Výkon Slavie byl povedený, i když by se v něm samozřejmě dala najít hluchá okénka, která byla občas větší, než by si člověk ideálně představoval. Celkově ale tým z Edenu potvrdil velice dobrou formu a nepříjemného soupeře, který navíc v této sezoně nastoupil nahecovaný poprvé ve skutečně domácím prostředí, zaslouženě porazil. A vyzdvihl bych spíše náš výkon, než že bych řekl, že byl soupeř vyloženě slabý. Myslím si, že ani domácí Votroci neodehráli špatnou partii. Hrozili zejména dobře fungujícím rychlým přechodem a dlouhými nákopy na útočníka Žondru, který byl při jejich udržení až překvapivě úspěšný. Slavia byla o něco fotbalovější a měla celkově mírnou územní převahu. Výrazný byl pak rozdíl v šancích. Zatímco domácí jen jednou nebezpečně vystřelili ze střední vzdálenosti a jinak měli jen několik nebezpečných náznaků, tak slávisté vstřelili tři branky, jednou vykopával Chleboun Barákovu ránu z čáry a jednou brankář Ottmar zázračně zasáhl proti Frydrychovi. Nemá pak ani cenu zmiňovat další nedotažené nadějné možnosti. Takže za sobotní zápas palec nahoru pro naše fotbalisty a myslím, že ve fanouškovské obci musí zavládnout spokojenost. Tedy samozřejmě pouze do středečního večera, kdy nás čeká další výzva v podobě dohrávaného zápasu úvodního kola v Brně, na jehož půdě máme po minulém roce co napravovat!
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Jiří Pavlenka - 7 - Proti Hradci si sice musel připsat jen jeden těžký zákrok proti Vlkanovově střele, ale celkově byl po devadesát minut velice jistý. Méně nebezpečné pokusy bez problémů pokryl, občas vyběhl na centr. Dostává se do výborné formy.
Michal Frydrych - 7 - Sobotní utkání se Frydrychovi povedlo. Jednu gólovku mu výtečným zákrokem vytáhl Ottmar, ale Frydrych ji v podstatě řešil celkem dobře. Hodně se cpal do zakončení - těsně mimo pálil ve druhé půli, o něco více při střele v poločase prvním. Dopředu byla tedy jeho podpora velice dobrá a dozadu si také své odvedl.
Jiří Bílek - 6 - Domácí byli poměrně nebezpeční, ale naše obrana včetně Bílka si s nimi poradila dobře. Náš kapitán měl občas problémy v hlavičkových soubojích s dobře fyzicky disponovaným útočníkem Žondrou. Celkově ale zahrál dobře.
Simon Deli - 7 - Po mizerném vstupu do sezony už je opět jistou oporou zadních řad. V hlavičkových soubojích měl těžkou práci s Žondrou, v duelech tělo na tělo si pak vedl tradičně excelentně.
Jan Bořil - 6 - Nebyl sice tak vidět směrem dopředu jako Frydrych, ale i Bořil odehrál dobrý zápas. Důrazný v soubojích, dařilo se mu i v kombinaci.
Ruslan Mingazov - 5 - Zahrál průměrně a byl asi naším nejslabším hráčem, přičemž byl správně vystřídán po hodině hry. Mingazov si velice dobře dvakrát naběhl do zajímavé šance, ale ani jednou nedokázal v akrobatické pozici zakončit. Slabinou je i jeho fyzická konstituce, kdy od silnějších soupeřů doslova odlétává. Když chtěl přitvrdit, tak z toho byl faul v nebezpečném prostoru.
Michael Ngadeu Ngadjui - 5 - Tentokrát jen průměrný výkon od Ngadeua a spolu s Mingazovem jeden z našich slabších hráčů. Ve vzduchu měl tentokrát udatného soka Žondru, a tak v této činnosti nedominoval obvyklým způsobem. Připsal si i dva viditelné fauly, z nichž jeden byl oceněn žlutou kartou. Kdyby ale dostal kartu již dříve (což by se nemohl divit), tak se dá předpokládat, že by další situaci řešil opatrněji. Vyzdvihl bych jeho dva zákroky, jimiž zastavil nebezpečný brejk Hradce ve druhé půle. Dopředu jsou ale jeho schopnosti dosti omezené.
Josef Hušbauer - 7 - Výborný výkon od Hušbauera a pro mě spolu s Barákem hráč zápasu. Byl aktivní a tentokrát i velice efektivní. Druhý gól naservíroval skvělou akcí Zmrhalovi na zlatém podnose. Rozehrál i akce u dalších branek, i když na těch se ještě větší měrou podíleli svými chybami Chleboun a Holeš.
Antonín Barák - 7 - Jak bylo uvedeno výše, tak právě Barák se mi spolu s Hušbauerem líbil v sobotu nejvíce. Dařilo se mu o dost více než proti Karviné a byl neustálým nebezpečím pro obranu domácích ať už svými střelami, či nápaditými přihrávkami. Nakonec se povedenou střelou i gólově prosadil.
Jaromír Zmrhal - 7 - Nyní se očividně veze na vlně svých povedených výkonů, tak doufejme, že mu vydrží déle než v minulosti. Zmrhal hrál dobře a byl aktivní. Třešinkou na dortu pak pro něj byla trefa do sítě za Ottmarem. Pozici měl hodně jednoduchou, ale je třeba ocenit, že se nacházel v dobrém prostoru.
Milan Škoda - 6 - Svým důrazem a dotíráním donutil Chlebouna k fatální chybě, která znamenala důležité vedení v zápase. Škoda navíc akci zakončil i pěkným dloubáčkem. Tuším, že to byl on, kdo dával míč na Baráka při další akci, kdy míč vykopl až Chleboun z brankové čáry. Jinak až tak výrazný nebyl a z mého pohledu ani neudržel tolik dlouhých míčů jako útočník na druhé straně. Proto volím jen mírně nadprůměrnou známku.
Dušan Švento - 6 - Jeho střídání nám určitě pomohlo, protože jsme zrovna byli celkem pod tlakem, ze kterého jsme se i díky Šventově zkušenosti vymanili. Vybojoval zajímavou standardku po faulu na něj. Už proti Karviné jsem se rozhodoval mezi známkou pět a šet, dal jsem pětku, nyní tedy dávám za povedený krátký úsek hry slabší šestku.
Muris Mešanovič a Jasmin Ščuk nejsou hodnoceni, neboť hráli příliš krátce.
