Slavia byla pomalá, ospalá. Jako kdyby na ni dolehl druhý "anglický" týden za sebou. Nabízí se i možnost, že chyběla dvojice opor Deli se Škodou. Buď jak buď, Jablonec byl lepší. Severočeši navzdory nedobrému postavení v tabulce tentokrát potvrdili papírovou sílu kádru a hráli dobrý fotbal. Naštěstí pro nás byli ale hodně zbrklí v zakončení. A když už trefili prostor 3 tyčí, tak zasáhl výborný Pavlenka. Na jablonecké Střelnici se nám dlouhodobě nedaří, a tak souhlasím s trenérem Šilhavým, že bod je třeba brát s pokorou a evidovat ho jako plusový.
Nutno uznat, že agresivnímu Jablonci dopomáhal k tlaku i sudí Proske. Ten pískal ligu poměrně krátce, ale už se stihl dostat do žebříčku 10ti největších zářezů dle Aktuálně, když předčasně odpískal poločas při samostatném brejku jihlavského Harby na plzeňského Kozáčika. I včera pískal tendenčně. Po jasném přistrčení na Bořila se měla pískat penalta, ale o to mi jde ještě nejméně, protože se v jednotlivém okamžiku rozhodčí splést může. Proske ale od začátku nasadil jiný metr pro oba týmy. Že nedostal Jiráček v úvodu zápasu po 3 drsných zákrocích žlutou kartu je nepochopitelné. Že byla Frydrychovi odpískána hra na zemi poté, co byl povalen a zalehnut dvojicí protihráčů už bylo spíš k smíchu. A podobných situací by se našlo více. To vše za přihlížení cinklého předsedy fotbalové asociace a faktického šéfa Jablonce Pelty. Dobrým signálem není ani fakt, že zápas dnes přikryla komise rozhodčích. Viděla vůbec celý zápas a typicky jabloneckou nakloněnou rovinu?
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Jiří Pavlenka - 8 - Asi hráč zápasu, na slávistické straně pak určitě. Předvedl hned trio dobrých zákroků a zvláště ten první, když tygřím skokem vyrazil hlavičku Kubisty, měl oči. Několikrát pomohl i při centru. Výborný výkon a reprezentační forma.
Michal Frydrych - 4 - Třetí zápas v řadě, kdy podal Frydrych sotva průměrný, nebo tentokrát i mírně podprůměrný výkon. S Hanouskem měl velké problémy a několikrát rychlonohého soupeře vůbec nezachytil.
Jiří Bílek - 5 - Také měl více problémů, než je u něj zvykem. Brzy dostal žlutou kartu, pak ho obešli v rychlém brejku ještě jednou. Byl ale o něco lepší než oba krajní beci.
Michael Ngadeu Ngadjui - 6 - V poli náš nejlepší hráč. Obrana byla vzhledem k převaze Jablonce docela pod tlakem a nejvíce ji držel právě Ngadeu. Podal podobný výkon jako jiný Afričan Deli. Byl velice silný v hlavičkových soubojích i ve hře tělem. Dobrý výkon.
Jan Bořil - 4 - Jestliže Frydrych hořel hlavně v první půli, tak Bořil předvedl několik větších chyb ve druhé. Lacině se nechal obejít Teclem, v závěru pak trestuhodně namazal Mehanovičovi. Dopředu jednou dobře doplnil útok a po zákroku na něj se nejspíš měla pískat penalta. Celkově se mu ale zápas příliš nevydařil.
Jaromír Zmrhal - 4 - Měl pár světlejších momentů, ale bylo jich příliš málo, což i ilustrovalo naši nedostatečnou hru směrem dopředu. Matný výkon.
Tomáš Souček - 4 - Nedá se říci, že by úplně zklamal, ale Ngadeua na postu defenzivního záložníka nenahradil ani zdaleka. Při obranné práci byl jen průměrný, dopředu míče sice příliš neztrácel, ale přihrával hlavně na jistotu. Měl i dvě dobré střelecké možnosti, ale obě trefil špatně.
Josef Hušbauer - 4 - Tentokrát to nebyl Pepův zápas a hodnocení je stejné jako u Zmrhala - nepříliš viditelný výkon.
Antonín Barák - 5 - Ani Tondovi se výrazněji nedařilo, dá se však říci, že pokud už se někdo snažil o kombinaci, vytváření akcí a střelbu, tak šlo právě o Baráka. Horší pětka.
Dušan Švento - 5 - V útočném podprůměru patřil podle mě spíše mezi ty lepší, i když ani Dušan nikterak výrazněji nevynikal. Měl několik zajímavých kombinací s Barákem. I u něj horší pětka.
Muris Mešanovič - 3 - V podstatě se vůbec nedostal do hry. Hlasy o posazení Škody se ukázaly jako liché a v tomto zápase nám obvyklá útočná jednička hodně chyběla. Ale nic proti Murisovi, jen to tentokrát nebyl zápas pro něj. Jablonec bránil dobře a vysoké těžké míče Mešanovič kvůli své konstituci příliš udržet nedokáže. Stejně tak ale tentokrát náš útočník soupeřovým obráncům nezatápěl ani v rychlostních nábězích,
Mick van Buren - 5 - Trenér Šilhavý dobře vycítil, že se Mešanovičovi v tomto utkání vůbec nedaří, a tak dostal poměrně dost prostoru i van Buren. A nutno říct, že nezklamal a ve hře byl cítit více než jeho předchůdce. Měl několik dobrých akcí, občas sice až příliš předržoval míč, i tak ale alespoň nějakým způsobem naši hru oživil.
Ruslan Mingazov a Jaroslav Mihalík nejsou hodnoceni.
Komentáře (128)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Alanor (admin) před 8 lety 31.10.2016 22:57 |Smazal jsem komentáře ohledně Pavlenky. Máte pravdu, osmička tentokrát sedí skutečně lépe.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
JS (přítel SN) před 8 lety 31.10.2016 23:06 |Thumbs up za reflexi. :)
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Guly (přítel SN) před 8 lety 31.10.2016 23:11 |Palec nahoru. :-) Ale stejně bych mu dal devítku. :-)
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Alanor (admin) před 8 lety 31.10.2016 23:16 |Tímhle tempem smlouvání bychom se brzy přehoupli přes 10. :)
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Radek097 (přítel SN) před 8 lety 31.10.2016 23:31 |Proč je vlastně maximální strop 10? :-)
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Staršina před 8 lety 01.11.2016 05:13 |Alanore. Opravdu nechci smlouvat. Já bych mu tu devítku dal. Ten chlapec nás zachránil. Je to čistě teorie, ale ten bod může hrát jistou roli.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
martyni (přítel SN) před 8 lety 01.11.2016 09:41 |Devitka by sedela ještě lepe..:)
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Slawek před 8 lety 01.11.2016 09:54 |Dává-li Deník Sport 8, dávejme 9 !
