Aktuality z médií

Komentáře (45)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Barák roste do mrakodrapu. Bude už na prodej?

    JS (přítel SN)     před 8 lety 17.11.2016 12:48 |  
    3 4

    To je mimochodem docela zajímavá otázka, zda-li (a za kolik) jsme ochotni prodávat naše hráče základní sestavy? Třeba jsem kdyby přišla nějaká nabídka za Baráka za 150 mega z Bundesligy...

    Jako např. podle mě neprodat Zmrhala za 100 m do Ruska byla kravina, protože za těch obdržených 100 milionů bychom takových podobných hráčů koupili pět.

    • Re: Barák roste do mrakodrapu. Bude už na prodej?

      kjandourek (admin)     před 8 lety 17.11.2016 14:25 |  
      10 0

      Podle mě to s tím Zmrhalem je zcela zcestný názor....

      Máme tu hráče, který je u nás etablovaný, pravidelně hraje v základu, teď se dostal do repre.... a ty bys ho vyměnil za pět jiných hráčů? Proboha proč? Protože je výhodné dostat za jednoho sto mega a vzít si pět jiných po dvaceti?
      Tohle je přece fotbal, to není sbírka známek, aby se ti vyplatilo hromadit exponáty...
      Tyhle kupecké počty sem zanesl Košťál - levně nakoupit, draze prodat, hlavně vydělat... A já se kvůli tomu vždycky fandům rudé bídy smál... že místo fotbalu provozují "nákup hráčů za účelem dalšího prodeje" ....
      Ono mezi námi, těch pět hráčů by chtělo stejný plat jako má Zmrhal jeden, takže by to zase tak výhodné za chvíli nebylo...

      Podle mě zájmem fandů by mělo být, aby každý z našich hráčů nikam odejít nechtěl a své nejlepší výkony odváděl u nás... Zvláště teď, kdy nejsme v situaci, že každoroční přestup za sto mega nám naplní rozpočet, jinak krachnem...
      Dovedeš si představit, že by fanoušci Barcelony říkali: "Toho Messiho bychom měli prodat už stárne a víc za něj nikdy nedostaneme... za ty miliardy, co nabízí PSG, bychom měli tři Neymary"

      Kdysi jsme v jednom přestupním období prodali Suchopárka, Šmicera, Bejbla a Poborského .... a dostali za ně tolik peněz, že jsme si mohi koupit z ligy kohokoliv.... jenomže to k ničemu nebylo, protože na plac stejně může jenom deset lidí do pole... a my přišli o osu týmu, kterou těch deset příchozích prostě tak rychle nevytvořilo - výsledkem bylo vypadnutí v předkole ligy mistrů s kobylkama z Curychu ....

      • Re: Barák roste do mrakodrapu. Bude už na prodej?

        JS (přítel SN)     před 8 lety 17.11.2016 14:36 |  
        1 5

        Souhlasím, že a to jdu možná moc „obchodnicky“, ale já věřím, že pokud máme kvalitní skauting (např. v osobě pana Plíška směrem do Bosny a na Balkán), že bychom tam našli levnějšího hráče který ne, že by se Jardovi vyrovnal, ale dalece ho převyšoval. My potřebujeme „nového Šventa“, prostě hráče, který má úžasnou rychlost i vedení míče, nebojí se obejít a umí nacentrovat. Ideálně mladého. To by podle mě např. splňoval ten Duljević ze Sarajeva. Proč? Protože pokud se chceme pomalu dotahovat na Evropu (a tím teď nemyslím nějaké Dortmundy, ale např. Olympiakos atd. , takové ty „průměrné“, ale stálé účasntíky evropských pohárů ze slabších lig), bojím se, že z českého rybníčku tam kvalitou spadá tak pět deset hráčů.

        • Re: Barák roste do mrakodrapu. Bude už na prodej?

          kjandourek (admin)     před 8 lety 17.11.2016 14:51 |  
          3 0

          Ale teď přece nejsou peníze náš hlavní problém, takže k tomu, abychom přivedli hráče, který by Jardu převyšoval, přece nemusíme Jardu prodávat... Klidně ať má Jarda konkurenci ... třeba ho to taky postrčí ještě vpřed - podobně, jako věřím tomu, že ho nakopne i reprezentační zkušenost i vstřelený kvalifikační gól...

        • Re: Barák roste do mrakodrapu. Bude už na prodej?

          homerinho     před 8 lety 17.11.2016 15:43 |  
          2 1

          "My potřebujeme hráče, který má úžasnou rychlost i vedení míče, nebojí se obejít a umí nacentrovat. Ideálně mladého."

