Chance liga

V sobotu vršovické derby

Zítra se v Edenu odehraje jeden z nejatraktivnějších ligových zápasů, minimálně po fanouškovské stránce. Vršovické derby, bitva o Vršovice, můžete tomu říkat jak chcete. Každopádně na Slavii přijíždí Bohemka, která se zatím prezentuje možná až překvapivě dobrými výkony. Utkání poběží živě na ČT Sport.

Tak již nám přišel ten jeden špatný zápas. Štěstím budiž, že přišel až tak pozdě, po tak krásné sérii. A ještě větším štěstím budiž, že i tak se z něj, především zásluhou skvělého Pavlenky, povedlo získat alespoň bod, který může v konečném zúčtování hrát značnou roli. Slavia však nehrála dobře, až moc se ukázalo, jak jsou pro hru současné Slavie klíčoví tři hráči, přičemž hned dva absentovali a jeden hrál na postu, kde přeci jen nemá tolik prostoru pro to být tak výrazný. Z tohoto pohledu je velikou škodou, že i zítra bude chybět Simon Deli, a proto je pravděpodobné, že se opět dočkáme již několikrát ozkoušené nefunkční varianty v podobě středu Souček, Hušbauer. Ostatně, slávisté tahali především v druhé půli minulého zápasu za kratší konec do značné míry i proto, že jablonečtí byli rychlejší a pohyblivější. A to byla, spolu s velkou bojovností a agresivitou často na hraně pravidel devíza právě i zítřejšího soupeře, tedy Bohemky. 

Ta měla na úvod sezóny smůlu na velmi složitý los. Hrát hned na úvod v Plzni a se Spartou, no nic moc. I tak se však čekalo za první 4 kola více jak jen jeden jediný bod (který paradoxně přišel v tom zápase papírově nejtěžším, tedy v Plzni). Především porážka 0:3 v prvním kole doma od Hradcem přinesla do řad našich lehoučce západních kolegů poměrně logické rozčarování. Čtvrtým kolem však jako by skončilo období lehkého zmaru a Bohemka po porážce na Slovácku zažívá jednu z nejlepších sérií za dlouhou dobu. Jen považte, 16 bodů za 8 kol, 13 vstřelených branek, výhra třeba nad Libercem v posledním kole... Pokud se zastavíme u toho Liberce, zde roli sehrály především dva brzké góly na úvodu obou poločasů. Jinak bylo znát, že klokani jedou sice na vlně euforie, kvalitou kádru však na svého soupeře přeci jen nestačí. Liberec byl lepší (na rozdíl od Mladé Boleslavi 14 dní zpět, která v jednom z nejlepších zápasů podzimu byla Bohemkou takřka po celý čas přehrávána, ale na rozdíl od zelenobílých proměnila šance a vyhrála tak 3:1), i tak měl šance na alespoň vyrovnání, ale ono se to v Ďolíčku hraje těžko, kór když domácí vedou 2:0. Zápas nakonec skončil 2:1, Breite dokázal jen snížit.

Body však získává Bohemka především doma. Venku to zas taková sláva není, a to ani herně. Bohemians vyhráli na cizím trávníku jen nad letos velmi špatnou Jihlavou, dostali čtyřku na Dukle, o Slovácku již řeč byla a v posledním venkovním zápase doslova udolovali po velmi pasivní a bojácné hře remízu ve Zlíně. Jasně, můžete namítnout třeba tu zmiňovanou remízu v Plzni, ale... znáte to, úvod sezóny, outsider překvapí, favorit ještě nerozehraný. I tak by to však mělo být pro Slavii varováním. Přesto platí, že zítřejší soupeř Slavie je venku letos přinejlepším poloviční, snaží se hrát vyloženě pouze na brejky a zítra tak pravděpodobně můžeme očekávat deja vú ze zápasů s Karvinou nebo Slováckem.

Lehkým paradoxem může být, že naposledy Slavia v Edenu nad Bohemkou vyhrála, když ji trénoval dnešní lodivod klokanů, tedy Miroslav Koubek. Branku tehdy dával Martin Juhar. Jinak však sešívaní historicky vršovická derby na domácím hřišti zvládají s tříbodovým vyústěním, jen ty poslední dvě sezóny... Mno, je na čase znovu obnovit vítěznou tradici, a to i bez zmiňovaného Deliho a tradičně také samozřejmě i bez Kenii. Soupeři budou totiž chybět pro zranění taky dva klíčoví a důležití hráči, jmenovitě Hubínek a Čížek.

Tip na sestavu: Pavlenka - Frydrych, Bílek, Ngadeu, Bořil - Zmrhal, Souček, Hušbauer, Barák, Švento - Škoda

13. kolo - Sobota 05. 11. 2016 20:05

ePojisteni.cz liga, 2016/2017
1 - 1
1 - 1
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

13. Milan Škoda

Bohemians Praha 1905
Bohemians Praha 1905

4. Šmíd

Komentáře (96)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V sobotu vršovické derby

    TAdyas (přítel SN)     před 8 lety 04.11.2016 16:36 |  
    18 0

    Za mě by byl ideál:
    Pavlenka-Bořil,Bílek,Frydrych,Švento-Mihalík,Barák,Ngadeu,Husbauer,Zmrhal-Škoda

    • Re: V sobotu vršovické derby

      Boss82     před 8 lety 04.11.2016 16:46 |  
      4 1

      Souhlas, viděl bych to stejně. Případně bych zkusil variantu: Pavlenka - Bořil, Bílek, Ngadeu, Švento - Ščuk, Hušbauer - Mihalík, Barák, Zmrhal - Škoda

      • Re: V sobotu vršovické derby

        donford     před 8 lety 04.11.2016 17:12 |  
        4 0

        Tak na celou sestavu si netroufnu, ale Ngadeu by měl hrát jako DZ. Souček zatím není ve formě a jeho zařazením by střed mohl ovládnout rychlý klokan. Do středu obrany bych dal Frýďu (je rychlý a s Ngadeuem by eliminovali Maška a Haška - 2 klokaní rychlíky) a proč nezkusit na kraj zase po čase Mikulu? A pozor na Havla - s ním se musí naše křídlo bezpodmínečně vracet.

