Aktuality z médií

Komentáře (93)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

    Ravik     před 8 lety 09.12.2016 20:34 |  
    4 0

    Bože udělat s článku o hodnocení libereckého podzimu, že Nezmar odmítl Slavii je opravdu bulvarizace (Můžu potvrdit, že mě Slavie oslovila, ale v tuhle chvíli žádná jednání neprobíhají. Pozitivní impulz pro mě byl, že zůstal Jindra Trpišovský," uvedl k Nezmar), Tak určitě, z toho vyplývá, že nás odmítl...

    • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

      kjandourek (admin)     před 8 lety 09.12.2016 20:48 |  
      0 0

      Asi tak nějak - taky jsem z toho nevyčetl, že by striktně odmítl...

      • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

        JS (přítel SN)     před 8 lety 09.12.2016 21:41 |  
        0 1

        Tak zase chtěl zůstat korektní, no... Myslím si, že když tam Trpiš zůstal, tak Nezmar zůstane taky. Aby si napravil reputaci v podobě rozlitého mléka – Liberce de facto na sestup.

        • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

          kjandourek (admin)     před 8 lety 09.12.2016 23:20 |  
          0 0

          Atak jasně, ale neřekl napřímo: "Slavii jsem odmítl"... pokud jednání nepokračují, klidně to může znamenat, že je ukončila Slavia :-)

          • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

            Obr     před 8 lety 12.12.2016 09:18 |  
            0 0

            Presne, tohle je opet tipickej jedovatej flusanec od rumunskyho platku a potvrzeni, ze jsme na dobrej ceste - ze je serem :-)

  2. Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

    Slawek     před 8 lety 10.12.2016 00:20 |  
    0 0

    Nezmara Slavie oslovila, ale neříká kdy. Podle mě je to už dost dlouho. Mluvilo se tenkrát o tom, nemyslím si, že je to aktuální záležitost.

  3. Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

    koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 10.12.2016 07:54 |  
    0 0

    Opravdu jsem zvedavy, kde Sykora nakonec skonci. Dle meho to bude ciste na jeho rozhodnuti, protoze nabidky vsech tri tymu budou pro liberec dobre. Pokud ma Sykora alespon trochu rozumu, hned v uvodu zuzi vyber na dva a nebude nasledovat to pako Surala.

    • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

      punx     před 8 lety 10.12.2016 11:02 |  
      3 0

      Já mám od čtvrtka info z velmi dobrého zdroje (alespoň se tak tváří a tímto ho i vyzkouším), že bude 100% u nás. Dokonce snad už v pondělí. Ale po akcích okolo Šurala to beru zatím s rezervou...

      • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

        JS (přítel SN)     před 8 lety 10.12.2016 11:05 |  
        4 1

        Hm. Doufejme, že za to stojí. Že bych byl z těch Libereckých hvězdiček nějaký odvařený, to se říct nedá. Vždycky tam někdo vyletí a vždycky ho prodaj za přestřelenou cenu někam, kde už pak takové výkony nepodává. Pokud to tedy nakonec bude tak, jak říkáš...

        • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

          dupy77     před 8 lety 11.12.2016 17:07 |  
          0 0

          Přesně tak taky si myslím že to taková hvězda není zahrál pořádně tři zápasy jinak žádná sláva

      • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

        Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 10.12.2016 11:41 |  
        1 0

        Pokud se tak stane, tak doufám že tam nepůjde Souček. Ideálně kus za kus(Jablonský/Mikula).

        • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

          malan (přítel SN)     před 8 lety 10.12.2016 11:52 |  
          4 1

          ten kluk zatim nedokaz nic aby mel takovou cenu o ktere pisou medmrdky. A uz vubec ne vymena za nekoho ze zakladu ci blizkemu zakladu jako je Soucek. Uvidime co bude, radeji bych videl prichody kvalitnich cizincu nebo nadeji jako Tonda, nez pulsezonich hvezdicek.

          • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

            mirecek1111     před 8 lety 10.12.2016 12:19 |  
            6 0

            Sýkora je vcelku mladý, je prověřený českou ligu (nekupovali bychom zajíce v pytli) a na pozici která nás nejvíce tlačí.

            A to kolik bychom za něj dali bych neřešil. To je odpovědnost majitelů kolik za koho platí. Chci tím říct, že stejně nijak neovlivníme jak se s penězi poté hospodaří (neovládáme football manager). Dřív jsme prodávali za velké peníze Necida, Suchého, Tavarese...mohli být rádi, že nám tyto peníze zajistí stabilitu na budoucí roky a jak to poté dopadlo a kde skončili stejně nikdo neví... Nikdo neví co pro ty čínany částky, které se u nás za přestupy dávají znamenají a kolik do nás plánují v budoucích letech investovat. Takže bych tohle neřešil. Jde spíš jen o to, aby to chlapi ve vedení (Tvrdík, Krob) měli dobře spočítáno a investovali v souladu s plány číňanů.