Komentáře (123)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
nobiczek (přítel SN) před 8 lety 17.10.2016 18:03 |Podle mě naprosto perfektně vystižené hodnocení. Možná bych ještě snížil známku Michaelovi, dopředu to není nic moc a dozadu to tentokrát taky nebylo stoprocentní.. kdyby dostal červenou za dvě žluté, opravdu se nemohl divit.
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
Alanor (admin) před 8 lety 17.10.2016 18:15 |Díky za pochvalu, ale s tou červenou nemohu souhlasit, viz text. Kdyby už žlutou kartu měl a udělal s ní ten zákrok, tak budiž. Ale on napomínán nebyl, a tak mohl zarazit brejk i za cenou žlutého faulu. Pochybuju, že by to samé udělal už se žlutou na kontě.
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
nobiczek (přítel SN) před 8 lety 17.10.2016 18:28 |Mně osobně tam přišlo víc zákroků řekněme na hraně, zahraných čistě třeba jen se štěstím, ale hádat se rozhodně nechci.
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
vlk30 (přítel SN) před 8 lety 17.10.2016 18:43 |To by kdysi lobotom nedohral ani jedno utkani.
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
r-w-h před 8 lety 18.10.2016 10:19 |co se týče žluté karty tak bych Michaela za ní nekritizoval... moc dobře věděl co dělá a zastavil akci snad 3 na 1 (kdyby přes něj prošli)
jinak pravda, matný výkon...
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
kjandourek (admin) před 8 lety 18.10.2016 13:30 |Já bych ještě připomněl, že tím žlutým faulem řešil chybu Bořila, který bez nějakého většího zajištění vyrazil dopředu, o balón přišel a na jeho postu v tu chvíli nikdo nebyl...
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
Mates204 před 8 lety 17.10.2016 18:13 |S hodnocením souhlasím. Co se týče MNN, tak by podle mě stálo za zkoušku, aby si prohodil post s Delim. Přeci jen Simon je technicky slušně vybaven a dopředu by byl rozhodně platnější než Ngadeu, který má špatnou techniku a jehož obrané schopnosti by naopak na stoperu mohli více vyniknout. Chápu, že většina lidí namítne, že Delimu se na stoperu daří, ale já si myslím, že na štítu by mohl být ještě lepší.
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
Alanor (admin) před 8 lety 17.10.2016 18:16 |Deli není hráč na DZ. Stejně tak tam není ani ideální volbou Ngadeu. To už spíš přemýšlet o nahrazení Ščukem či Součkem dle formy. Ale vyměňovat pozice Deliho s Ngadeuem je nesmysl, i z hlediska sehranosti.
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
Mates204 před 8 lety 17.10.2016 18:24 |Já si zase myslím, že ani Ščuk není primárně hráč na DZ, ale spíš SZ. Docela by mě zajímalo co Ščuk hrál v Boleslavi a jestli někdy pravidelně nastupoval jako jediný SDZ.
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
deny91 před 8 lety 17.10.2016 23:30 |V Boleslavi celou minulou sezonu nastupoval střed zálohy převážně takto:
Ščuk, Rada - Magera (podhrot)
Z toho vyplývá, že byl jediným DZ vedle Rady, který hrál takového zataženějšího playmakera. Ščuk tam byl vždy brán za DZ s dobrou střelou a nadstavbou v podobě schopností vymyslet i něco dopředu (i když nadstavba je to snad jen u nás, ve vyspělých fotbalových zemích je to považováno za nutnost).
Dle mého názoru je MNN ideálně variantou do zápasů, kde je předpoklad, že nebudeme mít převahu a tvořit bude hlavně soupeř. Takových zápasů je v naší lize ale minimum (Sparta, Plzeň), v ostatních by měla být Slavia tím celkem, který tvoří hru, má územní převahu a dobývá obranu soupeře.
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
Guly (přítel SN) před 8 lety 18.10.2016 08:53 |Naprostej souhlas.
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
Travinho před 8 lety 18.10.2016 09:55 |Přesně tak. Ještě bych doplnil, že předtím hrál totožnou pozici vedle Davida Jarolíma, kde se mu povedlo dát 12 branek za sezonu. Ovšem není zvyklý hrát jen jako jeden typický DZ, což je systém, který pan Šilhavý prosazuje, tak uvidíme.
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
afro před 8 lety 17.10.2016 18:40 |Nechci tvuj komentar o idealni pozici Deliho nejak vehementne rozporovat a jsem s jeho vykony na pozici stopera spokojen, ale kdyz onehda jeste za Pribram nastoupil v zaloze v Edenu, tak jsem byl z jeho vylomu nadsenej. Ale mozna plati otrepane "jedna vlastovka jaro nedela".
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
Kenny před 8 lety 17.10.2016 18:50 |Na DZ ho stavěl Míra a docela jsme tady láteřili....
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
sasky před 8 lety 18.10.2016 09:17 |Já bych tedy do týmu momentálně (snad až na Mingazova) vůbec nesahal. Deli je prostě stoperská jistota a jít do nějakých zbytečných experimentů zejména v obraně je nesmysl. MNN byl jeden z faktorů proč Slavia vynulovala zálohu Sparty, takže i přes pouze uspokojivý výkon bych jej nechal na place taky. Jasmin se na hřiště ale snad dostane taky, rád bych ho viděl, ale momentálně se týmu daří, tak bych změny nedělal.
Hodnocení slávistů - 10. kolo
kleofas před 8 lety 17.10.2016 18:17 |100 % souhlas, nic bych neměnil, výborně odehrané utkání venku a stejně tak ohodnocené
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
rybář 53 před 8 lety 17.10.2016 18:29 |Já bych nechal pracovat Jardu.Radit jsme mohli D.U.!Tam si ale stejně poradit nenechal a s dobrých zdrojů vím,jaká byla atmosféra v kabině.Buďme rádi,ze už je to za náma.S hodnocením souhlas!
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
donford před 8 lety 17.10.2016 18:38 |Trochu na obranu Bílka. Žondra měří 1,98 cm. Pak s ním svádějte hlavičkové souboje. :-) Hernajs, ty bolej! Jinak se mi hodnocení líbí. Opravdu, škoda těch akcí, které "zazdil" i dost krkolomně, Mingazov. Naopak u akcí Baráka a Hušbauera jsem byl moc spokojený.
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
fredydj (přítel SN) před 8 lety 17.10.2016 19:32 |to nám kluk moc nevyrostl
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
Láryfáry před 8 lety 17.10.2016 20:53 |Víš jak se blbě chytaj, takoví nac mac fíglové!
