Miluju zahraniční hráče, když mají kvalitu..dodají tomu takovou tu správnou "šťávu" , což české lize strašně moc chybí..jsem úplně nejvíc šťastnej, že jsme se vydali touto cestou :)
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Také. Zahraniční hráči tomu dodávají nadhled, který v českém rybníčku fotbalového prostředí dost zoufale chybí. A jak říkáš, leckdy také kvalitu, kterou většina místních kopáčů lehce postrádá.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Přesně. Stačí když se podíváš na zápal a bojovnost Mešanoviče. Na žádném jiném českém útočníkovi tohle neuvidíš, ten je nervózní každou minutu pokud není na hřišti. Karavajev ve spartě je lokomotiva, pořád v pohybu, pořád aktivní, takový hráči tu opravdu nejsou a pokud ano tak zase neumí kopnout do míče viz. Mikula...
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Já to říkám pořád jen ze zahraničí hráče protože určitě nestál tolik jako chtěj za Sýkoru!!! Jen houšť. Když se chceme posunout a hrát poháry tak z našima hráči to prostě nejde viděli jsme to z Andrlechtem.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Jestli se chceme posunout, tak by jsme měli přijít na systém jak vychovat hráče světové úrovně.. Ale samozřejmě do té doby budu rád, za jakéhokoliv nadstandardního cizince..
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Tak to bude trvat nejmíň3-4roky když někoho vychováme.Zatím jen zahraničí a skupovat repre. do 19,20,21let. řeský kluky.První co by se mohlo ujmout je 17co trenuje Mikulanda.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Tento hráč jestli příjde,tak budu spokojen.Nevíte někdo co má přijít za hráče z Chorvatska? Počítam,že to bude středopolař a nějaky ten hráč co toho hodně za zápas naběha.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Jestli to bude hráč typu Kenii, který ale nebude tak často zraněn a nebude mít problémy s trenérem, pak budu spokojen. Ale o Chorvaty bych se nebal, ti jsou šikovní snad všichni. Snad mu to v Česku sedne.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
JH bude platny v lize proti klasickým soupeřům..v lize mistrů,pripadne v EL budeme potřebovat daleko větší rychlost a proto doufám, že příjde rychlý,dynamicky a tvorivy tvůrce hry..uvidíš sam
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Tvou teorii zcela vyvrací výborné výkony J. Hušbauera v Evropské lize v dresu Sparty v roce 2012, kdy rudoši postoupili ze skupiny, ve které měli Olympique Lyon, Athletic Bilbao a Kirjat Šmonu (Hušbauer odehrál všechny zápasy a vstřelil 2 góly). I v ostatních sezonách hrál v Evropské lize proti vynikajícím soupeřům dobře. Jeho rychlost, dynamika a tvořivé schopnosti stačily ve Spartě a nevidím tedy důvod, proč by neměly stačit u nás.
Koneckonců byl to právě on, kdo nám vystřelil v předkole EL postup přes Rio Ave.
Opět jsi tedy mimo!
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Zkus se prosím zdržet těch černobílých výkřiků jako "zcela" a "jsi mimo". Je v pořádku, že máš jiný názor a stejně tak je v pořádku, že ne každý vidí Hušbauera tvýma očima, ale tyto výrazy dle mne zbytečně hrotí diskusi a dělají ji nepříjemnou.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Možná bych se těch výrazů zdržel, kdyby zde samozvaný expert Robinator neustále neomýlal jako kolovrátek dokola tyto nesmysly, ačkoliv ho fakta, fotbaloví experti a i argumenty místních diskutujících opakovaně usvědčují z omylu.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Už zase "nesmysly"? Co když jemu to smysl dává a nesmysly jsou to jen v tvé hlavě (tzn. je to subjektivní stejně jako v jeho případě)? S fakty opatrně sám máš tendenci si je ohýbat dle své potřeby. Fakta proti tomu, co tvrdí Robinator zase tak striktně nehovoří. To samé platí o expertech a nezlob se na mě, ale hlavním diskutujícím, který se opakovaně snaží všechny ostatní usvědčit z omylu co se týče názorů na Hušbauera jsi ty. Nikdo další tak radikální obhájce Pepy mi v hlavě neutkvěl.
Vy dva jste už dávno museli přijít na to, že se ve svých názorech a pohledech zkrátka neshodnete a ani dle mého názoru nejste ochotní naslouchat jeden druhému a podívat se na věc očima toho druhého. Tak fajn, ale odpusťte si ty zbytečné narážky, které jsou akorát otravné a obtěžující (a mne osobně především vadí tvůj projev než jeho).
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Fakta proti Robinatorovi samozřejmě hovoří. Jestli jemu dává smysl něco, co fakta vyvrací, pak je problém v jeho hlavě, nikoliv v mé.
Hlavní důvod, proč se tu často JH zastávám (ale určitě ne jenom jeho), je ten, že u něj je nejmarkantnější šílený nepoměr mezi jeho výkony (které jsou velmi dobré až výborné) a zdejší kritikou (která je poměrně častá a většinou nesmyslná). U jiných hráčů ten nepoměr není tak markantní. Tři roky zpátky jsem se zde podobně zastával M. Škody (toho vyhazovali z týmu úplně všichni, včetně obvykle objektivního Alanora) a historie a aktuální výkonnost daly za pravdu mně. A stejně tak to bude s J. Hušbauerem.
Že mnohým vadí můj projev je mi upřímně úplně jedno.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Tak ruku na srdce, JH není klasickej tvurce hry, technik, mozek týmu..i když každý ho vidí asi někde jinde. Já bych za klasickyho technika a mozka týmu alá Hořava byl rád. Nikde není psaný že by musel hrát namísto JH. V utočnejším systému 4-4-2, kterej doufam budeme hrát na většinu mužstev je jen jeden technik..at je tam ten lepší, nebo tam chceš Hušbyho za každou cenu?
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
J. Hušbauer JE klasický tvrůrce hry, technik a mozek týmu. Dokonce bych řekl, že ten nejklasičtější. Hořava je samozřejmě také vynikající, typově jsou si velmi podobní. Ale myslím, že aktuální formu má lepší Hušbauer, jak dokazují jeho čísla a statistiky.
