Je to bohužel nevyhnutelné. Deli je dle mého aktuálně vůbec nejlepší fotbalista v lize. Ani ten flustmen nedokáže udržet stabilní výkonost. Každý druhý zápas hraje podrážděný a podle toho to vypadá. Deli odehrál rok 2016 v české lize s prstem v nose bez chyb.
Jen trošku doufám, že vzhledem k možnostem, které se před námi na jaře a v létě otevírají ten přestup přijde až v létě. Ale bojím se, že jestli si postaví hlavu, tak s tím vedení asi nic neudělá. Kdysi ve Spartě si taky postavil hlavu a kdyby nepřišel ten okamžitý zájem Slavie tak možná skončil jako Konate.
A ten dres bych neřešil. U tak vyjímečného hráče bych zavřel oči. Ale upřímně, tohle by si hráči dovolovat neměli. Představte si, kdyby se nám např. kluci z tribuny proháněli po FB a instagramu v dresu Teplic nebo Slovácka :D
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
Já hlavně nevidím důvod, proč by měl chodit už nyní. Bude v zimě na Africkém poháru a když se vrátí, tak budou první tři až čtyři kola francouzské ligy odehrány a cpát pak na post stopera hráče, který čerstvě přijde do klubu a nemá vůbec zkušenosti s francouzskou ligou, to si jen tak nějaký trenér nedovolí. Takže zimní přestup by vůbec nedával smysl a Simonovi by jenom uškodil.
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
Tak kdyby to byla pravda, tak mu gratuluji k hezkému angažmá. Žádné Rusko nebo Turecko, ale krásná lokalita, špičkový kádr, pěkné tréninkové centrum. Bohužel je Simon na naši ligu tak nadstandardní, že jednou zřejmě odejde.
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
Jenže česká liga je něco jiného než kvalitní evropská soutěž. Vzpomeňme na kdysi podobně vyčnívajícího Tavarese, který si v lepší soutěži v podstatě ani neškrtl...
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
Přesně tak, kdo z vás ho viděl hrát proti nějakým dobrým evropským týmům... česká liga je česká liga i když u Simona věřím ze se prosadí. Ngadeu se taky v Německu neprosadil a tady je jeden z těch z nejlepších
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
Já osobně řadím Deliho o třídu výše než Tavarese. Ten měl ke konci angažmá už dost nevyrovnané, ale hlavně mu chyběla Deliho rychlost, která je na západě tolik důležitá...
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
Určitě je Deli lepší. Ale oba měli (mají) takovou samozřejmou až ležérní eleganci při jakémkoliv zpracování míče. Takovou zdánlivou ledabylost, zřejmě černochům vlastní. Někdy s "dlouhou - teleskopickou" nohou. Často jakoby při tom tančili. Tak nějak podobně zpracovává míče i Pogba. Bude mi líto, až Deli odejde. Ale chápu, že hráče jeho kvalit neudržíme. Tavarese jsme prodali do Hamburku za 50 milionů. Deliho snad za víc. Ale snad polovina půjde přes řeku. Těžko se na takového dalšího "tanečníka" vzmůžeme. I s vědomím tohoto faktu jsem si Deliho při zápasech vychutnával a soustřeďoval se právě na jeho eleganci.
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
No právě. Nedokážu si takhle představit Baráka, Zmrhala, Škodu, Bílka nebo kohokoliv jiného ze Slavie. Možná jako největší pařmen mně přijde Deli, ale to je profesionál jak se patří. Jinak Fenin byl ve Slavii takovej pařmenskej , kterého bych si v té roli ve filmu dokázal představit. Jinak mě pobavil ten Bednář s těma drogama. Až po půl minutě se mi rozsvítilo a řekl jsem si:"A jó, vždyť on v tom byl" :D Jinak klobouk dolů, že se tam navážel i do Rosického s Kadlecem a ten Limberský to taky pěkně dostal. Zajímalo by mě, jestli si to režisér musí nějak ošéfovat předem, aby to takhle mohl nahrát a pustit do světa :-)
Rumuni podepsali Rumuna – Bogdana Vatajelua. Levá obrana, má i dva starty za seniorskou repre Rumunska. Podle mě to bude takový levonohý Karavajev. Skoro stejně dobrý kauf, jako ten Erik Janža od prádelníků. Jsem zvědavý, s kým se tedy nakonec na levou obranu vytasíme my. Zatím je laťka nastavená hodně vysoko.
Zajímavé také je, že v lize očividně chybí kvalitní levonozí obránci.
Zajimavy, jak jsme odspuntovali limit nakupů i Gina, tak se najednou delaj nakupy kolem 30mega. Pri soucasnem vedeni bychom Gina neudelali, tak doufam, ze podobny prachy dame opravdu jen za jinej level. Ti šašci rudy od ty dohy vyhodili uz 100mega za hrace, jejichz kvalita je na hraně. I konecnik pise, ze tenhle rumun branit neumi, tak to musi byt pravda. Zvlast dobre je mit takoveho plejera v 3clenne obrane. Asi budou hrat jen na brejky
Ten Rumun je kvalitní, peníze za Kadlece jsou ustřelené, ale pokud stál Gino 35, tak je 77 za Kadlece ještě málo. To je naší ligu vysoce nadstandardní hráč, který je fotbalový, rychlý. Jen zpohodlněl a nemá vnitřní oheň jako Krejčí nebo Schick. Nor je z těchle třech určitě papírově nejhorší a jestli to spíše nenaznačuje to, že Sýkora půjde k nám. Sparta už má těch hráčů tolik, že člověk neví, co s tím budou dělat až se všichni uzdraví. Hlavní je posílení Slavie, aby to bylo ještě lepší, než se spekulovalo. A ještě k Spartě: KDyž někdo prodá hráče za více než 200 mega, vyinkasuje obrovské peníze za účast hráčů na EURu, vydělá včetně vstupného přes 200 mega v pohárech, tak už za nějaké posily těch 100 mega dát může.
No takhle jednoduché počty to asi u Sparty nejsou :) Už proto, že končí rok co rok v hustém mínusu. A to ještě až letos začali dělal přestupy za takové částky, viz. ten Kadlec a rumun.