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
kjandourek (admin) před 8 lety 17.10.2016 22:10 |Nac mac fíglové se nejraději perou s pořádnou přesilou, protože si nemusejí dávat pozor, kam dopadají jejich rány.... po té, co zlikvidují nepřítele, se ještě chvíli cvičně perou mezi sebou...
No nekecej, že tady taky někdo čte tu nejhodnotnější literaturu ;-)
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
Zane před 8 lety 18.10.2016 10:13 |Nejste sami :) Tonicka je snad moje nejoblibenejsi serie.
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
Láryfáry před 8 lety 18.10.2016 11:20 |(pro objasnění: Nac mac fíglové jsou pár cm vysocí rychlí potvoři ze série o Toničce Bolavé, od Terryho Pratchetta)
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
kjandourek (admin) před 8 lety 18.10.2016 13:32 |Já bych dodal, že mají modrou kůži - není to tím, že by byli příbuzní se šmouly, ale tím, že mají celé tělo hustě potetované.... A pokud to tetování rozeznáte, znamená to, že jste tak blízko.... že v nejbližším okamžiku patrně dostanete jednu malou pěstičkou mezi oči...
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
Kenny před 8 lety 17.10.2016 18:53 |Já jsem tedy přesvědčením "Barákovec" a Hušbauerovi většinou něco vyčítám, ale tentokrát byl Pepa myslím lepší Tondy.
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
Borris před 8 lety 17.10.2016 19:34 |Tak hlavně myslím, že nemusíš být ani Barákovec ani Hušbaurovec :-) protože oba jsou to Slávisti, oba patří na plac a souhra na hřišti jim klape. Takže není o čem.
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
malan (přítel SN) před 8 lety 17.10.2016 20:36 |Husbauer je fotbalista ktery obleka dres Slavie a bere za to penize.Slaviste jsou lide kteri napriklad prispivaji na tento web nebo odchovanci klubu kteri mu zustali verni...
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
afro před 8 lety 17.10.2016 20:45 |Ukaze se v silvestrovskym derby. :-) Odvazne takhle dopredu tipuju, ze pokud Husbauer nastoupi, tak za RBcka...
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
Boss82 před 8 lety 17.10.2016 20:53 |To těch slávistů v našem dresu po hřišti moc neběhá, co;-)?
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
malan (přítel SN) před 8 lety 17.10.2016 22:59 |No alespon nebehali po hristi v tom rudym hadru..
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
kjandourek (admin) před 8 lety 17.10.2016 23:35 |Takže zatracuješ i Deliho, nebo Bílka? Nadával jsi, když nám titul vystřelil Pudil, nebo se za nás prosazoval Volešák?
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
malan (přítel SN) před 8 lety 18.10.2016 01:56 |Na tuto otazku uz jsem tu ne jednou odpovidal.Nepotrebuju se znovu poustet do nejakych dohadu.Pro me to neni Slavista,ale pouze hrac ktery si zde vydelava na zivobyti,stejne jako ti ostatni ktere jsi zminil. Pletes jabla a hrusky,o zatracovani jsem tu nenapsal ani carku...
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
bongor před 8 lety 18.10.2016 06:40 |Já jsem rád,že ze sebe Hušby nedělá "velkýho slávistu".Co je mi doslova odporný na Váchovi,to bych nechtěl ,aby dělal Hušby u nás.Nekupuje si červenobílý doplňky a podobný křečovky,neleze nám do zadku.Podle mě je to docela skromnej kluk,nemá rudou nafoukanost a proto z něj nakonec ten slávista stejně bude a hlavně je to potřebnej hráč.
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
Boss82 před 8 lety 18.10.2016 09:27 |Nestává se mi to často, ale souhlasím s Bongorem v plném rozsahu.
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
Borris před 8 lety 18.10.2016 12:39 |Líp bych to nenapsal bongore, kdybych mohl těch palců nahoru bych ti naflákal deset. Jen doplním, že jsem moc rád že u nás Hušby je, je prostě náš a též věřím tomu, že mu třeba za čas Slávka k srdci opravdu příroste.
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
Boss82 před 8 lety 18.10.2016 09:34 |On má asi tak malej pětiletej kluk, kterýho rodiče poprvé přivedou do přípravky na fotbal, hodně možností si vybírat, co? A když ho přivedou na Spartu, tak bohužel hraje za Spartu a logicky je z něj sparťan.
Já v tom vidím ale pozitiva - buďme rádi, že jsou na Spartě tak hloupí, že k nám hráče jako Hušbauer nebo Deli pustí, místo aby si je nechali v týmu. O všech těch Skalácích, Pavelkách, Frýdkách a dalších, které si nechali protéct mezi prsty nebo je draze vykupovali zpátky, ani nemluvě. Vždyť jsou s tím k smíchu! Tak se jim smějme a buďme rádi, že můžeme z jejich neskutečné fotbalové neodbornosti (protože jak jinak vysvětlit, že by si ty hráče nechali utéct) také těžit.
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
kjandourek (admin) před 8 lety 18.10.2016 10:38 |Nedávno jsem v Edenu potkal bývalého spoluhráče - na hlavě červenobílého kulicha a culil se na mě: "Asi se divíš, co tu dělá takovej kovanej sparťan, co?" No divil jsem se, tak pokračoval: "Tamhle mi hraje kluk.." Byla přestávka a na ploše se proháněly děti ... "Bydlíme na Zahraďáku, tak ho přece nebudu vozit přes celou Prahu na Letnou..."
I takové detaily můžou rozhodovat...
Ostatně i můj děda byl sparťan... ale dostali byt na Žižkově, tak odtamtud vozil svého syna za fotbalem do Edenu ... a já už dostal od táty do vínku Slavii :-)
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
Boss82 před 8 lety 18.10.2016 11:09 |Jojo, to je přesně ono. V rozhodovacím procesu rodičů musí hrát roli mnohem podstatnější věci (vzdálenost tréninkového centra, finanční náročnost, kvalita mládežnického trenéra daného ročníku, jestli tam už kluk nemá kamaráda atd...), než nějaké jejich klubové preference. A když zjistí, že na Slavii dělají tu mládež dobře, tak proč by nedali dítě na Slavii.
Ale stejně tak to může být i opačně - rodiče se prostě rozhodnou pro Spartu, jako to udělali v případě Hušbauera, který s tim tenkrát vážně nemohl nic dělat. Aby ho tu za to pak nějací Malani odsuzovali mi přijde totálně mimo mísu!
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
Nosorozec před 8 lety 17.10.2016 23:01 |Podle mě bude Hušby takovej novej Josef Pešice nebo Kadraba. Původně sparťan, ale zanechá výraznou stopu především ve Slavii.
