Nevím, nakolik to bylo odůvodněné, ale již několik týdnů dopředu jsem byl přesvědčený, že zápas s Mladou Boleslaví zvládneme. Větší pochybnosti jsem měl o Bohemce (ačkoliv jde o papírově slabší mužstvo) i Dukle. I navzdory tomu, že je Boleslav silnější tým a my s ní máme v posledních letech krajně nelichotivou bilanci. Ale asi proto jsem si říkal, že kdy jindy by to mělo vyjít, když ne teď. Silnou domácí fanouškovskou podporu i kvalitu jsem viděl na naší straně a v sobotu se to potvrdilo. O komplexu ze soupeře nemohla být řeč, naopak šlo spíše o pozitivní motivaci to zlomit a ukázat, kdo je v současné situaci na hřišti pánem. Nutno dodat, že výsledek je pro hosty ještě přívětivý, protože obrazu hry by odpovídala výhra sešívaných o dvě až tři branky. Ale to je podružné, hlavní jsou velice důležité tři body do tabulky. A v pátek hrajeme další "zápas pravdy" ve Zlíně, kde nás určitě nečeká nic jednoduchého. Na druhou stranu náš tým má v současnosti takovou sílu, že když odvede dobrý výkon, tak má na výhru kdekoliv a nad kýmkoliv.
Celkem tradičně se vyjádřím i k rozhodčím a divákům. Arbitří zápas zvládli. V sestřihu sice nebyly vidět všechny ofsajdové situace, kterých bylo Slavii odmáváno hodně, ale nikde jsem kritiku nezaznamenal, takže předpokládám, že vše bylo posouzeno správně. Ve druhé půli byla hraniční situace u Škodovy tyče, která by se sice mohla pouštět, na druhou stranu asi těžko zazlívat pomeznímu, že v nejednoznačné situaci raději odmával postavení mimo hru. Hlavní sudí Příhoda si pak vedl průměrně. Výraznějších chyb se nedopustil, penalta proti Slavii byla odpískána správně. Na můj vkus ale rozhodoval nepředvídatelně, kdy jednou pustil tvrdší zákrok, aby za chvíli odpískal menší faul. Hráči pak těžko odhadují, co si mohou a nemohou dovolit. Opakuji, zápas zvládl, ale zrovna on jako jeden z našich nejlepších rozhodčích umí zapískat ještě lépe. Návštěva pak z mého pohledu byla důstojná, ačkoliv bych si samozřejmě na tak důležitý zápas představoval ještě vyšší počet příchozích. Tak třeba na jaře. Pokud bude Slavia nadále takto šlapat, tak by byl vyloženě hřích nechodit do Edenu na boj o ty nejvyšší příčky.
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Jiří Pavlenka - 5 - Jediný vážnější zákrok si připsal při šanci Mebrahta. Tu mu ale paradoxně věnoval svou chybou, kdy nevyběhl na míč, ke kterému měl blíž. Slavii pomohl stažením několika centrů. Škoda, že si zřejmě nenastudoval, jak Magera kope penalty. Pravidelně je totiž umisťuje doprostřed.
Michal Frydrych - 6 - Dařilo se mu, zvláště v první půli měl několik povedených akcí. Dozadu odehrál zápas bez větších problémů.
Jiří Bílek - 6 - Na začátku trochu zabrnkal na nervy slávistů při rozehrávce. Pak už si vedl spolehlivě. Má i šťastný podíl na naší první brance, když se míč od jeho nohou odrazil ke Ngadeuovi.
Simon Deli - 8 - Znovu se ukázalo, jak klíčovým hráčem pro Slavii je. Podal naprosto dominantní výkon. Úžasné byly hlavně dva momenty - v prvním poločase od něj v souboji tělo na tělo Mebrahtu doslova odletěl, ačkoliv taky není žádný střízlík. A ve druhé půli skvěle obral o míč Matějovského, vyvezl míč a krásnou přihrávkou založil dobrou šanci. Špičkový výkon.
Jan Bořil - 6 - Frydrych byl v první půli možná o něco více vidět, i Bořil ale odehrál dobrý zápas. Pěkně nastartoval akci před Zmrhalovým gólem.
Antonín Barák - 6 - Další dobrý výkon od naší mladé naděje. Není sice vyloženě tahovým hráčem na kraj zálohy, i tak ale ukázal, že tam dokáže odehrát slušný zápas. V první půli si na hranici vápna krásně hodil míč na volej, bohužel pálil nad.
Michael Ngadeu Ngadjui - 8 - Hráč zápasu. Potvrdil, že je pro nás v současnosti klíčovým hráčem a že nepovedený výkon na Dukle byl jen výjimkou. Konečně se dokázal prosadit gólově a šlo o hezký moment, kdy Ngadeu poslal do sítě krásný oblouček zády k brance. I jinak ve středu hřiště kraloval a více než dostatečným způsobem se zapojoval do ofenzivy. Vemte si třeba situaci, kdy Škoda napálil v ofsajdu tyč. Ngadeu tam byl ve výborném náběhu a při přihrávce by zakončoval do prázdné branky.
Josef Hušbauer - 6 - Patřil k nejlepším hráčům na hřišti a měl několik skvělých momentů. Napadá mě nápaditá patička z první půle, založení přečíslení ve druhé (finální přihrávka bohužel zůstala nepochopena) nebo probití se do vápna soupeře a následná střela mimo v těžké pozici. Dostal by sedmičku, známku má o stupeň sníženou za způsobenou penaltu. Byl to vyloženě smolný moment, nicméně hráč je zodpovědný za svůj pohyb a byl z toho zbytečný gól.
Jaromír Zmrhal - 7 - I on si potřeboval odpočinou po reprezentační pauze a v sobotu se předvedl v mnohem lepším světle než naposledy na Julisce. Herně možná nebyl tak výrazný jako Hušbauer, i tak byl ale dostatečně aktivní a několikrát se pokoušel o střelbu. Hned v úvodu proti jeho střele z úhlu musel vytáhnout dobrý zákrok Diviš. Zmrhalovým nejlepším momentem v utkání je samozřejmě jeho vítězná branka, ačkoliv k ní přišel trochu šťastným způsobem. Ukázal ale důraz a touhu vstřelit gól, a to se cení.
Muris Mešanovič - 6 - Musím vyzdvihnout Mešanovičův zápal do hry. Murise bylo doslova plné hřiště a žádný míč pro něj nebyl ztracený. V první půli vyhrál důležitý souboj, po němž jsme se dostali do přečíslení a gólové šance. Jeho výborný výkon bohužel trochu kalí fakt, že neměl střelecký den a šance zahazoval. Do toho počítám i dvě gólovky, kdy byl sice v ofsajdu, ten byl ale odpískán až později a Muris zakončoval naplno, přičemž obě šance zahodil.
Milan Škoda - 5 - I on odehrál herně podařený zápas, byť nebyl tolik vidět jako Mešanovič. Nejlepším momentem byla jeho prudká rána z voleje ve druhé půli, kterou Diviš výborně vyrazil. Průměrnou známku má kvůli neproměňování šancí, v tom se v sobotní odpoledne oběma našim útočníkům přes dobrý výkon nedařilo. Opět šlo sice o sporný a pozdě odpískaný ofsajd, ale Škoda se v situaci dva na brankáře rozhodl zakončovat sám a trefil jen tyč. Taková situace musí jednoznačně skončit gólem a nejjednodušší cestou k němu je nahrát.