Tím neříkám, že musí hrát za každou cenu. Když přijde někdo lepší, tak ať hraje místo něj nebo ať hrají spolu, pokud budeme hrát na 5 záložníků. Ale jelikož Hušbauer je na své pozici aktuálně nejlepší hráč v lize, tak to bychom museli s těmi zahraničními posilami mířit hodně vysoko, aby přišel někdo ještě lepší.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Podle mě se mýlíš. I jak poukazuješ na období ve spartě, hrál spíše podhrot, proto dokázal dát tolik gólů, na pozici klasickeho mozka týmu co rozděluje přihrávky by se mu takovej přiděl nepovedl. Tvůrce hry si představuju ješte trochu jinak. Oba na to máme jiné názory a tak to má asi být.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Ve Spartě nehrál zdaleka jenom podhrot, byť ho hrál častěji než u nás. Každopádně se výborně hodí jak na pozici podhrota, tak tvůrce hry. Jeho výkony v EL pak jasně dokazují, že i na tuto úroveň stačí, což zde Robinator zpochybňoval.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Omlouvám se, Dočkal vlastně tehdy hrál zprava a Matějovský byl ten třetí uprostřed. Každopádně to je smrtící kombinace dvou jiných mozků a skutečných tvůrců, kteří Hušbauerovi ohromně usnadňovali práci.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Mám pocit, že ve svých úvahách opomíjíš jednu podstatnou věc. Sparta v té době nikdy neměla ve středu pole DZ zaměřeného čistě na boření tak jako máme my (Souček i Ngadeu). Naopak měla tam fotbalisty (vč. stoperů), kteří dokázali míč dopravit k Hušbauerovi po zemi o 15-20 metrů blíž k soupeřově brance, než kde se k nim dostává u nás.
Konkrétně hrála ve složení Vácha - Dočkal, Hušbauer. Vácha byl rozehrávačem všech akcí (2025 přihrávek za sezónu vs Hušbauerových 1254), Dočkal mozkem (19 asistencí vs Hušbauerových 8) a Hušbauer tím, kdo z práce svých spoluhráčů ohromně těžil, jelikož mu umožňovali pohybovat se ve správných a nebezpečných prostorech, kde se dostával do zakončení a kde sloužil jako spojovací článek celé sparťanské ofenzívy.
Jenže mi žádného Váchu, který by byl všudypřítomný v přechodové fázi nemáme a pro silnou přechodovou fázi jsou potom na 1-2 záložníky (podle toho, zda hrajeme 4-4-2 nebo 4-5-1) mnohem větší rychlostní a pohybové nároky. To se promítá do přechodové hry celého týmu a ta právě díky tomuhle v mnoha zápasech (jmenovitě Zlín, Jihlava, Plzeň, Teplice, Liberec, Karviná, Slovácko, Jablonec, Bohemians, Dukla) vázla. Ano, mnoho z těch zápasů jsme přesto vyhráli, ale příčinou těch úspěchů byly jiné faktory než kvalita našeho středu hřiště.
Obávám se, že na ligu nám to může stačit, ale v Evropě už to může být sakra málo, jelikož v tom, v čem v lize vynikáme budeme na Evropské scéně maximálně průměrní.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Vůbec nevím, co se mi tím snažíš říct. Že měl ve Spartě kolem sebe výborné spoluhráče (Matějovský, Dočkal, Vácha)? To přece víme. Že tam hrál ve většině zápasů podhrotového hráče a měl méně defenzivních úkolů než u nás? To přece víme také. Že díky tomu dával mnohem více gólů, než dává u nás? Ano, to je logické.
Ale jinou roli na hřišti u nás přijal a plní ji špičkově. Kromě toho si opravdu nemyslím, že u nás má kolem sebe jenom nějaké bořiče. Už ani M. Ngadeu není pouhým bořičem, případně může onu "Váchovu" roli plnit za J. Hušbauerem J. Ščuk. Podhrotovým hráčem pak je A. Barák a máme ideální složení záložní řady.
Nemyslím si, že přechodová fáze trpěla v tolika zápasech, kolik si tu vyjmenoval a rozhodně si nemyslím, že bychom nebyli konkurenceschopní na evropské scéně.
Tím, že jsem poukázal na výkony J. Hušbauera v EL za Spartu, jsem chtěl jenom Robinatorovi dokázat, že i na evropskou scénu stačí a dokonce tam může vynikat (byť na trochu jiné pozici, než hraje u nás).
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Podle slov Pepa Guardioly Hušbauer NENÍ klasický tvůrce a nikdy nebyl, neboť nekontroluje zápasy: „Je to kontrola nebo chaos. Máme hráče, kteří přemýšlí o tom, co tým potřebuje a co je pro něj a spoluhráče nejlepší. Takový hráč je inteligentní a má jasnou představu o tom, co jeho tým potřebuje udělat. Přebírá na sebe kontrolu nad zápasem.“
„Pak zde máme hráče, kteří dělají chaos. Spoléhají na svůj instinkt a talent. Potřebují volnost, aby mohli předvést své umění. Mohou se zachovat úplně jakkoli a nemůžete nad nimi mít kontrolu. Nemůžete je zastavit.“
Já rozumím tvému pohledu a svým způsobem souhlasím s tím, že by se za něj dal považovat na posledních 30m od soupeřovi brány. Hušbauer je velmi dobrým hráčem pro finální a předfinální fázi, který dokáže obstojně využít nabídku druhých to z něj ovšem v mých očích nedělá tvůrce, který by řídil hru, diktoval tempo a měnil ho podle situace, hráče, který by do každého kopu vložil jednoznačnou myšlenku. Tím byl pro mě Horváth nebo z té světové úrovně jím je Modrič.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Ale vždyť ta definice Guardioly na J. Hušbauera přesně sedí. J. Hušbauer kontroluje zápasy a diktuje tempo hry. Ale to bychom si museli udělat detailní videorozbory několika jeho zápasů, abych Ti to mohl dokázat.
