Trenér Jaroslav Šilhavý postavil do základní sestavy 10 stejných hráčů jako v posledním vítězném domácím ligovém zápase proti Slovácku, jen nemocného Deliho nahradil Mihalík. Samozřejmě ne na stoperu, kam se posunul z postu pravého beka Michal Frydrych, toho zase nahradil Jan Bořil, toho pro změnu na levém beku Dušan Švento a nakonec na levém křídle nastoupil místo Šventa Zmrhal, čímž uvolnil místo na pravém křídle právě Mihalíkovi.
První šanci zápasu si připsali hosté ještě v první minutě, když nakrátko rozehráli přímý kop na polovině hřiště, následnou hlavičku jistě lapil Pavlenka. Na druhé straně odpověděl střelou z otočky Škoda, mezi tři tyče ale míč nemířil. Ve čtvrté minutě šli hosté do vedení, sudí Jílek přehlédl přistrčení Bílka v souboji ve vápně Slavie, hosté akci dohráli a zblízka míč do sítě posunul Šmíd - 0:1. Slávisty inkasovaná branka hodně zaskočila a v osmé minutě mohlo být ještě hůř, Lutsovu střelu z dálky ale Pavlenka vytáhl na roh. V 11. minutě hlavičkoval Barák po Hušbauerově rohu vedle. O chvíli později se ale slávisté už radovali, Zmrhalův centr si pro sebe skvěle stáhl Škoda a z otočky poslal míč nechytatelně za Budinského - 1:1! V 16. minutě mohl zápas úplně otočit Barák, z přímého kopu z dobré pozice ale přestřelil. Další střelecký pokus si připsal v 18. minutě Ngadeu. Branka Slavie obraz hry úplně otočila, hráči Bohemians několik minut úplně vypadli ze hry, ale když jim Barák daroval chybou rohový kop, hned zahrozili nebezpečnou akcí. Slavia kontrovala střelou Mihalíka těsně nad. V 30. minutě zahrozil Holenda střelou z rohu pokutového území, Pavlenka jistě kryl. V 39. minutě hořelo ve vápně Slavie, hosté nedokázali poskakující míč uklidit do sítě. Na druhé straně byla střela Hušbauera zablokována na roh a o chvíli později hlavičkoval Ngadeu po přímém kopu z hloubi pole jen do středu brány. Poločas tak skončil asi zaslouženou remízou 1:1.
Druhou půli začali slávisté nepříliš přesvědčivě a pustili hosty do mírné převahy. Po chvíli se však už dostali domácí do hry a hned z toho byla nebezpečná situace, když Mihalík vyjel od pravé lajny, dal míč Hušbauerovi, jehož střelu vyškrábl Budinský. Akce pokračovala a míč se dostal podruhé k Hušbauerovi, který tentokrát v tísni vystřelil jen slabě. V 57. minutě potáhl míč Barák a vystřelil do tyče, odražený míč Zmrhala překvapil a poslal jej jen mimo odkrytou bránu. Tou dobou Slavia už měla výrazný tlak, o chvíli později po přímém kopu hlavičkoval Barák nad. Hosté úplně přestali napadat rozehrávku Slavie na její polovině a stáhli se do poměrně hlubokého obranného bloku, kteří slávisté dlouho marně dobývali. V 71. minutě hosté chybovali v obraně a Barákovu dobrou střelu vytáhl se vším úsilím brankář Budinský na roh. O tři minuty později přestřelil bránu Budinského střídající van Kessel. V 84. minutě mohl strhnout vedení na stranu Slavie Mešanovič, po rohu však mířil těsně mimo. V 89. minutě se k zakončení ve vápně neprodral držený Mešanovič, píšťalka nepřesného sudího Jílka zůstala němá. Protože pak Barákova střela v nastaveném čase nebyla nebezpečná, body se v Edenu dělily.
Trenér hostí Miroslav Koubek hodnotil získaný bod takto: "Považuji to za cenný bod pro Bohemku, myslím, že není nezasloužený, odpracovali jsme to a vybojovali jsme si to. První poločas byla hra poměrně vyrovnaná, dokázali jsme být patřičně nebezpeční, pak jsme dostali dle mého názoru zbytečný gól, tam bych se trochu na naše stopery zlobil. Říkal jsem na přípravě, že budeme úspěšní, když budeme mít kvalitní přechodovou fázi. Slavii jsme tím opravdu v první půli zlobili. Ve druhé půli Jarda Šilhavý posílil ofenzivu, my jsme reagovali přechodem na tři stopery, tím jsme ztratili hráče nahoře, hráli jsme 5-3-2 nebo 5-4-1, ucpali jsme to a uskákali jsme to. Bál jsem se centrů ze stran, něco tam propadlo, Barák trefil tyč. Tou dobou jsme přechod dopředu ztratili. Když vám vyjde vše, tak se dá i vyhrát, ale já beru s velkou pokorou a spokojeností i ten bod. Ohledně Milana Škody jsem odpovídal už stokrát, kdybych ho tehdy ve Slavii nepostavil na stopera, jsem přesvědčený, že Slavia tehdy spadla. Atmosféra byla pěkná, musel jsem zvýšit hlas, aby mě hráči slyšeli. Myslím, že naši kluci mají po technické stránce dobrý potenciál, ale ještě nejsou úplně vyhraní. Slavia má ty hráče aktuálně vyzrálejší, přesto nás ale dnes nedokázala výrazně překombinovat, hráli jsme v defenzivě velmi dobře."
Jaroslav Šilhavý s remízou spokojený být nemohl. "Trošku nás zaskočil brzký gól, který jsme nepokryli, vyplaval tam úplně volný hráč před prázdnou bránou. Jsem rád, že jsme odpověděli brzy, ale celkově byl soupeř první poločas velmi aktivní, napadal nás, my jsme naopak hráli komplikovaně, dozadu, nebylo to z naší strany ideální. Ve druhé půli jsme hru zjednodušili, s příchodem druhého útočníka jsme si vytvořili šance, které musíme proměňovat, pokud chceme brát tři body. Nestalo se, máme jen jeden. Žádný domácí zápas, který jsme tu pod mým vedením odehráli, nebyl takový, že bychom soupeře převálcovali. Dnes to bylo druhý poločas na jednu bránu, tak jsme nikoho dřív doma nepřehráli. V Jablonci jsme předtím nehráli dobře, dnes myslím jsme byli ve druhé půli jasně lepší a chyběl tomu gól. V tréninku jsem měl pocit, že by Gino mohl v tomhle zápase rozhodnout, nevypadal na hřišti špatně, pracoval i dozadu, podal slušný výkon, i když hrál jen 20 minut. Poslední dvě ztráty nám hodně napověděly. Očekávali jsme výraznější podporu ofenzivy od beků, čekali jsme, že bude víc centrů. Ngadeu odvedl opět výbornou práci ve středu pole. Ohledně rozhodnutí sudích proti nám můžu být jen naštvaný, co víc k tomu říct. Nechci ale, aby to vyznělo tak, že si stěžujeme. Simon Deli odjíždí zítra na reprezentační sraz, trénoval jen poslední dva tréninky, takže pro dnešek jsme s ním nepočítali, po reprezentační pauze by měl být k dispozici. Teď nám odjede asi devět hráčů reprezentovat, někteří hrají ještě v úterý zápas a my hned v pátek hrajeme na Dukle, třeba zrovna Deli se nám vrátí až ve středu. Není to pro nás úplně příjemné."
Komentáře (210)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia - Bohemians před zápasem
jufoun (přítel SN) před 8 lety 05.11.2016 19:09 |To vypadá dobře, nějak tak sem to tipoval. Snad dáme do půlky jeden kousek a po přestávce přidáme ještě dva :)
Re: Slavia - Bohemians před zápasem
TAdyas (přítel SN) před 8 lety 05.11.2016 19:09 |Tak sestavu jsem trefil, jeste aby kluci ukazali, ze je spravna
Re: Slavia - Bohemians před zápasem
Travinho před 8 lety 05.11.2016 19:13 |To vypadá moc pěkně.
Re: Slavia - Bohemians před zápasem
JS (přítel SN) před 8 lety 05.11.2016 19:20 |Jdu za průvodem Klokanů Vršovickou ulicí. Celou třídou se táhne smrad trávy. Neuvěřitelné. Půlka Vršovic bude mít veselý večer. Tak doufám, že i my, Slávisté. Sestava vypadá dobře. Velký plus za Mihalíka a Švenťáka!
Re: Slavia - Bohemians před zápasem
Divizni (přítel SN) před 8 lety 05.11.2016 19:21 |Tak Šilhavý buď čte moje myšlenky, nebo přemýšlím, jako ligový trenér. Doufám, že tahle sestava v pohodě zvítězí!
Re: Slavia - Bohemians před zápasem
fredydj (přítel SN) před 8 lety 05.11.2016 19:21 |Zajímavý...DU ve studiu!
Re: Slavia - Bohemians před zápasem
zeleznik2 před 8 lety 05.11.2016 19:33 |Tak nás Jarda vyslyšel, inu není to DU. Jaro a Jarda na křídlech nejlepší varianta. MNN na svém postu, Frydrych na stoperu a Dušan na levém beku, tak doufám ve výhru.
Re: Slavia - Bohemians před zápasem
Knajpar (přítel SN) před 8 lety 05.11.2016 19:35 |nekdo napad na link? idealne aby fungoval i v zahranici?
Re: Slavia - Bohemians před zápasem
Boo_SKS před 8 lety 05.11.2016 19:38 |taky bych se primlouval, bohuzel nejsem u televize
Re: Slavia - Bohemians před zápasem
Travinho před 8 lety 05.11.2016 19:42 |Taky tak, jsem na neschopence a televizi nemám ve svém vlastnictví.
Re: Slavia - Bohemians před zápasem
Knajpar (přítel SN) před 8 lety 05.11.2016 20:00 |tak jsem nasel a funguje i v dalekem arabskem emiratu :-)
http://live.robinwidget.com/streamvideo8/slavia-prague-vs-bohemians-live-stream-44858.html
Re: Slavia - Bohemians před zápasem
Robinator před 8 lety 05.11.2016 19:41 |tak parada..jsem klidny :)
Re: Slavia - Bohemians před zápasem
zeleznik2 před 8 lety 05.11.2016 19:51 |Jako host ve studiu DU, za špatné výsledky mohlo zranění některých hráčů hlavně Milana Škody, velmi zajímavé. Také věta, že si tvořil mužstvo podle obrazu svého, hm DU je snad dnes na tripu.
Re: Slavia - Bohemians před zápasem
Robinator před 8 lety 05.11.2016 19:53 |solidne ho tam griluje :d
Re: Slavia - Bohemians před zápasem
Cana78 před 8 lety 05.11.2016 19:55 |mě pobavil, že jeho odvolání bylo špatně :-)
Re: Slavia - Bohemians před zápasem
Cana78 před 8 lety 05.11.2016 19:54 |posloucháte někdo v TV teď DUMLa? (já vim,že dostanu ceres že mám bejt na stadionu, ale bohužel to nešlo). To je tak ublíženej kašpar, co si asi doteď neuvědomuje co bylo špatně. Nebo se to zdá jen mě?
Re: Slavia - Bohemians před zápasem
Cana78 před 8 lety 05.11.2016 19:54 |ha, pozdě - pardon pánové
Re: Slavia - Bohemians před zápasem
vikik_vikik před 8 lety 05.11.2016 19:58 |sleduji také, trochu sebereflexe by pravda neuškodilo :-)
Re: Slavia - Bohemians 0:1 v 1. pol.
Travinho před 8 lety 05.11.2016 20:10 |No nic, teď se aspoň ukáže, jak na tom skutečně jsme. Já věřím, že dobře a obrátíme to.
Re: Slavia - Bohemians 0:0 v 1. pol.
zeleznik2 před 8 lety 05.11.2016 20:10 |A opět trapárná v podobě komentáře Karocha a Bosáka. Návštěvnost dobrá, ale mohla být lepší. Jinak Hušby dnes zatím hrozný a Bohemka už vede, že by podobný průběh jako loni?snad ne.
Re: Slavia - Bohemians 0:0 v 1. pol.
smely (přítel SN) před 8 lety 06.11.2016 13:22 |Komentovat návštěvu z obýváku chce podle me slušne vyvinutej smysl pro sebeironii :)
Re: Slavia - Bohemians 0:0 v 1. pol.
zeleznik2 před 8 lety 07.11.2016 17:04 |Ty si to pochopil špatně. To byl klasický úvodní komentář pana Bosáka. Návštěva dobrá, ale mohla být lepší. Jindy, návštěva není úplně ideální...Už mne s tím leze na nervy.
Re: Slavia - Bohemians 1:1 po 1. pol.
heftyje (přítel SN) před 8 lety 05.11.2016 20:56 |Dneska bohuzel Barak zatim strasnej...
Re: Slavia - Bohemians 1:1 po 1. pol.
fredydj (přítel SN) před 8 lety 05.11.2016 21:05 |Jo cekam Murise nebo Jasmina
Re: Slavia - Bohemians 1:1 v 1. pol.
zeleznik2 před 8 lety 05.11.2016 20:58 |Dnes nejsem spokojený ten výkon není optimální. Sice lepší než v Jablonci, ale čekali jsme něco jiného. Začátek nám utekl a přišel trest. Bohemka je zatím aktivnější, ikdyž některé zákroky opět likvidační. Zatím nás drží Pavlenka, Hušby a Michael ze začátku hrozní, ale poté začali hrát. Naopak pravá strana nefunguje a ani levá nic moc. Tonda taky špatný. Milan dal důležitý gól jinak na něj těsná obrana. No v druhé půli musíme hodně přidat a spřesnit přihrávky.
Re: Slavia - Bohemians 1:1 po 1. pol.
dalislavista před 8 lety 05.11.2016 20:59 |Ten gól, co jsme dostali zaváněl ofsaidem.
Snad v 2. poločase spuštíme útočnou smršť a smeteme ty klokany.
Re: Slavia - Bohemians 1:1 po 1. pol.
dubas před 8 lety 05.11.2016 20:59 |Tipoval jsem 3:1 tak kluci jedéééééééééééééém
Re: Slavia - Bohemians 1:1 po 1. pol.
vikik_vikik před 8 lety 05.11.2016 21:12 |nejsem komentátor, nebudu tedy komentovat ani pana Bosáka, ale občas mu vtipné hlášky
ještě nejsou cizí , např. před nástupem do 2 pol. : " na trávníku v Edenu už poskakují klokani" :-)
Re: Slavia - Bohemians 1:1 po 1. pol.
