Aktuality z médií

Komentáře (22)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Berbrovec Proske se bál Pelty na tribuně a upřel Slavii v Jablonci penaltu

    Staršina     před 8 lety 01.11.2016 06:08 |  
    1 0

    Svatá pravda. Celá léta se snažím být spravedlivý. Hrajeme špatně, tak hrajeme špatně. Ale tyto dva okamžiky mně opravdu zaskočily. U Bořila se mohu pouze domnívat. Trefil by nebo ne ? Jsem přesvědčen, že ano. To co písknul Frydrychovi byl totální skandál. Dva soupeři ho rukama tlačí k zemi na balón, Výsměch. Z hranice vápna to mohla být zajímavá standartní situace.
    Závěrem mohu hodnotit takto. Během svého života jsem viděl spoustu zápasů, kdy se hrálo v podstatě na jednu branku. Ani toto však neznamenalo, že útočící tým nemohl prohrát. V případě Slavie se to mohlo stát. Nedařilo se nám, Jablonec měl šance, ale případná penalta mohla rozhodnout.

  2. Re: Berbrovec Proske se bál Pelty na tribuně a upřel Slavii v Jablonci penaltu

    slamacek (přítel SN)     před 8 lety 01.11.2016 07:34 |  
    2 0

    Tohle jsou presne ty zapasy ktere rozhoduji o titulech. no a mi jej jen zremizovali! Muzeme skuhrat na sudiho, ale kde byla agresivita z Brna?

    K sudimu. u derby jsem se rozciloval prvnich 20 minut, pak jsem k rozhodimu nemel moc vyhrad a podle meho zbytek zapasu uz zvladnul dobre. Tady to bylo po celou dobu naprosto tendencne rizene a posvedceni tohoto "vykonu" komisi nam bohuzel jasne ukazalo smer. :( nebo ze by uz se polak zorientoval, dostal instrukce, ci priplul kaprik a tedy to se jeste budeme divit? nevim ale nebavi mne to.

    Ti z vas co maji pocit, ze ta histerie kolem zakroku na borila je prehnana, tak si panove zkuste takto spadnou sami... uvidite ze to proste nejde. rozhodci to mel jak na dlani. ja si nemuzu pomoci ale ja v tom vidim umysl vykricnik

  3. Re: Berbrovec Proske se bál Pelty na tribuně a upřel Slavii v Jablonci penaltu

    Shav0     před 8 lety 01.11.2016 07:46 |  
    2 0

    Nemá smysl se nad tím rozčilovat, zpětně to nikdo neovlivní, vrátit to nejde. Pokud jsme chtěli vyhrát, měli jsme za tím jít trošku lépe. Ale smutnit tady kvůli tomu, že nám rozhodčí upřel penaltu, nebo podobné je zbytečné. Vyrát jsme si nezasloužili, remíza spravedlivá, možná buďme rádi i za ní.

    To že jsme ztratili mě nemrzí. Jednou to přijít muselo, výkon neodpovídal na výhru. A koukám, že jsme se zase hodně rychle namlsali výher a už to vidíme na titul, Ligu mistrů a bůhví co ještě. Pozitivismus určitě, ale ne chamtivost chlapci.

    • Re: Berbrovec Proske se bál Pelty na tribuně a upřel Slavii v Jablonci penaltu

      Sracken     před 8 lety 01.11.2016 07:56 |  
      5 0

      Vyhrát jsme si nezasloužili dle našeho výkonu, ale zasloužili jsme si dle pravidel fotbalu penaltu. A fotbal se nehraje na zásluhy, na držení míče ani nic dalšího, ale na branky. Náš krasofotbal plný techniky, kombinace a fantastických hráčů vedl v 90. letech k 1 titulu!!!!!!!!! Zatímco Sparta s nic moc fotbalem brala všechny tituly, kromě ´96. Důvod? Přesně ten, jaký jsme teď viděli v Jablonci. Pískání 55%-45% a ochránit před penaltou a podobnýma nesmyslama. To je oč tu běží, takhle se vyhrávají u nás trofeje a prémie 400 milionů korun od UEFy. Osobně nevěřím úplatku, ale tomu, že Proske ví, že když tu penaltu nepískne, tak nenaštve Peltu, Spartu, Plzeň, Berbra a komise to tudíž přikryje, tak proč by si dělal problémy. A kryjí to lidé jako zprofanovaný Krondl v roli delegáta.