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Jachym před 8 lety 01.11.2016 09:58 |Deník Sport vůbec nezohledňujme.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
TSeguinTS před 8 lety 31.10.2016 23:09 |Už jsem psal také komentář, který se přikláněl ke zvýšení známky našeho repre golmana :)) Hodnocení jinak nadprůměrné, výkon podprůměrný, díky za čas a práci se slovním hodnocením.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Alanor (admin) před 8 lety 31.10.2016 23:22 |Jinak k ilustraci toho, že se věci vyvíjejí správným směrem. Loni jsme na podzim hráli v Jablonci taktéž 0:0, průběh byl podobný a domácí tedy o něco lepší. Tehdy byl výsledek přijímán jako úspěch, letos už je to pro nás málo. Slavia jde nahoru (případně Jablonec dolů). :)
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
pinochet před 8 lety 01.11.2016 00:06 |Po mém soudu je obojí pravda.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Staršina před 8 lety 01.11.2016 05:33 |Budu trochu oponovat. Tehdy a letos. Jsem starší, tak si nepamatuji loňský podzim. Letos je ten bod velký úspěch a není to málo. Jablonec má nového trenéra, motivace a jeho výsledky také neodpovídaly kádru. My sice jdeme nahoru, ale jak jsem psal již dříve, tak já osobně nepředpokládám, že třicet kol budeme všechny válcovat. Chyběli nám sice jen dva hráči, ale podle předvedené hry bylo vidět, že oba by byli velmi důležití.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Astrocytoma (přítel SN) před 8 lety 01.11.2016 07:20 |Citam tady diskuze co by kdyby (Mikula , Ngadeu apod.). Tohle jsem psal pred zapasem:)
Re: V neděli souboj v Jablonci
Astrocytoma (přítel SN) včera 30.10.2016 14:35 | 2 0 reagovat
na muj vkus moc zmen v utoku v zaloze i obrane.
Jablonec neni betonovej tam bude deli chybet, jsem hodne zvedavy jak to ngadeu zvladne.
a soucek dlouho nehral proc asi ne Scuk?
Asi bych byl prizdi srac a dal frydrycha misto deliho a mikula na kraj. Ngadeu bych nechal jak je.
Tak ci tak je to jina varianta a doufam ze To Soucek vezme za pacesy, tohle je pro nehj klicove utkani.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
japhy před 8 lety 01.11.2016 08:57 |Cejtíte ten smrad? Asi sebechvála nebo co.... :)
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Astrocytoma (přítel SN) před 8 lety 04.11.2016 12:42 |:) omlouvam se....
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
kjandourek (admin) před 8 lety 01.11.2016 10:28 |Máš někde jistotu, že by třeba Mikula totálně nehořel... a my tu pro změnu nepsali, že měl jít stopera MNN a místo něj Souček?
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Borgetti před 8 lety 01.11.2016 12:00 |Mikula je bojovník a chodil by do těch jablek jak oni do slávistů. Ngadeu fakt hodně chyběl na DZ, protože to on vyhrává míče pro Baráka s Hušbauerem a pod ním by se dostali do hry víc, než pod Součkem. Souček je oproti Ngadeuovi tintítko :) ten střed pole nebude nikdy vorat jak to dokáže Michael.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
bongor před 8 lety 02.11.2016 05:46 |Potřebujeme určitě krajního obránce,možná dva,aby byl jeden kvalitní na střídání.Ten Hanousek se ukazoval velmi dobře,jenže ten popleta za něj zase bude chtít majlant.Co se podívat do Afriky?
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Astrocytoma (přítel SN) před 8 lety 04.11.2016 12:44 |nejde tak ani o Mikulu(dozadu to dava bezne), ale o ngadeu v zaloze misto soucka(to by byl prinos). Ale samozrejme s jistotou nemuzeme rict nic
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
japhy před 8 lety 01.11.2016 09:00 |Grammar nazi vsuvka.
Alanore, Alanore. Co to? ...žebříčku 10ti největších zářezů...
Peace.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
zeleznik2 před 8 lety 01.11.2016 09:03 |Jalový výkon, naprosto po zásluze nízké známky s vyjímkou Pavlenky. Střed se Součkem byla chyba, MNM měl zůstat na DZ a na stopera jít 'Frydrych, napravo pak MIkula či Bořil, případně Švento zleva. Jsem zvědavý na komentář Bosse 82, zatím nic.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
koudys2 (přítel SN) před 8 lety 01.11.2016 10:11 |Já naopak musím říct, že dlouhodobě na komentář Bosse 82 zvědavý nejsem :-)
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Jachym před 8 lety 01.11.2016 13:02 |Názor šéfa či bosse by se ale měl přinejmenším vyslechnout... :-))
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
JS (přítel SN) před 8 lety 01.11.2016 14:11 |On je to od něj občas spíš takovej pokus o bossing...
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Boss82 před 8 lety 03.11.2016 10:26 |Zatímco Ty se neustále pokoušíš o trolling a jsi v tom poměrně dost úspěšný, milý JS.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
JS (přítel SN) před 8 lety 04.11.2016 12:44 |Tohle byl naprosto nevinný vtípek. :)
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Boss82 před 8 lety 03.11.2016 10:25 |Co bych k tomu měl asi tak psát? Celá tahle debata, co se tu zase rozvinula, je zcela nesmyslná! Nám nefungovala hra jako celek, zaostávali jsme v nasazení, agresivitě a pohybu, nedařilo se Frydrychovi, Barákovi, Mešanovičovi, ale ani Zmrhalovi nebo Šventovi. Ale tady mají všichni jasno v tom, že za všechno může Souček.
Souček samozřejmě není tak silný v osobních soubojích jako Ngadeu, ale rozehrávku má naopak lepší, takže určitě nebyl příčinou, proč se nám nedařila hra dopředu.
Zcela jednoznačně chyběl také Škoda, který by si z balony, které dopředu chodily, poradil lépe než Mešanovič. Ale ani Škoda by nás nespasil, pokud bychom zaostávali v nasazení a agresivitě za soupeřem tak, jako tomu bylo v neděli.
