Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

Jaromír Zmrhal: Snažím se tlačit do zakončení

Jediný střelec domácího zápasu se Slováckem byl novináři logicky vybrán pro rozhovor.

Jak jste viděl brankovou situaci?

Škoďák si došel pro míč, otočil se s ním a stoper soupeře s ním vystoupil. Vytvořila se tam díra, do které jsem si naběhl. Milan mi to nádherně dal do běhu, viděl jsem, že jejich gólman vyběhl. Nebylo tak těžké vystřelit, naštěstí to prošlo do branky. Bylo trochu na blind, jestli dá nohy k sobě, nebo ne.

Vyhovuje vám hrát z pravé strany?

Mám to tak na silnější levou nohu doprostřed. Trenér po mě chce, abych si sbíhal do středu hřiště a pokoušel se střílet. Dnes se to povedlo. Na kraji hraji dlouho a není to takový rozdíl, jestli na jedné, nebo druhé straně. Jen jsou pro mě těžší centry pravou nohou. Má to svoje pro a proti.

Proč se střelecky mužstvo neprosadilo už dříve?

Bylo to pro nás těžké. Celou dobu jsme se museli tlačit do plných, bylo to o dobývání obrany. Škoda, že jsme šance neproměnili už v prvním poločase, mohli jsme být klidnější.

Takhle to byl boj až do závěrečného hvizdu, že?

Po tom našem gólu jsme se zbytečně začali bát o výsledek a stáhli se do obrany. To musíme zlepšit. Slovácko tam mělo nějaké náběhy za naši obranu, ale vyhráli jsme a to je důležité.

Jaké jste měl pocity při závěrečné děkovačce, na kterou jste byl pozván do kotle?

Moc jsem si to užil.

Jak se vám nyní kouká na tabulku? Po dnešní ztrátě Mladé Boleslavi ztrácíte na 1. místo jen 2 body.

Je to hezké, ale musíme zůstat na zemi a makat dál, držet spolu a hrát týmově.

Dá se říct, že už Slavia hraje o titul?

Ne, to určitě ne. Máme za sebou teprve pár zápasů. Ještě je jich hodně před námi na to, abychom mluvili o titulu. Před pár lety jsme chvíli taky byli první a nakonec skončili až 11. Je těžké se dostat nahoru a může odtud přijít rychlý pád. Musíme zůstat při zemi.

Jak moc je na týmu vidět vliv nového trenéra Šilhavého?

Je to vidět na výkonech. Nutí nás být sebevědomý, hrát kombinačně. Začínáme se sehrávat, máme nějakou tvář. Jestli to takhle bude pokračovat, tak by to mohlo být na dobré cestě.

Komentáře (54)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Jaromír Zmrhal: Snažím se tlačit do zakončení

    zeleznik2     před 8 lety 23.10.2016 19:46 |  
    2 1

    Rumuni přes nechutnou pomoc rozhodčích prohrávají stále v Plzni.

    • Re: Jaromír Zmrhal: Snažím se tlačit do zakončení

      malan (přítel SN)     před 8 lety 23.10.2016 19:49 |  
      5 0

      Fakt? Dekuju za info!

      • Re: Jaromír Zmrhal: Snažím se tlačit do zakončení

        zeleznik2     před 8 lety 23.10.2016 19:54 |  
        0 2

        Hotovo!!!1:0. Dvě neodpískané penalty Plzně. Nevyloučení Costa, Dočkal a M.Kadlec. Přesto Rumuni opět tragický. Rozhodčí Příhoda musel hodně dostat tučné všimné..Spravedlnost není slepá. Ve čtvrtek klika dnes prohra.

        • Re: Jaromír Zmrhal: Snažím se tlačit do zakončení

          Arutha     před 8 lety 23.10.2016 19:57 |  
          0 0

          Pískal Hrubeš

          • Re: Jaromír Zmrhal: Snažím se tlačit do zakončení

            zeleznik2     před 8 lety 25.10.2016 16:54 |  
            0 0

            Jo díky, Příhoda pískal Liberec...