Falk2 před 8 lety 05.11.2016 21:12 |Musíme trošku přidat ,moc to nejde po křídlech a Hušby s Barákem jsou trošku mimo
Re: Slavia - Bohemians 1:1 v 2. pol.
bububu (přítel SN) před 8 lety 05.11.2016 21:21 |Chce to na hřiště druhého útočníka... Muris in!
Re: Slavia - Bohemians 1:1 v 2. pol.
JS (přítel SN) před 8 lety 05.11.2016 21:48 |Chce to třetího. Mick do hry!
Re: Slavia - Bohemians 1:1 v 2. pol.
zeleznik2 před 8 lety 05.11.2016 21:28 |V druhé půli už jasné tři šance, věřím, že to tam dotlačíme. Jarda Šilhavý sundal nedotknutelného Zmrhala, to se mi na tomto trenérovi líbí úplně nejvíc, nerospakuje se kohokoliv posadit. Jinak Bořil hoří fakt dost.
Re: Slavia - Bohemians 1:1 v 2. pol.
marcocruz (přítel SN) před 8 lety 05.11.2016 21:51 |Ty hráči Bohemians, to je něco tak otřesnýho, ta jejich hra, strkaní, držení, držení za dres, přistrkování. Proti tomu se nedá hrát. Taky bych byl frustrovanej. A na druhou stranu, my toho tak strašně moc neproměnili. Rozhodčí zase slepej, no co na to říct no, on ho tam drží snad i zubama a nic.
Re: Slavia - Bohemians 1:1 v 2. pol.
zeleznik2 před 8 lety 05.11.2016 21:53 |Plus ty kecy blba ze Šestajovic a nuly z Dukly. Bohemka3/4 zápasu aktivní výkon, růžové brýle.
Re: Slavia - Bohemians 1:1 v 2. pol.
japoko před 8 lety 05.11.2016 21:55 |No zato ty naši jsou jedinečný: Bořil, Švento, Zmrhal, Barák úplně na hovno/
Re: Slavia - Bohemians 1:1 v 2. pol.
Borec09 (přítel SN) před 8 lety 05.11.2016 23:08 |A ruda kuze vylezla z kanalu, tak jeste 2-3 priblble komentare a mazej zase zpatky k bukvicim.
Re: Slavia - Bohemians 1:1 v 2. pol.
japoko před 8 lety 06.11.2016 13:49 |To víš že jo, ty zjebe!
Re: Slavia - Bohemians 1:1 v 2. pol.
bububu (přítel SN) před 8 lety 05.11.2016 21:56 |Ať jde rozhodčí s odpuštěním do prdele! Neodpískal jasnou penaltu a korunoval to 2 minutama nastavení, to je opravdu k smíchu!
Re: Slavia - Bohemians 1:1 v 2. pol.
Travinho před 8 lety 05.11.2016 22:02 |Ta penalta byla dost diskutabilní, tam se drželi navzájem. Horší je to nastavení, ale ještě horší je jiná věc. Neustálé kouskování hry a hlavně zapisování si karet snad půl dne. Kolikrát dnes Jílek nechal výhodu? To bylo něco otřesného. Víc se nehrálo, než hrálo a nebylo to jen přičiněním hostů, ale i pana sudího.
Re: Slavia - Bohemians 1:1 v 2. pol.
belmis (přítel SN) před 8 lety 05.11.2016 22:06 |Travinho, ta penalta nebyla vůbec diskutabilní, ta byla víc než jasná
Re: Slavia - Bohemians 1:1 v 2. pol.
Travinho před 8 lety 05.11.2016 22:08 |No. Já to měl jen na tom streamu dost rozmazané a bylo vidět jasné držení Murise, ale také to, že Muris držel hráče Bohemky.
Re: Slavia - Bohemians 1:1 v 2. pol.
Travinho před 8 lety 05.11.2016 22:13 |Teď na to koukám ještě na isportu a jasná penalta vypadá jinak. Třeba jako ta minule na Bořila. Tady si Muris pomáhal rukama úplně stejně (možná trochu méně okatě) jako Bohemák.
Re: Slavia - Bohemians 1:1 v 2. pol.
Slawek před 8 lety 06.11.2016 00:38 |Tak pokud to potvrdili i tihle komentátoři tak ty musíš být slušně řečeno zaujatej a troubík k tomu.
Re: Slavia - Bohemians 1:1 v 2. pol.
zeleznik2 před 8 lety 05.11.2016 22:09 |Pokud pentle za tohle ne, tak už fakt nevím, za co, krom nastavení, bych zmínil i neudělení žlutých karet Bohemce a u nás Hušbyho. Jílek neštěstí a čtvrtý rozhodčí další rudoch Franěk.
Re: Slavia - Bohemians 1:1 v 2. pol.
belmis (přítel SN) před 8 lety 05.11.2016 22:31 |Máš pravdu, je diskutabilní. Teď jsem se díval a držel i Mešanovič. Jasná nebyla, ale já bych jí písknul :-)
Re: Slavia - Bohemians 1:1 v 2. pol.
Dobi před 8 lety 06.11.2016 00:19 |Z hlediště člověk vždy nepostřehne vše, ale my jsme tu "penaltu" jako stoprocentní nepovažovali. Ale už dlouho nehrálo v Edenu tak zákeřné mužstvo, jakým jsou dnes čochtani. A k tomu blb sudí a trocha smůly. Naprosto nevyvážené žluté karty, našim za málo, Čochtanovi snad až tehdy, až zákrok smrděl Krchovem. Zdržovačky - ničevó, zbytečné kouskování. Ale aspoň jsme na zemi a vidíme, že jsme jen na půli cesty. Trochu se bojím nenápadné, ale pracovité Dukly za 13 dní, po repre přestávce, která nás postihne více než je. Při diskusi jsme se s páteli shodli, že český fotbal nemůže jít nikdy nahoru - to, co vyvoleným projde u nás, pak na to v cizině dopaltí nebo se bojí jen soupeře ofouknout. Berbrova partička stále "funguje", Polák Nepolák v čele komise. Ale je pravdou, že někteří hráči - kulantně řečeno - měli podat lepší výkon. Po většinu zápasu Barák, po celý zápas Bořil, Deli chyběl. Michel se naopak jako DZ stává stále více nepostradatelnějším členem sestavy. A Ein Kessel Buntes? Stále nevím, co dobrého si o něm myslet. Chce to ve zbývajících 3 zápasech důstojně dohrát podzim (důstojně = s maximálně možným a reálným ziskem bodů) a na jaro se připravit, hlavně na zápasy doma, kde je třeba přece jen více tvořit! Ale ono se to od klávesnice řekne...
Re: Slavia - Bohemians 1:1 v 2. pol.
stromovous (přítel SN) před 8 lety 05.11.2016 22:00 |Několik postřehů:
Když odkulhal Bílek (a hrozilo, že se MNN bude muset stáhnout), tak se rozcvičoval Souček, nikoliv Ščuk. Takže další potvrzení toho, že buď JŠVCD má Součka v hierarchii na DZ výš než Ščuka, nebo dokonce - a k tomu se kloním já - JŠVCD se Ščukem na DZ ani moc nepočítá a je to pro něj spíše OZ (ostatně když se Ščuk na hřiště pod JŠVCD dostal, tak v derby střídal Baráka, proti Chrudimi hrál DZ, v Hradci střídal Baráka, v Brně střídal Hušbauera, proti Slovácku střídal Baráka, proti Litoměřicku hráli se Součkem vedle sebe)... Ať tak a nebo tak, moc se mi to nelíbí. Jinak, pokud bychom někdy hráli 442, tak Ščuk je IMHO asi náš jediný použitelný DZ do čtyřčlenné zálohy, resp. box-to-box záložník.
M. Dostál, kterého tady někteří posílali do divize, dnes odehrál dost "na pohodu" prvoligový zápas za tým, který byl v Edenu Slavii část zápasu téměř vyrovnaným soupeřem a nakonec ukopal remízu. Podle mne na Slavii - tím spíš tu "dnešní" - sice nemá, ale někdy jsme tu zbytečně moc přísní, co není dost na Slavii, kterou chceme vidět tvořit a bojovat o titul, to stačí na většinu prvoligových mančaftů a není nutné v diskusi posílat zejm. naše odchovance do okresního přeboru. Jinak Švícko taky celkem solidní výkon.
Před inkasovaným gólem nějaký náš hráč byl zatažen až za naší ofsajdovou linií někde za stopery a pak bez zájmu o hru a o to, že stále bráníme, volně vyklusával ven "do útoku" a podle mě jsme pak možná právě proto měli o hráče míň ve vápně... Kdo to byl, to jsem nerozklíčoval.
Re: Slavia - Bohemians 1:1 v 2. pol.
zeleznik2 před 8 lety 05.11.2016 22:11 |Chybu tam udělal MNN. Už jsem se pokřižoval, když jsem viděl Součka, se rozcvičovat. Ščuk zřejmě Jardu nepřesvědčil.
Re: Slavia - Bohemians 1:1 v 2. pol.
stromovous (přítel SN) před 8 lety 05.11.2016 22:15 |To je právě otázka s tou chybou, někdo říká, že jí udělal MNN, někdo zas říká Frydrychův gól a já zas říkám, že jsem si všiml, že nějaký náš hráč (kdyby to byl MNN tak bych ho poznal) vyklusával ven i když jsme stále bránili a pak tam chyběl.
Re: Slavia - Bohemians 1:1 v 2. pol.
Nosorozec před 8 lety 05.11.2016 22:12 |Martin Dostál je hráč pro hru Bohemky přímo stvořený. Bojovník, který nevypustí jediný souboj, celý zápas poctivě odedře a vždy maká naplno. Bohemka, která vyznává právě bojovnost, mu jako tým nesmírně sedí a podle mě tam v základní sestavě odehraje ještě spoustu sezon.
Re: Slavia - Bohemians 1:1 v 2. pol.
Dobi před 8 lety 06.11.2016 00:32 |Dostálovi to LIDSKY přeji, mě fascinoval, jaký je poctivec, který bojovností a zaujetím doháněl tu trošku absence talentu. Tím spíše ho ale Bohemce NEPŘEJI. Po dnešku je mi ještě více za tu zákeřnost nesympatická. Já pamatuji léta prokletí 1963-64, kdy jsme se zachraňovali ve II.lize a Spartak Praha Stalingrad se třásl na náš dřevěný a tehdy moderní stadión, protože Ďolíček tehdy tak nějak chátral a už se třásli, že nás jako vršovické vetřelce (byť ne vlastní vinou, z toaLetné jsme byli vyhnáni...) vyženou a usadí se v modernějším stánku. A ač nerad motám do svých výroků politiku, tak zdůrazňuji, že velkým fandou čochtanů je Jiří Dienstbier a to snad mluví za vše! A přidám-li k tomu dnešní prakticky beztrestnou zákeřnost, tak mám jasno.
Re: Slavia - Bohemians 1:1 v 2. pol.
Maeden (přítel SN) před 8 lety 06.11.2016 12:35 |Už jsem od vás četl dost legračních příspěvků, většinou míchajících ublíženou sebedojímavost, slavjanofilské romantické žvásty jak z Cimrmana s tradiční neschopností udržet myšlenku.
Dienstbier tedy úkoluje rozhodčí, aby tlačili Bohemku, to je docela bomba. Ještě bych to ale vyšperkoval, dost mi tam chybí klasické lingvistické okénko na úrovni žáka šesté třídy, něco ve smyslu, že jeho jméno znamená "služební pivo", muhehehehe, odtud už je jen krok k úvaze, jestli ten zlosyn taky nemá prsty ve včerejším birellu.
Re: Slavia - Bohemians 1:1 v 2. pol.
no-nick před 8 lety 06.11.2016 14:26 |Zato vy jste evidentně předvedl další neduh, myšlenku nepochopit. Vůbec nechápu tenhle váš zbytečný útok.
Re: Slavia - Bohemians 1:1 v 2. pol.
Dobi před 8 lety 06.11.2016 20:06 |Já moc děkuji za slova podpory. To, že jsem slavjanofil,na to jsem byl a jsem hrdý, který klub se vždy tak hlásil ke slovanství jako Slavia? Já jsem už v té 6.třídě, jejíž úroveň je mi podsouvána, se snažil rozumět psanému textu, což bohužel neplatí o každém. Kde jsem třeba se zmiňoval o Birellu? A že jsem podpořil Dostála nic víc jsem tím nechtěl říci? Podobně jako máme stále rádi Hubáčka. O "oblibě" Dienstbiera netřeba diskutovat, ale nikde jsem nenapsal, že ovlivňuje sudí, ono stačí, co vyvádí v politice. A stačila mi i jedna akce, kterou tady nechci rozvádět asi před 5-10 lety, když byly v lize dvě Bohemky. Tkže na něj "pifku" mám. A 6e by již průměrný žák té šesté třídy rozuměl tomu, že Dienst=služba a ´Bier=pivo, a tom pochybuje, když je všude preferována angličtina. Ono je obrovsky snadné někoho za jeho názor urážet, to je taky žel česká vlastnost
Re: Slavia - Bohemians 1:1 v 2. pol.
no-nick před 8 lety 07.11.2016 07:36 |Nenechte se otrávit, internetová anonymita je zlo, do očí by většina hrdinů nic takového neřekla, stud by to nedovolil. Doufám že si s Vámi letos ťuknu pivem na slávistickém prasátku;)
Re: Slavia - Bohemians 1:1 v 2. pol.
Makii před 8 lety 07.11.2016 10:08 |Letos určitě ne.. :( To přiťuknutí. Museli jsme pinec posunout na asi leden, únor.. Dala se do kupy nová pingpongová hala, ale ještě nemá zázemí. Tak uvidíme. Každopádně se těšíme :)
Re: Slavia - Bohemians 1:1 v 2. pol.
no-nick před 8 lety 07.11.2016 10:13 |To je vlastně pravda, že jste to odložili. Doufám že to vyjde, teď už musíme vyhrát! Loni nám to uteklo o kuličku:)
Re: Slavia - Bohemians 1:1 v 2. pol.
Nosorozec před 8 lety 06.11.2016 14:47 |Na Bohemku se poslední léta levičácký magoři jako je Jiří Dienstbir ml. bohužel dost lepí. Nedivil bych se, kdyby fanoušci Bohemky začali podnikat pochody k zápasům od centra klinika...
Re: Slavia - Bohemians 1:1 v 2. pol.
Sešívaný před 8 lety 05.11.2016 22:01 |Tlak byl, šance byly. Chyběl jen ten druhý gól. Jestli chceme hrát špičku, tak musíme takové zápasy dotlačit do vítězného konce.