Víc nemá cenu dodávat, protože přesvědčovat některé místní "znalce" o tom, že plácají blbosti, je boj s větrnými mlýny a na to já nemám čas ani náladu.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Kenny před 8 lety 03.11.2016 11:26 |S těmi jmény souhlasím. Ještě by mě zajímal tvůj názor na výkon Hušbauera. :-)
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Boss82 před 8 lety 03.11.2016 12:25 |Lehce nadprůměrný, dal bych mu lepší 5 (na stupnici 1-10). Z naší zálohy byl nejlepší. Bohužel i jeho svým nasazením v tomto konkrétním zápase předčili někteří záložníci Jablonce (Trávník, Jiráček).
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Merlinus (přítel SN) před 8 lety 01.11.2016 09:30 |Tak mensi utlum bych to nenazval. Na to se v nedeli nedalo koukat. Doufam, ze na podobne vykony rychle zapomenou a zacnou zase makat. V sobotu nas ceka rozjeta Bohemka a nemam z toho dobry pocit.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
dubas před 8 lety 01.11.2016 09:52 |Tak útlum bych to nenazval vůbec, prostě se ukázalo, proč hraje v základu Milan a ne Muris a že MNN je na dz nejlepší a že nemá tak mizernou rozehrávku, jak o něm všichni TV odborníci tvrdí. Tím, že to Souček tak dobře nečistil a Pepa musel hrát zataženěji než normálně, tak propadal střed zálohy a Muris nedostal pořádný balón. Na druhé straně Milan by vyhrával některé souboje, kde Muris neměl šanci a záloze by se hrálo jinak. Já měl větší strach z Bohemky jak z Jablek a tak doufám, že se mýlím a hlavně, že se uzdraví aspoň Deli.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
dubas před 8 lety 01.11.2016 09:35 |Když poprvé hráč Jablonce obešel Frydrycha, tak jsem si hned Alanore vzpomněl na tebe a tvoje hodnocení, jak chudák dostane čočku:-) Na Michalovi je vidět, že je ještě občas duší střední obránce a vykrývá prostor jinak, než by měl. kdyby stál o kousek jinde, tak by ta situace vypadala jinak. Ale myslím si, že se do toho dostane. Na druhé straně, hodně "jeho" chyb pramení i z toho, jak teď i v zápase před tím, že mu Zmrhal občas moc nepomáhá. Po každém tvém hodnocení, mám nutkání ti napsat, v čem s tebou nesouhlasím, co vidím naprosto jinak, třeba stejná známka pro Hušbauera a Zmrhala, ale pak si uvědomím, že hodnotit ty hráče, je hrozně subjektivní a že bych to dělat nechtěl. Ale hrozně rád tvé hodnocení čtu a vždy se na něho těším.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
stromovous (přítel SN) před 8 lety 01.11.2016 09:57 |Děkuji za článek a za hodnocení toto i minulá, není lehké jít opakovaně s kůží na trh. Ale dát Murisovi jako jedinému trojku (když slabších výkonů bylo více, třeba Frydrych, Zmrhal či Souček), to mi přijde jako úlet. Jako kdybys byl, Alanore, na MM buď zasedlý a nebo chtěl setřít/uzemnit ty, kteří tu v diskusi po stavění MM volali. Tento můj pocit je zesílen i tím, že ve slovním hodnocení MM je před hodnocením hry MM na prvním místě vyzdvihován hráč, který byl zraněn ("Hlasy o posazení Škody se ukázaly jako liché..."), a až teprve poté je hodnocení hráče, který v zápase hrál.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
JS (přítel SN) před 8 lety 01.11.2016 11:05 |Jako je fakt, že prozatím dvojky a trojky padaly vždy po našich nejhorších výkonech. Horší známky už snad byly jen za zápas s Teplicemi a sedmičkou doma. Taky mi přijde dost přísná.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Miky44 před 8 lety 01.11.2016 11:06 |Slabších výkonů bylo více, to jsou ty čtyřky, ale kdo byl na hřišti nejzbytečnější, byl právě Muris. S trojkou souhlas. Radši ho příště uvidím zase jako žolíka, kterej dorazí Bohemku v 80. minutě gólem na 3:0
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Jachym před 8 lety 01.11.2016 10:01 |Jinak se tady klidně hádejte o nějaká nesmyslná čísla, pro mě Pavlenka předvedl výkon na jasnou jedničku:-))
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
donford před 8 lety 01.11.2016 11:23 |Pavlenka jako ve škole. Jednička 2x podtržená! Úžasné zákroky! Moc bych se přimlouval za příchod jednoho špičkového krajního obránce. Frýďa je jasnej středovej. A za jednoho perfektního rozehrávače. Hovořilo se o Claessenovi. Nevím, neznám. S Keniou se asi počítat příliš nedá. Naše obdoba Rosy?
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
afro před 8 lety 01.11.2016 12:44 |Já mám takový neblahý tušení, že Claesson je spíš AM nebo podhrot.
Docela mě překvapuje, jak v Jablonci už snad od jara paběrkuje Pospíšil. Při tom našem mohutném posilování v poslední zimní přestávce jsem ho k nám docela chtěl. Teď je nejspíš tak trochu vyhořelej...
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
sicilianbrno před 8 lety 01.11.2016 17:17 |Pospišil je vyhořelej, protože v jablonci paběrkuje, už chtěl odejít dávno, do lepšího, ale nechali ho zahrabat v jablonci, tak se ani nedivím že nehraje. Potřebuje novej impuls jako sůl. Pro mě je to jeden z mála hráčů v česku, který splnuje přídomek "technik, rozehrávač, mozek, který má přehled" a byl by cenově dostupnej. Takový hráč ve slavii prostě tedkom není. Doufám, že se na tento post v zimě zaměříme, i když si mnoho z vás myslí, že na tom mistě máme přetlak.....
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
afro před 8 lety 01.11.2016 20:18 |Jo, je to i pro me je to typ moderniho zaloznika a treba by mu to u nas svedcilo a v zaloze bychom ho asi "uzivili". Na tri mista mame ofenzivniho Husbauera a Baraka, univerzalnejsiho Scuka a defenzivniho Soucka a ted uz i Ngadeu. S Keniou se bohuzel neda pocitat...
Mimochodem, nedivil bych se, kdyby byl jednim z hracu, o ktere by mohl mit v nasledujicim prestupovem obdobi JŠVCD zajem - dobre ho zna ze sveho pusobeni v Jablonci.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Boss82 před 8 lety 03.11.2016 10:12 |Jestli to nebude tím, že tam přetlak opravdu máme.
Pospíšil není špatný, ale máme na jeho post lepší hráče - Hušbauer, Barák a i věčně zraněný Kenia. Navíc v Teplicích hostuje Hrubý, který by v zimě také mohl dostat u nás šanci.