A nemáš pravdu v tom, že je kvalitní jenom 30 m od brány. U nás přeci hraje mnohem hlouběji, často si chodí pro míče až ke stoperům a tvoří hru z hloubi hřiště.
Jsem rád, že si zde uvedl mé velké oblíbence Horvátha s Modričem. Protože právě jim se J. Hušbauer typově a stylem hry velmi podobá.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Je mi líto, ale s tímhle zkrátka nemohu souhlasit. Hušbauer nekontroluje zápasy a nediktuje tempo. Hraje pořád stejným tempem, resp. kopíruje (či napodobuje) tempo hry ostatních. Už vůbec nesouhlasím s tím, že se podobá Modričovi natož Horváthovi, což byl zcela jiný typ fotbalisty.
Neřekl jsem, že je kvalitní jen 30m od brány, řekl jsem, že tam o něj teprve jsem ochoten uvažovat jako o tvůrci té finální a předfinální fáze.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Jak jsem říkal - tohle tady nevyřešíme. Nesouhlasím s Tebou, ale museli bychom si sednout k videu a rozebírat jednotlivé zápasy JH, abych Ti mohl ukázat, proč se mýlíš.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Kde je kontrola hry, když v posledních minutách zápasů stejně jako Bílek s Frydrychem odkopává míč co nejdál od brány (možná s myšlenkou na brejk, ale především opakovaně beze změny)?
Kde je změna rytmu hry, když se takřka vždy snaží z obrany (když si dojde pro míč) o rychlé založení útoku dlouhým pasem na rozbíhajícího se Škodu nebo Mešanoviče bez toho, aby do hry vložil i jiné prvky?
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
A co to dokazuje? Vytáhnul sis jednu konkrétní situaci. Chceš snad říct, že Modrič nebo Iniesta nikdy v životě neodkopli míč co nejdál od brány, aby ulevili přetížené obraně?
Jak můžeš říct, že do hry nevkládá jiné prvky, než dlouhý nákop na Škodu nebo na Mešanoviče?
a) Jeho nákopy jsou velmi přesné a účelné.
b) Je to mimochodem herní prvek, kterým byl pověstný vynikající tvůrce hry P. Horváth.
c) Situace zdaleka neřeší vždy dlouhým nákopem, často kombinuje na malém prostoru se spoluhráči, jindy se snaží prosadit individuálně, jindy přenese těžiště hry na druhou stranu hřiště atd.
d) To, že často akci dlouhým nákopem zakládá, je velmi pravděpodobně pokyn od trenéra.
Celkově se mi zdá, že na něm hledáš mouchy za každou cenu. Přitom nechápu proč, když nás na podzim táhnul a i díky němu jsme tam, kde jsme.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
tak já také přidám poleno do žranice :)) a na rovinu říkám, že dle mého není JH klasický tvůrce hry a to ani omylem, a nad to si zcela upřímně dovolím tvrdit, že podobným typem jako je Hořava také není :D
dva lidé - dva názory
tak hezký svátky šéfe :)
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Tak já se tedy také přidám a tvrdím, že Hušbauer tvůrce hry je, což dokazuje mimo jiné i jeho kvalita ve finální a předfinální fázi, jinými slovy připravuje slibně se rozvíjející akce a vyložené šance pro naše ofenzivní hráče. Mě osobně se líbí, že je to chytrý hráč, který vidí hru jinak a dokáže vytvořit překvapivou přihrávku. Koneckonců odehrál ve středu zálohy snad všechny ligové zápasy podzimu (nevím když tak mě opravte) a myslím, že kdyby kreativní nebyl, tak bychom nemohli dělat takové výsledky, protože naše záloha by byla ve středu pole bezzubá. Pokud byste chtěli argumentovat tím, že tam v průběhu sezóny hrál též Tonda Barák, tak mohu jedině souhlasit, že i on byl spolutvůrcem hry, nikoliv však jediným tvůrcem hry. Na závěr bych chtěl dodat, že jsem někde výše v diskuzi četl, že je JH pomalý a na EL by nestačil. No jestli Vám nestačí rychlík typu Walcott, tak tedy opravdu nevím:-).
Přeji hezké svátky.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Tak já si tedy dovolím také názor, i když do podobných diskusí vstupuji jen nerad, protože v nich málo kdy umíme skutečně hledat shodu. Podle mne je tato diskuse typickým příkladem příliš polarizovaného vidění. Já jsem se Hušbauera zastával i v době, kdy tu byl masivně kritizován, upřímně si myslím, že je to velmi dobrý hráč s vynikajícím týmovým pojetím a charakterem. Je otázka, zda si pod pojmem tvůrce hry představujeme někoho, kdo zcela dominuje hře, vytváří herní situace, míč přes něj jde prakticky v každé akci a prakticky každou akci řídí a vytváří. Takovým hráčem JH určitě není. Na druhou stranu je ale nejkreativnějším (nebo s A. Barákem jedním ze dvou nejkreativnějších) hráčů zálohy Slavie a v tomto směru bezpochyby je tvůrcem naší hry. Takže z tohoto pohledu jistě je tvůrcem naší hry (nebo nejvýraznějším spolutvůrcem, ať neslovíčkaříme). A otázka podle mne nestojí, zda na jeho místo koupit nějakého hráče, který bude dominantně ovládat a diktovat hru, ale zda k němu takového hráče koupit. Zda by takový hráč pozdvihl hru J. Hušbauera a A. Baráka na další úroveň, nebo zda by naopak jejich hra s takovým hráčem nefungovala. Podle mne je správně první možnost a kreativita JH a AB by vedle takového hráče rozkvetla a dala naší hře další rozměr a potenciál.
Takže abych to shrnul, podle mne jsou pravdivé oba pohledy na JH, jen každý je pohledem z opačné strany. A osobně bych (pokud by takový hráč byl vůbec k mání) skutečně dominantního tvůrce hry koupil, protože si myslím, že by vedle něj jak JH tak AB ještě o úroveň povyrostli. Ale je to jen můj názor.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Možná je to opravdu celé o tom, co si kdo představujeme pod pojmem tvůrce hry. A jelikož si tuto roli každý (já, Vy, Dropt, Urs a další) představujeme trochu jinak, tak také každý vidíme jinak výkony JH a jeho roli na hřišti.