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
Boss82 před 8 lety 18.10.2016 09:42 |Přesně tak, myslím, že přesně to se stane. Nedávno jsem četl zajímavý článek, že kolem Hušbauera by mohl ve Slavii vyrůst mistrovský tým, a že Sparta bude litovat, že nám ho prodala.
Hrozně bych si přál, aby se to stalo, protože bych se těm rudejm nafoukancům mohl smát ještě víc, než když bychom získali titul "jenom" s hráči, kteří Spartou neprošli.
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
kjandourek (admin) před 8 lety 18.10.2016 10:34 |Četl jsem - porovnávali to se situací, kdy odešel Horváth do Plzně .... protože rudé vedení si vyhodnotilo, že vedle sebe nemůžou hrát s P.Bergerem .... V Plzni kolem Horvátha vyrostl mistrovský tým, zatímco Páťa většinu sezóny promarodil a po roce ukončil kariéru :-)
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
kalex před 8 lety 18.10.2016 10:44 |Hoď odkaz. Díky.
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
kjandourek (admin) před 8 lety 18.10.2016 10:50 |Četl jsem to v novinách, když k nám Hušbauer přišel.... Ale přítel google najde vše :-)
http://sport.lidovky.cz/prestup-husbauera-sparta-se-nepoucila-dhq-/fotbal.aspx?c=A151217_175622_ln-sport-nazory_oka
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
Boss82 před 8 lety 18.10.2016 10:59 |To je ono. Sice stručné, ale výstižné. Byla by fakt legrace, kdyby se historie opakovala a my zde za posledních 5 let slavili 3 tituly i s Hušbauerem v sestavě (ty další 2 urve Boleslav kolem Matějovského, kterého rudoši také neuváženě pustili), zatímco Sparta s věčně zraněným Rosickým nezíská ani jediný:-).
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
kjandourek (admin) před 8 lety 18.10.2016 11:43 |Mám dojem, že v tištěném tisku to bylo delší - tady je to kráceno... asi aby si lidé nepřestali kupovat noviny... :-)
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
Travinho před 8 lety 18.10.2016 09:58 |Já s tebou souhlasím. Hušbauer mi nijak odporný není, ale označovat jej za Slávistu mi rovněž přijde přehnané.
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
kjandourek (admin) před 8 lety 18.10.2016 10:32 |Já bych řekl "zatím předčasné" ... klidně se může stát, že tady za pět let v roli kapitána převezme pohár za třetí titul v řadě ... a v té chvíli už bych jej za slávistu s velikým S klidně označil ;-)
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
Jachym před 8 lety 18.10.2016 11:52 |Tak hraje (a velmi dobře)za Slavii, tak je snad slávista... WTF?
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
ElBrody před 8 lety 17.10.2016 19:02 |No vzhledem k tomu, že pod Jarolímem hráli 4-2-3-1... Většinou nastupoval ve dvojici s J. Radou.
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
qwertz0099 před 8 lety 17.10.2016 19:40 |souhlas, myslím, že by se by se mohly příště udělat 2 změny v sestavě, na postu sdz a pz (názor podle výkonu v zápase), pokud se ale jeví dobře na tréninku, tak bych je nechal
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
afro před 8 lety 17.10.2016 20:53 |Souhlas, ale u pozice praveho zaloznika je otazkou, jak je na tom bude zdravotne a s formou Mihalik. Jinak by to mel Zmrhal nebo Svento? pres nohu. U Sventa by to bylo na skodu urcite, u Zmrhala si nejsem jistej, ale spise taky.
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
xavi před 8 lety 17.10.2016 20:56 |Neřekl bych,že Ngadeu podal slabý výkon,on je tam na černou práci a tu odvádí perfektně,v současnosti je to nenahraditelný hráč naší zálohy
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
lassiter před 8 lety 17.10.2016 21:44 |Dneska už je Slavia naštěstí tak daleko, že nahraditelný je každý.
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
Alanor (admin) před 8 lety 17.10.2016 22:22 |To bych neřekl ani já. Podle mě nezahrál nijak špatně, jen průměrně.
Mihalík vs. Mingazov
celtix před 8 lety 17.10.2016 22:05 |Doufám, že se po zranění dostane do základu Jaro. Mingazov, pokud se nepletu, nedal ani jeden goal a asistenci. Neříkám, že je špatný, ale Mihalík je podle mého názoru kvalitnější a gólovější. No uvidíme...
SKS!!!!
Re: Mihalík vs. Mingazov
urs (přítel SN) před 8 lety 17.10.2016 22:37 |Mingazov je sice řekněme trochu zbrklý, ale je tu jedno moje malé ale :) Nikoho podobného co do rychlosti a náběhů do obrany soupeře nemáme - tím je týmu dle mého velmi prospěšný a proto jej zřejmě Jarda Šilhavý staví.. Když nic jiného, tak soupeř musí zohlednit právě ty jeho výpady, které ať už chceme nebo ne, mají opodstatnění minimálně alespoň v tom, že odkryje podstatnou část soupeřovy obrany a tím vytváří pro spoluhráče lepší pozice na útočné polovině - je to jen můj postřeh, trochu krkolomně napsaný, přiznávám bez mučení, ale snad si tam to co jsem chtěl říci někteří najdete :o)
Re: Mihalík vs. Mingazov
kjandourek (admin) před 8 lety 17.10.2016 23:38 |Podle mého názoru je to správný postřeh. Mě se líbilo, kolik dokázal Mingazov zpracovat těžkých balónů - měl hodně náběhů za obranu a balóny, které tam dostal, udržel... kritizovat jej za malou produktivitu je zatím dost nefér - vždyť odehrál snad čtyři, nebo pět zápasů - vlastně nastupuje až za Jardy...
Re: Mihalík vs. Mingazov
celtix před 8 lety 17.10.2016 23:49 |Náběhy jsou fajn, ale za 4 zápasy, co je v základu, toho moc neukázal. Především hráč na jeho pozici potřebuje víc než jen náběhy. Neříkám, že je Mingazov špatný hráč, ale všechny zápasy,co hrál, byl vždy nejhorší hráč. Naopak Mihalík se už ukázal ve velmi dobrém světle na jaře a skvělým výkonem nám pomohl k bodu proti Teplicím. Navíc má lepší dribling a fyzičku než Mingazov, který je hrozně hubený a neustojí moc soubojů. Ale třeba ho chce Šilhavý využívat podobně jako Mešanoviče. Není pochyb o tom, že to funguje. Každopádně mi to přijde jako mrhání talentem, podobně jako tomu bylo u Baráka.