Všichni jsme chtěli vidět Bořila na pravé straně, ale dnes tam pěkně hořel. To Švento se mi na levé líbil mnohem víc. Nasazení van Kessela nebylo taky zrovna moc povedené. Člověk mu nemůže upřít snahu, ale byl úplně neškodný. Nevím, co s tím klukem bude. Teď je tak akorát zralý na poslání nazpátek do Trenčína a odepsání 35 milionů.
Jinak gól Škoďáka byla lahůdka, jen škoda, že nepřidal další.
Re: Slavia - Bohemians 1:1 v 2. pol.
Nosorozec před 8 lety 05.11.2016 22:09 |Gino si občas zbytečně zbíhá do prostorů, kde není moc platný. Několikrát se např. držel nalepený zbytečně blízko lajny. To si mohl před ním dovolit Mihalík, protože umí nacentrovat a obejít protihráče, ale u Gina bych byl radši, kdyby si sbíhal víc na střed a snažil se o zakončení. Taky nechápu, proč při rohových kopech nechodí hlavičkovat do vápna a drží se vzadu. Sakra, vždyť ten kluk měří 185 cm, tak by se mohl prodrat k zakončení!
Re: Slavia - Bohemians 1:1 v 2. pol.
Travinho před 8 lety 05.11.2016 22:09 |Tak jako kritizovat Van Kessela za 20 minut, kdy ještě nedostal pořádný balon.
Re: Slavia - Bohemians 1:1 v 2. pol.
afro před 8 lety 05.11.2016 22:23 |Ja bych ho i pochvalil. Libilo se mi, jak podaval balony pri preruseni a snazil se tak zrychlit hru. :-)
Re: Slavia - Bohemians 1:1 v 2. pol.
Radek097 (přítel SN) před 8 lety 05.11.2016 22:29 |Hlavně je problém v tom, že van Kessel potřebuje dostávat balóny za obranu. V době kdy tam nastupoval to přece nebylo vůbec reálné... Kdybychom vedli o gól, či o dva, kdy Bohemians bude muset otevřít obranu, tak by byl příchod van Kessela logický, ale za tohoto stavu, kdy soupeř brání prakticky v 11-ti? Měl tam spíš povolat van Burena.
Ke kritice... van Kessel se dostal několikrát k balónu. Když centroval, skončilo to na prvním obránci. Když šel 1na1, tak to až na jeden pokus byla ztráta balónu, ten vítězný pokus skončil v autu a měli jsme aut.
Re: Slavia - Bohemians 1:1 v 2. pol.
Travinho před 8 lety 05.11.2016 22:33 |No, kolikrát šel jeden na jednoho? Možná dvakrát? Kolik měl pokusí o centr? Dle mého soudu tak 3 a z toho z jednoho byl roh a dva odvraceli na aut, ale nepřišlo mi, že by jiní hráči byli v těchto situacích úspěšnější.
Re: Slavia - Bohemians 1:1 v 2. pol.
zeleznik2 před 8 lety 05.11.2016 22:04 |Tak klokani můžou slavit, bod je pro ně jako výhra. My bohužel dnes ztratili dva důležité body. V druhé půli jsme měli dát dva či dokonce tři branky, nedali, protože my doma prostě neumíme, dát víc než jeden. Pochvala dnes Pavlenkovi. Ostatní průměr, nelíbil se mi dnes Bořil ani Zmrhal. Bohemka klasický výkon nakopávané míče na Holendu a spol. Jestli tohle podle p.Bosáka a Karocha pěkný fotbal, měli by, navštívit očního lékaře. No a korunu tomu nasadil sparťan Jílek, odpuštěné nejméně dvě žluté a jasná pentle na Murise, no jestli bychom jí proměnili je věc druhá. Promarnili jsme útok na druhé místo a to mrzí, že ztratíme zrovna s Bohemkou, mne nenapadlo.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Nosorozec před 8 lety 05.11.2016 22:06 |Jak jsem byl za remízu v Jablonci rád, tak tahle remíza mě štve. V druhym poločase jsme měli obrovský tlak a hráči Bohemky byli rádi za každý odkopnutý balon. V druhym poločase se hodně zvednul Tonda Barák a i když neproměnil tři šance, tak ani jednu mu nejde moc vyčítat; poprvý měl smůlu, že trefil tyč, podruhé zakončoval hlavou v obrovské rychlosti a potřetí proti němu zasáhl skvěle brankář. Co šlo udělat líp? Možná jsme měli být v určitých situacích trpělivější a utahat hráče Bohemky delšími kombinacemi, kterými by jsme vyšachovali jejich obranu a dostali se do vyložených šancí. Ale chápu, že to naši hráči občas zkoušeli i vysokými centry, neboť měli oproti Bohemákům výraznou výškovou převahu. No a na závěr bohužel musim zmínit rozhodčího. Oproti tomu joudovi, co nás pískal minulý týden v Jablonci utkání dlouhou dobou zvládal, ALE neodpískání penalty v závěru utkání za evidentní stažení Mešanoviče je obrovská chyba!
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Travinho před 8 lety 05.11.2016 22:19 |Pánové. Schválně jsem si asi ještě pětkrát pouštěl na isportu inkriminovaný moment se zákrokem na Murise a musím se nyní už jednoznačně přiklonit na stranu sudího. Když se na to podíváte, tak především mezi 36. a 40. sekundou je jasně vidět, jak sice Havel na Murisovi visí, ale Muris si jej rukou dost jasně drží na distanc a rozhodně nejde o nějaké jemné držení. Navíc jej pustí až sekundu po pádu na zem, takže rozhodčí může evidentně vidět, že Muris byl v tom souboji také rukama velmi aktivní a nepíská to. Za mne bohužel správně posouzeno. Chtít aby pískal sudí penaltu po vzájemném držení by nebylo fér a ač jej možná Havel drží okatěji, rozhodně si netroufnu tvrdit, že by byl rukama aktivnější, spíš to jen Muris lépe zakryl.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
jufoun (přítel SN) před 8 lety 05.11.2016 22:30 |Podle mě se ho Muris chytil pořádně, až když padal, tedy za mně jasná 10.
Tohle pískat Jílek přes řeku, nebo v beer tak věř tomu, že by byla a obhájí si to.
Jinak Barák druhou půli nejlepší hráč, škoda, že mu tam něco nespadlo.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Travinho před 8 lety 05.11.2016 22:36 |Tak se na to podívej ještě jednou. Podle dostupných záběrů je celou dobu letu míče zavěšen svou rukou na soupeři a vzhledem k tomu, jak má sevřenou pěst a soupeř napnutý dres, tak ho pravděpodobně držel docela fest. Ano, za řekou nebo 100 kiláků na západ by se toto možná pískalo, ale z mého pohledu toto prostě penalta NENÍ!
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Dobi před 8 lety 06.11.2016 00:40 |Souhlas. Vítězit takovouto (ne)penaltou by nás těšilo? Nejsme sralta ani plíseň, pro které to je norma. Proměnit se mohly jiné šance, ne vždy to byla JEN smůla.... Ale to nic nemění na tom, že JÍLEK JE OŠKLIVÉ KÁČÁTKO!
Re: Slavia - Bohemians 1:1
donford před 8 lety 05.11.2016 22:30 |Tak dobře, že se Ngadeu vrátil dozálohy, Bořil vpravo dost hořel, to jsem nečekal. Hrál přece na své straně. Bezva bylo, že Muris nastoupil místo Zmrhala, který zrovna neměl svůj den a hrál vedle Škody, protože Švento stíhal hrát i křídlo a centrovat do vápna. Takže po příchodu Murise jsme vepředu hráli na dva.A hned to bylo znát. Z klasických křídel dnes nejlepší dle mého Mihalík. Hušby tradičně dobrý, trochu těžkopádný dnes Barák. Škodův gól byl ukázkový! Obrana při nákopech klokanů byla často nejistá, nezformovaná, zmatečná.. Deli zřetelně chyběl.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
belmis (přítel SN) před 8 lety 05.11.2016 22:35 |Dnes nesouhlasím Donforde. Barák podle mě byl nejhorší první poločas, ale Hušbauer byl asi druhý nejhorší. Neměli jsme vůbec střed hřiště. Druhý poločas naopak Barák nejlepší a Hušbauer se taky zvednul. Dnes měl Barák poločasy jako den a noc.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
donford před 8 lety 05.11.2016 22:55 |Samozřejmě Barákova rána na do tyče a další vyškrábnutí jeho střely Budínským byly vynikající, ale jeho těžkopádností jsem myslel, že dnes dle mého neměl tu svou až baletní lehkost, kterou jindy oslňuje a vzbuzuje při absolvovaném počtu zatím nemnohých ligových utkání často úžas a příslib směřující k výšinám nároďáku. (viz úvahy Jarolíma). Pravda je, že 2. půli právě svými střelami měl podstatně lepší. Rozhodně středová trojice Hušby Ngadeu Barák patří k pilířům Slavie, o tom žádná. A o Barákově slavistickém zanícení, touze po vítězství a charakteru už vůbec.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Ferguss před 8 lety 06.11.2016 07:46 |Mihalík se musí naučit dávat míč dřív od nohy. Několikrát tam zbrzdil brejkovou situaci a místo běhu s míčem dopředu a centru na nabíhající hráče se tlačí dopředu a snaží se obcházet jeden na jednoho.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
frostt před 8 lety 06.11.2016 00:53 |a i kdyby Ti ten zaber dala NASA ze satelitni druzice, tak prosim porad "nemel", ze to pencle nebyla, pac byla, ale tot jen muj nazor oproti tvemu a ja ho respektuji, jen ho porad dokola neopakuji a urcite si to "polak" v komisi obhaji dle tveho "vykladu", hawk
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Travinho před 8 lety 06.11.2016 09:03 |Jen jsem to chtěl pořádně rozebrat, aby to nezůstalo jen zapadnuté někde ve vlákně. Obzlášť, když vidím ty slzy, které tu skoro unisono tvrdí, že nám to prohrál sudí.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
qwertz0099 před 8 lety 05.11.2016 22:37 |Ahoj lidi,
dnešní zápas na mně za zanechal rozporupolný dojem. Hráči hráli o několik levelů výš než proti Jablonci (aspoň 2. poločas), ale holt, to proměňování šancí...holt nic naplat. Furt lepší než za DUMLA (myslím tuto sezonu), ketrý bude tedˇ rádoby fotbalový expert na ČT Sport. Dnes se mi nejvíce líbil Škoda, Barák, později i Mešanovič, docela byl vidět i Bořil.
Nechme již sérii 6. výher za sebou a soustředˇme se do budoucnosti
Dejme tomu všemu čas, letos se spokojme klidně i se 4. místem (chci ale TITUL :) ), nedávno jsme se přece topili v srač... JŠ podle mně odvádí dobrou práci, i když se nebude dařit neztrácejme v něho naději. Je o hodně lepší trenér než DUML a je potřeba ze Slavie vybudovat stálý tým se stálou koncepcí, jako to udělal Vrba v Plísni nebo momentálně Gul´a v Žilině a netrvalo to zrovna krátkou dobu. Nesmíme se inspirovat Sraltou, kde po každém nepovedeném výsledku měněj trenéra (i přesto, že Ščasný je vůl a byl vyhozen po právu, jak DUML). Můj názor je, že pokud nevyhrajem titul příští sezonu, jak vedení mělo za cíl, u kormidla by mělo JŠ nechat (samozřejmě, pokud skončíme 4. a výš). Pokavadˇ tak neučiníme, myslím si, že se budem motat v kruhu, jak Sralta, i přesto, že oproti předminulé sezoně je vidět obrovský herní posun. Toto je můj názor na budoucnost, jak by měla vypadat.
Co se týče posil, je potřeba vybírat hráče, kteří jsou hladoví po úspěchu a udělají proto cokoliv. Prostě hráče jako je Bořil, nebo samozřejmě nadprůměrná individua jako Deli nebo Škoda.
Přeji hezký večer s pozdravem
qwertz0099
P.S. napište, kdyžak reakce
Re: Slavia - Bohemians 1:1
xavi před 8 lety 05.11.2016 22:42 |Zrovna Bořil byl dneska nejhorší,možná mu to líp sedí zleva
Re: Slavia - Bohemians 1:1
qwertz0099 před 8 lety 05.11.2016 22:47 |přepsal jsem se, bárák nebyl až tak hroznej v 2. poločase a bořil byl vidět v zápornym slova smyslu
Re: Slavia - Bohemians 1:1
xavi před 8 lety 05.11.2016 22:56 |Každopádně to chce v zimě posílit o krajního beka,třeba Ondru Čelůstku bych bral hned
Re: Slavia - Bohemians 1:1
JS (přítel SN) před 8 lety 05.11.2016 23:24 |Bořil jako den a noc první a druhý poločas.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
koudys2 (přítel SN) před 8 lety 07.11.2016 09:33 |Za mne tedy pouze noc.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Jachym před 8 lety 05.11.2016 23:47 |To je takovej guláš, ale naštěstí jsem již po večeři...:-)
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Robinator před 8 lety 05.11.2016 22:48 |se nám to trošku zadrhlo..to je taková škoda, zrovna ted, když jsme se mohli dostat na druhý flek, sem nasranej strašně..jinak všichni hráli dobře...prostě to tam nepadlo no..a opět nám nepiskli penaltu..jasnou..protože nebýt držení,Muris by měl daleko větší klid a prostor na zakončení..hovado..
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Robinator před 8 lety 05.11.2016 23:07 |hovado myslím sudího samozřejmě..sem si to po sobě přečetl,vyzni to blbě :D
Re: Slavia - Bohemians 1:1
JS (přítel SN) před 8 lety 05.11.2016 23:22 |Já si nemyslím, že všichni hráli dobře. Dobře se hrálo jen kus prvního poločase po vyrovnávacím gólu, kdy jsme tlačili. Jinak smutný je, že si nedokážeme vytvořit ani udržet tlak i proti takovým zoufalcům, jako jsou Klokani. Dneska špatný Barák, Zmrhal, Ngadeu střídá geniální okamžiky s naprosto odevzdanými míči. Mihalík jediný hráč, který dokázal víckrát přejít 1 na 1. Jinak bída co se přihrávání týče. Pořád si to dáváme na obsazené hráče, zády k bráně, leckdy do špeku nebo naprosto těžké, nezpracovatelné míče. Je to statické, nikdo se nehýbe, pak nejde překonat ani klokaní dobře držený blok. Přihrávky chodí na hráče místo do prostoru. Vůbec nevyužíváme křídla, absolutně. Krajní obránce to po lajně nemá komu dát. Jediné míče jsou centry z hloubi pole za obranu. A když to nevychází, jako dnes, nemáme alternativu... Pořád to samé.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Travinho před 8 lety 05.11.2016 23:24 |Kéž by takhle špatně hrál Barák pokaždé. Ano, měl tam pokažené balony, ale v podstatě všechny šance kromě Škodova gólu jdou právě za ním.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Robinator před 8 lety 05.11.2016 23:53 |vím,že se mnou většina nebude souhlasit,ale já bych si představoval vedle Baráka rychlejšího záložníka než je JH, tím neříkám,že hraje špatně, ale s ohledem na to, že chceme a snad i budeme hrat evropské poháry, tak bych tam prostě rád viděl někoho dinamictejsiho,kreativnejsiho..naše záloha totiz postrádá větší rychlost..je to často všechno v chůzi..pomalý
Re: Slavia - Bohemians 1:1
dropt před 8 lety 06.11.2016 00:15 |Trávník?
