Aktuality z médií

Komentáře (102)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

    Alanor (admin)     před 8 lety 08.12.2016 11:21 |  
    5 0

    Tady je popsáno, jak se věci mají. Došlo k dohodě, je třeba vše vyřešit formálně a oficiálně bude Eden náš asi až za pár měsíců. Větší změny z pohledu diváka bych čekal asi až od nové sezony. Každopádně je to skvělá zpráva. :)

    • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

      Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2016 11:25 |  
      5 0

      no a jako marketingovy expert:) bych prilakal lidi tim, ze by tam bylo jidlo a piti za lidovku pripadne za normalni peniz.
      Napriklad na poslednim zapase s Bolkou mi tam chybel svaracek ci grog

      Clovek se tam pak zacne tesit

      • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

        Jachym     před 8 lety 08.12.2016 11:32 |  
        2 0

        Mně by tam nevadilo ani nějaké čínské jídlo, což by bylo určitě pozitivním posunem proti současnému stavu:-)) Zpráva je to velmi pozitivní. Takto si představuji strategického partnera:-))

        • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

          Travinho     před 8 lety 08.12.2016 19:28 |  
          2 1

          Mám strach, nebo spíš jsem si jistý, že s tím bychom byli konkurenci pro smích.

          • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

            Jachym     před 8 lety 09.12.2016 10:34 |  
            0 0

            Já mám spíše strach o svůj žaludek... :-))

      • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

        smely (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2016 12:10 |  
        3 0

        me by stacilo , kdyby tam bylo JIDLO .... klidne at to stoji vic, ale at se to da alespon jist... :-)

      • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

        Maeden (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2016 16:33 |  
        6 2

        Super nápad, vždyť všichni víme, že Praha je plná slávistů lačnících po fotbale, které ale od návštěvy odrazuje jenom těch 55 Kč za klobásu. Dáme ji za 40 a hned bude plno!
        A mám radost, když někdo zavítá po dlouhých 30 letech do Edenu a diví se, že není grog. Ten byl naposledy v roce 1988 :)

        • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

          Ondráš     před 8 lety 08.12.2016 16:42 |  
          0 0

          :D

        • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

          Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 09.12.2016 20:24 |  
          0 0

          :) no tak jiste ....
          nekdo jde do kina na vesnici a da si hovno
          nekdo si to pusti doma, udela si popcorn a pomazli se s zenou
          a nekdo si zajde do galaxy a da si kolu a popcorn

          kazdy ma jine chute, kazdopadne porad mam pocit ze tu lidi michate hrusky s jabkama.

          Lidi kteri chodi pravidelne na fotbal tak je nemusime presvedcovat ani grogem ani kourenim ani chlastem ani levnejsim vstupne

          nekteri jdou ze zacatku proto ze je nalakal slavista a rekne si... fotbal usel byla mi kosa, pet piv si nedam a da si jen jedno o polocase, porad je mu kosa hleda jiny alkohol na zprijemneni casu a vidi caj tak si da caj a kdyz si da klobasu, zaplati druhe vstupne.

          Prijde jiny par do jineho stadionu(EDEEEEEN raj to na zemi), da si klobasku za 30 pivo za 30 grog za 30 a pak si da znovu pivo za 30. Zaplati 120.... pokecal s kamosem slavistou, je v nalade z fotbalu byl nadsen, neni mu kosa a priste prijde zase

          Nejde o to nalakat lidi, ale udrzet lidi co prisli.
          Vzpomenme minuly rok akce na deti i manzelky prislo 13k lidi, no jo ale fotbal stal za prd, a obcerstvit celou rodinku tehdy stalo fakt hodne

    • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

      malan (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2016 11:33 |  
      0 0

      Vánoční dárek jak má být! Konečně bude Eden skutečným domovem!

  2. Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

    Travinho     před 8 lety 08.12.2016 11:25 |  
    7 1

    Parádní zpráva. Já jen doufám, že zatím vezmou za své nápady na zvýšení kapacity stadionu, protože v tuto chvíli mi číslo 20 000 připadá jako optimální.

    • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

      Alanor (admin)     před 8 lety 08.12.2016 11:33 |  
      8 0

      Věz, že navyšování kapacity není na pořadu dne. A je otázkou, jestli vůbec bude i do budoucna.

      • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

        Kuliss9     před 8 lety 08.12.2016 11:39 |  
        2 0

        Jak říká Alanor, je dobře, že to není na pořadu dne. Co se týká rekonstrukcí jsou naprosto podstatnější věci okolo stadionu co jsou potřeba dodělat.

        Na druhou stranu, pokud by se někdy uvažovalo jsem zástancem toho, že pokud se přistaví patro. Tak by se jednodušše na obyčejné zápasy neotevíralo, k otevření by došlo, jedině za případu vyprodání současného stavu. Potom by se menší návštěva naprosto ztratila i na vyšší kapacitě.

        • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

          EdCable     před 8 lety 08.12.2016 11:52 |  
          0 0

          No ja nejsem insider, jenom na iHned pisou:

          "Čínští majitelé fotbalové Slavie jsou již blízko k převzetí vlastnictví stadionu v Edenu, do něhož hodlala společnost CEFC investovat 50 milionů eur a vybudovat tak národní stánek."

          Ta posledni cast ve mne vzbuzuje urcitou myslenku, ze se navysovat casem bude.

          • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

            Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2016 12:04 |  
            4 0

            Informace o navysovani kapacity pochazi z doby kdy o tom mlel Pelta. Ale ted asi z CEFC nebudou nejvetsi kamaradi - vyhruzka vypovezeni smlouvy ze strany CEFC a ted Pelta rekl, ze se myslenky na narodni stadion vzdal. Osobne si taky myslim, ze by to bylo zbytecne, tech 20k je akorat.

            • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

              EdCable     před 8 lety 08.12.2016 12:13 |  
              0 0

              Ne, to vychazi z informaci z doby navstevy cinskeho prezidenta, kdy se podepisovalo memorandum, byla v tom i nejaka cinska stavebni firma.

        • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

          smely (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2016 12:15 |  
          3 0

          souhlas, stadion je vlastne dodelanej z "vivditelny strany" , ta odvracena ( za vychodem) je hroznej humus vcetne ty diry plny bordelu......dala by se tam presunout fan zona, mista je tam dost a lidi by nepadali pod auta :-)

          • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

            knawi     před 8 lety 08.12.2016 13:10 |  
            0 0

            Podle původní studie, kterou mám před sebou, by měly zbývat na východní a jižní straně dost značné dostavby. Projekt ale, s ohledem na výši investice a finanční možnosti, byl omezený. Že je areál v těch místech nedostavěný, stavební firmou kvapně opuštěný, je frapantně patrné.

            • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

              smely (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2016 13:37 |  
              1 0

              "frapantne" je opravdu vystizny termin :-) ...jinak JT to prave na TWTR potvrdil... ( myslim tu koupi, ne tu dostavbu...)

    • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

      sicilianbrno     před 8 lety 08.12.2016 11:38 |  
      0 1

      Já bych se toho navýšení v budoucnu tolik nebál, ok budem upřimní, plná kapacita by se v drtivé většině zápasů nenaplnila ani z poloviny, proto by se vrchní patro zakrylo nějakou plachtou ve slavistickych barvach nebo názvu majitele (už to viděl na paár stadionech v minulosti), vypadalo by to vkusne a vypadal by víc naplněně stadion....

      • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

        travel (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2016 11:43 |  
        0 0

        Nojo,ale kdyby se to stavělo,kde budem hrát LM? :-)

        • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

          sicilianbrno     před 8 lety 08.12.2016 11:54 |  
          1 0

          Myslím, že rekonstrukce tohoto typu lze udělat i bez přerušení fungování stadionu...kluci činští už by přišli na nějakou možnost :-)
          ps- v dolíčku je to hezký utulný :-)

          • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

            bububu (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2016 13:12 |  
            1 0

            Liga mistrů v Ďolíčku, to je teda hodně surreálná představa :)

            • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

              Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2016 13:38 |  
              0 0

              :-))))

  3. Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

    Robinator     před 8 lety 08.12.2016 11:30 |  
    3 0

    Super :) Doufám, že hned vyhodí ten tragickej catering

    • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

      Alanor (admin)     před 8 lety 08.12.2016 11:34 |  
      1 0

      Jak jsem psal, takové změny se asi dají čekat až od nové sezony.

      • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

        malan (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2016 11:36 |  
        2 1

        Ohledně cateringu není nač čekat, čím dřív tím lépe.

        • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

          travel (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2016 11:41 |  
          0 0

          Tak tato informace vypadá poměrně důvěryhodně.Tak hlavně to dotáhnout do konce.Zřejmě se konečně dohodli na ceně.

        • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

          Alanor (admin)     před 8 lety 08.12.2016 11:43 |  
          0 0

          Jasně, ale abys mohl takové kroky dělat, tak už musí být stadion tvůj. A to ještě chvíli potrvá.

          • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

            travel (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2016 11:47 |  
            1 0

            Ano,to co píšeš,že to ještě chvíli potrvá ,už není tolik v rozporu s informací na VH OP Slavie.Takže opakuji,tato informace mi přijde důvěryhodná.

          • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

            Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2016 13:39 |  
            0 0

            Taky je otázka, jakou má současný majitel s provozovatelem cateringu smlouvu. Může být nějaká dlouhodobá a nový majitel jí musí respektovat...

            • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

              smely (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2016 13:41 |  
              1 0

              u kazdy smlouvy se da vyplatit...

              • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

                bububu (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2016 14:12 |  
                0 0

                Kéž by...

  4. Podekovani

    Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2016 12:42 |  
    25 0

    Vim, ze minimalne Navar to tady cte. Rad bych timto prispevkem podekoval p. Tvrdikovi, ale i vsem ostatnim co se na tomto neuveritelnem vzestupu Slavie za poslednich 15 mesicu podileji. Je to az k neuvereni, ze za rok a 3 mesice hrajeme o titul. S velkou pravdepodobnosti nam bude patrit stadion. Jsou s nami spojovany nejlepsi prestupova jmena ktere se na CR trhu mohou objevit. Bylo otevreno muzeum a mnoho dalsich veci a udalosti. Proste parada, parada a jeste jendou parada. Moc dekuji.

    • Re: Podekovani

      Jachym     před 8 lety 08.12.2016 13:07 |  
      5 0

      Také jsem mimořádně spokojen a také děkuji. Nicméně myslím, že pro všechny, kteří se zasloužili o dobré výsledky na hřišti i co se týče ekonomického zázemí, bude nejlepší odměnou pravidelně plný stadión. Zatím samozřejmě ve stávající kapacitě :-))

      • Re: Podekovani

        Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2016 13:41 |  
        12 0

        Přesně. Samozřejmě patří panu Tvrdíkovi a CEFC obrovský dík, ale nejlépe jim poděkujeme, když budeme mít všichni permice a na každý zápas bude alespoň přes 10 tis. diváků.

  5. Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

    Kara (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2016 13:10 |  
    4 0

    Máme radost :) letos je to fakt masivní nadílka červenobilých dobrých zpráv ;)

  6. Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

    Artur (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2016 14:18 |  
    3 0

    Doufam ze po prevzeti, bude jeden z prvnich kroku nápis na sedackach vedlejsi tribuny Slavia... uz nam v tom nic nebrani a konecne se snad dockame :-)

    • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

      malan (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2016 14:26 |  
      2 0

      ohledně výzdoby bude těch návrhů asi vícero. Mě by se líbilo zútulnění koridorů např. slávistickými graffiti nebo velkoformátovými fotografiemi legend, stejně tak ozdobit vnitřní stěny pod střechou a ročníky kdy jsme získali tituly jako tomu bylo ve strarém Edenu.

    • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

      donford     před 8 lety 08.12.2016 14:35 |  
      6 0

      Druhá polovina roku 2015 a celý rok 2016 vejdou nesmazatelně asi i neopakovatelně do historie Slavie. Od totálního marasmu do nejvyšší euforie. Opravdu nevím, zda vím, co je to zázrak, ale jsem si jist, že tato je doba je pro nás Slavisty dobou zázračnou. Dobře si jí zapamatujme. Už se nikdy nebude takto opakovat. Můžeme jít k metám nejvyšším, ale takovýto historický skok, takový předěl už (a snad bohudík) nepoznáme, neuzříme. Toto je slavná slavistická historie a zároveň legenda navěky. Zlatým písmem bude v kronikách klubu i v našich srdcích navždy zapsaná. Pro příští slavistické generace.

      • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

        Ondráš     před 8 lety 08.12.2016 14:41 |  
        1 7

        Hele brzdi zase:) Snad to bude dobrý, jen aby nešlo Číňanům celou dobu právě jen o ten stadion..

        • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

          donford     před 8 lety 08.12.2016 14:51 |  
          2 0

          Proč by ale jinak vráželi stamiliony na nákup hráčů, oddlužení klubu atd.? Co by dělali s prázdným stadionem? Ne, to mi neštimuje. :-) A ani úvaha, že by tu měli pozemnky jednou na stavění. Snad pozemky jsou právě vlastnictvím Slavie.

          • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

            JS (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2016 14:54 |  
            0 0

            Pozemky jsou ve vlastnictví TJ Slavia.

            • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

              warhammer (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2016 18:45 |  
              0 0

              To není pravda. Majitelem pozemku je "SPORTOVNÍ KLUB SLAVIA PRAHA".

          • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

            Ondráš     před 8 lety 08.12.2016 15:00 |  
            5 0

            dokážu si představit výdělečnější kulturní akce na stadionu, než zápasy e-pojištění ligy:) Ne jak říkám, snad to bude ok a ku prospěchu klubu, ale jsem vždycky trochu opatrnej..myslím, že nikdo netuší, jaké jsou skutečné plány Číňanů v Česku..snad v nich bude Slavia figurovat i nadále. Já se jen snažím trochu krotit tu bezbřehou euforii, občas je to totiž v klubu ode zdi ke zdi

            • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

              Jachym     před 8 lety 08.12.2016 15:59 |  
              0 0

              Samozřejmě, Donford se nechal unést. Dobře si pamatuji, jak "produkt" Doležal mlel cosi o desetileté slávistické dominanci v lize. A i když to v dnešní mediálně hysterické době není vůbec "in", já strategickým záměrům Číňanů celkem věřím. Tam pracují v úplně jiných časových dimenzích než západní konkurenti, kteří musí mít růst generovaný hned a zisk už včera:-)) Když se nedávno podepsaly obchodněpolitické dohody s Číňany, tak si někteří možná mysleli, že do dvou týdnů tady postaví Huawei pět obrovských vývojových center :-)))

              • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

                Ondráš     před 8 lety 08.12.2016 16:17 |  
                3 0

                Snad to bude, jak říkáš..ostatně nic jiného, než věřit, nám ani nezbývá. Ale někdy bych chtěl fakt mít životní optimismus a slepou důvěru některých zdejších diskutujících:) (to nemyslím ve zlém). Život mě prostě naučil, že jistého není nikdy nic, jenom smrt a daně..
                Jinak na začátek by bylo fakt pěkný hodit stadion trochu do sešívaného, jak už tu někdo psal (vlajky, nápis Slavia na protilehlé, výzdoba chodeb atd.)

              • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

                donford     před 8 lety 08.12.2016 18:21 |  
                1 0

                Jáchyme, jistě i ty bez okolků přiznáš, že dnes a i v nedávném období se přihodilo ve Slavii mnoho neuvěřitelného. Vždyť v takovém srabu jsme po desetiletí nebyli. Naposled když v šedesátých letech vznikl v nouzi nejvyšší Odbor přátel, který kupoval hráče pro Slavii, aby se v 2. lize zachránila a postoupila výš. To bylo tenkrát ohromné probuzení a vzplanutí fandů. No, a beru li pány Šimáněho a Tvrdíka jako fandy Slavie a altruisty s možnostmi, vznikl podobný "zázrak" i dnes. Ne, nemluvím o desetileté dominanci Slavie, ale všichni vidíme (a především hráči), že je zde reálná šance se porvat o mety v naší lize nejvyšší. A pak i o poháry. A správně dokládáš ony jiné časové dimenze pro Číňany a pro nás. Ta jejich říše přetrvává několik tisíc let, a snad proto jsou tak trpěliví. Teď hlavně, abychom podobně trpěliví byli i my, i když se ve Slavii teď vyvíjí vše překotně, rychle a jaksi bez zastavení.

                • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

                  Jachym     před 8 lety 08.12.2016 18:51 |  
                  2 1

                  Ale vždyť nejsme v žádném velkém sporu. Já myslím, že všichni máme ze současného vývoje radost. Jen v závislosti na míře "vzletnosti" svých povah používáme více či méně patosu. I když vše vypadá moc dobře, až vývoj ukáže, k jakým "historickým" změnám nyní dochází. Až se směji, jak možná působím teď intelektuálně přechytřele :-))

                  • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

                    afro     před 8 lety 08.12.2016 21:24 |  
                    0 1

                    Neboj, ja te beru jako takovyho tridniho saska s dobrym prospechem. :-)

                    • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

                      Jachym     před 8 lety 09.12.2016 09:03 |  
                      0 0

                      Tak to je v pořádku :-)

            • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

              Mates204     před 8 lety 08.12.2016 16:43 |  
              2 0

              stadion mohli mit i bez Slavie...

  7. Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

    navzdyslavia     před 8 lety 08.12.2016 14:54 |  
    0 0

    Omlouvam se,pokud jsem to prehlidnul,ale bude nas stadion 100% nebo jen 70%.

    • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

      malan (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2016 14:56 |  
      1 0

      100% bude CEFC:)

    • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

      Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2016 14:56 |  
      1 0

      Predchvili jsem cetl, ze stadion by mel byt ze 100% nas. Puvodne se mluvilo o tech 70%, ale pry se to zmenilo na celych 100%. - jedine dobre pro SKS! Ovsem jak to opravdu je se dozvime az casem.

  8. Konečně doma

    Grobar     před 8 lety 08.12.2016 20:05 |  
    3 0

    Krásný dárek pod stromečkem od CEFC a pana Tvrdíka pro všechny slávisty. Tohle je velký milník pro náš klub. Pro budoucnost Slavie absolutně nejdůležitejší. Myslím, že opatrnost v tom co CEFC má za lubem není na místě. Od prvního dne dokazuje, že to s náma myslí smrtelně vážně a dnes tam přibyla pečeť. O takovém vlastníkovi si může většina klubů nechat jenom zdát. Je to sen, je to pohádka. Číňanů se jen tak nezbavíme a to je moc dobře. Díky moc. Taky vám zní v uších ta píseň Zadok the priest, která se spíš proslavila jako znělka LM. Mně teda zní a hodně nahlas...

  9. Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

    Zdendanek     před 8 lety 08.12.2016 20:12 |  
    4 19

    Názory některých diskutujících že stadion je, reps. bude náš jsou hodně mimo. Stadion už nikdy nebude náš. Slavia není a ani už nebude nikdy vlastníkem stadionu. To si uvědomte. Zrovna tak jako klub, Má vlastníka a Slavia jako taková už nemá nic.

    • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

      Fulham     před 8 lety 08.12.2016 20:26 |  
      4 1

      Myslíš nás - lid?

    • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

      sicilianbrno     před 8 lety 08.12.2016 20:45 |  
      2 1

      Copak je to za negativní zob, který sis koupil a zrovna užil? Nějaký spartaňský matroš? :-)

    • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

      knawi     před 8 lety 08.12.2016 20:51 |  
      1 1

      Tradiční vlastnické poměry ukončili komunisté v r.1948 a pochybuju, že byla tato tradice (akciová společnost?) svojí formou plně obnovena po převratu. Boris Korbel na př. byl majitelem jen části akcií, ne?
      Fulhamův poukaz přes svojí ironii je vtipný a reálný, slávistickému "národu" Slavia nepatřila vlastně nikdy. Jestli pokrytecky za komunistů, tak to nejméně, holt jen pokrytecky, jako všechno.

    • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

      Silgar (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2016 21:08 |  
      4 1

      Promiň ale tohle je zase výplod,ach jo před dvěma lety to byl náš sen a nyní je to skutečnost v klubu vše klape jsme po podzimu druhý na hru se dá koukat,Sralta je za náma ale stejně je to na HOWNO.Za mne mnohokrát děkuji vedení a všem lidem kteří makají pro klub.

    • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

      Ondráš     před 8 lety 08.12.2016 21:15 |  
      2 1

      To je pravda, Slavia nebude vlastnit stadion, ale ono zase není moc klubů, které by měly stadion přímo ve vlastnictví..spíše jej často vlastní město atd. Pochybuju, že Číňani stadion začlení pod klub, takže tohle teď bude asi nejlepší varianta, na kterou můžeme momentálně dosáhnout (aspoň nebudeme platit nájem a klub si snad bude moct Eden trochu přizpůsobit pro sebe).

      • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

        sicilianbrno     před 8 lety 08.12.2016 21:43 |  
        4 3

        A stadion teda bude vlastnit kdo? předpokladam ten kdo ho koupí což bude CEFC..a jelikož vlastní i slavii tak stadion bude vlastnit slavia (cefc)..slovičkaření neni na mistě...

        • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

          Ondráš     před 8 lety 08.12.2016 21:50 |  
          4 1

          Je něco jiného, když klub přímo vlastní stadion, nebo když klub a stadion mají stejného majitele..ono to možná vypadá stejně, ale není to stejné:) Ale, jak říkám: pro nás v tuto chvíli nejlepší možná varianta. A když by třeba Číňan jednal o prodeji, tak je pro movitého zájemce zajímavější koupit klub i stadion najednou..

          • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

            sicilianbrno     před 8 lety 08.12.2016 21:56 |  
            2 2

            ...proto ho taky cefc koupila..aby při připadnem prodeji mela slavia větší tržní cenu...tak či tak, toto je nejlepší varianta co muže být, težko by mohla bejt lepší..težko muže klub vlastnit stadion a cefc vlastnit klub bez stadionu..takova varianta je nepředstavitelná

            • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

              Ondráš     před 8 lety 08.12.2016 22:11 |  
              2 1

              ano souhlasím, mluvíme oba o tom samém: je to teď momentálně nejlepší možná varianta. Jen jsem chtěl zmínit, že existuje ještě právě ta jedna možnost: že si třeba nový majitel koupí klub, v jehož vlastnictví je už i stadion, toť vše

          • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

            sasky     před 8 lety 09.12.2016 11:06 |  
            1 0

            Valný rozdíl v tom není. Jestliže CEFC koupí stadion, může jej vložit do majetku Slavie, ale na druhou stranu jej kdykoliv zase z toho majetku může vyvést ven. Takže jestli bude majitelem Slavia, nebo CEFC je úplně jedno. Hlavně, že bude společný zájem, CEFC nebude mít důvod jakýmkoliv způsobem házet Slavii klacky pod nohy co se stadionu týče (kolize jiných akcí s fotbalem, výzdoba, pořádání slávistických akcí atd.) což je tedy významná změna.

        • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

          knawi     před 8 lety 08.12.2016 21:52 |  
          2 1

          Tak to je, důležité, že klub i stadion mají stejného majitele. Rozhodně lepší než dosud.

          • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

            donford     před 8 lety 08.12.2016 22:16 |  
            5 1

            Myslím, že sicilian a knawi to lapidárně a výstižně shrnuli. A právě proto, že klub a velmi vznosný stadion má jeden majitel, mám z tohoto pro Slavii vskutku historického okamžiku radost. A opravdu si nemyslím, že by nás Číňané opět chtěli prodávat. Jak tady již tuším jachym podotkl, to neodpovídá jejich povaze. Budou li úspěchy, uvidíte, že i za 10 let bude vlastník stejný, nebo aspoň čínský. A právě pro ty úspěchy vlastník již udělal mnoho. Určitě v tak krátké době nejvíc ze všech klubů ligy. Takže - na jednu stranu více se radujme a nepodezřívejme, na druhou neberme fotbal tak vážně (Barra), ale i tak mi věřte, že tato doba je pro Slavii vpravdě historickou, stojící za zanamenání. Jednou coby letití pamětníci se budete (budeme:-)) zpětně těmito okamžiky chlubit. Že jste (že jsme :-)) byli přitom.

            • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

              Borgetti     před 8 lety 08.12.2016 22:24 |  
              3 1

              Rozumně shrnuto.

          • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

            Borgetti     před 8 lety 08.12.2016 22:22 |  
            1 1

            Tak že jako majitel stadionu bude psáno CEFC a ne Slavia Praha? To už bych chtěl asi moc, ale mít vedeno u vlastníka stánku klub je nejhezčí.

    • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

      TSeguinTS     před 8 lety 08.12.2016 22:42 |  
      4 2

      Oceňuji snahu a způsob udržet naší komunitu stále v (argumentačním/diskuzním) střehu. Nečekal jsem ale, že by ten klid a předvánoční pohoda tady někomu vadil natolik..

      • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

        Ondráš     před 8 lety 08.12.2016 22:49 |  
        3 1

        :) ne já myslím, že je tu velká spokojenost..jen se tu upřesňoval skutečný majetkový vztah, nic jiného..lepší nazývat věci pravými jmény, je to přeci diskuze

        • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

          dubas     před 8 lety 09.12.2016 13:53 |  
          0 0

          Ondráš, já bych ten majetkový vztah začal rozebírat až po nejbližší valné hromadě, po tom co se CEFC doopravdy stane majitelem stadionu.

    • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

      sasky     před 8 lety 09.12.2016 11:12 |  
      0 0

      A jak by sis to prosímtě představoval? Ano, můžeme se čistě teoreticky složit a klub i stadion koupit, ale to je čistá teorie.

    • Re: Rozšíření Edenu

      sicilianbrno     před 8 lety 09.12.2016 10:00 |  
      0 0

      Taky mě to napadlo, ale spíš si myslím, že když by se uvažovalo o navýšenní, tak tech 10 tisic sedaček rozdělí do celého oblouku, aby stadion byl pořád uzavřený a vkusný.....

        • Re: Rozšíření Edenu

          malan (přítel SN)     před 8 lety 09.12.2016 11:31 |  
          2 0

          žádné navýšení kapacity není v plánu.

          • Re: Rozšíření Edenu

            sicilianbrno     před 8 lety 09.12.2016 12:35 |  
            0 0

            neříkáme tu, že to bude, ale bavíme se co by kdyby...to je rozdíl

        • Re: Rozšíření Edenu

          sicilianbrno     před 8 lety 09.12.2016 12:34 |  
          0 0

          normal se zvedne střecha, doplní se to dřevěné obložení z venku a bude to pořád vypadat vkusně....

          • Re: Rozšíření Edenu

            knawi     před 8 lety 09.12.2016 17:18 |  
            1 0

            Že tu jsme zkušení fotbaloví trenéři a scouti skousnu ale projektanti všech profesí včetně architektů už se zdá příliš. Ale je to prominutelné - na vině je zřejmě euforie.

            • Re: Rozšíření Edenu

              sicilianbrno     před 8 lety 10.12.2016 10:57 |  
              0 0

              ..a pak tu sou i lidi, kteří na nic nemají vlastní názor a napišu nic nevypovídající odpověd...gratuluju, si král těchto lidí.

