V uplynulých týdnech se v tabulce vykrystalizovala pětice týmů, která si to s největší pravděpodobností spolu rozdá o čtyři pohárová místa dostupná z ligové soutěže. Slavia, Mladá Boleslav a Zlín navíc zůstávají ve hře i v domácím poháru a jak je slávistům po letošním jaru dobře známo, pokud vyhraje pohár tým, který skončí do čtvrtého místa v lize, jde do Evropy také pátý tým z ligy. Můžeme tedy směle říci, že Slavia je na dobré cestě si svou letošní účast v pohárové Evropě zopakovat také příští rok, i když samozřejmě jistého nemá zatím vůbec nic.
Připomeňme tedy, že ligovou tabulku po 14 kolech vede Plzeň s 33 body, bilancí 10-3-1 získané v 7 domácích a 7 venkovních zápasech (doma 5-1-1, venku 5-2-0). Jediný tým, se kterým Plzeň zatím nehrála, je 13. Brno. Ze soupeřů z první pětky hrála Plzeň doma proti Zlínu, Slavii a Spartě, venku se utkala jen s Mladou Boleslaví s bilancí 2-1-1.
Druhý v tabulce je Zlín, který má o dva body méně než Plzeň, bilanci 9-4-1 rovněž se sedmi domácími a stejným počtem venkovních zápasů (doma 4-3-0, venku 5-1-1). Zlín se zatím v lize neutkal se 14. Duklou, kterou hostí v 15. kole. Zajímavostí je, že Zlín zakončí podzim dvěma domácími zápasy v řadě a přezimuje tak s 9 domácími a 7 venkovními zápasy. Co se týče zápasů proti týmům na čele, hrál Zlín doma jen se Spartou, venku pak se Slavií, Plzní a Mladou Boleslaví. Z těchto zápasů má navíc výbornou bilanci 2-2-0.
Třetí Slavia ztrácí na Plzeň čtyři body a na Zlín dva body, zaznamenala bilanci 8-5-1, ovšem na rozdíl od týmů před sebou má odehráno doma jen šest utkání (4-2-0) a venku osm (4-3-1). V 15. kole se utká Slavia s Mladou Boleslaví, proto má proti týmům z čela tabulky odehrány zatím jen tři zápasy s bilancí 1-1-1 (Sparta a Plzeň venku, Zlín doma). Díky tomu, že mají sešívaní odehráno více zápasů venku než doma, jsou v tzv. tabulce pravdy dokonce před Zlínem, protože mají +11, zatímco Zlín jen +10.
Čtvrtá Mladá Boleslav je na tom v tomto ohledu naopak, odehrála doma už 8 zápasů (4-2-2) a venku jen šest (4-1-1), což dává dohromady 27 bodů a bilanci 8-3-3. Proti týmům z čela tabulky Mladá Boleslav ještě nevyhrála, doma prohrála se Zlínem a remizovala s Plzní, venku uhrála bod proti Spartě. V tabulce pravdy má Mladá Boleslav jen +3, rozdíl mezi ní a Slavií je tak z tohoto pohledu dokonce osmibodový.
Nakonec se podíváme na pátou Spartu, která má stejně jako Plzeň a Zlín stejný počet odehraných zápasů doma (5-1-1) a venku (2-4-1), celkově jí to dává bilanci 7-5-2, sedmibodovou ztrátu na Plzeň a tříbodovou na třetí Slavii. V 15. kole se Sparta vydá do Hradce Králové, který je v tabulce desátý. Proti týmům z čela tabulky hrála Sparta dvakrát doma (Slavia, Ml. Boleslav) a dvakrát venku (Plzeň, Zlín) a nedokázala porazit ani jednoho z těchto soupeřů, připsala si proti nim bilanci 0-2-2.
Na závěr tohoto shrnutí si tedy dovolím vypíchnout následující: Ať už skončí poslední dvě kola jakkoli, Plzeň se Spartou přezimují s 8 odehranými zápasy doma a 8 zápasy venku, Mladá Boleslav a Zlín budou mít 9 odehraných zápasů doma a 7 venku, a z čela tabulky jediná Slavia bude mít 7 odehraných zápasů doma a 9 venku. Pokud se tedy slávisté udrží v podobné pozici v tabulce jako se nacházejí nyní, budou mít pro jaro jistou výhodu. Na jaře totiž budou hrát osmkrát doma a jen šestkrát venku a oba své největší rivaly - Plzeň i Spartu - budou hostit právě doma. Mějme tento fakt tedy na paměti při hodnocení slávistického podzimu, který je z mého pohledu velmi úspěšný a pokud slávisté v posledních dvou podzimních kolech uhrají alespoň dva body, úspěšným také zůstane.
To, jak moc dobře na tom Slavia v tabulce je, lze dokumentovat třeba také na tom, kdy v minulých sezónách získala 29. bod na své ligové konto. Letos k tomu Slavii stačilo 14 kol a drží si tak mimochodem stále průměr přes 2 získané body na zápas, což by na konci ligy znamenalo zisk přes 60 bodů a s velkou pravděpodobností tak splněný cíl v podobě nejhůře třetího místa v lize. Loni získala Slavia 29. bod v 17. kole první jarní výhrou 2:0 nad Brnem. Ovšem ještě o sezónu dříve to trvalo dlouhých 28 kol! Ještě po 27. kole sezóny 2014/15 měla Slavia na kontě jen 28 bodů a byla na 13. místě tabulky.
To mimochodem bylo 9. května 2015 a Slavia zrovna prohrála v Příbrami 2:1 brankou Bednáře z poslední minuty, sešívaní zápas odehráli v sestavě Berkovec - Švec, Deli, Bílek, Tamás - Baéz (89. Kodr), Piták - Kenia (76. M. Černý), R. Hrubý (90. Červenka), V. Vukadinovič - Mil. Škoda. To tedy bylo před stále jen pouhým rokem a půl. Klub od té doby urazil samozřejmě dlouhou cestu, kádr se na mnoha postech výrazně obměnil, přesto by si tehdy asi jen málokdo pomyslel, že za rok a půl se budou mnozí fanoušci bavit o tom, že titul může být po podzimu stále ve hře a evropské poháry brát už jako téměř jistotu (přestože jistotou ani teď opravdu ještě nejsou!).
Asi není třeba připomínat, že v sezónách, které předcházely ročníku 2014/15, Slavia pravidelně dosahovala na 29. bod buď až v úplném závěru sezóny nebo v druhé polovině jara. Jen v sezóně 2009/10 to bylo "už" v 18. kole, tehdy ale Slavia zase v posledních 12 kolech uhrála jen 11 bodů.
Nakonec ještě jedno srovnání s minulou sezónou. Vezmeme-li v úvahu zápasy proti stejným soupeřům jako loni (při nahrazení Baníku Ostrava Karvinou a Sigmy Olomouc Hradcem Králové), je na tom aktuálně Slavia o 6 bodů lépe než loni, přičemž doma si neuhrála nic navíc (+2 body s Libercem, -2 body se Zlínem) a všech 6 bodů k dobru přivezla zvenku (+3 body z derby, +3 body z Brna, +2 body z Hradce a -2 body z Teplic). Pokud by tedy ve zbylých 16 zápasech uhrávala Slavia stejné výsledky jako loni, skončila by na 58 bodech.
Komentáře (178)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Ondráš před 8 lety 22.11.2016 10:22 |2 body ze zbývajících 2 zápasů by bylo velký zklamání..min. doma musíme za 3 body, ta bilance s Bolkou je šílená! Ve Zlíně min. plichta, tým na to máme..
Re: Statistické okénko - 14. kolo
smely (přítel SN) před 8 lety 22.11.2016 10:41 |asi ano, za me 4 body naprosta spokojenost, 6b pak fantazie a nasledna velka poklona tymu...
Re: Statistické okénko - 14. kolo
VanDel před 8 lety 22.11.2016 10:57 |Přesně to jsem chtěl napsat. Se dvěma body z posledních dvou zápasů bychom rozhodně spokojeni být neměli, já osobně bych byl hodně zklamán. Vzhledem k probíhajícímu podzimu by to zcela jasně byla ztráta. Takže asi takhle - 6 bodu extáze - 4 body spokojenost - 3 body minimum.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Jachym před 8 lety 22.11.2016 11:02 |6 bodů z těchto zápasů je naprosté minimum, které jsem ochotný akceptovat :-D
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Ondráš před 8 lety 22.11.2016 11:36 |plus samozřejmě naprostá dominance a demolice soupeřů:)
Re: Statistické okénko - 14. kolo
PetCC před 8 lety 22.11.2016 15:41 |Nebuďme nenasytní. Já říkám, že mi stačí víc než bod z každého zápasu!
