Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

Komentáře (84)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

    JS (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2016 09:25 |  
    3 2

    Celou dobu si myslím, že by to pro něj i pro nás bylo nejlepší řešení. Železo si jako útočník č.4 bohužel v Edenu moc nekopne a teď má šanci na restart „doma“.

    • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

      carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2016 09:38 |  
      1 0

      Je to tak, na jaře se může ukázat a v létě se opět chytit ve Slavii , což dobře ví i on podle rozhovoru .

    • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

      VanDel     před 8 lety 30.12.2016 10:07 |  
      0 1

      Pokud bude Šilhavý i nadále praktikovat hru na dva útočníky (snad ano), tak 4 dobré útočníky v kádru ale mít musíš.

      • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

        JS (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2016 10:09 |  
        1 4

        Nemusíš. Jeden hraje stabilně, dva rotují.. Aneb Škodu neposadíš.

        • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

          VanDel     před 8 lety 30.12.2016 10:13 |  
          1 1

          V ideálním stavu samozřejmě ano - Škoda+Mešanovič základ a van Buren střídat. Ale musíš počítat i s tím, že se může něco stát a jeden z nich klidně na pár zápasů vypadne (zranění, karty atd.)

          • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

            Travinho     před 8 lety 30.12.2016 10:34 |  
            5 0

            Tak on to může při hře na dva hroty hrát i Kessel nebo Mihalík.

            • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

              Luckyduck (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2016 10:42 |  
              3 0

              Přesně tak, navíc pokud se má u nás GvK nějak prosadit, tak si nedovedu představit jinou pozici než 2. útočník v systému se dvěma hroty. Takovej ten běhač, kterému to Škoďák sklepne nebo někdo ze zálohy pošle do sprintu za obranu. Křídlo nebo krajní záložník na úrovni Slavie z něho opravdu nebude ;)

              • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

                Hanzwalter     před 8 lety 30.12.2016 10:45 |  
                1 0

                Presne jak pisu nize.... GvK musi byt hrotak co si predkopne mic, nabere rychlost a da gol... proste nic nevymysli, neklickuje atd....

                • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

                  bedy     před 8 lety 30.12.2016 10:51 |  
                  1 0

                  A co zkusit hrát rozestavení 4-3-3? Hráče na tento styl máme a Gino by do toho zapadal. Navíc Flo s Modle hráli 4-3-3.

                  • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

                    dropt     před 8 lety 30.12.2016 11:08 |  
                    3 0

                    Já to beru :-) Částečně v naší hře pod Šilhavým byly vidět pokusy o přechody mezi 4-5-1 a 3-4-3 (4-3-3).

                • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

                  smely (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2016 10:56 |  
                  0 0

                  doporucuju precist rozhovor s trenerem na strankach A114 , kde se presne k tomuhle vyjadruje...

                  • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

                    Virgil1956     před 8 lety 30.12.2016 11:13 |  
                    6 1

                    On se k tomu ale vyjadřuje divně. Jeho teze, že hráč se musí prosadit kdekoli, na jakémkoli postu, je nesmysl. Každý má své přednosti i slabiny a měl by se využívat na místě, kde je pro tým nejprospěšnější. Van Kessel prostě hrát kraj zálohy nemůže, je to typický hrot.

                    • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

                      dropt     před 8 lety 30.12.2016 11:46 |  
                      3 0

                      Bohužel v tomhle rovněž nemohu s panem Šilhavým souhlasit. Domnívám se, že podobný styl uvažování je přežitek.

                      Hráči potřebují mít v týmu takovou roli, aby co nejvíce vynikly jejich přednosti a naopak jejich slabiny, aby k vyniknutí neměli prostor.

                      Potom je to o složení celé jedenáctky, která při zohlednění silných a slabých stránek jednotlivých hráčů potřebuje být harmonická. A to je něco, k čemu se opakovaně vyjadřuji a kde máme ještě značné rezervy.

                      • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

                        Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2016 13:46 |  
                        2 0

                        Naprostý souhlas. Držet se něčeho, že pravý záložník musí hrát totožně když tam je Mihalík nebo Mingazov je blbost, protože každý hráč má jiné přednosti a ty musíme využít!

                        • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

                          dropt     před 8 lety 30.12.2016 13:54 |  
                          4 0

                          To bohužel souvisí s tím, že tady v Čechách se směrem dopředu až příliš svazují hráčům nohy pravidly a dává se jen velmi málo prostoru pro vlastní tvořivost a projevení fotbalové geniality (už v mládežnických kategoriích => v chlapech už to ty hráči často nadobro zapomněli).

                          Z toho plyne, že potom hrají na hřišti "stroje" (Mikula) společně s "génii" (Barák, Mihalík) a ono to moc nefunguje, protože místo toho, aby se "stroje" nebo jinak řečeno "pracanti" přizpůsobili hře géniů, je tomu naopak.