My potřebujeme především udržet hráče a formu pohromadě, nejjednodušší cesta k titulu. Brankáře, obranu, zálohu i útok jsme měli na konci podzimu lepší než Sparta. Stejně je to skoro zázrak....a ten průser s Van Kesselem jen zastírá fakt, že dalších devět klíčových věcí z deseti si za poslední rok sedlo jak prdel na hrnec, a my najednou bojujem o titul :)
Ja bych s temi papirovymi odhady nebyl zas tak striktni. Rumuna jsme sledovali i my a rozhodli se pro nekoho jineho, takze nepocitam, ze si nasi skauti a nase vedeni mysli, ze je Nor horsi nez Rumun ;o)
A kdyz se bavime o Sparte, tak je potreba zminit obrovske a v lize naprosto s nikym nesrovnatelne provozni naklady, ve kterych Sparta oproti ostatnim tymum utopi desitky milionu Kc navic. Coz je ostatne videt na tom, ze at uz ma Sparta jakkoli uspesny rok pri prodejich nebo v Evrope, nikdy nekonci v cernych cislech, naopak casto ke stovce milionu v cervenych...
V tomhle se kloním ke Srackenovi. Janža je nadprůměrný hráč, který ve svých dvaa nebo třiadvaceti letech bude dále růst a jednou se Plzni dost vyplatí, pokud se nepodělá aklimatizace, což by asi neměla, protože Slovinsko je nám velice blízké kulturně, jazykově, podnebím... O Rumunovi jdou opravdu dobré reference, jeho starty za reprezentaci to jenom potvrzují. Navíc je na tom věkově obdobně a pokud ho Sparta nekupuje jen do počtu, může s ním udělat terno jako s Karavajevem.
V tomto světle se nějaký neznámý sedmadvacetiletý Nor jeví jako šedá myš. Samozřejmě nikoho nechci odepisovat, aniž bych ho viděl na hřišti, ale papírové předpoklady té dvojky z Plzně a druhého břehu jsou fakt někde jinde.. Jediné, co mě uklidňuje, je fakt, že na Spartě se kdekdo nechytne, protože ho nevezme tamní namistrovaná kabina. A pokud jde Sýkora opravdu do Plzně, budou mít neskutečný přetlak na levé straně a někdo nebude hrát...
Ani jednoho jsi neviděl v zápase ligy, tak kde bereš ty dohady o potenciálu, už jsi jak Konečný. Stejně jako ty repre starty, oba je mají v přáteláku a už před nějakou dobou. A mezi námi Karavajev hraje jenom proti slabejm soupeřům v naší lize. Jinak hraje těžce průměrně.
Papírové předpoklady soudím z toho, že jim je dvaadvacet a mají kam růst. Hráč v sedmadvaceti bude na vrcholu tak dva tři roky. Ubývá rychlost a dynamika. To není nějaké věštění, to je prostě fakt. Takže ne, nejsem jak Konečný. Nespekuluji o ničím charakteru. Prosím neosočovat přirovnáváním k tomu ubožákovi.
Mládí tě nepředurčuje ke zlepšování. My těch mladejch máme kotel, máme jeden z nejmladších kádrů v lize a potřebujeme zkušenosti, ideálně i z evropy. Jak už jsem psal, soudit můžeme až třeba po půlce jara.
Přesně, já bych příchod hráče, který dosáhl věku 26,27,.. naopak kvitoval jako dobrý tah. (Přidám jedno klišé) Na jaře bude na náš mladý kádr velký tlak.
Navíc, jestli tím chorvatem, co by měl přijít, je ten Marko Alvir, tak to je taky spíše nákup mladého hráče s předpokladem růstu, než nákup těch tří avizovaných tří zkušených hráčů, který by meli být okamžitými posilami.
Že je chyba systému, že je ve slovinské lize. Úplný omyl. Ten hráč prý nepatří ani do naší ligy, ale dál na západ. Fakt bych ho tu rád viděl, zajímá mě, jestli by se to potvrdilo.
To zní dobře, ale v tom bych byl opatrný. Potenciál tam asi bude, ale na druhou stranu, proč by ho Domzale pouštělo k nám dejme tomu za nějakých 15 mega teďka v zimě, kdyby byla šance ho v budoucnu prodat za větší prachy. Leda že je tam nějaká dohoda mezi ním a klubem, že ho nebude držet v případě nabídky z většího klubu.
Ono o van Burenovi jsme tu taky nikdo neměl ani zdání a na hřišti je to dravec a věřím, že brzy potáhne náš útok. Takhle jenom podle nějakých statistik a pár videí na YT (navíc samozřejmě sestříhaných top momentů) nelze obecně soudit. Gino měl krásné statistiky a zatím nic. Muris sice pěkné stats a výkony v Jihlavě, ale jeho příchod jsem nějak moc neprožíval a hle, sniper per excellence. Zatím se vedení řekl bych nadprůměrně daří, sice Linhart byl zřejmě totální úlet a Gino zatím také nic moc, ale zbytek si sednul skvěle. Hádám, že to souvisí i s morálními vlastnostmi a ne každý hráč, který se hodí do kabiny Sparty nebo Plzně musí nutně pasovat do kabiny Slavie. Takže zatím bych žádné závěry nedělal, jaro nám ukáže :)
Tohle je ale hodně sebevědomé. Buren zatím nedostal šanci, zatím v podstatě nic nepředvedl. Jednou na Strahově otočil utkání mladíček Radim Nečas a hrál jak bůh. Víte, kde ten kluk věku Váchy, Dočkala, Necida a Suchého hraje dnes? Až se bude Buren bít zápas co zápas jako Milan Škoda, tak se můžeme bavit, ale zatím je Buren v podstatě neznámou, protože Milan i Muris tam prostě nikoho nepustili.