        • Re: Jaromír Zmrhal: Snažím se tlačit do zakončení

          no-nick     před 8 lety 23.10.2016 20:23 |  
          1 2

          No nevím, plzenaci padali jak hrušky a pískal jim takřka vše. Takhle si pomoc nepředstavuju.

          • Re: Jaromír Zmrhal: Snažím se tlačit do zakončení

            Staršina     před 8 lety 23.10.2016 22:57 |  
            0 0

            Možná. Kdyby byla odpískaná jasná penalta. Možná. Kdyby Plzeň vedla 2:0, tak by ze sebe nemuseli dělat hrušky, aby si rozhodčí všimnul, že jsou nejmenovaní hráči soupeře prasata. Minimálně dvě červené pro Spartu. Co Vy na to ?

            • Re: Jaromír Zmrhal: Snažím se tlačit do zakončení

              smely (přítel SN)     před 8 lety 24.10.2016 07:50 |  
              2 0

              ja na to, ze je mi naka sparta i plzen totalne u zadku, esi mi jako rozumis...

            • Re: Jaromír Zmrhal: Snažím se tlačit do zakončení

              jarmik     před 8 lety 24.10.2016 08:56 |  
              3 1

              Penalta nebyla ani jedna, totální simulace, Costa hrál jak prase a měl letět. To vše je mi ale ukradené, chtěl jsem remízu.

              • Re: Jaromír Zmrhal: Snažím se tlačit do zakončení

                Sracken     před 8 lety 24.10.2016 09:17 |  
                1 0

                Jarmiku, sejdeme se před Litoměřicema, já ti ve sprintu kopnu shora do lýtka a uvidíme, jestli se udržíš na nahou a teatrálně nespadneš. Sorry, ale to první prostě byla naprosto jasná penalta způsobená chybou Holka, vůbec to nemusel dělat.

                • Re: Jaromír Zmrhal: Snažím se tlačit do zakončení

                  Travinho     před 8 lety 24.10.2016 12:50 |  
                  0 0

                  Přesně tak, první byla víc než jasná. Ale z některých mluví jasná zaslepenost.

            • Re: Jaromír Zmrhal: Snažím se tlačit do zakončení

              no-nick     před 8 lety 24.10.2016 09:15 |  
              2 0

              Já jen říkám, že mi nepřišlo, že pomáhal Spartě. Pískal blbě na obě strany. Sešly se dva soubory, kdy jeden fauloval jak prase a druhý filmoval jak prase. Půlku faulů bych nepiskl a za druhou půlku bych střílel žlutý. To je celý.

              Jinak to byl hnusnej fotbal, co ale čekat od dvou takhle nesympatickych týmu.

              • Re: Jaromír Zmrhal: Snažím se tlačit do zakončení

                Novi.sks     před 8 lety 24.10.2016 10:45 |  
                0 0

                Tos vystihl přesně :)

              • Re: Jaromír Zmrhal: Snažím se tlačit do zakončení

                Staršina     před 8 lety 24.10.2016 13:05 |  
                0 0

                Ano. Pokud je to takto obecně zhodnoceno, tak s tím jak jste to popsal naprosto souhlasím

    • Re: Jaromír Zmrhal: Snažím se tlačit do zakončení

      qwertz0099     před 8 lety 24.10.2016 16:01 |  
      0 0

      i když víc nesnášim rumuny než plísen, tak jsem si nejvíc přál remízu

      • Re: Jaromír Zmrhal: Snažím se tlačit do zakončení

        no-nick     před 8 lety 25.10.2016 00:43 |  
        0 0

        Já taky, pro nás byla asi nejvýhodnější. Navíc musím poslouchat kecy plzeňáků:( Už abychom byli před nimi

  2. Re: Jaromír Zmrhal: Snažím se tlačit do zakončení

    zeleznik2     před 8 lety 23.10.2016 19:49 |  
    0 0

    Včera se tlačil opravdu moc krásně..jinak napravo to není úplně ono. Levá strana to je jiná písnička..