Celkově se s Vaším rozumným názorem z velké části ztotožňuji.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
tak hlavně si pamatuji, jak se stejně Boss dohadoval o Mikulovi a především o Součkovi, ještě za DU..říkal, jak je to super hráč a že rozhodně patří do základní sestavy a dalších XX věcí (možná si dám tu práci a vyhledám to:)) Pamatuji, že já sem mu psal, že s takovými hráči se nikdy nikam neposuneme, pokud budou hrát v základu.. no a jak je to teď? Přišel JŠ a realitu vidíme všichni :)
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Samozřejmě nepopírám, že jsem se Mikuly i Součka zastával, když tu z nich "znalci", jako jsi Ty, dělali dřeváky, kteří patří někam do Přeboru. Mezitím to Souček dotáhl do repre a Mikula nám v mnoha zápasech také pomohl.
Tím neříkám, že na jejich pozici nemáme aktuálně lepší hráče, a že bych je momentálně chtěl vidět v základu. Nechtěl. Ale i oni mají podíl na tom, že jsme tam, kde aktuálně jsme, a jejich přehnaná kritika byla často neoprávněná.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Do repre to dotáhl i Petr Mareš nebo v minulosti Milan Černý. „Mikula nám hodně pomohl,“ to jistě. I Dostál, Vošahlík, Milutinović a Hurka. Kdepak jsou?
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Nadsázku beru, ale teď vážně. Proč si norský reprezentant vybere radši Slavii, která momentálně hraje jen ligu než tým, který hrál ligu mistrů a na jaře bude bojovat v EL. Vzhledem k tomu, že Molde nehrálo poháry, tak by je mohl hrát i na jaře.
Pokud jde o finance, tak se psalo o tom, že Legia má celkem výrazně vyšší rozpočet než my. Česká liga taky není až o tolik lepší než ta polská. Velice by mě zajímalo, co byl hlavní důvod, proč si (údajně) vybral nás. Jestli to byla přesvědčovací schopnost vedení nebo něco jinýho?
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Napadají mne tři důvody:
1) Ve Slavii vidí větší perspektivu - je to 100% hráč do základní sestavy (cítí nižší konkurenci)
2) české týmy jsou v evropských pohárech v posledních letech jednoznačně úspěšnější
3) Česko (a Praha obzvlášť) je z hlediska místa pro život vyspělejší a hezčí zemí než Polsko
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Jdou popořadě. Prvních osm je "našeho" Chorvata. Končí to tou penaltou do šibenice, kterou v tom zápase završil hattrick (o jeho sebevědomí zdá se strach mít nemusíme).
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
No tak to docela koukám, nejdřív klid a teďka najednou už třetí posila, velké plus, že dal přednost Slávce před Legii. Tak a teď krajní záložníky, nejlépe dva, ale aspoň jednoho...
Komentáře (59)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Robinator před 8 lety 15.12.2016 13:34 |Miluju zahraniční hráče, když mají kvalitu..dodají tomu takovou tu správnou "šťávu" , což české lize strašně moc chybí..jsem úplně nejvíc šťastnej, že jsme se vydali touto cestou :)
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
JS (přítel SN) před 8 lety 15.12.2016 16:25 |Také. Zahraniční hráči tomu dodávají nadhled, který v českém rybníčku fotbalového prostředí dost zoufale chybí. A jak říkáš, leckdy také kvalitu, kterou většina místních kopáčů lehce postrádá.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Crispo před 8 lety 15.12.2016 22:30 |Přesně. Stačí když se podíváš na zápal a bojovnost Mešanoviče. Na žádném jiném českém útočníkovi tohle neuvidíš, ten je nervózní každou minutu pokud není na hřišti. Karavajev ve spartě je lokomotiva, pořád v pohybu, pořád aktivní, takový hráči tu opravdu nejsou a pokud ano tak zase neumí kopnout do míče viz. Mikula...
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
davidovky1 před 8 lety 15.12.2016 14:08 |Já to říkám pořád jen ze zahraničí hráče protože určitě nestál tolik jako chtěj za Sýkoru!!! Jen houšť. Když se chceme posunout a hrát poháry tak z našima hráči to prostě nejde viděli jsme to z Andrlechtem.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Kmotr (přítel SN) před 8 lety 15.12.2016 15:17 |Jestli se chceme posunout, tak by jsme měli přijít na systém jak vychovat hráče světové úrovně.. Ale samozřejmě do té doby budu rád, za jakéhokoliv nadstandardního cizince..
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
davidovky1 před 8 lety 15.12.2016 15:36 |Tak to bude trvat nejmíň3-4roky když někoho vychováme.Zatím jen zahraničí a skupovat repre. do 19,20,21let. řeský kluky.První co by se mohlo ujmout je 17co trenuje Mikulanda.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
bedy před 8 lety 15.12.2016 15:58 |Tento hráč jestli příjde,tak budu spokojen.Nevíte někdo co má přijít za hráče z Chorvatska? Počítam,že to bude středopolař a nějaky ten hráč co toho hodně za zápas naběha.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Ernie před 8 lety 15.12.2016 16:08 |Jestli to bude hráč typu Kenii, který ale nebude tak často zraněn a nebude mít problémy s trenérem, pak budu spokojen. Ale o Chorvaty bych se nebal, ti jsou šikovní snad všichni. Snad mu to v Česku sedne.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
JS (přítel SN) před 8 lety 15.12.2016 16:24 |I hráč z jihu podle proběhlého infa měl být bek a mládežnický reprezentant. Ale možná se to pomotalo během té tiché pošty... :)
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
fredydj (přítel SN) před 8 lety 15.12.2016 16:29 |něco jsem zaslechl o Keričovi :))))
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
sicilianbrno před 8 lety 15.12.2016 16:45 |Šikovneho středopolaře, technika bych uvital, ale za mě to vidím na krajního záložníka, nejlepe obounohého.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Robinator před 8 lety 15.12.2016 16:47 |jo záloha by potřebovala trocha rozhejbat, doufám, že někdo přijde a nahradí JH
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Boss82 před 8 lety 15.12.2016 17:20 |S timhle názorem si tu naštěstí v menšině a už dost trapnej.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Robinator před 8 lety 15.12.2016 18:04 |JH bude platny v lize proti klasickým soupeřům..v lize mistrů,pripadne v EL budeme potřebovat daleko větší rychlost a proto doufám, že příjde rychlý,dynamicky a tvorivy tvůrce hry..uvidíš sam
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Boss82 před 8 lety 15.12.2016 19:21 |Tvou teorii zcela vyvrací výborné výkony J. Hušbauera v Evropské lize v dresu Sparty v roce 2012, kdy rudoši postoupili ze skupiny, ve které měli Olympique Lyon, Athletic Bilbao a Kirjat Šmonu (Hušbauer odehrál všechny zápasy a vstřelil 2 góly). I v ostatních sezonách hrál v Evropské lize proti vynikajícím soupeřům dobře. Jeho rychlost, dynamika a tvořivé schopnosti stačily ve Spartě a nevidím tedy důvod, proč by neměly stačit u nás.