    • Re: Berbrovec Proske se bál Pelty na tribuně a upřel Slavii v Jablonci penaltu

      jufoun (přítel SN)     před 8 lety 01.11.2016 08:00 |  
      3 0

      No já si myslím, že se musíme ozvat, jinak si s náma budou dělat co chtějí.
      Ta penalta byla úplně jasná, chyba sudího jako prase.
      Co na tom že měly jabka šance, gól nedali. Kdežto nám tu největší šanci sudí upřel.
      Výkon nebyl úplně dobrý, souhlasím s tím.

      • Re: Berbrovec Proske se bál Pelty na tribuně a upřel Slavii v Jablonci penaltu

        golfer     před 8 lety 02.11.2016 01:51 |  
        0 0

        Ozývat se můžeme jak chceme a stejně to v minulosti ničemu nepomohlo. Byl snad Košťál, Křetínský (kabela),Pelta, Berbr (a jejich rozhodcovští pohůnci) a jím podobní pohnáni k zodpovědnosti ? Nikdy !! (kromě Horníka) V dnešní době, kdy se lidé nebojí ani kriminálu (protože jim to tím našetřené peníze vynahradí), je nějáké ozývání se málo platné. Bohužel. Naši Slávku mám přesto moc rád a tito zrůdičky mi fotbal neznechutí.

    • Re: Berbrovec Proske se bál Pelty na tribuně a upřel Slavii v Jablonci penaltu

      Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 01.11.2016 11:48 |  
      0 0

      Zdravim, ty jsi mi dal s pripomenutim tehle tragikomedie. Na tom zapase jsem byl a myslel jsem, ze nekoho prizabiju. To bylo strasny, tohle uz nechci zazit.

  4. Re: Berbrovec Proske se bál Pelty na tribuně a upřel Slavii v Jablonci penaltu

    tirionek     před 8 lety 01.11.2016 10:23 |  
    2 0

    Já nevím, že v tom furt někdo vidí úmysl. Já si myslím, že by to prostě více jak polovina rozhodčích nepískla. je to blbě vidět. Prostě se s tím smiřme. Vyhrát sme si beztak nezasloužili. Nebrečme, stačí že brečí na Toaletné ;-)

    • Re: Berbrovec Proske se bál Pelty na tribuně a upřel Slavii v Jablonci penaltu

      donford     před 8 lety 01.11.2016 11:10 |  
      1 1

      Mě ani tak nenaštvala ta desítka, jako ten faul odpískaný Frýďovi. To bylo přímo před lajnovým rozhodčím. Frydrych hrál čistě míč a dva si na něj lehli. Já vím, hodně podobných falů nefaulů se odpíská, ale právě, že celou akci tak zřetelně viděl, to mi opravdu říká, že rozhodcovští hoši měli nějaké nepsané notičky. Ve smyslu Slavii moc nepouštět, když dá gól z jasné akce, nedá se nic dělat, ale jinak pozor, jsme v Peltonově. Opravdu, dokud Pelta z českého fotbalu definitivně nezmizí, budou tato podezření ve fotbalové obci stále rezonovat. Nebude to jiné. Je to odporné zjevení.

    • Re: Berbrovec Proske se bál Pelty na tribuně a upřel Slavii v Jablonci penaltu

      Boss82     před 8 lety 01.11.2016 14:26 |  
      5 0

      Penalta byla jasná a nechápu, proč se tyhle zákroky tak často přehlíží. Přitom obránce tím strčením do Bořila zabránil téměř jistému gólu.

      Hlavně že se pískají penalty třeba za nějaké nastřelené ruce v rohu vápna, když ta ruka nebyla dle výkladu v přirozeném pohybu. Přitom tou rukou v rohu vápna obránce prakticky nikdy nezabrání jistému gólu, zatímco takovýmto vražením do hráče, jako předvedl Masopust do Bořila, mu jednoznačně zabránil a nemělo by být pochyb, že tyto zákroky se musí pískat!