  3. Re: Jaromír Zmrhal: Snažím se tlačit do zakončení

    Sracken     před 8 lety 23.10.2016 19:55 |  
    6 0

    Mistr světa a sluneční soustavy v máchání rukama Dočkal, Costa, co měl mít dvě červené za 20. minut... Váchův twitter se asi zase ozve, možná si postěžuje na ty dvě penalty, co měla Plzeň kopat. Zajímavé je, že tento inteligent z Vladivostocké se ozývá je v určitých momentech, třeba po Lafatově letu proti Teplicím, nebo pohlazení na hlavičce na Dukle bylo podle duševního velikána Váchy vše v pořádku. Sparta má problém, 3 schopné týmy před nimi, to bude na jaře Krula s panem Listkiewiczem dohánět těžko, ale vše je možné. Jaro bude při takové ztrátě Sparty hnus.

    • Re: Jaromír Zmrhal: Snažím se tlačit do zakončení

      Sokrates55 (přítel SN)     před 8 lety 23.10.2016 20:07 |  
      2 0

      Dobrý večer přeji Vám všem.
      Předně jsem chtěl poděkovat Jaromírovi Zmrhalovi za velmi poctivý výkon a pěkný gól. Zasloužil si to. Tak to má prostě na hřišti vypadat.
      Klidně můžeme říci, že při tom vstřeleném gólu měl Jaromír kliku. Ty jesle byly opravdu o fous, ale tak to někdy prostě bývá.
      Jen tak dál v poctivé práci.
      Sokrates55

      • Re: Jaromír Zmrhal: Snažím se tlačit do zakončení

        Staršina     před 8 lety 23.10.2016 23:04 |  
        1 0

        Jsem rád, že jste se vrátil do diskuzí.
        Jen připomenu. To byly dvoje housle. Obránce + brankář. Bomba.

    • Re: Jaromír Zmrhal: Snažím se tlačit do zakončení

      Novi.sks     před 8 lety 23.10.2016 20:08 |  
      0 0

      Ještě je potřeba připočíst Kadlece s Marečkem... Jak mohla bída dohrát v jedenácti, to je daleko mimo mé chápání...

      • Re: Jaromír Zmrhal: Snažím se tlačit do zakončení

        Dobi     před 8 lety 23.10.2016 21:26 |  
        2 0

        Mně stačí - co to je zač ten Costa? Už při derby ukázal, že to je Lotrando jak vyšitý. Ten nemá na hřišti a mezi slušnými lidmi vůbec co dělat! Ale oni všichni v diskusi i na hřišti jen bůůůů, bůůůů, bůůůů!

        • Re: Jaromír Zmrhal: Snažím se tlačit do zakončení

          Jachym     před 8 lety 24.10.2016 11:19 |  
          0 0

          Pobavilo mě jak se střetla největší "prasata" na obou stranách. Zákeřnej Petržela sundal Costu a když ho poté míjel, dělal že je pro něj vzduch. Fotbal hrát celkem umí, ale inteligenci má snad menší než vypuštěný fotbalový míč, do kterého kope...

    • Re: Jaromír Zmrhal: Snažím se tlačit do zakončení

      mudrc     před 8 lety 24.10.2016 09:07 |  
      6 0

      Tak to je silně OT pod rozhovorem se Zmrhalem, nebo ne? Tým Sparty i Plzně by se mohl probírat přeci jinde. Jarda Zmrhal nám teď dělá radost i góly, přejme si ať mu to vydrží!

