Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

Střelec vítězného gólu a slávistický hrdina dosavadního průběhu sezony Muris Mešanovič se v pozápasovém rozhovoru vyjádřil k duelu s Karvinou.

Zdá se, že jste dnes potvrdil roli výborného žolíka.

Nevím. Ten žolík není úplně to, co mám rád. Ale prostě nastupuju a snažím se týmu pomoct. Když přijdu na hřišti, tak chci odvést maximum a pomoci, abychom to zvládli.

Myslíte, že jste si tímto výkonem řekl o základní sestavu?

To je otázka pro trenéra. Já se snažím makat a uvidím, jak se trenér rozhodne.

Věřil jste po derby, že by to dnes mohlo být na základní sestavu?

To jsem neřešil. Pracuju v tréninku, abych trenérovi ukázal, že na to mám. A když se rozhodne, že začnu na lavičce, tak to respektuju. A když mě tam pošle, tak se snažím odvést maximum.

Z 5 branek jste dal 4 jako střídající hráč. Vždy tam vletíte hodně nabuzený.

Já jsem takový impulzní i jsem typem hráče, co se snaží furt makat až do konce. A myslím, že se mi to teď vede a jsem za to rád. Hlavně že z toho máme body.

Můžete popsat váš gól? Napoprvé jste Laštůvku ještě neprostřelil, ale pak se to k vám zase šťastně odrazilo.

Nevím, kdo mi dával centr. Věděl jsem, že brankář mi vyběhne, snažil jsem se to zvednout, ale on tam byl včas a dobře mě vychytal. Pak se to od Milana odrazilo ke mně, já si to zpracoval a co nejrychleji vystřelil.

Bylo důležité, že jste v akci pokračoval? Někteří útočníci by třeba lamentovali nad zahozenou šancí a schovali si hlavu do dlaní.

Bylo to ve vápně a štěstí bylo, že se ten míč odrazil ke mně. Pak jsem se to snažil co nejdřív zpracovat a vlastně jsem střílel bodlem, protože tam nebylo moc času.

Jak moc vám pomáhal v hlavě fakt, že jste za sebou měli vítězné derby?

Tak po výhře v derby je to vždy příjemné. I ten týden byl příjemný, protože jsme zvládli pohárový zápas v Chrudimi. Dnes si myslím, že naše hra nebyla tak dobrá jako v derby, ale důležité je, že máme body.

Byl pro vás paradoxně dnešní zápas těžší než derby?

Karviná není papírově tak silný soupeř jako Sparta, ale musím říct, že dnes hráli opravdu dobře. Čekali jsme spíš, že se zatáhnou a budou hlavně bránit. Ale důležitá je výhra.

Věříte, že příště už to bude na základní sestavu?

Já věřím vždycky.

V derby jste střídal Škodu, dnes jste nastupoval v útoku s ním. Hraje se vám lépe, když jsou na hřišti dva útočníci?

Když hrajeme s Milanem, tak on svede opravdu hodně soubojů a pro mě tak vzniká víc prostoru. Myslím si, že i pro stopery je těžší, když jsou dva útočníci. Mají s nimi více práce.

Myslíte, že už jste tímto definitivně odčinil ten zkrat po Liberci?

Nevím, jestli jsem to úplně smazal. Ale to už je za mnou, omluvil jsem se trenérovi i spoluhráčům. Jsem rád, že jim pomáhám na hřišti.

Vnímáte, že začínáte být pro fanoušky oblíbeným hráčem? Hodně skandovali, už když jste nastupoval, pak si vás vyvolali na děkovačku.

Samozřejmě to slyším. Já jsem prostě takový hráč, co se snaží odvést maximum, když je na hřišti. Myslím, že to i fanoušci ocení.

10 bodů pod trenérem Šilhavým za kola, to je vynikající bilance.

Určitě jsme s tím spokojeni. Myslím si, že se i ta hra zlepšila. Máme body, je to přijemné.

Co hlavně nový trenér změnil?

Hodně se věnujeme taktice. Jak v bránění, tak v kombinaci dopředu. Myslím, že už to je vidět, hlavně v tom derby to bylo znát. Každý trenér do týmu přinese nějaké své novinky a myslím, že se nám to zatím daří.

Má kouč Šilhavý lepší přístup k hráčům oproti Dušanu Uhrinovi?

To nechci komentovat, každý trenér má nějaký svůj styl.

Komentáře (122)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Archiv

    jacap (přítel SN)     před 8 lety 02.10.2016 12:50 |  
    0 0

    Nevíte kde je záznam včerejšího utkání. Nemůžu to najít. Díky

  2. Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

    buri     před 8 lety 02.10.2016 13:04 |  
    1 0

    Murisi věřím Ti, je to zážitek když hraješ... Díky a ať se daří Tobě a Slávii.

  3. Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

    Quentin     před 8 lety 02.10.2016 14:43 |  
    0 0

    off topic - v Brně se docela daří Michalu Škodovi. Zbrojovka díky jeho brance vede nad sraltou, mohli by to udržet.

    • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

      Jachym     před 8 lety 02.10.2016 15:12 |  
      0 0

      Střelecky se mu zatím daří víc než bráchovi.

    • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

      Mates204     před 8 lety 02.10.2016 15:43 |  
      0 0

      Vypadalo to nadějně, ale bohužel už to otočili. Navíc teď ještě Brno nedalo penaltu což je asi psychicky složí.

      • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

        bongor     před 8 lety 02.10.2016 16:12 |  
        0 0

        Z diskuse na idnes:Brno dnes jednoznačně lepším mužstvem/to píšou sralťani/.

  4. Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

    JaymzBond     před 8 lety 02.10.2016 16:10 |  
    2 0

    ZBROJOVKA OLÉ!!!!!!

    • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

      JaymzBond     před 8 lety 02.10.2016 16:18 |  
      0 0

      Acj jo...

      • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

        Jachym     před 8 lety 02.10.2016 16:19 |  
        2 0

        Ale jo:-)))!!!!

      • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

        JaymzBond     před 8 lety 02.10.2016 16:24 |  
        1 0

        To byly nervy, ale nakonec bolševik dostal ochutnat vlastní medicínku, takže super.
        SLAVIA DO TOHO!!!!

    • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

      bongor     před 8 lety 02.10.2016 16:18 |  
      0 0

      Ale hajzlíci těsně před koncem 2-3,Holoubeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek.To zase bude slávy

      • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

        Jachym     před 8 lety 02.10.2016 16:22 |  
        2 0

        Nedělej ze sebe Čapouna a hlavně účet bez hostinského...:-))

    • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

      Mates204     před 8 lety 02.10.2016 16:20 |  
      0 0

      Už jsme chtěl napsat "Nechval dne před večerem:(". Ale závěr byl nakonec fantastický:) fotbal umí být krásný!

      • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

        pinochet     před 8 lety 02.10.2016 16:23 |  
        0 0

        Až na ten ofsajd.

        • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

          JaymzBond     před 8 lety 02.10.2016 16:26 |  
          0 0

          Rozhodčí jenom vrátil, co Brnu dlužil.

          • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

            Fulham     před 8 lety 02.10.2016 16:45 |  
            2 2

            Hoši nejsem pravidlovej expert, ale již nějaký pátek platí, že pokud balón změní směr po zásahu braniciho hráče, kteří o ofside se nejedná. Stejně jako u nás v Iglau, kde tečoval s úmyslem zasáhnout gólman. A tady to buď nebyl ofside, nebo to byla ruka....

            • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

              Boss82     před 8 lety 02.10.2016 19:46 |  
              1 0

              Nene, teč obránce nehraje roli. Pokud je hráč v ofsajdovém postavení v době přihrávky/střely spoluhráče, tak se do hry zapojit nesmí, i kdyby tu přihrávku/střelu tečoval obránce. O ofsajd by se nejednalo akorát v případě, že by útočníkovi v ofsajdovém postavení obránce přímo přihrál.

              • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

                EdCable     před 8 lety 02.10.2016 19:58 |  
                0 0

                Prave ze ne, uz tri roky plati toto:

                "Ofsajd se teď navíc nemusí mávat ani ve chvíli, kdy se obránce vědomě zapojí do hry a tečuje míč směrem k protihráči v ofsajdovém postavení. Záleží na posouzení arbitra, zda šlo o obráncův záměr hrát míč, či o neúmyslnou teč. A to je na první pohled choulostivé pravidlo, které bude zdrojem mnoha svárů."

                https://www.sport.cz/fotbal/synot-liga/clanek/493486-chaos-na-obzoru-fotbal-meni-pravidlo-o-ofsajdu-rozhodci-se-uci-ale-co-divaci.html

                Tady je to pak pekne vysvetleny:

                "Hráč získává ze svého postavení výhodu tím, že v ofsajdové pozici zahraje míčem, který 1) se k němu odrazil nebo byl odkloněn (tečován) od tyče nebo břevna, nebo hráče soupeře, 2) se k němu odrazil, byl tečován nebo zahrán hráčem soupeře při úmyslném obraném zákroku. Získá-li hráč v ofsajdové pozici míč od soupeřova hráče, který úmyslně (vědomě, kontrolovaně) zahraje míč (vyjma obranného zákroku), není považován za hráče, který „získal výhodu“."

                a

                "Je samotná snaha zadržet míč obranný zákrok? I tento pojem vykládá UEFA takto: při obranném zákroku musí míč směřovat do branky. "

                http://khfotbal.com/index.php/horke-zpravy/2783-mylil-se-sudi-novotny-pri-druhem-golu

                Takze ona to zase takova sranda na posouzeni nebyla, zalezi de facto, kam ten mic od spartana sel.

                • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

                  Boss82     před 8 lety 02.10.2016 20:52 |  
                  0 0

                  Zdravím.

                  Nový výklad samozřejmě znám. Ale prakticky to jenom potvrzuje to, co jsem napsal výše. Je-li míč tečován obráncem, nic to nemění na tom, že útočník využil svého ofsajdového postavení a píská se ofsajd. Stejně tak, pokud obránce míč odvracel při obranném zákroku, který se mu nepovedl a míč se tak dostal k útočníkovi v ofsajdovém postavení - opět se píská ofsajd.

                  Pouze v případě, že by obránce byl v pohybu proti míči, který by směřoval MIMO branku a nešťastně by ho odehrál tak, že by se dostal k útočníkovi, který stál v ofsajdovém postavení, tak by se ofsajd nepískal. Ale taková situace nastává dost raritně.

                  Každopádně občas to posuzování těchto situací rozhodčím fakt nezávidím:-).

                  • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

                    Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 02.10.2016 21:23 |  
                    1 0

                    Zdravím Bossi,

                    Já s tebou většinou souhlasím, ale v tomto případě vstupuje do hry pravidlo " Sparta". Jakákoliv sporná situace posouzena v neprospěch Sparty, je správně posouzena situace.
                    PS: pouze dostali ochutnat vlastní medicíny, viz napr: Dukla x Sparta min rok.

                    • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

                      Boss82     před 8 lety 02.10.2016 21:38 |  
                      0 0

                      Zdravím.

                      Tak já se na tu situaci díval hlavně z pohledu výkladu pravidel, protože je to situace celkem zajímavá a nebylo by úplně dobré, aby se tu šířily nějaké mýty, jak se tyto situace mají správně posuzovat.

                      Že Spartě v minulosti rozhodčí svými chybami mnohokrát pomohli (a nevšiml jsem si, že by tenkrát zazněla z Letné nějaká sebereflexe ve stylu - "vyhráli jsme šťastně neregulérním gólem" - viz třeba právě zápas na Dukle loni nebo vymyšlená penalta na Lafatu proti Teplicím atd...), zatímco teď rudoši, když se jednou chyby rozhodčích obrátily proti nim, samozřejmě brečí a obviňují rozhodčí z nekompetentnosti, to jsou samozřejmě jasná fakta, nad kterými se zde můžeme jenom škodolibě pousmát:-)!

                      • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

                        NIngy     před 8 lety 03.10.2016 09:04 |  
                        0 0

                        Zdravím,

                        Děkuji za výklad pravidel ohledně offsidu, ze kterého je jasné, že to byl offside. Avšak k této brance to vypadalo na jasnou ruku Karavaeva, která byla od těla a jasně změnil míč směr kam letěl. Takže se nabízí otázka jestli se měla kopat penalta či se pískat offside?

                        • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

                          Boss82     před 8 lety 03.10.2016 10:03 |  
                          0 1

                          Zdravím.

                          Pokud hrál Karavajev skutečně rukou od těla (což bohužel z dostupných záběrů nejsem schopen posoudit), tak se podle mne měla kopat penalta, protože ačkoliv přihrávka směřovala na hráče v ofsajdovém postavení, tak ten ještě v tu chvíli nebyl aktivně zapojen do hry, hra tedy nebyla přerušena a Karavajev zahrál rukou ještě před případným přerušením hry.

                  • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

                    EdCable     před 8 lety 02.10.2016 23:16 |  
                    0 0

                    Ale jo, mas pravdu, ja si v tom udelal gulas s tim smerovanim mice - to je samozrejme mysleno smerovani strely a ne odrazu.

                    • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

                      Boss82     před 8 lety 03.10.2016 09:47 |  
                      0 1

                      Jojo, myslím, že takto to je myšleno. Jedině tak to totiž celé dává smysl.

          • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

            chaosak     před 8 lety 02.10.2016 16:47 |  
            3 0

            Podle mě ten obránce (nejspíš Mazuch) úmyslně ten balon před Hyčkou hrál hrudníkem a tím pádem jeho ofsajdové postavení "smazal", ne?

            • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

              Fulham     před 8 lety 02.10.2016 16:59 |  
              0 0

              Já si myslím, že přesně tak to je...

              • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

                JaymzBond     před 8 lety 02.10.2016 17:07 |  
                6 0

                Hlavně se rudoši jednohlasně shodli, že ten jejich gól Interu z podobného postavení rozhodně ofsajd nebyl...
                Boží mlýny je letos začínají dost prohánět...

                • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

                  donford     před 8 lety 02.10.2016 17:13 |  
                  2 0

                  Myslím, že komise si ten 3. gól obhájí. Při našem zápase s RB, taky Lžifata stáhnul pár metrů před sudím (zcela nezakrytý výhled) Míšu Frydrycha ve vápně a komise konstatovala, že se za dres tahali oba. :-) Jistě si to 10x přehráli. A bylo bvymalováno.

                  • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

                    Kenny     před 8 lety 02.10.2016 18:31 |  
                    2 0

                    No jo, ale problém je, že to stažení bylo vysvětleno pro Spartu a toto by museli vysvětlit proti.

            • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

              donford     před 8 lety 02.10.2016 17:08 |  
              0 0

              Není něco v pravidlech o vědomém zahrání obránce do ofsajdu útočícímu? Viz první gól Kadlece proti Interu minulý čtvrtek? Ten gól také platil. Kadlec byl v ofasjdu, ale když mu obránce "namazal", ofsajd se zrušil. A Mazuch také namazal jasně Hyčkovi.Clonění před brankářem? Vždyť mu Hyčka nebránil, aby se mu vrhnul pod nohy a míč vyrazil. Ani se ho nedotkl.

              • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

                Fulham     před 8 lety 02.10.2016 17:18 |  
                1 1

                Koukal jsem na to třikrát - hlava Flinty, Karavajev teč jasná ruka, Mazuch úmysl hrát horní částí ruky, gól. První hlava nešla na hráče v ofsidu. Jasnej gól.

                • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

                  Steve2924 (přítel SN)     před 8 lety 02.10.2016 17:48 |  
                  0 0

                  Přesně, 2 ruce a oni budou bulet kvůli správně neodmávanému ofsidu.

                • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

                  Boss82     před 8 lety 02.10.2016 21:14 |  
                  1 1

                  Sorry, ale tohle fakt nebyl regulérní gól. Vždyť ten hráč (Hyčka) stále v několikametrovém ofsajdu, čehož samozřejmě využil a díky tomu vstřelil branku. To, že byl míč tečován obránci, na tom nic nemění, jelikož oni se pokoušeli o obranný zákrok, takže rozhodně "nevymazali" ofsajdové postavení Hyčky.

                  Jiná věc je, pokud by tam někde opravdu byla jasná ruka - pak by se samozřejmě měla pískat penalta. Ale Mazuch podle mě rukou nehrál a u Karavajeva to z dostupných záběrů nelze posoudit.

                  Takže prosím - buďme soudní a objektivní. Což samozřejmě nemění nic na mé radosti, že Sparta ztratila body gólem v poslední minutě:-)!

                  • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

                    Fulham     před 8 lety 03.10.2016 06:18 |  
                    0 0

                    Vůbec mi nejde o rudý - na isportu záznam ze zadní kamery - hlava brňáka - míč jde k levé tyči,Karavajev sráží rukou na Mazucha a ten ho hraje ke střelci. Dvě změny směru od rudejch než se k tomu dostal... a Karavajeva ruka úplně jasná. Hlavní stal pár metrů za ním.

                    • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

                      Boss82     před 8 lety 03.10.2016 10:54 |  
                      1 1

                      Ty teče obránců ale opravdu ofsajd Hyčky "nemažou". Podstatné je, že stále v době hlavičky v ofsajdovém postavení, které se změnilo v ofsajd ve chvíli, kdy se aktivně zapojil do hry.

                      Níže se ještě bavíme se Slamáčkem o tom, že za ofsajd lze považovat hned prvotní postavení Hyčky, protože brání brankáři ve výhledu. Pokud bychom to posoudili z tohoto pohledu, pak by se nemohla pískat ani penalta po ruce Karavajeva, protože hra měla být správně přerušena už v okamžiku hlavičky, která směřovala na branku Sparty a to z toho důvodu, že hráč v ofsajdovém postavení (Hyčka) bránil brankáři v okamžiku střely ve výhledu.

                      Gól jasně neregulérní.

                      Jestli se měla pískat penalta se odvíjí od toho, kdy měla být správně přerušena hra. Pokud měla být přerušena až v okamžiku střely Hyčky, pak se penalta kopat měla. Pokud ale už v okamžiku hlavičky brněnského hráče, pak se nemohla pískat ani penalta, protože hra měla být přerušena ještě předtím, než se Karavajev míče rukou dotknul.

                      Každopádně zajímavá situace na posouzení.

            • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

              Travinho     před 8 lety 02.10.2016 20:19 |  
              3 0

              Sorry chlapi, ale toto se prostě odjakživa mává. Stát se toto proti nám, tak tu pomezní snad sežeru.

              • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

                Boss82     před 8 lety 02.10.2016 21:04 |  
                2 1

                Přesně tak - úplně jasnej několikametrovej ofsajd. Není co řešit, branka platit neměla. Ale je mi to jedno, hlavně že Sparta ztratila:-)!

                • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

                  Alky (přítel SN)     před 8 lety 03.10.2016 11:27 |  
                  0 0

                  Já nemám problém s tím, že se to mělo mávnout (osobně bych to být to minulou středu písknul taky). Ale poté, co bylo napsáno minulý čtvrtek a pátek ve prospěch Sparty ohledně gólu Interu, tak pokud se jako ofsajdová nebrala pozice Kadlece, zde to bylo stejné. Oba využili ofsajdového postavení ke vstřelení gólu. Bylo možné písknout nedovolenou hru proti brankáři, ale ty ofsajdy byly stejné, na čemž trvám do doby, než mě někdo přesvědčí o opaku.

                  • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

                    Boss82     před 8 lety 03.10.2016 13:15 |  
                    0 1

                    Gól Brna proti Spartě byl neregulérní, tady si myslím, že není o čem.

                    Pokud máš na mysli první gól Kadlece proti Interu, tak ten byl podle mě neregulérní taky. Kadlec byl v ofsajdovém postavení, svým pohybem se aktivně zapojil do hry a ovlivnil tak obránce soupeře, který mu nepovedeným obranným zákrokem přihrál.