Re: Mihalík vs. Mingazov
kjandourek (admin) před 8 lety 18.10.2016 15:11 |Já se na to téma trochu rozepíšu a na první pohled to bude vypadat jako off topic, ale zkuste dočíst do konce:
Není to tak dávno, co u nás hrával střední záložník, který nebyl u fanoušků moc v oblibě - hlavně díky svému původu.
Byla mu vyčítána právě malá produktivita - respektive tedy to, že na hřišti "nic nevytvoří"... On tedy nějaké góly a asistence měl, ale to hlavně z protiútoků a případně střel zpoza vápna, ovšem když jsme hráli do zatažené obrany, tak to vypadalo následovně: střední obránci si vyměňovali balón a najednou si tenhle hráč vyrazil pro balón, ovšem dost často ho nedostal - obránci volili delší přihrávku na jiného kolegu ze zálohy... když už míč dostal, málokdy jej zpracoval a zkusil se s ním otočit, většinou jej z první narazil zpátky a opět následovala delší přihrávka od obránců na kolegu ze zálohy... Ti další dva záložníci dostávali zápas, co zápas vysoké známky a diváci je chválili, jak jsou vidět, tenhle hráč dostával čočku... Ono to vypadalo oprávněně, když jste viděli zápas v TV, nebo z východní tribuny...
Ovšem když jste se postavili za branku a to dostatečně vysoko... mohli jste s všimnout, že tím svým pohybem směrem k našim bekům s sebou vždycky strhne dva, někdy i tři hráče soupeře, takže za ním vzniká taková kapsa, do které si nabíhají jeho dva kolegové a ti tohoto prostoru následně využívají... šachovou terminologií bych řekl, že šlo o obětování jedné figury pro vývoj hry jako celku... bez jeho pohybu by ti druzí dva nemohli být tak vidět...
Netvrdím, že to přesně takhle je s Mingazovem, na to jsem ho viděl málo - jenom dvakrát v TV a dvakrát naživo a to pokaždé z východu....
Ale i v TV jsem si všiml, že po náběhu balón na své straně zpracuje ... a místo toho, aby se pustil do vápna, či do kliček tak počká, až se k němu stáhne více bránících hráčů, vrátí přihrávku kolegovi za sebou a ten jej hned posílá na druhou stranu, kde je díky tomuto manévru volněji...
je to ovšem nevděčná role, protože v očích fanoušků není tak vidět... ovšem je možné, že pro Jardu Šilhavého je tohle právě ten nenápadný kamínek, který dotváří mozaiku našich úspěchů v posledních zápasech...
Re: Mihalík vs. Mingazov
Luckyduck (přítel SN) před 8 lety 18.10.2016 16:36 |Ještě bych, co se Mingazova týče přidal pár nenápadných, ale důležitých momentů.
- Výborný obranný zákrok někde na našem malém vápně pár minut před koncem doma s Karvinou, kdy jsme v těžkém zápase potřebovali udržet těsné vedení proti velmi nepříjemnému soupeři.
- Několik tvrdých skluzů na půlce hřiště v derby, kdy z toho byly vybojované míče nebo alespoň zastavení akce soupeře za cenu nežlutého faulu.
Jsou to takové detaily, ale v konečném důsledku mohou rozhodovat o výsledku utkání. V tomhle má Mingazov nad Jarem náskok.. a to říkám jako velký fanda Jara Mihalíka (moc se těším, až se chytne a přidá k výborné technice a fotbalovému myšlení i větší sílu a důraz).
Re: Mihalík vs. Mingazov
Boss82 před 8 lety 18.10.2016 17:36 |Tohle, co zde popisuješ Ty a Kjandourek ve svém příspěvku výše, jsou přesně ty střípky hry zvané fotbal, které většina běžných fanoušků vůbec nevypozoruje a absolutně nedokáže ocenit. A pak to tady od nich spousta hráčů schytává - Hušbauer nic nevymyslí, Zmrhal je neviditelný, Mingazov je splašené kopyto, Mikula nedá balon, Škoda by měl sedět, protože dal jenom 3 góly atd... Já už s těmito "experty" obvykle nemám trpělivost, tak jim prostě napíšu "Nepiš kraviny, když tomu nerozumíš."
Jsou však zde někteří diskutující (v tomto případě Ty, Kjandourek a pár dalších), kteří tu trpělivost zatím mají a pěkně zde popisují různé aspekty hry, kterými jsou někteří hráči týmu prospěšní, ale málokdo si toho všimne a ocení to. Díky vám za to.
V případě R. Mingazova je také velmi brzo na nějaké soudy. Je to velmi pracovitý hráč, který nic nevypustí, zodpovědně brání, trhá obranu svými náběhy, nebojí se chodit do tvrdých soubojů atd... Ano, také bych byl raději, kdyby byl ve finální fázi efektivnější (lépe si zpracoval balon, lépe dal finální přihrávku nebo centr, lépe zakončoval akce), ale věřím, že to je jen otázka jakéhosi herního sebevědomí a herní praxe a to prostě přijde s vyšším počtem odehraných zápasů.
Jsem rovněž velký fanda J. Mihalíka, líbí se mi jeho vedení balonu, schopnost přejít 1 na 1, obounohost, síla, rychlost, schopnost kombinace po zemi, přesné centry, ale zároveň vidím jeho nedostatky v bránění, v důrazu a v plnění taktických pokynů. Jestli chce být první volbou před R. Mingazovem a dalšími našimi krajními záložníky, tak to bude muset zlepšit. Věřím, že se mu to podaří, protože od svých začátků tady se už v těchto aspektech zlepšil markantně, tak doufám, že v tom bude pokračovat.
Re: Mihalík vs. Mingazov
bongor před 8 lety 18.10.2016 17:26 |To jsou právě věci,které vidí odborník a proto může dělat trenéra Slavie.Přítel kjandourek to na rozdíl od nás ostatních taky vidí,protože se fotbalem zabývá a zřejmě mu rozumí.Já si to rád nechám vysvětlit,ale i bez toho mi Mingo přijde jako kvalitní hráč,stejně tak ale JM,jinak by ve Slavii těžko mohli hrát.