    • Re: V sobotu vršovické derby

      stromovous (přítel SN)     před 8 lety 04.11.2016 17:49 |  
      2 0

      Přesně! Zrovna jsem chtěl tuto sestavu sem napsat a koukám jak puk, že už tu je napsaná a dokonce jako první příspěvek pod článkem :D Ngadeu je pro nás při současné formě Součka (a při nevůli JŠVCD zkusit na této pozici Ščuka?) důležitější v záloze, Zmrhal je o něco lepší zleva, Mihalík to v Jablonci oživil, proti Ltm hrál taky velmi dobře a zaslouží si šanci, Frydrych bude lepší na stoperu,.... vše do sebe zapadá, včetně Šventa na levým beku a Bořila napravo, protože je to lepší varianta než ta s Mikulou či Jablonským,...

      Jenže mám tušení, že JŠVCD tolik změn neudělá a buď budeme hrát podobně jako v Jablonci (kdy MM nahradí MŠ, pokud je už fit na celý zápas), nebo JŠVCD sice posune Ngadeu zpět do zálohy, ale obranu vyřeší Frydrychem na stoperu a Mikulou napravo. A pokud by do toho chtěl JŠVCD říznout víc třeba i v záloze, tak tuším spíš Mingazova, než Mihalíka a spíš posazení Šventa, než jeho zatažení do obrany... Uvidíme, už teď se těším jak na to, co JŠVCD vymyslí, tak na samotný zápas

    • Re: V sobotu vršovické derby

      Ravon     před 8 lety 04.11.2016 17:50 |  
      3 0

      Naprosto s tebou souhlasím. V jablonci jsme viděli, že Souček - Hušbauer nefunguje, takže je potřeba udělat změnu.

    • Re: V sobotu vršovické derby

      Borris     před 8 lety 04.11.2016 17:59 |  
      1 0

      Naprostý souhlas, tato sestava by se mi také zamlouvala.

  2. Re: V sobotu vršovické derby

    1rytir     před 8 lety 04.11.2016 17:04 |  
    3 0

    Jen ne nefunkční středová dvojice Souček - Hušbauer. Nefunguje. Mimochodem důležité budou posty obou krajních beků.

    • Re: V sobotu vršovické derby

      malan (přítel SN)     před 8 lety 04.11.2016 17:43 |  
      1 0

      souhlas, s takovou sestavou nevyhrajem. Na klokana platí jenom síla, takže se přikláním k sestavě co tu napsat donford. Snad to urvem alespoň o gól.

    • Re: V sobotu vršovické derby

      Jachym     před 8 lety 04.11.2016 20:55 |  
      2 0

      Návrat Součka do základní sestavy bohužel znamenal návrat stereotypů, které se zdály být na ústupu.

  3. SLA - BOH

    Eluin (přítel SN)     před 8 lety 04.11.2016 18:13 |  
    0 1

    Inu, bude to zítra hodně zajímavé. Osobně budu rád za jakoukoli výhru, ale tak nějak tuším dost utrápenou holomajznu 0:0 .... :(.

    Nicméně v tipovačce jsem navolil destrukci klokana :).

  4. Re: V sobotu vršovické derby

    Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 04.11.2016 18:36 |  
    0 0

    Jak je to s Kuchtou (a Linhartem), můžou nastoupit proti Slavii nebo mají zákaz?

    • Re: V sobotu vršovické derby

      Paldi55     před 8 lety 04.11.2016 19:08 |  
      0 0

      Nemůžou hrát, a i kdyby mohli, tak jsou zranění.

  5. Re: V sobotu vršovické derby

    JS (přítel SN)     před 8 lety 04.11.2016 19:05 |  
    6 1

    Cokoliv jenom ne Součka s Hušbauerem! Proč stále vstupovat do stejné řeky? Suk to prostě letos nedává, nestíhá, a v tak důležitém zápase si podle mě nemůžeme dovolit zkoušet, jestli už se konečně chytí nebo ne. Navíc s Hušbauerem nefungoval nikdy.

    • Re: V sobotu vršovické derby

      Paldi55     před 8 lety 04.11.2016 19:09 |  
      2 0

      Teď je ale otázka, kdo místo Hušbyho... :D

    • Re: V sobotu vršovické derby

      spravnej_jezedak     před 8 lety 04.11.2016 23:07 |  
      0 0

      To ale nevysvetluje proc Dusan, Jarda a vlastne i zbytek zalohy hral tak jak hral.. Za to Soucek nemuze, ze hrali bez nasazeni a ze si poradne nenahrali..

  6. Re: V sobotu vršovické derby

    Balvan86     před 8 lety 04.11.2016 19:14 |  
    5 0

    Taky bych to viděl na zítra takto:
    Pavlenka - Mikula, Fradrych, Bílek, Bořil - Ngadeu - Zmrhal, Hušbauer, Barák, Švento - Škoda (Mick van Buren) - když ještě nebude Milan fit.