Mick van Buren - 6 - Herně opravdu zaujal, bohužel ani jemu nebylo gólově přáno. Měl hned tři gólové příležitosti. Poprvé si míč příliš předkopl, jinak by mohl jít sám na brankáře. Podruhé po vynikající individuální akci trefil jen padajícího Diviše. A konečně potřetí v nastaveném čase mohl zakončovat do prázdné branky, ale byl příliš zbrklý a ukopl se. Celkově ale během 25 minut zanechal dojem a byl na hřišti vidět.
Dušan Švento a Jasmin Ščuk nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.
Komentáře (118)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
T(r)enky před 8 lety 28.11.2016 13:04 |Celkem souhlasím, opět velmi dobré hodnocení i co se týče rozhodčích.
Jen mám pocit že před Michaelovým gólem se míč odrazil od Djanga a nikoliv Bílka, ale to je jen detail :)
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
T(r)enky před 8 lety 28.11.2016 13:08 |Tak ne, má pravdu kluk jeden adminská, byl to pan kapitán a ne Simon :D
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
tomcz před 8 lety 28.11.2016 17:43 |zajímavé, že jsem si to taky myslel :D
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
tolsimir před 8 lety 28.11.2016 13:13 |Škodovi bych s Delim dal více, Zmrhalovi s Hušbauerem naopak méně. Jinak druhý gól připravil Barák s Bořilem, Zmrhal jen zakončoval
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
Alanor (admin) před 8 lety 28.11.2016 13:14 |Já měl za to, že Zmrhal tam výborně naběhl, natlačil se před protihráče a dovezl ten míč do vápna. Ale v sestřihu už byl teda jen ten závěr akce.
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
quelhar (admin) před 8 lety 28.11.2016 13:15 |To byl Bořil
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
Guly (přítel SN) před 8 lety 28.11.2016 13:15 |Dobré hodnocení, jen mám jednu poznámku. Zmrhal si tu golovou situaci nevypracoval průnikem, protože to byo Bořil, který si dlouhý míč od Barák posunul hlavičkou a posílal míč před bránu, kde z toho byl závar a následně Zmrhyho gol.
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
Alanor (admin) před 8 lety 28.11.2016 13:25 |Díky tobě i klukům z redakce. Opravil jsem text. Jarda má teda k sedmičce malé minus a Bóřa k šestce plus. :)
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
Guly (přítel SN) před 8 lety 28.11.2016 13:50 |V pohodě, každej se plete. Na to, kolik hodnocení jsi už napsal, tak se ti to tak často nestává. :)
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
marty9 před 8 lety 28.11.2016 14:06 |Osobně bych dal Škodovi 6 - ano, nedal gól a v šancích selhal, ale jeho mezihra, podržení balónu a hlavně několik přihrávek Murisovi a obecně do vápna byly skvělé. Myslím, že tento zápas to byl hlavně on, kdo táhl naši ofenzivu.
A Delimu bych dal 9 - tohle byl naprosto neuvěřitelnej výkon nad kterým hodně lidí kroutilo hlavou (samozřejmě v dobrém slova smyslu.. :)
jinak souhlas!
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
carfi-sks (přítel SN) před 8 lety 28.11.2016 14:40 |Přesně tak, Deli fakt až neskutečnej, parádní výkon ! :)
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
vršek před 8 lety 28.11.2016 14:43 |Jednoznačně! To jakým způsobem Slavia Boleslav - tým ze špičky naší ligy přehrála byl famózní a podíl na tom měli všichni hráči víceméně stejný a všichni podali velmi dobrý výkon - vyjma Ngadeua a Deliho, kteří všechny ostatní na hřišti ještě převyšovali.
Škoda určitě neodehrál pouze průměrný zápas - jednoznačná 6.
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
Petrslav před 8 lety 28.11.2016 14:28 |Se známkováním souhlasím, ve slovním hodnocení mi u Tondy Baráka trochu chybí zmínka o akci vedoucí ke druhému gólu, kterou založil skvělým dlouhým nákopem na Bořila z přímáku z poloviny hřiště
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
lassiter před 8 lety 28.11.2016 15:06 |Jakkoli hrál Michael dobře a dal navíc i gól, pro mě byl tedy hráčem zápasu Simon. Nikdy bych neřekl, že si já jako divák můžu tak dokonale užívat něčí obranné zákroky, To se člověk až těší na to, až přijde nějaký dlouhý pas soupeře za obranu... Škoda že Chramosta hrál tak málo, ten by lítal až do druhý řady...
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
tomcz před 8 lety 28.11.2016 17:45 |si stěžuj u Michael, ten jim všechny míče sebral už v záloze :D
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
urs (přítel SN) před 8 lety 28.11.2016 18:46 |Tvá slova mi nahrála trochu mimo náš duel s Bolkou, a sice když jsem svého času (byť jako ne-fanoušek bílého baletu) při hře sledoval vždy jen jednoho mistra míčového umění - Zinedina Zidana :) To byla pastva pro oči!
Přiznám se, že by mě po těch letech zmaru ani nenapadlo, že se to dá nyní aplikovat i na SKS, potažmo na stopera!! Jdeme opravdu nahoru!! :o)
Pavlenka
Jachym před 8 lety 28.11.2016 15:07 |To, že riskoval stranu při penaltě, bych mu nevyčítal. Kdyby býval zůstal stát a Magera to kopl více k tyči, zase by se mohlo namítat, proč nezkusil stranu...
Re: Pavlenka
Slawek před 8 lety 29.11.2016 09:59 |Jáchym má pravdu. Pokud Alanore poukazuješ na chybičku Pavlenky, nemůžeš opomenout otálení s odkopem Deliho, které přineslo roh a velkou nepříjemnost těsně před koncem.
Re: Pavlenka
Petrslav před 8 lety 29.11.2016 10:49 |Pokud máme na mysli stejnou situaci, tak mám dojem, že to nebyl Simon, ale Michael
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
vlk30 (přítel SN) před 8 lety 28.11.2016 15:17 |Souhlasím vcelku ve všem,jen jsem nesouhlasil s kritikou Michaela za zápas na Dukle,nebylo to zdaleka tak špatné a to jsem si záznam pustil víckrát.No nemusím se vyjadřovat ke všemu,navíc jsem laik a odborníků tu máme spousty.Jinak bych velmi krotil velké očekávání po výhře nad bolkou směrem ke Zlínu,nevěřím,že ševci prohrajou doma dvakrát za sebou, v tomto ohledu mě jejich prohra moc netěší.
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
Jachym před 8 lety 28.11.2016 15:29 |Já tomu naopak věřím. Za celé jaro nevyhráli snad ani zápas, t.j. 14 kol za sebou. Současné umístění je výrazně nad jejich možnosti. Postupně půjdou dolů. Navíc budou muset doma hrát otevřeně, a to nám bude vyhovovat. Ostatně před zápasem s Boleslaví jsem napsal, že z posledních dvou kol chci minimálně šest bodů...:-D
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
rybář 53 před 8 lety 28.11.2016 15:36 |Na hodnocení mám podobný názor.Domnívám se,že největší problém bude v zimě udržet Delliho,ten v současnosti nasi ligu přerostl.Nahoru pod novým trenérem šli Ale všichni hráči.Osobně jsem rád za Míšu Frydricha,vždycky se mě líbil a mrzelo mne,že kdyz přišel do Slavie,tak dlouho nehrál.Je to spolehlivý kluk,který ještě poroste.
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
Robinator před 8 lety 28.11.2016 15:40 |já to tu už psal, jestli pustit Deliho, tak za částku kolem 100 mil..jinak ne, samozřejmě neznám jeho smlouvu a výkupní klauzule atd..