Re: Mihalík vs. Mingazov
JaymzBond před 8 lety 18.10.2016 22:09 |Naprosto souhlasím. U Jara je to asi o tom, že hrál na Slovensku, kde prostě asi kladou menší důraz na organizaci hry, obranu a taktiku obecně. Nicméně je to mladý fotbalista, má nadání a věřím v jeho progres. Horší je to asi v případě GvK, kde se k nedostatečné herní kázni a kvalitě přidává i jistá neopodstatněná arogance a egoismus. Jako trenérovi mi vždycky podobní hráči /Gino/ způsobovali deprese. Ale i on může ještě překvapit.
Re: Mihalík vs. Mingazov
no-nick před 8 lety 18.10.2016 07:37 |Nacházím, souhlasím:) Moc to nechápu, to co dělá není otázka nějaké dovednosti, to by mohl dělat každý, jenže nedělá. Mihalik, ač technik par excelance, je v tomhle směru dost linej, GvK to samé. Buď bič na ně, nebo nechat Mingazova.
Re: Mihalík vs. Mingazov
urs (přítel SN) před 8 lety 18.10.2016 09:33 |Přesně to je ten důvod, na který stačí jasné a věcné pojmenování v češtině, nikoli psát sáhodlouhý elaborát, tak jako já :))
Zkrátka jsou někteří naši výborní fotbalisté "líní na krok" a to jejich výkony (co se týmového pojetí týká) poněkud degraduje :o)
Díky za reakce pánové - sám jsem střízlík a "motorová myš", mám tak pro hráče typu Mingazov pochopení. Vy co mu tolik nefandíte uvidíte, že příští mače bude opět v základu - pokud ne, sním svůj klobouk ;)
Re: Mihalík vs. Mingazov
sasky před 8 lety 18.10.2016 20:54 |Mě se v tomhle líbil už Vukadinovič (vlastně oba). A kritizovali jsme je stejně jako Mingazova a Vukadin se zatím docela dobře jeví ve Zlíně. Takže věřím, že Ruslan se taky ještě zlepší.
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
Guly (přítel SN) před 8 lety 17.10.2016 22:27 |Slušnej výkon, výhra relativně s přehledem, hodně nás uklidnil 2. resp. 3. gol a bylo hotovo.
Obrovským pozitivem je obrana, kdy se Deli vrátil do své skvělé formy a i ostatní hrají výborně. Akorát ve druhé půli několikrát špatně bránil Frydrych, který to ale vyvážil podporou útoku.
Když to tak vezmu, tak už 4 zápasy proti nám neměl soupeř 100% vyloženou šanci, což je skoro až k nevíře, parádní vizitka obrany!
Po 3. za sebou se mi hodně líbil Hušbauer, kdy zejména druhý gol je prakticky čistě jeho. Barák taky velmi dobrej.
Chtělo by to vyhrát v Brně, ale tam bych bral asi i bod. Pak máme doma SLovácko, které nastoupí s provizorní obranou a mělo odjet domů s výpraskem.
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
kjandourek (admin) před 8 lety 17.10.2016 22:53 |Na Brno bych nám i věřil - já se paradoxně nejvíce obávám domácího zápasu s Bohemkou :-)
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
Guly (přítel SN) před 8 lety 18.10.2016 00:04 |Bohemka sehrála s Boleslaví nejhezčí zápas, kterej jsem zatím v lize viděl. Nádhernej zápas, tlačili je i potom, co dostali červenou. Tvé obavy jsou oprávněné.
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
smely (přítel SN) před 8 lety 18.10.2016 09:41 |asi mas pravdu, ale Klokan doma je neco jinyho nez venku, natoz u nas...bude to snad peknej zapas dobra atmosfera, ale, ze bych z nich mel strach to nemuzu rict...
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
T(r)enky před 8 lety 18.10.2016 10:17 |Pistoleros ze zatáčky bych se nebál, sice sehráli slušný zápas s bídou, ale jinak je to letos velký a voňavý...
Naopak souhlasím s kjaneourkem, že největším soupeřem z nejbližších zápasů bude klokan...pod panem Beránkem hrají velmi dobře, s bolehlaví to byl super fotbal i když nakonec prohráli. Pokud si do toho zápasu oni i my udrží formu mohl by to byt jeden z nejkrásnějších zápasů podzimu v lize vůbec!
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
Guly (přítel SN) před 8 lety 18.10.2016 10:20 |Jenom Tě trošku opravím, trénuje je Koubek. :-)
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
T(r)enky před 8 lety 20.10.2016 16:25 |Poztráceli jsme nějak hodně trenérů poslední dobou, začínám v nich mít bordel :D...díky Guly
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
Jarinho před 8 lety 18.10.2016 13:31 |Souhlas, v tom Brně to bude hodně těžký, nedaří se nám tam už dlouho a oni se umí na velký týmy vyhecovat viz se spartou .. bod bude dobrej
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
petrjir před 8 lety 17.10.2016 23:08 |Bez nějaké velké euforie si myslím, že v zimě není nutné kupovat velké množství hráčů. Já bych osobně přivedl dva, a to Kovaříka a Vukadina Vukadinoviče.
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
pinochet před 8 lety 17.10.2016 23:27 |V Plzni přestal hrát Patrik Hrošovský. dle mého velice kvalitní záložník, kdyby nemohl hrát někdo z tria Hušbauer, Barák, Zmrhal.
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
kjandourek (admin) před 8 lety 17.10.2016 23:40 |Zajímavý tip, ale myslím si že Patrik hraje v Plzni jednoho ze dvou defenzivních záložníků - my hrajeme spíše na dva ofenzivní, nejsem si jist, jestli by k nám zapadl..
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
smely (přítel SN) před 8 lety 18.10.2016 09:39 |zdravim, priznam se, ze nerozumim tomu, proc bychom meli privadet hrace, kteri jinde nehrajou, to uz mame za sebou...osobne bych to v zime moc nehrotil, zalozniku mame dost, navic z U21 je tam Antwi , prived bych max. 1 utocnika za "nase" holandany, kteri ( dle meho oba ) v zime odejdou...
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
Travinho před 8 lety 18.10.2016 10:05 |No Antwi. Co jsem ho viděl, tak je na něm práce jak na kostele. Může být prospěšný třeba za dva roky, pokud s ním budeme mít trpělivost. Jeden na jednoho výborný, ale to je zhruba vše...
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
smely (přítel SN) před 8 lety 18.10.2016 10:46 |souhlasim, ze trpelivost je potreba, viz soucasny Diop ve Zline....tim nechci rict, ze je to nejakej ultrazazrak, ale rozhodne hraje lip nez kdykoliv u nas...
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
stromovous (přítel SN) před 8 lety 18.10.2016 11:07 |Tak ještě aby nehrál líp, když tady nehrál vlastně vůbec, ačkoliv za juniorku sázel góly ve velkém.