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Petr9608 před 8 lety 23.11.2016 14:47 |Jsou to "šestibodové" zápasy. Dva body by mohly být lepší než tři, které by logicky znamenaly jednu porážku a tedy buď přeskočení Bolkou nebo výrazné odskočení Zlína, klidně až na 5 bodů, navíc s jistotou negativní vz. bilance.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
biggris (přítel SN) před 8 lety 25.11.2016 22:43 |Zni to krute, ze dva body jsou lepsi nez tri, ale je to naprosta pravda :-)
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Borec09 (přítel SN) před 8 lety 22.11.2016 11:33 |Ja pevne verim, ze posledni 2 zapasy budou za 6 bodu. S Bolkou jsme nevyhrali snad 6 let! Nejlepsi cas to zmenit. Navic nemaji zadnou super formu. Se Zlinem to dame taky za 3 body, bude to jejich prvni porazka doma. Neverim, ze daji cely podzim bez prohry doma. Takze v obou pripadech je statistika na nasi strane :-)
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Petr9608 před 8 lety 23.11.2016 14:48 |Já bych domu celkem věřil.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Petr9608 před 8 lety 23.11.2016 14:49 |Resp. nemyslím si, že je nějaký DŮVOD k tomu, aby se to změnilo. Jsou prostě dobří.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Petr9608 před 8 lety 23.11.2016 14:50 |Samozřejmě, že vyhrát tam můžem, ale bude to velice těžké.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Sracken před 8 lety 22.11.2016 11:41 |Klub jako Slavia nikdy nemůže být spokojena se 2 body za dva po sobě jdoucí ligové zápasy, protože Slavia má ambice nejvyšší, kterým lze dostát pouze výhrami s občasnými zakolísáními. Protože se jedná o přímé konkurenty, tak ke spokojenosti 4 body, k nadšení 6 bodů. Doma bych rád konečně viděl bezvadný výkon s góly (i když kvalita Boleslavi je opravdu velká) a Zlín také musí jednou padnout na hubu, nemůže mu pořád všechno vycházet. Minimálně musíme jít 6ti bodům naproti aktivní hrou a dobrým výkonem na hřišti.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Sracken před 8 lety 22.11.2016 11:46 |Hlavně bych si přál dárek od týmu v domácím utkání, protože doma to je letos zatím herně i gólově horší než venku, více než 1 gól jsme dali jen Příbrami v totálním rozkladu (v tom jsme byli i my).
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Novi.sks před 8 lety 22.11.2016 12:29 |Doma s Bolkou by nám mohlo hrát do karet, že u ní není předpoklad betonování, což by nám mohlo svědčit... Pěvně věřím, že tento zápas zvládneme, ikdyby to mělo být trochu divočejší skóre jako 3:2 či podobně.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
smely (přítel SN) před 8 lety 22.11.2016 12:35 |nevim, ale nemyslim si z to MB nejak otevre, bude hrat ze zajisteny obrany na brejky, rekl bych, zadnou golovou prestrelku neocekavam, ale vyderene a zaslouzene vitezstvi 2.1 , goly Skoda, Deli , oba po standardkach :-)
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Komix před 8 lety 22.11.2016 14:34 |Tak to je hodně odvážný tip vzhledem k naší impotenci že standartek v tomhle ročníku :)
Re: Statistické okénko - 14. kolo
smely (přítel SN) před 8 lety 22.11.2016 14:35 |statisticky to uz musi klapnout.. :-)
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Petr9608 před 8 lety 23.11.2016 14:50 |Dva góly jsme dali z Zlínu.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
ypres.bass před 8 lety 22.11.2016 12:45 |Souhrn kolai od nás: http://smag.cz/fotbal/udalosti-uplynuleho-kola-epojisteni-cz-ligy/
Re: Statistické okénko - 14. kolo
stromovous (přítel SN) před 8 lety 22.11.2016 13:26 |Při pohledu na tu sestavu z 2015 mi přijde neuvěřitelný, jak dopadl Tamász, který teď leští lavičku v Serii B, přitom u nás to byl výrazný nadprůměr.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Jachym před 8 lety 22.11.2016 14:52 |To při tehdejším kádru ovšem nebylo nic složitého...
Re: Statistické okénko - 14. kolo
stromovous (přítel SN) před 8 lety 22.11.2016 15:39 |Nemyslel jsem jen u nás, ale celkově v lize.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
PetCC před 8 lety 22.11.2016 15:45 |Ten výrazný nadprůměr byl leda v některých hlavách, ale ne na hřišti. Za ten čas, co tu byl, nepředvedl nic než běžný průměr.
Ve stejné sestavě byl i Vukadinovič, po kterém se skoro nikomu nestýskalo, když se vracel po hostování a teď jsou z něj všichni na větvi.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
JS (přítel SN) před 8 lety 22.11.2016 15:48 |Přesně tak, Tamász mě teda ničím vyloženě nenadchl.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
seky1989 (přítel SN) před 8 lety 22.11.2016 17:11 |Uvědomme si ale, že tehdy mu bylo 19 let a byl to jeho prakticky první půlrok v dospělym fotbale. Jsem přesvědčenej, že kdyby na něj tehdy byly peníze a zůstal tady, tak je dnes jeden z Top beků v lize. Pokud by tu vůbec ještě byl.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Travinho před 8 lety 22.11.2016 21:21 |Otázka je, proč tomu tak není?
Jaro- zápasy doma- venku
Mike před 8 lety 22.11.2016 15:20 |Ještě bych dodal k jarním zápasům, že ze 14 kol hrajeme 9x v Praze- 8x doma a na Bohemce a pouze 5x vyjíždíme mimo Prahu- 2x blízko do Středních Čech- Mladá Boleslav a Příbram, 1x na sever- Liberec a pouze 2x do větší vzdálenosti- Slovácko a Karviná. Takže i zeměpisně to je fajn.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Sedrousek před 8 lety 22.11.2016 16:50 |Doufam ze da gol MNN a predvede jak se slavi gol stejne jako v lete v Celakovicich
Re: Statistické okénko - 14. kolo
zeleznik2 před 8 lety 22.11.2016 17:38 |Věřím, že Bolku dáme a se Zlínem si to pak v posledním kole rozdáme o druhé místo. Plzeň hraje doma s Brnem, to bude asi výhra a Zlín hostí Duklu a tu asi taky porazí. V posledním kole jede Plzeň na Bohemku. Boleslav má doma Příbram. Rumuni jedou do Hradce zbožné přání a palce držet domácím a pak hostí Teplice.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Sokrates55 (přítel SN) před 8 lety 22.11.2016 17:41 |Dobrý večer Vám všem přeji.
Statistika je velmi ošidá věc. Přesně jako ta kombinatorika, se kterou tady Alanore jdeš na velmi tenký led. Je však pravda, že je to velmi svádivé. Sami to všichni víme, protože jsme slávisté....... :-).
Snad i proto jsem si po přečtení a zamyšlení se nad Tvými úvahami utřel čelo :-).
Vím, stačí několik faktorů shůry a jsme někde úplně jinde. Máš pravdu, že už dlouho jsme neměli tolik bodů ještě před koncem podzimní části, ale jak také sám připouštíš, zajíci se sčítají až po honu. S Bolkou to bude složité, protože na ni neumíme moc zahrát a Zlín je ještě ve větším laufu než Slávie. Takže oba zápasy nás opravdu prověří. Doma musíme pomoci klukům hlavně tím, že nás bude v Edenu hodně a budeme slyšet. To bude pro kluky velká podpora. Ve Zlíně můžeme využít toho, že Zlín bude favoritem a bude moc chtít. Tak třeba náš JŠKVCD něco vyšpekuluje, a všem nám spadne brada jako v derby. Hlavně uplatnit to, co pořád voláme. A to je naše "bojová síla".
Sokrates55
Mám moc rád filosofii Arthura Schopenhauera a jeho povídání o tom, jak vysvětlit otázku, zda lze dosáhnout na nemožné.
Tak pěkný večer.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
jarodo57 před 8 lety 22.11.2016 18:47 |Já na statistiku moc nedám .Takže i horší bilanci s MB neberu extra vážně. Protože jsem za mlada fotbal hrál ,tak vím ,že každý zápas je jiný a začíná od 0:0.Určitě zápas s Bolkou bude hodně těžký, ale v dnešních silách hráčů co nastupují a především díky dobrému trenéru jsme schopni ji porazit a nakonec vyhrát i ve Zlíně.Ale to je ta moje optimistická povaha.Mimochodem Sokrate nebudeš v sobotu na stadiónu?
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Sedrousek před 8 lety 23.11.2016 06:08 |Pri zapase se Zlinem bude Zlin favorit? Naprosto vyrovnanej zapas ktery momentalne nema favorita. A to pri vsi ucte ke Zlinu
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Sracken před 8 lety 23.11.2016 07:06 |Že je Zlín s námi favorit podle mne nelze svádět na "moudrost", "pokoru" ani nic jiného. Promiňte, ale jak může tohle napsat. My jsme favorit, když pominu, že jsme Slavia, tak máme i mnohem kvalitnější kádr. Jediná utkání, kde nejsme favorit, ale dejme tomu vyrovnaný soupeř jsou pro mne zápasy se Spartou a Plzní, jinak nikdy neuvažuji před zápasem ani o remíze. Malověrnost není nic pozitivního, takhle se chovat nesmíme a už vůbec k tomu nesmíme vychovávat generace budoucí, pro mladého sportovce je to vysloveně cesta do pekel.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Sokrates55 (přítel SN) před 8 lety 23.11.2016 21:33 |Dobrý večer přeji a omlouvám se za pozdní odpověď.