          Co z toho Jarda Zmrhal nesplňuje?

          • Re: Barák roste do mrakodrapu. Bude už na prodej?

            JS (přítel SN)     před 8 lety 17.11.2016 15:50 |  
            2 8

            V porovnání s jednadvacetiletým Šventem je pomalejší, obejít neumí a hlavně nedokáže zopakovat dobrý výkon ve více zápasech. Pamatujete si ještě, jak mladý Duško řádil na lajně, že jo? Zmrhal není ten typ hráče.

            • Re: Barák roste do mrakodrapu. Bude už na prodej?

              kjandourek (admin)     před 8 lety 17.11.2016 16:00 |  
              4 0

              Rychlost rozhodně není Jardovou slabou stránkou - řekl bych, že rychlejšího hráče v kádru nemáme... jenom jestli si toho Dušana z mládí moc neidealizuješ - i on měl zápasy, kdy nebyl tolik vidět... :-)

              • Re: Barák roste do mrakodrapu. Bude už na prodej?

                JS (přítel SN)     před 8 lety 18.11.2016 11:52 |  
                1 2

                Možná špatné porovnání, každopádně podle mě není Zmrhal top-class hráč a nikdy nebude. Kdyby to v sobě měl, už dávno by se o něj zajímaly západní kluby. Švento měl jít do Derby do PL, kde si na testech zkazil koleno.

                • Re: Barák roste do mrakodrapu. Bude už na prodej?

                  kjandourek (admin)     před 8 lety 18.11.2016 19:02 |  
                  0 0

                  Když k nám Švento přišel, měli jsme celkem zkonsolidovaný celek, který pravidelně hrál poháry - tím jsme byli na očích a naši hráči získávali zkušenosti... Často jsme postupovali až do jara, tak byl o naše hráče zájem - podobně jako třeba letos v létě o hráče erbéček...

                  Zmrhal se u nás objevil v době, kdy zkušenosti s mezinárodním fotbalem mohl získávat pouze v jedenadvacítce.... Kdyby k nám přišel ve stejné době jako Dušan, je klidně možné že by i on teď hrál někde na západě... podobně jako třeba Krejčí, nebo Darida, kteří měli kliku na to, že jsou odchovanci klubů hrající poháry pravidelněji, než my v poslední době...

            • Re: Barák roste do mrakodrapu. Bude už na prodej?

              Travinho     před 8 lety 17.11.2016 22:51 |  
              1 0

              S většinou bych souhlasil, ale Jarda je minimálně stejně rychlý jako byl před deseti lety Švento.

            • Re: Barák roste do mrakodrapu. Bude už na prodej?

              Jachym     před 8 lety 18.11.2016 19:22 |  
              0 0

              Jakkoli mám Šventa rád, tak jeho góly během celé slávistické kariéry by se daly spočítat na prstech jedné roky...

              • Re: Barák roste do mrakodrapu. Bude už na prodej?

                Jachym     před 8 lety 18.11.2016 19:23 |  
                0 0

                ruky :-))

          • Re: Barák roste do mrakodrapu. Bude už na prodej?

            TSeguinTS     před 8 lety 17.11.2016 16:10 |  
            6 0

            Jarda má rychlost, výbušnost, střelu z dálky, zakončení. Mohl by se zlepšit ve vedení míče, centrování míče a jeden na jednoho.

            • Re: Barák roste do mrakodrapu. Bude už na prodej?

              Kenny     před 8 lety 17.11.2016 16:45 |  
              3 0

              Zlepšit by se mohl ve všem. Ale druhý za podzim ve vytváření šancí určitě není omylem.

            • Re: Barák roste do mrakodrapu. Bude už na prodej?

              homerinho     před 8 lety 18.11.2016 11:25 |  
              0 0

              Vedení míče má podle mě i ve svojí rychlosti dobrý. Rezervy jsou v centrech a finálních přihrávkách vůbec a jeden na jednoho, to máš pravdu.

              • Re: Barák roste do mrakodrapu. Bude už na prodej?

                TSeguinTS     před 8 lety 18.11.2016 11:57 |  
                1 0

                Souhlas, je pravda, že na svou rychlost dobrý, rozhodně ne nijak špatné, tak jsem to nemyslel. Spíš tak, že z jeho driblingu a kliček se netěším tolik, jako když střílí nebo zakončuje, v tom je nebezpečnější.