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
Alanor (admin) před 8 lety 28.11.2016 15:48 |Tak teď prodlužoval smlouvu před sezonou, takže pokud nějakou výkupní klauzuli má, tak už by neměla být tak směšná. A pořád je tam ta dohoda se Spartou, která by měla dostat významnou část přestupní sumy, alespoň co se říká.
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
Robinator před 8 lety 28.11.2016 15:53 |nojo, ta Sparta, jsem zapomněl..snad to není pravda
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
Jachym před 8 lety 28.11.2016 16:06 |To mi připomíná ten příměr, že by si člověk raději za získání jakéhokoli hmotného statku (z něhož by ale profitoval také nemilovaný soused) uřízl ruku nebo nechal zabít ovci, jen kdyby sousedovi byly zmrzačeny obě ruce nebo zabity ovce dvě... :-D
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
lassiter před 8 lety 28.11.2016 16:09 |A skutečně ji prodloužil? Já to poslední, co si vybavuju, bylo, že Slavia s ním chce jednat o prodloužení a pak už nic.
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
vlk30 (přítel SN) před 8 lety 28.11.2016 16:25 |Pokud prodloužil,tak nevidím jediný důvod ho ted v zimě prodávat,pokud by nepřišla nabídka která se nedá odmítnout,pořad je to taky obchod.
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
lassiter před 8 lety 28.11.2016 16:32 |I kdyby neprodoužil, tak měl myslím smlouvu až do 6/2018. Zajímalo by mě, jak je tady spokojený. Čas od času ho tak potkám samotnýho bloumat po vršovických ulicích...s rodinou tam někde dole to asi není ideální.
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
Robinator před 8 lety 28.11.2016 16:59 |spokojený tu není a je tu převážně sám, sem tam s někým zajde do kina nebo na kafe..teď je to ale lepši když je tu MNN
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
SKSVenca před 8 lety 28.11.2016 17:03 |Dřív trávil hodně času s Diopem :)
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
Radek097 (přítel SN) před 8 lety 28.11.2016 20:23 |V pátek s ním bude trávit 90 minut na hřišti. :-)
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
warhammer (přítel SN) před 8 lety 28.11.2016 22:49 |Spíš nebude. Nevím, nakolik vážně se zranil, ale v utkání proti Dukle ho odnesli po 7 minutách zápasu na nosítkách.
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
warhammer (přítel SN) před 8 lety 28.11.2016 22:50 |Diopa.
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
vlk30 (přítel SN) před 8 lety 28.11.2016 17:16 |Na druhou stranu tu není první rok a určitě je takových sportovců víc,je to jejich povolaní.V Praze určitě lepší než být hokejistou na Sibiři :-)
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
Borris před 8 lety 28.11.2016 20:11 |A jak to víš že není? Pokud vážně není, tak Právě proto bych udělal maximum, aby tu spokojený byl, protože Django je pro nás stěžejní hráč. Zajistil bych aby se sem za ním přestěhovala jeho rodina a aby se tu cítil co nejvíc jako doma. Ale samozřejmě to také záleží na tom, zda tu Django plánuje setrvat nějak déle. Ale každopádně my musíme udělat maximum, abychom ho udrželi co nejdéle. Máme rozpočet, se kterým nás peníze rozhodně netrápí, nejsme nuceni hráče prodávat. Ba naopak v honbě za našimi cíli hráče jako Django potřebujeme!
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
Radek097 (přítel SN) před 8 lety 28.11.2016 20:20 |S jakým rozpočtem pracujeme? Nějak mi to uniklo...
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
Robinator před 8 lety 28.11.2016 20:27 |Když byl ještě brácha ve Slavii, tak brachy táta se s ním dost bavil a právě říkal,ze je tu dost osamělý..ze ve volnu tady nemá nikoho, s kym by si pokecal atd..ale je to rok starý info..možná je to teď jinak,ale pochybuju, myslim, ze rodinu tu zatim..aspoň , že tu má toho Michaela no
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
Radek097 (přítel SN) před 8 lety 28.11.2016 20:37 |Tak snad bráchy táta je váš táta, ne? :-)
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
donford před 8 lety 28.11.2016 21:04 |Můžou bejt 2 nevlastní bráchové s různými otci. Dnes už asi častý případ. :-) :-) Když jsou v módě neúplné rodiny.
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
Robinator před 8 lety 28.11.2016 21:57 |Přesně tak to je :))
Jinak pro zajímavost, jelikož se pohybuji v mládežnickým fotbale a často sem tu naši mládež myslim oprávněne kritizoval..tak musim k radosti vsech slávistů říct,ze se to u nás mílovými krok zlepšuje a zlepšení se provejilo ve všech žákovských kategoriích..jde to opravdu vynikajícím tempem..zatímco sparťanská mládež začíná stagnovat,dokonce bych řekl, že se to tam horší..
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
lassiter před 8 lety 28.11.2016 23:21 |To jsou dobré zprávy. Takže bráchu pošlete zpátky? ;-)
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
Max92 před 8 lety 29.11.2016 09:11 |Brácha je putovní Kohák? :)))
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
Robinator před 8 lety 29.11.2016 09:20 |to by se asi nehodilo :D
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
golfer před 8 lety 28.11.2016 21:33 |A tady vidím prostor pro fanoušky. Vezmeme si Djanga pod patronát. :D :D Každý, kdo umí trochu anglicky se přihlásí, dostane termín a vyrazí s ním na véču. A to by v tom byl hrom, aby se nám kluk ušatý nerozveselil. :D:D Ale je pravda, že příležitost by mohli dostat jen ti zodpovědní fanoušci, protože by se také po pátém mejdanu v týdnu mohli jeho výkony na hřišti zhoršit :D.
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
bongor před 8 lety 28.11.2016 17:51 |Sto Mega je za takového plejera velmi málo.Simon by mohl být prodán rovnou do top mužstva,jeho cenu vidím na minimálně 300 Mega.Ovšem nevím,proč by měl přestupovat kamkoliv,když je jednou z opor mužstva,které do dvou
let bude štikou LM.Jardo,ukaž že máme na to, tento klenot ligy udržet u nás!
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
jufoun (přítel SN) před 8 lety 28.11.2016 18:47 |Stačilo by hrát pravidelně poháry a cena hráčů poroste raketové nahoru. Pak můžeme přitáhnout i kvalitnější hráče, kteří by bez pohárů do Slavie třeba nešli.
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
JS (přítel SN) před 8 lety 29.11.2016 10:35 |Hlavně Deli nikdy pořádně nehrál proti evropským top mužstvům, kraluje pouze v české lize. Nemůžeme chtít 300 mega za hráče, kterého jsme ještě nevyzkoušeli proti dobrým hráčům. :(
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
Slawek před 8 lety 29.11.2016 09:53 |Myslím, že v tomto směru bude nejdůležitější zájem o něj a tom zatím neštěstí nikdo neví.
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
donford před 8 lety 28.11.2016 16:47 |Hodnocení Alanora beru opět jako velmi spravedlivé, pouze s jedinou drobnou výjimkou. Delimu bych osobně dal známku 9 a kdyby byl náhodou dal v tomto zápase i gól, pak stupněm 10. V útoku proti němu nehráli čajíčkové a prakticky nebyli vidět. Jeho elastický a ladný pohyb, elegance, předvídavost, důraz, to je opravdu pastva pro oči fotbalového fandy. To není žádná upracovaná strojová hra, to je přece fotbalová báseň. Kdysi se chodívalo na Lálu, na Frantu Veselého, na Biniče, Poborského, teď se chodí i na Simona. Těším se na každý jeho kontakt s míčem, na jeho výsledné řešení. Ať nám ho fotbalový pámbu ráčí v této formě dlouho zachovat.