  4. Re: Jaromír Zmrhal: Snažím se tlačit do zakončení

    Sracken     před 8 lety 23.10.2016 20:24 |  
    0 0

    Ještě bych dodal, že ztráta Sparty nás nesmí uchlácholit, naopak, musíme přitopit pod kotlem, i kdybychom do něj měli hodit ostravskou raketu!!!!!!!!!!!! V Jablonci musí hořet studený trávník.

  5. Re: Jaromír Zmrhal: Snažím se tlačit do zakončení

    pinochet     před 8 lety 23.10.2016 21:01 |  
    5 0

    Málo platný, už je to výlučně v našich rukách. Když vyhrajeme odteď všechny zápasy, jsme mistři.

    • Re: Jaromír Zmrhal: Snažím se tlačit do zakončení

      donford     před 8 lety 23.10.2016 21:25 |  
      4 0

      Jedna věc je jistá: Mareček a zejména Costa neměli dohrát! A ještě mi vadí jedna věc, to spílání rozhodčímu od hráčů, i při jasných faulech či aspoň autech se ozývají, nadávají. Tady by měly lítat jedna žlutá za druhou. Jinak budou rozhodčí jak fackovací panáci, podobně jako jsou dnes naši učitelé. Co si jen ten Costa dovolil!

      • Re: Jaromír Zmrhal: Snažím se tlačit do zakončení

        Sracken     před 8 lety 23.10.2016 22:35 |  
        5 0

        Souhlasím. Já bych vypíchl to, že Pivarník připravil na rozdíl od Holoubka hráče skvěle psychologicky. Nediskutovali, nehádali se, soustředili se na hru. V derby i teď rumuni hlavně diskutovali, brečeli, rozhazovali rukama. Pak jde ten fotbal do háje. To vidím v poslední době i u nás, že kluci jsou koncentrovaní a nediskutují, trošku problém má jen Muris. To je strašně prospěšné soustředit se jen na další akci a neřešit, co se stalo, stejně to nezměním.

    • Re: Jaromír Zmrhal: Snažím se tlačit do zakončení

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 23.10.2016 22:56 |  
      0 0

      honzah už nás na to upozorňovat po zápase s Hradcem Králové a od té doby jsme nezaváhali (v Brně výhra 4:1 a doma proti Slovácku 1:0), takže stále se držíme pravidla, že pokud vyhrajeme všechny zápasy, tak jsme mistrem ligy!

  6. Jarda Zmrhal

    Novasinho     před 8 lety 24.10.2016 09:35 |  
    1 2

    Prosím Vás, nešpiňte tuto diskuzi příspěvky o rudé bídě a plzni. Tohle to jsou slávistickénoviny! Tak řešme to, co se píše nad touto diskuzí. Děkuji a to jistě i za ostatní ;-)

    • Re: Jarda Zmrhal

      kjandourek (admin)     před 8 lety 24.10.2016 10:35 |  
      4 2

      Řeší se souboj dvou konkurentů v boji o titul... Zase bych to tak neodsuzoval...

    • Re: Jarda Zmrhal

      donford     před 8 lety 24.10.2016 10:48 |  
      5 0

      Máš pravdu. I já jsem se nechal hloupě unést včerejší bídou bídné Bídy a jejich vystupováním. Neměli by nám za to stát! :-) K Jardovi Zmrhalovi: Myslím, že dík nominaci do nároďáku a i kratším hraním v něm, mu konečně stouplo správné sebevědomí. Najednou si asi v duchu říká, bezva, tak ve mně něco fotbalového je, když jsem v nároďáku. Protože se domnívám, (tedy nikoliv vím!), že o sobě v duchu občas pochyboval tak z toho pramenily i jeho nevyrovnané výkony. Jen vzpomeňme, jak jsme na těchto stránkách někdy litovali, že ho Slavia neprodala za velké nabízené peníze do zahraničí. Pokud Jarda ty řádky četl, musel z toho být pěkně otrávený. Ale teď vidíme jiného Jardu Zmrhala - dokonce, i v jeho vrozené zakřiknutosti, jako dirigenta děkovačky po zápase!!! Zdánlivě nic velkého, ale pro něj určitě velký psychický zlom! Dostal ocenění jako nejlepší hráč utkání, dal tříbodový gól a v dobrém slova smyslu - troufá si. Možná i přeřazení doprava kvůli jeho levačce od JŠ bylo dobrým postrčením. Tak mu držme palce, ať nám dál dělá radost a hlavně, ať mu stoupá hráčské sebevědomí. Fotbalově na vše má. To už nám ukázal!