            Takže jestli za něj dáme v keši 15 nebo 20 je asi pro nás fanoušky jedno. Je to odpovědnost chlapů ve vedení jak s rozpočtem od CEFC budou nakládat. Spíš by mě štvalo, kdyby se udělala nějaká blbost s výměnou hráčů jako Souček apod. Tak jak se ty blbosti hojně dělávaly v předchozích letech :)

            Ale zase si nemůžeme myslet, že jsou v tom Liberci úplně padlí na hlavu a jen tak jim tam strčíme Mikulu s Jablonským nebo jim budeme dávat talenty bez opce :) Myslím, že v tomto případě by bylo přijatelné obětovat Železníka, pokud by o příležitost v Liberci stál. Součka leda bez opce.

            • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

              Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 10.12.2016 12:33 |  
              1 0

              Jakou pozici,ktera nas tlaci myslis?
              Pokud vim,Sykora je levak a nejvic se predvedl v ofenzive.. tam mame JZ (pokud ovsem zustane),Šventa a ve finale i dobre vyuzitelneho Baraka.. na podhrot dalsi hrace.. Takze pokud vse zustane jak ma,ta na Sykory miste nas bota netlaci,ne?

              • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

                mirecek1111     před 8 lety 10.12.2016 12:45 |  
                3 0

                Odkazuji na plány Šilhavého, které řekl v nedávném rozhovoru :) Navíc všichni snad cítíme, že těm skvělým výkonům hráčů jako Pavlenka, Deli, Bílek, Ngadeu, Barák, Škoda atd. nejvíce nestíhali konkurovat naši dva beci. I když vůbec neříkám, že hráli špatně nebo že by to s nimi dále nešlo. Ale pokud potřebujeme posilu do základu tak jedině na beka. A Šilhavý to v tom rozhovoru jasně potvrdil že na tohle místo konkurenci hledáme. A ten Sýkora v situaci Liberce lepil kde co ale primárně je si myslím právě levý obránce. Nebo tam dokáže hrát.

                • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

                  Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 10.12.2016 12:47 |  
                  2 1

                  No prave o tom mluvim. My hledame obrance a budeme na to misto kopovat za desitky mega kluka,kterej si udelal jmeno na jinych postech..

                  • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

                    Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 10.12.2016 12:50 |  
                    5 0

                    Není naopak výhoda, že hráč může být použitelný na více postech?

                    • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

                      Giovanni     před 8 lety 10.12.2016 23:33 |  
                      1 1

                      Není, respektive ne Sýkora. Tím chci říct, že mladí fotbalisti by se měli tvarovat pro primární post a činnost s tím spojenou. Nepotřebujeme hráče ala Frýdek, který dokáže zahrát skoro cokoliv, ale nic pořádně. Navíc za takovou pálku... Něco jiného je "zrcadlově" univerzální hráč, který dokáže hrát vlevo, vpravo, například na křídle.
                      LB, LW, CM je trochu moc. Samozřejmě potřebujeme krajního obránce, ale myslím že daleko důležitější je posílit zálohu.

                  • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

                    mirecek1111     před 8 lety 10.12.2016 12:53 |  
                    3 0

                    Já nevím co bych ti poradil, projed si třeba na idnes zápasy Liberce a podívej kde v jakém zápase hrál. Je to levý bek. Liberec byl na podzim ale v úplných sračkách a tak ho sem tam dali i na jiný post, když je zřejmě i univerzál.

                    • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

                      Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 10.12.2016 14:16 |  
                      3 0

                      Ale ja preci vim,ze je to levy bek.. ale jaky? Co predvedl jako levy bek? Utkvel ti v pameti jako levy bek? Levy bek za 30 mega? Kolik ma asistenci jako levy bek? Ma tak kvalitni centry jako my potrebujeme? Ano,je to univerzal a to je jeho velkou prednosti. Ale ja si myslim,ze my univerzalu uz mame dost a zadneho dalsiho nepotrebujeme. My potrebujeme nadstandartniho,poctiveho leveho nebo praveho beka,co ma vynikajici a dokaze hrat falesne kridlo a pri tom je jeho prednosti obrana cinnost..

                      • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

                        Travinho     před 8 lety 11.12.2016 00:58 |  
                        0 0

                        Koho dostupného by sis představoval?

                        • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

                          JS (přítel SN)     před 8 lety 11.12.2016 01:38 |  
                          2 1

                          Někoho ze zahraničí a nekupoval na první dobrou předraženou podzimní hvězdičku a la Šural?

                          • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

                            Travinho     před 8 lety 11.12.2016 09:37 |  
                            1 0

                            Kolik si myslíš, že dostupných prověřených levých beků lepších než Sýkora, kteří by chtěli jít do Slavie v cizině běhá?