Tak optimistické to možná je, ale mě se draví útočníci obecně líbí. Jako se mi svého času líbil Baroš rozhodně víc než kolohnáti Koller s Lokvencem. A obecně si myslím, že rychlostní typy útočníků jsou použitelnější než habáni jako výše zmínění. Lze je použít i např. na křídle. Jasně, tak stane se, že někdo vylétne a pak zapadne (Fenin a vlastně skoro celá tehdejší repre z MS20 v Kanadě), ale nelze to očekávat obecně. Připouštím, že se můžu mýlit, ale rád bych se nemýlil a viděl Micka sázet jeden gól za druhým :)
Je super, když mi někdo podsouvá něco, co jsem nikde nenapsal a následně mě za to sprdne :) Ale když už jsi s tím začal. Ano, Škoda je taky ten typ útočníka, ale proti Lokvencovi a zejména proti Kollerovi je to co se techniky týče hotový Messi. Nicméně nevím, proč tak podrážděná reakce. Já jsem vysoké útočníky přece nekritizoval, jen jsem řekl, že preferuji rychlostní typy útočníků (a hráčů obecně). Zrovna ten Koller byl naprosto neuvěřitelný ve výběru místa a v efektivitě a jeden z českých top útočníků historie, ale reklama na krásu fotbalu to prostě nebyla.
Souhlasím s tím, že vysocí útočníci na krásu nehrají. Zvlášť takovej Koller, kterej měl snad metrák váhy, to je prostě proti fyzikálním zákonům, hrát s takovou váhou rychle a mršně. Zase byl těžko uhlídatelnej, hlídali si ho 2 obránci a Baroš měl o to víc prostoru. Připomíná mi to naší dvojku: Škoda, Mešanovič. Jen bych vysoké hráče nenazýval kolohnáty, stejně tak malé hráče trpaslíky :-)
Tak paralela mezi dvojkou Koller - Baroš a Škoda - Meši mě napadla právě taky :) U dvojice útočníků je to tak nějak asi standardní. Osobně nevidím v označení jako kolohnát, prcek, ustřelený kecky nic špatného :)
A častokrát si to ti kluci poserou sami, nebo si to nechají posrat agenty. Já si na toho kluka pamatuji. A také si pamatuji jak velmi krátce po tom tebou zmiňovaném zápase strašně nutně potřeboval nepodepsat nebo neprodloužit smlouvu ve Slavii aby se mohl dostat do Mladé Boleslavi. No a potom už o něm fotbalový svět skutečně nikdy neslyšel.
Tak pokud Buren nedostal šanci, tak asi nemohl nic předvést. To je jasná premisa. Co se týká Nečase, tak pokud si vzpomínám, tenkrát po jednom opravdu vydařeném zápase chtěl údajně nesmyslnou finanční smouvu. Tak ho Slavia vrátila zpět do dorostu. A on si postavil hlavu a odešel. Nikde se moc nechytil a teď je snad někde v přeboru. Čas nestojí, myslím, že mu už bude taky brzo 30. Určitě talent, ale někdo mu moc špatně radil. Tatínek?
Letos v černých číslech skončí na 100% vzhledem k tomu, že účtuje dle CAS, kdyby dle IAS, nebyl bych si tím tak jistý. Quelhar má jistě pravdu, že náklady Sparty jsou velké, podle mne předimenzované, ale kvalita její mládeže pro nás může být noční můrou v cestě za úspěchem v následujících letech a ta je stojí také nemalé peníze, které se ale již vracejí. Ve sponzoringu musí Slavia dřít a náš prodej suvenýrů je skvělý, ale je mi záhadou, proč ho nemá Slavia ve svých rukou, když není v situaci, že by licencovala desítky výrobců. Náš oficiální dodavatel je už úplně mimo, co se týče lhůt, materiálů atd. Je třeba v tomto pravdě pohlédnout do očí, Nike a Adidas jsou o míle dál. Smutné, že je tolik lidí, kteří nechtějí pravdě pohlédnout do očí.
Asi se zeptám blbě, ale může mi někdo zasvěcený vysvětlit jak funguje financování klubů. Proč je Sparta pořád v hluboké ztrátě? Není to jen hra s čísly, přece záleží jen na Křetinském kolik do toho nalije peněz. Kdyby chtěl může navýšit kapitál a Sparta může mít obrat třeba 1 miliardu ročně ne? Totéž třeba my? Barcelona, Real mají miliardové dluhy a taky je to OK. Vůbec to nechápu, před dvěma lety měla CZ Bělehrad kvůli špatnému hospodaření zákaz hrát předkolo ligy mistrů, Sparta musela taky dokazovat UEFĚ že není tolik ve ztrátě. Nechápu to.
Z hlediska UEFY tam jsou tuším nějaké limity, jakou ztrátu ještě může vlastník doplatit ze svého a co už je přes čáru. Ale odborník na to nejsem. Jinak sparta je ve ztrátě, Křetínský doplní peníze. CEFC vlastně udělala to samé, napůjčovala SKS peníze a následně, aby SKS neměla závazky, tak vydala akcie v hodnotě půjček, které následně převede na CEFC a tyto dvě transakce se vzájemně započtou. A je to nula od nuly. Samozřejmě zrovna u sportovního klubu je tento postup pro vlastníka z ekonomického hlediska krajně nevýhodný, protože za svoje peníze dostává akcie, které během pár měsíců či let mohou být naprosto bezcenné.
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
Tak to snad klapne. Z tohodle totálně předraženýho zboží jsem neměl vůbec dobrý pocit. Ve 23 letech mít v lize, jako záložník, vstřeleno ubohých 5 golů.......nechápu, kde se kolem něj vzala ta aura, která z něj dělá tak žádané zboží ? I když vlastně vim, ten hattrick v EL, ale to je opravdu hodně málo. Neříkam že je špatný, ale cokoliv nad 10 mega je za něj prostě moc.
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
Rychlostně ne, ale co se týká individuální techniky všechny kromě Mihalíka ano. Pamatuju si jej ještě jak proti nám hrál za Brno a už tehdy se mi líbil.
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
Pokud to není vyloženě defenzivní typ záložníka (což Sýkora není), tak je tohle celkem důležitý ukazatel. Třicetimilionový hráč by měl být, dle mě, mnohem více efektivnější.