To, kdo je favoritem v zápase ze Zlínem, je na každém, jak si to vyhodnotí a já Váš názor respektuji. Pokud mi však podsouváte malověrnost, tak se musím ohradit. Pokud si znovu přečtete můj příspěvek, tak já v sílu našeho mužstva věřím. A věřím pořád. I to i v zápasech ze Spartou nebo Plzní :-). Vedu k tomu svého syna i své vnuky. A všichni jsme slávisti.
Sokrates55
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Betynka58 před 8 lety 24.11.2016 10:37 |Zdravím, příteli Sokrate,
samozřejmě je na každém, koho v tom kterém zápase vidí jako favorita. Tebe možná k favorizování Zlína vedla jeho aktuální velmi dobrá forma v kombinaci s domácím prostředím. Já zase více dám na to, který soupeř Slavii více sedí. A jestli se nepletu, tak právě se Zlínem má snad Slavia ze všech současných ligových mužstev nejlepší bilanci vzájemných zápasů, proto ve vítězství na tamější Letné věřím více než v sobotu v duelu s Bolkou.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
zeleznik2 před 8 lety 22.11.2016 17:43 |Před startem ligy a před příchodem Jardy Šilhavého bychom brali třetí místo asi všemi deseti. Safra, ale teď si asi říkáme není to škoda, že jsme jen třetí?hlavně mrzí ztráta s Bohemkou a pak hlavně jen bod v Jihlavě, ty čtyři bodíky, aby nám nakonec nechyběly.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Sracken před 8 lety 23.11.2016 07:01 |V Teplicích jsme o body přišli vyloženě smolně. Musíme to zkusit dát za 6. Sparta pojede na jaře bomby v zákulisí jako vždy.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Jachym před 8 lety 23.11.2016 12:13 |Takto to podle mě nelze brát. V některých zápasech jsme zase body získali se štěstím (např. dva poslední venkovní zápasy).
Re: Statistické okénko - 14. kolo
zeleznik2 před 8 lety 23.11.2016 17:58 |Ano, ale zase v Jablonci byl bod zlatý...
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Crispo před 8 lety 22.11.2016 20:03 |Osekat kádr od průměru, posílit třema kvalitníma zkušenýma hráčema a naše šance na 1. až 3. místo bude reálná i kdybychom oba zbývající zápasy nevyhráli...
Re: Statistické okénko - 14. kolo
zeleznik2 před 8 lety 23.11.2016 18:07 |No u těch posil uvidíme, ale zatím se skloňuje jméno Sýkory, možná Coufal, ale Karl nám zrovna hráče neprodává...takže dokud nebude hráč podepsáný, můžeme jen spekulovat, ale určitě někdo příjde.
Odchody: Kenia je jasný, uvidíme zda se neprodá Zmrhal. Určitě zase bude, probírán odchod Milana Škody(Čína?). Možná také Tonda Barák bude v kurzu. V případě posílení obrany, odchod Mikuly a Jablonského. Razantní průvan v kabině asi nehrozí.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Travinho před 8 lety 22.11.2016 21:24 |Když koukám na tu sestavu z roku 2015. Tak bych tu velmi rád zpátky viděl jednoho hráče a to Vukadina Vukadinoviče. V zimě mu končí smlouva a zájemců jsou prý hordy, ale u nás už to zná, proč by se nemohl chtít vrátit? Ano, tehdy to nebyla žádná hitparáda, ale ten tým nešlapal celkově a výkonnostní progres, který za tu dobu zaznamenal je obrovský. Co tak sleduju Zlín, tak je to zápas co zápas jejich nejlepší hráč. Mnohem víc si věří jeden na jednoho a už není tak splašený, jako když hrával u nás, o čemž svědčí 8 asistencí na gól! Já bych ho bral hned!
Re: Statistické okénko - 14. kolo
dArtagnan před 8 lety 22.11.2016 21:51 |Překvapilo mě, že ta sestava je i s odstupem času celkem kvalitní až na ten mizerný střed zálohy. S Vukadinem rozhodně souhlas, je trochu srandovní, že jsme odmítli za něj dát jeden milion a později ten post "posílili" Mihalíkem za 15 a Kesselem za 35.
Lehké OT: podle Mádla z aktualne.cz se snažíme v zimě přivést Jana Nezmara.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
JS (přítel SN) před 8 lety 22.11.2016 23:37 |link pls?
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Radek097 (přítel SN) před 8 lety 22.11.2016 23:45 |Není lepší si zapnout ''druhé okno'' a udělat pár kliku než někoho prosit o link a čekat? Jinak tady to máš, pokud sis to náhodou ještě nepřečetl. https://sport.aktualne.cz/fotbal/ceska-liga/spartanske-varianty-trpisovsky-ci-pan-x-holoubek-kde-x-muze/r~233b725eb02e11e687f70025900fea04/
Re: Statistické okénko - 14. kolo
JS (přítel SN) před 8 lety 22.11.2016 23:58 |Obvykle to opravdu tak dělám, díky za link.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
JS (přítel SN) před 8 lety 22.11.2016 23:33 |Já teda Vukadina nechci. Někteří tady zase propadají „pololetním kometám“, tedy hráčům, kterým se výrazně zadařilo jen v polovině ročníku. S takovými nákupy už máme zkušenost. Milan Ivana, Goce Toleski... Nikam to nikdy nevedlo.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Sracken před 8 lety 23.11.2016 06:58 |Absolutně souhlasím, pololetní stars se nikdy moc neosvědčily.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Borris před 8 lety 23.11.2016 07:50 |Milana Ivanu bych do této kategorie rozhodně neřadil. Před příchodem k nám, podával ve Slovácku stabilně kvalitní výkony delší dobu, byl tahounem Slovácka, v jedné sezóně byl nejlepším střelcem ligy a nakonec i pak u nás podle mě rozhodně nevyhořel. Sice se mu nepovedlo prosadit do pravidelného základu, ale když už hrál, tak většinou nezklamal a jako střídající hráč většinou hru oživil a nebo dal gól. Byl to takový náš tehdejší Muris.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Jachym před 8 lety 23.11.2016 09:06 |To je podle mě hodně přehnané. Co se týče produktivity, tak Murisovi nesahal ani po kotníky. Herně špatný nebyl, dřel a hru skutečně často oživil. Ale střelecky se mu dařilo pouze ve Slovácku, a to spíše jen tu sezónu, co se s 11 (!) góly stal králem střelců. Po odchodu ze Slavie do Slovanu šly jeho nízké střelecké statistiky ještě níže. https://cs.wikipedia.org/wiki/Milan_Ivana
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Travinho před 8 lety 23.11.2016 08:10 |Já bych tedy Vukadina za pololetní kometu nepočítal. Ve Zlíně byl tahoun (nejlepší ofenzivní hráč) už loňskou sezonu a letos je ještě lepší. Problém může být v tom, že přeci jen Zlín hraje do otevřenějších obran, ale i tak bych jej bral. Finanční náročnost by byla minimální a hráč je to bezesporu kvalitní.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
smely (přítel SN) před 8 lety 23.11.2016 09:14 |za pokus by to mozna stalo, nejsem si uplne jistej, ale proc ne ? muzem jim za to nabidnout hostovacku GvK, treba by se tam taky rozehral....
Re: Statistické okénko - 14. kolo
donford před 8 lety 23.11.2016 12:40 |Možná, že to myslíš pouze úsměvně, ale p. Páník je opravdu trenér filozof s vizí a dokáže u každého hráče vyhmátnout i to, co je v něm zdánlivě nedobytně skryto. Vůbec bych neměl nic proti tomu, aby to tam GvK na hostovačku zkusil. Z Vukadinoviče opradu udělal seběvdomé křídlo, dokonce takové, že Vukadin uvažuje i o čs. státním občanství a o hře za náš nároďák. Jiná věc je, že zase jiní hráči po odchodu ze zřejmě rodinného prostředí (Poznar) povadnou.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
smely (přítel SN) před 8 lety 23.11.2016 12:54 |souhlasim, myslim, ze by navrat do rodne vsi pomohl i Zeleznikovi...
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Travinho před 8 lety 23.11.2016 15:24 |V zimě mu končí smlouva, takže může být i zdarma...