                          Nedávno jsem tu citoval Gueardiolu. Jsou hráči, kteří mají rádi řád a drží otěže hry a potom hráči, jejichž genialita je ve svobodě, neortodoxních řešeních, nepředvídatelnosti a jedinečnosti.

                    • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

                      smely (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2016 11:49 |  
                      2 0

                      ja s tebou souhlasim, priznam se, ze jsem nad tou jeho odpovedi taky kapku kroutil hlavou...nicmene JSVCD a vo to de...

            • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

              VanDel     před 8 lety 30.12.2016 10:52 |  
              2 4

              Sorry, ale na pohádky o van Kesselovi už nevěřim a Mihalík do útoku ?? Proč proboha ? Všichni si tu rochní v tom, jak je Slávie zase nahoře, že máme možnosti o kterých se nám ještě nedávno ani nesnilo a my nakonec budeme z nouze dávat do útoku záložníky ? To je zvláštní logika.

              • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

                dropt     před 8 lety 30.12.2016 11:06 |  
                3 1

                Mihalík stejně jako van Kessel přišel jako křídelní útočník, ne záložník.

              • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

                Travinho     před 8 lety 30.12.2016 11:06 |  
                2 0

                Ale no tak. Mihalík je hráč, kterému dost chybí lepší defenziva a toto by útoku odpadlo. Přímočarý a technický je na to dost. Jeho ideální post to není, ale určitě to hrát může a myslím si, že Ruslan by to taky zvládl.

              • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

                dropt     před 8 lety 30.12.2016 11:18 |  
                2 0

                Van Kessel je hráč k vápnu a do něj. Potřebuje hrát jednoduše a do prostoru. Vzpomeňte si na Litoměřicko (1+3), kde prokázal, že když nemá s míčem více jak dva doteky může být platný.

                Přihrávka na Mingazova byla prvotřídní, na Železníka s van Burenem rovněž předvedl značnou fotbalovost. Jenže všechno to bylo do dvou doteků, do prostoru a tu kombinaci, za něj odvedli jiní.

                Potřeboval by, aby na něj hrál tým a to se z rozhovoru se Šilhavým patrně nestane. Když k tomu přičtu fakt, že týmy proti nám v lize budou spíše bránit než s námi hrát otevřenou partii, prostoru pro van Kessela, aby uplatnil své schopnosti nebude mnoho.

                Pryč ale jít nemůže, a proto jde Železník.

                • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

                  Hanzwalter     před 8 lety 30.12.2016 12:03 |  
                  2 0

                  Souhlasim a doporucuju si precist na isportu rouhovor se Schickem, kde pise, ze rozdil mezi Italskou a Ceskou ligou je v rychlosti prihravky a to, ze vse hraji na jeden max na 2 doteky a to pozor to i utocnik a tohle by mel hrat GvK presne.

                  • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

                    dropt     před 8 lety 30.12.2016 12:16 |  
                    2 0

                    Ano, nicméně s tím souvisí, že potřebuje mít i odpovídající nabídku spoluhráčů a to se neděje. Naše kraje jsou často odstřižené od ostatních s nemají komu nahrát.

                    Nabídka, zapojení a neustálá snaha najít si prostor, do kterého mohu dostat přihrávku v případě několika našich hráčů často pokulhává nebo se vzájemně vylučuje (příklad, Škoda chce dlouhý míč křížem za obranu a krajní hráč na lajnu do nohy, když to ten kraj dostane, nemá útočníka a často ani žádného střední záložníka v nabídce).

  2. Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

    VanDel     před 8 lety 30.12.2016 10:06 |  
    4 16

    Pokud teda vedení nechystá přichod nějakého dalšího útočníka, tak mi tohle moc rozumné nepřijde. Bylo by pro něj samozřejmě dobře aby hrál co nejvíc, ale pouštět ho už před zimní přípravou mi nějak nedává smysl. To si jako necháme jenom Škodu, Mešanoviče, van Burena a van Kessela ?? S tím, že užitek van Kessela je v hodně vzdálených hvězdách (ač bych si hodně přál aby se konečně pořádně chytil). Pokud ale van Kessel pojede i na jaře ve stejných kolejích, tak máme do útoku prakticky jenom tři lidi a to mi přijde jako dost velký risk, kdyby se náhodou Škodovi anebo Mešimu něco stalo...........takže pustit Železníka nejspíš ANO, ale až po zimní přípravě, podle toho jak bude vypadat van Kessel. Anebo je ještě jedna možnost, že by se na jaro uzdravil Kenia, ale to je asi bohužel jenom bláhové zbožné přání :((

    • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

      VanDel     před 8 lety 30.12.2016 10:20 |  
      1 20

      Výborně, mínusáři už jedou.......hele vy machři, trefit šipkou palec dolů a dát minus ještě ty vaše titěrný mozečky zvládnou, ale co takhle k tomu napsat i nějaký názor proč se vám to nelibí, to už je nad vaše síly a inteligenční možnosti ??

      • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

        Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2016 11:15 |  
        7 1

        Proc si tady spousta lidi tak zaklada na tech palcich? Dyt je to jen "mnozstevni" vyjadreni nesouhlasu jako takoveho a neni to zadne shazovani prispevovatele. Kdyby tu ty palce nebyli tak spousta lidi,co ti dala palec dolu,by vubec nereagovala ptotoze nema cas se tim zabyvat a rozepisovat se. Je to jako v kazde jine skupine. Reknes tvuj nazor,ten zbytek skupiny ohodnoti "zdvizenou rukou" jako souhlas/nesouhlas a kdyz ma nekdo potrebu vystoupi z davu a rekne svuj proti nazor a zase se jede to same od znova.. tak z toho nebud tak stresovanej.

        Jinak k tve u nazoru: podzim jsme odehrali vetsinou na 1 utocnika a neslo to sve ovoce. Cili pokud budeme chtit hrat na dva utocniky mame na to tri. Kdyz se jeden zrani porad muzeme hrat na dva. Kdyz se zrani dva,porad muzeme hrat na jednoho utocnika vlastne tak jako doted. A kdyz se zrani tri? Tak je to jednak miziva sance a stejne si s tim dokazeme poradit protoze mame tak naslapanej kadr,ze to v tom utoku v klidu odehraje nekdo jinej.. (jeste v priprave si muzeme stahnout Kuchtu pokud tedy nezacina uz rovnou s nami)
        Jsem rad,ze u nas mysli castecne i na spokojenost jednotlivych hracu a Zeleznikovi umozni se pekne rozehrat v prvoligovem klubu.

        • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

          VanDel     před 8 lety 30.12.2016 11:25 |  
          1 7

          Nejdřív k těm mínusům-myslel jsem to tak, že mi nějaké minusy jsou u řiti a pokud se na tom mém názoru někomu něco nelíbí, tak ať to napíše místo toho, aby klikal na palce dolů. Takže mě točí ne to že dostanu palec dolů, ale že ho dostanu a ten dotyčný není schopen napsat co se mu na tom nelíbí.
          A k těm útočníkům-dle mě se naopak na konci podzimu ukázalo, že hra na dva hroty byla mnohem lepší, než pouze na jednoho. Takže bych byl rád, kdyby se v tom pokračovalo.

          • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

            dropt     před 8 lety 30.12.2016 11:37 |  
            3 0

            Není to o hře na 2 hroty, ale o součinnosti všech hráčů, kteří se zapojují do ofenzivy a přechodové fázi.

            Je jasné, že když se osvobozujeme z obrany nákopy na jediného hrota, tak je bez šance a my jsme soustavně pod tlakem. Stejně tak nebude příliš fungovat útočení středem, když naše kraje jsou přilepené na čáře a zůstávají tak mimo hru.

            • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

              VanDel     před 8 lety 30.12.2016 11:51 |  
              2 2

              Tak součinnost týmu je důležitá při jakémkoliv rozestavení, to je jasný. Dle mě se prostě Škoda a Muris ke konci podzimu sehráli velmi dobře a ukázali, že z obou dvou na hřišti bychom toho mohli vytěžit hodně, takže by byla škoda je rozdělit.

              • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

                dropt     před 8 lety 30.12.2016 12:22 |  
                1 0

                V lecčems se vzájemně doplňují a rozhodně jim to jde spolu lépe než před rokem. Potíž je, že oba mají tendenci chodit do náběhů a nemají ve zvyku se příliš zapojovat do kombinace. K tomu je zapotřebí přizpůsobit herní styl a zbytek sestavy.

                Zde nastává trochu problém v kompatibilitě.

          • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

            dropt     před 8 lety 30.12.2016 11:39 |  
            1 0

            Je to o lokálním přečíslování soupeře. S dobrým pohybem hráčů jej můžeš dosáhnou kdekoli po hřišti s jakýmkoli výchozím rozestavením.

      • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

        Novasinho     před 8 lety 30.12.2016 13:31 |  
        3 0

        Dal jsem ti mínus, ale proč, to ti vysvětlovat nebudu, protože můj titěrný mozeček nic kloudného nevymyslel :-)))) bože....

    • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

      Travinho     před 8 lety 30.12.2016 10:36 |  
      5 0

      Protože nevím, kolik útočníků bys tu chtěl a úplně si ani nedovedu představit útočníka, který by k nám šel, když se dá přeci jen spíš očekávat hra na jednoho hrota a jsou tu Škoda s Mešanovičem, kteří patří mezi nejlepší útočníky ligy. Kessel je jako čtvrtý útočník naprosto dostatečný.

      • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

        VanDel     před 8 lety 30.12.2016 10:48 |  
        1 8

        To já si právě taky nedovedu přestavit, že bysme nějakého dalšího útočníka kupovali, takže mít 4 dobré útočníky je prostě potřeba. A upřímně, já van Kesselovi prostě nevěřim že se chytí a bude nějak platný. Takže z toho důvodu mi přijde puštění Železníka už před zimní přípravou jako uspěchaný. Jako varování bychom si měli vzít rumuny, abysme potom taky neměli rudý oči od pláče a nenaříkali, až nás přepadnou nějaké větší absence, že nemáme dát nikoho pořádnýho na plac. A znovu opakuju, při stylu hry na dva útočníky, jsou 4 útočníci v kádru ideál.

        • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

          smely (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2016 10:54 |  
          3 0

          rumuni maj rudy voci od place tak nejak prirozene....

        • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

          Travinho     před 8 lety 30.12.2016 11:04 |  
          1 1

          Jak jsem již psal, pokud budeme hrát na dva útočníky, tak můžou v útoku hrát i někteří ze záložníků. Pokud budeme hrát na jednoho, tak ti tři borci dostačují. Já předpokládám, že častěji budeme hrát na jednoho.

        • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

          jufoun (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2016 13:31 |  
          1 0

          Jen si uvědom, že oni hráli Evropu a 16 ligových plus náš pohár, a nám zbývá 14 kol ligy plus 3 v poháru.

      • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

        JS (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2016 10:49 |  
        3 2

        Přesně tak. Určitě si tu budeme vydržovat 4. útočníka, co jaro prosedí nadšeně na tribuně/lavičce.

        • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

          VanDel     před 8 lety 30.12.2016 10:57 |  
          1 5

          Super, takže se Železníka rychle zbavit a pak se celou dobu modlit, aby se nedejbože těm zbývajícím třem útočníkům nic nestalo...................případně pak tady na fóru brečet, fňukat a stěžovat si, jak je to nespravedlivý, že se nám zranil útočník nebo nedejbože útočníci a my tam nemáme koho dát.

          • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

            afro     před 8 lety 30.12.2016 12:44 |  
            1 0

            Treba si muzeme dat do smlovy o hostovani, ze si ho muzeme stahnout i predcasne...

    • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

      Alanor (admin)     před 8 lety 30.12.2016 10:58 |  
      11 1

      Počítám, že podstatnou část zápasů odehrajeme i na jednoho útočníka. Proto tři útočníci stačí. Nemá cenu tu držet na lavičce Železníka, který po zranění hlavně potřebuje hrát a hrát.

      • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

        VanDel     před 8 lety 30.12.2016 11:10 |  
        1 1

        No tak pokud bychom hráli na jednoho hrota, tak 3 samozřejmě stačí. Ale to by mě dost mrzelo, protože duo Škoda+Meši se osvědčilo že spolu hrát můžou a výsledky to mělo vynikající.

      • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

        dupy77     před 8 lety 30.12.2016 14:28 |  
        1 1

        Mě trošku mrzí že nedostane možnost se ukázat v přípravě i když asi měl velkou chut'

        • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

          dropt     před 8 lety 30.12.2016 15:09 |  
          3 2

          Přes Škodu a přes Murise s naším konzervativním trenérem cesta do základu nevede a my potřebujeme, aby hrál. Když půjde někam po přípravě je značně nejisté, že o něj někdo ještě bude mít zájem a taky, že tam posadí na lavici jiného borce, který s nimi absolvoval celou přípravu a Železník půjde rovnou do základu.

          Bude to jen na půl roku a v létě může být všechno jinak, ale teď je to to nejrozumnější, co můžou udělat.

          • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

            dupy77     před 8 lety 31.12.2016 15:12 |  
            0 0

            Asi máš pravdu že je lepší být v přípravě od začátku a pořádně se ukázat

    • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

      Guly (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2016 11:02 |  
      4 1

      Neblázni. Na 2 útočníky jsme hráli jenom díky tomu, že Muris měl TOP formu, jinak trenér preferuje hru s 1 útočníkem. 3 útočníci bohatě stačí. Teda doufám, že MvB neodejde.

    • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

      dupy77     před 8 lety 30.12.2016 14:20 |  
      1 0

      Moc nechápu za co si dostal takových mínusů já s tebou souhlasím rozumný názor Van Del

  3. Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

    ervin     před 8 lety 30.12.2016 10:07 |  
    4 0

    Rozumné! Ve Zlíně bude restart jednodušší ,zná mužstvo,fanoušky i prostředí ! Hodně štěstí a v létě velký návrat do Edenu!!!!