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
Znovu: na jednom Šuralovi (jak čas ukázal) nebo Sýkorovi opravdu naše mužstvo nestojí. Chceš nebo nechceš, ber nebo neber. Jen žádné ustupování. Ukazuje se, že dobrých fotbalistů po Evropě a i jinde je hafo A zejména poud je pravda, že jsme nabízeli 35. To jsou slušné penízky, kterými cinkáme. To už se vybírat dá. Moc důležité je, aby každý z nových utvořil perfektně zapadající kamínek do mouzaiky mužstva. A to je i velká zodpovědnost pro pana Šilhavého. Zatím bohudík ukazuje, že umí tmelit. Jde všem kolem příkladem.
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
Nevíte, jestli do konce roku měli přijít nějací hráči?
Díky za info.
Sice odbočím od tématu úplně, ale nedokážu si představit Slavii, kdyby ji trénoval Zdeněk Zeman. Je to už minulost, ale dokážetesi to představit, jak by vypadalo? P.S. SAMOZ5EJM2 JSEM R9D PANA JŠ.
Super, tak snad už se to dotáhne. Dalšího obránce potřebujeme jako sůl, navíc když se teď objevily ty náznaky o přestupu Simona.
Jinak je to fajn pocit, vědět, že hráč upřednostnil náš klub před Legií :-)
Komentáře (78)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
Shav0 před 8 lety 27.12.2016 09:26 |Trochu mimo téma ale na oficiálkách (diskuzi) se objevilo toto:
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/15698177_1223724784341229_2110157826634978742_n.jpg?oh=644c323ea94bc4eb0257683da3b02348&oe=58F5DD78
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
mirecek1111 před 8 lety 27.12.2016 10:31 |Je to bohužel nevyhnutelné. Deli je dle mého aktuálně vůbec nejlepší fotbalista v lize. Ani ten flustmen nedokáže udržet stabilní výkonost. Každý druhý zápas hraje podrážděný a podle toho to vypadá. Deli odehrál rok 2016 v české lize s prstem v nose bez chyb.
Jen trošku doufám, že vzhledem k možnostem, které se před námi na jaře a v létě otevírají ten přestup přijde až v létě. Ale bojím se, že jestli si postaví hlavu, tak s tím vedení asi nic neudělá. Kdysi ve Spartě si taky postavil hlavu a kdyby nepřišel ten okamžitý zájem Slavie tak možná skončil jako Konate.
A ten dres bych neřešil. U tak vyjímečného hráče bych zavřel oči. Ale upřímně, tohle by si hráči dovolovat neměli. Představte si, kdyby se nám např. kluci z tribuny proháněli po FB a instagramu v dresu Teplic nebo Slovácka :D
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
malan (přítel SN) před 8 lety 27.12.2016 10:37 |a tak třeba už je to fotka pro fanoušky Monaca ne?:) Nicméně to stravování kdesi na ulici, no nebojí se toho...
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
smely (přítel SN) před 8 lety 27.12.2016 12:00 |normalni standardni cerveno-bilej dres....drzi styl....
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
Travinho před 8 lety 27.12.2016 10:51 |Já hlavně nevidím důvod, proč by měl chodit už nyní. Bude v zimě na Africkém poháru a když se vrátí, tak budou první tři až čtyři kola francouzské ligy odehrány a cpát pak na post stopera hráče, který čerstvě přijde do klubu a nemá vůbec zkušenosti s francouzskou ligou, to si jen tak nějaký trenér nedovolí. Takže zimní přestup by vůbec nedával smysl a Simonovi by jenom uškodil.
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
JS (přítel SN) před 8 lety 27.12.2016 10:36 |Vlastně tam říká, že mění dobré návyky nebo tak něco, jinak ten text u fotky nic nevypovídá.
Nicméně pokud chce jít, je škoda, že to musí být hned a ne až po sezoně.
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
jane (admin) před 8 lety 27.12.2016 12:47 |Naopak, píše, že dobré zvyky se nemění :)
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
JS (přítel SN) před 8 lety 27.12.2016 13:00 |Haha, dobře, moje francouzština zamrzla v maturitním ročníku společně s velkým odporem k tomu jazyku... :))
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
TSeguinTS před 8 lety 27.12.2016 14:31 |To má směrem k jeho odchodu vypovídající hodnotu asi jako kdyby se Tonda Barák vyfotil v dresu West Hamu...
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
Sracken před 8 lety 27.12.2016 10:32 |Pěkný, Simon si koupil k ježíšku dres Monaca a dává si autentickou domácí kuchyň střední Afriky.
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
Sracken před 8 lety 27.12.2016 10:37 |Když na to ale koukám, tak nejspíš ten dres musel od někoho dostat, protože tenhle originál se koupit nedá.
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
malan (přítel SN) před 8 lety 27.12.2016 10:43 |Dostal ho od Rybolovleva
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
Sracken před 8 lety 27.12.2016 10:50 |Tak kdyby to byla pravda, tak mu gratuluji k hezkému angažmá. Žádné Rusko nebo Turecko, ale krásná lokalita, špičkový kádr, pěkné tréninkové centrum. Bohužel je Simon na naši ligu tak nadstandardní, že jednou zřejmě odejde.
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
Maty22 před 8 lety 27.12.2016 12:14 |Nedával bych tomu váhu. Ta fotka je ze srazu nároďáku, ten proti němu je tušim Serey Die a taky na sobě nemá tryčko Basileje.
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
Jachym před 8 lety 27.12.2016 12:53 |Jenže česká liga je něco jiného než kvalitní evropská soutěž. Vzpomeňme na kdysi podobně vyčnívajícího Tavarese, který si v lepší soutěži v podstatě ani neškrtl...
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
Hlavis před 8 lety 27.12.2016 13:02 |Přesně tak, kdo z vás ho viděl hrát proti nějakým dobrým evropským týmům... česká liga je česká liga i když u Simona věřím ze se prosadí. Ngadeu se taky v Německu neprosadil a tady je jeden z těch z nejlepších
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
Travinho před 8 lety 27.12.2016 14:03 |Já osobně řadím Deliho o třídu výše než Tavarese. Ten měl ke konci angažmá už dost nevyrovnané, ale hlavně mu chyběla Deliho rychlost, která je na západě tolik důležitá...