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Betynka58 před 8 lety 23.11.2016 11:11 |On je asi Zlín dost specifické mužstvo, asi tam je vhodné klima pro hráče, kteří se jinde neprosadili. A je možné, že Vukovy vynikající výkony jsou i odrazem pohodové, rodinné atmosféry, kterám tam momentálně panuje. S jeho angažováním bych byl opatrný i vzhledem k tomu, jak ve Slavii, potažmo v Plzni zapadla loni na podzim skvělá útočná dvojice Železník-Poznar.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
mabr před 8 lety 23.11.2016 09:19 |Ač to s tématem vůbec nesouvisí, tak Goce Toleskiho jsem měl moc rád. Ani ne tak jako fotbalistu, jakožto člověka. V knize Ondry Zlámala se snad píše o tom, že teď trénuje někde na Balkáně a jeho syn je velký slávista, který každý zápas sleduje a fandí. Díky za připomínku :)
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Borec09 (přítel SN) před 8 lety 23.11.2016 11:21 |Za co tady dal nekdo minus? Snad jedine preklep. Vzdyt to je super, ze u Goceho zanechala Slavia takovou stopu.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
golfer před 8 lety 24.11.2016 23:53 |Souhlas. Měl jsem s možnost s Gocem chvíli mluvit. Měl Slávku rád více než si kdo myslí. Pravda je, že za nás nedal tolik gólů tuším 6 ve 20ti zápasech, ale naturelem byl obdoba Murise.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
kerim1969 před 8 lety 23.11.2016 14:43 |Do Zlína poslat GvK a Mihalíka, oba jsou marný a mají sklony k nadváze, Vukadinoviče bych bral a to tak, že hned.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Travinho před 8 lety 23.11.2016 15:25 |Já bych souhlasil s hostováním Mihalíka. Ten kluk má velký potenciál, ale potřebuje herní praxi a tým, kde se naučí i bránit a hrát trochu více pro tým.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Jachym před 8 lety 23.11.2016 08:56 |Ano, Vukadin, Bazal, Hrubý a Kuchta okamžitě zpět z hostování... A pak ať si klidně odejdou Zmrhal a Škoda... Nic proti těmto hráčům, ale možná by občas bylo lepší sundat si růžové brýle...
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Max92 před 8 lety 23.11.2016 10:31 |Zapomněl jsi na Vencu Proška :-)
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Pepino44 před 8 lety 23.11.2016 10:40 |Maxi, pokud svůj příspěvek nemyslíš ironicky, tak Ti musím sdělit, že Venca Prošek nyní "válí" za Olympii Hradec Králové a věř mi, že tam moc nezáří.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Max92 před 8 lety 23.11.2016 10:53 |jo, byla to ironie samozřejmě :))
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Travinho před 8 lety 23.11.2016 15:30 |Tak růžové brýle. Vukadinovič je na podzim hodnocen jako nejlepší hráč naší ligy, má 8 asistencí a to se ještě chvíli zdravotně trápil. Navíc nekope standardtky, takže nemá polovinu asistenci po rozích jako Dočkal.
Ono by se hodilo i srovnání se Zmrhalem. Ty jej nyní považuješ za nepostradatelného, ale přišlo ti, že by před rokem a půl hrál lepe než Vukadin? Mně rozhodně ne!
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Jachym před 8 lety 23.11.2016 16:11 |Ano, tehdy byl Zmrhal bídnej. Ale je něco jiného být hvězdou v provinčmím týmu (kterým Zlín při vší úctě a přes současné postavení je) nebo v mediálně mimořádně sledované Slavii. Kdyby byl Vukadin takový zázrak, tak se nepotácí po hostováních v první a druzé české lize. A také nikdy nenastoupil v srbské reprezentaci, která na tom je poslední roky ještě hůře než naše...
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Travinho před 8 lety 23.11.2016 22:25 |Zaprvé tedy Vukadinovič hvězdou ve Zlíně je, kdežto Jarda u nás neustále nemá ani jisté místo v základu. Někdy zahraje super, jindy (poslední utkání) hůře. Vukadinovič se kdysi potácel po hostováních, ale zrovna tebe beru jako poměrně inteligentních diskutujícího a tak bys měl vědět, že i ze spousty takových hráčů nakonec dokážou vyrůst hvězdy... Srbské reprezentaci se sice nedaří, ale když se podíváš, jaké mají k dispozici hráče na kraje zálohy, tak vidíš, že zde jsou trošku jinde než my.... U nich to ani tak není o hráčské kvalitě, jako o něčem úplně jiném.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Betynka58 před 8 lety 24.11.2016 10:49 |Zmrhal že nemá jisté místo v základu? Za 14 zápasů chyběl v základní sestavě jednou, doma se Zlínem (tedy ještě za Uhrina), takže je jasné, že je pro JŠ jedním ze základních stavebních kamenů sestavy (také proto nakonec nakoukl i do reprezentace). Že se mu ne vždy daří tak, jak bychom si představovali, e věc jiná.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Travinho před 8 lety 24.11.2016 15:14 |Jasně, ale vzhledem k tomu, kdy dvakrát za sebou střídal, tak na Boleslav nemá určitě nic jisté.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
bububu (přítel SN) před 8 lety 23.11.2016 10:17 |Já si tedy dovolím souhlasit, Vukadina bych rozhodně v zimě zkusil, zvlášť jestli mu končí smlouva. Jestli opravdu odejde Jarda Zmrhal, jak spekuluje Mádl, tak se Vukadinović jako náhrada přímo nabízí. Možná je to půlsezonní kometa, jak tu někdo napsal, podle mého je ale v současnosti rozhodně lepší jak Mingazov nebo Mihalík, který sice může být talentovaný jak chce, ale zatím to moc v našem dresu neukázal. Rozhodně bych ho zkusil, riziko je naprosto minimální.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
slamacek (přítel SN) před 8 lety 23.11.2016 10:34 |Na Zmrhala se nadava snad od jeho prvniho startu. Mihalik je velice kvalitni hrac a verim ze se bude dal zlepsovat. Nikoho kdo by v nasi lize tak exceloval, aby musel jit k nam nevidim. Vukadinovic by pripadne nevadil je to sikovny a rychly hrac, ale dle meho vic nez zaloznika nutne potrebujeme praveho beka. Otazkou je jak vypada Holik, ktereho mame v Karvine! pokud by byla 75% sance u nej na zaklad tak bych jej stahnul at se obrana s nim zacina sehravat. Jinak bych do tymu nijak nezasahoval. Nikdo tak vyjmecny tady neni aby musel byt u nas. Jestli by tedy mel nekdo prijit tak jen jako nahrada za odchoziho. samozrejme pak zcela nadstandartni hrac ze zahranici ale ne z SK.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
EdCable před 8 lety 23.11.2016 11:16 |Holik je na hostovani snad jenom na podzim, takze si ho stahneme jaksi automaticky.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
quelhar (admin) před 8 lety 23.11.2016 12:05 |Na Zmrhala se nadava od jeho prvni startu a on je tri a pul roku v rade v zakladni sestave, dotahl to do reprezentace. a v zime nejspis klubu vydela penize, ktere naposledy videl asi pri prestupu Marka Sucheho. Lidem se nezavdecis...
Re: Statistické okénko - 14. kolo
bububu (přítel SN) před 8 lety 23.11.2016 12:07 |Jen moc nechápu, proč Zmrhala vytáhl slamacek v reakci na můj post, když tam o jakémkoliv nadávání Jardovi nebyla nejmenší zmínka. Naopak, považuji se za Zmrhalovce, který se Jardy často zastával, ikdyž se mu ne úplně dařilo.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
slamacek (přítel SN) před 8 lety 23.11.2016 12:40 |reakce jen na to ze Mihalik zatim neukazal vse co by ukazt mel. myslim ze podobny pripad jako zmrhal. Taky na nej mnoho lidi muze tady plivat ale ten chlapec pokud bude hrat to muze dotahnout podobne daleko jako jarda. Nic o tom ze by jsi proti Jardovi rekl cokoli zleho :)
Re: Statistické okénko - 14. kolo
smely (přítel SN) před 8 lety 23.11.2016 12:52 |aniz bych to nasemu princi Jaromirovi nepral, tak si myslim, ze by mu prestup ted v zime prilis nepomohl, pokud bude hrat u nas pravidelne a dobre, stane se stalym clenem repre bude to , podle me, pro vsechny vyhodnejsi...muj nazor...
Re: Statistické okénko - 14. kolo
bongor před 8 lety 24.11.2016 18:51 |On je Jarda takovej divnej pavouk,možná to mu ubírá body mezi námi fandy.Já taky kolikrát nevím,jak ho hodnotit.
Ovšem má jednu zajímavou vlastnost,že totiž hraje sotva průměrně a najednou v něm chytnou saze ,dokáže explodovat a rozhodnout zápas.Takovej býval třeba Ruud van Niestelroy,ovšem v ještě o dost lepší kvalitě.Motal se tam a najednou bum prásk,dal dva góly a rozhodnul.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
bububu (přítel SN) před 8 lety 23.11.2016 12:05 |Ad Mihalík - ano, očekávání jsou obrovská, talent je to značný, jen se mu to v našem dresu zatím nedaří jaksi prodat; jeden zápas mu vyjde a pak je v dalších pěti opět naprosto nevýrazný. Nicméně věřím, že se do toho dostane. Ovšem viděno optikou dneška, tak ho co do formy a přínosu týmu v této chvíli Vukadinović jasně předčí. Jasně, za půl roku nebo za rok to může být jinak. A to samé platí i pro Mingazova.
Jestli tedy odejde Zmrhal, tak máme na kraj všehovšudy nevyrovnaného Mihalíka, sklěněného Šventa s Mingazovem, tragického Kessela a potenciálně Van Burena. Podle mě by se tedy jeden krajní hráč rozhodně neztratil, zvlášť, přišel-li by zadarmo po konci smlouvy. Ostatně jsem přesvědčen, že jestli po Vukadinovi nesáhneme teď v zimě my, tak to udělá Plzeň/Sparta/Boleslav (samozřejmě za předpokladu, že neprodlouží se Zlínem).