Kupovat dalšího středního záložníka je ptákovina.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
bongor před 8 lety 02.11.2016 05:50 |Mám takovej dojem,že jsme ho chtěli,ale podvodník za něj chtěl moc.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
afro před 8 lety 02.11.2016 08:09 |No jo, máš pravdu. Padalo i jméno Tecl (toho bych teda zrovna nechtěl) a těm cenám jsme se myslím vysmáli. Teď je, ale výchozí situace asi trochu jiná... ;-)
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
honza_sl před 8 lety 01.11.2016 20:07 |Mě přijde zbytečný tahat rozehrávače (pokud bychom tedy nemluvili o někom v řádek 100 mega, a to silně pochybuju), když máme Hušbauera a Baráka, hrát to může i Ščuk, Kenia (uzdraví-li se), možná i Zmrhal či Mihalík. Znamenalo by to podle mě nechat sedět zbytečně kvalitu. Bek by se hodil, i když myslím, že Frýďa to relativně zvládá a bude se lepšit - pokud by to tak bylo, je zase škoda, nechat ho sedět (počítám za stopery č. 1 a 2 Deliho a Bílka).
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Sracken před 8 lety 01.11.2016 21:57 |Řekněme si, že krom Plzně a Sparty jsou v lize tito hráči, kteří mohou hrát s vyspělými evropskými mužstvy a mají delší perspektivu: Lüftner, Sýkora, Coufal, Pokorný, Folprecht, Pospíšil, Trávník, Přikryl, Chramosta, asi Havel a Mašek (uvidíme teď), časem Přichystal, Jugas... To jsou na naší ligu nadstandardní hráči, ze kterých by se dalo vybrat, pokud bychom potřebovali posílit post, kde hrají. Když se ale podívám na fyzické parametry, které možnosti kvalitní hry dost determinují, třeba u Ngadea a Deliho, tak jsou úplně jinde než ti naši kluci. Podle mne by se nám hodil pravý bek, pravý záložník s tahem na bránu a střední záložník, který by byl více do kombinace a vnášel do toho více nápadu (styl W. Sneijder). Hušbauer je více do zakončení a delší balony, Barák je zase do osobních soubojů, s tvrdou střelou, rozehrávka by se dala zlepšit. Kdyby byl zdravý Levan, věřím, že trenér by jej pro tuto roli používal, on si umí skvěle dát a ve vhodný okamžik zrychlit hru. Nebýt zranění a horší morálky, tak byl Levan úplně někde jinde, v Schalke to byl jeden z nejnadějnějších hráčů.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
sicilianbrno před 8 lety 02.11.2016 09:56 |Hušby ani Tonda při vší uctě neni uplně typický mozek týmu, technik, s rychlosti, nápadem....takový slavia už nemá hodně dlouho. Jestli nechceme hrát v budoucnu v Evropě druhé housle, tak se nesmíme spokojit s tím co máme, ale posílit opravdu pořádnýma posilama. Ted sme stabilizovali kádr počtem hráčů, v zimě očekáváme tak max 3 hráče top kvality (jak někdě řekl i trenér Šilhavý)
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
TSeguinTS před 8 lety 02.11.2016 11:01 |Souhlasím, nejraději bych se dočkal příchodu až 4 hráčů top kvality. Otázkou je v jakém rozsahu to JŠ myslel a tedy koho považuje za hráče top kvalit. Já to vnímám tak, že by měl převyšovat ostatní na svém postu alespoň tak, jak dominuje Deli mezi ostatními obránci ligy. Po takovém filtru ale nevím, zda můžeme spekulovat o příchodu Pospíšila, Trávníka, Hanouska z jbl, Coufala, Sýkory. Jsou to, jak tu již někdo poznamenal, hráči s potencionálem na měření v Evropě, ale pro mne právě nesplňují kritérium ''top hráči''. Proto tajně doufám v posily ze zemí EU na finanční a výkonnostní úrovni jako Claesson :)
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
marcocruz (přítel SN) před 8 lety 01.11.2016 12:53 |Jsme tady nadávali na Proskeho, jak pískal, ale to co předváděl nenadál na Sraltě, to mi teda už vůbec hlava nebere, dva úplně jasný záměry. Zákrok skoro na červenou a ani karta a ta nenařízená penalta, to je úplnej výsměch. A dostal jen 2 zápasy stop. Je jasný, že s novou komisí se toho mco nezměnilo ve smyslu - karty jsou rozdány
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Jachym před 8 lety 01.11.2016 12:56 |V tomto konkrétním případě z Letné nebo v Jablonci (Jiráček) bohužel nerozdány...:-))
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
zeleznik2 před 8 lety 01.11.2016 16:12 |Obvyklé srovnání se Spartem:
Pavlenka 8 - Frydrych 5, Bílek 5, Ngadeu 6, Bořil 5 - Souček 5!, Hušbauer 5 - Zmrhal 5, Barák 6!, Švento 4! - Mešanovič 4.
Van Buren 5, Mingazov 5
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
zeleznik2 před 8 lety 01.11.2016 16:19 |Nedá mi to, přesně jak jsem si myslel, Lafata 10, bože, bože. V.Kadlec hodnocen za 9 minut na hřišti?a hráči, co odehrají dvakrát tolik minut nehodnotí. Inu je to zkrátka Spart. Jsem zvědavý, co bude po LIberci....