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
donford před 8 lety 27.12.2016 16:06 |Určitě je Deli lepší. Ale oba měli (mají) takovou samozřejmou až ležérní eleganci při jakémkoliv zpracování míče. Takovou zdánlivou ledabylost, zřejmě černochům vlastní. Někdy s "dlouhou - teleskopickou" nohou. Často jakoby při tom tančili. Tak nějak podobně zpracovává míče i Pogba. Bude mi líto, až Deli odejde. Ale chápu, že hráče jeho kvalit neudržíme. Tavarese jsme prodali do Hamburku za 50 milionů. Deliho snad za víc. Ale snad polovina půjde přes řeku. Těžko se na takového dalšího "tanečníka" vzmůžeme. I s vědomím tohoto faktu jsem si Deliho při zápasech vychutnával a soustřeďoval se právě na jeho eleganci.
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
Maeden (přítel SN) před 8 lety 27.12.2016 16:46 |Klídek. Jestli Simon někdy někam půjde, nebude to směrem na západ.
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
no-nick před 8 lety 27.12.2016 17:07 |Proč myslíš?
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
Mates204 před 8 lety 27.12.2016 18:08 |Myslím, že tím Maeden myslí, že pokuď někam Simon půjde, tak do země našich vlastníků:)
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
no-nick před 8 lety 27.12.2016 18:52 |Když pominu peníze, tak na tom bude jako tady. Já bych skoro vsadil boty na to, že se ve Francii nakonec objeví, jen se modlim, ať to není teď.
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
slavistou50let před 8 lety 27.12.2016 18:22 |https://www.youtube.com/watch?v=pveX4VZ5g1Y&feature=youtu.be
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
patras před 8 lety 27.12.2016 19:01 |... buzíci mají dobrou reklamu .
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
Borgetti před 8 lety 27.12.2016 19:21 |To jsem si taky říkal. Je to vtipný, vkusný, lepší než Okresní přebor, ale jsem celkem rád, že to není jako o hráčovi Slavie :-)
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
no-nick před 8 lety 27.12.2016 19:53 |Takhle když je to spartan, tak mi to přijde fakt uveritelny a reálný:)
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
Borgetti před 8 lety 27.12.2016 20:13 |No právě. Nedokážu si takhle představit Baráka, Zmrhala, Škodu, Bílka nebo kohokoliv jiného ze Slavie. Možná jako největší pařmen mně přijde Deli, ale to je profesionál jak se patří. Jinak Fenin byl ve Slavii takovej pařmenskej , kterého bych si v té roli ve filmu dokázal představit. Jinak mě pobavil ten Bednář s těma drogama. Až po půl minutě se mi rozsvítilo a řekl jsem si:"A jó, vždyť on v tom byl" :D Jinak klobouk dolů, že se tam navážel i do Rosického s Kadlecem a ten Limberský to taky pěkně dostal. Zajímalo by mě, jestli si to režisér musí nějak ošéfovat předem, aby to takhle mohl nahrát a pustit do světa :-)
Levý bek
JS (přítel SN) před 8 lety 27.12.2016 18:39 |Rumuni podepsali Rumuna – Bogdana Vatajelua. Levá obrana, má i dva starty za seniorskou repre Rumunska. Podle mě to bude takový levonohý Karavajev. Skoro stejně dobrý kauf, jako ten Erik Janža od prádelníků. Jsem zvědavý, s kým se tedy nakonec na levou obranu vytasíme my. Zatím je laťka nastavená hodně vysoko.
Zajímavé také je, že v lize očividně chybí kvalitní levonozí obránci.
Re: Levý bek
Navyseals před 8 lety 27.12.2016 18:53 |Já bych počkal, co předvedou v lize. Podle všeho ten rumun je slušnej směrem dopředu, ale vzadu hoří prej jak papír.
Re: Levý bek
no-nick před 8 lety 27.12.2016 18:53 |Prý je to výborný ofenzivní obránce, který má jen jednu vadu. Vůbec neumí bránit. Doufám že to potvrdí i u rudých
Re: Levý bek
SKSKali před 8 lety 27.12.2016 19:03 |Tak asi se počítá s tím Norem, který by měl být oproti tomu Slovinci a Rumunovi nejzkušenější.
Re: Levý bek
no-nick před 8 lety 27.12.2016 19:55 |To by byl, ale je zatím ticho bohužel:(
Re: Levý bek
MDCCCXCII (přítel SN) před 8 lety 27.12.2016 19:09 |Zajimavy, jak jsme odspuntovali limit nakupů i Gina, tak se najednou delaj nakupy kolem 30mega. Pri soucasnem vedeni bychom Gina neudelali, tak doufam, ze podobny prachy dame opravdu jen za jinej level. Ti šašci rudy od ty dohy vyhodili uz 100mega za hrace, jejichz kvalita je na hraně. I konecnik pise, ze tenhle rumun branit neumi, tak to musi byt pravda. Zvlast dobre je mit takoveho plejera v 3clenne obrane. Asi budou hrat jen na brejky
Re: Levý bek
Sracken před 8 lety 27.12.2016 19:25 |Ten Rumun je kvalitní, peníze za Kadlece jsou ustřelené, ale pokud stál Gino 35, tak je 77 za Kadlece ještě málo. To je naší ligu vysoce nadstandardní hráč, který je fotbalový, rychlý. Jen zpohodlněl a nemá vnitřní oheň jako Krejčí nebo Schick. Nor je z těchle třech určitě papírově nejhorší a jestli to spíše nenaznačuje to, že Sýkora půjde k nám. Sparta už má těch hráčů tolik, že člověk neví, co s tím budou dělat až se všichni uzdraví. Hlavní je posílení Slavie, aby to bylo ještě lepší, než se spekulovalo. A ještě k Spartě: KDyž někdo prodá hráče za více než 200 mega, vyinkasuje obrovské peníze za účast hráčů na EURu, vydělá včetně vstupného přes 200 mega v pohárech, tak už za nějaké posily těch 100 mega dát může.
Re: Levý bek
mirecek1111 před 8 lety 27.12.2016 19:39 |No takhle jednoduché počty to asi u Sparty nejsou :) Už proto, že končí rok co rok v hustém mínusu. A to ještě až letos začali dělal přestupy za takové částky, viz. ten Kadlec a rumun.