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
rybář 53 před 8 lety 28.11.2016 17:12 |Naprostý souhlas.Pamatuji si když jsem si jednou neuvážené dovolil kritizovat Fandu Veselého pred svým starším kamarádem v Edenu.Myslel jsem,ze mne snad ani nevezme zpět do Řevnic!Moc rád vzpomínám na ty časy.Je to trochu mimo tema,ale na Fandu jsem chodil rad,moc rad.
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
bongor před 8 lety 28.11.2016 17:57 |Máš pravdu,náš Fanda byl nejlepší hráč,kterýho jsem v životě viděl.Vždycky jsem chodil na jeho stranu,abych tohoto geniálního hráče viděl z co největší blízkosti.Ten když to vzal,tak mohli jít beci na svačinu,stejně tam byli nanic,
Myslím ,že by i Simon s ním měl těžkou práci.
Zimní přestupové období
JS (přítel SN) před 8 lety 28.11.2016 17:09 |Vycházejme z informací J. Šilhavého, že kádr se bude radikálně zužovat, protože Slavia má velké procento nevyužitých náhradníků. Kdo by měl odejít a kdo odejde. A co s posilami?
Hráči „zralí“ na odchod:
Tomáš Jablonský – na sto procent si myslím, že půjde on. Letos nastoupil ke dvoum zápasům: v předkole EL a v poháru. Nevejde se ani na lavičku a zároveň svou kvalitou nějak netlačí na konkurenceschopnost hráčů ze základu. Měl by odejít na přestup.
Jan Mikula – narozdíl od Jablonského je to hráč alespoň na lavičku, kde hlídá záda Frydrychovi. Ovšem i když Frýďa má slabší formu, Mikule není lepší alternací, pouze podobnou. Slabina je u něj technická zdatnost s míčem, přičemž u moderního beka by to měla být naopak stránka silná. Zvlášť při systému, kdy naši krajní záložníci chodí do středu a otvírají prostor pro útočné výpady beků. Měl by odejít na přestup.
Tomáš Souček – sice reprezentant, ale v roce 2016 se zatím na jaře ani na podzim nesetkal s oslnivou formou. Chybí mu rychlost a větší dynamika a především herní jistota. Přes MNN asi v současnosti nevede do základu cesta. Měl by jít na hostování, kde bude hrát pravidelně v základu a ne o sestup. Karviná, Teplice, Jablonec, Dukla, Slovácko...
Ruslan Mingazov – na krajích nyní nastupují Švento, Zmrhal, Mihalík, van Kessel, Mingazov, naposledy Barák. Trochu moc hráčů na dva posty. Vzhledem k tomu, že JZ8 má místo takřka předplacené se to scvrkává na pět hráčů na jeden post. Mingazov je šikovný, má nízko těžiště a rychlé nohy, k tomu, aby se chytil, by ale podle mě potřeboval větší a delší příležitost. V úvaze koho pryč mezi ním a Mihalíkem bych jasně zvolil jeho. Mihalík je komplexnější hráč s lepší fyzičkou a potenciálem (je o tři roky mladší). Rozehrát na hostování (Pokud na přestup do zahraničí neodejde JZ8).
Gino van Kessel – zbytečný hráč jak z hlediska sportovního, tak finančního. Zařídil postup s Talinnem a to bylo z jeho strany vše. Měl by jít pryč na přestup, obávám se, že kvůli výši jeho kontraktu a přestupní částce za něj zaplacené to však je nereálné. I když půjde na hostování, nikdo nebude platit jeho celý plat. Každopádně v Edenu je navíc.
Lukáš Železník – ač sympaťák, jako čtvrtý útočník nyní nemá šanci se do nějakého pravidelného herního vytížení, či jen rotace v sestavě, dostat. Smolař se zraněním. Měl by odejít na přestup.
Hráči, kteří by mohli přestoupit „za lepším“:
Simon Deli – udržet jej by mělo být naprostou prioritou. Dokud trvá šance na přímý postup do skupiny CL, musíme jej mít v kádru. Pokud na jaře uděláme titul, musíme jej mít kvůli CL v kádru. Pokud ne, slíbil bych mu odchod v létě, pokud o něj bude stát.
Jaromír Zmrhal – čerstvý reprezentant. V 23 letech už není žádným nadějným mládežníkem, takže i jeho záměrem by mohlo být přestoupit ven, dokud je o něj zájem nejen jako o kvalitní kraj zálohy, ale i jako o potencionálně zlepšující se kraj zálohy. Moc času už nezbývá. Pokud někdo nabídne dobrou sumu, prodal bych jej a náhradu hledal z vlastních zdrojů. Krajů zálohy máme hodně a pravidelná účast v A-týmu by pomohla každému z nich.
Martin Berkovec – ve Slavii nyní nechytá, přitom svou kvalitu má, což dokazoval především v Bohemians. Dovedu si představit, že půlka ligy by jej za brankářskou jedničku brala. Pod Šilhavým zároveň nemá moc naději procpat se do základu. Kvůli konkurenci a síle lavičky bych jej nepouštěl, ale možná lepší, než si znesvářit vlastního hráče.
Kdo by měl přijít?
Na tom se asi všichni shodujeme. Dva megakvalitní krajní obránci – doleva a doprava. Ideálně mladí (20 – 23 let) s dobrým fyzickým fondem a výbornou technikou vedení míče i centrování. Na tuto investici bych utopil velkou část jakéhokoliv přestupového budgetu. Podle mě klíčové posty sestavy.
Středního, kreativního, záložníka snad dokážeme pokrýt ze svých zdrojů. Pokud se dá Levan do kupy, určitě bych na něj nezapomínal. Fotbalově je o parník před Hušbauerem. Barák má samozřejmě velký potenciál a když ustálí kvalitu, není se o čem bavit. Navíc bych do sestavy rád zapracoval Jasmina, který umí dopředu i dozadu (a nemusí tak nutně hrát jen štít). Jen mu dát šanci a čas.
Btw. osobně si myslím, že odejde i Levan. Bohužel pro něj nezbyde místo v sestavě, navíc se tu šířily zprávy o tom, že už si možná nekopne do míče vůbec. Veliká ztráta. Dále, pokud neodejde Berkovec, by měl jít Řehák na hostování.
Re: Zimní přestupové období
bongor před 8 lety 28.11.2016 18:19 |Jabko a Mikula jsou jasní adepti.Pomohli v nouzi,za to jim dík a chvála,Ale na Evropu to při nejlepší vůli nestačí.
Levan je třetí,ale ze zdravotních důvodů.Kdyby měl lepší zdraví,měl by podle mě na jakoukoliv soutěž.Suk je ještě mladý,i když mu chybí rychlost,tak má jiné přednosti.Měl by jít na hostování bez ovce.To samé Gino,u něj jsem nejvíc na rozpacích.Zmrhi taky nevím,něco velkého má v sobě,ale málokdy to předvede,potřebuje srovnat krok.Železo,toho jsme ještě neviděli,těžko jej hodnotit.Asi by bylo nejlepší ho prodat,nebo taky hostovačka.
V žádném případě neprodávat Deliho,Milana,Ngadeu.Nechat na Berkim,jestli chce zůstat,pokud mu moc nevadí,že hlídá záda Pavlenkovi,tak ponechat,nevíme ,kdy se může první volba zranit a potom by se určitě moc hodil.Ale jak říkám,nejlepší by bylo zeptat se jeho.Posily:Dva krajní beci,ale mimořádní,návrat Holíka,je mladý,rychlý,perspektivní.A tvůrce hry,to je problém většiny mužstev,nejen v naší lize.To chce velkou akci skautů.