Re: Slavia - Bohemians 1:1
JS (přítel SN) před 8 lety 06.11.2016 00:43 |Aaaa, místní sluníčkáři zase nedokáží ocenit kritiku. Tak co, hráli jsme snad dynamicky, na málo doteků, se správně dávanými míči atd..? Překonávali jsme efektivně zatažený blok Bohemky, presovali jejich rozehrávku? Barák dnes byl u šancí, ale zároveň za druhý poločas si zaslouží kritiku za totálně nefungující zálohu.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Bruce před 8 lety 06.11.2016 00:44 |Vaše hodnocení nechápu. Dnes tomu jednoduše chyběl gól. Ano, dostali jsme gól, kterému ani klokan nevěřil a ještě tam měl jednu, dvě zajímavější šance a nějaký ten náznak, ale to bylo vše. Jinak se Hrálo de facto na jednu branku. Nebylo to Brno, ale i tak jsem relativně spokojen až na ten druhý gól. Věřím, že příští venkovní a domácí zápas Slavia vyhraje a bude hrát minimálně, tak jako dneska. Barák hrál velice solidně a Ngadeu byl dobrý tah na DZ již od Uhrina. Škoda, krásný gól. Střela Baráka, jen ten gól chyběl. Těším se, na další domácí zápas a alespoň stejnou návštěvu jako dnes. Hezký večer.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Jachym před 8 lety 05.11.2016 23:45 |Já se také snažím být vždy spíše pozitivní, ale dnes všichni dobře nehráli. Pokud by tomu tak bývalo bylo, odjížděl by soupeř s prázdnou...
Re: Slavia - Bohemians 1:1
vršek před 8 lety 05.11.2016 23:11 |Rozhodčí!!!!
Až tady zase někteří budete kritizovat hru Slavie, a budete tvrdit, že rozhodčí nemůže za to, že nedáme góly, pak já znovu tvrdím, a znovu "brečím", že nás rozhodčí dva zápasy po sobě připravili o jasnou penaltu!
Navíc po zhlédnutí záznamu tvrdím, že gól Bohemky padl po neodpískaném ofsajdu, hráče, který střílel na naši bránu!
Jen pro ujasnění - hra Slavie opět nebyla podle mých představ, ale znovu se začíná rovina rozhodování povážlivě naklánět v neprospěch Slavie!
Re: Slavia - Bohemians 1:1
xavi před 8 lety 05.11.2016 23:17 |podle záznamu to opravdu vypadá na ofsajd
Re: Slavia - Bohemians 1:1
dalislavista před 8 lety 05.11.2016 23:18 |O tom ofsaidu jsem tu psal už o poločase a viděl jsem ho hned. Experti komentátoři si ničeho nevšimli ani po opakovaných záběrech- to mě už ani nepřekvapuje...
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Travinho před 8 lety 05.11.2016 23:25 |Ofsajd ze záznamu jasný, ale naživo jsem si ho taky nevšiml, takže bych asi sudího neobviňoval z úmyslu. Pustil situaci, když si nebyl jistý, což je de facto správně. Druhá věc je, že se tak naši sudí téměř ze zásady nechovají.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
donford před 8 lety 06.11.2016 11:32 |Také nechci obviňovat rozhodčí ze zaujatosti, ale lajnovej to měl tentokrát jak na talíři. V podstatě mu totiž nikdo ve výhledu neclonil. Žádná skrumáž jako u neodpískaného ofsajdu Ratajové v Brně. Tam bylo snad 15 hráčů. Zde Bílek byl pozadu, Frydrych dobíhal k bráně a Šmíd také. Takže ofsajdový hráč tam doslova trčel sám vpředu. Gól platit neměl.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Jachym před 8 lety 05.11.2016 23:40 |Však ano, ale začínat hodnocení rozhodčím není správné. Ve druhé půli jsme měli šancí rozhodnout celkem dost. Někdo tady ještě píše o ofsajdu při gólu soupeře. Přiznám se, že jsem si toho nevšiml a to jsem byl téměř v lajně. Jsem pro takové situace v hraničních případech pouštět.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
vršek před 8 lety 06.11.2016 08:24 |Proč jen tak mávnout rukou a "držet hubu a krok", když jsou sporné momenty v zápase řešeny ve prospěch jednoho týmu?
Na tomhle Vašem "ofsajdovém" argumentu je jedna zásadní chybička. Oni si pak rozhodčí mohou vybírat kdy se těsný ofsajd, aby se neškodilo "krásnému útočnému fotbalu", má pískat a kdy ne. Je zajímavé jak toto pouštění drobných ofsajdů doporučují "experti" ČT. a že loňském roce takto vstřelila Sparta cca tři "krásné, regulérní " góly.
Takhle se pískat nesmí, ofsajd je ofsajd a je proti pravidlům, nerozhoduje jestli je pětimetrový nebo půlmetrový.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Travinho před 8 lety 06.11.2016 09:05 |Jasně. Jenže tohle bez techniky může lidské oko v podobě pomezního posoudit jen velmi těžko.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
vršek před 8 lety 06.11.2016 10:06 |To je možné, ale NENÍ MOŽNÉ, aby již druhý zápas po sobě ta "lidská oka", a nejen pomezních "profesionálu", byla zaměřena jen jedním směrem!
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Slawek před 8 lety 06.11.2016 09:13 |en stručně - ofsajd potvrzen a penalta taky. Komise rozhodčích bude mít názor jistě pro Jílka příznivější, přestože je to recidivista.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
dalislavista před 8 lety 06.11.2016 12:19 |Je zajímavé, že stejně jako s rukou v minulém domácím zápase, po které jsme měli kopat pentli, tak i v tomto případě, a vlastně i v Jablonci s pentlí- ve všech případech televizní komentátoři nic nevidí, ani jim nepřijde nic divného, když se minule např. minule doma Švento rozčiluje, že se mělo "něco" pískat (ruka obránce, která byla později komisí rozhodčích potvrzená- odepřená penalta), a ani je toto neupozorní na něco "divného", aby se v opakovaném záběru k tomu vrátili...
A dvakrát je u toho Bosák, který má x let zkušeností! To sakra nevidí??? Jestli ne, není to odborník. A jestli to vidí, a nereaguje, to je ještě horší, to už by byla manipulace. Hlavně že se včera dohadovalis Karochem o "ofsaidu" Škody, kde prý musí před pomezním smeknout, jestli to opravdu viděl. A podle mě, ten ofsaid ani ze záběrů TV přitom nebyl!
Už bychom jako Slavie asi měli něco podniknout, v poslední době 4 neodpískané pentle pro nás, a inkasovaný gól z ofsaidu- to je i podle podle teorie pravděpodobnosti nějak moc "na jednu stranu".
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Sracken před 8 lety 05.11.2016 23:12 |Můžeme si za to sami, zbytečná ztráta. Chybí někdo do středu, kdo je do kombinace a umí rozdat. Ukázalo se, že jakákoli stoperská dvojice kromě dvou afrických perel je kvalitní a to je velmi pozitivní. Nepochopitelná kombinace na vlastní polovině na konci utkání, málem jsem z toho vykvetl. Příjmně mne potešila návštěva a číslovka 124 v kotli, při 125 narozeninách by se hodilo to oslavit v Lize mistrů třeba s Realem Madrid. Příště už to musí být za body tři. Sparta proti zdecimovanému Liberci asi uspěje, velká škoda.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
smely (přítel SN) před 8 lety 05.11.2016 23:22 |Zdravím, neska smůla v zakončení, druhej zápas po sobe druha nefouknuta pětka, pelta je cu.ak. skodak lepší než zlatan. Priste dame Duklu. jedem Slavia, konec hlášení.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Jachym před 8 lety 05.11.2016 23:49 |Vsjo jasno:-) Takto to dneska v Edenu vypadalo.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
frostt před 8 lety 06.11.2016 00:46 |Zeleny, s prominutim "prasata"! a s Birellem at uz se jde take do pryc!
Re: Slavia - Bohemians 1:1
dauby před 8 lety 06.11.2016 12:15 |Ja bych rekl bez prominuti. Nejzakernejsi muzstvo, co tu letos hralo. Proti takovemu dobytku, kdyz to rozhodci pousti, se hraje tezko. Presto jsme meli vyhrat.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Petr9608 před 8 lety 06.11.2016 05:23 |Co se dá dělat, s domácim průměrem (z posl. 4 zápasů) gól/zápas se pořád vyhrávat nedá. Jarda Promrhal :-(
Nejsem zdaleka příznivce desítek za každý lehký kontakt, ale dneska to skutečně smrdělo. Byť je fakt, že se tam drželi i trochu navzájem.
No, ztratili jsme v posledních dvou kolech 4 body se soupeři, kteří by k poražení být měli. Uvidíme na jaře, na co nám budou ty body chybět.
Teď pausa, Jarda a celý jeho gang bude mít o čem přemýšlet.
Bohužel se ale zdá, že tým, který jde do zápasu s tim, že "bod bude zlatý", se ho skutečně může dočkat. A to bude i případ Dukly. Jestli to tam lampas nějak zabetonuje, tak nevim, nevim. Možná lepší, kdyby v tý Příbrami vyhrál.
No, lod do konce podzimu není zrovna nejlepší. Lehký zápas tam není. Ale možná nám bude případná otevřenější partie s ambiciozním soupeřem (MBO, ZLI - kor u nich doma) sedět více.
Bohemku si tedy stále můžem řadit k týmům jako Hradec, Příbram nebo Dukla - doma jsme s nimi neprohráli.
To 1. kolo ročníku 2011/12 pochopitelně nepočítám :o)
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Petr9608 před 8 lety 06.11.2016 07:40 |Myšleno tedy jako doma v novém Edenu.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Petr9608 před 8 lety 06.11.2016 06:15 |https://youtu.be/88temq0cJ1o?t=8m17s
Jinak neznámá skupinka fanoušků zvedla ve druhém poločase kartony TVRDÍK VEN!
Že by nějaký dozvuk událostí, které v posledních týdnech třásli českou politickou scénou?
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Petr9608 před 8 lety 06.11.2016 06:28 |https://pbs.twimg.com/media/CwiPeKFXEAA1t7A.jpg:large
tu fotka
Re: Slavia - Bohemians 1:1
smely (přítel SN) před 8 lety 06.11.2016 09:52 |koukam, ze stara dobra ceska udavacska skola ma zdatne pokracovatele...fizliho fotra fizli syn...konfident, praskac, krysa.... spousta lichotovych synonym pro vas bylo vymysleno...starej se vo sebe zalobnicku...
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Petr9608 před 8 lety 06.11.2016 10:38 |Jak můžu prásknout někoho, kdo na celej stadion, kde je 11 000 lidí, prezentuje svůj postoj. :-D
Re: Slavia - Bohemians 1:1
smely (přítel SN) před 8 lety 06.11.2016 12:25 |Odpověz si sám. Postujes tady jejich fotku...aby si je každej prohlid to je podle me klasickej příklad praskání.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
sasky před 8 lety 06.11.2016 18:05 |Ta fotka je veřejná, ne? Práskání je když udáš někoho, kdo někde kuje pikle tajně.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
smely (přítel SN) před 8 lety 06.11.2016 18:15 |No zveřejnit neci fotku bez jeho souhlasu a zároveň tim poukazovat nějakej protest s vidinou sve důležitosti je podle me praskani
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Petr9608 před 8 lety 06.11.2016 21:28 |https://twitter.com/EdwardTheIron/status/795043503277559808
Je to z tohoto twitterového účtu.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Borris před 8 lety 06.11.2016 11:46 |Moc nechápu co je k tomuto nesmyslnému postoji vedlo.... Ale budiž, jejích věc.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Petr9608 před 8 lety 06.11.2016 06:34 |Jinak již táhnem serii 15 zápasů bez domácí ligové prohry. Rekord nového Edenu je ale 20 zápasů. (1x 07/08, 15x 08/09, 4x 09/10).
Ani nevím, zda nějaká serie předtím byla ještě delší a kdy byla.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Petr9608 před 8 lety 06.11.2016 06:37 |Pokud chcem tuto serii vyrovnat, budem muset bodovat s Bolkou, Plzní i rudejma. K překonání pak už bude stačit "maličkost" v podobě neprohry s Mechovem.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Petr9608 před 8 lety 06.11.2016 07:47 |https://abload.de/img/p9300523bbalao2.jpg
I našemu kapitánovi Bílek zrovna nevoněl :o)
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Petr9608 před 8 lety 06.11.2016 07:47 |Teda Jílek :-D
Re: Slavia - Bohemians 1:1
mpik před 8 lety 06.11.2016 08:20 |Budu stručný.
Velmi slabý výkon sudího a to nemyslím ani tak diskutabilní penaltový zákrok. Kouskování hry, nejednotý metr, nastavené dvě minuty, ...
Nepochopitelné nasazení Gina na závěrečných dvacet minut, kdy jsme měli vytvořit tlak.
Slabší výkon Hušbauera - v zimě rozhodně musíme přivést prvotřídního tvůrce hry. Není to třeba ten Claesson?
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Petr9608 před 8 lety 06.11.2016 08:45 |A máme na to? Další posilu drahou jak prase? Nebo střelíme Van Kessel Buntese, ať si ho užijou i jinde?
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Jarinho před 8 lety 06.11.2016 09:36 |A myslíš, že ten claeson odehraje 10 ze 10 zápasů výborně... ? nebo mi spíš ukaž nějakého hráče ve světě
Slavia - Bohemians 1:1
vršek před 8 lety 06.11.2016 08:42 |Já vidím jeden zásadní problém hry Slavie. Je to hra našich "krajů". V obou posledních zápasech nebyli schopni naši krajní záložníci ani beci posílat plnohodnotné centrované míče do soupeřova vápna - velmi mně to překvapuje, zvláště když včera v první půli nás Bohemka právě prudkými, velmi dobrými centry dostávala do problémů a nebýt Pavlenky mohla půle končit 1:3. My jsme takový centr dokázali vyprodukovat snad jen v případě Mešanovičovi hlavičky těsně vedle. Docela mně to včera překvapilo i u Šventa. To je problém, proč se Škoda a Mešanovič či někdo další neprosazují více střelecky. Nemám rád hru krajních hráčů "přes nohu", no, třeba až koupíme Robena tak si ji "zamiluju"! Navíc proč tak hrají v první půli oba naši krajní záložníci a omezujeme tím možné herní varianty? A kolikrát se naši hráči hrající"přes nohu" dostali ke střeleckému zakončení?