Jinak s krajním bekem naprostý souhlas, minimálně jeden opravdu kvalitní bek by se výrazně hodil.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
celtix před 8 lety 23.11.2016 12:06 |Holík hraje pravidelně. Přípravu pod uhrinem vypadal, že se prosadí, tak snad v zimě to vyjde.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
donford před 8 lety 23.11.2016 12:51 |Proti Spartě mi zas tolik Holík nepřesvědčil. Skoro mi připadal lepší dopředu než dozadu. Neuhlídal při golových přihrávkách Holzera a ani Costu. Myslím, že při svém mládí potřebuje ještě rok, dva pravidelně hrát, zrát (ještě větší rychlost, víc taktiky a rozhodnější řešení situací) a a věřím, že to bude k naší potěše obránce jedna radost. JInak si myslím, že máme na to, abychom Bolku i Zlín porazili. Jestli naši kluci předvedou proti Bolce uragán (třeba jako proti Liberci) a přišpendlí ji u jejího vápna, pak se jistě i Muris utrhne a Tonda Barák z dálky prosadí. :-) Zlín jsme loni u nich porazili. Věřím, že zopakujeme. Ale musejí si kluci sáhnout až na dno. Umí to! Jako na Spartě. No a my budeme "umírat" s nimi. :-)
Re: Statistické okénko - 14. kolo
zeleznik2 před 8 lety 23.11.2016 18:24 |Vukadinoviče spíše ne, ve Zlíně mu to jde, to je bez diskuzí, ale že by tady měl šanci na základ a byl o tolik lepší než Jaro a GVK?Zlín už loni měl výborný podzim, tak jsme koupili Železníka, ve Zlíně hvězda a tady?téměř nic a pak dlouhodobé zranění a teďka v juniorce taky zrovna nezáří, Zlín na jaře bude klesat, ať už s VV nebo bez něj.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Kmotr (přítel SN) před 8 lety 23.11.2016 13:41 |Myslim,ze na sobotni zapas by to chtelo poradnou mobilizaci.. pripadna vyhra nas muze dostat do opravdu dobreho postaveni!
Burcujte vsecny co znate i neznate!!! At je nas tam v sobotu aspon 15 000 a dozeneme kluky k vitezstvi!!!
Re: Statistické okénko - 14. kolo
lassiter před 8 lety 23.11.2016 14:11 |Popravdě jsem na návštěvu hodně zvědavý, jestli ty zimní večerní časy a přenosy na ČT mají takový vliv. Tipuju realisticky tak deset jedenáct.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
bongor před 8 lety 24.11.2016 18:54 |Já jsem v tomhletaky celkem skeptik,tipuju 10312
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Novi.sks před 8 lety 25.11.2016 08:44 |Já bych byl rád za návštěvu kolem 15 000, leč to vidím spíš na 13 max.
Chataři-zahrádkáři už mají po sezoně, tak by si o víkendu mohli místo chaloupky udělat výlet do Edenu. I ten odpolední čas nahrává cestování mimopražských. Do karet nám hraje i vysílání na O2 (na ČT by měl běžet duel tepláky vs. Pelta), což je podle mě výhodnější, než kdyby přenos běžel na ČT, kterou mají všichni...
Navíc je zrovna výprodejový víkend, tak by mimopražští mohli po fotbale ještě zajít na nákupy :)) tož uvidíme, já každopádně přítomen budu.
OT - Nejhorší kopyto všech dob
Systém (host) před 8 lety 23.11.2016 14:21 |Toto vlákno bylo přesunuto do článku Článek pro diskuzi off-topic - listopad
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Petr9608 před 8 lety 24.11.2016 01:13 |https://youtu.be/hbGbbFrRGLQ?t=2m42s
Tak zase to okénko do minulosti o 1/4 století zpět. No, do Ďolíčku se chodilo, ne že ne. Proč se nehrálo v Edenu? Se tam dělala nějaká "nouzová rekonstrukce", aby to úplně nespadlo?
Re: Statistické okénko - 14. kolo
afro před 8 lety 24.11.2016 08:17 |Na tom fotbalu jsem byl. Za Sigmu tehdy hrálo duo Hapal, Látal. Jestli si to dobře pamatuju, tak jsme tam hostovali asi sezónu a pak jsme se stěhovali na Strahov. Bylo to myslím z toho důvodu, že se snad měl začít v Edenu konečně stavět nový stadion. Jak se to nakonec protáhlo víme všichni...
Re: Statistické okénko - 14. kolo
kjandourek (admin) před 8 lety 24.11.2016 08:55 |Ono to vlastně začalo už za komoušů, kdy se v roce 1989 zbouraly ochozy k stání naproti hlavní dřevěné tribuně, takže tam metr za lajnou vyrostla plechová ohrada - zůstaly jenom oblouky za brankou. Jenomže potom padnul režim a nová vláda rozhodně neměla jako prioritu dokončit plánovanou rekonstrukci nějakého stadionu...
Pak přišel Korbel a měl představu, že stadion hned zrekonstruuje... Takže se začalo v Ďolíčku, potom přešlo na Strahov....
Jenomže za dva roky se nepodařilo vůbec nic - zřejmě byly nějaký problémy s pozemky, tak vůbec nedošlo na stavební povolení... Tenkrát byla taková doba, že se hned po revoluci vyčlenil fotbalový oddíl z kompletní tělovýchovné jednoty a začaly spory kdo má vlastně na co nárok.... Tenkrát o pozemky a stavby (patřící dosud státu) měl právo zažádat ten, kdo to sportoviště provozoval.... O fotbalový stadion se hlásila tělovýchovná jednota i fotbalový oddíl...
Každopádně po Korbelově odchodu jsme se v létě 1994 vrátili na ten samý stadion.... jenom tu plechovou stěnu nahradila provizorní montovaná tribunka...
Re: Statistické okénko - 14. kolo
kjandourek (admin) před 8 lety 24.11.2016 10:26 |Oprava - už v roce 1993 jsme se vraceli do Edenu...
Re: Statistické okénko - 14. kolo
bububu (přítel SN) před 8 lety 24.11.2016 09:18 |Hele to určitě ne, je to rok 1991. Na Strahov jsme se stěhovali až 2000, ikdyž některé pohárové zápasy se na Strahově hráli už předtím. Mám ale dojem, že jsme v Ďolíčku skutečně ještě hráli snad v sezoně 1999/2000 před stěhováním na Strahov, nikde se mi ale nepodařilo dohledat bližší informace...
Re: Statistické okénko - 14. kolo
kjandourek (admin) před 8 lety 24.11.2016 09:26 |V roce 2000 jsme se tam stěhovali podruhé, protože už definitivně přestal Eden vyhovovat normám...
Re: Statistické okénko - 14. kolo
bububu (přítel SN) před 8 lety 24.11.2016 09:44 |Aha, to jsem netušil, díky. Docela bych uvítal, kdyby nějaký pamětník osvětlil, kde všude jsme vlastně v posledních 25 letech hráli...
Re: Statistické okénko - 14. kolo
kjandourek (admin) před 8 lety 24.11.2016 10:25 |To je celé... po příchodu Korbela v roce 1991 jsme nastoupili do Ďolíčku - první zápas s Prešovem 5:0 si pamatuju jako dneska... dva góly Karla Jarolíma, dva Radka Bejbla.... Po roce přesun na Strahov... V prvním zápase jsme těžce otáčeli skóre s Trnavou, nakonec jsme vyhráli 3:2... Jenom tak mimochodem to byl první zápas, kdy se nesměla malá domů :-)
No a v létě 1993 už zase návrat domů .... První domácí zápas jsme jenom plichtili s Českými Budějovicemi, gól nám dával Karel Poborský...
No a v Edenu bez větších úprav jsme hráli až do toho roku 2000... i když tedy na Strahov jsme se stěhovali už dříve na zápasy poháru UEFA - už v roce 1996 jsme tam hráli čtvrtfinále s AS Roma a semifinále s Bordeaux...
Re: Statistické okénko - 14. kolo
bububu (přítel SN) před 8 lety 24.11.2016 11:46 |Díky. Takže jsme v Ďolíčku odehráli celou sezonu 1991/92 a na Strahově celou sezonu 1992/93?
Nevím proč, ale měl jsem za to, že jsme v Ďolíčku hráli ještě někdy okolo roku 1999, tak asi ne.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
kjandourek (admin) před 8 lety 24.11.2016 12:31 |Přesně tak :-)
V roce 1999 jsme v Ďolíčku určitě nehráli - tedy samozřejmě s výjimkou vzájemného zápasu s Bohemkou (pokud tedy ta byla v lize)... On i ten jejich ďolíček hodně dlouho balancuje na hranici únosnosti - není to tak dávno, co museli odehrát sezónu u nás, že :-)
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Systém (host) před 8 lety 24.11.2016 12:00 |Toto vlákno bylo přesunuto do článku Článek pro diskuzi off-topic - listopad
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Petr9608 před 8 lety 24.11.2016 21:19 |Jak to na tom severu dělaj. V lize 11., ale stejně budou do posledního hracího dne bojovat o postup do jarní fáze EL. Byť samozřejmě ta šance bude nevelká.