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Jachym před 8 lety 01.11.2016 16:55 |Toto je to poslední, co mě trápí. Pokud nezačnou falšovat tabulku s body, ať se pisálkové na ostatním vyzvracejí jak chtějí... Já noviny v rámci duševní hygieny nečtu...:-)
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
golfer před 8 lety 01.11.2016 18:51 |Máš pravdu. I mě ty jejich hloupoučké hodnocení neberou. Tito hoši z iSpartu ještě nikdy nikomu kromě sebe nepomohli. Za.bít je nemůžeš, kafilerka je nebere a nikomu nepomůžou. Tyto hodnocení jsou pouze kvůli tomu, aby u hloupoučkých rozproudili diskuzi a měli hodně příspěvků. Mě zajímá, jak naši hoši hráli nebo jak hrát budou. Nicméně nikomu neberu jeho vlastní sadomaso a číst články bl.bečků nikomu nemám v nejmenším potřebu omezovat. Už moje moudrá babi říkala : Kdo se s hov.nem maže, sám začne smrdět, ty můj kloučku. Nedělej to, to si ty ani tvoje rodina (rozumím tím Slávinka) nezaslouží.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
kalex před 8 lety 01.11.2016 19:30 |A jsi na slavistickychnovinach.cz :D
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Jachym před 8 lety 01.11.2016 22:59 |:-)) To je samozřejmě čestná výjimka, neboť zde se mezi autory článků a komentářů nevyskytují žádní pisálkové, pouze na slovo vzatí experti.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
kalex před 8 lety 02.11.2016 12:06 |Šak ok, jenom fórek. :D
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
bongor před 8 lety 02.11.2016 05:54 |Prostě tlačej,tlačej a zase tlačej.Doufám že se konečně pořádně poserou.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
celtix před 8 lety 02.11.2016 07:28 |VŠECHNO NEJLEPŠÍ
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
celtix před 8 lety 02.11.2016 07:28 |https://www.youtube.com/watch?v=YG_v1GBfU9s
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
uru100 před 8 lety 02.11.2016 07:29 |Všude možně čtu, jak nám chyběli dva hráči a nebo na Slavii dolehl ruhý anglický týden. No, moc tomu nerozumím, ale pokud to nějak opravdu hru ostat ích hráčů ovlivnilo tak je něco špatně. Máme široký kádr, v poháru hráli i hráči co sedí i na tribuně. A jestli je hra a taktika postavená na Škodovi, tak je to zase špatně.
Osobně si myslím, že to tak není a jednoduše se ten zápas nepovedl. Správně to komentoval trenér Šilhavý. Jsme na dobré cestě, ale dobře nám tak. Potřebujeme ase posadit na zem.
PS: Je možné vynechat hodnocení rozhodčího? Přiznám se, že mě osobně to vůbec nezajímá jen mě to děsně dráždí. Ocením, pokud se vznese kritika pokud bude pískat pro nás. Ale v opačném případě bychom to měli s lavou vztyčenou hrdě přejít. No, pamatuji naší ubrečenost v 90tejch. Už to není takový, ale jde ot vylepšit :).
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
japhy před 8 lety 02.11.2016 09:26 |Boha jeho, co má znamenat to PS? Další z mnoha požadavků, co čem bychom neměli diskutovat.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
uru100 před 8 lety 02.11.2016 21:43 |žádný požadavek to není. Jen prostě mě štve, pokud se neustále mele jak nás rozhodčí podrazili, jak Pelta a jak Křetínský a jak Berbr. A v článku který se jmenuje "Hodnocení slávistů - 12. kolo" nemá hodnocení rozhodčího co dělat a tečka.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
sasky před 8 lety 04.11.2016 12:54 |A nemyslíš, že neodpískaná penalta v zápase, který skončil 0:0 má poměrně zásadní vliv na výsledek a dělbu bodů? Obecně mě je výkon rozhodčího ukradený, ale tady zjevně došlo k poškození Slavie a naprosto nechápu, proč by se klub neměl ozvat. Když ti přímo před tebou ukradnu peněženku, taky to necháš být?
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
kjandourek (admin) před 8 lety 02.11.2016 09:35 |Podle mě to není o tom, že by nám někdo chyběl a o druhém anglickém týdnu už vůbec ne...
Jarda správně řekl, že jsme na dobré cestě... zatím jsme udělali první krok: máme jasnou základní sestavu a evidentní herní styl, ve kterém každý ví, co se po něm chce... Dokonce i náhradníci ten styl umějí hrát a drží se ho, jak jsme viděli ve středu proti Litoměřicku...
Ovšem tak jako to vidíme my, fanoušci, tak to vidí i trenéři soupeřů.... po té sérii výher už nás daleko více studují a začínají vymýšlet protitahy.... Teď už nás neberou jako řadový celek, se kterým se budou snažit hrát rovnocenou partii a možná nás přehrají - zkoumají, na čem je naše hra založena a kde jí eliminovat...
A teď je zase řada na Jardovi, aby měl záložní plán, co dělat, když nám například někdo nadměrnou bojovností a obětavostí vyřadí kreativní střed.... jestli se středoví hráči mají zatáhnout a více využijeme kraje, nebo tak něco - je to běh na dlouhou trať...
Co se rozhodčích týče, tak souhlasím - v české kotlině bývá zvykem na chyby sudích poukazovat a vytvářet tak na sudí tlak, aby příště pomohli mě... A nebo prostě vystrčit drápky - ukázat, že jsem v zákulisí "silnější pes", dosáhnout potrestání chybujícího rozhodčího a ukázat jim, že se jim nevyplatí mě poškodit...
Podle mého názoru největší sílu a sebevědomí ukážu tím, že přehmaty sudích přejdu mávnutím ruky. Musí být vidět, že si věříme na výhru, i když je proti nám odpískána neexistující penalta, nebo nám rozhodčí nějakou upřel... Že věříme vlastní hře a nepotřebujeme pomoc rozhodčích....
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Sracken před 8 lety 02.11.2016 10:13 |Pokud tu hru vyšperkujeme a přivedem ještě 2-3 superhráče, tak ta hra eliminovat nejde. Na Juve v itálii třeba nikdo dosud recept nenašel a to hrají už několik let naprosto stejně a přitom AS Roma, Inter a Neapol mají velmi kvalitní kádry. S Bohemkou to bude zajímavé, co asi vymyslí pan Koubek, který podle mne není špatný kouč.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
uru100 před 8 lety 02.11.2016 21:46 |Hele, vím, že to není vůbec jednoduché. Už teď máme v hledišti hráče co si myslí na základní sestavu. Je to věda udržet je při dobré náladě. A náladě pr tým. A 2 - 3 superhráči pošlou do hlediště další. Ty jo, jak je někdy fajn být jen fanoušek.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
bongor před 8 lety 02.11.2016 20:01 |Pleteš dva pojmy.Nepotřebujeme pomoc rozhodčích,s tím se dá v podstatě souhlasit.Přejít přehmaty rozhodčích proti nám,a zvláště si jakoby nevšímat nakloněných rovin,to je však voda na rudý mlýn/a potažmo na mlýn plísně a jablek/.Když kdokoli s nepoctivým úmyslem zjistí,že mu jeho konání bez problémů prochází,zaraduje se jací jsme zranitelní beránci a bude pokračovat s ještě větší intenzitou.My jsme v této pozici už léta byli,nemáme sebemenší důvod se do ní vracet.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Novi.sks před 8 lety 02.11.2016 10:13 |Proboha! Tohle smýšlení absolutně nechápu...
Kritika jen když bude pískat pro nás?? Ač to sem nerad tahám, ale to je jak zamlčovat kriminalitu připluvších migrantů a naopak zdůrazňovat "ubližování jim" od starousedlíků - prostě logika postavená na hlavu a jen voda na mlýn toho silnějšího/agresivního psa, čím víc toho psa necháme kousat a čím víc mu dovolíme, tím víc si ten pes troufne (to platí kdekoliv)...