Re: Slavia - Bohemians 1:1
klimi před 8 lety 06.11.2016 08:51 |Čtu tady dva zajímavé a docela odlišné názory:
1) Slabší střed, kvůli kterému jsme se nedostávali do šancí
2) Slabší křídla, která neposílala nebezpečné centry
Souhlasím s názorem č.2, ono je prakticky nemožné ve chvíli, kdy Bohemka hraje v 10 vzadu a úzké hřiště, hrát jakoukoliv kombinaci středem, na to fakt nemá ani Barcelona, náš střed byl v pohodě, dostával míče rychle do křídel, kde bohužel ať už Mihalík, nebo hlavně Švento moc centrů nedávali (občas dal něco Bořil, ok). To mi tam hlavně v posledních 20 minutách, chybělo, co už no :)
PS: Bublina kolem Claessona se mi moc líbí :)))
Re: Slavia - Bohemians 1:1
dauby před 8 lety 06.11.2016 12:22 |Vidim to stejne, slabsi jsou kridla. Nemame v soucasnosti ani jednoho poradneho kridelnika nebo krajniho beka. Svento se lepsi, ale jeste to neni ono Zmrhal sice hraje na kraji, ale neni to kridelnik a sbija spise ke stredu. Mihalik je zatim pro me trochu zklamani, strida krasne momenty s hroznymi chybami. Potrebujeme na krajich v zime posilit a trenovat kridelni bru.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
lassiter před 8 lety 06.11.2016 13:35 |Máme Šventa, Zmrhala, Mihalíka, Mingzova. Co bys tady tak jako na křídla chtěl?
Re: Slavia - Bohemians 1:1
dauby před 8 lety 06.11.2016 15:41 |Ty neumis cist nebo co? Je to v tom prispevku. Jediny poradny kridelnik je Svento, a i ten ma pprad velke rezervy, i kdyz se zlepsuje. A tim to hasne. Kolik posilame nebezpecnych centru do vapna? Uplne minimum.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
sasky před 8 lety 06.11.2016 18:10 |Zmrhal, Mihalík, Mingazov ani Gino podle mě nejsou klasičtí krajní záložníci, kteří míč potáhnou k praporku a odcentrují. Spíš bych jejich hru přirovnal ke křídlům v systému 4-3-3, tlačí se do vápna a zakončují sami. Otázka je, jestli by tento systém nebyl vhodnější.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Eluin (přítel SN) před 8 lety 06.11.2016 09:32 |Nu což, stalo se. Klokan byl v první půli o trochu lepší a aktivnější. Asi bych se připojil k těm, kteří tvrdí, že nám zrovna ideálně nefunguje podpora z prostoru křídel.
Snad to během reprezentační přestávky dostatečně doladíme a uzdraví se i S. Deli.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
lassiter před 8 lety 06.11.2016 09:38 |Myslím, že zápas nám "nevyhrály" standardní situace. Měli jsme jich velkou spoustu, většina z nich byla kopnutá velmi dobře do nebezpečných prostorů a síla jako Škoda, Ngadeu, Bílek, Frydrych by se měla z asi deseti dobře kopnutých rohů a přímáků prosadit. Jílek pískal zvláštně, ofsajd u gólu mi přišel podezřelý i ze 114 (což samozřejmě nejde za Jílkem), nejvíc mě dostal tou standardkou pro Bohemku pár minut před koncem, Luts drží Bořila za triko, vyhodí nohy do vzduchu a je z toho přímák a žlutá..., a ještě chudák dostal seřváno od Škody :-)
Re: Slavia - Bohemians 1:1
vršek před 8 lety 06.11.2016 11:18 |Já jsem na rozdíl od Vás přesvědčený, že většina standartek byla kopnutá nedobře. Jsou to většinou podkopnuté "bochánky" na zadní tyč, kdy je pro obranu velmi snadné se srovnat, pokrýt hráče, navíc hlavičkující hráč nemůže prudce zakončit, ale jen míč vracet do vápna, brankář neřeší zda má vyběhnout nebo, všechno je při takhle zahrávaných balonech pro dobře fungující obranu jednodušší!
Opakovaně tvrdím -Hušbauer neumí kopat střílené centry a neměl by standartky zahrávat. Myslím si, že by byl při standartkách platnější na odražených míčích na hranici vápna.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
klimi před 8 lety 06.11.2016 12:04 |A kdo by je podle Vás měl kopat? Barák včera kopal jednu, která nedoletěla ani do malého vápna...
Re: Slavia - Bohemians 1:1
lassiter před 8 lety 06.11.2016 13:37 |Byla tam řada rohů kopnuta na střed na malé vápno, přesně tam, kam brankář nemůže a zároveň nijak zásadně daleko od brány. Ve druhém poločase velmi dobré přímé kopy z pod východu, které stačí jen líznout a zapadnou k tyči. Bohužel se tam borci neprosadili.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
dauby před 8 lety 06.11.2016 15:47 |Naprosty souhlas! Nebezpecnych centru do vapna posilame minimum, a rozehravani nasich rohu je uplna tragedie. Husbauer zahrava standardky nedobre, bohuzel vsak nikdo jiny na tom neni lepe. To rohy od Hrubeho letaly uplne jinak. Je potreba dat strileny centr nekam na male vapno, ktery pak staci jen dorazit do brany. Nase vyskova dominance by se sakra mela projevit! Skoda je nejlepsi hlavickar v lize, ale golu hlavou moc nedava, nedostane poradny balon...
Re: Slavia - Bohemians 1:1
dauby před 8 lety 06.11.2016 09:45 |Prvni polocas z nasi strany hodne spatny, na zacatku nas Bohemka uplne zaskocila. V druhe puli jsme se vyrazne zlepsili a nepustili Klokana vubec do hry. Chybel tomu gol a lepsi kombinace, ale druha pulka se mi libila, i kdyz to nedopadlo. Bohemka me zklamala svou brutalni hrou, kterou priserny Jilek moc netrestal, jinak by Klokani museli dohravat o deviti. Naopak atmosfera v hledisti byla paradni, a to i diky Bohemce. Je fajn, kdyz i sektor soupere se zaplni a ma to trochu grady :-).
Re: Slavia - Bohemians 1:1
belmis (přítel SN) před 8 lety 06.11.2016 10:43 |Ano, první poločas napadali útočníci klokana naše obránce hlouběji než my jejich a proto jsme převážně první poločas nakopávali. To ale nemohli vydržet a druhý poločas, kdy především jejich útočníci odpadli, byl zcela v naší režii, kdy za celý druhý poločas hosté nevystřelili na bránu. Obecně díky druhému poločasu mám ze zápasu dobrý pocit, i když jsme ztratili 2 body.
Co se týče Bohemky, je pro mě tento klub za poslední roky jeden z nejnesympatičtějších díky jejich nenávistným fanouškům. A to hned za spartou a Plzní. To, jak neustále házeli pivo po Hušbauerovi při rozích, za to bych je nakopal do .......
Re: Slavia - Bohemians 1:1
1rytir před 8 lety 06.11.2016 10:36 |Vážení, včera jsem z Edenu odcházel plný zklamání a těšilo mne snad jen to, že jsme neprohráli. Ještě něco mne těší. Chci věřit opakovanému vyjádření trenéra, že jsme jen na začátku cesty. A ta, podle posledních zápasů, bude dlouhá. V komentářích těch poznatků zaznělo již spousty. Přidám tedy jen některé:
* Naše hra je strašně pomalá! Pomalá v pohybu, pomalá v přihrávkách, pomalá v myšlení!
* Obrovské množství centrů, rohů i kopů standartek ze stran zůstává stále a pořád nevyužito. Jistě, někdy jsou ty míče do vápna poslány špatně, ale skutečnost, že jich neumíme využít tkví většinou ve špatném postavení našich v pokutovém území (kdo z nich chodí na zadní tyč třeba)
* Trpíme i tím, že naši mladí hráči (Barák, Zmrhal atd) podávají nevyrovnané výkony. Ty se ale dají omluvit jejich nízkým věkem a možná, kdo ví, i věcmi mimo fotbalu.
* Včera jsme si nevypracovali ani jednu šanci! Vysvětlím. Gólovek bylo několik, tři, čtyři. Nicméně vznikly zásluhou jednotlivců, nikoliv kombinací, nebyli za nimi žádní další hráči, kteří by ty šance připravili.
* Hrajeme komplikovaně do stran a z celého současného týmu umí dát překvapivou kolmou přihrávku po zemi a dopředu jen jeden, jediný muž a to Ngadeu! Defenzivní záložník!
* Naše hra je pro soupeřova trenéra a následně jeho hráče na place strašně předvídatelná. Neumíe a zatím nemáme čím soupeře překvapit. Proto nedokážeme doma, kdy soupeř většinou zabetonuje prostor před svojí brankou, dát více branek!
No nic, předcházející vítězná série nás namlsala. Pár z vás upozorňovala už dříve správně, že práce je před námi ještě kopec a na titul to zatím není. Moc bych si přál, abychom podzim dohráli bez porážky. Na to máme. Máme možná i na to, abychom z těch tří zbývajících zápasů alespoň jeden vyhráli. A po zimě se ukáže, kam jsme na dosavadní cestě došli. Věřím, že se posuneme o podstatný kus dál.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Petr9608 před 8 lety 06.11.2016 10:40 |Myslim, že jako minimum bychom si měli vytyčit 5 bodů (DUK 3, MBO 1, ZLI 1)
Re: Slavia - Bohemians 1:1
JS (přítel SN) před 8 lety 06.11.2016 10:50 |Naprosto souhlasím s Vašimi postřehy. Vidím tam to samé.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Radek097 (přítel SN) před 8 lety 06.11.2016 11:02 |Já teda doufám alespoň 2 výhry. Dukla je asi povinná výhra, i když to tam snadné rozhodně nebude a pak jeden ze zápasů s MB a Zlínem musíme vyhrát, protože to jsou zápasy o 6 bodů.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Borgetti před 8 lety 06.11.2016 11:49 |Zklamání určitě je, ale opravdu se to ukáže po dnešku. Plzeň a sparta dnes můžou určitě taky ztratit, nemají snadné soupeře. Tak uvidíme :-)
Re: Slavia - Bohemians 1:1
dauby před 8 lety 06.11.2016 15:53 |Vyborne postrehy. Taky jsem si vsimnul, ze pri rozehravani nasich rohu nemame hrace na odrazene balony na zadni tyci, to nechapu. A Ngadeu je v podstate jediny nas tvurce hry, coz je ale,kdyz je DZ, nedobra vizitka nasi zalohy. Klasicky ofentivni rozehravac, spilmachr, nam hrozne chybi. Nejvic postradam prekvapivou kolmou prihravku na 20 metru mezi hrace soupere.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
bongor před 8 lety 06.11.2016 18:18 |Nedávno jsem čet názor,že v moderním fotbalu by měl být tvůrcem hry DZ.To dost dobře neumím posoudit.Co na to
zdejší odborníci?
Re: Slavia - Bohemians 1:1
1rytir před 8 lety 06.11.2016 18:43 |Díyk, připomenul jste mi ještě jeden neduh, který, jako i ostatní lze odstranit. Při balonech do vápna soupeře naše záloha vůbec nečeká na odražené míče od bránících hráčů soupeře. Včera to bylo obzvlášť markantní.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Jachym před 8 lety 06.11.2016 16:52 |Gólovka jako gólovka. Je jedno jestli si ji hráč vybojuje sám nebo na ní přicmrndává dalších osm spoluhráčů. Nechápu tě...
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Grobar před 8 lety 06.11.2016 11:19 |Těžko se mi včerejší zápas hodnotí, nicméně ukazuje se, že Deli nám v obraně hodně schází. Jeho síla a klid v osobních soubojích je neskutečná, bez něj obrana nepracuje tak dobře a zakládání útoků taky není nic moc. Průměrné týmy u nás hodně betonují a vím, že je těžké se prosadit do takové obrany a nemám nic proti nakopávaným balónům, ale zdá se mi, že nakopáváme čím dál víc, měli by jsme hrát daleko více po zemi. A taky větší pressing by mohl platit na tyto týmy. Co mě nejvíc zaráží je to, že nedáváme skoro žádné góly ze standardních situací. Většinou hraje v základu Zmrhal, Deli, Ngadeu, Škoda, Barák, Frydrych, všichi tihle hráči měří okolo 190cm a v každém zápase kopeme minimálně deset rohů + další přímáky. Nechápu to. Každopádně doma jsme pod JŠ všechny týmy celkem přehráli, ale něco tomu chybělo. Rozhodčí nám taky rozhodně nepomáhájí, ale na ty si nechci vymlouvat. Pohled na tabulku je zatím dobrý, snad se nám povede urvat co nejvíc bodů z posledních třech kol. Potom snad tým ještě vhodně posílíme. Snad příjdou opravdu rozdíloví hráči. Jestli jeden, nebo pět, to je mi jedno, ale musí to být opravdu mimořádně kvalitní hráči. Jinak to postrádá význám. Kádr máme široký a na slušné úrovni. Pokud chceme výš, tak to ovšem nestačí. Za poslední myšlenku dostanu asi mnoho palců dolů a budu odsouzen a navždy zatracen, ale v zimě bych koupil ze Sparty Konatého. Bude za solidní peníz, neboť se ho Sparta bude chtít zbavit. A podle mě už nic takového nikdy neudělá, už se poučil. Má skvělý tah na branku a umí jeden na jednoho, takových hráčů je málo. Navíc Spartě vlastně uškodil, takže by ho slávistická obec nakonec mohla příjmout.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
bongor před 8 lety 06.11.2016 11:43 |Deli schází obrovsky,to bylo vidět zejména při tom jejich gólu.S ním by se to nemohlo stát.Obrana se bez něj nějak ani neuměla zorganizovat a vůbec nepřipomínala nejlepší obranu ligy.Konaté by nemusel být špatný kauf a já zastávám Švejkův názor,že ke každému kázání patří aspoň jeden polepšený hříšník.Ty naše standardky v souvislosti s mimořádnou výškovou převahou Slavie skoro nad každým soupeřem,to taky kysele čumím.Souhlasím i s vysunutím pressingu alespoň po dobu co vysoko presuje soupeř,včera měli čochtani v první půli vysoce aktivní poměr v držení míče právě proto,že nás neustálým napadáním/často ale za hranicí pravidel/,ihned obírali o míč,Že nám sudí nebudou ani nadále nijak pomáhat,to musíme vzít na vědomí,musíme být prostě o tolik lepší,že nám to moc neuškodí a nebo se silně vetřít do struktur vedení svazu,abychom to eliminovali.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Mates204 před 8 lety 06.11.2016 11:41 |Já si myslím, že tomu včera zoufale chyběla kreativita, proto včera bylo tolik nakopávaných balonů. Hušby není tvůrce, Barák má záblesky, ale to nestačí. V kombinaci s Ngadeuem, který má naprosto tragickou techniku ( tím nechci snižovat jeho jiné kvality ), máme nekreativní zálohu. Chybí tomu nápad. Bohužel jediný kreativní hráč Kenia je věčně zraněný a týmu asi stabilně nepomůže.