  7. Re: V sobotu vršovické derby

    Sracken     před 8 lety 04.11.2016 19:27 |  
    2 0

    Dlouho jsme nikoho doma nedestruovali a jednou to prostě musí přijít. Souček ne, řešil bych to obranou Bořil-Frydrych-Bílek-Švento. Švento je daleko fotbalovější než Mikula a Bořil to vpravo zvládne a my potřebujem rychlé a fotbalové kraje.

    • Re: V sobotu vršovické derby

      Balvan86     před 8 lety 04.11.2016 19:33 |  
      1 0

      Naprostý souhlas, ale mám ten dojem, že JŠVCD nebude chtít přesouvat Bořila z jeho levé strany, když už je tam zvyklej na druhou stranu. Ale nechme se překvapit.

      • Re: V sobotu vršovické derby

        rybář 53     před 8 lety 04.11.2016 20:01 |  
        1 0

        Domnívám se,že Jarda do toho sáhne nejen proto,ze nebude Deli.V Jabkach to byla hrůza.Moc jsme se namlsali,ale klokany snad svalime!

  8. Re: V sobotu vršovické derby

    Borris     před 8 lety 04.11.2016 19:57 |  
    7 0

    Bolka řachla v Jihlavě, další motivace navíc pro zítřejší zápas. Když vyhrajeme, tak o dva body Bolku přeskočíme!

    • Re: V sobotu vršovické derby

      Borgetti     před 8 lety 04.11.2016 20:00 |  
      0 0

      Taky mi to udělalo radost. Pak třeba překvapí ještě sparta a Plzeň, taky nemají snadné soupeře.

      • Re: V sobotu vršovické derby

        homerinho     před 8 lety 04.11.2016 21:40 |  
        9 0

        Já naopak doufám, že Sparta nepřekvapí a prohraje :)

        • Re: V sobotu vršovické derby

          Dobi     před 8 lety 05.11.2016 06:00 |  
          1 0

          A Libe, Libe, Liberec!!!

    • Re: V sobotu vršovické derby

      Nosorozec     před 8 lety 04.11.2016 20:30 |  
      2 0

      Stačí nám remíza k tomu, abysme šli před Bolku, ale proč se spokojit s málem? Zítra za 3 body!

      • Re: V sobotu vršovické derby

        Sokrates55 (přítel SN)     před 8 lety 04.11.2016 21:03 |  
        7 0

        Dobrý večer přeji Vám všem.
        Taky se přimlouvám za to, aby Ngadeu hrál DZ a na stoperu byl Frydrych. Musíme být agresivní po celém hřišti a to i s tím rizikem, že bude takto hrát stoperská dvojice. Bořil to umí z obou krajů a Švento je na beku použitelný. Tím se vrátí sehrané mechanismy celé středové řadě a budeme vytvářet větší tlak k obraně klokanů. Oni do nás půjdou taky fest a tak jim nemůžeme nijak uhýbat. Klokani hráli ve Zlíně dost aktivně hlavně v první půli. Je třeba bojovat a nebát se tvrdých střetů. Věřím, že se kluci o vítězství poperou a Milan do toho půjde naplno. Je třeba pohlídat Holendu.
        Tak ať to zítra vybojujeme i plným Edenem.
        Sokrates55

        • Re: V sobotu vršovické derby

          TSeguinTS     před 8 lety 04.11.2016 22:22 |  
          3 0

          Možná se bude uvažovat i o variantě s MNN na stoperu a Jasminem na DZ, mohli bychom lépe tvořit hru. Já bych potom osobně chtěl na kraji Mihalíka a Šventa na beku, tam ho s naším útočným pojetí krajních beků škoda nebude. Zároveň možná Zmrhal nalevo před Dušanem, aby mu pomáhal dozadu. Navíc je tam pravděpodobně lepší když centruje, zprava se mu zase lépe daří zakončovat. Navíc Jarolím o něm řekl, že se mu zdá lepší nalevo. A napravo by za sebou hráli Bořil a Jaro.

          zleva: Pavlenka - Švento, Bílek, Ngadeu, Bořil - Śčuk - Zmrhal, Barák, Hušbauer, Mihalík - Škoda

        • Re: V sobotu vršovické derby

          Dobi     před 8 lety 05.11.2016 06:01 |  
          1 0

          Sokrate - jako vždy: NAPROSTÝ SOUHLAS!!!

          • Re: V sobotu vršovické derby

            Sokrates55 (přítel SN)     před 8 lety 05.11.2016 10:15 |  
            1 0

            Dobré dopoledne přeji Vám všem.
            Slušnost mi velí Vám pane Dobiáši poděkovat. Jinak jak čtu zdejší příspěvky, zas až tak něco objrvného jsem nenapsal.
            To bych se spíše přimlouval, aby Deli se uzdravil. Ale to je "viz major".
            Budu fandit na plný pecky. Sokrates55

            • Re: V sobotu vršovické derby

              Dobi     před 8 lety 05.11.2016 13:57 |  
              1 0

              On je cenný každý zdravý názor! I když jsou zde, naštěstí, v převaze, je třeba je vždy ocenit! Protože tu a tam se objeví někdo, kdo ventiluje svoji nenávist, špatné svědomí či to, čemu říkávala moje máma, "ze se probudil prdelkou napřed". Je zřejmé, že se neshodneme v názorech na některého hráče, i já mám své neoblíbence, raději je ale nezveřejňuji, protože vše MUSÍ BÝT řečeno s elegancí a ne vždy bych to dokázal. Nechci jmenovat "oběti" těchto názorů v diskusi, asi si každý dosadíte. Já třeba jen pamatuji, co tady zkusili třeba Dostál a třeba i Hub, přitom právě tito dva nechali vždy na hřišti srdce. Ale je faktem, že fotbalista je tak trochu veřejný činitel a je všem více na očích než nějaký ferda odkudsi z Vejprt nebo Postoloprt!