Re: Zimní přestupové období
Crispo před 8 lety 28.11.2016 19:27 |Docela souhlas až na tu jistotu, že nepotřebujem posílit kraje zálohy. Tento post bych moc nepodceňoval. Mihalík i Mingazov nepodávají vyrovnané výkony, Švento už má chatrnější zdraví a žádný dravec na křídle to taky není, Kessel je úplně mimo na tento post, jediný Zmrhal umí dát gól nebo na něj přihrát i když není celý zápas vidět. Proto bych byl opatrný s tím, že na kraj zálohy nikoho nepotřebujem, do bojů o titul potřebujem přivést aspoň jednoho hotového křídelníka se zkušenostma. Mihalík nebo Mingazov ať jdou na hostovačku, Kessel taky, protože vzhledem k jeho ceně a k předvedenému umu je neprodejný, snad mu hostování pomůže.
Pokud půjdou pryč Mikula s Jablonským tak opravdu dva obránci na kraj budou muset přijít a taky doufám že to bude někdo takový jak píšeš. Možná by mohl v jednoho takového obránce vyrůst Holík, kterého DUML nepochopitelně odstřelil.
Hušbyho bych úplně nenahrazoval, spíš přivést tvůrce hry k němu, potom bude jeho výkon ještě o 50% lepší...
Re: Zimní přestupové období
Radek097 (přítel SN) před 8 lety 28.11.2016 19:35 |Mingazova beru za stejný přehmat jako Linharta. Jediné plus, že přišel zadarmo.
Jelikož Mihalík si rád hraje s míčem, tak by mohl na kraji zálohy hrát vysunutého tvůrce zálohy a střední ofenzivní záložník (například Hušbauer) by vedle něj měl větší volnost.
van Kessel musí hrát křídlo a ne krajního záložníka, pokud ho chceme nějak uplatit v týmu.
Holík nebyl odstřelen Uhrinem ml., ale šel hostovat (pokud se nemýlím, tak je na půl roku, takže by měl být v zimní přípravě ve Slavii), protože potřebuje herní praxi v první lize.
Re: Zimní přestupové období
Crispo před 8 lety 28.11.2016 20:26 |Tím krajním záložníkem jsem myslel křídlo, omlouvám se. A co se týká Gina, tak ten nemá ani na to křídlo, nejde o mentalitu, nejde o to jestli maká nebo ne, ten kluk má prostě mizernou kopací techniku, na první ligu velmi chabou a tohle nějakým zápasovým vytížením nedoženeš.
Taky jsem rád že Mingazov přišel zadarmo, průměrný hráč.
Mihalík a pozice jako vysunutý tvůrce hry by mohla být zajímavá, ale jde spíš o to jestli takovou pozici bude chtít Šilhavý v herním schématu. Mihalíkovy vlastnosti se hodí víc na klasické křídlo vzhledem k rychlosti a schopnosti dobře odcentrovat, jestli se nezadře tak z něj bude nadstandartní křídlo...
S tím odstřelením jsem to myslel tak, že ho Uhrin rovnou postaví do těžkého zápasu v Estonsku, které se nepovedlo celé obraně, potom ho nechá sedět a pošle na hostování. Přitom se mohl porvat o místo v sestavě a to zápasové vytížení mít tady, když na pravém beku hraje stoper, i když Frydrych se s tím popral více než dobře...
Re: Zimní přestupové období
Radek097 (přítel SN) před 8 lety 28.11.2016 20:34 |Já jsem za to rád, že tu šanci proti Levadii dostal. Nemusel dostat žádnou... nebo mohl dostávat kopnout na posledních pár minut a to by mu opravdu nic nedalo a k tomu mohl nastupovat za průměrnou juniorku. Teď hostuje v Karviné, která docela překvapila umístěním, takže může hrát v pohodě bez nějakého vyššího tlaku na výsledek a hlavně pravidelně nastupuje. Za mě ideální hostování!
Re: Zimní přestupové období
Crispo před 8 lety 28.11.2016 20:45 |No právě o tom mluvím, že tady měl dostat víc šancí a po Tallinnu měl zůstat dál v sestavě, když tam Uhrin zuby nehty držel Součka a Holík už potom nedostal šanci. Navíc prodělal celou letní přípravu a je velmi nadějný, třeba by potom Frydrych nemusel zaskakovat na pravém obránci. Fandím mu a doufám že z něj bude další Krajčík nebo Gebre...
Re: Zimní přestupové období
tantalos před 8 lety 28.11.2016 20:04 |Podle isportu nebo někoho takového Slavia nabízela jako výměnu Liberci za jakéhosi podle mne nevýznamného reprezentanta kohokoli kromě Pavlenky, Deliho, Součka, MNN, Baráka, Škody a Zmrhala. Tomu jsem ochoten věřit - Škoda snad může jít do Číny v případě supernabídky pro něho samotného. Zmrhy má smlouvu ještě na 18 měsíců, takže ho Slavia asi nepustí. Horší je, že Deli ji má podle transfermarktu jen do léta.
Předpokládám, že Slavia uvolní všechny starší hráče, které má na hostování - jistě ne Holíka a Kuchtu. Ostatní uvolňování spíš bude záležet na tom, koho se podaří získat, takže Jablonský i Mikula by mohli získat, pokud by za ně nebyl jiný náhradník. Samozřejmě nemůžeme ještě uvolnit Šventa, i když jeho dosavadní přínos "Nové" Slavii byl zanedbatelný, stejně po půl roce nemůžeme ještě prodat GvK.
Osobně doufám, že přijdou dvě až tři opravdové posily, jinak velké nakupování by mohlo být kontraproduktivní.
Re: Zimní přestupové období
Crispo před 8 lety 28.11.2016 20:47 |Tak hlavní cíl pro vedení je prodloužit s Delim. Podle chování při děkovačkách to vypadá že není v pohodě, snad zapůsobí faktor Michel...
Re: Zimní přestupové období
Radek097 (přítel SN) před 8 lety 28.11.2016 21:38 |Proti Mladé Boleslavi šlo vidět, jak ti dva (Deli a Ngadeu) jsou mimo kolektiv. Zbytek týmu je na jedné hromádce a plánují zpívat ''Červenobílá, ...'' a Deli s Ngadeu jsou asi 5 metrů mimo. Možná šlo o nedorozumění, ale i na spartě byl s nimi problém ohledně děkovačky, i když otázka jestli tam nešli kvůli costy, na kterého se oprávněně bučelo. (hrál jako dobytek)
Re: Zimní přestupové období
Crispo před 8 lety 28.11.2016 22:08 |Viděl jsem více záběrů a na děkovačku po derby šli,byli v pohybu ke kotli, ale když tam naběhli sekuriťáci a posílali hráče pryč skrz bezmozky v rudém, tak se otočili a šli na jejich pokyn pryč, pár hráčů ale přes sekuriťáky po chvilce prošlo, akorát to Deli s Michelem asi nečekali. Podle mě nebyli jediní kteří na děkovačce po derby chyběli. Jinak je ale vidět že jim děkovačka nic extra neříká a asi se už vidí v šatně. Jak Deli umí být bez větších emocí v zápase tak je tak chladný asi i po něm. Každý je nějaký, hlavně aby tu aspoň do konce sezozny vydržel...
Re: Zimní přestupové období
Radek097 (přítel SN) před 8 lety 28.11.2016 22:21 |Jako fanoušek Slavie mě odchod Deliho bude mrzet, ale přál bych mu angažmá v jeho vytoužené Francii. I kdyby už to mělo být teď v zimě! Naší ligu převyšuje už dlouhodobě a třeba si na nás někdy v budoucnu vzpomene a ukáže se v našem dresu znova. Na jeho pozici se stáhne Ngadeu, Bílka by měl začít nahrazovat Frydrych a na aktuální pozici Ngadeua poslat Ščuka.
