, ale vypadalo to hrozně.

              • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

                kjandourek (admin)     před 8 lety 01.01.2017 16:22 |  
                1 0

                Tohle nemám moc ve zvyku někomu vyčítat - každý hráč během své kariéry udělal spoustu chyb, to bychom za chvíli neměli na koho vzpomínat... Samozřejmě jsou chyby, které soupeř nepotrestá - v tomhle to mají brankáři složitější, tam většinou chyba znamená gól, za obráncem, nebo záložníkem vždycky ještě je někdo, kdo může inkasovanou branku odvrátit..... Stejný vliv na výsledek mají zahozené tutovky útočníků a zrovna v tom zápase s AIK jich bylo... Stejně tak o rok dříve s OFI Kréta a o dva s Hearts - vždy v prvních zápasech doma...
                A pak jsou chyby, které soupeř potrestá, ale ve finále nemají vliv na konečný výsledek - třeba podobná Stejskalova chyba při odvetě se Sturmem Graz o rok později... To se skládal tak "šikovně", že si pod sebou přilehl ruku, kterou najednou nedosáhl na lehkou střelu k tyči, ale výsledek 1:1 stále znamenal náš postup, tak už si to nikdo moc nepamatuje :-)

                • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

                  afro     před 8 lety 01.01.2017 16:43 |  
                  0 0

                  Uff, Hearts jsi mně neměl připomínat. Bylo to první pohárové utkání, které jsem navštívil a byl to zmar, zmar a ještě jednou zmar. Takových šancí co jsme zahodili se jen tak nevidí a k tomu všemu Tatarčukovi (?) neuznal sudí regulérní gól z trestňáku. Po odvetě se mi ve škole rudí pěkně vysmívali. A tak se začala řekněme hlouběji formovat moje ehm nulová náklonnost ke všemu rudýmu. :-)

                  • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

                    kjandourek (admin)     před 8 lety 01.01.2017 20:39 |  
                    0 0

                    To bylo trošku jinak - ruský rozhodčí nám neuznal gól v situaci, kdy po odvrácené standardce někdo (asi právě Tatarčuk) vracel balón z hloubi pole za vybíhající obranu... pár lidí asi v ofsajdu bylo, nabíhající hráč z hloubi pole (Nejsem si jist, myslím, že Suchopárek) si míč zpracoval a dal gól... Zcela regulérní gól i podle tehdejších pravidel - dneska už by to asi museli uznat, protože se praporek zvedá až v okamžiku, kdy hráč v ogfsajdovém postavení zahraje míčem - tenkrát ale praporek vyletěl nahoru hned v okamžiku kopu, kdy ještě nebylo jasné, kdo se za ním rozeběhne...

                    Tatarčuk potom z trestného kopu dal jediný gól zápasu - všichni od postranní čáry čekali centr a on to nasměroval obloukem na branku... to bylo snad v 85.minutě....

                    Po zápase potom do něj rýpali spoluhráči, ať zaskočí za svými krajany rozhodčími, že by nám ten neuznaný gól měli připsat :-)

                    • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

                      afro     před 8 lety 01.01.2017 21:23 |  
                      0 0

                      Díky za ozřejmení situací, jsem hlava děravá.

                  • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

                    kjandourek (admin)     před 8 lety 01.01.2017 20:50 |  
                    0 0

                    S tou náklonností - já vypadl ze školy v době, kdy jsme pro RB nebyli soupeřem, takže se mi nikdo neposmíval.... Ovšem někdy na konci devadesátých let jsem zjistil, že na Idnesu se pod články dá diskutovat - do té doby jsem v pohárech fandil "našim" .... ale ty diskuze s rudými bezmozky mě z toho dost vyléčily :-)

                • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

                  dalislavista     před 8 lety 01.01.2017 16:48 |  
                  0 0

                  Tak já mu to úplně nevyčítám, jen to bohužel stálo Slavii po remíze 0:0 venku předtím, postup. Ale ta branka byla také o tom, že padal doprava a ruku jakoby stáhl pod tělo, místo aby ji měl nataženou- to by ten míč měl. Spíš jsem nikdy nepochopil, proč jí pod sebe dal...
                  Ale souhlas u brankáře je chyba víc vidět a útočníci kolikrát pálí šanci za šancí.
                  A uznávám, že jindy nás zase podržel- celkově jeho působení u nás beru pozitivně.