  9. Re: V sobotu vršovické derby

    Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 04.11.2016 21:58 |  
    4 0

    Twitter JT: VIP hostem Slavie Praha na zítřejším utkání o ''krále Vršovic'' bude legendární trenér Zdeněk Zeman. Věřím, že uvidí výborný fotbal obou týmů.

    • Re: V sobotu vršovické derby

      Petr9608     před 8 lety 05.11.2016 01:00 |  
      1 0

      Aby taky někdy nepřišel i jiný nositel tohoto příjmení :o)

      • Re: V sobotu vršovické derby

        Dobi     před 8 lety 05.11.2016 06:04 |  
        1 3

        Ten se o fotbal nezajímá... A co chytrá horá(č)kyně nebo její mužský jmenovec? Taky raději ne, třeba by vběhli na plac chuchelští koně...

        • Re: V sobotu vršovické derby

          Petr9608     před 8 lety 05.11.2016 07:27 |  
          3 1

          Být o týden dříve, tak by z rukou panů Tvrdíka a Chauta dostal pan Brady dožitovní permici. :o)

          • Re: V sobotu vršovické derby

            japoko     před 8 lety 05.11.2016 13:27 |  
            0 1

            No to by bylo velkolepé!

          • Re: V sobotu vršovické derby

            Jachym     před 8 lety 05.11.2016 13:35 |  
            0 0

            Já bych se vsadil, že by dostal profesionální smlouvu u A-týmu jako záložník...:-))

      • Re: V sobotu vršovické derby

        Jachym     před 8 lety 05.11.2016 13:33 |  
        0 0

        Takže přece jenom zde někdo vyslyšel výzvu k občanskému neklidu?..:-))

  10. Zdravím po měsíci

    Petr9608     před 8 lety 05.11.2016 00:15 |  
    4 8

    Neměl jsem logicky možnost se nijak (veřejně) hájit. Tedy jenom předně - Hrubě se mi nelíbí to zdejší utahování opasků. Osobně si myslim, že v minulé verzi SN byla míra volnosti diskuze mnohem větší a ničemu to neškodilo.

    Já dostal 2. ŽK/ČK za link na blog znamé a uznávané osobnosti, které měla opačný názor na tu měsíc starou "sporákovou" causu + jsem vzkázal skupině lidí vyznávajících extrémně levicové ideály ať "si políbí". To je opravdu tak děsivé, že se to zde neunese?

    • Re: Zdravím po měsíci

      malan (přítel SN)     před 8 lety 05.11.2016 02:58 |  
      3 3

      Nechci ti brat iluze,ale ty sis jeste nevsiml,ze tady dostanes kartu za kdejakou picovinu?

      • Re: Zdravím po měsíci

        Petr9608     před 8 lety 05.11.2016 07:45 |  
        3 12

        Ano, to se mi taky. Kdo za tim stojí? Pan Alanor? Někdo jiný? Ať už kdokoliv, byla by tragédie, kdyby se takoví lidé dostali v této zemi k moci.

        Bohužel neznám plný kontext, ale prý dostal někdo flastr za to, že nesouhlasil s přítomností Deliho v záhlaví stránky, bo rasismus. Já bych tam taky raději viděl třeba Škodu. Protože jsem vlastenec a Škoda je Čech. Tak a je to. Nebudu se bát říct takové věci. Snese se to nebo se tu zavede "skandinávský model politické korektnosti"?

        • Re: Zdravím po měsíci

          Vhoo (přítel SN)     před 8 lety 05.11.2016 09:09 |  
          6 0

          dřív nebo později se každá skupina rozroste natolik že je třeba jí cenzurovat neb se stává nezvladatelnou. Já si třeba "těch" přísných" pravidel ani nevšiml což také o něčem vypovídá. Nicméně co jsem chtěl vlastně napsat. Myslím si že zdejší "dozor" dělá svou práci rozumně, opravdu silně pochybuji že by mazali opačný názor pokud je podaný slušně. Važme si toho jak to je tady na SN vedené. Zdejší diskuze stále ještě většinou mají hlavu i patu.

          • Re: Zdravím po měsíci

            Petr9608     před 8 lety 05.11.2016 09:56 |  
            0 3

            Jak nezvadatelnou? Jakym směrem? Že třeba někomu vadí politická minulost současného prezidenta SKS a od toho odvíjí případnou jeho kritiku?

            Cenzura - fuj takový slovo.

        • Re: Zdravím po měsíci

          quelhar (admin)     před 8 lety 05.11.2016 11:36 |  
          6 0

          Tvůj případ byl probírán v rámci celé redakce a rozhodnutí padlo jednomyslně.

        • Re: Zdravím po měsíci

          Jachym     před 8 lety 05.11.2016 13:42 |  
          1 1

          Já jsem také vlastenec a klidně bych řekl i nacionalista, ale to je dneska už sprosté slovo. Co se týče Deliho, tak tady ale někdo mluvil o bubácích, což se mi zdálo úplně od věci. Loni byl Deli nejlepší hráč Slavie, tak je i na titulní stránce. Ale to já nepovažuji za nic důležitého. Mimochodem i já bych byl raději, kdyby Slavia byla složená jen z Čechů (nejlépe vlastních odchovanců) plus maximálně pár Slováků. Ale Simon i Michael tady odvádějí skvělé služby a lepší hráče na tyto posty nemáme.