Ta skupina byla hratelná, ale potřebovali více štěsí, které v prvních dvou zápasech neměli. Mohli mít místo jednoho dva, tři, čtyři ale dokonce i šest bodů.
No a rudí bez trenéra a s vymlácenym kádrem vyhráli v EL 4 zápasy v řadě a postupujou v konkurenci Interu s Southamptonu z prvního místa už po pěti zápasech. Nezvývá než sportovně uznat, že ostudu českému fotbalu v EL poslední dvě sezony skutečně nedělají.
Naopak Plzeň má solidně našlápnuto k tomu, aby vyrovanala tu naší úchvatnou šňůru 17 zápasů v pohárech bez výhry (od prohře v Seville do domácí remízy s Tiraspolem). Zatím je na čísle 13 a 14 je na spadnutí. Nemyslim si, že v Říme otočí.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
malan (přítel SN) před 8 lety 24.11.2016 21:37 |Jebat vajgl Liberec!
Smrt sparte!
Jebat pradelnu!
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Jachym před 8 lety 24.11.2016 22:02 |Slavia Intellectuals? :-))
Re: Statistické okénko - 14. kolo
malan (přítel SN) před 8 lety 25.11.2016 02:25 |kdo?
Re: Statistické okénko - 14. kolo
mudrc před 8 lety 24.11.2016 22:13 |Co žluč, dobrý :) ?? Neoplyvam obdivem k žádnému z uvedených, mám místo pouze pro Slavii, ale k takové zášti tě snad dovedla nějaká ta sklenka navíc, v tom lepším případě.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
malan (přítel SN) před 8 lety 25.11.2016 02:27 |Diky za optani,je mi skvele po vsech strankach.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Borris před 8 lety 24.11.2016 23:23 |Smrt Spartě v každém případě malane! Ale mě byl třeba Liberec vždycky sympatický a rád tam jezdím, když tam hrajeme, vždycky si tam s místními na tribuně dobře pokecám. No a proti Plzni taky nic zásadního nemám a v Evropě jim držím palce.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Petr9608 před 8 lety 25.11.2016 02:24 |Pro mne už je Plzeň jak sparta skoro. Byla mi sympatická před 3-5 lety pod Vrbou.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Jachym před 8 lety 25.11.2016 09:20 |Myslím, že její slavná éra pomalu končí. V Evropě už pozice rychle vyklízí a nebude trvat dlouho než se vrátí do pozice provinčního klubu...
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Borris před 8 lety 25.11.2016 12:14 |Pro mě teda ani omylem není skoro jak rumuni. V mém žebříčku bude tenhle klub vždy tím nejnenáviděnějším a to naprosto nedostižně! Vlastně je to pro mě jediný nenáviděný klub. Je na světě několik klubů, které nemám rád a nebo mi z nějakého důvodu prostě nejsou sympatické. Jako třeba Jablonec, Hradec, Příbram, Barcelona nebo Manchester City. Ale jenom Spartu vyloženě nenávidím.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Betynka58 před 8 lety 25.11.2016 13:02 |Tak já to mám stejné jako Petr, dá se říci, že Plzeň nesnáším čím dál víc. Nejvíc mě štve, jak ti rádoby novináři mluví o utkání Sparta-Plzeň jako o čečsxkém el clásicu, to jsem vždy rudý (pardon, jen podle barvy v obličeji) vzteky. Ják já už se těším, až ten provinční klub zase zapadne tam, kam historicky patří, do šedivého ligového podprůměru!
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Borris před 8 lety 25.11.2016 14:55 |Tak jasný Betynko, je to věc názoru. Ale já si jen myslím, že i když nějaký slávista nemá rád Plzeň, tak si nějak neumím představit, že se to může rovnat s nenávistí ke Spartě. Která je naším nenáviděným rivalem odjakživa a kde je to ještě příživeno spoustou křivd a událostí z minulosti. Nikdy žádný klub nebudu tak strašně nesnášet jako ty rudý šmejdy!
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Radek097 (přítel SN) před 8 lety 25.11.2016 15:50 |Taky nemám rád Plzeň, ale že by mě nějak vadilo, že to nazývají české El Clasico, tak to mi je úplně šumák. Tak jak nazývali Jablonec, tak nazývají nějaké ''derby'' mezi kluby. Je jen otázkou času, kdy zapadne v zapomnění české El Clasico.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Petr9608 před 8 lety 25.11.2016 04:30 |Takže Plzeň si potřetí za sebou nezahraje na jaře poháry. Docela tristní. Když si člověk vezme ty soupeře, na něž od sezony 2013/14 nestačila - Ploješť, Maccabi T.A., Rapid Vídeň, Razgrad, Austria Vídeň/Astra G.
O to smutnější, že má zase nakročeno k titulu.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
HUSAR (přítel SN) před 8 lety 25.11.2016 10:30 |Ta naše šňůra bez výhry v pohárech je 19 zápasů. Navíc mezi 1. zápasem v LM proti Bukurešti a vítěznou odvetou s Tallinem je 25 zápasů s jedinou výhrou doma nad CZ Bělehrad. Celkem tedy tristní představení v Evropě...
Re: Statistické okénko - 14. kolo
JS (přítel SN) před 8 lety 25.11.2016 14:36 |Zajímavá statistika, to jsem netušil. CZ 3:0 si samozřejmě dobře pamatuji, ale nikdy mě nenapadlo, že to bylo jediné... Díky za připomenutí. (y)
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Petr9608 před 8 lety 25.11.2016 15:00 |Po výhře nad St. Bukurešť to bylo:
5 zápasů ve skupině LM
2 na jaře s Tottenhamem
2 s Fiorentinou
2 s Vasluií
4 ve skupine poháru UEFA
2 s Tira*polem
= 17
Pak tedy přišlo dalších 9 zápasů s jednou výhrou, tedy máme šňůru 26 zápasů s jedinou výhrou, připadně 31 zápasů s dvěma výhrami.
Vlastně se dá říct, že Plzeň celkem připomíná ná v sezóně 2008/09. V lize lídr, v Evropě prd. Aspoň tu Vaslui a Žilinu jsme vyřídit měli...
Re: Statistické okénko - 14. kolo
marp (přítel SN) před 8 lety 24.11.2016 21:30 |Víš, k čemu je vlákno offtopic? Tady jsi na Slávistických novinách, tvůj obdiv k rudé bídě tu nikdo nesdílí a nikoho nezajímá. Mimochodem podle mého pozorování teď suverénně vedeš žebříček několika místních exotů zaplevelujících diskuse nesmysly.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Jachym před 8 lety 24.11.2016 22:07 |Konstatování, že rudí žebráci měli úspěch, je fakt. A to, že jim účast na dvou frontách přitíží na té ligové (v náš prospěch) taky. Není opravdu nutné ve všem hledat obdiv k Putinovi...
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Petr9608 před 8 lety 24.11.2016 21:46 |Tak nám se jejich úspěchy v EL celkem hodí. Kdyby tu skupinu EL nehráli, tak myslím, že maj v lize o pár bodů více. Výhoda pro nás.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Sracken před 8 lety 24.11.2016 23:15 |Pěknou ilustrací toho, proč nemají naši kluci na lepší týmy ze západních lig, bylo měnění dresů po zápasu Řím-Plzeň. Ta fyzická převaha viditelná na těch hráčích na první pohled oproti hráčům Plzně je až do očí bijící. Je třeba najet na ještě kvalitnější trénink a ještě promyšlenější stravu. To dělá strašně velký rozdíl.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Petr9608 před 8 lety 25.11.2016 02:25 |http://www.anabolickesteroidy.com/
Re: Statistické okénko - 14. kolo
bongor před 8 lety 25.11.2016 06:37 |To by si moc dlouho nezahráli,dneska to není problém,na to přijít a zastavit činnost.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
honza_sl před 8 lety 25.11.2016 08:38 |Já teda o steroidech moc nevím, ale vždycky jsem myslel, že dodávají sílu a svaly, ale za cenu naopak oslabení aerobních schopností. V takovém případě by to byla ze strany fotbalisty (snad s výjimkou brankáře) profesně sebevražda, i kdyby mu na to nepřišli, ne?
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Petr9608 před 8 lety 25.11.2016 16:01 |Taky si řikám. Namakanej fotbalista se sice nenechá odstavit od míče, ale v 80. minutě už žádnej rychloúprk přes hřiště nepředvede.