                  • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

                    kjandourek (admin)     před 8 lety 01.01.2017 20:44 |  
                    0 0

                    Fotbal je hra chyb - leckdy zase udělal chybu soupeř a my jsme postoupili na jeho úkor - třeba dvojzápas s AS Roma ... oblouček Karla Poborského na zadní šibenici.... Šmicerův centr, která brankář jenom ztlumil před dobíhajícího Vágnera (myslím, že kdyby po tom míči nešel, tak ten na ledu nabere švuňk a skončí u postranní čáry na druhé straně ... a ve finále mám dojem, že i ta Vávrova střela z prodloužení odvety se dala chytat :-)

                    Já prostě hráče, co makali a bojovaliv dresu naší Slavie raději uznávám za to dobré, co se jim povedlo, než abych jim po letech vytýkal chyby - jsem taková mírná povaha :-)

    • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

      afro     před 8 lety 01.01.2017 00:49 |  
      5 2

      Nechci ti kazit radost, ale JSVCD delal u rudejch asistenta taky par let. To vadi nebo nevadi?

      • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

        donford     před 8 lety 01.01.2017 10:10 |  
        3 2

        To začneme nový rok kádrováním?

        • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

          afro     před 8 lety 01.01.2017 11:07 |  
          3 0

          Pouze jsem reagoval na komentar o Vrabcovi, ktery mne pripadal v kontextu soucasne situace na nasi lavicce jako minimalne usmevny. Aneb, kdyz se hani bolsevik, logika zustava stranou... Tak mi tady nepodsouvej neco o kadrovani.

          • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

            marcocruz (přítel SN)     před 8 lety 01.01.2017 14:50 |  
            0 0

            Koneckonců, pozorovatel či asistent trenéra Kmoch taky trenérsky vyrůstal na Spartě v mládežnických týmech či i v áčku snad měl nějakou funkci. Ale jestli to něco znamená to netušim

            • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

              rybář 53     před 8 lety 01.01.2017 16:03 |  
              0 0

              Asistent trenéra Jan Kmoch začínal na Slavií,tuším u mladšího dorostu.Bylo to v době úspěšného staršího dorostu,ten vedl pan Susta s panem Rickou.Dorost vyhrál ligu a hráli zde Stajner,Hysky a další později úspěšní hráči.

              • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

                Kenny     před 8 lety 02.01.2017 17:17 |  
                0 0

                Ve wiki má první angažmá toto : 1987-1999 – SK Slavia Praha U-10, U-12, U-15, U-17, U-19

  8. Válec

    Travinho     před 8 lety 01.01.2017 01:34 |  
    1 0

    Ježiš, to byl válec... Ježiš, to byl válec... Nicméně v sestavě chybí pan Mareš, ač je v článku zmíněn a když už tam může být ten budižkničemu Zelenka a podobní...

  9. silvestrovské derby

    buri     před 8 lety 01.01.2017 10:38 |  
    0 0

    mám radost z výsledku a taky, že hráli pánové Beránek, Kozel...

    • Re: silvestrovské derby

      afro     před 8 lety 01.01.2017 11:11 |  
      2 0

      To me taky pri sledovani napadlo a zaroven potesilo, i kdyz to vubec nemusi znamenat, ze treba Kozel ma s vedenim SKS harmonicky vztah.

  10. Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

    iwanowicz     před 8 lety 01.01.2017 10:41 |  
    10 0

    Dobrý den, jako nově registrovaný bych chtěl popřát všem a hlavně Slavii skvělý rok 2017.

    • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

      bongor     před 8 lety 01.01.2017 11:02 |  
      9 0

      Ahoj,vítej na webu nejstaršího a nejslavnějšího českého mužstva.

    • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

      Citymat     před 8 lety 01.01.2017 11:17 |  
      1 0

      Ahoj a přeji taky hodně zdraví a super zážitků v roce 2017.

    • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

      Boo_SKS     před 8 lety 01.01.2017 14:01 |  
      13 0

      Ahoj, vitej. Vybral sis idealni cas k registraci. Kdyby ses tady zaregistroval az za rok, tak bys mohl byt podezrivany z tzv. gloryhunterstvi a oznacen za fanouska uspechu, proto tou dobou by ses zaregistroval na fanouskovstvy web osmifinalisty Ligy mistru. S timto nacasovanim jsi z obliga!

      • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

        iwanowicz     před 8 lety 01.01.2017 23:57 |  
        0 0

        Díky za přivítání. Jelikož místní diskuze již několik let pročítám, o tomto "nebezpečí" vím. I teď je to už docela na hraně. Ale fandil jsem Slavii již v dobách před Jarolímem, LM a tituly, tak snad jsem z obliga. :)

        • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

          Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 01:00 |  
          4 0

          Neznám moc nových registrovaných fanoušků na SN, kteří by nefandili Slavii už několik let a nepročítali SN delší dobu. :-)

  11. Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

    navzdyslavia     před 8 lety 01.01.2017 15:12 |  
    0 0

    Tak jsem zvedavy na koho se muzeme tesit. Pan Tvrdik na svem twitteru rika,ze prijde jeste jedna posila. Na strankach efotbalu je clanek,kde JSVCD mluvi,ze ted jedname o prichodu posil do ofenzivy. Jinak zadny naznak jake je narodnosti. Jedno je jiste: do Ciny je odlet 06.01.2017 a to maji odletet vsichni hraci. Tak kdo to ta posila bude do ofenzivy???

    • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 01.01.2017 15:23 |  
      1 1

      V tomto článku http://www.efotbal.cz/clanek-173507-Silhavy-prozradil ,-kde-chce-Slavia-jeste-posilovat.html o příchodu posil nikde nemluví, ale je pravděpodobné (a logické), že Slavia bude jednat (poptávat se u týmů, kde hráči hrají) s více hráči, protože jednat jen s jedním hráčem a po týdnu začít od znova s někým jiným je ztráta času.

    • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

      Hanzwalter     před 8 lety 01.01.2017 20:16 |  
      0 0

      Ja myslim, ze prijdou 2 hraci jeste;-) jeden cech a jeden cizinec....cizinec z Danska ci Svedska a Cech z tymu nasi ligy;-)

  12. Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

    Borgetti     před 8 lety 01.01.2017 21:21 |  
    2 0

    "Jo, vse nej v roce 2017 prispevatelum na Slavistickych novinach a diskusnim foru SK Slavia Praha. Diky za zabavu a take za inspiraci :-))" - Jaroslav Tvrdík

    Tak se tu Vážení chovejme slušně, když jsem chodí i náš velký šéf. Jak moc jsem rád, že máme konečně aktivního vedoucího ve Slavii, který dělá pro fanoušky hodně. Právě to, co jedni Angličtí experti před 4 lety vytkli českým klubům, že se málo věnují fanouškům.

    • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

      Guly (přítel SN)     před 8 lety 01.01.2017 21:30 |  
      0 4

      Zrovna angláni nám budou něco vytýkat ohledně fanoušků, když to u nich vypadá jak v divadle. To je teda gól.

    • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 01.01.2017 21:51 |  
      0 0

      Myslíš, že angažování Navara nebo jane do Slavie byla náhoda? :-)

        • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

          Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 01.01.2017 22:01 |  
          0 0

          Já to myslel ironicky, ale bylo to myšleno tak, že Tvrdík si do Slavie vyhlédl Navara a jane právě na SN. :-)

          • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

            Navar (přítel SN)     před 8 lety 01.01.2017 22:05 |  
            0 0

            Jane, 2005, cha

          • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

            Borgetti     před 8 lety 01.01.2017 22:07 |  
            0 0

            Jo tak :D To je to, když při psané formě člověk neslyší tón a melodii hlasu :D ale určitě dobře, že tady jsou a že občas podají informaci přímo ze Slavie :-)

            Jinak nevíte co je to za melodii, když už jsem u ní, jak se představují posily na videu?

  13. Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

    zdenek_prachar     před 8 lety 02.01.2017 06:48 |  
    14 7

    Přátelé,
    dlouho jsem přemýšlel, jestli tento komentář psát, protože tak nějak tuším, co bude následovat. Ale nakonec jsem se rozhodl to udělat, protože se tu v poslední době dost množí něco, co se mi nelíbí (ok, to je možná můj problém) a co osobně považuji za ne zcela správné. Disrespekt.
    Pouto ke klubu, ke svému klubu, přeci netvoříme ani neposiljeme nenávistí k jiným, ale hloubkou a silou, jimiž jsme spojeni s klubem svým. Já vím, že to zní jako klišé, ale pouto s klubem přeci budujeme láskou ke svému klubu a ne nenávistí k ostatním.
    Přátelé, co bychom jako Slava byli bez svých rivalů, bez soupeřů, s nimiž se můžeme měřit, bez zápolení. A náš rival největší, Sparta, je rivalem s obrovskou historií, tradicí - vždyť právě ta historie vzájemných bitev dává naší rivalitě ten potřebný náboj.
    Chci tím říci, že bych si přál, abychom se právě jako fanoušci klubu stojícího na hluboké tradici a pevných hodnotách, jako fanoušci Slavie, chovali k ostatním s respektem. Kant kdysi řekl - chovej se tak, aby se Tvé chování mohlo stát obecnou maximou (vzorem, zákonem) lidského chování. Přejeme si být respektováni? Ukažme respekt. Přejeme si budovat Slavii na dávných hodnotách? Ctěme je.
    Kdo znás si dovede představit Bicana poskakujícího se šálou "Smrt Spartě", Pláničku označujícího někoho za bídu jen pro přízeň k jiným barvám, atd, atd...
    Ne, nemám rád Spartu, ale respektuji ji jako největšího rivala a tím i svým způsobem součást historie Slavie. A ano, vím, že na nás jejich fans pokřikují urážlivé pokřiky, že se jejich hráči (někteří) chovali či chovají vůči Slavii opovržlivě. Ale my jsme Slavia, my jsme jiní. Alespoň to rádi zdůrazňujeme. A tak ani to není důvod se chovat stejně jako oni. Ale ukázat, jaké jsou naše hodnoty.
    Někdy mi přijde, že kdo nenadává a vulgárně nueráží Spartu, není dost slávista, ale být slávistou se odvíjí od vztahu ke Slavii, ne od nenávisti k ostatním.
    Nechci moralzovat, ale co podpořit vzestup Slavie tím, že se přestaneme konečně ohlížet na Spartu, Plzeň, Bohemku, ostatní. Ale tím, že budeme rozvíjet hodnoty, na kterých stojí Slavia. Pojďme se přestat kádrovat podle nenávisti k druhým, pojďme se vykašlat na všechny ty "rudé bídy, plísně, smrti a smrky".
    Vím, že jsem asi neivní, že posbírám rekordní počet negativů a negativních rakcí, ale stejně jsem to musel napsat.

    • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

      hajnej     před 8 lety 02.01.2017 08:39 |  
      3 2

      Zdravím, za mě moudrý a rozumný názor, palec nahoru.

      • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

        rybář 53     před 8 lety 02.01.2017 08:51 |  
        7 0

        Souhlasím takřka se vším,co je v článku napsáno.Na minulost a křivdy však zapomenout nemohu.Tituly které Sparta získávala za pomoci sudích,se nedaji zapomenout!Přestávám nazývat hanlive soupeře z druheho brehu,nikdy mu vsak nebudu přát úspěch!

    • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

      kratas88     před 8 lety 02.01.2017 09:23 |  
      1 0

      hezky napsáno ale trochu toho špičkování by mě chybělo :-)

    • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

      JS (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 09:40 |  
      0 1

      Díky.

    • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

      Borris     před 8 lety 02.01.2017 09:53 |  
      20 3

      Nedal jsem ti ani mínus ani plus, protože tvůj příspěvek mě rozpolcuje. Na jednu stranu jsi to napsal pěkně a hlavně slušnou formou. Ale na druhou stranu, já se k tomu, k čemu nabádáš, nikdy nedopracuju. Ba co víc, ani nechci. Respektuju každého našeho soupeře! Ale rumuny prostě ne! Tyhle šmejdy nebudu respektovat nikdy ( čest výjimkám, pár rozumných sparťanů znám a ty respektuju )! Těch křivd a nepříjemností všeho druhu, jsme díky nim zažili za ty roky už tolik, že to prostě nejde hodit za hlavu, natož je respektovat. Nikdy nezapomenu co jsem si vyslechl v té jejich díře při jarním derby, kdy jsme tam 3:1 prohráli. Nebudu to tady snad ani všechno vypisovat co tam z lidí padalo za hnusy. Dospělý i osmiletý smradi tam na nás řvali, ať táhneme do plynu a že jsme zkur**** židi. Ladislav, který zde na SN také přispívá a byl na tomto derby se mnou, si to určitě také dobře pamatuje co všechno jsme si tam vyslechli za nechutnosti. Nikdy nám neprokázali ani špetku respektu nebo úcty. Nevidím tedy důvod, proč bych měl respektovat někoho, kdo mě taky nerespektuje. Klub který byl vždy neustále tlačený, kterému v derby nespočetněkrát pomohl rozhodčí a který se vždycky vyznačoval arogancí a tím že se na všechny povyšoval, si nezaslouží ani špetku respektu. Tímhle klubem já naprosto opovrhuju, je mi odporný, nenávidím ho, nikdy mu nebudu přát nic dobrého a každý jejich problémy znamenají mojí radost. Nevím jak to mají ostatní slávisté zde na SN, ale můj postoj je takovýhle a nic se na tom nezmění. Amen!

      • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

        VanDel     před 8 lety 02.01.2017 11:08 |  
        6 2

        Prakticky do puntíku jsi tu vypsal přesně i můj postoj k tomuhle. Smrt Spartě jsem nikdy nekřičel a asi ani křičet nebudu, ale nic dobrého jim nepřeju, nesnáším je a z každého jejich neúspěchu mám velku škodolibou radost-jsou to ŠMEJDI !

      • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

        TSeguinTS     před 8 lety 02.01.2017 11:45 |  
        8 0

        sparta je jediný klub, který nebudu nikdy respektovat (to by museli změnit hodně moc), jednoznačný souhlas s příspěvkem. Každému to, co si zaslouží a já nevidím důvod, proč bych měl projevovat respekt k bezmozkům, kteří nás posílají do plynu jako židy. Přejdu to s nadhledem a povzdechem nad iq snadčlověka, který řve jude slavia. Tento pokřik mi nevadí, jsem vlastně asi rád, že to slyším, protože to o znalostech a inteligenci vypovídá samo o sobě.

        Čest výjimkám mezi fanoušky (2-3%) a těm hráčům, kteří navzdory angažování projevují známky inteligence.

      • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

        donford     před 8 lety 02.01.2017 12:21 |  
        15 1

        S tím, co tu napsal Borris, se plně ztotožňuji. Uznávám, že mezi Sparťany jsou inteligentní a rozumní jednotlivci, z nichž někteří jsou v soukromí i mými kamarády, ale jako celek jsou nafoukaná a bohužel vemi často (převážně primitivní) sběř. Za celou svou historii se nikdy nemuseli potýkat s nepřízní, ba likvidací režimem, s problémy se stadionem (a zase: podvodem koupili pozemky pod stadionem) a bohužel s nepřízní našich rozhodčích. Co se jen teď v nedávné době stalo? Vítězství nad Teplicemi nafilmovanou desítkou v poslední minutě (Lafata), po níž sudí se vzdal aktivní činnosti, šíleností na Dukle, opět Lafata, po níž rozhodčího vyloučili z první ligy, tak to vše bilo do očí. Domnívám se, jen se domnívám, že dát rozhodčímu třeba milion, je dnes pro některý klub drobné spropitné. Protože zahraniční poháry josu finančně o něčem jiném. A když Brno se Spartou nezaslouženě vyrovnalo, těch keců a posílání k plotně. My jsme tu přetřásali jednu naší nezaslouženou branku proti tuším Jihlavě či Zlínu? a flagelantsky se bičovali. Ta jejich pýcha s vědomím si převahy peněz Křetínského jim umožňuje tak pravidelně a sebevědomě před každým ročníkem tvrdit, že ho vyhrají, protože jsou Sparta a zase nevyhrají. Zodpovědnost z toho nepřijmou a o pokoře nemluvě. Teď, když po letech jsme silní, zase urážejí jak mohou. Ze zloby, vzteku a primitivní závisti. Málokdo z nich řekne, jste teď lepší. Historicky k nám patří, ale opravdu spíš k nim cítím pohrdání. My jsme si museli vše, opravdu vše, vždy těžce vybojovat. Prostě nemohu jinak. A to jsem se narodil a do 27 let žil na Špejchaře asi 300 m od Sparty.

      • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

        malan (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 12:22 |  
        3 1

        sympatický názor, dávám bod.

      • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

        bongor     před 8 lety 02.01.2017 12:34 |  
        3 0

        Za Tvůj názor padesátkrát palec vzhůru Borrisi.Bývaly doby,kdy tady byla silná a obdivuhodná Sparta Vlasty Buriana.
        Sami si však zvolili cestu jinam,chtěli vyhrávat za každou cenu a nevybírali si k tomu prostředky,jakkoliv špinavé.
        Nevyčítal bych jim,že si je bolševici vybrali spolu s ATK za svoji výkladní skříň,ale to co následovalo především v devadesátých letech to se nedá odpustit.Ivánek a spol,to bylo jejich dílo,ale odnesli to podvodníčkové ,co se vezli a důkazy o otci tvůrci kaprligy někam záhadně zmizely a ticho po pěšině...................

      • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

        afro     před 8 lety 02.01.2017 12:57 |  
        2 0

        Podepisuju.

      • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

        janko (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 13:39 |  
        1 0

        Souhlasím se vším a podepisuji v plném rozsahu.

    • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

      Boss82     před 8 lety 02.01.2017 09:58 |  
      6 8

      Kéž by stejným nadhledem, jakým disponujete Vy, oplývala větší část slávististických fanoušků. Palec nahoru!

    • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

      Euforak (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 10:47 |  
      2 1

      Podle mě to k tomu prostě patří. Chápu, jak to cítíte, ale nelze to aplikovat u všech, někdo tím žije se vším co k tomu patří. Navíc u nás je opravdu slabej čajíček oproti jiným zemím ))

    • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

      vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 14:29 |  
      6 1

      Je to pěkně sepsané,já mám taky kamarády spartany a špičkujeme se.Také je beru jako největší soky.Tím to ale končí, jsou to vychcaný arogantní a všehoschopný zmrdi,kteří zkorumpovali celou samostatnou ligu v ČR,poslední léta to od nich přebrala prádelna s estébákem,což nemohou vydýchat.Jak k někomu mohu mít uctu když spoustu titulů získal podvodem a korupcí.Proto nemám problém je nazývat jakkoliv.Možná si respekt zaslouží sparta tak do roku 1948.

    • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

      Karel13     před 8 lety 02.01.2017 15:50 |  
      4 1

      Asi bych to lépe nemohl napsat - s každým slovem do puntíku souhlasím, Slavii fandím cca od r. 1946 - 47.

    • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

      Jandys26     před 8 lety 02.01.2017 19:06 |  
      1 1

      Skvěle napsané, naprosto souhlasím. To co zde popisuješ máme hluboce zakořeněno v naší tradici již od vzniku našeho klubu aniž si to někteří fanoušci uvědomují. Přijde mi, že mnoho lidí zapomíná, nebo asi neví jaký význam má bílá barva na našem milovaném dresu.

      BÍLÁ BARVA je čistota sportovní myšlenky a čestného boje, kde protivník není nepřítel, ale uznávaný soupeř.

      Druhé označujeme za bezmozky, primitivy a lidi s nízkou inteligencí, protože nás urážejí a ponižují. Já však na pokřicích "smrt (smrk) Spartě" , "Sparťanské ku..." a jim podobným vulgárním výrazům žádný náznak inteligence nespatřuju. Příjde mi to pokrytecké nemyslíte? O to více mě mrzí, když se podobné a ještě horší pokřiky dostávají do chorálů, který nepřeslechnutelně zpívá značná část fanoušků, kteří tak pošpiňují tradici a barvy našeho klubu.
      Pokud někoho respektuji, tak to neznamená, že mu fandím nebo že jej obdivuju nebo oslavuju.
      Pokusme se prosím nesnižovat se na jejich úroveň ctěme naše tradice z lásky k naším barvám ČERVENÉ A BÍLÉ.

    • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

      vršek     před 8 lety 02.01.2017 20:13 |  
      4 0

      Ve svém příspěvku zmiňujete RESPEKT vůči soupeřům Slavie a tudíž i k soupeři nejvýznamnějšímu.
      Význam slova RESPEKT - ohled, uznání, úcta, vážnost, ale i bázeň. Respektování - dodržovaní norem, ohledy vůči ostatním...
      Právě s ohledem na význam slova RESPEKT pohlížím na Spartu s absolutním DESPEKTEM.
      A právě pro to, jak tento "nejúspěšnější" a "nejvlivnější" klub naší fotbalové historie, již cca 55let,
      NERESPEKTUJE dodržování norem, ani ohledy vůči svým soupeřům a využívá svého mocenského postavení k vytváření neustálého tlaku ve svůj prospěch. Myslím si, že z uváděných významů slova RESPEKT, ve vztahu ke Spartě, zcela platí ona bázeň, bázeň slabších se té "rudé špíně" postavit.
      Vy zde apelujete na mravní hodnoty, intelektuální úroveň a slušné chování. Jistě - svět by byl tak nádherný!
      Já bych spíše chtěl apelovat na vedení Slavie že, je třeba co nejrychleji dosáhnout opravdového RESPEKTU Slavie ve vedení českého fotbalu, zastoupením Slavie ve vedoucích orgánech tak, aby Slavie dosáhla snad alespoň částečného dorovnání mocenského vlivu Sparty a v současnosti, jistě i Plzně.

    • Re: V Silvestrovském derby výhra a remíza

      japhy     před 8 lety 03.01.2017 09:45 |  
      1 0

      Naprosto legitimní názor, hodný plného respektu, ovšem souhlasit s ním nemohu. Jsem jednoznačně na Borrisově straně a stojím si za tím, že věci by se měly nazývat pravými jmény a apely na morální nadřazenost mi spíše připomínají nastavování druhé, třetí a dalších tváří k dalším a dalším plivancům.