          • Re: Zdravím po měsíci

            afro     před 8 lety 05.11.2016 16:08 |  
            0 0

            Ja si o sobe nemyslel, ze jsem nacionalista, ale s prispevkem souhlasim beze zbytku, takze mozna trochu jo. ;-)

    • Re: Zdravím po měsíci

      doctorex (přítel SN)     před 8 lety 05.11.2016 09:37 |  
      10 0

      Nejhorší je, že někomu, kdo si nepamatuje, jak se tu projevuješ, Tě tu snad i bude líto. Jsou tu nastavená určitá pravidla, porušil jsi je, dostal jsi trest a místo toho aby sis z toho vzal poučení tak tu budeš kňučet jak malá holka.

      • Re: Zdravím po měsíci

        no-nick     před 8 lety 05.11.2016 09:43 |  
        0 0

        Souhlas. Nechci kádrovat, nevím co provedl, ale rozhodně měsíc málo:)

      • Re: Zdravím po měsíci

        Petr9608     před 8 lety 05.11.2016 09:49 |  
        0 5

        Obávám se, že pravdila jsou nastavena tak, že se tu nesmí to či ono kritizovat. Samozřejmě, když Váchovi ujeli na Twitteru nervy, tak přípustný názor je to hezky soudružsky kolektivně odsoudit. A kdo by třeba někdo chtěl oponovat, že se zas tolik nestalo, bo "je to fotbal", tak je zle.

        V zásadě spory s mnohými kvůli tomu, že odmítám dvojí metr a není pro mne dobé to, co je slávistické, ale to, co za dobré považuji v obecném kontextu. Plus pak samozřejmě chci, aby to dobré bylo spojováno se Slavií.

        • Re: Zdravím po měsíci

          bongor     před 8 lety 05.11.2016 11:45 |  
          2 0

          Ano,správně.Ať žije soudruh Vácha.Ano,byl sice pomýlený,ale přemýšlel nad sebou a výsledkem je,že se přihlásil k té jedině správné normalizační myšlence a nyní za ni ze všech sil bojuje,když už se tedy tady máme bavit o politice.
          My si republiku rozvracet nedáme!

      • Re: Zdravím po měsíci

        Petr9608     před 8 lety 05.11.2016 09:54 |  
        0 5

        Osobně si myslím, že provozovatel takového webu by měl na sebe brát i nějakou "společenskou" odpovědnost a odolávat pokušení mazat názory, které mu vadí.

        Správný demokrat bojuje za právo pronášet i ty názory, které ho osobně s*rou sebevíc.

        Mám FB skupinu hokejových fanoušků Slavie a taky se snažim do toho moc nezasahovat.

        • Re: Zdravím po měsíci

          kobo (přítel SN)     před 8 lety 05.11.2016 10:10 |  
          9 1

          Přestaň už tady otravovat s politikou!
          Po ránu se jdu na SN natěšit na večerní vršovické derby a ty tady přímo v článku o tomto zápase místo fotbalu politikaříš.

    • Re: Zdravím po měsíci

      TSeguinTS     před 8 lety 05.11.2016 11:22 |  
      4 0

      Taháš sem věci (někdy se mi zdá až cíleně), které sem nepatří či patří jen velmi okrajově. Z většiny příspěvků nabývám dojmu, že jen dmýcháš oheň a snažíš se být co nejvíce proti proudu. Žádné utahování opasků tu neprobíhá, já zaznamenávám pouze opodstatněné usměrňování úrovně a slušnosti v diskuzi lidmi, bez kterých by tento web nikdy nevznikl a nefungoval.

      • Re: Zdravím po měsíci

        Petr9608     před 8 lety 05.11.2016 11:30 |  
        1 1

        No já tedy vnímám. Ale samozřejmě to může být o tom, že některé moje posty byly vhodnější na poněkud volnější diskuzi. Radši diskutuju o fotbale/Slavii v širším kontextu věcí neýž mechaniky neustále přehrávat sestavu nebo pozápase hodnotit, že byl hráč XY slabej s míčem. Není to moje parketa, nejsem schopen to zhodnotit.

        • Re: Zdravím po měsíci

          JS (přítel SN)     před 8 lety 05.11.2016 12:22 |  
          1 1

          Tak piš do OT a přestaň trollit.

  11. Re: V sobotu vršovické derby

    afro     před 8 lety 05.11.2016 07:26 |  
    2 0

    Jak tady resime ty sestavy, tak se s vami musim podelit o dnesni sen.
    Stopera hral nakobec Deli, na DZ nastoupil hrac, ktereho jsem neznal. Nejdriv ctu jeho jmenovku jako BONGOR (zdravim toho mistniho), ale kdyz jsem se pozorneji zadival, tak tam mel BORNGORE. Tak jsem se uklidnil, ze ten nemuze na tomto postu nehrat dobre. Jinak fotbal holomajzna a TS zpivala ten spostej choral prevzatej od Hajduku. Ja sedel poprvy v zivote na zapade. Vysledek se mi nezjevil.
    Dneska ale tipuju 2:1 a bude to boj.

    • Re: V sobotu vršovické derby

      bongor     před 8 lety 05.11.2016 11:52 |  
      0 0

      Já tě taky zdravím afro.Naposledy jsem hrál /jako nefotbalista/,před 40 lety v Jugošce,proti místnímu klubu amatérů.
      Výsledkem bylo,že si s námi sjednávali odvetu,ale s tím,že Tarzan/tak mě pokřtili/,nesmí hrát.No trošku jsem to mastil,to se přiznávám.Takže s bohemkou místo Simona radši nenastoupím,abysme dohráli v jedenácti.
      Ale i beze mne to vyhrajeme 2-0.Ať žije SKS!!!