  4. Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

    Hanzwalter     před 8 lety 30.12.2016 10:14 |  
    3 1

    Zeleznik si nejspise Slavie vazi a chce za ni kopat, momentalne ale je rozumne, ze pujde do Zlina, kde bude hned kopat a nemusi se nikterak aklimatizovat a bude kopat v horni casti tabulky a v MOL Cupu. Nazory zde, ze je risk ho poustet je dle meho nesmysl... ani jeden z nas tu nevi jak na tom Zeleznik opravdu je fyzicky na treninku atd... Van Buren 100% lepsi a je to dnes 3ka, ktera ma sanci byt i 2kou.... ale vsichni zde podcenujeme GvK.... treba uu maka na treninku jak ma a treba uz pochopil jak to tu chodi atd...sam JS ho oznacil za nejrychlejsiho hrace ligy a ja si porad myslim, ze nam vsem jeste vytre zrak...takze za me: Zeleznik do Zlina je super tah vedeni.

    • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

      Mates204     před 8 lety 30.12.2016 10:29 |  
      5 4

      Nechápu ten optimismus ohledně Gina. Myslím, že u něj není problém, že by neměl kondici nebo správný přístup, ale spíš že nemá techniku ani neumí hrát dobře pozičně. To že umí rychle běhat a dobře vystřelit nestačí. Já u něj žádný potenciál nevidím.

      • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

        Hanzwalter     před 8 lety 30.12.2016 10:37 |  
        3 0

        Hele Mates jento tvuj nazor a naprosto ho beru, neni to prehnany optimismus. Spise je to takove tajne prani a myslim si, ze mu nevyhovuje pozice na ktere hraje. Myslim, ze je to hrotak co pujde do breaku a da gol a nebude nic moc vymyslet a pokud ho JS na nej da a nebude ho nutit branit tak tu sance dle meho je.

        • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

          Mates204     před 8 lety 30.12.2016 11:19 |  
          1 1

          No právě na pozici, kde u nás hraje, hrál i v Trenčíně a myslím, že po prvním svém prvním zápase sám o sobě říkal, že je křídlo. Takže pozice by mu vyhovovat měla. Nemyslím si, že by byl na hrotu lepší, protože mu prostě schází dovednosti, které bych u kvalitního hráče čekal. Aspoň z toho jak zatím hrál, mi přijde, že neumí obejít protihráče 1v1, neumí pořádně přihrát ani nacentrovat, nemá moc dobrou kontrolu ani krytí míče..... taky bych si přál, aby se prosadil a byl oporou, ale prostě si to neumím představit. Například proti Chrudimi se absolutně nedokázal prosadit ani proti hráčům 3. ligy, což podle mě taky o něčem svědčí.

          • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

            dropt     před 8 lety 30.12.2016 11:31 |  
            6 4

            Ne a ne a ne. Lidi, hráli jste fotbal? Být křídelním útočníkem v rozestavení 4-3-3 není to samé jako být krajním záložníkem v 4-5-1.

            Jako útočník se nemusím prakticky vracet nebo jen podle svých sil. Zbývá mi tedy mnohem více energie na útok. Rovněž si nehlídám hráče a tak si můžu pořád hledat volný prostor (zatímco záložník vyhodnocuje své náběhy vs možná ztráta míče a nebezpečí z protiútoku). Do třetice se k míči obvykle dostává o 15-20 metrů blíže k bráně a často dostane míč za obranu, kam je pro něj jednodušší si zaběhnout.

            • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

              Mates204     před 8 lety 30.12.2016 11:40 |  
              0 1

              Tak jestli je útočník, tak je podle mě v tuto chvíli nepotřebný, protože Škoda, Mešanovič a Van Buren naprosto stačí na to jedno místo, které podle mě v základu na jaře bude. Van Kessela bych poslal na hostování, ať ukáže, že se dovede prosadit v české lize.

              • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

                dropt     před 8 lety 30.12.2016 11:56 |  
                2 0

                Částečný souhlas. Potíž je v tom, že 4 útočníky potřebujeme a on navíc pravděpodobně bude i xtý náhradník na kraj (ač si nemyslím, že je to dobrý nápad). Potom nás taky stál hodně peněz, prodejný je jen do zahraničí, plat asi nebude mít nejmenší a je tak zkrátka nemožné jej dát pryč. Navíc si ani nemyslím, že by o něj byl zájem.

                Proto půjdou na hostování spíše jiní perspektivní hráči, kteří potřebují pravidelně hrát a Gina si pro jaro necháme na lávce jako nepravděpodobného náhradníka, na kterého přijde řada v případě zranění jiných.

            • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

              Max92     před 8 lety 30.12.2016 11:50 |  
              0 0

              A ty fotbal někde hraješ či trénuješ? Případně jak dlouho a kde jsi ho hrál? :) Že bych se zašel podívat :)))

              • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

                dropt     před 8 lety 30.12.2016 12:05 |  
                7 0

                Hrál jsem od 6 let do 21 let. Kvůli oběma zničeným kotníkům jsem musel skončit.