My potřebujeme především udržet hráče a formu pohromadě, nejjednodušší cesta k titulu. Brankáře, obranu, zálohu i útok jsme měli na konci podzimu lepší než Sparta. Stejně je to skoro zázrak....a ten průser s Van Kesselem jen zastírá fakt, že dalších devět klíčových věcí z deseti si za poslední rok sedlo jak prdel na hrnec, a my najednou bojujem o titul :)
Re: Levý bek
quelhar (admin) před 8 lety 27.12.2016 19:52 |Ja bych s temi papirovymi odhady nebyl zas tak striktni. Rumuna jsme sledovali i my a rozhodli se pro nekoho jineho, takze nepocitam, ze si nasi skauti a nase vedeni mysli, ze je Nor horsi nez Rumun ;o)
A kdyz se bavime o Sparte, tak je potreba zminit obrovske a v lize naprosto s nikym nesrovnatelne provozni naklady, ve kterych Sparta oproti ostatnim tymum utopi desitky milionu Kc navic. Coz je ostatne videt na tom, ze at uz ma Sparta jakkoli uspesny rok pri prodejich nebo v Evrope, nikdy nekonci v cernych cislech, naopak casto ke stovce milionu v cervenych...
Re: Levý bek
JS (přítel SN) před 8 lety 27.12.2016 20:15 |V tomhle se kloním ke Srackenovi. Janža je nadprůměrný hráč, který ve svých dvaa nebo třiadvaceti letech bude dále růst a jednou se Plzni dost vyplatí, pokud se nepodělá aklimatizace, což by asi neměla, protože Slovinsko je nám velice blízké kulturně, jazykově, podnebím... O Rumunovi jdou opravdu dobré reference, jeho starty za reprezentaci to jenom potvrzují. Navíc je na tom věkově obdobně a pokud ho Sparta nekupuje jen do počtu, může s ním udělat terno jako s Karavajevem.
V tomto světle se nějaký neznámý sedmadvacetiletý Nor jeví jako šedá myš. Samozřejmě nikoho nechci odepisovat, aniž bych ho viděl na hřišti, ale papírové předpoklady té dvojky z Plzně a druhého břehu jsou fakt někde jinde.. Jediné, co mě uklidňuje, je fakt, že na Spartě se kdekdo nechytne, protože ho nevezme tamní namistrovaná kabina. A pokud jde Sýkora opravdu do Plzně, budou mít neskutečný přetlak na levé straně a někdo nebude hrát...
Re: Levý bek
Navyseals před 8 lety 27.12.2016 20:41 |Ani jednoho jsi neviděl v zápase ligy, tak kde bereš ty dohady o potenciálu, už jsi jak Konečný. Stejně jako ty repre starty, oba je mají v přáteláku a už před nějakou dobou. A mezi námi Karavajev hraje jenom proti slabejm soupeřům v naší lize. Jinak hraje těžce průměrně.
Re: Levý bek
JS (přítel SN) před 8 lety 27.12.2016 20:47 |Papírové předpoklady soudím z toho, že jim je dvaadvacet a mají kam růst. Hráč v sedmadvaceti bude na vrcholu tak dva tři roky. Ubývá rychlost a dynamika. To není nějaké věštění, to je prostě fakt. Takže ne, nejsem jak Konečný. Nespekuluji o ničím charakteru. Prosím neosočovat přirovnáváním k tomu ubožákovi.
Re: Levý bek
bedy před 8 lety 27.12.2016 20:52 |Musíme take brat,že,Nor jestli příjde,tak bude zadarmo. Vateleju stal myslim 30+ mega a Janža tušim,že 20 mega.
Re: Levý bek
Navyseals před 8 lety 27.12.2016 20:54 |Mládí tě nepředurčuje ke zlepšování. My těch mladejch máme kotel, máme jeden z nejmladších kádrů v lize a potřebujeme zkušenosti, ideálně i z evropy. Jak už jsem psal, soudit můžeme až třeba po půlce jara.
Re: Levý bek
TSeguinTS před 8 lety 27.12.2016 21:14 |Přesně, já bych příchod hráče, který dosáhl věku 26,27,.. naopak kvitoval jako dobrý tah. (Přidám jedno klišé) Na jaře bude na náš mladý kádr velký tlak.
Re: Levý bek
SKSKali před 8 lety 27.12.2016 22:25 |Navíc, jestli tím chorvatem, co by měl přijít, je ten Marko Alvir, tak to je taky spíše nákup mladého hráče s předpokladem růstu, než nákup těch tří avizovaných tří zkušených hráčů, který by meli být okamžitými posilami.
Re: Levý bek
no-nick před 8 lety 27.12.2016 22:57 |Tak co jsem slyšel já, tak pokud by chorvat přišel, byl by posilou hned.
Re: Levý bek
TSeguinTS před 8 lety 27.12.2016 23:52 |Já mám z posil ze slovisnké ligy podobnou obavu jako z posil ze Slovenka. Rád bych slyšel, co jsi slyšel :)
Re: Levý bek
no-nick před 8 lety 28.12.2016 07:20 |Že je chyba systému, že je ve slovinské lize. Úplný omyl. Ten hráč prý nepatří ani do naší ligy, ale dál na západ. Fakt bych ho tu rád viděl, zajímá mě, jestli by se to potvrdilo.
Re: Levý bek
SKSKali před 8 lety 28.12.2016 10:19 |To zní dobře, ale v tom bych byl opatrný. Potenciál tam asi bude, ale na druhou stranu, proč by ho Domzale pouštělo k nám dejme tomu za nějakých 15 mega teďka v zimě, kdyby byla šance ho v budoucnu prodat za větší prachy. Leda že je tam nějaká dohoda mezi ním a klubem, že ho nebude držet v případě nabídky z většího klubu.