Mám to skvěle naplánované, že? :-)
Re: Zimní přestupové období
Crispo před 8 lety 28.11.2016 23:00 |Naprostý souhlas...
Re: Zimní přestupové období
bongor před 8 lety 29.11.2016 06:18 |Já mám ještě lepší plán,současný základ Pavlenka-Simon-Michal-Tonda-Milan-Mešši doplnit 2-3 hráči top kvality a z toho za pomoci našich čínských přátel udělat nejlepší mančaft kontinentu,kterým jsme dlouho byli a kam bude chtít každý přestoupit.Snížit počet mužstev kaprligy na nejvýše 12,aby se podstatně zvedla úroveň a tím hlavně návštěvnost. Samozřejmě kaprligu transformovat na férligu,jak, to víme všichni.Vždyť nemusíme věčně být jen ti vysmívaní chudí příbuzní.
Re: Zimní přestupové období
edenian před 8 lety 29.11.2016 10:30 |...za pomoci našich čínských přátel... :-)
Re: Zimní přestupové období
homerinho před 8 lety 28.11.2016 22:23 |Neřekl bych, že je uplně bez emocí. Zrovna po derby byl jeden z těch co slavili nejvíc. A minimálně 2x tam řval "smrt Sparta voe" :). Že se moc neprovejuje během zápasu je pravda ale to bych bral spíš jako plus.
Re: Zimní přestupové období
Tchue22 před 8 lety 28.11.2016 22:41 |Ano, u bídy to bylo kvůli bučení, před děkovačkou ale slavili s týmem opravdu výrazně.
Teď u tý bolky to bylo podle mě dáno spíše řečí (ikdyž Simon česky umí tak chtěl zůstat s MNN na svých "klasických" místech při děkovačce). Během děkovačky je vidět že se snaží křičet i Michael a po děkovačce Simon jako jeden z mála hráčů skáče, takže tím bych vyvrátil tu "chladnost" o příspěvek níže :-)
Víc bych to neřešil a myslím, že kolektiv máme momentálně skvělej. :-)
Re: Zimní přestupové období
Robinator před 8 lety 29.11.2016 10:34 |perfektní, souhlasím snad ze vším..
sem se teď díval na transfer market a Deli podle nich má hodnotu 1,25 EUR.. to je nějaká kravina..podle mě to asi neaktualizují nebo co
Re: Zimní přestupové období
zeleznik2 před 8 lety 29.11.2016 18:26 |Mikula a Jablonský asi víceméně jasný. MIngazov, fakt nevím, proč jsme jej vlastně kupovali, ale Jarda ho zná z Jablonce, takže zatím jej asi nepustí?Železo a Van Kessel taky nenaplňují předpoklady, ale tam si myslím, že rozhodne taky až jaro. Levan adept č.1. Berkyho odchod po konci sezony, by mohl příjit. Zmrhal, Deli a Tonda Barák by mohli být horkým zbožím, ještě možná MIchael. Ale pustil bych maximálně jednoho. Příchody jsou zatím jen spekulacemi, bude také záležet na odchodech, skloňuje se hlavně jméno Sýkory a dříve jsme měli zájem o Coufala. Vrátit by se mohl Ondřej Čelůstka a ve hře jsou asi také talenti např. ze Slovácka, tak uvidíme, jak to dopadne.
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
Ondráš před 8 lety 28.11.2016 20:08 |Deli je velkej frajer..a nejvíc se mi na něm líbí ta kombinace fyzické a psychické odolnosti: jako černoch disponuje klasicky velkou silou, ale přitom se chová pro mě naprosto "nečernošsky"..je soustředěnej, až chladnej..žádný zbytečný komedie, srandičky..
škoda, že je mu tady zima a smutno..proč tu nemá rodinu?
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
homerinho před 8 lety 28.11.2016 22:34 |Taky nechápu, proč si nevezme rodinu s sebou. Už dávno neni v pozici, že by si vydělal sotva na jídlo a na živobytí rodiny v Africe. Má dvě malý děti, takhle je to těžký pro něho i pro ně. Nevim jak teď ale ještě na jaře bydlel v hotelu, takže se tu asi moc usazovat nechce.
Zmrhal vs. Škoda
Travinho před 8 lety 28.11.2016 21:25 |Chápu, že Jarda dal gól, kdežto Milan zazdil na co šáhl. Ale pokud se podíváme na čistě herní přínos, tak Milan v poli odehrál určitě lepší utkání než Jarda. Já si myslím, že náš tlak byl z velké míry právě jeho zásluhou a měl by mít minimálně stejnou ne-li pak vyšší známku než Jarda, jemuž bych bod ubral. Jinak s hodnocením až na detaily (Hušbauer, Frydrych -1) souhlasím.
Re: Zmrhal vs. Škoda
Maeden (přítel SN) před 8 lety 28.11.2016 22:11 |Milan dvakrát sebral přihrávku Jardovi, který by uklízel do prázdné. Asi to nebyl chrtí úmysl, možná si Zmrhal dost nezařval, ale vždy se nabízel v dobrém postavení, mohl mít hattrick. Hrál velmi dobře i mimo vápno.
To jsem spíš nesouhlasil s pětkou pro Škodu, i když proti slabé Příbrami, když dal gól, tyč-asistenci a dostal se do dalších šancí. Přitom záloha tehdy hrála DUmlovskou holomajznu a podpora beků byla oproti sobotě nulová, .
Re: Zmrhal vs. Škoda
Hesmir (přítel SN) před 8 lety 28.11.2016 23:44 |jj souhlas, myslím že Milan taky není zvyklý, že má ve vápně tolik spoluhráčů a snažil se z těch míčů vytěžit maximum i když nešli přímo na něj (čili je sebral). A nečekal, že je někdo za ním v lepší pozici. Protože Zmrhy by to fakt dával 2x pro prázdné kasy... ale co, třeba si to kluci šetří na jarní derby :)
Re: Zmrhal vs. Škoda
Travinho před 8 lety 29.11.2016 09:46 |Já si myslím, že v té první situaci by Jarda zase tak lehkou pozici neměl. Nějaké beky a i golmana by před sebou měl.
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
Ravik před 8 lety 28.11.2016 21:59 |S hodnocením se ztotožňuji. Jsem hlavně rád za slovní komentář u Hušbyho - přišel mi to jeho nejlepší výkon ve Slavii, plný hlavně pohybu a na něj celkem i slušné rychlosti.
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
Alanor (admin) před 8 lety 28.11.2016 22:18 |Hrál opravdu dobře. Ale v Brně to bylo z jeho strany ještě lepší. Tam to byl top výkon.
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
kick_me (přítel SN) před 8 lety 28.11.2016 22:37 |Burenovo sólo mě fakt nadchlo a byl jsem smutnej až naštvanej, že to neskončilo gólem, protože takovej gól už jsem v Edenu dlouho neviděl. A pak si myslím, že by se to eventuální zakončování do obrany soupeře bez brankáře mělo trénovat, mám pocit, že na podzim hrál soupeř v Edenu s prázdnou bránou aspoň třikrát (taky když pořád vyhráváme doma o gól). Třeba Škoda, byl asi trošku nespokojeny, že mu Buren nenahrál, ale mám pocit, že by to bylo do ofsajdu.