Koneckonců byl to právě on, kdo nám vystřelil v předkole EL postup přes Rio Ave.
Opět jsi tedy mimo!
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
dropt před 8 lety 15.12.2016 21:43 |Zkus se prosím zdržet těch černobílých výkřiků jako "zcela" a "jsi mimo". Je v pořádku, že máš jiný názor a stejně tak je v pořádku, že ne každý vidí Hušbauera tvýma očima, ale tyto výrazy dle mne zbytečně hrotí diskusi a dělají ji nepříjemnou.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Boss82 před 8 lety 15.12.2016 22:08 |Možná bych se těch výrazů zdržel, kdyby zde samozvaný expert Robinator neustále neomýlal jako kolovrátek dokola tyto nesmysly, ačkoliv ho fakta, fotbaloví experti a i argumenty místních diskutujících opakovaně usvědčují z omylu.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
dropt před 8 lety 15.12.2016 22:56 |Už zase "nesmysly"? Co když jemu to smysl dává a nesmysly jsou to jen v tvé hlavě (tzn. je to subjektivní stejně jako v jeho případě)? S fakty opatrně sám máš tendenci si je ohýbat dle své potřeby. Fakta proti tomu, co tvrdí Robinator zase tak striktně nehovoří. To samé platí o expertech a nezlob se na mě, ale hlavním diskutujícím, který se opakovaně snaží všechny ostatní usvědčit z omylu co se týče názorů na Hušbauera jsi ty. Nikdo další tak radikální obhájce Pepy mi v hlavě neutkvěl.
Vy dva jste už dávno museli přijít na to, že se ve svých názorech a pohledech zkrátka neshodnete a ani dle mého názoru nejste ochotní naslouchat jeden druhému a podívat se na věc očima toho druhého. Tak fajn, ale odpusťte si ty zbytečné narážky, které jsou akorát otravné a obtěžující (a mne osobně především vadí tvůj projev než jeho).
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Boss82 před 8 lety 16.12.2016 10:35 |Fakta proti Robinatorovi samozřejmě hovoří. Jestli jemu dává smysl něco, co fakta vyvrací, pak je problém v jeho hlavě, nikoliv v mé.
Hlavní důvod, proč se tu často JH zastávám (ale určitě ne jenom jeho), je ten, že u něj je nejmarkantnější šílený nepoměr mezi jeho výkony (které jsou velmi dobré až výborné) a zdejší kritikou (která je poměrně častá a většinou nesmyslná). U jiných hráčů ten nepoměr není tak markantní. Tři roky zpátky jsem se zde podobně zastával M. Škody (toho vyhazovali z týmu úplně všichni, včetně obvykle objektivního Alanora) a historie a aktuální výkonnost daly za pravdu mně. A stejně tak to bude s J. Hušbauerem.
Že mnohým vadí můj projev je mi upřímně úplně jedno.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
dubas před 8 lety 16.12.2016 13:31 |A co mu jako má napsat, když je co se týče JH zcela mimo?
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Travinho před 8 lety 15.12.2016 22:16 |Kde brát a nekrást...?
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
sicilianbrno před 8 lety 15.12.2016 18:13 |Tak ruku na srdce, JH není klasickej tvurce hry, technik, mozek týmu..i když každý ho vidí asi někde jinde. Já bych za klasickyho technika a mozka týmu alá Hořava byl rád. Nikde není psaný že by musel hrát namísto JH. V utočnejším systému 4-4-2, kterej doufam budeme hrát na většinu mužstev je jen jeden technik..at je tam ten lepší, nebo tam chceš Hušbyho za každou cenu?
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Boss82 před 8 lety 15.12.2016 19:29 |J. Hušbauer JE klasický tvrůrce hry, technik a mozek týmu. Dokonce bych řekl, že ten nejklasičtější. Hořava je samozřejmě také vynikající, typově jsou si velmi podobní. Ale myslím, že aktuální formu má lepší Hušbauer, jak dokazují jeho čísla a statistiky.