                    • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

                      Alky (přítel SN)     před 8 lety 03.10.2016 13:41 |  
                      0 0

                      Ano, mám na mysli první gól Kadlece (dle mě neregulérní), po němž následovala mediální masáž, která měla všechny přesvědčit o opaku. Ale já měl (a mám) za to, že ten gól regulérní nebyl. Načež jsem si hned začal představovat, jaká by to byla nehoráznost, kdyby někdo něco podobného nepískl Spartě - a hele, je to tu. Ale pokud mám připustit, že regulérní byl, tak pak byl regulérní i gól Brna proti Spartě. O nic jiného mi nejde.

                      • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

                        Boss82     před 8 lety 03.10.2016 17:06 |  
                        0 1

                        Já tu mediální masáž po gólu Kadlece nějak nesledoval. Podle mě jsou ty situace sice odlišné, ale oba dva góly jsou i dle nového výkladu pravidel neregulérní.

                        Ten Kadlecův by byl regulérní v případě, že by k němu obránce nechtěně zahrál míč (což se také stalo). Ale Kadlec porušil pravidlo o ofsajdu už předtím tím, že se aktivně zapojil do hry, běžel směrem k míči, byl v hratelné vzdálenosti a mohl svést souboj o míč - tím ovlivnil obránce soupeře a získal tak výhodu ze svého ofsajdového postavení. Tím se podle mě jeho ofsajdové postavení změnilo v ofsajd, tudíž hra neměla pokračovat a gól neměl padnout.

                        Gól Brna proti Spartě nemohl být regulérní v žádném případě, protože za:

                        a) Střelec Hyčka byl v 3metrovém ofsajdu.
                        b) Svým ofsajdovým postavením bránil brankáři ve výhledu - už v tuto chvíli se v okamžiku střely měl pískat ofsajd.
                        c) I kdyby brankáři Hyčka ve výhledu nebránil, tak jeho gól nemohl platit. Sparťanští hráči míč sice tečovali, ale v tomto případě se jednalo o obranné zákroky při přímé střele na bránu, v takovém případě jejich dotyk ofsajd útočícího hráče "nemaže".

                        Ale ať je to jak je to. Jen ať sparťané brečí, alespoň také vidí, jaké to je, když kvůli minelám rozhodčích přijdou o body!!!

  5. Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

    zeleznik2     před 8 lety 02.10.2016 16:35 |  
    1 0

    Momentálně náš nejlepší útočník 5 branek je super, když uvážíme, že skoro jen střídá. Rumuni nám udělali velikou radost, prohra by byla ještě lepší, ale i tak spokojenost. Už jim zase ten hřebínek trochu spadl.

    • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

      Gino     před 8 lety 03.10.2016 11:08 |  
      1 1

      5 branek má právě proto, že střídá. Troufám si říci, že kdyby hrál základ, tak má tak 2-3. Několikrát jsme již zkusili, že v základu mu to nejde tak moc, jako když jde motorová myš mezi unavené šneky.

      • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

        fafhrd     před 8 lety 03.10.2016 12:30 |  
        0 0

        Je pravda že Muris od začátku hrál třeba proti Chrudimi a taky góla nedal...

        No a k diskusi Muris/Milan tak tu první šanci proti Karviné Muris nedal a zpátky mu přihrál Milan, takže bez něj by taky asi nedal. A co jsem se divil tak že Muris mluví o té přihrávce od Milana jako o střele která se k němu odrazila - já jsem tam viděl že Milan vybojoval míč a přihrával ho před branku Murisovi.

        No Jarda už to nějak poskládá, ale já si myslím že bude opět začínat Milan.

        • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

          kjandourek (admin)     před 8 lety 03.10.2016 15:14 |  
          0 0

          Podle mého názoru střílel, ale ve skluzu mu to vůbec nesedlo :-)

  6. Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

    Dobi     před 8 lety 02.10.2016 16:40 |  
    2 0

    Nechci nijak snížit význam Murise ("Bosna živi! Živimo svi! Hvala Tebi!"). Ale zaujal mě zápas v metropoli Moravy. Kdo mě zná, ví, že mám ve větší oblibě mnoho jiných měst. Ale dnes použiji výraz moderátora Aleše Hámy: "Brníčko". Už to vypadalo beznadějně, ale roh v posledních vteřinách nastavení, kde asistoval i brankář, přinesl trochu spravedlnosti - 3:3. A to, že vyrovnal původem Ústečák, mě těší dvojnásob! Lžifata si neškrtnul!

    • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

      bongor     před 8 lety 02.10.2016 18:18 |  
      0 0

      No jo Dobi,ale měli bychom napsat dopis,že žádáme,aby respektovali a neřezali sraltu.Jen jim píská mezinárodní sudí a už s přehledem smetou soupeře.Ti naši je jen šidí a rozbíjejí jim bábovičky.
      Taškář už jistě připravuje stížnost.

      • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

        bongor     před 8 lety 02.10.2016 18:39 |  
        0 0

        Ještě k tomu dodám názor fandy sralty normanna:"Záznam toho zápasu/s Interem/jim přibalíme na cestu,aby v Itálii viděli,jak se hraje fotbal jednadvacátého století".
        Neskutečná nabubřelost.

        • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

          Dobi     před 8 lety 02.10.2016 19:47 |  
          0 0

          Taliáni se do čtvrtka samým očekáváním na ten záznam pořádně nevyspějí. Jen aby ten záznam nebyl nějak poškrábaný či poškozený, to by přišli o mnoho, kluci italský! A pokropit ten záznam i slzami po Brníčku, to by teprve bylo!

  7. Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

    Jarinho     před 8 lety 02.10.2016 17:47 |  
    1 2

    Postavit Murise je strašně těžké, jediná možnost je na úkor Škody, jelikož si fakt nedokážu představit, že po derby by se dal posadit někdo z trojice hušbauer, barák nebo ngadeu... střed je jasnej... a hlavně na šanci do něj čeká ščuk, což je výborný fotbalista... na dva hroty si to nedovedu představit..

    • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 02.10.2016 18:06 |  
      7 1

      Mě se náš střed včera až zas tolik teda nelíbil. Barák byl docela nevýrazný, po zásluze šel jako první dolů. Rovněž nemůžu říct, že bych byl nějak nadšený z včerejšího výkonu MNN; své si jistě uhrál, ale dopředu to od něj nebylo příliš konstruktivní (modelová situace z prvního poločasu, kdy měl čas a prostor a přesto poslal míč úplně nepochopitelně naprosto mimo). Když tam pak ke konci utkání několikrát namazal soupeři, tak jsem začal být hodně nervózní a přál jsem si na hřišti Ščuka. Rozhodně MNN nezatracuji, chraň bůh, jenom si zkrátka myslím, že proti určitým soupeřům bude ve středu mnohem platnější Ščuk, který je přece jen dopředu kreativnější. Samostatná kapitola pak byl Souček, který bohužel i za těch 5 minut na hřišti jednoznačně ukázal, že je tuto sezonu opravdu těžce mimo. U Suka doufám v zimní hostovačku.