Jinak chodím do 110 a jsem rád, když se i tam stojí a pořádně fandí, což teď bylo. Před přítelkyní obhajuju pyro, i když jsem jí asi neměl říkat, jaký pokuty za to platíme ;) Ale co fakt nechápu, je házení věcí na hřiště. Pokud se pyro tak nějak toleruje, tak tohle by se mělo tvrdě trestat.
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
bongor před 8 lety 29.11.2016 06:25 |A lití piva na slávisty,byť bývalé,to je taky na přeshubu./pochopitelně nemluvím o těch provařených,jména si lehce dosadíte/.
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
Gino před 8 lety 29.11.2016 06:35 |Jestli EDEN dlouho něco neviděl, tak parádu v podání Ngaduea. Van Burenovi to docela šlo, ale k čemu je parádní akce, když to je nakonec k ničemu... uplně se mi vybavuje Kenia :-) I když jsem nesouhlasil s těmi, co jej tady na neproduktivitu kritizovali, protože na fotbal se chodí přece i kvůli těm pěkným akcím.
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
Gino před 8 lety 30.11.2016 09:50 |S čím nesouhlasíte? Že to od Ngadeua byla paráda, jako EDEN dlouho neviděl, nebo s tím, že na fotbal se přece chodí i kvůli těm pěkným akcím, i když zrovna neskončí gólem?
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
petrjir před 8 lety 29.11.2016 07:17 |Když se tu spekuluje o tom, že by měl Deli odejít, tak bychom měli zkusit zpátky sem dostat Petráka. Někde jsem četl spekulaci (nevím, zda to nebylo tady), že se o něj zajímá Sparta. Ngadeu by šel na stopera a Petrák do zálohy. Od nás by měl daleko větší možnost se dostat do repre, než z druhé německé (beru za současně situace, kdy trénuje Jarolím), navíc jsou ve středu tabulky - u nás se hraje o titul a poháry.
Je krásný, že máme opět takové postavení a že opět pro hráče budeme velmi zajímavá destinace.
Tip na posily: Hloušek, Čelůstka, Petrák, Necid, Vukadinovič
Tip na odchody: Jablonský, Mikula,Kenia, Zmrhal (bohužel), Železník, Mingazov, Van Kessel (u něj bych ale zkusil, ať se přes zimu zapracuje)
To by byla červenobílá síla.
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
Ondráš před 8 lety 29.11.2016 08:53 |Já bych tedy Necida nechtěl..působí na mě jako hrozný dřevo, takový toporný, není to podle mě typ moderního fotbalisty..Škoda je teď o parník před ním i co se techniky a vypracování akcí týče..nechtěl bych ani Hlouška, to je jen takovej běžec a podle mě tady dost přeceňovanej..ten Čelůstka teď hraje kde? A hraje vůbec?
Potřebujeme rychlé, ale technicky vybavené hráče..věží máme dost. Ani nevím, jestli teď je v lize někdo zajímavý. Tak snad mají naši pozorovatelé někoho v merku už delší dobu
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
rybář 53 před 8 lety 29.11.2016 09:21 |Domnívám se že Jarda si vybere do své mozaiky určitě dobře.Za mne Čelustka,Petrak a Necid,ostatní nebrat.A Necida jen při případném odchodu Milana.Nechal bych si i Mikulu,je schopný v nouzi pomoci a je to Slávista!Možná bychom mohli uvazovat i o druhém gólmanovi,nevím jak situaci zvládá Berkovec a mladyho Rechtacku neznám.
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
Robinator před 8 lety 29.11.2016 09:44 |Taky bych nechtěl Necida, jestli odejde MIlan, zkusil bych sondovat kolem Radamela Falcaa
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
JS (přítel SN) před 8 lety 29.11.2016 10:36 |:D
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
smely (přítel SN) před 8 lety 29.11.2016 12:46 |Milan nikam urcite nepujde... spis si myslim, ze se to bude tykat pouze JZ8, ale bejt na jeho miste , tak bych asi ( zatim) taky nikam nechodil....tezko rict, kdo pujde z kola ven, ja myslim, ze GVK, Zelezo a Jablonsky + se asi zbavime nekoho na hostovacce ( rekl bych, ze Roberta...) . kdo by mel prijit ? Tak to fakt nevim, mame neskutecne naslapanej kadr, neumim si predstavit kdo z ligy by sem moh jit...mozna nekdo z venku...tezko rict.... :-)
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
Sracken před 8 lety 29.11.2016 14:23 |Falcao není ve svém současném působišti spokojen s podnebím a naší delegaci neřekl ne. Chce si sebou ale vzít Moutinha a Silvu - my ale máme na jejich pozicích přetlak.
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
afro před 8 lety 29.11.2016 14:46 |Starej a vyčpělej. :-)
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
Travinho před 8 lety 29.11.2016 09:47 |Rozhodně budu raději, když tu zůstane Milan, ale kdyby náhodou odešel, tak si tu toho Necku představit dovedu, ačkoliv to že nehraje a předtím nedával góly asi není jen tak a bral bych jiné borce.
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
sicilianbrno před 8 lety 29.11.2016 10:35 |Čelustka, Necid ano, Hloušek nejspíš taky, použitelný i v záloze. Petráka mám rád, ale hl na pozici defenzivni založník, ale tam máme přetlak (Ngadeu jedině na teto pozici, stoper se zatím neosvědčil).
Vukadinovič v ŽÁDNÉM připadě. Už tu jednou byl, rychlost má, technika je horší, to že ted se mu ve Zlíně daří je bohužel chvilková záležitost.
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
Crispo před 8 lety 29.11.2016 11:49 |Vzpomínám si když se spekulovalo kdo přijde v létě, málokdo z fanoušků se tipem trefil když z toho byl přestup Mingazova, Ščuka, Ngadua, Van Kessela a Van Burena, osobně jsem ani jednoho z těchto hráčů nečekal a očekávám že budeme opět překvapeni...
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
Ondráš před 8 lety 29.11.2016 12:00 |taky doufám..z těch "posil" co kolují v médiích mě trochu polilo horko:)
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
Crispo před 8 lety 29.11.2016 12:26 |Co média vymýšlela v létě, byla jedna velká komedie, a pokračují v tom doteď. Nechává mě to klidným...
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
TSeguinTS před 8 lety 29.11.2016 20:18 |Jména zveřejněná isportem si můžeme odškrtávat ze seznamu možných posil (pokud tam vůbec byla) a těšit se na tiskovku s panem Krobem :)
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
afro před 8 lety 29.11.2016 14:48 |Přesně tak. Třeba ten příchod Ščuka byl velký překvapení.
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
martyni (přítel SN) před 8 lety 29.11.2016 15:49 |Místní odborníci, nepřišlo vám, že jsme hráli s bolkou spíše systém 4 - 3 - 3? Pěkně se na to koukalo, jak se na obranu bolky valí 3 slávistický kluci a jak si s tím vůbec neví rady. I při presingu to často takhle vypadalo.
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
donford před 8 lety 29.11.2016 17:35 |Hele, nevím, koho jsi myslel tím třetím, zda Zmrhala či Tondu, ale pak by asi byli 4. :-) Ale jedna věc je jistá. jak píšeš - moc hezky se na to koukalo, jak jsme je přišpendlili u jejich vápna, a to proti nám vepředu hrál ten šikovnej Golgol, Magera, Chramosta apod., čili byli nabití na góly. Nakonec dali jen jeden slibnej průnik. Proto si pořád myslím, že můžeme, spíš musíme, ve Zlíně vyhrát. Hráčská kvalita je na naší straně a to Zlín opravdu nijak nesnižuju. Jen se obávám, aby za ně nenastoupil černej kůň David Hubáček. :-) Tomu by naši kluci ze samé úcty snad ani balón nesebrali. :-) :-)
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
Crispo před 8 lety 29.11.2016 17:57 |Když Zlín dokázala porazit Dukla a potrápit Bohemka tak bych taky ve Zlínu neviděl nepřekonatelného soupeře. Jsme rozjetí, ofenziva na lepší úrovni než ta zlínská, ale trochu mě straší zápas na Dukle kde to opravdu nebylo dobré, to samé v Jablonci...