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
pinochet před 8 lety 18.10.2016 10:14 |Záleží odkud a proč nehrajou. Nemyslím si, že zrovna příchod Hušbyho a vlastně i Šventa bylo nějaké šlápnutí vedle, stejně tak svého času Bekim. Plzeň i Sparta mají velice kvalitní lavičku. Jinak souhlas, že si to sedá a ukazuje se, že máme dost kvalitních hráčů včetně záskoků za ně na lávce. Jestli někde zapřemýšlet o posílení, tak dle mého i v kisně. Teď teda Pavlenka chytá dobře, ale nepřišel mi vždycky jako až taková jistota, jakou bych si představoval a Berkovec už vůbec ne.
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
no-nick před 8 lety 18.10.2016 10:38 |Berky se občas chybě nevyhnul, ale Pavlenka teda chytá výborně. Tam nás bota určitě netrápí.
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
no-nick před 8 lety 18.10.2016 10:38 |Teda netlačí:)
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
sasky před 8 lety 18.10.2016 20:57 |Tak když bota tlačí, tak mě to sakra trápí :) Takže platí obě možnosti.
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
smely (přítel SN) před 8 lety 18.10.2016 10:44 |tak zrovna Pepa byla vysnena posila pana Simaneho, Dusan zase pana Tvrdika, v kazdym pripade jsme ted jiz v jine pozici nez loni, nemusime brat "lezaky" , to jsem chtel naznacit... :-)
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
Euforak (přítel SN) před 8 lety 18.10.2016 08:37 |Pokusy s Vukadinovičema jsme tu už měli. Naprosto stejní hráči jako Ruslan, tedy průměr ligy.
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
Jachym před 8 lety 18.10.2016 11:29 |Ještě že tady zatím nikoho nenapdalo zmínit Konatého, když už jsem opět u toho nakupování...:-)
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
JohnyPine (přítel SN) před 8 lety 18.10.2016 12:48 |Aby to hlavně nenapadlo vedení. Hráče, který si neváží vlastního klubu tady nechci.
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
Borec09 (přítel SN) před 8 lety 18.10.2016 13:45 |Tady je to trosku specificke, ze se jedna o RB. Proste prozrel a uz se v tom hnusnem tricku nechce dal ukazovat
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
bongor před 8 lety 18.10.2016 17:32 |Na jeho místě bych neuvažoval jinak.V tom hrát ,musí bejt stresující.
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
Staršina před 8 lety 18.10.2016 00:04 |Rychlé přejetí diskuze. Zajímavé, konstruktivní a bez napadání. Pouze za sebe. Mingazov 4. MNN mi přišel i přes určité problémy o fous lepší.
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
Pava1 před 8 lety 18.10.2016 09:49 |Jen pro ty co neustále záporně kritizují Pepíka Hušbauera,tak je v sestavě kola se Zmrhalem.Gratulace oběma.
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
Travinho před 8 lety 18.10.2016 10:06 |Četl jsi tu v posledním týdnu nějakou jeho kritiku, že máš potřebu to zmiňovat.
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
Pava1 před 8 lety 18.10.2016 10:18 |Ano.Proto to píšu .Přečti si ohlasy v hodnocení zápasu Hradec Slavia.Já jen že Pepa už několik zápasů patří k nejlepším hráčům na hřišti,ale má tu stále odpůrce kteří v poločase křičí Hušbauer ven.
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
doctorex (přítel SN) před 8 lety 18.10.2016 10:18 |"Robinator před 3 dny 15.10.2016 15:52 |
skvělý, že dal Milan gól,počínal si fakt mazacky :) jinak Husbauer a jeho standartky, to je něco strašlivého"
To jen takový příklad :-)
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
Travinho před 8 lety 18.10.2016 10:21 |Tak to bylo hodnocení jedné jeho herní činnosti asi po třiceti minutách utkání (podle mého vcelku objektivní), ne žádná sáhodlouhá kritika jeho hry.
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
kjandourek (admin) před 8 lety 18.10.2016 13:37 |V prvních třiceti minutách zahrával dvě standardky... z toho krátká byla jenom jedna, ta druhá byla zahrána velice dobře - to jenom tak na okraj toho, jak moc to hodnocení bylo objektivní...
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
Travinho před 8 lety 18.10.2016 17:56 |Možná to bylo ve 40. minutě, fakt nevím, ale přišlo mi, že v tu chvíli je to vcelku objektivní. Josef šel herně dost nahoru a řekl bych, že je momentálně jedním z tahounů, ale standardky pořád nejsou optimálně (ale nejen v jeho podání).
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
kjandourek (admin) před 8 lety 18.10.2016 18:39 |To je jedno v kolikáté minutě - pustil jsem si celý zápas a dělal si poznámku u každé standardky okolo vápna soupeře... v první půli jsme měli dva rohy, z toho ten druhý zahrával Zmrhal nakrátko... Hušbauer zahrával dvě standardky: první roh v desáté minutě dopadl na zem na zadní roh malého vápna - ideální nabídka, nedostal se k ní brankář ani nikdo z bránících - nemůže být jeho chybou, že minuli i útočníci... a potom trestný kop ve 14.minutě - ten byl krátky, to beru... Ale to bylo v první půli vše - jinak další zahrával až v 86.minutě a potom v rychlém sledu 89, 90...
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
no-nick před 8 lety 18.10.2016 10:40 |Minimálně jsem četl dost kritiky na oba dva, když už hráli dobře, ale dost lidí to prostě nechtělo vidět.
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
japhy před 8 lety 18.10.2016 10:07 |Proč se pořád musí vytahovat neexistující problémy? Např. v tomhle vlákně snad o Hušbym nepadlo křivýho slova, jen proběhlo menší kádrování :) Naopak ho všichni chválí.
Mám za to, že by se mělo pomalu začít rotovat se sestavou. Sice je fajn, že se nám to pěkně ustálilo, ale kostra týmu už je v podstatě jasná a alternativy by se měly taky zapojit, už jen z toho důvodu, aby se vyjasnila jejich pozice a kvalita vzhledem k zimním nákupům. Např. jestli Švento je spíš záložník nebo obránce, můžeme dál počítat s GvK, co kraje obran, atd. Vlastně bych řekl, že k řešení nám zůstávají vlastně jen oba kraje. A taky by se ti ostatní měli zapojit, jelikož jich je na lavičce dost kvalitních a je zbytečné všechno odehrát v 11 lidech, to by asi dlouhodobě nedělalo dobrotu.