      Jinak ačkoliv to bylo včera vydřené a nervózní, tak hra se mě osobně dost líbila a náš fotbal mě bavil. JŠ udělal za ten měsíc co tu je s týmem neskutečný progres; konečně má naše hra hlavu a patu, je tam jasně patrný systém, nehrajeme už konečně na náhodu. Vydřené vítězství, ale o to cennější! Karviná včera předvedla hodně sympatický výkon, který když bude předvádět pravidelně, tak nebude mít podle mého nejmenší problém se v lize udržet.

  8. OT - Příbram

    Petr9608     před 8 lety 02.10.2016 19:33 |  
    1 1

    Co myslíte, nedal by se z Příbrami koupit výhodně nějakej nadějnej mladík? Její "úspěchy" v 1. lize by mohly nějakejm prodejum nahrávat, ne?

    Spíš Starka bude potřebovat nějaký zkušený bojovníky do FNL - co se týče příštího roku...

  9. Ratajová k plotně!

    Petr9608     před 8 lety 02.10.2016 20:01 |  
    1 9

    Stát se to nám, tak jí tam každej taky pošle.

    • Re: Ratajová k plotně!

      biggris (přítel SN)     před 8 lety 02.10.2016 22:36 |  
      11 0

      Ubohej, idiotskej, sexistickej, sovinistickej zvratek mistra Vachy...a Koubka...a urcite i dalsich

      • Re: Ratajová k plotně!

        Petr9608     před 8 lety 02.10.2016 22:56 |  
        0 9

        Stát se to nám - a někdo na SN psal, že má jí Ratajová k plotně - napíšeš to stejný?

        Jako jasně, hráči hodnotit sudí tušim nesměj, ale sere mne, že jakmile je šance jít proti rudejm, tak se tu začne s militantnim feminismem. Boha.

        • Re: Ratajová k plotně!

          biggris (přítel SN)     před 8 lety 02.10.2016 23:19 |  
          2 0

          To me sere taky, to mi ver. A napsal bych to i kdyby to neodmavala proti nam a nekdo tu tohle vyzvracel

        • Re: Ratajová k plotně!

          Fallen (přítel SN)     před 8 lety 03.10.2016 09:16 |  
          10 0

          Lajnovej nás v našem zápase poškodil třikrát, a nikdo ho tu neposílal fárat, nebo k soustruhu. To že blbeček posílá ženu k plotně míří pouze na to, že je ta rozhodčí ženská. Je to prvoplánová sprosťárna, jejíž odsouzení nemá s feminismem nic společného.

          • Re: Ratajová k plotně!

            travel (přítel SN)     před 8 lety 03.10.2016 11:22 |  
            1 0

            Fallene,souhlas.Akorát si nejsem jist,kdybychom nevyhráli,že by se od nás na lajnovýho nesnesla kritika.

            • Re: Ratajová k plotně!

              fafhrd     před 8 lety 03.10.2016 12:32 |  
              0 0

              Kritika je naprosto normální, tady jde o ten způsob...

    • Re: Ratajová k plotně!

      JS (přítel SN)     před 8 lety 03.10.2016 12:05 |  
      5 0

      Ty jsi, hochu, idiot. To nemá s feminismem nic společného. To je elementární slušnost. Kdyby Vácha napsal, že je to blbá kráva, tak ať, ale útočit na ženskou tím, že je méněcenná, protože je ženská, to je ubohost nejvyššího kalibru a odsoudil bych to ať to řekne kdokoliv. Pokud to schvaluješ, tak jsi stejně ubohej, jako ubožáček Vácha, a to je dost smutné.

  10. Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

    homerinho     před 8 lety 02.10.2016 20:33 |  
    7 0

    Moc se mi líbí jak na titulní straně isport informuje o offsidu Brna, ale že před druhým golem Sparty byl v offsidu Karavaev, toho už si musí divák všimnout ze sestřihu sám :D

    A že Koubek má v tý hlavě takhle naděláno, to jsem si doteď nemyslel. Takovýhle komentáře to je snad na disciplinární řízení.

    • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

      JaymzBond     před 8 lety 02.10.2016 20:53 |  
      1 0

      Pevně v to doufám, stejně jako tu vypatlanou bukvici Lukáška V. Už ty jejich šovinistický žvásty řeší Nova.

      • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

        Petr9608     před 8 lety 02.10.2016 22:57 |  
        0 0

        Bukvice bejvaj k ženám slušný.

        Takže to se spíš Vácha zachoval jako mačo :-D

      • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

        EdCable     před 8 lety 02.10.2016 23:29 |  
        4 0

        Tak stera dne k Vachovi tweetu: "Je to zpráva o tom, že je Vácha vymaštěný hovado, a to víme dávno, tak bych to víc nepřeceňoval"

    • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

      Boss82     před 8 lety 02.10.2016 21:30 |  
      4 2

      Chápu, že je zde iSport všeobecně dost neoblíben, ale mezi těmi situacemi jsou zásadní rozdíly:

      - jestli byl Karavajev opravdu v ofsajdu, tak se jedná o ofsajd několikacentimetrový. Špatně se to posuzuje, protože kamera není ve správném úhlu, ale dle střihu trávníku to mini-ofsajd opravdu být mohl
      - vyrovnávací gól Brna padl z několikametrového jasného ofsajdu, navíc v poslední minutě. Není tedy divu, že se o tom tolik hovoří

      Ale co, Spartě mnohokrát rozhodčí v minulosti svými chybami pomohli, tak teď jim jednou uškodili. Chápu, že jsou nasraní, ale ať si zametou v první řadě před vlastním prahem.

      • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

        homerinho     před 8 lety 03.10.2016 08:41 |  
        1 0

        Jasně že je v tom rozdíl. Ale proč si nerýpnout, když už tu ta příležitost je že :)

        • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

          Boss82     před 8 lety 03.10.2016 10:05 |  
          0 1

          Jojo:-)

      • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

        japhy     před 8 lety 03.10.2016 08:47 |  
        0 0

        Mě to přišlo víc, než jen několikacentimetrový ofsajd Karavajeva. Stoper měl ve tmavé části trávníku jen jednu nohu a to ještě na hraně, kdežto Karavajev tam mohl být tak půl metru. Ovšem uznávám, že i 50 cm se vejde do definice několika cm :)
        S tím mega ofsajdem před koncem souhlasím, ale nahlodává mě to, že když jsem si svého času dělal ofsajdový test na iDnes, tak jsem se až zhrozil, co tam pouštěli za situace, které za mě byly jasným ofsajdem. Ta šedá zóna v pravidlech je hrůzná.
        S posledním odstavcem už úplný souhlas - za mě by se jim muselo udát ještě moc a moc příkoří, abych je pomaličku začal litovat.

        • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

          Boss82     před 8 lety 03.10.2016 10:11 |  
          0 0

          Ono je potřeba si to zastavit přesně v okamžiku, kdy nahrávající hráč kopne do míče. Ale jo, asi to ofsajd byl, i když oproti tomu, z jakého ofsajdu na konci vyrovnalo Brno, to byl ofsajd opravdu minimální.

          Ten ofsajdový test by mě docela zajímal. Ale to už asi k najití nebude, viď?

          Hehe:-), no litovat Spartu jako celek, to se mi asi nestane nikdy:-). Sem tam nějakého jejich hráče nebo trenéra, který mi tam povahou a charakterem úplně nepasuje (viz třeba Rosický, kterého považuju za celkem normálního a slušného člověka, který to ve fotbale mohl dotáhnout klidně do Realu, nebýt jeho křehké tělesné schránky - tak toho mi líto je), ale takových případů je opravdu minimum:-).

        • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

          JaymzBond     před 8 lety 03.10.2016 12:47 |  
          1 0

          Také jsem v tom testu naprosto shořel. Každopádně jsem zvědav na vyjádření skvělé, neúplatné a nestranné komise rozhodčích. Po derby nasadili laťku do závratných výšin.
          Jinak, jestli v příštích deseti sezónách Sparta prohraje všechny zápasy po vymyšlených penaltách, faulech a ofsajdech, nepocítím nic jiného, než velké zadostiučinění. Oni tenhle styl - musíme jít tomu štěstíčku trochu naproti - do našeho fotbalu zavedli, tak ať si také trochu užijí jeho plodů z té druhé strany.

      • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

        slamacek (přítel SN)     před 8 lety 03.10.2016 09:29 |  
        1 0

        - Karavajev stal skoro metr za obranou linii je to krasne videt kdyz si to zastavis. samozrejme za predpokladu ze je travnik strizen rovne, coz predpokladam ze je.
        - gol na tri tri je pak podle meho jednoznacna penalta za ruku karavajeva, kterou vsak sudi nevidel, a jasny offside Hycky. v okamziku kdy clonil, tak clonil aktivne a tedy se zapojoval do hry. proto tece, ktere "jeho" postaveni mazou se nedaji brat v uvahu. pravidlo 11 >
        Hráč, který je v ofsajdové pozici, bude potrestán za ofsajd jen tehdy, jestliže
        v okamžiku, kdy míčem zahraje nebo se míče dotkne některý z jeho spoluhráčů,
        je podle názoru rozhodčího aktivně zapojen do hry tím, že
        • ovlivňuje hru, nebo
        • ovlivňuje soupeře, nebo
        • získává ze svého postavení výhodu.
        podrobneji ja tato situace pak popsana zde
        bod 16> Jestliže v případě střely na branku hráč útočícího družstva, který je v ofsajdové
        pozici, brání brankáři ve výhledu (na střelce, na míč), je v ofsajdu.

        tece tu popsany jsou, ale ty uz v tento okamzik nejsou podstatne. o nich bychom se mohli bavit, kdyby Hycka stal treba u tyce a tedy neclonil brankari ve vyhleu atp.

        kazdopadne narky ze by mela holka jit ke sporaku jsou vazne ubohe.

        • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

          Boss82     před 8 lety 03.10.2016 10:42 |  
          1 1

          Neřekl bych metr, ale v ofsajdu skutečně je.

          Co se týče toho vyrovnávacího gólu, tak výše také píšu, že to měla být penalta, pokud hrál Karavajev opravdu rukou. Ale jako aktivní zapojení Hyčky do hry beru až jeho střelu.

          ALE - pokud bychom brali postavení Hyčky tak, že bránil brankáři ve výhledu (a ano, skutečně to tak lze posoudit, předtím jsem si toho nevšiml), pak je v ofsajdu už v okamžiku střely, a pak se hra přerušuje ihned v okamžiku střely. V tom případě by se ale nemohla pískat penalta, protože hra měla být přerušena ještě předtím, než k zásahu balonu rukou Karavajeva došlo.

          Každopádně je to celé z pravidlového hlediska zajímavá situace.

        • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

          donford     před 8 lety 03.10.2016 15:53 |  
          0 0

          Jen bych dodal faktickou připomínku k bránění ve výhledu, že na výšku je Hyčka asi polovina brankáře Koubka. Tak jaképak clonění? Na Dukle na jaře Sparta při vyrovnávacím gólu udělala asi 3 přestupky, včetně ofsajdu, faulů a pod. a ještě nakonc z toho všeho vytěžila Lžifatou vysimulovanou desítku, před kterou byl dokonce vyloučený brankář Rada, asi aby se jó Dočkal strefil. Tak co brečej? A vzpomínáte na Lžifatové Teplice? vymyšlená desítka v nastavení? To vše znamenalo body, bez kterých by se Sparta do pohárů nedostala.

          • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

            Boss82     před 8 lety 03.10.2016 16:41 |  
            0 1

            Jojo, to je samozřejmě pravda. Tenkrát jim chyby rozhodčích nevadili, zato teď brečí a posílají rozhodčí k plotně. Ale "inteligentů" typu Váchy asi nelze nic jiného očekávat.

  11. Ještě k Ratojový

    Petr9608     před 8 lety 02.10.2016 23:00 |  
    0 18

    Fakt mává 1. ligu kvůli tomu, že je to tak kvalitní sudí nebo kvůli tomu že je žena? Protože pokud píská kvůli tomu, že je ženská, pak je to o tý plotně v zásadě na místě.

    • Re: Ještě k Ratojový

      Láryfáry     před 8 lety 02.10.2016 23:57 |  
      11 0

      Ne, není to na místě. To že že ženská udělá při rozhodnutí chybu, neznamená že nemůže být kvalitní sudí, notabene se současným překombinovaným pravidlem o offsidu, uplatněném na tuto vůbec ne přehlednou situaci, od které byla daleko. Souhlas s vyhnáním k plotně znamená tvojí omezenost, ta baba bude při jejím povolání asi docela chytrá, a plotnu používala možná míňkrát, než ty. žiješ v 21. století, tak se prober.

    • Re: Ještě k Ratojový

      malan (přítel SN)     před 8 lety 03.10.2016 00:00 |  
      7 0

      vzhledem k tomu co tu carovi dlouhodobe predvadi(napr. nas zapas s Karvinou), je uplne jedno co maj mezi nohama, protoze jsou stejne slabi. Stejne tomu offsidu predchazela ruka, tedy penalta, akorat ji Brnaci nezahravali a rovnou soudci uznali gol, takze citlive posouzene:)

    • Re: Ještě k Ratojový

      Kara (přítel SN)     před 8 lety 03.10.2016 09:20 |  
      7 0

      Pokud píská, tak proto, že splnila kritéria a má za sebou docela solidní mezinárodní zkušenosti. Říct tohle někdo z našich hráčů, tak mě to bude srát úplně stejně, protože jsou to omezený vyjádření (usuzovat z jednoho výkonu jedné rozhodčí kvality všech potenciálních ženských rozhodčních - to je prostě mimo) jednak, a druhak neprofesionální. Pokud jsem nasranej, tak nemluvím s novináři a nepíšu na socsítě. Tečka, čau. A jsem za rozhodčí, co dělají chyby, trestat, případně jim pozastavit činnost, ale podle výkonnosti, ne podle toho, co mají mezi nohama.