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
bongor před 8 lety 29.11.2016 19:10 |Huba se taky obávám,ona to u něj není jen oprávněná úcta,ale i fotbalový um.Vzpomínám,jak v centru přehlavičkovával pomalu o hlavu vyšší soupeře,dodnes ještě jsme ho úplně nedocenili.
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
martyni (přítel SN) před 8 lety 29.11.2016 23:01 |Myslel jsem spíš Jardu, přišlo mi, že nejvíc výpadů podnikali v týhle trojici, ale je fakt, že to bylo hodně variabilní. Ve Zlíně bude zas jinej zápas, určitě máme na to vyhrát, ale známe to.. záleží, jak to komu sedne.
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
Crispo před 8 lety 29.11.2016 17:52 |Chvílemi to tak mohlo vypadat, a chvílemi to vypadalo že hrajem na pět záložníků když se Škoďák párkrát stáhnul k záložníkům, je dobře že takhle dokážem měnit rozestavení, je třeba toho využít ve Zlíně...
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
Radek097 (přítel SN) před 8 lety 29.11.2016 18:08 |Během zápasů můžeme využít všechny rozestavení. Když bráníme, tak těžko budeme bránit stylem 4-3-3 nebo třeba 4-2-4, ale když se to rotuje... Do obrany jiné rozestavení než do útoku, tak je to fajn a hezky se na to kouká.
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
zeleznik2 před 8 lety 29.11.2016 18:09 |Tak to jsem nečekal, nejhorší hráči utkáni: Pavlenka a Milan, mám rád Hušbyho, ale tenhle zápas se mi nelíbil. Škoda, že Zmrhal nepředvádí podobný výkon v každém zápase, doufám, že ve Zlíně bude hrát stejně. MNM po několika zápasech tentokráte perfektní, ale Simon byl ještě o chlup lepší, pro mne též náš nejlepší hráč. Jinak nejlepší hráč brankář hostů Jakub Diviš, je vidět, že se u nás dobře učil a nejhorší exsparťan Matějovský, který potvrdil, že i přesto, že hráč od Rumunů odejde, proti Slavii je pořád nahecovaný.
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
donford před 8 lety 29.11.2016 18:46 |Aspoň, co se týká Pavlenky. Jakou známku bys mu chtěl dát? Řešil slovy jednu ošemetnou situaci za celý zápas. Vyřešil jí a bez následků. Ale to opravdu bylo za celý zápas vše. Já vím či spíš doufám, že kdyby na něj šlo dalších pět ran od tentokrát v útoku zcela nemohoucí Bolky, že by je také vyřešil dobře. A pak by dostal třeba 7, 8. Ale takto? Když přeženu - vždyť se v brance celý zápas (bohudík) nudil. Plně jsme je eliminovali. Takže to není nijaké podcenění od Alanora, spíš to vyjadřuje objektivně dění na hřišti. Rozhodně to neber ve zlém.Proto i jindy skvělý a více vytížený Pavlenka oceněný tentokrát na průměr. Bez vlastní viny.
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
zeleznik2 před 8 lety 30.11.2016 16:28 |V pohodě, jen mne zarazilo, že dostal stejně jako Milan 5. Podle mne šlo o kolektivní vítězství, jasně byli tam hvězdy MIchael nebo Simon. Ale jestli ta 5 nebyla u nich zbytečně přísná?když jindy dostali 5 za slabší výkony. Ale Alanorovi to nevyčítám, ne vždy se podaří všem vyhovět...
Berky
Petr9608 před 8 lety 29.11.2016 19:20 |Tak co s Berkym. Osobně si myslim, že na lavičku nepatří, ale Pavlenka je teď jedničkou právem. Takže odchod by byl logickým vyústěním.
V tom případě by ale bylo třeba sehnat kvalitní dvojku, kdyby se něco stalo, tak s mladym Řehákem by to asi stova bylo nějaký terno.
Re: Berky
bongor před 8 lety 29.11.2016 20:24 |Už jsem to sem psal.Asi by bylo dobrý promluvit s Berkim.Jestli to nějak hodně špatně nese,nechat na něm co by preferoval,jestli zůstat a kvalitně hlídat Pavlenkovi záda,nebo přestoupit,nebo snad opět odejít hostovat.Já si myslím,že by měl zůstat,protože může přijít zranění nebo pokles formy a na jedničku se zase může vrátit,třeba přechodně.Pořád je víc být dvojkou Slavie než jedničkou kdekoliv jinde
Re: Berky
Petr9608 před 8 lety 30.11.2016 11:49 |No, já myslim, že chytat třeba v Liberci, Bohemce, Teplicích, Slovácku by ho těšilo více než u nás leštit lávku.
Re: Berky
Petr9608 před 8 lety 30.11.2016 11:50 |...jako profesně... s financema těžko říct - nevim...
Re: Berky
Betynka58 před 8 lety 30.11.2016 11:56 |A kde máš jistotu, že na jaře začne Pavlenka jako jednička? Podle mne začnou zimní přípravu oba na stejné startovní čáře a stejně jako podzim vyšel lépe Jirkovi, tak jaro zase může více sedět Berkymu. Buďme rádi, že máme dva kvalitní vyrovnané brankáře.
Re: Berky
Petr9608 před 8 lety 30.11.2016 12:07 |No já myslim, že jednička je daná, Skutečně nevim, co by musel Pavlenka předvádět, aby šel od jara na lávku.
Re: Berky
Crispo před 8 lety 30.11.2016 14:58 |Berky nás ve více zápasech nedodržel při jednodušších situacích, není tak jistý jako Pavlenka, takže se zeptám, co by musel předvádět Berky aby opět dostal šanci? I kdyby Pavlenka začal chybovat, tak Berkovcem ho nenahradíme. Vím že tímto názorem naštvu hodně slávistů, protože Berky je oblíbenec, ale už tu odchytal hodně zápasů a nejlépe se mu dařilo v Bohemce, připomíná mi Diviše a Hanuše, taky jsou to na ligu dobří gólmani, ale na boj o špici ne...
Re: Berky
Sracken před 8 lety 30.11.2016 17:30 |Já byl nejsmutnější za odchod Jardy Blažka. Pamatuju, jak musel naskočit po úrazu Honzy Stejskala, byl takový vyjukaný, ale zvládl to skvěle. Pak se z něj ale stal přes Bohemku Rudoch.
Re: Berky
Crispo před 8 lety 30.11.2016 21:39 |Nepatřil Blažek náhodou mezi ty hráče, kterým Slavia lehkovážně a nesmyslně neprodloužila smlouvu takže odešli zadarmo někam jinam? Něco jako v případě Labanta a Šmicera?
Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo
zeleznik2 před 8 lety 30.11.2016 16:16 |Klasické srovnání: Deník Spart a téměř jako vždy pan Hrabě:
Pavlenka 5 - Frydrych 5(pokud si pamatuji, tak snad jinou známku od něj nikdy nedostal), Bílek 6, Deli 7, Bořil 6 - Barák 5, Hušby 7, Ngadeu 8, Zmrhal 7 - Mešanovič 5, Škoda 6.
Van Buren 6.
Liga Fanoušků: 8:2