No ale třeba je fakt, že Ronaldo má prý na 185 cm 80 kilo (tedy ne zas tak moc málo)
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Boss82 před 8 lety 25.11.2016 09:35 |Prosím Tě, nešiř tu nesmysly! Viděl si někdy, jak vypadá svalový rozvoj u člověka, který skutečně bere anabolické steroidy? Proti takovému "steroiďáčkovi" by jakýkoliv fotbalista AS Řím vypadal jako tintítko.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Petr9608 před 8 lety 25.11.2016 15:02 |To byla samozřejmě legrace.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Petr9608 před 8 lety 25.11.2016 15:56 |To bohužel (?) prý tak není. "Zobou" i ti co zdaleka nevypadají takto http://i.ytimg.com/vi/AsZilEnQhRs/maxresdefault.jpg
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Petr9608 před 8 lety 25.11.2016 15:58 |Nakonec cyklisti jsou taky hubeňouři a zobou. Byť tedy asi zrovna ne steroidy na růst svalů.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
HUSAR (přítel SN) před 8 lety 25.11.2016 10:33 |Spíš bych řekl genetická selekce z celé planety - vždyť v základu nebyl jediný Ital! To je pak jiný výběr, než česko-slovenská Plzeň.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Robinator před 8 lety 25.11.2016 10:39 |Přesně, je to mimo jiné odlišná genetika, jak říkal jednou Řepka :D Makám každý den ve fitku a hovno ,pak přijde Bony, dá si pár přítahů a je z něho hrana
Re: Statistické okénko - 14. kolo
honza_sl před 8 lety 25.11.2016 08:41 |Jak koukám na diskuzi výše, tak nebuďme tak zlí. Smrt Spartě je zbytečné. Já jim třeba zcela upřímně přeju, aby titul pravidelně a bez výjimky získávali ve druhé lize každý druhý rok!
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Petr9608 před 8 lety 25.11.2016 15:03 |Jasně a místo derby bychom hráli superprestižní zápasy s Jihlavou nebo Budějkama.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
honza_sl před 8 lety 25.11.2016 20:24 |Derby by bylo každý druhý rok 2x :-)
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Petr9608 před 8 lety 25.11.2016 20:26 |Mne se už po tom Baníku stejská.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
donford před 8 lety 25.11.2016 10:54 |Tak AS Roma je opravdu někde jinde, asi spíš v LM. Ale včera mi opět zaujali mlaďoši Hrošovský a Hromada. A taky zajímavé tahy Kovařík a Zeman na jedné straně. Ty jejich výměny! Pokaždé se jeden z nich utrhl a centroval. (tak nějak bych si ideálně představoval v obraně Šventíka a Zmrhala či Mihalíka ovšem ve formě před ním). Ovšem nás bude pochopitelně víc zítra zajímat Bolka. Věřím, že jí uděláme. Ale bude to boj! Už teď je ale zjevné, že potřebujeme poslit jednoho špičkového krajního obránce a ještě nějakého golového rozehrávače. Ale oba s evropskou úrovní. Lze ještě vůbec počítat s Keniou? Možná i křídlo, místo GvK a Mingazova?
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Robinator před 8 lety 25.11.2016 10:56 |strašná škoda, že jsme toho Zemana neudělali...
Re: Statistické okénko - 14. kolo
donford před 8 lety 25.11.2016 11:11 |Taky si dnes, ale až dnes, myslím. A ve Švýcarech dělal náhradníka.... Třeba mu k formě pomohl ten jeho přeliv. :-)
Re: Statistické okénko - 14. kolo
afro před 8 lety 25.11.2016 11:20 |Zeman má celkem formu, ale zase se nemusíme v Edenu dívat na tu jeho komééédii na hlavě. :-)
Re: Statistické okénko - 14. kolo
honza_sl před 8 lety 25.11.2016 11:33 |Já nevím. Dnes to tak zpětně vypadá. Ale Zeman byl hráč s pověstí průšviháře a problémového hráče. Od mlídeže se chytil max. krátce v Příbrami. Jinde - ne, že by vyloženě vyhořel, ale úspěchy neměl (včetně prvního angažmá v Plzni).
Dnes je výborný. Ale
a) není vůbec jistý, že by se mu u nás rozsvítilo v kebuli jako v Plzni,
b) čert ví, jestli mu za půl roku zase "nehrábne",
c) Švento byla sázka víceméně na jistotu - alespoň co se mentality týče. Stejně tak v zásadě Zmrhal. A vlastně i GvK byl hráč s mnohem lepší povětší, z hlediska mentálních kvalit a stability výkonů.
Taky bych v dnešní formě Zemana chtěl, ale tehdy mě to moc nemrzelo a byl to asi správný tah...
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Robinator před 8 lety 25.11.2016 11:38 |samozřejmě ho neznám, ale myslím, že z toho už vyrostl..posuzuji podle toho, když ho vidím hrát, dává do toho maximum...a hlavně ty jeho centry, to je lahůdka a to nám fakt chybí..kdyby Milan dostával aspoň polovinu takových, je to nejlepší střelec ligy...Zeman si to posral sám no, pokud se nepletu, tak byl považován za ještě většího talenta než V, Kadlec, pak dělal jeden průser za druhým..ale teď mi přijde, že je opravdu lepší než Kadlec
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Radek097 (přítel SN) před 8 lety 25.11.2016 11:50 |Někteří fotbaloví experti hlásali, že V. Kadlec má větší talent než M. Götze. :-)
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Borris před 8 lety 25.11.2016 12:21 |Hřebík no :-D to je ten progresivní ( na tohle slovo už jsem vyloženě alergický ) trenér, který dovede krásně o fotbale mluvit, ale jako trenér, kromě MS dvacítek, nic pořádného nepředvedl.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Jachym před 8 lety 25.11.2016 12:26 |Ještě měl dobrý asi půlrok ve Spartě, kdy hráli slušné partie v LM i s Realem Madrid. Jinak je to ale poněkud agresivní inženýr, který doma po zápase rozkopává nábytek. Chudák manželka...
Re: Statistické okénko - 14. kolo
doors před 8 lety 25.11.2016 13:01 |Jako trenér "A" tragédie, ale jako šéftrenér mládeže?
Když se to člověk podívá objektivně, tak mládež sralty je velmi dobrá - minimálně vychová hráče na ligovou úroveň.
Liberec - kostra týmu jsou její odchovanci. V lize průměr, ale do Evropy se dostali a to po druhé za sebou
Vlašim - II.liga - asi 8 hráčů, kteří jsou obecně velmi chváleni a předpokládá se, že je sralta pak prodá či pustí na hostování do ligy.
Takhle by to mělo minimálně vypadat u nás, ne-li samozřejmě ještě lépe!!!
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Betynka58 před 8 lety 25.11.2016 13:13 |Jako šéftrenér mládeže je u nás jednoznačná absolutní jednička, velká škoda, že neskončil ve Slavii. A jako trenér dospělých rozhodně žádná tragédie nebyl, mužstva (včetně Slavie kdysi) pod ním hrála většinou pěkný fotbal. Rozhodně ho považuji za jednoho z tří největších fotbalových odborníků (ne-li za největšího) u nás, škodí mu jen to, že je to tak trochu rapl a bohužel asi nebude nejlepší psycholog, s čímž zejména u starších hráčů často narazil.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
donford před 8 lety 25.11.2016 11:44 |Honzo, s bodem B) máš pravdu. Když může někdo s takovu ozdobou v dospělosti jít mezi lidi a jistě je v Plzni osobou veřejně známou, pak opravdu v hlavě asi nic jiného kromě pilování lajny nemá. A to "hrábnutí" u něj může nastat kdykoliv. No, je to už za námi.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Sracken před 8 lety 25.11.2016 11:40 |Zeman je působí strašně lehce, podle mne musí hodně trénovat dynamiku, má k tomu skvělou techniku. Hromada hraje na svůj věk skvěle, Hroššovský také dobré, ale nejsou tolik přímočaří. Naopak Kopic v utkání ukázal, ža na tuto úroveň absolutně nemá rychlost, sílu, schopnost rychle vyhodnotit situaci. Radikální rozdíl je vidět u útočníků a to co tam předváděl Rüdiger bylo hodně mimo možnosti našich končin. Hromada nevím jak to je s hostovačkou, toho ulovit by bylo dobré.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Robinator před 8 lety 25.11.2016 12:53 |tak jsem teď mluvil s kamarádem, bratranec našeho bývalého hráče Tomáše Jiráska a prý sou u nás nastaveny zajímavý odměny, za výhru bere každý hráč odměnu sto tisíc, hráči z lavičky 50 tisíc, Milana Škody se bonusy za výhru netýkají, ten má za každý střelený gól dvě stě tisíc korun..tak je pro zajímavost (ty co mi budou dávat mínusy předem upozorňuji, že to nemusí být na 100% pravda, já ve Slavii nepracuji :) )
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Radek097 (přítel SN) před 8 lety 25.11.2016 13:40 |To mi chceš říct, že za měsíc (4 zápasy) Slavia dá hráčům za výsledky až 6M Kč? To mi přijde jako slušná pálka.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Travinho před 8 lety 25.11.2016 13:44 |Pokud mají o to méně základ, tak teoreticky reálné je...