Re: Levý bek
sasky před 8 lety 27.12.2016 20:44 |Ono o van Burenovi jsme tu taky nikdo neměl ani zdání a na hřišti je to dravec a věřím, že brzy potáhne náš útok. Takhle jenom podle nějakých statistik a pár videí na YT (navíc samozřejmě sestříhaných top momentů) nelze obecně soudit. Gino měl krásné statistiky a zatím nic. Muris sice pěkné stats a výkony v Jihlavě, ale jeho příchod jsem nějak moc neprožíval a hle, sniper per excellence. Zatím se vedení řekl bych nadprůměrně daří, sice Linhart byl zřejmě totální úlet a Gino zatím také nic moc, ale zbytek si sednul skvěle. Hádám, že to souvisí i s morálními vlastnostmi a ne každý hráč, který se hodí do kabiny Sparty nebo Plzně musí nutně pasovat do kabiny Slavie. Takže zatím bych žádné závěry nedělal, jaro nám ukáže :)
Re: Levý bek
Sracken před 8 lety 27.12.2016 21:02 |Tohle je ale hodně sebevědomé. Buren zatím nedostal šanci, zatím v podstatě nic nepředvedl. Jednou na Strahově otočil utkání mladíček Radim Nečas a hrál jak bůh. Víte, kde ten kluk věku Váchy, Dočkala, Necida a Suchého hraje dnes? Až se bude Buren bít zápas co zápas jako Milan Škoda, tak se můžeme bavit, ale zatím je Buren v podstatě neznámou, protože Milan i Muris tam prostě nikoho nepustili.
Re: Levý bek
sasky před 8 lety 27.12.2016 21:11 |Tak optimistické to možná je, ale mě se draví útočníci obecně líbí. Jako se mi svého času líbil Baroš rozhodně víc než kolohnáti Koller s Lokvencem. A obecně si myslím, že rychlostní typy útočníků jsou použitelnější než habáni jako výše zmínění. Lze je použít i např. na křídle. Jasně, tak stane se, že někdo vylétne a pak zapadne (Fenin a vlastně skoro celá tehdejší repre z MS20 v Kanadě), ale nelze to očekávat obecně. Připouštím, že se můžu mýlit, ale rád bych se nemýlil a viděl Micka sázet jeden gól za druhým :)
Re: Levý bek
Borgetti před 8 lety 27.12.2016 21:38 |Tak hlavně, že náš táhne kolohnát Škoda, jak ho musíš nazývat, že?
Re: Levý bek
sasky před 8 lety 27.12.2016 22:04 |Je super, když mi někdo podsouvá něco, co jsem nikde nenapsal a následně mě za to sprdne :) Ale když už jsi s tím začal. Ano, Škoda je taky ten typ útočníka, ale proti Lokvencovi a zejména proti Kollerovi je to co se techniky týče hotový Messi. Nicméně nevím, proč tak podrážděná reakce. Já jsem vysoké útočníky přece nekritizoval, jen jsem řekl, že preferuji rychlostní typy útočníků (a hráčů obecně). Zrovna ten Koller byl naprosto neuvěřitelný ve výběru místa a v efektivitě a jeden z českých top útočníků historie, ale reklama na krásu fotbalu to prostě nebyla.
Re: Levý bek
Borgetti před 8 lety 28.12.2016 18:17 |Souhlasím s tím, že vysocí útočníci na krásu nehrají. Zvlášť takovej Koller, kterej měl snad metrák váhy, to je prostě proti fyzikálním zákonům, hrát s takovou váhou rychle a mršně. Zase byl těžko uhlídatelnej, hlídali si ho 2 obránci a Baroš měl o to víc prostoru. Připomíná mi to naší dvojku: Škoda, Mešanovič. Jen bych vysoké hráče nenazýval kolohnáty, stejně tak malé hráče trpaslíky :-)
Re: Levý bek
sasky před 8 lety 28.12.2016 19:02 |Tak paralela mezi dvojkou Koller - Baroš a Škoda - Meši mě napadla právě taky :) U dvojice útočníků je to tak nějak asi standardní. Osobně nevidím v označení jako kolohnát, prcek, ustřelený kecky nic špatného :)
Re: Levý bek
mirecek1111 před 8 lety 27.12.2016 21:27 |A častokrát si to ti kluci poserou sami, nebo si to nechají posrat agenty. Já si na toho kluka pamatuji. A také si pamatuji jak velmi krátce po tom tebou zmiňovaném zápase strašně nutně potřeboval nepodepsat nebo neprodloužit smlouvu ve Slavii aby se mohl dostat do Mladé Boleslavi. No a potom už o něm fotbalový svět skutečně nikdy neslyšel.
Re: Levý bek
donford před 8 lety 27.12.2016 23:03 |Tak pokud Buren nedostal šanci, tak asi nemohl nic předvést. To je jasná premisa. Co se týká Nečase, tak pokud si vzpomínám, tenkrát po jednom opravdu vydařeném zápase chtěl údajně nesmyslnou finanční smouvu. Tak ho Slavia vrátila zpět do dorostu. A on si postavil hlavu a odešel. Nikde se moc nechytil a teď je snad někde v přeboru. Čas nestojí, myslím, že mu už bude taky brzo 30. Určitě talent, ale někdo mu moc špatně radil. Tatínek?
Re: Levý bek
malan (přítel SN) před 8 lety 28.12.2016 02:38 |Vandas
Re: Levý bek
jane (admin) před 8 lety 28.12.2016 11:01 |Neči je 88 a hraje v Sokolu Čížová.
Re: Levý bek
Sracken před 8 lety 27.12.2016 20:58 |Letos v černých číslech skončí na 100% vzhledem k tomu, že účtuje dle CAS, kdyby dle IAS, nebyl bych si tím tak jistý. Quelhar má jistě pravdu, že náklady Sparty jsou velké, podle mne předimenzované, ale kvalita její mládeže pro nás může být noční můrou v cestě za úspěchem v následujících letech a ta je stojí také nemalé peníze, které se ale již vracejí. Ve sponzoringu musí Slavia dřít a náš prodej suvenýrů je skvělý, ale je mi záhadou, proč ho nemá Slavia ve svých rukou, když není v situaci, že by licencovala desítky výrobců. Náš oficiální dodavatel je už úplně mimo, co se týče lhůt, materiálů atd. Je třeba v tomto pravdě pohlédnout do očí, Nike a Adidas jsou o míle dál. Smutné, že je tolik lidí, kteří nechtějí pravdě pohlédnout do očí.