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
doctorex (přítel SN) před 8 lety 18.10.2016 10:20 |Tak ono se není úplně čemu divit, když posloucháš několik měsíců v kuse kritiku na hráče, který si ji podle tebe nezaslouží, je pak fajn když se mu daří, je v sestavě kola, repre...etc
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
Pava1 před 8 lety 18.10.2016 10:57 |Ale já s toho přece nechci dělat problém.Jen chci,aby si dotyční všimly jakou Pepa odvádí práci.
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
Boss82 před 8 lety 18.10.2016 10:30 |Jojo, to je taková odpověď všem těm jejich věčným kritikům, kteří je vyhazovali z týmu. J. Zmrhal už je navíc i v repre, to také o něčem svědčí.
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
smely (přítel SN) před 8 lety 18.10.2016 10:58 |dle ofiko stranek eLigy je podle hlasovani fanousku v sestave kola krome Jardy a Michaela jeste Tonik, Simon a bratri Skodove...Pepik se tam nevesel...coz mi prijde divny, ale je to hlasovani fanousku ...tak zrejme proto, to by musel Husby dat alespon hattrick zrejme.....
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
bububu (přítel SN) před 8 lety 18.10.2016 10:37 |S hodnocením tentokrát naprostý souhlas. Jen bych možná i uvažoval o 8 pro Hušbauera, jednoznačně hráč utkání. Tímto se Pepovi musím omluvit, že jsem byl malověrný; pod Šilhavým se neuvěřitelně zvednul a v současnosti odvádí parádní výkony, kvůli kterým jsme ho v zimě přiváděli. Střed zálohy Barák-Hušbauer zkrátka funguje. Jenom bych si přál čím dál tím větší zapojování Šćuka; nic proti MNN, ale přecejen směrem dopředu by toho mohl zvládnout krapet víc (ale co není, může být - MNN zatím předvádí velkou adaptabilitu a zvyšující se herní inteligenci).
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
Pava1 před 8 lety 18.10.2016 11:04 |Věřím,že to bude každý zápas lepší a lepší.Už teď je vidět,že některé náběhy a přihrávky jsou automatické a hodně přihrávek jde po zemi z první.
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
smely (přítel SN) před 8 lety 18.10.2016 11:16 |Scuk asi dostane sanci v sobotu, pac MNM zejtra fasne 4. zlutou, rekl bych... :-)
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
smely (přítel SN) před 8 lety 18.10.2016 12:39 |a jeste takova mala prognozicka...kdyz vyhrajem v Brnisku o 3 branky , tak pujdem do vikendovyho kola ze tretiho fleku 2 body pred RB a 2 body za FCVP, ktery hrajou v nedeli spolu....nerikam nic... :-)
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
bububu (přítel SN) před 8 lety 18.10.2016 12:55 |Další třígólová výhra venku by jistě byla příjemná. Mě ovšem k maximální spokojenosti bude stačit i výhra gólem z poslední minuty, zkrátka řečeno s klasikem "důležitý jsou body, na zbytek se vy*er!" :D
Teď ale vážně; myslím, že to zítra nebude vůbec jednoduché. Do Brna jsme si nikdy moc pro body nejezdili, navíc Zbrojovka se v posledních kolech zvedá. 3 body by se ale hodily jako sůl. Čekám napínavý a těžký zápas s dobrým koncem pro nás.
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
Láryfáry před 8 lety 18.10.2016 13:14 |Taky mi to tak špekuluje v hlavě :-) Nechci být optimista, ale: výhra v Brně, demolice Slovácka, mezitím se Bolka s Plzní a Spartou vzájemně pomlátí, a v 15. kole doma bojujeme s Bolkou o první místo, normálně to vychází!
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
TSeguinTS před 8 lety 18.10.2016 13:31 |Mně ke spokojenosti stačí, když se naše hra bude lepšit zápas od zápasu. Stále máme na čem pracovat. Jedině tak můžeme myslet na nejvyšší příčky i na jaře.
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
bongor před 8 lety 18.10.2016 17:38 |Bylo by to pěkný,ale to Brno není žádná rudá bída,aby se dalo porážet na požádání.Bude to těžký a bral bych i ten bodík.
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
vlk30 (přítel SN) před 8 lety 18.10.2016 17:57 |Přesně tak, budou se na nás chtít vytáhnout,celkem jim to ted taky jde, vykradli jabka s chátrou bod,Já budu spokojenej, když venku budem bodovat třeba i za kříž, ale doma hlavně vyhrávat.To je základ všeho.
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
Fulham před 8 lety 18.10.2016 18:24 |No, jak píše bongor, flinta není RB... Ale měřítko to je. Oni plichta, my dva nula a to ještě nebyla forma jako dnes. Objektivně a střízlivě to vidím, že jim dáme šestku a zpět po D1... žádný přehnaný optimismus a očekávání...:-)
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
JaymzBond před 8 lety 18.10.2016 20:01 |Skončí to 6:1, gól dostaneme v nastavení po neodmávaném ofsajdu a Jirka Pavlenka pošle rozhodčí k plotně...
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
JaymzBond před 8 lety 18.10.2016 20:02 |1:6, samozřejmě
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
zeleznik2 před 8 lety 19.10.2016 11:41 |Až nezvykle hodně sedmiček. Mingazov nejhorší i ve Spartu známka 4. Hušby i přes kritiku některých pisatelů určitě patřil k lepším hráčům, jen ty trestňáky. Bohužel momentálně naše asi největší slabina, není zde nikdo, kdo by to uměl kopnout. Pavlenka čtvrtý zápas s nulou za mne s Barákem a obranou nejlepší hráči. Opět kolektivně velmi dobrý výkon celého mužstva...Jen tak dál.
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
kjandourek (admin) před 8 lety 19.10.2016 15:53 |Proboha jaký trestňáky - nepovedl se mu jeden...
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
zeleznik2 před 8 lety 21.10.2016 16:47 |No právě ty jsem zmiňoval, ale to jedno...
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
kjandourek (admin) před 8 lety 21.10.2016 16:53 |Kopal dva a nepovedl se jeden.... tak jak můžeš zmiňovat množné číslo (ty trestňáky) ... ?
Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo
zeleznik2 před 8 lety 21.10.2016 09:05 |Spart... střely na bránu 6:8
Pavlenka 6 - Bořil 5, Deli 5, Bílek 6, Frydrych 5 - Ngadeu 6 - Hušby 7, Tonda 7 - Mingazov 4, Zmrhal 8 - Milan 7.
Švento 5.