Tím neříkám, že musí hrát za každou cenu. Když přijde někdo lepší, tak ať hraje místo něj nebo ať hrají spolu, pokud budeme hrát na 5 záložníků. Ale jelikož Hušbauer je na své pozici aktuálně nejlepší hráč v lize, tak to bychom museli s těmi zahraničními posilami mířit hodně vysoko, aby přišel někdo ještě lepší.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
sicilianbrno před 8 lety 15.12.2016 21:36 |Podle mě se mýlíš. I jak poukazuješ na období ve spartě, hrál spíše podhrot, proto dokázal dát tolik gólů, na pozici klasickeho mozka týmu co rozděluje přihrávky by se mu takovej přiděl nepovedl. Tvůrce hry si představuju ješte trochu jinak. Oba na to máme jiné názory a tak to má asi být.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Boss82 před 8 lety 15.12.2016 22:02 |Ve Spartě nehrál zdaleka jenom podhrot, byť ho hrál častěji než u nás. Každopádně se výborně hodí jak na pozici podhrota, tak tvůrce hry. Jeho výkony v EL pak jasně dokazují, že i na tuto úroveň stačí, což zde Robinator zpochybňoval.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
SKSVenca před 8 lety 15.12.2016 22:13 |Ve Spartě hlavně těžil z toho, že hrál vedle Matějovskýho který tvořil hru, on se díky tomu mohl více soustředit na ofenzívu.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
dropt před 8 lety 15.12.2016 22:29 |Omlouvám se, Dočkal vlastně tehdy hrál zprava a Matějovský byl ten třetí uprostřed. Každopádně to je smrtící kombinace dvou jiných mozků a skutečných tvůrců, kteří Hušbauerovi ohromně usnadňovali práci.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
dropt před 8 lety 15.12.2016 22:27 |Mám pocit, že ve svých úvahách opomíjíš jednu podstatnou věc. Sparta v té době nikdy neměla ve středu pole DZ zaměřeného čistě na boření tak jako máme my (Souček i Ngadeu). Naopak měla tam fotbalisty (vč. stoperů), kteří dokázali míč dopravit k Hušbauerovi po zemi o 15-20 metrů blíž k soupeřově brance, než kde se k nim dostává u nás.
Konkrétně hrála ve složení Vácha - Dočkal, Hušbauer. Vácha byl rozehrávačem všech akcí (2025 přihrávek za sezónu vs Hušbauerových 1254), Dočkal mozkem (19 asistencí vs Hušbauerových 8) a Hušbauer tím, kdo z práce svých spoluhráčů ohromně těžil, jelikož mu umožňovali pohybovat se ve správných a nebezpečných prostorech, kde se dostával do zakončení a kde sloužil jako spojovací článek celé sparťanské ofenzívy.
Jenže mi žádného Váchu, který by byl všudypřítomný v přechodové fázi nemáme a pro silnou přechodovou fázi jsou potom na 1-2 záložníky (podle toho, zda hrajeme 4-4-2 nebo 4-5-1) mnohem větší rychlostní a pohybové nároky. To se promítá do přechodové hry celého týmu a ta právě díky tomuhle v mnoha zápasech (jmenovitě Zlín, Jihlava, Plzeň, Teplice, Liberec, Karviná, Slovácko, Jablonec, Bohemians, Dukla) vázla. Ano, mnoho z těch zápasů jsme přesto vyhráli, ale příčinou těch úspěchů byly jiné faktory než kvalita našeho středu hřiště.
Obávám se, že na ligu nám to může stačit, ale v Evropě už to může být sakra málo, jelikož v tom, v čem v lize vynikáme budeme na Evropské scéně maximálně průměrní.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Boss82 před 8 lety 16.12.2016 09:32 |Vůbec nevím, co se mi tím snažíš říct. Že měl ve Spartě kolem sebe výborné spoluhráče (Matějovský, Dočkal, Vácha)? To přece víme. Že tam hrál ve většině zápasů podhrotového hráče a měl méně defenzivních úkolů než u nás? To přece víme také. Že díky tomu dával mnohem více gólů, než dává u nás? Ano, to je logické.
Ale jinou roli na hřišti u nás přijal a plní ji špičkově. Kromě toho si opravdu nemyslím, že u nás má kolem sebe jenom nějaké bořiče. Už ani M. Ngadeu není pouhým bořičem, případně může onu "Váchovu" roli plnit za J. Hušbauerem J. Ščuk. Podhrotovým hráčem pak je A. Barák a máme ideální složení záložní řady.
Nemyslím si, že přechodová fáze trpěla v tolika zápasech, kolik si tu vyjmenoval a rozhodně si nemyslím, že bychom nebyli konkurenceschopní na evropské scéně.
Tím, že jsem poukázal na výkony J. Hušbauera v EL za Spartu, jsem chtěl jenom Robinatorovi dokázat, že i na evropskou scénu stačí a dokonce tam může vynikat (byť na trochu jiné pozici, než hraje u nás).
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
dropt před 8 lety 15.12.2016 21:41 |Podle slov Pepa Guardioly Hušbauer NENÍ klasický tvůrce a nikdy nebyl, neboť nekontroluje zápasy: „Je to kontrola nebo chaos. Máme hráče, kteří přemýšlí o tom, co tým potřebuje a co je pro něj a spoluhráče nejlepší. Takový hráč je inteligentní a má jasnou představu o tom, co jeho tým potřebuje udělat. Přebírá na sebe kontrolu nad zápasem.“
„Pak zde máme hráče, kteří dělají chaos. Spoléhají na svůj instinkt a talent. Potřebují volnost, aby mohli předvést své umění. Mohou se zachovat úplně jakkoli a nemůžete nad nimi mít kontrolu. Nemůžete je zastavit.“
Já rozumím tvému pohledu a svým způsobem souhlasím s tím, že by se za něj dal považovat na posledních 30m od soupeřovi brány. Hušbauer je velmi dobrým hráčem pro finální a předfinální fázi, který dokáže obstojně využít nabídku druhých to z něj ovšem v mých očích nedělá tvůrce, který by řídil hru, diktoval tempo a měnil ho podle situace, hráče, který by do každého kopu vložil jednoznačnou myšlenku. Tím byl pro mě Horváth nebo z té světové úrovně jím je Modrič.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Guly (přítel SN) před 8 lety 15.12.2016 21:51 |Naprostej souhlas.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Boss82 před 8 lety 15.12.2016 22:17 |Ale vždyť ta definice Guardioly na J. Hušbauera přesně sedí. J. Hušbauer kontroluje zápasy a diktuje tempo hry. Ale to bychom si museli udělat detailní videorozbory několika jeho zápasů, abych Ti to mohl dokázat.
A nemáš pravdu v tom, že je kvalitní jenom 30 m od brány. U nás přeci hraje mnohem hlouběji, často si chodí pro míče až ke stoperům a tvoří hru z hloubi hřiště.