Takže hodnocení rozhodčího rozhodně ANO!
*je ale důležité rozlišvat HODNOCENÍ rozhodčího a VYMLOUVÁNÍ SE na rozhodčího... Na HODNOCENÍ rozhodčího nevidím ani špetku nějaké ubrečenosti, či naopak sebemrskačství - je to holé konstatování faktu, nebo snad na chyby není potřeba upozorňovat? Když to neudělá nikdo s "vyšší mocí" kdo k tomu má kompetenci (či to záměrně přehlíží), tak je potřeba, aby se ozval někdo jiný, od toho tady ta možnost přeci existuje...
Jinak s první částí příspěvku souhlasím.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
dauby před 8 lety 02.11.2016 12:47 |Taky bych to tak viděl. Nebrečet moc, ale zase neřešit rozhodčí vůbec je také špatně. Kritiku si zaslouží rozhodčí, kteří pískají proti nám, ti co nadržují Spartě, Plzni, Peltovi... ale i ti, kteří případně nadržují nám - rozhodně by mě nijak nenadchla výhra, kdy vyhrajeme gólem z vymyšlené penalty v 94. minutě... Neb nejsem Sparťan ani Pelta a chci vyhrávat fér.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Jachym před 8 lety 02.11.2016 14:35 |Z toho vyplývá, že kritiku si zaslouží všichni :-))
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
uru100 před 8 lety 02.11.2016 21:52 |OK, pak tedy ať se to jmenuje "Hodnocení slávistů a rozhodčího - 12. kolo". Já to ale fakt nechápu. Podle mě by byla neskutečná frajeřina, kdybychom kritizovali rozhodčí jen tehdy když nám pomohli. Prohráli jsme, protože jsme byli horší. Vyhráli jsem, ale rozhodčí nám nadržoval a za to nám to nestojí. Hm. Ale třeba je to tím, že jsem zažil éru ubrečenosti a za kritikou rozhodčího vidím jen to.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
japhy před 8 lety 03.11.2016 12:44 |Ty jsi vážně dáreček. Sice to podle tebe není požadavek, ale naprosto přesně víš, o čem by se mělo pod tím kterým článkem diskutovat. A jak by sis to představoval? To aby admini vymysleli iks témat a pod každým se krčilo pár příspěvků. Jak sis mohl všimnout, na OT diskuzi je tu prostor u pro to určeného článku, věci fotbalové věci se řeší pod aktuálními články - je to i v "návodu" na tyto stránky. A mám tak nějak pocit, že fotbaloví rozhodčí do fotbalu patří.
Navíc - kdyby ses řídil svoji logikou, nemohl bys vhodnost komentářů řešit pod článkem Hodnocení slávistů-12.kolo.....
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
bongor před 8 lety 02.11.2016 20:13 |Nějak ti paměť špatně slouží.Slávisté jsou ubrečení,to bylo a je pořekadlo vymyšlené rudou svoločí,Ve skutečnosti stačilo komentovat faktické dění v našem fotbale,především právě v devadesátých letech a nemuseli jsme nijak brečet,aby bylo vidět,že třeba v cinklém jaru/a nebylo zdaleka jediné/ se plánovitě pískalo pro "silného psa".
Ale stačilo,aby se stala sebemenší újma právě tomu pejskovi a rudý sbor spustil kolektivní nářek jak na pohřbu,nosily se kabely a vyžadovala se náprava do minulého stavu,div ne uzákonění jejich práva na tituly.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
travel (přítel SN) před 8 lety 02.11.2016 22:37 |Mám takový dojem,že někteří patří na druhou stranu Vltavy.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
afro před 8 lety 03.11.2016 12:53 |!!!
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
mabr před 8 lety 02.11.2016 09:07 |Všechno nejlepší má jediná milenko, kterou mi přítelkyně dovolí! :-)
Jak posunout naší Slavii na vrchol
parabolus před 8 lety 02.11.2016 13:18 |Tak po Jablonci jsem rád, že jsme neprohráli, tenhle bod bude v konečném účtování dobrej. Co nám ukázal, už víme delší dobu a doufám, že JŠ to vidí též musíme ještě pořídit pravého obránce a kreativního záložníka a též typologicky stejného útočníka, jako je Škoda.
Koho na pravou stranu obrany koupit? Coufal není špatnej, ale co tahle Novák co hraje v Norsku to by bylo terno. Co se týče záložníka, tak to se budeme muset spolehnout, nebo doufat, že náš počítač někoho vyplivne. Zadání jasné: chceme rychlejšího Dočkala. Typologicky stejný útočník, jako Škoda je v naší lize a to konkrétně v Teplicích - Vaněček.
Parametry stejné na svoji postavu je rychlí a už se pomalu začíná trefovat pravidelně.
Co mě znepokojuje je postupně více nakloněná plocha ve prospěch Sparty. Jablonec si nestěžuje též. Doufám, že si naše vedení hlídá rovinu a korektní přístup co se týče rozhodčích. Doufám , že 74 zápasů bez penalty a zářezy během šesti let jsou už minulostí.
Re: Jak posunout naší Slavii na vrchol
kjandourek (admin) před 8 lety 02.11.2016 15:11 |No já tedy nevím ...
Vaněček ve 44 startech v lize dal devět gólů - chápu, že se teď nějak rozestřílel, ale přeci jenom to v pětadvaceti není nějaký kdovíjaký příslib do budoucna...
Novák - pokud tedy myslíme stejného a není to nějaký opravdu hodně tajný tip... tak hraje v Dánsku ... a rozhodně bych ho nebral na pravý kraj obrany, neb je to levák... ale chápu, že tím pádem by se doprava mohl přesunout Bořil ...
Re: Jak posunout naší Slavii na vrchol
bububu (přítel SN) před 8 lety 03.11.2016 08:41 |Teď vůbec neřeším, jestli bych u nás Vanečka chtěl nebo ne, ale když k nám šel Milan Škoda, tak mu bylo taky 25 a na kontě měl 17 gólů při 67 startech 17 gólů; to mi nepřijde jako nějak výrazně jiná produktivita.
Spíš bych řešil, jestli je daný hráč ochoten na sobě tvrdě pracovat a je zde potenciál pro jeho další růst; potom se totiž může vyhrát a být velmi platným hráčem až klidně do 35.