V zimě je podle mě nutnost přivést technického, kreativního záložníka. Zkusil bych toho Claessona. Když jsme o něj v létě tolik stáli tak v něm asi něco bude ( věřím, že Gino byl jen obrovský exces ). Kdyby to nevyšlo tak bych zkusil přivést Pospíšila, který to v sobě má a myslím ho Prasečí hlava nestaví jen, protože mu brzo končí smlouva a on nechce prodloužit. Co si myslíte vy?
Re: Slavia - Bohemians 1:1
bongor před 8 lety 06.11.2016 11:48 |Mně se Pospíšil taky líbil,ale každému uškodí,když není pravidelně v akci a to je jeho případ.Potom když ho trenér postaví z nutnosti,tak mu to nemůže zákonitě moc jít a trenér řekne,"vidíte proč ho nestavím,on je přece xy lepší"
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Mates204 před 8 lety 06.11.2016 11:56 |Souhlas, ale věřím, že by se mohl pod Šilhavým zase mohl dostat do formy. Přecijen právě Šilhavý z něj udělal v sezóně 14/15 "hvězdu" ligy.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
donford před 8 lety 06.11.2016 12:21 |Tak nesouhlasím s tím, že Ngadeu má na postě DZ tragickou techniku. Naopak myslím, že ji má právě na tomto postu velmi slušnou, dovede se zbavit soupeře, dovede i slušně přihrát. Není tvůrce hry, to není jeho úloha. Je rozbíječem a vynikajícím! Přihrávky dopředu, rozdělování míčů do náběhů, centry na křídla apod., to je přece parketa Hušbyho a Baráka. A jen pozor při vzývání Claessona. Nikdo ho při živé hře neviděl. Sestřihy jsou zavádějící. Jedné věci se obávám: Že zatím žádné zlepšení ve hře GvK vzdor možnosti tvrdého několikatýdenního tréninku nevidím, progres nijaký. Sice není možno plně usuzovat z 20 minut, ale ani unavené hráče Bohémky nijak nevytočil. Po Škutkovi to bude obávám se ze Slovenska další malér. Jak se říká - zbaštili jsme ho i s navijákem. Opět zahrál velmi primitivně.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Mates204 před 8 lety 06.11.2016 12:33 |Já si myslím, že slušně přihrát moc neumí jenom lehké přihrávky na krátkou vzdálenost. Naštěstí to dohání skvělým bráněním. Co se týče Gina tak naprostý souhlas. Včera jsem ho měl jako na dlani a jeho přínos byl přinejlepším nulový. Myslím, že to je asi nejhorší přestup v dějinách Slavie.... bohužel.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
před 8 lety 06.11.2016 14:03 |Přesně tak. Rozehrávka Ngadeua naprosto tragická. I ten jeho pohyb je takovej nefotbalovej. Trnu, když má míč. Přirovnal bych ho k podobným kopytům jako Aracic (samozřejmě že vím, že to byl obránce) a Amadou Cissé. Jediný co má, je snad hra hlavou. Nechápu, že ho tam JŠ neustále cpe podobně jako DUML. Nejde mi na rozum, proč se dělal z Bolky Ščuk. Gino je kapitola sama pro sebe. Měl by trošku zhubnout a nabrat fyzičku. NENÍ TO HLAVNĚ HRÁČ NA KRAJ!!!
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Nosorozec před 8 lety 06.11.2016 14:59 |Ty sleduješ Slavii evidentně v nějaký alternativní dimenzi, jinak to neni možný :D Přirovnávat Ngadeua k Cissému, který byl takový ignorant, že usnul před zápasem v kabině? To přece nemůžeš myslet vážně. A proč se dělal Ščuk? Zřejmě proto, že patřil 5 let v lize k nadprůměrným hráčům! Kdyby se v létě nezranil, tak nyní hraje v základu. Na hřišti může hrát v základní sestavě za jeden tým pouze 11 hráčů, ale potřebujeme také kvalitní náhradníky, proto je tu i Jasmin. A věřím, že jednou bude stabilním členem základní sestavy, rozhodně na to má.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
TSeguinTS před 8 lety 06.11.2016 14:49 |Ngadeu byl s rozehrávkou na štíru ze začátku sezony. Já ale pozoruji velké zlepšení v tomto směru, měl několik povedených pasů vzduchem a po zemi. Vůbec bych ho nekritizoval a naopak pochválil za zlepšení.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
dauby před 8 lety 06.11.2016 16:02 |S tim nesouhlasim, dejte Finovi jeste alespon pul roku, porad je tu chvili a mozna se jen hure adaptuje. A potrebuje pres zimu nadrit fyzicku. A na jare dostat sanci. Pokud to ani pak nepujde, prodat. Ale jeste bych ho nezatracoval. Vubec mam pocit,ze DUml fyzicku s tymem moc nenatrenoval, to.je treba v zime dohnat.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Guly (přítel SN) před 8 lety 06.11.2016 12:23 |Nemám moc náladu se dlouho rozepisovat, takže jen kártce. Druhej zápas v řadě jsme podali špatnej výkon. Hlavně střed zálohy nehraje dobře, hrajeme množství nákopů a málo po zemi. Druhou půli se Bohemka úplně zatáhla, ale chyběl mi tam větší klid a trpělivost, víc to vykombinovat, protože Bohemka šlapala vodu. Nicméně šancí bylo dost, škoda, že se něco neujalo, výhru bychom si zasloužili, ale výkon to rozhodně nebyl dobrý.
Ještě bych chtěl něco dodat k rozhodčímu. Že pískal nám nepískl penaltu, že moc přerušoval hru a že málo nastavil, to píše skoro každej, ale že Bohemka dala gol z offsidu, to se moc nepíše. V momentě, kdy tuším Luts postrčil míč na Maška, tak právě druhý jmenovaný byl v offsidu. Ale na obranu pomezního musím říct, že to byla extrémně těžká situace na posouzení, protože situace byla celkem dost nepřehledná.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Crispo před 8 lety 06.11.2016 16:12 |V takových zápasech je zásadní, aby zkušenější hráči ten tým uklidnili a táhli. Bohužel včera nepodal dobrý výkon Hušbauer, Švento ani Bílek, ke Škodovi zase ve druhém poločase nikdo nedostal míč. Ve většině zápasů táhne tým jen Škoda a Bílek, k nim se přidává výborný Pavlenka, a to je málo. Máme nezkušený tým plný "hodných" hráčů a doplácíme na to právě v takových zápasech, které budou přibývat, bojovnost tam je ale chybí klid a zkušenosti. Hodně hráčů včera bylo nervózních, stejně jako v Jablonci...K rozhodčím se ani vyjadřovat nebudu...
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Radek097 (přítel SN) před 8 lety 06.11.2016 16:37 |To tady musíme mít hráče, kteří soupeři zlomí nohy?
Dále nesouhlasím, že máme nezkušený tým. Pokud se podíváš na hráče, kteří včera za Slavii nastoupili, tak to jsou většinou zkušení hráči, kteří působí/působili v reprezentaci. (ať už A-týmů nebo U21) A někteří z nich mají zkušenosti ze zahraničních lig (Itálie, Německo, Rakousko) Na nezkušenost bych to rozhodně nesváděl...
Mě spíš štvalo to, že po obdrženém gólu byli hráči tak nervózní, že vše centrovali dopředu místo toho, aby hráči podrželi chvíli balón, uklidnili se a začali v poli dominovat, tak do 10-té minuty jsme nacentrovali míč dopředu a většinou jsme ho ztratili.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Crispo před 8 lety 06.11.2016 17:22 |To mě asi moc dobře nechápeš. Nemluvím o zákeřnosti, mluvím o tom prostě ten zápas urvat, zdravě se naštvat už před výkopem, věřit si a nečekat že to za mě uhraje spoluhráč nebo že soupeř udělá chybu. To co chvílemi předvádí Mešanovič, Deli a Ngadeu je tou správnou "agresivitou"...
Neměřím zkušenosti podle toho jestli hráč hraje nebo hrál za repre nebo někde v zahraničí, zkušenost musí být vidět v těžkých zápasech, viz. Deli který hraje zkušeně, přitom jinde než v Česku nehrál. Který zkušený a "zralý" hráč Slavie proti průměrným týmům dominuje nebo si aspoň drží výkonnost??? Jediný Bílek, dříve i Škoda...
A nepřijde ti že právě za tu nervozitu může ta nezkušenost? Naše záloha je až na nevýrazného Hubšauera nezkušená, jinak by to nevypadalo tak jako včera...
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Radek097 (přítel SN) před 8 lety 06.11.2016 17:35 |Deli taky reprezentuje svoji zemi, v lednu ho uvidíš v Poháru afrických národů. :-)
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Crispo před 8 lety 06.11.2016 17:57 |A to má být argument na to co jsem napsal nebo mi jen říkáš informaci, kterou ví každý kdo se zajímá o Slavii?
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Guly (přítel SN) před 8 lety 06.11.2016 16:38 |Souhlas se vším. Hušbauer poslední 2 zápasy hrál jako celý jaro, tzn. tužku, bohužel. Měl tam nějaký 2 nebezpečný situace, kdy mohl dát gol, ale hrozně málo kreativity ve středu pole. To jde rozhodně za ním, ale i za Tondou, kterj byl o něco lepší, ale taky nehrál dobře, zejména co se do kreativity týče.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Crispo před 8 lety 06.11.2016 18:01 |Přesně tak, kreativita je současným zabijákem hry Slavie. Tak nějak doufám, že se Šilhavý nespokojí jen s Hušbym a Tondou, a že v zimě přivede opravdu kvalitního, technicky vyspělého kreativního hráče, podle mě i tohle by stačilo na to výraně zvednout šance na titul...
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Sokrates55 (přítel SN) před 8 lety 06.11.2016 12:45 |Dobré nedělní poledne Vám všem přeji.
Tak už jsem vstřebal ten včerejší zápas a dovolte mi tedy několik postřehů a poznámek.
Přesto, že je ve mně trochu zklamání, nemíním mužstvo hanit. Byl jsem rád, že se Ngandeu vrátil zpět na DZ a Frydrych byl na stoperu. A vidíte. Hned na začátku to zaskřípalo v obraně a byl z toho laciný gól (sice z ofsajdu), ale Frydrych tam opravdu asi měl být. Dobrá.... Rychlé vyrovnání (moc pěkné od Škody), a pak jsme začali bojovat z těžkou defenzivou. V první půli trochu přemotivovaný Toník Baráků, trochu se vytrácela bojovnost J. Zmrhala, který prostě musí hrát na druhé straně. Dušan se snažil, ale tlak obou beků do podpory útoku nebyl v první půli až tak výrazný. Navíc jsem postrádal vetší propojení mezi třemi našimi halvy při zakládání útoku a rychlejší kombinaci po zemi. To vše se po půli velmi zlepšilo a posledních 30 minut Bohemka opravdu jen bránila a zdržovala. Šance jsme měli, ale bohužel nedali. To se stává i lepším týmům. Každý takový zápas je pro nás poznáním naší vlastní nedokonalosti a chyb, které musíme trpělivě a s ještě větším úsilím dokázat co nejvíce zlepšit.
I včera byly chvíle, kdy to byla jen otázka příštího okamžiku, kdy to tam padne. Barák, Škoda, Hušbauer, Mešanovič, Mihalík i Ngandeu se cpali do šancí, ale nespadlo to tam. Tak to je a Jaroslav Šilhavý to vzal s pokorou a touhou, že to v příštím zápase zkusíme znovu. Jsme třetí a učíme se hrát různé styly a kombinace, které jsou pro naší hru důležité a ještě je dobře nezvládáme. Ale je vidět, že oproti Slovácku jsme ten tlak měli už výrazně silnější.
Byla tu řeč o rozhodčím a jeho posouzení některých výroků.
Že byl první gól z ofsajdu, to už potvrdil v dnešním sportu Stanislav Hrabě. Mně se to také zdálo být ofsajdové a při opakování celé situace, dnes jsem si pustil záznam, je příhra Holendy jasně do ofsajdové pozice. To ale měl mávat pomezní. Všimněte si na jaké straně to bylo a kdo je tím pomezním.
Co však bylo horší, byl zákrok na Mešanovič těsně před kocem zápasu, kdy je držen oběma rukama obráncem, který vůbec nehraje balon, to je na pováženou. A co pomezní? A není sudí Jílek ten sudí, co odpískal ten památný zápas Dukla - Sparta, kde Lafata dokopal míč v 93 minutě do sítě Dukly i s brankářem a následně nechal kopat pokutový kop Spartě, když předtím byl Šural v metrovém ofsajdu a Lafata měl být vyloučen za faul na brakáře....... ? Ó jaký to najednou rozdíl v posouzení ...... že.
Tyto pochybnosti by nám neměli ale dovolit, že se budeme cítit ublížení a ufňukaní. Právo to namítnout, to máme. Ale spíš se s tím popereme. V Jablonci jsme si vítězství nezasloužili, ale v Edenu ano. Míč je však kulatý.........
Teď je repre pauza a tak se to trenérovi rozprchne. To neva. Budeme bojovat dál a věřím, že nás každý takový zápas ponaučí a budeme zase o kousek dál.
Přeji Vám hezkou neděli.
Sokrates55
Re: Slavia - Bohemians 1:1
tantalos před 8 lety 06.11.2016 13:15 |Jako vždy rozumný komentář, Sokrate. Jsem rád, že se opět ozýváte.
Je škoda, že nám to tam v druhé půli nepadlo, ale nebuďme pesimističtí. Pan Šilhavý to postavil, jak nejlépe mohl, ale pořád nejsme v takové formě, abychom mohli vyhrávat vše, Přál bych si jednu, snad dvě vysoce nadstandardní posily, které by uměly utkání rozhodovat.