      • Re: Jarda Zmrhal

        Boo_SKS     před 8 lety 24.10.2016 12:17 |  
        5 0

        ja bych jen dodal, ze jsem velmi prijemne prekvapen Jardovou schopnosti kvalitne odcentrovat z prave strany, Z toho jsem mel velke obavy, ale nekolikrat svuj unik po kridle zakoncil nebezpecnym centrem sajtli, kdy si ani nepotreboval zaseknout mic doleva, cimz by zbrzdil akci. A neda mi to a musim se vyjadrit i k centrum a potazmo celkove nahravkam Dusana Sventa. Od dob Mateje Krajcika jsme nemeli lepe centrujiciho hrace. Jeho zkusenost, klid a rozvaha v predfinalni fazi je pomery nasi ligy opravdu unikatni. Jsme z ligy i narodaku zvykli na splasene malo premyslicejici hrace typu Krejci, , co sve uniky zakoncuji zasadne centrem na nahodu, naslepo a s hlavou dole. Jaky balzam na dusi je pak videt Dusana, ktery si vede mic s hlavou nahore, podiva se jake ma moznosti a pote hleda (a vetsinou i presne najde) cilene hrace, nikoliv jen prostor na nahodu.

  7. Re: Jaromír Zmrhal: Snažím se tlačit do zakončení

    JohnyPine (přítel SN)     před 8 lety 24.10.2016 11:05 |  
    2 0

    Myslím si, že je načase pomalu diskutovat nad sestavou pro pohárový zápas s Litoměřickem.
    Viděl bych to takto : Berkovec - Jablonský, Frydrych, Deli, Mikula - Mihalík, Hušbauer, Ščuk, Van Kessel - Mešanovič, Van Buuren
    Je to sice nesehraná sestava plná střídajících hráčů, ale kdy jindy než doma proti 3. ligovému soupeři trochu protočit tým. S trochou štěstí se Gino chytí a začne dostávat šanci i v lize.

    • Re: Jaromír Zmrhal: Snažím se tlačit do zakončení

      marty9     před 8 lety 24.10.2016 11:17 |  
      1 0

      S touhle sestavou přesně souhlasím, také bych ta tak nějak podobně rád viděl. Hlavně Muris do základu společně s Burenem a Gino už by měl taky dostat šanci!

    • Re: Jaromír Zmrhal: Snažím se tlačit do zakončení

      Jachym     před 8 lety 24.10.2016 11:23 |  
      0 0

      Proč ne? Jinak Mikula je již fit?

      • Re: Jaromír Zmrhal: Snažím se tlačit do zakončení

        YuckFou     před 8 lety 24.10.2016 12:06 |  
        0 0

        Před Slováckem psali na oficiálkách, že trenér má k dispozici kompletní kádr kromě Levana.

        • Re: Jaromír Zmrhal: Snažím se tlačit do zakončení

          Jachym     před 8 lety 24.10.2016 12:29 |  
          0 0

          OK. Díky. Tak to je dobrá zpráva.

    • Re: Jaromír Zmrhal: Snažím se tlačit do zakončení

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 24.10.2016 11:35 |  
      1 0

      Až na výjimky souhlasím. Otázka je, jestli už je zdravý Mikula a Mihalík. Rozhodně bych nechal odpočinout Hušbiho a místo něj bych dal do základu Suka, přecejen i proti třetiligovému týmu tam bude ofenzivních hráčů až dost. Také bych byl rád, kdyby se (pokud to okolnosti dovolí) prostřídala stoperská dvojice; bylo by dobré pošetřit aspoň trochu síly obránců, kteří hrají pořád.