      • Re: Ještě k Ratojový

        Kara (přítel SN)     před 8 lety 03.10.2016 09:35 |  
        4 0

        Vlastně by mě to možná sralo ještě víc, protože jednou z identit Slavie je, že nejsme omezenci (jako RB)...

      • Re: Ještě k Ratojový

        smely (přítel SN)     před 8 lety 03.10.2016 10:20 |  
        1 0

        ahoj Karo, mas samozrejme pravdu. Kdyby tohle udelal hrac Bundesligy nebo Premier league tak to sakramenmtsky odnese...nicmene to vypovida o mentalni urovni autora vice, nez jeho stylovy outfit. BTW resi se tweet Vachy, ale Koubek to rekl primo do rozhovoru, coz je taky solidni ulet. A aby toho nebylo malo tak Navar si v teto souvilsosti neodpustil na TWTR jizlivy komentar smerem k deniku Spart, coz mi prijde zcela mimo misu (vzhledem k jeho zamestnani v mngmnt SKS ) a velmi me zklamal...

        • Re: Ještě k Ratojový

          Kara (přítel SN)     před 8 lety 03.10.2016 10:27 |  
          1 0

          Jj, Koubkův výrok byl z mého pohledu mnohem horší. Taky jsem ho kvůli tomu vytáhla na twitter, aby si to nevyžral jen ten Vácha, ale i on. Jinak ad Navar a Sport - ono je to těžký, v době, kdy už to řešila další média, Sport pořád ani ťuk...na druhou stranu dneska je tam článek o Váchově twitteru a ještě jeden velmi dobrý blog na tohle téma. Ale souhlasím, že představitel klubu by si to měl odpustit.

        • Re: Ještě k Ratojový

          lassiter     před 8 lety 03.10.2016 10:28 |  
          2 1

          Bohužel tweety pana Navara jsou dlouhodobě "fanouškovské", zřejmě má laťku toho, jak by se měl veřejně vyjadřovat člen představenstva Slavie, položenu někde jinde...

        • Re: Ještě k Ratojový

          malan (přítel SN)     před 8 lety 03.10.2016 11:22 |  
          1 1

          Naopak, poukázat na vajgl sport který je mediální prodlouženou rukou bolševika a který má na naší adresu x tendenčních článků je naprosto v pořádku a v podstatě povinnost každého Slávisty. Místo toho, spousta z vás Dušínů, to svinstvo ještě podporujete tím, že si to kupujete...

    • Re: Ještě k Ratojový

      afro     před 8 lety 03.10.2016 10:36 |  
      2 0

      Myslím, že se při nasazování sudích se tzv. pozitivní diskriminace nepoužívá...

      Mimochodem, ten komentář Váchy je takový hloupý pitomoučký hospodský uplivnutí (úplně slyším nějakýho strejce jak mudruje u piva) s tím rozdílem, že Vácha mudruje u kafíčka po solárku v mezičase, kdy si zrovna neprohlíží módní časopis nebo nepřemýšlí jakou kérku si nechá vytetovat tentokrát a my (slávisti) si s chutí kopneme (proč ne, že jo). Domnívám se, že paní Ratajová (zařízla je teda krásně) má tweet nějakého Váchy a řeči Koubka v pozápasovém rozhovoru "na háku".

      • Re: Ještě k Ratojový

        Petr9608     před 8 lety 03.10.2016 10:54 |  
        3 0

        Já myslím, že by bylo nejlepší, kdyby se z legrace u toho sporáku vyfotila.

      • Re: Ještě k Ratojový

        Petr9608     před 8 lety 03.10.2016 10:58 |  
        0 0

        Jinak teda asi to mám z jinýho sportu - tušim, že v ženskym basketu se na toto téma vyjadřoval Bažant, že zápasy žen soudcovaly výhradně ženy, který ovšem tu kvalitu neměly. Pak je to určitě špatně.

        Ve fotbale nevim. Ale nějak bych si dokázal představit, že nějaký genderový tlak by tam i být mohl, nevím.

        • Re: Ještě k Ratojový

          Kara (přítel SN)     před 8 lety 03.10.2016 11:02 |  
          2 0

          Jenže pokud se bavíme o kvalitě, tak se musíme bavit o kvalitě všech, o chlapech, ženských, mladých, starých,.... A že by to teda nebylo zase tak těžký, viz ten pomezní v sobotu s Karvinou. Ale, že by ho někdo posílal do nějakého "mužného" zaměstnání, to jsem si nevšimla.

          • Re: Ještě k Ratojový

            Robinator     před 8 lety 03.10.2016 11:07 |  
            2 1

            zeny by mely předevsim uklizet, varit a poskytovat svemu muzi rozkos a nehu :))

            • Re: Ještě k Ratojový

              Kara (přítel SN)     před 8 lety 03.10.2016 11:09 |  
              1 0

              Tak určitě :DD

            • Re: Ještě k Ratojový

              japhy     před 8 lety 03.10.2016 11:14 |  
              18 0

              Např. mě včera ta pomenzní rozkoš poskytla, takže za mě OK :))

              • Re: Ještě k Ratojový

                afro     před 8 lety 03.10.2016 11:27 |  
                0 0

                !!! :-)

              • Re: Ještě k Ratojový

                Robinator     před 8 lety 03.10.2016 11:52 |  
                0 0

                :D

            • Re: Ještě k Ratojový

              Sracken     před 8 lety 03.10.2016 11:39 |  
              3 0

              Pro mne to bylo vysloveně euforické vyvrcholení zápasu, takže za mne přesně svou ženskou úlohu splnila.

  12. Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

    navzdyslavia     před 8 lety 03.10.2016 10:59 |  
    3 0

    Nevite nekdo,jak to vypada s odkupem Eden Areny 70%? Melo to byt v srpnu a mame rijen. Jsou kolem dluhu komplikace a nebo se to zatim vzdalo. Chtelo by navrhnout online nebo offline rozhovor s p.Tvrdikem. Jinak vcera Brno super zapas.

    • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

      Helmic     před 8 lety 03.10.2016 11:52 |  
      0 0

      Tohle by mě taky zajímalo. Je kolem toho ticho po pěšině :)

      • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

        JS (přítel SN)     před 8 lety 03.10.2016 11:56 |  
        0 0

        To znamená, že to usnulo. Dokud nebude nějaké oficiální info, tak asi nemá cenu pořád do toho šťourat. Eden je bahno, co se financování a zadlužení týče, a dokud se to nějak nevypere, žádnej subjekt, kromě padlejch na hlavu, do toho snad nepůjde. Vzhledem k tomu, že to byl jeden velkej tunel na veřejné instituce atd.

  13. Úplný OT, ale...

    Petr9608     před 8 lety 03.10.2016 11:01 |  
    0 7

    Nedávalo by smysl kopat penaltu z větší vzdálenosti, aby podíl proměněných klesl někak ke 40-60%? Místo 11 třeba z hranice velkého vápna.

    Mne by se to líbilo. Brankář by mohl skvělým zákrokem lapit i relativně dobře (ne však výborně) kopnutou penaltu.

    • Re: Úplný OT, ale...

      jane (admin)     před 8 lety 03.10.2016 11:38 |  
      6 0

      Pošli tvůj návrh na FIFA. Pak napiš, co ti odpověděli.

      • Re: Úplný OT, ale...

        Sracken     před 8 lety 03.10.2016 11:44 |  
        1 0

        Vážený pane,
        děkujeme za Váš návrh. Po prošetření návrhu všemi komisemi jsme se rozhodli jej s okamžitou platností akceptovat.

        S úctou

        Gianni Infantino

        • Re: Úplný OT, ale...

          Jachym     před 8 lety 03.10.2016 12:35 |  
          0 0

          A pak že jsou tyto byrokratické organizace nepružné...:-)

    • Re: Úplný OT, ale...

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 03.10.2016 12:40 |  
      5 0

      A nechceš to řešit třeba v offtopicu? Mě s odpuštěním tyhle slinty vůbec nezajímají a nechápu, jakou mají souvislost se Slavií nebo Mešanovičem.

    • Re: Úplný OT, ale...

      Travinho     před 8 lety 03.10.2016 13:50 |  
      0 0

      Jo, takže stáhneš borce před prázdnou bránou a pak se bude kopat penalta ze šestnáctky.

    • Re: Úplný OT, ale...

      Tchue22     před 8 lety 03.10.2016 15:10 |  
      0 0

      Teď už jen čekám na návrh penalty z půlky do prázdný :)))

      • Re: Úplný OT, ale...

        Sracken     před 8 lety 03.10.2016 18:39 |  
        1 0

        Za tři rohy penalta, nebo inovace jako v islámské státu, kde platí pravidlo oko za oko, zuz za zub a hraje se bez rozhodčího, protože ten se řídí pravidly FIFA a ne koránem. Návrhy podobného ranku. Koubek s Váchou by nicméně jistě byli spokojeni, protože v Rakká by je ženská nemávala.

    • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

      smely (přítel SN)     před 8 lety 03.10.2016 14:32 |  
      2 0

      no jen esi uz ma vytreno a vyzehlino, kdyz ma cas lizt na facebook...

      • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

        Kara (přítel SN)     před 8 lety 03.10.2016 15:23 |  
        0 0

        Tomu Koubkovi se při troše fantazie dá věřit, že pochopil, v čem je problém...ale Vácha a jeho "neomluva"/vyjádření, pánové, to je jiný kalibr. Selhání vzdělávacího systému...

        • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

          Borris     před 8 lety 03.10.2016 15:34 |  
          3 0

          Tak Váchova tupá hlava je uz všem dobře známá, ten mě ani nepřekvapil. Spíš nechápu, jak je možné že na idnesu prezentujou, že Vácha už se taky omluvil a přitom v těch jeho slovech není žádné "omlouvám se". On a Dočkal a ještě Pekhart. To jsou snad jediný tři hráči, za který se fakt upřímně stydím že jsou naši odchovanci a že s náma někdy měly něco společného. Hnus!

          • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

            JS (přítel SN)     před 8 lety 03.10.2016 16:13 |  
            0 0

            Co řekl Dočkal proti Slavii? O tom jediném jsem si myslel, že ho ten rudý zákal mozkových blan nepotkal...

            • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

              EdCable     před 8 lety 03.10.2016 16:31 |  
              0 0

              Tak hlavne obe vyjadreni jsou spise na rozkaz odnekud z PR oddeleni Sparty nez z hlavy hracu, srovnejme:

              Blbec A: " můj výrok byl mířen na konkrétní osobu a konkrétní situaci" a "Nebyla míněna šovinisticky"

              Blbec B:""Tento komentář byl směřován ke konkrétní chybě, která ovlivnila výsledek zápasu, nikoli na žádné jiné ženy," a "to nebylo myšleno nijak šovinisticky.".

              • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

                Borris     před 8 lety 03.10.2016 17:55 |  
                1 0

                Když hráč řekne o svém mateřském klubu který ho vychoval od té nejmladší kategorie až do chlapů, že k němu žádný vztah nemá, tak to je u mě neskutečný hňup....
                A to jak rychle načichl tou sparťanskou arogancí a neustále štěká na rozhodčí, mě také docela irituje.

                • Re: Mešanovič: Snažím se vždy odvést maximum

                  JS (přítel SN)     před 8 lety 03.10.2016 22:33 |  
                  1 0

                  Tak to jo no, to jsem nějak nezaregistroval.

  14. Slávistické noviny ?

    Karel13     před 8 lety 03.10.2016 16:18 |  
    2 1

    Když jsem si chtěl přečíst komentáře k rozhovoru s Mešanovičem, zjistil jsem , že jsem asi na sparťanském fóru ! Nejméně 2/3 příspěvků řeší včerejší zápas SPARTY, výkon rozhodčí, výblitky Koubka a Váchy. Admine PROČ ? ? Když už si tu někdo musí řešit mindráky ze Sparty, proč ne na OT ? Jsem slávistou 70let a Sparta mě vždycky zajímala (stejně jako ostatní kluby) jen z toho hlediska, jestli je v tabulce před námi nebo za námi ! A ano, čím dál za námi, tím větší radost.

    • Re: Slávistické noviny ?

      Jachym     před 8 lety 03.10.2016 16:49 |  
      3 1

      Všechna čest tvému dlouholetému fandovství, ale právě proto bys neměl být tak útlocitný. Debata se týká fotbalu včetně našich dnes již zapovězených odchovanců. A nevím co je špatného, že si tady někdo v mezích slušnosti rýpne do nemilované konkurence. Ať chceš nebo ne, fotbal vždy hraješ proti soupeři, takže o něm, s tvým laskavým dovolením, mohou ostatní psát. A jestli víš něco objevného o Mešanovičovi nebo jako Jiří No. 1 něco ze zákulisí Slavie, tak sem s tím, ať tady držíme jen a pouze slávistická témata.