      Striktním trestáním těchto zákroků by se pomohlo útočnému fotbalu (po kterém se celosvětově volá a snaží se mu napomáhat i UEFA a FIFA různými úpravami pravidel) mnohem více, než vymýšlením strašných složitostí v pravidlech při posuzování ofsajdu nebo nastřelené ruky. A vůbec není pravda, že by se pak v každém zápase odpískalo 10 penalt (jak neustále někteří, včetně Mr. Henna, tvrdí), kdyby se každé takovéto vražení trestalo. Možná ze začátku by bylo penalt více, ale obránci by velmi rychle pochopili, že takto bránit prostě nesmí a jednoduše by se podobných zákroků vyvarovali. Takže penalt by bylo časem stejně, jako jich je nyní, ale padalo by víc gólů, protože útočníci by prostě byli ve vápně chránění a obránci by si nedovolili je bránit na hraně (nebo za hranou) pravidel.

      V čem s Tebou souhlasím, je to, že to místní brečení, kde se hned hledají konspirace Pelta + rozhodčí + Česká televize + jánevímkdo proti Slavii, je opravdu k smíchu a opět dává za pravdu těm, kteří tvrdí, že Slavia je ubrečená.

      Já v Jablonci žádnou nakloněnou rovinu neviděl. Já viděl jen mizerného rozhodčího, který by měl dostat pořádný flastr. To, že ho nakonec nedostal, považuji za velké selhání komise rozhodčích. Ale ne za konspiraci, která má za cíl zničit (nebo přinejmenším poškodit) Slavii.

      • Re: Berbrovec Proske se bál Pelty na tribuně a upřel Slavii v Jablonci penaltu

        tirionek     před 8 lety 02.11.2016 10:08 |  
        1 0

        Nemůžu s Tebou než souhlasit. Díky za ten rozvedený názor. Já jsem na hřištích s píšťalou víc jak 10 let strávil a tak občas tyhle démonizace situací a rozhodčích nechápu. Protože sám vím, jak to na hřišti funguje a něco prostě při nejlepší vůli nevidíš. Ale jsem striktně proti, že zrovna v lize by něco rozhodčí vidět nechtěli. Pak také nechápu Roberta Henna, kterého zminuješ. Nejdřív to byl velký kolega rozhodčí a pak se z něj za pár šupů stal jejich největší kritik a bulvarizátor s uraženým egem. A s kvalitou rozhodčího máš pravdu. Tenhle kluk do ligy rozhodně nepatří, resp. do ní ještě nedorostl... Nejednotnost při rozhodování nastřelených rukou atp. není bohužel až tak problém rozhodčích, jako spíš špatného pravidla a tendenčního posuzování komise rozhodčích, novinářů a pravidlových komisí.

        • Re: Berbrovec Proske se bál Pelty na tribuně a upřel Slavii v Jablonci penaltu

          Boss82     před 8 lety 03.11.2016 00:19 |  
          1 0

          Já velký fotbal v životě nepískal, ale občas musím pískat Hanspaulku (malý fotbal, hraje se 6 na 6, pravidla velmi podobná velkému fotbalu), takže dobře vím, jak těžké je všechny situace na hřišti vidět a ve zlomku sekundy správně posoudit. A to nemluvím o tom, že tlak na rozhodčí v lize se s tlakem v nějaké Hanspaulce nemůže vůbec srovnávat.

          Vřele doporučuji všem, kteří za každou chybou rozhodčího vidí úmysl, "notičky" a zákulisní tlaky, aby si pískání někdy šli vyzkoušet.

  5. Re: Berbrovec Proske se bál Pelty na tribuně a upřel Slavii v Jablonci penaltu

    Borris     před 8 lety 01.11.2016 10:32 |  
    2 0

    Je smutné že pan Procházka je snad jediný novinář, který se nebojí na tyto věci poukázat. S tím co napsal souhlasím do poslední čárky!

    • Re: Berbrovec Proske se bál Pelty na tribuně a upřel Slavii v Jablonci penaltu

      Jachym     před 8 lety 01.11.2016 11:10 |  
      1 1

      A není pan Procházka náhodou slávista?:-) Pokud by se v podobné situaci pískla penalta pro Plzeň nebo Spartu, tak zase budou skoro všichni řvát, že být neměla...