      • Re: V sobotu vršovické derby

        afro     před 8 lety 05.11.2016 15:55 |  
        0 0

        Tarzan nesmi hrat, to by byl hezkej nazev sportovniho filmu. :-)

    • Re: V sobotu vršovické derby

      smely (přítel SN)     před 8 lety 05.11.2016 12:58 |  
      4 0

      A prejze Já mam houbickovy prispevky.... ;-)

      • Re: V sobotu vršovické derby

        afro     před 8 lety 05.11.2016 15:50 |  
        0 0

        Jsi pohotovej. :-) Mozna uz je to na seanci u psychologa - virtualni kamaradi ze SN ve snech, zavislost na gore tematech. Doufam, ze to jeste nejakou dobu utajim pred manzelkou. Jeste, ze se misto Ngadeu na hriste nepribelhal smely vo francouzskejch holich... :-)

  12. Re: V sobotu vršovické derby

    Robinator     před 8 lety 05.11.2016 09:37 |  
    6 13

    jestli bude hrát Souček, tak nevyhrajeme..o tom jsem přesvědčen..takže doufám,že zustane na lavičce a nebude nám kazit výsledky

    • Re: V sobotu vršovické derby

      JS (přítel SN)     před 8 lety 05.11.2016 10:58 |  
      3 2

      Souhlasím. Je čas na Jasmina.

    • Re: V sobotu vršovické derby

      Boss82     před 8 lety 05.11.2016 12:40 |  
      5 6

      Tak nevím, jestli to myslíš vážně, nebo si děláš jen hloupou legraci! V obou případech je ale Tvůj příspěvek velmi smutným žvástem.

      • Re: V sobotu vršovické derby

        honza_sl     před 8 lety 05.11.2016 18:15 |  
        0 0

        Nedělá :-) Robinator je prostě na rozdíl od nás dvou hodně kritický a protože už není tak snadné kritizovat Hušbauera či trenéra (jako v srpnu), tak to odnáší Souček. Fakt ale je, že s ním souhlasím v tom, že by místo TS měl hrát MNN (a ostatně, jestli se nemýlím, ty nahoře vlastně taky). Robinator je akorát podstatně ostřejší a kritičtější. Ale nemyslím, že by byl "zásadový" negáč a šťoural (na to jsou tu jiní "experti"). I takoví lidé to tu dotvářejí. Takže souhlasím, že je jeho příspěvek hloupý a smutný, ale ne. že je žvástem :-)

        • Re: V sobotu vršovické derby

          Boss82     před 8 lety 07.11.2016 10:38 |  
          0 1

          Já si také nemyslím, že by měl být Souček momentálně v základu.

          Ale napsat, že s ním v sestavě určitě nevyhrajeme, a že nesmí hrát, aby nám nekazil výsledky, mi přijde opravdu jako hodně hloupý žvást.

    • Re: V sobotu vršovické derby

      Jarinho     před 8 lety 05.11.2016 18:55 |  
      1 0

      Sakra chlape trošku respektu k tomu hráči... Souček není dobrou volbou do základu, ale psát, že kazí výsledek ? co jsi dokázal v životě ty ?

      • Re: V sobotu vršovické derby

        Robinator     před 8 lety 05.11.2016 19:47 |  
        0 1

        letos svoji hrou vysledky kazil a proste se bojim,ze kdyby dnes opet nastoupil s JH, kazil by je znovu,nastesti trener to vidi stejne a proto nehraje :)..nevidim v tom problem ,otevrene a slusne napsat svuj nazor..jestli se nekomu nelibi..to je jina vec..a co jsem dokazal ja sem psat nebudu, tady je to predevsim o sportu ne? :)

  13. Síla kádru

    JS (přítel SN)     před 8 lety 05.11.2016 11:16 |  
    2 2

    Přátelé, já taky zabrousím lehce do OT, téma není přímo k Bohemce, ale Slavie se týká: Včera jsem si pořídil právě vyjitý Football Manager 2017. Možná někoho z vás bude zajímat, jak v téhle realistické hře vypadá náš kádr. Nejsilnější hráči: Deli, Šćuk, Pavlenka, Zmrhal, Mingazov, Kenia.

    Nejlepší potenciál Mihalík, Zmrhal taky slušný. Zklamáním je Škoda, kterého stáre berou jako univerzála obrana/útok a má velice špatné technické atributy. A úplně největší prokauč je Gino, který kromě vysokých čísel u zrychlení a rychlosti už má jen skvělý pohyb bez míče a poziční hru. Zato má plat 800 tis. Kč týdně a vzhledem k tomu, že je v týmu nově, nejde se ho zbavit.

    Z útočníků je silný Železník co se fyzických věcí týče, Mick ani Muris žádní zázraci nejsou. Ngadeu slušný, Souček na svůj věk dobrý, ale potenciál pro růst nemá dobrý. Duško bohužel také nic moc, snad budou mít za rok tvůrci důvod jeho statistiky doupravit. :)

    Kontroloval jsem i hráče, o které jsme měli údajně zájem. Claessona bohužel nemám ve visible databázi, zato Haris Djuljević by za nákup doopravdy stál. V čechách je pár světových talentů, ale nejslibněji se jeví Matěj Chaluš, za kterého chce bohužel Příbram cca 100 mega a ještě vám jej vyfoukne Liverpool. Slibný je také Lüftner a Havlík.