        • Re: Rozšíření Edenu

          sicilianbrno     před 8 lety 09.12.2016 12:36 |  
          0 1

          a co to udělat jak na dortmundu, kotel by se nechal v jedné linii až nahoru na navýšení, a rozdělení sektorů by bylo až v ostatních sektorech...nebo to navýšíme bez rozdělení, i když to si ted neumím představit, to by bylo řad, že by duchodci ty schody nevyšly :-)

          • Re: Rozšíření Edenu

            Artur (přítel SN)     před 8 lety 09.12.2016 13:09 |  
            0 0

            Za TS je bytová zástavba. Rozšíření timto smerem je skoro nemozne.

        • Re: Rozšíření Edenu

          Ondráš     před 8 lety 09.12.2016 13:11 |  
          0 0

          To by bylo asi nejlepší a nevypadá to špatně..ale chlapi osobně doufám, že tohle nebudeme muset řešit a že to zůstane tak, jak je:)

          • Re: Rozšíření Edenu

            Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 09.12.2016 15:08 |  
            0 0

            Tak aktuální stav je ideální a zatím není důvod to měnit. Ale doufám a přeji si, že nám jednou bude současný Eden malý...

  10. Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

    navzdyslavia     před 8 lety 09.12.2016 12:45 |  
    4 0

    Ja jsem jenom rad,ze klub i stadion bude mit jeden majitel. Uz se nebude dohadovat,kdo stoji za klubem a jake osoby a firmy za stadionem atd. Jsem rad za p.Tvrdika,jsem rad za CEFC.

  11. Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

    koocze     před 8 lety 09.12.2016 16:20 |  
    5 0

    Doufám, že jako první přijde na řadu díra v sektoru 116 a vrátí se tam sedačky.

    • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

      Fulham     před 8 lety 09.12.2016 16:23 |  
      2 0

      Prosím o přesnou terminologii. To není díra, ale technologický otvor... :-)

    • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

      Borgetti     před 8 lety 09.12.2016 18:11 |  
      1 0

      A proč tam tu díru vlastně dělali? To bylo kvůli apoštolům nebo co byli zač?

      • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

        koocze     před 8 lety 09.12.2016 18:32 |  
        0 0

        Prý kvůli koncertům, aby tam mohli lépe zajet kamióny s pódiem.

      • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

        afro     před 8 lety 09.12.2016 20:55 |  
        1 0

        Tudy mel na hriste jezdit byvaly majitel Slavie Franc svym taxikem... Posledni majitel Edenu s nim pry mel velice korektni vztahy... :-)

    • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

      JS (přítel SN)     před 8 lety 09.12.2016 21:38 |  
      1 1

      Moje řeč. Jizva na tváři krásky... ee.. stadionu.

    • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

      JS (přítel SN)     před 8 lety 09.12.2016 21:37 |  
      1 2

      Nesouměrné.

      • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

        JS (přítel SN)     před 8 lety 10.12.2016 23:32 |  
        0 1

        Nějaký mínusovací inteligent nesouhasí s tím, že je to nesouměrné? To už je fakt vrchol. Tak se koukni na východní tribunu. Je tam sedm sektorů a nápis "SLAVIA" má přesně šest znaků. Doporučuju vypláchnout oči.

    • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

      afro     před 8 lety 09.12.2016 22:05 |  
      0 0

      Chybi ti tam nase oblibena dira... ;-)

    • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

      johnynz     před 8 lety 09.12.2016 22:57 |  
      0 0

      A na sever SPOLU JSME SILNĚjŠÍ :)

      • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

        johnynz     před 8 lety 09.12.2016 23:25 |  
        0 0

        I kdyz to je blbost, bylo by to moc přeplácaný.. Normálně bych to hodil na východ pěkně pod sebe. Název klubu tam má kdekdo, ale heslo, heslo tam má málokdo a MY nejsme jen tak někdo ;)

        • Re: Čínští majitelé Slavie koupí Eden, už se dohodli s majitelem stadionu

          johnynz     před 8 lety 09.12.2016 23:45 |  
          0 0

          A na oficiálkách je to O náš krásnej klubovej znak, tohle kdyby šlo dát na sedačky, tak by to byla nádhera :)