      • Re: Berbrovec Proske se bál Pelty na tribuně a upřel Slavii v Jablonci penaltu

        Borris     před 8 lety 01.11.2016 12:20 |  
        1 1

        Určitě není! Ve spoustě článků už se neváhal do Slavie pořádně opřít. Realita je taková, že je to jeden z mála objektivních píšících novinářů.

        • Re: Berbrovec Proske se bál Pelty na tribuně a upřel Slavii v Jablonci penaltu

          Jachym     před 8 lety 01.11.2016 12:49 |  
          1 0

          Tak to je v pořádku. Obávám se ale, že běžný klubový fanoušek objektivní není. Velká část nás tady hájila odpískanou penaltu pro nás a uznaný gól v Jihlavě, kdežte pokud by takto byla zvýhodněna nemilovaná konkurence, byly by tady nekonečné litanie o berbrovinách a peltovinách...

          • Re: Berbrovec Proske se bál Pelty na tribuně a upřel Slavii v Jablonci penaltu

            Borris     před 8 lety 01.11.2016 17:22 |  
            2 0

            Já to teda určitě nehájil, náš vyrovnávací gól v Jihlavě rozhodně platit neměl a i penalta byla sporná. Ale taky jsem jedním dechem dodal, že rozhodčí už nás seřezali tolikrát, že se rozhodně nebudu cítit trapně, když nám rozhodčí jednou za uherský rok něco připísknou. Nestojím o to, ale když už se to jednou za čas stane, tak se cítit trapně nebudu. I teď na podzim už nás stihli rozhodčí několikrát podojit. Proti rumunům to tolik nevadilo, protože jsme je smázli i když je tlačil rozhodčí, dál pak v minulém kole se Slováckem kdy jsme měli kopat penaltu a v neděli opět.... A to nevím, jestli jsem ještě na něco nezapomněl. Teď v neděli to bylo asi nejokatější, to byl Proske doslova dvanáctým hráčem Peltonce. To jak pískal byla trapná komedie a jediný kdo se na to nebál poukázat, byl pan Procházka. Jediný on! Přijde mi, že od té doby co se dereme zpět tam kam patříme a vlastní nás CEFC, tak nás sudí řežou častěji. Důvod to bude mít asi prostý, nahoře prostě musejí být rumuni a Plzeň a nikomu z mocných asi nevoní, že jdeme nahoru. Už jsem to psal v hodnocení zápasu s Jabloncem a napíšu to znovu. Podle mě by se pan Tvrdík a CEFC měli proti tomuhle ostře vymezit. Naši majitelé sponzorují český fotbal a nás za odměnu budou dojit rozhodčí? Být panem Tvrdíkem, tak bych s tím tlusťochem vyběhl hned v neděli po té frašce! Nestojím o to aby nám rozhodčí připískávali, ale aby naše zápasy řídili objektivně!

            • Re: Berbrovec Proske se bál Pelty na tribuně a upřel Slavii v Jablonci penaltu

              Boss82     před 8 lety 02.11.2016 13:34 |  
              0 0

              Ach jo...... I Ty, Borrisi?

              • Re: Berbrovec Proske se bál Pelty na tribuně a upřel Slavii v Jablonci penaltu

                Borris     před 8 lety 02.11.2016 15:16 |  
                0 0

                Co i já?

                • Re: Berbrovec Proske se bál Pelty na tribuně a upřel Slavii v Jablonci penaltu

                  Boss82     před 8 lety 03.11.2016 00:06 |  
                  0 0

                  Špatný výkon rozhodčího v náš neprospěch (reálně udělal tak 3-4 rozhodnutí, kterými jsme se mohli cítit poškozeni) ještě neznamená spolčení Pelty, Berbra a Křetínského proti Slavii. Buďme soudní a ne ubrečení.

                • Re: Berbrovec Proske se bál Pelty na tribuně a upřel Slavii v Jablonci penaltu

                  Boss82     před 8 lety 03.11.2016 00:09 |  
                  0 0

                  A mimochodem - Křetínského Sport také poukázal na to, že jsme byli poškozeni, takže nikoliv jen Procházka, jak tu píšeš.