      Optimálně bych to viděl:

      Berkovec - Mikula, Frydrych (Bílek), Ngadeu (Deli), Jablonský - GvK, Souček, Šćuk, Mingazov - Mešanovič, Van Buren

      Jestli už bude k dispozici Mihalík, tak by se také mohl objevit na hřišti, případně by si mohl odbýt obnovenou premiéru po zranění Železník.

      • Re: Jaromír Zmrhal: Snažím se tlačit do zakončení

        Boo_SKS     před 8 lety 24.10.2016 12:32 |  
        0 0

        jak znam pana Silhaveho, tak si troufam tvrdit, ze moc zmen v sestave nebude. Kdyby nastoupili prakticky vsichni nahradnici, tak by to neodpovidalo jak jeho slovum (pokora, respekt k souperi, stoprocentni pristup ke kazdemu zapasu) i vytycenym ambicim, kdy letos chceme brat vazne i MOL Cup a kvalifikovat se skrze nej do Evropy. Netvrdim, ze by si vsichni doposud neprilis vyuzivani hraci nezaslouzili hrat, ja sam bych hrozne rad videl Murise s Mickem v utoku, podporovanymi Ginem a Jarem na kridlech, ale kdyby nastoupila prakticka zcela jina sestava nez ta "hlavni", tak by to opravdu znacilo jakesi podceneni soupere i dulezitosti daneho zapasu. Neni to nic proti nem hracum, ale opravdu si nemyslim, ze bychom si mohli dovolit takovy luxus a risk v situaci, kdy nam staci vyhrat uz jen 3 nebo 4 zapasy k jistote evropskych poharu. Tipuju ze bude zhruba 1 zmena v kazde rade a sestava by mohla vypadat napriklad: Berkovec-Mikula, Frydrych, Bilek, Boril - GvK, Soucek, Barak, Scuk, Mingazov - Mesanovic

        • Re: Jaromír Zmrhal: Snažím se tlačit do zakončení

          bububu (přítel SN)     před 8 lety 24.10.2016 12:38 |  
          3 0

          Obávám se, že máš asi pravdu; JŠ už v Chrudimi ukázal, že je docela konzervativní, asi se tedy opravdu nedá předpokládat, že by vyměnil celou základní jednáctku (což striktně vzato ale stejně nemůže, protože nemáme v tuto chvíli stopera, který by nebyl v základu). Těžko ho za to kritizovat. Já osobně jsem zcela přesvědčen, že Litoměřicko dáme s přehledem i s náhradníky a vnímám to tak, že by bylo maximálně vhodné pošetřit co nejvíce sil před nedělním utkáním v Jablonci, které bude klíčové a podle mě maximálně náročné. Už proti Slovácku se podle mého projevila jistá únava z náročného programu. Litoměřicko vnímám bez nějakého nerespektu jako ideálního soupeře pro pošetření sil, zvlášť v domácím zápase.

          • Re: Jaromír Zmrhal: Snažím se tlačit do zakončení

            Boo_SKS     před 8 lety 24.10.2016 13:56 |  
            0 0

            vidim to stejne, ale zas si dokazu predstavit, jak asi JS premysli - proc rozbit celou kostru sestavy, ktera uz ma naucene nejake automatismy. Co kdyby se ta nesehranost projevila na vysledku? To by schytal on a potazmo cela Slavia od nas i od medii, ze jsme zase vyhoreli v poharu s papirovym outsiderem. Je to tezke, ale myslim, ze nase pravidelne konce v ceskem poharu jsou nej mementem. Popravde receno mu vubec nezavidim. Idealni by podle me bylo ze zacatku postavit klasickou sestavu s jen nekolika zmenami, behem polocasu si vytvorit vyrazny naskok, a do druheho polocasu, ci alespon na posledni pul hodinu, vypustit divou zver a nechat hlavni opory odpocinout.