Jsem rád, že si zde uvedl mé velké oblíbence Horvátha s Modričem. Protože právě jim se J. Hušbauer typově a stylem hry velmi podobá.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
dropt před 8 lety 15.12.2016 22:35 |Je mi líto, ale s tímhle zkrátka nemohu souhlasit. Hušbauer nekontroluje zápasy a nediktuje tempo. Hraje pořád stejným tempem, resp. kopíruje (či napodobuje) tempo hry ostatních. Už vůbec nesouhlasím s tím, že se podobá Modričovi natož Horváthovi, což byl zcela jiný typ fotbalisty.
Neřekl jsem, že je kvalitní jen 30m od brány, řekl jsem, že tam o něj teprve jsem ochoten uvažovat jako o tvůrci té finální a předfinální fáze.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Boss82 před 8 lety 16.12.2016 09:36 |Jak jsem říkal - tohle tady nevyřešíme. Nesouhlasím s Tebou, ale museli bychom si sednout k videu a rozebírat jednotlivé zápasy JH, abych Ti mohl ukázat, proč se mýlíš.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
dropt před 8 lety 15.12.2016 22:40 |Kde je kontrola hry, když v posledních minutách zápasů stejně jako Bílek s Frydrychem odkopává míč co nejdál od brány (možná s myšlenkou na brejk, ale především opakovaně beze změny)?
Kde je změna rytmu hry, když se takřka vždy snaží z obrany (když si dojde pro míč) o rychlé založení útoku dlouhým pasem na rozbíhajícího se Škodu nebo Mešanoviče bez toho, aby do hry vložil i jiné prvky?
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Boss82 před 8 lety 16.12.2016 09:47 |A co to dokazuje? Vytáhnul sis jednu konkrétní situaci. Chceš snad říct, že Modrič nebo Iniesta nikdy v životě neodkopli míč co nejdál od brány, aby ulevili přetížené obraně?
Jak můžeš říct, že do hry nevkládá jiné prvky, než dlouhý nákop na Škodu nebo na Mešanoviče?
a) Jeho nákopy jsou velmi přesné a účelné.
b) Je to mimochodem herní prvek, kterým byl pověstný vynikající tvůrce hry P. Horváth.
c) Situace zdaleka neřeší vždy dlouhým nákopem, často kombinuje na malém prostoru se spoluhráči, jindy se snaží prosadit individuálně, jindy přenese těžiště hry na druhou stranu hřiště atd.
d) To, že často akci dlouhým nákopem zakládá, je velmi pravděpodobně pokyn od trenéra.
Celkově se mi zdá, že na něm hledáš mouchy za každou cenu. Přitom nechápu proč, když nás na podzim táhnul a i díky němu jsme tam, kde jsme.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
urs (přítel SN) před 8 lety 15.12.2016 23:25 |tak já také přidám poleno do žranice :)) a na rovinu říkám, že dle mého není JH klasický tvůrce hry a to ani omylem, a nad to si zcela upřímně dovolím tvrdit, že podobným typem jako je Hořava také není :D
dva lidé - dva názory
tak hezký svátky šéfe :)
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
mogul před 8 lety 16.12.2016 00:57 |Tak já se tedy také přidám a tvrdím, že Hušbauer tvůrce hry je, což dokazuje mimo jiné i jeho kvalita ve finální a předfinální fázi, jinými slovy připravuje slibně se rozvíjející akce a vyložené šance pro naše ofenzivní hráče. Mě osobně se líbí, že je to chytrý hráč, který vidí hru jinak a dokáže vytvořit překvapivou přihrávku. Koneckonců odehrál ve středu zálohy snad všechny ligové zápasy podzimu (nevím když tak mě opravte) a myslím, že kdyby kreativní nebyl, tak bychom nemohli dělat takové výsledky, protože naše záloha by byla ve středu pole bezzubá. Pokud byste chtěli argumentovat tím, že tam v průběhu sezóny hrál též Tonda Barák, tak mohu jedině souhlasit, že i on byl spolutvůrcem hry, nikoliv však jediným tvůrcem hry. Na závěr bych chtěl dodat, že jsem někde výše v diskuzi četl, že je JH pomalý a na EL by nestačil. No jestli Vám nestačí rychlík typu Walcott, tak tedy opravdu nevím:-).
Přeji hezké svátky.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Boss82 před 8 lety 16.12.2016 09:49 |Přesně tak, souhlasím.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
zdenek_prachar před 8 lety 16.12.2016 01:23 |Tak já si tedy dovolím také názor, i když do podobných diskusí vstupuji jen nerad, protože v nich málo kdy umíme skutečně hledat shodu. Podle mne je tato diskuse typickým příkladem příliš polarizovaného vidění. Já jsem se Hušbauera zastával i v době, kdy tu byl masivně kritizován, upřímně si myslím, že je to velmi dobrý hráč s vynikajícím týmovým pojetím a charakterem. Je otázka, zda si pod pojmem tvůrce hry představujeme někoho, kdo zcela dominuje hře, vytváří herní situace, míč přes něj jde prakticky v každé akci a prakticky každou akci řídí a vytváří. Takovým hráčem JH určitě není. Na druhou stranu je ale nejkreativnějším (nebo s A. Barákem jedním ze dvou nejkreativnějších) hráčů zálohy Slavie a v tomto směru bezpochyby je tvůrcem naší hry. Takže z tohoto pohledu jistě je tvůrcem naší hry (nebo nejvýraznějším spolutvůrcem, ať neslovíčkaříme). A otázka podle mne nestojí, zda na jeho místo koupit nějakého hráče, který bude dominantně ovládat a diktovat hru, ale zda k němu takového hráče koupit. Zda by takový hráč pozdvihl hru J. Hušbauera a A. Baráka na další úroveň, nebo zda by naopak jejich hra s takovým hráčem nefungovala. Podle mne je správně první možnost a kreativita JH a AB by vedle takového hráče rozkvetla a dala naší hře další rozměr a potenciál.