                            • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

                              JS (přítel SN)     před 8 lety 11.12.2016 10:54 |  
                              1 2

                              Já právě myslím, že hodně. Rozhodně víc, než v české lize. Jen se o nich dozvědět, což ale v 10. letech 21. stol už snad nepředstavuje takový problém, jako dřív. Vždyť se na to koukni, i fanoušci znají mraky hráčů ze zahraničí, a to ne jen ty superstars nebo jména z velkoklubů...

                              Je fakt, že pro Sýkoru mluví alespoň věk. Já si ale nejsem jistý, že je „prověřený“. Šural byl také prověřený? Nebo Kerič atd.? Jediné, co v minulosti prošlo takto Libercem (odchovanec cizího klubu zviditelněný pod Ještědem) a teď se chytlo parádně, je Dočkal.

                              • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

                                Travinho     před 8 lety 11.12.2016 15:25 |  
                                2 0

                                Takových borců tam bylo mnohem více, kupříkladu Frýdek nebo Pavelka. Píšeš tu, že fanoušci znají spoustu hráčů, ale kolik z nich opravdu viděli hrát? Uvědom si, že hrajeme českou ligu a jestli si myslíš, že k nám chtějí jít desítky hráčů, kteří jsou reprezentanty a oporami týmů hrajících Evropskou ligu, tak jsi na omylu. Až mi sem napíšeš konkrétní jména na levé beky, tak mě možná přesvědčíš, ale tento post je na tolik nedostatkové zboží, že vážně nevím, nevím.

                • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

                  JS (přítel SN)     před 8 lety 10.12.2016 23:36 |  
                  0 1

                  Primárně je levé křídlo.. Bránit moc neumí.

            • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

              Crispo     před 8 lety 10.12.2016 12:52 |  
              0 1

              Sýkora na levého beka, Bořil napravo, Frydrych na stopera místo Deliho až bude na afr.poháru, Liberci poslat nějaké love a Železníka na hostovačku. To by mohlo vyjít...

              • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

                bububu (přítel SN)     před 8 lety 10.12.2016 13:44 |  
                2 0

                Deli na AFN nás vůbec nemusí trápit, protože pohár začíná 14. ledna a končí nejpozději 5. února. Vzhledem k tomu, že první jarní kolo je na programu až 18.2. nevidím jediný důvod, proč by Simon nemohl hrát. Přijde sice o přípravu, ale troufnu si tvrdit, že zápasová praxe v tak prestižním turnaji mu dá podstatně víc.

                • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

                  Crispo     před 8 lety 10.12.2016 13:46 |  
                  0 0

                  To jsem nevěděl, myslel jsem že se to malinko kryje, díky za info :-)

                  • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

                    bububu (přítel SN)     před 8 lety 10.12.2016 15:14 |  
                    5 0

                    Oni totiž tyhle nesmysly šíří i novináři, viz. Spart a jeho "Sparta se zajímá o Sýkoru, protože jí bude kvůli Africkému poháru národů chybět Costa". Normálně by mě zarazilo, že se novinář ani nepodívá na termíny zápasů, v deníku Spart mi ovšem tento standard práce s informacemi přijde už normální.

            • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

              Borris     před 8 lety 10.12.2016 12:52 |  
              0 0

              Železa bych pustil taky jedině bez opce, věřím že u nás ještě neřekl poslední slovo a byl jsem rád, když pan Šilhavý pp Litoměřicku řekl, že s ním do budoucna počítá.

  4. Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

    Ferky     před 8 lety 10.12.2016 12:32 |  
    4 0

    Než Nezmara tak radši Zdena Grygeru. Ve Zlíně je dva roky a pracuje tam podle mě velmi dobře. Navíc se Zlínem máme podle mého slušné vztahy, mohli by jsme jim tam někoho poslat na hostování. Železa, Gina nebo třeba Suka.

    Co se týče Sýkory tak upřímně nevím co si o něm myslet. Může to být slušný a zajímavý hráč. Ale radši bych si stáhl Holíka a Honzu Bořila nechal nalevo. A pokud by odešel Jablonský a Mikula (což je velmi pravděpodobné), tak bych jako náhradníka buď využil Dušana a nebo přivedl nadějného mladíka.

    Jinak mě napadlo, že by bylo dobré mít nějaký článek s přehledem přestupových spekulací. Blíží se okurková sezona, tak ať máme o čem diskutovat. Mít prostě článek, kam by někdo z redakce vždy přidal nové spekulace o jménech a my je pod tím mohli rozebrat. Myslím, že by bylo lepší mít jeden článek s komplexním přehledem, než mít to roztroušené v několika článcích. Co si o tom myslíte Vy ostatní?

    • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 10.12.2016 12:47 |  
      1 0

      Myslím, že by ani Grygera nešel.. Vypadá tam spokojeně, ''rodinnému klubu'' se daří a má dobré vztahy s majitelem Červenkou.

    • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

      Borris     před 8 lety 10.12.2016 12:56 |  
      3 0

      K tomu poslednímu odstavci, to není úplně špatný nápad a něco takového by nemuselo být špatné. Nějaký článek o přístupových spekulacích ohledně nás, který by se vždycky aktualizoval, když by se objevilo něco nového. Nebylo by to špatné.

    • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

      Crispo     před 8 lety 10.12.2016 12:58 |  
      1 0

      Podle rozhovoru s Červenkou na idnesu je Grygera kromě majitele asi nejdůležitější člověk ve vedení. Jeho "přestup" jinam je za součaného postavení Zlína asi nemyslitelný...

      • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

        rybář 53     před 8 lety 10.12.2016 13:13 |  
        2 0

        A navíc je Sparťan,po.....

  5. Prestup

    Hanzwalter     před 8 lety 10.12.2016 13:25 |  
    5 0

    Dle meho neni prichod Sykory spatnym krokem, je to presne moderni hrac....levy bek co se umi rychle presunout a zalozit utocnou akci a rychle se vratit a takovy hrac od dob Krajcika ve Slavii chybi.... Dusan Svento je daleko za ocekavanim a uz je to bohuzel jen stin Dusana a moc bych na nej nesazel... treba se pletu, ale spis ne;-) Ja osobne vidim posileni na postu obouch becich a hlavne nam chybi moderni, technicky a rychlostne vybaveny nadstandartni tvurce hry.... a pokud nam vzdy vypadl Deli tak obrana hori...proto jeste stopera jednoho a klidne toho Jugase vyfouknout Sralte.... a toho tvurce hry bych hledal v zahranici, protoze Levan uz za nas asi hrat nebude:-( a GvK prodat a nebo hostovacka!

    • Re: Prestup

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 10.12.2016 13:31 |  
      2 0

      Proti Zlínu Deli nastoupil a měli jsme velké štěstí, že jsme neprohrávali... 1:2 (ne-li 1:3) ve 35 minutě.

      • Re: Prestup

        Hanzwalter     před 8 lety 10.12.2016 13:36 |  
        1 0

        No dobra proti Zlinu jsme kliku meli, ale tam podle me horeli oba beci a pokud tam chodi po strane hraci Zlina jak pomasle tak ten stoper tam ma docela honicku a myslim, ze Deli ani Ngadeu ci Bilek nic moc nepokazili.

        • Re: Prestup

          Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 10.12.2016 14:08 |  
          2 0

          Kdybych nepočítal 14 minutu, kdy Deli nechat odcentrovat jednoho z hráčů Zlína, tak ve 32 minutě byl centr na Harbu a Deli to podcenil, kdyby si to Harba zpracoval, tak je to 1:1. V 52 minutě za stavu 3:0 měli další gólovku hráči Zlína a Deli zareagoval pozdě na narážečku Vukadinoviče.
          Abyste si nemysleli, že jsem si na Deliho zasedl... tak jsem ho dal na 2. místo v anketě Slavista podzimu 2016. :-)

          • Re: Prestup

            Hanzwalter     před 8 lety 10.12.2016 14:11 |  
            1 0

            To mas pravdu, ale porad si myslim, ze vetsinou to horelo z kraju a dali jim prostor a ta narazecka byla ukazkova. A myslim si, ze 2 ma zaslouzenou. Tenhle rok strasne tezke oznamkovat....pavlenka, mesan, deli, barak, ngadeu, skoda ....

  6. Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

    dauby     před 8 lety 10.12.2016 13:51 |  
    3 0

    Kazdopadne doufam, ze Slavia bude mit brzy sportovniho reditele, tohle provizorium je dlouhodobe neudrzitelne.

    • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

      Hanzwalter     před 8 lety 10.12.2016 14:08 |  
      2 1

      Ja bych to tak neudrzitelne zase nevidel, ale mas pravdu, ze kvalitni sportovni reditel by nebyl spatny... ja bych se asi nebal sahnout do zahranici a privest nekoho kdo ma zkusenosti treba s bundesligou.... byl by to pohled od jinud a trosku ten zapadni styl a zkusenosti... to by se mne libilo moc;-)

      • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

        Crispo     před 8 lety 10.12.2016 15:55 |  
        0 0

        To by se líbilo nejen tobě. Ale jsem v tomhle pesimista, v českém fotbale je to povětšinou o klobásách a o pivu, příliš velký profesionalismus tady nevidím. Změnil by tady něco nějaký profík z Německa, Belgie nebo Holandska(nemám na mysli Pastoora)?