            • Re: Jaromír Zmrhal: Snažím se tlačit do zakončení

              bububu (přítel SN)     před 8 lety 24.10.2016 15:44 |  
              1 0

              Ano, umím si představit, že takto bude JŠ uvažovat a opakuji, že mu to nikdo nemůže mít za zlé. On je ten, kdo má odpovědnost a zná tým logicky ze všech nás nejlépe. Na druhou stranu si říká, že naši náhradníci zkrátka kvalitu na přejetí třetiligového soupeře jednoznačně mají. Rozdíl v kvalitě musí být tak velký, že maže i faktor nesehranosti.

              A proč si myslím, že by měli hrát náhradníci od začátku a ne chodit (notně ještě v počtu pouhých 3) do zápasu až v jeho průběhu poté, co bude rozhodnuto? I náhradníci musí mít pocit odpovědnosti za výsledek. Jestli budeme hrát příští rok poháry (a já věřím, že budeme), budeme zkrátka a dobře nuceni k pravidelné rotaci i v lize, a to dost možná i v těžkých zápasech. Poté už nebude prostor pro to dělit naše hráče na základní sestavu a náhradníky, ale na +- 18 rovnocenných hráčů, kteří budou postupně rotovat v základní sestavě. Ostatně tak, jak je to u velkých týmů běžné.

    • Re: Jaromír Zmrhal: Snažím se tlačit do zakončení

      kjandourek (admin)     před 8 lety 24.10.2016 11:53 |  
      1 0

      Na stopera Michael - už jenom proto, že Deli byl teď dvakrát v zápase se Slováckem ošetřován...

    • Re: Jaromír Zmrhal: Snažím se tlačit do zakončení

      JS (přítel SN)     před 8 lety 24.10.2016 13:11 |  
      0 0

      Velice rád bych to tak viděl, ale také se obávám, že Šilhavý udělá maximálně jednu dvě změny. Za mě to bude Muris na hrot a Šćuk místo MNN. Ale rád bych viděl především Burena a i Železníka, no...

      • Re: Jaromír Zmrhal: Snažím se tlačit do zakončení

        Sracken     před 8 lety 24.10.2016 13:51 |  
        1 0

        Byť ho nemám moc rád, tak bych chtěl vidět hlavně Gina, aby se chytil a začal splácet investici, a určitě bych nechal celý zápas hrát hráče, které hodně potřebuji mít v herní kondici, ale kvůli konkurenci se tolik neprosazují jako jsou Ščuk, Souček, Mingazov, Mešanovič.

  8. Re: Jaromír Zmrhal: Snažím se tlačit do zakončení

    Boo_SKS     před 8 lety 24.10.2016 14:05 |  
    7 0

    OT - nechci, aby to vyznelo spatne ci jako "kopani do mrtvoly", ale zaujala me dnes ve Sportu vydana statistika, ze Plzen porazila RB uz petkrat za sebou, z toho prakticky ve vsech pripadech s naprostym prehledem a s herni dominanci. Naposledy Plzen s RB prohrala, kdyz ji trenoval Dusan Uhrin. Schvalne jsem si rozklikl tehdejsi clanky k tomuto zapasu, kde se svorne uvadelo, ze Plzne byla spatne pripravena, hrala na nahodu, bez systemu ci organizace hry a celkove byla zcela jalova.

    • Re: Jaromír Zmrhal: Snažím se tlačit do zakončení

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 24.10.2016 16:32 |  
      0 0

      http://fotbal.idnes.cz/dusan-uhrin-mladsi-miri-se-slavii-do-plzne-fip-/fotbal.aspx?c=A150723_201053_fotbal_ald

      „Podle nás úkol nesplnil proto, že tým nebyl na začátek sezony dostatečně připraven,“ prohlásil tehdy plzeňský majitel Tomáš Paclík. „Myslíme si, že v některých pasážích zápasů se vytrácely odbornost, erudice,“ přidal generální manažer Adolf Šádek.