Re: Jak posunout naší Slavii na vrchol
kjandourek (admin) před 8 lety 03.11.2016 10:07 |No a taky se na Milana podívej v prvních sezónách u nás - přišel uprostřed sezóny 11/12 - první půlrok víc marodil, než hrál, byl ve stínu Zbyňka Pospěcha.... v další sezóně pět gólů, potom přišla sezóna na stoperu... suma sumárum dva roky trvalo, než najednou začal hrát tak jako teď....
Měl bys při současných možnostech s dalším útočníkem dva a půl roku trpělivost?
Podle mého názoru musíme jít po mladících typu Barák - frajery, co prošli mládežnickými výběry.... ne pětadvacetiletého frajera, co se léta toulal mezi Vlašimí, Ústím a Hradcem Králové... a najednou dal pět gólů za Teplice... Vždyť loni jsme brali kluky, co dali za podzim gólů jedenáct a teď se nám zdá, že pro nás nejsou dost (Železník, Mešanovič)...
Re: Jak posunout naší Slavii na vrchol
bububu (přítel SN) před 8 lety 03.11.2016 13:42 |Ale jo, já se vším souhlasím, jenom jsem odmítnul paušalizaci, že když dal někdo v 25 pár gólů, že by nemohl být dobrý. Při té neskutečné bídě, kterou poslední roky předvádějí čeští útočníci, nám zbývají prakticky jen dvě možnosti:
1) Kupovat cizince;
2) Útočníky si vychovat, což bude nutně vyžadovat velké penzum trpělivosti - souhlasím ovšem, že bude rozhodně lepší tuto trpělivost investovat do někoho mladšího a obecně perspektivnějšího než je Vaněček.
Re: Jak posunout naší Slavii na vrchol
Lord_Edmund před 8 lety 03.11.2016 07:39 |Já bych v případě odchodu Milana, neváhal s angažováním jeho bráchy Michala. Nemá v Brně sice stejnou roli, ale herně je Milanovi asi nejpodobnější. Způsobem střelby, zpracováním, tím jak si dělá prostor u balónu, pohybem.. Vlastně i vzhledově:-)). A nemuseli bychom nechat tisknout nové dresy :-)))
Ale asi chceme jako případnou náhradu za Milana přitáhnout Zdeňka Ondráška. A dva takové útočníky, to asi fakt nemá cenu.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
postovni (přítel SN) před 8 lety 02.11.2016 22:16 |OT: Nevíte někdo jestli se bude v sobotu, jak je poslední dobou zvykem čepovat nealko pivo? Jdu kámošem bohemákem a nerad bych zas poslouchal ty kecy.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
malan (přítel SN) před 8 lety 03.11.2016 00:42 |Tak se namrdejte už před zápasem a bude vám jedno jestli se čepuje birell. I ten fotbal pak bude hezčí...
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
afro před 8 lety 03.11.2016 09:12 |Malane, co ten slovník? Nezapomínej: Slavia Intellectuals. :-)
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
malan (přítel SN) před 8 lety 03.11.2016 11:08 |Já nejsem intelektuál, snad mi promineš :)
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
sasky před 8 lety 03.11.2016 11:49 |Asi první příspěvek, kdy s tebou souhlasím.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Jachym před 8 lety 03.11.2016 11:56 |Nejsem si zcela jistý, zda označení intelektuál je pro někoho ještě pochvalou nebo už spíše urážkou...:-)
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
afro před 8 lety 03.11.2016 12:24 |Tak jo, beru tě jako součást jakési obskurní platformy v rámci slávistické rodiny. Sice netuším, co jsem napsal, ale zní to přesně tak, jak má. :-)
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Jachym před 8 lety 03.11.2016 11:40 |Malan pouze vyslyšel výzvu ke společenskému neklidu...:-))
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
afro před 8 lety 03.11.2016 12:26 |Z toho jeho příspěvku to vnitřní pnutí úplně stříká...
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
postovni (přítel SN) před 8 lety 03.11.2016 12:37 |Před zápasem nebudem mít dostatek času a birrel je každopádně ostuda.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Novi.sks před 8 lety 03.11.2016 12:57 |V Edenu je ostuda jakýkoliv pivo... Už základní logistika je vyřešená otřesně (sudy po stolem), v původním plánu bylo pivo z tanku (podobně jako v O2 aréně), ale nejspíš jak se postupem času při stavbě začínalo šetřit, tak vzniklo tohle... K tomu připočtěme kvalitu obsluhy a jsme na tom, že ikdyby se v Edenu točily Únětice, tak je to divnej patok...
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Robinator před 8 lety 03.11.2016 13:00 |nejhorší je klobása..na každým stadionu v CR dělají lepší..
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
huhu před 8 lety 03.11.2016 13:44 |Můžeš mít skvělou techniku, souhru i nasazení, plná tribuna ti může fandit, ale bez pořádné klobásy to prostě do LM nedotáhneš.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
smely (přítel SN) před 8 lety 03.11.2016 13:46 |ano, to je svata pravda, driv jsem si fotbal bez klobasy nedokazal predstavit ... a vono to (bohuzel) de...timto dekuji cateringove splecnosti z Edenu za prodlouzeni zivota...
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
afro před 8 lety 03.11.2016 14:23 |O jakým prodloužení života to mluvíš. Uvědom si, že fandíš Slavii. :-)
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
smely (přítel SN) před 8 lety 03.11.2016 15:54 |je fakt, ze fandit Slavii je hodne zenova zalezitost :-)
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
spravnej_jezedak před 8 lety 03.11.2016 14:24 |To je bohuzel pravda.. Musim rict (ac nerad), ze i na Toaletny maji lepsi.. Ovsem vubec nejlepsi to bylo v nedeli v Jablonci. Ve 40.minute jsem se zaradil do fronty a v 50. minute(po 25ti minutach) jsem se dozvedel, ze mam prijit za 10 minut, že klobasy momentalne nejsou:-D
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
vlk30 (přítel SN) před 8 lety 03.11.2016 14:51 |Tak my jsme byli štastnějí a byli fakt dobrý,jinak občerstvení plus parkování pro ZTP v Fdenu je absolutní parodie co nemá s velkoklubem jako chce být Slavie nic společného ,když jsem se ptal celkem odpovědných osob,tak prý mám vydžet až bude Eden náš,jenže při současné konstelaci se můžeme ještě načekat.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
smely (přítel SN) před 8 lety 03.11.2016 15:57 |dobry klobasy ma ten chlapik na Julisce v tom dolnim drevenym kiosku pod tribunou ( na zacatku zatacky) .. uz se na ni tesim...