    Zajímalo by mě, zda-li by nemohly SN udělat nějaký průzkum u skautovacího odd Slavie, jak funguje analýza dat, kteoru jsme slavně spustili s nástupem CEFC. Docela by mě zajímal rozhovor s příslušným expertem, jak to funguje atd. :)

    • Re: Síla kádru

      jane (admin)     před 8 lety 05.11.2016 11:48 |  
      0 0

      O analýze dat se nikdo nebude chtít bavit v rozhovoru, takže to bohužel.

    • Re: Síla kádru

      tolsimir     před 8 lety 05.11.2016 11:59 |  
      2 1

      nerad bych ti kazil radost, ale ač je ve FM obecně u top lig databáze na opravdu vysoké úrovni, o české lize se to opravdu říci nedá. Dělali jsme prostřednictvím manazery.net updaty české ligy u každého ročníku, aby se vůbec česká liga dala hrát, a těch změn, co jsme museli provést, se počítalo na desetitisíce

      • Re: Síla kádru

        Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 05.11.2016 12:47 |  
        1 0

        Teď se ty update dělají na FMSeries.cz (odkaz: http://fmseries.cz/viewtopic.php?f=266&p=121326#p121326 , pokud na to někdo nespěchá rozjet hru za Slavii, tak doporučuji si počkat aspoň na 1. update od Ondry). V betě v FM dokonce byli chyby jako Hrubý, Holík a Kuchta nejsou naší hráči (možná to je ještě teď), ale že do týmu, kde aktuálně hostují jsou na přestup (Teplice, Karviná, Bohemians 1905). A taky někteří hráči přestupují do PL přímo z naší ligy (mluvím o hráčích, kteří jsou teď na soupiskách, ne o generech), což je v realitě nesmysl, aby někdo přestoupil z naší ligy do Southamptonu a hrál za něj pravidelně. (ano, může se stát, že někteří hráči se z naší ligy tam dostanou (za pár let), ale je nepravděpodobné, že přímo z naší ligy)

        • Re: Síla kádru

          JS (přítel SN)     před 8 lety 05.11.2016 12:57 |  
          0 1

          Stále nejsou, no... update očekávám. :)

    • Re: Síla kádru

      Boss82     před 8 lety 05.11.2016 12:43 |  
      1 5

      Teda hodnotit kvalitu našeho hráčského kádru (a případné talenty a posily) dle počítačové hry mi přijde mimořádně hloupé.

      • Re: Síla kádru

        Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 05.11.2016 12:52 |  
        4 0

        FM je docela propracovaná hra. Po světě jsou stovky skautů, kteří na to dohlížejí a určují jejich schopností, vlastnosti, ale naše liga na tom není úplně dobře, ale kvalitnější ligy mají docela slušnou vypovídající hodnotu o hráčích. Kdyby sis koupil třeba FM10 a dostal se na dnešní datum, tak by ses i divil, kolik náctiletých hráčů (v roce 2009) se dostalo do top týmů a ti hráči i v realitě v těch top týmech hrají.

        • Re: Síla kádru

          Boss82     před 8 lety 07.11.2016 10:26 |  
          0 1

          Já tu hru samozřejmě znám, ale právě vím, že naše liga (stejně jako mnoho dalších ne tak známých lig) je na tom s přesností statistik hráčů dost špatně.

      • Re: Síla kádru

        JS (přítel SN)     před 8 lety 05.11.2016 12:55 |  
        2 1

        Mně přijde mimořádně hloupé nepoužívat mozek. Projdi si můj text a řekni mi, kde já hodnotím sílu kádru podle hry? Já jen popisuji, jak to v tom FM vypadá.

        Nehledě na to, že to je nejpropracovanější „veřejně dostupná“ fotbalová databáze na světě, takže zas tak mimořádně hloupé to asi není.

        • Re: Síla kádru

          TSeguinTS     před 8 lety 05.11.2016 12:59 |  
          1 0

          Ano, přesně. Já navíc děkuji za zvěřejnění. Hrál jsem naposledy FM08 a rád jsem si přečetl tvůj příspěvek, novější FM už můj macbook 2012 nestíhá :)

        • Re: Síla kádru

          Boss82     před 8 lety 07.11.2016 10:35 |  
          0 1

          Hodnotíš kvalitu našich hráčů ve hře FM 2017 a "Síla kádru" máš dokonce v nadpisu svého příspěvku. Poznatky z této hry se pak snažíš porovnávat s realitou a přemýšlíš, jak je v reálu využít.

          To je všechno v pořádku. Ale na mém názoru, že porovnávat realitu s počítačovou hrou (byť celkem propracovanou, ALE ta propracovanost se rozhodně netýká české ligy) je hloupé, to nic nemění.

    • Re: Síla kádru

      winter (přítel SN)     před 8 lety 05.11.2016 14:31 |  
      3 0

      FM jsem dloouho nehrál, ale koupil jsem si Fifu 17 a potěšilo mě že Škoďák je v repre základu, už má v profilu fotku (v SKS dresu, i když je vidět jen límeček :D) a má skill parádních 74. na to, že má na kontě v pohárech nějakých 5 startů v předkolech to je celkem paráda, asi EA zaujal ten jeho gól na euru :)

      • Re: Síla kádru

        Petr9608     před 8 lety 05.11.2016 18:34 |  
        0 5

        No ale pardon, ale tohle už taky sklouzává spíše někam do oblasti hodnocení kvality PC her a zápasu s Bohemkou to je celkem vzdáleno.