      Aniž bych chtěl kopat do DU, tak jeho působení u nás potvrdilo to, co se ukázalo už předtím v Plzni - DU je neschopný; nevím, jestli byl vždycky, nebo je zkrátka jen ujel vlak. Zajímavé je, že v Plzni i u nás měl nějaké výsledky pouze v začátku angažmá, kdy se dá do jisté míry tvrdit, že těžil z práce svých předchůdců. Každopádně v delším horizontu byla jeho práce tragická a jak u nás, tak v Plzni za sebou zanechal rozložený tým bez systému, který hrál hluboce pod svoje možnosti.

      • Re: Jaromír Zmrhal: Snažím se tlačit do zakončení

        donford     před 8 lety 24.10.2016 17:05 |  
        0 0

        Osobně jsem Uhrina hájil a možná pomýleně, nejsem příznivec časté výměny trenérů, zrovna tak mi bylo líto Beránka, ale pokud zevšeobecňuji, tak skoro pokaždé DU dělal něco proti tomu, po čem volala spontánně obec fandů (Mikula místo Frydrycha, nestavěl Baráka, Hušby důsledně jako DZ, odchod Latky apod.) Jen bych mu příliš nevyčítal stavění GvK. Byla to přece jen velmi drahá "položka". Jen nevím, zda ho neměl víc zkoušet jako 2. útočníka, víc než ortodoxní křídlo a také obrannou práci mu do hlavy nevtloukl. O poměrech v kabině nic nevím. Ty zde někteří zmiňovali a nelichotivě.

        • Re: Jaromír Zmrhal: Snažím se tlačit do zakončení

          Betynka58     před 8 lety 24.10.2016 18:42 |  
          0 1

          Myslím, že zrovna Frydrych v posledních zápasech neukázal, že by byl lepší než Mikula. Alespoň v defenzivní činnosti mi přijde Honza lepší.

          • Re: Jaromír Zmrhal: Snažím se tlačit do zakončení

            bububu (přítel SN)     před 8 lety 24.10.2016 19:18 |  
            2 0

            Já si tedy nemůžu pomoct, ale za mě osobně je Frydrych i v horší formě pořád lepší než Mikula ve své top formě. Ale uznávám, že jsem trošku zaujatý a pro Michala mám i přes slabší výkony v posledních zápasech slabost.

          • Re: Jaromír Zmrhal: Snažím se tlačit do zakončení

            zeleznik2     před 8 lety 25.10.2016 16:57 |  
            0 0

            Frydrych napravo hrál dobře, proti Anderlechtu velmi dobře. V Brně však nic moc a ani se Slováckem to nebylo úplně ono. Ovšem stále lepší než MIkula...On ani Bořil nehraje úplně skvěle, hlavně ty jeho zbytečné fauly. Frydrych na rozdíl od Mikuly umí dopředu, že některé centry zkazí je věc jiná, taky se tlačí do střeleckých pozic, což u Honzy jsem viděl snad jednou, kdy z malého vápna nedal jasný gól...

  9. Re: Jaromír Zmrhal: Snažím se tlačit do zakončení

    zeleznik2     před 8 lety 25.10.2016 17:00 |  
    0 0

    Pro všechny, kteří neviděli pomoc rozhodčího Hrubeše Spartě v Plzni(Jarmik a spol), verdikt disciplinárky: "Rozhodčí Hrubeš dostal trest na jedno utkání, za neodpískaný pokutový kop a nevyloučení Costy. Takže jsme to viděli správně. Jinak top fotbal to rozhodně nebyl...Ale prohra Rumunů vždy potěší...