      • Re: Barák roste do mrakodrapu. Bude už na prodej?

        bongor     před 8 lety 17.11.2016 16:56 |  
        1 0

        Pevně doufám,že se do situace,kdy bychom museli prodávat špičkové hráče,už nikdy nedostaneme.Tím méně prodávat je za "drobné",aby je vzápětí někdo prodal za desetinásobek.Koště to vychcaně dělalo,na západ se muselo chodit přes bídu,bylo to sice šikovně vymyšlené,ale českému fotbalu to většinou jen škodilo.Já vidím budoucnost naší Slavie v návratu do evropské špičky,tam kde byla před druhou světovou.Jen by mě teď docela zajímalo,proč se někde zadrhnula koupě Edenu.Jardo můžeš nás prosím informovat?Dík Bongor

      • Re: Barák roste do mrakodrapu. Bude už na prodej?

        Jachym     před 8 lety 18.11.2016 19:21 |  
        0 0

        Souhlasím a pouze opravuji, že názor to není zcestný, ale scestný :-))

    • Re: Barák roste do mrakodrapu. Bude už na prodej?

      donford     před 8 lety 17.11.2016 14:27 |  
      0 0

      Tak nejsem si pevně jist, že zrovna pět, ale dva možná ano, s výjimkou možná Zemana, asi ne v našich fotbalových luzích a hájích. Schválně, na kolik si ho Plzeň cení. Takže bychom si na počet příliš nepomohli. Obávám se, že ceny špiček půjdou i v tuzemsku hóóódně nahoru. Protože jich je velmi málo. A kluby potřebují peníze.

      • Re: Barák roste do mrakodrapu. Bude už na prodej?

        Hektor     před 8 lety 17.11.2016 19:57 |  
        2 0

        Tak Zeman by asi přišel jako náhrada za Jardu rovnou ze Švýcarska a herně bychom si asi nepohoršili, v Plzni se dostal do základu a posadil kvalitní hráče na lavičku. Ale když vidím tu jeho přebarvenou palici, ani toho nelituji, Jarda a třeba i Tonda Barák jsou povahově někde úplně jinde.

        • Re: Barák roste do mrakodrapu. Bude už na prodej?

          donford     před 8 lety 17.11.2016 21:17 |  
          0 0

          S tou zřejmě purpurovou šiškou máš 100% pravdu. Spíš to je na vodění a ukazování po poutích.:-) A skromnost a zároveň koncepčnost či vize obou našich kluků, to je opravdu o něčem jiném. Kluci to mají dobře srovnané. To se jistě o purpurové lebce říct nedá. Zemanův dřívější život moc optimismu neposkytuje. Jakýsi další Matušovič blahé paměti.

    • Re: Barák roste do mrakodrapu. Bude už na prodej?

      Borgetti     před 8 lety 17.11.2016 14:31 |  
      2 0

      Je jasné, že každý hráč chce dosáhnout co nejvyššího cíle. Tak pokud už bude opravdu hráč zářit tak, že o něj budou mít zájem věhlasné celky, tak už by se měl pustit. Vždyť třeba Karel Poborský odcházel ze Slavie do Manchesteru United za velmi pěknou sumu. Takovej přestup by měl potěšit snad každého fanouška. Zas naopak mě štve, když dobří hráči ze Slavie odcházejí do horších klubů do zahraničí, za nízkou částku. Vše se bude odvíjet od postavení klubu v Evropských pohárech. Bylo by skvělé, kdyby se podařil malý zázrak a už za rok na podzim hrát LM.

  2. Re: Barák roste do mrakodrapu. Bude už na prodej?

    Sracken     před 8 lety 17.11.2016 13:02 |  
    6 2

    Zřejmě by byl dnes na hostování, kdyby vedení nepodlehlo tlakům plebsu a neodvolalo kouče desetiletí. Stokrát díky za to, kam J. Šilhavý Tondu a nejen jeho, vytáhl.

    • Re: Barák roste do mrakodrapu. Bude už na prodej?

      vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 17.11.2016 15:18 |  
      8 0

      Zase na druhou stranu,ty přestupy z éry dumla se nejeví,jako uplnej průser,snad vyjma toho nejdražšího,je fakt,že nevím nakolik o tom rozhodoval trenér.

      • Re: Barák roste do mrakodrapu. Bude už na prodej?

        no-nick     před 8 lety 17.11.2016 17:46 |  
        6 1

        Co jsem slyšel tak hodně, dokonce si musel dám dělat šéfskauta, obvolaval agenty, po večerech sledoval hromady hráčů. Tyhle zásluhy samozřejmě nikdo nemůže docenit, když se to neví, ale pro Slavii dost žil. Jsem rád za Silhaveho, ale na Uhrina budu v dobrém vzpomínat.

    • Re: Barák roste do mrakodrapu. Bude už na prodej?