  7. Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

    Boo_SKS     před 8 lety 10.12.2016 17:19 |  
    7 0

    Dle mych informaci (zdroj je ze Slovanu, nikoliv od nas, bydlim totiz v Liberci) by mel Sykora prestoupit do nejlepsiho ceskeho klubu :-) Udajne rozhodla hlavne osoba trenera. Nemohu za to dat ruku do ohne, prodavam, jak jsem nakoupil, ale verim, ze, a ted to musim rozepsat, aby nedoslo k mylce, Jan Sykora vi co dela :-)

    • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

      jufoun (přítel SN)     před 8 lety 10.12.2016 18:20 |  
      0 0

      podle mě "ví co dělá" znamená Slavia to je snad jasné ne?? :)

    • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

      SKSVenca     před 8 lety 10.12.2016 18:24 |  
      2 0

      Tomáš Syrovátka to právě na Twitteru popřel :) :D

      • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

        SKSVenca     před 8 lety 10.12.2016 18:26 |  
        1 0

        A teď to smazal :D

        • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

          Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 10.12.2016 20:21 |  
          0 0

          Co tam bylo napsano?

          • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

            SKSVenca     před 8 lety 10.12.2016 21:00 |  
            1 0

            Fanouškovská stránka o Jardovi Zmrhalovi napsala, že by měl v nejbližších dnech přestoupit do Slavie-on na to na Twitteru reagoval takto ''Nevim, kdo zase co rozehrava, ale o nicem takovem nevim,,

            • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

              VanDel     před 8 lety 11.12.2016 10:50 |  
              1 4

              Teď jsem se na tu stránku kouknul a zaujala mě tam ta informace o našem zájmu o Konatého. To mě docela potěšilo. Tu naší nedávnou diskuzi tady o něm jsem bral jenom jako fanouškovské iluze, ale tohle by mohlo být nadějné. Ve čtvrtek je tiskovka, tak já osobně budu doufat že nám ho tam představí jako posilu :)

              • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

                Borris     před 8 lety 11.12.2016 12:43 |  
                0 0

                A na jaké stránce se to píše?

              • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

                Borris     před 8 lety 11.12.2016 12:57 |  
                0 0

                Tak už jsem to našel. Ale pochopil jsem to teda trochu jinak než ty. Píše se tam, že bychom mohli mít zájem o Konatého, ne že ho máme. To mi spíš vyznívá tak, že si autor článku přeje, abychom o něj měli zájem, ale ve skutečnosti to tak být nemusí.

                • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

                  VanDel     před 8 lety 11.12.2016 15:36 |  
                  1 4

                  Moment, já to samozřejmě nemyslel tak, že po něm naše vedení opravdu jde. Myslel jsem to tak, že mě potěšilo, že by na tom něco mohlo opravdu být pravdy. Já osobně bych ho totiž u nás uvítal hodně rád a proto jsem tam, s hodně velkou nasázkou, napsal to o té nahlášené tiskovce příští týden.

  8. Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

    rybář 53     před 8 lety 10.12.2016 17:45 |  
    2 0

    Ten nejlepší ceskej klub je pochopitelně Slavia.Myslel jsi to tak?

  9. Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

    mirecek1111     před 8 lety 11.12.2016 10:07 |  
    0 0

    Tohle říká agent o Ondráškovi. Snad to bude jen oťukávání více možností.. :)

    "Zdeněk Ondrášek, stejně jako Martin Zeman nebo liberecký Vladimír Coufal, už ve Slavii mohli být, ale nakonec se věci z různých důvodů nedotáhly do konce. Ondrášek se v Norsku velmi prosadil, dával tam spoustu gólů, přestože hrál za velmi průměrné Tromsö. V lednu se stal volným hráčem, z nabídek, které byly, se rozhodl společně s námi pro Wislu Krakov. To je sice populární polský klub s velkou historií a významnou fanouškovskou základnou, ovšem v poslední době se v něm měnila vlastnická struktura, což se negativně odráží na jeho sportovních výsledcích. Je možné, že by se ve Slavii mohl objevit, ale jednání jsou zatím v začátcích, detaily zatím prozrazovat nemůžu."

    • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

      VanDel     před 8 lety 11.12.2016 10:44 |  
      3 1

      Klidně ať přijde, ale bude to hráč na lavici. Přes Škodu a Murise se na hřiště moc nedostane a jako prvního náhradníka do útoka beru van Burena. Take nevim jestli by tu byl něco víc platný.

  10. michael azilinon

    Hanzwalter     před 8 lety 11.12.2016 12:19 |  
    1 0

    Koukam, ze tenhle kluk co zapas na Bican Cupu to 2 goly..... slusny;-)

  11. Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

    JS (přítel SN)     před 8 lety 11.12.2016 14:12 |  
    6 10

    Tak přátelé, podle informací z nejmenovaného zdroje by měl v zimě dorazit Kevin Prince Boateng...

    • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

      Fulham     před 8 lety 11.12.2016 14:43 |  
      2 0

      To je ten ze ,,Sám doma"?

    • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 11.12.2016 14:54 |  
      3 0

      Já pořád ještě čekám na Kazengu LuaLua.

    • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

      Fallen (přítel SN)     před 8 lety 11.12.2016 15:08 |  
      4 0

      To je past na deník Sport?

      • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

        JS (přítel SN)     před 8 lety 11.12.2016 15:39 |  
        1 1

        :)

    • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

      travel (přítel SN)     před 8 lety 12.12.2016 08:38 |  
      0 0

      Doufám,že s ním přijede i Melissa Sattaová.

  12. Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

    kukinho     před 8 lety 12.12.2016 06:29 |  
    3 1

    Komentář byl skryt z důvodu porušení pravidel diskuse

    • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

      Sracken     před 8 lety 12.12.2016 07:43 |  
      1 0

      Informace dobrá, jenom propálit zdroj je vůči tvému kamarádovi ne úplně fér, prokázal jsi mu medvědí službu. Nevím jaké jsou tam poměry, ale osobně bych se celkem bál, že většina firem by zaměstnance, který prokazatelně vynáší takovéhle informace, propustil.

      • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

        kukinho     před 8 lety 12.12.2016 07:53 |  
        1 0

        to mě upřímně nenapadlo....tak pokud jde nějuakým způsobem komentář smazat..budu vděčný...

        • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

          Obr     před 8 lety 12.12.2016 09:25 |  
          0 0

          To uz jsi sem mohl rovnou napsat jmeno, ktere stejne vsichni strakonaci znaji ;-)

        • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

          knl66 (přítel SN)     před 8 lety 12.12.2016 09:41 |  
          0 0

          Napiš osobní zprávu adminovi, to bude jistější. Ať smaže celé vlákno.

        • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

          quelhar (admin)     před 8 lety 12.12.2016 09:41 |  
          0 0

          Vyřešil jsem to (zatím) takhle, samozřejmě příspěvek žádná pravidla neporušil, je to na tvou žádost...

      • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

        Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 12.12.2016 09:18 |  
        0 0

        To neni ani medvedi sluzba.. to je klasicke za dobrotu na zebrotu :-)

      • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

        kukinho     před 8 lety 12.12.2016 09:51 |  
        1 0

        D9ky redakci za smazání. Ješte budu muset toho zde tady hodně prodiskutovat,aby jsem pravidla řádné diskuze pochopil :) ještě jednou díky !

        • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

          VanDel     před 8 lety 12.12.2016 10:03 |  
          0 1

          Jenom ještě prosím upřesni ten termín "nůž na krk". Máme to opravdu chápat tak, že se sem Sýkorovi nějak zvlášť nechce a musel by sem jít (pokud Plzeň nenasype víc) na Karlův rozkaz ?

        • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

          Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 12.12.2016 10:31 |  
          0 0

          Jinak tady pred 9h napsali toto:

          Jan #Sýkora podle některých zdrojů preferuje @fcviktorkaplzen nebo zahraničí. #prestupy
          Fotbalovy insider

          Coz by tak sedelo na kukinhovu informaci..

          • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

            kukinho     před 8 lety 12.12.2016 10:52 |  
            0 0

            no co já jsem z toho všeho pochopil, tak opravdu to je buď Slavia nebo Plzeň......v tuto chvili to spíše prý vypadá na Slavii....v případě Plzně,to závisí na obratu ,,přitlačít více na pilu ,, , obrazně řečeno :)
            Sparta prý zatím zájem neprojevuje, což potvrdil pravdivost článek na efotbalu, kde se píše, že nikdo ze Sparty Sýkorovi nevolal http://www.efotbal.cz/clanek-172713-Kam-nakonec-zamiri-Sykora-Holoubek-se-pry-neozval-.html

            • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

              Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 12.12.2016 15:12 |  
              0 0

              Me spis slo o to koho preferuje.. Nevim jestli jsem pak takoveho hrace vubec tahat,kdyz kdyby bylo jen ciste na nem,vybral by si misto nas Plzen..

      • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

        JS (přítel SN)     před 8 lety 12.12.2016 12:27 |  
        0 1

        Docela by mě zajímalo, co tu bylo napsáno.. Šlo by ta informace zreprodukovat bez přímých odkazů na zdroje? Díky :)

        • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

          malan (přítel SN)     před 8 lety 12.12.2016 12:37 |  
          4 0

          Vytečkoval jsem důvod, proč by příspěvek smazán, takže takto je dle mého neškodný..:

          "Můj kamarád .... se zná s hráči. Dle všeho se bavil se Sýkorou a situace se má takto. O Sýkoru má zájem pouze Slavia a Plzeň, rudá bída dle všeho vůbec nekontaktovala agenta ani samotného hráče. Šéf Karl prý sdělil samotnému hráči, že pokud Plzeň nepřitlačí na pilu ohledně peněz, tak mu dá Karl nůž na krk a půjde do Slavie..... toť celé znění od tohoto mého kamaráda který shodou okolností je .....
          Jestli hodnota mé informace je o nečem vypovídající, težko říci. Z mého hlediska samotný hráč, ale není z cela vyhraněn jestli ,, tam či tam,, , což je možná na škodu. Asi opět rozhodnout pouze peníze, které jsou bohužel, jak řiká stará pravda, ,,až na prvním místě,, :)"

          • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

            JS (přítel SN)     před 8 lety 12.12.2016 14:27 |  
            0 1

            Díky, malane. :)

    • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

      smely (přítel SN)     před 8 lety 12.12.2016 08:44 |  
      1 0

      "pritlacit na pilu....nuz na krk..." koukam , ze docela vostrej kraj, tenhle LIberec...

    • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

      VanDel     před 8 lety 12.12.2016 08:47 |  
      0 1

      Zajímavé info, ze kterého mam ale docela divný pocit. To vyjádření že "pokud Plzeň nepřitlačí na pilu ohledně peněz, tak mu dá Karl nůž na krk a půjde do Slavie" máme chápat tak, že se do Slávie Sýkorovi nechce a měl by to jako za trest ?? Vychází mi z toho to, že ho Karl prostě potřebuje střelit a pokud mu nenasype Plzeň, tak prostě Sýkora bude muset chtě nechtě k nám.

      • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

        no-nick     před 8 lety 12.12.2016 09:18 |  
        1 0

        Na tom není nic divného, že by ho majitel tlačil do klubu, který dá nejvíc peněz. Ani to nemusí znamenat, že ten hráč do toho klubu sám nechce.

        • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

          kjandourek (admin)     před 8 lety 12.12.2016 09:24 |  
          1 0

          Základní otázku bych viděl v tom, jestli je ten nůž na krku Sýkory, nebo Plzně :-)

        • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

          VanDel     před 8 lety 12.12.2016 09:32 |  
          2 1

          Divný to bohužel není, ale v žádným případě bych sem tedy takového hráče, kterému někdo musí dávat nůž na krk aby k nám šel, rozhodně nechtěl.

          • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

            no-nick     před 8 lety 13.12.2016 21:58 |  
            0 0

            No já se jen snažím říct, že nikde nezaznělo, že sem nechce. Jen že ho sem tlačí Liberec, to přece nemusí znamenat, že on nechce

  13. Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

    qwertz0099     před 8 lety 12.12.2016 10:49 |  
    0 0

    https://twitter.com/fotbalinsider...dole je info, že že Sýkora preferuje přsetup do Plzně. Pokud má v Plzni rodinu, tak ho chápu. Jinak bych si, přál, aby šel do Slavie. K němu pak nějaký pavý bek (nechci nikoho úplně mladého na tuto pozici, máme už na ni nadějného Holíka-24+let), možná krajní záložník a pokud trenér chcee, tak i střední záložník.
    P.S. :NEMÁTE INFO O NĚJAKÝCH ZAHRANIČNÍCH POSILÁCH? (mimo Claessona)

    • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

      smely (přítel SN)     před 8 lety 12.12.2016 12:01 |  
      3 0

      jak pise ten holandsky chlapec vyse, pokud preferuje FCVP tak prilis nerozumim tomu, proc ho za kazdou cenu tahat k nam...zas takovej zazrak to neni, ale zrejme jsme dali lepsi nabidku nez pradlo, tudiz je , doufam , alespon "podojime" a nechame jim ho... souhlasim i s tim, ze by se mel stahnout Holik z hostovani a pomalu ho zapracovavat... ( ne tak jako DUVCD, ze ho hodi do vody a pote odstreli...)... jinak predpokladam, ze vytahneme zas naky eso, o kterym nikdo nespekuluje...to by bylo fajn...

      • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

        Sracken     před 8 lety 12.12.2016 12:20 |  
        1 0

        Opět bych nbídle Zajce, včera opět pálil ve slovinské lize, umí střed i pravou ofenzivní zálohu a to potřebujeme https://twitter.com/nkolimpija/status/808260039823724544 Vysílám proto signál našemu scoutingu.

        • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

          kjandourek (admin)     před 8 lety 12.12.2016 12:38 |  
          1 0

          Co o něm víš jiného kromě toho, žes jej použil ve fotbal manageru? ;-)

          Jako upřímně řečeno, nemám nic proti Slovinské lize, ale z té jejich desetičlenné tabulky znám jenom NK Maribor a právě Olympii Lublaň... NK Maribor vypadl ve čtvrtém předkole EL s nějakým azerbajdžánským týmem a ten potom v základní skupině nezískal ani bod... (ve skupině, z níž postoupil náš přemožitel Anderlecht)
          Olympia Lublaň vypadla ve druhém předkole LM s Trenčínem.. tzn. s klubem, ze kterého k nám přišlo největší podzimní zklamání...
          Proč bychom si tedy měli myslet, že hráč Trenčínem vyřazeného celku pro nás bude posilou?
          Jako já se nebráním tomu, že se na Balkáně může skrývat spousta neobroušených diamantů, ale podle mě z výše uvedeného vyplývá, že Slovinská liga je horší než Slovenská.... tudíž u nás může pohořet i její nejlepší střelec...

      • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

        JS (přítel SN)     před 8 lety 12.12.2016 12:29 |  
        1 1

        Naprostý souhlas, ať se jde Sýkora bodnout s Plzní... Jednou se Viktorka nedostane do Evropy nebo neudělá titul ve dvou třech sezonách a to bude začátek jejího konce.

        • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

          malan (přítel SN)     před 8 lety 12.12.2016 12:30 |  
          3 0

          a začne to už na jaře:)

          • Re: Nezmar odmítl Slavii a hledá posily pro Liberec: Ďuriš by se nám líbil

            smely (přítel SN)     před 8 lety 12.12.2016 12:38 |  
            0 0

            covece ja si myslim, ze vzhledem jak se to aktualne vyviji s moznym naskocenim mistra primo do skupiny LM, ze to budou mit na jare pradelnici vosefovany az z toho budou bolet voci...

  14. Přestupová politika a posily ze zahraničí

    deny91     před 8 lety 12.12.2016 14:46 |  
    4 0

    Když už delší dobu uvažuju o možnostech, jak by mohla Slavia vystoupat na výsluní minimálně středoevropského fotbalu, pak jsem v oblasti nákupů a výchovy hráčů došel k následujícímu:

    Při hledání opravdových posil bychom měli zabrousit do zahraničí, hráčů, kteří (nejlépe markantně) převyšují kvalitu ligy. Takových nemusí být kvantum, stačí mít v kádru takové rozdílové hráče 3-4, kteří by tvořili tzv. "kostru týmu". A ano, v prvé řadě je přiláká hlavně vyšší platové ohodnocení, pak také ambice Slavie někam to dotáhnout v rámci ligové a evropské scény. Ani jedno by nemuselo být neřešitelný problém.
    Při hledání těchto hráčů nejde o to nakoupit co nejmladší talent s co možná největším potenciálem růstu a prodeje do budoucna. Tohle je jiná kategorie. V takovém případě jde o koupi hráče ve středním věku, řekněme např. 25/26 let +. Ne moc mladý, aby ho vzápětí někdo nechtěl koupit na západ a ne příliš starý, aby zde byla perspektiva dlouhodobější spolupráce. Jedná se o hráče, u kterého je očividná kvalita přesahující ligu, kterou už měl možnost prokázat. Zároveň o něj však není takový velký zájem z TOP klubů a lig, protože je u něj více méně znám jeho strop. Když je tento hráč dobře zaplacen a vnímá ambice klubu, nemá potřebu hned při první nabídce odcházet jinam (max. při nějakém větším úspěchu týmu v Evropě nebo při nepředpokládaném masivním zlepšení hráče samotného). Mezi tyto tahouny bych počítal třeba Deliho se Škodou s tím, že Deli je o něco mladší než mnou psaný věk a je také pořád ještě atraktivní pro kluby ze západu. Snad se podaří s ním uzavřít lukrativní a dlouhodobý kontrakt podobně jako se Škodou. Myslím, že by byli vhodní ještě dva takoví hráči do zálohy: konkrétně tvůrce hry a rychlé technické křídlo, oba převyšující ligu. Takové je možno hledat převážně ve Španělsku (spodek PD a týmy SD) a Portugalsku (PD kromě TOP celků a jejich "Áčkových" hráčů). Tyto země jsou ideální také v tom, že se jedná o členy EU. J.Am. je pro nás zatím méně pravděpodobná, protože nemáme tak propracovaný scouting a kontakty.
    Do této kategorie podle mého patří pravě takoví rozdíloví hráči jako Garry Rodrigues z PAOK a podobně (psal jsem o něm už dříve u Hodnocení slávistů - 16. kolo).

    Další kategorií v přestupech jsou pak mladí nadějní hráči z Česka a zahraničí (např Balkán, Afrika, ...). Takoví jako např. Barák. Ono je docela těžké začít dlouhodobě stavět v našich končinách na tak talentovaném mladém hráči. Ano, nemáme potřebu ho prodávat hned, ale když výkonnostně přeroste ligu, pak se prostě chce prosadit i v lepší soutěži, protože je pořád mladý a ze Západu je o něj zájem. A nakonec ho ve 23/24 letech už stejně neudržíme a prodáme za velké peníze.
    Takové talenty bychom měli hledat a dosazovat k těm zmíněným zahraničním "hvězdám", po jejichž boku by mohli růst, učit se a zároveň by na nich nebyl ten tlak, že právě oni musí okamžitě táhnout Slavii. Hrát o titul v lize a pravidelně evropské poháry. Pak i jejich cena bude úplně někde jinde. Podobně to třeba dělají v Dinamu Záhřeb, ale nejen tam.

    Možná, že tahle moje úvaha má nedostatky nebo se vám může zdát z nějakého důvodu nereálná. Proto bych byl rád za diskuzi, abych i já mohl svůj pohled posunout :-)