        • Re: Síla kádru

          Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 05.11.2016 18:41 |  
          1 0

          A to tady nemůžeme psát? :-)
          Mně teda přijde hodně blízko Slavie, když zde někdo napíše schopnosti Škody ve Fifě, ale rozhovor s fanouškem Slavie Kačerem zase ne...

          • Re: Síla kádru

            JS (přítel SN)     před 8 lety 05.11.2016 19:18 |  
            0 1

            Trolling level Petr9608 :)

  14. Re: V sobotu vršovické derby

    VanDel     před 8 lety 05.11.2016 11:56 |  
    6 2

    Součka prosím NÉ !! Doufam, že má Šilhavý víc rozumu než Uhrin a nebude si kopat vlastní hrob tím, že bude stavět hráče bez formy. Snad mu ten jeden zápas v Jablonci stačil.

  15. Re: V sobotu vršovické derby

    vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 05.11.2016 13:32 |  
    1 0

    Z pohledu občasného sázkaře jsou kurzy kolem 9 na win Čochtana hodně divoký,je to derby a zase takový rozdíl ve vykonosti nevidím.Připomíná mě to stav před derby s chátrou,taky se nám nevěřilo a přejeli jsme je celkem s přehledem i díky dobře zvolené taktice.No a protože pan Koubek není žádný nýmand, tak se trochu obavám,aby se dnes nestal opak a čochtan nás nepřekvapil,asi to bude bolet a bude to tvrdý boj.Doufám,ale že bojovností urvem tři body,každá ztráta doma je průšvih,pokud chceme hrát o čelo.

  16. Re: V sobotu vršovické derby

    Hanzwalter     před 8 lety 05.11.2016 13:45 |  
    0 0

    Uprimne mam z tohohle utkani strach:-( snad neprohrajeme... doufam.... sestava se mne moc nelibi.... hodne negativni... ja vim. Snad to dobre dopadne a vyhrajeme;-)

  17. Re: V sobotu vršovické derby

    zeleznik2     před 8 lety 05.11.2016 16:23 |  
    0 3

    Že by už tradičních 1:0?pokud tedy nebude střed Souček Hušby, to bychom se mohli s vítězstvím rozloučit. Jasně nejlepší volba dát Frydrycha na stopera, Bořila z leva doprava a místo něj Dušana. MNN nechat ve středu, ale o tom už psali kolegové...

  18. Re: V sobotu vršovické derby

    zeleznik2     před 8 lety 05.11.2016 16:24 |  
    0 2

    Jinak slavná Boleslav kandidát na titul hahaha, prohrál v Jihlavě, tak máme šanci na druhé místo, tak kluci dnes jen výhra...

  19. Re: V sobotu vršovické derby

    lassiter     před 8 lety 05.11.2016 17:33 |  
    1 0

    Bohemku jsem letos viděl téměř každý zápas, myslím že největší slabinu mají uprostřed obrany, kde zejména Šmíd je neohrabaný stoper, který s míčem moc neumí, Krch na tom taky není nijak zvlášť dobře. Tohle je přesně zápas, kdy by se Mešanovič hodil klidně od začátku, protože Škodu jsou schopní ve vzduchu ubránit. Podobně uprostřed, kde hrají lehkonozí Mašek s Haškem bychom je asi obtížně chytali s naším vláčnějším triem Souček, Barák, Hušby. Budínský je velmi dobrý gólman, Hubínek je "naštěstí" zraněný, je to jedna z nejlepších šestek v lize (škoda že na tom postu máme celkem plno, myslím že v zimě nebo po sezoně skončí v Plzni či Spartě). Bude to tedy hodně těžký.

  20. Re: V sobotu vršovické derby

    Petr9608     před 8 lety 05.11.2016 18:33 |  
    0 0

    Můžu se tedy jen zeptat - dalo by se alespoň tolerovat např. uveřejnění linku na rozhovor s se slávistickou osobností (v akt. případě J. Kačer), resp. na jakékoliv jiné zajémavé téma, které je slávistické/fotbalové s upozorněním, ať případné reakce jsou psány do Off-topic diskuze?

    To myslím, že by byl přijatelný kompromis.

    • Re: V sobotu vršovické derby

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 05.11.2016 18:42 |  
      0 0

      To tam nejsi schopen napsat rovnou? Pak tam budou reakce i pod tvým příspěvkem a všichni budou spokojeni.

      • Re: V sobotu vršovické derby

        Petr9608     před 8 lety 05.11.2016 18:45 |  
        1 0

        A kdo tam chodí?

        • Re: V sobotu vršovické derby

          Eluin (přítel SN)     před 8 lety 05.11.2016 18:51 |  
          0 0

          Přiznám se, že já už prakticky ne (zejména poté, co se to jeden čas zvrhlo ve "4. cenovou" a duševní exhibici).

        • Re: V sobotu vršovické derby

          Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 05.11.2016 19:32 |  
          0 0

          Pokud to chceš sdělit na SN, tak to hlavně nepiš sem, ale do OT, děkuji.

  21. Re: V sobotu vršovické derby

    Kenny     před 8 lety 05.11.2016 19:03 |  
    0 0

    No konečně Jaro! Teď hlavně aby mu to šlo...

  22. Re: V sobotu vršovické derby

    Borgetti     před 8 lety 05.11.2016 19:08 |  
    0 0

    Ty jo, nečte Šilhavý zde SN? :)

  23. Re: V sobotu vršovické derby

    Obr     před 8 lety 05.11.2016 19:10 |  
    0 0

    Sestava super! Diky