Také bych rád viděl, kdybychom si nacvičili několik signálů na standardky, jejich využívání je vzhledem k silovému potenciálu našich hráčů tristní.
Navíc někteří hráči - Barák a Mihalík - mají veliký potenciál, ale potřebují dorůst (dospět). Ale přesto vše jsem byl včera s výkonem (ne výsledkem) docela spokojený.
Máš naprostou pravdu v tom, co píšeš o sudích. Evidentně zákeřné podvodní (a podvodné) víry v našem fotbalu přejí našim konkurentům v boji o špičku ligy. Je to důkaz, že začínáme být nebezpeční. Bylo by proto velice záhodno zlepšit naši PR práci a nebát se jasně vystoupit i proti takovým "superveličinám", jako je Bosák. ČT hraje proti Slavii nenápadnou, ale účinnou válku. A nejde jen o termíny přenosů, ale i o jasné omlouvání rozhodčích poškozujících Slavii.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
donford před 8 lety 06.11.2016 14:05 |I ve studiu by měl při takovém zápase sedět jeden Bohemák (třeba Panenka) a jeden Slavista (třeba Šmíca) a nikoliv Sparťan Němec a zhrzený trenér DUML. Velmi nepoctivé od ČT k oběma klubům. A již pomalu vyšeptalý komentátor Bosák? Ať zůstane u golfu. On je již tak omletý, že většinou přesně vím, jaká bude jeho slovní reakce. Většinou jsou to již klišé, nevtipná, opakovaná. Často alibistická a hloupá. I tam to chce novou krev. A neutrální. Nakonec si ji v příspěvcích platíme.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
donford před 8 lety 06.11.2016 13:59 |Ten svinskej rozhodčí na Dukle proti Spartě se jmenoval Kocourek. Již prvou ligu neřídí. Bohudík. Ovšem Jílek a jeho pomezní se včera také předvedli. Souhlasím, začínáme být Plzni a Spartě nebezpeční. Jde jim o velké prachy na které si zvykli. A najednou je tu někdo "nový", kdo by jim na ně mohl sáhnout? Takže se s námi musí něco provést. Včera nešlo o Bohémku, ale o ty dva! Naše jediná odpověď na hřišti - nezpochybnitelné góly! Takové, jako byl třeba ten včerejší Milana.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Sokrates55 (přítel SN) před 8 lety 06.11.2016 14:42 |Dobré odpoledne přeji.
Vitej Tantale a děkuji za názory. K těm standartním situacím máš pravdu. Je třeba vymýšlet dobrá řešení. Včera v první půli, při tom trestňáku to bylo jasně vidět. Ten měl kopat Pepa, Toník Baráků to provedl špatně. A moc děkuji příteli Donfordovi. Tak Kocourek.......... Pak se tedy omlouvám p. Jílkovi, ale penaltu posoudil špatně.
Když jsem ze záznamu viděl a hlavně slyšel ty plky komentátory, že pod lupou bylo vidět i držení Mešanoviče. A co měl jako dělat, když ho tam klokan držel oběma rukama a bez zájmu hrát míč (div si nenacpal do vaku). Alespoň že ten Pepa Němec to viděl pořád jako penaltu. Když si vzpomenu na Lafatův letecký výkon při utkání s Jabloncem a jak se vlastně dle sparťanů jednalo o jasnou penaltu, tak se ničemu nedivím.
Ale přesto všechno, nevzdávejme tuto cestu. Je plná práce, pokory, poznání i zklamání, ale bude naše a slávistická. Vraťme si naší Slávii tam, kde má být. Včera byla dobrá návštěva a hlavně, TS byla velmi dobrá a bez kouřového průseru. A hlavně, při náporu a pokusu o vedení, nebyl v hledišti žádný blb, který by to zdržel.
Díky Vám všem moc.
Sokrates55
Re: Slavia - Bohemians 1:1
bongor před 8 lety 06.11.2016 17:46 |To se hezky čte,Sokrates,Tantal,Donford,všechno přesné názory.Jisté je,že dokud nebude zavedeno "jestřábí oko"i do fotbalu budeme svědky větších či menších sviňáren,nebo "pochybení",protože v něm lítají skutečně velké peníze a velké peníze přitahují i velké podvodníky.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Sokrates55 (přítel SN) před 8 lety 06.11.2016 18:07 |Buď zdráv Bongore.
Vypadá to tak, že se i ve fotbale nevyhneme technickým vymoženostem dnešní doby.
Bohužel jsme si to zavinili tím, že se nosí "kabely" a předseda svazu je zároveň předseda představenstva a majitel svého klubu (tedy do nedávna byl a teď už je pouze "tichý společník") a zároveň byl prezidentem klubu ), odkud se ty kabely nosí.......... Vždyť jsme k smíchu. Sokrates55
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Betynka58 před 8 lety 06.11.2016 16:07 |K tomu Jílkovi bych měl jen jednu připomínku - když jsem se dozvěděl, že derby píská hlavně on, měl jsem takové tušení, že Slavii nebude asi příliš nakloněn. Byal to totiž právě její zápas v Jihlavě, za který dostal (zejména za vymyšlenou penaltu proti Jihlavě) flastr na čtyři zápasy. Dalo se tedy čekat, že bude při jakékoli penaltové situaci pro Slavii asi velmi opatrnej. Tady bych viděl asi pádnější důvod toho, proč tu desítku nepískl, než že by dostal nějaké notičky.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
(#58882) před 8 lety 06.11.2016 14:32 |Hra ze strany Bohemky je zde také posuzována jako zákeřná,likvidační a brutální.I to je možné jako když někdo si je jistý nutností odpískat desítku,zatímco druhý ji s jistotou popírá.Stejně tak lze posuzovat i bojovnost hráčů Bohemians.Řekl bych,že dokud stačí,hrají až do sebeobětování a úplného fyzického vyčerpání. Určitá podobnost s Libercem?Neobdivuji všechno,co Bohemka předvádí,ale nestálo by za to provést porovnání v tomto směru?Podle mého názoru je právě zde to,co Slavii dnes chybí k nejvyššímu umístěni.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Mates204 před 8 lety 06.11.2016 15:46 |Musím říct, že vidět Dočkala dostávat červenou mi hodně zvedlo náladu:)
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Crispo před 8 lety 06.11.2016 16:15 |Snad jim tam Libe šoupne ze dva góly :)
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Novi.sks před 8 lety 06.11.2016 16:29 |Žel to bylo prozatím na zápase to nejhezčí, Liberci to tam ne a ne padnout, přitom šancí už měli přehršel...
Re: Slavia - Bohemians 1:1
kalex před 8 lety 06.11.2016 17:00 |Jenom doufám, že ho DK pořádně napálí. Červená bez předchozí žluté a surová hra. Tak čtverku, kokotovi uflusanému.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
bongor před 8 lety 06.11.2016 17:49 |Určitě soudruh dostane nejmíň jeden zápas,protože jinak se chová vzorně a není vylučován/i když by si to za soustavné řečnění zasloužil pětkrát za sezonu/.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Borris před 8 lety 06.11.2016 18:33 |Tak opět s denním odstupem napíšu svoje dojmy ze včerejška. Trošku jsem po včerejšku rozpolcený. S prvním poločasem velká nespokojenost, s druhým poločasem zase naopak spokojenost. A z výsledku samozřejmě asi jako vy všichni veliké zklamání. Takovéhle zápasy jako včera, se prostě musíme za každou cenu naučit urvat na svojí stranu, pokud chceme hrát o ty nejvyšší příčky, ba přímo o titul! K prvnímu poločasu. Ano první gól byl pravděpodobně z těsného ofsajdu. Ale mě zaráží jiná věc. Jak je sakra možné, že doma v Edenu kdy musíme soupeře od první minuty chytit za koule, lehnout na ně a hodně důrazně jim dát najevo kdo je v Edenu doma, tak necháme Bohemku prvních 10-15 hrát a hrajeme strašně pasivně a bez pohybu jak kdyby se snad Bohemka měla porazit sama. Naprostý zmatek v zadních řadách, všude jsme byly o krok pozdě a všechny souboje prohrávaly. Bohemka nás na začátku nepřehrávala žádnou fotbalovostí, ale prostě a jen enormním nasazením. První čtvrthodina byla naprosto trestuhodná a nakonec nás stála víceméně i ty tři body. Kdyby jsme jí neprospali, tak se tu vůbec nemuselo řešit že byl gól z ofsajdu. Obrana byla v tu chvíli strašně špatně rozestavená a ani Michael tomu svojí laxností v tu chvíli zrovna nepomohl. Prohraný souboj Bóři, Jirka Bílek nechal Maška vystřelit a nakonec Frýďa nezachytil náběh Šmída, o kterém celou dobu věděl. A právě asi jemu bych připsal největší zásluhu na inkasovaném gólu. Celou dobu o Šmídovi věděl, měl ho za zády a vůbec jeho náběh nezachytil. Po Milanově gólu se hra vyrovnala, ale první poločas byl i tak vysloveně špatný a jakoby se navázalo na zápas v Jablonci. Právě v Jablonci a nakonec i včera, se jasně ukázalo, jak moc je pro naší obranu důležitý Django. Jeho dominance, důraz a přehled ve hře, dodává obrovskou sebedůvěru celé obraně. A věřím že s ním vzadu by gól Bohemky nikdy nepadl. Jeho přítomnost nám též chyběla i ve druhé půli, protože má hodně kvalitní rozehrávku a na tu by při zaparkovaném autobusu Bohemky měl dost prostoru. Když už zmiňuju Djanga, tak mi není úplně jasné, že proti Bohemce nehrál, ale na nároďák ho klidně pustíme. Přijde mi to přinejmenším dost nestandartní. Buď měl tedy hrát už včera a nebo neměl jezdit ani na repre a radši během pauzy dohnat manko. Jestli se nám tam zase zraní, doplatíme na to zase jen my. Ale to je jen můj názor.
Druhá půle už byla jiná písnička. Samozřejmě to nebylo bez chyb, ale konečně jsme se vrátili k tomu, co nám vyneslo těch šest výher v řadě a hned to bylo sakra znát! Bohemka se skoro nepodívala za půlku natož aby ohrozila naší bránu a my celou druhou půli dominovali. Jen to gólové vyjádření chybělo. Konečně i náš střed zálohy začal dominovat a hned to bylo znát. Bohužel Bohemka zaparkovala autobus, zahustila střed a bylo těžké se středem prosadit. A v těchto chvílích se mělo víc hrát po stranách a do vápna létat centry. A právě tohle je další věc co nás stála tři body. Protože do vápna létalo strašně malé množství centrů a když už nějaký přilétl, tak nebyl kvalitní. Tady vůbec není divu, že pan Šilhavý po zápase kritizoval krajní beky. Protože právě díky tomu že Bohemka tak zalezla, tak o to větší měla být od nich podpora útoku a o to víc mělo létat centrů do vápna. A nakonec by ta zelená zeď vzadu povolila. Další věc kterou bych vytkl, že kolikrát zbytečně stojíme na míči, místo toho aby míč rychle lítal od nohy, zrychlila se hra a zjednodušila. Tím spíš když je soupeř takhle zaparkovaný vzadu. Protože když se objeví nějaká skulina vzadu, je potřeba toho rychle využít. Ale pokud se někdo zastaví na míči, skulina se zase rychle zavře a soupeř se stihne zase rychle zformovat. Takže rychleji pracovat s míčem a rychleji ho dávat od nohy. Protože kolikrát jsme tím zbytečně přišli o šanci ohrozit bránu a nebo jsme tím dokonce umožnili Bohemce jít do bleskového kontru. A jen nekvalita Bohemky zapříčinila, že se ani tak k ničemu nedostala. Silnější soupeř by to ale mohl potrestat. No a pak samozřejmě šance, těch bylo v druhé půli víc než dost! Tondova tyčka a následná dorážka Jardy, která prostě musí končit gólem. Pak další Tondova rána kdy ho skvěle vychytal Budínský, Murisova hlavička těsně vedle.... Bylo toho dost! Bohužel nebylo nám souzeno.
A ještě k tomu zákroku na Murise v pokutovém území. Podle mého jasná pětka, vůbec nebylo co řešit. Muris celou dobu sledoval balón, kdežto Havel se o míč vůbec nezajímal a oběma rukama držel Murise. Ten si pak sice Havla taky přichytil, ale až v závěrečné fázi, zatímco Havel na něm visel celou dobu a oběma rukama. Jasná pětka a už by se někdo od nás proti tomu fakt měl ozvat. Je to už podruhé za sebou, co nám byla odepřena jasná penalta a celkově počtvrté na podzim. A teď se k tomu ještě přidal gól z ofsajdu. Ale ten bych sudím nevyčítal tolik, jako tu jasnou penaltu. Takhle to dál nejde! Stojí nás to důležité body! K jednotlivcům:
Pavlenka - Na gólu samozřejmě nenese žádnou vinu. Jinak co měl to zlikvidoval a v druhé půli už v brance jen mrznul, nudil se a sledoval naší snahu o vítězný gól. Opět spolehlivý výkon našeho gólmana.
Bílek - Jirka tentokrát neodehrál dvakrát povedené utkání. Těžko říct do jaké míry to zapříčinilo to jeho nepříjemné a hodně bolestivé špatné došlápnutí. Sám jako fotbalista vím, jak bolestivé tohle je. Ale bohužel tu první čtvrthodinu naše obrana hodně hořela a právě Jirka jako ten nejzkušenější tohle musí ohlídat!
Bořil - Bóřa byl včera bohužel našim nejhorším hráčem. Už s jabloncem to nebylo úplně ono a včera ještě horší. Prohrával strašně velké množství soubojů, jednou zbytečně stál na balónu z čehož měla Bohemka velmi nepříjemný brejk a podpora útoku naprosto nulová. Těžko říct do jaké míry mu uškodilo, že šel z levého kraje na pravý. Ale s tímhle by se měl umět vypořádat. Od hráče jeho kvalit čekám mnohem víc!
Frydrych - Ani Frýďa včera neoplýval jistotou. Jak už jsem psal výše, na inkasovaném gólu má podle mě největší podíl on, když nezachytil náběh Šmída. Rozehrávku má celkem slušnou ale včera to také zrovna neprokázal. Platí pro něj to co pro Bóřu, od hráče jeho kvalit musíme chtít daleko víc!
Švento - Dušan dozadu neměl žádný problém, nic přes něj nešlo. Ale podpora útoku musí být jednoznačně lepší. Častokrát se vyskytoval u vápna soupeře, ale přilétlo od něho strašně málo centrů. A taky od něj čekám více drzosti v soubojích jeden na jednoho.