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Borris před 8 lety 25.11.2016 14:23 |To bych já osobně bral se značnou rezervou. Je pravda že CEFC je na tom finančně značně dobře a dovolit by si to mohli. Ale moc nevěřím tomu, že by to pumpovali takhle ve velkém.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Sracken před 8 lety 25.11.2016 19:46 |Dávat peníze za góly mi nepřijde rozumné. Rozumné mi přijde dávat peníze za týmový úspěch. Nejvíce mne jednou pobavil Bouček, když se zeptal Jankula: Marku, jaké jste měli v AC Milán bonusy třeba za vítězství v Lize mistrů. Jankul se usmál a řekl, že žádné, že měli jen fixní peníze. Ona totiž ta motivace nemá vycházet z peněz, ale zevnitř, ta funguje jediná dlouhodobě a jen jedinci, kteří mají tuto motivaci silnou se ve svém oboru výrazně prosadí.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
donford před 8 lety 25.11.2016 20:31 |Myslím, že něco podobného říkal kdysi i Šmicer. Že měli v Liverpolu fix, teď neím, zda říkal týdenní či měsíční.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Kmotr (přítel SN) před 8 lety 25.11.2016 15:13 |Musim rict,ze mi prijde lito jak malo pozornosti se naseme zitrejsimu zapasu venuje.. 24hod pred zapasem jen jeden clanek na oficialkach.. a pri tom z meho pohledu je to slagr kola..
Myslim,ze tohle by jsme i my, jako klub mely mit podchycene a trosku se o to starat (nabidnout rozhovor s hraci do medii atd.)
Snad se i tohle bude postupne zlepsovat..
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Makii před 8 lety 25.11.2016 15:33 |Já myslím, že je toho docela dost ;) Na sociálních sítích celkem jo. A třeba na aktuálně.cz jsou velké reklamy apod. Já už jen s netrpělivostí čekám na článek k zítřku tady na SN a bude to ok.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Radek097 (přítel SN) před 8 lety 25.11.2016 15:55 |Prý ty reklamy jsou nastavené tak, že je vidí jen lidé, kteří v posledních dnech navštívili stránky slavia.cz. Takže tu reklamu vidí jen minimální část čtenářů (Slavisti) a nedostane se širšímu okolí.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Makii před 8 lety 25.11.2016 16:03 |Fakt? Nemyslím si, na oficiálky chodím minimálně.. Ale je fakt, že jinak navštěvuju tak 70 % stránek se slávistickou tematikou. Tak asi proto.. Já mám Slavii všude :)
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Khadgar před 8 lety 25.11.2016 16:36 |Není pravda. Zobrazilo se to kolegovi Sparťanovi, který na naše oficiálky rozhodně nechodí. Mimochodem, reklamu chválil, že je opravdu povedená.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Radek097 (přítel SN) před 8 lety 25.11.2016 16:40 |Zobrazilo se mu to v práci nebo u něj doma? Pokud v práci, tak se mu to mohlo zobrazit, že máte stejnou IP adresu a ty jsi v práci na stránky Slavie zašel. :-)
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Travinho před 8 lety 25.11.2016 15:57 |http://www.profutbal.sk/ms_2018/clanok216438-Kozakov_oblubenec_alebo_neoddelitelna_sucast_repre.htm
Docela zajímavý článek o našem hráči...
Re: Statistické okénko - 14. kolo
ve_em před 8 lety 25.11.2016 17:16 |prosím Vás, Slávisti.. čtu si tady diskusi a najednou vidím u kplegy Doorse použitej výraz 'sralta'. Doorsi, neber si to osobně, ale už nějakej čas jsem na tohle slovo alergickej - spartu fakt rád nemám, ale to slovo je podle mě na podobný úrovni jako oni používaj třeba 'židen' (ano, Eden..:D). ukažme jim, že jsme lepší a nesnižujme se k tak primitivním 'hříčkám' to už radši zku*vená sparta:D nebo rumuni.
Smrk spartě a hurá na Boleslav!
Re: Statistické okénko - 14. kolo
ve_em před 8 lety 25.11.2016 17:53 |Omlouvám se za chyby + za to, že je dole ještě jeden podobný (ale né úplně stejný) komentář. Byl jsem na mobilu v metru a poprvé mi telefon hlásil chybu, tak jsem komentář napsal ještě jednou :)
Re: Statistické okénko - 14. kolo
jufoun (přítel SN) před 8 lety 25.11.2016 18:14 |Já v tom takový rozdíl nevidím, no ani to nemohu vyslovit a tak RB. :D
Re: Statistické okénko - 14. kolo
ve_em před 8 lety 25.11.2016 17:26 |prosím Vás, Slávisti.. čtu si tady diskusi a najednou vidím u kolegy Doorse použitej výraz 'sralta'. prosím Vás, Slávisti.. čtu si tady diskusi a najednou vidím u kolegy Doorse použitej výraz 'sralta'. Doorsi, neber si to osobně, můj názor je míněn obecně... ale už nějakej sleduju, že se to slovo zas a znova objevuje - já osobně jsem na tohle slovo alergickej (třeba jsem sám a akorát tu bude zbytečnej komentář bez jakýkoliv)- spartu fakt rád nemám, ale to slovo je podle mě na podobný úrovni jako oni používaj třeba 'židen' (ano, Eden..). ukažme jim, že jsme lepší a nesnižujme se k tak primitivním 'hříčkám' to už radši zku*vená sparta:))) nebo rumuni.
teď už ale smrk spartě a hurá na Boleslav!
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Travinho před 8 lety 25.11.2016 18:12 |Tak na Rumunech nic tak hrozného nevidím, jinak souhlas.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
ve_em před 8 lety 25.11.2016 23:49 |to jsem právě myslel, že Rumuni je podle mě fajn označení:)
Re: Statistické okénko - 14. kolo
mudrc před 8 lety 25.11.2016 19:14 |Mluvis mi z duše. Náš rival, kterého opravdu nemám tlead, je pro mě pořád Sparta! Zdejší zavedeny výraz "je bída" je zrovna tak idiotský jako když oni nás nazývají židy. Ukažme jim, že jsme lepší a nesnizujme se k těm primitivním hrickam. Ať žije Slavie!
Re: Statistické okénko - 14. kolo
jufoun (přítel SN) před 8 lety 25.11.2016 19:35 |A ode dneška: Rozhodčí je ošklivé kačátko!!!
To myslíte vážně? Myslím, že je každého věc, jestli si zařve zkur..S, nebo něco jiného.
Nebo budeme regulovat??
Re: Statistické okénko - 14. kolo
afro před 8 lety 25.11.2016 21:40 |Mně to označení "sralta" taky připadá trapný, ale sám třeba používám "bolševik", a to zase může připadat hloupý někomu jinýmu. Naopak rumun je podle mě nezávadnej a poslední dobou hojněji používaná eRBéčka jsou takový skoro až miloučký - jako bychom mluvili o mladším, trochu retardovaným bráškovi... :-)
Re: Statistické okénko - 14. kolo
vlk30 (přítel SN) před 8 lety 25.11.2016 22:33 |Tak oni mají spoustu ,,názvů,, jako rudá bída či chátra,sralta,rumuni,bolševik,komunista,buzny atd.každý to používá dle své obliby nebo uvážení,mě vlastně nevadí žádné a používam je dle nálady.No vůbec nechápu tuto diskuzi at si každej používá co mu vyhovuje a je uplně k ničemu to tady řešit.Jak se říká takový starosti, jako kolega v úvodu tohoto vlákna bych chtěl mít,
Re: Statistické okénko - 14. kolo
afro před 8 lety 25.11.2016 22:43 |Si vypujcim: Kazdemu dle jeho potreb.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
ve_em před 8 lety 25.11.2016 23:59 |nikomu nic nezakazuju, jen jsem napsal svuj názor na slovo sralta.. i jsem v tom komentáři psal, že to třeba bude tak, že budu jedinej - tak to bylo k ničemu, nic se neděje a jedeme dál zápas od zápasu:)
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Petr9608 před 8 lety 25.11.2016 18:14 |http://fotbal.idnes.cz/evropska-ligy-sparta-plzen-a-liberec-kolik-vydelaly-milionu-korun-102-/fot_pohary.aspx?c=A161125_143415_fot_pohary_min
Tak Plíseň za tu děsivou bídu zinkasovala 170 milionů, o 20 více než rudí.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Radek097 (přítel SN) před 8 lety 25.11.2016 19:30 |Nevíš kde je Off-Topic?
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Petr9608 před 8 lety 25.11.2016 20:02 |Hnidopichu. Nakonec i pro nás je dobrý vědět, kolik se dá vydělat v soutěži, do níže máme nakročeno. Zatim.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Sracken před 8 lety 25.11.2016 20:09 |Plzeň má víc proto, protože narozdíl od Sparty hrála play off Ligy mistrů, což je honorováno zhruba 2 miliony EUR.
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Petr9608 před 8 lety 25.11.2016 20:27 |Já vim. Přijde to mi to trochu nepoměr. No ale tak i vidíme, že nedostat ten gól s Tiraspolem, tak jsme měli jistejch aspoň těch 70 (nebo tehdy to možná bylo o fous méně)
Re: Statistické okénko - 14. kolo
Artur (přítel SN) před 8 lety 27.11.2016 10:29 |Neco mi rika ze jsme majitely stadionu :-))) huraaaa (indicie jsou jasne)