Takže abych to shrnul, podle mne jsou pravdivé oba pohledy na JH, jen každý je pohledem z opačné strany. A osobně bych (pokud by takový hráč byl vůbec k mání) skutečně dominantního tvůrce hry koupil, protože si myslím, že by vedle něj jak JH tak AB ještě o úroveň povyrostli. Ale je to jen můj názor.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Boss82 před 8 lety 16.12.2016 09:57 |Možná je to opravdu celé o tom, co si kdo představujeme pod pojmem tvůrce hry. A jelikož si tuto roli každý (já, Vy, Dropt, Urs a další) představujeme trochu jinak, tak také každý vidíme jinak výkony JH a jeho roli na hřišti.
Celkově se s Vaším rozumným názorem z velké části ztotožňuji.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Boss82 před 8 lety 16.12.2016 09:48 |JH klasickým tvůrcem hry je. Rozdíl mezi námi je v tom, že Ty máš názor, ale já mám pravdu.
Hezké svátky.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
sicilianbrno před 8 lety 16.12.2016 10:52 |smělé tvrzení, pán má vysoké ego...ten pád dolů do reality pak většinou hodně bolí
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Robinator před 8 lety 16.12.2016 11:16 |tak hlavně si pamatuji, jak se stejně Boss dohadoval o Mikulovi a především o Součkovi, ještě za DU..říkal, jak je to super hráč a že rozhodně patří do základní sestavy a dalších XX věcí (možná si dám tu práci a vyhledám to:)) Pamatuji, že já sem mu psal, že s takovými hráči se nikdy nikam neposuneme, pokud budou hrát v základu.. no a jak je to teď? Přišel JŠ a realitu vidíme všichni :)
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Boss82 před 8 lety 16.12.2016 11:29 |Tak to jsem zvědav, co dohledáš, ty chytrolíne.
Samozřejmě nepopírám, že jsem se Mikuly i Součka zastával, když tu z nich "znalci", jako jsi Ty, dělali dřeváky, kteří patří někam do Přeboru. Mezitím to Souček dotáhl do repre a Mikula nám v mnoha zápasech také pomohl.
Tím neříkám, že na jejich pozici nemáme aktuálně lepší hráče, a že bych je momentálně chtěl vidět v základu. Nechtěl. Ale i oni mají podíl na tom, že jsme tam, kde aktuálně jsme, a jejich přehnaná kritika byla často neoprávněná.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
JS (přítel SN) před 8 lety 16.12.2016 13:02 |Do repre to dotáhl i Petr Mareš nebo v minulosti Milan Černý. „Mikula nám hodně pomohl,“ to jistě. I Dostál, Vošahlík, Milutinović a Hurka. Kdepak jsou?
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Boss82 před 8 lety 16.12.2016 11:23 |V pořádku, nemám problém zpětně uznat, že jsem se mýlil. Ovšem stává se to zcela výjimečně.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
JS (přítel SN) před 8 lety 16.12.2016 13:00 |:'D :'D
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Rottax (přítel SN) před 8 lety 15.12.2016 17:01 |Pokud opravdu dal přednost Slavii před Legií, tak je vidět, že je to rozumný člověk a ty ve Slavii chceme :)
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Guly (přítel SN) před 8 lety 15.12.2016 20:48 |Nadsázku beru, ale teď vážně. Proč si norský reprezentant vybere radši Slavii, která momentálně hraje jen ligu než tým, který hrál ligu mistrů a na jaře bude bojovat v EL. Vzhledem k tomu, že Molde nehrálo poháry, tak by je mohl hrát i na jaře.
Pokud jde o finance, tak se psalo o tom, že Legia má celkem výrazně vyšší rozpočet než my. Česká liga taky není až o tolik lepší než ta polská. Velice by mě zajímalo, co byl hlavní důvod, proč si (údajně) vybral nás. Jestli to byla přesvědčovací schopnost vedení nebo něco jinýho?
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
warhammer (přítel SN) před 8 lety 15.12.2016 21:12 |Asi je z norské slávistické rodiny.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
Travinho před 8 lety 15.12.2016 21:51 |Věděl, že přes Adama Hlouška se do základu prostě nedostane!
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
dropt před 8 lety 15.12.2016 22:45 |Napadají mne tři důvody:
1) Ve Slavii vidí větší perspektivu - je to 100% hráč do základní sestavy (cítí nižší konkurenci)
2) české týmy jsou v evropských pohárech v posledních letech jednoznačně úspěšnější
3) Česko (a Praha obzvlášť) je z hlediska místa pro život vyspělejší a hezčí zemí než Polsko
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
tantalos před 8 lety 15.12.2016 20:02 |Doufám, že to dopadne. Norská fotbalová škola pro mě znamená tvrdost a spolehlivost, proto se Norové často dobře uchytí v Anglii.
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
tirionek před 8 lety 16.12.2016 09:25 |V iSpartu je zmínka o potenciálním Chorvatovi http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2016-17/288917/slavia-vabi-chorvata-ktery-zkousel-prorazit-v-atletiku-madrid.html
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
afro před 8 lety 16.12.2016 09:54 |Jsem se podíval na video s jeho góly a některé jsou tedy výstavní...
https://www.youtube.com/watch?v=zYrWZ1K7Hh4
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
sicilianbrno před 8 lety 16.12.2016 10:56 |mno, ted už jen stačí rozlišit, kterej z nich je ten "prej vytipovanej hráč" a kterej ten druhej co je psanej v titulku....
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
dropt před 8 lety 16.12.2016 11:01 |Jdou popořadě. Prvních osm je "našeho" Chorvata. Končí to tou penaltou do šibenice, kterou v tom zápase završil hattrick (o jeho sebevědomí zdá se strach mít nemusíme).
Re: Norský zadák Flo z Molde upřednostní Slavii před Legií Varšava
zeleznik2 před 8 lety 16.12.2016 17:45 |No tak to docela koukám, nejdřív klid a teďka najednou už třetí posila, velké plus, že dal přednost Slávce před Legii. Tak a teď krajní záložníky, nejlépe dva, ale aspoň jednoho...