Re: Levý bek
Grobar před 8 lety 27.12.2016 21:16 |Asi se zeptám blbě, ale může mi někdo zasvěcený vysvětlit jak funguje financování klubů. Proč je Sparta pořád v hluboké ztrátě? Není to jen hra s čísly, přece záleží jen na Křetinském kolik do toho nalije peněz. Kdyby chtěl může navýšit kapitál a Sparta může mít obrat třeba 1 miliardu ročně ne? Totéž třeba my? Barcelona, Real mají miliardové dluhy a taky je to OK. Vůbec to nechápu, před dvěma lety měla CZ Bělehrad kvůli špatnému hospodaření zákaz hrát předkolo ligy mistrů, Sparta musela taky dokazovat UEFĚ že není tolik ve ztrátě. Nechápu to.
Re: Levý bek
sasky před 8 lety 27.12.2016 22:23 |Z hlediska UEFY tam jsou tuším nějaké limity, jakou ztrátu ještě může vlastník doplatit ze svého a co už je přes čáru. Ale odborník na to nejsem. Jinak sparta je ve ztrátě, Křetínský doplní peníze. CEFC vlastně udělala to samé, napůjčovala SKS peníze a následně, aby SKS neměla závazky, tak vydala akcie v hodnotě půjček, které následně převede na CEFC a tyto dvě transakce se vzájemně započtou. A je to nula od nuly. Samozřejmě zrovna u sportovního klubu je tento postup pro vlastníka z ekonomického hlediska krajně nevýhodný, protože za svoje peníze dostává akcie, které během pár měsíců či let mohou být naprosto bezcenné.
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
deny91 před 8 lety 27.12.2016 19:51 |Z diskuze na EF:
"Sýkora už je v plzni byl jsem ve fan-shopu a už připravovali jeho dres s číslem 6 ..."
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
malan (přítel SN) před 8 lety 27.12.2016 19:54 |jedině dobře
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
VanDel před 8 lety 27.12.2016 22:25 |Tak to snad klapne. Z tohodle totálně předraženýho zboží jsem neměl vůbec dobrý pocit. Ve 23 letech mít v lize, jako záložník, vstřeleno ubohých 5 golů.......nechápu, kde se kolem něj vzala ta aura, která z něj dělá tak žádané zboží ? I když vlastně vim, ten hattrick v EL, ale to je opravdu hodně málo. Neříkam že je špatný, ale cokoliv nad 10 mega je za něj prostě moc.
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
Travinho před 8 lety 27.12.2016 22:42 |Kolik máme tak rychlých a zároveň technických hráčů na křídle my?
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
VanDel před 8 lety 27.12.2016 22:57 |Mihalík, Zmrhal, Švento, Mingazov.......ani jednoho z těhle čtyř, Sýkora nijak nepřevyšuje.
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
Travinho před 8 lety 27.12.2016 23:42 |Rychlostně ne, ale co se týká individuální techniky všechny kromě Mihalíka ano. Pamatuju si jej ještě jak proti nám hrál za Brno a už tehdy se mi líbil.
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
Radek097 (přítel SN) před 8 lety 28.12.2016 00:07 |Nevím jestli se kvalita záložníka dá hodnotit dle počtu vstřelených gólů, ale každý má jiné nároky na hráče.
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
VanDel před 8 lety 28.12.2016 10:06 |Pokud to není vyloženě defenzivní typ záložníka (což Sýkora není), tak je tohle celkem důležitý ukazatel. Třicetimilionový hráč by měl být, dle mě, mnohem více efektivnější.
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
donford před 8 lety 27.12.2016 23:10 |Znovu: na jednom Šuralovi (jak čas ukázal) nebo Sýkorovi opravdu naše mužstvo nestojí. Chceš nebo nechceš, ber nebo neber. Jen žádné ustupování. Ukazuje se, že dobrých fotbalistů po Evropě a i jinde je hafo A zejména poud je pravda, že jsme nabízeli 35. To jsou slušné penízky, kterými cinkáme. To už se vybírat dá. Moc důležité je, aby každý z nových utvořil perfektně zapadající kamínek do mouzaiky mužstva. A to je i velká zodpovědnost pro pana Šilhavého. Zatím bohudík ukazuje, že umí tmelit. Jde všem kolem příkladem.
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
Travinho před 8 lety 27.12.2016 23:37 |Já bych ho zase tak neodsuzoval. Je Plzeňák, který hrál potom ve Spartě. Už jen to, že o nás vůbec uvažuje, se cení.
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
Obr před 8 lety 28.12.2016 08:18 |Ze o nas vubec uvazuje se ceni? Spis, ze my o nem uvazujem, je pro nej cest....
Posily
qwertz0099 před 8 lety 28.12.2016 08:07 |Nevíte, jestli do konce roku měli přijít nějací hráči?
Díky za info.
Sice odbočím od tématu úplně, ale nedokážu si představit Slavii, kdyby ji trénoval Zdeněk Zeman. Je to už minulost, ale dokážetesi to představit, jak by vypadalo? P.S. SAMOZ5EJM2 JSEM R9D PANA JŠ.
Re: Posily
qwertz0099 před 8 lety 28.12.2016 08:08 |SAMOZŘEJMĚ
Re: Posily
qwertz0099 před 8 lety 28.12.2016 08:08 |P.S. SAMOZŘEJMĚ JSEM RÁD ZA PANA JŠ.
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
Obr před 8 lety 28.12.2016 08:15 |Ze o nas vubec uvazuje se ceni? Spis, ze my o nem uvazujem, je pro nej cest....
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
Citymat před 8 lety 28.12.2016 10:35 |http://www.efotbal.cz/clanek-173348-Flo-uz-je-v-Praze ,-Slavia-oznami-jeho-prichod-velmi-brzy.html
Re: Nadšení ze Slavie! Hyského těší Ngadeu. Van Kessel se ukáže, věří Ulich
Tchue22 před 8 lety 28.12.2016 10:56 |Super, tak snad už se to dotáhne. Dalšího obránce potřebujeme jako sůl, navíc když se teď objevily ty náznaky o přestupu Simona.
Jinak je to fajn pocit, vědět, že hráč upřednostnil náš klub před Legií :-)