Barák - v první půli byl vcelku neviditelný, což mu na jednu stranu nevyčítám, přecejen je Tondovi pořád jen 21 a stálost jeho výkonů přijde s věkem. Ale v druhé půli za to Tonda vzal, byl aktivní, nabízel se, chtěl hrát a tlačil se i do koncovky. Velká škoda že mu tam něco z toho nespadlo. Obzvláště jeho celková akce, kdy se elegantně zbavil obránce a nastřelil tyč, byla parádní. Jediné co bych mu vytkl, je to co jsem mu vytýkal i po Jablonci. Že kolikrát zbytečně stojí na míči, místo aby hru z jednoho doteku zrychlil. Ale to také přijde s věkem. Je vidět, že Toník má rád balón a to vůbec není na škodu.
Hušbauer - v první půli byl Pepa nevýrazný, ale v druhé půli šel nahoru, víc se dostával k míči a snažil se něco vymyslet. Ale umí zahrát daleko lépe, po vynikajícím fotbalistovi jako je Pepa, musíme chtít ještě víc. A i standartky musí Pepa trochu polepšit. Má skvělou kopací techniku, tak to musí být vidět. Možná by nebylo od věci ani to co už tu někdo zmiňoval. Že by rohy nechal někomu jinému a zkusil se postavit na odražené míče. Pepa má v noze dynamit jako málokdo a tady by se mohl vyřádit.
Mihalík - Jaro nepodal špatný výkon. Opět ukázal jak je silný v soubojích jeden na jednoho ( u nás nejlepší ) a že mu nechybí správná drzost a sebedůvěra, což je pro krajního záložníka nutnost. Jen mělo od něj přijít více centrů. Jinak bych ho ale v základu podržel, máme v něm velice slušný potenciál a skvělé křídlo!
Ngadeu - nebylo to včera sice od něj až tak dominantní výkon, jak jsme u něho zvyklí, ale i tak ukázal, jak nám v Jablonci uprostřed zálohy chyběl. Jsem rád že to viděl i pan Šilhavý a Michaela tam opět vrátil. Vytkl bych mu ale tak trochu první gól, má na něm také svůj podíl. Počínal si poměrně laxně, což se u něj jinak moc nevidí. Ale v druhé půli se podobně jako Tonda s Pepou taky zvedl, a už to byl opět ten Michael kterého známe. Ale vzhledem k tomu že víme čeho je schopen, tak i po něm musíme chtít víc.
Zmrhal - nebyl to tentokrát úplně Jardův zápas, nebyl moc vidět. Ale při gólu skvělým pasem našel Škoďáka! Ale jinak tentokrát nebyl moc cítit. Já vím že někdo může namítnout, že Jarda je ještě stále mladý. Ale vezměme si jak dlouho už na svůj věk hraje ligu a jak velký je v něm potenciál. On už musí být hotovým hráčem bez výkyvů a musí být tahounem!
Škoda - co dodat, Milan opět ukázal svojí genialitu a důvod, proč ho vždycky budu uznávat daleko více než rudého simulanta Lafatu. Viděl někdy někdo dát Lafatu podobný gól zpoza vápna? Zatímco Lafata je jen doklepávač do prazdné brány a mimo pokutové území je to prakticky nepoužitelný fotbalista ( což je důvod proč v zahraničí totálně shořel a dává góly jen Jihlavě a Příbrami ), což jsem si už poněkolikáté ověřil dnes proti Liberci, tak Škoďák má daleko lepší techniku. Nebojí se vytvořit si gól úplně sám ( viz derby dva roky zpět, kdy si z rumunů udělal slalomové tyče ), nebojí se do míče prásknout zpoza vápna a je užitečný i do kombinace. Jeho gól včera, to byla naprostá lahůdka která musela potěšit všechny fotbalové fajnšmekry! Je vidět že jak mu obránci dají jen trošku prostoru ( a klidně i mimo vápno ), Milan okamžitě nemilosrdně udeří. Chladnokrevný gólový zabiják, který nemá slitování. Musíme ho udržet za každou cenu!
Mešanovič - Muris opět do hry po svém střídání vnesl to, co se od něj čekalo. Hlad po góle, dravost a pohyb. Po zákroku na něj se měla kopat penalta a jeho hlavička šla jen těsně vedle. Pro nás obrovsky cenný hráč a včera to opět dokázal
van Kessel - Gino měl včera poměrně dost času na to aby se pokusil se zápasem něco udělat, ale nakonec se nedostal téměř k ničemu. Ale pochválil bych ho za to, že se i neváhal vrátit dozadu. Minimálně v tomhle je u něho vidět nějaký posun. My ovšem potřebujeme hlavně jeho góly, které on dávat umí. Já nad ním hůl nelámu, Ginův čas přijde.
Suma sumárum: Pro nás včera veliká ztráta a hlavně naprosto zbytečná. Vinu bych připsal prospané úvodní čtvrthodině a hlavně naší slabé produktivitě v druhé půli, kdy jsme Bohemku doslova drtili, ale bez gólového vyjádření. A také malé aktivitě po křídlech. Pochválil bych pana Šilhavého, podle mě zvplil nejlepší možnou sestavu a i správně reagoval střídaníma na průbeh zápasu. Bohužel kluci to k výhře nedotáhli. Ale nevadí, jedeme dál! Rumuni po chabém výkonu a Dočkalově stupidním výlevu uhráli pouze bod, za který mohou být ještě rádi a třeba se k nám přikloní štěstí i večer v souboji Pelta vs Berbr. Ale i kdyby ne, soustřeďme se pouze na sebe a na poslední tři zápasy, ze kterých musíme udělat minimálně sedm bodů, nejlépe je všechny vyhrát. A i když včerejší ztráta hodně mrzí, čelo máme stále nadohled a jedeme dál! Teď je repre pauza, během ní kluci určitě kvalitně potrénují a za dva týdny na Dukle to musí být opět za tři body! Všem příjemný a klidný zbytek neděle a úspěšný pracovní týden.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
vlk30 (přítel SN) před 8 lety 06.11.2016 19:49 |Nevím jestli to neustálé brečení na vykon černoprdelníků,a výkon hráčů ma vůbec cenu,i když se s tím da občas souhlasit.Za mě jsme si to posrali sami kdyby se dali goly a ne třeba tyč atd. tudíž by nebylo ani žádné plakání.První půlku jsme skoro prospali a ve druhé po dobrém vykonu jsme jasně dominovali a chyběl jen ten gol.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Ados před 8 lety 06.11.2016 20:01 |Pomalu končí podzimní část a blíží se doba přestupů. Pokud bych mel vybrat 3 posily z ČR, tak bych byl pro Pospíšila/Trávníka z Jablonce, Havla z Bohemky a Považance z Dukly. Rozloučil bych se z van Kesselem (bohužel velký omyl), Součkem na hostování a Mikulou na hostování. Pevně doufám, že zůstane Deli a Škoda.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Alanor (admin) před 8 lety 06.11.2016 20:07 |Fakt netuším, k čemu by nám měl být Považanec, což je hráč, který občas nemá místo ani v základu Dukly.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Ados před 8 lety 06.11.2016 20:19 |Když jsem ho viděl hrát, tak mi přišel celkem slušnej a navíc idealní věk 25 let.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Sracken před 8 lety 06.11.2016 20:40 |Považanec není posila, to je rozšíření lavičky/juniorky. V české lize toho moc není, já bych sáhl ven a doporučuji vedení místo Claessona Mihu Zajce z Lublaně. Je to hráč z Evropské unie, jazykově a kulturně blízká země. Jen to chce jednat rychle, ideálně již teď.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
fredydj (přítel SN) před 8 lety 06.11.2016 20:35 |než prisli čínani, tak jsem si ho pral taky, momentálně musíme mirit výše.....jinak je to komplexní záložník v ideálním věku
Re: Slavia - Bohemians 1:1
petrjir před 8 lety 06.11.2016 20:14 |Ja bych bral Coufal, Kovarik, Skoda (motivace pro Skodaka, aby zustal, kdyz by tu mel brachu).
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Robinator před 8 lety 06.11.2016 20:17 |ze by spolu souperili o zaklad jo :D
Re: Slavia - Bohemians 1:1
afro před 8 lety 06.11.2016 21:27 |Asi by se Milan zase presunul na stopera. :-)
Re: Slavia - Bohemians 1:1
sicilianbrno před 8 lety 06.11.2016 20:43 |Coufal, Kovařík ano (i když to pro mě není pořád ten top hráč, ale spíš boj o základ),
Škoda v žádném připadě. Mám možnost ho videt na vlastní oči a co jsem na domácích utkani vč. souboje se slavií viděl byla mizerná technika, nevyhrává moc soubojů, jen je ted v pravý čas na správném místě. Rozhodně při systému slavie a odchodu Milana by častý systém "vše na ŠKODU" s Michalem škodou moc nefungovalo.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
rybář 53 před 8 lety 06.11.2016 20:18 |Malinko odbočím.Na utkání jsem byl přítomen,ale take jsem si ho nahrál a dnes ho znovu zhlédl.Rozhovor pred utkáním,o poločase i po utkání s DUmlem stojí za to slyset.Je to na facku.U mne je bývalý trenér Narcis!!
Re: Slavia - Bohemians 1:1
fredydj (přítel SN) před 8 lety 06.11.2016 20:36 |Trávníka bych bral taky, ač se mi nikdy moc nelíbil, letos hraje famozně, jinak jsem zvědavej co bude s Keniou
Re: Slavia - Bohemians 1:1
sicilianbrno před 8 lety 06.11.2016 20:39 |Šilhavý někde řekl, že chce 3,4 top hráče, to z tvého výběru splnuje max Pospišil a Trávník (Pospišila bych chtěl hodně, velký technik s přehledem, to že paběrkuje a moc nehraje přičitám ztrátě koncetrace a motivace v Jablonci.
Havel slabota včera, to si nemohl myslet vážně že ne?, Považance neznám,proto behodnotím.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Ados před 8 lety 06.11.2016 20:52 |Uznávám že včera zahrál špatně, ale nemůžeš soudit dle jednoho zápasu. Jinak se mi letos líbí a i v U21 hraje dobře. Koho bys přivedl na krajního beka ty?
Re: Slavia - Bohemians 1:1
TSeguinTS před 8 lety 06.11.2016 22:38 |Sýkoru?
Re: Slavia - Bohemians 1:1
bongor před 8 lety 06.11.2016 21:00 |Teď jsem koukal na plíseň-jabka.Jabka si doteď skoro nekopli.Zejména jsem sledoval kluky z Jablonce,které bychom mnozí chtěli k nám do Slávky.Takže Hanousek,málo u míče,žádný průnik po křídle.Pospíšil,hraje vůbec?Trávník?lautr to samý co Pospíšil.Jablonec mě zklamal,ti plzeňáci naprosto dominují.Výborní Kopic a zejména Zeman.Jeho centry by Milan potřeboval.Jenže v létě jsme ho nevzali/já ho tedy taky moc nemusím/ a teď ho plíseň určitě nepustí.Havel by stál za úvahu.Jinak bych se poohlédl někde po exotice,nebo Balkáně.U nás je skoro vyprodáno,i když třeba Luftner by nemusel být krok vedle.Ale dopředu bída.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Robinator před 8 lety 06.11.2016 21:17 |Zemana jsem viděl už v pár zápasech a je skvělej..velká škoda, že jsme ho neprovedli..nadstandardní hráč pro naši ligu
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Sracken před 8 lety 06.11.2016 21:31 |Lüftner bude vynikají. V Libe je Pokorný, Sýkora, Folprecht a již zmiňovaný Coufal, kteří tam také nezůstanou věčně, někam půjdou (Spartna, Plzeň, my, Turecko, Rusko). Osobně nechápu třeba Dynamo Dresden, že tyhle kluky netahá, měli by to blízko domu a Dynamo by neskutečně vytáhli.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
Sracken před 8 lety 06.11.2016 21:02 |Tak se také přidám a doplním hráče na posty, kde by nám pomohli: Coufal, Miha Zajc (velmi kreativní střední záložník s vynikající střelou), Kozák/Necid hostovačka s opcí.
Re: Slavia - Bohemians 1:1
qwertz0099 před 8 lety 06.11.2016 21:05 |přidávám se k názorůn na mihu zajce a dodávám, že podle mě bychom se mohli zaměřit i na hráče ze Skandinávie či na Island (poté, co předváděli na Euru, by jejich zatáhnutí do naší kaprligy by zde mohlo způsobit docela průvan) a i tak skandinávie je podle mě cenově dostupná a i někteři hráči by zde mohli patřit k nejlepším, byli by to válečníci
na techniky a sprinetry je vhodná ze zahraničí 2. španělská liga
Na svojí obhajobu.
Petr9608 před 8 lety 06.11.2016 21:55 |Opravdu se mi nelíbí, aby mne někdo nazvýval práskačem nebo čim.
Jen pro úplnost dodám, že velice podobná fotka je i zde na FB Tribuny Sever (není ode mne)
https://www.facebook.com/tribunaseverslavia/photos/a.181080092080177.1073741828.181023518752501/581545032033679/?type=3&permPage=1.
Re: Na svojí obhajobu.
smely (přítel SN) před 8 lety 07.11.2016 08:45 |kdyz se ti to nelibi, tak to nedelej, starej se vo sebe a ostatnich nech zit jejich zivotem...zalobnicku...
Re: Na svojí obhajobu.
Petr9608 před 8 lety 07.11.2016 08:57 |Proboha, když VEŘEJNĚ prezentuju nějakej postoj takovymto transparentem, tak chci, aby to vzbudilo pozornost, ne?
Re: Na svojí obhajobu.
smely (přítel SN) před 8 lety 07.11.2016 14:36 |promin, bud ses silne natvrdlej, nebo nechces pochopit, co se ti snazim naznacit...nevim co z toho je aktualne lepci varianta...
Re: Na svojí obhajobu.
biggris (přítel SN) před 8 lety 07.11.2016 19:30 |A voco ti jako kraci? Moh bys to, nam natrvdlikum, objasnit? Jako v cem je problem?
Re: Na svojí obhajobu.
smely (přítel SN) před 8 lety 08.11.2016 08:32 |bez komentare....
Re: Slavia - Bohemians 1:1
zeleznik2 před 8 lety 07.11.2016 17:28 |Hodnocení z idnesu:
Pavlenka 2,5 - Bořil 4, Frydrych 3, Bílek 3, Švento 3,5 - Ngadeu 2 - Zmrhal 3,5, Hušbauer 2,5, Barák 1,5, Mihalík 4 - Škoda 3.
Mešanovič 2,5.