                Ve 14 letech jsem byl ve výběru Prahy (ročník 1989) s Váchou, Morávkem, Zemanem či proti Pekhartovi. V té době mi těsně unikla šance dostat se do Slavie. Poté už jsem se potýkal se zdravotními problémy. Nejprve růstové v 15 letech, kdy jsem hrál za "vesnici" i proti 19 letým dorostencům, potom rok bez fotbalu kvůli zádům. Po roce jsem se vrátil a hrál jako ml. dorostenec divizi + nastoupil i do divize starších. Ve starším dorostu jsem hrál Divizi a Ligu (2. nejvyšší). Tehdy jsem přišel o levačku (kotník) a o rok a půl později i o silnější pravačku.

                K trénování mne přemlouvali, ale odstřihl jsem se od fotbalu kvůli, abych si denně nepřipomínal, že už si nezahraju. Teď vážně uvažuji, že bych se k fotbalu vrátil.

            • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

              Travinho     před 8 lety 30.12.2016 12:33 |  
              1 1

              Částečně nesouhlasím. Samozřejmě, že 4-3-3 je něco jiného než 4-5-1, ale i tyto systémy mají tolik modifikací, že je mnohdy hodně složité říci, jestli ten tým hraje 4-5-1 nebo 4-3-3 a v současné době už se většina kvalitních mančaftů učí přecházet z jednoho do druhého v průběhu utkání, případně podle toho, jak jsou na tom s držením míče.

              • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

                dropt     před 8 lety 30.12.2016 12:40 |  
                1 0

                To je samozřejmě pravda a zatímco pod Uhrinem to u nás neexistovalo, hned první zápas v Teplicích pod Šilhavým jsem viděl snahu přecházet do 3-4-3, kdy se obránci vytahovali na úroveň záložníků a kraje se stahovali do středu k útočníkovi. Potom jsme od toho zase ustoupili a k útočníkovi se vytahoval někdo ze středu, což mi přišla škoda.

                Nicméně přesto van Kessel potřebuje spíše rychlé než postupné útoky a když ti bude bránit u vlastního vápna, tak těch 20-30 metrů navíc, které musí uběhnout k soupeřově bráně je strašně znát.

                • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

                  Travinho     před 8 lety 30.12.2016 12:45 |  
                  0 0

                  To je pravda, Kessel potřebuje vysoký presink, kdy se dostane do otevřené obrany a využije své rychlosti. Na křídle při soupeři zavřeném uvnitř svého vápna si myslím, že je jeho využítí velmi nízké. Na druhou stranu pokud bychom chtěli nutně hrát na dva útočníky, jakože asi nebudeme, tak by místo Mešanoviče suplovat na hrotu mohl.

            • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

              no-nick     před 8 lety 30.12.2016 16:09 |  
              1 1

              Myslím že nejsi jediný, kdo hrál někdy fotbal.

              Myslím si, že systémy 451 a 433 jsou si tak blízké a podobné, že tvrdit, že je hráč platný jako křídlo ve 433 a je nepoužitelný jako záložník v systému 451, je pro mě nepochopitelné. Navíc v dnešní době, kdy se brání v bloku, kdy běžně útočí týmy i krajními obránci, není možné, že tři hráči si nikoho nehlidaji a nebrani.

              Kvalitní fotbalista by podle mě měl být prizpusobivy. Chápu, že ne každý útočník by byl super stoper, ale když jsou ty pozice aspoň trochu blízké, měl by být schopen kvalitní hráč adaptace.

              • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

                dropt     před 8 lety 30.12.2016 16:28 |  
                4 1

                Rozlišuj, jak hrají ostatní a jak hrajeme my.

                Pod Uhrinem se z 4-5-1 do 4-3-3 vůbec nepřecházelo a pod Šilhavým jsme to hráli viditělně jen v Teplicích a poté jsme spíš přecházeli v presinku do 4-4-2, z hlediska přechodu do útoku to taky s 4-3-3 (kde křídly jsou krajní záložníci) nemělo nic moc společného.

                Já tvá slova nerozporuji. Tyhle dvě rozestavení k sobě mají skutečně velmi blížko a jsou snadno zaměnitelná, ale i tak tam jsou rozdíly. Např., že krajní záložník se vrací o 15-20 metrů blíž k vlastní bráně, zapojuje se aktivně do bránění, což křídla kolikrát ne, křídlo ušetří tím, že se nevrací hodně sil pro útočení a rovněž si přebírá obvykle míč mnohem blíže k soupeřově brance a nakonec při rychlých protiútocích se tam zkrátka ti 3 útočníci dokážou snáz dostat a zakončit než, když to má doplnit krajní záložník od vlastního vápna.

                Ten rozdíl v tom, zda se zapojuji do bránění anebo mám na starost jen obstarávání gólů považuji za podstatný.

                • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

                  no-nick     před 8 lety 30.12.2016 16:55 |  
                  1 0

                  Souhlas, že i přes podobnost tam rozdíly jsou. Osobně jsem taky raději hrál v útoku místo na kraji zálohy přesně z důvodů, které popisuješ. Ale snažím se říct, že pokud není Gino schopný přepnout z křídla na krajního záložníka, tak pro nás prostě nebude dost kvalitní. Měnit kvůli němu systém hry nepovažuji za správnou cestu

                  • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

                    dropt     před 8 lety 30.12.2016 17:20 |  
                    6 1

                    Souhlas. Gino do systému hry, který chceme hrát neměl vůbec přijít.

                  • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

                    Maeden (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2016 21:58 |  
                    1 1

                    Ale on opravdu není hráč na zálohu. Vrátit se s hráčem 20 metrů za půli díky rychlosti zvládá, umí balón vypíchnout atd., to jsou typicky def. úkoly křídla. Selhává v poziční hře proti kombinaci soupeře, schopnosti vystihnout úmysl soupeře, nenechat se obejít, blokovat centry, což ale KZ musí umět.
                    Pusť si sestřih s Plzní, tam šly dva góly přes něj, byl tam za kuželku pro Limberského a Zemana. Což je ale vina trenéra, že ho postaví do nejtěžšího mače ligy na post, který nemůže zvládnout. Potažmo vedení/rady, že ho vůbec přivede, když pro něj těžko můžeme najít uplatnění. Proč nehraje ani za juniorku?

                    • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

                      no-nick     před 8 lety 30.12.2016 23:07 |  
                      0 0

                      To já nevím. Ale to co popisuješ jsou dovednosti, které se může naučit. Nebo naopak musí, bez nich neuspěje v žádným lepším týmu. Může hrát max na Slovensku

      • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

        JS (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2016 10:49 |  
        0 5

        Souhlas. Zbavit se ho ASAP

    • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

      smely (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2016 10:51 |  
      0 0

      aniz bych se chtel nejak po Ginovi vozit, tak kdo ma instagram muze sledovat, ze Gino uz 3 nedele opravdu tvrde "maka" na Bali na plazi s koktejlem a svoji slecnou :-)) ... noale ted vazne, byl bych hrozne rad, kdyby se chytil a jeste vsem ukazal jaky to je dat na jare 15 branek...ale nevim esi sem to nezapomnel u stromecku nadhodit "starymu" mezi koledama...

      • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

        lassiter     před 8 lety 30.12.2016 11:02 |  
        0 0

        Dost často tam i posiluje, jak jsi jistě viděl :-) I když mi teda z těch fotek nepřijde, že by to nějak zvlášť potřeboval :-)

        • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

          smely (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2016 11:11 |  
          1 0

          tak urcite, ale nak mi tam na tech momentkach chybi balon... :-)

          • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

            donford     před 8 lety 30.12.2016 12:25 |  
            2 1

            Možná, že jsem velmi naivní, ale vzhledem ke kvalitě našeho kádru si pořád myslím, že bychom mohli a snad i měli, hrát v naší lize stabilně na 2 útočníky, a možná, že v někerých utkáních, kde jsme velmi jasným favoritem, i na tři. Vím, že by to kladlo velké nároky především na naší zálohu, ale máme tolik nadprůměrných hráčů (opět - vzhledem k naší lize), snad by to stálo za to. Rozhodně bych s tím to mužstvem nepreferoval hru na jednoho útočníka. Většinou tam býval ten jediný - Škoda - ztracený, jak sám voják v poli. Pohled na hru dua Škoda, Mesanovič je po letech našeho zmaru velmi očistný a povznášející. A doplnit ho případně někdy ještě jedním křídelním útočníkem by bylozajímavé. Hráče na to máme. A pokud neodejde Deli, tak obrana, jistě o Nora silnější, by si své vzadu určitě uhrála.

            • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

              Travinho     před 8 lety 30.12.2016 12:29 |  
              2 0

              Tak ono to není o tom na kolik útočníků hraješ, ale jak jej ostatní podporují. Je jasné, že jak všichni záložníci budou zatažení třicet metrů za Škodou, tak tam bude odřezaný, ale pokud se naši hráči ze zálohy budou posunovat víc nahoru, tak už tomu tak nebude. Vše je to jen o postavení hráčů na hřišti a jejich pohybu a je úplně jedno jestli budeme hrát 5-3-2 nebo 0-7-3.

              • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

                donford     před 8 lety 30.12.2016 12:48 |  
                0 0

                Tak já jsem v naší lize ještě zažíval rozestavení 3-2-5, ale myslím si, že dnes by to fakt neobstálo. Naopak si myslím, že např. Real hraje dost ortodoxně 4-3-3 a jak vidno, daří se jim. A prolínání hráčů je dnes už samozřejmé. (viz třeba často Marcelo v jedné linii s Ronaldem). Nehledě na to, že máme tolik dobrých hráčů do zálohy, že je můžeme v průběhu hry střídat za čerstvé. Proč toho nevyužít?

                • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

                  deny91     před 8 lety 31.12.2016 19:26 |  
                  2 0

                  Ano, 4-3-3 je, myslím si, velmi dobrá formace, ale v Realu ji taky nehrají se třemi hrotovými útočníky. To si snad jen tady v Česku lidi myslí, že když se mluví o útočníkovi, je automaticky řeč o hroťákovi (v Realu např. Benzema / Morata, ve Slavii Škoda / MM / MvB / Železník). Hrát 4-3-3 je dobré, ale nestačí k tomu mít 3 hroťáky vepředu. Je potřeba jednoho hroťáka a dva křídelní útočníky (v Realu primárně CR7 a Bale, u nás jsou takto vychovaní Mihalík, GvK a Mingazow). Křídelní útočníci hrají ideálně silnější nohou do středu hřiště, aby se dostávali více do kombinace ve středu hřiště a do zakončení/střely z dálky, přičemž u nich je klíčová rychlost, technika a individuální souboje 1v1, popř. dobrá střela z dálky.
                  Hrát např. ve Slavii 4-3-3 MvB-Škoda-MM je dost nepravděpodobné a ani by to tak být nemělo, protože každý z nich je primárně hroťák zakončovatel, nikoli křídlo. Možná Muris by mohl být typologicky i na křídle, ale co jsem ho pozoroval, tak to není jeho primární post. JŠ se snažil hrát 4-3-3 s Zmrhal-Škoda-Mihalík (Mingazov), přičemž to celkem klapalo. Ale očividně hlavně Zmrhal si na tu pozici, která je odlišná od klasického krajního záložníka běhajícího podél lajny, musel zvykat.
                  V Česku celkově moc nevychováváme křídelní útočníky do takovéto formace typu dříve Pilaře či nyní Vaška Černého v Ajaxu. Celkově nám šikovná technická a rychlá křídla scházejí ve všech kategoriích, protože u nás se většinou hraje na ofenzivní krajní záložníky, než na křídelní útočníky. A pak si myslíme, že 4-3-3 by měli vpředu hrát 3 hroťáci.
                  Tím jsem samozřejmě nechtěl říct, že to tak ty přímo vnímáš, to nevím. Ale obecně se s tím často setkávám a přijde mi, že lidi jen viděli někde formaci 4-3-3 se třemi útočníky, ale už se neobtěžovali zjistit si, jaká typologie hráčů je pro tento systém potřeba, aby fungoval tak, jak má.

          • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

            afro     před 8 lety 30.12.2016 12:49 |  
            2 1

            Balon je nadstavba... :-)

            • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

              Novi.sks     před 8 lety 30.12.2016 18:26 |  
              2 0

              Škoda, že jsou poslední léta tak chudé zimy, chybí mi příprava na běžkách... :))

              • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

                Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2016 18:53 |  
                0 0

                Co dá hráčům příprava na běžkách? Měli by trénovat především s balónem a ne si jezdit na běžkách.

                • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

                  Novi.sks     před 8 lety 30.12.2016 19:16 |  
                  2 0

                  To byla ironie (proto ten smajlík) a předpokládám, že ironií byla i ta zmínka o tom, balonu jako nadstavbě...

                  • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

                    Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2016 19:30 |  
                    0 0

                    Já přece nepsal, že by kontakt s balónem měla být nadstavba... Trénink s balónem je základ a měli by si ''s ním hrát'' prakticky neustále.

                    • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

                      Novi.sks     před 8 lety 30.12.2016 20:05 |  
                      0 0

                      To psal Afro, na kterého jsem reagoval tím příspěvkem o běžkách... Chlape, zorientuj se :) ty jsi viděl běžky a měl jsi "Sparťana" před očima...

                      • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

                        Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2016 20:38 |  
                        0 0

                        Už mi to všechno do sebe zapadá. :-)

                  • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

                    afro     před 8 lety 31.12.2016 10:52 |  
                    0 0

                    Ano byla. Jsi vnímavý a empatický. :-)

                • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

                  no-nick     před 8 lety 31.12.2016 13:12 |  
                  0 0

                  Přesně tak, kondice je šíleně precenovana!

              • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

                afro     před 8 lety 31.12.2016 10:47 |  
                2 0

                Speciálně Van Kesselovi bych je s chutí naordinoval... to lenošení na Bali už trochu přehání... ;-)

          • Re: Železník zvažuje hostování ve Zlíně: Láká mě hrát doma o poháry

            no-nick     před 8 lety 31.12.2016 13:11 |  
            0 0

            Jako že by si tam sám kopal o zeď? No to by mu dalo určitě více než posilovna