      PetCC     před 8 lety 17.11.2016 18:36 |  
      0 5

      To je naprostej nesmysl. Barák za Uhrina hrál, když dohnal tu tréninkovou ztrátu z léta. To máš jen nasazený růžový brejle, když hodnotíš sám sebe.

  3. Re: Barák roste do mrakodrapu. Bude už na prodej?

    carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 17.11.2016 15:20 |  
    4 1

    Určítě ještě neprodávat, nejlíp nikdy ! :)

    • Re: Barák roste do mrakodrapu. Bude už na prodej?

      Borgetti     před 8 lety 17.11.2016 21:35 |  
      3 0

      Taky to může dopadnout tak, že ten hráč odejde za 0 po vypršení smlouvy. Nevyplatí se držet hráče zuby, nehty. Pár sezón to je možné, ale ne věčně, když bude mít kvality vysoce nadstandardní. Nezbývá nám, než doufat, že tu vydrží co nejdýl. Hlavně aby se mu dařilo víc a víc.

  4. Re: Barák roste do mrakodrapu. Bude už na prodej?

    Borris     před 8 lety 17.11.2016 19:20 |  
    4 1

    Bože ještě že už zítra zase najíždí liga.... I přesto že se na tu repre hned lépe kouká díky našim klukům, tak repre pauzy stejně nemám rád.

    • Re: Barák roste do mrakodrapu. Bude už na prodej?

      bongor     před 8 lety 17.11.2016 20:01 |  
      1 0

      Mám trošku obavu z Tondovy únavy,snad to zvládne.

      • Re: Barák roste do mrakodrapu. Bude už na prodej?

        Travinho     před 8 lety 17.11.2016 22:53 |  
        1 0

        Větší strach z toho mám u Dušana. Ten hrál 90 minut a s tím jeho tréninkovým mankem.

  5. Barák/přestup

    pinochet     před 8 lety 17.11.2016 20:55 |  
    2 0

    Udrží-li si takovouhle fazónu, tak ho prostě při nabídce nějakého zajímavého angažmá neudržíme, taková je prostě realita dnešního fotbalu. Není to většinou dobré ani pro hráče, ani pro klub. Optimální by podle mého byl odchod 2/3 hráčů po sezóně, poté, co jsme dejme tomu odehráli podzim v lize mistrů. Za stržené peníze se dá vybudovat pořádná líheň talentů, která se může zdát pro klub zdrojem výkonnostní i sportovní stability do budoucna. Přesně takhle dobře to chátře založil Hřebík, jenomže maj ve vedení dementy, který nakupujou předražený lauzry a prodávaj mladý nadějný kluky.

    • Re: Barák/přestup

      bongor     před 8 lety 17.11.2016 21:21 |  
      0 0

      Hřebíka je pro ně škoda,je to jedinej schopnej člověk u bídy a stejně si jej nedokáží vážit.Ale co se týče odchodů,jsou kluby,které to nepotřebují a já věřím,že mezi takové bude brzy patřit i Slavie,jestli tam nepatříme už dnes.

    • Re: Barák/přestup

      Borgetti     před 8 lety 17.11.2016 21:47 |  
      1 0

      Ano. To je realita. Snad už budou hráči odcházet do klubů věhlasných lig. Upřímně by bylo ctí, kdyby takovej Barák hrál třeba za Tottenham Hotspur a Zmrhalovi se splnil sen a hrál za Dortmund. To je pak něco jiného, než je prodávat do Trabzonsporu nebo Legie.

      • Re: Barák/přestup

        koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 18.11.2016 10:20 |  
        0 2

        Zmrhal a Dortmund je opravdu úsměvná představa :-)

        • Re: Barák/přestup

          bongor     před 8 lety 18.11.2016 17:38 |  
          0 0

          Před 14 dny jsme se smáli představě,že bude Jarda v repre.