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Sracken před 8 lety 03.11.2016 19:55 |Je to už za branou, v areálu. Mohl bys mi popsat, kde to přesně je? Provnávat klobásy mne baví, za mne vítěz Bohemka a v Liberci, ale ještě před turnikety, tam u hlavních pokladen. Nejhorší Jablonec.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
dalislavista před 8 lety 03.11.2016 20:42 |Nejlepší klobásy byly v Blšanech za 35,-, a steak z krkovice za 40,- vynikající...
Ach jo. Ale do ligy Blšany nepatřily
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
jane (admin) před 8 lety 03.11.2016 21:15 |A langose za 25 :)
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Sracken před 8 lety 03.11.2016 21:17 |Mě ty stejky nechutnaly, klobásy jo. Nejsilnější zážitek z Blšan je, jak jsme zaházeli hřiště jablky a dokonce tam letěl i jeden kapr. To už je pravěk, byla to sranda.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
smely (přítel SN) před 8 lety 04.11.2016 12:01 |no jasne, je to dole pod tribunou jak je konec cilovy rovinky...pozor bejva tam takovej mobilni , ten je hnus, ale pak je tam (hned u sloupu s osvtlenim) takova drevena bouda a tam maj fakt dobry a vyber tusim, ze ze 4 druhu, takovej chlapik, co to tam vopejkal , podle me, uz za Masopsta....
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
travel (přítel SN) před 8 lety 03.11.2016 14:22 |Omlouvám se,že tento příspěvek nepíši do off-topic,ale je tam stále říjen i když už je listopad.V časopise Naše Praha pod článkem "Otevření stanic ohrozí nová zakázka" ,je uvedeno,že žel. st. Praha-Eden nebude v příštím roce otevřena ,jelikož Správa železniční dopravy vypsala na zakázku novou soutěž a starou (ačkoliv není známo proč)zrušila.
Další informace je možno sledovatna www.nasepraha10.cz.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Wommi před 8 lety 03.11.2016 16:53 |více....
http://domaci.ihned.cz/c1-65405800-sprava-koleji-zrusila-nejvetsi-letosni-tendr-za-3-6-miliardy-nemohli-jsme-urcit-viteze-tvrdi
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Wommi před 8 lety 03.11.2016 17:06 |ještě, pokud by to nekoho zajímalo,..video, jak ma obnova trati vypadat, zastávka eden od 10. minuty...
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Mac před 8 lety 03.11.2016 14:39 |Tak nám Krnda předala klíč od Prahy, což je sice hezké, ale myslím, že to přeci jen je vůči Bohemce a Dukle trochu nefér. Klíč od Prahy by se měl předávat na konci sezony nejlepšímu týmu z minitabulky vzájemných zápasů všech pražských ligových týmů. Tím by i stoupla prestiž této "trofeje".
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
vlk30 (přítel SN) před 8 lety 03.11.2016 14:56 |Vůbec nechápu.že se tím zabýváš,taková Dukla by třeba normálně ani nemohla vzniknout,je to asi jako se nám snaží různí kreténi vnunit,že největší zápas v lize je utkání mezi estébákem a komunistou.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
afro před 8 lety 03.11.2016 15:16 |Já bych ten klíč nechal automaticky nám.
Dukla - to je někde na Slovensku
Sparta - to je někde v Řecku
Klokan - ten žije v Austrálii
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Jachym před 8 lety 03.11.2016 15:18 |Tak už zbývá jen pořešit, aby do ligy časem nešel Žižkov...:-))
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
afro před 8 lety 03.11.2016 15:31 |Kušuj. :-)
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
samciz (přítel SN) před 8 lety 03.11.2016 16:00 |Já myslel, že Sparta je z Rumunska :)
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
afro před 8 lety 03.11.2016 16:02 |Mám v tom hokej, samozřejmě máš pravdu. Sypu si popel na hlavu.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
no-nick před 8 lety 03.11.2016 17:03 |Sparta je především z...kur... No nic raději:)
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
malan (přítel SN) před 8 lety 03.11.2016 21:04 |Zatracenej displej...ten minus je moje blbost,mel to byt samozrejme plus.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
no-nick před 8 lety 03.11.2016 21:34 |Žádný problém;)
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Radek097 (přítel SN) před 8 lety 03.11.2016 21:42 |Víš o tom, že ten hlas můžeš zrušit nebo dokonce i změnit? :-)
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
malan (přítel SN) před 8 lety 03.11.2016 21:55 |ted uz ano:)
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
afro před 8 lety 03.11.2016 23:01 |Malem sis pekne pohnojil karmu.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
mabr před 8 lety 04.11.2016 13:55 |OT (kdyžtak přesuňte): Když si tak dnes čtu o narozeninách našeho kapitána (btw. Všechno nejlepší Jirko!!), nedávno jsem si vzpomněl na rozhovor, kde Jirku zpovídal tehdy už "náš" Láďa Volešák a jedna z otázek a odpovědí byla:
Jak vzpomínáš na naše společná žákovská a dorostenecká léta na Spartě a na naši skvělou partu?
„Vzpomínám na to moc rád, protože jádro naší party stále drží pospolu, a píšeme si a voláme a občas se vidíme. A na hřišti jsme k sobě, už jako soupeři, ohleduplnější. Ale taky vzpomínám na to, jak jsme si jako malí sparťánci slibovali, že nikdy nepřestoupíme do Slavie. A ty jsi nás, Láďo, zklamal.“
Tady je vidět, jak dokáže být život nepředvídatelný :-))) Nicméně věřím, že Jirka už je jenom "náš", stává se z něj pomalu lídr, který nám tak moc chybí!
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
zeleznik2 před 8 lety 04.11.2016 14:44 |Taky se přidávám ke gratulantům a přeji Jirkovi hodně nej...Nebylo by špatné, dát si zítra dodatečný dárek pěkným výkonem a třeba gólem proti Bohemce...
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
1rytir před 8 lety 04.11.2016 15:09 |Tak jsem se dočetl, že na rozdíl od Škody nám zítra proti Bohemce bude chybět dále Deli. Myslím si, že v tom případě by se ale měl na svůj post DZ vrátit Ngadeu a na stoperu by měl zaskočit Frydrych. Co si myslíte vy?
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Jachym před 8 lety 04.11.2016 15:22 |Laicky bych se za to také přimlouval, protože Ngadeu je jako DZ výtečný, A Frydrych na kraji obrany jenom průměrný.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
mabr před 8 lety 04.11.2016 15:25 |Já bych zkusil do nechat MNN na stoperovi, na DZ by šel Ščuk. Ale já nejsem trenér, prd tomu rozumím :-)