  6. Prodej hráčů

    dauby     před 8 lety 18.11.2016 09:04 |  
    2 0

    Myslím, že peníze Slavii a její čínské majitele momentálně netlačí, tak bych prodával velmi opatrně. Prodeje jsou vizitkou klubu. Měli bychom dávat najevo, že jsme hrdý klub! Pokud naši hráči dostanou nabídku ze špičkového klubu bundesligy, Serie A, Premier League nebo Primera Division, pak bych o tom uvažoval. Ale prodávat hráče za každou cenu, ještě ke všemu do většinou naprosto podprůměrných klubů (Rusko, Turecko), z toho je mi smutno. Dříve přestupovali čeští fotbalisté do Lazia, Manchesteru, Atlética přímo z naší ligy, další pak hráli v Arsenalu, Benfice, Chelsea, AC Milán, Dortmundu, Liverpoolu, Monaku poté, co přestoupili z menších zahraničních klubů. Do těch klubů ale neodcházeli v 21 letech. Kdo z Čechů dnes hraje v opravdu špičkovém evropském klubu? Jenom Petr Čech. Docela posun. Kdo jiný z našich klubů by měl udávat trend v přestupech směrem ven, když ne Slavia? A druhá věc - já jsem fanda Slavie! Chci vidět hru, která ladí, chci vidět souhru a hvězdné výkony. Tondovi a dalším přestup do nějakého špičkového klubu přeju, ale zatím tu je rok a to ještě na jaře pod Uhrinem ani moc nehrál. Vždyť jsme si ho ještě ani neužili! Jen ať se ještě vykope, ve Slavii i v repre. Je to i pro něj lepší, než aby dopadl jako Necid, který šel do CSKA, tam si ani nekopl a od té doby bloumal z jednoho hostování do druhého. Možná si vydělal peníze, ale fotbalově šel dolů. Barákovi je 21 let, potřebuje hrát, hrát, hrát! A nejlépe u nás.

    • Re: Prodej hráčů

      kalex     před 8 lety 18.11.2016 09:31 |  
      0 0

      Tak Necid se dokázal prosadit, ale koleno,...

    • Re: Prodej hráčů

      sasky     před 8 lety 18.11.2016 17:49 |  
      1 0

      V principu samozřejmě souhlasím. Ale pokud chceme mít špičkové hráče, kteří nebudou mít touhu odcházet do průměrných evropských mužstev, musejí mít u nás srovnatelné podmínky. A nejsem si tak úplně jistý, že to je český klub momentálně schopný ufinancovat. Pokud to tak nebude, tak když hráče neuvolníme, tak po skončení smlouvy odejde zadarmo.

  7. Re: Barák roste do mrakodrapu. Bude už na prodej?

    Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 18.11.2016 10:21 |  
    3 0

    Ja si myslim, ze Slavia nikoho za male penize prodavat nebude pokud bude mit kvalitu. Otazka samozrejme je co chce take hrac. Napriklad Baraka udrzet dva roky pri predvadeni teto formy bude hodne tezke a i Slavie ho pusti at jsou spokojeni oba(ma t i vedlejsi efekt ze se pak rad vrati). Myslim si ze pokud se jeste trochu zlepsi barak tak muze Jarda Tvrdik se pobavit s Pavlem Nedvedem a prodat ho pozdeji do juve.(s tim ze by mohl hostovat pul rok nekde v italskem klubu)

    Zatim ale musi jeste rok a pul zustat a zahrat pohary za Slavii!!:)

    A tak i s dalsima talentama. Neboli pokud neprijde top nabidka s Top klubu kde jsou hracovy sny, pak se snazit aby zustal ve Slavii a presvedcovat o tom hrace treba i lepsimi platebnimi podminkami(myslim ze Plzen to dela podobne)

    • Re: Barák roste do mrakodrapu. Bude už na prodej?

      donford     před 8 lety 18.11.2016 12:15 |  
      4 0

      V dnešní Mladé frontě zajímavý článek o příbramských odchovancích (Tonda, Černý, Mašek) a o jejich otcích. Znovu jsem si rád přečetl, jak náš Tonda to má v hlavě srovnané, jak byl k tomu perfektně a prozíravě doma veden. Moc bych mu pořál, aby se ve světě prosadil. Ale ještě víc bych si přál, abychom se z něj ještě nějaký rok mohli těšit u nás doma, v Edenu. Snad nejsem příliš velký sobec. :-)

      • Re: Barák roste do mrakodrapu. Bude už na prodej?

        bongor     před 8 lety 18.11.2016 17:48 |  
        0 0

        Nejsi ani malý sobec done a máš naprostou pravdu.Já to tady omílám už léta,asi jsem tím i otravnej,že přece Slavia byla dlouhou dobu kontinentální špička a nemáme důvod hrbit se před kýmkoliv.Jediný problém vidím v návštěvnostech na našich stadionech,ve srovnání se západem Evropy.Ale právě to,neprodávat mimořádné hráče,
        může samozřejmě napomoci výraznému zvýšení kvality hry a tím i zvyšování návštěvnosti,protože věřím tomu,že
        máme majitele,který dokáže výborné hráče výborně finančně zajistit.

      • Re: Barák roste do mrakodrapu. Bude už na prodej?

        jufoun (přítel SN)     před 8 lety 18.11.2016 19:27 |  
        0 0

        Možná by stálo za to přetáhnout do Slávie i jeho tátu, přeci jen určitě bude kvalitní trenér, a těch není nikdy dost.